Citat:
Ursprungligen postat av Latissimus Dorsi
Du behöver ingen specialträning eller prioritering, du behöver 15kg i kroppsvikt. Under de 1.5 åren du tränat, har du tränat både brösten och armarna minst 50-60 gånger så du kan nog räkna ut att det inte är träningen som det är fel på.
Det är avsaknad av muskler, inte för mycket fett. För tusende gången, jag ser trefalt så hård ut nu än jag gjorde när jag började träna. Då vägde jag 54kg, idag mer än 20kg tyngre. Återigen är lösningen på ditt livs problem 15kg i kroppsmassa.
Här får du några mål, du ska ligga i; i slutet av Juni så:
1. Ska du bänka 80kg
2. Väga 70kg
3. Ha 35cm i armomkrets.
4. Ta 110kg i knäböj
Jätteläskiga mål? Nej. nu får du börja träna, på riktigt. Allt innan har bara varit på låtsas, börja om och kom in i träningen med en ny approach. Träna hur fan du vill med vilket schema du vill hur många reps du vill hur många set du vill, men drick dina gainers varje och pusha varje dag så ska det inte bli några problem. Lycka till 
|
Jag tycker det är riktigt bra det du skriver, för vi som faktiskt skriver något ärligt i den här journalen vill ju att Oscar ska förstå att det är ett jävla grind gällande träningen och ätandet om man vill uppnå dom målen som han faktiskt verkar vilja.
Men, vill man, så måste man fan step up.
När jag började träna va jag sådär "äckligt" smalfet.
Åt som en jävla idiot, upp till 9-10 ggr/dygn.
Allt jag kom över + gainers.
Och tränade, inte helt rätt, men ändå hela jävla tiden.
Jag hade mina mål och la sjuk fokus på det.
9 kg första veckan, och 17 kg på mindre än 2 månader, i helt okej form.
Det va min första bulk, som jag utnyttjade via mina rookie-gainz.
Min andra bulk va ju inte så jävla bra....... Hehe..
Men ändå, ska man göra progression så är det den mixen av mkt intag och hård jävla träning.
FOKUS!
Det är där du måste hamna Oscar.
Fokus på att bli större, starkare.
Du säger/skriver att du vill bli större, ha större armar/bröst osv osv.
Hur ska du komma dit?
Som jag skrev tidigare, du borde skaffa dig en coach som kan styra upp dig.
Annars får du fan ta och lyssna på oss.
Som ger dig alla dom här tipsen gratis.
LD, Tanko och jag har ju gjort bra framsteg på dom få åren vi tränat, även om vi sliter på samma sätt som dig med allt.
Vi är bara människor, men vi kan lätt styra våra framsteg om man verkligen vill.
Lägg in en högre växel! Förväntar mig att du väger 10 kg mer när du säger hej på FitnessFestivalen i år