Lite recept då! Kallar rätten "Lukas tantra-sallad"

Receptet är väldigt oklart och spontant då man kan mixa hur man vill med detta, men jag skriver upp det jag gjorde.
Du behöver:
Quinoa
Broccoli och/eller broccolistjälkar (gott med allt)
Champinjoner
Lime
Chili (röd)
Paprika
Vitlök
blandsallad (helst en mix med ruccola, spenat & salladsblad)
Bönmix / bondbönor (sistnämda är godast!)
(persilja) om man vill.
1. Börja med att koka quinoan enligt anvisning på förpackningen. Röd quinoa hade Min familj (5 pers) och vi kokade ungefär så vi fick 1L quinoa (3 dl?) och det blev väldigt mycket quinoa över, så någonstans där emellan.
2. Hacka upp broccolin eller endast stjälkarna och stek upp dom i 5-10 min på hög värme. Stek i olja, salta & peppra.
3. Tillsätt hackad paprika och bönorna. Fräs runt ytterligare 5 minuter. Här hällde jag på chilliflakes, paprikapulver & curry.
4. Hacka upp chillin och champinjonerna i lagom stora bitar, häll i bland resten av "woken" och tillsätt vitlök och en pressad lime, gärna lite lime-skal också. Woka runt på lagom värme i ~10 min. Smaka av med salt & peppar.
5. Lägg i så mycket quinoa som önskas (oklart). Fräs runt ~5 min till och ställ undan pannan.
6. Ta salladsmixen (köpte spenat, sallad, ruccolamix på påse), skölj & slunga runt. Häll sedan i salladsmixen i woken och blanda runt ordentligt, skvätta gärna på lite vitlöks/örtolja på och lägg i något knaprigt, typ solroskärnor/pumpafrön eller sötmandlar. Persilja är också väldigt gott i.
7. Servera. Vi åt det med baguette till.
Hoppas det smakar! Det går som sagt att variera i all oändlighet beroende på vad man gillar för grönsaker osv. När jag smakade den av kocken så hade han i sockerärtor t.ex. Jag drog i en burk majs, det blev väldigt gott.
Ungefär såhär blev det (oredigerade bilder):
Axlar/ben-isch, vader och mage idag.