Dagens pass: Dåligt p.g.a. Åt för mycket och för tätt innanpå träningen och vart lite stressad. Bra dag i övrigt, men lite weird med käk och jag glömde räkna ut nya vikter till nya cykeln osv.
10 min x-trainer
Axeluppvärmning
Bänkpress C4W1:
20x10
30x8
40x5
45x5
52,5x8
57,5x4+1 (var tvungen & ta nytt grepp)
55x5
50x6+2 ( nytt grepp igen..)
Input:
Fortfarande lite förkyld, dock endast i skallen och näsan. Så kändes lite extra tungt, men vaskuläriteten var med i spelet i alla fall. Kul! Får se om jag ökar vikter denna vecka, vill inte bli mer förkyld så tar det lite lugnt.
Fick en otroligt god födelsedagsmiddag i alla fall! Typ kycklingtacos! Stora wraps fyllda med sås, ris, kyckling & grönsaker osv. Spymätt!
Frontböj med paus:
57,5x5
57,5x5
57,x3+2 (nytt grepp)
57,5x5
Marklyft:
80x10
80x10
80x10
80x10
3 set benspark
3 set enbenscurl
rehab
5 set vader superset 5 set mage
Input:
Grr, förkylningen sitter i och böjen kändes relativt tung. Dock gick det så har inget att klaga över egentligen.
Får se hur det blir med träning imorgon & fredag då gymmets öppetider är skitkassa och jag har gig & födelsedagsmiddag.
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
Fast du skriver ju att du känner av det och att böjen kändes jobbig. Våga vila.
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
Spelar i en samba/batucada-orkester, sn här karneval fest musik typ. Brasilianska trummor n shit. Så jäkla roligt! Och gigg är spelningar Har precis lirat klart, sen har jag ett till GIGG ikväll!
Man får så mycket endorfiner och värsta energikicken av denna sortens musik! Och grova underarmar
Typ såhär: