Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-06-25, 07:20   #1
EnergiÖverskott
Registered User

Reg.datum: Jan 2014
Gött att se att du lärt dig att vila. Grymt kul du upptäckt cykling med. Är själv frälst på mountainbike och älskar cykling i allmänhet. Faktiskt till den graden att jag kan sitta några timmar på motionscykeln framför någon kriminaldokumentär, haha.

När det gäller dagarna du känner att du behöver fylla på med 5000-6000 Kcal så tycker jag att du ska fortsätta med dom. I din ålder och med din aktivitetsnivå går det åt enorma mängder energi så det gör dig bara gott. Tycker snarare du ska jobba på det mentala med att inte kompensera intaget med ökad aktivitet, utan istället se det för vad det är: jävla bra för din kropp med extra energi!
EnergiÖverskott är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-25, 13:28   #2
Ozziking
Registered User

Ozzikings avatar

Reg.datum: Jul 2013
Citat:
Ursprungligen postat av EnergiÖverskott Visa inlägg
Gött att se att du lärt dig att vila. Grymt kul du upptäckt cykling med. Är själv frälst på mountainbike och älskar cykling i allmänhet. Faktiskt till den graden att jag kan sitta några timmar på motionscykeln framför någon kriminaldokumentär, haha.

När det gäller dagarna du känner att du behöver fylla på med 5000-6000 Kcal så tycker jag att du ska fortsätta med dom. I din ålder och med din aktivitetsnivå går det åt enorma mängder energi så det gör dig bara gott. Tycker snarare du ska jobba på det mentala med att inte kompensera intaget med ökad aktivitet, utan istället se det för vad det är: jävla bra för din kropp med extra energi!

Riktigt nice. Vi har bra landsvägar runt om på Gotland!

Så har jag både känt och tänkt senaste gångerna, utan bekymmer. Men nu sist kändes det mer som ett okontrollerat frosseri, vilket jag INTE är bekväm med. Mådde inte så bra mentalt efter som jag gjort de andra gångerna. Det sista jag (och du) vill är att jag fuckar upp åt något annat håll. Så därför kommer jag dra ner på det tills det känns mer behövligt/bekvämt igen.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ozziking lyfter och tränar på

/Mark-185/Bänk-100/Böj-160/Ryck-86/Stöt-116/
Ozziking är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:14.