Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Vad blev det för tid och är du nöjd? Nyfiken juh!
Skickat från min D5803 via Tapatalk
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Han ville ju inte maxa eller köra all in, men ändå myste han till sig ett PB med nästan 20 min förbättring. Klart godkänt och ett kvitto på att gubbstrutten gjort något vettigt trots högvis med skador och känningar 
|
Nöjd är ett kluvet ord. Nöjd med tiden? Både ja och nej. Har helt klart kapacitet i kroppen för att springa snabbare. Men för att göra det så gäller det att ha en fungerande nutritionsplan och ta i lite.
Jag trodde de skulle servera sportdryck på fler ställen och så borde jag haft med mig mer gel.
Ville inte ha någon speciell tid att slå mer än just ett PB. Det visste jag skulle ske utan att behöva oroa mig så länge kroppen skulle hålla. Har fått frågan av många vilken tid jag fick och den är såklart inte hemlig. Men det var som sagt inte tiden som var huvudmålet denna resa utan upplevelsen. Höll 5:30 tempo från start till mål utan större dipp eller liknande. Så det blev 3tim 53min.
Nöjde med loppet som helhet? Både ja och nej.
Allt flöt på bra både innan och under loppet även om det inte alltid var så lätt att tyda de franska skyltarna.
Publiken var grym! De lät bra mycket mer än vad det gör i Sverige. Alltså jättemycket mer!
Utsikten längs banan var inte så märkvärdig. Men så tycker jag ju oxå att hela Paris ser likadant ut var man än är.