Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Lafayette
2019-08-25, 12:03
Mörk choklad. *drool*
Du läste mina tankar! Blev 70% med kokos. Kokosen är väldigt söt så det gör sig bra med den något beska chokladen.
Nästa gång ska jag köra på Uffes choklad-förslag.:cool:
Lafayette
2019-08-25, 12:04
Tre tvåliters läskflaskor till extrapris, om man köper andra varor för 200kr. Det blir lätt tungt under sådana omständigheter *gah!*
Något att skriva ner i en träningsjournal!*flex*
Lafayette
2019-08-25, 12:07
Gott folk,
Jag har tagit tjänstledigt från mitt jobb för studer, upptäckte snabbt att studierna inte var något för mig och skall träda in i tjänst igen. Dock tar det två veckor innan all byråkrati är klar med återkallelse etc och under den tiden kommer jag stå utan inkomst. Kan jag få A-kassa under denna tid eller vad har jag för alternativ?
Rahf brukar ha koll på sånt!*flex*
StarkaUlf
2019-08-25, 13:55
Du läste mina tankar! Blev 70% med kokos. Kokosen är väldigt söt så det gör sig bra med den något beska chokladen.
Nästa gång ska jag köra på Uffes choklad-förslag.:cool:
*hug*
Lafayette
2019-08-25, 14:16
A2ZDDU34gYw
Tänkte posta i filmer man ser fram emot-tråden, men kanske får mer medhåll här.:cool:
Nattljus
2019-08-25, 14:19
https://i.chzbgr.com/full/9349907968/h8C5EC947/
https://i.chzbgr.com/full/9349908480/h5BC4E201/
https://i.chzbgr.com/full/9349904896/h40A002DC/
StarkaUlf
2019-08-25, 14:21
[YT]A2ZDDU34gYw[./YT]
Tänkte posta i filmer man ser fram emot-tråden, men kanske får mer medhåll här.:cool:
Det här kanske är något att se! *flex*
https://i.chzbgr.com/full/9349907968/h8C5EC947/
*cupid*
Nattljus
2019-08-25, 14:35
https://i.chzbgr.com/full/9262594048/hECA6816D/
Lafayette
2019-08-25, 14:41
Det spårar ur.:d
StarkaUlf
2019-08-25, 15:12
Nu har jag chips, choklad, lösviktsgodis och ostmackor till mitt förfogande *popcorn*
Något att skriva ner i en träningsjournal!*flex*
Om en annan kan fylla ut med solariesolning i journalandet så kan nog hon göra en shoppingjournal.:d
Lafayette
2019-08-25, 17:43
Nu har jag chips, choklad, lösviktsgodis och ostmackor till mitt förfogande *popcorn*
Jag är stolt över dig. Hoppas det får dig på bättre humör.*hug*
Var har jag lagt mina lurar. Utan dem blir det ingen söndagsfilm. Vilket betyder att jag kommer titta på meningslösa klipp hela kvällen. Vill inte hamna i den situationen.*gah!*
Undra hur många kalorier jag bränner på att vara senil. Kan leta efter saker i timmar.*jorgen*
Lafayette
2019-08-25, 17:44
Om en annan kan fylla ut med solariesolning i journalandet så kan nog hon göra en shoppingjournal.:d
Du verkade inte vara solartypen med tanke på ditt beach-hat! Solarie är dyrt och obehagligt för någon som har svårt för klaustrofobi. DVitamin-tillskott och sommarsolning får duga.:cool:
StarkaUlf
2019-08-25, 17:57
Jag är stolt över dig. Hoppas det får dig på bättre humör.*hug*
Var har jag lagt mina lurar. Utan dem blir det ingen söndagsfilm. Vilket betyder att jag kommer titta på meningslösa klipp hela kvällen. Vill inte hamna i den situationen.
Undra hur många kalorier jag bränner på att vara senil. Kan leta efter saker i timmar.*jorgen*
Tack min vän *hug* Jag köpte faktiskt en kanellängd också...
Doh!! dom ligger och lurar någonstans... he he.. Men jag hoppas att du hittar dom! \o/ (fast jag gillar meningslösa klipp också)
:laugh: Men tänkt så mycket gott du kan äta efter allt letande!
StarkaUlf
2019-08-25, 17:58
https://i.imgur.com/yWSe0Gm.png
Lafayette
2019-08-25, 18:03
Tack min vän *hug* Jag köpte faktiskt en kanellängd också...
Doh!! dom ligger och lurar någonstans... he he.. Men jag hoppas att du hittar dom! \o/ (fast jag gillar meningslösa klipp också)
:laugh: Men tänkt så mycket gott du kan äta efter allt letande!
Mycket bra. Vi skjuter på deffen till eh.... nästa vecka så får vi se hur vi gör.
Kom undan lindrigt den här gången, de låg under täcket.*flex*
Lafayette
2019-08-25, 18:04
https://media.giphy.com/media/SAqrAYXBitPR6/giphy.gif
StarkaUlf
2019-08-25, 18:12
Mycket bra. Vi skjuter på deffen till eh.... nästa vecka så får vi se hur vi gör.
Kom undan lindrigt den här gången, de låg under täcket.*flex*
Precis! Vi kör på som vanligt och skjuter på det... :D
Wohoo! Vad ska du se för något? *popcorn*
https://media.giphy.com/media/SAqrAYXBitPR6/giphy.gif
Vill ha det där nu *cupid*
StarkaUlf
2019-08-25, 18:15
20.00, sen musik + sova. Deal? *flex*
Lafayette
2019-08-25, 18:20
Coraline! Fast jag kommer däcka känner jag, så jag kör på samma!
Du måste vara redo inför en ny jobbarvecka så låter som en bra ide. 8-) Nästa helg tycker jag du ska börja planera nästa resa!
Nattljus
2019-08-25, 18:21
Jag skulle ta upp middag till imorgon, men inget i frysen ser gott ut *jorgen*
Lafayette
2019-08-25, 18:21
Finns bara en lösning. Online Pizza.
StarkaUlf
2019-08-25, 18:31
Coraline! Fast jag kommer däcka känner jag, så jag kör på samma!
Du måste vara redo inför en ny jobbarvecka så låter som en bra ide. 8-) Nästa helg tycker jag du ska börja planera nästa resa!
Hm, är det något att se tro? *popcorn* Isf kanske jag unnar mig en film någon gång!
Det låter som en klok idé med resan *hug* Ska nog ta en hyfsat lugn helg (förutom finmiddag med jobbet på fredag)
Makaroner och ost!
Finns bara en lösning. Online Pizza.
Om man har lite mer klass så näthandlar man och får en kasse hemkört så man kan laga god och näringsriktig hemlagad mat med massa kärlek i.
Du verkade inte vara solartypen med tanke på ditt beach-hat! Solarie är dyrt och obehagligt för någon som har svårt för klaustrofobi. DVitamin-tillskott och sommarsolning får duga.:cool:
När den vinterkranka blekheten kommer över en så gör man så för att undvika att antingen bli placerad i bårhuset eller få en pålviftande galning efter sig.
Nattljus
2019-08-25, 19:27
Det blev falukorv.
Lafayette
2019-08-25, 21:31
Sök på Wizard of Oz på Google och klicka på de röda skorna.
Lafayette
2019-08-25, 21:38
Uttråkad. Fortfarande ingen bra ide med att somna i soffan. Det får bli en uppesittarnatt då.cofffee
Lafayette
2019-08-25, 21:39
När den vinterkranka blekheten kommer över en så gör man så för att undvika att antingen bli placerad i bårhuset eller få en pålviftande galning efter sig.
Du är alltför fåfäng.:cool:
Nattljus
2019-08-25, 21:47
Jag lägger mig nu. Ses imorrn *hug*
Lafayette
2019-08-25, 21:50
Klokt av dig. Dröm riktigt sköna drömmar.*hug*
Har aldrig kunnat sova riktigt, vad ska man göra åt det? Psykolog eller tabletter?
Skickat från min VOG-L29 via Tapatalk
Lafayette
2019-08-25, 22:12
Det psykiska kan absolut spela stor roll. Trivs man inte med livet får sömnen lida. Om du känner för psykolog så kör på det.
Alla mina sömnproblem försvann när jag tog ssri, saknar den tiden. :p Men rekommenderar inte det såklart. Annars kan ju smågrejer spela in. Mindre skärmtid, mer frisk luft, gå upp ännu tidigare. Kanske melatonin. Hör med läkare om det bekymrar dig mycket. :)
Lafayette
2019-08-25, 22:15
Glömde det viktigaste: ta inga sömntabletter
Har provat allt möjligt sen tonåren förutom de ovan nämnda, kan inte heller komma på något som stör mig, kan bara inte sova något vidare.
Hur många aktiva medlemmar har kolo nu? Jag känna tomt här
Skickat från min VOG-L29 via Tapatalk
StarkaUlf
2019-08-26, 05:35
Ny vecka *flex*
Lafayette
2019-08-26, 05:48
Jag är sjuk. Känns som att svälja ett rivjärn.
Så det blir extra laid back denna vecka. Så jag får följa Uffes vecka!*popcorn* Gör stordåd nu!
StarkaUlf
2019-08-26, 05:51
Jag är sjuk. Känns som att svälja ett rivjärn.
Så det blir extra laid back denna vecka. Så jag får följa Uffes vecka!*popcorn* Gör stordåd nu!
Oh noes, jag beklagar :( Krya på dig!! *hug* glass är helt okej då \o/
Nu ska vi se vad vi kan uträtta på alla fronter \o/
StarkaUlf
2019-08-26, 07:30
Dominerar.
Nattljus
2019-08-26, 08:55
Jag är inte ett dugg sugen på falukorv. Vems idé var det att ta upp korv till idag? *mini
Lafayette
2019-08-26, 09:26
Falukorv är en styggelse.:em:
Lafayette
2019-08-26, 09:27
Dominerar.
Bra start på veckan!:hbang:
StarkaUlf
2019-08-26, 09:39
Jag är inte ett dugg sugen på falukorv. Vems idé var det att ta upp korv till idag? *mi.ni
*hug*
Falukorv är en styggelse.:e
Falukörv är så fint! \o/
Bra start på veckan!:hbang:
Yes boy! Ska göra den här veckan till augustis bästa vecka!
Fast det är svårslaget, jag fick mysa med en tax fredag+lördag förra veckan *cupid* När jag satt/halvlåg i soffan så gick den upp på nackstödet och la sig på mitt huvud, blev som en jättekram *cupid* Min kompis tog en bra bild på det ^^
Nattljus
2019-08-26, 09:43
Falukorv är en styggelse.:em:
Riktigt så illa är det inte :smash:
StarkaUlf
2019-08-26, 09:59
Jag vill verkligen till julmarknaden i Dresden *cupid* Är den äldsta som finns. Ska man kanske kika på den till helgen?
Nattljus
2019-08-26, 10:02
Jag vill verkligen till julmarknaden i Dresden *cupid* Är den äldsta som finns. Ska man kanske kika på den till helgen?
Det är några månader tills det är jul, så du har tid att fundera på saken *hug*
Nattljus
2019-08-26, 10:06
Meh, den här veckan är det extrapris på kaffe. Om man handlar annat för 200. Jag har ju precis fyllt på med skafferivaror och hygienprodukter. Köper jag mer måste jag köpa ett nytt skåp också *mini
StarkaUlf
2019-08-26, 10:08
Det är några månader tills det är jul, så du har tid att fundera på saken *hug*
Joo, kanske avvaktar till nästa månad med att bestämma mig *hug*
Meh, den här veckan är det extrapris på kaffe. Om man handlar annat för 200. Jag har ju precis fyllt på med skafferivaror och hygienprodukter. Köper jag mer måste jag köpa ett nytt skåp också *mini
Glass! Bunkra med glass och choklad *popcorn*
Själv får jag jämt "helfestliga" helgerbjudanden på kaffe från Willys hela tiden... Jag köper/dricker ju inte ens kaffe *gah!*
Nattljus
2019-08-26, 10:13
Frysen är rätt full den också. Grönsaker och kött mestadels. Samt muffins. Har några lussekatter kvar också, som jag inte riktigt kan motivera mig att äta när det är sommarväder. Vet inte varför, det är lite fånigt :rolleyes:
StarkaUlf
2019-08-26, 10:26
Frysen är rätt full den också. Grönsaker och kött mestadels. Samt muffins. Har några lussekatter kvar också, som jag inte riktigt kan motivera mig att äta när det är sommarväder. Vet inte varför, det är lite fånigt :rolleyes:
Hm... Då röstar jag som sagt på choklad för 200 kronor *popcorn*
Nattljus
2019-08-26, 11:43
Jag hittade lite städgrejor som jag med gott samvete kunde investera i. Samt en låda trippelchokladglass. Dessvärre var det så varmt att halva glassen hade förvandlats till gräddig trippelchokladsås när jag var hemma igen. Jag var så illa tvungen att äta/dricka hela litern. Då var middagen avklarad :cool:
...ska jag nu låta den otillagade falukorven ligga i kylen som den är, eller ska jag göra stroganoff som jag kan värma imorgon? *jorgen*
StarkaUlf
2019-08-26, 12:05
Jag hittade lite städgrejor som jag med gott samvete kunde investera i. Samt en låda trippelchokladglass. Dessvärre var det så varmt att halva glassen hade förvandlats till gräddig trippelchokladsås när jag var hemma igen. Jag var så illa tvungen att äta/dricka hela litern. Då var middagen avklarad :cool:
...ska jag nu låta den otillagade falukorven ligga i kylen som den är, eller ska jag göra stroganoff som jag kan värma imorgon? *jorgen*
Jäklar.... vilken otur *rolleyes*
Stroganoff!! *drool*
Lafayette
2019-08-26, 12:59
Det är värmebölja, jag är sjuk, luften hade gått ur bildäcket, min fisk dog.. blir det bättre snart?*mini
Julmarknaden lät fantastisk. Kör hårt. Kyla och julmys. Jag ska börja fantisera om det just precis nu.*popcorn*
Nattljus
2019-08-26, 13:05
Nej, det blir nog värre först, det brukar det bli *hug*
Ät glass så känns det bättre :cool:
Lafayette
2019-08-26, 13:10
Tröstätande sviker aldrig.*popcorn*
StarkaUlf
2019-08-26, 13:13
Det är värmebölja, jag är sjuk, luften hade gått ur bildäcket, min fisk dog.. blir det bättre snart?*mini
Julmarknaden lät fantastisk. Kör hårt. Kyla och julmys. Jag ska börja fantisera om det just precis nu.*popcorn.*
Neeeeeeeeej *cry* men åååh, du förtjänar inte detta!! *mini Det börjar vända när sjukdomen försvinner *hug*
Jag längtar till det, åååh. Riktigt mys och bara julstämning och massa gott *cupid*
Lafayette
2019-08-26, 14:37
Det förtjänar jag nog. Men tanke på hur mycket jag syndat så är det nog karman som kommer och tar mig.:Virro
Menmen, det är lite bättre nu.*hug*
Lafayette
2019-08-26, 14:42
Har tyskan fortsatt trakassera dig eller håller hon sig på det lugna nu?:d
Nattljus
2019-08-26, 15:03
Det förtjänar jag nog. Men tanke på hur mycket jag syndat så är det nog karman som kommer och tar mig.:Virro
Har du mördat en ko? :(
I så fall hoppas jag verkligen att du hedrade kvarlevorna och gjorde ostburgare *drool*
En gång i tiden hade jag kolo/allmänt som startsida. Nu har jag ingen startsida alls, däremot har jag på sistone varit så mycket på kolo att sidan seglat upp som toppförslag där när man precis öppnat en ny flik. Feels good!/?
StarkaUlf
2019-08-26, 15:45
Menmen, det är lite bättre nu.*hug*
Äsch *hug*
Har tyskan fortsatt trakassera dig eller håller hon sig på det lugna nu?:d
Mja, får väl se den här veckan ^^ Skrev ett litet inlägg här förra onsdagen/torsdagen:
Förresten, var är Laffe??
En viss tös som jag jobbar med skrev ju för några veckor sen att vi inte bör skriva "privata" mail på jobbet längre. Jag skrev absolut.
Gissa vem som skrivit två stycken senaste veckorna? ^^ Först för att beklaga sig över hur mycket jobb det var osv.
Idag skrev hon att hon och en kompis hade varit på Mallorca förra helgen osv ^^
Hon verkar inte kunna låta bli mig helt ^^ Men jag svarar bara snällt och kortfattat.
Lafayette
2019-08-26, 15:48
Här är jag! \o/
Hon kan inte låta bli vår Uffe. Men du sköter det snyggt.:cool:
Lafayette
2019-08-26, 15:50
Har du mördat en ko? :(
I så fall hoppas jag verkligen att du hedrade kvarlevorna och gjorde ostburgare *drool*
Offrar en ko varje dag som en ritual. Går faktiskt en del på de fina åkrarna där jag bor.:)
StarkaUlf
2019-08-26, 15:52
Här är jag! \o/
Hon kan inte låta bli vår Uffe. Men du sköter det snyggt.:cool:
Jaaaa!!! Och gör våra dagar bättre *hug*
Jag tror att när det blir lite höst och regn/mörkt där, då kommer hon att höra av sig mer frekvent ^^ Playin' it cool, ain't nobody got time fo that. :cool:
Nu ska jag jogga mig lite! Och imorgon ska jag kika på en ny lägenhet \o/
StarkaUlf
2019-08-26, 16:55
Inte alltid jättekul att jogga cofffee
Nattljus
2019-08-26, 17:21
Spring ett varv till och plocka upp det goda humöret som du tappade *hug*
Själv har jag andra problem. Jag tänkte baka något litet. Minipajer fyllda med toscasmet låter väl gott? Antingen det eller ganache. Vill egentligen ha banan- och jordnötsfyllning, men saknar både banan och jordnötssmör så det får bli en annan gång *whatever*
Lafayette
2019-08-26, 17:27
Jag föredrar King Grubs variant. CrossTrainern och en serie på Ipaden samtidigt.:d
Lafayette
2019-08-26, 17:29
Har King Grub slutat på forumet förresten?*jorgen*
StarkaUlf
Själv har jag andra problem. Jag tänkte baka något litet. Minipajer fyllda med toscasmet låter väl gott? Antingen det eller ganache. Vill egentligen ha banan- och jordnötsfyllning, men saknar både banan och jordnötssmör så det får bli en annan gång *whatever.*
Lugnt, jag hittade det i chipspåsen och kanellängden! *hug*
Jaaa, tosca!! Kör på den *drool* Snälla!
Jag föredrar King Grubs variant. CrossTrainern och en serie på Ipaden samtidigt.:d
Det är fint! Om jag hade haft en padda. Och streamingtjänst. Och orken att stå på en crosstrainer igen :D
Lafayette
Själv har jag andra problem. Jag tänkte baka något litet. Minipajer fyllda med toscasmet låter väl gott? Antingen det eller ganache. Vill egentligen ha banan- och jordnötsfyllning, men saknar både banan och jordnötssmör så det får bli en annan gång *whatever*
Det sistnämnda lät så gott så känner att jag måste välja det. Du får ta dig till Ica helt enkelt!
Paja inte detta nu.
StarkaUlf
2019-08-26, 17:35
Har King Grub slutat på forumet förresten?*jorgen*
Det hoppas jag verkligen inte :(
Paja inte detta nu.
he he *rolleyes*
StarkaUlf
2019-08-26, 19:00
Grub lever!
Och jag köpte två chokladkakor *rolleyes*
Lafayette
2019-08-26, 19:10
Grub lever!
Och jag köpte två chokladkakor *rolleyes*
Allt är som vanligt! Nu blev jag glad igen!*hug*
StarkaUlf
2019-08-26, 19:11
Allt är som vanligt! Nu blev jag glad igen!*hug*
Yeeey! You happi, me happi *hug*
Nattljus
2019-08-26, 19:13
https://i.pinimg.com/originals/b3/ed/58/b3ed5883f3f4b417d67c22fc4a40c203.jpg
StarkaUlf
2019-08-26, 19:18
https://i.pinimg.com/originals/b3/ed/58/b3ed5883f3f4b417d67c22fc4a40c203.jpg
Det där är happi! *cupid*
StarkaUlf
2019-08-26, 19:22
https://www.instagram.com/p/B1iZR_bnqyc/
StarkaUlf
2019-08-26, 20:10
Oj, klockan är mycket! Gonatt *hug*
Nattljus
2019-08-26, 20:20
Sussa sött :sleep:
Men vad vet du om sådant? Du springer som ett jehu, inte joggar som en gnu.
Nattljus
2019-08-27, 01:12
Bleh cofffee
StarkaUlf
2019-08-27, 03:39
*flex*
StarkaUlf
2019-08-27, 07:40
Såååå lugnt på jobbet idag cofffee
StarkaUlf
2019-08-27, 08:26
Bulk fram till december. Låter väl bra, Laffe? *flex* Bygga lite muckler för en gångs skull kanske.
Lafayette
2019-08-27, 08:54
Ingår chokladpudding, feta såser och hallonpaj i bulk?*drool* Hur blir upplägget?
Fy fan vad jag längtar till jag kan träna nu. Är lätt på.
Bulk fram till december. Låter väl bra, Laffe? *flex* Bygga lite muckler för en gångs skull kanske.
Jag tänker nog beach 2020. Eller: vote for Stridis 2022...:d
Muskler börjar jag nästan skita i, är man snart förti så är magrutor coolt, när snubbar runt om en förfaller med mage.
Lafayette
2019-08-27, 08:57
Har sett era formbilder och ni ser ju inte ut att en procent fett... klart ni kan bulka lite.
Ingår chokladpudding, feta såser och hallonpaj i bulk?*drool* Hur blir upplägget?
Frugan säger att massa kärlek i maten ingår. kärlek= grädde.
Du kan väl träna nu? Börja stretcha lite vet ja. Du är väl bara taskig i halsen och inte på intensiven eller?
Lafayette
2019-08-27, 08:59
Frugan säger att massa kärlek i maten ingår. kärlek= grädde.
Du kan väl träna nu? Börja stretcha lite vet ja. Du är väl bara taskig i halsen och inte på intensiven eller?
Över 38 grader i feber. Då får man gotta sig och ligga på soffan.:cool:
Men sen kör vi.
Har sett era formbilder och ni ser ju inte ut att en procent fett... klart ni kan bulka lite.
När jag var i din ålder så hade jag under nio procent, offseason då, har aldrig fått mätt med kaliper inför match.:cool:
Nu är possenten högre.*gah!*
Över 38 grader i feber. Då får man gotta sig och ligga på soffan.:cool:
Men sen kör vi.
Hjältar ligger i stretch...
https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.buzzle.com%2Fimages%2Fyoga%2Fr eclining-hero-pose.jpg&f=1
Lafayette
2019-08-27, 09:03
Och den kommer stiga för vi ska bulka. Vi ska bli strongmen.:bpump:
Lafayette
2019-08-27, 09:04
Hjältar ligger i stretch...
https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.buzzle.com%2Fimages%2Fyoga%2Fr eclining-hero-pose.jpg&f=1
Stretcha är en viktigt del i det hela, absolut. Tråkigt men nödvändigt.
StarkaUlf
2019-08-27, 09:17
Ja, det är förrätterna i bulk!! *flex*
Gymma 4 ggr/vecka, löpa 3-4 ggr/vecka. Äta gott :D Fokus på bra kontakt och sånt där lull lull. Man måste ju testa det nån gång!
Heja heja! Nu ska vi bli stor! :hbang:
Lafayette
2019-08-27, 09:20
Låter som en utmärkt idé!
Nu kör vi, en gång för alla.*popcorn*
Lafayette
2019-08-27, 09:21
https://reseuro.magzter.com/829x1172/articles/8835/331008/5c650478682a5/Butter-Bean-King-Of-The-Four-Rounders.jpg
Jag ska bli lika stor som Butterbean.
StarkaUlf
2019-08-27, 09:26
Låter som en utmärkt idé!
Nu kör vi, en gång för alla.*popcorn*
Yes boy *hug* Liiite stor kan vi ju bli \o/
[IMG]https://reseuro.magzter.com/829x1172/articles/8835/331008/5c650478682a5/Butter-Bean-King-Of-The-Four-Rounders.jpg[./IMG]
Jag ska bli lika stor som Butterbean.
Hahaha. Okej, det skulle vara många kilon på kort tid ^^
Nattljus
2019-08-27, 09:56
Jag känner mig extra tjock idag. För övrigt måste jag sy fast knappen i byxorna igen, men jag minns inte ar jag lade mitt lilla syset senast jag använde det *mini
Ja, det är förrätterna i bulk!! *flex*
Gymma 4 ggr/vecka, löpa 3-4 ggr/vecka. Äta gott :D Fokus på bra kontakt och sånt där lull lull. Man måste ju testa det nån gång!
Skulle jag bulka skulle det bli antingen Sheiko eller något egenkomponerat med fokus på kort rörelsebana och överlasta av Lucifers nåde.:devil:
StarkaUlf
2019-08-27, 10:05
Jag känner mig extra tjock idag. För övrigt måste jag sy fast knappen i byxorna igen, men jag minns inte ar jag lade mitt lilla syset senast jag använde det *mini
Har du också börjat bulka? *popcorn*
Äsch, köpa nya byxor istället! \o/
Skulle jag bulka skulle det bli antingen Sheiko eller något egenkomponerat med fokus på kort rörelsebana och överlasta av Lucifers nåde.:devil:
Meh! Full-ROM!
Nattljus
2019-08-27, 10:20
Äh, jag behöver inga byxor för att laga middag. Nu gör vi stroganoff *flex*
StarkaUlf
2019-08-27, 10:21
Jag gillar det jag hör *rolleyes*:em:
Lafayette
2019-08-27, 10:37
Nakna kocken!:hbang:
Ja! Ful-ROM!
Glad att du är lika entusiastisk som jag när det kommer till överlastning.:hbang:
StarkaUlf
2019-08-27, 12:07
Glad att du är lika entusiastisk som jag när det kommer till överlastning.:hbang:
Tssss *slap*
Nattljus
2019-08-27, 12:30
Mätt och belåten :sleep:
StarkaUlf
2019-08-27, 12:35
Mätt och belåten :sleep:
Och naken! \o/
Nattljus
2019-08-27, 12:37
Och naken! \o/
Nej, bara byxlös. Så du har till hälften rätt *hug*
Nattljus
2019-08-27, 13:26
Vad för sorts kvinna använder en sån här klänning? :confused:
https://image01.bonprix.se/assets/1400x1960/1565174283/19166463-jwb6S90w.jpg
WhiteJellyBerry
2019-08-27, 13:51
https://image01.bonprix.se/assets/1400x1960/1565174283/19166463-jwb6S90w.jpg
En modeintresserad 60-åring.
StarkaUlf
2019-08-27, 14:54
Nej, bara byxlös. Så du har till hälften rätt *hug*
Fair enough *hug*
[IMG]https://image01.bonprix.se/assets/1400x1960/1565174283/19166463-jwb6S90w.jpg[./IMG]
Vill du verkligen veta? *rolleyes*
Nattljus
2019-08-27, 15:01
Vill du verkligen veta? *rolleyes*
Helst inte *cry*
En modeintresserad 60-åring.
A.k.a. ett spektakel.
Har haft en produktiv städ&tvätt-dag idag.
Nattljus
2019-08-27, 15:25
Har haft en produktiv städ&tvätt-dag idag.
Skrytmåns *mini
Skrytmåns *mini
Ja!!:d:d
Är ju gräsänkling just nu så jag passade på att skryta för frugan också.:cool:
StarkaUlf
2019-08-27, 15:35
Helst inte *cry*
Då kan du vara lugn *hug*
Nattljus
2019-08-27, 15:58
Vad tycker babblapanelen om den här?
https://image01.bonprix.se/assets/1400x1960/1561551196/19118804-uBHOf66r.jpg
StarkaUlf
2019-08-27, 16:01
Mycket bättre än den förra! *popcorn*
StarkaUlf
2019-08-27, 16:27
Så där, kikat på lägenheten. Tackat ja till den nu via hyresvärdens hemsida. Då får vi se om jag får den *popcorn* Jag är då den enda som har varit och kollat på den, så kanske bara jag som blivit erbjuden den hittills.
Nattljus
2019-08-27, 16:27
Mycket bättre än den förra! *popcorn*
Säger inte så mycket, dock. En jutesäck vore bättre än den förra *rolleyes*
StarkaUlf
2019-08-27, 16:31
Säger inte så mycket, dock. En jutesäck vore bättre än den förra *rolleyes*
Jag gillar den *slap* Men vad vet jag, jag kan inget om kvinnor :em:
Nattljus
2019-08-27, 16:49
Jag kan inget om kvinnor :em:
Inte jag heller *gah!*
Lafayette
2019-08-27, 16:53
Fin! Gillade den förra också. Riktigt classy och kaxig.
Lafayette
2019-08-27, 16:54
Så där, kikat på lägenheten. Tackat ja till den nu via hyresvärdens hemsida. Då får vi se om jag får den *popcorn* Jag är då den enda som har varit och kollat på den, så kanske bara jag som blivit erbjuden den hittills.
Wohoo! Var den fin? Glöm inte att ringa och tjata också.:hbang:
StarkaUlf
2019-08-27, 17:16
Wohoo! Var den fin? Glöm inte att ringa och tjata också.:hbang:
Joo, superfräsch :) Den är nybyggd! Perfekt läge.
Innehar också egen tvättmaskin+tumlare, diskmaskin och micro *popcorn* Och typ 8-900 kr billigare.
Nackdelen: 27 kvadrat. Men den var väldigt rymlig för den ytan måste jag säga. Behöver ändå inget större just nu då jag är ensam. Bara onödigt mycket att städa ^^
StarkaUlf
2019-08-27, 19:30
Lite choklad och ostmackor så att man har bra trück imorgon *flex*
StarkaUlf
2019-08-27, 20:08
Solnedgångarna är så sjukt vackra den här årstiden *cupid* måste cykla till vattnet och se imorgon.
StarkaUlf
2019-08-28, 03:51
En riktig skolklassiker till lunch på jobbet idag :D ris, kycklingnuggets och sötsur sås. Måste nog äta där ^^
StarkaUlf
2019-08-28, 07:29
Jävlar. Det jobbar en supersöt tös i fabriken. Mötte henne i trappen då hon var på väg dit, hon måste ha tränat på morgonen. Nu måste jag ju kolla vem det är :em: Och kanske träna på jobbet nästa onsdag :D
Nattljus
2019-08-28, 09:32
Var vi inte överens om att sommaren skulle vara över nu?! *mini
Det är grymt kvavt och varmt och jag svettas när jag försöker dricka kaffe *cry*
Dessutom ska det, enligt internet, både regna och åska nu men jag ser bara solsken *screwy*Jävlar. Det jobbar en supersöt tös i fabriken. Mötte henne i trappen då hon var på väg dit, hon måste ha tränat på morgonen. Nu måste jag ju kolla vem det är :em: Och kanske träna på jobbet nästa onsdag :D
Uffe ska ut på jakt! \o/
StarkaUlf
2019-08-28, 09:34
Dessutom ska det, enligt internet, både regna och åska nu men jag ser bara solsken *screwy*
Uffe ska ut på jakt! \o/
Snart. Snart *hug* Bara den här veckan också \o/
Hela september kommer att bli som du vill! *popcorn*
Jaaa, det här måste jag ju nysta upp. Fast det kan ta ett tag. Det är ju typ 500 anställda :D
Lafayette
2019-08-28, 09:40
Det är grymt kvavt och varmt och jag svettas när jag försöker dricka kaffe *cry*
Dessutom ska det, enligt internet, både regna och åska nu men jag ser bara solsken *screwy*
Uffe ska ut på jakt! \o/
Skönt att någon uppmärksammar detta. Min kropp kokar och fick sova utan täcke trots alla fönster öppna. Fick panik och fick gå upp och duscha iskallt 03 på natten.*cry*
Lafayette
2019-08-28, 09:42
Jävlar. Det jobbar en supersöt tös i fabriken. Mötte henne i trappen då hon var på väg dit, hon måste ha tränat på morgonen. Nu måste jag ju kolla vem det är :em: Och kanske träna på jobbet nästa onsdag :D
Nu kör vi igen! Wohoo! Och på arbetsplatsen också, lite lättare att ta kontakt då.*hug*
Lafayette
2019-08-28, 09:43
Joo, superfräsch :) Den är nybyggd! Perfekt läge.
Innehar också egen tvättmaskin+tumlare, diskmaskin och micro *popcorn* Och typ 8-900 kr billigare.
Nackdelen: 27 kvadrat. Men den var väldigt rymlig för den ytan måste jag säga. Behöver ändå inget större just nu då jag är ensam. Bara onödigt mycket att städa ^^
Nybygge är underbart! Speciellt ljudisolationen, om man är känslig för störiga grannar förvisso. Lycka till!:hbang:
StarkaUlf
2019-08-28, 09:44
Skönt att någon uppmärksammar detta. Min kropp kokar och fick sova utan täcke trots alla fönster öppna. Fick panik och fick gå upp och duscha iskallt 03 på natten.*cry*
Ni måste komma hit upp på vintern så att ni får känna på kylan *hug*
Nu kör vi igen! Wohoo! Och på arbetsplatsen också, lite lättare att ta kontakt då.*hug*
Yeah boi! Måste göra mitt bästa *hug* Tänk om! Man får inte ge sig \o/
StarkaUlf
2019-08-28, 09:45
Nybygge är underbart! Speciellt ljudisolationen, om man är känslig för störiga grannar förvisso. Lycka till!:hbang:
Jag får den :D så dom skulle skicka kontrakt till mig.
Så får vi se om det blir från 1/10 eller 1/12. Men förhoppningsvis 1/10, då den nuvarande hyresgästen ville det också.
Grazie mille min vän *flex*
Lafayette
2019-08-28, 09:47
Jag får den :D så dom skulle skicka kontrakt till mig.
Så får vi se om det blir från 1/10 eller 1/12. Men förhoppningsvis 1/10, då den nuvarande hyresgästen ville det också.
Grazie mille min vän *flex*
Jaaa! Nu rullar det på.:cool:
Nattljus
2019-08-28, 10:04
A-ah... var var du när jag behövde rådgivning vid ungefär samma tid? Jag bara låg i sängen och mådde dåligt utan att kunna tänka logiskt. Orkade inte ens starta datorn och gnälla på internet *mini
StarkaUlf
2019-08-28, 10:10
Jaaa! Nu rullar det på.:cool:
Är det så jävligt så att året ändå ska kunna sluta bra? *popcorn*
Nattljus
2019-08-28, 10:25
Nu åskar det, men luften blev ännu tyngre. Hoppas det lättar snart, jag känner mig tillplattad :Virro
StarkaUlf
2019-08-28, 10:32
Nu åskar det, men luften blev ännu tyngre. Hoppas det lättar snart, jag känner mig tillplattad :Virro
Du är en pannkaka *hug*
Nattljus
2019-08-28, 10:42
Där kom regnet *cupid*
Förhoppningsvis sköljer det bort allt pollen \o/
Du är en pannkaka *hug*
Bit mig inte *cry*
Lafayette
2019-08-28, 11:13
Är det så jävligt så att året ändå ska kunna sluta bra? *popcorn*
Det är nu det vänder. Vilket 2019 vi ska ha nu!
Idag ska jag ära finpizza. Och jag tänker ta en extra sås och ni kan inte stoppa mig. Jag ska svepa en liter Cola Zero också.*popcorn*
Lafayette
2019-08-28, 11:14
Där kom regnet *cupid*
Förhoppningsvis sköljer det bort allt pollen \o/
Bit mig inte *cry*
Du får alltid regn. Not fair.:(
Nattljus
2019-08-28, 11:17
Idag ska jag ära finpizza. Och jag tänker ta en extra sås och ni kan inte stoppa mig. Jag ska svepa en liter Cola Zero också.*popcorn*
Ära vare den heliga pizzan! :hbang:
Lafayette
2019-08-28, 11:26
Den är för bra för den här världen, vi förtjänar den knappt.
Nattljus
2019-08-28, 11:37
https://i.chzbgr.com/full/9349972224/h0546972A/
Nattljus
2019-08-28, 12:14
Jag hittade en gammal hemmabioanläggning i källarförrådet. Om jag minns rätt är det bara en trasig sladd och en indisponerad kontroll som hindrar den från att avge kvalitativt ljud. Undrar om den går att sälja på blocket? *jorgen*
StarkaUlf
2019-08-28, 12:14
Bit mig inte *cry*
Du behöver då inget socker eller sylt för att vara söt *hug*
Det är nu det vänder. Vilket 2019 vi ska ha nu!
Wohooo! Vi kör på det!!
Jag mötte henne i korridoren igen :em: Hälsade igen. Blir det en tredje gång den här veckan så måste jag ju stoppa henne!
Det tycker jag att du är värd! Vilken yum-disc blir det? :bumbi
Nattljus
2019-08-28, 12:16
Det är bra att du övar upp sötpratet innan du stoppar tjejen *hug*
"Sweet talk" ser lite konstigt ut i direktöversättning, men jag gillar det :D
StarkaUlf
2019-08-28, 12:19
Det är bra att du övar upp sötpratet innan du stoppar tjejen *hug*
"Sweet talk" ser lite konstigt ut i direktöversättning, men jag gillar det :D
Tsss *hug*
Sötprat låter ju supergulligt *cupid*
Och jo, du kan nog sälja hembioanläggningen \o/ Folk köper allt.
Nattljus
2019-08-28, 13:39
Jag hade behövt mjölk, men jag kan inte gå ut i det här vädret. Regnet som föll förvandlade gatorna till ångbastuaggregat *mini
StarkaUlf
2019-08-28, 14:01
Jag hade behövt mjölk, men jag kan inte gå ut i det här vädret. Regnet som föll förvandlade gatorna till ångbastuaggregat *mini
Ooo, gratis bastu! *flex*
StarkaUlf
2019-08-28, 14:59
Nu går vi hem i värmen :hbang:
Lafayette
2019-08-28, 15:06
Wohooo! Vi kör på det!!
Jag mötte henne i korridoren igen :em: Hälsade igen. Blir det en tredje gång den här veckan så måste jag ju stoppa henne!
Det tycker jag att du är värd! Vilken yum-disc blir det? :bumbi
Brotta ner henne! \o/
Fyra ostar.*cupid*
Bra jobbat, närmare fredag än någonsin.:cheers:
Nattljus
2019-08-28, 15:09
https://i.chzbgr.com/full/9351081984/h7A5BB084/
StarkaUlf
2019-08-28, 15:38
Brotta ner henne! \o/
Fyra ostar.*cupid*
Bra jobbat, närmare fredag än någonsin.:cheers.:
Haha ja \o/
Oooooh, en favorit! *popcorn* Bra val.
Tjohoo! Snart är vi där igen *flex*
https://i.chzbgr.com/full/9351081984/h7A5BB084/
So meni *cupid*
Nattljus
2019-08-28, 16:34
Det ska vara tjugo grader hela natten *cry*
Önskar jag hade en sån där liten barnpool på balkongen. En sån fylld med is hade varit perfekt. Dricka cola med is är bättre än inget, men inte tillräckligt *gah!*
StarkaUlf
2019-08-28, 17:19
Det ska vara tjugo grader hela natten *cry*
Önskar jag hade en sån där liten barnpool på balkongen. En sån fylld med is hade varit perfekt. Dricka cola med is är bättre än inget, men inte tillräckligt *gah!*
*hug*
Här blir det typ 12-13. Ganska lagom \o/
Nu blir det lite choklad och ostmackor. Sedan cykla till vattnet och kika på vacker solnedgång *cupid*
Nattljus
2019-08-28, 18:54
Jag var på Ica och köpte mjölk och frukt. Sen stod jag i duschen i en halvtimme och spolade svalt vatten över mig. Jag är för varm ändå *gah!*
Lafayette
2019-08-28, 18:55
Jag var på Ica och köpte mjölk och frukt. Sen stod jag i duschen i en halvtimme och spolade svalt vatten över mig. Jag är för varm ändå *gah!*
Svalt räcker inte. Det måste vara hardcore, iskallt.:cool:
Lafayette
2019-08-28, 18:56
*hug*
Här blir det typ 12-13. Ganska lagom \o/
Nu blir det lite choklad och ostmackor. Sedan cykla till vattnet och kika på vacker solnedgång *cupid*
Glöm inte gifflarna *hug*
StarkaUlf
2019-08-28, 20:08
Glöm inte gifflarna *hug*
Äsch, får ta dom nästa solis! :)
Fick mig en bra stund och några tjusiga bilder iallafall *cupid*
StarkaUlf
2019-08-28, 20:24
Nä ni mina vänner, nu säger vi gonatt :sleep:
Nattljus
2019-08-29, 00:47
Vill, men kan inte sova *mini
Lafayette
2019-08-29, 00:50
Hear hear.
Bara fyra timmar till det är morgon. Nätterna är bra långtråkiga.:rolleyes:
StarkaUlf
2019-08-29, 05:36
Jag tog då sovmorgon :sleep: Får springa i eftermiddag istället.
StarkaUlf
2019-08-29, 07:30
Det var längesen jag hade sån här träningsvärk. Kul! Mina boobs och röv gör ont *flex*
Lafayette
2019-08-29, 07:57
Det var längesen jag hade sån här träningsvärk. Kul! Mina boobs och röv gör ont *flex*
Underbart. Gött att man kan få det efter alla år av träning, då har du tryckt hårt och slaktat.:cool:
StarkaUlf
2019-08-29, 08:04
Underbart. Gött att man kan få det efter alla år av träning, då har du tryckt hårt och slaktat.:cool:
Yes *flex* Ah, tänker tillbaka på gårdagens kväll. Det var så mysigt vid vattnet *cupid* ska försöka slänga upp nån bild ikväll.
Och jävlar vad jag vill fara och vandra igen nu i september. Det var första gången jag for förra året i september, det var så sjukt härligt. Luften och allt är så mycket ljuvare på hösten.
Har hunnit ganska många platser på 1 år \o/
Nattljus
2019-08-29, 10:28
Jag somnade till sist. Gissningsvis under den svalaste tiden på morgonen. Nu vaknade jag svettig och varm mitt på dagen *mini
Jag som precis hade fixat dygnsrytmen och så blir det varmt igen. Lömska sommartider *grr27*
StarkaUlf
2019-08-29, 10:33
Jag somnade till sist. Gissningsvis under den svalaste tiden på morgonen. Nu vaknade jag svettig och varm mitt på dagen *mini
Jag som precis hade fixat dygnsrytmen och så blir det varmt igen. Lömska sommartider *grr27*
Du behöver en kramis *hug*
Du får vända på den igen! \o/
Nattljus
2019-08-29, 11:18
Du behöver en kramis *hug*
Du får vända på den igen! \o/
Ja-a *cupid* *hug*
Jag gör det senare, när det är sovtemperatur på nätterna*screwy*
Lafayette
2019-08-29, 11:43
Jag sitter på balkongen och dricker lemonad med is i, samt läser serier. Man får hitta sina sätt att ta sig igenom värmeböljan.:cheers:
Lafayette
2019-08-29, 11:45
Yes *flex* Ah, tänker tillbaka på gårdagens kväll. Det var så mysigt vid vattnet *cupid* ska försöka slänga upp nån bild ikväll.
Och jävlar vad jag vill fara och vandra igen nu i september. Det var första gången jag for förra året i september, det var så sjukt härligt. Luften och allt är så mycket ljuvare på hösten.
Har hunnit ganska många platser på 1 år \o/
Allt är ju som vackrast i oktober tycker jag! Dra igen vetja, december är för lång tid.:hbang:
Lafayette
2019-08-29, 11:46
Wohoo! Piteå-bilder ser jag fram emot.
Nattljus
2019-08-29, 12:19
Jag har ätit en hel minivattenmelon. Kylskåpskall. Det var svalt och skönt :sleep:
StarkaUlf
2019-08-29, 12:39
Jag sitter på balkongen och dricker lemonad med is i, samt läser serier. Man får hitta sina sätt att ta sig igenom värmeböljan.:cheers:
Ho ho ho. Heltidsproffs! :hbang: Lite avis.
Allt är ju som vackrast i oktober tycker jag! Dra igen vetja, december är för lång tid.
Skulle vilja, men samtidigt vill jag spara lite mer pengar inför slutet av året. Nästa år hade jag tänkt göra någon hejdundrande vandringsresa, tänker jag *popcorn* Men vi får se! ^^ Beror på hur impulsiv jag är om nån vecka :D
Wohoo! Piteå-bilder ser jag fram emot.
Fin-Piteå *cupid*
Jag har ätit en hel minivattenmelon. Kylskåpskall. Det var svalt och skönt :slee.p:
Och blött! \o/
Lafayette
2019-08-29, 12:43
Dude, lev Blåvitt-livet! Då blir resan nästan gratis. En sista minuten-biljett, enbart sovsäck och ett stormkök.:hbang:
Lafayette
2019-08-29, 12:43
Jag har ätit en hel minivattenmelon. Kylskåpskall. Det var svalt och skönt :sleep:
Också en bra metod:cool:
StarkaUlf
2019-08-29, 12:47
Dude, lev Blåvitt-livet! Då blir resan nästan gratis. En sista minuten-biljett, enbart sovsäck och ett stormkök.:hbang:
Det vore magiskt :D kanske får ta och göra det nästa sensommar/höst. Som det ser ut nu så verkar ju mitt kontrakt ska förlängas till över nästa sommar. Sen vet jag inte hur det ser ut.
StarkaUlf
2019-08-29, 15:49
Vi kör på en långrunda idag. Yodo. På återseende :cool:
Nattljus
2019-08-29, 15:58
Glöm inte reflexvästen *hug*
Lafayette
2019-08-29, 16:22
Vi kör på en långrunda idag. Yodo. På återseende :cool:
https://cdn3.movieweb.com/i/article/9hWEskSnnwlnqHPMbiyj3JmElgPwGf/798:50/Forrest-Gump-Impersonator-Video-Running-Southern-California.jpg
StarkaUlf
2019-08-29, 17:18
Glöm inte reflexvästen *hug*
SÅÅÅ mörkt är det inte än *hug*
https://cdn3.movieweb.com/i/article/9hWEskSnnwlnqHPMbiyj3JmElgPwGf/798:50/Forrest-Gump-Impersonator-Video-Running-Southern-California.jpg
:laugh: Det hade varit drömmen!
Men det blev 15,3 km \o/
Lafayette
2019-08-29, 17:33
Jag klarar 1km ungefär, sen är jag död. Så klart man är imponerad.:bow:
StarkaUlf
2019-08-29, 17:39
Jag klarar 1km ungefär, sen är jag död. Så klart man är imponerad.:bow:
Äsch då :em:
StarkaUlf
2019-08-29, 18:47
Snaaaart fredag *flex*
Lafayette
2019-08-29, 19:07
Snaaaart fredag *flex*
Det förtjänar du.*hug*
StarkaUlf
2019-08-29, 19:12
Det förtjänar du.*hug*
Du med, sjukling! *hug*
StarkaUlf
2019-08-29, 19:13
Lite piteyo.
https://i.imgur.com/TwlDIRi.jpg
https://i.imgur.com/78UIihw.jpg
https://i.imgur.com/hJhpkRs.jpg
https://i.imgur.com/sFC6AZ0.jpg
https://i.imgur.com/Ljt3Var.jpg
Nöjd över att jag lyckades fånga fiskebåten mitt i solreflekteringen ^^ den körde fort!
Lafayette
2019-08-29, 19:14
Ja det var då en överjävlig hosta. Kändes som jag skulle kvävas till döds varje gång. Men nu är jag nästan frisk! Nu ska vi gymma i massor! \o/ Det finns inga ursäkter kvar.:(
Lafayette
2019-08-29, 19:16
Såå vackert!
Uffes ben också! Häpnadsväckande!
StarkaUlf
2019-08-29, 19:17
Ja det var då en överjävlig hosta. Kändes som jag skulle kvävas till döds varje gång. Men nu är jag nästan frisk! Nu ska vi gymma i massor! \o/ Det finns inga ursäkter kvar.:(
Wohoo för nästan frisk! Lugn, vi ska nog hitta på några ursäkter till, eller? *popcorn*
Såå vackert!
Uffes ben också! Häpnadsväckande!
Det enda jag har att skryta med. Mina vader. Alla kommenterar dom som inte har sett dom förut :D har fått höra det sjukt många gånger i sommar.
Lafayette
2019-08-29, 19:20
Upp med en bild på stockarna i journalen, med optiljus! Var inte blyg. All hardcore löpning har lönat sig.:hbang:
StarkaUlf
2019-08-29, 19:22
Upp med en bild på stockarna i journalen, med optiljus! Var inte blyg. All hardcore löpning har lönat sig.:hbang:
Ska försöka nån dag! :D Nu syns ju inte alla konturer lika bra pga alla tatueringar, men det ska nog gå ändå \o/
Får ta och köra lite vadpressar och så ta kort med lite trück
StarkaUlf
2019-08-29, 20:19
Nä nu säger vi gonatt :sleep:
Lafayette
2019-08-29, 20:34
Nä nu säger vi gonatt :sleep:
Gubbvarning, nickade till i soffan igen. Således en utmärkt idé, godnatt!:cool:
Nattljus
2019-08-29, 20:44
Det där benet behöver rakas *jorgen*
För övrigt överväger jag att se om Breaking bad. Det skulle bli fjärde gången i så fall. Är det för mycket? Har det blivit en ohälsosam fixering? :confused:
Lafayette
2019-08-29, 20:53
Det där benet behöver rakas *jorgen*
För övrigt överväger jag att se om Breaking bad. Det skulle bli fjärde gången i så fall. Är det för mycket? Har det blivit en ohälsosam fixering? :confused:
Jag slutade efter säsong 3 av någon anledning. Det var kanske fyra år sedan. Det borde ju vara intressant att se hur det slutar.*jorgen*
Men det är en riktigt bra serie, du hittar säkert nya detaljer om du ser om den.:cool:
Lafayette
2019-08-29, 21:52
Tänkte om jag var lite av en drama queen när jag skriver detta, men what the heck. Har bestämt mig för en paus nu. Kapar skärmtid helt för att kunna hitta fokus till att ta tag i saker (vilket jag är så kass på) sedan kommer jag tillbaka till mina favoritbabblare! På återseende.*hug**hug*
StarkaUlf
2019-08-30, 03:35
Gubbvarning, nickade till i soffan igen. Således en utmärkt idé, godnatt!:coo.l:
Vi är gamla! \o/
Det där benet behöver rakas *j.orgen*
Nej! *mini
Tänkte om jag var lite av en drama queen när jag skriver detta, men what the heck. Har bestämt mig för en paus nu. Kapar skärmtid helt för att kunna hitta fokus till att ta tag i saker (vilket jag är så kass på) sedan kommer jag tillbaka till mina favoritbabblare! På återseende.*hug*
Absolut inte! You do what you gotta do! *hug* Så länge du lovar att komma tillbaka, för du kommer vara saknad :( *hug* Behöver ditt peptalk.
Nattljus
2019-08-30, 09:16
Nej! *mini
Jo! *mini
Ska vi ha vadslagning om när Laffe är tillbaka? Den som gissar närmast får krama honom först :cool:
Jag säger två veckor eller mindre *popcorn*
StarkaUlf
2019-08-30, 10:08
Jo! *mini
Ska vi ha vadslagning om när Laffe är tillbaka? Den som gissar närmast får krama honom först
Jag säger två veckor eller mindre *popcorn*
Tsss *hug*
Ja! Vad vinner man? \o/
Jag tror han är seriös den här gången. Så jag säger 17 september *popcorn*
Nattljus
2019-08-30, 10:10
Tsss *hug*
Ja! Vad vinner man? \o/
Jag tror han är seriös den här gången. Så jag säger 17 september *popcorn*
Det sa jag ju, den som är närmast får krama honom först. Behövs det ett större pris? *jorgen*
Men då har vi siffrorna inne. Är han tillbaka före trettonde september eller tidigare vinner jag, är han tillbaka den sjuttonde eller senare så vinner du. Då väntar vi och ser hur det blir *popcorn*
StarkaUlf
2019-08-30, 10:38
Det sa jag ju, den som är närmast får krama honom först. Behövs det ett större pris? *jorgen*
Men då har vi siffrorna inne. Är han tillbaka före trettonde september eller tidigare vinner jag, är han tillbaka den sjuttonde eller senare så vinner du. Då väntar vi och ser hur det blir *popcorn*
FÖrlåt, missade det :( för mycket att göra...
Oddsen är på min sida! :hbang:
Nattljus
2019-08-30, 11:55
Mina nya högtalare har volymknappen på ett annat ställe än mina gamla. Det är förvånansvärt svårt att vänja sig vid den förändringen *jorgen*
StarkaUlf
2019-08-30, 12:06
Har du ingen dosa? *popcorn*
Nattljus
2019-08-30, 12:09
Jag sitter ju inom armslängds avstånd?
StarkaUlf
2019-08-30, 12:09
Jag sitter ju inom armslängds avstånd?
Jaja, skit i mina briljanta idéer då *gah!*
Nattljus
2019-08-30, 12:17
Nu ska vi vara snälla. Tänk på din nästa semester, det blir du alltid glad av *hug*
https://i.chzbgr.com/full/9351055872/h90777FBD/
StarkaUlf
2019-08-30, 12:23
Nu ska vi vara snälla. Tänk på din nästa semester, det blir du alltid glad av *hug*
Jaaaaa *hug*
Kan inte se bilden på jobbet :(
Nattljus
2019-08-30, 12:30
Jaaaaa *hug*
Kan inte se bilden på jobbet :(
Det är en vovve i en resväska *hug*
StarkaUlf
2019-08-30, 12:32
Det är en vovve i en resväska *hug*
Åååååååååh *cupid**hug* Längtar tills jag kan se den!! \o/
Nattljus
2019-08-30, 12:38
Då kompletterar jag med fyra bilder till på samma tema, så har du ännu mer att se fram emot *hug*
https://dogsaholic.com/wp-content/uploads/2015/05/Dog-bag-for-traveling.jpg
https://cdn1-www.dogtime.com/assets/uploads/2017/10/flying-with-dog-2.jpg
https://www.tipntrips.com/wp-content/uploads/2017/12/Best-tips-for-travelling-with-your-dog-on-vacation-1.jpg
https://www.tripsavvy.com/thmb/LODsE0T2zoN2sCYWgbGxaq9OFUg=/960x0/filters:no_upscale():max_bytes(150000):strip_icc()/dog_carrier-56a3eaa53df78cf7727fddce.jpg
StarkaUlf
2019-08-30, 12:45
Oooh, dom där kan jag ju se!! *hug*
Den sista är så glad *cupid*
StarkaUlf
2019-08-30, 14:27
Jag brukar förresten skicka hundbilder till en del människor på dom olika terminalerna/säljkontoren runt om i Europa :D
Nattljus
2019-08-30, 14:33
Jag brukar förresten skicka hundbilder till en del människor på dom olika terminalerna/säljkontoren runt om i Europa :D
För sådana initiativ borde du bli månadens anställde *hug*
StarkaUlf
2019-08-30, 15:17
Nuuuu ser jag den *cupid*
För sådana initiativ borde du bli månadens anställde *hug*
Tsss *hug* Ska nämna det vid middagsbordet ikväll :D
StarkaUlf
2019-08-31, 07:55
Gooob morning *flex*
Nattljus
2019-08-31, 09:11
https://www.hillspet.com/content/dam/cp-sites/hills/hills-pet/en_us/exported/cat-care/new-pet-parent/images/mother-cat-and-kitten-sleeping.jpg
StarkaUlf
2019-08-31, 10:56
https://www.hillspet.com/content/dam/cp-sites/hills/hills-pet/en_us/exported/cat-care/new-pet-parent/images/mother-cat-and-kitten-sleeping.jpg
*cupid**cupid*
Handlat choklad! \o/
Nattljus
2019-08-31, 11:01
Jag borde gå och handla mjölk, men det är jättevarmt *cry*
StarkaUlf
2019-08-31, 11:16
Jag borde gå och handla mjölk, men det är jättevarmt *cry*
Jaaa, gör det *hug* Då blir det svalare sen \o/
Nattljus
2019-08-31, 12:36
Inköpslista: två liter marängswissglass, två liter mjölk, torskryggfilé, kycklingfilé, nötchoklad.
Faktiska varor: en liter chokladbrownieglass, en liter vaniljglass, två liter mjölk, torskryggfilé, kycklingnuggets, ostchips.
Det är Icas fel alltihop. De hade sålt slut på marängswissglassen och efter att med stigande desperation ha vänt på varenda glasspaket i frysdisken kunde jag inte fokusera längre *mini
...nu ska jag steka nuggets, för jag ville tydligen ha det till middag idag istället för filé :eating:
StarkaUlf
2019-08-31, 12:39
Inköpslista: två liter marängswissglass, två liter mjölk, torskryggfilé, kycklingfilé, nötchoklad.
Faktiska varor: en liter chokladbrownieglass, en liter vaniljglass, två liter mjölk, torskryggfilé, kycklingnuggets, ostchips.
Det är Icas fel alltihop. De hade sålt slut på marängswissglassen och efter att med stigande desperation ha vänt på varenda glasspaket i frysdisken kunde jag inte fokusera längre *mini
...nu ska jag steka nuggets, för jag ville tydligen ha det till middag idag istället för filé :eating:
Det var ju ändå inte sååå illa *hug*
Nuggets är ju ändå godare, så du gjorde rätt val *popcorn* Vad har du till det?
Nattljus
2019-08-31, 12:52
Hemkokt chilisås och ris *popcorn*
StarkaUlf
2019-08-31, 13:00
Yum yum yum *popcorn*
Det är alltid ICAs fel.:Virro
StarkaUlf
2019-08-31, 15:02
Buuu för ICA.
Jag vill ha hund nu *cupid*
Nattljus
2019-08-31, 23:20
Åska och ösregn *cupid*
StarkaUlf
2019-08-31, 23:49
Åska och ösregn *cupid*
Meh, tok *hug*
StarGate: The Ark of Truth på TV4 just nu
Be there or be square.
StarkaUlf
2019-09-01, 07:23
Blä, söndag cofffee
StarkaUlf
2019-09-01, 08:46
Jag vill bo i Schweiz. Kan jag bo där? Kan någon ge mig ett bra jobb där?
Jag vill bo nära bergen...
Blä, söndag cofffee
Snart måndag igen. *cupid*
StarkaUlf
2019-09-01, 08:49
Snart måndag igen. *cupid*
Japp! *flex*
Nattljus
2019-09-01, 12:12
Jag vill bo i Schweiz. Kan jag bo där? Kan någon ge mig ett bra jobb där?
Jag vill bo nära bergen...
Är det inte lättare att flytta närmare de svenska fjällen? *jorgen*
StarkaUlf
2019-09-01, 12:17
Är det inte lättare att flytta närmare de svenska fjällen? *jorgen*
Neej, dom är inte lika bra :( Och sämre förbindelser. I Schweiz är det perfekt. Du tar dig över hela landet med tåg jättesmidigt \o/
Nattljus
2019-09-01, 12:42
Det är ju för att Schweiz är jättelitet jämfört med Norrland :smash:
Skrynkla ihop myrarna så ska du se att tågrälsen vi redan har ligger jättetätt :cool:
StarkaUlf
2019-09-01, 14:26
Det kan ju komma löv på rälsen här :D
StarkaUlf
2019-09-01, 16:15
Hamburgare, choklad, chips, skumbananer och cookies. Jag överlever den här kvällen också, tror jag *popcorn*
StarkaUlf
2019-09-01, 16:59
Skulle nog kunna lägga mig nu.. Får man göra det? *jorgen*
StarkaUlf
2019-09-01, 18:43
Vill minnas att det var något jag skulle göra, men jag kommer inte ihåg vad. Så vi får väl se imorgon om det var något cofffee
Nattljus
2019-09-01, 21:10
Det kan ju komma löv på rälsen här :D
Då får vi komplettera genom att hugga ned skogen :cool:
Hamburgare, choklad, chips, skumbananer och cookies. Jag överlever den här kvällen också, tror jag *pop corn*
Vad bra att du inte svälter dig och äter varierad kost *hug*
Skulle nog kunna lägga mig nu.. Får man göra det? *jor gen*
Jajamensan, det är helt okej. Själv stannar jag nog uppe hela natten och håller ångesten sällskap. Han är väldigt påstridig idag *gah!*
Vill minnas att det var något jag skulle göra, men jag kommer inte ihåg vad. Så vi får väl se imorgon om det var något cofffee
Du skulle baka bullar \o/
Nattljus
2019-09-01, 21:39
https://i.chzbgr.com/full/9353441536/hAACCA49C/
StarkaUlf
2019-09-02, 05:50
https://i.chzbgr.com/full/9353441536/hAACCA49C/
Campingkatt *cupid*
Sovmorgon! \o/
Nattljus
2019-09-02, 11:44
Jag hade jätteskumma drömmar när jag väl lyckades somna. Nu är jag ännu tröttare än innan jag sov *mini
StarkaUlf
2019-09-02, 12:33
Jag hade jätteskumma drömmar när jag väl lyckades somna. Nu är jag ännu tröttare än innan jag sov *mini
Var det om jättestora skumtomtar? *popcorn*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.