2017-12-27, 01:25
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2016
|
Ser ut som att du har ett trevligt uppehåll och semester  Har du hittat på något upplägg till träningsstarten?
|
|
|
2018-01-01, 08:19
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2014
|
Du är fan sjuk i huvudet. Killen som gick från att noja 24/7 om 62 eller 64 sekunder var mest optimalt som setvila, eller om skillnaden mellan 65,21235 och 64,984903 Gram fett skulle innebära om du skulle behöva söka till biggest looser och tappa 96% av din kroppsvikt nästa säsong för att inte dö av brutal fetma. Från det, till att vara en jävla hunk som får ligga bara han pekar på någon och säkert skulle kunna göra den mest kåta lilla tonårspojken till gay.
Dum i huvudet. SATAN vad du jobbat på bra. Hoppas det fortsätter så här och att det centrala i din träning är glädje och att tvång aldrig får styra träning och tankar.
Nu stänger jag ner datorn. Blöder i ögonen över att kolla på hur snygg du är. Hur fan lyckas du ens? KUNG.
|
|
|
2018-01-03, 18:51
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2013
|
Citat:
Ursprungligen postat av EnergiÖverskott
Du är fan sjuk i huvudet. Killen som gick från att noja 24/7 om 62 eller 64 sekunder var mest optimalt som setvila, eller om skillnaden mellan 65,21235 och 64,984903 Gram fett skulle innebära om du skulle behöva söka till biggest looser och tappa 96% av din kroppsvikt nästa säsong för att inte dö av brutal fetma. Från det, till att vara en jävla hunk som får ligga bara han pekar på någon och säkert skulle kunna göra den mest kåta lilla tonårspojken till gay.
Dum i huvudet. SATAN vad du jobbat på bra. Hoppas det fortsätter så här och att det centrala i din träning är glädje och att tvång aldrig får styra träning och tankar.
Nu stänger jag ner datorn. Blöder i ögonen över att kolla på hur snygg du är. Hur fan lyckas du ens? KUNG.
|
Hahaha tack kompis!! Är inte i form for shit nu dock. Sjukt träningssugen igen. Kommer bli fint att komma igång sen.
Får lite ångest av att inte följa mina rutiner med huksittande/handstående & trumövningar. Kanske är bra att våga släppa lite, men gillar det inte riktigt, seize the day är mitt motto, vill använda tiden mer än till att bara slappa.. ¯\_(ツ)_/¯
Svårt att njuta när man är så rutinstyrd ibland!!
Hur går det för dig?
Citat:
Ursprungligen postat av Hjulet
Ser ut som att du har ett trevligt uppehåll och semester  Har du hittat på något upplägg till träningsstarten?
|
Inte än! Får ta det sen!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
|
Ozziking lyfter och tränar på
/Mark-185/Bänk-100/Böj-160/Ryck-86/Stöt-116/
|
|
|
2018-01-03, 21:27
|
|
Registered User
|
Uhhh vill treeena
|
|
|
|
2018-01-07, 03:14
|
|
Registered User
|
Update - En vecka semester kvar innan livet går igång igen.
Försöker köra någon form av 16/8 PF för att hålla aptiten i styr, annars skulle jag nog vara riktigt ur form vid detta laget
Har märkt att jag har ett jäkla sötsug, när jag väl börjar käka, men det dämpas när jag äter vanlig mat/dricker. När jag är i "fastan" Så känns allt väldigt stabilt. gillar det. Jobbar med sötsuget / suget under ätfönstret, helt enkelt. Fan vad jobbigt det är. lol. Åt sista måltiden för ca 2h sen, och nu är det är suget igång på tungan. Vill inte heller käka massa tuggumin / lightläsk för att dämpa det tillfälligt, känns som att hela idéen med fastan försvinner då. Strengthen your mind
Lite ångest för att jag inte hållit igång huksittande/handståede och trumövningar ordentligt under dessa veckor, ska se om jag kan komma igång imorgon. Bara inte haft någon lust alls. Men det är inte bättre att sitta och dega i solen heller. bodde på hotel med bra gym i 2 dagar, gick inte ens ner och kollade hur det såg ut :'-)
Jävligt träningssugen just nu, och komma tillbaka till matrutiner  Gillar PF skarpt! Kommer nog införa något liknande hemma om det går.
Ligger nog för övrigt runt 2500-3000 kcal här, typ, om jag uppskattar saker rätt. Min form är riktigt dålig när jag inte tränar alltså, inte chubby men inte heller skinny. Lite konstant bloated typ. Fast skinny. Då vet man det, det blir träning för resten av livet om man vill se någorlunda bra ut helt enkelt.  Rip
Enough from me!
peace.
|
|
|
|
2018-01-07, 09:37
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
Det värsta är ju att man själv direkt lägger märke till när muskeltonus försvinner, efter, typ, tre dagar utan träning. Men för omgivningen är det skitsamma.
Njuuuut! Du har ju hur mycket tid som helst på dig efter hemkomst. Se bara till att starta mjukt och låta det ta två veckor innan du växlar upp.
|
|
|
2018-01-07, 16:48
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf
Det värsta är ju att man själv direkt lägger märke till när muskeltonus försvinner, efter, typ, tre dagar utan träning. Men för omgivningen är det skitsamma.
Njuuuut! Du har ju hur mycket tid som helst på dig efter hemkomst. Se bara till att starta mjukt och låta det ta två veckor innan du växlar upp.
|
Haha ja, man är ju självkritisk! Blir extra tydligt eftersom jag innan resan var i mitt livs bästa form  Men då har man något att jobba med vid hemkomst! Har varit skönt att släppa allting.
Yes! kommer ändra om lite träningsupplägg och så också, vet att jag kommer hamna på cpvolym så småningom men ska försöka hålla tillbaka  Vill lägga lite mer tid på annat!
|
|
|
|
2018-01-07, 17:11
|
|
Registered User
|
Funderar på upplägg. kommer nog sätta ihop bröst/axlar/triceps för att få mindre volym totalt, annars kommer jag fucka upp det igen  Fokus på bänk ett pass, militär ett annat.
Bröst / axlar / triceps
Rygg / biceps
Cardio / mobility / allmänfys ( rodd, KB-träning, bål, rörlighet, gymnastik etc ).
Sen är det lyftning på kvällarna som gäller, tänker att jag inte behöver mer specifik benträning ifall jag lyfter 5-7 dagar i veckan. Då får jag allting där. Kan isåfall fokussera på annat, typ rörlighet/cardio/spänst på en egen dag. Lägger in lite flås på andra dagar också om tid och lust finns.
Har också lite mål uppsatta!
I mars så spelar D'angelo ( soul / neo-soul kungen ) och jag vill se mer buff ut tills dess. Behöver få upp axlar/bröst och rygg då de ser ut so stickor, som vanligt (fuck u genes). Kanske går att få till lite!
Sen vill jag kunna rycka 3x3 på 80 och stöta 3x3 på 105. Det får bli mina delmål till 90 ryck och 120 stöt.
Sen vill jag väga 75+ med magrutor, helst typ 80. Tror jag kommer se stark ut då.
2018 vill jag även kunna löpa milen. Aldrig gjort i mitt liv, skulle vara kul att testa!
ro 6x500m intervaller med sub 01:40 / 500m.
- Problem: Jag har märkliga hårda (ben?) knölar som sticker ut på mina hälar. Jag kan ibland knappt ha på mig skor som täcker hälen då det skaver så in i helvete. Jag vet inte vad det kan vara och/eller vad jag ska göra? Kolla upp? Någon som vet? Det är inte vanliga skavsår, men det blir skavsår på benknölarna? pls help
- Problem #2: Hur lägger jag fokus på olika saker? t.ex. om jag vill kunna löpa milen, känns inte så bra att träna allting annat + löpning. Hur lär man sig att fokusera på färre saker? Slutet av 2017 så fokusserade jag på allting samtidigt. Det var kul, väl, men väldigt tidskrävande och fysiskt påfrestande (  lol no shit dumbass)
|
Senast redigerad av Ozziking den 2018-01-07 klockan 17:15.
|
|
|
2018-01-07, 18:15
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2015
|
Skulle inte palla mitt sötsug utan te och kaffe med massa suketter i samt enkla proteinmuffinsar som man gör på 30sek i micron. Dricker säkert 3-4 muggar om dagen. Blir en massa sötningsmedel må jag säga.
Har alltid varit stor i aptiten sedan barndomen så något som jag tror kan fungera för mig och kanske dig är två väldigt stora måltider om dagen tillsammans med (söta, mättande) protteshakes som mellanmål emellan, i mitt fall lunch runt kl 11 och kvällsmat-måltid någon timme innan läggdags (ju närmare läggdags ju bättre tror jag för att inte ha för lång fasta under sömnen, men får sjukt svårt att sova om det är för nära inpå).
Tänkte börja köra på det när skolan börjar om några dagar. Vi får ju gratis lunch ändå så bara att utnyttja det, samt rätt ofta jag får gratis lunch- och middagsbuffeer av jobbet. Känns lite dumt när man blir erbjuden oxfile all you can eat och man sitter där ba "men jag käkar 6 måltider om dagen med exakt 35g protein i varje och inte mer än 400 kalorier så kan inte äta mer än en trefjärdedelars bit"... Det var dumt
Tycker inte du ska fokusera för mycket på 16 timmars fasta och 8 timmars ätande, men om du aldrig blir nöjd som mig av småjävla dagisportioner så kan det fungera med en-två stora rejäla mål och shakes som mellanmål i anslutning till träning! Kommer bli farlig på buffeér alltså
Senast redigerad av DerImperator den 2018-01-07 klockan 18:23.
|
|
|
2018-01-07, 23:57
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av DerImperator
Skulle inte palla mitt sötsug utan te och kaffe med massa suketter i samt enkla proteinmuffinsar som man gör på 30sek i micron. Dricker säkert 3-4 muggar om dagen. Blir en massa sötningsmedel må jag säga.
Har alltid varit stor i aptiten sedan barndomen så något som jag tror kan fungera för mig och kanske dig är två väldigt stora måltider om dagen tillsammans med (söta, mättande) protteshakes som mellanmål emellan, i mitt fall lunch runt kl 11 och kvällsmat-måltid någon timme innan läggdags (ju närmare läggdags ju bättre tror jag för att inte ha för lång fasta under sömnen, men får sjukt svårt att sova om det är för nära inpå).
Tänkte börja köra på det när skolan börjar om några dagar. Vi får ju gratis lunch ändå så bara att utnyttja det, samt rätt ofta jag får gratis lunch- och middagsbuffeer av jobbet. Känns lite dumt när man blir erbjuden oxfile all you can eat och man sitter där ba "men jag käkar 6 måltider om dagen med exakt 35g protein i varje och inte mer än 400 kalorier så kan inte äta mer än en trefjärdedelars bit"... Det var dumt
Tycker inte du ska fokusera för mycket på 16 timmars fasta och 8 timmars ätande, men om du aldrig blir nöjd som mig av småjävla dagisportioner så kan det fungera med en-två stora rejäla mål och shakes som mellanmål i anslutning till träning! Kommer bli farlig på buffeér alltså
|
Te och kaffe är en sak, men att göra allting sött kommer ju knappast minska sötsuget
Jag är också stor i maten! Äter redan 2-3 stora måltider / dag. Det funkar bäst. Kan inte äta "lite", blir aldrig nöjd då. Spelar ingen roll vad jag äter heller. Det suger, lol.
|
|
|
|
2018-01-08, 15:31
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2014
|
Tjena Ozzi. jag känner igen mig mycket i det muskeltappet när man är på resande fot. Ett jävla helvete ärligt talat. Vill bara säga att jag har varit borta många gånger under längre perioder och du kommer tillbaka oftast med en ny vunnen motivation.
Tack för en läsvärd journal och du kommer vara i samma toppform inom kort. Du har viljan!!!
|
|
|
2018-01-08, 18:54
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Young Hef
Tjena Ozzi. jag känner igen mig mycket i det muskeltappet när man är på resande fot. Ett jävla helvete ärligt talat. Vill bara säga att jag har varit borta många gånger under längre perioder och du kommer tillbaka oftast med en ny vunnen motivation.
Tack för en läsvärd journal och du kommer vara i samma toppform inom kort. Du har viljan!!!
|
Jaa förfan! Jag står ut! Är mer träningssugen än någonsin nu!!
Ibland måste man bara få vara också. Lite intressant hur kroppen reagerar utan träning också.
|
|
|
|
2018-01-13, 08:51
|
|
Registered User
|
Whatsup!
Fan vad kallt det är i Sverige ju. Lol.
Nu sista flygresan hem från Arlanda, sen är det GYMTIME MOTHAFUCKASS
|
|
|
|
2018-01-13, 09:01
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
Välkommen hem!
Gött att suget är så stort. Glöm bara inte att vandra iväg från första passen med en fräsch känsla i kroppen.
|
|
|
2018-01-13, 09:38
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf
Välkommen hem!
Gött att suget är så stort. Glöm bara inte att vandra iväg från första passen med en fräsch känsla i kroppen.
|
Tack!! <3
Jaa absolut Hahaha! Det som är Nice är att jag kan börja med superlåg volym nu och hålla mig där  räknar med träningsvärk deluxe.
Dagens pass blir bara en återställare, lätta ryck & stötar, lite böj, pushpress & bål. Lets get it!!
Sugen på att se vad jag väger, om jag lyckats hålla mig stabil eller gått ner.
Känner att kläderna och armbanden hänger lite mer än vanligt:.
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:17.
|

|