Trodde det skulle bli lite cyklande nu på kvällen till grabbens träning. Men han ville tydligen hellre stanna hemma och fira frugan som fyller år
Det innebar istället att jag fick lite mer tid för golvläggning i förrådet och det är såklart bra.
Jag kommer kunna använda rummet redan nästa vecka. Men ny tv, dator och trainer har jag inte hunnit köpa ännu.
Mörkt hela sträckan till jobbet idag. Tidigare har det iallafall varit lite ljust sista minutrarna.
Med lite tur så kommer jag kunna springa en sväng ikväll. Får hålla tummarna för att resten av livet låter mig komma iväg
Kallt och blåsigt på hemvägen. Blev bara att motionscykla hela vägen.
Blev tvungen att laga mat åt familjen innan jag kunde sticka ut på löprundan så det blev ett inte riktigt något brickpass
Då har jag nyss avklarat en tenta om Fett, Protein, Vitaminer och Mineraler.
Inget MVG direkt, men gott och väl godkänd iallafall med mina 39 poäng av 50.
Det här måste firas med en löprunda
Blev en helt ok runda på 11,5km där jag hade som mål att hålla tempot jämnt och ganska fort. Är ju fortfarande inte riktigt bekväm med att springa i farter jag gjorde förra året.
Någon timme senare tog jag fram Cuben och letade några nya stigar i skogen och bara rullade omkring. Borde kanske utnyttjat tillfället ned dagsljus och kört racer, men det blåste för mycket. Blir inte roligt då
Då har jag nyss avklarat en tenta om Fett, Protein, Vitaminer och Mineraler.
Inget MVG direkt, men gott och väl godkänd iallafall med mina 39 poäng av 50.
Det här måste firas med en löprunda
Ska ner till sommarstugan över helgen så ingen mer cykling denna vecka. Kommer nog inte bli någon löpträning heller då stugan ligger mitt bland många jakttorn. Vill inte hamna mellan älgar och jägare
Vägde in under 83kg för andra gången den här veckan så det går fortsatt åt rätt håll. Delmålet var ju att hamna under 83 till nästa helg så det känns lovande.
Blev en lång dag på jobbet och sedan direkt därifrån till stugan. Vilodag för kroppen, men är ganska slut ändå.
Ställer klockan imorgon för att vara i Ullared kl 07:00
Ska försöka hålla hälsenorna borta från alla galna kärringar med kundvagnar.