Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Nordenator
2011-07-16, 15:21
Ingen apelsinjuice? Jag tycker apelsinjuice är en gudagåva i dessa lägen.
Mhmm.. Jag har druckit tre liter juice sedan torsdagens öldrickande. Det känns bara så rätt.
Nattljus
2011-07-16, 15:23
jag är våldsamt sugen på choklad *gah!*
Hej, Nattljus. Ät choklad!
Nattljus
2011-07-16, 15:26
Hej, Nattljus. Ät choklad!
har inget hemma *cry*
har inget hemma *cry*
Du brukar kunna gå till ica. Seså! Iväg med dig. <3
Mhmm.. Jag har druckit tre liter juice sedan torsdagens öldrickande. Det känns bara så rätt.
Ah, ja... apelsinjuice är som flytande solljus som sakta får en att komma till liv igen. *cupid*
Nattljus
2011-07-16, 15:31
Du brukar kunna gå till ica. Seså! Iväg med dig. <3
men... jag vill ju att chokladet ska materialiseras spontant i min hand. är det för mycket begärt? :(
Pris?
Går väl på 5-6kr skulle jag tro. Har inte köpt det på något år nu. Hittade en annan drog, Pepsi Max! *drool*
Här i stan är det extra erbjudande denna vecka, 2x Pepsi Max för 10kr!!!!!!! Ska bunkra upp ett litet gäng.
Går väl på 5-6kr skulle jag tro. Har inte köpt det på något år nu. Hittade en annan drog, Pepsi Max! *drool*
Här i stan är det extra erbjudande denna vecka, 2x Pepsi Max för 10kr!!!!!!! Ska bunkra upp ett litet gäng.
Powerking går på 6kr med nya panten här i stan iaf. På Willys.
men... jag vill ju att chokladet ska materialiseras spontant i min hand. är det för mycket begärt? :(
Jag är ledsen lilla du, men världen är för dålig för att det ska funka =/ Man måste handla chokladen om man vill ha den. Eller så bakar man kladdkaka. Det kan du också göra =o
Nattljus
2011-07-16, 15:37
attan :/
ica härnäst, då. jag behöver ändå köpa mjölk, så det är väl lika bra :rolleyes:
Hejja! \o/ Snickers och mjölk är nom. Drick lite mjölk åt mig också :>
Grymt! Motörhead ska lira här i stan 15:e december. Såg det bara sådär spontant då jag slösurfade last.fm. Jag såg dem för några år sedan i Stockholm, men det tåls att upprepas. Inte helt tokigt med Thin Lizzy, Mustasch, Pain och Motörhead häromkring.
Det är kul med nostalgiband men Lizzy var ett avslutat kapitel t o m innan Lynnot dog så det känns lite väl pengasökande att bilda bandet på nytt. Jag skulle titta om de dök på där jag redan var men det är inget som skulle dra och då är det ändå den grupp jag har lyssnat allra mest på.
Pain har jag inte sett ännu så det vore kanske kul. Motörhead har jag sett en gång och det får räcka.
Ingen apelsinjuice? Jag tycker apelsinjuice är en gudagåva i dessa lägen.
Har det aldirg hemma men annars jo, men oboy är bättre för proteinsyntesen och till mackorna
Ja, det är ett mandomstext. Studier visar att det ökar bicepspeaken med i genomsnitt 0.67% - VÄRT!
Myckt värt!!!!*flex*
hahhaha
Vill inte dricka öl. Vill ligga i fosterställning och sova 30H*gah!*
Nordenator
2011-07-16, 16:23
Det är kul med nostalgiband men Lizzy var ett avslutat kapitel t o m innan Lynnot dog så det känns lite väl pengasökande att bilda bandet på nytt. Jag skulle titta om de dök på där jag redan var men det är inget som skulle dra och då är det ändå den grupp jag har lyssnat allra mest på.
Pain har jag inte sett ännu så det vore kanske kul. Motörhead har jag sett en gång och det får räcka.
Ja, jag tror väl inte heller riktigt att nuvarande Thin Lizzy kommer att vara fantastiska, men då de spelar i Piteå är det värt att gå dit i alla fall. Jag brukar passa på att se allt vettigt som dyker upp lokalt.
Vill inte dricka öl. Vill ligga i fosterställning och sova 30H*gah!*
battery & rockstarcola & en sjua, synd att vi ska på nå middag nu, annars hade jag kunna hjälpt dig:thumbup:
Myckt värt!!!!*flex*
hahhaha
Det är sådana uppoffringar som gör en till en vinnare.
Sitter på jobbet och har absolut inget att göra. Tips?
Sitter på jobbet och har absolut inget att göra. Tips?
har samma problem 4/8 timmar på mitt, sitter mest å surfar.
har samma problem 4/8 timmar på mitt, sitter mest å surfar.
Gjort det i 4h... Ingen dröm!
Ni har det underbart, tro mig! /SJ Anställd
Nattljus
2011-07-16, 19:03
jag var lite sömnig, så jag tog en tupplur. det var trevligt, men nu är jag inte sömnig alls längre och nu borde jag egentligen gå och lägga mig :smash:
planering, vad är det? :confused:
Enda anledningen till att ni skulle säga att ni "hellre har något att göra", är för att ni har dessa perioder av sysslolöshet. Tänk er istället att alltid gå till jobbet och veta om att det finns så mycket göra att det knappt finns tid att hämta andan. Varje dag. Bättre? Tveksamt. Hellre uttråkad då och då, än eld i baken konstant.
:)
Nattljus
2011-07-16, 19:10
Enda anledningen till att ni skulle säga att ni "hellre har något att göra", är för att ni har dessa perioder av sysslolöshet. Tänk er istället att alltid gå till jobbet och veta om att det finns så mycket göra att det knappt finns tid att hämta andan. Varje dag. Bättre? Tveksamt. Hellre uttråkad då och då, än eld i baken konstant.
på mitt jobb har jag alltid lika mycket att göra och det tar alltid lika lång tid att göra. det är underbart <3
öhm, men sen är jag ganska lätt att tillfredsställa, så min nivå av lycka kanske inte är så relevant :rolleyes:
Nattljus
2011-07-16, 19:49
jag har kaffe *cupid*
Jag har rabarbercider!! :cheers:
Jag är ju för go.
För ca 2-3 år sedan slutade jag mer eller mindre att äta kolhydrater regelbundet. Jag märkte att jag fick mindre ont i kroppen, blev piggare och ett problem jag hade haft med blåsor i munnen försvann.
"Oj, shit!" tänkte jag "Jag är kanske glutenintolerant? Hah, jaja, ska ändå inte testa den teorin, det här äger ju!".
Nu har jag för enkelhetens skull när min dejt varit på besök under det senaste ätit mer kolhydrater och mycket i form av glutenprodukter om man så säger. Har inte tänkt på att jag fick de förändringarna för de där år sedana, såg det bara som en bonus.
Vaknade upp i förrförrgår, kroppen värkte lite extra men jag tänkte att "Jaja, jag tränar ju hårt, jobbar hårt, lol".
Vaknade upp i förrgår, ovanligt trött i kroppen. "Jaja, träningen håller i sig. Kanske håller på att bli förkyld?"
Vaknar upp igår med magont och tre svidande blåsor i munnen.
Förstår ingenting förrän jag plötsligt hör min mamma idag när jag är på middag: "Jasså, du äter kolhydrater igen?"
...
http://s3.amazonaws.com/kym-assets/entries/icons/original/000/003/193/1279052383758.jpg?1279054176
sen..
http://2.bp.blogspot.com/_AxdefW6jNh8/TLs84XsJMHI/AAAAAAAAGew/AKkBmE7Jem0/s1600/fffuuu.gif
True that! Mitt jobb är oftast antingen stendött eller full rulle där man inte alls kan ta paus och inte vet när, typ. Så man njuter stillheten, och så jobbar man järnet när det behövs, dvs - gillar alltid läget! Det är nog det bästa med jobbet, iom variationen så uppskattar man tutti. Men minns när jag var färsk här, då kunde jag fasen inte njuta av lugnet, utan hade en blick på larmet och mobilen osv med typ gnagande magsår i magen.. "plötsligt händer det", då var jag helt utmattad även om det var en luuuugn dag, för det kunde ju braka till.
Nu switchar jag på "ON" knappen när det behövs, annars är jag soft "OFF"... Å vet ni vad, jag gillar mitt jobb så mkt, schemat och allt (vissa veckor endast 2 pass, sovande jour tex!) så kände inte att jag behöver semestra för att känna mig ledig.. tog 3 veckor dock. Sista passet inatt.. lite tråkigt nästan.
Är jag störd? :confused: Iaf: nångång kanske jag får lust att vara ledig, då tar jag de där 2 andra. El sparar till nästa år.. då kanske jag har Jeete lust! Och är ledig 7 veckor. Eller inte.. alls. (men man måste va lite ledig va?).
Iaf: jag har kesella! :cheers: (om man nu ska tala om vad man har.. har även ont i halsen men det kanske man inte säger högt?)
d bläv inge krog. pallade ej vara den enda nyktra :)
d bläv inge krog. pallade ej vara den enda nyktra :)
Optiboeg.
pft, jag drack igår, mådde inge bra idag=palla ut igen :D
Nattljus
2011-07-16, 23:29
hrm, jag vaknade av att jag bet mig hårt i läppen. undrar vad jag drömde? *jorgen*
Du kanske drömde att du åt något som du har bakat :)
Hemma Gymmaren
2011-07-16, 23:47
Posta mer i meme tråden
Novaindex
2011-07-17, 00:17
hittade trådlöst cke lösenords skyddat internet hos pappsen i vännäs så e nice att man kan ha kontakt me omvärlden även när man e borta :P Länge sen jag sov utan sambon *love* men ska göra ett försök iaf *L* .. Natti natti
på mitt jobb har jag alltid lika mycket att göra och det tar alltid lika lång tid att göra. det är underbart <3
öhm, men sen är jag ganska lätt att tillfredsställa, så min nivå av lycka kanske inte är så relevant :rolleyes:
Det är väl din lycka om någon man borde sträva efter att få till då. Då kan man få fler lyckliga med lika stora medel eller bara en med mindre! :>
jag har kaffe *cupid*
Du ser..? :D
Du kanske drömde att du åt något som du har bakat :)
KAKA!
Åh vad jag hatar mitt jobb ibland.
Ska upp om mindre än 4h och jobba 11h men kan inte sova. Fml.
Nattljus
2011-07-17, 00:46
näe, nu har jag tidningar att dela ut. adios :)
näe, nu har jag tidningar att dela ut. adios :)
Tidningdsutdelare är samhällets dolda hjältar! ...:hbang:
Nattljus
2011-07-17, 03:44
sprang min tidningsrunda på ny rekordtid! :hbang:
det firar vi med en sejdel kaffe :cheers:
sprang min tidningsrunda på ny rekordtid! :hbang:
det firar vi med en sejdel kaffe :cheers:
Grattis till PB!
http://www.text.nu/storage/high%20five%20hi%205.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSIO N=1237828020222
Nattljus
2011-07-17, 03:53
tack, jag är rätt nöjd själv :D
Nordenator
2011-07-17, 08:39
Hamnat i morgonens helvete: Kaffe 22. Man hade behövt lite kaffe för att orka brygga kaffe, men utan att brygga kaffe finns inget kaffe att tillgå. Kaffe 22, till skillnad från moment 22, når sitt slut då kraften kaffesuget överstiger slöheten, och bollarna sätts i rörelse på nytt.
Hamnat i morgonens helvete: Kaffe 22. Man hade behövt lite kaffe för att orka brygga kaffe, men utan att brygga kaffe finns inget kaffe att tillgå. Kaffe 22, till skillnad från moment 22, når sitt slut då kraften kaffesuget överstiger slöheten, och bollarna sätts i rörelse på nytt.
:D Jag drömmer om en Tassimo el liknande budgetlatmaskin. Just idag körde jag vattenkokare och snabbkaffe. Skäms lite, men känner kicken.. :devil:
Jag har beställt ngn form av internet, men försäljaren hade nog solsting för han snackade om "via laser". LASERinternet??? :Virro
Tidningdsutdelare är samhällets dolda hjältar! ...:hbang:
Fy farao vad fel du har! Jag fick min bil påbackad utav en tidningsbärare. Pajade framskärmen och en del utav kofångaren..
Tur att jag får det fixat.
:D Jag drömmer om en Tassimo el liknande budgetlatmaskin. Just idag körde jag vattenkokare och snabbkaffe. Skäms lite, men känner kicken.. :devil:
Jag har beställt ngn form av internet, men försäljaren hade nog solsting för han snackade om "via laser". LASERinternet??? :Virro
Har Lellan ringt Laserturken? :confused:
Fy bövelen vilken astråkig kväll det var igår.
Torskade du i knäböjen?
Har Lellan ringt Laserturken? :confused:
Han var turk, söt, och sa att jag var söt (efter han sålt på mig) och jag fick hans privata nr (ja, jag vet att försäljare gör så för att man ska känna sig spechaaaaal, men låt mig) och jag kanske borde ringa och fråga vart det tog vägen..
Iaf. Nu har jag en lång orange sladd. Så jag vill ha laser hellre än detta, nationalitet kvittar.
Ingen som vet vad han menade? (jo, jag kan även gå 15 meter och öppna pärmen och kolla).
JoggarnDean
2011-07-17, 10:22
+1, men det kanske kan vara bra det med ibland så kanske man uppskattar mer händelserika kvällar lite mera nästa gång. Förhoppningsvis. *rolleyes*
Torskade du i knäböjen?
Torskar man i knäböjen vet man att det bara är att knäböja mer, och det är ju ren lycka*cupid*
Mmmgmrrfmgmrmmmffföööööööööööööööööööööööööööööööö öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö ööööööööööööööööööööööööööööö
Sent from my HTC Vision using Tapatalk
Han var turk, söt, och sa att jag var söt (efter han sålt på mig) och jag fick hans privata nr (ja, jag vet att försäljare gör så för att man ska känna sig spechaaaaal, men låt mig) och jag kanske borde ringa och fråga vart det tog vägen..
Iaf. Nu har jag en lång orange sladd. Så jag vill ha laser hellre än detta, nationalitet kvittar.
Ingen som vet vad han menade? (jo, jag kan även gå 15 meter och öppna pärmen och kolla).
Å naj han komme klippa din toung!
Torskar man i knäböjen vet man att det bara är att knäböja mer, och det är ju ren lycka*cupid*
Inte om man råtorskar och bryter alla ben i kroppen. :(
Å naj han komme klippa din toung!
Med lasersvärd. Turk Vader ftw!
Jobba morgon och kväll? Hatar att gå delad tur.
Med lasersvärd. Turk Vader ftw!
Tona ner rasismen, tack.
Känns rätt skönt att man vid den här tiden i morgon är i Turkiet och solar samt badar :)
Har du träningsvärk från hinderbanan igår då?
Rikard Jansson
2011-07-17, 13:45
Godmorgon :) Idag blir det nog inte mycket gjort ...
Nattljus
2011-07-17, 14:08
halv sju i morse tog jag en "kort tupplur". vaknade nu.
jag saknar tiden när jag hade fasta rutiner :/
Nattljus får du inte helt fuckad dygnsrytm när du sover 8 timmar på dan sådär? Hade du inte sovit något innan dess eller? Mycket sovande, verkar det som.
Nattljus
2011-07-17, 14:23
jag sover typ 5-6 timmar om dagen i snitt, så det är nog egentligen positivt de dagar jag får till åtta timmar i en följd :)
önskar bara jag kunde göra det på fasta tider :smash:
Jag vill också sova middag i 8 timmar Oo
lTT_CCdX1F4&feature=feedrec_grec_index
Jag är rastlös... Leka? :(
Jag är rastlös... Leka? :(
Du & jag. jag tar med videokameran?
Du & jag. jag tar med videokameran?
*slap*
*slap*
Jaha, du är inne på BDSM-linjen! Kul, inte så många som gillar det*cupid*
Jädra Rooz! Nu går jag och äter kesella i stället. *grr27*
snuskis roozis
Du kan va!
Rooz on a Rooll
Like a BOSS!11!1
F'låt bekkan, kjamiz:em:
Rooz omvända psykologi gör dig optimal.
Rooz omvända psykologi gör dig optimal.
Håll dig till cabelcrossen:MrT:
Håll dig till cabelcrossen:MrT:
Vad b00m inte visste var att jag kallar min leksak för cablecrossen:
http://www.guidance2live.com/wp-content/uploads/2011/05/whip.jpg
Säker på att du inte ska med? :whipped::whipped:
Är det BDSM-söndag på kolo:confused:
Vad håller ni på med egentligen?
Jag är kvar i Borås, det regnar, eftersom jag är i Borås. Vi får hoppas på att Boråsvädret stannar i Borås. Jobba imorgon, yey.
shadowfire
2011-07-17, 17:33
Sovit som en zombie hela veckan. Har tänkt vara duktig o ta tag i renoveringen. Många gånger. Jag är nog en expert på att tänka på att ta tag i saker. hmmz.
Idag har jag lärt mig att diskbråck plus golvläggning inte är kompatibla. Check! Jag tror att hela det här huset är på väg att trilla isär, så fort man lossar en list trillar det ut lättbetong i smulor...
Nordenator
2011-07-17, 21:17
Upp om 7½ timme. Gissar på att det dröjer runt 3 timmar till innan jag blir trött nog att sova. Första dagen på jobbet är alltid rolig :(
Är det BDSM-söndag på kolo:confused:
Trodde det var DSBM-söndag.
Kör på Nej, jag är hårdrockare-stuket.
Nattljus
2011-07-17, 22:20
jag har tittat på the matrix *popcorn*
Råkade se slutet på VM-finalen. Rafflande! Alltid kul att se USA få stryk också. :)
Novaindex
2011-07-17, 23:02
2a natten utan älsklingen .. hoppas på mer sömn i natt för i morgon åker man från pappa och hälsar på hästen min (är på foder hos en kompis) istället och stannar för att rida å mysa med han en massa i veckan.. Ska bli underbart då ja inte sett han sen i vintras
http://novaindex.webblogg.se/images/2011/229274_10150239909276995_652981994_8897928_5149253 _n_155474819.jpg
wtf? http://www.dump.com/2011/05/25/can-you-say-game-of-the-year-video/
Pudzianovski
2011-07-18, 00:38
Hahahaha! Fan va gott! japanerna är så jävla sköna :D
Nattljus
2011-07-18, 04:02
underbart väder inatt. ljummet regn *cupid*
Antal timmar sömn: 3
Antal timma att försöka somna: 5
Maddafakka...
Nordenator
2011-07-18, 05:03
Jag ser inte charmen med den här tiden. Har som tur var bara sex dagar då jag tvingas upp denna tid denna sommar.
Nordenator
2011-07-18, 05:26
Fyra koppar kaffe och lite lätt ondsint musik har sett till att jag är i ett skick som närmar sig mänskligt.
PiGEG55Re2I
Liket lever!
Härligt! Hur är det i LA idag?
Hahahhaha!
Två personbästa, en helg. Ej att föräxlas med annat som är i förhållandet 2:1.
Härligt! Hur är det i LA idag?
Klockan är midnatt och temperaturan är 20 grader. Hunden är på spaning efter insekter och jag börjar bli så smått trött :P.
Hör att vädret har varit dugligt i Svedala! Vill komma hem en vecka eller två!
Sippa på kaffet, luta er tillbaka.
2i802COGTyI
Alltså.. vad fan? Till och med hästen sprang på två ben, SIDLEDS!!1
Sinnes.
Hahaha !!!
Den var ju kul ! ....:D
Liket lever!
Det här med. Även om vi inte liknar varandra.
Hoho, dubbelteam också haha. De tänkte sträcka sig till mållinjen.
Det här med. Även om vi inte liknar varandra.
Vi kan låtsas. Jag är bra på att låtsas. :D
Jag vill inte jobba :( its boring. Det var roligare när man gick i skolan.
Jag vill dö. Temporärt.
Om man dricker tillräckligt mycket kaffe, börjar magen producera olja då?
Det är fullt med vedervärdiga människor i min stad. Vem kom på att vi ska ha govtia kupp? och varför har jag inte rest bort?
Nu har jag surfat i fyra timmar på jobbet, ska nog spela Angry birds de sista timmarna...
Nattljus
2011-07-18, 14:20
jag har legat i sängen och läst serietidningar hela dagen och nu har jag ont i ryggen. jag måste köpa ny madrass *popcorn*
Jag tror jag har listat ut Coxies identitet.
Jag tror jag har listat ut Coxies identitet.
Av vilken anledning? *grr*
Av vilken anledning? *grr*
Ingen speciell anledning - stötte på information som stämde överens med vad han själv sagt på detta forum i ett annat ärende. Skall dock hålla munnen stängd (fingrarna i styr) om vem jag tror han är (var), dock.
Andy.da.wohoo
2011-07-18, 18:22
Idag när jag värmde upp för dagens marklyft så kom en kille jag aldrig pratat med eller sett förut fram till mig och sa "Tja Andreas, ska du köra marklyft?"
Rätt så förvånad så svarade jag "ööh, japp det ska jag." varpå han svarade "Gott, kör hårt!"
Har ingen aning om vem han är :D
Idag när jag värmde upp för dagens marklyft så kom en kille jag aldrig pratat med eller sett förut fram till mig och sa "Tja Andreas, ska du köra marklyft?"
Rätt så förvånad så svarade jag "ööh, japp det ska jag." varpå han svarade "Gott, kör hårt!"
Har ingen aning om vem han är :D
Det är då man går emot sin svenska kultur, går fram till personen och beskedligt frågar: "Hur vet du vem jag är?"
Ovanstående är nästa handling i denna relation! Fast nu första gången blev du väl mest superpaff :D.
Andy.da.wohoo
2011-07-18, 19:43
Det är då man går emot sin svenska kultur, går fram till personen och beskedligt frågar: "Hur vet du vem jag är?"
Ovanstående är nästa handling i denna relation! Fast nu första gången blev du väl mest superpaff :D.
Får bli så nästa gång, jag blev så förvånad nu :D Sen ville jag träna och inte prata med okänt folk också :)
God kväll på er!!!
Har en fråga men vet inte riktigt i vilken tråd den skulle passa...och vågar inte starta en ny tråd med tanke på...
Ja i vilket fall som helst till min fundering nu. När jag har tränat och börjar med stretchningen brukar jag bli sömnig. Är det ngn som känner igen sig i det? Typ efter ett spinning pass så är det ju nedvarvning och då kan jag bara känns "gud vad sömnig jag är"...ögonen faller nästan ihop...
Idag styrketränade jag och fick precis samma känsla efteråt...och då kom jag på att jag kan ju höra med ngn här på forumet.
God kväll på er!!!
Har en fråga men vet inte riktigt i vilken tråd den skulle passa...och vågar inte starta en ny tråd med tanke på...
Ja i vilket fall som helst till min fundering nu. När jag har tränat och börjar med stretchningen brukar jag bli sömnig. Är det ngn som känner igen sig i det? Typ efter ett spinning pass så är det ju nedvarvning och då kan jag bara känns "gud vad sömnig jag är"...ögonen faller nästan ihop...
Idag styrketränade jag och fick precis samma känsla efteråt...och då kom jag på att jag kan ju höra med ngn här på forumet.
Olika för olika människor. Vissa blir piggare och har svårt att sova just så nära inpå ett träningspass, andra blir helt lealösa.
Var det något specifikt du undrade, eller var det bara för att kolla om andra kände samma sak?
Wipflash
2011-07-18, 22:10
vad hände med joeyp
Spartansk
2011-07-18, 22:27
vad hände med joeyp
Bännd.
God kväll på er!!!
Jag blir helt tvärtom, blir hur pigg som helst och har svårt att somna på natten efter träning. Men har polare som blir helt döda.
Olika för olika människor. Vissa blir piggare och har svårt att sova just så nära inpå ett träningspass, andra blir helt lealösa.
Var det något specifikt du undrade, eller var det bara för att kolla om andra kände samma sak?
Jaha.....
Nej men asså det är lite läskig känsla det hela att jag blir så sömnig....jag menar tänk dig att efter ett spinning pass så känns det som om man bara kan somna bums på cyklen.... Först så tänkte jag att det har ngt att göra med att nacken liksom kanske är i en inte så bra position och att jag måste tänka på att hålla halsen rakare eller ngt...för att blod ska kunna nå hjärnan....men jag vet inte
Spartansk
2011-07-18, 22:41
Det beror väl helt på hur hårt man har tränat?
Jaha.....
Nej men asså det är lite läskig känsla det hela att jag blir så sömnig....jag menar tänk dig att efter ett spinning pass så känns det som om man bara kan somna bums på cyklen.... Först så tänkte jag att det har ngt att göra med att nacken liksom kanske är i en inte så bra position och att jag måste tänka på att hålla halsen rakare eller ngt...för att blod ska kunna nå hjärnan....men jag vet inte
Exakt. Du är med största sannolikhet inte unik. Se till att äta lite efter passet.
Exakt. Du är med största sannolikhet inte unik. Se till att äta lite efter passet.
mmm....kanske...
Men visst är det så att man blir mer trött av ett styrkepass än ett konditionspass? (trött = sömnig)
coolt att du svara på mitt inlägg förresten. Satt nämligen och läste runt i din journal, som kanske inte är så uppdaterad `), men halkade in på den igår och blev fast....
Blir inte så mycket att skriva i journalen längre?
Spartansk
2011-07-18, 22:52
Men visst är det så att man blir mer trött av ett styrkepass än ett konditionspass? (trött = sömnig)
;)
Jogga 15 minuter = mindre uttröttande än ett tretimmars styrkepass med massor basövningar.
Jogga 1 timme = mer uttröttande än ett armpass med fyra set biceps och fyra set triceps.
För mig i alla fall.
mmm....kanske...
coolt att du svara på mitt inlägg förresten. Satt nämligen och läste runt i din journal, som kanske inte är så uppdaterad `), men halkade in på den igår och blev fast....
Blir inte så mycket att skriva i journalen längre?
Nä tyvärr. Situationen är lite annorlunda och jag tränar inte lika intensivt längre. Vikten är på runt 70kg i duglig form och jag tränar varierande. Löpning, romerska ringar, handstående balans och vanlig hederlig styrketräning.
För att svara på frågan din igen: Det är individuellt.
;)
Jogga 15 minuter = mindre uttröttande än ett tretimmars styrkepass med massor basövningar.
Jogga 1 timme = mer uttröttande än ett armpass med fyra set biceps och fyra set triceps.
För mig i alla fall.
Jaaaaaaaa...men det är väl ganska självklart;)
[QUOTE=Rahf;5173205]Nä tyvärr. Situationen är lite annorlunda och jag tränar inte lika intensivt längre. Vikten är på runt 70kg i duglig form och jag tränar varierande. Löpning, romerska ringar, handstående balans och vanlig hederlig styrketräning.
aha oki.....ja kände mig lite dum då jag typ skrev två inlägg i din journal och märkte SEN att du inte skriver där längre...:em:
Får man då fråga hur kroppen mår annars? Har du ont?
Nej, men jag bor i USA numera och har inte lika mycket tid för träning. Kroppen mår snarare bättre när jag inte tränar lika intensivt. Mindre krämpor och ledvärk.
Spartansk
2011-07-18, 22:59
Jaaaaaaaa...men det är väl ganska självklart;)
Jag överdrev lite för att bevisa min poäng. :D
Men även om man inte överdriver så tycker jag nog tvärtom mot dig, att man i regel blir tröttare av konditionsträning. Men även det beror nog på hur jag tränar. Jag vilar väldigt länge mellan seten under styrketräning, t ex.
Jag överdrev lite för att bevisa min poäng. :D
Men även om man inte överdriver så tycker jag nog tvärtom mot dig, att man i regel blir tröttare av konditionsträning. Men även det beror nog på hur jag tränar. Jag vilar väldigt länge mellan seten under styrketräning, t ex.
Ja....nej men shit efter ett styrkepasss tänker jag typ kudden kudden...
Så jag brukar under terminerna när man pluggar lägga det sist på dagen för att inte somna på ngn föreläsning....
Novaindex
2011-07-18, 23:13
Hoppas på att lyckas få sova något i natt efter 2 nätter knasigt , osammanhängande å liiiite sovande .. natti natti på er där ute
Nattljus
2011-07-19, 04:14
hej :)
Hur står det till en afton som denna? :)
Afton? Nu är det väl ändå morgon!
Jag längtar efter att få gå hem och sova efter jobbet.
Oj, klockan var visst så mycket!
Och jag ska nog lägga mig och sova nu. Ha en trevlig dag på gymmet och sov så gott när du kommer hem då! :)
Japp, klockan går...:D Sov så gott!
Naij! Det är fortfarande afton :D
Hah!
Jag kan inte somna. Tips på vad jag kan göra för att bli trött uppskattas!
Nej, men jag bor i USA numera och har inte lika mycket tid för träning. Kroppen mår snarare bättre när jag inte tränar lika intensivt. Mindre krämpor och ledvärk.
Det där brukar det ta de flesta betydligt längre tid att komma på så jag kan gratulera till en bra insikt.
Hmm, träna eller inte träna idag? "Borde" egentligen ha en vilodag eftersom jag kört typ en vecka i sträck, men känner mig fräsch ändå. Förnuft vs vilja här nu.
Hmm, träna eller inte träna idag? "Borde" egentligen ha en vilodag eftersom jag kört typ en vecka i sträck, men känner mig fräsch ändå. Förnuft vs vilja här nu.
Inte för att vara den som är den, men hur mycket förnuft har du egentligen:D
Träna hårt Roffe, det ska jag göra:D
tntballe
2011-07-19, 11:26
Ivan säger träna.
Every time you are at the gym it is A+, everytime you are not at the gym it is A-
Följde omedvetet kolo-panelens råd. Blev träning trots allt. :thumbup:
Köpte gymkort idag här i Polen, det var precis som man tror ett gym i Polen ska se ut. Allting är slitet, rått och testosteronet hänger i luften.
Köpte gymkort idag här i Polen, det var precis som man tror ett gym i Polen ska se ut. Allting är slitet, rått och testosteronet hänger i luften.
Vad mysigt :)
Vad är det för fel på fotbollsspelare som gör att det måste låta så förbannat jävla mycket om dom?
:thumbup:
Nattljus
2011-07-19, 15:11
kotletter till middag :eating:
kotletter till middag :eating:
Naaaaaaattljus. Is need I-kram :<
*klappar lite på axeln*
so so
Nattljus
2011-07-19, 16:01
*kramiz*
bättre så? <3
Hydrothermal Worm
http://www.huffingtonpost.com/2011/07/18/hydrothermal-worm-electron-microscope_n_901833.html
http://i.huffpost.com/gen/310124/HYDROTHERMAL-WORM-ELECTRON-MICROSCOPE.jpg
http://www.huffingtonpost.com/2011/07/18/hydrothermal-worm-electron-microscope_n_901833.html
Pinsamt dåligt tränat idag. Jag svek er kolo*cry*
Det är bara medelmåttor som är på topp jämt roozen!
jag har inte tränat sen i fredags och jag kommer förmodligen inte träna på en vecka till minst :(
Det är bara medelmåttor som är på topp jämt roozen!
YEAH BUDDY!
Är du i stan på lördag?
YEAH BUDDY!
Är du i stan på lördag?
Har inte bestämt mig än, hinderbanan känns jävligt väderberoende, att halka runt där när det regnar är ett recept på katastrof för klumpiga mig.
Jag gillar alla "vad-ska-det-bli-av-mig-trådar" som börjat pluppa upp.
*klappar lite på axeln*
so so
:>
*kramiz*
bättre så? <3
Ja =d
Nu är det ganska bra. Alla konstiga virrande, irrande, kissande och skräpkastande människor har gått hem. Kvar blev jag och ett liitet lagom gäng kunder. Jag tycker om mina små gymkunder. Dom är mysiga. Som en liten familj *cupid* En del är förstås den där arga morbrorn som skåpsuper och kastar stolar, men i alla fall.
Vad gör Nattljus? =o
jag har inte tränat sen i fredags och jag kommer förmodligen inte träna på en vecka till minst :(
Whaiisthat?
Andy.da.wohoo
2011-07-19, 17:24
Jag gillar alla "vad-ska-det-bli-av-mig-trådar" som börjat pluppa upp.
Jag gillar dig.
Tjoho people!!
Ingen träning idag....vaknade med halsont...=(...
E så sugen på att gymma...så blev att gå runt blan träningsplaggen på STADIUM...=) =)....
Köpte ett linne...ur snyggt...wohooo here I come gymmet!!! hahaha
Nej men släpper inte halsonten tills imorgon så kör jag på ändå....
Nattljus
2011-07-19, 17:39
Ja =d
Nu är det ganska bra. Alla konstiga virrande, irrande, kissande och skräpkastande människor har gått hem. Kvar blev jag och ett liitet lagom gäng kunder. Jag tycker om mina små gymkunder. Dom är mysiga. Som en liten familj *cupid* En del är förstås den där arga morbrorn som skåpsuper och kastar stolar, men i alla fall.
vad bra att det är bra igen :)
Vad gör Nattljus? =o
spelar datorspel och har ont i ryggen. min madrass har gett upp helt och jag överväger seriöst att bädda på golvet ikväll.
det lär ju knappast kunna bli mer obekvämt än sängen :smash:
vad bra att det är bra igen :)
spelar datorspel och har ont i ryggen. min madrass har gett upp helt och jag överväger seriöst att bädda på golvet ikväll.
det lär ju knappast kunna bli mer obekvämt än sängen :smash:
Ja! Det är trevligt när saker är bra. :)
Vilket datorspel? =o
Har du ingen soffa/bäddsoffa du kan sova i då? Soffor är mysiga. Jag sover i min soffa istället för sängen ibland; med fötterna utanför, för den är för kort :D
Morgondagens mål, köpa ny madrass?
hur mycket drar en bil i genomsnitt per mil? Typ 0,8 l?
hur mycket drar en bil i genomsnitt per mil? Typ 0,8 l?
Det är nog ganska olika. Beror framför allt på bilen och delvis fart, var man åker.
mm...jo...
Tänker mig Uppsala - Göteborg...men om man antar att bilden drar 0,8 l/mil och det är 45,8 mil samt att priset ligger på ca13 kr/l, så kmr det att bli en kostand på ca 480 kr dit.
Man tjäner ju så mycket på att ta bilden om man är typ ngra som ska dit än att ta tåget... Biljetten kan ju gå på 450 spänn.
Nattljus
2011-07-19, 17:51
Ja! Det är trevligt när saker är bra. :)
i sanning :-)
Vilket datorspel? =o
farm craft. avsevärt mindre smutsigt att odla i datorn är i verkligheten :rolleyes:
Har du ingen soffa/bäddsoffa du kan sova i då? Soffor är mysiga. Jag sover i min soffa istället för sängen ibland; med fötterna utanför, för den är för kort : D
Morgondagens mål, köpa ny madrass?
soffan är nyligen utslängd (brorsan satt sönder den :smash:), men nu när du säger det kanske jag kan sova i fåtöljen *jorgen*
får se när jag hittar någon som vill låna ut bil till mig. jobbigt att ta med en madrass på bussen *rolleyes*
mm...jo...
Tänker mig Uppsala - Göteborg...men om man antar att bilden drar 0,8 l/mil och det är 45,8 mil samt att priset ligger på ca13 kr/l, så kmr det att bli en kostand på ca 480 kr dit.
Man tjäner ju så mycket på att ta bilden om man är typ ngra som ska dit än att ta tåget... Biljetten kan ju gå på 450 spänn.
Sen brukar man nog räkna på att det kostar lite mer än bara bensinen i sig när man kör bil också tror jag.
farm craft. avsevärt mindre smutsigt att odla i datorn är i verkligheten :ro lleyes:
soffan är nyligen utslängd (brorsan satt sönder den :smash:), men nu när du säger det kanske jag kan sova i fåtöljen *jorgen*
får se när jag hittar någon som vill låna ut bil till mig. jobbigt att ta med en madrass på bussen *rolleyes*
Vaaaaad är farm craft? :D
Stor bror. Fotölj låter inte så bekvämt att sova i. Sova sittande brukar bli ganska dåligt om man sover länge, fast du kanske är van..? *rolleyes*
Aao. Eller åka med tillome? Det är svårt att bära madrasser själv också.
Nattljus
2011-07-19, 18:02
Vaaaaad är farm craft? :D
ett av de där fåniga, ofarliga små spelen som jag gillar så mycket :rolleyes:
Stor bror. Fotölj låter inte så bekvämt att sova i. Sova sittande brukar bli ganska dåligt om man sover länge, fast du kanske är van..? *rolleyes*
ah, den är fällbar. fäller man den helt ligger man praktiskt taget ner.
jag har somnat i den förr, men då var jag bra mycket tröttare än jag är nu *jorgen*
Aao. Eller åka med tillome? Det är svårt att bära madrasser själv också.
madrasser är väl inte svårburna? lite klumpiga pga storleken, förvisso. får ringa brorsan och påpeka att han är skyldig mig en tjänst :D
mm...jo...
Norwegian air flyger till Landvetter från Arlanda för ca 500-800 kr t/r. Tar 50 min, dock måste du räkna med att åka till och från Arlanda samt till och från Landvetter om ingen kan hämta dig.
www.norweigan.com för biljetter.
Tåget är tyvärr väldigt dyrt, men det finns några avgångar om dagen som går direkt Uppsala-Göteborg vilket är väldigt skönt.
Norwegian air flyger till Landvetter från Arlanda för ca 500-800 kr t/r. Tar 50 min, dock måste du räkna med att åka till och från Arlanda samt till och från Landvetter om ingen kan hämta dig.
www.norweigan.com för biljetter.
Tåget är tyvärr väldigt dyrt, men det finns några avgångar om dagen som går direkt Uppsala-Göteborg vilket är väldigt skönt.
Ja jo precis...kollade också upp flyg. Får se hu jag gör. Ska förssöka locka en kompis som har körkort att bila med ner. Jag menar västkusen kan man ju bara inte motstå såhä på sommaren....`)....har dock aldrig varit där men har hört mycket om hur vacker det är =)
Tips på billiga hotell/vandrarhem?
Ingen aning, jag bor hos en kompis när jag är i de trakterna.
ett av de där fåniga, ofarliga små spelen som jag gillar så mycket :rolleyes:
ah, den är fällbar. fäller man den helt ligger man praktiskt taget ner.
jag har somnat i den förr, men då var jag bra mycket tröttare än jag är nu *jorgen*
madrasser är väl inte svårburna? lite klumpiga pga storleken, förvisso. får ringa brorsan och påpeka att han är skyldig mig en tjänst :D
Jag googlade! Sött! ^^,
Aha. Du får väl vänta tills du är tillräckligt trött bara då...? *rolleyes*
Dom är väl visst svårburna? imo. :(
Du kan säga att han är skyldig dig en madrasstransport eller en ny soffa; då blir valet kanske inte så svårt?
Hur kommer det sig att tåget är så Scheissedyrt?
Beror på vart man ska åka och när man beställer, jag brukar kunna åka oslo stockholm för 250 spänn.
ONTOPIC
Angående resor tycker jag audis 1.9tdi motor är suverän, vilken bil den än sitter i. 0.5 milen typ även vid tungfot syndrom
Flyg får man för 300-400kr ifall man beställer 22 dagar i förväg har jag för mig med SAS
Vad surras det om? jag är inte insatt för 5 öre men försöker leka chef
säger bara.... SJ.jjjjjjj....
hmmm...asså funderar på om jag ska starta en journal....e ngt sugen på att göra det, främst för att det är lättare att hålla reda på det man gör och ha koll på sina framgångar (ev. motsatta `) )......liksom istället för att ha allt i huvudet. Vad ycker ni?
Gazzman, har du tid att filosofera ngn dag?
Beror på vart man ska åka och när man beställer, jag brukar kunna åka oslo stockholm för 250 spänn.
ONTOPIC
Angående resor tycker jag audis 1.9tdi motor är suverän, vilken bil den än sitter i. 0.5 milen typ även vid tungfot syndrom
Flyg får man för 300-400kr ifall man beställer 22 dagar i förväg har jag för mig med SAS
Vad surras det om? jag är inte insatt för 5 öre men försöker leka chef
Det e jag som surrrrrrrrar....:D
Tänker ev. dra ner till västkusten under helgen och satsar på göteborg....funderar då på vilket färdmedel som är billigast....
Ska man ta en nattpromme nu...... är frågan jag grubblar på
People!!! Titta ut....JÄTTE fin måne...åååå
Gazzman, har du tid att filosofera ngn dag?
Ja på måndag och 3 veckor framöver tror jag, beror på hur länge jag blir i norrland i helgen. Möjligen kommer tjejens syrra på besök så jag kommer släpa med henne också.
Det e jag som surrrrrrrrar....:D
Tänker ev. dra ner till västkusten under helgen och satsar på göteborg....funderar då på vilket färdmedel som är billigast....
På så kort tid så blir antagligen bil billigast, låna en diesel
Ska man ta en nattpromme nu...... är frågan jag grubblar på
People!!! Titta ut....JÄTTE fin måne...åååå
Nej du ska sitta inne och leka nörd medan jag skriver mina sista jobbmail, skriv nåt roligt så länge
Nej... promme + musik+ månen = better company than agazza....^^....`)
Nej... promme + musik+ månen = better company than agazza....^^....`)
Väldigt tveksamt, då ska du ha fruktansvärt bra musik och en segway.
Lycka till så länge
pretty little liars, helt beroende, galet.
tjena angel och alla andra! :)
tjena grotesk och dra åt skogen alla andra! :)
Fixade dina stavfel. :thumbup:
Jobbigt att inte kunna sova. Tips?
Treo är riktigt bra när man har ont.
Nattljus
2011-07-20, 03:56
morrn *popcorn*
morrn *popcorn*
Morgonen är tiiiidig. Jag borde sova mer. Alltid! *gah!*
It would be skönt =o
Sparven från Minsk
2011-07-20, 06:54
jaja klockan jag är vaken!
Har man med sig egna sängkläder när man bor på hostel?
Nordenator
2011-07-20, 08:04
Då och då stöter man på ett som har sängkläder som ingår, men regeln är, precis som banditen säger, att man får pynta lite för det. Det lär väl stå på ställets hemsida.
Nordenator
2011-07-20, 08:39
Jag körde på en liten sovsäck i siden då jag var ute och tågluffade. Visst kanske det inte är några enorma mängder pengar man sparar på att ha med sig eget, men det motsvarar väl runt en öl om dagen i alla fall :D
Nordenator, har du någon koll på vandrarhemmen i Luleå? Något ställe man bör undvika?
Jag körde på en liten sovsäck i siden då jag var ute och tågluffade. Visst kanske det inte är några enorma mängder pengar man sparar på att ha med sig eget, men det motsvarar väl runt en öl om dagen i alla fall :D
Vet att vissa ställen inte tillåter egna sängkläder p.g.a. risken för bed bugs och andra insekter. De ställena brukar ha lakan och örngott tillgängliga i det fallet.
Nordenator
2011-07-20, 08:56
Nordenator, har du någon koll på vandrarhemmen i Luleå? Något ställe man bör undvika?
Ingen aning faktiskt. Det finns både på Kronan och i Kyrkbyn, men det är rätt off. Det finns ett i stan (http://www.citysleep.se/vandrarhem.php), men jag har inte hört något om det. Det finns ett gäng centrala hotell, men jag vet inte speciellt mycket om dem heller.
Nordenator
2011-07-20, 09:02
Intressant att jag har bott här hela mitt liv utan att ha den minsta aning om hur det ser ut på den fronten. Du får återkomma med recension senare om du tar dig upp :D
Intressant att jag har bott här hela mitt liv utan att ha den minsta aning om hur det ser ut på den fronten. Du får återkomma med recension senare om du tar dig upp :D
Det brukar väl iofs vara så att man har ganska dålig koll på "sin egen" stad när det gäller sådant.
Jag kommer att åka upp vid 5 tillfällen under höstterminen, får väl testa att bo på olika ställen så att jag kan recensera flera :D
Grotesk har grotesk nackvärk. Blir till att köra armarna idag.. :(
tjena angel och alla andra! :)
Hej hej, lite sent men ändå :)
Akerhage
2011-07-20, 13:08
Fan min axel var ytterst nära att hoppa ur led när jag sov inatt :(
Den låste sig i ett mellanläge och jag kunde inte röra mig på en kvart, sen plötsligt så kom den i fas igen. Jävla axel....tror ni det är risk att träna idag??
jaha. Nu får man börja jobba med kycklingenbenen ordentligt!
Shitshitshit! Jag har hittat ett perfekt jobb för mig, med typ mycket mer ansvar och gissningsvis rejält lönelyft. Jag vill att ni håller tummarna, så bjuder jag på kladdkaka när(om) jag får det!
Akerhage
2011-07-20, 13:23
Shitshitshit! Jag har hittat ett perfekt jobb för mig, med typ mycket mer ansvar och gissningsvis rejält lönelyft. Jag vill att ni håller tummarna, så bjuder jag på kladdkaka när(om) jag får det!
med grädde?
Vem skulle INTE anställa dig YES?
Lycka till:thumbup:
I would hire Yes!
He does the possimpible!
Nattljus
2011-07-20, 15:49
jag har piskat mattor och tvättat fönster. fikapaus nu?
jag har piskat mattor och tvättat fönster. fikapaus nu?
Fikapaus! Kör hårt!
Jag... har börjat jobba. Det är lugnt här, och det är få saker jag är så tacksom för som just det just nu. :)
tntballe
2011-07-20, 15:56
Jag håller mer än tummarna åt dig*cupid*
Nattljus
2011-07-20, 16:05
Jag... har börjat jobba. Det är lugnt här, och det är få saker jag är så tacksom för som just det just nu. :)
är det mycket oväsen i göteborg annars? *popcorn*
är det mycket oväsen i göteborg annars? *popcorn*
Gothia cup. Alla spelarnas och åskådarnas problem - blir mina problem.
Kanske inte riktigt så... men nästan?
Nattljus
2011-07-20, 16:17
låter ljudligt. jag avundas dig icke. kanelbulle? de är jättegoda :)
låter ljudligt. jag avundas dig icke. kanelbulle? de är jättegoda :)
Ljudligt it is indeed. Kanelbulle är bra! Jag åt ett gäng förut *cupid*
Nattljus
2011-07-20, 16:23
ah, du har redan fått. då behåller jag mina för mig själv :D
Gör det så länge. En annan dag vill jag ha bulle! Bulle och varm choklad! Får jag det? :em:
Nattljus
2011-07-20, 16:28
säg till om du har vägarna förbi hbg så bjuder jag på fika *popcorn*
Gah! Nu kostar en U2711 endast 5995 riksdaler, suger duktigt i köptarmen vill jag lova.
säg till om du har vägarna förbi hbg så bjuder jag på fika *popcorn*
Det ska jag komma ihåg ;)
Gah! Nu kostar en U2711 endast 5995 riksdaler, suger duktigt i köptarmen vill jag lova.
En... ursäktava?
Nattljus
2011-07-20, 16:49
en vadå för något?
Spackeldamm alltså. Jag hatar spackeldamm!
Spackeldamm alltså. Jag hatar spackeldamm!
Man kan ha det i näsan!
Och i håret. Och på tröjan. Och på händerna. Och i munnen!
Och i håret. Och på tröjan. Och på händerna. Och i munnen!
... och bakom soffan, under tvn, i skafferiet, bakom spisen, på katten och i badrummet. Finns jättemånga alternativ :)
Naaaaattljus! LEK! :D
Man kan ha det i näsan!
Tyckte väl att din pandaavatar såg lite spak. Nu vet vi förklaringen. Han har bara inte fattat vad Cocaine-bear håller på med riktigt.
En... ursäktava?
en vadå för något?
En snajsig monitor (http://www.dustinhome.se/dell-u2711-ultrasharp-27-wide-tft-black/product/5010380195). :)
Vad gör man när man har en riktig jävla skitdag och ska jobba bland folk?
Man skall ju le, så ett hånflin kanske vore något?
Tyckte väl att din pandaavatar såg lite spak. Nu vet vi förklaringen. Han har bara inte fattat vad Cocaine-bear håller på med riktigt.
Säg inte till någon!
En snajsig monitor (http://www.dustinhome.se/dell-u2711-ultrasharp-27-wide-tft-black/product/5010380195). :)
Oh. En sån.... behöver inte jag. =o
Man kokar på insidan och ryter åt folk :em:
Vem skulle INTE anställa dig YES?
Lycka till:thumbup:
Jag menar ju det!
Tack!
I would hire Yes!
He does the possimpible!
Haha, the possimpible - where the possible and impossible meet! :D
Det hela känns faktiskt som det kan vara just possimpibelt. :)
Jag håller mer än tummarna åt dig*cupid*
*cupid*
Man kokar på insidan och ryter åt folk :em:
Äsch inte vara sådan. Såhär är stilen:
qI6DJ0VkBMQ&NR=1
Äsch inte vara sådan. Såhär är stilen:
qI6DJ0VkBMQ&NR=1
Det är ju inga problem så länge det går åt skogen för nån annan :D
Man biter ihop, klistrar på sitt happyface och går till jobbet!
Man biter ihop, klistrar på sitt happyface och går till jobbet!
... och kokar på insidan?
Är det bara jag som kokar?! *gah!*
Hai kids!
När man har en skitdag får man helt enkelt kamma sig och gilla läget. Är det ens jobb att ge folk service ska man göra det också. Inte roligt alltid, men det är så det funkar. Till kollegorna får man däremot gnälla.
Jag har haft instruktion med en nisse på mitt gym idag, det var roligt! Nu har jag fått ett nytt program samt beröm för min marklyftsteknik. :D
... och kokar på insidan?
Är det bara jag som kokar?! *gah!*
Jag kokar litegrann. Klockan är sju, ingen Blocketspekulant har dykt upp.
Hai kids!
När man har en skitdag får man helt enkelt kamma sig och gilla läget. Är det ens jobb att ge folk service ska man göra det också.
Jag har haft instruktion med en nisse på mitt gym idag, det var roligt! Nu har jag fått ett nytt program samt beröm för min marklyftsteknik. :D
Men..? Måste man vara trevlig när folk är usla, otrevliga, äckliga odågor? Det ringer konstigt i mina öron. Man får ingen glass om man inte äter upp maten!
Och du började väl ändå precis marka? =o Du lekte väl bara raka tills Madamen skällde på dig? :D
Jag kokar litegrann. Klockan är sju, ingen Blocketspekulant har dykt upp.
Dååå höjer vi priset!
Dååå höjer vi priset!
Jag kan slå henne i huvudet med sängramen, amazonstyle!
Vunte: jag har inte markat så mycket alls, men jag gör det tydligen jävligt bra ändå! ;)
Jag steker.
Ägg? Falukorv? Köttbullar?
Jag kan slå henne i huvudet med sängramen, amazonstyle!
Fast... du ska vara snäll mot din rygg. Hm. Har du inget lättare att lappa te'na me? En stövel eller så?
Vunte: jag har inte markat så mycket alls, men jag gör det tydligen jävligt bra ändå! ;)
Är det det som kallas att vila sig i form? :D
hej!
Tänkte starta en journal. Är det bara att skapa en ny tråd i journal forumet eller?
Jajjamän.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.