Blev ett rejält kcalöverskott igår så jag kände mig fylld inför dagens långpass. Lite oplanerat vart, hur långt och i vilket tempo det skulle bli.
Jag och Mathias startade nere i Kungsbacka kl 10:00 och tänkte att vi känner efter vad som kan vara lämpligt efter 2km.
Han kände sig lite osäker på formen så något 3 timmarspass var visst inte aktuellt. Så vi matade på i ett jämnt tempo i blåsten bort till Forsspåret. Där är det lite mer kuperat och farten sjönk en aning.
Där hade vi passerat 15km och kände oss pigga för en liten bit till. Några backar senare blev Mathias sliten och ville tillbaka till bilen

Vid 20km började han sloka rejält så då fick jag peppa honom lite extra. 21,1km passerades strax under 2tim.
Totalt blev det 22,22km och vi var ute i 2:06. Jag körde med vätskeryggsäcken men helt utan energitillförsel. Lite känningar på de vanliga ställena och en blåsa under varje fot men i övrigt var jag ganska oberörd. Känns skönt!
Snittpuls på 148Bpm men det tror jag är lite för högt då den visade en maxpuls på långt över 200.