Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
La crap!
Först 300 :- för att jag missat en läkartid, sen + 300 :- för akutvårdskostnader:( Inget min ekonomi gillar direkt!
Äh vadå, ny inneboende samt värsta coola jobbet!
Sparven från Minsk
2011-09-01, 18:31
Äh vadå, ny inneboende samt värsta coola jobbet!
Mjo men det är en såååå trist utgift, och jag har annat att lägga kr på haha!
Coolt, tja kanske det, får vara ute mycket i alla fall ;)
Nattljus
2011-09-01, 18:45
choklad till middag och nu sitter jag här och dricker kaffe och lyssnar på judas priest. helt okej *popcorn*
ännu bättre blir det av att jag har saker jag borde göra men som jag ignorerar totalt :cool:
choklad till middag och nu sitter jag här och dricker kaffe och lyssnar på judas priest. helt okej *popcorn*
ännu bättre blir det av att jag har saker jag borde göra men som jag ignorerar totalt :cool:
Badass to da bone!
Parachutes
2011-09-01, 19:22
jBqtQjJqSQw
PalleGnu
2011-09-01, 19:47
Du har verkligen skriftens gåva. Härlig inlevelse, fick många bilder i skallen. :D
I like you, sunwater.
Men vad Grotesk du är som har bilder i skallen på det.. "Härlig" inlevelse? O.o
Nattljus
2011-09-01, 20:11
Badass to da bone!
du överdriver kraftigt, men jag är ytterst förtjust i den bokstavsformade regnbågen *cupid*
Är det bara jag som är grymt besviken på årets Robinson säsong? Är ju bara ett gäng lipsillar som hoppar av på löpande band. Dessutom har dom bättre levnadsstandard än någonsin, är ju närmast ett hotell med tillhörande frukostbuffé dom har hamnat på. Tråkigt dock med tjejen som fick en hjärnblödning.
Är det bara jag som är grymt besviken på årets Robinson säsong? Är ju bara ett gäng lipsillar som hoppar av på löpande band. Dessutom har dom bättre levnadsstandard än någonsin, är ju närmast ett hotell med tillhörande frukostbuffé dom har hamnat på. Tråkigt dock med tjejen som fick en hjärnblödning.
Va? Robinson har ju sugit totalt sedan åtminstone 10 år tillbaka. Robinson var bra när den där snuten vann, Jan Dinkelspiel deltog, Robban blåfejja, osv.
CEJ är det inte läggdags för dig snart? ;)
Attackerad i mitt eget kök av en konservburk med krossade tomater. Vart är världen på väg..
Lärdom: Tillbucklade konservburkar är inte nödvändigtvis, enbart kosmetiskt skadade. Bucklan kan även ha väckt den inneboende vreden hos de ätbara tingen. Så till den milda grad att tomatsaftstrycket steg bortom nåd.
du överdriver kraftigt, men jag är ytterst förtjust i den bokstavsformade regnbågen *cupid*
Inte vara blygsam nu. Jag gillade också färgerna :3
Hah! Såg att du skrivit och tänkte kika in och säga god natt!
Hah! Såg att du skrivit och tänkte kika in och säga god natt!
you talkin to me? :)
Ja. Jävla Olegh liksom :P
Ja. Jävla Olegh liksom :P
I'll take that as a no *dricker upp prottedrinken och går och borstar tänderna*
Jojjo jag använder tvärtomspråket. (jag skrev till dig ja, gawd)
Jojjo jag använder tvärtomspråket. (jag skrev till dig ja, gawd)
*kissass* bra, blev lite sur där.
Sparven från Minsk
2011-09-01, 22:39
Så trött! Snittat 5,5 h sömn per natt hela veckan.
Ska bli grymt skönt med helg!
Så trött! Snittat 5,5 h sömn per natt hela veckan.
Ska bli grymt skönt med helg!
fan va du e cool då
Måste sova sig lite så: Hej i förväg Nattljus, glöm inte bort kaffet!
Nattljus
2011-09-02, 04:40
jag har kaffe och kanelscones! :hbang:
GAAAH SCONES! Förbenat gott.
Nattljus
2011-09-02, 05:20
GAAAH SCONES! Förbenat gott.
jupp <3
God morgon! Jag har kaneomelett!
Sparven från Minsk
2011-09-02, 05:55
fan va du e cool då
Tack! :)
Du är dock ganska enerverande, men jag förlåter dig!
Du då.
http://www.upgradereality.com/images/loser.jpg
Godmorgon slynor.
Behöver du en kopp kaffe eller? Jag har tyvärr bara äckligt automatkaffe att erbjuda.
Nattljus
2011-09-02, 06:43
Jag har tyvärr bara äckligt automatkaffe
bryter inte det mot de mänskliga rättigheterna? :MrT:
Pulverkaffe och koffeintabletter här.. Lyxfrukost..
Behöver du en kopp kaffe eller? Jag har tyvärr bara äckligt automatkaffe att erbjuda.
Det funkar utmärkt, tack :thumbup:
bryter inte det mot de mänskliga rättigheterna? :MrT:
Jo, troligen. Men det är bara att gilla läget tyvärr.
Det funkar utmärkt, tack :thumbup:
Då får du en rejäl kopp av moccavarianten, det "vanliga" kaffet är mer rävgift.
Då får du en rejäl kopp av moccavarianten, det "vanliga" kaffet är mer rävgift.
Sluta gnälla. Då får ju fortfarande kaffe..
Menååååh vissa människor är så dumma att jag vill slå dom, hårt! Orkar inte med puckon på morgonen.
Menååååh vissa människor är så dumma att jag vill slå dom, hårt! Orkar inte med puckon på morgonen.
SLÅ! HÅRT!
Jag har klarat mig, men snart kommer väl idioterna i sina shorts*cry*
Give them the wrath of Nodan! That'll show 'em! *gah!*
SLÅ! HÅRT!
Jag har klarat mig, men snart kommer väl idioterna i sina shorts*cry*
Är shorts kännetecknet för en idiot? Tur att det inte är onsdag då. Då brukar barnen komma och möta upp på dagis, i just shorts. Jävla idioter!!!!
(de har något de kallar "rörelse".. när jag frågar om de är cardio el hard kårr atg böj, heavy shit mark el om de bänkar fattar de inget.. nu vet jag varför... de är idiooooteeer!! *rolleyes*)
Å godmorgon everyhopa! Min hals gör ont, jag funderar på hur jag ska få ner mina 2 dvitaminpiller i stolpiller-storlek. Har smort upp med honungsthe.. och cbrus. Vilja, våld & vaselin månne? *jorgen*
Lellanbellan, jag har också shorts idag. Men internhumor på kolo är alltid roligast:D
(Vill du ha hjälp? Jag är bra på att laga saker med våld)
SLÅ! HÅRT!
Kan inte för dom befinner sig inte i närheten *gah!* Måste vara en av nackdelarna med att plugga på distans...
http://6.media.tumblr.com/tumblr_kslnq1nanC1qzmz4co1_500.jpg
Kan inte för dom befinner sig inte i närheten *gah!* Måste vara en av nackdelarna med att plugga på distans...
HA0L4lSkQyw
Lellanbellan, jag har också shorts idag. Men internhumor på kolo är alltid roligast:D
(Vill du ha hjälp? Jag är bra på att laga saker med våld)
Hm... be om din hjälp att vålda ner d-vitaminer i min hals? Hm... eller så är det mer hälsovådligt än att leva utan piller en dag.. tror det..! :D
Hm... be om din hjälp att vålda ner d-vitaminer i min hals? Hm... eller så är det mer hälsovådligt än att leva utan piller en dag.. tror det..! :D
*Insert jettedeligt skemt om blåsjåbb*
*Insert jettedeligt skemt om blåsjåbb*
Great minds think alike :D
HA0L4lSkQyw
Åh, jag saknar Rallarsving!
Great minds think alike :D
:naughty:
NaugthyNoddan ûnt Gubbsjukan personifierad åker på landsomfattande tour. Snart i en aula nära dig:thumbup:
Jamen hallå, kryp tillbaka under täcket såklart, lalala *cupid*
JimmyJoe
2011-09-02, 08:35
Då börjar en ny "arbetsdag" då.. kaffe + vatten + blääää trött. Bänken gick dåligt igår :(
God morgon! läget?
Godmorgon oanna.. det är okej. Själv?
Jamen hallå, kryp tillbaka under täcket såklart, lalala *cupid*
Men då missar jag ju föreläsningen, fast hittills har det varit ganska ointressant så skulle ha stannat kvar i sängen.
Då börjar en ny "arbetsdag" då.. kaffe + vatten + blääää trött. Bänken gick dåligt igår :(
Godmorgon oanna.. det är okej. Själv?
Bra bra, lite trött. Sitter också på jobbet. Måste. hämta. kaffe. :sleep:
Nattljus
2011-09-02, 08:42
dags för tupplur, känner jag :sleep:
Nattljus
2011-09-02, 08:52
dags för tupplur, känner jag :sleep:
mindre än fem minuter efter det uttalandet så drar grannen nedan igång sin högljudda grästrimmer :smash:
ok, kaffe istället :cheers:
JimmyJoe
2011-09-02, 08:58
Bra bra, lite trött. Sitter också på jobbet. Måste. hämta. kaffe. :sleep:
Vad jobbaru med då?
Stor kopp kaffe - Check
Kl 10:00 - Check
Ursinniga kunder som kommer skälla ut mig - Incoming...
Lööv my job...
Kaffe: check
Ostkaka: check
Smågodis: check
Snart dags för böjpass.
Vill du byta? :(
Absolut, du skall göra en 8 på 240 idag enligt schemat.
Absolut, du skall göra en 8 på 240 idag enligt schemat.
Kör på, det är bara 160 kg mer än mitt PB men jag har köpt en burk Rage Nitro så det borde väl vara lugnt?
Kör på, det är bara 160 kg mer än mitt PB men jag har köpt en burk Rage Nitro så det borde väl vara lugnt?
Nya Office rageär annars att rekomendera.
Haha, den skulle vara klockren för mig nu!
Jag behöver nåt lugnande för kontoret, vad var det management-varianten hette? Man ska vara snäll när man jobbar på personalavdelningen har jag förstått...
Jag behöver nåt lugnande för kontoret, vad var det management-varianten hette? Man ska vara snäll när man jobbar på personalavdelningen har jag förstått...
Man får ju inte länka till shoppar, men bag-in-box brukar göra tricket ;-)
Nitrometan
2011-09-02, 10:03
Det är inte klart än. Arbetsnamnet är "relax - like a boss".
Edit: Pirres tips är också bra. :thumbup:
Valium, Subtex, Låd-vin
:thumbup:
Hai kids! Vad gör ni?
Lider.
Lider.
Vilket sammanträffande. Jag med!
Hai kids! Vad gör ni?
Letar efter självdiciplinen och plugginspirationen.
Postat via en mobil enhet
Kom över till mitt kontor, jag sitter med 20 lådor vin bakom mig...:)
Letar efter självdiciplinen och plugginspirationen.
+1. Ska nog spela datorspel istället.
Hai kids! Vad gör ni?
Fredagsvansinnet har inträtt tidigt. Och så försöker jag vara snäll. Du förstår ju hur det går...
http://www.thebuzzmedia.com/wp-content/uploads/2011/02/4char-forever-alone-guy-high-resolution.png
+1. Ska nog spela datorspel istället.
Jag borde ge mig själv wordfeud-förbud!
Fredagsvansinnet har inträtt tidigt. Och så försöker jag vara snäll. Du förstår ju hur det går...
Say no more!
Nordenator
2011-09-02, 11:04
Jag borde ge mig själv wordfeud-förbud!
Worldfeud sorta ftw. Jag hade gärna sett att de inte tillät olika former, böjningar och sådant på svenska, men det är väl rätt kuligt i alla fall. Det är så svårt att låsa upp någonting då man kan fortsätta på ett ord med precis vad som helst, typ. S blir plötsligt spelets bästa bokstav.
Nu har det tystnat i Babbla.
Jag har C. C. Catch i högtalarna.
Vad jobbaru med då?
Jobbar i reception/support inom industrin...superlugnt ibland och stressigt som satan andra gånger. Själv då?
Nitrometan
2011-09-02, 11:32
Jag har C. C. Catch i högtalarna.
Jag har "1, 2, 3 - Zero å oxé"! :hbang:
Godissugen!! Ingen som kan komma förbi med en karrapåse till mig? :D
En vad?
En vad?
karra=norrländska för godis givetvis..what else? :)
Haha tänk vad glad du skulle bli då :)
Jamen.. Norrländska *whatever*
Nodduru jag råkade plugga lite, sorry :(
Nordenator
2011-09-02, 11:54
Snarra is the new karra
Nitrometan
2011-09-02, 11:57
Karra, förkortning av karamell - hela tre bokstäver kortare.
3 timmar 52 minuter till helg!!!!
Nodduru jag råkade plugga lite, sorry :(
Jag med, nästan en hel timme. Men nu kollar jag på true blood och käkar äppelpaj.
Jamen.. Norrländska *whatever*
dissa ej :p
Karra, förkortning av karamell - hela tre bokstäver kortare.
Ja, every little helps :D
Nattljus
2011-09-02, 12:10
en bit av en låt har fastnat i mitt huvud. jag minns bara några sekunder av refrängen. en poplåt, en tjej som sjunger, det enda ordet som är tydligt i minnet är "paradise". jag har ingen aning om vilken låt, vilken artist, hur resten av sången går. bara en kort slinga som spelas upp gång efter gång i bakhuvudet. otroligt irriterande :smash:
Nattljus
2011-09-02, 12:14
jag har ett dubbel-daim över sedan igår. men vill du ha det får du hämta det själv. snarast *rolleyes*
Skrev precis färdigt deltenta 1 i Affärsekonomi.
http://4.bp.blogspot.com/--bLPMy_19C4/Tf41RZBu-LI/AAAAAAAAAEQ/ZeQKuN9S-Eg/s1600/everything_went_better_than_expected_RE_Few_Memes_ To_Make_You_Smile-s509x385-155629-580.jpg
jag har ett dubbel-daim över sedan igår. men vill du ha det får du hämta det själv. snarast *rolleyes*
yummy! Har precis fått nys om att vi ska få ananaspaj och glass till fredagsfika på jobbet :thumbup:
Jag med, nästan en hel timme. Men nu kollar jag på true blood och käkar äppelpaj.
That's more like it.
hej cej! how you doin?
How you doin :naughty: Jag ska träna snart, ingen idé att börja nåt större projekt innan dess så jag löser sudoku *cupid*
Karra, förkortning av karamell - hela tre
bokstäver kortare.
Ja de slipar väl en 10 sekunder tack vare det, så no hate plz.
Good girl.
Själv är jag lat, så jag gör sådan där fuskblåbärssmulpaj.
En städerska jobbade tidiga mornar på vårdcentralen. Varje morgon var diskmaskinen full av disk, men ingen hade startat den. Hon blev arg och skrev en lapp som hon satte upp:
SÄTT PÅ MIG NÄR JAG ÄR FULL! /STÄDERSKAN..
How you doin :naughty: Jag ska träna snart, ingen idé att börja nåt större projekt innan dess så jag löser sudoku *cupid*
Låter härligt. Jag längtar till gymmet också! Blir lite böj (om jag får pass) och att fredagspumpa armarna lite efter jobbet ;) Vad ska du köra?
Ja de slipar väl en 10 sekunder tack vare det, så no hate plz.
Thanks for the support :D Du har helt rätt..
Låter härligt. Jag längtar till gymmet också! Blir lite böj (om jag får pass) och att fredagspumpa armarna lite efter jobbet ;) Vad ska du köra?
Skvåtts 'n bengt pres ska jag köra. Fredagspumpa ;)
Skvåtts 'n bengt pres ska jag köra. Fredagspumpa ;)
Aj löv de skvåtts men bara om man får pass, annars äre tråkit.
Det är bara ringa om du behöver pass. :laugh:
Jag ska också träna snart!
Det är bara ringa om du behöver pass. :laugh:
Jag ska också träna snart!
Creep mode on! :D
Golds Gym Sundsvall kl 16.05! :p
Laxfisk pewtatisar och sås från hålland! \o/
Nattljus
2011-09-02, 13:39
jag velar mellan chili con carne, köttfärssås med pasta eller köttfärslimpa *jorgen*
på något sätt ska jag tillaga köttfärsen, men jag har ännu inte beslutat hur :D
Vunnis röstar för chili con carne! \o/
Min inneboende drog hem en kille i natt *popcorn*
var det en guido eller? :D
Laxfisk pewtatisar och sås från hålland! \o/
Jag tillverkade också lax och potatis(mos) idag.
Fick du vara med? :naughty:
var det en guido eller? :D
Jag har strategiskt nog haft min dörr öppen så att jag ska kunna se hur han ser ut när de går upp, men de har ännu inte gått upp, antagligen för att de kom hem kl 4 eller så, och nu ska jag ju iväg så då hinner jag säkert inte se.
Fick du vara med? :naughty:
I wanna be her back door man.
Jag tillverkade också lax och potatis(mos) idag.
Blev du också stark av 'et? :D
I wanna be her back door man.
:eek:
Hm. Varför missade jag den akuta börsuppgången? Jag ville ju handla ju. Note to self: börja läsa en tidning ibland. Dumjävel :rolleyes:
Jag har strategiskt nog haft min dörr öppen så att jag ska kunna se hur han ser ut när de går upp, men de har ännu inte gått upp, antagligen för att de kom hem kl 4 eller så, och nu ska jag ju iväg så då hinner jag säkert inte se.
Öppen dörr? Lite please invite me-signaler över det. Playahh:D
Nattljus
2011-09-02, 14:05
Hm. Varför missade jag den akuta börsuppgången? Jag ville ju handla ju. Note to self: börja läsa en tidning ibland. Dumjävel :rolleyes:
om du skaffar jobb som tidningsbud får du en gratis tidning varje morgon, plus chansen att läsa den före alla andra :naughty:
iofs kan man läsa nyheterna ännu tidigare på webben, alla papperstidningar finns ju även i nätupplaga numera *rolleyes*
Har köpt en professhunal springform från masterclass. Double chocolate cheesecake hepp hepp!
Creep mode on! :D
Golds Gym Sundsvall kl 16.05! :p
Var det viktigt att sätta tiden till just 5 över? :) Jag får nog ringa på min helikopter om jag ska hinna i tid.
Nattljus
2011-09-02, 14:07
Har köpt en professhunal springform från masterclass. Double chocolate cheesecake hepp hepp!
jag applåderar ditt val av efterrätt, men ställer mig undrande till huruvida en springform kan vara professionell? :MrT:
mina springformar är från ica maxi *popcorn*
jag applåderar ditt val av efterrätt, men ställer mig undrande till huruvida en springform kan vara professionell? :MrT:
Se på dem som tar sig an marathon. Där har du professionell springform.
Nattljus
2011-09-02, 14:10
Se på dem som tar sig an marathon. Där har du professionell springform.
ah, nu förstår jag. du förklarar så bra :thumbup:
Var det viktigt att sätta tiden till just 5 över? :) Jag får nog ringa på min helikopter om jag ska hinna i tid.
Superviktigt, slutar jobbet 4 och det tar mig 5 min att gå bort till gymmet :p
Jag längtar till squattsen!!
ah, nu förstår jag. du förklarar så bra :thumbup:http://s3.amazonaws.com/kym-assets/entries/icons/square/000/006/108/somehwat-mad-completely-mad-u-mad-madad1.jpg?1310787517
Superviktigt, slutar jobbet 4 och det tar mig 5 min att gå bort till gymmet :p
Jag längtar till squattsen!!
Då förstår jag att det är av stor vikt! Vi ses snart. kanske =)
If you don't know how to deadlift. Don't try to teach others..
Han var fan sämre än stridis*popcorn*
om du skaffar jobb som tidningsbud får du en gratis tidning varje morgon, plus chansen att läsa den före alla andra :naughty:
iofs kan man läsa nyheterna ännu tidigare på webben, alla papperstidningar finns ju även i nätupplaga numera *rolleyes*
Oh! Är du såndäringa finanshaj nu då...? Är det det du insinuerar på nå vis? :D
Fast då måste man vara uppe ännu tidigare :s
If you don't know how to deadlift. Don't try to teah others..
LMAO xD :laugh:
Nattljus
2011-09-02, 14:25
Oh! Är du såndäringa finanshaj nu då...? Är det det du insinuerar på nå vis? :D
öhm... nej :em:
men jag får gratis upplaga av hd, dn och di varje dag, så om jag läste allihop hade jag varit ruggigt välinformerad.
(jag löser sudokut i hd och slänger sedan resten *rolleyes*)
Fast då måste man vara uppe ännu tidigare :s
jupp. inte får man sova på jobbet heller. inte för att jag vill, jag föreställer mig att trappor är ganska obekväma att sova i *jorgen*
Då förstår jag att det är av stor vikt! Vi ses snart. kanske =)
Totally :D kanske
PWO:ar med kaffe nu!
öhm... nej :em:
men jag får gratis upplaga av hd, dn och di varje dag, så om jag läste allihop hade jag varit ruggigt välinformerad.
(jag löser sudokut i hd och slänger sedan resten *rolleyes*)
jupp. inte får man sova på jobbet heller. inte för att jag vill, jag föreställer mig att trappor är ganska obekväma att sova i *jorg en*
Äsch :(
lol! Söt :D
Hrm. Det är fel på våra jobb. Båda är alldeles för hårda för att sova på! *grr27* Mjukare jobb åt folket! Nedrans.
.. Nåja. Nu ska jag kila iväg och grilla djurar, farväl :>
*fniss*
Nattljus
2011-09-02, 14:33
.. Nåja. Nu ska jag kila iväg och grilla djurar, farväl :>
lycka till. jag ska brygga lite kaffe och fundera vidare över köttfärsen :rolleyes:
*fniss*
Pingvinerna är tillbaka! :D
lycka till. jag ska brygga lite kaffe och fundera vidare över köttfärsen :rolleyes:
Jag tror fortfarande på chili con carne. :)
Return of teh pingvins! Det är höst nu, snart dax att sätta på sig mössa.
Nattljus
2011-09-02, 14:56
köttfärspaj *popcorn*
mina springformar är från ica maxi *popcorn*
Min förra springform var från ica maxi. It died. Så nu köpte jag en haiquality som inte borde kunna dö lika lätt :P
Förresten är det inte en efterrätt. Jag ska äta den som den är, utan att grunda med massa mättande shit som gör att man inte orkar äta den.
Return of teh pingvins!
Happy feet 2 har biopremiär i december ;)
twYq5QkNPKw
mangemani
2011-09-02, 15:06
satan vad folk det är på golds nu då, från att vara typ 2-4 pers kl 9 på morgonen till att vara uppåt 30=/, ok, de har ju öppet hus och jag antar att alla nya tänker samma sak, "tränar jag tidigt så är det inte så mycket folk där", men kom igen, det var nästan löjligt mycket idag då jag var där.
längtar tills de stänger igen portarna igen så att man ej behöver stå och köa.
Vunnis - kapitalistisk emo-pojke.
Noddish har bytt avatar och fejjanbild! Ska köpa svart målarfärg och måla kors i taket!
>12h efter hemkomst är min inneboende fortfarande inne på sitt rum. Vid Jupiter, bäst för henne att hon inte ligger och slöar i sängen!
Noddish har bytt avatar och fejjanbild! Ska köpa svart målarfärg och måla kors i taket!
Det gör du helt rätt i, det händer verkligen inte ofta att jag byter.
If you don't know how to deadlift. Don't try to teach others..
Då får jag väl ta och få in honom på rätt spår med markandet.*flex*
*grr*Jumalauta (http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5262346&postcount=370):hbang:
När Stridis böjer- då lönar det sig inte att vänta
\Gammalt Lindomeordspråk.
Cowabunga!
Here comes the weekend.
Nitrometan
2011-09-02, 16:13
Åå? Är det vekänd nu?
Skickat med tappat talk från min GalackS
Hoppa i- simma sedan. Ibland kan det gå lite fel om man inte följer instruktionerna, dock är snubben håååård så det är ok.
_h3bhobQdr8
Carolinew
2011-09-02, 17:06
Jag har träningsvärk överallt >_< Till och med i nacken...
Böj lite så går det bättre!
http://s3.amazonaws.com/kym-assets/entries/icons/square/000/006/108/somehwat-mad-completely-mad-u-mad-madad1.jpg?1310787517
Herregud vad det är omständigt att träna med jourtelefon!
Herregud vad det är omständigt att träna med jourtelefon!
omgz går du runt på gymmet och är en sån där superbizzi superviktig människa? :O
omgz går du runt på gymmet och är en sån där superbizzi superviktig människa? :O
Ja, iaf den här veckan! Mitt i rodden ba ringringring och ja ba "Företag X, Erika arbetsledare!" *kvitterkvitter*
Fast jag är en dålig människa, man stöööööör ju folk när man pratar i telefon :em:
Ja, iaf den här veckan! Mitt i rodden ba ringringring och ja ba "Företag X, Erika arbetsledare!" *kvitterkvitter*
Fast jag är en dålig människa, man stöööööör ju folk när man pratar i telefon :em:
Nedå, man får ha jour! Dock får man inte sitta kvar i maskinerna och på bänkarna och prata. Men I kno u didnt ;)
Nedå, man får ha jour! Dock får man inte sitta kvar i maskinerna och på bänkarna och prata. Men I kno u didnt ;)
Ofc not! Jag sprang iväg som en gasell mot hängområdet! Like a boss! *flex*
Ofc not! Jag sprang iväg som en gasell mot hängområdet! Like a boss! *flex*
Föredömligt!!
Cheesecaken jag har i ugnen nu kan eventuellt vara en av de mest lyckade jag gjort.
Det tråkiga med cheesecake är dock att man inte får kasta sig över den så fort den kommit ur ugnen å svalnat nån grad, utan man måste vänta!! Som nån sorts tråkig vuxen "nä, den där ska vi ha SEN!!"
Bah!
Bah för gottis man inte får äta direkt! Jag har köpt nötter till imorgon åt mig själv, men det kan vara så att jag kommer behöva köpa nya nötter imorgon... :em:
Heh, jäkla söt ponnytail Zlatan har skaffat, och den lilla muschen.
Pic or did happen.
http://surfwithberserk.com/img/funny/epic_fails/24.jpg
I skolan frågar fröken: Det sitter fem kråkor på en gren. Du skjuter en, hur många sitter kvar?
Pelle svarar: Inga.
Ja, sa fröken, jag hade tänkt fyra men jag förstår hur du tänker.
Pelle säger: Får jag fråga? Tre kvinnor sitter på en bänk & äter glass. Den första biter på glassen, den andra slickar på glassen & den tredje suger på glassen. Vem av dem är gift?
Fröken svarar: Den som... Suger...
Pelle: Det är hon med vigselringen men jag förstår hur fröken tänker....
http://surfwithberserk.com/img/funny/epic_fails/24.jpg
http://img845.imageshack.us/img845/7209/isawr.png
http://thumb.phyrefile.com/d/dz/dzone/2010/12/17/300/47389_D-Z0N3.png
http://thumb.phyrefile.com/d/dz/dzone/2010/12/17/300/96100_Bluray.png
Kvinnan i baren:
- Ursäkta min herre, ni har glömt att stänga garageporten!
Mannen fattade galoppen, stängde gylfen och frågade!
- Ni såg möjligen inte min Rolls Royce?
- Nej tyvärr inte, det enda jag såg var en liten folkvagn med punktering
Föredömligt!!
Cheesecaken jag har i ugnen nu kan eventuellt vara en av de mest lyckade jag gjort.
Det tråkiga med cheesecake är dock att man inte får kasta sig över den så fort den kommit ur ugnen å svalnat nån grad, utan man måste vänta!! Som nån sorts tråkig vuxen "nä, den där ska vi ha SEN!!"
Bah!
Jag älskar dig! *cupid* Bah såatt duh vet. ;)
Måtte vi aldrig bli "baraföratt"-vuxna. Som kladdkaka. Den har 3 personligheter tycker jag. Varför nöja sig med en? Den första, som en chokladfondant rinnande mot len kall vaniljglass. Den rumstempererade, utsökt med en klick grädde. Den frysta, superb med en kopp gott kaffe! :D
Fast cheesecake... den personligheten är så stark att man faktiskt gör skäl i att vänta, så den kommer till sin rätt, agree. Samma med björnbärspaj med lime faktiskt. *drool*
Carolinew
2011-09-02, 21:23
Mitt bord är för litet för mitt pussel :( Vad göra? Får nackspärr av att sitta på golvet...
Rent olagligt !
Lasse Kongo
2011-09-02, 21:32
Kvinnan i baren:
- Ursäkta min herre, ni har glömt att stänga garageporten!
Mannen fattade galoppen, stängde gylfen och frågade!
- Ni såg möjligen inte min Rolls Royce?
- Nej tyvärr inte, det enda jag såg var en liten folkvagn med punktering
Så jävla bra! :laugh:
Hej! Jag pimplar vin. Det händer i princip aldrig. :cheers:
i skolan frågar fröken: Det sitter fem kråkor på en gren. Du skjuter en, hur många sitter kvar?
Pelle svarar: Inga.
Ja, sa fröken, jag hade tänkt fyra men jag förstår hur du tänker.
Pelle säger: Får jag fråga? Tre kvinnor sitter på en bänk & äter glass. Den första biter på glassen, den andra slickar på glassen & den tredje suger på glassen. Vem av dem är gift?
Fröken svarar: Den som... Suger...
Pelle: Det är hon med vigselringen men jag förstår hur fröken tänker....
Rofl !! :D
Sparven från Minsk
2011-09-02, 22:31
Gonatt!
Ska äga sängen!
Jag skrev om ett trasigt usb-minne i en annan tråd. Jag skulle ha det att installera windows ifrån var det tänkt, eftersom den enda optiska enheten till hands sitter i min stationära dator. Nåväl, jag bränner en skiva istället. Därefter meckar med kablar och bröte (jag har mycket sånt i min dator) och kopplar in till burken som behöver en fräsch win installation. Bootar och skivan verkar inte funka. Nu har jag bytt tillbaka och kommer få switcha minst två gånger till. Fun times!
Den här fick mig att tänka på nattljus.. :D
http://media.lagerhaus.se/Image/Generate.ashx?uri=~/Archive/Images/ProductImages/42835546.jpg&size=3&type=1&interpolationType=0&width=300&height=300
(49 kr på Lagerhaus)
Nattljus
2011-09-03, 04:21
Den här fick mig att tänka på nattljus.. :D
http://media.lagerhaus.se/Image/Generate.ashx?uri=~/Archive/Images/ProductImages/42835546.jpg&size=3&type=1&interpolationType=0&width=300&height=300
(49 kr på Lagerhaus)
jag vill ha samma text på en t-shirt, tack *cupid*
på tal om kaffe; jag har kaffe och kanelscones. ytterligare en lyckad frukost :cool:
Godmorgon ni morgonpigga.
Te är det nya svarta (kaffet) :D
Rent olagligt !
Jag hade nya tights också, så ingen fick nog träna ostört.
Hej ungdomar! Vem gör kaffet?
Nattljus
2011-09-03, 06:32
mitt tvättlås har försvunnit från tavlan. jag hade bokad tid idag(nu) och låset är väck. vem fasen snor ett tvättlås? :confused:
aja, jag brygger lite nytt kaffe och ringer bovärden så får de fixa ett nytt åt mig *popcorn*
mitt tvättlås har försvunnit från tavlan. jag hade bokad tid idag(nu) och låset är väck. vem fasen snor ett tvättlås? :confused:
aja, jag brygger lite nytt kaffe och ringer bovärden så får de fixa ett nytt åt mig *popcorn*
Jag har aldrig använt mitt tvättlås. *flex*
Svart eller grå kostym på konferans? Skippar slipsen så jag slipper riskera att den hamnar runt huvudet senare.
Jag hade nya tights också, så ingen fick nog träna ostört.
Hej ungdomar! Vem gör kaffet?
Jag!
Jag har aldrig använt mitt tvättlås. *flex*
Svart eller grå kostym på konferans? Skippar slipsen så jag slipper riskera att den hamnar runt huvudet senare.
Grå kostym!
Vare nån som skulle ha kaffe eller? Jag har ju gjort en hel kanna!
Jag tar gärna kaffe!
När ska waosan springa sig?
Jag tar gärna kaffe!
När ska waosan springa sig?
*serverar* Kl 13:05 ska starten gå.
Min tanke just nu är att springa som vinden eftersom 90% av de 30 000 startande är bakom mig. Jag tänker mig lite "Walking dead"-strategi, dvs att om horden kommer ifatt mig är det kört. Även om de är långsamma är de många, and so on.
Vare nån som skulle ha kaffe eller? Jag har ju gjort en hel kanna!
Jag!
Te är det nya svarta (kaffet) :D
njaaa, te är te och te är gott men te är fo damn sure inte kaffe :)
God morgon förresten!
njaaa, te är te och te är gott men te är fo damn sure inte kaffe :)
God morgon förresten!
God morgon! *serverar kaffe*
God morgon! *serverar kaffe*
Precis vad jag behöver nu..vaknade på fel sida :p
Sånt är besvärligt. Titta på det här så blir du gladare:
BWIPZvwcnX8
Kaffe? Ja tack.
*serverar*
Sånt är besvärligt. Titta på det här så blir du gladare:
Det hjälpte faktiskt :)
*serverar* Kl 13:05 ska starten gå.
Min tanke just nu är att springa som vinden eftersom 90% av de 30 000 startande är bakom mig. Jag tänker mig lite "Walking dead"-strategi, dvs att om horden kommer ifatt mig är det kört. Även om de är långsamma är de många, and so on.
Bra strategi :thumbup:
Jag tror att jag oxå gjorde det, men det börjar ordna upp sig nu.
Det hjälpte faktiskt :)
Woho! *win* Nej men packa matsäck, kaffe och kläder och dra till tåget då?
Jag tror att jag oxå gjorde det, men det börjar ordna upp sig nu.
Jag bestämde mig för att inte förstöra min lördag genom att vara sur och slutade vara sur och satte på perkulatorn och ska ta lite frukost istället :)
Woho! *win* Nej men packa matsäck, kaffe och kläder och dra till tåget då?
Lycka till dig! Babbla supports you :)
postar bara för att tjejmaffian inte ska ta över.
Tjejmaffian har typ alltid dominerat tråden. Guidette Jojjo är ett positivt tillskott också :D
postar bara för att tjejmaffian inte ska ta över.
+1.
remindme
2011-09-03, 10:13
Lägger in en dum fråga här i hopp om att någon snäll själ kan svara.
Om jag vill handla säkert på en "skum" internetshop med mitt visa(nordea) och vara säker på att den "skumma sidan" inte drar mer än vad produkten kostar. Hur går jag till väga?
Tjejmaffian har typ alltid dominerat tråden. Guidette Jojjo är ett positivt tillskott också :DTjejer är alltid ett positivt tillskott. If you can handle it.
Eh, varför är jag inte på Vallen än? *skyndar*
Nattljus
2011-09-03, 10:22
jag har traskat runt på strandpromenaden i en timme. havet var lugnt och vackert och doftade gott. jag fick lust att hoppa i och simma till danmark.
Steker Amerikanska Bananpangkakor till frukost :)
Tjejer är alltid ett positivt tillskott. If you can handle it.
Om man inte är bra på IT då?
Nattljus
2011-09-03, 10:42
Steker Amerikanska Bananpangkakor till frukost :)
mat med krut i, antar jag *popcorn*
Tjejmaffian har typ alltid dominerat tråden. Guidette Jojjo är ett positivt tillskott också :D
nu blev jag glad! *kissass*
Tjejer är alltid ett positivt tillskott. If you can handle it.
:D klart vi är *sister lööv*
Min hjärna känns helt oduglig idag *gah!*
Sitter här och försöker plugga men förståååår ju inget.
Nattljus
2011-09-03, 10:53
drick kaffe och slappa en stund så känns det bättre sen *popcorn*
Varför gör du inte som mig och bara slappar istället? Indeed, din hjärna är helt oduglig idag :D
drick kaffe och slappa en stund så känns det bättre sen *popcorn*
Kaffe är som alltid en bra idé. Kanske borde böja lite oxå.
Varför gör du inte som mig och bara slappar istället? Indeed, din hjärna är helt oduglig idag :D
För då blir det inga kompendierpåjättejobbigtengelskfackspråk lästa.
mat med krut i, antar jag *popcorn*
En halv sats av den här sorten:
http://www.pannkakor.se/amerikanska-bananpannkakor
Och till det en shake gjord på:
Vanlij/Päron-Protein
Frusna Blåbär
Banan
Röd Mjölk
Rapsolja
Om Nom Nom
tntballe
2011-09-03, 11:22
Kaffe är som alltid en bra idé. Kanske borde böja lite oxå.
För då blir det inga kompendierpåjättejobbigtengelskfackspråk lästa.
Ja.
Sparven från Minsk
2011-09-03, 11:27
Work harder! Varken kaffe eller böj kommer direkt göra att saker klarnar eller fastnar bättre. Alt ring en vän som du kan ta hjälp av :)
Heja Emma Green...
går ju inge bra alls :(
Ja.
"Någon" har lämnat massa vikter på stången :MrT:
Work harder! Varken kaffe eller böj kommer direkt göra att saker klarnar eller fastnar bättre. Alt ring en vän som du kan ta hjälp av :)
Jag tror faktiskt att böj (eller annan fysisk aktivitet) skulle hjälpa en del. Har varit väldigt oaktiv den här veckan och mest läst.
Men nu har jag i alla fall tagit mig igenom några sidor :thumbup:
tntballe
2011-09-03, 12:03
"Någon" har lämnat massa vikter på stången :MrT:
Jag tror faktiskt att böj (eller annan fysisk aktivitet) skulle hjälpa en del. Har varit väldigt oaktiv den här veckan och mest läst.
Det är väl en fysisk aktivitet att lyfta av vikterna :D
Det är väl en fysisk aktivitet att lyfta av vikterna :D
Förvisso, men det kan även vara en effektiv ryggdödare att lyfta saker till/från marken. Får väl se det som dagens träning :D
tntballe
2011-09-03, 12:19
Förvisso, men det kan även vara en effektiv ryggdödare att lyfta saker till/från marken. Får väl se det som dagens träning :D
Börja med att lassa på och av alla småvikter så har du även en trevlig uppvärmning.
Kebab-Arne
2011-09-03, 13:23
Hej bullen!
Fick med mig en polares platta öl med mig i bilen efter en fest. Den har stått i min lägenhet ett tag och sagt åt han att han kan komma förbi och hämta den nån kväll när han känner för det. Det har han ännu inte gjort så påminde honom om det och sa att snart börjar jag väl själv dricka av den. Fick till svar att han troligen skulle gjort samma sak. Så kommer börja nalla av den ikväll men känns likväl lite elakt. Inte för en platta finlandsbåtsöl kostar nånting direkt. Hur skulle ni gjort? Man har ju ingen lust att tjata då det är hans öl. Frågan är väl mer om han blir sur eller han kanske totalt skiter i om jag dricker upp hans öl.
Kom ihåg att han som skrivit brevet inte är samma person som skriver inlägget.
Hej bullen!
Fick med mig en polares platta öl med mig i bilen efter en fest. Den har stått i min lägenhet ett tag och sagt åt han att han kan komma förbi och hämta den nån kväll när han känner för det. Det har han ännu inte gjort så påminde honom om det och sa att snart börjar jag väl själv dricka av den. Fick till svar att han troligen skulle gjort samma sak. Så kommer börja nalla av den ikväll men känns likväl lite elakt. Inte för en platta finlandsbåtsöl kostar nånting direkt. Hur skulle ni gjort? Man har ju ingen lust att tjata då det är hans öl. Frågan är väl mer om han blir sur eller han kanske totalt skiter i om jag dricker upp hans öl.
Kom ihåg att han som skrivit brevet inte är samma person som skriver inlägget.Ge han 150 spänn och drick skiten.
tntballe
2011-09-03, 14:11
Hej bullen!
Kom ihåg att han som skrivit brevet inte är samma person som skriver inlägget.
Drick upp den, han sa ju att han skulle gjort samma sak. han ser väl det inte som nån stor grej.
Expediterna i affärerna förstör min shopping!
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/299598_10150304125784209_570169208_8056381_45249_n .jpg
PEBE på Tjejmilen, like a baws.
Vunnis - kapitalistisk emo-pojke.
Heck. Slantar är bra att ha!
Hej igen, babbla. =)
Nattljus
2011-09-03, 15:25
Hej igen, babbla. =)
goddagens. var har du gömt dig på sistone? *popcorn*
Raj raj, bänken gick bra.
Sparven från Minsk
2011-09-03, 19:25
Vad gör kolozzeum ikväll då?
Sparven från Minsk
2011-09-03, 20:19
Sup
(phone)
Glor dumburken och stretchar lite samt multitaskar med att laga middag.
Själv då?
johanhej
2011-09-03, 20:19
Måhända att detta är en dum fråga, men kan det dras pengar från bankkortet utan att det syns på kontoutdraget?
Glor dumburken och stretchar lite samt multitaskar med att laga middag.
Själv då?
Sup :D
(phone)
Norrländska alltså
(phone)
Suck.. Jag skulle gått tillbaka efter Cåla när jag hade chansen i affären.
Nattjobb... sjukt trött och har 7 timmar kvar. Suck.
Sparven från Minsk
2011-09-03, 22:51
Hm...skottlossning utanför tror jag allt, 2 rejäla smällar med någon minut emellan och sen en polisbil på plats...
Nattljus
2011-09-03, 23:17
Suck.. Jag skulle gått tillbaka efter Cåla när jag hade chansen i affären.
jag har två liter cola zero *popcorn*
Jag väntar på bussen och spelar Word feud. Party party...
Hej vunnis!
Hejsan
*långsam* :em:
goddagens. var har du gömt dig på sistone? *popcorn*
Jag är lite här... och lite där! Kikar in ibland och läser ikapp. Det var ju inte jättelängesen jag sa åt dig att du borde laga chili con carne. ;)
Jag väntar på bussen och spelar Word feud. Party party...
sitter du inne och väntar på bussen? Vart ska man då? =o
Det är nog sovadags. Nattinatt babblor.
sitter du inne och väntar på bussen? Vart ska man då? =o
Jag har en smartphone vetty, den kan man kolosurfa på även vid busshållplatsen. *nickar*
jag har två liter cola zero *popcorn*
Kul för dig! :)
Nattljus
2011-09-04, 04:04
Jag är lite här... och lite där! Kikar in ibland och läser ikapp. Det var ju inte jättelängesen jag sa åt dig att du borde laga chili con carne. ;)
ah, det stämmer. du övertygade inte, så jag gjorde köttfärspaj istället. namnam <3
på tal om namnam; jag gör blåbärskaka till frukost idag *drool* *cupid*
och så kaffe förstås :cheers:
life's good :cool:
Taco Bell! Det kommer bli många toabesök i kväll och i morgon bitti.
Är ni sömniga idag? Kaffe någon?
Är ni sömniga idag? Kaffe någon?
En liter tack, jag här kakorna.
En liter tack, jag här kakorna.
En liter kaffe, coming up! Vad är det för kakor? *popcorn*
Frukost på ikea är en förvånadsvärt bra idé :)
Frukost nu? Herregud, det är ju snart lunch...
Frukost på Ikea rockar!
Tant! ;)
Bruccan, The river Live klockar in på 11:37.
För bövelen, helt magiskt bra*cupid*
Orkade inte äta när jag hasat ur sängen, men nu när jag kom till uppsala så var det dax.
Åh vad jag är gubbig. Gick hem när resten gick ut efter förfesten, och nu är jag sådär glad i själen när jag kan ge tillbaks åt jävlarna som hade fest ovanför mig när jag skulle sova igår kväll genom att spela musik skithögt på morgonen istället. :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.