Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Nope, är ganska konservativ när det kommer till glassmaker!
Sias Pepparkaka låter dock intressant..
Nattljus
2014-11-08, 21:55
Min vagel i ögat är tillbaka för tredje gången. Jag börjar ledsna på den *mini
StarkaUlf
2014-11-08, 22:02
Du måste smaka den! *popcorn*
R Scarpa27
2014-11-08, 22:06
standard säsongsglass köp... jättegod faktist.
Nattljus
2014-11-08, 22:08
Du måste smaka den! *popcorn*
Du väljer så konstiga hotelser *jorgen*
Du väljer så konstiga hotelser *jorgen*
Jag menar det, kväva någon med popcorn är väl inte det vanligaste.
Nattljus
2014-11-08, 22:37
*jorgen*
Nordenator
2014-11-08, 22:44
here i am :D
dock blir dom ej för gamla, bara mer lagrade...
Vad har du köpt för bira Nordenator?
Bara skräpöl. Vi var i dyskland i maj och sedan råkade vi hamna på spritpråmen igen på vägen hem från Köpenhamn/Berlin i somras. Jag har en liten motsättning mellan min vilja att bara dricka riktigt najsig öl och.. ja.. ekonomin :D
Har väl blivit lite väl mycket besök till gröna skylten, vilket är förklaringen till att jag sitter med ett sådant jävla lager av.. lager ^^
Nordenator
2014-11-08, 22:47
Fast ja.. jag har ju en hel del fin öl utöver det då. Men i det fallet finns det inget bäst före ^^
Eller ja. Jag har druckit en westvleteren från 1989. Den var faktiskt inte bra.
http://i.imgur.com/xf2J7v2.jpg
Jag som skulle haft en rolig lördagskväll.:(
WHITEFOLKS
2014-11-08, 23:19
Roliga kvällar för roligt folk!
StarkaUlf
2014-11-09, 00:12
Jag som skulle haft en rolig lördagskväll.:(
Hade du inte det då? :(
StarkaUlf
2014-11-09, 10:12
Frågor på det?
Nattljus
2014-11-09, 11:35
Jag har druckit kaffe cofffee
Nattljus
2014-11-09, 12:01
https://i.chzbgr.com/maxW500/8370407424/h7E784BF3/
StarkaUlf
2014-11-09, 12:30
Jag drack också mjölk nyss \o/ Jag och kisse tänker lika *cupid*
Nattljus
2014-11-09, 13:08
Jag tänkte äta pizza idag, men nu är jag mer sugen på köttgryta. Jag har grytbitar, men de är i frysen. Det tar jättelång tid om jag ändrar middagsplaner nu. Hrm *jorgen*
Jag tänkte äta pizza idag, men nu är jag mer sugen på köttgryta. Jag har grytbitar, men de är i frysen. Det tar jättelång tid om jag ändrar middagsplaner nu. Hrm *jorgen*
Jag håller på att göra porterstek om du är sugen? klart kl 15.
Micro?
Fast pizza låter nästan bättre. *popcorn*
Nattljus
2014-11-09, 13:26
Porterstek låter gott *popcorn*
Jag har dock bestämt mig för att hålla fast vid pizzaplanerna. Grytan får bli imorgon :eating:
Anatis87
2014-11-09, 14:19
Stackars kille på gymmet nyss. Alla flyr drån honom. Hrla hab stinker sur fotsvett precis som om han haft skorka bland sina kläder utan att ha skona i en påse. Även jag fick fly, stod inte ut. Min näsa är för känslig för sådant.
Nattljus
2014-11-09, 14:50
Han kanske är folkskygg och gjorde det med flit? *popcorn*
Hade du inte det då? :(
Inte så rolig som det var tänkt, var hemma hos några för att spela spel när min käre bror behövde ta sig till kontoret i Stockholm så han behövde en bil så var bara att åka hem till honom med bilen.
Sedan skulle jag gått ut med en kompis (hennes förslag att vi skulle gått ut igår) men som "inte kände för det" och hellre ville vara hemma och packa upp saker..*rolleyes*
Nattljus
2014-11-09, 15:34
Namnam, pizza :bumbi
Nattljus
2014-11-09, 15:37
Givetvis *popcorn*
StarkaUlf
2014-11-09, 15:50
Inte så rolig som det var tänkt, var hemma hos några för att spela spel när min käre bror behövde ta sig till kontoret i Stockholm så han behövde en bil så var bara att åka hem till honom med bilen.
Sedan skulle jag gått ut med en kompis (hennes förslag att vi skulle gått ut igår) men som "inte kände för det" och hellre ville vara hemma och packa upp saker..*rolleyes*
Typiskt... *gah!*
Nattljus
2014-11-09, 15:52
Jag hade tydligen sju kronor för lite på kontot när räkningarna drogs *jorgen*
Betalade nu, hoppas de inte hunnit skicka ut påminnelse med avgift. Maken till onödig utgift finns ju inte *mini
Givetvis *popcorn*
För dig ja!
Nattljus
2014-11-09, 16:08
För dig ja!
*hug*
*hug*
Har inte druckit kaffe idag kom jag på nu.
Typiskt... *gah!*
Ja så kan det bli ibland.
Jag har beställt nya hårfärger idag, förhoppningsvis så kommer det under veckan så jag kan byta till helgen.*cupid*
Nattljus
2014-11-09, 16:24
Har inte druckit kaffe idag kom jag på nu.
:confused:
Finns det liv utan kaffe? *jorgen*
StarkaUlf
2014-11-09, 16:25
Ja så kan det bli ibland.
Jag har beställt nya hårfärger idag, förhoppningsvis så kommer det under veckan så jag kan byta till helgen.*cupid*
Oooh. Rosa? :)
Oooh. Rosa? :)
Nej, rött blir det.
Överväger att även göra något drastiskt som att raka bort halva håret..men får se.:)
StarkaUlf
2014-11-09, 16:32
Nej, rött blir det.
Överväger att även göra något drastiskt som att raka bort halva håret..men får se.:)
Spännande!
Det kan säkert bli bra :) en del passar riktigt bra i det (förutsatt att man rakar åt rätt håll/rätt del av huvudet :D ), så kör på om du är sugen!
Spännande!
Det kan säkert bli bra :) en del passar riktigt bra i det (förutsatt att man rakar åt rätt håll/rätt del av huvudet :D ), så kör på om du är sugen!
Haha ja..helrakat passar jag INTE i iaf.:d
Saknar att ha tuppkam men det är för mycket jobb och man ser inte riktigt klok ut när håret inte är tillfixat tyvärr.*cry*
Haft delar av håret rakat också men vill nog inte ha samma "frisyr" som jag hade då utan prova något nytt så det kan ju bli hur fult som helst om jag har otur.:d
StarkaUlf
2014-11-09, 16:46
Haha ja..helrakat passar jag INTE i iaf.:d
Saknar att ha tuppkam men det är för mycket jobb och man ser inte riktigt klok ut när håret inte är tillfixat tyvärr.*cry*
Haft delar av håret rakat också men vill nog inte ha samma "frisyr" som jag hade då utan prova något nytt så det kan ju bli hur fult som helst om jag har otur.:d
Hoppas att det blir bra iallafall och att du blir nöjd! :)
Hoppas att det blir bra iallafall och att du blir nöjd! :)
Tack!*hug*
Nattljus
2014-11-09, 17:24
Så... filmkväll idag, tror jag. Verklighetsbaserat trams känns för jobbigt. Fantasy eller science fiction? *jorgen*
StarkaUlf
2014-11-09, 17:34
Fantasy fiction!
Nattljus
2014-11-09, 17:44
Har du sett oblivion?
Nix. Kommer jag gilla den? *popcorn*
Den är bra iaf, jag tror du kommer gilla den.
Nattljus
2014-11-09, 19:05
Jag satt visst och bläddrade planlöst bland youtubeklipp istället *popcorn*
StarkaUlf
2014-11-09, 19:48
Jag satt visst och bläddrade planlöst bland youtubeklipp istället *popcorn*
You too(b)? :)
Nattljus
2014-11-09, 19:49
You too(b)? :)
*hug*
StarkaUlf
2014-11-09, 20:00
Känns som att jag bara får mer ont i foten när jag hoppar på kryckor/går på sidan av foten *gah!* Det kanske känns så om det börjar läka?
Känns som att jag bara får mer ont i foten när jag hoppar på kryckor/går på sidan av foten *gah!* Det kanske känns så om det börjar läka?
Trist. Just gå på sidan av foten kanske gör att du snedbelastar snarare än avlastar.
StarkaUlf
2014-11-09, 21:03
Trist. Just gå på sidan av foten kanske gör att du snedbelastar snarare än avlastar.
Mjo inte omöjligt. Det var dock han som tipsade om det :D nåväl, vi får se hur det känns efter en vecka till.
awesomooo
2014-11-09, 21:07
Tror ändå inte att den här kommer hålla speciellt länge tyvärr..
Hehe, 7 år än så länge.
http://i.imgur.com/ziqwJsy.gif
Nattljus
2014-11-09, 21:45
https://i.chzbgr.com/maxW500/8371269376/h0961ADDB/
http://cdn.barkpost.com/wp-content/uploads/2014/05/142.gif
Red Apple
2014-11-09, 22:06
http://i.imgur.com/ziqwJsy.gif
Såg den precis och tänkte att jag borde posta den här, damn you :(
Nattljus
2014-11-09, 23:38
Jag har fortfarande inte lyckats starta någon film *jorgen*
På tal om inget särskilt så verkar det finns ett oändligt antal fluffiga djur på internet *cupid*
Varenda kväll under de senaste 3 veckorna som jag råkat (*rolleyes*) somna i sängen innan jag egentligen har gått och lagt mig så slutar det med att jag inte kan somna om igen när jag har vaknat efter bara någon ynka timmes sömn utan jag är vaken till morgonen då jag kanske lyckas somna och sova någon timme till om jag har tur.
Det är irriterande och slutar med att jag är trött under dagen och (såklart:d) lyckas med bedriften att "råka" somna i sängen för tidigt..igen.*gah!*
Nattljus
2014-11-10, 06:02
Du dricker för lite kaffe *popcorn*
Nattljus
2014-11-10, 06:56
Morrn *hug*
Du dricker för lite kaffe *popcorn*
Jag dricker inte kaffe alls, te däremot.
Läsk, mjölk/oboy och energidryck slinker även det ner.:)
Ibland undrar jag om man fan inte är i klimakteriet. *jorgen*
Holmeros
2014-11-10, 08:47
Ibland undrar jag om man fan inte är i klimakteriet. *jorgen*
Haha! Varför? *popcorn*
God morgon kompisar! Kaffe eller?
Haha! Varför? *popcorn*
Brutala värmevågor/svettningar. Under de senaste typ tre åren så får jag från och till sådana svettanfall (seriöst) så det går genom två lager, rinner som om det regnar från pannan etc.
Igår lackade jag totalt ur: Ute och gått i 10min, kom fram till stället och tar ett steg och jag skämtar inte, 15 sekunder så hade jag svettas genom två lager (tshirt + tröjja) och det var inte i närheten av att vara varmt. rån hårbotten/pannan rinner niagarafallet. Börjar bli segt med att köra missionären då de måste droppa svett på den som är under utan dess like :em:
"Här snygging, ta dom här simglasögonen, you´ll need'em".
Ska fan boka tid på den där svettkliniken här i Stockholm och få något superpiller som löser alla problem. Lackar. *grr*
Eller så har jag sjukt dålig kondis, vilket är knasigt då den är helt OK nu.
*grr**grr*
I-landsproblem men ändå.
Missionären? Come on bro, det är fan 2014, inte 1954.
Nu ska det tränas, sen ska det sovas och senare skall det nattjobbas i 12h*popcorn*
Sådär brukar det vara för mig om jag är på väg att bli sjuk.
StarkaUlf
2014-11-10, 10:50
I feel you, Snubben. Jag har haft likadant senaste 6-7 åren iallafall. Och jag har bra kondition, så det är nog inte haken.
Holmeros
2014-11-10, 11:10
Brutala värmevågor/svettningar. Under de senaste typ tre åren så får jag från och till sådana svettanfall (seriöst) så det går genom två lager, rinner som om det regnar från pannan etc.
Igår lackade jag totalt ur: Ute och gått i 10min, kom fram till stället och tar ett steg och jag skämtar inte, 15 sekunder så hade jag svettas genom två lager (tshirt + tröjja) och det var inte i närheten av att vara varmt. rån hårbotten/pannan rinner niagarafallet. Börjar bli segt med att köra missionären då de måste droppa svett på den som är under utan dess like :em:
"Här snygging, ta dom här simglasögonen, you´ll need'em".
Ska fan boka tid på den där svettkliniken här i Stockholm och få något superpiller som löser alla problem. Lackar. *grr*
Eller så har jag sjukt dålig kondis, vilket är knasigt då den är helt OK nu.
*grr**grr*
I-landsproblem men ändå.
Fan vad drygt. Jag svettas också lätt, men inte alls sådär. Det kan nog vara en idé att se om du kan få lite hjälp med det, det är ju fan inte roligt att svettas så mycket för ingenting alls.
Nu ska det tränas, sen ska det sovas och senare skall det nattjobbas i 12h*popcorn*
Men jag är en romantisk och snäll kille, vågar inget annat. :em:
Sådär brukar det vara för mig om jag är på väg att bli sjuk.
I feel you, Snubben. Jag har haft likadant senaste 6-7 åren iallafall. Och jag har bra kondition, så det är nog inte haken.
Fan vad drygt. Jag svettas också lätt, men inte alls sådär. Det kan nog vara en idé att se om du kan få lite hjälp med det, det är ju fan inte roligt att svettas så mycket för ingenting alls.
Snackade med farsan, tydligen har han hyperhidros,har tagit tabletter och sprutor för det? Problem med svettningar så det är svettmottagningen nästa. Ska bli intressant.. *jorgen*
Kan juh tycka han borde ha berättat de någon gång under de senaste 30 åren men nähä. Han är tydligen full av överraskningar.. :MrT:
Jaha! Måste man vara knullhipster nu också? :(
Pft, missionären is awesome.
Snackade med farsan, tydligen har han hyperhidros,har tagit tabletter och sprutor för det? Problem med svettningar så det är svettmottagningen nästa. Ska bli intressant.. *jo rgen*
Kan juh tycka han borde ha berättat de någon gång under de senaste 30 åren men nähä. Han är tydligen full av överraskningar.. :M rT:
Kolla du upp det. Det är ett såpass erkänt problem att landstingen står för behandlingen ibland.
Jaha! Måste man vara knullhipster nu också? : (
Numera är det knullgunga och buttplugg till alla medverkande som är lägstanivån. Sen är det bara att jobba sig vidare.
Kolla du upp det. Det är ett såpass erkänt problem att landstingen står för behandlingen ibland.
Jaha? Där ser man, tack för infon. Läste lite om de som skrivit på svettmottagningen.se. Stackars människor, verkligen ett gediget problem för vissa :(
Numera är det knullgunga och buttplugg till alla medverkande som är lägstanivån. Sen är det bara att jobba sig vidare.
Holmeros kan säkerligen bistå med information här, han är juh känd som Babblas egen buttmaster. :thumbup: :d
Holmeros kan säkerligen bistå med information här, han är juh känd som Babblas egen buttmaster. :thumbup: :d
Var snäll mot Holmeros och hans stjärt. Man får inte retas. *slap*
Var snäll mot Holmeros och hans stjärt. Man får inte retas. *slap*
*hug*
http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/005/486/zuckerberg-notepass.jpg
Hahahaha, dagens ord! *kissass*
Holmeros
2014-11-10, 13:39
Du är märklig du. Det är du som har erfarenheter av föremål i gumpen, inte jag!
StarkaUlf
2014-11-10, 14:00
Jag håller mig utanför den här knull och butplugg-diskussionen :)
Någon som vill kramas istället? *hug*
*jorgen* är inte sugen på att mysa, men istället:
http://www.quickmeme.com/img/16/16238f9069c120218fe37ea66728ead93622b0b57fee164d36 7046db9ce58077.jpg ?
StarkaUlf
2014-11-10, 14:23
*jorgen* är inte sugen på att mysa, men istället:
http://www.quickmeme.com/img/16/16238f9069c120218fe37ea66728ead93622b0b57fee164d36 7046db9ce58077.jpg ?
*cupid*
Nattljus
2014-11-10, 14:55
Om ni ska vara konstiga så vill jag inte babbla med er *mini
Men fortsätt posta katter *cupid*
Jag åsyftade inte tantra-sex och chakra orgasmer. Bara lite vanligt, hederligt knulande bakifrån..
Pft, missionären is awesome.
Pft, du får ändå inte ligga.
Jag åsyftade inte tantra-sex och chakra orgasmer. Bara lite vanligt, hederligt knulande bakifrån..
Pft, du får ändå inte ligga.
Bakifrån är jävulens påfund :(
Jag bad ju om ursäkt för att den hamnade på övervåningen den där gången, jag är hemskt ledsen om du känner dig krengt.
Holmeros
2014-11-10, 15:23
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/173/576/Wat8.jpg
http://www.tikiwebgroup.com/imgderp/wp-content/uploads/sites/41/2012/02/Obama-Feels-Good-man.jpg
:laugh::laugh::laugh::laugh:
hoppar officiellt av utbildningen, nu
sjukt tungt val att göra, men det känns mer rätt än det gör nu
hoppar officiellt av utbildningen, nu
sjukt tungt val att göra, men det känns mer rätt än det gör nu
WAT! Byta till våren eller bli knegare igen?
WAT! Byta till våren eller bli knegare igen?
byter till hösten, måste läsa upp 4 ämnen först
byter till hösten, måste läsa upp 4 ämnen först
Okej. Är ju bra att du följer magkänslan, det borde fler göra. Bättre att byta innan man hunnit för jäkla långt in i utbildningen också.
Okej. Är ju bra att du följer magkänslan, det borde fler göra. Bättre att byta innan man hunnit för jäkla långt in i utbildningen också.
Har hunnit jäkligt långt ändå :D men ja, känner att det är bättre jag hoppar och kör nu istället för att köra klart och ångra mig senare
WHITEFOLKS
2014-11-10, 17:06
Vad ska du byta till?
Vad ska du byta till?
Läkare. Har nog hittat rätt genre iallafall, så sjg var inte på helt fel spår
en stor stark
2014-11-10, 17:08
Ja det kommer inte utnyttjas alls av mig och co när du blir läkare. Inte alls.. :D
Ja det kommer inte utnyttjas alls av mig och co när du blir läkare. Inte alls.. :D
Hjälper gladeligen *hug*
Läkare. Har nog hittat rätt genre iallafall, så sjg var inte på helt fel spår
*flex* mass trt till kolo inc ;).
*flex* mass trt till kolo inc ;).
*rolleyes*
Red Apple
2014-11-10, 17:38
Nice fuark, jag har en böld jag inte orkat gå till läkaren med, skulle vara nice om du kunde ta en titt.
Nu ska jag gnälla lite igen. Måste jobba in lite tid, stannar ganska länge på jobbet. Tänker ta en buss som går ca 1720. Av nån anledning får jag hjärnsläpp och går inte mot hållplatsen förrän bara några minuter innan bussen ska gå. Det visar sig att den är ett par minuter sen. Jag tror i min enfald att den är tidig. Jag stressar inte och ser bussen åka iväg 75 meter framför mig.
Jaha, bara att ta nästa om en halvtimme. Väntar. Väntar. Väntar. Bussen en halvtimme senare är inställd pga. fordonsfel. Nästa buss går en timme senare..
Nice fuark, jag har en böld jag inte orkat gå till läkaren med, skulle vara nice om du kunde ta en titt.
Kan kolla om ett par år :)
Nattljus
2014-11-10, 18:34
Nu ska jag gnälla lite igen. Måste jobba in lite tid, stannar ganska länge på jobbet. Tänker ta en buss som går ca 1720. Av nån anledning får jag hjärnsläpp och går inte mot hållplatsen förrän bara några minuter innan bussen ska gå. Det visar sig att den är ett par minuter sen. Jag tror i min enfald att den är tidig. Jag stressar inte och ser bussen åka iväg 75 meter framför mig.
Jaha, bara att ta nästa om en halvtimme. Väntar. Väntar. Väntar. Bussen en halvtimme senare är inställd pga. fordonsfel. Nästa buss går en timme senare..
*hug*
*hug*
Välbehövligt. *hug*
WHITEFOLKS
2014-11-10, 18:49
Man är lagom torsk när man hellre sitter på 800x600 crt än 24" lcd.
StarkaUlf
2014-11-10, 18:52
Välbehövligt. *hug*
Du får en till. *hug*
Det här allt en bra tråd! *hug*
Nattljus
2014-11-10, 19:34
Den har sina sidor *hug*
Nattljus
2014-11-10, 19:42
https://i.chzbgr.com/maxW500/8370260224/h146A4B5F/
den har sina sidor *hug*
göööötebooorg!
*hug*
Jag både gick långpromenad och körde lite backe med vovvar samt tränade själv en snabbis på gymmet innan jobbet idag för att kunna gå och lägga mig i tid...och nu är klockan snart halv 12 och jag sitter och läser babbla och äter en jordgubbstårta.*screwy*
Jag både gick långpromenad och körde lite backe med vovvar samt tränade själv en snabbis på gymmet innan jobbet idag för att kunna gå och lägga mig i tid...och nu är klockan snart halv 12 och jag sitter och läser babbla och äter en jordgubbstårta.*screwy*
Jag skulle börja plugga för dagar sen. Här sitter jag.
Jag skulle börja plugga för dagar sen. Här sitter jag.
:whipped: sätt igång och plugga då.;)
:whipped: sätt igång och plugga då.;)
Men...
Jag har mackor, mjölk och trocadero.
Som av en händelse så inhandlade jag trocadero igår..
Yes.
Fyfan sådan träningsvärk jag har för övrigt, jobbigt att gå när hela ryggen, rumpa och baksida lår känns som dom gör just nu..
Ja men det ska det bli ändring på, tränade iaf 3 gånger förra veckan.*cupid*
Träningsvärk kan ju vara lite trevligt ibland dock. :)
Nattljus
2014-11-11, 00:38
Jag har kramp under foten. Alltid lika kul :smash:
Tror du tränar för lite på gymmet.
Nattljus
2014-11-11, 00:47
cofffee
Jag räknar med träningsvärk imorgon! Böj, raka mark och utfall på schemat idag...
Jag vill börja träna igen. Tråkigt med en axel/skuldra som ansåg att den skulle gå och få ont. :(
Har också börjat träna på gymmet igen. Tjoho! Har dock sprungit lite för att hålla mig i någon slags form.
Jag vill börja träna igen. Tråkigt med en axel/skuldra som ansåg att den skulle gå och få ont. :(
Dum kropp. :( *hug*
Du får väl köra ben då tills det känns bättre.
Nattljus
2014-11-11, 15:01
Pannkakor *cupid*
Du är märklig du. Det är du som har erfarenheter av föremål i gumpen, inte jag!
Dum kropp. :( *hug*
Du får väl köra ben då tills det känns bättre.
110% vila. Inget funkar. Känns mycket bättre nu men vilar veckan ut sen är det upp på hästen igen!
Nattljus
2014-11-11, 15:38
Så... händer det något? *popcorn*
Inte direkt, handlar lite kläder på nätet, lite skor. Tja, det vanliga. Annars inte mycket. Skuldran är bra igen, inte haft värk på nästan hela dagen.
Själv då?
Nattljus
2014-11-11, 16:10
Solen gick upp och sedan ned igen. En sån där återkommande händelse *popcorn*
Läste precis att du skrev pannkakor, så jag blev sugen på pannkakor och ska nu gå och handla ingredienser *hug*.
StarkaUlf
2014-11-11, 16:35
Wie, snart klar med tatueringen. Bara bakgrunden kvar nu \o/ Det blir om två veckor.
Nattljus
2014-11-11, 16:41
Jag har för låg smärttröskel för att tatuera mig *cry*
StarkaUlf
2014-11-11, 16:42
Jag har för låg smärttröskel för att tatuera mig *cry*
Du får fråga om dom har bedövningsspray ;) fick testa det hos en tatuerare, då han precis hade hämtat den och ville testa. Fungerade rätt så bra faktiskt. Men det tar ju bort halva tjusningen :D
Nattljus
2014-11-11, 17:30
Rorschachtestet i kaffekannan har format sig till en kanin. Vad betyder det? *jorgen*
Rorschachtestet i kaffekannan har format sig till en kanin. Vad betyder det? *jorgen*
Att du ska fylla på med kaffe i koppen. *hug*
Nattljus
2014-11-11, 18:29
Såhär i efterhand tror jag det kan ha varit en uppmaning att dricka långsamt. Jag brände mig i gommen *mini
mangemani
2014-11-11, 19:14
programmet "deal with it":laugh:
omg, vilka sadister:D
Nattljus
2014-11-11, 20:45
Det är ju skitjobbigt att leta efter nyckeln där jag tappade den. Jag letar under lampan istället, det är ljusare där cofffee
jävla programmeringsskit.
Ser ut som att ceejay pluggar idag iaf! :D
Nattljus
2014-11-11, 22:18
I brist på vett lär man kunna använda råstyrka.
...jag kanske borde börja träna *jorgen*
Det låter som en god idé! Det är sällan man (jag) ångrar sig när man väl kommit till skott.
Nattljus
2014-11-11, 22:24
Det låter som en god idé! Det är sällan man (jag) ångrar sig när man väl kommit till skott.
Vem har du skjutit? :MrT:
Vem har du skjutit? :MrT:
Ulf-nivå. *rolleyes*
Nattljus
2014-11-11, 22:33
Ulf-nivå. *rolleyes*
Så illa? :(
Ulf-nivå. *rolleyes*
*slap* Nu ska vi väl ändå inte vara såna, han försöker nog så gott han kan.
Vilat från gymmet idag även fast jag egentligen inte ville..frågan är om jag hinner träna imorgon.:(
Nattljus
2014-11-11, 22:47
https://i.chzbgr.com/maxW500/8368989184/hFB5BCFA7/
Ulf-nivå är inte nödvändigtvis något dåligt!
R Scarpa27
2014-11-11, 23:00
https://i.chzbgr.com/maxW500/8368989184/hFB5BCFA7/
lookalike how my dog walks :O
StarkaUlf
2014-11-11, 23:08
Ulf-nivå är inte nödvändigtvis något dåligt!
That's what I'm talkin' about! :D
denna villan i kalmar, enough said
http://www.pontuzlofgren.se/till-salu/bilder/423I9OTI21S9NF02
Nattljus
2014-11-12, 00:14
Jag hann knappt somna innan jag vaknade av dumma drömmar *gah!*
Meh cofffee
Nån gillar TV-SPel och Film, speciellt aliens.
Älskar att de har en hel scen för Guitarr Hero. Undra om personerna hade en hemlig önskan att bli kända musiker?
Tyvärr inte för din del, jag budar nämligen över allt du lägger :P.
Träningsvärk enligt plan. Aj.
Lyckades dessutom sabba bröstryggen när jag gjorde benlyft på bänken, kärringen är för gammal!
http://static1.lxdcdn.net/images/max/w/806/48bcd3057522dc38bbb5505250fb030b.jpeg
Dubbelsäng! *love*
Nordenator
2014-11-12, 11:44
Blää. Tog nytt pb i marken (150) men det var ett lyft då ryggen inte höll sig rak. Skulle ju åka upp lätt. 140 innan var ju ingenting ;(
Hade hoppats på att jag hade 160-170 i mig, men åtminstone inte idag..
ARMSTARK
2014-11-12, 12:13
Edit; felaktig info.
tyvärr inte för din del, jag budar nämligen över allt du lägger :p.
:d
StarkaUlf
2014-11-12, 14:55
Oh, ny butik som öppnar och behöver två butikssäljare. Här borde man iallafall ha en god chans :)
Oh, ny butik som öppnar och behöver två butikssäljare. Här borde man iallafall ha en god chans :)
Perk för alla köpare om StarkaUlf får jobbet: free hugs *cupid*
StarkaUlf
2014-11-12, 18:40
Perk för alla köpare om StarkaUlf får jobbet: free hugs *cupid*
Jaaa! *hug*
http://i.imgur.com/FEWswId.gif
Dåligt drag här hela dagen, kompenserar med lite action
http://i.imgur.com/jpAjV19.gif
StarkaUlf
2014-11-12, 22:05
Han blev ju illrädd!
Nordenator
2014-11-12, 22:34
Nämen lite sömn nu och kanske få upp 55-60 i militärprästen vid åttatiden imorgon! Så jävla gött att snitta kring 9 timmar per natt. Gjort det i 1 ½ vecka nu, och jag tänker inte sluta när det går så bra :D
Så sömn funkar? *jorgen* Har alltid misstänkt det men saknar egen empirisk data.
Nordenator
2014-11-12, 22:52
Jag blir visst tröttare av sömn. Nu då jag somnar innan tolv varje dag är jag jättetrött på kvällarna. Och morgnarna. Men det känns gött!
Nattljus
2014-11-12, 23:09
Sömn är för mesar.
Samt folk som sover utan mardrömmar, antar jag cofffee
Aw. Har du mardrömmar, bönan? *hug*
... Jag tänkte på läskig film innan jag somnade igår natt. Det var nog inte optimalt. :<
Jag höll på att glömma bort att sova igår, så jobbigt när man ertappar sig själv med att vara vaken efter 02 när man ska upp 07.
Sitter på ett flyg. Untzuntz.
Holmeros
2014-11-13, 09:30
Helloooooooooo
Till?
Semester?
Helloooooooooo
Allt gott? Malmö står än?
Holmeros
2014-11-13, 09:45
Allt gott? Malmö står än?
Allt gott! Trött, i vanlig ordning. Trött på att vara trött. Snart vår va?
Malmö står stadigt. Ett tag till iallafall :)
Wifi på flyget, gött!
Allt gott! Trött, i vanlig ordning. Trött på att vara trött. Snart vår va?
Malmö står stadigt. Ett tag till iallafall :)
Tur, jag kommer snart dit!
Holmeros
2014-11-13, 09:53
Tur, jag kommer snart dit!
Åh, vad har Malmö att erbjuda ett sådant fint besök?
Åh, vad har Malmö att erbjuda ett sådant fint besök?
Jag ska mest landa där förvisso, sen drar jag vidare till Kävlinge för en helg med kompishäng och träning! :D Ryktas om traillöpning i Höör och minst ett gympass någonstans!
Nordenator
2014-11-13, 10:02
Jag ska mest landa där förvisso, sen drar jag vidare till Kävlinge för en helg med kompishäng och träning! :D Ryktas om traillöpning i Höör och minst ett gympass någonstans!
Kävlinge? Det låter ju nästan som en påhittad ort!
https://www.facebook.com/video.php?v=660534707399309&fref=nf
:D :D :D :D
Finns på riktigt, jag har varit där flera gånger!
Vafalls!
Har du tagit dig ut till Flädie/Fjelie/Bjärred/Lomma då? Max 15 minuter därifrån med bil. :)
Holmeros
2014-11-13, 10:37
Ah! låter som en trevlig helg.
Det är sant. Den finns. Jag har passerat där ganska många gånger. Tycker lika synd om invånarna varje gång.
Vafalls!
Har du tagit dig ut till Flädie/Fjelie/Bjärred/Lomma då? Max 15 minuter därifrån med bil. :)
Flädie, Fjelie? Varfan är det?
Bjärred och Lomma är fint dock :)
Det är sant. Den finns. Jag har passerat där ganska många gånger. Tycker lika synd om invånarna varje gång.
Flädie, Fjelie? Varfan är det?
Bjärred och Lomma är fint dock :)
Flädie/Fjelie är det som ligger mellan Bjärred/Lund.
Vafalls!
Flädie har jag varit i, även Lomma som hastigast tror jag! :D Det blir hyfsat frekventa besök i söder, måste träffa kåmpis!
Jag har alltid trevligt i Skåne! *cupid*
Flädie har jag varit i, även Lomma som hastigast tror jag! :D Det blir hyfsat frekventa besök i söder, måste träffa kåmpis!
Vad tyckte du om Flädie? Kände du Snubben-vibbarna där i denna sköna del av Sverige? :D
Vad tyckte du om Flädie? Kände du Snubben-vibbarna där i denna sköna del av Sverige? :D
Kände väl att det var något speciellt! ;)
Kände väl att det var något speciellt! ;)
:thumbup:
Nån mer än jag som funnit flygande jakob? Vilken diamant till maträtt
Min sambo är väldigt förtjust i flygande jakob. Jag är lite skeptisk till banan i mat.
https://play.spotify.com/track/5rs8XlNGItkt8SajOrfy5u
Lyssna och njut!
StarkaUlf
2014-11-13, 11:19
Nån mer än jag som funnit flygande jakob? Vilken diamant till maträtt
Det är underbart!
Jag drömde om jättestora myror som kröp runt på golvet i sovrummet. Hittade inga när jag vaknade iallafall, så det var ju tur.
Min sambo är väldigt förtjust i flygande jakob. Jag är lite skeptisk till banan i mat.
Banan i mat är essentiellt, speciellt på pizza
Det är underbart!
*high-five*
Lyssna och njut!
https://play.spotify.com/track/2Z2vOukzwOgqR4dkymRSWd
*cupid**cupid**cupid*
Lyssna och njut!
https://play.spotify.com/track/2Z2vOukzwOgqR4dkymRSWd
*cupid**cupid**cupid*
:/
:/
Från Skate punk-spellistan. *cupid*
https://play.spotify.com/user/spotify/playlist/2UFb0aZteMydgTEMaTGVxE
StarkaUlf
2014-11-13, 12:50
Sittin' on the chair... all day long..
Nordenator
2014-11-13, 12:52
Yarp! Sa att jag skulle få upp 60 i militärprästen. It woekd. Men bara 60. 62,5 var en no-go :D
I somras hade jag nog inte tagit mer än 40. Så progress.
StarkaUlf
2014-11-13, 13:05
Yarp! Sa att jag skulle få upp 60 i militärprästen. It woekd. Men bara 60. 62,5 var en no-go :D
I somras hade jag nog inte tagit mer än 40. Så progress.
Bra jobbat! Jag hoppas ta 70 inom en "snar" framtid. 7 reps på 55 gick upp för 2 veckor sedan, så 65 bör jag ha i nuläget :)
Nordenator
2014-11-13, 13:15
Bra jobbat! Jag hoppas ta 70 inom en "snar" framtid. 7 reps på 55 gick upp för 2 veckor sedan, så 65 bör jag ha i nuläget :)
Sweet. 70 går väl upp rätt snart här också hoppas jag. Går rätt snabbt uppåt nu då man lär sig utförandet och äter som en häst :D
Holmeros
2014-11-13, 13:32
Har inte maxat MP på länge, nu blev jag nyfiken.
Förut började jag vissa pass med MP, men nuförtiden ligger det efter många set bänk. Vilket gör det ganska mycket jobbigare :D Men ska köra MP imorgon så får väl testa vad jag fixar :D
StarkaUlf
2014-11-13, 13:32
Sweet. 70 går väl upp rätt snart här också hoppas jag. Går rätt snabbt uppåt nu då man lär sig utförandet och äter som en häst :D
Lyx :D Har nog sämst teknik. Några tips på vad man kan tänka på kanske? ;)
Holmeros
2014-11-13, 13:34
Lyx :D Har nog sämst teknik. Några tips kanske? ;)
Labba med bredden på greppet. Har du rörlighet nog i handlederna, rulla bak(fram?) stången mot fingrarna. Det gjorde förvånadsvärt mycket för mig, om än sjukt obekvämt för handlederna.
Se till att ha stången i bra höjd i starten innan du trycker ifrån. För långt ner på bröstet = noll kraft.
Längre ifrån handleden? Så... bekvämt. :confused:
Holmeros
2014-11-13, 13:42
Längre ifrån handleden? Så... bekvämt. :confused:
Sjukt obekvämt, men jag upplevde att jag fick en annorlunda kraftutveckling, så tydligen fungerar det. Men handlederna kanske pajar, I dunno :D
Edit: Med kraft med hjälp av underarmarna, kanske? Jag har ingen logisk förklaring :Virro
StarkaUlf
2014-11-13, 13:53
Hm, det lät obekvämt :D jag kör nog så nära handleden som möjligt, precis som i bänk :)
Nordenator
2014-11-13, 13:58
Med tanke på att mitt utförande varierar i stort sett varje pass kan jag inte komma med så mycket i väg av tips ^^
StarkaUlf
2014-11-13, 14:06
Oki :D
Nåväl, jag tar ju ganska mycket i militärpress sett till kroppsvikt och bänkresultat, så jag kanske gör någonting rätt ändå *flex* Siktar på 100 kg i FU-bänk med stopp. Då är jag nöjd.
Med tanke på att mitt utförande varierar i stort sett varje pass kan jag inte komma med så mycket i väg av tips ^^
Då har du säkerligen ett par kilo att hämta om du sätter tekniken och banar in den över ett par pass.
Då har du säkerligen ett par kilo att hämta om du sätter tekniken och banar in den över ett par pass.
Teknik är för mesar, här är det ostbågsryggar, knän som imploderar, gazellnacke och rörlighet som kylskåp som gäller!
StarkaUlf
2014-11-13, 14:28
Teknik är för mesar, här är det ostbågsryggar, knän som imploderar, gazellnacke och rörlighet som kylskåp som gäller!
Ja!! \o/
WHITEFOLKS
2014-11-13, 14:36
Har antagligen en extra biljett till DIF-HV71 på lördag (En dag för Djurgården!), slutsålt tror jag.
AnonymNinja
2014-11-13, 14:42
Tips på bra frisör för män i Malmö? Helst inte över 300 kr :)
Holmeros
2014-11-13, 15:57
Tips på bra frisör för män i Malmö? Helst inte över 300 kr :)
Män, eller menar du pojkar? :D
Nattljus
2014-11-13, 16:34
https://i.chzbgr.com/maxW500/8376029440/hD5C86AF7/
Nattljus
2014-11-13, 17:41
Middag... hrm *jorgen*
Nattljus
2014-11-13, 18:29
Det blev hamburgare och pommes *popcorn*
StarkaUlf
2014-11-13, 18:33
Det blev hamburgare och pommes *popcorn*
Jag fick pizza *hug*
Själv åt man fiskpinnar i korvbröd... dags att handla kanske :).
Bra tips. Lutar nog trots det lite åt ostmackor.
Holmeros
2014-11-13, 19:01
https://i.chzbgr.com/maxW500/8376029440/hD5C86AF7/
Smälter! *cupid*
Nattljus
2014-11-13, 19:18
Jag fick pizza *hug*
Och det gjorde dig kramsjuk? *hug*
Bra tips. Lutar nog trots det lite åt ostmackor.
A, rädd att prova något nytt? *rolleyes*
Smälter! *cupid*
Helt normalt *hug*
Nattljus
2014-11-13, 19:46
Jag letar och letar, men jag hittar inte den där gifen med en halvvuxen pandaunge som rullar sig fram *gah!*
StarkaUlf
2014-11-13, 20:02
Och det gjorde dig kramsjuk? *hug*
Självklart :)
Den här?
https://38.media.tumblr.com/tumblr_lzruawi4A71qf8t5uo1_400.gif
Nattljus
2014-11-13, 20:07
Näe, en non-stop rullande panda. Från höger till vänster i bild. En annan panda i bakgrunden.
StarkaUlf
2014-11-13, 20:13
Åh :(
Jag vet inte heller vilken det är :/ Trodde jag kunde alla gifar på internet, men nähä...
Nattljus
2014-11-13, 20:27
Internet är mycket större än det verkar *jorgen*
R Scarpa27
2014-11-13, 20:35
själv blev det ett par vegetariska kebabrullar :)
Nattljus
2014-11-13, 20:40
Äter pandor bambukebab? *jorgen*
R Scarpa27
2014-11-13, 20:49
Äter pandor bambukebab? *jorgen*
shish kebab träs ju på bambu spett... och pandorna äter säkerligen pinnen också.
Helt otroligt att Monthy Pythons: Life of Brian fortfarande är så bra, gråter av skratt varje gång jag ser detta mästerverk :)
Jag har äntligen skaffat en ny mobil och den är megastor.
Känns som om det knappt finns några byxor alls vars fickor den kommer gå ner i, hur gör folk egentligen med dom?*jorgen*
Nordenator
2014-11-13, 23:19
Helt otroligt att Monthy Pythons: Life of Brian fortfarande är så bra, gråter av skratt varje gång jag ser detta mästerverk :)
Good shit. Börjar bli dags att se om den. Nya liven var sådär. Vi tänkte se den live, men det var lite av ett dåligt avslut.
Jag har äntligen skaffat en ny mobil och den är megastor.
Känns som om det knappt finns några byxor alls vars fickor den kommer gå ner i, hur gör folk egentligen med dom?*jorgen*
Som kvinna; väska
Som man; bröstficka
Eller så köper man inte för stor telefon :D
Som kvinna; väska
Som man; bröstficka
Eller så köper man inte för stor telefon :D
Alla mobiler är ju sjukt stora numer, jag antar att man vänjer sig.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.