Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2015-09-27, 19:03   #11
944RS
Musklig

944RSs avatar

Reg.datum: Feb 2009
Torpruset trail 5km

Trodde inte att jag skulle komma till start idag men det löste sig med hämtning från scoutläger av den äldsta grabben.
Så jag fick med mig min 9åring till Rigortorpet där vi anmälde oss till 5km. Han var sugen på 10km men då jag cyklat banan några gånger visste jag att den är ganska tuff med mycket lera och kuperad.

Bara 21st som startade i den här gruppen så det var inte direkt trångt
Grabben fick bestämma tempot och han pinnade på ganska bra genom leran och upp för backarna. Vi lämnade största delen av fältet bakom oss redan i andra backen. Kändes riktigt skoj att få göra det här med honom och han var riktigt stolt över att få springa så långt och med vuxna. Det fanns bara herr eller damklass.

Vi höll våran placering hela tiden fram till 700m före mål där det kom en kille som flög förbi. Han hade tydligen sprungit fel på något sätt och hamnat en bit bak i fältet. Hans spurt räckte till en 3:e plats och våran spurt räckte nästan till att komma ikapp killen framför som kanske kom 4 eller 5:a. Har inte sett någon resultatlista ännu och det spelar egentligen ingen roll vad vi kom på för plats då vårt mål var att ha kul i vårt första lopp tillsammans.

Lite undrar jag dock såklart vilken placering jag hade fått om jag sprungit själv och satsat lite.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg IMG_20150927_140310.jpg (379.3 KB, 6 visningar)

Träningsbilder finns på Instagram: jimmy_drufva
http://www.multimotionären.com/

Senast redigerad av 944RS den 2015-09-27 klockan 19:05.
944RS är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:52.