Det blev ingen start i terrängloppet Lerum Vildmark idag.
Tänkte att det kunde vara skoj att testa på lite annat än asfaltslöpning men tyvärr så åkte jag på förhinder. Flyttade en av bilarna till en närliggande parkering och upptäckte då att det rann ut massor med motorolja under bilen.
Ser ut som det är ett rör från turbons oljekylning som gått sönder. Jäkligt frustrerande att ha en bil ståendes på en parkering där jag riskerar att få böter om den står förlänge i dessa semestertider
Försökte klippa häcken igår men häcksaxen strulade så mycket att jag fick avbryta. Hade tänkt åka och köpa en ny idag men jag hade tur som kunde låna grannens.
Hyrde ett släp för att forsla bort en jäkla massa jord från baksidan. För att få jorden till släpet fick jag först skyffla upp den på en skottkärra, köra den 30m och sedan skyffla ur den.
Inte så kul att göra med halvfuktig jord men det blev tyngre och blötare när vi väl var på återvinningsstationen för att ösa ut alltihop. Då regnade det nämligen!
Tur för frugan att hon har sträckt sig i ryggen för nu fick jag göra allting själv

Någon "träning" blev det inte alls idag då jag passade på att tillbringa eftermiddagen på bio med hela familjen. Sånt är skönt att få tid för!