Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Varför är jag så förbannat jävla blödig av mig?
Smörstekt färskpotatis med hemgjorda köttbullar och smörgåsgurka, teh nomminess
Smörstekt färskpotatis med hemgjorda köttbullar och smörgåsgurka, teh nomminess
*drool*
Jag har inte fått nån mat än idag. -.-
Fått? Kan inte pandor fånga vilda Snickers på egen hand?
Fått? Kan inte pandor fånga vilda Snickers på egen hand?
Snickers har jag ätit fyra. Men inte mat-mat. såndär lagad. :rolleyes:
Snickers har jag ätit fyra. Men inte mat-mat. såndär lagad. :rolleyes:
Aha! Lagad mat.. Jo, det är inte så dumt någon gång ibland
Jag får leka biljard sen... med ölar. Funderar på om jag kanske ska steka bacon när jag kommer hem från det. Bacon är väl mat, om något?
Hon börjar väl inte tackla av?
Hon börjar väl inte tackla av?
Det verkar inte bättre. Du får säga till henne. :(
Jag har fått köttfärssås och spaghetti!
Jag har fått köttfärssås och spaghetti!
Jag har fått bänkpress!
Jag har fått bänkpress!
man kan inte äta bänkpress. Det vet jag!
När ska vi knåda? Hur har du tänkt?
Nattljus
2012-07-16, 18:23
Knåda? Nu blev jag lite sugen på att baka kanelbullar *jorgen*
Jag har fått bänkpress!
Jag fick sjukgymnastik innan! :D
Där var du! Jag tänkte på dig i duschen.
Funkar onsdag? Imorgon kommer jag nämligen behöva sova, känner jag på mig.
Wow, sicken lyx! Hur smakade den?
Kan man bara beställa en knådning sådär? *popcorn*
Kan man bara beställa en knådning sådär? *popcorn*
Mnjae, men "knådningar" kan man beställa.
Se även:
http://www.kolozzeum.com/forum/attachment.php?attachmentid=90397&d=1342256241
Mnjae, men "knådningar" kan man beställa.
Iiiiip! Men panda!
Knåda? Nu blev jag lite sugen på att baka kanelbullar *jorg en*
Gört! Skynda! =d
Vad fick du göra förnåt? *popcorn*
Där var du! Jag tänkte på dig i duschen.
Funkar onsdag? Imorgon kommer jag nämligen behöva sova, känner jag på mig.
Wow, sicken lyx! Hur smakade den?
Nemenvadmysigt!
Onsdag har jag en kund vid 10. Kan du komma vid 11:30? Börjar jobba 13.
Kan man bara beställa en knådning sådär? *po pcorn*
Det... ska väl gå bra? *jorgen*
Iiiiip! Men panda!
Men VAD? Visst blev han fin? :D
Vad fick du göra förnåt? *popcorn*
Det... ska väl gå bra? *jorgen*
Men VAD? Visst blev han fin? :D
Jag fick göra bensparkar, såna där larviga lårcurls där man ligger på magen, adduction och abduction tjohej för låren och armtjohej och chins och dips och sen stod jag i benböj på en balansplatta och axelpumpade! *popcorn*
Nej, du gjorde ju sönder honom! Får du betalt för sånt?
Jag är sur och trött och fick Daimstrut till middag, så nu kommer jag få ont i magen också. >.<
Nej, du gjorde ju sönder honom! Får du betalt för sånt?
Ao! Det finns två yrken där vi provocerar fram smärta och får betalt för det. Jag valde det där vi fortsätter trycka, även efter att vi har kommit fram till vad det är som gör ont. :devil:
Tanken var inte att det skulle börja blöda på insidan och bli fult. Men karln är ju så stel och dålig i kroppen, och har varit hos typ sexton andra innan, så jag tänkte få lite fart på utvecklingen... Då blev det liksom så. :rolleyes:
Ao! Det finns två yrken där vi provocerar fram smärta och får betalt för det. Jag valde det där vi fortsätter trycka, även efter att vi har kommit fram till vad det är som gör ont. :devil:
Tanken var inte att det skulle börja blöda på insidan och bli fult. Men karln är ju så stel och dålig i kroppen, och har varit hos typ sexton andra innan, så jag tänkte få lite fart på utvecklingen... Då blev det liksom så. :rolleyes:
Jag tror jag tar tillbaka det där jag sa om att jag kan tänka mig massage. O.o Jag får blåmärken jättelätt!
Jag tror att panda har starka nypor!
Jag tror jag tar tillbaka det där jag sa om att jag kan tänka mig massage. O.o Jag får blåmärken jättelätt!
Jag kan vara lite snäll också. Lite. Melinda brukar skälla på mig, men hon är å andra sidan lite känslig också. :rolleyes:
:D
Jag klappar kattmage *cupid*
Ja, det måste ha varit tokigt stelt där för att det skulle gå sönder av lite lätt tryckande, liksom. Buuu! :-D
Inte starka nog! (Det är bara på ena sidan jag fick blåmärke. ;-))
Men hur starka? Vad orkar han klämma?*jorgen*
Sönder mina lats, t ex.
Det verkar inte bättre. Du får säga till henne. :(
Vafalls!? *gah!*
Jag köpte ett kilo snickers till dig för knappt en vecka sen för att du skulle klara dig när jag är iväg och jobbar juuu.
Du får väl laga egen mat pandaskrälle! *slap* Latmask!
:naughty:
Ja, det måste ha varit tokigt stelt där för att det skulle gå sönder av lite lätt tryckande, liksom. Buuu! :-D
Inte starka nog! (Det är bara på ena sidan jag fick blåmärke. ;-))
Vänta du bara ;)
äre cock vi pratar? *jorgen*
Vafalls!? *gah !*
Jag köpte ett kilo snickers till dig för knappt en vecka sen för att du skulle klara dig när jag är iväg och jobbar juuu.
Vad skulle jag göra när dom tog slut då? >.<
Lustigt hur alla klarar av att gadda ihop sig med henne mot mig. Får sluta vara i närheten av henne tror jag. Det gaddas och kastas glåpord och förolämpningar bara. :(
Jag klappar kattmage *cupid*
Motorbåta den istället, det älskar dom!
dravena, liggande lårcurls är ju the shiet.
ingen som vill leka i helgen i Göteborg???
dravena, liggande lårcurls är ju the shiet.
Jovars, men man ser ju så larvig ut!
Jovars, men man ser ju så larvig ut!
Jag hade nog gillat vad jag såg om jag gick förbi den lårcurlen.
Jag får ont i ryggen av liggande lårcurls. Jag gör förmodligen fel. :P
Vad skulle jag göra när dom tog slut då? >.<
Lustigt hur alla klarar av att gadda ihop sig med henne mot mig. Får sluta vara i närheten av henne tror jag. Det gaddas och kastas glåpord och förolämpningar bara. :(
Köpa nya?
Meen neej! *cry*
Jag får ont i ryggen av liggande lårcurls. Jag gör förmodligen fel. :P
Maria har lärt mig! Man måste spänna magen så att den lyfter lite från underlaget, inte trycka sig ner mot bänken som jag trodde att man skulle göra (dvs ännu mer glädje för omgivningen....). Jag som är invalid kan använda den utan ryggont! :D
Var snäll då kvinna. >: ((
Jag kan tänka mig att motsatsen kan funka också, miss D. Alltså att svanka och låsa bäckenet där med eventuell ryggmuskulatur. Stabilisera bäckenet över lag verkar vara lösningen i alla fall. *jorgen*
Var snäll då kvinna. >: ((
Jag kan tänka mig att motsatsen kan funka också, miss D. Alltså att svanka och låsa bäckenet där med eventuell ryggmuskulatur. Stabilisera bäckenet över lag verkar vara lösningen i alla fall. *jorgen*
Ja, det är det däringa bäckenet det hänger på sa min fröken! Har man karvat upp hela ländryggen får man göra på mitt sätt. Ni med intakta ryggar kan svanka!
Låter sunt. hamstringarna drar nog i waos bäcken i vanliga fall och får 'na till att krumma ryggen, därav ont. Eller så kompenserar hon på nått fiffigt vis. Oavsett vad så går det att laga med en magmuskel.
Låter sunt. hamstringarna drar nog i waos bäcken i vanliga fall och får 'na till att krumma ryggen, därav ont. Eller så kompenserar hon på nått fiffigt vis. Oavsett vad så går det att laga med en magmuskel.
Jag gillar när saker går att laga!
Vem föder frivilligt 14 barn?!
Japp, har väldigt korta hamstrings, så det stämmer nog. :)
Nån som inte gillar sin vagina.
Någon som har ett enormt stort behov av att vara behövd?
Nån som inte gillar egentid lika mycket som jag tror jag :D
hon hade visst 15 och pratar om att hon vill ha ett tills :S
Nej, nu ska tant gå och sova. God natt!
Lyckades mha spindelmannenlika reflexer precis undvika att en halv proteinshake hamnade i mitt skrev, stolen och golvet.
opti!
Hmm, tvätta trasmatta i 40 eller 60?
http://i.imgur.com/y9R92.jpg
satt och knåpa ihop dessa nu på kvällen
Bah, helt värdelöst att jobb kväll och behöva ha med sig matlåda. NU måste jag ju gå upp astidigt imorn för att hinna laga mat :(
Bah, helt värdelöst att jobb kväll och behöva ha med sig matlåda. NU måste jag ju gå upp astidigt imorn för att hinna laga mat :(
Håller med, 0 inspiration till att laga något också...
Har typ nötfärs och kyckling hemma.
Håller med, 0 inspiration till att laga något också...
Har typ nötfärs och kyckling hemma.
Jag har ägg och köttkakor. Och 2,3kg ost :D
Funderar på att ta med en stor bit med ost.
Hade jag varit hemma igår så hade jag ju kunnat göra hela veckans mat, men nu bah bllööghgh...
Från det ena till det andra, jag behöver saker att lyssna på på jobbet? Har musik, p3dokumentärer och Steve Jobsljudboken.
Pasta och kyckling, ultimata träningskäket
Haha, ta med hela osten och sätt dig och knapra på den som en jävla råtta, har du smeknamn fixat också "Osten".
Priceless!
Haha, ta med hela osten och sätt dig och knapra på den som en jävla råtta, har du smeknamn fixat också "Osten".
Priceless!
Haha, sikken syn. Det harvarit askul. Men osten måste räcka till 3 augusti :D
Rätt bra makron på ost också, så hade ju inte varit helt åt helvete heller rent energimässigt!
Vad händer 3 augusti? Ost-ferre?
Rätt bra makron på ost också, så hade ju inte varit helt åt helvete heller rent energimässigt!
Vad händer 3 augusti? Ost-ferre?
Gott om protte. Omnom. Det är därför jag nomar så mycket ost :D
Då åker jag till sverige igen, har försökt att hitta ett prisvärt, gott pålägg här men eh..det finns inte.
De finns ju ett nutella liknande pålägg som är i en vit/brun randing burk, tror det ska vara en kombination av vit choklad och mjölkchoklad köpte en vetelof och en burk med det och käkade som snacks, sjukt gott.
Sen är ju det där smöret i den röda burken vet inte vad det heter lika gott som pålägg ungefär, godaste smöret jag ätit.
Asså, chokladpålägg och smör räcker inte som pålägg. Jag baserar typ 50-70% av mina kost på knäckemackor, behöver mer protein än smör och chokladpålägg :D
Annars kan man ju köpa färdigmosad banan och ha på mackan....
hej, har ni gjort ngt av detta?
http://i.imgur.com/O1oyg.jpg
Om man får ont i magen av grädde/jordgubbar, kan man utgå ifrån att det är grädden (som är fet) som gör det, eller kan det vara frukten?
Äppelpaj vid halv ett-hugget och nu en öl på det. Dygnsrytmen håller på att bli lite förskjuten..
Nattljus
2012-07-17, 04:22
Jag har kaffe! *cupid*
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2012/07/funny-pictures-lolcats-isnt-it-just1.jpg
Om man får ont i magen av grädde/jordgubbar, kan man utgå ifrån att det är grädden (som är fet) som gör det, eller kan det vara frukten?
Äter du väldigt mycket jordgubbar kan du mycket väl få magknip. Jag får alltid ont i magen av grädde (laktosintolerant), så jag har ingen input där. ;)
Holmeros
2012-07-17, 07:29
Kaffe! cofffee
+1
Eller +30, så jävla trött. Varför har jag så svårt för att somna på kvällarna?! *gah!*
Att somna runt 02 och upp 07 funkar inte för mig. Jag vill ha 8 timmar sömn!
Träningsvärken från helvetet i benen och i morgon är det löpning!!!??
gatewarden
2012-07-17, 07:32
Goooood morgon elleeeeer. I haz rävgift också känt som automatkaffe :|
+1
Eller +30, så jävla trött. Varför har jag så svårt för att somna på kvällarna?! *gah!*
Att somna runt 02 och upp 07 funkar inte för mig. Jag vill ha 8 timmar sömn!
Du får sätta dig och fundera på vad du gör på kvällarna som gör att du inte kommer till ro, och skapa en läggningsrutin (funkar för både barn och vuxna!). Drick inte kaffe/te efter kl sex, se till att sovrummet är svalt och mörkt, osv.
Jag släckte innan tio igår och vaknade före klockan, det var ovant. :P
Träningsvärken från helvetet i benen och i morgon är det löpning!!!??
Jag har börjat planera benträningen runt löpningen istället för tvärtom, eftersom löpning är prio på sommaren. Det gör hela löpningsgrejen ungefär 20% roligare, det rekommenderas. :)
Okej att det går att pina sig en halvmil med träningsvärk i benen, men så mycket kvalité får du inte ut av det i längden.
Jag har varit ute efter den där känslan att det inte bara är en pina att springa, har letat sen mars och hittade den förra veckan när jag faktiskt vilade benen dagen innan löppassen.
Novaindex
2012-07-17, 07:41
Mörka gardiner e helt klart något som måste införskaffas så man lyckas somna på nätterna :-/ gääääsp
Holmeros
2012-07-17, 07:42
Du får sätta dig och fundera på vad du gör på kvällarna som gör att du inte kommer till ro, och skapa en läggningsrutin (funkar för både barn och vuxna!). Drick inte kaffe/te efter kl sex, se till att sovrummet är svalt och mörkt, osv.
Jag släckte innan tio igår och vaknade före klockan, det var ovant. :P
Jag vet inte riktigt vad jag ska ändra bara. Fast igår blev det rätt mycket spelande vid datorn, och tidigare erfarenheter säger att det är en ganska dålig idé för att kunna somna i tid. Koffein håller jag mig alltid borta ifrån kvällstid, eftersom jag tidigare haft BRA mycket större sömnproblem än nu. Men efter att ha varit fri från skiten under en längre tid är det ganska frustrerande att det kommer tillbaka.
Sova kan jag, om jag väl bara somnar...
Holmeros
2012-07-17, 07:44
Mörka gardiner e helt klart något som måste införskaffas så man lyckas somna på nätterna :-/ gääääsp
Jag håller med om att totalt mörker när man ska sova är opti, men det är inte mycket som lyser igenom persiennerna i mitt sovrum. Bor på fjärde våningen, ovanför gatubelysningen så det lyser knappt in något.
Fast ptja, kanske ska skaffa mörkerläggningsgardiner så det blir totalsvart? Vore najs :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska ändra bara. Fast igår blev det rätt mycket spelande vid datorn, och tidigare erfarenheter säger att det är en ganska dålig idé för att kunna somna i tid. Koffein håller jag mig alltid borta ifrån kvällstid, eftersom jag tidigare haft BRA mycket större sömnproblem än nu. Men efter att ha varit fri från skiten under en längre tid är det ganska frustrerande att det kommer tillbaka.
Sova kan jag, om jag väl bara somnar...
Inget datorspelande efter 20, skulle jag rekommendera. Sitter man och kör ens halvseriöst så blir iaf jag så pass pigg och koncentrerad att jag inte kan slappna av och komma till ro ett bra tag efter jag slutat spela. När jag spelade WoW och PvP:ade mycket så fick vi sluta vid åtta, för det var fan på liv och död. :P
Rädda mig från hundvalpen från helvetet*cry**gah!*
Holmeros
2012-07-17, 07:48
Inget datorspelande efter 20, skulle jag rekommendera. Sitter man och kör ens halvseriöst så blir iaf jag så pass pigg och koncentrerad att jag inte kan slappna av och komma till ro ett bra tag efter jag slutat spela. När jag spelade WoW och PvP:ade mycket så fick vi sluta vid åtta, för det var fan på liv och död. :P
Haha ja man kan gå upp rätt högt i varv, och det är inte direkt lätt att stänga av när det är skitkul. Jävla Diablo, jag skulle gett fan i att återuppta spelet efter min paus när jag tröttnade.. ^^
Nattljus
2012-07-17, 08:00
Dags för pannkakor *drool*
gatewarden
2012-07-17, 08:04
Dags för pannkakor *drool*
Inte rättvist!
Fan vad hungrig jag blev nu *cry*
Holmeros
2012-07-17, 08:12
Jag med. Och ska inte äta något förrän 12-snåret.
Meeeeeeera kaffe!
Haha ja man kan gå upp rätt högt i varv, och det är inte direkt lätt att stänga av när det är skitkul. Jävla Diablo, jag skulle gett fan i att återuppta spelet efter min paus när jag tröttnade.. ^^
Men Holmeros, om du sitter och spelar Diablo till kl 02 och går upp sju måste du väl fatta själv varför du är trött/inte somnar i tid och är trött på dagarna? :smash: ;)
Lägg om spelrutinerna om du måste funka på jobbet på dagarna, helt enkelt.
Fick precis min första kaffe idag då det var slut hemma. Vilken lycka...
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Holmeros
2012-07-17, 08:24
Men Holmeros, om du sitter och spelar Diablo till kl 02 och går upp sju måste du väl fatta själv varför du är trött/inte somnar i tid och är trött på dagarna? :smash: ;)
Nej nej, jag stängde av runt 23 och gick och la mig! Sen fick jag ligga där ett par timmar, sömnlös... :P
När en 30-årig kvinna berättar hur du schemalägger ditt spelande. Då är det illa:D
Jag köade på ticnet och fick tag på biljetter till Springsteen. Det stod att sikten skulle vara begränsad men efter lite googlande såg jag att det inte skulle vara så farligt. men tillsammans med det och min väns velande på om hon ville med så hann tiden på ticnet gå ut så jag tappade biljetterna. Skjut mig.
Holmeros
2012-07-17, 08:43
När en 30-årig kvinna berättar hur du schemalägger ditt spelande. Då är det illa:D
Jag bör avstå att svara på detta inlägg med risk för att göra någon upprörd :)
Tror minsann att jag snart lär börja dejta en 8 år äldre kvinna :cool:
#lyckligkille
Jag bör avstå att svara på detta inlägg med risk för att göra någon upprörd :)
Jag tar inte illa upp serru, come @ me bah*flex*
För Holmeros eller mig? Jag har åtminstone sjukdomsinsikt och inser att jag inte bör spela alltför "roliga" spel och gör det inte sent på kvällarna.
edit: WoW har jag inte spelat på... öhm. Fyra år eller så.
Holmeros
2012-07-17, 09:04
Jag tar inte illa upp serru, come @ me bah*flex*
Men jag syftade inte på dig. Jag har respekt för kvinnor, därav min "tystnad" ;)
Tror minsann att jag snart lär börja dejta en 8 år äldre kvinna :cool:
#lyckligkille
Alltså Silveta, städa upp situationen hemma innan du börjar träffa någon annan. Även om det känns enormt lockande är det bättre för din framtida relation med din fd om du ser till att avsluta och flytta isär etc innan du börjar träffa någon.
Brasklapp: jag vet inte nåt om din situation just nu, men jag har uppfattat det som att du och frun fortfarande bor ihop med barnen.
Nattljus
2012-07-17, 09:06
Kaffe *cupid*
Trött. Kaffe funkar inte. Vad gör man?
Nattljus
2012-07-17, 09:23
Tupplur :sleep:
Dra upp AC och lätta på klädseln, jag småfryser och det håller mig pigg
Rädda mig från hundvalpen från helvetet*cry**gah!*
Vad är problemet?
Ja man vaknar onekligen till av att ha kallt på kontoret. Jag måste dock ha halsduk för att det är så jävla kallt. :smash:
Holmeros
2012-07-17, 09:35
Ja man vaknar onekligen till av att ha kallt på kontoret. Jag måste dock ha halsduk för att det är så jävla kallt. :smash:
Halsduk i Juni. Gud vilken fantastisk sommar :D
Här är rätt kallt också. Fingrarna är stela, men bättre det än att svettas :)
Alltså, jag har lite dålig bakrundsinfo på varför Silvis bröt med sin fru, men jag är beredd att +1'a waosan..
Jävla respektlöst mot barnen..
(btw, vad gör jag här? jag ska ju och knäböja?
Ute är det varmt (skåne) Men kontoret är köldskadat :D
Holmeros
2012-07-17, 09:38
Ute är det varmt (skåne) Men kontoret är köldskadat :D
Är det varmt ute? Det var inte så varmt vid 07.30..
Jag ska nog åka till Helsingborg idag, dricka lite vin och antingen gå på kul-i-juli eller tura.
Alltså, jag har lite dålig bakrundsinfo på varför Silvis bröt med sin fru, men jag är beredd att +1'a waosan..
Jävla respektlöst mot barnen..
(btw, vad gör jag här? jag ska ju och knäböja?
Respektlöst mot barnen är det eg inte, de vet ju inte om nåt. Men däremot otaktiskt deluxe, det skapar onödig osämja i en redan tråkig situation med frun. Jag kan utveckla det resonemanget, men Silveta har ju faktiskt inte bett om råd. :em: Silv: du kan ju PM:a om du vill att jag ska utveckla.
Tupplur :sleep:
Tror min chef skulle ha synpunkter på det. Tyvärr.
Blåser kalluft rakt ner på mig och jag sitter i tunn t-shirt. Ska jag klä av mig helt?
Den skulle kanske snarare kunna kallas scarf, men ventilationen på kontoret är avsedd för julivärme, inte 13 grader. :P
Blåser kalluft rakt ner på mig och jag sitter i tunn t-shirt. Ska jag klä av mig helt?
Anatis87
2012-07-17, 09:41
*tittar på Rooz* Sov med dig pöjk!
Skickat från min GT-I9100
Tror min chef skulle ha synpunkter på det. Tyvärr.
Fukta tishan så blir det svinkallt.
Holmeros
2012-07-17, 09:45
Lyx som ens får jobba i t-shirt. Jävla krag-krav.
Jag har casual week, inga möten. Jag har vanlig tröja och jeans och sneakers, känner mig som en rebell. :cool:
*tittar på Rooz* Sov med dig pöjk!
Du menar, knäböj:D
Anatis87
2012-07-17, 10:04
Du menar, knäböj:D
Det med, men sova kan vara bra med ju? Hur gick det inatt? :cool:
Alltså Silveta, städa upp situationen hemma innan du börjar träffa någon annan. Även om det känns enormt lockande är det bättre för din framtida relation med din fd om du ser till att avsluta och flytta isär etc innan du börjar träffa någon.
Brasklapp: jag vet inte nåt om din situation just nu, men jag har uppfattat det som att du och frun fortfarande bor ihop med barnen.
Givetvis kommer jag inte göra ett skit med någon annan innan nuvarande situation är löst, det är givet och barnen går alltid först.
Lite otaktiskt att skriva så måhända och jag orkar inte dra hela historien nu. Det jag kan säga är att jag vantrivts länge, närmare bestämt ett år, för barnens skull har jag stannat kvar och mått skit på kuppen. I längden mår även de bättre med en glad pappa.
Respektlöst mot barnen är det eg inte, de vet ju inte om nåt. Men däremot otaktiskt deluxe, det skapar onödig osämja i en redan tråkig situation med frun. Jag kan utveckla det resonemanget, men Silveta har ju faktiskt inte bett om råd. :em: Silv: du kan ju PM:a om du vill att jag ska utveckla.
Jag vet vad du menar, pmar dig när jag får datortillgång så kan jag förklara lite bättre.
Givetvis kommer jag inte göra ett skit med någon annan innan nuvarande situation är löst, det är givet och barnen går alltid först.
Lite otaktiskt att skriva så måhända och jag orkar inte dra hela historien nu. Det jag kan säga är att jag vantrivts länge, närmare bestämt ett år, för barnens skull har jag stannat kvar och mått skit på kuppen. I längden mår även de bättre med en glad pappa.
Jag antog faktiskt att du var smart nog att inse det, ville bara sejfa ifall du drabbats av tillfällig sinnesförvirring. *hug*
Lyckan som uppstår när man ser att ens kollega (som man knappt hejjat på) har en gemensam vän som en själv på fb och lägger upp vääärldens fyllebilder :D
åååh jag vill åka till jobbet och mobbas nu ;D
:cool:
Fukta tishan så blir det svinkallt.
Ska prova det. Är redan svinkallt nu när ventilationen går på högvarv. Sitter jag och huttrar kan jag ju inte gärna somna i varje fall.
Lyx som ens får jobba i t-shirt. Jävla krag-krav.
Synliga tatueringar gör iof att jag får leva med lite arga blickar från det äldre gardet. Fast det är nog bara för att de vill ligga med mig. :P
Igår kallade dom kungen clown på rixfm elr vad fan den heter. Ingen respekt alls. Satt o väntade på att han skulle säga att han älskar sandys med.
Italiensk pastarestaurang-lunch! *rap*
äre cock vi pratar? *jorgen*
How much cock can you take, boy? 1,2,3,4?
How much cock can you take, boy? 1,2,3,4?
Atleast 2 :naughty:
Italiensk pastarestaurang-lunch! *rap*
Pasta är najs. Varför gå till någon sunkig pizzeria och bli halvbesviken på pizzan/kebaben för n:te gången i ordningen när man kan äta på pasta-restaurang?*drool* Jag har förbättrat mig lite men ibland så får jag uppenbarligen felslut i skallen.
Pasta är najs. Varför gå till någon sunkig pizzeria och bli halvbesviken på pizzan/kebaben för n:te gången i ordningen när man kan äta på pasta-restaurang?*drool* Jag har förbättrat mig lite men ibland så får jag uppenbarligen felslut i skallen.
Det lokala haket är jättebra faktiskt, jävligt mycket grädde dock så man får inte ta för vana att äta där. Då kommer man se ut som en italiensk matrona till slut, vare sig man tränar eller ej. ^^
Iiih, nu har jag bokat preliminärtid för operation av ögonen med lazorz!! O.o
Snart är jag tillsammans med cheyyen. Finally. Bara väntat sådär 5 månader.
Tog sitt lilla tag. Var tvungen att bevisa att jag var trygg visst, lolz.
Hon gjorde äntligen slut med sitt ex, för ett par veckor sen. 2+ årigt förhållande.
Spännande! :thumbup:
Vad kommer det kosta dig?
Snart är jag tillsammans med cheyyen. Finally. Bara väntat sådär 5 månader.
Tog sitt lilla tag. Var tvungen att bevisa att jag var trygg visst, lolz.
Hon gjorde äntligen slut med sitt ex, för ett par veckor sen. 2+ årigt förhållande.
Haha asså stackars små flickor säger jag bara...
*slap*
Nattljus
2012-07-17, 13:09
Glöm inte köpa solglasögon innan. Jag köpte mina efter operationen och när synen var klar några veckor senare blev jag besviken på hur jag såg ut i dem :D
Spännande! :thumbup:
Vad kommer det kosta dig?
30K och en veckas semester pga läkningen :cool:.
I det stora hela är det en besparing iaf. :)
Vill också! Måste höra efter med min ögonläkare nästa besök om det är tänkbart eller helt uteslutet. Linser funkade inte särskilt bra så jag är forever glasögonorm tillsvidare.
Glöm inte köpa solglasögon innan. Jag köpte mina efter operationen och när synen var klar några veckor senare blev jag besviken på hur jag såg ut i dem :D
:laugh: Tack för tipset! Jag ska nog för-handla, man kommer ju vara rätt ljuskänslig då. ;)
Vill också! Måste höra efter med min ögonläkare nästa besök om det är tänkbart eller helt uteslutet. Linser funkade inte särskilt bra så jag är forever glasögonorm tillsvidare.
Kontakta någon av ögonlaserklinikerna och kolla, det är gratis att undersöka om det går att operera. :)
30K och en veckas semester pga läkningen :cool:.
I det stora hela är det en besparing iaf. :)
Ja, lätt. Blir nästan förbannad på hur mycket pengar jag lägger på mina linser :D
Det är ett av sparmålen hos mig med, men det ligger på ungefär femte plats efter en del andra högkostnadsprojekt :D
Nattljus
2012-07-17, 13:17
:laugh: Tack för tipset! Jag ska nog för-handla, man kommer ju vara rätt ljuskänslig då. ;)
Jupp, ljuskänsligheten de första dagarna gick inte av för hackor. Kunde inte ens öppna kylskåpet utan att täcka ögonen. Den lilla lampan var sjukt smärtsam helt plötsligt *screwy*
Men det gick över på några dagar och min ögonoperation är typ den bästa investering jag gjort :cool:
Haha asså stackars små flickor säger jag bara...
*slap*Du såg mig på donken förut, men hälsade inte.. *grr27*
Och varför är det så synd om dom för? D:
Kontakta någon av ögonlaserklinikerna och kolla, det är gratis att undersöka om det går att operera. :)
Sant, det borde man ju kunna få svar på där, om de kan göra något ingrepp eller inte. Men jag vill nog ha ok, eller åtminstone ett utlåtande från ögonläkaren. Det var ett tag sedan sist nu, så återbesök ligger nog inte så långt in i framtiden.
Vilken operationsvariant blir det för din del?
Du såg mig på donken förut, men hälsade inte.. *grr27*
Och varför är det så synd om dom för? D:
För att du ser ut som du gör, du var in på hemmakväll också!
Måste ju verkligen vara tonårsrevolutions flickor
Sant, det borde man ju kunna få svar på där, om de kan göra något ingrepp eller inte. Men jag vill nog ha ok, eller åtminstone ett utlåtande från ögonläkaren. Det var ett tag sedan sist nu, så återbesök ligger nog inte så långt in i framtiden.
Vilken operationsvariant blir det för din del?
LASEK, old-scool varianten. Jag har mycket närsynthet och är dessutom astigmatisk. Så jag blir borta från jobbet en vecka, dessutom. Är lite rädd för att det kommer göra skitont (vilket det kommer göra), men det är värt det i slutändan.
Whow, coolt med lazerögon! Som en inverterad stålmannen!! :D men måste du ta semester efter? Du har väl rätt till sjuklön eftersom arbetsförmågan är nedsatt?
Whow, coolt med lazerögon! Som en inverterad stålmannen!! :D men måste du ta semester efter? Du har väl rätt till sjuklön eftersom arbetsförmågan är nedsatt?
Det tror jag verkligen inte, det är ju en frivillig operation. Det är ju som att skönhetsoperera sig, liksom.
Blir det bra så blir det supermegaduperbra. Jag tänker råsa! :thumbup:
Man blir väl sjukskriven efter tuttoperationer väl? Eller? Dålig koll.
Det tror jag verkligen inte, det är ju en frivillig operation. Det är ju som att skönhetsoperera sig, liksom.
Blir det bra så blir det supermegaduperbra. Jag tänker råsa! :thumbup:
Jag är ganska säker på att du kan få sjuklön, det kan man iaf för skönhetsoperationer. Det är arbetsförmågan som räknas. Sen om man har samvete att ta ut det eller ej är ju en annan diskussion, men det är nog ingen som kommer rynka på näsan åt att du har sjuklön en vecka för att få ordning på ögonen :)
Man blir väl sjukskriven efter tuttoperationer väl? Eller? Dålig koll.
Japp.
För att du ser ut som du gör, du var in på hemmakväll också! Yep. *popcorn*
Måste ju verkligen vara tonårsrevolutions flickor
Beror ju på vad man menar, finns ju flera stilar på stan~ Senaste flickan t.ex; http://www.bilddump.se/bilder/20120717124216-83.172.89.135.jpg
Blivande flickvännen ser dock, mer "normal"-ish ut, I guess. Hon klär sig oftast i kavaj dock: c:
http://www.bilddump.se/bilder/20120717125053-83.172.89.135.jpg
All by myself på kontoret!
O la laa! :naughty:
LASEK, old-scool varianten. Jag har mycket närsynthet och är dessutom astigmatisk. Så jag blir borta från jobbet en vecka, dessutom. Är lite rädd för att det kommer göra skitont (vilket det kommer göra), men det är värt det i slutändan.
Jag har också gjort Lasek och ja, it hurts like hell. Är det värt det? 1 000 000 ggr om.
O la laa! :naughty:
Men Madame! Vad insinuerar du? :naughty:
Men Madame! Vad insinuerar du? :naughty:
Jag? Jag vet inte! Vad tänkte du på? :naughty: :D
Aaaaaaaaaaaaaall byyyyyyyyyyy myyyyyyyyy-seeeeeeeeeeeee-eeeeeeeeeelf! *ylar*
Jag? Jag vet inte! Vad tänkte du på? :naughty: :D
Du gjorde ju snusksmileyn!!!!11!1!1!
Aaaaaaaaaaaaaall byyyyyyyyyyy myyyyyyyyy-seeeeeeeeeeeee-eeeeeeeeeelf! *ylar*
Jag ylar Rockbandlåtar! :D
Du gjorde ju snusksmileyn!!!!11!1!1!
Haha, bara flirtsmileyn! Jag insinuerade att du kunde göra nåt lite sådär... Utanför boxen..?! :D som man kan göra när man inte har kollegerna närvarande. Dansa på bordet liksom! :) den riktiga snusksmileyn är ju den här --> :kinky: och nåt sånt perverst skulle jag då rakt aldrig dra till med! Lite anständig är jag faktiskt! :D
Nattljus
2012-07-17, 15:48
Tusan, jag har fått en blåsa på tån. Jag hatar sådana, de tar alltid en evighet på sig att läka :smash:
(En evighet här definierad som cirka en vecka. Jag ogillar obehag *rolleyes*)
Tusan, jag har fått en blåsa på tån. Jag hatar sådana, de tar alltid en evighet på sig att läka :smash:
(En evighet här definierad som cirka en vecka. Jag ogillar obehag *rolleyes*)
Veckor är långa :(
Nattljus
2012-07-17, 15:53
Det beror nog på vad man jämför med. År är ju längre t ex *jorgen*
Vad är problemet?
Allt:D
Han är inne i sin värsta period, rädd för allt..speciellt människor och ljud och ännu värre är människor som ger ifrån sig ljud:smash:
Så att vara ute och gå med honom där jag bor är en prövning varje gång, vaknar med ont i fingrarna varje dag och bicepsfästet i ena armen värker utav helvete samt bröstmuskeln så nu måste jag använda andra armen vars axel är mer skadad..
Igår blev han även rädd för en hund, den var stor och vit och absolut livsfarlig och han försökte få med sig min ena axel i sina flyktförsök men som tur är så hade jag haft lite vett att träna axlarna nu när jag har haft honom här.
Utöver det har han nog ADHD och kan inte vara stilla någon längre stund hemma, han biter och vill leka med mig och fattar inte att jag inte vill vara med och blir jag riktigt arg backar han undan i max en halv minut sedan är han där igen..
Igår kissade han inne två gånger, han har fattat att man inte bör göra det men han har ännu inte kommit på en bättre lösning än att bara ställa sig och kissa vart han än behagar..han är för övrigt bra på att visa annars när han vill något som leka eller äta eller bara pipa och låta för uppmärksamhet.
Kan ju tillägga att det är en 10,5 månader gammal amstaffvalp som jag tack och lov enbart lånat av uppfödaren, lånade honom i 1,5 vecka för 2 månader sedan och även om han var fjantig då så var det inte i närheten så illa och ADHD aktiga problem hade han inte då heller.
Har en egen hund som till och med han tröttnar lite på att leka med valpen hela tiden och då är han väldigt busig av sig ändå men precis som matte uppskattar han att bara ligga i sängen och slappa*love*
Lite anständig är jag faktiskt! :D
:laugh::laugh::laugh:
Det beror nog på vad man jämför med. År är ju längre t ex *jorgen*
Men om man provar att vänta i en vecka så är det jättelänge. :o
Martin Engegren
2012-07-17, 16:59
Varför är det alltid (nästan för mig iaf) att när man kommer hem och är vrålsugen på ett glas mjölk, jag sliter upp kylskåpsdörren och häller upp ett glas mjölk och sveper i det fort som tusan och man håller andan för att kunna dricka så fort som möjligt dvs man känner typ ingen smak. För att sedan när man svept i det där glaset o ska hälla upp ett nytt då man plötsligt börjar känna smaken....av sur... degig... äcklig...gammal...mjölk? :'(
Allt:D
Han är inne i sin värsta period, rädd för allt..speciellt människor och ljud och ännu värre är människor som ger ifrån sig ljud:smash:
Så att vara ute och gå med honom där jag bor är en prövning varje gång, vaknar med ont i fingrarna varje dag och bicepsfästet i ena armen värker utav helvete samt bröstmuskeln så nu måste jag använda andra armen vars axel är mer skadad..
Igår blev han även rädd för en hund, den var stor och vit och absolut livsfarlig och han försökte få med sig min ena axel i sina flyktförsök men som tur är så hade jag haft lite vett att träna axlarna nu när jag har haft honom här.
Utöver det har han nog ADHD och kan inte vara stilla någon längre stund hemma, han biter och vill leka med mig och fattar inte att jag inte vill vara med och blir jag riktigt arg backar han undan i max en halv minut sedan är han där igen..
Igår kissade han inne två gånger, han har fattat att man inte bör göra det men han har ännu inte kommit på en bättre lösning än att bara ställa sig och kissa vart han än behagar..han är för övrigt bra på att visa annars när han vill något som leka eller äta eller bara pipa och låta för uppmärksamhet.
Kan ju tillägga att det är en 10,5 månader gammal amstaffvalp som jag tack och lov enbart lånat av uppfödaren, lånade honom i 1,5 vecka för 2 månader sedan och även om han var fjantig då så var det inte i närheten så illa och ADHD aktiga problem hade han inte då heller.
Har en egen hund som till och med han tröttnar lite på att leka med valpen hela tiden och då är han väldigt busig av sig ändå men precis som matte uppskattar han att bara ligga i sängen och slappa*love*
Haha ja det låter som att du skaffat dig en hund?
*kissass*
Nattljus
2012-07-17, 17:22
Jag har en underlig smak i munnen *jorgen*
Morr. Ibland går ens träningspass inte särskilt bra. Idag var ett sådant tillfälle. Allt var för tungt.
Jag har en underlig smak i munnen *jorgen*
O-kaffe? ;)
Nattljus
2012-07-17, 17:26
O-kaffe? ;)
A, precis så. Skall åtgärdas :cheers:
A, precis så. Skall åtgärdas :cheers:
Kör hårt! :thumbup:
Pasta med kyckling och ost/curry-sås, ska bli så gött
Pasta med kyckling och ost/curry-sås, ska bli så gött
Hörru Nisse, hur ska jag bli på bättre humör?
Hörru Nisse, hur ska jag bli på bättre humör?
hmm, kolla på Dr Who christmas special?
hmm, kolla på Dr Who christmas special?
Om jag exjobbar duktigt kan jag ha det som en morot!
Haha ja det låter som att du skaffat dig en hund?
*kissass*
Lånat, han kommer åka tillbaka om en vecka alternativt när han slitit sönder axel/arm eller något annat.
Nästa hund jag skaffar kommer bli en valp efter min egen hanhund, vill ha en hund med liknande temperament som honom och förhoppningsvis lika snygg och med med lika perfekt röntgenresultat.
Nu har jag bjudit Waowsan på middag igen!
Du skämmer bort na'. Nu ska jag bjuda mig själv på kebabpizza!
Hon bjöd mig på promenadsällskap!
mangemani
2012-07-17, 20:08
underhållande dag på jobbet.
stod och packade upp frys varor då en morsa och hennes dotter(typ 18 år nått) kom till frys avdelningen.
dröjde inte länge innan jag märkte att dottern inte kunde slita blicken från mitt bröst parti och morsan märkte detta med, så jag tittade på morsan och log så där skämtandes och när dottern åter igen förde blicken mot mitt bröst, så "bollade" jag med bröst musklerna lite medans jag tittade på dottern som då höjde upp blicken och såg att jag tittade på henne..*skratt*, vilken färg är brandbilen:D, morsan hennes kunde inte hålla sig för skratt då dottern helt röd i ansiktet drog i henne och ville gå vidare.
jag själv lyckades hålla masken men då de hade gått så kunde jag inte hålla mig längre, garvade som fan.
menade inget med det hela, jag kunde bara inte låta bli:D
Nu har jag bjudit Waowsan på middag igen!
Och bulle! Jag är sjukt bortskämd! *cupid*
Nu har jag gått helt anna odell med mina krukväxter, undrar om ampelliljan överlever att jag delade på den? O.o
Har ägnat den senaste kvarten åt att flexa benmusklerna för min mamma och taxen. Gick tom så långt att jag drog av brallsen helt för att visa att de icke fanns celluliter på rumpan.
Och bulle! Jag är sjukt bortskämd! *cupid*
Och bulle! *cupid*
Har ägnat den senaste kvarten åt att flexa benmusklerna för min mamma och taxen. Gick tom så långt att jag drog av brallsen helt för att visa att de icke fanns celluliter på rumpan.
:thumbup:
tommie-92
2012-07-17, 20:51
jahapp, vad händer gott folk?
jag menar, det är ju tisdag!
Jag planterar om blommor! ^^
Jag har sprungit för första gången på några månader, och är inte helt död :)
Jag behöver massage och knäckas till lite men det får vänta tills nästa månad:(
Klippt klorna på hundarna, tejpat öronen på den ena och bokat tvättid...film nu kanske?
underhållande dag på jobbet.
stod och packade upp frys varor då en morsa och hennes dotter(typ 18 år nått) kom till frys avdelningen.
dröjde inte länge innan jag märkte att dottern inte kunde slita blicken från mitt bröst parti och morsan märkte detta med, så jag tittade på morsan och log så där skämtandes och när dottern åter igen förde blicken mot mitt bröst, så "bollade" jag med bröst musklerna lite medans jag tittade på dottern som då höjde upp blicken och såg att jag tittade på henne..*skratt*, vilken färg är brandbilen:D, morsan hennes kunde inte hålla sig för skratt då dottern helt röd i ansiktet drog i henne och ville gå vidare.
jag själv lyckades hålla masken men då de hade gått så kunde jag inte hålla mig längre, garvade som fan.
menade inget med det hela, jag kunde bara inte låta bli:D
Haha :hbang:
Jag spelar Roy Orbison!
Och nu Bonnie Tyler. Bra musik att spela på gitarr.
Roy är bra han! En av pappas favoriter, så det hörde jag mycket när jag växte upp. :)
Jävla plåga, blir alltid hungrig efter promenad/löptur. Såhär dags finns ju inget vettigt!
Roy är bra han! En av pappas favoriter, så det hörde jag mycket när jag växte upp. :)
Min med! Vi har bra pappor vi, Wowsan. :-)
Fråga samsung 9 serien skall man ha en 13" el 15"
eller skall man ha nåt helt annat
fördelen med samsungen är ju att det är samma märke med telefonen/erna så dom matchar
Fråga samsung 9 serien skall man ha en 13" el 15"
eller skall man ha nåt helt annat
fördelen med samsungen är ju att det är samma märke med telefonen/erna så dom matchar
Har de någon ihopkoppling mellan sina telefoner och samsung 9-serien? Jag trodde att det bara var en vanlig dator. Som förvisso är rätt tunn.
Blev trollad av en jävla planta nu!
Har odlat några olika sorters chili och paprika här hemma..
Nu hade några av frukterna blivit röda så jag tog ett provbett i en och den smakade verkligen ingenting..
Då plantorna står blandat i fönstret så antog jag att det var en paprika och tog med mig två stycken in till tvsoffan.
Två bett till och fortfarande ingen styrka så jag släpper ner garden och är helt säker på att det är en paprika, fjärde betten så får jag med några frön och lite "fruktvägg" från mitten av frukten. Nu pendlar mina läppar och tungspetsen mellan kännas som de brinner och vara helt bortdomnade. :D
FFFUUUU
Har de någon ihopkoppling mellan sina telefoner och samsung 9-serien? Jag trodde att det bara var en vanlig dator. Som förvisso är rätt tunn.
nej nej inte som jag vet. Tycker bara om att hålla mig så få olika märken som möjligt, sitter med en gammal samsung burk nu, har galaxy s2 väntar på s3an, och när det är dax att byta ut tvn (godkännande av tjejen) så är det samsung som valet
Datorn är snygg också, typ en macbook air fast för hetrosexuella män
nej nej inte som jag vet. Tycker bara om att hålla mig så få olika märken som möjligt, sitter med en gammal samsung burk nu, har galaxy s2 väntar på s3an, och när det är dax att byta ut tvn (godkännande av tjejen) så är det samsung som valet
:-D
Bra resonemang.
Kokar potatis. Tänkte pröva att blanda potatis, ägg, kvarg, lite chilisås och några oliver och se var det landar.
Kokar potatis. Tänkte pröva att blanda potatis, ägg, kvarg, lite chilisås och några oliver och se var det landar.
Prova släng i lite lök också.
krubkungen
2012-07-17, 22:25
Satan vad mycket protein det blev :D
Proteinfluff med äggvita/vassle och hallon + doublepro med lättmjölk (pudding) = 86g protein:eating:
halloj gammelgäddan
Hejjjj Maklimp!!
Hejjjj Maklimp!!
SnyggValle! Sicken charmerande look du hade på stenåldern! *cupid*
Blev trollad av en jävla planta nu!
Har odlat några olika sorters chili och paprika här hemma..
Nu hade några av frukterna blivit röda så jag tog ett provbett i en och den smakade verkligen ingenting..
Då plantorna står blandat i fönstret så antog jag att det var en paprika och tog med mig två stycken in till tvsoffan.
Två bett till och fortfarande ingen styrka så jag släpper ner garden och är helt säker på att det är en paprika, fjärde betten så får jag med några frön och lite "fruktvägg" från mitten av frukten. Nu pendlar mina läppar och tungspetsen mellan kännas som de brinner och vara helt bortdomnade. :D
FFFUUUU
haha, drick mjölk!
SnyggValle! Sicken charmerande look du hade på stenåldern! *cupid*
Ja... va hände liksom *whatever* ??
Prova släng i lite lök också.
Ingen dålig idé. Slutresultat: En burk kvarg, 3 potatisar, en halv tomat, en drös oliver, ett ägg, lök, dijonsenap, chilisås, salt.
Hade inte dött av lite krydda, men det är dåligt på den fronten just nu.
Heej babbla :)
HEJ MELA!! *hug*
HEJ MELA!! *hug*
Heej madamski *cupid*
Har du haft en bra dag? :)
Heej madamski *cupid*
Har du haft en bra dag? :)
Ja! jag har markat jetebra!
Hur har melan haft det? *popcorn*
Ja! jag har markat jetebra!
Hur har melan haft det? *popcorn*
Oooh många kilosar?
Jag har bara jobbat idag :D Haft en ovanligt bra dag på jobbet, faktiskt och nu är halva arbetsveckan över *cupid*
leeen
Jo jag är ganska så len :D
Jävla plåga, blir alltid hungrig efter promenad/löptur. Såhär dags finns ju inget vettigt!
Oooh många kilosar?
Jag har bara jobbat idag :D Haft en ovanligt bra dag på jobbet, faktiskt och nu är halva arbetsveckan över *cupid*
Åtti kilosar! 5x5! tror det satt i dagens lyftarnaglar, hulken style! *flex*
http://i48.tinypic.com/2zem16h.jpg
Men guuuuvaru jobbar kvinna! Jag kommer alltid att tänka dig när jag packar upp jobbiga leveranser med tunga saker på på mitt jobb.. :P
Åtti kilosar! 5x5! tror det satt i dagens lyftarnaglar, hulken style! *flex*
*bild på hulkennaglar*
Men guuuuvaru jobbar kvinna! Jag kommer alltid att tänka dig när jag packar upp jobbiga leveranser med tunga saker på på mitt jobb.. :P
Ooooh! Många ju! Fifan va tungt :D
I love the nagellack! GIMMI! Må ha nye. Jag får inte köpa nagellack för min roomie. Tog med min lilla necessär med nagellack och hon tyckte att jag hade för många. Har ju inte ens alla färger *screwy* Jag ska haaa meeeer. WIii!
Jobbar ju inte ens 40h/vecka *screwy* Råkade dock sova till 11 i morse och börjar jobba 14, så att eeh.. ja. Fick laga matlåda där innan med. Den va inge god. Alls. Samma imorn. HURRA! Lyckan.
Haha det förstår jag :D Hoppas att du får bättre pallar än dem jag bygger ;D
Den där nagellacksfärgen känns väldigt Madamesque, Madame!
Den här e bra !!
http://www.tomelillahyrkart.se/genuspedagog--10639991
:laugh::laugh:
Ooooh! Många ju! Fifan va tungt :D
I love the nagellack! GIMMI! Må ha nye. Jag får inte köpa nagellack för min roomie. Tog med min lilla necessär med nagellack och hon tyckte att jag hade för många. Har ju inte ens alla färger *sc rewy* Jag ska haaa meeeer. WIii!
Jobbar ju inte ens 40h/vecka *screwy* Råkade dock sova till 11 i morse och börjar jobba 14, så att eeh.. ja. Fick laga matlåda där innan med. Den va inge god. Alls. Samma imorn. HURRA! Lyckan.
Haha det förstår jag :D Hoppas att du får bättre pallar än dem jag bygger ;D
Ja, flera fleeeera liksom!
Meh, vad är det för roomie du dras med! :confused: köp köp köp! Från nailsupplies.us! Bästa skiten asså! *cupid*
Den där nagellacksfärgen känns väldigt Madamesque, Madame!
Det är för att den är madamesque!
Anatis87
2012-07-18, 02:15
Fåglarna hatar mig nog, massa fågelbajs över bilen. :( Får tvätta den imorgon om ingen annan tar tag i det? :confused:
Nattljus
2012-07-18, 04:32
Dagen har grytt. Kaffedags! *cupid*
kettlebellGuden
2012-07-18, 05:18
Dagen har grytt. Kaffedags! *cupid*
Defitivt är det kaffedags. Kaffe + java. Kul kombo :D
Nu har jag varit vaken sen tre, god morgon...
God morgon. Har damerna haft lägenhetsrace?
Den här e bra !!
http://www.tomelillahyrkart.se/genuspedagog--10639991
:laugh::laugh:
Oj, ja kanske om man är typ 12 och fnissar åt pubertetshumor. Men annars var det bara ett utmärkt sätt för de att visa hur okapabla de är att engagera sig i en debatt.
God morgon. Har damerna haft lägenhetsrace?
Inte förrän vid fem, innan dess vet jag inte riktigt varför jag var vaken...
Holmeros
2012-07-18, 06:55
Good morning!
Coffee? cofffee
Holmeros
2012-07-18, 07:55
Det kommer bli mycket kaffe idag. Vaknade 06.30 i Helsingborg och börjar jobba 07.30. Dusch + bilfärd hanns med och jag var i tid, men jag är TRÖTT!!
Snart 3 timmar tågfärd med småpojkar :D
Mobilen fullladdad med bamse filmer och mormor har fixat matsäck.
Tur att de har kaffe på tåget
Det låter rätt mysigt ändå Silveta!
Det låter rätt mysigt ändå Silveta!
Det kommer det bli gossarna är ju med :D
Mysigt Silveta, 3 timmar går ändå ganska fort. De moderna medierna är en välsignelse för småbarnsföräldrar. Min kollega har en surfplatta som dottern kan titta på film på i tex bilen, är tydligen väldigt skönt för alla inblandade när de åker längre sträckor.
Tur att de har kaffe på tåget
Om det är X2000 etc, regiontågen har en tendens att ha trasiga apparater och jag har flera gånger suttit utan kaffe i 4 h. Fatta 4 h utan kaffe!!!! *mini*grr*:Virro
Nattljus
2012-07-18, 08:38
Snart får jag äppelkaka med vaniljglass *drool*
Om det är X2000 etc, regiontågen har en tendens att ha trasiga apparater och jag har flera gånger suttit utan kaffe i 4 h. Fatta 4 h utan kaffe!!!! *mini*grr*:Virro
Sinnessjukt *screwy*
Är inte det någon form av brott mot mänskliga rättigheter?!
mangemani
2012-07-18, 08:56
fascinerande att då man lägger sig tidigt så vaknar man upp trött och seg, men lägger man sig sent och får typ 3-4 timmars sömn, så vaknar man upp pigg och rask, så är det för mig iaf*screwy*
Utsätter mig inte för den risken!
Termos! *cupid*:krampus
Holmeros
2012-07-18, 08:57
fascinerande att då man lägger sig tidigt så vaknar man upp trött och seg, men lägger man sig sent och får typ 3-4 timmars sömn, så vaknar man upp pigg och rask, så är det för mig iaf*screwy*
Vaknade du självmant eller av alarm?
Beror på sömnfas man vaknar i, och de där 3-4h sömnerna brukar slå en på käften jävligt fort.
Själv mår jag bäst av 6.5-7h
Älskar inte ni också såna där dagar då ni bränner vid gröten så illa att
det tar trippla tiden att få i sig den med tillbakadragen tunga och tuggande
tänder? Älskar vi det? NEJ DET GÖR VI INTE!!!!!!!!!!!!!!!!111
Älskar inte ni också såna där dagar då ni bränner vid gröten så illa att
det tar trippla tiden att få i sig den med tillbakadragen tunga och tuggande
tänder? Älskar vi det? NEJ DET GÖR VI INTE!!!!!!!!!!!!!!!!111
Koka ny?
Koka ny?
För lite ork och tid för det. *cry*
Nattljus
2012-07-18, 09:08
Nu har jag ätit upp äppelkakan och glassen samt druckit upp kaffet. Nu då? :confused:
Nu har jag ätit upp äppelkakan och glassen samt druckit upp kaffet. Nu då? :confused:
Mer kaffe?
Nattljus
2012-07-18, 09:11
A, självklart :cheers:
Mer kaffe?
Precis min tanke.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.