Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
hejsan!
Tja! Hur var le musicale?
Tja! Hur var le musicale?
Den var bra :)
Det var en amatörproffsmusikal. Alltså amatörmusikal fast på hyffsat proffsig nivå ändå. Varierande kvalitet men överlag skillade artister, och jag blev underhållen, så det är väl ett bra betyg :)
NU: ska jag åka till mio å köpa ett skiiitfint påslakanset jag bara måste ha, eller ska jag åka till tygbutiken i svågertorp å köpa tyg till kökslinnet?
Så vart man nytränad och fin *cupid*
Nattljus
2012-02-18, 14:16
Kaffe *cupid*
Kaffe *cupid*
Jag kontrar med kycklingburgare och saft
nån som har nån bra länk till bra instruktions video för sumo och rumänska marklyft ??
Nattljus
2012-02-18, 14:31
Jag kontrar med kycklingburgare och saft...inte alls samma sak :smash:
Det är ju saaauuudan att linsen inte bara kan funka. Snustorrt öga => irriterat öga.
...inte alls samma sak :smash:
Men gott är det
Jevfla tentafrågor. 600-700 ord. NEJ! Jag vill bara skriva 350. Annars måste jag ordbajsa. Jag gillar inte ordbajsande. bleh
Jevfla tentafrågor. 600-700 ord. NEJ! Jag vill bara skriva 350. Annars måste jag ordbajsa. Jag gillar inte ordbajsande. bleh
You have my sword osv.
Får man fram precis samma poäng på 350 ord som någon annan behöver 600-700 ord för att få fram så ska man fanimig ha pluspoäng för det!
Nattljus
2012-02-18, 15:24
Nu är jag sugen på choklad igen. Varför händer det hela tiden? *jorgen*
You have my sword osv.
Får man fram precis samma poäng på 350 ord som någon annan behöver 600-700 ord för att få fram så ska man fanimig ha pluspoäng för det!
Jag har lärt mig att ta ut det viktigaste i texten osv, för att det rä så det brukar vara. Dessutom får vi sällan ha eget tänk.
Men:
"Frågor
(Ni skriver 600 – 700 ord/ett svar)"
Står det på tentan.
Sedan är frågorna typ:
Vad är gott ledarskap i offentlig sektor? Använd kurslitteraturen för att diskutera vad som krävs för att det ska bli ett gott ledarskap, både på politisk nivå och på tjänstemannanivå. Börja med att definiera (med hjälp av kurslitteraturen) vad som är gott ledarskap, och diskutera sedan det goda ledarskapet på de två nivåerna (också med hjälp av litteraturen).
Den svarar jag på på 350 ord. Men jag har kommit upp i 623 ord nu, fick ta in en jävla massa mer onödig fakta.
Jävlars vad svårt det var att hitta motivation en lördag...
mystic[-_-]
2012-02-18, 16:20
En tjej jag inte sett på ett tag frågade om jag börjat träna för styrka för jag är fet :(
Nattljus
2012-02-18, 16:20
Jävlars vad svårt det var att hitta motivation en lördag...
Bara på lördagar? *popcorn*
Snart kommer Panda hit :) Jag lagar mat till honom :) *snäll*
Vad får han för nåt gott?
Vad får han för nåt gott?
Potatisgratäng och fläskkarré :) Sedan blir det nog likörmilkshake till efterrätt *drool*
panda = vunnis? Har hans raggande i babblatråden gett resultat?
Vi tränar ju ihop åså med :) Han är min kompis! Min och min sambos kompis nu ;)
Bara på lördagar? *popcorn*
Lördagar är värst. Man har sett fram emot att vara ledig till helgen och så när lördagen kommer så har man inte fått det gjort som man borde. Resten av dagarna är det ju inbankat i huvudet sedan lekis att man ska vara i skolan/jobba så då känns det inte lika tungt.
panda = vunnis? Har hans raggande i babblatråden gett resultat?
edit: Hmm, blev någon skum dubbelpost där...
Potatisgratäng och fläskkarré :) Sedan blir det nog likörmilkshake till efterrätt *drool*
Sweet, likörmilkshake låter toknice, vad har du i den?
Jag gissar vildt: likör och milkshake.
Debut i babbla-tråden, så HEJ!!
Jag har tråkigt på jobbet.
Vad kan man göra när man läst diverse kolo-trådar, aktiverat hjärncellerna med gamla högskoleprov och druckit hinkvis med kaffe? Har godis farligt nära här, måste stå emot...
Vad kan man göra när man läst diverse kolo-trådar, aktiverat hjärncellerna med gamla högskoleprov och druckit hinkvis med kaffe? Har godis farligt nära här, måste stå emot...
+1 (Inte min debut i babbla dock, den är avklarad och jag har därefter vart en av dom slampigaste i tråden)
Ragga på valfri kollega.
mystic[-_-]
2012-02-18, 16:47
Ät godiset!
Hej roooz! *vinkar* Du måste smsa mig ditt nummer, min telefon blev stulen igår. Har raggat nytt simkort och sånt nu så det borde vara igång igen om några timmar. Fixar du det? Kthxbai!
+1 (Inte min debut i babbla dock, den är avklarad och jag har därefter vart en av dom slampigaste i tråden)
Ragga på valfri kollega.
Oh, önskar jag kunde! Men på tio timmar har jag mött en person här, och han är gift familjefar.
Oh, önskar jag kunde! Men på tio timmar har jag mött en person här, och han är gift familjefar.
:naughty:
fan vad gött jag ska må ikv. Light the dreams and so on..
Aha. Det hade varit lite roligt om babblatrådens drottning hade fått ihop det med babblatrådens socially awkward panda. :P
@SandraW: Ragga på valfri person i babblatråden. Det är så det brukar gå till här. Fick nyss reda på att mela har sambo så där är du nog körd.
Hört att Egge är både ledig och skidåkare. Så orkar du med en slacker som kuskar runt & soffsurfar i alperna 4-5mån om året och hellre lägger pengarna på nyaste bred laggen eller ny Gore-tex overall än en romantisk resa med dig, äre bara haffa han;)
O_wao & Dravenisch: Free supply of hugs & love to yo*cupid*
Nattljus
2012-02-18, 16:57
Det är bra. Se till att han äter ordentligt. Han slarvar med det ibland.
Tja. Ta ytterligare en kaffe :cheers:
Följ ev upp med en tupplur :sleep:
Nattljus
2012-02-18, 16:57
Jag då? Kramas? *flex*
*kramas* Hej rowz!
fan vad gött jag ska må ikv. Light the dreams and so on..
Men tjo Rooz *cupid*
Du får titta förbi oftare
Jag då? Kramas? *flex*
*kramas* Hej Nattis! Vill du ha smågodis? *delar med mig*
Nattljus
2012-02-18, 17:00
*kramas* Hej Nattis! Vill du ha smågodis? *delar med mig*
Du är snäll *cupid*
Ragga på folk i babblatråden och sova på jobbet. Tack för tipsen :)
Heej rooz!
*kramar om*
Ska du göra ikväll ? Full igen ;-)
Du är snäll, Grotesk *cupid*
Fixade.
Det är en massa läskiga bussmongon här hos mig!!!!
En utav dem luktar gödsel, funderar på att hälla öl på honom så luktar han godare iaf. :-D
Det är en massa läskiga bussmongon här hos mig!!!!
En utav dem luktar gödsel, funderar på att hälla öl på honom så luktar han godare iaf. :-D
Vad fasen gör Piranha hos dig?
Nattljus
2012-02-18, 17:08
Fixade.
*slap*
Hört att Egge är både ledig och skidåkare. Så orkar du med en slacker som kuskar runt & soffsurfar i alperna 4-5mån om året och hellre lägger pengarna på nyaste bred laggen eller ny Gore-tex overall än en romantisk resa med dig, äre bara haffa han;)
Babblatråden sköter tom raggandet åt en! Bra kontaktannons, nu väntar jag på PM från damerna. :D
*kramas* Hej rowz!
*Kramas tillbax*
Men tjo Rooz
Du får titta förbi oftare
Jo, wish i had the time:(, miss ya all!
Heej rooz!
*kramar om*
Ska du göra ikväll ? Full igen ;-)
Näe, Ska återgå till min diet igen och äta lite kött och se en film. Kanske unna mig något extra efter maten:)
Vad fasen gör Piranha hos dig?
Haha
Är det där piranha ?
Omg.
*Kramas tillbax*
Näe, Ska återgå till min diet igen och äta lite kött och se en film. Kanske unna mig något extra efter maten:)
Vad gör du nu för tiden då?
Och när kommer du till gbg igen?
Egge: jag och waosan kompissnugglar bara! Inget snusk, det vore ju äckligt!
Hej, Nattljus! \o/
*Kramas tillbax*
låter ju som en toppen kväll.
Det är du verkligen värd!
mystic[-_-]
2012-02-18, 17:17
Ne fifan dags för lite manboobträning:)
Nattljus
2012-02-18, 17:20
Hej, Nattljus! \o/
Hej panda! <3
rooz vill inte krama mig :/
Haaaaaaalice! *poke*
Heeey vunnis! *cupid*
länge sen nu.
Hur mår du honey?
Jag gissar vildt: likör och milkshake.
Tadaaaa!!!
Aha. Det hade varit lite roligt om babblatrådens drottning hade fått ihop det med babblatrådens socially awkward panda. :P
@SandraW: Ragga på valfri person i babblatråden. Det är så det brukar gå till här. Fick nyss reda på att mela har sambo så där är du nog körd.
o_wao och panda då alltså? Eller?
I haz it! Teh sambon!
Det är bra. Se till att han äter ordentligt. Han slarvar med det ibland.
Han ska äta! Annars får han smisk!
;5607693']Ne fifan dags för lite manboobträning:)
Hmm, jag hava manboobtränat på duktigt jag.*flex*
Tänkte inte på att babblatråden hade fått en ny drottning, jag syftade på mela. Får be om ursäkt till waosan då. ;)
Man får inte snuska med Mela! :O
mystic[-_-]
2012-02-18, 17:24
Hmm, jag hava manboobtränat på duktigt jag.*flex*
Bra jobb! Blev de fylliga och fasta? Stiffies?
Tack hjärtat, det var... snällt sagt. ;)
Nattljus
2012-02-18, 17:26
Har du talat om det för hennes sambo? *jorgen*
Har du talat om det för hennes sambo? *jorgen*
Panda: Man får inte snuska med Mela
Sambo: Juuuuuuuuuuuu!
Här sitter vi vid varsin dator/telefon och är sociala :D
Vad gör du nu för tiden då?
Och när kommer du till gbg igen?
kan jag sova hos dig så blir Metalltown;)
Till nattljus
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRgLbLq2dgisJl_RsEIl3IYyiX4znD3L mDs8tacyIKa_BM_xy9y
Till Vunnis
http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2008/7/21/sexualharassmen128611659128868153.jpg
Tack för nu:)
Nattljus
2012-02-18, 17:30
Här sitter vi vid varsin dator/telefon och är sociala :D
Hur skulle man annars umgås? :confused:
Till nattljus
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRgLbLq2dgisJl_RsEIl3IYyiX4znD3L mDs8tacyIKa_BM_xy9y
*cupid*
Tänkte inte på att babblatråden hade fått en ny drottning, jag syftade på mela. Får be om ursäkt till waosan då. ;)
None taken Egge! ;)
Du får ikramas med mig istället, bönan. *cupid*
Jorå! Jag har det bra, Halice. Jag har vitt vin och väntar på jurmatar!
hur har du det själv?
Jag... Är inte säker på hur jag ska tolka det wao, men äre snusk du vill ha så... *rolleyes*
Jag försökte nu, nattljus. Han gick inte med på det :(
http://media.tumblr.com/tumblr_lz0e7kGxPu1qb6ite.png
http://media.tumblr.com/tumblr_lz0e7kGxPu1qb6ite.png
http://www.theglaringfacts.com/wp-content/uploads/2011/04/fearappeal.jpg
Sparven från Minsk
2012-02-18, 17:38
Ja fan va hardcore det är när blodet sprutar och bajset bara rinner ner för benen, och man LÄGGER PÅ EN PLATTA TILL PÅ STÅNGEN och spyr på väggen. Sjukt hardcore.
http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2011/11/challenge-denied-rage-face.jpg
edit: sparvfan kom emellan, men det passar även in på hans orerande.
JAG HITTADE PANDA PÅ GOOGLE!!
http://chzmemebase.files.wordpress.com/2011/01/memes-in-china.jpg
Ja fan va hardcore det är när blodet sprutar och bajset bara rinner ner för benen, och man LÄGGER PÅ EN PLATTA TILL PÅ STÅNGEN och spyr på väggen. Sjukt hardcore.
1. Är bajset löst eller hårt?
2. 1 platta? Blir det inte obalans då?
3. Känner du dig utanför:(
Inte okej, kvinna. Tillbaka till köket! *mini
Hej rooz <3
Inte okej, kvinna. Tillbaka till köket! *mini
Hej rooz <3
Välkommen till 2012, då kvinnor kan vara i köket och googla.
Välkommen till 2012, då kvinnor kan vara i köket och googla.
Vi sitter alla i köket, köksbord osv. Sånt.. du vet...modernt. Konstiga saker.
Jag har ätit god improviserad mat och har vin plus smågodis att njuta av Death Valley! Vad gör ni?
jag har tränat ben, nu ska jag kirra middag. Det blir hemmaburgare med friscobröd, ruccola och bbqsås. Sen blir det gladiatorerna och sen ska jag bort på fest!
Jag hittade lite chips att okynnesäta innan, tyvärr var de det sista jag åt innan jag blev magsjuk i måndags och nu smakar chipsen som spya eftersom spyan smakade som chipsen :(
Säljer Ica Maxi datormöss?
Säljer Ica Maxi datormöss?
JA!
Alla säljer dom kompis, jag lovar kompis!!! Ey kompis! Ta den kompis!!!
Det er den bestaste okk den billikaste!
NU even met rappatt!
Nice lördag Madame, minus chipskräks!
Japp, man klarar sig ungefär en hel dag på en rejäl bit smulpaj och massor av vaniljsås. Men nu är det kväll och således dags för lite mat.
X antal vin, grogg, sprit och öl-centiliter senare... Bra kväll. Redan!:thumbup:
Southwind
2012-02-18, 19:51
JA!
NU even met rappatt!
Fniss :D
-----------------------------------
Räknas promenader runt 1h i normal/snabb takt som cardio?
Jag måste veta!
Brösten skakar efter dagens pass. Ahhh, sweet.
JA!
NU even met rappatt!Hmm, rappatt säger du? :MrT::MrT:
Kalle Axelsson
2012-02-18, 20:26
Första inlägget.. Har typ läst tusen sidor i tråden.. Pallar inte mer.....
Ni är härmed mina nya vänner!!!!
Dra ner och speedgymma!! Det stänger om en timme!!!!
Skynda, skynda...
Ha en jävla skön Lördagkväll!!
Skynda, skynda...
Välkommen och träna duktigt!
gladjatooooooooorerna! *cupid*
gladjatooooooooorerna! *cupid*
*cupid*
Jag hånglar upp den här snyggingen i brygga..;
http://blogg.amelia.se/charlottpettersson/wp-content/blogs.dir/3399/files/2012/01/394081_10150534135664684_29459169683_8693631_87016 1131_n-720x312.jpg
..och tittar på andra snyggon.. (Amazoooon.....*drool*)
Skynda, skynda...
Åhh - en koloit by the spirit & looks of it! *cupid* Willkommen bei uns! *flex*
*cupid*
http://blogg.amelia.se/charlottpettersson/wp-content/blogs.dir/3399/files/2012/01/394081_10150534135664684_29459169683_8693631_87016 1131_n-720x312.jpg
..och tittar på andra snyggon.. (Amazoooon.....*drool*)
OMG??? Ska köpa den där enbart för förpackningens skull *drool*
OMG??? Ska köpa den där enbart för förpackningens skull *drool*
Du kan ju skicka innehållet hitåt isf.. once u go black u never go back! *drool* :naughty:
Jockefoten
2012-02-18, 20:56
Fick provsmaka den där chokladen på jobbet, förstår varför det är en djävul på framsidan då det uppenbarligen är djävulens påfund!
Jag har ätit god improviserad mat och har vin plus smågodis att njuta av Death Valley! Vad gör ni?
Jag äter smågodis och tittar på Gladiatorerna och jollrar med retrievern. :D
Du kan ju skicka innehållet hitåt isf.. once u go black u never go back! *drool* :naughty:
Haha jag skickar innehållet till dig i en friggin pappkartong :laugh:
*cupid*
Jasså. Det gjorde jag också förra veckan, tillsammans med chipsen jag senare spydde upp. Så chips å den chokladen smakar numera spya. Mmmm mums!
Jag äter smågodis och tittar på Gladiatorerna och jollrar med retrievern. :D
Alla koloiter har två ögon (ena på gladiatorerna, andra på dataskärmen), två händer (en med choklad i, den andra på tangentbord) men waosan har 3 - hon kan jollra med en golden retriever mé!! :hbang: :P
Fick provsmaka den där chokladen på jobbet, förstår varför det är en djävul på framsidan då det uppenbarligen är djävulens påfund!
Tss.. du vara jävel.. *muttra*
Haha jag skickar innehållet till dig i en friggin pappkartong :laugh:
PM:a för adress!! :thumbup:
Jasså. Det gjorde jag också förra veckan, tillsammans med chipsen jag spydde upp. Så chips å den chokladen smakar numera spya. Mmmm mums!
Du lät precis som en bulimiker nu.. :laugh: Men jag vet att det var bakteriella orsaker.. stackare. Men lite energi stannade nog kvar och gjorde dig friskare, i retur!
hej vänner...underbart och träna igen
Retrievern har kollapsat nu, så nu gör jag bara två saker.^^
Du lät precis som en bulimiker nu.. :laugh: Men jag vet att det var bakteriella orsaker.. stackare. Men lite energi stannade nog kvar och gjorde dig friskare, i retur!
nah, jag skulle aldrig kunna vara bulimiker. Dels är det ju helt fullkomligt fasansfullt att spy, burr! Och sen vill jag ju inte bli av med några kcalorier! Det första jag tänkte när jag blev magsjuk var "Nooooooooo! inte alla kcalorier! nu kommer inte dagens träningspass muskler att fastna! :("
Saker jag saknar: Godis från Sverige (speciellt lösgodis) och filmjölk. Jag vill också ha den där chokladkakan. :(
Southwind
2012-02-18, 21:37
Babbla, babbla, babbla....!
Den innersta kretsen.
Kalle Axelsson
2012-02-18, 21:53
Åhh - en koloit by the spirit & looks of it! *cupid* Willkommen bei uns! *flex*
Jajemen.. Får nästan betala hyra på gymmet.. hemmet är ju bara till för att äta duscha och sova..... Tränar väl egentligen för mycket...... *slap*
Och tack....
Och nu vill jag ha nån att sjunga serenader för!! Gymknarkare.. Det är jag det...
X antal vin, grogg, sprit och öl-centiliter senare... Bra kväll. Redan!:thumbup:
Mohaha, mer snickers ffs !!!
Pd
Vart är alla nolifers när man är sjuk
Kalle Axelsson
2012-02-18, 23:23
Gonatt alla... Fortsätter att terrorisera er i morron..
Thhuuuuuuuuuuuuundeeeer :D
Pd
Panda är dålig! Jag är nyfiken. Han säger fan inget, jevfla onge!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gonatt alla... Fortsätter att terrorisera er i morron..
Du är välkommen! *kissass* MEN då får du fan sluta sätta punkt punkt punkt efter allt hela tiden, mmkay?! :D (*gah!*)
Vem dödade Roliga bilder-tråden? :furious:
Kvinna. :rolleyes:
Du får väl fatta hinten då. =P
Vad säger han inteeee ? också nyfiken nu juuu
Tjena..!
Haaai!!
Jag hyser ett hopp. Om att utveckla en produkt! Så jag mailar folk on the fb. Som gör helt andra produkter. Som jag ska använda för att lirka in mig hos några som gör typ såna produkter som jag vill göra, för att visa min entrepenöranda. Och jag har sån jäkla lust med detta, och haft i ngra år, men nu kommer ett sånt tåg, och jag typ hatar det och tycker att jag var FRIKKIN först - och jag har skrivit om det på kolo för ett par år sedan, och kontaktat å tjatat på företag då, men nu.. nu kommer andra frikkin företag och stjäl min idé och jag vill HA THE KAAAAKA! SPAARTAAAAAA!!
Eh.. *ngt uppeldad, lugnar mig*
Så.. Tjena! Läge? :cool:
Sorry Lellan, det lät riktigt intressant men jag är för full för att få ett sammanhang i texten... :D :(
Lagar potatiskroketter med creme fraiche för att dämpa morgondagen nu xD
vad är det för grej lellan?
En dildo. Det ända (:naughty:) tjejer tänker på.
Sorry Lellan, det lät riktigt intressant men jag är för full för att få ett sammanhang i texten... :D :(
Lagar potatiskroketter med creme fraiche för att dämpa morgondagen nu xD
Åh, sweet.. eller snarare, antar jag, salt.. AJ löööv salt! *cupid* *drool*
vad är det för grej lellan?
Nåt som alla märken börjar med nu, men som jag använt hela min viktnedgång och pushat för ibland. Tänker inte säga det igen, men den mjuk å fast! Och på var man/kvinna snart.
Iaf: jag kan väl göra ett försök, idén är ju snodd så jag kan ju göra det av välgörenhet typ!
En dildo. Det ända (:naughty:) tjejer tänker på.
Ja DEN har jag uppfunnit!!
(faktiskt, när vi var 13 så frågade jag och min kompis hennes pappa om vi kunde få låna kondomer, för vi skulle gjuta gipssnoppar. För att ge en kompis i present; jag gjorde en vit med gult garn i roten, min kompis en med svart garn och för att försöka få den mörkare så hällde vi cocacola på den. Det blev mest kladdigt. Ganska naturtroget alltså! Jag undrar än i dag vad hennes pappa trodde vi skulle ha dem till egentligen. Han tyckte jag snidade toppen fin iaf! :thumbup:)
http://i41.tinypic.com/14lugb8.jpg
Nåt som alla märken börjar med nu, men som jag använt hela min viktnedgång och pushat för ibland. Tänker inte säga det igen, men den mjuk å fast! Och på var man/kvinna snart.
Iaf: jag kan väl göra ett försök, idén är ju snodd så jag kan ju göra det av välgörenhet typ!
Vad sjutton kan det här vara... nu blev jag faktiskt rätt nyfiken ;D
Inget gbg nä'sta helg måste va hemma pga jobbet...
Nattljus
2012-02-19, 05:03
Morrn *popcorn*
Kalle Axelsson
2012-02-19, 08:32
Morn. Gnäll inte på mina fina punkter...!! Gillar mina punkter!
Jag är sömniiiig -.-
Varför måste jag jobba när alla andra får sovmorgon?
Jag är sömniiiig -.-
Jag fick inte sovmorgon :(
Postat via en mobil enhet
Nattljus
2012-02-19, 09:24
Jag har jobbat färdigt för dagen och har precis tagit en tupplur. Det var trevligt. Dags för kaffe :cheers:
Jag är sömniiiig -.-
Jag fick inte glass och sprit! Jobba får jag dock göra idag. Väntar på min kollega som tydligen fick sovmorgon...
Vad sjutton kan det här vara... nu blev jag faktiskt rätt nyfiken ;D
Jag berättar när jag vet om det går i el ur lås! :thumbup: Håll tummar! =)
Jag fick inte sovmorgon :(
Postat via en mobil enhet
Orättvist. =/
Jag har jobbat färdigt för dagen och har precis tagit en tupplur. Det var trevligt. Dags för kaffe :cheers:
Tupplur låter onekligen trevligt. Sov lite åt mig också? Hur ska det här gå till annars? Jag ska tydligen på bio efter jobbet också. Jag är ju sömnig! *gah!*
Jag fick inte glass och sprit! Jobba får jag dock göra idag. Väntar på min kollega som tydligen fick sovmorgon...
Glass och sprit är inte optimalt dagen innan jobb faktiskt... om man nu vill vara sån. Men den lärde mig något av glassen - att man borde dricka saker ur skålar och lyssna på cradle of filth oftare. :D
Jag är sömniiiig -.-
Jag är inne på fjärde jobbtimmen och fjärde kaffekoppen för idag.
Var också sömnig. Är inte det längre.
Nattljus
2012-02-19, 09:43
Jag ska tydligen på bio efter jobbet också. Jag är ju sömnig! *gah!*
Stackare, filmer som är så otäcka *rolleyes*
Vad ska ses? *popcorn*
Orättvist. =/
Ja... fast jag fick ett gott skratt på morgonkvisten så är ganska glad ändå :)
måste man jobba så länge för att det ska gå över? -.-
Stackare, filmer som är så otäcka *rolleyes*
Vad ska ses? *popcorn*
Safe house!
.... har ingen aning om vad den handlar om. Kan den vara bra, tro?
Ja... fast jag fick ett gott skratt på morgonkvisten så är ganska glad ändå :)
Vem har du fnissat åt?
Jag har inte vågat släppa in några kunder än, så jag har ingen o fnissa åt. :<
Hårdrockssmurfen
2012-02-19, 09:51
60min morgonpromenad avklarad, dricker Celsius. Känner hur fettet bara rinner av!!
mmm kaffe, I haz it too *cupid*
Vem har du fnissat åt?
Jag har inte vågat släppa in några kunder än, så jag har ingen o fnissa åt. :<
Barn, väldans underhållande ibland :D
Låt bli att släppa in dom! Du kan stå på insidan och lipa åt dom, glöm inte att fnissa oxå.
Nattljus
2012-02-19, 10:03
Låt bli att släppa in dom! Du kan stå på insidan och lipa åt dom, glöm inte att fnissa oxå.
Får man göra så? Helt plötsligt låter serviceyrken helt okej *jorgen*
Får man göra så? Helt plötsligt låter serviceyrken helt okej *jorgen*
Njae får och får... men man kan! Fast kanske inte mer än en gång för efter första gången så har man inget jobb.. *rolleyes*
mmm kaffe, I haz it too *cupid*
Barn, väldans underhållande ibland : D
Jag har sålt mitt kaffe så jag slipper dricka't. *cupid*
Barn är läskiga. Jag tittade på the orphanage häromdagen och det måste ha varit det läskigaste i hela världen. *gah!*
Njae får och får... men man kan! Fast kanske inte mer än en gång för efter första gången så har man inget jobb.. *rolle yes*
Jag vill ju ha slantar, så det var en dålig idé. =/
JÄVLAR - mitt natttliga mail till produktchefen gav gehör!!! :hbang:
("Välj ut några i webshopen att ta med, produktplacering är alltid bra!!!" var hans svar.. :hbang: Iofs vet han inget om mina vidare planer om andra saker, men jag spinner nät här.. muahaaaaahaa! :devil:)
("Välj ut några i webshopen att ta med, produktplacering är alltid bra!!!" var hans svar.. :hbang: Iofs vet han inget om mina vidare planer om andra saker, men jag spinner nät här.. muahaaaaahaa! :devil:)
För fan! Spill the juice! Blir ju nyfiken på dina världserövringsplaner.
För fan! Spill the juice! Blir ju nyfiken på dina världserövringsplaner.
Njaeä, jag ska bara använda deras produkter som språngbräda till att vädja till företaget jag ska till´s vinstintresse.. vet inte om det ena ger el har med det andra att göra, men jag reklamar gärna för en bra produkt om den kan få mitt idéfoster till verklighet.. Så att företag nr 2 som jag blivit ombedd besöka (å reklama för.. :Virro) överväger utöka sitt sortiment till att skapa produkter (som de nu tagit in från andra företag och säljer) som de själva skulle kunna göra muchos dineros på! :Virro
Å jag, eventuellt! Blir jag lurad på kuppen så är det iaf för en bra sak, tycker jag, typ. :Virro
= "Säger massa ord utan att säga B"
Något säger mig att jag skulle tjäna på att fundera igenom hur jag ska uttrycka detta kort och koncist för intressenterna! :laugh: :em:
Så går det när man vågar, grymt gjort! =D
Så går det när man vågar, grymt gjort! =D
*känner mig jättevågig!!* *flex*
Hej barn! Jag har fortfarande ingen fungerande telefon. :smash: Mediamarktnissen var jättetrevligt, men jag tror verkligen inte han gjorde rätt. :/
Hej barn! Jag har fortfarande ingen fungerande telefon. :smash: Mediamarktnissen var jättetrevligt, men jag tror verkligen inte han gjorde rätt. :/
Han gjorde väl så gott han kunde? :<
... och jag vet fortfarande inte hur jag ska tolka ditt inlägg från igår. :MrT:
*känner mig jättevågig!!* *flex*
http://gifsoup.com/view/471243/wave-dance-o.gif
mystic[-_-]
2012-02-19, 11:34
10x10 på 100 i bänken igår, 15 sekunder vila mellan set! Träningsvärk from hell idag!
Kvinna. :rolleyes:
Du får väl fatta hinten då. =P
JAG VET JAG VET!
Vad säger han inteeee ? också nyfiken nu juuu
Inget gbg nä'sta helg måste va hemma pga jobbet...
*slap*
JAG VET JAG VET!
:smash:
*rolleyes*
Kalle Axelsson
2012-02-19, 11:43
*gah!**gah!*Måste få tummen ur arslet och göra nått, kan ju inte bara sitta still hela dan.. :whipped:*slap*
Charlie chaplin på svt2 nu. och jag har just lagat korvstroganoff för hela nästa vecka. Bra morgon
God morgon spårvagnsuggla. :>
God morgon spårvagnsuggla. :>
Det är jag. Vid 5 kom jag hem andra gången igår.... eller blir det idag?
Det är jag. Vid 5 kom jag hem andra gången igår.... eller blir det idag?
Andra gången...? *jorgen*
I48tLiuuiWQ
Men... vafan? Fick vi inte nog av den skiten igår? Jag fick utstå en mängd tidsenheter melodifestival igår kväll - och det var obehagligt!
Ja, första gången hade jag åkt hem från Herr Ordförande, andra gången hade jag åkt hem från Andra långg. & co. :-)
johanhej
2012-02-19, 12:53
Jag har helt hjärnsläpp. Vad fasen heter en urholkad cylinder?
Jag har helt hjärnsläpp. Vad fasen heter en urholkad cylinder?
Rör? Eller pratar du om att horna?
Nattljus
2012-02-19, 13:41
Jesp.
Gomorron.
Hej :-)
Kaffe? :cheers:
Men... vafan? Fick vi inte nog av den skiten igår? Jag fick utstå en mängd tidsenheter melodifestival igår kväll - och det var obehagligt!
Stackars panda.
Stackars panda.
Ja :(
Du har väl inte blivit tvingad till att titta på melodifestivalen? :(
Nattljus
2012-02-19, 13:50
Nä *popcorn*
Hej :-)
Kaffe? :cheers:
Hej Nattljus. Mitt ljus i mörkret.
Skål!
Du blev inte tvingad :MrT: Du hade kunnat blunda!!
Nä *popcorn*
Tur för dig <3
Göru?
Du blev inte tvingad :MrT: Du hade kunnat blunda!!
Då hade jag ju trillat omkull... eller somnat. Oh. Somna hade varit skönt.
Nattljus
2012-02-19, 14:03
Göru?
Funderar på att kila till ica. Men jag är inte riktigt på humör, så jag blir nog sittande här *rolleyes*
Göru själv? *popcorn*
Jobblar. Funderar på om jag ska stoppa nåt i magen. *jorgen*
Jag vill virka, men vet inte vad *gah!*
En panda! *popcorn*
... sen skickar du den på posten <3
Nattljus
2012-02-19, 14:09
Pannkakor. Man blir stark av pannkakor *flex*
Jag vill virka, men vet inte vad *gah!*
Virka planlöst och se vad det blir? *popcorn*
Ny vänsterpropaganda på bloggen i min sign :D
En panda! *popcorn*
... sen skickar du den på posten <3
Har faktiskt mönster till en panda, men inget passande garn :(
Det har en tendens att bli så dåligt om jag inte har en plan och ett mönster *rolleyes*
Jag är ju på jobbet ju. Jag har bara mjölk här - och stekt mjölk är nog inte så festligt. =/
låter som en fantastisk plan =P
Har faktiskt mönster till en panda, men inget passande garn :(
Gör en en annan dag då.
Här är det pizza på G. Omnomnomnom :)
Nattljus
2012-02-19, 14:22
Det har en tendens att bli så dåligt om jag inte har en plan och ett mönster *rolleyes*
Men planera mönstret först då. Sen improviserar du *popcorn*
Jag är ju på jobbet ju. Jag har bara mjölk här - och stekt mjölk är nog inte så festligt. =/
Nä, det lät inte så kul. Du borde ätit pannkakor till frukost :rolleyes:
Nattljus
2012-02-19, 14:32
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2012/02/funny-pictures-cyoot-kitteh-of-teh-day-mah-faeborit-toy.jpg
Nä, det lät inte så kul. Du borde ätit pannkakor till frukost :rolleyes:
Jag var söööööömnig. Söööömnighet! Eeeeeverywhere! *gah!*
Banana bubs *cupid*
Tjuväter du bananbubbar nu? :MrT:
Tjuväter du bananbubbar nu? :MrT:
Nattljus
2012-02-19, 14:59
Sånt går att sova bort *popcorn*
Nattljus
2012-02-19, 15:14
Äsch, nu går jag. Jag har suttit här för länge.
Sånt går att sova bort *popcorn*
Snart får jag sova bort'et. *cupid*
Äsch, nu går jag. Jag har suttit här för länge.
Farväl!
Örebroooo... -.- långt kvar hem.
Min totthoohest ömmar också :(
Vinka till Halice när du ändå är där. :)
Kan du inte sitta byxlös när du kör så slipper du ha saker mot pånin?
Ser nog inte så bra ut att köra byxlös -_- hmm
Hur många äre som ser dig när du är ute och kör då? *rolleyes*
Anton Fräs
2012-02-19, 15:35
Nu jävlarimig ska här deffas och tränas lågvolym!
Southwind
2012-02-19, 15:42
Får så dåligt samvete varje gång jag går om överviktiga som är ute och joggar :(
Någon annan som upplevt detta?
Nu jävlarimig ska här deffas och tränas lågvolym!
Låg....va? Süperhög volym med tunga vikter är det väl som gäller? :em:
Får så dåligt samvete varje gång jag går om överviktiga som är ute och joggar :(
Inte alls. Jag brukar tvärtom tycka "Heja, härligt att du försöker!" :hbang:
Richthofen
2012-02-19, 16:10
Heja, heja
Låg....va? Süperhög volym med tunga vikter är det väl som gäller? :em:
The only way!
Även om jag har fuskat lite dom sista månaderna :em:
The only way!
Även om jag har fuskat lite dom sista månaderna :em:
Slarv :(
Slarv :(
Hur länge ska du jobba då? Jag ska nog sitta här och uggla till nio ikväll...
Blä.
Jag har arbetstid till 18, så jag får snart kila härifrån. Bio blev det tydligen ingen, så jag får väl gå hem och lägga mig istället eller nå'.
Blä.
Jag har arbetstid till 18, så jag får snart kila härifrån. Bio blev det tydligen ingen, så jag får väl gå hem och lägga mig istället eller nå'.
Tired panda is no happi panda?
Käka mat och dö i soffan låter som en trevlig söndagsaktivitet.
Nej. Jag tycker väl att det är bra att de försöker.
Sedan så bubblar väl en viss skadeglädje upp också. Kanske inte så jättesympatiskt och lite för rättframt att säga på fora, men whatevah.
Nej. Jag tycker väl att det är bra att de försöker.
Sedan så bubblar väl en viss skadeglädje upp också. Kanske inte så jättesympatiskt och lite för rättframt att säga på fora, men whatevah.
Jag tänker inte några snälla tankar när jag ser tjocka joggare :em:
Jag vet att jag borde. Men jag ser bara lata människor som söker en quickfix.
Tired panda is no happi panda?
Käka mat och dö i soffan låter som en trevlig söndagsaktivitet.
Si. Tired panda wishes for nått att leka också. :(
Avlida har jag inte tänkt göra idag. Imorgon ska jag ju lyfta skrot!
Jogga är väl ingen quick fix?
Hur kan det vara en quickfix att börja röra på sig efter förmåga? Att köra Naturdiet och allt vad det heter och shoppa konstiga träningsredskap på TV-shop är en quickfix. Att komma igång och motionera bör uppmuntras!
Fy vilken tråkig inställning ni har. *tråktant*
hur kan det vara en quickfix att börja röra på sig efter förmåga? Att köra naturdiet och allt vad det heter och shoppa konstiga träningsredskap på tv-shop är en quickfix. Att komma igång och motionera bör uppmuntras!
Fy vilken tråkig inställning ni har. *tråktant*
<3
Cant help it! Stupid brain thinks stupid things.
Ingenting som jag säger öppet till folk. Hoppas ju det bästa för alla.
Cant help it! Stupid brain thinks stupid things.
Ingenting som jag säger öppet till folk. Hoppas ju det bästa för alla.
Fast det förklarar ju ändå inte hur du ser jogging som en quickfix? Oh well.
Han gjorde väl så gott han kunde? :<
... och jag vet fortfarande inte hur jag ska tolka ditt inlägg från igår. :MrT:
Well han gjorde fel. Men nu fick han göra om och göra rätt.
Inlägget, vilket då? *jorgen*
Klart att du inte gör. De är ju tjocka! :MrT:
Fast det förklarar ju ändå inte hur du ser jogging som en quickfix? Oh well.
Jag ser framför mig random tjockis som sitter i soffan. Säger till sig själv att NU! får det vara nog. Springer en gång vilket är jättejobbigt för att sedan sätta sig i soffan och fortsätta vara tjock. All heder för insatsen men det krävs mer än en gång med jävlarannamma för få resultat.
Givetvis är inte tjockisar en homogen grupp. Men så här snurrar det i min skalle.
Well han gjorde fel. Men nu fick han göra om och göra rätt.
Inlägget, vilket då? *jorgen*
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5607719&postcount=162717 Det!
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5607719&postcount=162717 Det!
Jag var inte helt hundra på om jag var äcklig eller inte, kära du. ;) Men jag tänkte mig att du menade det som att vi är kompisar och det vore ju konstigt, eller nåt.
Jag var inte helt hundra på om jag var äcklig eller inte, kära du. ;) Men jag tänkte mig att du menade det som att vi är kompisar och det vore ju konstigt, eller nåt.
Aha. Nä. Det var inte meningen att få det att låta som "Du är äcklig. >: ("
Aha. Nä. Det var inte meningen att få det att låta som "Du är äcklig. >: ("
Nej du skulle ju faktiskt inte säga nåt sånt, du är ju snel panda. *cupid*
Fan vad jag hatar att va sjuk, skjut mig.
Fan vad jag hatar att va sjuk, skjut mig.
http://avdi.org/devblog/wp-content/uploads/2011/02/Harry_Callahan.jpg
Southwind
2012-02-19, 17:38
http://i2.listal.com/image/1108640/500full.jpg
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01379/sad_boy_1379380c.jpg
Nu brände jag min raggmunk också =/
Fy, jag har det för bra. En egen kock!
Andy.da.wohoo
2012-02-19, 18:15
Dagens asgarv, ett okänt kvinnobröst på facebook, tack Madame som råkade ut för samma sak och kommenterade bilden :laugh:
Dagens asgarv, ett okänt kvinnobröst på facebook, tack Madame som råkade ut för samma sak och kommenterade bilden :laugh:
Jag blev mer "WTF?!" faktiskt... Gillar inte Facebooks påhitt!
cuteness overload?
http://i.imgur.com/IrRdf.jpg
Omg wtf. Gigantisk silikontutte i min newsfeed! O.o
*åker och handlar istället*
Heh, jag kommenterade den också...fick den genom en annan tjej på kolo...och sen kom Madame...
waaaaajjjj, vart faan kom det ton grus jag har i ögonen ifrån *grr*
Sen e ja trött som faan också, men dessa två faktorer kan väll allt inte sitta ihop va ? :D
Pd
*cupid*
+1 på den :D
Pd
:naughty::confused:
:naughty::confused:
Nu förstår ja inte riktigt......
Lolz
Pd
Härligt att vara tebax till gymet efter sjukdom och alldeles för mycket festande. Fick lägga en pizza i bussen på väg hem. Like a boss! :hbang:
Den näst viktigaste egenskapen med min algoritm visar sig vara helt flångfläpp. Grrrr.
Härligt att vara tebax till gymet efter sjukdom och alldeles för mycket festande. Fick lägga en pizza i bussen på väg hem. Like a boss! :hbang:
Haha, aldrig fel med en cheeef spya på bussen :D
Pd
Den näst viktigaste egenskapen med min algoritm visar sig vara helt flångfläpp. Grrrr.
Är det en vetenskaplig term?
Är det en vetenskaplig term?
Ja, per Kvipptermboken (Gurka & Gurka, 2003) s.70-71.
Haha, aldrig fel men en cheeef spya bussen :D
Pd
Speciellt inte efter man slagit PB i illamående. Såhär i efterhand var det kanske dumt att försöka maxa i marklyft... :D
Ja, per Kvipptermboken (Gurka & Gurka, 2003) s.70-71.
Den låter intressant, tar du med den till Vallen imorgon?
http://stucklife.com/snel-hest/
Weiiii snel tatuerare :D
JAG VET JAG VET!
*slap*
Så är det tyvärr...
:D
Haha som en chef! Hade en som la en pizza på klubben i veckan. Verkar vara nåt som går :Virro
(Blir det en dålig mening när man skriver en två gånger?) Tappat bort mitt språk känn det som.
http://stucklife.com/snel-hest/
Weiiii snel tatuerare :D
Bra skrivet :)
Pd
Haha som en chef! Hade en som la en pizza på klubben i veckan. Verkar vara nåt som går :Virro
(Blir det en dålig mening när man skriver en två gånger?) Tappat bort mitt språk känn det som.
För min del är det nog "kan inte förlora mot en tjej"-sjukan som går.
Det är försten till 3x kroppsvikt i mark som gäller. Hon drar redan mer än 2x kroppsvikten. Jag måste öka typ 100Kg. För att jämna ut oddsen lite har jag dock förbjudit dragremmar. :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.