03-03-2018:
Active recovery (?) or nah.
1 x stå ute i kylan för kendick-merch till fail (bokstavligen). PB ~3,5h.
1 x lätta sprinter mellan bussar och T-banor
1 x Nack-gung till James blake + uppvärmning inför KL
1 x Stamp till failure (bokstavligen) till kendrick lamar
Cooldown:
1 x Släpa sig hem utan fungerande fötter/ben.
Kommentar:
6h sömn + åka båt (~3h) till Sthlm för rolig ( :-)) ) aktivitet. DOMS deluxe i underbenen idag.
Vi stod och väntade i kylan med alla andra kämpar men bestämde oss för att ge upp då folk bakom oss svimmade av köld och vi behövde bege oss vidare till moster för avpackning och middag. Inte värt det oavsett
Konserten var grym.
Lite Opti-beslutsångest efteråt om jag skulle käka något eller inte. Hade under dagen fått i mig 2 shakes & 2 bar, sen 2 hemmagjorda Bergers pre-konsert. Låg under kcal-mässigt (för dagen, överskottet för i fredags skulle nog ha kompenserar det tänkta underskottet igår när jag tänker efter*) - och proteinmässigt, så klämde en ADD ice-cream* med vassle-kräm & lite kallskuret, ägg, och så.
Hellre anabol än katabol, right?!
Anledning till varför det sätter sig i skallen med käket:
1. Optinoja(?) pga vill ”fasta” / LG-a, blev ju inte så nu. Fail.
2. Optinoja(?) för att jag inte vill förlora gains
3. Optinoja(?) pga jag var trött och mest ville sova, känns aldrig bra att trycka mat på natten.
4. Optinoja(?) för att det inte är bra att käka på natten
5. Frustration för att jag ens bryr mig då jag vet att det inte spelar någon roll

.
*gillar att skriva ner ”problem” som uppstår när det kommer till min optinoja. Ibland läser någon och slänger iväg ett bra svar som lugnar sinnet lite. Med andra ord - det är välkommet! Kommer ändå släppa tankarna under dagen. Just move on!
*jag glömmer bort att se helheten ofta och hakar upp mig på enstak dagar när det kommer till satta cals & makros. Måste börja se mer veckovis, blir ofta så nitiskt-exakt. Det jämnar ut sig ju. Glömmer bort
Så. Färdigtänkt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk