31-01-2015 175 minuter, ~115 minuter exklusive rehab & rörlighetsträning.
5 min motioncykel
-rörlighetsträning för underkroppen-
uppvärmningsset för böj
Knäböj, första 5 med paus resten TNG: max 90s vila
55 x5+5
55 x5+5
55 x5+5
55 x5+5
55 x5+~8 +2x5(rp)
RPB
Frontböj, 5 med paus resten TNG: max 75s vila
20 x6
30 x5
35 x5+3
35 x5+3
35 x5+~8
60 x1
50 x5
RPB
5 set hamcurl med excentrisk fas
4 set benspark
4 rehabövningar
~15 minuter cykelintervaller
Input: Glömde att jag skulle köra tyngre på fronten i dag, oh well. Sänkte lite i knäböjen också för bättre pauser. K*K vad tungt det var
Är lite sur nu för mina polare ska ses ikväll och jag behöver verkligen göra klart skolarbete som skulle vara inlämnat long time ago.

Kanske hinner förbi en snabbis.. Men de ska dricka dock. Vet ej om jag är så sugen på det.
Lite off.. Men var det någon som läste min tanke kring 8 veckors 3-split följt av 4 veckor 2-split med mer vilodagar för att inte riskera att slita ut kroppen? Jag känner mig inte sliten, men jag vill inte riskera det heller

Kanske är dumt då man inte ska byta för ofta. Men det blir 8-4-8 då (3 split, 2-split, 3-split). Kanske är bättre att köra 16 veckor på 3-spliten sedan 4 veckor halvkropp.
Funderar lite på det, annars så kör jag på som vanligt. Nästa cykel blir inte lika mycket träning som denna, lite lugnare. Känner att jag lätt försvinner in i "volymkåtheten".
Benet rehabas så jävla långsamt. Får damp. Gör verkligen ingenting som gör ont, men ja.. Det känns pyttelite bättre. Suck... Vill kunna gå in på typ ett 5-3-1 eller 5x5 liknande schema, men det känns inge kul utan marklyft.