2015-08-24, 20:46
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2012
|
Tror däremot att din volym blir alldeles för hög om du ska köra RSR + en massa set isolation. Sagt i välmening.
|
|
|
2015-08-24, 21:24
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2013
|
Citat:
Ursprungligen postat av HMS Laestander
Tror däremot att din volym blir alldeles för hög om du ska köra RSR + en massa set isolation. Sagt i välmening.
|
Äsch massor är det ju inte. Gör det när jag har tid  Jämfört med det jag tränade innan är det en minskning iaf 
|
Ozziking lyfter och tränar på
/Mark-185/Bänk-100/Böj-160/Ryck-86/Stöt-116/
|
|
|
2015-08-24, 21:34
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2012
|
Mjo, men det jag menar är att volymen (och kanske främst slitaget) från RSR är högt. Alltså det blir snusktungt mot slutet.
Tänker mest så du inte går sönder..
|
|
|
2015-08-24, 21:52
|
|
hopplös teoretiker
Reg.datum: Dec 2013
|
Jag hade tagit bort 3-4 byggarövningar från det senaste passet. Annars funkar böj, bänk och mark +2-3 komplement i byggarstil bra. Har kört så länge. Med din mängd tror jag det finns risk för skador. Byt dock ut marken så du inte alltid kör vanliga tunga mark. Växla mellan varianter som raka mark, pausmark, långa mark och kanske sumo.
Senast redigerad av koncept den 2015-08-24 klockan 21:53.
|
|
|
2015-08-25, 11:51
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av HMS Laestander
Mjo, men det jag menar är att volymen (och kanske främst slitaget) från RSR är högt. Alltså det blir snusktungt mot slutet.
Tänker mest så du inte går sönder..
|
I know i know, justerar det vecka för vecka.
<33333
Citat:
Ursprungligen postat av koncept
Jag hade tagit bort 3-4 byggarövningar från det senaste passet. Annars funkar böj, bänk och mark +2-3 komplement i byggarstil bra. Har kört så länge. Med din mängd tror jag det finns risk för skador. Byt dock ut marken så du inte alltid kör vanliga tunga mark. Växla mellan varianter som raka mark, pausmark, långa mark och kanske sumo.
|
Varför växla mark?
|
|
|
|
2015-08-25, 14:39
|
|
Registered User
|
Ni vet de dagarna då man bara känner sig fet ..
Tycker inte direkt att jag har haft så bra framsteg fysiskt med träningen..Gått upp i vikt for sure men det syns ju vart det sätter sig.. Ger verkligen inte bästa självförtroendet.
Vill se grov och vältränad ut utan att behöva ha pump
har t.ex. fortfarande rätt hängiga nipples
vad fan gör jag för fel? Dåliga gener??
|
|
|
|
2015-08-25, 14:46
|
|
Banned User
Reg.datum: Jul 2015
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ozziking
Ni vet de dagarna då man bara känner sig fet ..
Tycker inte direkt att jag har haft så bra framsteg fysiskt med träningen..Gått upp i vikt for sure men det syns ju vart det sätter sig.. Ger verkligen inte bästa självförtroendet.
Vill se grov och vältränad ut utan att behöva ha pump
har t.ex. fortfarande rätt hängiga nipples
vad fan gör jag för fel? Dåliga gener??
|
Är du allvarlig?
Du är en skön grabb och du har kommit riktigt jävla långt, alla har såna dagar till och med riktigt grova personer. Byt schema till något som ger dig det du vill ha. 6 stycken tvåor på en för lätt vikt i knäböj ger dig inte ett skit. Kolla upp tri phase volume training det kan nog passa dig. Det har en styrkefas också.
|
|
|
2015-08-25, 14:49
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2013
|
Felet du har gjort är att du åt för lite under första typ två åren av ditt träningsliv med målet att försöka göra nån form av lean bulk, lägga på dig endast fettfri massa. Resultatet är det du ser nu, inte särskilt mycket muskler alls. Att du känner att du börjar lägga på dig fett är bra, då kommer musklerna också. För första gången sen du började skriva här är du nu normalviktig.
Att du känner dig fet är dock din ätstörning som spökar. Du har fortfarande väldigt definierade magrutor och även ryggmuskulaturen syns tydligt. Fet: verkligen inte, du är smal. Fetare än för ett år sen: ja, vilket är bra.
Ursprungligen postat av mangemani
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
|
|
|
|
2015-08-25, 16:58
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Saatan
Är du allvarlig?
Du är en skön grabb och du har kommit riktigt jävla långt, alla har såna dagar till och med riktigt grova personer. Byt schema till något som ger dig det du vill ha. 6 stycken tvåor på en för lätt vikt i knäböj ger dig inte ett skit. Kolla upp tri phase volume training det kan nog passa dig. Det har en styrkefas också.
|
Ja, mår verkligen inte på topp idag. Fyfan
Ytterligare ett program alltså..
Citat:
Ursprungligen postat av pepplez
Felet du har gjort är att du åt för lite under första typ två åren av ditt träningsliv med målet att försöka göra nån form av lean bulk, lägga på dig endast fettfri massa. Resultatet är det du ser nu, inte särskilt mycket muskler alls. Att du känner att du börjar lägga på dig fett är bra, då kommer musklerna också. För första gången sen du började skriva här är du nu normalviktig.
Att du känner dig fet är dock din ätstörning som spökar. Du har fortfarande väldigt definierade magrutor och även ryggmuskulaturen syns tydligt. Fet: verkligen inte, du är smal. Fetare än för ett år sen: ja, vilket är bra.
|
Det har ju knappt kommit några muskler alls. Hur fan gör folk som får en bra fysik på 2 år liksom? Har verkligen testat för mycket nu känns det som. Det roligaste var när jag körde ashård volym & styrka (innan denna vecka)
De syns ju bara i bra ljus, annars är det mest en slät uppsvälld mage.
|
|
|
|
2015-08-25, 17:00
|
|
Registered User
|
Från skelett till hunk. Ozzikings logg mot en bättre kropp.
Ingen tvingar dig att köra något alls. Kör det du tycker är roligast, blir bäst i längden.
Folk som får bra fysik på två år äter betydligt bättre än du.
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
|
|
|
|
2015-08-25, 17:00
|
|
Registered User
|
Körde för övrigt rygg idag. Dåligaste jävla skitpasset i hela mitt liv
20 set rygg, ingen kontakt i någon rep, var som att dra mot en vägg
Fick inte ens upp chinsen idag?? Klarade knappt 2x3?? Vad i helvete??
Allt känns Så jävla dåligt idag. Jävla skit!
|
|
|
|
2015-08-25, 17:01
|
|
Registered User
|
Citat:
Ingen tvingar dig att köra något alls. Kör det du tycker är roligast, blir bäst i längden.
Folk som får bra fysik på två år äter betydligt bättre än du.
|
Men blir man stark på det..?
|
|
|
|
2015-08-25, 17:04
|
|
Registered User
|
Citat:
Men blir man stark på det..?
|
Det blir man säkert.
|
|
|
|
2015-08-25, 17:09
|
|
Registered User
|
Citat:
Det blir man säkert.
|
Tyckte det kändes så bra i början bara, men fan. Tycker det är så mycket roligare att köra själv, hårt, så man är slut i kroppen.
|
|
|
|
2015-08-25, 17:10
|
|
Registered User
|
Citat:
Tyckte det kändes så bra i början bara, men fan. Tycker det är så mycket roligare att köra själv, hårt, så man är slut i kroppen.
|
Du kommer bli slut i kroppen när rsr har kommit till 5x5 på ~5rm.
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:54.
|

|