Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
haha sitter och lyssnar på eurocops busringning till abdullah.
hahah du hamnar i mitt arsle FATTAR DY
Skit ner dig gubbdjävul! :laugh: :laugh:
tntballe
2008-10-02, 22:33
Tillsammans med en trenchcoat blir man ju oemotståndlig när man springer bland gränder och parker sent på kvällen/natten.
Hatt, poncho o kalsonger är en annan variant. Fast mer en outfit för varma dagar.
Trodde det var därför alla var här? *gah!* 
Vad gör man på en koloträff då :confused:
Hoppsan....här uppdagas ett och annat. Men det är bra att du säger det alla tänker!
Tricklev
2008-10-03, 00:18
Går och lägger mig nu, tänkte att mormor kanske vill veta. :)
Redan? Vad har hänt tricklev?
Tack!
Tricklev
2008-10-03, 00:36
Glad att du nappa Stoltz!
Sebbe, hur gåre med filmen?
Glad att du nappa Stoltz!
Sebbe, hur gåre med filmen?
Justja helvete, ska tanka den. Köpte däremot hem en annan film du la upp trailer på.*rolleyes*
Tricklev
2008-10-03, 00:44
Lectris film? Ja den verkar lovande.
Inte lika bra som ettan dock, är ju mer vanlig film i denna :/
fFAIL
http://img214.imageshack.us/img214/6938/screen01200810030930da3.jpg
:laugh:
Men Krampus! Vad är det där för en liten sötnos du har på bilden?
En av hundarna jag hade med mitt ex.
shut teh face
2008-10-03, 09:07
En av hundarna jag hade med mitt ex.
det ser ju ut som lectris
det ser ju ut som lectris
Ser hunden ut som Lectris? :D
shut teh face
2008-10-03, 09:13
Ser hunden ut som Lectris? :D
osså tvärtom
puttezippo
2008-10-03, 09:23
*grr27*  asch vad tråkigt o sitta på jobbet...sitta framför en dator o glo...*gah!*  är inget jobb och vara kontornisse...hatar det fast jag är en själv.
Finns inget värre en dem som tror de ska rädda världen och gör underverk bara för dem sitter vid en dator*screwy* 
tjuvläste en som jag dejtade med för ett tag sen och läste hennes blogg.
fy fan hon har "träffat" en annan o skriver allt om honom som hon tyckte jag var förut*mini 
-fast hon var ingen riktigt höjdare och ha ändå-grymt bekräftelse behov, men ändå:cryout: lite ont gör det.
aja det är fredag idag iallafall så skönt!lev gott!
fFAIL
http://img214.imageshack.us/img214/6938/screen01200810030930da3.jpg
Haha jepp fail som fan. Det var inte riktigt min kopp te det där! Kan ju inte ens porrsurfa ordentligt. Men lika glad för det är jag men gladast är nog....jag.
tjuvläste en som jag dejtade med för ett tag sen och läste hennes blogg.
fy fan hon har "träffat" en annan o skriver allt om honom som hon tyckte jag var förut*mini 
Utveckla! Som bloggande AW har jag funderat en hel del på hur det är för dem jag delar ut berömmelse till... *host*
Tricklev
2008-10-03, 13:09
Om man kunde leva på majskolvar skulle jag göra det.
puttezippo
2008-10-03, 15:35
Utveckla! Som bloggande AW har jag funderat en hel del på hur det är för dem jag delar ut berömmelse till... *host*
vet inte om det går och utveckla så mycket av det som hon skrev...typiskt åå dina vackra armar gör så jag känner mig trygg och dina fina ögon....var ju jag som hade fina ögon mm *grr27* 
Känslomässigt ostabil trash som lever i en fantasivärld o kräver 100% uppmärksamhet (dock röker hon inte) annars nära 10 av 10 i trash skalan.
Skit också varför bryr jag mig ens..var hon som ville ha mig ibörjan och inte tvärttom.-förstås vill inte ha henne fortfarande till 100%  bara som "mysgosvän".
Andy.da.wohoo
2008-10-03, 19:09
*gah!*
Motorbreath
2008-10-03, 19:20
Jag tycker synd om isbjörnen i början av Vattenfalls reklam.
Wii. var och provkörde en bil idag. Blir nog bilköp nästa vecka. Helt sjukt billigt erbjudande nu! NICE!
Brooklyn
2008-10-03, 20:04
Wii. var och provkörde en bil idag. Blir nog bilköp nästa vecka. Helt sjukt billigt erbjudande nu! NICE!
vad för bil? :)
vad för bil? :)
Skoda Fabia 1,2 -07
Typ enda bilen som är prisvärd i det här satans landet :D
Skoda Fabia 1,2 -07
Typ enda bilen som är prisvärd i det här satans landet :D
Haha fyfan, jag hade ju flyttat direkt!
Haha fyfan, jag hade ju flyttat direkt!
Till ett land utan inkomst. WOHO! Då är jag definitivt utan bil *slap*
är det du på din avatar Timme?!?
The Gathering Storm börjar på kanal 8 nu!
http://www.imdb.com/title/tt0314097/
jahapp ännu en arbetsvecka slut
jahapp ännu en arbetsvecka slut
Är du söndertrött? 
Det ordet föll ur min mun idag och jag blev himla nöjd, det var på pricken som jag mådde. Måste sprida det vidare.
Sjukt intensiv, effektiv jobbvecka samt träningsvärk all over, ögon som sved av sömnbrist. Söndertrött.
Är du söndertrött? 
Det ordet föll ur min mun idag och jag blev himla nöjd, det var på pricken som jag mådde. Måste sprida det vidare.
Sjukt intensiv, effektiv jobbvecka samt träningsvärk all over, ögon som sved av sömnbrist. Söndertrött. 
det låter som en korrekt beskrivning av mitt mentala och fysiska tillstånd
Andy.da.wohoo
2008-10-03, 22:37
Samma här, fast skolvecka istället för jobbvecka.
det låter som en korrekt beskrivning av mitt mentala och fysiska tillstånd
Bra, sprid det. Sen kan det stå på min gravsten "hon levde livet ända tills hon blev söndertrött, vila i frid". 
Hm, fast alltså, jag menar inte att man ska dö av söndertröttheten. Hm, får omformulera gravtexten.. :MrT: Men står den sen i saol kan jag kanske vila i frid. ööööööööööö?? okeeeeeey? 
Tips! Sova, hallon + prinskörv + vatten hjälpte något. :thumbup:
Åt blåbärspaj med vaniljsås förut *drool*
Jag blir bara avundsjuk om det var hemgjord blåberspaj. Nå? *popcorn*
Bra, sprid det. Sen kan det stå på min gravsten "hon levde livet ända tills hon blev söndertrött, vila i frid". 
Hm, fast alltså, jag menar inte att man ska dö av söndertröttheten. Hm, får omformulera gravtexten.. :MrT: Men står den sen i saol kan jag kanske vila i frid. ööööööööööö?? okeeeeeey? 
Tips! Sova, hallon + prinskörv + vatten hjälpte något. :thumbup:
bra ide dära, ska försöka sprida söndertröttheten så vi slipper vara ensama om att lida av det ;)
japp sömn funkade bra så gjorde även lite blåbär:)
vill inte vila i frid vill härja vidare i evig tid!
avundsjuk å det grövsta KlopFer har käkat blåbärspaj med vaniljsås och har dessutom en grym rygg
Jag blir bara avundsjuk om det var hemgjord blåberspaj. Nå? *popcorn*
Fräcka frökens *cupid*
avundsjuk å det grövsta KlopFer har käkat blåbärspaj med vaniljsås och har dessutom en grym rygg
Vill du se en bra rygg?
http://www.kolozzeum.com/forum/member.php?u=9156
Damn :D
japp den ryggen är grofv det går inte att komma ifrån!
Hello my name is Krampus and I´m an axemurderer.
hej krampus trevligt att skriva till dej,vilken fin självbild du visar när du skriver sådära
tntballe
2008-10-03, 23:02
Hello my name is Krampus and I´m an axemurderer.
Hello mr mr
...
http://www.hauntedamericatours.com/hauntedhotels/Stanley/images/it's-johnny-at-the-Stanley-.jpg
tntballe
2008-10-03, 23:17
Varför är det så trist här på jobbet? VAVAVAvava vavvavavaavvava?
Vrickade foten rätt hårt ca en timme innan stängning, men var fast besluten att göra alla sysslor, så försökte fixa alla filmer, fylla på all läsk och allt skit, för att sedan inse när jag väl kom hem att jag glömde hälften av uppgifterna som gäller vid stängning. Pra jobbat.
Vad heter tvspelet? 
Man springer runt i gamla japan och slåss, har lite trupper som krigar med en och ibland kommer det någon svår boss?
Man kan vara typ en kille med ett spjut kommer jag ihåg, och man kan rida.
Till ps2 har jag för mig.
Lelle Pelle
2008-10-04, 09:33
Vad heter tvspelet? 
Man springer runt i gamla japan och slåss, har lite trupper som krigar med en och ibland kommer det någon svår boss?
Är det demoner och skit man strider mot?
Är det demoner och skit man strider mot?
Nä det är bara vanliga människor, det är typ i berg och sån miljö och man springer runt och stöter på lite trupper av fiender och ibland nån lite svårare kapten el. dylikt.
http://img.photobucket.com/albums/v488/Seraphex/blacks.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v488/Seraphex/blacks.jpg
LOL! Not exactly the Cave Explorer the toddler expected! ;)
shut teh face
2008-10-04, 14:49
Fyfan. =)
Vad ska jag äta till middag idag? Jag orkari nte laga mat, och jag vill inte köpa pizza eller hamburgare ute. :cool:
Vad ska jag äta till middag idag?http://kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=3239540&postcount=38 :D
shut teh face
2008-10-04, 14:55
Då måste jag laga mat ju. ;)
shut teh face
2008-10-04, 14:57
Jag känner för att äta något som tar lång tid, typ 1 timme. Lite småplocka sej lite.
Jag får väl laga mat då, ;(
Parmesanost är jag sugen på så det kanske får bli ceasarsallad, :devil:
Laga och laga, släng allt i en form och kör in i ugnen tills det är klart. :p
Jag känner för att äta något som tar lång tid, typ 1 timme. Lite småplocka sej lite.
Jag får väl laga mat då, ;(
Parmesanost är jag sugen på så det kanske får bli ceasarsallad, :devil:
lägg en fläskfile i ugnen och ungsbaka lite bakpotatis :=) sen ha någon god kall sås till det.
Fyfan. =)
Vad ska jag äta till middag idag? Jag orkari nte laga mat, och jag vill inte köpa pizza eller hamburgare ute. :cool:
Har hört att Bulgur är en höjdare.
shut teh face
2008-10-04, 15:00
Bulgur gillar jag sej inte alls.
vart är lectris o hennes mat när man behöver den? :naughty:
Bulgur gillar jag sej inte alls.
vart är lectris o hennes mat när man behöver den? :naughty:
www.alltommat.se
Vad heter tvspelet? 
Hittade på vilket det var, Samurai Warrior!
Jävla kreativt namn. :D
tommie-92
2008-10-04, 16:34
tips på bra film att titta på, någon?
Jävla kreativt namn. :DHej biffen!
Jävla kreativt namn. :D
Edit: Det var Dynasti warriors förresten :D
Hej biffen!
Grönsaksbiff nuförtiden, doh! *slap* Men tjena :D
Edit: Det var Dynasti warriors förresten :D
Liiite bättre iaf ;)
Grönsaksbiff nuförtiden, doh! *slap* Men tjena :DPichurs på formen plix!
Pichurs på formen plix!
Nej fy fan, ser för fittigt ut. Är dessutom skadad igen, femte eller sjätte gången min bristning i bröstet går upp = NICE! :furious:
von huff
2008-10-04, 16:38
skit med skador rolf:(fast du har väl god tid att vila upp bröstet i armen ,det blir väl inte så mycket styrketränande där?
tips på bra film att titta på, någon?
Snart King arthur på tv4+ och efter det beck - öga mot öga (tror jag den heter)
skit med skador rolf:(fast du har väl god tid att vila upp bröstet i armen ,det blir väl inte så mycket styrketränande där?
Om det ändå vore så bra att det var styrketräningen som gjorde att jag skadar mig. Det ska krypas runt och ålas hela tiden vilket gör att det aldrig får vila och bli bra. Nu är jag sjukskriven och tänker vara det i några veckor tills det är bra. Mycket möjligt att jag får B-papper pga det men det får vara så då.
von huff
2008-10-04, 16:41
Om det ändå vore så bra att det var styrketräningen som gjorde att jag skadar mig. Det ska krypas runt och ålas hela tiden vilket gör att det aldrig får vila och bli bra. Nu är jag sjukskriven och tänker vara det i några veckor tills det är bra. Mycket möjligt att jag får B-papper pga det men det får vara så då.
lika bra det,istället för at ta risker.Dessutom blir det ju lite bättre med b-papper väl?
tommie-92
2008-10-04, 16:41
Snart King arthur på tv4+ och efter det beck - öga mot öga (tror jag den heter)
Beck är värt att se!
Kan själv tipsa om Never Back Down ifall nån inte har sett den, bra film:thumbup:
NHL-premiär ikväll för bövelen.
Nu sitter jag här med ett tinat paket Cokkie Dough. namnam
lika bra det,istället för at ta risker.Dessutom blir det ju lite bättre med b-papper väl?
Jo, jag vägrar ta med mig några värre skador härifrån, på så stort allvar tar jag inte armén. Men det är ändå så att det skulle kännas lite skit att få B-papper. Mesigt osv.
Det snöade förresten i Luleå i förmiddags. NAJS!
What? =/
Hoppas det stannar där.
What? =/
Hoppas det stannar där.
Det regnade bort vid lunch så du kan nog vara lugn ett tag till.
Men jag tyckte det var kul. Har aldrig varit med om snö såpass tidigt.
Det regnade bort vid lunch så du kan nog vara lugn ett tag till.
Men jag tyckte det var kul. Har aldrig varit med om snö såpass tidigt.
Var det inte samma sak förra året? då kom det snö rätt tidigt men när det börja närma sig december så var det snustorrt? Och snön kom väl inte förrens vid slutet av februari,mars? 
Nu är det iofs.. skillnad högre upp i landet men nu pratar jag om stockholm och neråt.
Förra året bodde jag i Blekinge och där hade vi väl max 3 snödagar (läs: slaskdagar) så jag vet inte. Hoppas det lägger sig snart iaf. Vill åka skiiidor.
egge, i vilken del av Luleå bor du när det stannade till lunch? :p
Är ju "massor" med snö i dalarna och jämtland, fösk!
egge, i vilken del av Luleå bor du när det stannade till lunch? :p
Lunch är ett relativt begrepp. Det snöade när jag åkte till hockeymatchen men när jag kom ut regnade. Den höll ju på från 11 så någon gång vid lunch. ;)
Motorbreath
2008-10-04, 19:05
Ghey. Kunde inte den snön kommit ca 8 mil N-NO istället.
Lunch är ett relativt begrepp. Det snöade när jag åkte till hockeymatchen men när jag kom ut regnade. Den höll ju på från 11 så någon gång vid lunch. ;)Ah okej :) Jag åkte till gymmet runt 12, då var det varken snö på marken eller i luften.
EDIT: hockeymatch förresten? vafföhockeymatch?
Farsan ringde och frågade om jag ville vara med på militärövning nu på direkten. Skulle vara en bråkstake som vakterna tog hand om. Hade ingen lust och är småtrött så jag sa nej. Nu har jag dåligt samvete :(
champion
2008-10-04, 19:22
Två killar ~10 står och betraktar det två meter höga och spetsiga staketet runt Maria Elementar grundskola.
Kille 1: Undra varför man har gjort ett sånt här staket?
Kille 2: Det är för att man inte ska kunna göra inbrott i skolan.
Kille 1 (tittar skeptiskt på sin vän): Visst! Som om nån skulle bryta sig in för att plugga i smyg!
Två killar ~10 står och betraktar det två meter höga och spetsiga staketet runt Maria Elementar grundskola.
Kille 1: Undra varför man har gjort ett sånt här staket?
Kille 2: Det är för att man inte ska kunna göra inbrott i skolan.
Kille 1 (tittar skeptiskt på sin vän): Visst! Som om nån skulle bryta sig in för att plugga i smyg!
:D
Motorbreath
2008-10-04, 21:29
Boring
+1
Tricklev
2008-10-05, 00:20
Silken jävla kväll, sup kolo?
Riktigt röten kväll, och jag har ont i min hand.
Sala?
tntballe
2008-10-05, 00:53
Go natt mina herrar, vad har ni haft för er?
Själv sitter jag på jobbet och söker efter tidsfördriv på nätet.
Tricklev
2008-10-05, 00:55
Någon som har en film att rekommendera före man lägger sig?
Fyhelvete vilken tråkig jävla kvälljävel.
Någon som har en film att rekommendera före man lägger sig?
Felon med Val Kilmer från i år. Rå fängelsefilm med mkt våld och stora hjältar!!2
Fyhelvete vilken tråkig jävla kvälljävel.
plusett
och snart är helgen slut =/ och inte ett skit har man gjort.
Tricklev
2008-10-05, 01:05
Ni kan ju inte rekommendera filmen som jag har rekommenderat, eller som har nämnts 25gånger i senaste sedda film-tråden, dom har man förståt sett. Har ni inte något litet guldkorn som ni sitter och knycker på, någon egen liten favorit, och inte någon sprillans ny film som redan spammat sönder filmtråden?
Det har vart grymt ont om bra filmer den senaste tiden, enligt mig då.
Tricklev
2008-10-05, 01:09
Sett Falling down ännu då?
tntballe
2008-10-05, 01:11
Ni kan ju inte rekommendera filmen som jag har rekommenderat, eller som har nämnts 25gånger i senaste sedda film-tråden, dom har man förståt sett. Har ni inte något litet guldkorn som ni sitter och knycker på, någon egen liten favorit, och inte någon sprillans ny film som redan spammat sönder filmtråden?
Across the universe
Sett Falling down ännu då?
Ska fan köpa hem den nu, om den finns att tillgå hos mina affärer.
Ah okej :) Jag åkte till gymmet runt 12, då var det varken snö på marken eller i luften.
EDIT: hockeymatch förresten? vafföhockeymatch?
Stil hockey hade säsongspremiär. Var ett par klasskamrater som spelade.
Trickis: Fürerns Elit såg jag igår. Bra film.
Andy.da.wohoo
2008-10-05, 09:15
Oväntad vändning kvällen tog igår.
Oväntad vändning kvällen tog igår.
Jasså? Hände det något spännande?:)
Andy.da.wohoo
2008-10-05, 09:26
Jasså? Hände det något spännande?:)
Bruden jag whinade om förra valborg för hon dissade mig då sa att hon ångrade sig 3 dagar efteråt och varit småkär i mig sen dess:smash: Sparsamt nykter var hon visserligen men ändå, jävla grej att säga 1½år efteråt.
tommie-92
2008-10-05, 09:38
Bruden jag whinade om förra valborg för hon dissade mig då sa att hon ångrade sig 3 dagar efteråt och varit småkär i mig sen dess:smash: Sparsamt nykter var hon visserligen men ändå, jävla grej att säga 1½år efteråt.
Haha, ja, lite skumt äre väl att säga det 1½ år senare*screwy*
Ta henne då? 
Pang på barra :hbang:
Andy.da.wohoo
2008-10-05, 09:48
Haha, ja, lite skumt äre väl att säga det 1½ år senare*screwy*
Jag menar det. :Virro 
Ta henne då? 
Pang på barra :hbang:
Nää, intresset ligger ej hos henne.
Nää, intresset ligger ej hos henne.
Tråkjöns :)
tommie-92
2008-10-05, 09:56
äckelväder det är.
försöker plugga, går skit.
Andy.da.wohoo
2008-10-05, 10:01
äckelväder det är.
Borde också plugga.. Har 60spanska glosor + text tills imorgon och 2-3 sidor matte :Virro
äckelväder det är.
Går det skit för att vädret är äckligt? :D
Är det någon som kan kolla om http://www.vetgirig.nu/ funkar?
tommie-92
2008-10-05, 10:03
Går det skit för att vädret är äckligt? :D
Jaa, allting hänger ju ihop liksom :D
EDIT: Andy, jag har 4läsloggar att skriva på minst 300ord styck + massa annat skit, orkar inte :D
Spanska är överskattat! :D
Bra argument :D Det körde jag aldrig med tror jag ;D
Är det någon som kan kolla om http://www.vetgirig.nu/ funkar?
ja
ja
Fungerar, eller fungerar inte? ;)
Andy.da.wohoo
2008-10-05, 10:06
EDIT: Andy, jag har 4läsloggar att skriva på minst 300ord styck + massa annat skit, orkar inte :D
Spanska är överskattat! :D
WAH! fy vad äckligt det låter? vad är en läslogg? Är det något man bara gör i Bygg och sånna praktiska linjer? Som jag slipper göra?:D
tommie-92
2008-10-05, 10:07
Bra argument :D Det körde jag aldrig med tror jag ;D
Haha :D
Det är logiskt, allting hänger ju faktiskt ihop på något sätt :D
Hur är det annars då mela? 
Lite efter kanske men har du köpt din nya lur?
EDIT: Andy Du, läslogg är samma skit som bokrapport, bara ett en läslogg skriver du under tiden du läser pissboken du fått i uppgift att läsa ;)
Satt jag tvivlar på att du slipper det:D
Btw, min lärare fixa jobb till mig på höstlovet!!
Andy.da.wohoo
2008-10-05, 10:10
Blää :/ Läxor är inte det shit.. 
Gott med fixat jobb dock!:) Vad för något?
Haha :D
Det är logiskt, allting hänger ju faktiskt ihop på något sätt :D
Hur är det annars då mela? 
Lite efter kanske men har du köpt din nya lur?
Slipa argumenten lite så kanske det går ;D
Det rullar på för mig vetty ;D
Inte köpt nån mobil än, hittar inget jag vill ha så jag väntar till runt jul då nya lurar släpps. Vill ha en smartphone men det finns ju bara värdelösa ute (den måste vara platt också). iPhone är den bästa men orka ha en appleprodukt.
tommie-92
2008-10-05, 10:14
Blää :/ Läxor är inte det shit.. 
Gott med fixat jobb dock!:) Vad för något?
Tur att jag ändå har lite läxor!
Någon datalärare i skolan vill ha en liten friggebod isolerad och klädd invändigt. Hon pröjsar bra med cash också! :D
Slipa argumenten lite så kanske det går ;D
Det rullar på för mig vetty ;D
Inte köpt nån mobil än, hittar inget jag vill ha så jag väntar till runt jul då nya lurar släpps. Vill ha en smartphone men det finns ju bara värdelösa ute (den måste vara platt också). iPhone är den bästa men orka ha en appleprodukt.
Härligt att det rullar på!
Jomen precis, vem vill ha en iPhone, alla har sån typ..
Jag gjorde ett impulsköp i fredags och bytte ut min N95 mot G900 :D
Speciellt alla norrmän. De älskar verkligen apple här.
Ah nice, SE eller Toshiba? :D
Stil hockey hade säsongspremiär. Var ett par klasskamrater som spelade.Du har inte lust att höra om man måste plugga på universitetet för att få lira där? jag har försökt få tag på nån angående det men har aldrig fått ett svar. Eller om man kanske bara kan få vara med på träningar?
jag vill spela hockey :(
Jag har historia redovisning plus att inlämningsarbete tills imorgon. När fan ska jag orka börja med det? =/
Blir nog runt 00:00 ikväll :D
Tur att jag ändå har lite läxor!
Någon datalärare i skolan vill ha en liten friggebod isolerad och klädd invändigt. Hon pröjsar bra med cash också! :D
Varför?
tommie-92
2008-10-05, 10:24
Speciellt alla norrmän. De älskar verkligen apple här.
Ah nice, SE eller Toshiba? :D
SE ofc
Varför?
För att jag lessnat på min N95, haft den i 2år, dessutom är den lite väl klumpig :)
SE ofc
För att jag lessnat på min N95, haft den i 2år, dessutom är den lite väl klumpig :)
ofan, trodde inte den funnits i 2 år.
rememberence
2008-10-05, 10:41
ofan, trodde inte den funnits i 2 år.
Finns väl flera revisioner av den va?
tommie-92
2008-10-05, 10:44
Finns väl flera revisioner av den va?
Yes! Och första kom för 2 år sen.
rememberence
2008-10-05, 10:50
Yes! Och första kom för 2 år sen.
Precis :)
Läste lite om G900 nu, varannan kommentar vara negativ och folk klagade på batteritiden, att den hänger sig, tar ibland 10s att öppna sms, kameran funkar inte att starta ibland osv. 
Vad säger du tommyboy? haft några problem med den?
http://www.gamlavykort.nu/artiklar/dansband/curtmortenz.JPG
..
tommie-92
2008-10-05, 10:55
Läste lite om G900 nu, varannan kommentar vara negativ och folk klagade på batteritiden, att den hänger sig, tar ibland 10s att öppna sms, kameran funkar inte att starta ibland osv. 
Vad säger du tommyboy? haft några problem med den?
Nix, inga problem här inte.
http://i58.photobucket.com/albums/g263/pussinboots_01/Dansband_130189.jpg..-
rememberence
2008-10-05, 10:58
Krampe, försöker du förmedla något till oss?
Krampe, försöker du förmedla något till oss?
Att leopardfärgad enhetlig klädsel gick ur tiden alldeles för tidigt.
http://bloggbilder.aftonbladet.se/images/8076/img_4748079f1d227.jpg
rememberence
2008-10-05, 11:03
Att leopardfärgad enhetlig klädsel gick ur tiden alldeles för tidigt.
Nitrometan
2008-10-05, 11:06
Kramp, ligger du inne med ett lager av gamla dansbandsbilder?
Den här gruppen unga pojkar förmedlade genom sina hängslen redan i tidig ålder var de befann sig sexuellt. Lite sent ute va Andreas Lundstedt!!?
http://bakgarden.files.wordpress.com/2008/03/opus02.jpg
http://katastrofalaomslag.blogspot.com/
EDIT: hAHAhahaHha, han i Opus, längst ner till höger, är han en av bröderna i Slagskott?
Ja. Skriv in den hemliga koden "Dansband" på bildgoogle och en fascinerande värld kommer att öppna sig för dig. :)
http://bp0.blogger.com/_Z-BmqcTPNoc/R3ylIwVLXyI/AAAAAAAAAHs/ygJ4GH_de3E/s1600-h/norrlandspojkarna.jpg
Mången kvinna föll hårt för Norrlandspojkarna med Inger och deras psykedeliska flanellskjortor.
Föräldrarna rasade.
Äsch den bilden fungerad inte, men här är en bild på en annan töntig jävel..
http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00287/vill_g_ra__s__ska_d_287529w.jpg
rememberence
2008-10-05, 11:38
Äsch den bilden fungerad inte, men här är en bild på en annan töntig jävel..
Jag anar en lätt aggression :D
Vilket jävla pissväder! 7grader, motvind och skyfall, usch vad jobbigt det var att cykla till gymmet, kom ju fram som en dränkt bäver.
Eldhroka
2008-10-05, 12:06
Usch, varför är mitt jobb så tvärtemot? 
När det är mycket att göra så går tiden långsamt
och när det är lugnt så går tiden fort... Knäppt.
Idag går tiden väldigt långsamt. Jävla skitväder.
Jag anar en lätt aggression :D
http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.400298!defaultImage/4136659088.jpg
....
Kul att försäkringen på bilar i Norge beräknas på hk. *gah!* 
bl.a. skiljer 6k/år på en Skoda Fabia och en Hyundai Getz i försäkring. kuuul. 
Skiljer 20k/år på en Skoda fabia och en Toyota Yaris :D
Ser på Rise of the Footsoldier nu - 30 min in och det verkar vara den bästa filmen jag sett i år :thumbup:
Brooklyn
2008-10-05, 12:34
Kul att försäkringen på bilar i Norge beräknas på hk. *gah!* 
bl.a. skiljer 6k/år på en Skoda Fabia och en Hyundai Getz i försäkring. kuuul. 
Skiljer 20k/år på en Skoda fabia och en Toyota Yaris :D
haha kul om jag hade försäkrat min bil där:Virro
haha kul om jag hade försäkrat min bil där:Virro
Vad har du för nån? :D Ska räkna på vad det hade kostat :P
:laugh: En Volvo S40 T4 - 02. I gemensamt garage med förare under 24 år kostar "bara" 100k/år i försäkring. Tjena. En sån köper vi. lol
Du har inte lust att höra om man måste plugga på universitetet för att få lira där? jag har försökt få tag på nån angående det men har aldrig fått ett svar. Eller om man kanske bara kan få vara med på träningar?
jag vill spela hockey :(Glöm det, fick äntligen tag på en snubbe :D
Du har inte lust att höra om man måste plugga på universitetet för att få lira där? jag har försökt få tag på nån angående det men har aldrig fått ett svar. Eller om man kanske bara kan få vara med på träningar?
jag vill spela hockey :(
Kan kolla med polarna men jag tror det räcker med medlemskap på Stil faktiskt.
edit: Spana in hemsidan: http://www.stilsportcenter.se/index.php?option=com_uhp2&Itemid=&task=viewpage&user_id=97&pageid=29
tommie-92
2008-10-05, 13:49
mela, vad skulle en bil med 350hk, årsmodell 01 kosta att försäkra i norge? :D
mela, vad skulle en bil med 350hk, årsmodell 01 kosta att försäkra i norge? :D
vilket märke? 
kolla på if.no --> privat ---> Beregn pris
Brooklyn
2008-10-05, 13:53
Vad har du för nån? :D Ska räkna på vad det hade kostat :P
500hk m3 e 46
:laugh: @ Krampus bilder. <333
Alltså jag kan inte lyssna mig less på den här låten! The ting tings. http://www.youtube.com/watch?v=6UX0p7uAW2s
500hk m3 e 46
Fanns inte med på IF som har bästa sidan för att beräkna. Visste inte vilken årsmodel så jag tog 2003. Kasko = helförsäkring
Tilbudsoppsummering
Årlig pris i kroner	83.205,00 
Postnr/poststed0165 OSLO 
Bilmerke og modell 2003 BMW M3 
Kategori	 Personbil 
Brukere av bilen	Alle brukere over 18 år 
Årlig kjørelengde i km tom 12000 km 
Forsikringsdekning	Kasko 
Egenandel i kroner	4.000,00
Kan kolla med polarna men jag tror det räcker med medlemskap på Stil faktiskt.
edit: Spana in hemsidan: http://www.stilsportcenter.se/index.php?option=com_uhp2&Itemid=&task=viewpage&user_id=97&pageid=29Yes, fick svar av en snubbe, och nu har jag slängt iväg ett mail till tränaren också. Behöver bara ett par brallor så är jag i princip good to go :D
Kollar på en halvgammal svensk film - Min frus första älskare - klart bättre än inget.
Då var man klar med projektplanen för årets projektarbete i skolan. Gick rätt mycket snabbare än vad jag trodde.
Idag har jag varit och lagt en handpenning på en Rottweiler, fanns 15 sjukt söta att välja mellan.
På lördag ska hon hämtas, och ja jag planerar att träna och tävla bruks med den.
von huff
2008-10-05, 17:42
satan,hade väntat på att se LOTR men nu verkar filerna inte öppna sig*mini
6QAE9crPHOY
haha! partytricket nummer ett på frågan "vart är öppnaren" :D kan man säkert tjäna lite pengar på om folk vill slå vad om hurvida man kan öppna en öl med ett papper eller inte..
Mescreant
2008-10-05, 19:18
Någon som har en länk till nattens match mellan Kimbo och Ken Shamrock? Vågar inte öppna MMA-tråden själv för den innehåller säkert spoilers!
Slartibartfast
2008-10-05, 19:49
Singelsöndagskvällar är lite sådär har jag konstaterat...:/
tommie-92
2008-10-05, 20:17
Jahapp, 10tim kvar till morgondagens höjdpunkt*flex* :bpump:
Jahapp, 10tim kvar till morgondagens höjdpunkt*flex* :bpump:
Lev i nuet.
Andy.da.wohoo
2008-10-05, 20:20
21timmar för mig.. Om man blir tillåten att få träna! *gah!*
Motorbreath
2008-10-05, 20:21
Regn, storm och 7.3 grader ute, kul
tommie-92
2008-10-05, 20:28
21timmar för mig.. Om man blir tillåten att få träna! *gah!*
woooot?
Andy.da.wohoo
2008-10-05, 20:30
woooot?
Mamma börjar tjata på mig nu.
"Du tränar alldeles för mycket. Du tränade ju ändå idag så då behöver du inte träna imorgon"*rolleyes*
Singelsöndagskvällar är lite sådär har jag konstaterat...:/
typ lika roliga som upptagensöndagkvällar när tjejen är 50mil bort
Motorbreath
2008-10-05, 20:30
woooot?
toffel
tommie-92
2008-10-05, 20:32
Mamma börjar tjata på mig nu.
"Du tränar alldeles för mycket. Du tränade ju ändå idag så då behöver du inte träna imorgon"*rolleyes*
Min har slutat tjata! :D
sjukt bra tryck i knäböjarna efter att ha käkat oxfilepizza
Andy.da.wohoo
2008-10-05, 20:55
Min har slutat tjata! :D
Lyckost;)
Rätt många som är inne på kolo just nu.
Motorbreath
2008-10-05, 21:28
Hur många?
Andy.da.wohoo
2008-10-05, 21:29
Rätt många som är inne på kolo just nu.
Aah..
"-Ekorren exploderade..
 -Mmh.."
Hur många?
Tvåtusen pers .. troligt .. troligt!
Currently Active Users: 652 (309 members and 343 guests)
Tvåtusen pers .. troligt .. troligt!
kanske är dax att starte en tråd om att det är dax för gästerna att registrera sej kanske? *popcorn*
kanske är dax att starte en tråd om att det är dax för gästerna att registrera sej kanske? *popcorn*
Yeh! Regi Or Die *flex*
Kul att vakna vid två efter 2,5h sömn och inte kunna somna om...
Nitrometan
2008-10-06, 10:15
Då var man tillbaka! :)
OK.
Hej.
Deltar du i avatartemat?  ;)
Då var man tillbaka! :)
På tiden! Jag har skrivit i din journal.
OK.
Hej.
Deltar du i avatartemat?  ;)
Hej. Jag har inte hunnit beta av så många trådar än så jag vet inte vad det nya temat handlar om. Kommer nog dit så småningom.
På tiden! Jag har skrivit i din journal.
Jaså det tycker du? Jag tänkte flytta till Grekland snart. Leva som en gammal gumma uppe i bergen och äta mig tjock.
Såg det :D
Jaså det tycker du? Jag tänkte flytta till Grekland snart. Leva som en gammal gumma uppe i bergen och äta mig tjock.
Såg det :D
*grr*
*grr*
Förlåt, glömde fråga. Vill du följa med darling?
Förlåt, glömde fråga. Vill du följa med darling?
Ja.
Mattedextrin
2008-10-06, 10:36
hej alla i babbla tråden
Mitt bukkakeface började lukta.
Pausfågel = DUNDERKLUMPEN.
Flyget till Luleå imorse var överbokat så jag anmälde mig frivilligt att ta nästa flyg som gick två timmar senare. Fick 300 euro i resecheck som kan bytas till 1500kr kontant om man vill :thumbup: Härligt att inte ha bråttom ibland. Gratis käk fick också, den här dagen började bra :)
Hallå Kolo. Ligger i sängen på ett hotell i New Jersey och ska snart kliva upp och dra mig mot downtown Manhattan för frukost! 
Help, jag kommer bli mkt tjockare av detta.
Mattedextrin
2008-10-06, 14:22
Flyget till Luleå imorse var överbokat så jag anmälde mig frivilligt att ta nästa flyg som gick två timmar senare. Fick 300 euro i resecheck som kan bytas till 1500kr kontant om man vill :thumbup: Härligt att inte ha bråttom ibland. Gratis käk fick också, den här dagen började bra :)
Väl rutet!
Through the pitch-black night off the coast of St. John's Newfoundland, a Nova Scotian captain sees a light dead ahead on a collision course with his ship. He sends a signal: "Change your course 10 degrees east."
The light signals back: "Change yours, 10 degrees west."
Angry, the captain sends: "I'm a Captain with the Canadian Coast Guard! Change your course, cadet!"
"I'm a Newfoundland seaman, second class," comes the reply. "Change YOUR course, sir."
Now the captain is furious. "I'm a battleship and I am not changing course!"
There is one last reply. "I'm a lighthouse. Your call."
Andy.da.wohoo
2008-10-06, 18:24
Kwon; Gammal, men ack så bra den är:D
Tricklev
2008-10-06, 18:25
Hallå Kolo. Ligger i sängen på ett hotell i New Jersey och ska snart kliva upp och dra mig mot downtown Manhattan för frukost! 
Ät som fan bro! Mat är verkligen underbart, inte ska man låta ens njutning begränsas av lite ytliga moden, ät bro. :thumbup:
http://img.photobucket.com/albums/v353/dekethecreep/2001933364379884654_rs-3.jpg
Tricklev
2008-10-06, 18:35
Nice biceps bro.
Ere tänkt att vi ska tycka synd om dig...?*screwy*
haha! partytricket nummer ett på frågan "vart är öppnaren" :D kan man säkert tjäna lite pengar på om folk vill slå vad om hurvida man kan öppna en öl med ett papper eller inte..
Det där verkade ta lite väl mycket tid för att vara ett partytrick? Säg bara att du sätter 20 kr på att du kan dricka upp någons stor stark utan att nudda glaset så spar du tid.
Någon som är duktig på knän?
Varit hos en sjukgymnast hos försvaret, det har nu visat sig att jag har fått något dom kallar jumpers knee, läste lite om det på internet och där stod det att det kunde bli kroniskt om man fortsatte belasta knät. (jag hoppas ze internetz har fel *screwy*  ) 
Försvaret har nu tänkt sig att jag ska avsluta värnplikten (2 månader kvar)
finns det anledning att vara orolig eller ska man bara acceptera att det gör jävligt ont? *popcorn* 
Puss
Ups. Jag råkade sova i 4 timmar. :p
tommie-92
2008-10-06, 20:51
Fått ledigt på onsdag, jag är glad :)
Ups. Jag råkade sova i 4 timmar. :p
Pigg nu?
Pigg nu?
Ja, nu har jag ätit också. Men ska ändå försöka sova snart. Ska ju upp tidigt imorgon. :D
Du sabbar ju rytmen mannen! :)
Mattedextrin
2008-10-06, 21:55
keonish vars e din avatar från för filmish? honn va het :P
Jo, jag vet. Nu hade jag tänkt ligga i sängen och sova. Men men, nu går jag och lägger mig.
Bah! Kunde fått varit ledig imorgon meeen nu blev det inte så :( bah
Bah! Kunde fått varit ledig imorgon meeen nu blev det inte så :( bah
Fan vad trist :( 
Kan ägna dig en tanke eller två när jag njuter av min ledighet imorrn!
shut teh face
2008-10-06, 23:22
Ska få en hemtenta imorrn som ska in fredag nästa vecka. :MrT: 
Den är säkert gay-svår bara för det.
Fan vad trist :( 
Kan ägna dig en tanke eller två när jag njuter av min ledighet imorrn!
*gah!* 
Ska man sova eller se dexter?
*cupid*
*cupid*  är inget svar 
=)
Tricklev
2008-10-06, 23:32
Dexter bro, har själv tänkt att ge serien en chans, hoppas den är något att ha.
*cupid*  är inget svar 
=)
*cupid*
Idag har jag umgåtts med en massa kärringar. Fy bubblan vad jobbigt det var. Gnälliga röster har de, å matchande scarfar. Sitter å smörjer in sig med handkräm i pausen ("för nu kommer vintern å då blir jag sååå fnasig"). 
Sen när jag ska dra därifrån hittar jag en handkrämstub i väskan, innan jag går sveper jag på mig en sjal å när jag är på väg ut ser jag en toalett funderar jag på om jag ska svänga in där för å kolla om jag behöver fixa ny hårfärg (läs: kika om ngt vitt syns) å ÅÅÅ MY FUKKING GOD va HÅRT och BRUTALT ÅLDERSKRISEN SLOG TILL! 
Jag är tamefaaan nockad än... seriöst, det var helt jävla traumatiskt. *ryser* Det jag friskt skämtat om här sedan min "comeback" (envist dessutom) är ett faktum. Så va gör man nu då? Jag har inte körkort så jag kan inte skaffa nån tuff bil som.. tja.. öö.. tuttförlängare.
Ska sova på saken. Gonatt.
Tricklev
2008-10-06, 23:44
Inget så sexigt som en ryckande liten pundare.
lqSKVv6YO8g
Som den gode Litecore säger, Assume the position!
oj vad jag inte tycker om att skriva jobbansökningar. känner mig lika liten och värdelös varenda gång. suck.
Musselbank
2008-10-07, 00:26
oj vad jag inte tycker om att skriva jobbansökningar. känner mig lika liten och värdelös varenda gång. suck.
Det är inte kul inte.
*gah!* 
Ska man sova eller se dexter?
Blev dexter! Bra skit :thumbup: 
Gådnatt
Det är inte kul inte.
Nä :/
Nu har jag lyckats knåpa ihop något som verkar någorlunda vettigt. Låter dokumentet vila något dygn innan det blir dags för korrekturläsning och sågning av mig själv :)
mitt band har fått ett erbjudande att vara med på en samlingsskiva som ska släppas i USA, sådär lagom stort för ett band som haft fem spelningar och släppt en halvt ordentlig 4-låtars EP...
mrmurderman
2008-10-07, 06:13
Nä :/
Nu har jag lyckats knåpa ihop något som verkar någorlunda vettigt. Låter dokumentet vila något dygn innan det blir dags för korrekturläsning och sågning av mig själv :)
Varför såga dig själv, känns ju onödigt?
Det är väl bättre att lyfta det som faktiskt är bra med dig själv?
Kanske t om BRE PÅ UTAV HELVETE så du gör ett riktigt bra intryck.
Bejaka dina bra sidor.
:thumbup:
Snacka om att lida av insomnia, och helt galen förkylning, och gipsad tumme/underarm.
Det är synd om mig.
mrmurderman
2008-10-07, 06:16
En fråga; varför är det så många på det här forumet som har avatarer med scener från diverse pornografiska filmer? Är det ballt, liksom?
Jag har inte körkort så jag kan inte skaffa nån tuff bil som.. tja.. öö.. tuttförlängare.
Skaffa körkort?
Skaffa körkort?
Helst inte. Vill inte köra ihjäl folk eller mig själv.
En fråga; varför är det så många på det här forumet som har avatarer med scener från diverse pornografiska filmer? Är det ballt, liksom?
Ja. Det är liksom.. ballt.
tntballe
2008-10-07, 08:02
Nån som vill ha lite pengar av mig? Har snart i överflöd :hbang: 
Detta är en del ur ett mail jag fick.
We are happy to announce to you that your email address has won you the sum of £ 590,983.00 GBP (Five Hundred and Ninety Thousand Nine Hundred and Eighty Three Great British Pounds) in the recent online draw of the UK National Lottery.
Nitrometan
2008-10-07, 08:04
Hade du samma lottnummer som jag?
tntballe
2008-10-07, 08:34
Hade du samma lottnummer som jag?
Det var så simpelt att dom gick på mitt lottnummer. Lätt att bli miljonär. :thumbup:
Jag har inget lottnummer :(
Detta är en del ur ett mail jag fick.
:D
ErikWrestlingFreaket
2008-10-07, 09:31
Nice, samma här. Hade visst en rik släkting bosatt i Nigeria:)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.