Tack ska ni ha! Vet inte om det är så smart att fortsätta när det gör så sjukt ont i knät men nu lärde jag mig att vill man så går det. Det får jag ha med mig i bakhuvudet nästa gång det gör så ont.
Citat:
Ursprungligen postat av Poxeman
Jag ber om ursäkt för att jag lurat dig till såna här dumheter!
Och dessutom följde jag inte ens med och peppade... sorry!
Bra kämpat!
Nästa gång du springer Marathon kanske du har simmat och cyklat innan ;-)
|
Simma och cykla innan ett marathon låter inte riktigt friskt! Men jag har ju aldrig påstått att jag är normal heller för den delen...
Citat:
Ursprungligen postat av Bendermannen
Verkligen bra jobbat trots problemen som infann sej!!
Ska bli spännande att se vad du tar dej an härnäst!
|
Många tankar just nu som förhoppningsvis skall leda till något kortsiktigt och långsiktigt
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Starkt jobbat, verkligen en inspiration för andra medelålders män!
Stor portion tjurighet som visade sig där också, eller så var det bara daimbullarna som gav uttryck efter 34km..
Riktigt bra jobbat iaf och med tanke på att du ännu en gång säger dig ha bra med energi i slutet så har du en förbaskat grym potential. Du har ju utvecklats rejält om man jämför nuvarande state mot för några år bakåt med diverse viktpendlingar och annat. Det är snart dags att titulera dig som vältränad - på riktigt!
Vad är det för knäskada, apropå att du mässade att jag ska ta tag i mina knäproblem så undrar jag om det är samma typ av problem som du har, dvs lösa broskbitar? Eller menisk som behöver slipas? Har du kollat upp det och har du någon åtgärdsplan för det?
Dags att ta på dig muddojjorna och köra terränglöpning nu, eller vad sägs om www.crazyrace.se ?
Sträckan kan vara för lång för min del, men det beror lite på om jag kan pressa upp mig till milen eller mer nu.
|
Daimbullarna var helt klart till min fördel! Utan dem i magen så hade jag aldrig klarat det...
Knäproblemet har jag försökt få ordning på i flera år nu med massor av besök hos sjukgymnast. Det är hederligt Löparknä som inte vill ge med sig.
Eftersom det ändå är otroligt mycket bättre nu så tror jag inte att operation är aktuellt. Får fortsätta med stretching och något som kallas styrketräning
Det loppet verkar ganska skoj men det ser inte ut att vara så många deltagare!?! Det krockar med Varbergsloppet om du tänkt springa det.
Tjurruset Karlstad 15sep kanske vore något för oss annars?
Falkenbergs Stadslopp går den 28/7 och då är jag ändå troligtvis i krokarna så även det skulle kunna vara aktuellt.
Fick nyss reda på att jag är bjuden till ett bröllop uppe i Sthlm den 13/10. Så plötsligt kanske Hässelbyloppet som går den 14:e är aktuellt iallafall!
Sedan tidigare har jag planerat att springa Lidingöloppet i år om jag skulle överleva maran utan större besvär. Det tror jag nog att jag gjort så även det är alltså högaktuellt som ett av höstens träningsmål.
Den här veckan kommer jag prioritera familjen före allt som har med träning att göra. Barnen har aktiviteter varje dag och de vill jag vara med på.
Så några beslut om framtiden kommer inte presenteras ännu utan det får vänta några dagar till!