Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Scottcurl FTW!!
okej, B-sep ja tack
rumpövningar
:)
Reverse squats. dvs att du står på huvet och.. ja.. du förstår
Nej jag förstår faktiskt inte. Ska jag stå på huvet och luftsquatta uppochner?
Blottaren är det enda rätta. ;)
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=3966339&postcount=15
cable... :-/
Härligt med fredag! Och var bara en ynka poäng ifrån full pott på veckans prov! Nåja det får duga..
Coolt Sweet...GRATTIS...:)
jag ska gå å gymma!!! :P vad ska jag göra för övningar? ni får önska :naughty:
Brysselsteget.
Parachutes
2009-11-20, 13:37
Men nä.. squatar du utan vikter? Du får såklart balansera en stång med fötterna
jag ska gå å gymma!!! :P vad ska jag göra för övningar? ni får önska :naughty:
Gynstol och raka marklyft.
Brysselsteget.
mmm...
Men nä.. squatar du utan vikter? Du får såklart balansera en stång med fötterna
ja såklart. Eller en kruka!
xuXgGK1HqPo
Gynstol och raka marklyft.
jaha, det låter på er alla som att jag ska träna ben iaf :thumbup:
Parachutes
2009-11-20, 13:54
mmm...
ja såklart. Eller en kruka!
jaha, det låter på er alla som att jag ska träna ben iaf :thumbup:
Äh vafan! Det är fredag ju! Kör till på TVÅ krukor! :D
Träna på brysselsteget,
eller så tränar du rygg, det ska jag ner o göra nu :thumbup:
von huff
2009-11-20, 14:03
Patetiskt, ligger på 28 plats över flest poster i babbla tråden:(Madame ligger efter mig men lär gå om snart
Tack sweetie!
Det var tur dock att det var ett prov för civilister, för annars hade det blivit fail, ty inom FM finns det bara godkänt eller icke godkänt och då är det alla rätt som gäller.
Patetiskt, ligger på 28 plats över flest poster i babbla tråden:(Madame ligger efter mig men lär gå om snart
Men du är orättvis mot dig själv om du jämför dig med Madame. Hon ÄR ju vår leader.
http://www.kolozzeum.com/forum/group.php?groupid=43
Tack sweetie!
Det var tur dock att det var ett prov för civilister, för annars hade det blivit fail, ty inom FM finns det bara godkänt eller icke godkänt och då är det alla rätt som gäller.
Oj det var hårt. Då är enda alternativet att bli hårdare...:hbang:
Oj det var hårt. Då är enda alternativet att bli hårdare...:hbang:
Precis! Hardcore så det sjunger om det!!! :hbang::devil::whipped:
von huff
2009-11-20, 14:14
Jag joinar och hoppas på ännu mer tröck i mina 2/3!
Rätta takter
Träna på brysselsteget,
eller så tränar du rygg, det ska jag ner o göra nu :thumbup:
Hmm, nej nu blir det ben!!
Men du är orättvis mot dig själv om du jämför dig med Madame. Hon ÄR ju vår leader.
http://www.kolozzeum.com/forum/group.php?groupid=43
Det är bra mimix, du är inte bara ordinär AW, du är min lilla assistant whr0e också!! :naughty:
Jagärsvag
2009-11-20, 14:19
God morgon!!!!
Det är bra mimix, du är inte bara ordinär AW, du är min lilla assistant whr0e också!! :naughty:
Oops jag borde kanske läst igenom arbetsbeskrivningen mer noggrant innan jag skrev på och blev din beatch...:whipped:
Det kan ju sluta med att jag blir utarbetad, förtidspensionerad och kör ralley med permobil.
Oops jag borde kanske läst igenom arbetsbeskrivningen mer noggrant innan jag skrev på och blev din beatch...:whipped:
Det kan ju sluta med att jag blir utarbetad, förtidspensionerad och kör ralley med permobil.
Too late nu :whipped: :cool:
Skumma loggor
http://www.artistmike.com/Bad-Logos/BadLogo-Arlington2.jpg
http://www.artistmike.com/Bad-Logos/BadLogoK.jpg
http://www.artistmike.com/Bad-Logos/BadLogo-Orientais.jpg
http://www.artistmike.com/Bad-Logos/BadLogo-HealthPro.jpg
http://www.artistmike.com/Bad-Logos/BadLogo-Dental.jpg
Kwon, hur känns det att få medverka som hjälte och huvudkaraktär i ännu en gång? Börjar det bli tjatigt? (Ninja Blade)
http://19.media.tumblr.com/tumblr_ksxvdiVCS51qzr7dro1_500.jpg
hahavaffan
2009-11-20, 16:09
45 cl glaskrus - det är GREJER det! :D
Ska fan aldrig mer panta något... bara sticka hål i det och kasta i sjön.
Btw, så jävla fint när jag och Pejij skriver efter varandra... signaturen.... jizz.
Aww the memories.... Påminner mig om när jag var på studiebesök på Pripps. Vi var ett gäng omåttligt glada systembolagstanter som vinglade hem efteråt klockan 4 på morgonen på en tisdag.
http://19.media.tumblr.com/tumblr_ksxvdiVCS51qzr7dro1_500.jpg
Kwon, hur känns det att få medverka som hjälte och huvudkaraktär i ännu en gång? Börjar det bli tjatigt? (Ninja Blade)
Haha va? Är det ngt nytt lir? :)
Heter han Kwon eller är han bara lik mig eller wut? :D
Haha va? Är det ngt nytt lir? :)
Heter han Kwon eller är han bara lik mig eller wut? :D
Pfft, du spelar bara ovetande i mån om att verka ödmjuk! De som känner dig vet att du går under psuedonymet Ken Ogawa, som av en ren slump(or is it??) är huvudkaraktären i Ninja Blade. Att karaktären sedan slåss och spyr ur sig svordomar på kass japanska förstärker bara misstanken ännu mer.
Btw, så jävla fint när jag och Pejij skriver efter varandra... signaturen.... jizz.
Ska nån av er se dem i vinter? :)
Vad lider Kolo av? Små triviala saker som topic för varje ämne men inte en nysning om det mest avskyvärda som hänt idag. Är det för att SD anhängare och SD motståndare skulle brista ut i vilda diskussioner och en tråd inte ens *.* moderatorer skulle orka hålla koll på?
Vad lider Kolo av? Små triviala saker som topic för varje ämne men inte en nysning om det mest avskyvärda som hänt idag. Är det för att SD anhängare och SD motståndare skulle brista ut i vilda diskussioner och en tråd inte ens *.* moderatorer skulle orka hålla koll på?
Vad är det som hänt idag? :confused:
men inte en nysning om det mest avskyvärda som hänt idag.
150 SVT Text Fredag 20 nov 2009
KULTUR Publicerad 20 november
Sänkt åldersgräns för Twilight-film
Enligt uppgifter till SVT har
kammarrätten beslutat att sänka
åldersgränsen på New Moon, den nya
filmen i Twilight-serien, till 11 år.
Statens biografbyrå beslutade
tidigare att filmen skulle få 15-
årsgräns. Filmdistributören valde då
att överklaga beslutet och får nu
alltså rätt av kammarrätten.
Michael Erliksson, domare i fallet,
säger till SVT att en beteendevetare
och en filmvetare är eniga om att
åldersgruppen inte kommer att få
någon psykisk skada av att se filmen.
?
Vad är det som hänt idag? :confused:
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1785917/gravid-kvinna-valdtogs-i-sitt-hem
young_george
2009-11-20, 17:54
Vad är det att diskutera?
Usch, det där fick mig att må illa.
inte en aning,
det är ju tråkigt, nån som inte håller med och därför vill diskutera om det?
Vad är det att diskutera?
Det brukar ploppa upp trådar över minsta lilla nyhet på kolo annars och detta är en bagatell antar jag, bland det vidrigaste som finns är väl att våldta någon och som dessutom är gravid. Diskussionen som jag misstänker skulle följa är att detta är någon som blivit inspirerad av "babyface" våldtäktsmannen som härjade i Gbg. Skulle garanterat även bli massa spekulationer om vem som är gärningsman etc.
inte en aning,
det är ju tråkigt, nån som inte håller med och därför vill diskutera om det?
Tror du på allvar att någon inte tycker att det är tragiskt? :smash:
hahavaffan
2009-11-20, 18:27
Ska nån av er se dem i vinter? :)Malmö arena den 14de :hbang::hbang::hbang::hbang:
Ska nån av er se dem i vinter? :)
12 dec i Götlaborg! :hbang:
Edit. Notera även min signatur...
hahavaffan
2009-11-20, 18:31
12 dec i götlaborg! :hbang:
Edit. Notera även min signatur...<3
Aww the memories....
Oj, du är verkligen gammal :D lätt äldre än 32 iaf som du försökt få oss att tro *kissass*
Oj, du är verkligen gammal :D lätt äldre än 32 iaf som du försökt få oss att tro *kissass*
Väntar spännt på kontringen *popcorn*
Naaa...har bara sagt att jag är närmare 70 än 7. ...Jag är en fääärsking...*kissass*
Men det är lite kul att ha växt upp i de mörka småländska djunglerna (bodde där mellan jag var 4 och 15) ...där tiden stått stilla sedan reformationen. Varje morgon sjöng vi en psalm medan fröken spelade orgel, bordsbön i matsalen var också daglig och obligatorisk och det fanns ingen världskarta vid katedern...nejdå...men det fanns en över Palestina!!...:D
När jag berättar det för jämnåriga som vuxit upp i civilisationen så blir de både förskräckta och skrattar ;o)
(Fast det var mysigt att växa upp i Bullerbyn oxå förstås. Vi var ett gäng med ungar i olika åldrar 'på våran gata' och det var mycket bygga kojor i skogen, klättra i träd och rida på grannarnas hästar.) *cupid*
Naaa...har bara sagt att jag är närmare 70 än 7.
som jag sa: lätt att du är äldre än 32 :D
Vad ska tanterna göra ikväll då? :)
:D
Ska hålla utkik efter dej då :hbang:
Vad ska tanterna göra ikväll då? :)
Mimix ska inte göra så mycket, det är väl lite te som gäller o sen läggdags,
Hon måste ju vara pigg o alert till melodikrysset imorrn ;)
som jag sa: lätt att du är äldre än 32 :D
Meh...Baby Baby den var billig...*kissass*
Precis. Och ett bad ska hon nog ta osså :)
Andy.da.wohoo
2009-11-20, 19:46
Gaaaaaah! jag saknar och längtar!!! *gah!* *cupid*
Ti hiiii nu var du bra rolig!!...*kissass*
Men näää vi lever alla i ovisshet...för ikväll vet man aldrig när det blir läggdags för denne för favvofyraåringen man skulle barnvaktat imorgon har blivit sjuk så det blir inget bygga duplo, kolla tecknat och läsa sagor...Så jag kanske stannar uppe hela natten och...
...skrämmer stackars koloizzter så de blir rent katabola... :devil:
Jagärsvag
2009-11-20, 19:51
Vilken dålig stämning det är här inne....
Vilken dålig stämning det är här inne....
...då har du inte varit i pubistrådarna. Där slåss de med knivar ;o/
Jag tog sprutan idag :)
Hur känner du dig då...?
Jag ska ta den på tisdag.
Hur känner du dig då...?
Jag ska ta den på tisdag.
Känns bra :)
Gört
Jagärsvag
2009-11-20, 20:10
...då har du inte varit i pubistrådarna. Där slåss de med knivar ;o/
Det är ett känsligt ämne.:)
Könsligt ämne :)
Gört
Vad skönt...:)
Och I will absolut.
Big Brother får ju baby soon och man ju inte vara en smittorisk när man sniffar på bebis...*cupid*
Ja jag tror de har razor burn allihop...:D
Gört
Snart kan du endast gå baklänges!
Vad skönt...:)
Och I will absolut.
Big Brother får ju baby soon och man ju inte vara en smittorisk när man sniffar på bebis...*cupid*
Jag tror du ska hålla dej ifrån småbarn, vi vet ju vad som händer annars *kissass*
...nej vad händer då...?...
Snart kan du endast gå baklänges!
haha, ja, det vore ju en liten miss :D
...nej vad händer då...?...
Dina organ börjar prata med dej ;)
Dina organ börjar prata med dej ;)
Äsch det är helt ok så länge vi kommer överens och de inte kommer med oanständiga förslag eller pratar politik med mig.
Andy.da.wohoo
2009-11-20, 22:03
Ska man skriva novellen som ska vara inlämnad på fredag? Kommer nog inte hinna skriva den i veckan, kommer ha fullt upp med att räkna mattetal då istället pga matteprovet som också är på fredag..
Andy.da.wohoo
2009-11-20, 22:33
Svenska? Skit i det.
Skriv den!
Motivera.
För att du hinner inte göra den till veckan, det sa du ju själv. ;)
Man ska sköta skolan!
Motivera.
Skriv den nu. För att du inte vill göra lika dåligt ifrån dig som dina systrar i matte :whipped:
Andy.da.wohoo
2009-11-20, 22:40
För att du hinner inte göra den till veckan, det sa du ju själv. ;)
Man ska sköta skolan!
Åhå, varför inte. Men jag är så trött, vill bara sova :(
Kan kanske börja lite..
Skriv den nu. För att du inte vill göra lika dåligt ifrån dig som dina systrar i matte :whipped:
Ah, hårt slag! Dock prioriterar jag matten högre än svenskan, matte är kul större delen av tiden. Svenska är bara kul ibland när man får mer fria tyglar, nu har vi fått en vandringssägen som ska inspirera oss till att skriva en novell *rolleyes*
Vill gärna höra vad raggis har att säga om saken också.
Motivera.
Motivera? Jag är bablalblblbas King Grub, ffs.
Men äälit, svenska? Tramsämne. Du kommer inte ha någon nytta av svenska b när du sitter och räknar vektoranalyser på högskolan.
Ah, hårt slag! Dock prioriterar jag matten högre än svenskan, matte är kul större delen av tiden. Svenska är bara kul ibland när man får mer fria tyglar, nu har vi fått en vandringssägen som ska inspirera oss till att skriva en novell *rolleyes*
Men spela roll att du tycker det är tråkigt, just därför ska du göra den. Precis som att dina systrar borde ta tag i matten trots att de inte gillar den.
Logga ut nu och skriv för hlevtee!!!11!11
Andy.da.wohoo
2009-11-20, 22:45
Motivera? Jag är bablalblblbas King Grub, ffs.
Men äälit, svenska? Tramsämne. Du kommer inte ha någon nytta av svenska b när du sitter och räknar vektoranalyser på högskolan.
Hahaha, jag blir nästan kär i dig. Jag är räkneskadad. Svenska.. pft, jävla Sp-ämne. Ge mig fysik, kemi och matematik!
Men det finns några saker inom svenska som faktiskt är kewl, poesi och dikter t ex. Och att få skriva noveller utan att vara bunden till något speciellt ämne. Tänka fritt :thumbup:
Madame: Pft, logga ut från kolozzeum för att göra en läxa? Jag varvar skrivningen med att titta på kolozzeum.
Hahaha, jag blir nästan kär i dig. Jag är räkneskadad. Svenska.. pft, jävla Sp-ämne. Ge mig fysik, kemi och matematik!
Men det finns några saker inom svenska som faktiskt är kewl, poesi och dikter t ex. Och att få skriva noveller utan att vara bunden till något speciellt ämne. Tänka fritt :thumbup:
Wow, du är fan gay, på riktigt *screwy*. Trodde jag äntligen hade hittat min Matte-adept.
Andy.da.wohoo
2009-11-20, 22:49
Wow, du är fan gay, på riktigt *screwy*. Trodde jag äntligen hade hittat min Matte-adept.
Jag är beredd att slänga mina övriga intressen åt sidan. Jag har några frågor bara.
Kommer jag fortfarande få ligga?
Kommer tjejer vilja döda mig?
Kommer min fritid fortfarande finnas?
Får jag läsa böcker som inte handlar om matte?
Får jag ibland uttrycka mig genom att skriva osammanhängande poesi?
Vad kommer jag tjäna på det?
Andy.da.wohoo
2009-11-20, 23:00
Grattis på födelsedagen i efterskott, förresten. Såg att det inte var så längesen.
Jag är beredd att slänga mina övriga intressen åt sidan. Jag har några frågor bara.
Kommer jag fortfarande få ligga?
Kommer tjejer vilja döda mig?
Kommer min fritid fortfarande finnas?
Får jag läsa böcker som inte handlar om matte?
Får jag ibland uttrycka mig genom att skriva osammanhängande poesi?
Vad kommer jag tjäna på det?
Käre adapt,
du kommer möta gångar, både mot- och fram. Jag skall inte ljuga, närkontakt av den tredje graden kommer ske ungefär lika ofta som kometen Halley passerar jorden.
Fritid är ett begrepp som kommer att, sakta men säkert, suddas bort i ditt ordförråd. Du kommer ägna all din vakna tid åt att utföra matematiska studier kring vattenvågor, och hur man effektivast går tillväga för att utvinna maximalt med energi per timma.
Gör mig stolt.
Grattis på födelsedagen i efterskott, förresten. Såg att det inte var så längesen.
Tack, kompis =) Inte mycket att fira, dock.
"För invånarna i den lilla staden Cockermouth i Cumbria var natten till fredagen en enorm påfrestning. Staden ligger där floden Cocker rinner ut i floden..."
Från DN.se. Episka namn.
Men åååå!! Hur får man bort färg från händer/naglar? (ögonfransfärg för att vara specifik). Har försökte med diverse starka saker; aceton, cigarettaska, diskmedel, sprit.. nu sitter jag och skriver med inoljade händer i plasthandskar.. :D
Behöver försvinna tills i morrn bitti.
Men åååå!! Hur får man bort färg från händer/naglar? (ögonfransfärg för att vara specifik). Har försökte med diverse starka saker; aceton, cigarettaska, diskmedel, sprit.. nu sitter jag och skriver med inoljade händer i plasthandskar.. :D
Klorin.
nagelfila/scrubba? blek med klorin? annars har jag hört att man få vita fingertoppar av att bleka håret och inte använda handskar *innocent* :D
Klorin.
Har inget, sitter på jobbet.. :( Äh, får testa skrubba m diskmedel imorrn, shit happens. Ser förjäkligt ut dock! :D Färgen har lagt sig bara längs nagelbanden och under naglarna, svarta sorgkanter.. isch!
nagelfila/scrubba? blek med klorin? annars har jag hört att man få vita fingertoppar av att bleka håret och inte använda handskar *innocent* :D
Åh, blekt blondin redan? Det har du inte sagt nåt om..? :D
Har nagelfilat, men det är inte så jäkla skönt att fila nagelband och inte så lätt att komma åt under.. Äh, ser ut som om jag grävt i jord bara, ingen fara.. *rolleyes*
Erhöll tidigare ikväll en OBH Nordica King Of Coffe. Helt gratis, bara sådär. Så jävla fint. :)
Åh, blekt blondin redan? Det har du inte sagt nåt om..? :D
Nä, ser fortfarande ut som en mesig jä*la lågstadiefröken :( Men har haft blekt hår förut, är inte oskuld på teh blondness :)
Lellan: Testa citronsyra/askorbinsyra, eller vinsyra. Brukar funka bra på blåbärshänder.
Erhöll tidigare ikväll en OBH Nordica King Of Coffe. Helt gratis, bara sådär. Så jävla fint. :)
Det får mig att tänka på att jag kommer erhålla en ipod nano, helt gratis, bara sådär. Vad gör jag med den?
Åh..grattis! Hur gjorde du då? :)
Nä, ser fortfarande ut som en mesig jä*la lågstadiefröken :( Men har haft blekt hår förut, är inte oskuld på teh blondness :)
Äh, inget mesigt med starke Madame.. äh, ska sova min skönhetssömn istället så kanske min hud ultrasnabbt byts ut. Kanske. Gonatt!
men så jävla frustrerad man kan bli av dragon age origins :S:S:S
s3mst
Var sitter du fast? Har du rekryterat folk?
Var sitter du fast? Har du rekryterat folk?
sitter inte fast än men fått göra om några gånger ;) Nere i becelian ruins typ, ska döda den där jävla werewolfen. Känner på mig att jag hade kunnat göra om några saker ;) Min 2hands-dvärg suger dolme hehe.
Inte kommit till werewolfenän dock
TheGovernator
2009-11-20, 23:39
Ont i nacken och sprängande huvudvärk. Grissjukan på gång? :(
Ont i nacken och sprängande huvudvärk. Grissjukan på gång? :(
Its comin to getcha!! *gah!*
baah potsen tar ju slut hela tiden :P
Åh..grattis! Hur gjorde du då? :)
Tur. Farsan hade fått den från en bekant som i sin tur fått den, men farsan bestämde sig för att han var nöjd med bryggaren han hade när jag nämnde att jag var på jakt efter en.
"För invånarna i den lilla staden Cockermouth i Cumbria var natten till fredagen en enorm påfrestning. Staden ligger där floden Cocker rinner ut i floden..."
Garva då förfan !:(
http://www.getonmyhorse.com/
miss_incorrigible
2009-11-21, 00:59
Jag vill ha min byrå NU. *grr*
Vart *grr27* tog TRÖÖÖCKET vägen? *cry*
...Do the cocks in question have razor burn or not...?...Eftersom pubisämnet är ett väldigt laddat ämne på detta forum...så vet jag inte om jag vågar skratta förrän jag fått veta det.
godnatt :D
Natti natt ceejay. Sov så gott ;o)
Jag har försökt och misslyckats...så nu sitter jag här och känner mig...totally knarkad...:Virro
Håll käften.
Snacka skit.
Snacka skit.
Jag bor i Vellinge, ville du något? Asshat.
Skapligt löjligt namn :laugh:
:(. Ok, jag bor i Norrköping.
Men VARFÖR är det så tråkigt att gå o lägga sig? Är så sjukt trött så ögonen går i kors på mig, men ändå så vägrar jag sova.. *gah!*
Parachutes
2009-11-21, 01:30
Shut up woman get on my horse! :whipped:
:(. Ok, jag bor i Norrköping.
Märkte det i en annan tråd när du prata om gym. Vart bor du nöörrköping då? :)
Shut up woman get on my horse! :whipped:
http://kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=4000034&postcount=59974
Parachutes
2009-11-21, 01:34
http://kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=4000034&postcount=59974
Ja jo det var den jag syftade på..
Hur är det förresten i Vellinge..? Har ni fått en ökning av cykelstölder och våldtäkter? :D
Märkte det i en annan tråd när du prata om gym. Vart bor du nöörrköping då? :)
Bor vid Bryggeriet, helt ok =) I vilken del av ghettot huserar mr klopfis?
Ja jo det var den jag syftade på..
Hur är det förresten i Vellinge..? Har ni fått en ökning av cykelstölder och våldtäkter? :D
Ja, det är ett rent helvete. Cyklarna stjäls först av desperata tjackpundare, som i sin tur stjäls av invandrare (för att tillslut bli bestulen igen, denna gång av Yoshi).
Bor vid Bryggeriet, helt ok =) I vilken del av ghettot huserar mr klopfis?
Jaha, studentboende dvs :) Ligger ju rätt centralt och parken är rätt skön på sommaren. Ibland åker jag från jobbet och käkar lunch på världens bar. Det ligger ju precis i närheten.
Tar du spårvagnen till sista hållplatsen så kommer du till klockaretorpet, där bor biten :)
Jaha, studentboende dvs :) Ligger ju rätt centralt och parken är rätt skön på sommaren. Ibland åker jag från jobbet och käkar lunch på världens bar. Det ligger ju precis i närheten.
Tar du spårvagnen till sista hållplatsen så kommer du till klockaretorpet, där bor biten :)
Oh, klockartorpet. Trivs? Har även blivit varse om att norrköping har bland den godaste kebaben jag någonsin ätit(gallerian) *drool*
Oh, klockartorpet. Trivs? Har även blivit varse om att norrköping har bland den godaste kebaben jag någonsin ätit(gallerian) *drool*
Mja, bott här hela mitt liv ungefär. Börjar tröttna på stället men änsålänge funkar det. Bor istället en del hos flickvännen som bor vid ifks fotbollsarena (ektorp). Jasså, jag tycker guvadgott och maestro är bästa kebabhaken jag hittat under alla år i stan :D. Iofs har jag inte testat alla.
Något jag kan rekommendera om du gillar kina/thaimat är att åka ut till ingelsta shoppning och käka där. Satan i gatan :Virro
Nu har jag drygat klart på ansiktsbok. Godnatt
Carolinew
2009-11-21, 06:54
Jag har tråkigt.
tommie-92
2009-11-21, 08:19
yeyeyeye, gymmet om 40min!
Iväg och plocka upp en ny skoter inför säsongen!:) Förhoppningsvis..
Andy.da.wohoo
2009-11-21, 09:54
Tusan gubbar, många posts.
Alfred Nobel
2009-11-21, 10:13
Jag är kär i lady gaga
Jockefoten
2009-11-21, 10:21
SSEST-oQH68
Morrn :)
Morrn
Städa,träna,äta,spela ps3,äta mera. Får jag byta ut städningen mot ngt skoj kan jag leva såhär ett tag:D
Morrn
Städa,träna,äta,spela ps3,äta mera. Får jag byta ut städningen mot ngt skoj kan jag leva såhär ett tag:D
Vardagssporta och utför städningen med förbundna ögon...spännande!!
Fan vad gött att få äta mammas mat i ett par dagar och träffa lite vänner.
Redan fått ett antal kommentarer om hur tunn jag blivit :( men svårt att få träning och mat att fungera när man bara jobbar och sover.
Låtsas att städningen är ett spel du kan levla i ;)
Kan nån vara snäll att förklara för Mimix vad levla betyder också?
;)
snart framme :D
Vad ska du göra i falkenberg? :)
Vad ska du göra i falkenberg? :)
hämta nya cykeln :D
Fan vad gött att få äta mammas mat i ett par dagar och träffa lite vänner.
Redan fått ett antal kommentarer om hur tunn jag blivit :( men svårt att få träning och mat att fungera när man bara jobbar och sover.
Då är det ju BRA om du fortfarande är hungrig. Mammor blir ju löjligt lyckliga av att laga mat åt en...:)
(Sorry för de dumma kommentarerna du fått. INTE snälla. Fu på dem.)
von huff
2009-11-21, 11:20
Fick jobbet på Lidl:D
Låtsas att städningen är ett spel du kan levla i ;)
Well, bör vara L5-10, med borde även droppat lite i health när jag tog fram klorinet:D
Hm, periodisk fasta är great. Bara drukit vatten och jag mår fan helt okej (Nu när klorin-effekten avtagit)
Fick jobbet på Lidl:D
Wow GRATTIS von huff!!
Du ska hinka kvarg nu då ;o)
von huff
2009-11-21, 11:23
Wow GRATTIS von huff!!
Du ska hinka kvarg nu då ;o)
njaaa lite kanske beror på vilk rabatter man får:P
Min ytterdörr är låst (man måste ha nyckeln för att öppna dörren även från insidan) och jag har svalt nyckeln.
Nu jävlar ska det tentapluggas!
Hallå vad heter reklamen där kärringen harmat massa klipp från utube? :D
Det är reklam för Comhem.
Men det heter Istvan.
Jag är kär i lady gaga
I'd hit her too!
hahavaffan
2009-11-21, 11:52
I'd hit her too!Det är en ju en snubbe enligt Se & Hör eller likvärdigt pålitlig källa.
Det är en ju en snubbe enligt Se & Hör eller likvärdigt pålitlig källa.
Hermafrodit, men skitsamma - hon har bra ass.
David Brent
2009-11-21, 12:01
Någon som vet om regionsbegränsningarna försvinner om man köper spotify premium?
hahavaffan
2009-11-21, 12:03
Någon som vet om regionsbegränsningarna försvinner om man köper spotify premium?Utveckla regionsbegränsningar.
Nitrometan
2009-11-21, 12:04
"Internet hits med Judit och Judit" eller nåt i den stilen.
Det är en ju en snubbe enligt Se & Hör eller likvärdigt pålitlig källa.
Ass is ass in the dark.
hahavaffan
2009-11-21, 12:04
Fätta som fätta?!
Fätta som fätta?!
En penis kan ju vara lite exotiskt i det här fallet också. Går säkert att ha lite kul med det, typ leka Star Wars eller nåt.
En penis kan ju vara lite exotiskt i det här fallet också. Går säkert att ha lite kul med det, typ leka Star Wars eller nåt.
Hur kan den vara exotisk? Och hur blir olika användningsområden just exotiskt?
Känns som om jag har missat ngt viktigt i livet.
Hur kan den vara exotisk? Och hur blir olika användningsområden just exotiskt?
Känns som om jag har missat ngt viktigt i livet.
På en "kvinna" blir det ju lite exotiskt, eller hur? När det gäller användsområdena vet jag inte. Spekulerar bara. Har aldrig provat. Vi har kanske båda missat nåt viktigt i livet? *jorgen*
På en "kvinna" blir det ju lite exotiskt, eller hur? När det gäller användsområdena vet jag inte. Spekulerar bara. Har aldrig provat. Vi har kanske båda missat nåt viktigt i livet? *jorgen*
Kunde den bara laga mat och recitera Shakespeare så hade jag gärna haft en.
hahavaffan
2009-11-21, 12:41
En penis kan ju vara lite exotiskt i det här fallet också. Går säkert att ha lite kul med det, typ leka Star Wars eller nåt.Eller så kan man docka. Jag har hört, från en.. vän.. att det ska vara trevligt.
1/2 här.
Supa eller vara nyker är frågan idag?
Du får vänta till den stundande zombieinvasionen.
Eller så kan man docka. Jag har hört, från en.. vän.. att det ska vara trevligt.
Vem dockade vem? Eller var det ett gemensamt utbyte av dockningar? Hur stort var skeppet i förhållande till hangaren?
"Shall I rephrase?" he asked. "Breakfast time for the human."
1/2 här.
Du menar att din har en av dessa talanger...?
Det slår mig plötsligt att samtliga av mina X haft riktigt obegåvade penisar om man jämför med dem på detta forum.
Du menar att din har en av dessa talanger...?
Det slår mig plötsligt att samtliga av mina X haft riktigt obegåvade penisar om man jämför med dem på detta forum.
Det är för att min drar upp snittet ganska rejält här.
Har börjat lära den salsa nu.
hahavaffan
2009-11-21, 12:57
Vem dockade vem? Eller var det ett gemensamt utbyte av dockningar? Hur stort var skeppet i förhållande till hangaren?Det förtäljer inte historien, tyvärr.
Gör det norrlänningen i oss alltid vill, ta med dig dunken ut och röj
Jag med! Ska vi låta dem träffas på en sväng-om? :cool:
Brooklyn
2009-11-21, 13:01
let´s zumba!
miss_incorrigible
2009-11-21, 13:02
Jag hann med mycket mer än vad jag trodde att jag skulle hinna med...
Jag är bäst, ja så måste det vara. :D
Gör det norrlänningen i oss alltid vill, ta med dig dunken ut och röj
Det ligger väl nära till hands, även om jag inte känner mig direkt sugen på det nu iaf...
Men vänta lite nu, norrlänning från västernorrland? Allt nedanför Piteå älvdal är ju södra sverige *screwy*
let´s zumba!
xAh_oQ56cPU
:mallan:
Jag med! Ska vi låta dem träffas på en sväng-om? :cool:
Bara om du är tjej, annars blir det lite ghejj!
Det ligger väl nära till hands, även om jag inte känner mig direkt sugen på det nu iaf...
Men vänta lite nu, norrlänning från västernorrland? Allt nedanför Piteå älvdal är ju södra sverige *screwy*
Dumstridig naivitet, allt nedanför sundsvall är södra sverige!* :thumbup:
(jag vill också vara med)
göd mörgön
Top of the morning to you Sir!!
To dunk or not to dunk that is the question...
Hm, sorgligt ;o/ men nu är ju beslutet redan fattat och jag skall så småningom bli en äkta crazy cat lady. Men hade jag bara någon gång träffat på en sådan som din så att jag visste att de existerade så hade jag ju aldrig givit upp och lagt ett embargo.
Dumstridig naivitet, allt nedanför sundsvall är södra sverige!* :thumbup:
(jag vill också vara med)
Hehe jag ska rådfråga Lt.B och återkommer strax...
Edit: Lt.B gastar att allt söder om Piteå älvdal är en bortkastad dag!!
Im sorry ;)
Hm, sorgligt ;o/ men nu är ju beslutet redan fattat och jag skall så småningom bli en äkta crazy cat lady. Men hade jag bara någon gång träffat på en sådan som din så att jag visste att de existerade så hade jag ju aldrig givit upp och lagt ett embargo.
Det är lugnt, min är rätt liten så den smyger sig obemärkt genom tullen. :D
Ja och i 2/3-fas så blir det ju ännu lättare...rent av opti.
(Nu gjorde jag det minsann...skrev för första gången ordet 'opti'...:D...Jag morphar till Koloizzt)
Känns smickrande att första gången du använde det ordet så var det om min penis. :D
Nä, nu måste jag dricka te och planera vad jag ska ta med för vin...
Känns smickrande att första gången du använde det ordet så var det om min penis. :D
Milton Park Cuvée 2008 (nr 99582),89kr
Hur ska du dricka det? Till mat eller som det är?
Jag tar ofta chansen och ger någon välförtjänt en komplimang. Men jag tyckte att detta fallet krävde något speciellt...:D
...Och själv skall jag gå och vara irl-social och dricka tea med några kompisar. De är inbitna vinpimplare allihop och då jag inte längre har någon övervikt att skylla min nuvarande nykterism på och heller ingen som helst anledning att lita på min karaktär så är det hög tid, om några timmar så lär de korka upp ;o)
[VinkarHejSvejsÅtKoloMedanJagSniffarMigIArmhålanIko n]...Meh...finns ju redan ----> :hbang:
Milton Park Cuvée 2008 (nr 99582),89kr
Tack för tipset!
Hur ska du dricka det? Till mat eller som det är?
Som det är. Teet alltså.
Jag tar ofta chansen och ger någon välförtjänt en komplimang. Men jag tyckte att detta fallet krävde något speciellt...:D
...Och själv skall jag gå och vara irl-social och dricka tea med några kompisar. De är inbitna vinpimplare allihop och då jag inte längre har någon övervikt att skylla min nuvarande nykterism på och heller ingen som helst anledning att lita på min karaktär så är det hög tid, om några timmar så lär de korka upp ;o)
[VinkarHejSvejsÅtKoloMedanJagSniffarMigIArmhålanIko n]...Meh...finns ju redan ----> :hbang:
Ja, den är verkligen speciell. Jag är också lite kär i den faktiskt. :D
IRL-social? Behöver man vara det nuförtiden? Nåja, ha kul men gör inget som jag inte hade gjort!
Jelp, ska jag raka av mig håret helt eller ska jag gå och klippa mig kort och tråkigt som alltid?
Vore roligt att se vad som finns därunder. :D
Då var det gjort. Svinkallt. =/
Nu kommer jag kunna umgås med mina nya vänner.
Som det är. Teet alltså.
Antecknat. Vinet då?
Fyfan vad tråkigt med konditionsträning. Har cyklat i 2 minuter nu tror jag blir tokig av tråkighet
Antecknat. Vinet då?
Det är till zombieinvasionen.
Jag vill vara tio år gammal igen.
Jag med! Då hade jag fått lördagsgodis idag.
Passa er.
http://i46.tinypic.com/2mris60.jpg
Scratch89
2009-11-21, 17:20
Åååååååååååååh jag längtar till bion ikväll. Ska se New Moon med Elin och mikaelj.
Där sade du något...Hon fattas ju helt klart.
Dags söka på vi saknar nina tråden kanske...
Jag kan bumpa den om du vill! :)
mxDGSzCpJiU
U wanna play a game?
Ugh, är proppmätt trots att jag knappt ätit något, inge kul att bara trycka in mat i truten men vad ska man göra... :(
Parachutes
2009-11-21, 18:02
mxDGSzCpJiU
U wanna play a game?
hahaha awesome!
Nu blire 7hg ärtsoppa och en kampanj L4D 2! Älskar lördagar :D
David Brent
2009-11-21, 18:27
Utveckla regionsbegränsningar.
Att vissa låtar inte går att spela i vissa länder.
Ugh, är proppmätt trots att jag knappt ätit något, inge kul att bara trycka in mat i truten men vad ska man göra... :(
mixerstav ---> häll ner maten på mindre än en minut :whipped:
Då var det gjort. Svinkallt. =/
Nu kommer jag kunna umgås med mina nya vänner.
http://i49.tinypic.com/2dw6o0h.jpg
Fyfan vad tråkigt med konditionsträning. Har cyklat i 2 minuter nu tror jag blir tokig av tråkighet
Jag klarar lätt 2 timmar varje morgon...men mååååste kolla hemladdade såpor. Helst med mord...:devil:
Jag kan bumpa den om du vill! :)
Heeeej!! VAR har du varit...?...Det hade varit mycket lättare att stå ut med flunsan om du varit här och hållit tramsnivån på jämn och hög nivå...*kissass*
hahavaffan
2009-11-21, 18:57
Odense Nougatsås + GB Gammaldags vanilj.... http://dayandadream.files.wordpress.com/2009/08/jizzinmypants.jpg
Odense Nougatsås är djävulens verk.
hahavaffan
2009-11-21, 19:02
Nejdå, inte nu under vintern. Den är effektiv :D
Testat deffdieta på den...?
Nu har jag läst ut Twilight-boken. Om två timmars kall jag se New Moon på bio. Behöver jag se Twilight-filmen innan?
http://i49.tinypic.com/2dw6o0h.jpg
Hehe, en Cathat vore inte fel.
Ser ut som en jäkla nynasse för tillfället. :laugh:
Hehe, en Cathat vore inte fel.
Ser ut som en jäkla nynasse för tillfället. :laugh:
Pics I frisyrtråden or ididn't happen and you knowz it...:D
Nu har jag läst ut Twilight-boken. Om två timmars kall jag se New Moon på bio. Behöver jag se Twilight-filmen innan?
Ingen aning. Det kunde ju bli lite stressigt i så fall.
Scratch89
2009-11-21, 19:15
Behöver inte, men det kan väl vara bra så du vet vilka karaktärer som är vilka. Fast det förstår man rätt så snabbt; de flesta ser faktiskt ut så som jag hade tänkt mig dem när jag väl såg filmen. Förutom Edward och Emmet.
Ingen aning. Det kunde ju bli lite stressigt i så fall.
Hm. Bäst jag börjar. :-)
Behöver inte, men det kan väl vara bra så du vet vilka karaktärer som är vilka. Fast det förstår man rätt så snabbt; de flesta ser faktiskt ut så som jag hade tänkt mig dem när jag väl såg filmen. Förutom Edward och Emmet.
Ah, där var du ju! *pekar på MSN*
Då kan jag göra lite annat tills vi träffas, så ser jag Twilight någon annan dag. Jag började läsa första sidan av New Moon och blev lite putt. :-/
Heeeej!! VAR har du varit...?...Det hade varit mycket lättare att stå ut med flunsan om du varit här och hållit tramsnivån på jämn och hög nivå...*kissass*
Jag blev sjuk och kom av mig i träningen, sen började jag spela jordens töntigaste spel (*cupid* :em:) på facebook, och plötsligt fanns liksom inte tramsenergi kvar så att det räckte till Kolozzeum. Nu tror jag dock att jag har hittat balansen...
Klicka på egen risk (http://sororitylifeblog.playdom.com/?p=480)
http://sororitylifeblog.playdom.com/wp-content/uploads/2009/11/boyfriendspage.png
Scratch89
2009-11-21, 19:39
Hm. Bäst jag börjar. :-)
Ah, där var du ju! *pekar på MSN*
Då kan jag göra lite annat tills vi träffas, så ser jag Twilight någon annan dag. Jag började läsa första sidan av New Moon och blev lite putt. :-/
Jag ser gärna om Twilight någon dag, om du inte vill titta själv. Jag gillar den. :em:
... jordens töntigaste spel (*cupid* :em:) på facebook...
Facebook är töntikt1
Jag blev sjuk och kom av mig i träningen, sen började jag spela jordens töntigaste spel (*cupid* :em:) på facebook, och plötsligt fanns liksom inte tramsenergi kvar så att det räckte till Kolozzeum. Nu tror jag dock att jag har hittat balansen...
Jag har oxå varit sjuk så nada träning. Men till skillnad från dig så har jag verkligen FÖRSÖKT fastna för ett töntigt spel (de senaste Monkey Island) utan att lyckas p.g.a. noll koncentrationsförmåga för tillfället...:Virro
http://sororitylifeblog.playdom.com/wp-content/uploads/2009/11/boyfriendspage.png
Inga driftskostnader alls för de 3 sista alternativen...?...Verkar litta för billigt för att vara sant...:smash:
litta
Pratar du sån bonnaskånska?
Facebook är töntikt1
Det är EXAKT vad jag har sagt till mina vänner som säger jag MÅSTE dit...:D
(fast jag har faktiskt lovat och jag ska)
Pratar du sån bonnaskånska?
Ti hii...Jag pratar ingen skånska alls...Förutom när jag lyssnar på Svenska Akademien och sjunger med förstås!!
Är exporterad hit från en svacka mellan Göteborg och Trollhällan.
(Men det hörs bara när jag blir vansinnigt arg)
Det är EXAKT vad jag har sagt till mina vänner som säger jag MÅSTE dit...:D
(fast jag har faktiskt lovat och jag ska)
Nej, låt bli med det. Jag har just skrotat mitt FB-konto.
Jag har oxå varit sjuk så nada träning. Men till skillnad från dig så har jag verkligen FÖRSÖKT fastna för ett töntigt spel (de senaste Monkey Island) utan att lyckas p.g.a. noll koncentrationsförmåga för tillfället...:Virro
Inga driftskostnader alls för de 3 sista alternativen...?...Verkar litta för billigt för att vara sant...:smash:
Du har bara inte hittat något som passar dig. Drömmer du om att vara en tuffing som i Gudfadern? MaffiaWars! Drömmer du om ett hus på landet med djur och grödor? Farmville! Drömmer du om att vara rik och snygg? Sorority Life... *cupid*
Jag såg att fansen debatterar och tycker att det borde finnas flickvänner också för de som är lesbiska. Jag hoppas för då skall jag skaffa dem också. ETT HAREM.
Join us!!! http://apps.facebook.com/sororitylife/
Shit, jag är så hooked. Idag gjorde jag en tjej så deprimerad att hon tog livet av sig. :hbang:
http://i577.photobucket.com/albums/ss216/eatbarbie/Untitled.jpg
Jag leker med dockor och jag gillart!
Ti hii...Jag pratar ingen skånska alls...Förutom när jag lyssnar på Svenska Akademien och sjunger med förstås!!
Är exporterad hit från en svacka mellan Göteborg och Trollhällan.
(Men det hörs bara när jag blir vansinnigt arg)
Jaha, vilken tur :) ... (?)
Du har bara inte hittat något som passar dig. Drömmer du om att vara en tuffing som i Gudfadern? MaffiaWars! Drömmer du om ett hus på landet med djur och grödor? Farmville! Drömmer du om att vara rik och snygg? Sorority Life... *cupid*
Jag såg att fansen debatterar och tycker att det borde finnas flickvänner också för de som är lesbiska. Jag hoppas för då skall jag skaffa dem också. ETT HAREM.
Join us!!! http://apps.facebook.com/sororitylife/
Shit, jag är så hooked. Idag gjorde jag en tjej så deprimerad att hon tog livet av sig. :hbang:
Jag leker med dockor och jag gillart!
Ti hiiiiiiii!!
Meh....Gött bra om du är litta lite lesbisk!! Jag har flirtat så koncentrerat med Madame den senaste tiden att jag tror hon är lite rädd...:devil:
Jaha, vilken tur :) ... (?)
Jag KAN (men snela tvinga mig ente) prata småländska också..."Sola skein å föjle vröle"...till exempel...:D
Ti hiiiiiiii!!
Meh....Gött bra om du är litta lite lesbisk!! Jag har flirtat så koncentrerat med Madame den senaste tiden att jag tror hon är lite rädd...:devil:
Nej då tror du fel, flirta på du sötis :naughty:
Jag KAN (men snela tvinga mig ente) prata småländska också..."Sola skein å föjle vröle"...till exempel...:D
Va?
Nej då tror du fel, flirta på du sötis :naughty:
*kissass*...Mmmm ska vi gå och mysa i någon av pubistrådarna pudding...?
Va?
Ja, jag bodde i Småland mellan jag var 4 och 15.
Men redan som fyraåring så vägrade jag börja prata småländska utan härmade istelet pappas ståckhålmska...:D...Man kan nästan kalla mig konsekvent.
ståckhålmska
OooOo! I liek dat!! *cupid* *rrrawr* :naughty: Jag är själv ståckhålmska 2 the bone :P
OooOo! I liek dat!! *cupid* *rrrawr* :naughty: Jag är ståckhålmska 2 the bone :P
Men lol på dig!!
Tänk nu på att mina päron är lite mer än vanligt gamla gråpäron. Han låter (och jag lät) som om han precis klivit ur en gammal svartvit Biffen och Bananen-film.
HOT Huh...:laugh:
Men lol på dig!!
Tänk nu på att mina päron är lite mer än vanligt gamla gråpäron. Han låter (och jag lät) som om han precis klivit ur en gammal svartvit Biffen och Bananen-film.
HOT Huh...:laugh:
lol på MIG? lol på dig *slap* biffen och bananen vet jag inte vad det är. säg hur gammal du är nu :whipped:
Jag hatar slutet av året när alla företag ska göra sina enkäter som bombarderar en överallt.
lol på MIG? lol på dig *slap* biffen och bananen vet jag inte vad det är. säg hur gammal du är nu :whipped:
Jag är...trettioettochetthalvtplus...[KlapparÖmSmiskadRumpaIkon]
Eftersåm de e pappas dialekt så e'ren charmig tycker ja...:D
Ny8jvrqniHg
Robbelibob
2009-11-21, 21:02
Någon som vet hur man får en mobil att sluta blinka rött? Brukar väl blinka om man missat samtal eller nåt, men nu vägrar den sluta blinka.
David Brent
2009-11-21, 21:12
Någon som vet hur man får en mobil att sluta blinka rött? Brukar väl blinka om man missat samtal eller nåt, men nu vägrar den sluta blinka.
Ryck ur batteriet är den enklaste lösningen :)
Jag är...trettioettochetthalvtplus...[KlapparÖmSmiskadRumpaIkon]
Men duuuuUUuuUu!!! *gah!* *mini *cry*
okej, jag råkar veta att du är 40. Jag har stalkat och fått info från en säker källa!
Eftersåm de e pappas dialekt så e'ren charmig tycker ja...:D
[yt]Ny8jvrqniHg [ /yt]
Lol, sjarmit värre
Robbelibob
2009-11-21, 21:16
Ah, att jag inte tänkte på det. Tack.
Doctor Snuggles
2009-11-21, 21:21
qg1ckCkm8YI
Men duuuuUUuuUu!!! *gah!* *mini *cry*
okej, jag råkar veta att du är 40. Jag har stalkat och fått info från en säker källa!
[GaaaspingForBreathIcon]
Ja skulle va nermare nitti en nie menar'ru...Neheérruh!!...*grr27*...Här osar're osanningarr!!
Den bullen alltså. Det knullar minsann fortfarande lite i mun. *drool*
...spy är ju lite kontraproduktivt, men det var vad jag gjorde *spy*
Feber, frossa också, har väl baconfeber.
Tror ni man kan få en lagom dum tjej att ta ett jobb som au pair till en vuxen pojke som inte orkar ta hand om sig själv?
Fyfan vad gött det vore att ha någon som städar, lagar mat och löser all skit för en slavlön.
[GaaaspingForBreathIcon]
Ja skulle va nermare nitti en nie menar'ru...Neheérruh!!...*grr27*...Här osar're osanningarr!!
Okeeeej, tack för ledtråden :D
Du lär ju isf inte heller vara närmre 80 än 8, riiight?!!!11
Alltså mellan 32 och 36... Hihi, jag äro ett komplett geni! Ska vi säga 34 då lillstumpan? Löl!
Tror ni man kan få en lagom dum tjej att ta ett jobb som au pair till en vuxen pojke som inte orkar ta hand om sig själv?
Fyfan vad gött det vore att ha någon som städar, lagar mat och löser all skit för en slavlön.
Du bor ju i NYC, det finns gott om mexikanare där.
En tjej kring 20 verkar trevligare än en mexikansk Alfred och självklart ska hon bära en "slutty maid" outfit.
Slartibartfast
2009-11-21, 23:46
Officiellt 2009:s sämsta helg hittills.
Nelson81
2009-11-21, 23:51
Officiellt 2009:s sämsta helg hittills.
kom till mig på 1-års kalas imorgon så ska du nog se att det känns bättre =)
Upp med hakan Slarti och njut av en av världshistoriens bästa filmscener.
If9I1P6
Okeeeej, tack för ledtråden :D
Naa na naa na naa naaaa...I say nothin och nuff said...Jag är en gammal... http://i47.tinypic.com/ila8vr.gif
Aha. Jag ser att du jobbar hårt på att sälja in dig själv hos mig :D
usch så jävla mycket nörd jag blivit av att ha varit sjuk i 5 dagar :O
Aha. Jag ser att du jobbar hårt på att sälja in dig själv hos mig :D
...Im the Baby GOTTO love me...!!...
_iZ9QUVnjwE
hahaha, det var ju inte igår :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.