Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Holmeros
2013-12-19, 20:48
Ska du köpa den senare när den har blivit dyrare? Du tjänar ju nästan pengar på att köpa den nu :)
Vem jobbar du för?
Jag vill ha varm choklad, gott när halsen är öm. Men orkar jag? Manuell poll.
StarkaUlf
2013-12-19, 20:50
Vem jobbar du för?
Jag vill ha varm choklad, gott när halsen är öm. Men orkar jag? Manuell poll.
Ja!
Nordenator
2013-12-19, 20:56
Nu äre bara en jobbdag kvar till julledigheten! Den må vara lång som fan och det är bara att hoppa in en bil direkt efter, men sen är jag ledig en hel vecka. Ska bli gött :D
*host host* Dravenas avatartext. *host*
:d
*host host* Dravenas avatartext. *host*
:d
Oj, vad har jag missat? :D
Edit: LOL! :laugh:
Hahaha,ni är inte kloka på det här stället. *cupid*
Projektrapport inlämnad idag. Lite småkrafs imorn, men efter det så är det JUL!
Avafan! Varför regnar det i Skåne? Vem har dödat spindlar? va? Va? VA? Såhär kan vi inte ha det, styr upp detta nu Herr Holmeros och Fröken Mela! *grr*
Projektrapport inlämnad idag. Lite småkrafs imorn, men efter det så är det JUL!
Hipp hippgod jul! *hug*
WHITEFOLKS
2013-12-19, 21:27
Jag har klippt mig. Det blev fantastiskt.
Hipp hippgod jul! *hug*
:)
Ledigt över jul och nyår ska bli så förbaskat skönt.
StarkaUlf
2013-12-19, 21:42
Så fort jag ska slå in ett paket som inte är rektangulärt eller fyrkantigt *facepalm*
http://th05.deviantart.net/fs70/200H/f/2012/199/e/a/i_have_no_idea_what_i__m_doing_by_xxsnowblazerxx-d57rclw.jpg
Andy.da.wohoo
2013-12-19, 21:42
Avafan! Varför regnar det i Skåne? Vem har dödat spindlar? va? Va? VA? Såhär kan vi inte ha det, styr upp detta nu Herr Holmeros och Fröken Mela! *grr*
Ja, upp med allt regn till Göteborg nu för tusan!
Så fort jag ska slå in ett paket som inte är rektangulärt eller fyrkantigt *facepalm*
http://th05.deviantart.net/fs70/200H/f/2012/199/e/a/i_have_no_idea_what_i__m_doing_by_xxsnowblazerxx-d57rclw.jpg
Då lägger man grejen i nåt som är rektangulärt eller fyrkantigt! Tadaaa! :D
StarkaUlf
2013-12-19, 21:49
Då lägger man grejen i nåt som är rektangulärt eller fyrkantigt! Tadaaa! :D
Haha, du är för klok! *hug*
Men om paketet redan är i en stor rund låda, och jag inte har en större fyrkantig låda, då skiter det sig ändå! :) Och en låda i en låda känns ju tråkigt :D
Det är ok om jag postar min önskelista här va?
Cykelslang x??
Cykeldäck x2
Stänkskärmar
Hjulpar med 7/8 delad kassett (låg prio)
Ny sadel
Nya handtag
Laptop
Surfplatta
Förstärkare
Mindre stativhögtalare
Väggfästen
NAS
Nya glasögon
Det är inte lätt att prioritera alltså. Tyvärr är det lite väl mycket för att bara gå bananas och skaffa allt typ samtidigt.
Jag jobbar ute vid Centralstationen här i Göteborg och kom nyss hem från jobbet. Runt 21 smällde något som fan borta vid entrén och det kom massa polisbilar och skit. Har ingen aning om vafan det var för när jag slutade jobba var de borta. Det står inget om det på nyhetssidorna heller. Jävla jobbigt, jag vill ju veta vad det var som hände!
Andy.da.wohoo
2013-12-19, 22:44
Huvva vad ekonomi är segt.
Nordenator
2013-12-19, 22:53
Jag jobbar ute vid Centralstationen här i Göteborg och kom nyss hem från jobbet. Runt 21 smällde något som fan borta vid entrén och det kom massa polisbilar och skit. Har ingen aning om vafan det var för när jag slutade jobba var de borta. Det står inget om det på nyhetssidorna heller. Jävla jobbigt, jag vill ju veta vad det var som hände!
Jag jobbar i en källare så jag får höra allt som hänt omkring mig per ryktesväg. Ser inget någonsin ^^
Usch vad jag hatar sånthär. Tanken var att fira nyår med en barndomsvän, hans tjej och deras barn. Vi har inte träffats på hur länge som helst förutom lite telefon, FB och liknande, har verkligen sett fram emot detta (känt honom i ... 25 år nu typ). BOOM! från ingenstans, hans far har cancer som inte går och stoppa, han går på smärtbedövande och har inte långt kvar. Jag kan inte fira med honom på nyår, han ska juh va med sin far, vilket jag vet att han vill. Eller? Blir konstigt om jag sitter med på ett hörn när han, hans syskon, deras barn etc. sitter runt ett bord där fadern står på dödens kant.. Då blir det ett ensamt nyår i Stockholm, tråkigt men kommer inte stå mellan min vän och hans far den sista stunden.. Men urk. Tackat nej till allt annat och bara.. Bajs. Samtidigt som jag pratar och pratar med min vän och känner hans sorg så känner jag ändå bara ångest över nyår, vilket jag inte borde. Usch.. *gah!**cry*
Vet inte hur jag ska reagera..
Behövde skriva av mig, trodde jag växt ifrån den här 18-årsmentaliteten med nyår och hantera känslor och skit. Uppenbarligen inte. Aja, gonatt.
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/a5dQjbN_460sa_v1.gif
Andy.da.wohoo
2013-12-20, 00:11
Usch vad jag hatar sånthär. Tanken var att fira nyår med en barndomsvän, hans tjej och deras barn. Vi har inte träffats på hur länge som helst förutom lite telefon, FB och liknande, har verkligen sett fram emot detta (känt honom i ... 25 år nu typ). BOOM! från ingenstans, hans far har cancer som inte går och stoppa, han går på smärtbedövande och har inte långt kvar. Jag kan inte fira med honom på nyår, han ska juh va med sin far, vilket jag vet att han vill. Eller? Blir konstigt om jag sitter med på ett hörn när han, hans syskon, deras barn etc. sitter runt ett bord där fadern står på dödens kant.. Då blir det ett ensamt nyår i Stockholm, tråkigt men kommer inte stå mellan min vän och hans far den sista stunden.. Men urk. Tackat nej till allt annat och bara.. Bajs. Samtidigt som jag pratar och pratar med min vän och känner hans sorg så känner jag ändå bara ångest över nyår, vilket jag inte borde. Usch.. *gah!**cry*
Behövde skriva av mig, trodde jag växt ifrån den här 18-årsmentaliteten med nyår och hantera känslor och skit. Uppenbarligen inte. Aja, gonatt.
Fyfan vad tråkigt, beklagar att alla planer gick i stöpet och beklagar å din polares vägnar. Däremot är det naturligt att ha lite ångest över att planerna gick i stöpet.
Finns det inget annat du kan hänga med på? Är ju 11 dagar kvar.
Anatis87
2013-12-20, 00:15
Nä, jag an ju f det på helger när jag är ledig oh polarna är upptagna osv. Därför jag oftast jobbar nyår för det r bara en hysteri att "åhh detta året var skit, nu blir nästa bättre" 3...2...1.....0!!! poff poff sedan är det över.
Men har du ingen annan polare att umgås med? Något av de tidigare ideerna som du sa nj till?
Fyfan vad tråkigt, beklagar att alla planer gick i stöpet och beklagar å din polares vägnar. Däremot är det naturligt att ha lite ångest över att planerna gick i stöpet.
Finns det inget annat du kan hänga med på? Är ju 11 dagar kvar.
*hug*
Det dyker säkert upp något, att fira nyår blir nog ändå inte .. så roligt just nu (har ändå vuxit upp med honom och har hängt en heeeel del med hans far)..
Andy.da.wohoo
2013-12-20, 00:21
*hug*
Det dyker säkert upp något, att fira nyår blir nog ändå inte .. så roligt just nu (har ändå vuxit upp med honom och har hängt en heeeel del med hans far)..
Fullt förståeligt. Det bästa du kan göra i denna situationen är att säga till din polare att det inte är någonting att fundera på, klart han ska vara med sin far och att du finns där för honom om du behövs. Men annars så bör du försöka leta upp någonting annat att göra, just för att försöka få bort tankarna från tråkigheten.
Ha! Jag spolar iofs ner en del spindlar men det var bra längesedan. Vi hade inte ens snö kvar i dalarna pga regn. Vädret lär ju knappast vara bättre i Göteborg :/
Åker 60tals tåg. ..tufftuff!!
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Nattljus
2013-12-20, 08:28
...vad ska du på 60-talet och göra? *jorgen*
Inte mitt fel att de fortfarande har de tågen i drift :/ men de är nice. Mycket mer plats än de nyare tågen. Har dessutom 4säten för mig själv :D får hoppas att ingen hoppar på i Karlstad.
Inte mitt fel att de fortfarande har de tågen i drift :/ men de är nice. Mycket mer plats än de nyare tågen. Har dessutom 4säten för mig själv :D får hoppas att ingen hoppar på i Karlstad.
Bara att se stor och farlig ut!
Holmeros
2013-12-20, 08:52
Åååååh så lite arbetstid kvar innan lite ledighet! Så SJUKT välbehövt.
Mycket mer plats än de nyare tågen.
Varje gång jag åker x2000 så blir jag förvånad över hur trånga och tråkiga de vagnarna är, enda fördelen är om man hamnar i första klass och får gratis frukt.
Nattljus
2013-12-20, 09:11
Jag hatar skånetrafikens nyare tåg. Stenhårda säten *gah!*
De gamla tågen är fulare men har acceptabel komfort cofffee
Holmeros
2013-12-20, 09:20
Varje gång jag åker x2000 så blir jag förvånad över hur trånga och tråkiga de vagnarna är, enda fördelen är om man hamnar i första klass och får gratis frukt.
Och kaffe. Glöm förfan inte gratiskaffet!
Sist jag reste med x2000 fanns det även en jäkla massa brownies. De var riktigt mumsiga *popcorn*
Bara att se stor och farlig ut!
Jag ser så liten ovh ynklig ut :(
största fördelen mee x2000s första klass är gratis internet. Men jag klarar min bra med surfen på telefonen bara.
Sist jag reste med x2000 fanns det även en jäkla massa brownies. De var riktigt mumsiga *popcorn*
Jag har minimer :D
Nej det är svårt att glömma den smaken...
Nordenator
2013-12-20, 09:48
Min förra tågresa var riktigt najs. Sthlm-GBG. Satte mig ned och slog på min playstation vita. Vid Partille hade jag spelat klart kapitlet jag höll på med och hade inte rest mig ur stolen sedan dess. Kändes som om jag varit där en halvtimme typ :D
Nordenator
2013-12-20, 09:57
Hmm.. Jag skulle träna innan jag tvättade så att jag kunde tvätta träningskläderna också. Det glömde jag och tänkte att jag tränar efter så att det inte blir så stressigt. Stupid brain.
Alltså, kön på Hemköp, det är där det händer!
Medan jag står där och trallar så står en kvinna med barnvagn bakom mig. Barnet ligger inte i barnvagnen utan går runt bland alla impulsköpen. Han (barnet) börjar dra i några godispåsar och tre-fyra stycken hamnar på marken.
"Jonas, rör inte dem..." säger mamman, men gör ingen ansats till att hänga tillbaka påsarna eller säga åt barnet att göra det.
Jag kanske är yrkesskadad, men den sortens attityd är på samma nivå som folkmord för mig, det brinner verkligen i ögonen på mig. Det går nån minut och ingenting sker förutom att barnet börjar pilla på några andra påsar. Suck.
"Ursäkta mig, barnet välte några påsar där." säger jag.
"Ja, jag vet. Jag sade till honom" svarar mamman lite förstrött.
"Jo, det var ju bra för all del, men ska du inte be honom att sätta tillbaka dem?"
"Det förstår ju inte han, han är bara två" blir den blixtsnabba comebacken som ska få mig att bli tyst och ge fan i henne. Nope.
"Heh. Jag är nog lite yrkesskadad, jag har jobbat i butik hela mitt liv och jag ser väl sådant mer än andra, men du bör ta upp dem själv i så fall"
"Jaha" säger mamman lite nervöst. Ingen har väl sagt till henne om sådant förut. "Det trodde jag att personalen kunde fixa"
Här är det viktigt att påpeka att där var låååånga köer och alla i personalen hade typ fått springa till kassorna för att det var så ovanligt mycket folk. Jag försöker le mot henne, men jag tror det såg ut så här:
http://www.empireonline.com/images/features/100greatestcharacters/photos/40.jpg
"Okej, jag menar inte att vara otrevlig mot dig, men det där är en riktigt oskön inställning. Personalen ska inte behöva städa upp efter dig och mig, de har fullt sjå med att serva kunder i kassorna, packa upp varor, se till att hyllorna är fulla. Välter du och jag något, då är det vår enkla skyldighet att se till att vi ställer tillbaka det. DU och JAG är inte två år!" säger jag och böjer mig ner och sätter tillbaka en av påsarna.
"Jag tog en. Jag litar på att du är en bra människa som respekterar personalen här och tar upp resten".
Först verkade hon sjukt förnärmad, sen verkade det som om hon prövande satte tillbaka en, testade på hur det kändes, och sedan satte hon tillbaka resten. Jag gav henne ett leende och tummen upp, sen var det dags för mig att betala.
Att en så liten sak kan bli så stor :D
Anatis87
2013-12-20, 10:51
Alingsås då alltså
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
WHITEFOLKS
2013-12-20, 10:53
Hon var nog inte så van vid att inte få som hon vill/behöva göra saker hon inte vill.
Soltz, Sveriges hemliga vardagshjälte *hug*
Alltså, kön på Hemköp, det är där det händer!
Medan jag står där och trallar så står en kvinna med barnvagn bakom mig. Barnet ligger inte i barnvagnen utan går runt bland alla impulsköpen. Han (barnet) börjar dra i några godispåsar och tre-fyra stycken hamnar på marken.
"Jonas, rör inte dem..." säger mamman, men gör ingen ansats till att hänga tillbaka påsarna eller säga åt barnet att göra det.
Jag kanske är yrkesskadad, men den sortens attityd är på samma nivå som folkmord för mig, det brinner verkligen i ögonen på mig. Det går nån minut och ingenting sker förutom att barnet börjar pilla på några andra påsar. Suck.
"Ursäkta mig, barnet välte några påsar där." säger jag.
"Ja, jag vet. Jag sade till honom" svarar mamman lite förstrött.
"Jo, det var ju bra för all del, men ska du inte be honom att sätta tillbaka dem?"
"Det förstår ju inte han, han är bara två" blir den blixtsnabba comebacken som ska få mig att bli tyst och ge fan i henne. Nope.
"Heh. Jag är nog lite yrkesskadad, jag har jobbat i butik hela mitt liv och jag ser väl sådant mer än andra, men du bör ta upp dem själv i så fall"
"Jaha" säger mamman lite nervöst. Ingen har väl sagt till henne om sådant förut. "Det trodde jag att personalen kunde fixa"
Här är det viktigt att påpeka att där var låååånga köer och alla i personalen hade typ fått springa till kassorna för att det var så ovanligt mycket folk. Jag försöker le mot henne, men jag tror det såg ut så här:
http://www.empireonline.com/images/features/100greatestcharacters/photos/40.jpg
"Okej, jag menar inte att vara otrevlig mot dig, men det där är en riktigt oskön inställning. Personalen ska inte behöva städa upp efter dig och mig, de har fullt sjå med att serva kunder i kassorna, packa upp varor, se till att hyllorna är fulla. Välter du och jag något, då är det vår enkla skyldighet att se till att vi ställer tillbaka det. DU och JAG är inte två år!" säger jag och böjer mig ner och sätter tillbaka en av påsarna.
"Jag tog en. Jag litar på att du är en bra människa som respekterar personalen här och tar upp resten".
Först verkade hon sjukt förnärmad, sen verkade det som om hon prövande satte tillbaka en, testade på hur det kändes, och sedan satte hon tillbaka resten. Jag gav henne ett leende och tummen upp, sen var det dags för mig att betala.
Att en så liten sak kan bli så stor :D
Kids...:)
Får åka hem redan ikväll, hurra! *cupid*
Hurra \o/
Nattljus
2013-12-20, 14:00
När får du baka kakor? *popcorn*
*hug*
Julledigheten har börjat :) Nu ska det städas och flyttas och donas. Men det är helt ok. Klockan ringer inte 05:30 fler gånger i år.
Holmeros
2013-12-20, 14:13
Julledigheten har börjat :) Nu ska det städas och flyttas och donas. Men det är helt ok. Klockan ringer inte 05:30 fler gånger i år.
Skönt! Jag har dagen ut + halvdag på måndag.
Vi ser ut att ha ganska liknande ledighet framför oss. Största lasset är förvisso redan kört, men det var fan så mycket mer jobb att bli sambo än vad jag trodde. Kunde hon inte flyttat in allt sitt skräp själv? :D
När får du baka kakor? *popcorn*
*hug*
Kan man baka kakor liggandes? Då kan jag baka nu!
Nordenator
2013-12-20, 14:28
Ah.. Nu är min toalett tom från alla bryggeriprylar och ölen är tappad och klar. Känns som en riktigt skön förutsättning att lämna en helt ren lägenhet bakom sig när man ska bort en vecka :D
Skönt! Jag har dagen ut + halvdag på måndag.
Vi ser ut att ha ganska liknande ledighet framför oss. Största lasset är förvisso redan kört, men det var fan så mycket mer jobb att bli sambo än vad jag trodde. Kunde hon inte flyttat in allt sitt skräp själv? :D
Det är helt sjukt hur mycket grejer man har! Blev också chockad då tjejen och jag flyttade ihop.
Nu ska vi flytta styrkelyftsklubben. Det lär ta lite tid.
Lol stoltz. Du är så bra! *hug*
Holmeros
2013-12-20, 14:43
Det är helt sjukt hur mycket grejer man har! Blev också chockad då tjejen och jag flyttade ihop.
Skoja inte. Vi har fått ner alla möbler och köpt nya där vi skulle ha nya (dvs alla möbler i sovrummet är nya). Just nu står där 10 st kartonger staplade i vardagsrummet, i eftermiddag kommer 10 till. Och då har hon inte ens tömt lägenheten ännu, lär bli 15-20 kartonger till.
Vartfan ska allt få plats?!
Låter som bra träning att flytta en styrkelyftarklubb! :D
När jag var med och flyttade ett gym sponsrade en chaufför med lastbil och en bonde, bonden hivade iväg maskinerna och vi var 4-5 som tog emot. Fördelen med ett gym är annars att nästan allt går att köra på pall om man som vi inte hade trappor och en rutten lastkaj.
Nattljus
2013-12-20, 16:05
Badrummet renskrubbat. Då återstår bara resten av lägenheten *jorgen*
Jag hatar storstädning. Småplock ftw cofffee
Badrummet renskrubbat. Då återstår bara resten av lägenheten *jorgen*
Jag hatar storstädning. Småplock ftw cofffee
Jag har småplockat allt nu. Nu är det dags för städning. Då hamnade jag här. Konstigt va?
Tror jag går och handlar nåt istället. Lat ...
Nattljus
2013-12-20, 16:18
Jag har småplockat allt nu. Nu är det dags för städning. Då hamnade jag här. Konstigt va?
Tror jag går och handlar nåt istället. Lat ...
Babbla får en speciell, extra tilldragande aura när något annat borde göras *hug*
WHITEFOLKS
2013-12-20, 16:22
This mössa :DDD
Nu har jag handlat julklappar och slagit in dom. Städningen ligger fortfarande på is. Börjar få lite julstämning i varje fall.
skeden: Ge dig själv en julklapp i form av en flyttstädning? Om jag inte sitter extremt illa till ekonomiskt så tänker jag inte flyttstäda en gång till i mitt liv.
Min andra dejt jag hittat på kolo:D
Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
Min andra dejt jag hittat på kolo:D
Har jag glömt anteckna nåt i min kalender? :confused:
skeden: Ge dig själv en julklapp i form av en flyttstädning? Om jag inte sitter extremt illa till ekonomiskt så tänker jag inte flyttstäda en gång till i mitt liv.
Jag är redan inflyttad i min nya lägenhet. Nu bara julstädar jag. Angående flyttstäd så delar jag din åsikt.
billmaier
2013-12-20, 19:47
Nu ska ja dricka en Viikinkien voimaolut, som betyder vikingarnas styrkeöl. Får se om man blir något starkare.
http://3.bp.blogspot.com/-cYOEmKxNey8/T7910H-SsYI/AAAAAAAAAzs/zL3wh8fvnog/s1600/voimaolut_tuotekuva_2012.jpg
Nordenator
2013-12-20, 19:59
För att vara en öl som lovar styrka var den rätt svag.
Byte gröten mot choklad kakor. Är det min dator eller men har fan svårt att kunna trycka på fältet där man ska skriva användarnamnet pga loggan till webbutiken?
Har jag glömt anteckna nåt i min kalender? :confused:
Du har sånna där äckliga bulkiga muskler:thumbdown:
R Scarpa27
2013-12-20, 21:18
grannarna har julbord..
och kvällen går framåt likaså alkoholen och höjda röster =)...
Anatis87
2013-12-20, 21:43
så satans uttråkad
För två veckor sedan hade jag planerat att flexa ut kring 15 idag för att ta lite extra ledigt inför jul. Men hey, bara 4 journaler kvar att skriva nu innan ledighet! :D
Diomedea exulans
2013-12-21, 00:16
Från det ena till det andra, här är en video när jag gungar gungbräda med en orangutang:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151877674267188&set=vb.526187187&type=3&theater
Red Apple
2013-12-21, 02:41
Folk är så jävla fina ibland :)
Sitter på nattbussen, har en riktigt råpackad kille i kanske 25årsåldern bakom mig. Han ger inte mycket ljud ifrån sig förrän han börjar snyfta. Det övergår snart till ett kraftigt hulkande, jag börjar tänka om jag ska kolla läget med honom när någon annan går och sätter sig bredvid honom.
- Hur är läget?
Han stannar upp i sitt gråtande och säger något i stil med "alltså, jag vet att du bara vill va snäll men just nu så kan du dra åt helvete."
Jag hade vid det här laget gått därifrån, men den nyktra medelåldersmannen säger "jag tänker inte tvinga dig att prata om det, men om du ångrar dig sitter jag här."
Vid det här laget har gråtandes återgått i snyftanden, och efter fem minuter börjar den fulla killen tyst att berätta.
"Jag har precis gjort slut med min sambo."
"Okej." Den medelåldersmannen ber honom inte att säga mer, och det går ytterligare en minut av tystnad.
"Hon låg med honom."
"Vem är honom?"
"Patrik."
"Litade du på Patrik?"
"Ja. Men jag litade mer på henne."
"Jag är ledsen."
"Nej, det är du inte. Du känner mig inte ens!"
"Jag kan inte säga att jag vet hur det känns, för det gör jag inte. Jag kan inte säga att jag vet att det blir bättre, för det gör jag inte. Det jag kan säga och vara ärlig när jag gör det är att jag är ledsen. Jag hoppas att det kommer kännas bättre. Det har ingenting att göra med om jag känner dig eller inte."
Här stannar den yngre killen upp i sitt snyftande och har börjat fokusera.
"Du har ont. Ingen människa ska behöva ha ont, särskilt inte själv. Så jag är ledsen för dig. Och den lilla bråkdelen av hur ledsen du är vill jag bära åt dig. Om jag får."
"Men varför vill du det?"
"För att du är ledsen."
"Okej. Tack."
De pratar lite till, om allt möjligt. Grabben gråter inte alls längre och skiner upp vid vissa tillfällen. Sen börjar han slumra, mannen ber om hans adress. När killen somnat går den här totala främlingen fram till chauffören och pratar lite. Vid nästa busshållplats ställer sig chauffören upp och frågar de 15 människor som sitter på bussen har något emot att skjutsa hem den unge mannen. Det här är första gången jag bevittnar en busschaufför villig att lämna rutten för en passagerare. Ingen säger emot, vi åker till ett lägenhetsområde och mannen leder den halvsovande grabben till sin dörr och sätter sig på bussen. Han går av vid nästa hållplats och springer över vägen för att ställa sig och väntar på bussen åt andra hållet. Jag hoppar av innan bussen åker för att fråga hur han tar sig hem nu.
"Det är ingen fara, jag har en bok!"
Jag tackar, går på bussen och åker hem.
Transkriberingen är väldigt ungefärlig.
en stor stark
2013-12-21, 03:23
Stackars grabb :(
Nattljus
2013-12-21, 09:48
Fel tid på året att shoppa. Allt är slutsålt :smash:
Äh, jag kan vänta cofffee
Nattljus
2013-12-21, 10:23
Jävlar vad underbart!!
*hug*
Red Apple, så är det nog inte så många som gör för främlingar. Än finns det hopp för mänskligheten. *cupid*
Nattljus
2013-12-21, 11:19
Varför regnar det? Det borde snöa såhär års *jorgen*
Nu blir det julklappshandeln i Malmö/Lund.. Önska mig lycka till, kommer behöva det! 6 syskonbarn ska det handlas till och givetvis 2 föräldrar. :(
en stor stark
2013-12-21, 13:14
Nu blir det julklappshandeln i Malmö/Lund.. Önska mig lycka till, kommer behöva det! 6 syskonbarn ska det handlas till och givetvis 2 föräldrar. :(
Julklappshandel i Malmö på måndag för mig ;).
Nähä. Har en hel lägenhet som måste julstädas. Det är nog dags att sätta igång nu.
Nattljus
2013-12-21, 14:39
Nähä. Har en hel lägenhet som måste julstädas. Det är nog dags att sätta igång nu.
Ta en tupplur först :sleep:
Åh. Men nä. Sov nog 10-11 h i natt. Måste vara flera månader sedan jag lyckades med det. Kaffe däremot skulle kanske vara smart att börja med.. Eller julmust.
Nattljus
2013-12-21, 14:46
Ha lite kanel i kaffet så det smakar jul :cheers:
Snabbfråga (=snabbsvar? Hoppas!)
Hur printscreenar man på en iphone5s?
Ska testas!
Snabbfråga (=snabbsvar? Hoppas!)
Hur printscreenar man på en iphone5s?
http://www.iphone-to-ipad.com/blog/wp-content/uploads/2012/10/iphone-5-screenshot-capture.png
http://www.iphone-to-ipad.com/blog/wp-content/uploads/2012/10/iphone-5-screenshot-capture.png
Tack! =) Det är liksom det jag har insta till, spara bilder jag gillar. Skägg o tjejrumpor mest! :D
StarkaUlf
2013-12-21, 17:19
Som grädde på moset så är avgången försenad... Bara 1.40 kvar.
Glögg, lussebulle och pepparkaka och filt. *myser*
WHITEFOLKS
2013-12-21, 20:37
Tvättar och packar, biljetter printade.
Anatis87
2013-12-21, 22:14
Klåfingriga jävlar, de är och pillar på bilarna och garagen i området, får jag tag i dem kommer de tycka synd om sig själva.
Fuck, begravde min farmor igår och idag dör min farbror. Min pappa kommer må så jävla dåligt och jag vet inte vad jag ska göra :(
Anatis87
2013-12-21, 23:49
Beklagar Stoltz =(
Fuck, begravde min farmor igår och idag dör min farbror. Min pappa kommer må så jävla dåligt och jag vet inte vad jag ska göra :(
Usch beklagar verkligen, se till att vara där för din farsa så mycket du bara kan nu.
Åh. :(
Idag firade jag årets längsta natt med snooker, bloody mary och rö'vin i gott sällskap. Ibland är dagar bra! <3
Beklagar...:( Är väl bra om du talar om att du finns där, och har lite extra kontakt kanske.. tycker gott man kan säga att man inte vet vad man ska säga/göra men just att man hajar att det är jobbigt och så. Vet inte varför, men verkar som att i min familj äter vi mat, heh.. typ käka farbroderns favoritmat och snacka minnen?
På farmors begravning vid maten började pappa vika flygplan o svalor och kastade, minns att jag tyckte det var opassande men så började alla syskon göra det och det blev liksom väldigt.. fint. Lite skratt, mkt minnen. De var många syskon o lite pengar när de växte upp, men hon tog sig tid att vika pyssel o sånt trots hårt arbete.
Vad jag menar är att det inte finns "opassande", han/ni kände farbrodern o farmodern bäst - hur ni sörjer/minns finns inga rätt o fel i. Men det är ju bra om man kan fånga det som var bra. Kram! *hug*
*hug* I'm sorry my friend. *hug*
Trist :( Det du kan göra är väl egentligen bara att visa att du finns där för din pappa och kanske försöka sysselsätta honom med något om man blir deppig.
Nattljus
2013-12-22, 15:08
Jag borde säga något, men jag är usel på att säga rätt saker när folk dör så jag brukar låta bli.
...
Det verkar inte bli någon snö i jul? *popcorn*
Red Apple
2013-12-22, 15:17
Jag är ledsen Stoltz :(
Festade med en italiensk arthouseregissör igår. Det var annorlunda.
Nattljus
2013-12-22, 15:19
Vad är arthouse?
Red Apple
2013-12-22, 15:24
Tänk Roy Andersson, Lars von Trier, Béla Tarr eller Tarkovskij.
WHITEFOLKS
2013-12-22, 15:41
Vad hade han gjort för nis rullar då?
Jag borde säga något, men jag är usel på att säga rätt saker när folk dör så jag brukar låta bli.
Ibland är det bästa att faktiskt vara tyst och bara skänka en tanke på den som har gått bort och dess familj.. *hug*
Ingen snö här, massa regn dock. :(
WHITEFOLKS
2013-12-22, 16:34
Up, up and away. Nu lyfter vi mot Wien.
Nattljus
2013-12-22, 16:43
Ingen snö här, massa regn dock. :(
Regn är ju ungefär som snö, fast blötare *popcorn*
Regn är ju ungefär som snö, fast blötare *popcorn*
*jorgen*
Vet inte om jag ska tacka eller skälla men blev 4 koppar på raken igår kväll cofffee
Anatis87
2013-12-22, 17:16
5 dagars ledighet gick fort, snart äta och sova för att man ska upp kl 5 imorgon. Tur att man bara ska arbeta 5 dagar.
Red Apple
2013-12-22, 17:25
Vad hade han gjort för nis rullar då?
Massa konstiga italienska titlar, han skulle länka några på FB sen :)
Up, up and away. Nu lyfter vi mot Wien.
Ql eller hanukkah?
Nattljus
2013-12-22, 17:44
Vet inte om jag ska tacka eller skälla men blev 4 koppar på raken igår kväll cofffee
Jag börjar gråta när folk skäller på mig, så det är nog bäst att köra på alternativ "tacka" cofffee
Jag börjar gråta när folk skäller på mig, så det är nog bäst att köra på alternativ "tacka" cofffee
Tulle. *hug*
... Hej! Vad har du för dig? <3
*hug*
Testade med kanel jag också. Mjaaaaaaeee. Inte illa, men nog bättre utan. En lussebulle till hade varit att föredra.
Nattljus
2013-12-22, 17:52
Tulle. *hug*
... Hej! Vad har du för dig? <3
Hej *hug*
Jag lyssnar på Sabaton och spelar harpan :hbang:
Nattljus
2013-12-22, 17:53
*hug*
*hug*
Hej *hu g*
Jag lyssnar på Sabaton och spelar harpan :hb ang:
Lol. Så kan man också göra. :D
Jag har marilyn manson och surar istället. Det går också bra. *popcorn*
Nattljus
2013-12-22, 17:55
Vad har du att vara sur över? Dålig bambu, trasiga kroppsdelar, för klen skäggväxt? *popcorn*
Själv har jag slut på serietidningar, det är lite irriterande *jorgen*
Beklagar Stoltz =(
Usch beklagar verkligen, se till att vara där för din farsa så mycket du bara kan nu.
Åh. :(
Idag firade jag årets längsta natt med snooker, bloody mary och rö'vin i gott sällskap. Ibland är dagar bra! <3
Beklagar...:( Är väl bra om du talar om att du finns där, och har lite extra kontakt kanske.. tycker gott man kan säga att man inte vet vad man ska säga/göra men just att man hajar att det är jobbigt och så. Vet inte varför, men verkar som att i min familj äter vi mat, heh.. typ käka farbroderns favoritmat och snacka minnen?
På farmors begravning vid maten började pappa vika flygplan o svalor och kastade, minns att jag tyckte det var opassande men så började alla syskon göra det och det blev liksom väldigt.. fint. Lite skratt, mkt minnen. De var många syskon o lite pengar när de växte upp, men hon tog sig tid att vika pyssel o sånt trots hårt arbete.
Vad jag menar är att det inte finns "opassande", han/ni kände farbrodern o farmodern bäst - hur ni sörjer/minns finns inga rätt o fel i. Men det är ju bra om man kan fånga det som var bra. Kram! *
*hI'm sorry my friend. *hug*
Trist Det du kan göra är väl egentligen bara att visa att du finns där för din pappa och kanske försöka sysselsätta honom med något om man blir deppig.
...
Det verkar inte bli någon snö i jul? *popn*
Jag är ledsen Stoltz :(
Festade med en italiensk arthouseregissör igår. Det var annorlunda.
Tack allesammans.
Pappa skrev ett långt inlägg på Facebook (första gången jag ser honom skriva en status) till sina vänner och släktingar som rörde mig så mycket att jag började gråta mitt framför en kund. Pro. :(
Vad har du att vara sur över? Dålig bambu, trasiga kroppsdelar, för klen skäggväxt? *popcorn*
Själv har jag slut på serietidningar, det är lite irriterande *jorgen*
Helt vanligt... sur? Liksom, sådär grundläggande. Jag tänker att det ska vara så? Skäggväxten är väl visserligen sisådär så där har du en poäng, men folk börjar tro att det faktiskt är ett skägg - och det fångar vind när det blåser och fastnar i saker, så det finns faktiskt.
Bambu. Nä. Jag har ätit chips, skumtomtar och hemmasnickers idag. Det var bättre, så det är jag inte heller så sur över. Trasig är jag inte heller nämnvärt. Mycket mindre trasig än jag brukar! Så det är väl också nån sorts framgång.
... Men jag är sur ändå. *jorgen*
Tack allesammans.
Pappa skrev ett långt inlägg på Facebook (första gången jag ser honom skriva en status) till sina vänner och släktingar som rörde mig så mycket att jag började gråta mitt framför en kund. Pro. :(
Ååh. Ni snälla fina människor borde ha det bättre. *hug*
Nattljus
2013-12-22, 18:24
Helt vanligt... sur?
... Men jag är sur ändå. *jorgen*
Ah, vardagssur utan vidare anledning. Prova med mer snickers *popcorn*
Ah, vardagssur utan vidare anledning. Prova med mer snickers *popcorn*
Jag provade! Det hjälpte lite, men äter jag för många så vänder det för att jag blir tjock. Så jag tänkte äta pizza istället, det måste ju vara bra? Sen skulle det kunna bli tomtegröt.
Det är svårt att vara sur när man äter pizza. Det är för gott helt enkelt.
Det är svårt att vara sur när man äter pizza. Det är för gott helt enkelt.
Innan och efter brukar gå bra. Jag får försöka äta långsamt. :rolleyes:
WHITEFOLKS
2013-12-22, 20:21
Massa konstiga italienska titlar, han skulle länka några på FB sen :)
Ql eller hanukkah?
Hanukkah har varit.
Solsidan var faktiskt rätt roligt idag.. :)
Red Apple
2013-12-22, 20:29
Hanukkah har varit.
Fan, har jag missat det *facepalm*
Ql eller julfirande då?
Tack allesammans.
It's ok bub. *hug* :(
Anatis87
2013-12-22, 20:30
Jag letar skor, det är en jobbig grej. Man vill ha kvinnliga, snygga med ytterst liten klack =/
Jag letar skor, det är en jobbig grej. Man vill ha kvinnliga, snygga med ytterst liten klack =/
Skor att ha ute nu eller typ pumps/motsvarande som "finsko"?
Anatis87
2013-12-22, 20:42
Skor att ha ute nu eller typ pumps/motsvarande som "finsko"?
Hmm, någon blandning mellan det?
Hmm, någon blandning mellan det?
Jag ska klicka runt lite på några sko-sajter och se om jag hittar nåt. Annars kan du höra med Dravena när hon tittar in, hon köpte ett par jättefina skor som passar in på den beskrivningen tidigare i höst.
Anatis87
2013-12-22, 20:49
Jag ska klicka runt lite på några sko-sajter och se om jag hittar nåt. Annars kan du höra med Dravena när hon tittar in, hon köpte ett par jättefina skor som passar in på den beskrivningen tidigare i höst.
Jo, kollar runt som satan, men det är svårt. Alla snygga har en hög klack. Och hög klack är inte hållbart i längden.
IKEAs ritverktyg för kök tar en halv evighet ju, shit va segt *gah!*
Men sjukt kul :D Nu har jag ritat mammas och pappas nya kök.
Precis slagit in föräldrarna julklappar i samma papper och nu vet jag inte vad som är till vem*facepalm*
WHITEFOLKS
2013-12-23, 00:36
Fan, har jag missat det *facepalm*
Ql eller julfirande då?
Jul i Transylvanien.
Precis slagit in föräldrarna julklappar i samma papper och nu vet jag inte vad som är till vem*facepalm*
Sicket nybörjare-misstag! :d
Diomedea exulans
2013-12-23, 00:42
Du får slänga dem.
WHITEFOLKS
2013-12-23, 00:52
Öl, ost och korv. Could be worse )
en stor stark
2013-12-23, 00:54
Öl, ost och korv. Could be worse )
Oh fy fan vad gott precis det lät just nu. Jag ligger här och är småhungrig, uttråkad och sugen på något.
Exakt det där skulle göra susen.
WHITEFOLKS
2013-12-23, 01:12
För dig stark http://i.imgur.com/MhmVxir.jpg
en stor stark
2013-12-23, 01:20
Han ser ledsen ut. Behandlar ni er träjesus bra? :S
Anatis87
2013-12-23, 01:29
Shiet, en megabild invaderade min skärm, ser inte ett jota, haha
Nattljus
2013-12-23, 05:47
Shiet, en megabild invaderade min skärm, ser inte ett jota, haha
Jag misstänker att det är ett "Gud är stor"-skämt *popcorn*
Anatis87
2013-12-23, 05:58
De är inte ens roligt :/
Vem är vaken ännu? Anatis.
Vem ska jobba långpanna? Anatis.
Bra där :/
Nattljus
2013-12-23, 07:32
De är inte ens roligt :/
Vem är vaken ännu? Anatis.
Vem ska jobba långpanna? Anatis.
Bra där :/
*hug*
WHITEFOLKS
2013-12-23, 10:03
Sry var från mobilen så hade ingen känsla för storlek :)
Snabbkaffe just aint the same thing :/
Nattljus
2013-12-23, 10:04
Nej, det är det inte *gah!*
Holmeros
2013-12-23, 10:06
Sry var från mobilen så hade ingen känsla för storlek :)
Mitt skånerost tillagat i min moccamaster smakar fantastiskt.
Speciellt när jag ligger nerbäddad i soffan, laptopen på magen och jobbar lite. Jag gillar att få betalt i sån här arbetsmiljö :D
WHITEFOLKS
2013-12-23, 10:08
Mitt skånerost tillagat i min moccamaster smakar fantastiskt.
Speciellt när jag ligger nerbäddad i soffan, laptopen på magen och jobbar lite. Jag gillar att få betalt i sån här arbetsmiljö :D
Du flörtar.
Har thailändare fyrverkerier på nyår?
Sent from my Lumia 928
Kokosbjornen
2013-12-23, 13:17
Har thailändare fyrverkerier på nyår?
Sent from my Lumia 928
Lite grann http://youtu.be/inQD1XevX5c
Avslutade förövrigt bröstpasset med lite axelövningar igår bl.a axelpress för första gången på 6 månader då jag stukade AC leden på cykel. 12.5 KG och träningsvärken är definitivt med mig idag. Bara 20kg minus å 6 månader...
Nattljus
2013-12-23, 13:18
Jag tycker min rygg ska sluta göra ont *mini
StarkaUlf
2013-12-23, 13:36
Jag tycker min rygg ska sluta göra ont *mini
Du måste behandla den väl.
Nattljus
2013-12-23, 13:46
Jag kan svära åt den?
Holmeros
2013-12-23, 13:49
Föräldrarnas hund fick somna in imorse, femton år gammal. Varit med mer än halva mitt liv.
Trodde fan inte det skulle göra såhär jävla ont... :(
StarkaUlf
2013-12-23, 13:59
Jag kan svära åt den?
Då blir den bara ledsen och rädd :( ge den lite choklad och pepparkakor!
Beklagar sorgen Holmeros :( *hug* Hundar är bäst!
Red Apple
2013-12-23, 14:18
Jag beklagar holmeros, avundas dig inte ett dugg :(
Föräldrarnas hund fick somna in imorse, femton år gammal. Varit med mer än halva mitt liv.
*hug*
Jag kan svära åt den?
Komofåklappar? <3
:(*hug*
StarkaUlf
2013-12-23, 14:39
God Jul Vunnis! \o/
God Jul Vunnis! \o/
Hej Ulf! ... och god såndär! Det blir inte så juligt i år tycker jag? Jag ska äta lunch imorgon, det är typ det juligaste. Utöver det är det lika mycket jul nu som det var i september - och vädret känns precis likadant också. Jag får mer snask och mindre träning också visserligen. Det är lite juligt på nå' vis. *jorgen*
Nattljus
2013-12-23, 14:46
*hug*
Det går över om du skaffar en valp *popcorn*
choklad
*cupid*
Komofåklappar? <3
Mnjäe... jag har hört att du mest delar ut blåmärken :rolleyes:
Diomedea exulans
2013-12-23, 14:46
Jag måste bajsa.
Mnjäe... jag har hört att du mest delar ut blåmärken :rolleyes:
Nähä! Inte till alla. Man kan få snälla kärleksklappar också. Seså! Fegis!
StarkaUlf
2013-12-23, 14:49
Hej Ulf! ... och god såndär! Det blir inte så juligt i år tycker jag? Jag ska äta lunch imorgon, det är typ det juligaste. Utöver det är det lika mycket jul nu som det var i september - och vädret känns precis likadant också. Jag får mer snask och mindre träning också visserligen. Det är lite juligt på nå' vis. *jorgen*
Åh, så tråkigt för er :( vi fick 20 cm snö igår kväll, så jag är supernöjd!
Jamen, mer snask är alltid juligt :) sen får man väl kanske något extra kilo på kroppen, det är väl bra? *rolleyes*
Diomedea exulans
2013-12-23, 14:53
Nu är jag klar.
Åh, så tråkigt för er :( vi fick 20 cm snö igår kväll, så jag är supernöjd!
Jamen, mer snask är alltid juligt : ) sen får man väl kanske något extra kilo på kroppen, det är väl bra? *rolley es*
Det skulle jag också vilja ha. Fast i den här äckliga staden så blir det bara slem av den med en gång i alla fall. =/
Uuuuh. Det beror på? Lite sådär, hur tjock man vill vara? Jag vill nog inte vara så tjock längre :(
.... På tal om det så lät det nästan som att jag kommer bo med en idrottsnutritionsspecialist-dietist i vår. Det låter snitsigt. *cupid*
Det skulle jag också vilja ha. Fast i den här äckliga staden så blir det bara slem av den med en gång i alla fall. =/
Uuuuh. Det beror på? Lite sådär, hur tjock man vill vara? Jag vill nog inte vara så tjock längre :(
.... På tal om det så lät det nästan som att jag kommer bo med en idrottsnutritionsspecialist-dietist i vår. Det låter snitsigt. *cupid*
Oooh boende har löst sig? *cupid* yeeeeeeeeyy!
Red Apple
2013-12-23, 15:01
nu är jag klar.
<3
Anatis87
2013-12-23, 15:15
Vem har inte sovit ännu? Anatis.
Vem fick gå hem från jobbet? Anatis.
Vem ska däcka ikväll? Anatis.
Nattljus
2013-12-23, 15:33
*hug*
Jag måste bajsa.
Nu är jag klar.
PUH! Var orolig där ett tag att du råkat ut för en tarmspräckar-olycka! Men du klarade dig, *pheow* :thumbup:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/agyyxwK_460sa.gif
*hug*
Diomedea exulans
2013-12-23, 15:46
PUH! Var orolig där ett tag att du råkat ut för en tarmspräckar-olycka! Men du klarade dig, *pheow* :thumbup:
:cheers:*hug*
StarkaUlf
2013-12-23, 17:15
Ojdå, det där låter avancerat *jorgen*
:thumbup:
Oooh boende har löst sig? *cu pid* yeeeeeeeeyy!
:th umbup:
Inte säkert än, men utifrån vad hon sa lät det bestämt som att hon tyckte "jaha. Vad bra att någon är intresserad! Honom tar vi." Men hon har inte svarat på mailet från i förmiddags och konfirmerat än. *jorgen* :(
Ojdå, det där låter avancerat *jorgen*
Det tycker jag med! Jag räknar med att hon säger att bacon är bäst. =d
Patrik,hur ser denne "kostförattbligrofv" person på din snickerskomsumption?
Hej babbla. Idag har jag grinat.
Patrik,hur ser denne "kostförattbligrofv" person på din snickerskomsumption?
Jag har aldrig träffat vederbörande, men jag förutsätter att hon uppmuntrar till den så länge jag går lättklädd. *popcorn*
Visst är allt skit? :D
Jag har aldrig träffat vederbörande, men jag förutsätter att hon uppmuntrar till den så länge jag går lättklädd. *popcorn*
:naughty:
Jag har varit på ICA med halva världen idag. Och gjort chokladfudge *cupid*
narcissisten
2013-12-23, 20:26
You ok? *hug*
Köpte en get i Bangladesh till syrran i julklapp.
Döpte den efter henne :)
@rooz *hug*
Bra initiativ! Och roligt twist. :D
Anatis87
2013-12-23, 20:35
Dolla då dolly var ett får? ;)
¨¨
Roozie-
http://parentsfriend.files.wordpress.com/2012/04/hug__by_defies.jpg
Andy.da.wohoo
2013-12-23, 20:36
Wall of text där uppe! :D
Vi skulle inte ha några julklappar i år. Ändå tror jag att vi nästan slår rekord i antal o.O
:naughty:
Jag har varit på ICA med halva världen idag. Och gjort chokladfudge *cupid*
Tih ^^,
Jag var inte där!
Vi skulle inte ha några julklappar i år. Ändå tror jag att vi nästan slår rekord i antal o.O
Jag som trodde det var svårt att misslyckas med att inte handla? *jorgen*
StarkaUlf
2013-12-23, 20:58
Det tycker jag med! Jag räknar med att hon säger att bacon är bäst. =d
Då hade jag gärna lyssnat på henne =)
Någon här i babbla som spelar bingolotto ikväll? Jag gör det inte :(
R Scarpa27
2013-12-23, 21:01
Då hade jag gärna lyssnat på henne =)
Någon här i babbla som spelar bingolotto ikväll? Jag gör det inte :(
köpte en lott, men sitter på kollo ist haha.
rättar den imon.
Hur som,
http://img.pandawhale.com/32523-Thanksgiving-Christmas-meme-KY5D.gif
God Jul Babbla! *hug*
Hoppas Ni alla får en trevlig jul med de som betyder något för er och att Ni trivs med allt. Njut av de röda dagarna och träna lite extra! :bpump:
Till er som verkar ha haft nära och kära som har gått vidare här i livet eller andra tråkigheter som tynger er så slänker jag er en extra värmande tanke och en extra *hug*.
// Han som skall vara tomte till 4 familjer imorgon.. http://emoticony.leestone.co.uk/emoticons_christmas/santaclaus.gif
StarkaUlf
2013-12-23, 21:06
köpte en lott, men sitter på kollo ist haha.
rättar den imon.
Haha :D "Man kan lika gärna riva lotten i butiken" ;)
Tih ^^,
Jag var inte där!
Jag som trodde det var svårt att misslyckas med att inte handla? *jorgen*
Sant. Jag var, dock. Men det gick smidigt. Fick parkering direkt precis vid ingången och hittade allt jag skulle ha, välte bara en unge under tiden. Perfa!
Det började med att mamma köpte en julklapp, sen vart det kört!
God Jul Babbla! *hug*
http://i717.photobucket.com/albums/ww173/prestonjjrtr/Christmas/XmasCatDream.gif
R Scarpa27
2013-12-23, 21:33
Haha :D "Man kan lika gärna riva lotten i butiken" ;)
i ren princip ja =)...
köpte den mest för att stödja småungars idrottsförening =)..
Sant. Jag var, dock. Men det gick smidigt. Fick parkering direkt precis vid ingången och hittade allt jag skulle ha, välte bara en unge under tiden. Perfa!
Det började med att mamma köpte en julklapp, sen vart det kört!
Bara en? lol xD
Måste du göra fel bara för att mamman gjorde't? *grr*
Bara en? lol xD
Måste du göra fel bara för att mamman gjorde't? *grr*
Haha ja, men hon sprang in i mig så jag är oskyldig... typ..
Ja? Mamma får två paket, pappa två, farmor två, mormor två, morfar ett, brorsönerna två var, min bror får ett... ifrån mig då.. sedan får min brors tjejs mamma ett och hennes pappa ett.. och hennes bror ett också..bah
"Till personen som har allt."
Haha ja, men hon sprang in i mig så jag är oskyldig... typ..
Ja? Mamma får två paket, pappa två, farmor två, mormor två, morfar ett, brorsönerna två var, min bror får ett... ifrån mig då.. sedan får min brors tjejs mamma ett och hennes pappa ett.. och hennes bror ett också..bah
Det är väl alltid barnets fel när dom är under tolv, tänker jag?
Wat. Det låter inte som den jättejättenärmsta släkten sådär så det "bara blev så av en olyckshändelse". :D
Det är väl alltid barnets fel när dom är under tolv, tänker jag?
Wat. Det låter inte som den jättejättenärmsta släkten sådär så det "bara blev så av en olyckshändelse". :D
Sant, var väl typ..knähöjd.
Ska fira jul där :)
äh, felpost, typ.
http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/026/futuramafry.jpg
*hug*
Andy.da.wohoo
2013-12-24, 00:09
Ah, nu spelas O helga natt på radion, precis som det alltid ska vara när natten övergått till Julafton. Mycket feels.
God jul på dig KlopFer! Hoppas allt är bra med dig?
Nu slutar vi uppdatera mailen och sover en stund. :rolleyes:
Nattinatt, Nattljus! *hug*
Nattljus
2013-12-24, 06:47
Ah, den där härliga känslan när man kliver rakt i en djup vattenpöl det första man gör och sedan får gå hela rundan med blöta skor :smash:
Aja, står man tillräckligt länge i duschen så får man tillbaka känseln i tårna. Kaffe nu cofffee
Nattinatt, Nattljus! *hug*
...säger du efter att jag gått till jobbet *jorgen*
Puss och kram på dig, sötpanda *hug*
Diomedea exulans
2013-12-24, 07:42
Ska man inte kunna byta text under användarnamnet nu..?
StarkaUlf
2013-12-24, 08:24
Merry Christmas!! :)
Merry Christmas!! :)
Kom du hem ordentligt Uffe?
Ah, nu spelas O helga natt på radion, precis som det alltid ska vara när natten övergått till Julafton. Mycket feels.
God jul på dig KlopFer! Hoppas allt är bra med dig?
Jadå, livet rullar på :) Jul är alltid trevligt.
Bara för mig som kolozzeum krasha vid 12 slaget igår? :D
Sova på luftmadrass är hemskt.
God jul babblor! *hug* *cupid*
Men för bövelen*facepalm*
God Jul mina små praliner*cupid*
Sova på luftmadrass är hemskt.
Agreed!
Ska sova på en bäddmadrass inatt :/
God jul babbla! Seg i huvudet idag. Svärfar skänker för mycket snaps.
God Jul allesammans!!*cupid*
God jul! Jag ska ut och leta tomtar snart.
Ah, den där härliga känslan när man kliver rakt i en djup vattenpöl det första man gör och sedan får gå hela rundan med blöta skor :sm ash:
Aja, står man tillräckligt länge i duschen så får man tillbaka känseln i tårna. Kaffe nu co fffee
...säger du efter att jag gått till jobbet *jo rgen*
Puss och kram på dig, sötpanda *hug*
Aw. :<
Då blev det en bra jul i alla fall! Dig får man aaaaaldrig så mycket snusk som pussar av! *cupid* :D
Vad får du hitta på idag? <3
God jul babblor! *hu g* *cu pid*
God jul babblor! *hu g*
God jul, fantastiska kvinnor. *cupid*
Tih. =d
OBbYeZN9K1A
2,5 kilon tyngre idag jämfört med igår. Känns helt rimligt.
God Jul.
Nattljus
2013-12-24, 10:44
Då blev det en bra jul i alla fall! Dig får man aaaaaldrig så mycket snusk som pussar av! *cupid* :D
Vad får du hitta på idag? <3
*kissass*
Jag ska spela datorspel, lyssna på metal och dricka kaffe. Eventuellt ska jag baka muffins också cofffee
*kissass*
Jag ska spela datorspel, lyssna på metal och dricka kaffe. Eventuellt ska jag baka muffins också cofffee
Tih ^^,
Cool! Jag får mat klockan två också, men i övrigt var det ganska åt samma håll. *popcorn*
WHITEFOLKS
2013-12-24, 13:57
En timme buss och från -2c till +12c
victorias secret-tjejerna är så jekla smala
R Scarpa27
2013-12-24, 20:50
http://a5.mndcdn.com/image/upload/t_next_gen_article_large_767/qqoycty4bc3qrgbkqqh7.jpg
victorias secret-tjejerna är så jekla smala
Motbjudande smala.
Hej Madamski!
Jag har saknat dig här på forumet!
God jul på dig *hug*
Andy.da.wohoo
2013-12-25, 00:39
God jul Kolo och god jul babbla! Hoppas alla har haft en toppenmysig jul, det har faktiskt jag haft!
God jul Kolo och god jul babbla! Hoppas alla har haft en toppenmysig jul, det har faktiskt jag haft!
*hug*
Jag förstår mig inte på katter, nu när jag kryper ner i sängen så kommer kattaskrället och lägger sig mellan benen, ca 1mm från paketet. Har gjort så varenda kväll! Den vet att när jag somnar så rullar, sparkar och krånglar jag, så den lär inte få sova! Varför? *jorgen*
Anatis87
2013-12-25, 01:15
Jag förstår mig inte på katter, nu när jag kryper ner i sängen så kommer kattaskrället och lägger sig mellan benen, ca 1mm från paketet. Har gjort så varenda kväll! Den vet att när jag somnar så rullar, sparkar och krånglar jag, så den lär inte få sova! Varför? *jorgen*
Man kan inte förstå sig på katter, därför man har hund. :thumbup:
Diomedea exulans
2013-12-25, 01:15
Jag spöade min syster i SingStar med "Who do you think you are" av Spice Girls. Ska jag skryta om det i en Facebookstatus eller ej? Viktig fråga.
Man kan inte förstå sig på katter, därför man har hund. :thumbup:
Dom vill dock slicka mig på smalbenet.. Inte riktigt logiskt där heller..
Jag spöade min syster i SingStar med "Who do you think you are" av Spice Girls. Ska jag skryta om det i en Facebookstatus eller ej? Viktig fråga.
Skryt! Om det är något som töser gillar och går gång på så är det musikaliska herrar! *cupid*
Diomedea exulans
2013-12-25, 01:19
Skryt! Om det är något som töser gillar och går gång på så är det musikaliska herrar! *cupid*
Men är inte skryt avtändande? *jorgen*
Anatis87
2013-12-25, 01:20
Dom vill dock slicka mig på smalbenet.. Inte riktigt logiskt där heller..
Nä, men jag gillar verkligen hundar. Kommer skaffa hund igen när jag har den tiden,
Då slipper du ju att din syster är tänd på dig, det kan vara en bra grej?
Diomedea exulans
2013-12-25, 01:21
Då slipper du ju att din syster är tänd på dig, det kan vara en bra grej?
Men alla andra utom min syster då? Hmm...
Inte när det kommer till att man spöa syrran i Spice Girls, pfft! Tro mg, skryt och du kommer få ligga hela 2014. Du kan till och med ta med det på ditt CV, arbetsgivarna kommer slänga sig över dig.
*hug*
Andy.da.wohoo
Att skryta är som att krydda en maträtt. Lagom doser är bäst.
Anatis87
Du kan ju förklara vilken otur din syster hade med att missa så många toner? =P
Nä, men jag gillar verkligen hundar. Kommer skaffa hund igen när jag har den tiden,
Samma här. Eller jag har hundar men inte hos mig. Men när tiden är rätt så.. :)
Diomedea exulans
2013-12-25, 01:22
Snubben verkar så övertygad, så nu har jag lagt upp skrytet! :thumbup:
Diomedea exulans
2013-12-25, 01:22
Du kan ju förklara vilken otur din syster hade med att missa så många toner? =P
Exakt såhär skrev jag: "Beat my sister in SingStar while singing "Who Do You Think You Are" by Spice Girls."
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.