Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Hej Lellan! Hej mickel!
Insikt: jag kan fanimig göra 3x10 i "riktiga" armhävningar på tårna. O.o Jag gjorde det igår istället för spindelmannen-varianten som ju faktiskt är svårare.
Om man inte har färsk ingefära och är sur o trött kanske det funkar bra med celsius? Kör på det iaf.. mina förkylningar sätter sig alltid på humöret. Herregud, jag kunde ha TRÄNAT nu! *gah!* *grr*
Eller huur!
Jag har lite svårt att avgöra om jag är sjuk eller deprimerad. Elakt det där. Har missat två träningstillfällen nu=( och ingen ridning
Jävlar vad jag har ont i röven.
//Stoltz från Pirres konto
Vad hände i lördags förresten??
Läs http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=5958743#post5958743 och framåt!
Hej Lellan! Hej mickel!
Insikt: jag kan fanimig göra 3x10 i "riktiga" armhävningar på tårna. O.o Jag gjorde det igår istället för spindelmannen-varianten som ju faktiskt är svårare.
Hej Waowsan!
Yay! Varför citationstecken kring "riktiga"?
Mikael det ska du vara!!
Tack! *delar med sig av glädjen till dooh*
Läs http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=5958743#post5958743 och framåt!
Oj! Skitbra jobbat Micke! :rock:
Nu förstår jag varför Doctor Who kom i andra hand i tankarna. Fortfarande oacceptabelt, men det är lite mer förståeligt nu :D
Grattis!!
Tack! *delar med sig av glädjen till dooh*
*kissass*
(jag är inte lika bitter idag, fick bilen hemlevererad och nybesiktigad imorse av pojkvännen)
Hej Waowsan!
Yay! Varför citationstecken kring "riktiga"?
Vet inte riktigt faktiskt. *jorgen* Det har liksom känts som en sån där ouppnåelig grej för en svagis som jag (har varit).
Jävlar vad jag har ont i röven.
//Stoltz från Pirres konto
Godmorgon era slapphänta jordnöttsfixerade utgångna almanackor.
//Pirre från stoltz konto
http://t.qkme.me/36bdjm.jpg
Eller huur!
Jag har lite svårt att avgöra om jag är sjuk eller deprimerad. Elakt det där. Har missat två träningstillfällen nu=( och ingen ridning
Vi tar igen det sen.. men har tamesjutton varit sjuk i ett.. så galet frustrerande! Särskilt halsmandlarna, groteska. :/
Vet inte riktigt faktiskt. *jorgen* Det har liksom känts som en sån där ouppnåelig grej för en svagis som jag (har varit).
Hey you, tss - du är schtarker!! Keep it up, bra jobbat! =)
Själv är jag sur för att jag inte stod på mig ang att komma in till jobbet en sväng förra veckan innan min "rad" började för att fixa lite.. kollegerna protesterade "det där hinner du på din rad!" men icke - blev en massa extrajobb så nu måste jag in idag fast jag bara vill dra täcket över huvudet och inhalera te. FAN. :/
Så jag procastinerar lite och funderar på att färga håret. :D
Jag hittar inte mina My little Pony-tatueringar!
//Pirre från stoltz konto
Fråga om du får låna av Halice?
Novaindex
2012-09-03, 13:10
Härlig helg :-) 16matlådor gjorda, umgåtts med guben ,barnen o vänner. Ätit min goda smörgåstårta igår när hjärtat fyllde år o fått mig ett träningspass utan huvudvärk vilket känns riktigt skönt så man kan komma igång igen.... Lite intervallträning i morgon kanske så blir detta super ;-)
Wavvshan!! Vars kan man stå med långtradare vid Uppsala nånstans?
Vi har aldrig varit så nära Jul i år!
Fan vad jag hatar moderna offentliga toaletter som har skethus servetter ist för toapapper! Hur gör jag nu med mina "5 varv-runt-handen" tvångstankar?! *gah!*
mangemani
2012-09-03, 14:47
Fan vad jag hatar moderna offentliga toaletter som har skethus servetter ist för toapapper! Hur gör jag nu med mina "5 varv-runt-handen" tvångstankar?! *gah!*
:laugh:
"varv runt handen"..what:D?
:laugh:
"varv runt handen"..what:D?
Har nån dille på att jag måste dra toa papper 5 varv runt handen :D
Skrynkla, vik eller varva???
WTF !!
Jobba bort dom? Ta tre servetter samtidigt?
Statoil/Max vid norra E4 av-/påfarten? Om du inte vill stå centralt.
Postat via en mobil enhet
Skrynkla, vik eller varva???
WTF !!
Va inte så arg :em:
Va inte så arg :em:
Jag är inte arg, jag är bara väldigt förvånad..
Nattljus
2012-09-03, 15:22
Jäklar. Kaffefläckar på min sista fläckfria vita T-shirt :smash:
Jäklar. Kaffefläckar på min sista fläckfria vita T-shirt :smash:
Låter som du måste sluta med kaffet. cofffee
Nattljus
2012-09-03, 15:27
Låter som du måste sluta med kaffet. cofffee
*slap*
Varför tycker jag att det är jobbigt att kolla på typ vetenskapens värld/andra dokumentärer om rymden, tid och universum?
Det är så in i bomben mindblowing så det finns inte.
Blir svettig av att bara tänka på det.
Oj eh, ingen aning? O.o
I Boländerna brukar det stå långtradare utspillda här och var, annars är Ikeaparkeringen jävligt stor. Finns Coop och lite matställe i den byggnaden. Ikea ligger på Rapsgatan 3!
WHITEFOLKS
2012-09-03, 19:12
*slap*
låter som du måste sluta med vita tshirts?
Varför tycker jag att det är jobbigt att kolla på typ vetenskapens värld/andra dokumentärer om rymden, tid och universum?
Det är så in i bomben mindblowing så det finns inte.
Blir svettig av att bara tänka på det.
Jag tycker det är det bästa som finns.
Jag tycker det är det bästa som finns.
17jymDn0W6U
DET ÄR JU SÅ JÄVLA STORT?* HUR ÄR DET MÖJLIGT? I DONT EVEN...
*"Thats what she said"
Nattljus
2012-09-03, 19:22
låter som du måste sluta med vita tshirts?
Det verkar onekligen så *popcorn*
Men det får bli morgondagens bekymmer. G'natt :sleep:
Är det nån som vet att det går att ladda ner radioavsnitt till Android-mobiler? Typ som pod-radio? Använder man nån app?
17jymDn0W6U
DET ÄR JU SÅ JÄVLA STORT?* HUR ÄR DET MÖJLIGT? I DONT EVEN...
*"Thats what she said"
Ja och så oroar folk sig för pengar, utseende, social status.. Ger en bra perspektiv. :)
Är det nån som vet att det går att ladda ner radioavsnitt till Android-mobiler? Typ som pod-radio? Använder man nån app?
Från SR så kan man ladda ner. Då använder man sig av deras app.
Från SR så kan man ladda ner. Då använder man sig av deras app.
Coolers, tack!
Ja och så oroar folk sig för pengar, utseende, social status.. Ger en bra perspektiv. :)
Jag är mer orolig över den som ligger bakom universum och vad h*n har för syfte med hela spektaklet än pengar.
VIlka tankar, en annan sitter mest och tänker på sin texas pecan just nu
Jag är mer orolig över den som ligger bakom universum och vad h*n har för syfte med hela spektaklet än pengar.
Syftet är att rocka. Rocka i allt du gör. Du kommer att känna dig dum för att du nojjade om att du glömt ta natt-kaseinet den där kvällen 3sept 2012 när du ligger där på dödsbädden.
Vad du däremot kommer att va stolt över är de gånger du rockat. Mått bra, fått andra att må bra.
Se till att rocka i allt du gör så löser sig resten. :)
Rocking in your mouth.
Se till att rocka i allt du gör så löser sig resten. :)
Om ens rockande är Trash, vad gör en då?
http://www.svtplay.se/video/77269/universum-del-3
Om ens rockande är Trash, vad gör en då?
Materia kan inte förstöras, bara omvandlas. Rock on.
tommie-92
2012-09-03, 19:58
Tränat idag, rivit räcket på altanen, skickat iväg några jobb ansökningar, känner mig lite nöjd!
Jag fick inte sova i Uppsala :( chefen ringde och sa "Örnsköldsvik, hej då" och nu blir det natten i Forsmark, jäkla digitala grejer som gör att man inte kan jobba mer -__-
Men fått massa beröm idag av kunderna, då växer jag säkert minst 20 cm och blir stolt ^^
Fixar ju mer kunder till chefen också :)
*pillar bort mjöl från ansiktet*
Första dagen på Nollningen, awezume :D
Nattljus
2012-09-04, 04:06
Morrn cofffee
Nattljus
2012-09-04, 04:59
Eko? :confused:
Holmeros
2012-09-04, 07:08
Morrn cofffee
God morron alla stjärtpirater och Ponnytatuerade!
Varför kan jag aldrig få värmaren att funka hela natten?! 7 grader när jag vaknade :(
mangemani
2012-09-04, 07:20
bra sömn, bra start på morgonen, god frukost+kaffe, kommer nog bli en kanon dag detta:)
Holmeros
2012-09-04, 07:38
Eko? :confused:
Tjena kexet, sitter du här och smular? *popcorn*
Tjena kexet, sitter du här och smular? *popcorn*
http://www.fuldesign.se/nyheter/wp-content/uploads/2009/05/tuttar.jpg
Nattljus
2012-09-04, 07:57
*love*
Hej snygging!
Idag är jag duktig och står upp och jobbar!
Tjena bullar, står ni här och jäser?
Hej snygging!
Idag är jag duktig och står upp och jobbar!
Duktigt! Jag kan inte, då åker sladden till datamusen ur!
Sicket tjo-bang här är... värsta festen !
Sicket tjo-bang här är... värsta festen !
h-LbvFckptY
Har du rockat ngt Trex? För det där var tveksamt...
Har du rockat ngt Trex? För det där var tveksamt...
Idag menar du?
Idag menar du?
Ja, sedan du blev betrodd med livets mening.
Ja, sedan du blev betrodd med livets mening.
Hade beasås på min PWO pizza igår men... annars?
Hade beasås på min PWO pizza igår men... annars?
Klart godkänt.
5,5 h körtid till ö-vik, stannade i 30 min och nu blir det Ockelbo
5,5 h körtid till ö-vik, stannade i 30 min och nu blir det Ockelbo
Rocking Le traktor. När ska du till Malmö nästa gång?
Rocking Le traktor. När ska du till Malmö nästa gång?
Oj ingen aning :(
Vet aldrig/väldigt sällan vars jag ska, tills chefen ringer och berättar.
Oj ingen aning :(
Vet aldrig/väldigt sällan vars jag ska, tills chefen ringer och berättar.
Som mission impossible? Fast med traktor?
Då får du fortsätta annonsera i babbla, så ska vi leta upp dig när du är i närheten. :)
Nattljus
2012-09-04, 12:39
Salt och peppar-chips är tråkiga.
Jag funderar på att döpa om bla bla bla till min senaste uppdatering på facebook.
Same shit
Jag funderar på att döpa om bla bla bla till min senaste uppdatering på facebook.
Same shit
Och så sitter du här också. Why?
Det är för det trevliga sällskapet, eller hur spoon? *hug*
Same shit
Jag försökte prata om universum igår men inte så många nappade.
Holmeros
2012-09-04, 13:43
Jävla skitdag.
Jävla skitdag.
WlBiLNN1NhQ
Holmeros
2012-09-04, 13:57
WlBiLNN1NhQ
Ja, såklart! 1,5 timma helvete kvar, sen får jag gymma iallafall. Sen äta. Sen sova. Så om 1,5 timma är allt finfint!
Jag försökte prata om universum igår men inte så många nappade.
The universe ... it's huge, man... O.o
Nattljus
2012-09-04, 14:09
Så länge det är skönt i den lilla hörnan av världen jag befinner mig i så är jag nöjd :sleep:
Mjo, länkade den här igår med men
17jymDn0W6U
stort är det
Och det sjukaste av allt är att vi inte ens har sett hela heller, för allt vi vet kan vi ju bara ha sett mindre än nån promille liksom.
Mjo, länkade den här igår med men
stort är det
Har du reflekterat över avståndet mellan partiklarna inuti en atom? Du har ett universum där också.
Har du reflekterat över avståndet mellan partiklarna inuti en atom? Du har ett universum där också.
Jag tycker det är sjukt att när universum nu är så stort som det är så borde det rimligtvis finnas en planet med människor på precis som oss men frågan är varför det inte finns någon planet som har människor på precis som oss fast flera tusen år fram rent teknologiskt och har rymdskepp och hela fadderullan precis som Star Wars/motsvarande?
Jag tycker det är sjukt att när universum nu är så stort som det är så borde det rimligtvis finnas en planet med människor på precis som oss men frågan är varför det inte finns någon planet som har människor på precis som oss fast flera tusen år fram rent teknologiskt och har rymdskepp och hela fadderullan precis som Star Wars/motsvarande?
Slutaaa, prata om kaffe istället. Min hjärna exploderar*gah!*
Eller en planet befolkad endast av nakna befruktningstörstiga krigarkvinnor i åldern 20-40år som rustar upp inför den intergalaktiska häradsbetckarens ankomst, dvs Moi.
Måste fixa rymdskepp...
Holmeros
2012-09-04, 14:25
Jag började precis skriva ett svar till dig. Om hur jag undviker såna tankar för man bara mindfuckar sig själv. Och istället för att nämna det i en mening så slutade jag skriva efter typ 20 meningar.
Jag mindfuckade alltså mig själv, när jag skulle berätta att jag undviker det.
Istället för att babbla borde jag arbeta, har så sjukt mycket att göra. Men den här jävla dagen tar kål på mig, jag vill bara gå heeeeeeem! *gah!*
NO. Science.
Eller en planet befolkad endast av nakna befruktningstörstiga krigarkvinnor i åldern 20-40år som rustar upp inför den intergalaktiska häradsbetckarens ankomst, dvs Moi.
Måste fixa rymdskepp...
Det är ju inte helt omöjligt eftersom det finns oändligt med planeter, oändligt stor chans att det skulle vara möjligt?
Det är ju inte helt omöjligt eftersom det finns oändligt med planeter, oändligt stor chans att det skulle vara möjligt?
Moste fiksa rumdsjepp.
Moste fiksa rumdsjepp.
Betänk också att om det finns oändligt med planeter och oändligt många scenarion måste det alltså finnas en planet med människor på precis som våran där en användare på ett forum vid namn Krampus redan har ett rymdskepp.
Latissimus Dorsi
2012-09-04, 14:37
Betänk också att om det finns oändligt med planeter och oändligt många scenarion måste det alltså finnas en planet med människor på precis som våran där en användare på ett forum vid namn Krampus redan har ett rymdskepp.
Det finns t.o.m en planet där TREX inte är dryg, och jag är väldigt rutinerad.
Det finns t.o.m en planet där TREX inte är dryg, och jag är väldigt rutinerad.
Det lär även finnas en planeter där Latissimus Dorsi går klädd i kvinnokläder och tuggar fradga.
Och en annan planet där vi två är homosexuellt gifta och har ett stort hus tillsammans!
Han borde verkligen skänka en tanke till sina rymdskeppslösa bröder..
Kan inte ni science-bros uppfinna en teleporter så man slipper mecket med restider? Beam me up, Scotty, liksom. Kthxbai.
Kan inte ni science-bros uppfinna en teleporter så man slipper mecket med restider? Beam me up, Scotty, liksom. Kthxbai.
Vänta..Det ringer på dörren...
Det finns en O_Wao på en planet i ett annat universum som redan har rest och sett hela världen.
Hey we ain't gotta talk about it - jag går och GÖR kaffe istället (tack för tipset).
Latissimus Dorsi
2012-09-04, 14:46
Jag har redan världens bästa idé vi skriver ett dokument där det står ''Vänliga tidsresenärer om ni ser detta res tillbaka till 2012 4 september och visa oss eran teknologi'' så väntar vi massa massa år och om 100 år säger vi när tidsmaskinen är uppfunnen så ser dom dokumentet och reser tillbaka och ger oss tidsmaskinen
:krampus:krampus:krampus
Det finns en O_Wao på en planet i ett annat universum som redan har rest och sett hela världen.
Resa över hela världen funkar i realtid. Det jag tänker på är om man vill träffa vännerna som bor över hela Sverige, eller nånstans i Europa, då vore det skönt med en teleporter. Så man liksom kan kliva över och hänga och se på film en kväll och sen beama hem utan att det blir sånt meck.
Vänta..Det ringer på dörren...
Det var interstellärkrampus som sa att han läst tråden för 400år sedan och att han hade lösningen på teleporteringsproblemet åt dig. Han sa att du fått ut ett arv av den där andra O_Wao som sett och rest hela världen och tyckte du behövde teleporteras. Hon slog sig ner i Nigeria tydligen. Dock behöver han att du ger honom 7600kr först så han kan lösa det juridiska...
Han skulle komma till dig nästa vecka. Han heter Krampus. 176cm, 120kg. Rätt snygg måste jag säga. Ser ut som jag.
Nattljus
2012-09-04, 14:56
*hug*
Ta en tupplur. Världen är kvar när du vaknar :sleep:
*hug*
Ta en tupplur. Världen är kvar när du vaknar :sleep:
Haha..=)
tack för tipset... Får nog gå en tur med dammsugaren ist.
mangemani
2012-09-04, 15:14
grillad kyckling efter en hård arbetsdag*mumma*:eating:
Nattljus
2012-09-04, 15:17
Mumma? Jag åt kardemummakryddade scones innan idag. Det var gott *popcorn*
http://www.facebook.com/pages/GYM-Inspiration-Motivation-Tips-/249484201796668
mangemani
2012-09-04, 15:20
Mumma? Jag åt kardemummakryddade scones innan idag. Det var gott *popcorn*
kan väl funka det med, men var så jäkla sugen på kyckling, så:)
Det var interstellärkrampus som sa att han läst tråden för 400år sedan och att han hade lösningen på teleporteringsproblemet åt dig. Han sa att du fått ut ett arv av den där andra O_Wao som sett och rest hela världen och tyckte du behövde teleporteras. Hon slog sig ner i Nigeria tydligen. Dock behöver han att du ger honom 7600kr först så han kan lösa det juridiska...
Han skulle komma till dig nästa vecka. Han heter Krampus. 176cm, 120kg. Rätt snygg måste jag säga. Ser ut som jag.
Future O_Wao skulle veta att Present O_Wao inte skulle gå på en sån sak. ^^
Novaindex
2012-09-04, 15:25
Blir man inte glad o stolt över sin älskade dotter på elva år när man kommer hem efter en lång arbetsdag och hon har städat hela lägenheten o diskat så jag ska få slippa göra det <3 gulljänta!!! Hela familjen utom sonen är förkylda oxå så hoppas det blir bättre innan vi ska ha barnledig helg plus har jag inbokad intervallträning med en kompis på torsdag så bara att försöka kurera mig tills dess!!!
Helt klart en glad mamma idag iaf :-D <3
Imorgon har jag inte tränat på en vecka. Jag har gått med riktigt ont i halsen men inte direkt snorat mycket bara lite nu i slutändan, hade fortfarande idag när jag vaknade lite ont men nu har det bättrat till sig :)
Arbetslös och för tillfället utan bil så finns inte så mycket jag kan ägna mig åt förutom att ägna mig åt min hobby. Nu har jag suttit hemma 1 vecka av min diet utan träning och med ca 1000 kalorier i taget :( Känns som jag tynar bort..
Borde jag träna idag?
Och hur sjuka måste ni vara för att stanna hemma?
mangemani
2012-09-04, 15:34
Imorgon har jag inte tränat på en vecka. Jag har gått med riktigt ont i halsen men inte direkt snorat mycket bara lite nu i slutändan, hade fortfarande idag när jag vaknade lite ont men nu har det bättrat till sig :)
Arbetslös och för tillfället utan bil så finns inte så mycket jag kan ägna mig åt förutom att ägna mig åt min hobby. Nu har jag suttit hemma 1 vecka av min diet utan träning och med ca 1000 kalorier i taget :( Känns som jag tynar bort..
Borde jag träna idag?
Och hur sjuka måste ni vara för att stanna hemma?
delade åsikter om det på forumet.
en del säger att man ska vänta tills man är helt frisk(inge halsont och snuva alls) och vissa säer att det är helt ok att träna med lite ont i halsen och lite snuva.
jag personligen är en utav dem som går efter det sistnämnda.
har jag feber, hög feber uppåt 39-40 grader, så tränar jag aldrig, men har jag bara lite halsont, typ en sån där tjurig man brukar ha efter en förkylning, så tränar jag.
en del säger att man ska vänta tills man är helt frisk(inge halsont och snuva alls) och vissa säer att det är helt ok att träna med lite ont i halsen och lite snuva.
har jag feber, hög feber uppåt 39-40 grader, så tränar jag aldrig, men har jag bara lite halsont, typ en sån där tjurig man brukar ha efter en förkylning, så tränar jag.
väntar nog en dag till eller så eftersom att jag inte vill ta ut kroppen till max känns det lite onödigt *rolleyes*
Man måste inte supa för att ha kul ;) Nu har jag gjort flera nya teckningar och igår skrev (använder en kombination av papper+penna och videoinspelningar) min bästa låt hittils, under 20 år av periodiskt låtskrivande och flera hundra låtar (jag har över 100 på en hårddisk outgivna). Det här är inte någon hitlåt, så jag tänker inte vänta med att ge ut den till jag har (tillgång till) hifi-teknik, däremot behöver jag både videokamera, trumset och elbas först. Vad kan gå fel? Texten är en relativt lång berättelse, fiktiv men det är en personlig vision jag haft några år. Det kommer förmodligen låta Soundgarden, Chuck (Schuldiner), Quorthon och Tool... Men jag måste hitta en ny sångteknik för det är ingen av dom jag lärt mig sista åren, rensång (á la Ozzy) och growl.
Under hela tiden jag skrivit musik har jag inte varit full en enda gång, samband kanske. Däremot har det varit bra för sången att dricka minst en öl innan spelning. Fylle-efterfester har jag visserligen varit på, men inte full...!
Blir natten i glada huddik idag, nån som vet nått kul att göra där?
Mina nya byxor är trasiga efter en dag. *gah!* Reklamera! *grr27*
Mina nya byxor är trasiga efter en dag. *gah!* Reklamera! *grr27*
Vilka dumma byxor!
Jag har typ 18 par byxor i garderoben och nästan alla är fula eller för stora. Köpa fler! :D
Vilka dumma byxor!
Jag har typ 18 par byxor i garderoben och nästan alla är fula eller för stora. Köpa fler! :D
Arton par?! O.o Jag har typ... tre par jeans och två par kostymbyxor. Och de trasiga då... *rolleyes*
Blir natten i glada huddik idag, nån som vet nått kul att göra där?
Skaffa rosa plastörhängen och rosa plastskärp och gå ut på valfritt ställe. Jag var där på besök en sommardag, BAM - rakt in i 80-talet!
Vilka dumma byxor!
Det var inte få!:ike
Avatartext för Madame- kaffekarkande brallis.
Vilka dumma byxor!
Benträningen går bra hör jag :)
Arton par?! O.o Jag har typ... tre par jeans och två par kostymbyxor. Och de trasiga då... *rolleyes*
Jag har nog 15 i garderoben. Kan använda 2 par :(
ja. Eller det beror på hur man räknar, får sommarbyxorna vara med? Men ett par jeanskortbyxor, två par färgglada kortkorta sommarshorts, två par jeanspiratbyxor (mörka+ljusa) ett par sandfärgade piratbyxor, två par skinny jeans (ljusa+mörka) två par baggy skejtarbralls (ljusa+gråa) ett par gamla g-star hiphopish stil, ett par röda tajta jeans, ett par urtvättade gråa rockiga, ett par svarta. Hmm där var bara 14. slängde ett par tidigare idag, de var slitna och för stora. Nu har jag kommit på att jag inte vill se ut som en pojk med skejtarbyxor utan växlar över till mina mer kvinnliga jeans. De flesta är för stora och/eller passar inte till mina nya skor så det blir typ 2 par kvar då :D
De flesta är för stora och/eller passar inte till mina nya skor så det blir typ 2 par kvar då :D
Fler skor! Moar *flex*
Benträningen går bra hör jag :)
Flera av dem köptes när jag vägde närmare 70 kg, och nu väger jag närmare 60 :)
Hur orkar folk ha 10+ skor/byxor/väskor? Jag säljer av eller slänger när det blir för mycket. Tror aldrig jag har ägt mer än 3-4 par skor samtidigt tex. Mitt ex hade lätt över 30, varav nästan alla var sådana hon inte använde.
Fler skor! Moar *flex*
Ja jag tänkte det med, men det är dyrare att köpa flera skor än flera bralls!
Hur orkar folk ha 10+ skor/byxor/väskor? Jag säljer av eller slänger när det blir för mycket. Tror aldrig jag har ägt mer än 3-4 par skor samtidigt tex. Mitt ex hade lätt över 30, varav nästan alla var sådana hon inte använde.
Det är kul att ha grejor och om man har många grejer så slits dom inte så mycket heller. Så det bygger fort på sig. Inte för att jag har så mycket men ungefär så tänker jag.
T o m jag har 10 par skor/kängor och det samma för byxor och jag skulle behöva några par skor till för att kunna växla mer.
WHITEFOLKS
2012-09-04, 17:01
slash slash cut cut
Så länge man inte har feber är det OK att träna sa nån pantat tant på vårdcentralen till mig när jag var illamående, knappt kunde prata och var "feberöm" (Gjorde ont att ha t-shirt på sig) över hela ryggen.
Min trailer valde att säga *kaputt!*
Dagen blev genast längre igen. Redan väntat över 1 h på bärgare
mangemani
2012-09-04, 17:42
Så länge man inte har feber är det OK att träna sa nån pantat tant på vårdcentralen till mig när jag var illamående, knappt kunde prata och var "feberöm" (Gjorde ont att ha t-shirt på sig) över hela ryggen.
ok, tar det som att du är utav den andra åsikten;)
Southwind
2012-09-04, 18:35
Fan också, varför kan inte någon högre makt ge mig en enda möjlighet till att få ordning på mitt liv.
BARA EN LITEN JÄVLA MÖJLIGHET
Dags att ta en hög dos neuroleptika och skölja ned det med en flaska Theralen och gå och lägga sig. Knockar ut mig några dygn förhoppningsvis.
God natt.
wööööäääääh! Jag har N0LL motivation att gå å gymma. har vilat två dagar nu, orkar fan inte träna idag heller men "måste" om jag ska hålla mig synkad med planen för de mål som jag vill uppnå. Egentligen vill jag bara gå ut å dansa å supa typ.
wööööäääääh! Jag har N0LL motivation att gå å gymma. har vilat två dagar nu, orkar fan inte träna idag heller men "måste" om jag ska hålla mig synkad med planen för de mål som jag vill uppnå. Egentligen vill jag bara gå ut å dansa å supa typ.
Ligger målet långt fram i tid? Om du snart är framme så kan det vara värt det. Annars säger jag lev livet :)
Ligger målet långt fram i tid? Om du snart är framme så kan det vara värt det. Annars säger jag lev livet :)
öööh jag vet inte. det är väl som etapper. Om inte den här etappen når önskat resultat vill/kan jag inte hoppa på nästa etapp. Typ. men har redan ölat å vinat typ... 5 ggr senaste månaden. Inte bra! Innan det var det typ ett år sen jag drack.
öööh jag vet inte. det är väl som etapper. Om inte den här etappen når önskat resultat vill/kan jag inte hoppa på nästa etapp. Typ. men har redan ölat å vinat typ... 5 ggr senaste månaden. Inte bra! Innan det var det typ ett år sen jag drack.
Av det som jag läst i journalen så verkar ju träningen rulla på bra ändå trots ölandet. Viktigt att hinna med det också mellan etapperna.
Tycker jag :)
Av det som jag läst i journalen så verkar ju träningen rulla på bra ändå trots ölandet. Viktigt att hinna med det också mellan etapperna.
Tycker jag :)
Ja jo. Men i längden funkar det inte. Ikväll har jag ändå ingen att gå ut med så att skippa träningen till förmån för... soffslappande?! är inget alternativ. here we go, årets mest pannbeniga pass, hej hopp. just do it.
Ja jo. Men i längden funkar det inte. Ikväll har jag ändå ingen att gå ut med så att skippa träningen till förmån för... soffslappande?! är inget alternativ. here we go, årets mest pannbeniga pass, hej hopp. just do it.
Blir ju en balansgång det där. Men soffan kan man inte välja före gymet. Så go go! *flex*
Dansa å supa, woo!
mangemani
2012-09-04, 19:28
varför ska trocadero vara så gott för!
nyss uttagen ur frysen och små is flarn har hunnit bildas i den, ghaa
Varför är det bara skräp på tv för?!
Varför är det bara skräp på tv för?!
För att du skall kunna göra något vettigare än att glo på dumburken.
Hej babbla!
Nu har jag internet igen ;D wii
För att du skall kunna göra något vettigare än att glo på dumburken.
Fair enough.
Hej babbla!
Nu har jag internet igen ;D wii
Hej Melor! *vinkar*
Hej Melor! *vinkar*
Haaaai *cupid*
Jag har fått eget rum. Och en säng! WOOO! Rena lyxen jö!
Tjena Babbla.
http://lyckotroll.blogg.se/images/2009/aldre_fotgangare_med_rullator_foto_kalle_riggare_4 7955900.jpg
Haaaai *cupid*
Jag har fått eget rum. Och en säng! WOOO! Rena lyxen jö!
WOOO! En säng! *high five*
Tjena Babbla.
http://lyckotroll.blogg.se/images/2009/aldre_fotgangare_med_rullator_foto_kalle_riggare_4 7955900.jpg
Hej Stoltz!
Mötte städerskan i hotellkorridoren när jag var klädd i endast kallingar och converse förut..
Tjena Babbla.
Heeeeej
http://www.seriegalleriet.se/galleri/004107.jpg
WOOO! En säng! *high five*
It is the nice!!
Jag hittade den där gamla tråden där gamla kolomedlemmar bedömde varandras utseende. Melor för fem år sen på typ studentbal? Jetesöt! :D
Jag hittade den där gamla tråden där gamla kolomedlemmar bedömde varandras utseende. Melor för fem år sen på typ studentbal? Jetesöt! :D
Noooooooooooooo! Det är 2006 isf, så 6 år sen.. Shit va tiden går snabbt *gah!* Åldersnoja. Bah!
Noooooooooooooo! Det är 2006 isf, så 6 år sen.. Shit va tiden går snabbt *gah!* Åldersnoja. Bah!
Hihihihi!
Jävligt modigt iaf att lägga upp bilder på sig själv i en sån tråd (speciellt här), det hade jag aldrig vågat.
Bra grävt av en sked eller hur :d
Massa roliga bilder.
Bra grävt av en sked eller hur :d
Massa roliga bilder.
Bra grävt, måste tagit tid med bara en sked. ;)
Postaråwao! *popcorn*
Posta vadå?
Bra grävt, måste tagit tid med bara en sked. ;)
Inga problem med en stor sked.
JBV9Hdroh70
Postaråwao! *popcorn*
plusetdårå!
Bilden, din tratt. -.-
På vad? Jag hänger verkligen inte med.:confused:
Noooo inga sådana bilder i babbla!
Inte bilden på mela i alla fall, wao. ;)
Kejrå mela. :(
Nej, bilderna på mela får ni leta reda på själva, latmaskar. ^^
Du vet ju redan hur jag ser ut Vuntepunte? ;)
Muhaha, man få ha grävarskillz. Tror inte att jag hade kunnat hitta bilden själv... o.O
Hemsk bild, lol.
Leta själv, latmask! *slap*
leta själv, latmask! *slap*
+1
Och allt som jag offrat och bjudit på i det här forumet och ni...
Hahahh, pm av spoon - Till tråden i sin helhet, fy fan vad hemsk/rolig den var :D
Och allt som jag offrat och bjudit på i det här forumet och ni...
Hahahh, pm av spoon - Till tråden i sin helhet, fy fan vad hemsk/rolig den var :D
Spoon slevar ut gamla synder!
Jag känner på något sätt att jag hade skämts mer för den tråden om det inte var för mina meme-bilder där jag själv spelat huvudrollen :D
Haha, härligt tidningen, jag hoppas det är en felskrivning
"Offret, en man i 30-årsåldern, har träffats av minst tre skott. Bland annat träffade ett skott i baklåret. Han är förd till sjukhus.
En förundersökning gällande grov misshandel är inledd."
Nooo teh horror. Jävla spoon!
HUSK! Jag vet vart du bor, unge man!!
Du var ju fin på de bilderna *cupid*
Lite ung kanske... :D
Du var ju fin på de bilderna *cupid*
Lite ung kanske... :D
DE?? Gud, jag minns inte vilka jag lagt upp. Lolz.
Pfft, du gillart! Alltid fint med lite lammisar ;D
Puh. Jag kan knappt röra mig. Träningsvärken!
Ni pratar gamla bilder hör jag? Jag såg ingen URL. Var är den?
hej kids
Tja!
Kom mitt mms någonsin fram till dig? Fick ca sju "Can't send" innan det verkade gå :D
Puh. Jag kan knappt röra mig. Träningsvärken!
Ni pratar gamla bilder hör jag? Jag såg ingen URL. Var är den?
Finns ingen URL. Ingen alls.
DE?? Gud, jag minns inte vilka jag lagt upp. Lolz.
Pfft, du gillart! Alltid fint med lite lammisar ;D
..Kortisar i alla fall :D
Anatis87
2012-09-04, 21:17
Määääh, ja vill se ju =D Mela, PLZZZZ! =D
Försöker vara fjortis, går sådär känner jag
:em:
hej kids
HAAAAIII!!
..Kortisar i alla fall :D
Jag har några kompisar under 155cm? Ez najs?
Määääh, ja vill se ju =D Mela, PLZZZZ! =D
Lol. asså... Jag ser typ likadan ut. Tror jag.
Är 16 år på bilder på mitt truckkort och ser fan likadan ut fortfarande...
Försöker vara fjortis, går sådär känner jag
Sådär? :D
:em:
Du vet inte vart jag bor nu ;D Muha!
Anatis87
2012-09-04, 21:21
Mela, be nice... Give me!
Asså, jag har inte länken till tråden, och bilderna är long gone på min dator.. Så du får nog smöra för skeden...
Men jag vet som sagt vart han bor... Och tränar. I'll hunt him down and kick his ass.
Asså, jag har inte länken till tråden, och bilderna är long gone på min dator.. Så du får nog smöra för skeden...
Men jag vet som sagt vart han bor... Och tränar. I'll hunt him down and kick his ass.
My lips are sealed.
Fast det var en snygg bild. Hur kan det bli dåligt med det motivet *screwy*
My lips are sealed.
Fast det var en snygg bild. Hur kan det bli dåligt med det motivet *screwy*
*cupid* x 2
Asså, smörarn ;D hihi..
Börjar bli nervös nu, snart dags för di GRANDE fest!
I morrn skall vara med i en video... spela badguy ... skall bli skoj.
I morrn skall vara med i en video... spela badguy ... skall bli skoj.
Smurfarna 2?
http://3.bp.blogspot.com/-IcA7gDYO8NQ/TV9FLCLbQZI/AAAAAAAAAPI/CGZkJmnr0iI/s1600/Gargamel.jpg
ok, tar det som att du är utav den andra åsikten;)
Nej då, jag var och tränade sen :) Det gick rätt bra faktiskt, men kände mig bra gjorde jag inte och det är efter det sen som jag har mer eller mindre slutat bry mig om hur det känns (eftersom det uppenbarligen inte verkar spela någon roll i alla fall?)
Smurfarna 2?
http://3.bp.blogspot.com/-IcA7gDYO8NQ/TV9FLCLbQZI/AAAAAAAAAPI/CGZkJmnr0iI/s1600/Gargamel.jpg
Ha ha ha kung!!!
Anatis87
2012-09-04, 21:39
Spoon, se du har fårr Melas välsignelse, skicka PM *popcorn*
4Af8fiGXWTo
Nejhepp då får den här kvällen avslutas med en bulklåt.
4Af8fiGXWTo
Nejhepp då får den här kvällen avslutas med en bulklåt.
Det där är en cardiolåt, den dansar man till! :booty:
Okej seriöst nu, no smurfing - Vad ska du spela för badguy och i vad Pirre? :)
Det där är en cardiolåt, den dansar man till! :booty:
Samtidigt som man häller ett paket strösocker över kroppen. Yes?
Samtidigt som man häller ett paket strösocker över kroppen. Yes?
Verkar stökigt? *screwy*
Verkar stökigt? *screwy*
4PhM8KJJMzs
@ 3:40
WHITEFOLKS
2012-09-04, 22:40
Satte upp en Q3A server, nån timme senare är halva östeuropa inne och battlar.
Spartansk
2012-09-05, 00:01
Hej hej babbla! Jag har druckit för mycket kaffe!
Nattljus
2012-09-05, 04:23
Morrn cofffee
Jag la ägg på köksgolvet. Gud vad mycket ägg det.får.plats i.ett.ägg. :((
*punkterärmellanrum*
Exakt tre månader till jag är hemma i Luleå och Sverige. Fiiiifan vad jag ska äta kvarg!!!!!!!!111
Har de inte kvarg i Australien J.V? *popcorn*
Holmeros
2012-09-05, 07:32
Morrn!
Jag är sjukt orolig över min axel. Såhär länge ska man inte ha ont... :(
God morsning alla snorkråkor! Bara 4 dagar kvar:D
Har de inte kvarg i Australien J.V?Det finns om man verkligen letar, men billigaste jag hittat än så länge är 78kr för 300g. Ingen basvara direkt. :D
Blir första gången jag äter kvarg på 13 månader, wooh!
Morrn!
Jag är sjukt orolig över min axel. Såhär länge ska man inte ha ont... :(
Vad har hänt?
God morsning alla snorkråkor! Bara 4 dagar kvar:D
Får du åka söderut sen? *popcorn*
Det finns om man verkligen letar, men billigaste jag hittat än så länge är 78kr för 300g. Ingen basvara direkt. :D
Blir första gången jag äter kvarg på 13 månader, wooh!
Nej det var ju sjukt dyrt. Lyxlördag = en bytta kvarg? :D
Holmeros
2012-09-05, 07:45
Vad har hänt?
Bra fråga. Jag märkte för några veckor sedan att det gjorde ont vid bröst/axel pressövningar, så jag höll mig borta från det. I fredags körde jag tunga lutande hantelpressar igen och fick så sjukt ont, och det går inte över! *gah!*
Bra fråga. Jag märkte för några veckor sedan att det gjorde ont vid bröst/axel pressövningar, så jag höll mig borta från det. I fredags körde jag tunga lutande hantelpressar igen och fick så sjukt ont, och det går inte över! *gah!*
Nu finns det flera i tråden som är långt mer kvalificerade att svara på det här, men det låter som nervinklämning? Googla impingement. Går att stretcha bort, har jag för mig.
Holmeros
2012-09-05, 07:56
Nu finns det flera i tråden som är långt mer kvalificerade att svara på det här, men det låter som nervinklämning? Googla impingement. Går att stretcha bort, har jag för mig.
*cupid* !
Det verkar ligga något i det..
"I tidigt skede beror sjukdomen på en obalanserad axelmuskulatur. Dvs krafterna i rotatorcuffen är för svaga jämfört med krafterna i den övriga muskulaturen. Träning av rotationsmusklerna (rotatorcuffen) återställer balansen. "
Jag är fullkomligt sämst på att träna rotatorcuffar...
Holmer, kan vara något så "enkelt" som en överbelastningsskada. Man får vila bort det.
Waosan, yes*cupid*
Holmeros
2012-09-05, 08:01
Men i vilken mån bör man vila? Räcker det med att undvika axelträning och pressövningar för bröst?
*cupid* !
Det verkar ligga något i det..
"I tidigt skede beror sjukdomen på en obalanserad axelmuskulatur. Dvs krafterna i rotatorcuffen är för svaga jämfört med krafterna i den övriga muskulaturen. Träning av rotationsmusklerna (rotatorcuffen) återställer balansen. "
Jag är fullkomligt sämst på att träna rotatorcuffar...
Man måste träna sina rotatorcuffar! Några extra övningar för baksida axel kan vara en idé också. Framsidan får ofta sitt "automatiskt" iom de övningar man redan gör.
Holmer, kan vara något så "enkelt" som en överbelastningsskada. Man får vila bort det.
Waosan, yes*cupid*
:thumbup:
Nej det var ju sjukt dyrt. Lyxlördag = en bytta kvarg?Riktigt så lyxigt har vi inte råd med. :D
Holmeros
2012-09-05, 08:10
Man måste träna sina rotatorcuffar! Några extra övningar för baksida axel kan vara en idé också. Framsidan får ofta sitt "automatiskt" iom de övningar man redan gör.
Men det är ju så tråååååkigt!
Nåja. Bäst att ta tag i det. Ska testa idag om det ens är lönt nu när jag har ont, eller om jag får avvakta och vila bort smärtan först..
Men det är ju så tråååååkigt!
Nåja. Bäst att ta tag i det. Ska testa idag om det ens är lönt nu när jag har ont, eller om jag får avvakta och vila bort smärtan först..
Jag kör lätta rotatorcuffsdrag i CC som uppvärmning på axelpassen, det räcker för mig. Typ 2x10, tar inte jättelång tid ändå, jämfört med att gå runt och ha ont. ;)
Holmeros
2012-09-05, 08:49
Jag kör lätta rotatorcuffsdrag i CC som uppvärmning på axelpassen, det räcker för mig. Typ 2x10, tar inte jättelång tid ändå, jämfört med att gå runt och ha ont. ;)
Ska följa dina råd! Träna axlar är så jävla roligt, bortsett från cuffarna. Men det är väl bara till att få rutin på skiten så det blir gjort ^^
Ska följa dina råd! Träna axlar är så jävla roligt, bortsett från cuffarna. Men det är väl bara till att få rutin på skiten så det blir gjort ^^
Kom ihåg att köra rotcuffarna utåt/inåt och uppåt. Jag är mest sladdrig uppåt, vilket tog en stund att komma på.
Holmeros
2012-09-05, 08:59
Kom ihåg att köra rotcuffarna utåt/inåt och uppåt. Jag är mest sladdrig uppåt, vilket tog en stund att komma på.
Att bara göra rörelsen uppåt med vikten av min egen arm gör ont nu.. :(
Knakar gör det också :|
Att bara göra rörelsen uppåt med vikten av min egen arm gör ont nu.. :(
Knakar gör det också :|
Då kanske du ska vila lite några dagar innan du börjar, som rooz säger. ;)
Gomorron, folket.
Nja du är 5 timmar för sen.
Gomorron, folket.
Sovit till nu? Tss, vilken dekadens. *rolleyes*
Nja du är 5 timmar för sen.
Jasså? Jag tyckte att jag var precis i tid, för kaffet blev just klart...
Sovit till nu? Tss, vilken dekadens. *rolleyes*
Dekadens är mitt mellannamn! Akta dig för mig. ;-)
Började dagen med våfflor och grädde. It's gooood.
Åh, ägnar du dig också åt dekadens? Trevligt!
Dekadens är mitt mellannamn! Akta dig för mig. ;-)
Jag är på tredje koppen kaffe... cofffee
Äh, du är inte så läskig. ^^
Ooh, våfflor, det var länge sedan. Kanske våffelfest ikväll? *jorgen*
Jo det är sant. Bra timing.
Jag har också ätit våfflor! Alltid våfflor på onsdagar.
Äh, du är inte så läskig. ^^
*mini
Ooh, våfflor, det var länge sedan. Kanske våffelfest ikväll? *jorgen*
Kanibalism?
Jo det är sant. Bra timing.
Menar just det. Du skedis, har ni nordmenn en databas med registrerade SL-resultat?
Holmeros
2012-09-05, 09:43
Jag vill göra egen pizza. Har så många matlådor så måste vänta :(
*mini
Kanibalism?
*klappar* Snel bumbibjörn.
Nja, det är en annan sorts våfflor. Frasvåfflor istället för knaswåfflor.
Mörrn mörrn
Tjabba Nisse! Sugen på lite markkamp imorron?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.