Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
126 gick ju förra helgen så den finns ju lätttillgänglig.
Vad händer en fredag då Kolo? Party party ?
hittin' the gym! Fredagsträning ikväll! *flex*
SiSenior
2011-02-11, 17:01
Krängde precis 1000g grönsaker (broccoli & rotfrukter), 500g kvarg och 4 ägg. Min mage = smärtsamt full.
Vad var tanken med 1kg grönsaker?
Det är ju bananer som man ska käka!
SiSenior
2011-02-11, 17:12
Sista målet innan nattmålet och hade totalt missat grönsakerna idag så fick klämma in allt på ett och samma mål. Nattmålet kommer nämligen innehålla 2500 kalorier så där finns ingen plats för grönsaker.
*popcorn*
Egypterna gör slut med sin president!
JimmyJoe
2011-02-11, 17:22
Åhh... GUD vad jag blev sugen på bullar nu..! mmm, kanelbullar *drool*
http://mrawen.blogg.se/images/2009/bullen-210365-0_368_91166w_50032347.jpg
Borde vara förbjudet att länka kanelbullar på ett träningsforum?
Jag måste förvisso gå 4,5 km efter jobbet, om jag ska envisas med att äta bullen. ;)
Optinoja?
Vem är det som har beställt denna snö? Jag trodde vi alla var överens om att det var slut på vintern nu *cry*
Gud.
hittin' the gym! Fredagsträning ikväll! *flex*
Lycka till. Ha fest på gymmet.
Egypterna gör slut med sin president!
På riktigt? Verkar vara lite lurigt det där.
På riktigt? Verkar vara lite lurigt det där.
Japp. Nu styr militären.
Jajävlar, kanske lite cykling och sen kyckling i sötsursås och ris på det?
Jajävlar, kanske lite cykling och sen kyckling i sötsursås och ris på det?
cykling?
skaru gå på spinning?
jag ska få beaburgare ikväll efter gymmet! *drool*
cykling?
skaru gå på spinning?
Mja, bara lite nätt egen cykling. För das rehab ^^
Beaburgare? På En fredag! *cupid*
Mja, bara lite nätt egen cykling. För das rehab ^^
Beaburgare? På En fredag! *cupid*
aha, dat dere rehabbb!
yeah! På En Fredag! *flex*
Japp. Nu styr militären.
Låter både pålitligt och bra! :thumbup:
Nåväl. Jobb. Communicate with meh!
Halloj Vunnis
Haaaaj Spoon! :D Göru?
Oh. Middag! :) 700g nötfärs.... klar!
Beaburgare? Was ist das? Om det är vad det låter som, så *bs*
+1 innehållsdeklaration please...
Nötfärs, bröd, beasås. En högt kvalificerad gissning
Oxfilé + Beasås + sallad mellan Hamburglarbuns?
Är det så Madamski?
Haaaaj Spoon! :D Göru?
Oh. Middag! :) 700g nötfärs.... klar!
Testar seefood diet idag, lyssnar på musik och slösurfar.
Jobba en fredagskväll :confused:
du, det är inte *bs*. Madames beaburgare är stoltz-approved damnit!
Max friscobröd, sallad, bearnaisesås, nötfärsbiff, tomat, ketchup alt. chilisåsbaserad hemgjord hamburgersås. en tunn skiva stekt halloumi i är också göttigt.
*drool* *drool*
Blanda en stor bunke med beasås, låt frysa till lite lagom i frys, ta ut och forma hamburgare, stek!
dat dere beaburger
EDIT: Madame trollar om sitt "recept!"
Darn. Låter ganska gott att göra handbörjare av oxfilé *cupid*
Är det så Madamski?
Testar seefood diet idag, lyssnar på musik och slösurfar.
Jobba en fredagskväll :conf used:
Seefooddiet? Vad är det för påhitt? :s
Nån måste ju jobba och hålla gymmet öppet? Hur ska Madame och dom andra flickorna annars kunna träna?
Max friscobröd, sallad, bearnaisesås, nötfärsbiff, tomat, ketchup alt. chilisåsbaserad hemgjord hamburgersås. en tunn skiva stekt halloumi i är också göttigt.
*dro ol* *dro ol*
Vunnis vill ha :( Jag har drömt om handbörjare i flera timmar!
seefood... see food eat food. Äter allt som inte är fastspikat idag. Dock inga handburgare än
*drool*
Men för fan, här var jag sugen på min kyckling och så kommer du här och muppar dig :D
Får bli beaburgare imorgon.*drool**drool*
seefood... see food eat food. Äter allt som inte är fastspikat idag. Dock inga handburgare än
*cupid* Jag vill ha en sån! *cupid*
Tänkte inte ens på att jag skrev seefood själv, trodde jag skrev seafood :s
http://www.inspirationsbanken.se/bilder/recept/grillad-oxfile-med-paprikasalsa-och-rostad-mandelpotatis.jpg
victor_n
2011-02-11, 18:32
HJÄLP!! min mobil dog nyss, bara 1år gammal. Men hade den inne i badrummet när jag duscha och svara i den när jag stod i duschen så kan ha kommit vatten i den. Får inte igång den allt nu.
Tips mottages!
http://www.inspirationsbanken.se/bilder/recept/grillad-oxfile-med-paprikasalsa-och-rostad-mandelpotatis.jpg
Noms.
HJÄLP!! min mobil dog nyss, bara 1år gammal. Men hade den inne i badrummet när jag duscha och svara i den när jag stod i duschen så kan ha kommit vatten i den. Får inte igång den allt nu.
Tips mottages!
Öppna den, låt den ligga och torka och starta den inte förrän den är torr.
victor_n
2011-02-11, 18:37
Noms.
Öppna den, låt den ligga och torka och starta den inte förrän den är torr.
Hur länge tror du det tar? behöver den imorgon rätt viktigt så klarar mig inte utan lur just nu :/
Hur länge tror du det tar? behöver den imorgon rätt viktigt så klarar mig inte utan lur just nu :/
Ingen aning! Vet ju inte om nått är kortslutet, hur blöt den är eller hur fuktig luft du har hemma hos dig. R3mpuh/Rampu/yadayada (Fan heter han? Batmankillen!) Körde ett grafikkort (moderkort? Många oklarheter i historien.) i ugnen för ett tag sen, har du tråkigt kan du ju slänga in telefonen i ugnen en sväng! ;)
det där lät bättre om det ska vara bea inblandat....
Tips mottages!
Pro tip, stig ur duschen innan du svarar ;)
Annars, prova släng in den i ugnen på ganska låg värme resten av kvällen
Vilken lirare asså. :D
Andy.da.wohoo
2011-02-11, 19:00
I haev teh intranetz again!!1
Andy.da.wohoo
2011-02-11, 19:07
We missed ya Andy!
I missed you too :(
Men nu är allt som det ska igen :) Har tillochmed bytat bromsbelägg på bilen. Gött flöde nu.
Läget Kwon?!
I haev teh intranetz again!!1
:hbang::hbang:
Ugn som någon sade. Eller hårtork. Hoppas du tog ut batteriet dirr...
STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKED:hbang:
Avslutar skideftermiddagen med skidfilmer*cupid*
von huff
2011-02-11, 20:02
"Numret ni har valt tar inte emot samtal" Betyder det att numret är fel eller att telefonen jag ringer till är utan kontakt?
sådärja, hemma från ett pass ryggbiff, nu äre dags för kvällens middag. Burger me!
shadowfire
2011-02-11, 20:21
Robban är så jävla lik Carl Bildt här att det är sjukt, få personer kan göra en sådan här go immitation :D
Iofs är nog flera av er för unga för att veta vem Ingvar Carlsson var osv, men den här sketchen är så kuuuuuung :D
FHtcYoMpHTE
shadowfire
2011-02-11, 20:22
sådärja, hemma från ett pass ryggbiff, nu äre dags för kvällens middag. Burger me!
hörde jag grillad ryggbiff och lohmanders bea?!?!?!? *drool**drool*
Jockefoten
2011-02-11, 20:27
Jag klarade Oskarshamn före alla i På spåret! Mycket nöjd!
ohyessirebob!
*drool*
:laugh:
När vi fixade beaburgare (Dvs Madame gjorde allt förutom att ta fram sallad typ) så när vi skulle plocka bean så sade hon att det var din favorit :D Du har bra smak mate! :thumbup:
När vi fixade beaburgare (Dvs Madame gjorde allt förutom att ta fram sallad typ) så när vi skulle plocka bean så sade hon att det var din favorit :D Du har bra smak mate! :thumbup:
:laugh: :em: teh koloskada...
lohmanders bea = skuggan. Eller om det är Skuggan = lohmanders bea :P
Idag va jag ute och letade antikviteter och sånt. Blev kissenödig och hungrig så jag gick in på ett fik för lite kladdkaka och the. Jag har verkligen inga problem med att fika själv, men tjejjer som satt på bordet brevid men sin kompis hade så grova problem med att jag var själv så att jag tillslut var tvungen att gå. Eller så ville hon bara hångla.
Idag va jag ute och letade antikviteter och sånt. Blev kissenödig och hungrig så jag gick in på ett fik för lite kladdkaka och the. Jag har verkligen inga problem med att fika själv, men tjejjer som satt på bordet brevid men sin kompis hade så grova problem med att jag var själv så att jag tillslut var tvungen att gå. Eller så ville hon bara hångla.
dumma brudar. Jag gillar också att fika själv. Fika å gå på bio är riktigt trevligt i mitt eget sällskap!
Du skulle satt dig bredvid då, och om hon hade fortsatt tjata så var det väl hångel hon ville ha då, och då får du väl stoppa tungan i munnen på henne... med kladdkaka på. Då skulle hon nog bli glad :)
dumma brudar. Jag gillar också att fika själv. Fika å gå på bio är riktigt trevligt i mitt eget sällskap!
Du kanske e himlans trevlig? =d
Du kanske e himlans trevlig? =d
Ja jag är ju det :)
Jag klarade Oskarshamn före alla i På spåret! Mycket nöjd!
GAHH! Jag HATAR spoilers av "På Spåret"-frågor. Lyckas alltid få reda på orter mot min vilja.
(Inte ditt fel Jocke)
Upp till bevis :)
Upp till bevis :)
jag behöver inte bevisa nåt, det räcker med att jag själv tycker jag är trevlig om det är jag som ska umgås med mig :)
jag behöver inte bevisa nåt, det räcker med att jag själv tycker jag är trevlig om det är jag som ska umgås med mig :)
Men... du ska ju hit! Och leka med mig! Det har du sagt. Då får du bannemej bevisa att du är trevlig! *grr27* :D
Trivs rätt bra i mitt eget sällskap också. Nu med chips och öl :cheers:
Hej Kolozzeum. Bugningar, även med väldigt lite vikter, ger väldig träningsvärk i baksida lår.
Hej Kolozzeum. Bugningar, även med väldigt lite vikter, ger väldig träningsvärk i baksida lår.
Tänk vilka bakben asiaterna har! :D
jag har ätit pannkaka!
Jag fick kalvfilé. Den var god. Fin pannkaka?
shadowfire
2011-02-11, 22:20
:laugh: :em: teh koloskada...
lohmanders bea = skuggan. Eller om det är Skuggan = lohmanders bea :P
hahaha ni är ju för goa... men lohmanders är ändå buktrökket nr1, går inte att komma ifrån.. vill ni ha PB? = lohmanders. =)
Trivs rätt bra i mitt eget sällskap också. Nu med chips och öl :cheers:
Samma scenario utspelar sig hos mig, därtill rockmusik.
shadowfire
2011-02-11, 22:21
Samma scenario utspelar sig hos mig, därtill rockmusik.
måla på min vägg, yes, krampe komma hit o styra upp, yes? .. jag vill ha träd på min vägg o inte betala 3 papp för det!
måla på min vägg, yes, krampe komma hit o styra upp, yes? .. jag vill ha träd på min vägg o inte betala 3 papp för det!
Är krampus budgetalternativet? =P "tapeterna blir för dyra - vi får skicka hit en konstnär från skåne!"
Haha, jag läste först "och kan betala 3 papp för det" varpå jag skrev "done deal".
Men betalar du resa och material + en slant, så fixar jag det. Du får dock ha i åtanke att det snor en hel arbetsdag för mig.
Är krampus budgetalternativet? =P "tapeterna blir för dyra - vi får skicka hit en konstnär från skåne!"
Du är mycket klarsynt min unge vän.. ;)
Men... du ska ju hit! Och leka med mig! Det har du sagt. Då får du bannemej bevisa att du är trevlig! *grr27* :D
jag är nästan aldrig trevlig bara för att nån ber om det. På mitt jobb kan jag vara det för det är liksom mitt jobb. Annars är jag bara trevlig när jag känner för't. Men don't worry, jag ska nog inte äta upp dig ;)
ses om drygt en vecka! :P
Du är mycket klarsynt min unge vän.. ;)
Jag tycker bättre om den snälla Krampusen *cupid*
jag är nästan aldrig trevlig bara för att nån ber om det. På mitt jobb kan jag vara det för det är liksom mitt jobb. Annars är jag bara trevlig när jag känner för't. Men don't worry, jag ska nog inte äta upp dig ;)
Jag bits om du är elak. :MrT:
Ni kommer att hitta varandra...
mjau :naughty:
haha, u wish!
Jag har kolodejtingförbud så jag kommer inte hitta nån på nån koloträff :) *lägger armarna i kors*
*cupid*
mjau :naughty:
I dare you to dare me.
haha, u wish!
Jag har kolodejtingförbud så jag kommer inte hitta nån på nån koloträff :) *lägger armarna i kors*
Äschdå. Surpuppa :D
Hej Kolozzeum.
Jag tror att jag är kär i en tjej som dansar bugg. Jag ska ta reda på om hon är kär i mig med.
Godnatt Kolozzeum.
Funkar det så? Är det så lätt? *screwy*
Andy.da.wohoo
2011-02-11, 22:37
Hej Kolozzeum.
Jag tror att jag är kär i en tjej som dansar bugg. Jag ska ta reda på om hon är kär i mig med.
Godnatt Kolozzeum.
haha, u wish!
Lämnade det så djupa ärr? *skrattar*
Jag tycker bättre om den snälla Krampusen *cupid*
Wtf, finns det en sådan?
Det går reklam för Pikasol på TV ibland. Jag tänker bara på Pokemon. Bra produktnamn!
Wtf, finns det en sådan?
Du! Fast det kanske är ölen?
Att spendera (för) mycket tid i Allmänt på kolo är ungefär som att följa en reality-serie på tv. Ärligt talat är det rätt underhållande. Kan man bara läsa liiite grann mellan raderna så finns det så mycket snask.
Äschdå. Surpuppa :D
Jag är ingen surpuppa, jag är glad å trevlig sa jag ju. Där var tillåmed en glad såndär --> :)
Du verkar också glad, så all is good I guess :P
Hej Kolozzeum.
Godnatt Kolozzeum.
aww! lycka till! godnatt andy!
Vilka rader?
Tihi. Lycka till att läsa mellan raderNA på det inlägget :D
Jag är ingen surpuppa, jag är glad å trevlig sa jag ju. Där var tillåmed en glad såndär --> :)
Du verkar också glad, så all is good I guess :P
Okej. Vi är glada. Men! - Vad du ska vara logisk och resonera vettigt! *rolleyes* Hur kul är det egentligen? ;)
Ja, jag använder mina punkter, bindesträck och utropstecken som om det vore talspråk :>
Tihi. Lycka till att läsa mellan raderNA på det inlägget :D
Ja, jag vet inte. Allt är väl ganska öppet?
Du! Fast det kanske är ölen?
Folk säger till mig att min personlighet inte ändras direkt när jag dricker. Jag är extra allt/minus allt både under påverkan och inte. Som Mikaelj, fast sexy.
Vilka rader?
Gänerally speaking dårå. Serrö. Osv. Snappa upp sinnesstämningar, komma ihåg detaljer mm.
Lämnade det så djupa ärr? *skrattar*
nej. Men iom jag hänger mycket på kolo vill jag inte heller dejta runt på samma ställe. Jag vill inte bli kolos slampa helt enkelt :)
Folk säger till mig att min personlighet inte ändras direkt när jag dricker. Jag är extra allt/minus allt både under påverkan och inte. Som Mikaelj, fast sexy.
Aj, den sved.
nej. Men iom jag hänger mycket på kolo vill jag inte heller dejta runt på samma ställe. Jag vill inte bli kolos slampa helt enkelt :)
Äsch, jag förstod dig ju. :-) Bara skojade.
Ja, jag vet inte. Allt är väl ganska öppet?
haha, nej. Med lite insideinformation som man fått via det hemliga kolo-bladet blir det dessutom extra intressant att se hur folk svarar till varann :P
Aj, den sved.
Naaaaaaww, love you bro! Just kidding.. :)
Carolinew
2011-02-11, 22:48
Babbla-tråden är som BigBrother på nätet.
Du får väl ha vilken urvalsgrupp du känner för. "Slampa", även om inte helt allvarligt menat, borde inte ens dyka upp i tankebanorna.
haha, nej. Med lite insideinformation som man fått via det hemliga kolo-bladet blir det dessutom extra intressant att se hur folk svarar till varann :P
<3 Kolozzeum
krampus! I can't believe att du svänger dig med uttryck som 'Naaaaaaaaaaaww'. U haz been drinkin' bro? :P
Betyder det att du är snäll.... alltid? :D
Mikael är söt istället =)
Du säger ju att du inte har några tuttar! Då blir du kolos stud!
Ungefär så ja. :em:
Det lär ju finnas gott om lurkers också (typ jag).
Jag vill inte bli kolos slampa helt enkelt :)
Haha, oroad dig inte, det finns plenty of kandidater låångt, låångt före! :D
Alltså, man behöver fan chiffernyckel för att läsa den här tråden ibland :D
Borde inte slampa vara upgrade från hovnarr...? Hur gör man för o bli slampa? *jorgen*
+1. Insideinformation gör det hela ännu roligare.
Nordenator
2011-02-11, 22:54
Hurray. Jag fick nog inte mer än lite irriterad hals och ont i huvudet av förkylningen innan den passerade. Basövningspass på gymmet söndag dårå.
krampus! I can't believe att du svänger dig med uttryck som 'Naaaaaaaaaaaww'. U haz been drinkin' bro? :P
Klart jag har.
Du får väl ha vilken urvalsgrupp du känner för. "Slampa", även om inte helt allvarligt menat, borde inte ens dyka upp i tankebanorna.
okok, 'slampa' var ett magstarkt ord. Men om jag säger såhär då: det finns många trevliga koloiter och det finns flera som jag helt klart skulle kunna tänka mig att dejta, jag gillar att ligga också. Dock vill jag inte bli tjejen som halva kolo haft ihop det med, därav kolodejtingförbud. :)
Borde inte slampa vara upgrade från hovnarr...? Hur gör man för o bli slampa? *jorgen*
Varför vill du bli slampa?
Alltså, man behöver fan chiffernyckel för att läsa den här tråden ibland :D
Se den lite som en saga typ Bröderna Lejonhjärta eller Momo. Du kan antingen läsa vad som står i tråden... eller så kan du läsa vad som står i tråden. Med lika stor behållning på vilket sätt!
Jag sitter och funderar på vem som är redaktör på Det Hemliga Kolo-bladet... *jorgen*
Se den lite som en saga typ Bröderna Lejonhjärta eller Momo. Du kan antingen läsa vad som står i tråden... eller så kan du läsa vad som står i tråden. Med lika stor behållning på vilket sätt!
Vet knappt vad jag ska säga nu. :confused::confused::confused:
Carolinew
2011-02-11, 22:58
Hur får man tag på det hemliga kolo-bladet? Jag känner att jag inte riktigt hänger med i svängarna här på brädan längre *grr27* Behöver update =P (sen gillar jag förstås o läsa hemlisar oxå)
Du säger ju att du inte har några tuttar! Då blir du kolos stud!
ja med tjejmått mätt så kan man säga att jag typ inte har några, men asså klart jag har tuttar, jag är ingen stud darnit! *slap*
okok, 'slampa' var ett magstarkt ord. Men om jag säger såhär då: det finns många trevliga koloiter och det finns flera som jag helt klart skulle kunna tänka mig att dejta, jag gillar att ligga också. Dock vill jag inte bli tjejen som halva kolo haft ihop det med, därav kolodejtingförbud. :)
Du kan ju kanske annars överväga dejtande under förbehållet att du håller igen på liggandet? En liten hum om det är hit eller miss borde man ju få ändå. :)
Vet knappt vad jag ska säga nu. :confused::confused::confused:
Klart som korvspad, ju! (och helt allvarligt är det inget hemligt eller undangömt här)
Hur får man tag på det hemliga kolo-bladet? Jag känner att jag inte riktigt hänger med i svängarna här på brädan längre *grr27* Behöver update =P (sen gillar jag förstås o läsa hemlisar oxå)
Koloträffar. Där utses chefredaktör och ställföreträdande chefredaktör. Kolobladet delas ut till de som är mottagliga.
Du kan ju kanske annars överväga dejtande under förbehållet att du håller igen på liggandet? En liten hum om det är hit eller miss borde man ju få ändå. :)
Sedan är det helt värdelöst när man väl börjar ha sex? Då ligger man dåligt till. :-)
Koloträffar. Där utses chefredaktör och ställföreträdande chefredaktör. Kolobladet delas ut till de som är mottagliga.
Ajaj, dåliga nyheter. Jag bevakar helst skvallret i skydd av hemmets trygga vrå.
Sedan är det helt värdelöst när man väl börjar ha sex? Då ligger man dåligt till.
"En liten hum". Men mja. Kanske inte helt opti.
Carolinew
2011-02-11, 23:03
Sist jag var på koloträff (tusen årsedan ungefär) så fanns inget sånt. Jag känner mig lurad! Eller så är jag helt enkelt bara inte mottaglig? :confused:*cry*
Nordenator
2011-02-11, 23:06
Sist jag var på koloträff (tusen årsedan ungefär) så fanns inget sånt. Jag känner mig lurad! Eller så är jag helt enkelt bara inte mottaglig? :confused:*cry*
Kom du ihåg att göra den hemliga handskakningen?
Carolinew
2011-02-11, 23:07
Kom du ihåg att göra den hemliga handskakningen?
:confused:
*cry*
Ajaj, dåliga nyheter. Jag bevakar helst skvallret i skydd av hemmets trygga vrå.
Nå, där har du svaret. Man måste ut bland människor och umgås. Kolo-bladet skrivs nämligen av människor i samverkan. Inklusive du.
"En liten hum". Men mja. Kanske inte helt opti.
Inte speciellt. Visst kan man låta bli att ligga också, med den där snygga koloiten man träffat. Fungerar säkert i flera timmar.
Du var nog inte mottaglig för det då. Därför får du råda bot & bättring och pallra dig till Sportlife Almedal nästa söndag. Vi har ju pratat, så mig känner du [till]. Vore kul!
haha, va? :D :angel: :em:
alltså, jättefin tanke i teorin. Men du ser, jag närmar mig 30 och har inte direkt en dalande sexlust. Eftersom jag inte vill bli den som haft ihop det med halva forumet avstår jag hela paketet med dejtande å krafs medan jag fortfarande kan tänka med hjärnan :)
Carolinew
2011-02-11, 23:10
Du var nog inte mottaglig för det då. Därför får du råda bot & bättring och pallra dig till Sportlife Almedal nästa söndag. Vi har ju pratat, så mig känner du [till]. Vore kul!
20:e? Ja kanske det kanske! Men då vill jag ha ett hemligt kolo-blad.
Jag har alltid trott att det är mitt sociala handikapp som är den största käppen i hjulet, men nu tonar något annat upp där borta i horisonten... taskig seks-lust :(
Alltså, jag kan förstå att det är ett krux, men inte att det är ett såååå stort problem. Avhållsamhet? No probs bro.
Varför vill du bli slampa?
För att klättra i karriärstegen!
20:e? Ja kanske det kanske! Men då vill jag ha ett hemligt kolo-blad.
Jaaaaaaa! :D *cupid*
Racist field trip :D:
http://www.thatvideosite.com/video/racist_field_trip
Jag skrattade så att jag fick tårar i ögonen :laugh:
Carolinew
2011-02-12, 00:18
Vilken tid kör ni den 20:e då?
Jag behöver fyllasurra, weree ar that there everybody?
Nattljus
2011-02-12, 05:43
morrn
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2011/02/a13eb64a-bffc-4030-96ae-b78c6d0ee255.jpg
Nattljus
2011-02-12, 06:07
bleh, torktumlaren i tvättstugan är trasig. nu tar det ju evigheter innan tvätten blir torr.
Nattljus
2011-02-12, 07:46
jag fortsätter min gnällmonolog med att klaga på torkrummet i tvättstugan. det är uppenbarligen designat av någon tvåmeterssnubbe med måttlig empatiförmåga. det borde åtminstone finnas en pall att stå på för oss normalväxta :smash:
Sekvensen Am G D C // Bm F E måste ha ett namn. Vad heter den?
Vem är det som har beställt denna snö? Jag trodde vi alla var överens om att det var slut på vintern nu *cry*
:angel:
+1 Konfirmerar!
Är inte helt säker på om jag betalt min prenumeration..?
Folk stänger in sig och någon missförstår Grubs rekommendationer och käkar upp nyckeln för att inte bli katabol.. ?
+1. Insideinformation gör det hela ännu roligare.
Roligt är det hur som iaf! buhu, har jag teh inside or not?!
ja med tjejmått mätt så kan man säga att jag typ inte har några, men asså klart jag har tuttar, jag är ingen stud darnit! *slap *
+1 U got ém. Förresten; mina offentliga tuttar, visst är det faschinerande att de blev typ b max c trots så mkt fyllning? Nästan så jag vill begära ut min journal och kolla.. *kontrollfreak*
morrn
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2011/02/a13eb64a-bffc-4030-96ae-b78c6d0ee255.jpg
Men Åååååååååååååååååååååååååååå! Nu kom jag på!!! Har inte druckit kaffe sen tisdag förra veckan, dvs 11 dar!!! Från början var det pga jag inte pallade krångla m perkulatorn, sen.. vetesjutton?? Avvand? :MrT: Står ju tom på min facebook att jag gillart.. ju.
Igår kryddade jag min oxfilé m kardemumma - och gillade det. Kaffefrånvaroskada?
jag fortsätter min gnällmonolog med att klaga på torkrummet i tvättstugan. det är uppenbarligen designat av någon tvåmeterssnubbe med måttlig empatiförmåga. det borde åtminstone finnas en pall att stå på för oss normalväxta :smash :
Stoltz verkar snäll så han är utestluten iaf. Långa farbrorn? (i "Anna och Långa Farbrorn"?). Har alltid tyckt att han är lite läskig, och oförstående mot de mindre långa.
God morgon.
Fy fan vilken mardröm jag hade inatt, kunde knappt somna om. Yikes, visste att jag hade sjuk fantasi men det här var nästan så att man ringde polisen :MrT:
God morgon.
Fy fan vilken mardröm jag hade inatt, kunde knappt somna om. Yikes, visste att jag hade sjuk fantasi men det här var nästan så att man ringde polisen :MrT:
Det var ingen mardröm :MrT: Kolo var faktiskt nere i minst 20 minuter nu precis!
champion
2011-02-12, 10:06
Morn!
God morgon.
Slår den min kattdröm ett par sidor tillbaka?
Det var ingen mardröm :MrT: Kolo var faktiskt nere i minst 20 minuter nu precis!
SHIT! Freddie Kreuger-style här ju!
Slår den min kattdröm ett par sidor tillbaka?
Hm, länka!
Hm, länka!
Okej, det var mer än ett par sidor bak tydligen.. Satana vad ni kacklar i den här tråden, 50 sidor på 5 dagar ffs!
Slumrade till i stolen började drömma. Drömde att 3 män/killar dödade en av mina katter på ett synnerligen grymt sätt på en parkering och jag fångade dem i akten. Vad gör jag? Jo, jag tjurrusar mot en av dem, tacklar honom så han åker framåt rätt ner i asfalten, tar tag i nacken och bankar huvudet i marken tills han slutat röra sig. Sen börjar veva mot en av de andra och lyckas få ner honom på marken och bryta en arm och några fingrar på honom medan den tredje lägger benen på ryggen och drar därifrån. Sen vaknar jag.
Det var en så pass brutal dröm att jag nästan blir rädd för mig själv då det inte känns som ett helt orimligt agerande från min sida. Sen om jag lyckas eller ej vet jag inte, men hade nog kunnat försöka. Jag är fortfarande förbannad på dessa tre, fiktiva personer.
Nej, folk här behöver inte vara rädda för mig på eventuella Kolo-träffar om någon nu börjar undra vad jag är för en nisse. Är en väldigt lugn person 99% av tiden och har inte varit i slagsmål på kanske 6-8 år :)
Sista helgen i hyreskasernen. Flytt nästa och jag ser fram emot det, på riktigt.
Okej, det var mer än ett par sidor bak tydligen.. Satana vad ni kacklar i den här tråden, 50 sidor på 5 dagar ffs!
Länk (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=4852470&postcount=109536).
Oj, det var inget roligt där inte :(
Väldigt kort och icke-detaljerad summering av min dröm:
Jag flyttade in i en ny lya och råkade hitta en gammal DVD-skiva från den som hade bott där innan. Tydligen hade där varit något mord eller något liknande.
Hur som, min kompis startar DVDn och den visar i början någon form av familjegrejer, typ en mamma som leker med sitt barn på en lekplats. Mitt i filmen får mamman pyskspel och där slutar jag beskriva vad som händer och säger bara att allt man inte vill ska hända ett barn (eller någon för den delen) händer.
Där får jag för att jag läste om den där jävla mamman som satte spikar i sina barn under flera år. Min dröm lyckades one-uppa det några gånger om dock. *cry*
Nu jävlar drar jag strax till Arlanda, sen semester i två veckor! Kenya, safari, Tanzania och Kilimanjaro, here I come!
Ölbörs igår, väldigt spännande när man kan köpa 8,7%-ig öl för 30kr i baren. Godmorgon =D
Tror att jag är lite koloskadad, inatt drömde jag om Angel och Stoltz :D
God morgon.
Ushalingen!
Jag hade också en totalt vedervärdig dröm häromveckan, och det var jag själv som gjorde massa hemska saker :O När jag vaknade känndes det så oerhört verkligt så jag trodde verkligen att jag hade gjort allt det som jag drömde om, jag tänkte för mig själv att shit, gjorde jag verkligen så? vad fan hände med mig? Det var nästan det hemskaste, den verklighetskänslan när jag vaknade. Och sen en väldig lättnad att inse att det var en dröm :)
Men är lite omskakande att man kan drömma att man gör hemska saker som man aldrig skulle göra, huh!
Ja jag känner igen det där, blir ju lätt så när russinen i ens bekantskaper och umgänge råkar vara koloiter. Men du ser, en koloskada är inget att skämmas för, put it on yer CV! :D
Var det EAA involverat? *drool*
Ushalingen!
Jag hade också en totalt vedervärdig dröm häromveckan, och det var jag själv som gjorde massa hemska saker :O När jag vaknade känndes det så oerhört verkligt så jag trodde verkligen att jag hade gjort allt det som jag drömde om, jag tänkte för mig själv att shit, gjorde jag verkligen så? vad fan hände med mig? Det var nästan det hemskaste, den verklighetskänslan när jag vaknade. Och sen en väldig lättnad att inse att det var en dröm :)
Men är lite omskakande att man kan drömma att man gör hemska saker som man aldrig skulle göra, huh!
Usch :( Ja verkligen.
Jag blev mest "Shit, kan jag allvarligt fantisera ihop något så rått och sjukt?" men sen kan man ju inte tänka så heller med drömmar. Där dras ju alla snören kors och tvärs, ungefär som postandet i dejtingtråden igår.
SiSenior
2011-02-12, 12:16
Ölbörs igår, väldigt spännande när man kan köpa 8,7%-ig öl för 30kr i baren. Godmorgon =D
Vilket ölmärke/ ölsort var det?
Nattljus
2011-02-12, 12:17
det är underbart att laga mat med en nyslipad kniv. den skär så fint och lätt så *cupid*
Var det EAA involverat? *drool*
Nä, men kaffe.
det är underbart att laga mat med en nyslipad kniv. den skär så fint och lätt så *cupid*
i luvz ma gun, luvz ma gun *cupid*
Usch :( Ja verkligen.
Jag blev mest "Shit, kan jag allvarligt fantisera ihop något så rått och sjukt?" men sen kan man ju inte tänka så heller med drömmar. Där dras ju alla snören kors och tvärs, ungefär som postandet i dejtingtråden igår.
naaw, du menar att dina mardrömmar kan bli lika vilda som postandet i dejtingtråden igår? vad sött :D *cupid*
Nä, men kaffe.
Säker på att det inte var jag och Nattljus?
Nattljus
2011-02-12, 12:23
Nä, men kaffe.
kaffe? utmärkt idé! :cheers:
Säker på att det inte var jag och Nattljus?
Ja ganska, om inte Nattljus låtsades vara Angel.
Vi skulle försöka brygga kaffe. Kaffebryggaren var extremt liten och man var tvungen att koppla den till en dator för att den skulle funka. Komplicerade saker.
naaw, du menar att dina mardrömmar kan bli lika vilda som postandet i dejtingtråden igår? vad sött :D *cupid*
Amen hallå - Här försöker jag vara bra på liknelser! xD
Ja ganska, om inte Nattljus låtsades vara Angel.
Vi skulle försöka brygga kaffe. Kaffebryggaren var extremt liten och man var tvungen att koppla den till en dator för att den skulle funka. Komplicerade saker.
Epic kaffe till slut?
Epic kaffe till slut?
Blev väckt innan vi fått igång bryggaren så vet inte. Vi hade stora problem med den :D
tommie-92
2011-02-12, 12:52
Underbart väder, har fortfarande lite kvar att skotta :)
Carolinew
2011-02-12, 12:53
Varför tränar man alls?! Det är ju f-n totalt onödigt! *grr27**cry*
Varför tränar man alls?! Det är ju f-n totalt onödigt! *grr27**cry*
Öh vad har hänt Carro?
Besviken över resultaten?
Helskotta vad ni har babblat sen igår! Jag har lördagstränat med Dravena och promenerat i solen. SKööönt! :D
Carolinew
2011-02-12, 13:01
Öh vad har hänt Carro?
Besviken över resultaten?
Jaaa som f-n! :(*cry*
Har inte hänt ett skit på ett år. Trots kontinuerlig träning. Hur motiverande är det på en skala? :(
Muskelmässigt eller Styrkemässigt?
Carolinew
2011-02-12, 13:10
Muskelmässigt eller Styrkemässigt?
Både och :(
Dags att tänka på upplägg carro?
´" I need a hero, i'm holding oooooout for a herooooooooooo"
Carolinew
2011-02-12, 13:28
Dags att tänka på upplägg carro?
´" I need a hero, i'm holding oooooout for a herooooooooooo"
Jag gör ju typ inget annat :Virro
hello sötnosar! :)
Haaaaaaj schnögging =d
Jag gör ju typ inget annat :Virro
Då är det väl det då *rolleyes*
hello sötnosar! :)
Hello honey! :D
Både och :(
Muskelmässigt kan det ju vara som så att det blivit förbättringar, men som du inte sett då du är van att se dig själv.
Hur har du kört 3-4 ggr per vecka i ett helt år utan synliga förändringar?
Kanske skulle byta program, vinklar och plötsligt chocka musklerna, göra någonting ovant.
Hahahahaha. Lyssnar på Bonnie Tylor och städar. LOL:laugh:
Carolinew
2011-02-12, 13:34
Muskelmässigt kan det ju vara som så att det blivit förbättringar, men som du inte sett då du är van att se dig själv.
Hur har du kört 3-4 ggr per vecka i ett helt år utan synliga förändringar?
Kanske skulle byta program, vinklar och plötsligt chocka musklerna, göra någonting ovant.
Jag jämförde ryggen från idag och för ett år sedan. Ingen skillnad alls... Har kört 4 ggr/v i ett helt år jao...
Tycker det här är förnedrande.
Jobbigt att inte se någon som helst föränding på ett helt år med regelbunden träning.
Du får helt enkelt byta program för ryggen och chocka den enormt.
Helt nya övningar, vinklar, och köra bakvända pyramider med failure som sista set
Hur är kosten?
Carolinew
2011-02-12, 13:38
Jobbigt att inte se någon som helst föränding på ett helt år med regelbunden träning.
Du får helt enkelt byta program för ryggen och chocka den enormt.
Helt nya övningar, vinklar, och köra bakvända pyramider med failure som sista set
Hur är kosten?
Jag har aldrig kört något direkt program, utan har kört övningar som känts bra och där jag fått kontakt. Kör ofta dropset etc och många set/reps. Tror inte jag kan göra så mycket bättre faktiskt...
Kosten har varit bra för att kunna bygga (trodde jag). Det förvånar mig att jag inte gått upp i vikt med tanke på hur mycket jag ändå har ätit.
Hahahahaha. Lyssnar på Bonnie Tylor och städar. LOL:laugh:
Ja, tänk för att jag gör det! Problem, officer? *slap*
Eller ja, alldeles precis just nu ligger jag blickstill i sängen och hyperventilerar lite eftersom jag fick akut kramp i svanken. Nåt muskelfäste som ballat ur.
Ja, tänk för att jag gör det! Problem, officer? *slap*
Eller ja, alldeles precis just nu ligger jag blickstill i sängen och hyperventilerar lite eftersom jag fick akut kramp i svanken. Nåt muskelfäste som ballat ur.
Jag gör också det, problem Waosan:MrT:
"I neeeeeed a herooooooooooooooo" Så.jävla.bra:hbang:
Haaaaaaj schnögging =d
Hello honey! :D
vilken härlig respons!! *cupid*
Vad gör ni? jag dricker kaffe!! *flex*
sen ska jag äta lite, pyssla å sy lite, träna, äta mera, kanske ska man gå på bio osså? :P
Vilket ölmärke/ ölsort var det?
Steenbrugge Tripel
alltså, jättefin tanke i teorin. Men du ser, jag närmar mig 30 och har inte direkt en dalande sexlust. Eftersom jag inte vill bli den som haft ihop det med halva forumet avstår jag hela paketet med dejtande å krafs medan jag fortfarande kan tänka med hjärnan :)
:eek: Nog för att kvinns skall vara kåta, glada och nöjda; men det där låter inte lättillfredställt direkt. Hmmm*jorgen* Förstår varför kvinnor gillar händiga män, som kan snickra/svetsa/skruva ihop ett och annat fiffigt åt dem...
von huff
2011-02-12, 13:55
Jag har aldrig kört något direkt program, utan har kört övningar som känts bra och där jag fått kontakt. Kör ofta dropset etc och många set/reps. Tror inte jag kan göra så mycket bättre faktiskt...
Kosten har varit bra för att kunna bygga (trodde jag). Det förvånar mig att jag inte gått upp i vikt med tanke på hur mycket jag ändå har ätit.
Du borde tränamer strukturerat och satsa på att öka i vissa övningar istället för att variera från pass till pass.Sen är det svårt att få utveckling om du inte har gått upp i vikt, bränna fett och bygga muskler funkar inte:)
nmanradnävna
2011-02-12, 13:57
Någon som minns vad en ganska nyligen gjord tråd kan ha hetat?
Var någon form av bok/text som handlade om nåt i stil med att vara superseriöst opti hela tiden inte är bra i längden eller liknande..
Har bläddrat igenom forumet men har verkligen inget minne alls vad tråden kan ha hetat
:eek: Nog för att kvinns skall vara kåta, glada och nöjda; men det där låter inte lättillfredställt direkt. Hmmm*jorgen* Förstår varför kvinnor gillar händiga män, som kan snickra/svetsa/skruva ihop ett och annat fiffigt åt dem...
hahah ^^
förresten behöver jag ingen händig man, jag har en egen borrmaskin och verktyg och skruvar upp mina hyllor själv tack :)
Dock behöver jag en man med körkort å bil (innan jag skaffat det själv), skulle nämligen behöva åka å skaffa en bänkskiva att sätta upp på väggen bredvid kokvrån.
Ett företag har visat intresse för att anställa mig som projektansvarig för kvalitetssäkring av FTTH projekt i bland annat Egypten och Milano. Saken är den att jag är rätt nöjd i Norge redan, men det här vore ett enormt jävla trestegshopp i karriären, men det känns för stort också samtidigt. Jag sitter och skakar som en blåmes av bara tanken =/
Dock behöver jag en man med körkort å bil (innan jag skaffat det själv), skulle nämligen behöva åka å skaffa en bänkskiva att sätta upp på väggen bredvid kokvrån.
När du väl själv skaffat det behöver du inte mannen längre? :D
Ett företag har visat intresse för att anställa mig som projektansvarig för kvalitetssäkring av FTTH projekt i bland annat Egypten och Milano. Saken är den att jag är rätt nöjd i Norge redan, men det här vore ett enormt jävla trestegshopp i karriären, men det känns för stort också samtidigt. Jag sitter och skakar som en blåmes av bara tanken =/
Mtp läget i Egypten lär du få fet lön om du placeras där.
Mtp läget i Egypten lär du få fet lön om du placeras där.
Projekten där verkar vara långt ifrån byggfas men ja det borde man ju hoppas på.
För mycket ansvar är dock det som skrämmer mig.
När du väl själv skaffat det behöver du inte mannen längre? :D
du lägger ihop ett å ett du! skarptänkt idag kwön! :D
von huff
2011-02-12, 14:56
Projekten där verkar vara långt ifrån byggfas men ja det borde man ju hoppas på.
För mycket ansvar är dock det som skrämmer mig.
Fast du har ju en fin chans där:)Personligen tror jag att man måste skita i rädsla för mera ansvar om man vill komma högre.De har ju iaf förtroende för dig
Fast du har ju en fin chans där:)Personligen tror jag att man måste skita i rädsla för mera ansvar om man vill komma högre.De har ju iaf förtroende för dig
En slutsats jag kan dra av det här är iaf att jag är en jävel på att glorifiera ett simpelt CV. Det är nog också en av anledningarna till att jag är nervös.
Blir möte i stockholm efter nästa jobbperiod, update kommer följa :)
du lägger ihop ett å ett du! skarptänkt idag kwön! :D
At least you're honest! :D
von huff
2011-02-12, 15:03
En slutsats jag kan dra av det här är iaf att jag är en jävel på att glorifiera ett simpelt CV. Det är nog också en av anledningarna till att jag är nervös.
Blir möte i stockholm efter nästa jobbperiod, update kommer följa :)
Vad tror du själv?Har du erfarenhet så att du klrar dig?
At least you're honest! :D
man kan inte skaffa eller hålla fast vid en karl bara för att han är praktisk att ha, även om det som sagt är - praktiskt. Det enda jag egentligen behöver en karl till är kärlek, ömhet å närhet :)
Jahapp, ska vi lägga ner hela projektet med middag på stan och ligga i en hyperventilerande hög ikväll? Vet någon hur länge ett ryggskott håller i sig?
Jahapp, ska vi lägga ner hela projektet med middag på stan och ligga i en hyperventilerande hög ikväll? Vet någon hur länge ett ryggskott håller i sig?
*klapa snel hest, badda ryggont*:(
man kan inte skaffa eller hålla fast vid en karl bara för att han är praktisk att ha, även om det som sagt är - praktiskt. Det enda jag egentligen behöver en karl till är kärlek, ömhet å närhet :)
As it should be!
ryggskott är ett väldigt luddigt begrepp, det går inte att svara på hur länge det tänkte hålla i sig. Ungefär somm att man inte kan veta hur länge en ledsen person tänkte vara ledsen :)
Du kanske kan styra om dagens projekt till att det lagas middag hemma hos dig och tittas på hyrfilm?
ryggskott är ett väldigt luddigt begrepp, det går inte att svara på hur länge det tänkte hålla i sig. Ungefär somm att man inte kan veta hur länge en ledsen person tänkte vara ledsen :)
Du kanske kan styra om dagens projekt till att det lagas middag hemma hos dig och tittas på hyrfilm?
Födelsedagsbarnet som ska bjudas på restaurang blir nog besviken. jag får ringa henne och ställa in min medverkan, och bjuda nån annan gång.
När brann det till då? En eller ett par dagar kan man nog ha ont iaf. Testa treo, kanske ihop med nån annan medikament typ ipren eller ibuprofen eller nåt och försök håll dig aktiv om det går. Med aktiv menas på benen och kanske en promenad, inte korpfotboll eller kullerbyttor.
Sen är det bara att hålla tummarna, ibland kan det släppa ganska snart.
Vad tror du själv?Har du erfarenhet så att du klrar dig?
I Norge är jag väldigt säker på vad jag gör, jag kan det jag gör riktigt bra också. Planerna var att starta egen firma i Norge inom en snar framtid.
Men konceptet är helt annorlunda i Sverige, bolaget har en helt annan planerad framdrift och arbetsmetod än den jag är van vid, en sämre enligt mig. Material och tillvägagångsätt är också helt annorlunda och då det gäller själva arbetet så blir det ungefär samma som att börja om från noll.
Enda fördelen jag ser just nu är att jag varit med om samma principer i Norge och varit med på diverse prövoprojekt hos många leverantörer, mycket trail and error erfarenhet.
Men som sagt, har inte ens träffat dom än.
Afternoon nap, here I come!
Andy.da.wohoo
2011-02-12, 15:25
God eftermiddag!
Hallå ja!
JimmyJoe
2011-02-12, 15:29
Nu sitter jag på ett tåg hem till norrland och har tråkigt. Hoppas på att någon kan skriva något roligt skämt eller så?
hello på er! nu drar jag, see ya laterz, baaaaai!
Nu sitter jag på ett tåg hem till norrland och har tråkigt. Hoppas på att någon kan skriva något roligt skämt eller så?
Lång tid kvar?
Vad sägs om att titta på Spartacus: Gods of the Arena Ep4 Beneath the Mask medans? Du kan titta i browsern och köra fullScreen
Gods of the Arena Ep 04 (http://rlstv.com/2011/02/12/spartacus-gods-of-the-arena-beneath-the-mask-season-1-episode-4/)
Då var det dags. :) Kostymen på och snart så ska grunden läggas inför kvällens sittning.
JimmyJoe
2011-02-12, 15:50
Lång tid kvar?
Vad sägs om att titta på Spartacus: Gods of the Arena Ep4 Beneath the Mask medans? Du kan titta i browsern och köra fullScreen
Gods of the Arena Ep 04 (http://rlstv.com/2011/02/12/spartacus-gods-of-the-arena-beneath-the-mask-season-1-episode-4/)
Ey.. ja, typ.. 3 timmar och tåget åker i snigelfart just nu. Alla vi som älskar sj klappar nu. *pinsam tystnad*
Ah, men nu kollar jag på 30rock.. värt att byta?
Ey.. ja, typ.. 3 timmar och tåget åker i snigelfart just nu. Alla vi som älskar sj klappar nu. *pinsam tystnad*
Ah, men nu kollar jag på 30rock.. värt att byta?
Kolla Gods of the Arena efter 30rock, du har tid :)
JimmyJoe
2011-02-12, 16:09
Kolla Gods of the Arena efter 30rock, du har tid :)
Hur långt är det? :P
Hur långt är det? :P
52 mins
Afternoon nap, here I come!
Det var najssssss!
Ushalingen!
Hade också en sån dröm, igår. Obehagligt!
I övrigt blev jag helt utmattad av dagens träningspass. Trots att det inte ser sådär fantastiskt jobbigt ut på pappret.
Nattljus
2011-02-12, 18:52
härligt med förkylning. not :smash:
näsan rinner som om den fick betalt för det, och en mild feber kommer och går. tror jag lägger mig och sover i tolv timmar eller så och hoppas det går över *rolleyes*
Hej mina vänner!
Hej, vän. :) *lite sen*
Jag har tråkigt. Hjälp :(
härligt med förkylning. not :smash:
näsan rinner som om den fick betalt för det, och en mild feber kommer och går. tror jag lägger mig och sover i tolv timmar eller så och hoppas det går över *rolleyes*
sova låter rätt skönt. Nattinatti nattljus.
http://articles.elitefts.com/wp-content/uploads/2011/02/JohnnyAnger-good-morning.jpg
tntballe
2011-02-12, 20:18
Hjälp, jag har beslutsångest, hur många reps ska jag göra i kommande marklyft?
Postat via en mobil enhet
Nattljus
2011-02-12, 20:29
bleh, jag kan inte sova. trött och sjuk, men inte sömnig. äsch.
vicarious
2011-02-12, 20:58
5-8! lagom :)
1-20. Det bygger bäst.
vicarious
2011-02-12, 21:01
jag tror vi va lite för sena. 10 och 17 är inte fy skam, lite för högt i mitt tycke men.
tntballe
2011-02-12, 21:02
jag tror vi va lite för sena. 10 och 17 är inte fy skam, lite för högt i mitt tycke men.
För mycket för mina lungor*spy*
Carolinew
2011-02-12, 22:03
Någon som varit på 24/7 i Göteborg?
Någon som varit på 24/7 i Göteborg?
Ja den på Kungsgatan. En vanlig 24/7 lokal fast med gruppträningslokal + lite kettlebells och ngt bälte bland grejerna. Har dock inte varit på någon gruppträning där, hållt mig till styrketräning.
Vill du veta något specifikt?
JimmyJoe
2011-02-12, 22:18
Någon mer som inte har ett liv ikväll?
JimmyJoe
2011-02-12, 22:23
vad är ett liv?
+ 1 (ikväll bara, annars är jag skitcool)
Vad händer?
Ikväll var det fan inte mycket action. Borde kanske egentligen bara vara glad över att jag har lite lugn och ro... men det är så förbannat tråkigt ensam :(
Precis tillbaka från Melodifestivalen i Scandinavium. Fantastiskt liv! :-)
woha!
precis tillbaka från melodifestivalen i scandinavium. Fantastiskt liv! :-)
+1
woha!
+1
Tjoho kolo! Var ett tag sen man titta in här, men nu var det dags!
Carolinew
2011-02-12, 22:50
Ja den på Kungsgatan. En vanlig 24/7 lokal fast med gruppträningslokal + lite kettlebells och ngt bälte bland grejerna. Har dock inte varit på någon gruppträning där, hållt mig till styrketräning.
Vill du veta något specifikt?
Jag undrar mest hur löpbanden ser ut... vilken typ det är. Hade mest tänkt ägna mig åt konditionsträning på 24/7 och sen köra styrkan på mitt vanliga gym, men om det är bra gymutrustning där med så är det ju ett plus!
Ikväll var det fan inte mycket action. Borde kanske egentligen bara vara glad över att jag har lite lugn och ro... men det är så förbannat tråkigt ensam :(
Eurosport 2 inatt, you wont be alone :)
Tjoho kolo! Var ett tag sen man titta in här, men nu var det dags!
tjena japan!
Doctor Snuggles
2011-02-12, 22:52
Du är nu officiellt 100% svensk.
tjena japan!
Hej hej Madame
Kto szwedem tu jest? Bo ja nie jestem. Pół polak, prosze pana!
Jag och Poxe! Rolig grej, vann ett par biljetter ikväll och knatade in. Ett jäkla arrangemang!
Jag och Poxe! Rolig grej, vann ett par biljetter ikväll och knatade in. Ett jäkla arrangemang!
hur vann du dem? vad var det för tävlig? Och varför vinner du jämt alla tävlingar?
Hax!
Haai! Vad händer? *popcorn*
inte så väldigt mycket... va händer själv...
Vad händer?
Rock Star på 5:an. Bra film men har sett den plus har den på DVD.. :|
Carolinew
2011-02-12, 23:58
Jag skulle vilja kunna trycka på en knapp så jag blev trött och kunde lägga mig och sova direkt. Helst så att det fungerade typ under hela dygnet, så kunde man gå och sova så fort man fick långtråkigt av någon anledning, och så slipper man sova när man inte känner för det.
Du skall inte se på Eurosport 2 inatt då Carro?
Carolinew
2011-02-12, 23:59
Du skall inte se på Eurosport 2 inatt då Carro?
Har inte den kanalen...
Hej Lellan!
Här händer inte mycket, vad händer hos dig?
not much. skulle ju tagit fram symaskinen ikväll men shit vad klockan blev. Tror du grannarna blir störda av att jag syr lite nu? :P
shadowfire
2011-02-13, 00:01
hur vann du dem? vad var det för tävlig? Och varför vinner du jämt alla tävlingar?
hahahha, "men ja, ja, ja e int bitter...".. :D
Renoverat och jobbat hårt sedan 10:00, men nu har jag brutit strömmen helt fel i kåken så det är kolsvart på toa och i badrum... får pissa på känn, A-moll = på golvet, D-dur = i toan. Dags o nanna, upp 08:00 och jobba 8-10 timmar till.
Hur mår bröna?
inte så väldigt mycket... va händer själv...
Int möe. "Il dolce far niente" (konsten att göra ingenting)
Rock Star på 5:an. Bra film men har sett den plus har den på DVD.. :|
Ägnat drygt 2 h till "eat pray love" och jag tror att det är vad kvinnor i 30 + förväntas göra, ätandes en fruktsallad väl medveten om B&J´s cookie dough i frysen. Pausade filmen, försökte gräva i glassen, helt fakking stenhård, krånglade i en kvart för att få loss en pytteskopa sen hade dvd stängt av sig och jag fick hoppa fram. The boring. Fruktsallad god dock! (keso, apelsin, banan, blandade röda blå bär). 3 byggartummar av 5.
Kanske skulle sett Rock star istället.
Doctor Snuggles
2011-02-13, 00:02
Kto szwedem tu jest? Bo ja nie jestem. Pół polak, prosze pana!
Slaviskan räddar dig inte.
FEPZ3HwOgbY
Int möe. "Il dolce far niente" (konsten att göra ingenting)
Ägnat drygt 2 h till "eat pray love" och jag tror att det är vad kvinnor i 30 + förväntas göra, ätandes en fruktsallad väl medveten om B&J´s cookie dough i frysen. Pausade filmen, försökte gräva i glassen, helt fakking stenhård, krånglade i en kvart för att få loss en pytteskopa sen hade dvd stängt av sig och jag fick hoppa fram. The boring. Fruktsallad god dock! (keso, apelsin, banan, blandade röda blå bär). 3 byggartummar av 5.
Kanske skulle sett Rock star istället.
Åh Ben&Jerry! Helt plötsligt smakade min kesellablanding väldigt äckligt i jämförelse... *drool*
hahahha, "men ja, ja, ja e int bitter...".. :D
^^ haha, näädå! Jag är faktiskt inte det, men ser att det såg ut så :P Jag är dock frågvis!!
Åh Ben&Jerry! Helt plötsligt smakade min kesellablanding väldigt äckligt i jämförelse... *drool*
jag har ätit beaburgare ikväll :cool:
dock är colan uppdrucken*cry*
Jag skulle vilja kunna trycka på en knapp så jag blev trött och kunde lägga mig och sova direkt. Helst så att det fungerade typ under hela dygnet, så kunde man gå och sova så fort man fick långtråkigt av någon anledning, och så slipper man sova när man inte känner för det.
Sån knapp har jag! Tack, nu blev jag tacksam för det. Alltid haft. Har dock svårt att få lust att gå och lägga mig, men somnar direkt jag är horisontell. Måste till mkt action då för att hålla mig vaken.
Hej Lellan!
Här händer inte mycket, vad händer hos dig?
Hej! :)
jo, det däringa "il dolce far niente", sötman av att göra ingenting. Is happening!
not much. skulle ju tagit fram symaskinen ikväll men shit vad klockan blev. Tror du grannarna blir störda av att jag syr lite nu? :P
Om de har barn el tentapluggar. :) Känner du dem?
Renoverat och jobbat hårt sedan 10:00, men nu har jag brutit strömmen helt fel i kåken så det är kolsvart på toa och i badrum... får pissa på känn, A-moll = på golvet, D-dur = i toan. Dags o nanna, upp 08:00 och jobba 8-10 timmar till.
Hur mår bröna?
U hard working man! *flex* Bröna har bakat sig väl, har flashat mig i baddräkt för Madame och där stannar the flash. Kanske en c-kupa, ska köpa bh i maj, blir intressant! *popcorn*
shadowfire
2011-02-13, 00:08
själv åt jag upp det sista av äppelpajen precis... whooops...
En tjejkompis tyckte synd om mig som har varit utan kök nu i 3 mån o bakade en paj med vaniljsås. Jag o kattskrälle har suttit på varsin sida om tallriken och lapat sås nu... godnatt kolo =)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.