Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Nitrometan
2009-04-27, 09:28
Jag bor på ett kristet studenthem.
Mysteriet Stoltz tätnar.
Nitrometan
2009-04-27, 09:29
Gjorde ett mästerverk i paint för att illustrera detta märkliga fenomen jag uppmärksammat. Någon annan som tänkt på samma sak?
Hahaha!!! Mycket bra.
Posta den i "klockrena bilder"-tråden.
Lelle Pelle
2009-04-27, 10:02
Bah, jävla pissdag alltså.
hahavaffan
2009-04-27, 12:16
Keso är gott
Mjölkprodukter är blä, tomater, ananas, kolsyra, kaffe jao :D
Gillar fan ingenting
Öl är gott
Grogg är godare :thumbup:
Bah, jävla pissdag alltså.
+1. Skönt att vara hemma nu iaf.
Det gör hon, svinkraftig röst. Jag bor på ett kristet studenthem, så flera här har körvana och röster som är helt äckligt starka.Är det det på KG? Akelius eller nåt.
Är det det på KG? Akelius eller nåt.
På Micklagård.
alltså dom har inte majbrasa i norge, tror ni jag får sitta i häktet ifall jag försöker vara lite kulturell?
von huff
2009-04-27, 14:29
mmm hittade nåt somnästan smakar lika bra som smirnoff ice i Lidl men det var billigare*drool*
alltså dom har inte majbrasa i norge, tror ni jag får sitta i häktet ifall jag försöker vara lite kulturell?
Ja, det är Norge.
Men majbrasa? Sysslar folk med sånt i Sverige med? Eldar man sossar då eller vad gör man?
Ja, det är Norge.
Men majbrasa? Sysslar folk med sånt i Sverige med? Eldar man sossar då eller vad gör man?
Blåskallar.
Blåskallar.
Man skallar folk tills de blir blåa? :D
hahavaffan
2009-04-27, 15:04
Grogg är godare :thumbup:Nej :thumbup:*flex*
Man skallar folk tills de blir blåa? :D
Det var det jag trodde hade hänt. Sedan insåg jag att de bara hade konstiga politiska åsikter. :D
Nej :thumbup:*flex*
Amen brotha!
mmm hittade nåt somnästan smakar lika bra som smirnoff ice i Lidl men det var billigare*drool*
VK ice eller vad dom nu heter? :D
Fan vad glassigt att dom säljer alkodrycker högre än 3,5% på Lidl. Jävla sverige.
CrazyJoeDavola
2009-04-27, 17:48
wooohooo nytt jobb på G, hoppas det håller hela vägen fram, en liten strimma av hopp, att vara arbetslös är som att vara levande död!
von huff
2009-04-27, 17:49
VK ice eller vad dom nu heter? :D
Yes dom fanns förut men nu är det nåt annat som smakar lika och är lite billigare
hahavaffan
2009-04-27, 17:52
Fan vad glassigt att dom säljer alkodrycker högre än 3,5% på Lidl. Jävla sverige.Gör dom? I Sverige?
Slartibartfast
2009-04-27, 17:59
Vad ska man göra om man hittat sin framtida fru, men hon är ihop med en dude sen X antal år? Ska man bara glida in och trumfa killen elleu? :)
Vad ska man göra om man hittat sin framtida fru, men hon är ihop med en dude sen X antal år? Ska man bara glida in och trumfa killen elleu? :)
Läs och lär:
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=129892
KalleBalik
2009-04-27, 18:02
Det beror på, är duden i fråga bitig?
Slartibartfast
2009-04-27, 18:04
Läs och lär:
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=129892
För mycket text.
Det beror på, är duden i fråga bitig?
Njä. Inte som mig iaf.
KalleBalik
2009-04-27, 18:20
För mycket text.
Njä. Inte som mig iaf.
Then go for it bro', att ångra att man inte försökt är värre än att ha försökt men blivit nobbad. Tycker jag.
Slartibartfast
2009-04-27, 18:23
Then go for it bro', att ångra att man inte försökt är värre än att ha försökt men blivit nobbad. Tycker jag.
Nobbad? Nu förstår jag inte riktigt.
haha :D
Slarti har aldrig hört det ordet förut
Wazzzzup !
Fan vad glassigt väder :cool:
KalleBalik
2009-04-27, 18:30
Noobad?
Andy.da.wohoo
2009-04-27, 18:32
Tror ni menar Mobbad?
Glid fram till henne och fråga om hennes kille hittat sidbläddraren. Har han inte det så din seger gjuten.
Glöm inte att sätta på ditt cooooool faaaaace.
Sen flexar du biceps och moonwalkar därifrån
Men FFFFFUUUUUUU...! Tinar kyckling i mikron lite nätt och någon fåne i korridoren lånar mikron i mellan (dvs tar ut min kyckling och sätter in sin egen skit för uppvärmning). När personen sätter tillbaka min kyckling glömmer denne att sätta gradantalet på defrost igen. Så nu har min kyckling stått i 10 minuter på maxtryck - Kan man äta skiten om jag ugnssteker den nu?
Sen flexar du biceps och moonwalkar därifrån
Jag gjorde en schematisk skiss på händelseförloppet:
http://i39.tinypic.com/1057g2r.jpg
Men FFFFFUUUUUUU...! Tinar kyckling i mikron lite nätt och någon fåne i korridoren lånar mikron i mellan (dvs tar ut min kyckling och sätter in sin egen skit för uppvärmning). När personen sätter tillbaka min kyckling glömmer denne att sätta gradantalet på defrost igen. Så nu har min kyckling stått i 10 minuter på maxtryck - Kan man äta skiten om jag ugnssteker den nu?
Ja, när jag har bråttom lagar jag min frysta kyckling I micron.
Smakar dock inte lika dant, kan vara lite torr på utsidan
Slartibartfast
2009-04-27, 19:15
Glöm inte att sätta på ditt cooooool faaaaace.
http://i11.photobucket.com/albums/a173/slarti/absofsteel.jpg
Bahahahahgahahahha!
Jag kräktes nästan av lycka, den kåta jag är oemotståndlig peta i naveln looken.
http://i11.photobucket.com/albums/a173/slarti/absofsteel.jpg
*jorgen* Vad har du ätit? En bebis?
KalleBalik
2009-04-27, 20:19
Åt du upp tjejens nuvarande snubbe?
Den bilden är så klassisk och klockren, Slarti :laugh:. Jag tror nog det helt sanslöst fördummade ansiktsuttrycket är perfekt till :D.
Slartibartfast
2009-04-27, 20:27
Jo, jag är stolt över den bilden :D
tntballe
2009-04-27, 22:36
Mobilreparatörer, hä det är vad dom tror.
Har haft min mobil inne pga fel på antennen/mottagningen. Jag sa som det var, att jag tappat den i backen och att mottagningen varit nära noll sen dess.
Skickade iväg den på service, kom idag efter 2 veckor där dom dragit slutsatsen att den inte går att laga. Själv kom jag fram till att det finns för många klåpare, så jag köpte ett kit med skruvmejslar o dylikt. Öppnade mobilen och 1 minut senare var den lagad.
Klåpare...
Finns det ingen ren musiktråd?
Anton Fräs
2009-04-28, 03:50
Det är fan tragiskt när man tänker på hur dömande folk är i allmänhet. Nej men ser man på, nu är jag också dömande! *gah!*
Det är fan tragiskt när man tänker på hur dömande folk är i allmänhet. Nej men ser man på, nu är jag också dömande! *gah!*
Livet går vidare. Man kan inte hänga upp sig på hur andra är om man vill komma förbi. Helt lätt är det förstås inte, man påverkas alltid av sin omgivning mer eller mindre, men du har förmågan att styra ditt liv genom dina egna val.
Anton Fräs
2009-04-28, 04:26
Livet går vidare. Man kan inte hänga upp sig på hur andra är om man vill komma förbi. Helt lätt är det förstås inte, man påverkas alltid av sin omgivning mer eller mindre, men du har förmågan att styra ditt liv genom dina egna val.
Tack för dina vänliga ord. Menade dock inte att någon dömt mig, även om det säkerligen sker på regelbunden basis då jag sticker ut rejält, på gott och ont. Det jag irriterar mig på är i diskussioner och liknande. Såg en dokumentär om män som tände på kvinnor som hade förlorat ben, armar och liknande. Man såg flera par som verkade lyckliga ihop men de var ändå både äckligt och fruktansvärt. Om de är nöjda och inte på något vis skadar varandra varför är det så hemskt? :)
Tack för dina vänliga ord. Menade dock inte att någon dömt mig, även om det säkerligen sker på regelbunden basis då jag sticker ut rejält, på gott och ont. Det jag irriterar mig på är i diskussioner och liknande. Såg en dokumentär om män som tände på kvinnor som hade förlorat ben, armar och liknande. Man såg flera par som verkade lyckliga ihop men de var ändå både äckligt och fruktansvärt. Om de är nöjda och inte på något vis skadar varandra varför är det så hemskt? :)
“All great things must first wear terrifying and monstrous masks in order to inscribe themselves on the hearts of humanity.” / Nietzsche
Nu vet jag inte om företeelsen är en "great thing" i sig, men om det kommer till gränsöverskridande kärlek så funkar Nietzsches ord rätt bra.
Annars kan man alltid se på hur man tar sig förbi problem i Fibonaccis sekves: 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13 och sedan tillbaka igen. Pulsera ut, ta erfarenhet, backa, pulsera längre ut, tillbaka.. Nu är det väldigt sent på mitt dygn här och flummigt värre.. Om ngn fattar vad jag menar får ni gärna skriva.
Anton Fräs
2009-04-28, 06:46
“All great things must first wear terrifying and monstrous masks in order to inscribe themselves on the hearts of humanity.” / Nietzsche
Nu vet jag inte om företeelsen är en "great thing" i sig, men om det kommer till gränsöverskridande kärlek så funkar Nietzsches ord rätt bra.
Annars kan man alltid se på hur man tar sig förbi problem i Fibonaccis sekves: 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13 och sedan tillbaka igen. Pulsera ut, ta erfarenhet, backa, pulsera längre ut, tillbaka.. Nu är det väldigt sent på mitt dygn här och flummigt värre.. Om ngn fattar vad jag menar får ni gärna skriva.
Det låter intressant men jag har inte sovit inatt så har lite svårt att ta till mig det. Jag tror jag förstod citatet av Nietzsche men lite sämre stod det till med förståelsen för nedre delen av ditt inlägg. Du får gärna försöka förklara för mig igen, eller om någon annan vill fylla in så går det också utmärkt! :D
drakfelt
2009-04-28, 17:02
vad smaksätter jag lämpligast mitt maltodextrin med?
smakar för tillfället som pastavatten med förtjockningsmedel
Andy.da.wohoo
2009-04-28, 17:24
Mobilreparatörer, hä det är vad dom tror.
Har haft min mobil inne pga fel på antennen/mottagningen. Jag sa som det var, att jag tappat den i backen och att mottagningen varit nära noll sen dess.
Skickade iväg den på service, kom idag efter 2 veckor där dom dragit slutsatsen att den inte går att laga. Själv kom jag fram till att det finns för många klåpare, så jag köpte ett kit med skruvmejslar o dylikt. Öppnade mobilen och 1 minut senare var den lagad.
Klåpare...
Känns skönt att veta att man får service av kompetent personal.
uhh, laxen i pannan och riset på G, fan vad göött :)
www.biceptear.nu - gått hem från systemet med 12 kg öl.
Nu vet jag hur afrikaner har det som får göra så här varje dag, år ut, år in. Fy fan säger jag. Blev än mer motiverad att plugga nu.
uhh, laxen i pannan och riset på G, fan vad göött :)
Hahaha, jag läste det som den pannan man har på huvudet. :Virro
oboy
Kool aid, Amerikansk pulversaft är gott som fan om du kan få tag i det. Finns i olika smaker. Testa på Greys foodstore.
Patrick Bateman
2009-04-28, 19:17
Kool aid, Amerikansk pulversaft är gott som fan om du kan få tag i det. Finns i olika smaker. Testa på Greys foodstore.
nBeUGqeYsQg
[yt]nBeUGqeYsQ
Haha, den var inte så cheezy va.. :D
Andy.da.wohoo
2009-04-28, 20:13
Usch va äckligt dryga en del av medlemmarna på kolozzeum verkar vara mot en medelsvensson i gymmet.
Usch va äckligt dryga en del av medlemmarna på kolozzeum verkar vara mot en medelsvensson i gymmet.
+1, vad fan liksom. Tycker tråden är så jävla idiotisk till att börja med. Ska man få nån slags häftig status för att ha postat det värsta i tråden?
Andy.da.wohoo
2009-04-28, 20:22
+1, vad fan liksom. Tycker tråden är så jävla idiotisk till att börja med. Ska man få nån slags häftig status för att ha postat det värsta i tråden?
Uppenbarligen något sådant. Visst att man inte är på solskenshumör varje träningspass men inte fan säger man "kärringjävel" till någon som frågar något.
Hoppas någon mod tar bort tråden.
tntballe
2009-04-28, 20:23
hej
Andy.da.wohoo
2009-04-28, 20:28
God kväll
http://i203.photobucket.com/albums/aa305/nyilluminati/cartman.jpg?t=1240947010
Kan barca spelarna sluta ramla hela tiden.
Kan det bli mål någon gång, fotboll är skit ;)
Kollade på första halvleken, sen somnade jag. Skräp.
Alltså vad är det med skitheta brudar och tragiskt fula killar?
They got game.
tntballe
2009-04-28, 22:22
Har du skaffat tjej?
Har du skaffat tjej?
Nej jag är inte tillräckligt ful tydligen. :(
tntballe
2009-04-28, 22:25
Du får flytta dina skador till ansiktet, så du får tjej och kan träna utan uppehåll.
Money money money!
MOONEEEYYYII!
Jo men på tal om öppettider, hade stängt, låst och allt, stod utanför och låste upp min cykel när en kund kommer dit och börjar försöka övertala mig att öppna upp igen, öppna en ny kassa och låta henne hyra film och köpa godis - 20 min efter stängning! Wtf? :D
Jo men på tal om öppettider, hade stängt, låst och allt, stod utanför och låste upp min cykel när en kund kommer dit och börjar försöka övertala mig att öppna upp igen, öppna en ny kassa och låta henne hyra film och köpa godis - 20 min efter stängning! Wtf? :D
Hahaha been there, done that.
"Men kan jag inte få köpa! Jag måste ha detta till imorgon."
"Nej, kassan är stängd och jag har dragit ner jalusiet. Butiken är stängd, återkom imorgon."
"AMEN!! VILKEN SERVICE NI HAR DÅ!!"
tommie-92
2009-04-28, 22:37
Såg de tre musketörerna på Stockholms Stadsteater nu ikväll, helt klart sevärd:thumbup:
Dock obekväma säten att spendera dessa 3timmar på..
Hahaha been there, done that.
"Men kan jag inte få köpa! Jag måste ha detta till imorgon."
"Nej, kassan är stängd och jag har dragit ner jalusiet. Butiken är stängd, återkom imorgon."
"AMEN!! VILKEN SERVICE NI HAR DÅ!!"
Haha, nu kommer säkert någon in pga detta och utbrister "Svenskar är så jävla dåligt serviceminded". Om det är vad som krävs för att vara serviceminded att jag ska öppna hela butiken tjugo minuter efter stängning så kommer jag aldrig bli serviceminded.
Alltså vad är det med skitheta brudar och tragiskt fula killar?Looks don't mean shit.
Looks don't mean shit.
Du kunde vara min lyckade son Steve. En sådan svärmorsdröm. I love you. :)
Looks don't mean shit.
När jag sade så på Kolozzeum för två år sedan så spammade alla mig med "Thats just ugly-talk" :D
Du får flytta dina skador till ansiktet, så du får tjej och kan träna utan uppehåll.
Jobbar på det!
Money money money!
MOONEEEYYYII!
Men om vi tar en kille jag känner som exempel, som inte har pengar och inte har game heller? Vad är det då?
Looks don't mean shit.
Care to explain?
tntballe
2009-04-28, 23:17
Men om vi tar en kille jag känner som exempel, som inte har pengar och inte har game heller? Vad är det då?
Hur är han som person enligt dig?
Hur är han som person enligt dig?
Jag uppfattar honom som en ganska färglös personlighet, ingen man lägger märke till. Ointressant att umgås med nästan. Mer än så ska jag inte säga eftersom jag inte känner honom SÅ bra.
Carolinew
2009-04-28, 23:22
Alltså det är så sjukt irriterande när det kliar under fötterna, är för kittlig för att kunna klia *gah!*
Haha, nu kommer säkert någon in pga detta och utbrister "Svenskar är så jävla dåligt serviceminded". Om det är vad som krävs för att vara serviceminded att jag ska öppna hela butiken tjugo minuter efter stängning så kommer jag aldrig bli serviceminded.
Ähh, när kassajäveln är stängd och dagsavslutet draget så är kassajäveln stängd och dagsavslutet draget, inget kan få mig att öppna upp kassan då. Att alltid en arbetare direkt går iväg med kassan och räknar den i ett låst rum brukar också hjälpa som kommentar.
Folk kan dock vara väldigt envetna, i ett par fall har jag till och med fått öppna kassaapparaten och fysiskt visa att det inte finns några pengar i den för att puckona skall förstå, det händer märkligt nog oftast när jag jobbar pub.:D
Godmorgon :)
Gokväll! Spöktimme och allt.
Gokväll sköna mö. Hurdan havfer dagen er varit?
tntballe
2009-04-28, 23:32
Jag uppfattar honom som en ganska färglös personlighet, ingen man lägger märke till. Ointressant att umgås med nästan. Mer än så ska jag inte säga eftersom jag inte känner honom SÅ bra.
Inga pengar, tråkig och ful. Se där, det finns hopp för alla.
tntballe
2009-04-28, 23:33
God natt.
god natt
oj oj, blaki det var ett tag sedan jag såg ditt namn här. Hur mår han? :)
Gokväll sköna mö. Hurdan havfer dagen er varit?
Men heeej lillstrumpa! Jo tackar som frågar, min dag har varit av särdeles angenämt slag. Har precis haft en god vän här på kvällste och denna vän är så gentil att hon lånar mig sin sambo i några dagar. Hårig och otämjd är han!
oj oj, blaki det var ett tag sedan jag såg ditt namn här. Hur mår han? :)
Ska jag behöva byta bild till långfingerbilden igen? Passa dig pojkspoling..
Men heeej lillstrumpa! Jo tackar som frågar, min dag har varit av särdeles angenämt slag. Har precis haft en god vän här på kvällste och denna vän är så gentil att hon lånar mig sin sambo i några dagar. Hårig och otämjd är han!
Ypperligt trefligt! Bild utkräves, det vet du.
Ska jag behöva byta bild till långfingerbilden igen? Passa dig pojkspoling..
Gillade hästen bättre :)
Ypperligt trefligt! Bild utkräves, det vet du.
Det ska jag kunna ordna! Den blir av prifvat slag dock och telegraferas endast till Eder.
Klopsie: jo jag kan tänka mig det...den var ju snäll. Det är inte jag.
Det ska jag kunna ordna! Den blir av prifvat slag dock och telegraferas endast till Eder.
Klopsie: jo jag kan tänka mig det...den var ju snäll. Det är inte jag.
De där bilder av privat karaktär du burkar skicka till mig uppskattas mycket!
De där bilder av privat karaktär du burkar skicka till mig uppskattas mycket!
Konstigt vore det annars!
Bara så jävla överfett!! Det ska va dötsmetal banne mig. Lyssna nu:
http://www.youtube.com/watch?v=53FZtRMLsYw&feature=PlayList&p=152F83E7C78B05B2&playnext=1&playnext_from=PL&index=65
Bara så jävla överfett!! Det ska va dötsmetal banne mig. Lyssna nu:
http://www.youtube.com/watch?v=53FZtRMLsYw&feature=PlayList&p=152F83E7C78B05B2&playnext=1&playnext_from=PL&index=65
Men...nej. Tyvärr! Kid Cudi - Day 'n nite däremot, jag tröttnar aldrig!
Men...nej. Tyvärr! Kid Cudi - Day 'n nite däremot, jag tröttnar aldrig!
You don´t know the power of the darkside...
Näe....kanske inte. Jag har fear of the dark så att säga!
Denna tråden eller King Grub först till 50k posts?
Är det någon som testat att micra stekta ägg? Dagen efter alltså.
Känns fel. Kan funka?
Patrick Bateman
2009-04-29, 19:06
Känns fel. Kan funka?
Testa, återkom med resultatet till pappa Bateman.
Förresten testade jag Fun light jordgubb, farlig rent utav livsfarlig. *grr*
Till alla som var vakna igår kväll; jag tar tillbaks det där. :D
Grattis roffe, antar jag ;)
Testa, återkom med resultatet till pappa Bateman.
Förresten testade jag Fun light jordgubb, farlig rent utav livsfarlig. *grr*
Hade jg haft stekta ägg jag testat. Men tänkte inför morgondagens lunch. Men kanske inte värt att steka ägg nu om det ändå blir äckligt om man micrar dem imorgon.
Någon måste ju ha testat. Det handlar ju om ägg.
Andy.da.wohoo
2009-04-29, 19:20
Till alla som var vakna igår kväll; jag tar tillbaks det där. :D
:thumbup::D
Grattis roffe, antar jag ;)
Spank you very much, även om inget är säkert än :D
Hade jg haft stekta ägg jag testat. Men tänkte inför morgondagens lunch. Men kanske inte värt att steka ägg nu om det ändå blir äckligt om man micrar dem imorgon.
Någon måste ju ha testat. Det handlar ju om ägg.
Kan inte svara på om det blir äckligt men att koka ägg i micron funkar inte så bra. En polare fick för sig att koka typ 4-5 ägg i micron när vi var iväg på skidsemester, ingen trevlig syn :D
Kan inte svara på om det blir äckligt men att koka ägg i micron funkar inte så bra. En polare fick för sig att koka typ 4-5 ägg i micron när vi var iväg på skidsemester, ingen trevlig syn :D
Haha, ja, det låter inte så hett.
Lär väl vara bättre odds på att värma redan stekta ägg då.
Ähh, vem kan inte falla platt för dig rolf :D
Känns fel. Kan funka?
Ja det blir jättebra.
Tror det är ett ägg, 700W 60 sekunder så ska dom precis inte explodera.
Var med på wimans på ZTV för ett par år sen.
Ähh, vem kan inte falla platt för dig rolf :D
Ja vadå jag är ju bulkad och blek, hur sexigt som helst :D
Ja det blir jättebra.
Tror det är ett ägg, 700W 60 sekunder så ska dom precis inte explodera.
Var med på wimans på ZTV för ett par år sen.
Ingen aning om hur länge han kokade äggen då jag redan hade spytt x antal gånger och låg avdäckad brevid min säng.
Jag såg det först på morgonen efter.
Det är ju det jag menar, vem vill inte ha en blek tjockis?! :D
Jag håller på få hår på bröstet :/
http://4.bp.blogspot.com/_OOOPrrBMVh0/SbStdbjcA7I/AAAAAAAAAJA/Bv1u67zFqII/s320/fffuuu.gif
Pubertethelvete.
Det är ju det jag menar, vem vill inte ha en blek tjockis?! :D
Sant sant. Säl är det nya Brad Pitt. :D
Andy.da.wohoo
2009-04-29, 19:44
agazza, vaihelskotta?
agazza, vaihelskotta?
Schh, puberteten är känslig. Fråga inte.
Förresten testade jag Fun light jordgubb, farlig rent utav livsfarlig. *grr*För att det är så gott?
Andy.da.wohoo
2009-04-29, 19:53
Men.. :(
Vafan hår på bröstet är ju snyggt.
Ganymedes
2009-04-29, 19:54
Vafan hår på bröstet är ju snyggt.
Inte när man, som jag, är likblek och har 5-10 kolsvarta überfjuniga hårstrån mellan pecsen. Ser bara larvigt ut. :em:
agazza, vaihelskotta?
Va?
Jag har varken haft tonårsröst, finnar eller hår på bröstet :smash:
Skönt att ha en beskyddare *rolleyes*
Jag drömde faktiskt inatt att jag var jävligt ullig på bröstet. Irl är jag len som en babystjärt.
Andy.da.wohoo
2009-04-29, 19:59
Va?
Jag har varken haft tonårsröst, finnar eller hår på bröstet :smash:
Skönt att ha en beskyddare *rolleyes*
Men är inte du vuxen?:confused:
Ingen är vuxen på kolo utom Allan. Han är vår dagistant.
Precis, orka bli vuxen och tvingas börja ta ansvar.
Men är inte du vuxen?:confused:
Bahahghawa:smash:
88a:thumbup:
Patrick Bateman
2009-04-29, 20:03
För att det är så gott?
Ja *grr*
Att dricka litervis med vatten på en gång kan inte vara hälsosamt.
Andy.da.wohoo
2009-04-29, 20:05
En dagistant som välter kundvagnar:)
Bahahghawa:smash:
88a:thumbup:
Men då är du nästan vuxen ;)
Skriv nåt nudå, jag är översocial. :D
KalleBalik
2009-04-29, 20:55
Ska hämta min nya bil imorgon, det blir nice.
Blir till att kröka i Uppsala imorn då. Kom över pölen rolf så är vi sociala tillsamman!
Fan vad alla ska till uppsala, värt en 58 mils tur? Någon som vill dricka med mig torsda fredag lördag?
Ska hämta min nya bil imorgon, det blir nice.
Vad för slags bil?
Blir till att kröka i Uppsala imorn då. Kom över pölen rolf så är vi sociala tillsamman!
Njaaaee, det är liiiite väl långt till uppsala tyvärr. Och jag är redan bokad tyvärr. Fast vi planerar faktiskt att åka över pölen för att testa på lite svenskt midsommarfirande. :D
Redan bokad, vad är det för jävla ursäkt? Du har ju chansen att åka över pölen för att möta upp en främling från internet i en okänd stad, skit i polarna :D
KalleBalik
2009-04-29, 20:59
Vad för slags bil?
En Saab 9-5 Aero 03:a, vromm!
Redan bokad, vad är det för jävla ursäkt? Du har ju chansen att åka över pölen för att möta upp en främling från internet i en okänd stad, skit i polarna :D
I normala fall är jag den faktiskt första att ge mig ut på såna idiotresor, det har hänt många gånger, men inte imorgon. Inget personligt ;)
En Saab 9-5 Aero 03:a, vromm!
Lär ju röra på sig :D
grillat o druckit ikv, trevligt ;)
mot uppsala stadspark imorrn!
KalleBalik
2009-04-29, 21:02
Lär ju röra på sig :D
Jofan, den går riktigt fint :)
I ren desperation så tror jag att jag tar mig en promenad nu. Kanske får se nåt häftigt. Ses om en halvtimme!
Har du fått svin influensan eller nåt rolf?
En kund som handlade av mig idag såg ut som Lellan här på forumet. Väldigt mycket! Sjukt kul, för det kändes som om jag såg Lellans bilder i 3D.
Vilket är coolt, för jag har alltid tänkt på henne i 2D.
Har du fått svin influensan eller nåt rolf?
Näe, alla andra skador tycks jag ha, men inte svininfluensan. :(
En kund som handlade av mig idag såg ut som Lellan här på forumet. Väldigt mycket! Sjukt kul, för det kändes som om jag såg Lellans bilder i 3D.
Vilket är coolt, för jag har alltid tänkt på henne i 2D.
Jag har varit i din affär en gång. Inte idag men för typ ett år sen :)
Rolf är riktigt snygg.
:em:
Det är Team Leifis förtjänst. Dom pimpade mig. :D
Edit: vad är upp hund?
Jag har varit i din affär en gång. Inte idag men för typ ett år sen :)
Det får du göra om!
Hade en mardröm att jag brände fast riset i kastrullen, puh.
Svettigt värre :D
Det får du göra om!
Kan mycket väl bli så faktiskt! Ska ner i maj. Isf ska jag spionera på dig!
Brooklyn
2009-04-29, 22:01
jag klappar katten
:em:
Det är Team Leifis förtjänst. Dom pimpade mig. :D
Edit: vad är upp hund?
Inte mycket. Blir det koskenkorva imorgon? ;)
Hur går det själv mannen?
EDIT: Blir lite lenkkimakkara ja kossu för mig till helgen kan jag lova ;)
Brooklyn: Spana in hiphop-tråden. Kolla om du kan komma upp med en skön playlist för min iPod ;)
Helst ikväll om det funkar.
Inte mycket. Blir det koskenkorva imorgon? ;)
Hur går det själv mannen?
EDIT: Blir lite lenkkimakkara ja kossu för mig till helgen kan jag lova ;)
Brooklyn: Spana in hiphop-tråden. Kolla om du kan komma upp med en skön playlist för min iPod ;)
Helst ikväll om det funkar.
Ingen koskenkorva men lite öl däremot. Jag bantar ju och krejjer nu så jag ska bli snygg. Du får sköta priitten åt mig då istället. :D
Annars är det fint. Du vet en sån där brud som man tycker att är alldeles för snygg för en? Alla brukar känna någon.
...:thumbup:
Såhär dansar jag med när jag börjar bli redigt packad
4OPM3ex1jrk
Ingen koskenkorva men lite öl däremot. Jag bantar ju och krejjer nu så jag ska bli snygg. Du får sköta priitten åt mig då istället. :D
Annars är det fint. Du vet en sån där brud som man tycker att är alldeles för snygg för en? Alla brukar känna någon.
...:thumbup:
Jag deffar också. Ska bli lika snygg som dig ;)
Men pritt blir det alltid. Slinker alltid ner ska du veta.
Aha, har du en sådan tjej på G eller? Brunsta du upp dig, slog dig på bröstet och drog en krabba?
Jag deffar också. Ska bli lika snygg som dig ;)
Men pritt blir det alltid. Slinker alltid ner ska du veta.
Aha, har du en sådan tjej på G eller? Brunsta du upp dig, slog dig på bröstet och drog en krabba?
Haha nu ska vi inte göra mig generad, det är så kvinnligt :D
Ska du deffa mycket? Lite sprit hjälper säkert bara till, man äter mindre dagen efter iaf.
Yep, och jag gjorde faktiskt ingenting alls. Fattar det inte riktigt. :Virro
Haha nu ska vi inte göra mig generad, det är så kvinnligt :D
Yep, och jag gjorde faktiskt ingenting alls. Fattar det inte riktigt. :Virro
Naww zötiz :em:
Berätta vad som hände. Blev hon förälskad i din alfa-hane attityd?
Naww zötiz :em:
Berätta vad som hände. Blev hon förälskad i din alfa-hane attityd?
Hon är så snygg att jag aldrig pratat med henne nykter, och jag har inte sagt mer än några ord på fyllan förr heller, och så plötsligt addar hon mig och är jätte-på. Jag ligger jämt på gränsen till att panika för jag är definitivt inte i hennes klass. :D
Hon är så snygg att jag aldrig pratat med henne nykter, och jag har inte sagt mer än några ord på fyllan förr heller, och så plötsligt addar hon mig och är jätte-på. Jag ligger jämt på gränsen till att panika för jag är definitivt inte i hennes klass. :D
Jaha, du har inte fångat henne än? Ska du träffa henne nu i dagarna då? Vafan, dra med henne till Wolverine på Fredag.
Inget får igång tjejer som en halvnaken Hugh Jackman :D
Jaha, du har inte fångat henne än? Ska du träffa henne nu i dagarna då? Vafan, dra med henne till Wolverine på Fredag.
Inget får igång tjejer som en halvnaken Hugh Jackman :D
Nej, inte än. Vi ska ses i helgen så film är inte omöjligt. Fast ingen Hugh Jackman när jag själv är bulkad :D
Nej, inte än. Vi ska ses i helgen så film är inte omöjligt. Fast ingen Hugh Jackman när jag själv är bulkad :D
Ja men då bara pekar du på honom och säger "det är jag om ett par månader".
Se en Jack Black-film med henne då. För så bulkad är du ju inte :D
Ja men då bara pekar du på honom och säger "det är jag om ett par månader".
Se en Jack Black-film med henne då. För så bulkad är du ju inte :D
Haha! Jack Black vore opti för han är sjukt rolig och faktiskt i sämre form än jag :D
Har du sett Nacho Libre? Best.Film.Ever!
Haha! Jack Black vore opti för han är sjukt rolig och faktiskt i sämre form än jag :D
Har du sett Nacho Libre? Best.Film.Ever!
Den var kass. Jack Black är också ganska kass :/
Citizen Kane är den bästa filmen någonsin.
Big Lebowski däremot. Där snackar vi soft film och sjukt jävla rolig :D
Den kan du också se med henne. Big Lebowski. Inte mycket vältränade män i den filmen :D
Behöver hjälp.
Youtube-film. En svart man sjunger en egen låt. Han står bland annat i duschen och sjunger. Kommer inte ihåg vad låten heter.
EDIT:
Fann den
8mWW6kRITEY
Den var kass. Jack Black är också ganska kass :/
Citizen Kane är den bästa filmen någonsin.
Big Lebowski däremot. Där snackar vi soft film och sjukt jävla rolig :D
Den kan du också se med henne. Big Lebowski. Inte mycket vältränade män i den filmen :D
Nej men va fan, Jack Black är awesome. Nu tänker jag inte sova sked med dig pga det där. :(
Men jag måste hålla med om att Big Lebowski är grym också.
Nej men va fan, Jack Black är awesome. Nu tänker jag inte sova sked med dig pga det där. :(
Men jag måste hålla med om att Big Lebowski är grym också.
Men nawwwwww... Jag som precis hade kommit på vilket move jag skulle använda på dig jue :D
ÄGG DIRR I MAOOOOOOGENNN 400g!
kalla folket för tjingtjonghoes ...
Svennebanan ... Svennebanan
Men nawwwwww... Jag som precis hade kommit på vilket move jag skulle använda på dig jue :D
Ha, jag släpper inte till oavsett vilka moves du använder :D
Ha, jag släpper inte till oavsett vilka moves du använder :D
Jag tror nog du skulle tänkt om när du såg mig i mina kalsonger ;)
Jag tror nog du skulle tänkt om när du såg mig i mina kalsonger ;)
:em:*drool*
:em:*drool*
Just det ;)
Jag visste att jag var svår att motstå.
Just det ;)
Jag visste att jag var svår att motstå.
Det kanske är så att du också är för snygg för mig? :D
KalleBalik
2009-04-30, 00:19
Bah! Andra natten i rad jag har skitsvårt att somna...sov typ tre timmar igår, lär inte vara särskilt pigg på jobbet imorgon.
Kul kvalborg. Jag skulle egentligen inte ut på valborg imorgon men ett telefonnummer fick mig att tänka om.
KalleBalik
2009-04-30, 06:12
kul kvalborg. Jag skulle egentligen inte ut på valborg imorgon men ett telefonnummer fick mig att tänka om.
112?
userfriendly
2009-04-30, 10:19
Lite snabba råd:
Kan man få näsblod (väldigt lite och tunt) av för lite kolhydrater och för mkt träning?
Har ju brännt ut mig mkt värre än såhär förut, utan näsblod. Det kanske bara är en tillfällighet?
Det kanske är så att du också är för snygg för mig? :D
Nej. Det är jag definitivt inte :D
Snarare tvärtom.
Heting. ;)
Lite snabba råd:
Kan man få näsblod (väldigt lite och tunt) av för lite kolhydrater och för mkt träning?
Har ju brännt ut mig mkt värre än såhär förut, utan näsblod. Det kanske bara är en tillfällighet?
Låter konstigt. Vet flera som får näsblod om de sovit dåligt så det kanske är en möjlighet att kroppen känner sig sliten och därför lättare blöder näsblod?
Jag måste verkligen skärpa mig ang min sittställning vid datorn. Trots ont i ryggen, så fortsätter jag att sitta (halvligga) som en hösäck i stolen, med fötterna på skrivbordet. Skärpning för saden.
Jag måste verkligen skärpa mig ang min sittställning vid datorn. Trots ont i ryggen, så fortsätter jag att sitta (halvligga) som en hösäck i stolen, med fötterna på skrivbordet. Skärpning för saden.
Tack för påminnelsen. Jag satte mig upp ordentligt efter att ha läst det där. Jag "satt" precis som du beskrev innan. :Virro
Funderar på att testa norrländsk ubåt ikväll, tror det kan bli ett fint minne.
Funderar på att testa norrländsk ubåt ikväll, tror det kan bli ett fint minne.
Den kräver sin man. :D
Den kräver sin man. :D
Ja manligt är bara förnamnet på denna drink. Jag kommer säkert spy som en gris men testa ska jag göra.
Ja manligt är bara förnamnet på denna drink. Jag kommer säkert spy som en gris men testa ska jag göra.
Egentligen ska ju spriten vara hembränd, men det är väl inte så många som dricker det längre. Det går säkert bra att köpa fulbrännvin med en massa finkel istället.
Egentligen ska ju spriten vara hembränd, men det är väl inte så många som dricker det längre. Det går säkert bra att köpa fulbrännvin med en massa finkel istället.
Jo jag köpte en flaska explorer som får duga.
tommie-92
2009-04-30, 12:48
babbla..
Nitrometan
2009-04-30, 14:29
babbla..
babbla.
Testa flatline istället.
Tequila + vodka + tabasco :D
tommie-92
2009-04-30, 14:34
Jag lägger mina pengar på Ryssland idag.
Vad är en norrländsk ubåt? Enlighten me. Jag bor ju faktiskt i norrland.
Norrländsk Ubåt
* 1 flaska hemkört
* 1 burk öl
* 1 st snapsglas
* 1 st stort ölglas
* Häll upp spriten i ölglaset
* Fyll snapsglaset med öl
* Släpp ner snapsglaset i ölglaset
* Drick och njut!
Patrick Bateman
2009-04-30, 15:28
Fettsnåla kvargen tar ju slut fort som fan på både konsum och lidl.
Nästan så att man blir förbannad. *grr27*
Fettsnåla kvargen tar ju slut fort som fan på både konsum och lidl.
Nästan så att man blir förbannad. *grr27*
inte på kungsholmen
jevfla piss, när man väl inte ska jobba övertid och har tid och ork att träna har man ont i halsen. GAH!
Patrick Bateman
2009-04-30, 17:24
inte på kungsholmen
Lyckost ;)
Norrländsk ubåt var inte så jävla illa ändå, druckit en hlav nu och ånnu ingen spya.
jevfla piss, när man väl inte ska jobba övertid och har tid och ork att träna har man ont i halsen. GAH!
Jag sitter här skituttråkad och ingen lust att gå ut för att jag måste spara pengar. Helt jävla rastlös, verkligen inget att göra, men kan inte träna för att gymmet har varit stängt hela dagen.
Livet är orättvist! *grr*
Norrländsk ubåt var inte så jävla illa ändå, druckit en hlav nu och ånnu ingen spya.
En och annan hjärncell tyckts den i alla fall ha kommit åt. ;)
haha, var utanför min lghdörr i 20min och är åter med ett gymkort på ett gym jag aldrig besökt :P. Tur att jobbet erbjuder friskvårdsbidrag...
Eldhroka
2009-04-30, 19:20
YES! Sista amorteringen på topplånet idag.
:)
YES! Sista amorteringen på topplånet idag.
:)
Måste kännas fantastiskt!
Själv firar jag Kungens födelsedag genom att äta hemkokad chili och kolla på Rain Man. Strålande tider!
Hej grappar.
Sushi + Big Lebowski.
Bästa valborg hittills!
tntballe
2009-04-30, 21:12
hej greg
Måste se big lebowski och undersöka en sak. Har hört att jag påminner om the dude.
Jag ÄR nog störd.. på RIKTIGt.. :em:
Skulle tajta till mina sängben, så ställde sängen på högkant. Efter donandet kom jag på att det ju skulle bli ett litet "bryt" när jag skulle vända den rätt igen (den är 140 cm bred, hade jag varit två hade jag ju vänt den utan att vicka utan mer lyft). När jag köpte den så petade jag in en pall under och det gick hyfsat.
Nu fick jag en "bättre" idé. La mig under sängen och gjorde som en sned halvcirkelformad bänkpress (nobelpris till den som fattar av min beskrivning... ;)). Konstaterade dock att jag är "djupare" än sängbenen är höga, så där låg jag med en säng på magen.. :D
När jag så pressade den neråt och mig själv uppåt kunde jag glatt konstatera att det bara var revbenen och höftbenen som var "djupare"/"högre" - för när jag låg där under med min stora säng över mig så började jag fundera på om jag inte hört att över 20 cm när man låg på rygg var risk för hjärtkärlsjukdom men så kom jag på att det var buken och då blev jag lugn. *screwy*
Överlevde och nu kan jag ha kuddkrig och hoppkrig om jag vill. Mest vill jag nog sova.. :)
hej greg
Måste se big lebowski och undersöka en sak. Har hört att jag påminner om the dude.
Hej balle. Jag är törstig, vill äta bär och har ont i höftbenen.
Din tur, vad händer i ditt liv?*popcorn*
Å i gregs, utöver god mat å film?
Lellan: Du är inte störd. Du tänker bara väldigt högt. ;)
hej greg
Hahahaha.. The Dude.
Tycker du det?
http://i220.photobucket.com/albums/dd112/trustno1-gr/TheDude.jpg
Jag ÄR nog störd.. på RIKTIGt..
Skulle tajta till mina sängben, så ställde sängen på högkant. Efter donandet kom jag på att det ju skulle bli ett litet "bryt" när jag skulle vända den rätt igen (den är 140 cm bred, hade jag varit två hade jag ju vänt den utan att vicka utan mer lyft). När jag köpte den så petade jag in en pall under och det gick hyfsat.
Nu fick jag en "bättre" idé. La mig under sängen och gjorde som en sned halvcirkelformad bänkpress (nobelpris till den som fattar av min beskrivning... ;)). Konstaterade dock att jag är "djupare" än sängbenen är höga, så där låg jag med en säng på magen.. :D
När jag så pressade den neråt och mig själv uppåt kunde jag glatt konstatera att det bara var revbenen och höftbenen som var "djupare"/"högre" - för när jag låg där under med min stora säng över mig så började jag fundera på om jag inte hört att över 20 cm när man låg på rygg var risk för hjärtkärlsjukdom men så kom jag på att det var buken och då blev jag lugn. *screwy*
Överlevde och nu kan jag ha kuddkrig och hoppkrig om jag vill. Mest vill jag nog sova..
Men Lellan då.
Men det är alltid roligare att handla innan man tänker. :D
Ska vi ha kuddkrig? du och jag?
Å i gregs, utöver god mat å film?
Förhoppningsvis kuddkrig med dig.
Men annars inte för mycket måste jag säga. Lite ditten och lite datten.
Inte mycket händer. Kommit igång med träning och deff för tillfället, riktigt najs. Något mer specifikt? :D
tntballe
2009-04-30, 21:22
Ät bär och drick vatten så löser det sig.
Jag är på väg att passera min gräns för godis och chips. Ska nog ta 30 minuters snaskavbrott.
Hahahaha.. The Dude.
Tycker du det?
Det var våra beteenden. Inget jag tänkte på då jag såg filmen.
Lellan: Du är inte störd. Du tänker bara väldigt högt. ;)
Det knakade ju inte ens?
Men Lellan då.
Men det är alltid roligare att handla innan man tänker. :D
Ska vi ha kuddkrig? du och jag?
Det kändes ganska bestämt som om det var tänk som föregick vändningen, men i efterhand kan jag ha haft fel..
Jag orkar inte. Dunka på.. vill bara sova, lång jobbdag.
Förhoppningsvis kuddkrig med dig.
Men annars inte för mycket måste jag säga. Lite ditten och lite datten.
Inte mycket händer. Kommit igång med träning och deff för tillfället, riktigt najs. Något mer specifikt? :D
Knock yourself out.. jag är mör redan (av träning, "deff" och lite datten antar jag).
Mer specifikt.. hmm.. jag tycker alltid det är intressant med hur folk sitter och om de har ngt i munnen när de sitter framför datorn.. själv sitter jag prydligt i soffan just nu utan ett endaste bär i min mun, bara tomhet. Å en tunga. Lite tänder.. ja osv.. *rolleyes*
Ät bär och drick vatten så löser det sig.
Jag är på väg att passera min gräns för godis och chips. Ska nog ta 30 minuters snaskavbrott.
Ahh, va skulle jag göra utan dej... ska genast plocka lite vatten och bär. :)
Om jag använder mig av ditt godis och chips under ditt avbrott, fastnar det på din el min kropp då? Jag menar.. det ÄR ju ditt godis.. liksom.
tntballe
2009-04-30, 21:30
Ahh, va skulle jag göra utan dej... ska genast plocka lite vatten och bär. :)
Om jag använder mig av ditt godis och chips under ditt avbrott, fastnar det på din el min kropp då? Jag menar.. det ÄR ju ditt godis.. liksom.
Jag bjuder på det, behöver inte mer kalorier idag.
Det knakade ju inte ens?
Det kändes ganska bestämt som om det var tänk som föregick vändningen, men i efterhand kan jag ha haft fel..
Jag orkar inte. Dunka på.. vill bara sova, lång jobbdag.
Knock yourself out.. jag är mör redan (av träning, "deff" och lite datten antar jag).
Mer specifikt.. hmm.. jag tycker alltid det är intressant med hur folk sitter och om de har ngt i munnen när de sitter framför datorn.. själv sitter jag prydligt i soffan just nu utan ett endaste bär i min mun, bara tomhet. Å en tunga. Lite tänder.. ja osv.. *rolleyes*
Det är lugnt.. Du kan sova medan jag dunkar på ;)
Jag halv-ligger i sängen.. Lyssnadndes på Tay Zonday.. En hel flaska vatten bredvid sängen.. Och funderar på att gå ner och sno till mig lite kött som farsan har lagat till sig själv och sina gäster.
Kanske värma lite rabarber-paj när jag ändå håller på.
backflash
2009-04-30, 21:47
Det är lugnt.. Du kan sova medan jag dunkar på ;)
I lol'd :D
Jag vet inte om Rain man är så bra som jag trodde. Någon som har sett den?
I lol'd :D
:D
Men inte Lellan dock :(
Jag vet inte om Rain man är så bra som jag trodde. Någon som har sett den?
Ja. Det är det. Sjukt bra.
backflash
2009-04-30, 22:06
Många potentiella fester förvandlades till faktoranalys ... det är tyvärr roligt på flera plan =/
Rain Man tog sig på slutet. 4 solklara soffor av 5 blir det.
Rain Man tog sig på slutet. 4 solklara soffor av 5 blir det.
Helt rätt! Fruktansvärt bra film.
hah, hade en platta öl i polarens bil. Kommer till en fest och tar bara med en öl för vi tänkte dra vidare senare. Så fastnar jag helt plöstligt där och polaren åker iväg med plattan och ställer bilen någonstans i stan och går själv på krogen. Lyckat :)
cosmic_dancer
2009-04-30, 23:19
imorgon flyttar jag och jag vill ova mig själv att ta nya tag då med att lära mig äta som jag bör.
Med tanke på mina nojor fick jag i förra veckan i uppgift av min psykolog att äta tre måltider som någon annan gjort och bara fokusera på amten jag äter. FDet gick bra en gång, den sista gången avr redigt jobbig ochy jag började nästan grina effteråt. Nåja, imorgon ska jag försöka igen. Jag ska äta sushi med gott samvete och inte ora mig över kolhydrater och fett. Jag ska dessutom äta som vanligt resten av dagen och inte kompensera hit och ditt som jag gör annars.
Mitt ksotschema som jag fick hos psykologen sist är det första som jag ska ta med mig in i nya hemmet och min lista på vad jag vill kunna äta men som jag förbjuder mig själv att äta eller som jag kan äta om jag kompenserar. Är trött på att ständigt oroa mig över maten och dess innehåll. Vill leva som jag gjorde för några år sen. tränade för att det avr roligt och för att jag ville och åt vad jag ville också och njöt av det.
Jaajaja, so much för deff när det vankas öl. :D Det är ju inte alltid en kolomedlem står som dörrvakt till en nattklubb iaf. Skönt att kunna spela lite VIP och så. Lite streetcred till mig.
Danny Devito
2009-05-01, 01:06
Jag har just käkat en pastasallad med kyckling och dressing, 5 mackor med ost och smör, 5 dl O'boy, en halv chokladkaka och 2 matskedar jordnötssmör - och jag dietar. :em: :D
Jag har just käkat en pastasallad med kyckling och dressing, 5 mackor med ost och smör, 5 dl O'boy, en halv chokladkaka och 2 matskedar jordnötssmör - och jag dietar. :em: :D
Team Leifi makes it possible! :thumbup:
Danny Devito
2009-05-01, 01:18
Team Leifi makes it possible! :thumbup:
U got that right man!
http://img524.imageshack.us/img524/7688/user20026pic13122562228.jpg
Hm norrländsk ubåt is the shit vaknade precis i en fin spya *_*.
Dush och nu ska jag fan på det igen.
Way to go! :thumbup:
lol.
Hej?
Hej, tack och godnatt! Fram med hinken just in case och sen sängen :D
Hej, tack och godnatt! Fram med hinken just in case och sen sängen :D
Är det så illa?
LOL! Ni finnar är galna :D
Sov gott heting.
Kyss på bekeps.
Bakfyllan smyger sig på redan... Fyfan.
Bara att fylla på med ett gäng återställare och gå på det igen, natten är ung.
Bara att fylla på med ett gäng återställare och gå på det igen, natten är ung.
Nja, det ´blir som det blir, är helt jävla slut, orkar inte röra på mig.
Du får det att låta så lockande. Exakt vad består den av? *popcorn*
Satans jävla levande på ungjävlarna och hundarna här i kvarteret. Ge mig pengar till ett torp i skogen. NU
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.