Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Rött såklart :)
Inget att tveka på
Rött såklart :)
Inget att tveka på
Varför då? för att det är jul snart? :D :confused:
tänkte den gröna först *cupid*, fast den svarta är ju jäääklit hawt! och den röda med... oh guuud, veLiG!!11111
EDIT: nu loggade du in fem minuter efter mig... förföljer du mig? :MrT:
Parachutes
2009-11-24, 16:52
Röd & svart va fina men grön & orange är ju lätt mer awesome!
På tal om vampyrer.. angående "True blood" alltså Bill borde ju höra från 1 mils avstånd när Sookie går o bajsar.. borde inte detta vara avtändande för deras sexliv?
Japp, ha den röda till jul, o köp en gul till påsk =)
Fast du verkar ju vara en green-lover så valet borde ju inte vara så svårt ;)
ica_maxi
2009-11-24, 16:57
LSD, golvet, Porcupine Tree
j/k - kaffe, datorstol, internetz
Hur fungerar LSD för dig?
määäh snart är mitt headset helt dött! *grr*
Japp, ha den röda till jul, o köp en gul till påsk =)
Fast du verkar ju vara en green-lover så valet borde ju inte vara så svårt ;)
jag vet, jag ♥ grönt, så känns ju förutsägbart att ta den bara därför...
Men seriöst, jag HATAR sånt här när de kommer med för många olika färger, för det slutar med att jag inte kan välja, blir sur och skiter i det!!
Hade nog med problem när jag köpte min första nano, då fanns det bara svart och vitt att välja mellan.
åååååhh, veligveligvelig!!!!1!1!1111 :Virro
Gör det enda rätta o starta en poll ;)
Gör det enda rätta o starta en poll ;)
Haha, näää... det vågar jag inte, tänk om ni röstar fram "fel" färg då? Jag ska beama ner till appleboutiquen och klämma på dem, så får vi se vilken det blir. I värsta fall får jag blunda o peka ;)
bit inte på dem bara *rolleyes*
bit inte på dem bara *rolleyes*
:laugh: jag får sniffa på dem istället ;)
ica_maxi
2009-11-24, 17:12
jag vet, jag ♥ grönt, så känns ju förutsägbart att ta den bara därför...
Men seriöst, jag HATAR sånt här när de kommer med för många olika färger, för det slutar med att jag inte kan välja, blir sur och skiter i det!!
Hade nog med problem när jag köpte min första nano, då fanns det bara svart och vitt att välja mellan.
åååååhh, veligveligvelig!!!!1!1!1111 :Virro
Jaja! Välj bara en färg och var nöjd. Som om det är så viktigt.
*grr* *grr* n0ll förståelse!! *grr27*
Pratar vi någonsin om nått viktigt i den här tråden? :Virro
*grr* *grr* n0ll förståelse!! *grr27*
Rosa?
:D
Fakkin Tele 2, episk väntetid!!11
hahavaffan
2009-11-24, 17:33
Hur är det med att borra hål i fogen mellan kakelplattorna i duschen i en hyreslägenhet? Blir det liv från hyresvärden tror ni? Fukt, mögel und so weiter.
Jagärsvag
2009-11-24, 17:49
Hur är det med att borra hål i fogen mellan kakelplattorna i duschen i en hyreslägenhet? Blir det liv från hyresvärden tror ni? Fukt, mögel und so weiter.
Varför måste du borra?
hahavaffan
2009-11-24, 17:50
Varför måste du borra?Vill hänga upp en ställning för tvål o sånt skräp. Borde ju vara chill om man kletar på silikon för våtutrymmen.
Jagärsvag
2009-11-24, 17:51
Vill hänga upp en ställning för tvål o sånt skräp. Borde ju vara chill om man kletar på silikon för våtutrymmen.
Kan du inte sätta upp den med sugproppar?
hahavaffan
2009-11-24, 17:52
Kan du inte sätta upp den med sugproppar?Nä det håller inte tillräckligt bra.
Vill hänga upp en ställning för tvål o sånt skräp. Borde ju vara chill om man kletar på silikon för våtutrymmen.
Rent praktiskt är det ju görbart - i övrigt är det bara att prata med hyresvärden.
Tryck i ordentligt med sanitetssilikon i hålen innan du drar dit skruven så är det lugnt.
hahavaffan
2009-11-24, 17:56
Tryck i ordentligt med sanitetssilikon i hålen innan du drar dit skruven så är det lugnt.Ok, fint. Will do!
Jagärsvag
2009-11-24, 17:57
Skulle du märka att väggen börjar ruttna, täpp igen hålet och fråga varför den förra hyresgästen förstört badrummet.
Ska ner o slipa nu, det är helt otroligt hur nånting kan ta så lång tid o ändå vara så tråkigt.
Jag har tagit svininfluensan vaccinet nu och jag läste på lite innan jag tog den och det stod att lokal förhårdning var en biverkning. Jag har haft konstant stånd sedan imorse när jag vaknade med morgonfralla, är det den lokala förhårdningen? :S
Jagärsvag
2009-11-24, 18:12
Jag har tagit svininfluensan vaccinet nu och jag läste på lite innan jag tog den och det stod att lokal förhårdning var en biverkning. Jag har haft konstant stånd sedan imorse när jag vaknade med morgonfralla, är det den lokala förhårdningen? :S
Jag tror det. Jag har samma problem, jag kan även bara gå baklänges.
Kort fråga. Vem är number Thirteen i serien House?
Jagärsvag
2009-11-24, 18:16
Google!!!!!!!!
Anses det bra eller åtminstone acceptabelt att väntetiden för Tele 2:s support är 30-40 min?!!?!??
Jag har vart duktig idag...
young_george
2009-11-24, 19:08
Anses det bra eller åtminstone acceptabelt att väntetiden för Tele 2:s support är 30-40 min?!!?!??
Kan du inte köra chatten? Där får jag alltid svar på några sekunder
För er som tror att det bara är på film som karatemästare ber sina elever att måla prylar så kan jag berätta att det händer i verkligheten också :D
Kan du inte köra chatten? Där får jag alltid svar på några sekunder
Såg det och tänkte på att prova (!!!!) men det kändes lite light weight, men det kanske det inte är? Det blev ju en felanmälan för min del till slut (problem med fast telefon).
Andy.da.wohoo
2009-11-24, 19:18
Grymt mycket i skolan nu. Ingen träning denna veckan :(
Jagärsvag
2009-11-24, 19:34
Hur kan gymnasiet ta så mycket tid att man inte hinner träna under 1 timma?
Vänta tills du kommer ut i arbetslivet.
Jagärsvag
2009-11-24, 19:43
Mitt inlägg var en fråga till killen ovanför mig. :)
228timmar denna månad :) kommer sitta fint imorgon!
Så roligt med alla som sagt i alla år "Ahh när du kommer ut i arbetslivet då kan du inte göra si och så och blabla"
Börjar kl 9, fotar och redigerar lite prylar, chillar i kassan och lämnar ut lite saker sedan går jag hem. 1000 gångar slappare än gymnasiet :D
tntballe
2009-11-24, 19:54
124timmar för mig, slitit med 11 timmar övertid =)
FUUUU!! Ska skriva en debattartikel men har redan kört fast på den inledande tesen :(
124timmar för mig, slitit med 11 timmar övertid =)
Låter tungt :)
Andy.da.wohoo
2009-11-24, 20:04
Det tar ganska lång tid att åka till och från skolan också.
Ska man sedan träna på en timme efter skolan blir det extra jobbigt att komma hem då bussturen jag åker med bara går två gånger om dagen. Till skolan klockan 07:20 och hem från skolan 15:30. Har man då också extra tillval utöver linjens kurser blir det då ännu mer att göra.
För att hinna med läxor och prov samt inlämningar får man göra vissa uppoffringar.
EDIT: Förutsatt att man vill ha bra betyg.
Snart onsdag. 5x5? 8x5? 3x3+1RM? Press, inte press? Obeslutsamhet!
Jag vet att ni knapp kan bärga er att få veta vilken färg jag tog :D
En svart :hbang:
http://i48.tinypic.com/zxp53n.jpg
Nu kommer jag deppa ihop och snyfta mej till sömns inatt :(
http://di.se/Nyheter/?page=/Avdelningar/Artikel.aspx%3FArticleId%3D2009\11\24\363309
Jag vet att ni knapp kan bärga er att få veta vilken färg jag tog :D
En svart :hbang:
W000t? :Virro:Virro
tntballe
2009-11-24, 20:41
Låter tungt :)
Utbränd i några dagar, men det var det värt, nu har frugan råd att handla julklappar.
*edith*
och jag kan handla bullar & kakor åt styrkelyftare.
Andy.da.wohoo
2009-11-24, 20:47
Utbränd i några dagar, men det var det värt, nu har frugan råd att handla julklappar.
*edith*
och jag kan handla bullar & kakor åt styrkelyftare.
Kan inte frugan få råd till att handla julklappar utan att du ska behöva bli utbränd?
tntballe
2009-11-24, 20:54
Kan inte frugan få råd till att handla julklappar utan att du ska behöva bli utbränd?
Jag kanske överdrev en smula, 11 timmar extra klarar jag. Fast det köps alldeles för mycket klappar.
Andy.da.wohoo
2009-11-24, 21:17
Jag kanske överdrev en smula, 11 timmar extra klarar jag. Fast det köps alldeles för mycket klappar.
Ration givna klappar:mottagna klappar är alltid helt fel :D
Nu ska jag krypa ner i sängen o deppa, godnatt allihop :(
Nu ska jag krypa ner i sängen o deppa, godnatt allihop :(
godnatt (:
Vad tidigt ni lägger er boys, har ni åkt på grissjukan? :(
jag sa godnatt till g_lund! jag ska äta nu ja
Nej, den har jag klarat mej ifrån iaf..
hahavaffan
2009-11-24, 21:28
Ok, fint. Will do!Så här jävla vackert blev det sett ur mobilens kameralins.
http://pici.se/pictures/CzfZvmLMO.jpg
KalleBalik
2009-11-24, 21:28
Hårda killar på 9:an nu.
tntballe
2009-11-24, 21:32
Ration givna klappar:mottagna klappar är alltid helt fel :D
Ja, en rejäl försämring när nästa generation balle dök upp.*grr* Fast värst är att man måste springa runt i affärer för att hitta något åt alla. Tvungen att träffa tusen retards som inte vet hur man tar det lugnt.
Andy.da.wohoo
2009-11-24, 21:39
Ja, en rejäl försämring när nästa generation balle dök upp.*grr* Fast värst är att man måste springa runt i affärer för att hitta något åt alla. Tvungen att träffa tusen retards som inte vet hur man tar det lugnt.
Haha, skönt att tillhöra den yngsta generationen :D
Fast iår får jag säkert massor med presenter som förbereder mig inför den kommande flytten hemifrån. Serviser och sånt trams.
Stor släktträff i samband med julkalasen? I vår släkt har det uppstått så stora bråk så nu kommer bara min farmor och farfar, mormor och mina två fastrar. Resten bor i Danmark eller har bråkat med någon familjemedlem och vill inte komma därför. Det suger lite, men man slipper köpa många julklappar :thumbup:
tntballe
2009-11-24, 21:45
Brukar bli 3 träffar, 1 hos mina föräldrar och 2 hos frugans päron. Ibland uppdelat på 2 dar.
Andy.da.wohoo
2009-11-24, 21:49
Godnatt.
tntballe
2009-11-24, 21:50
Godnatt
Ska man bara se till presenter är ju jul och födelsedagar fullständigt värdelöst. Om man får något alls är det krafs.
Frågan är hur mycket back, netto, man ligger redan på mottagna/givna presenter. Plus alla helvetes julklappar som ska köpas :(
tommie-92
2009-11-24, 21:58
Köper nog bara en julklapp i år.
Federer - Murray, spännande match.
mobilt bredband är ju jävligt najs när man åker bil med jobbet :D
mobilt bredband är ju jävligt najs när man åker bil med jobbet :D
Vilket abbonemang har du, och var åker du? Fungerar det bra i alla hastigheter?
Parachutes
2009-11-25, 10:02
http://www.engrish.com//wp-content/uploads/2009/10/instructions-for-the-tourist.jpg
:laugh:
Brukar bli 3 träffar, 1 hos mina föräldrar och 2 hos frugans päron. Ibland uppdelat på 2 dar.
Det där är en variant som jag inte tycker är så bra. Bor man i samma område så funkar det men varför stressa runt som en skållad råtta på julen när de flesta är lediga både jul och nyår? Det är ju 5 dagars ledighet utan att räkna ev klämdagar. Ibland undrar jag om det viktiga är att man måste träffas en viss dag eller om det viktiga är att man träffas under trevliga former.
Iofs kanske det är den trevligaste lösningen att träffa en del så kort tid som möjligt. :D
Det där är en variant som jag inte tycker är så bra. Bor man i samma område så funkar det men varför stressa runt som en skållad råtta på julen när de flesta är lediga både jul och nyår? Det är ju 5 dagars ledighet utan att räkna ev klämdagar. Ibland undrar jag om det viktiga är att man måste träffas en viss dag eller om det viktiga är att man träffas under trevliga former.
Iofs kanske det är den trevligaste lösningen att träffa en del så kort tid som möjligt. :D
Håller med!
Mitt ex hade skiljda föräldrar, så vår enda gemensamma julafton såg ut såhär:
9-12: Julfrukost och promenad med min familj.
13-14: Lunch hos hennes morsa.
14-18: Middag och Kalle hos hennes farsa.
18-22: Glögg o snask hos hennes moster. (Där BÅDE hennes morsa och farsa var med...)
Helt stört och det var min värsta julafton någonsin. Nu bodde alla inom 30 min radie så bilkörandet var genomförbart.
Ja, denna jul blir det
19 dec: Jullunch med pappa + hans sambo
24: Jul hemma med morsan
25: Jullunch hos styvpappas syster
Inte så farligt, men suger att inte kunna få vara med båda föräldrarna på julen:(
tntballe
2009-11-25, 11:51
Jag gillar inte det heller, men nu bor dom tillräckligt nära och det är för att barnen ska få träffa alla övriga släktingar.
Jag gillar inte det heller, men nu bor dom tillräckligt nära och det är för att barnen ska få träffa alla övriga släktingar.
Det är ett vettig skäl som jag inte tänkte på.
Happ, det var det. Dags att rusta för strid igen. :/
Happ, det var det. Dags att rusta för strid igen. :/
You said what? you should always be ready for combat!
Stay frosty.
martikainen
2009-11-25, 15:31
Så roligt med alla som sagt i alla år "Ahh när du kommer ut i arbetslivet då kan du inte göra si och så och blabla"
Börjar kl 9, fotar och redigerar lite prylar, chillar i kassan och lämnar ut lite saker sedan går jag hem. 1000 gångar slappare än gymnasiet :D
Bra gjort att få in 228timmar och börja kl 9 varje dag. Blir långa arbetsdagar eller korta helger? :P
Till frågan, gymnasiet var slappt o skönt för mig, hann träna och göra mycket mer än man gör nu när man jobbar.
Parachutes
2009-11-25, 15:40
Bra gjort att få in 228timmar och börja kl 9 varje dag. Blir långa arbetsdagar eller korta helger? :P
Till frågan, gymnasiet var slappt o skönt för mig, hann träna och göra mycket mer än man gör nu när man jobbar.
oj.. 228 timmar? då jobbar han ju 8 timmar varje dag hela månaden!
Jag hade också mycket bättre tid till annat under gymnasietiden.. nu är mina vardagar ganska så enformiga med lite tid till annat än jobbatränaätasova
hahavaffan
2009-11-25, 16:06
Undrar varför tråden om energidryck blev borttagen... såg varken pedobear eller rasistskämt.
von huff
2009-11-25, 16:12
Själv har jag lust att sluta mitt jobb nu efter 2 dagar*miniFy helvete att sitta i kassan finns det nåt värre?
första basketpasset på över 1 vecka, blir intressant
Jagärsvag
2009-11-25, 16:16
Själv har jag lust att sluta mitt jobb nu efter 2 dagar*miniFy helvete att sitta i kassan finns det nåt värre?
Stay in school!!
Är det inga roliga arbetskamrater?
Parachutes
2009-11-25, 16:18
Vad är det du inte tycker om med det?
Och ja.. telefonförsäljare t.ex är alltid värre :)
von huff
2009-11-25, 16:24
Stay in school!!
Är det inga roliga arbetskamrater?
trevliga men inte roliga och jo jag skall tillbaka till skolan i höst
Vad är det du inte tycker om med det?
Och ja.. telefonförsäljare t.ex är alltid värre :)
Hatar kassajobb, fast kanske det beror å att jag inte behärskas kukmaskinen ännu=/Teleförsäljare är inte kul heller kan jag tro men man får vara lite för sig själv och ringa till folk
Parachutes
2009-11-25, 16:27
trevliga men inte roliga och jo jag skall tillbaka till skolan i höst
Hatar kassajobb, fast kanske det beror å att jag inte behärskas kukmaskinen ännu=/Teleförsäljare är inte kul heller kan jag tro men man får vara lite för sig själv och ringa till folk
Äh.. hade hellre suttit och sett glad ut bakom en kassa och varit trevlig mot idioter än att sitta o ringa gammla änkor och tvinga på dom äppelcider-kapslar
Andy.da.wohoo
2009-11-25, 18:29
Har suttit med matten några timmar nu, känner att jag snart det flytande:thumbup:
Förutom några tvåstjärniga uppgifter, men de ber jag om hjälp med imorgon.
Har suttit med matten några timmar nu, känner att jag snart det flytande:thumbup:
Förutom några tvåstjärniga uppgifter, men de ber jag om hjälp med imorgon.
Du kan inte skippa dom tvåstjärniga, det är som att skippa +50! Det gör man bara inte!
von huff
2009-11-25, 18:53
Svenske kungen har +50 tatuerat på höger besep
Andy.da.wohoo
2009-11-25, 19:22
Du kan inte skippa dom tvåstjärniga, det är som att skippa +50! Det gör man bara inte!
I know :(
Vill du hjälpa?
Just nu är det tre uppgifter kvar jag inte kan.
En av dem lyder följande:
Beräkna
a)
D(3-2roten ur x)^2
Tell me how to think, pl0x.
Alltså ska jag beräkna derivatan, men ska jag upphöja talen inom parantesen innan jag beräknar derivatan? :confused:
Nu ska vi se om jag fattar dig rätt, om du har ett tal som ser ut såhär (b+ax)^c och ska derivera det. Då deriverar du först hela parantesen och sen använder kedjeregeln på den så i dett fallet blir det såhär:
d/dx (b+ax)^c = c* (b+ax)^(c-1)*d/dx(b+ax) = a*c* (b+ax)^(c-1)
står ganska bra här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Kedjeregeln
Fyfan vad gött träningspass, nu jävlar ska det köras!
Lite båda och, ibland har man jobbat 11-12h på vardagarna. Sedan har jag sagt att jag vill jobba så mycket som möjligt så får köra de flesta lördagar också :)
9-18 är en vanlig arbetsdag. Det är enda nackdelen med att jobba men vafan det är ju bara ställa om sig från att tränat eftermiddag till att köra på kvällen :)
MrBurner
2009-11-26, 02:02
Infernaliska sömnbesvär. Nu sitter man här framför datorn me total avsaknad av det sunda förnuftet, jag fick däremot behålla ofokuserad blick, dålig balans och mindre hallucinationer.
Insomningstabletter när de är som sämst :)
Drömde/hallucinerade(?) om en vacker flicka som sjöng en lika vacker sång samt "Tjorven" från Vi På Saltkråkan. Fantastiskt.
Får se om man klarar att somna om, sker icke detta så blir det till att göra det bästa av situationen och städa lägenheten.
Doctor Snuggles
2009-11-26, 02:23
Infernaliska sömnbesvär. Nu sitter man här framför datorn me total avsaknad av det sunda förnuftet, jag fick däremot behålla ofokuserad blick, dålig balans och mindre hallucinationer.
Insomningstabletter när de är som sämst :)
Drömde/hallucinerade(?) om en vacker flicka som sjöng en lika vacker sång samt "Tjorven" från Vi På Saltkråkan. Fantastiskt.
Får se om man klarar att somna om, sker icke detta så blir det till att göra det bästa av situationen och städa lägenheten.
Avslappningsövningar och en generell "fuck it" attityd ftw.
Rethosta dag nr 17, har inte sovit de senaste tre dagar...
Noskapin fungerade inte det minsta, Cocillana fungerade måttlig när jag tog en dubbeldos, mådde illa och spydde istället. *spy* Nu är jag tillbaka till första stadiet där jag hosta konstant, halsen är öm som fan och det skulle inte förvåna mig om det börja blöda snart. Enda tröst är definition på magmuskel har blivit tydligare av de hundratusentals hostattacker.
Noskapin fungerade inte det minsta, Cocillana fungerade måttlig när jag tog en dubbeldos, mådde illa och spydde istället. *spy* Nu är jag tillbaka till första stadiet där jag hosta konstant, halsen är öm som fan och det skulle inte förvåna mig om det börja blöda snart. Enda tröst är definition på magmuskel har blivit tydligare av de hundratusentals hostattacker.
Botemedlet: Du får köra MW2 mer!
Jagärsvag
2009-11-26, 04:11
Jahapp, då kunde man inte sova inatt heller.
Jagärsvag
2009-11-26, 04:51
Vad beror hostan på?
Förkylning förmodligen, fast inga andra symptomer förutom hostan.
Jagärsvag
2009-11-26, 05:03
Ah. Hoppas det går över!
hahavaffan
2009-11-26, 11:30
Aftonbladet har gjort det! En artikel som jag faktiskt roflade med, och inte åt.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6189035.ab
Aftonbladet har gjort det! En artikel som jag faktiskt roflade med, och inte åt.
"Menar karln vad han säger?" :D
Parachutes
2009-11-26, 11:54
politiker = win
Haha, en klockren diss av sossarnas "För lite, för sent, för dåligt" argumenterande.
fan va värt det var att lyssna på lite livemusik igår :hbang:
Parachutes
2009-11-26, 13:19
they see me roll on.. my segway
Det gör jag alldeles för sällan.
Vicka varä? *popcorn*
fan, jag har drabbats av syndromet att inte posta sina inlägg!! var kanske fem st igår, lika många idag som skrevs men inte postades. Tror mitt cencurfilter är för finmaskigt, jag är pk, paranoid, och tänker för mycket icketänk! blah!
ah, titta ↑ en post från mig :D
Det gör jag alldeles för sällan.
riktigt värt ;) lokala heavy metal-band på en pub ;)
Vicka varä? *popcorn*
se ovan :hbang:
Parachutes
2009-11-26, 14:36
rammstein snart i malmö :)
Klarade första juridiktentan med råge (VG) :). Jag mår bra!
Längtar till 14e december! :hbang::hbang:
Lägg på 2 dagar så +1'ar jag
hahavaffan
2009-11-26, 17:33
FY FAN JA. :hbang::hbang::hbang:
Nattljus
2009-11-26, 18:17
varför finns inte social kompetens att köpa på flaska? det hade löst många av mina problem...
varför finns inte social kompetens att köpa på flaska? det hade löst många av mina problem...
det finns ju? Iaf något som tror att man har det:)
det finns ju? Iaf något som tror att man har det:)
+1, tur att man kan improvisera vissa gånger också:D
Lägg på 2 dagar så +1'ar jag
+1 på båda :D
In flames och födelsedag,
sen lägger vi på två dagar till så är det firmafest i malmö :D
KalleBalik
2009-11-26, 19:18
Idag på gymmet var det en brud som sa "du ser ut som en stark kille" (hon ville ha hjälp med att lyfta en viktskiva) jääävlar vad nöjd jag blev haha :D
+1 på båda :D
In flames och födelsedag,
sen lägger vi på två dagar till så är det firmafest i malmö :D
lägg på 5 dagar så är det födelsedag jappjapp!
Jag fyller på på måndag:D
Andy.da.wohoo
2009-11-26, 20:13
Hmm, stor risk för att helgen kommer suga.
Toffelvarning på mig men I'll take it.
Nån som har lust att ge mej lite bra tips på rockband? :hbang:
Nått liknande det här :hbang::
b_fDADKAaL8
Fortfarande ohemult hungrig, och tröttheten som aldrig släpper. Gah!
Jag har provat att äta ~500 kcal till lunch, ~1000 kcal till lunch samt ~1500 kcal. Inget av det verkar hjälpa mot varken hunger eller trötthet.
Imorgon tänker jag inte äta lunch. Sådeså.
Andy.da.wohoo
2009-11-26, 20:36
Ja, banditen har kommit hem nu va?
Jag vet inte alls vart hon tagit vägen:(
Jag vet inte alls vart hon tagit vägen:(
Hon har vart i thailand med han som har vargen som avatar,
har sett henne inne på msn några ggr iaf så jag tror hon kommit hem nu =)
Hej, hallå, jag finns också, här på hörnet, hejsan
hej hej hallå :D
Andy.da.wohoo
2009-11-26, 20:47
Hon har vart i thailand med han som har vargen som avatar,
har sett henne inne på msn några ggr iaf så jag tror hon kommit hem nu =)
Okej. Då kanske hon har ett riktigt liv utanför kolozzeum.. Hemska tanke!
Hej, hallå, jag finns också, här på hörnet, hejsan
Hejtjolahopp!
Okej. Då kanske hon har ett riktigt liv utanför kolozzeum.. Hemska tanke!
Med tanke på att hon inte lagt in en bild på sig själv i kläd/stil tråden på flera timmar så finns det risk för det ;)
Andy.da.wohoo
2009-11-26, 21:02
Med tanke på att hon inte lagt in en bild på sig själv i kläd/stil tråden på flera timmar så finns det risk för det ;)
Jag kollade faktiskt.. Du får inte luras sådär..
Mannen myten legenden har klivit in!
Sitter här och bara skakar efter ett boxpass. Killen som höll i passet trodde nog vi var lika vältränade som usain bolt =/
Gick igenom en polares portdörr (glasdörr) i lördags. Trodde att den öppnades utåt,
satte axeln till å så va jag igenom (klen dörr, men visst ja va lite rund om fötterna).
Vi städade upp ordentligt direkt och dagen efter ringde polaren till hyresvärden.
Nyss ringde hyresvärden och sa att min polare skulle få fakturan skickad till sig.
Jävligt kul utgift!
Andy.da.wohoo
2009-11-26, 21:32
Mannen myten legenden har klivit in!
Sitter här och bara skakar efter ett boxpass. Killen som höll i passet trodde nog vi var lika vältränade som usain bolt =/
Fattar man ju att du kommer in Precis när en annan ska dra.*rolleyes*
Gonatt
Tror man börjar bli lite sjuk eller nått... var typ en milisekund från att spy på mig själv i benpressen ikväll :/
champion
2009-11-26, 22:36
Vad ska man äta i morgon?
Vad ska man äta i morgon?
köttfärsfyllda crepes med tzaziki och grönsallad!?
bara 17 arbetsdagar kvar till helg :D
Vilken jävla vecka. En dag till så är man i mål.
Parachutes
2009-11-26, 23:15
Amen!:thumbup:
drakfelt
2009-11-26, 23:15
+1 fyfan.. tur att jag bara ska komplettera 48timmarsveckan med en 12timmarshelg :)
Federer alltså, helt sjukt vilken mental styrka.
Imorgon får Malmö fint besök: moa!
Imorgon får Malmö fint besök: moa!
Vem är Moa?
Är hon snygg?
Vem är Moa?
Är hon snygg?
+1
pic plx?
hahavaffan
2009-11-27, 00:01
Vill också gärna veta vem denna mystiska Moa är.
Mestalla
2009-11-27, 00:03
Ryktas om att det är Baan's syrra och hon är snyyyyyyyygg, men det är som sagt var bara rykten.
Fan jag som brukar hänga i malmö ibland, det betyder alltså att jag kanske missar Moa? :/
Fan jag som brukar hänga i malmö ibland, det betyder alltså att jag kanske missar Moa? :/
Jag kommer ju missa henne helt för jag är ju inte ens i Sverige.
*cry*
Scratch89
2009-11-27, 00:13
Shit vad skumt det är att gå och lägga sig ensam. Det var rätt länge sedan.
Lelle Pelle
2009-11-27, 00:16
Scratch89 vet nog vem Moa är. Han känner många damer.
sitter och gluttar på kniven mot strupen på tv3play, rätt kul ;)
Scratch89
2009-11-27, 00:19
Scratch89 vet nog vem Moa är. Han känner många damer.
LOL! Den där Moa är inte något att ha.
ah så du vet vem denna moa är?
Lelle Pelle
2009-11-27, 00:21
ah så du vet vem denna moa är?
"Hej! Hallå! Här uppe! Hejsan"
Om Scratch säger att hon är oduglig så är hon.
Episk kul FFFUUU btw...
"Hej! Hallå! Här uppe! Hejsan"
Om Scratch säger att hon är oduglig så är hon.
Episk kul FFFUUU btw...
hahaha den ja :D
Tell us everything about her!
hej kolo! whazzup?
*snark*
godnatt
ah, mina favoritgrabbar är vakna, vad trevligt! :)
hej kolo! whazzup?
Vi försöker få reda på vem den där Moa är.
hendrong
2009-11-27, 01:38
Moa:
http://i404.photobucket.com/albums/pp130/Hendrong/moa.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Moa
hahavaffan
2009-11-27, 08:11
LOL! Den där Moa är inte något att ha.Dissar du hans syrra?? En "SPÖ?!??!?" är nog på sin plats. Vi väntar in Baan...
http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2009/2/28/128803237619974486.jpg
miss_incorrigible
2009-11-27, 12:07
Ja sluta väsnas, tvinga mig inte att använda könsord. *grr*
hahavaffan
2009-11-27, 12:29
Ja sluta väsnas, tvinga mig inte att använda könsord. *grr*Oh noes, chönsord!:MrT:
Med andra ord inte bara jag som var bakis imorse?:D
Jag var är fortfarande bakis, jag drack i onsdags... fattar inte kanske börjar få bieffekter från vaccinet jag tog i måndags eller nåt :s
Parachutes
2009-11-27, 12:40
böööh.. jag är så trött att jag inte kan fokusera blicken och mitt huvud spelar disneylåtar
.
Jaaaaa du har bytt avatar!!
Jag var är fortfarande bakis, jag drack i onsdags... fattar inte kanske börjar få bieffekter från vaccinet jag tog i måndags eller nåt :s
Inte så vettigt att dricka inom närmsta dagarna från det att du vaccinerats....
Imunförsvaret har nog tillräckligt att göra utan alkoholen...
Det skrevs att man bodde & jobbade i sveriges smartaste komun, I HELVETE HELLER*mini
Fan, värre samling idioter jag mött idag är svårt att hitta:(
Toxic;4012197']Inte så vettigt att dricka inom närmsta dagarna från det att du vaccinerats....
Imunförsvaret har nog tillräckligt att göra utan alkoholen...
jaha det hade jag missat ;s kanske ska skippa att dricka idag då? :Virro
ryssss.....................
Nattljus
2009-11-27, 14:05
hur ofta kan man ringa en potentiell arbetsgivare med beslutsnoja innan man blir stämplad som grinig tjatmoster och missar jobbet av den anledningen? :confused:
Parachutes
2009-11-27, 14:28
hur ofta kan man ringa en potentiell arbetsgivare med beslutsnoja innan man blir stämplad som grinig tjatmoster och missar jobbet av den anledningen? :confused:
Du måste ta kommandot! Tänk att du är Leonidas som ska ringa..
Ring honom och bara "BLASPHEMY" och kräv ett beslut av honom!!1
Toxic;4012179']Med andra ord inte bara jag som var bakis imorse?:D
:)
Jaaaaa du har bytt avatar!!
*kissass* :naughty:
:)
*kissass* :naughty:
Ere vaheterehon med armen? Witchblade?
Ere vaheterehon med armen? Witchblade?
Madame Hydra :) (eller madame viper, same same)
Madame Hydra :) (eller madame viper, same same)
Cool!
Marvel-geeks let's unite!
teh sims 3 är så meningslöst :E
Eldhroka
2009-11-27, 15:35
Shit vad jag är seg. 3½h kvar på jobbet, är helt sysslolös fram till kl 18 sen har jag llite att göra till sluttid kl 19... hjälp vad ska jag hitta på? Surftips!?!
Parachutes
2009-11-27, 15:42
Shit vad jag är seg. 3½h kvar på jobbet, är helt sysslolös fram till kl 18 sen har jag llite att göra till sluttid kl 19... hjälp vad ska jag hitta på? Surftips!?!
Sitter i samma knipa fast jag slutar 18 :(
99% av internet är spärrat här också.. hade jag varit du hade jag spelar bubblespinner!
TheGovernator
2009-11-27, 19:43
Full på glögg kl 19:43
Vad händer ikväll?
miss_incorrigible
2009-11-27, 20:22
Oh noes, chönsord!:MrT:
da illest chönsord evaaaaah!! *mini
Finns det någon hemsida som indexerar all världens bloggar, eller åtminstone amerikanska bloggar? (EJ SVENSKA)
tommie-92
2009-11-27, 21:02
Träna imorrn? Ja ?
tommie-92
2009-11-27, 21:08
Åt thaimat idag med chili + en extra liten burk chili.
Jävlar vad starkt, men fy satan vad gott!!! :D
Trodde jag hade blivit ficktjuvad på affären idag, fullt med folk som skulle fredagsshopa mat och helt plötsligt ingen portmonä. Sprang hem för att kolla och under tiden tänkte jag på alla kort jag skulle behöva spärra. Brukar aldrig ha kontanter men denna gång hade jag ganska mycket. Portmonän var dessutom skitdyr i sig.
Men när jag kom hem visade det sig att det bara var ett anfall av altzheimer light.
Trodde jag hade blivit ficktjuvad på affären idag, fullt med folk som skulle fredagsshopa mat och helt plötsligt ingen portmonä. Sprang hem för att kolla och under tiden tänkte jag på alla kort jag skulle behöva spärra. Brukar aldrig ha kontanter men denna gång hade jag ganska mycket. Portmonän var dessutom skitdyr i sig.
Men när jag kom hem visade det sig att det bara var ett anfall av altzheimer light.
Du höll den i handen hela tiden?
miss_incorrigible
2009-11-27, 21:23
mr Bean! *cupid*
Du höll den i handen hela tiden?
hahahaha nej så illa var det inte men den låg kvar i väskan hemma. Jag var så himla säker på att jag hade stoppat den i fickan. Men eftersom jag inte stängt fickan så fick jag för mig att någon hade tagit den.
vicarious
2009-11-27, 22:07
Jag har hört att alkohol är bra för återhämtningen.. bra eller anus!?
Andy.da.wohoo
2009-11-27, 22:08
Trött.
Kvällens rim:
en koloit är inte samma sak som liten skit.
vad händer?
hellre en bollkalle i kanalen än en kall balle i analen
äter mat, sj?
Trött.
Kvällens rim:
en koloit är inte samma sak som liten skit.
vad händer?
Inte mycket, tyvärr. Tror inte jag har kännt mig så här nollställd och likgiltig inför allt på mycket länge.
Andy.da.wohoo
2009-11-27, 22:12
äter mat, sj?
Ingenting. trött som ett as och på ganska dåligt humör. funderar på om jag ska se twilight eller gå och lägga mig.
Inte mycket, tyvärr. Tror inte jag har kännt mig så här nollställd och likgiltig inför allt på mycket länge.
ouch, jag känner igen mig lite. it is teh sux
ouch, jag känner igen mig lite. it is teh sux
Indeed
tommie-92
2009-11-27, 22:14
Jag tänkte lägga mig.
hmmm sova? Jag har snittat efter 01:00 senaste veckorna. Gör det mig gott att sova nu?
Andy.da.wohoo
2009-11-27, 22:16
Indeed
How come att du är på humöret du är på?
Jag tänkte lägga mig.
Det gör du rätt i. Jag ska nog också göra det snart. Om inte kolozzeum lyckas hålla mig uppe.
Klart det gör dig gott ceejay. sömn är underskattat.
How come att du är på humöret du är på?
Jadu... vet inte riktigt, är väl en kombination av massa saker i guess?
http://farm1.static.flickr.com/77/153494875_70aa40c920.jpg
Trökk?
Dåligt med tröööck!!!11
Det försvann spårlöst för typ en vecka sen *cry*
Ni som ska sova vid 22.00~ på en fredag: Känns inte det lite deprimerande?
Inte menat som en pik alls, så missförstå mig ej. Men jag själv har en spärr, kan inte b ara gå och lägga mig så tidigt en helg. Jag känner någonslags deppighet över det. Även fast jag bara sitter hemma med min valp och flickvän, och bara kollar på Idol.
Andy.da.wohoo
2009-11-27, 22:39
Inte menat som en pik alls, så missförstå mig ej. Men jag själv har en spärr, kan inte b ara gå och lägga mig så tidigt en helg. Jag känner någonslags deppighet över det. Även fast jag bara sitter hemma med min valp och flickvän, och bara kollar på Idol.
Du har sällskap iallafall. Har man inte det så finns det inte lika mycket syfte med att vara vaken länge.
EDIT: Eller jo, det finns det ju. Sålänge man gör något vettigt. Gör man inte det är det meningslöst att sitta uppe och vänta på att tiden ska gå.
Trött som fan, och det känns mer deprimerande att sitta o inte göra ett skit jämfört med att sova. Altså nej, inte alls. Skulle nästan känna mig lite nöjd om jag lyckades komma i säng.
äter mat, sj?
Hellre ett majskex på hyllan än bajssex på fyllan.
KalleBalik
2009-11-28, 00:23
Nån som e vaken?
lite halvt, trots att jag jobbat från 07.30 till 21, men det är ju fredagskväll för bövelen!
lite halvt, trots att jag jobbat från 07.30 till 21, men det är ju fredagskväll för bövelen!
Gött!
Mitt jobb idag bestod av att åka runt i en massa olika affärer och leta gängtappar *rolleyes*
KalleBalik
2009-11-28, 00:49
Gött!
Mitt jobb idag bestod av att åka runt i en massa olika affärer och leta gängtappar *rolleyes*
Det låter betungande :)
Det låter betungande :)
yes, det har blåst 12-15m/s hela veckan så vi har inte kunnat lyfta upp några blad på ett nytt vindkraftverk, så jag har gjort en massa smågrejer mest hela veckan..
:) hej!
i like teh avatar!
Jag haj oxåå ny avataaaj :$
Jag haj oxåå ny avataaaj :$
Sry I am not in to black men.
i like teh avatar!
I know :cool: *kissass*
OnBabbelTopic: 25 minuter tills min tunnelbana kommer, sen lär jag få vänta lika länge på min buss efter det :laugh:
I know :cool: *kissass*
OnBabbelTopic: 25 minuter tills min tunnelbana kommer, sen lär jag få vänta lika länge på min buss efter det :laugh:
Vad roligt ;)
hendrong
2009-11-28, 02:00
Jag vill ha en tjej. Med stoooora tuttar.
I'm your biggest fan I'll follow you until you love me, papa-paparazzi
whaddöp?
Multitasking på högnivå!
Pratar och hjälper kunder samtidigt som man hoppar mellan facebook, kolozzeum, blocket och byter låtar på spotify :hbang:
Andy.da.wohoo
2009-11-28, 10:44
Multitasking på högnivå!
Pratar och hjälper kunder samtidigt som man hoppar mellan facebook, kolozzeum, blocket och byter låtar på spotify :hbang:
Säkert att du är en man? Jag har hört att endast kvinnor kan multitaska?
Säkert att du är en man? Jag har hört att endast kvinnor kan multitaska?
Multifnaska?
Jag måste nog vara en hybrid isåfall :cool:
Waddup andy?
Gleeeh jag hatar när jag sover för länge.. Vaknar alltid med huvudvärk då jag är van att ha mitt kaffe tidigt på morgonen ;(
Andy.da.wohoo
2009-11-28, 10:58
Multifnaska?
Jag måste nog vara en hybrid isåfall :cool:
Waddup andy?
Ska snart iväg och ta kort för det nya moppekortet, jävla trams. wadabout u?
Ah, lördagmorgon. Bästa tiden på veckan. Snart träning dessutom. Sen bastu och tv-serier. *drool*
Whaddapp?
Fan vad grymma mina bullar är.
Surt anda att RimJob blev bannad. Ar det kriminellt att ha humor eller?
Hans inlägg var det bästa som hänt kolo på ett bra tag.
Mr.Cosybear
2009-11-28, 11:58
Hans inlägg var det bästa som hänt kolo på ett bra tag.
+1 på det. Rimjob verkar, som Baan skrev i en tråd, ha varit/är en tidigare/nuvarande kollomedlem som har lite koll.
Jwzrd prank?
+1 på det. Rimjob verkar, som Baan skrev i en tråd, ha varit/är en tidigare/nuvarande kollomedlem som har lite koll.
Ja, förmodligen lära han vara bannad pga dubbla konton, inte humorn i sig.
Nitrometan
2009-11-28, 12:11
Dubbla konton.
Spammade i ungefär aderton trådar igår.
Nånstans finns det väl en gräns?
Gööött. 3 veckor kvar på jobbet, sedan 4½ månads semester. Fint skare va! ;D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.