Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
maaherra
2007-11-19, 23:37
Helvete, misstänker könis igen *gah!*
? Fill me in
maaherra
2007-11-19, 23:40
? Fill me in
Könssjukdom
Könssjukdom
Ta ett snack med Jense.
Könssjukdom
ja men vilken? och vad är dina symtom
maaherra
2007-11-19, 23:49
Ta ett snack med Jense.
Jense?
ja men vilken? och vad är dina symtom
Misstänker kondylom, börjat få lite sår. Började så för en polare innan det övergick till vårtor.
Hoppas, hoppas det bara är någon olämplig tvål eller något. Orkar inte med flera månader i celibat.
jag är så arg och ledsen... känner mig sviken och övergiven.
Han är så dum. jäkla idiot.
Kolo är din kompis, bara tala ut *cupid*
Jense?
Misstänker kondylom, börjat få lite sår. Började så för en polare innan det övergick till vårtor.
Hoppas, hoppas det bara är någon olämplig tvål eller något. Orkar inte med flera månader i celibat.
isch... lärde du dig inte efter första gången?.....just sayin...:Virro
jag är så arg och ledsen... känner mig sviken och övergiven.
Han är så dum. jäkla idiot.
Äsch. Skit i honom! Kom till hedemora, så kan vi ta ett tungt pass tillsammans :thumbup:
Jense?
Går säkert bra med Frida.B också. :)
maaherra
2007-11-19, 23:54
isch... lärde du dig inte efter första gången?.....just sayin...:Virro
Svårt att lära en gammal hund att sitta. Hade redan lagt ut 800kr på ett hotellrum, var ju tvungen att hålla kostnaderna nere lite *whistle*
Svårt att lära en gammal hund att sitta. Hade redan lagt ut 800kr på ett hotellrum, var ju tvungen att hålla kostnaderna nere lite *whistle*
som man bäddar får man ligga
maaherra
2007-11-19, 23:56
Går säkert bra med Frida.B också. :)
Hon verkar kunnig. Pratar kanske utifrån egna erfarenheter? ;)
*fniss*
F.ö. suger det med sömnproblem. *gah!*
maaherra
2007-11-19, 23:57
Ja, suck. Är väl bara ratta in pussytorrents och gardera sig inför några ev. torra månader.
Ja, suck. Är väl bara ratta in pussytorrents och gardera sig inför några ev. torra månader.
Kondom ? :MrT:
Visst suger det men bättre än inget..
maaherra
2007-11-20, 00:05
Kondom ? :MrT:
Visst suger det men bättre än inget..
Skämtar du? Har använt det en gång, aldrig mer igen.
Klamydia kostar ju bara 75kr att bota, och med tanke på vad kondom kostnaderna blir efter ett tag är det mer ekonomiskt att köra utan.
Klamydia kostar ju bara 75kr att bota, och med tanke på vad kondom kostnaderna blir efter ett tag är det mer ekonomiskt att köra utan.
Vad kostar det psyket att vara utan sex alldeles för länge?
Vad kostar AIDS att bota? Vad kostar det att göra en abort?
Det finns värre saker än klamydia och kondylom....Snacka om att tänka med kuken.
maaherra
2007-11-20, 00:07
Det finns värre saker än klamydia och kondylom....Snacka om att tänka med kuken.
I like livin' on the edge ya know :cool:
Skulle inte ens vilja kalla det för det. Snarare dumstridigt.
Typ aids, som ökade med 42% i Sverige förra året. Nej jag har ingen asbra källa på det, bara en tant ifrån ungdomsmottagningen.
Vad detta 42% innebär är väl en annan fråga. Var inte särskilt många år 2005, men det ökar iaf. I Göteborg har det spridits iaf, en kille född 85 blev diagnostiserade med aids förra året. Jättebra att vara bundis med barnmorskor :D Massa smaskig info.
Men sluta gnäll å njut av könisen då? *popcorn*
En udda fråga; är stekt lök osnällt mot magen? Så himla sugen.. ska jag .. eller inte.. :Virro
Typ aids, som ökade med 42% i Sverige förra året. Nej jag har ingen asbra källa på det, bara en tant ifrån ungdomsmottagningen.
Vad detta 42% innebär är väl en annan fråga. Var inte särskilt många år 2005, men det ökar iaf. I Göteborg har det spridits iaf, en kille född 85 blev diagnostiserade med aids förra året. Jättebra att vara bundis med barnmorskor :D Massa smaskig info.
Satan, det är en läskig ökning. Usch, kan inte ens sätta mig in i killens situation.
Satan, det är en läskig ökning. Usch, kan inte ens sätta mig in i killens situation.
Jag vill inte sätta mig på killen :(
:Virro
Jag vill inte sätta mig på killen :(
:Virro
Dina skämt är sjuka :P
Fettecke
2007-11-20, 00:13
hur mkt kostade kvinnan då?, nej... förlåt... jag kunde inte hindra mig själv där. =)
Dina skämt är sjuka :P
That's why I'm so loveable *cupid*
Ne men, det är lite scary. Kan vara skrämselpropaganda också, finns gott om sånt i vårt samhälle! "Sex leder till döden OMG" ungdomsmottagningen kanske är nya kyrkan? Sex innan äktenskap är syndigt och synden skall straffas. Straffet är döden och innan dess ska du f*n lida din buse genom att ha lite aids! MUHAHA..osv.
Mycket bra teorier när man är seg
maaherra
2007-11-20, 00:15
Skulle inte ens vilja kalla det för det. Snarare dumstridigt.
Ska jag vara objektiv så, ja. Men jag är sällan speciellt konsekvens tänkande.
För i helvete, lägg ner med den där propagandan. Blir fan skraj.
Ska låtsas som att jag aldrig läste det där.
Men sluta gnäll å njut av könisen då? *popcorn*
En udda fråga; är stekt lök osnällt mot magen? Så himla sugen.. ska jag .. eller inte.. :Virro
Är väl inte direkt så jag njuter av det, tycker det dock väger upp nackdelarna med kondom.
För i helvete, lägg ner med den där propagandan. Blir fan skraj.
Ska låtsas som att jag aldrig läste det där.
.
Annars finns det ett annat rätt så säkert, iaf i Sverige, säkert kort. Det är virgins!
Men hallå skit i smutsdoppadekuken, ska jag äta lök eller inte? Ni har full bestämmanderätt. Nå?
Är det bara jag, eller är adam tensta det bästa som hänt svensk hip hop på typ.. ja.. sjukt länge?
Men hallå skit i smutsdoppadekuken, ska jag äta lök eller inte? Ni har full bestämmanderätt. Nå?
Ät lök och andas på folk sen *cupid* Snälla?
Fettecke
2007-11-20, 00:18
varför funderar du ens, stoppa den i huvudet och svälj för guds skull!!!!! :smash:
=)
maaherra
2007-11-20, 00:18
hur mkt kostade kvinnan då?, nej... förlåt... jag kunde inte hindra mig själv där. =)
Om vi ser hotellrummet och kvinnan som en och samma utgiftspost så får vi ta 800kr/3 sex omgångar vilket gör att kostnaden blir ~267kr per gång ;)
Fettecke
2007-11-20, 00:19
Om vi ser hotellrummet och kvinnan som en och samma utgiftspost så får vi ta 800kr/3 sex omgångar vilket gör att kostnaden blir ~267kr per gång ;)
där har du orsaken till att hon bar sjukdom också =)
Är det bara jag, eller är adam tensta det bästa som hänt svensk hip hop på typ.. ja.. sjukt länge?
DU är bara.. det bästa som hänt svensk hip hop.. på sjukt länge. sorry. lyssnar inte på musik. vill minnas någon pstq dock?
Ät lök och andas på folk sen *cupid* Snälla?
Jag ska inte träffa folk. Är hemma för vård av sjukt barn + fått halsont. Lillgrabben är så himla pussig så för hans skulle är det nog bara bra om jag luktar skolgympa i munnen.
Smutsdoppskuken har talat å jag ska svälja. Brb.
Jag håller med, galet bra. Han håller, i mitt tycke, internationell klass. Vilket är ovanligt.
That's why I'm so loveable *cupid*
Ne men, det är lite scary. Kan vara skrämselpropaganda också, finns gott om sånt i vårt samhälle! "Sex leder till döden OMG" ungdomsmottagningen kanske är nya kyrkan? Sex innan äktenskap är syndigt och synden skall straffas. Straffet är döden och innan dess ska du f*n lida din buse genom att ha lite aids! MUHAHA..osv.
Mycket bra teorier när man är seg
Mela + http://www.getsmileyface.com/sm/sleep/schla01.gif = not a good combination :Virro
maaherra
2007-11-20, 00:20
Annars finns det ett annat rätt så säkert, iaf i Sverige, säkert kort. Det är virgins!
Aldrig!
Ät, det är ju skit gott!
Generellt sett tycker jag svensk hiphop suger, men Adam Tensta är faktiskt riktigt vass.
Mela + http://www.getsmileyface.com/sm/sleep/schla01.gif = not a good combination :Virro
Jo, allt blir så mycket roligare då *popcorn*
Aldrig!
Ne jaghåller. Fifan.
maaherra
2007-11-20, 00:21
Jag måste bli mer selektiv.
DU är bara.. det bästa som hänt svensk hip hop.. på sjukt länge. sorry. lyssnar inte på musik. vill minnas någon pstq dock?
baginboxfull?
Jo, allt blir så mycket roligare då *popcorn*
Du är iaf snällare när du är trött :thumbup:
Ah, men nu kan du kan du börja fynda här på kolo! :)
Du är iaf snällare när du är trött :thumbup:
Jag är inte lika bitter, det tar för mycket energi.
Eller så är det all glass som gjort att jag är på bra humör
maaherra
2007-11-20, 00:23
Ne jaghåller. Fifan.
Då ligger vi på samma våglängd där. Så vad säger du, ska du och ja.. ja du vet? Jag lovar att använda kondom.
Får be om ursäkt, misstog ditt inlägg för att vara skrivet av ->
Ät, det är ju skit gott!
som nu har talat. Eftersom jag är ett mähä utan egen vilja och tre nu svarat jakande kan ni räkna med att det slinker ner. Tack för omtanken. :)
maaherra
2007-11-20, 00:25
Ah, men nu kan du kan du börja fynda här på kolo! :)
:D
En avdelning med kontaktannonser kanske vore något för kolozzeum?
Då ligger vi på samma våglängd där. Så vad säger du, ska du och ja.. ja du vet? Jag lovar att använda kondom.
Pfft. Jag sysslar inte med kondomer eller desperata pojkar med könsjukdomar :D
Du sysslar bara med extremt fina pojkar :thumbup:
Jag har intalat mig själv att utan påvisad könssjukdom ingen aids so im good
En avdelning med kontaktannonser kanske vore något för kolozzeum?
Det finns en pm-funktion. Krampus kanske vet var det finns något billigt på rea, det skadar aldrig att fråga iaf. :thumbup:
Du sysslar bara med extremt fina pojkar :thumbup:
Fina vill jag väl inte påstå att alla är :MrT: *kissass* JK
Fina vill jag väl inte påstå att alla är :MrT: *kissass* JK
*slap* :D
maaherra
2007-11-20, 00:28
Återigen ligger vi på samma våglängd där, så vad säger du? :Virro
Jag har intalat mig själv att utan påvisad könssjukdom ingen aids so im good
Är det ett krav för hiv-positiva att vara bärare av könssjukdomar? :confused:
Återigen ligger vi på samma våglängd där, så vad säger du? :Virro
Hur gammal är du? *popcorn*
Jag håller med, galet bra. Han håller, i mitt tycke, internationell klass. Vilket är ovanligt.
DÅ är jag inte ensam. Vilket jag iofs inte trodde heller.
Väntar spänt på hans fullängdare. Sen ska nog hiphopsverige få sig en pungspark av mig. *kaboom*
maaherra
2007-11-20, 00:30
Det finns en pm-funktion. Krampus kanske vet var det finns något billigt på rea, det skadar aldrig att fråga iaf. :thumbup:
Hehehehe :laugh:
maaherra
2007-11-20, 00:31
Hur gammal är du? *popcorn*
Gammal nog för att du inte ska behöva oroa dig för barnarov; 21 år.
Scandic Hotell? *whistle*
hmm.. Dig har jag ju ingen nytta av. Du är inte tillräckligt gammal för att det ska bli häftigt. Och du är inte född på -90talet så den tävlingen vinner jag inte :D
Ja, din mamma hörde av sig. :)
Mmmmm... Gential warts :P
maaherra
2007-11-20, 00:34
DÅ är jag inte ensam. Vilket jag iofs inte trodde heller.
Väntar spänt på hans fullängdare. Sen ska nog hiphopsverige få sig en pungspark av mig. *kaboom*
Själv väntar jag på 2Pacs reinkarnation, borde väl komma snart.
Har ni fikat?
Jag gillar den här versen när jag är lite deppig.
Feels nice and still
Good thing about brown is it always will
It's easy, no-one blames you
It's that world out there that's fucked you
You're no less of a person and if God exists
He still loves you
Just remember that - the more you sink the further back from that brink
Maybe you've lifetime scars and you think tattoos might be more fitting
But who's picking?
Searching for yourself you find demons
Try and be a freeman and grasp that talisman
Cos your the same as I am
We all need our fellow man
We all need our samaritan.
Maybe I'm better looking than you tho
Maybe I've got more dough - but am I happier... no.
Nog för att pappa börjar bli till åren, men även om hon erbjuder dig en massa stålar så är du värd något bättre än att sälja din kropp Krampe.. :( Just say no! (fast jag vet att det kan vara svårt till en sån pärla som min kära mor...*cupid* )
maaherra
2007-11-20, 00:36
hmm.. Dig har jag ju ingen nytta av. Du är inte tillräckligt gammal för att det ska bli häftigt. Och du är inte född på -90talet så den tävlingen vinner jag inte :D
Är det inte lite falsk marknadsföring då att ha "Tänder på allt" som text på sin avatar? :smash:
Nog för att pappa börjar bli till åren, men även om hon erbjuder dig en massa stålar så är du värd något bättre än att sälja din kropp Krampe.. :( Just say no! (fast jag vet att det kan vara svårt till en sån pärla som min kära mor...*cupid* )
Om hon liknar dig det minsta, så är hon het! :thumbup:
Är det inte lite falsk marknadsföring då att ha "Tänder på allt" som text på sin avatar? :smash:
Bättre att vara ärlig å säga som du "jag har en könis, nån som är sugen - jag bjuder?" :D
maaherra
2007-11-20, 00:38
Mmmmm... Gential warts :P
Gential warts? Vad betyder det? Är inte ironisk nu. Har fan ingen aning.
Könsvårtor :D. Satan, jag som ska äta snart... Fyfan *cry*
Stavfel: genital warts :thumbup:
Om hon liknar dig det minsta, så är hon het! :thumbup:
Naaw, lite smör till löken.. :)
Dålig stil att hon inte bifogade bild iaf..
Könsvårtor.
Edit:För sen
maaherra
2007-11-20, 00:39
Bättre att vara ärlig å säga som du "jag har en könis, nån som är sugen - jag bjuder?" :D
Precis, dessutom lyder inte kondylom (som jag misstänker) under smittskyddslagen. Så juridiskt är jag säker!
Hade varit jobbigt att ligga med allt jag tänder på, då hade jag inte haft tid till något annat :(
maaherra
2007-11-20, 00:40
Könsvårtor :D. Satan, jag som ska äta snart... Fyfan *cry*
Stavfel: genital warts :thumbup:
Det är bara att söka upp den här sidan på tråden när du inleder dieten nästa gång :D
Har ni fikat?
Jag gillar den här versen när jag är lite deppig.
Feels nice and still
Good thing about brown is it always will
Maybe I'm better looking than you tho
Maybe I've got more dough - but am I happier... no.
Det här är en fin bit annars.
In the darkest hole, youd be well advised
Not to plan my funeral before the body dies..
Come the morning light, its a see through show
What you may have heard and what you think you know...........
Let the sun never blind your eyes
Let me sleep so my teeth dont grind
Hear a sound from a voice inside
Sure to play a part, so you love the game
And in truth your lies become one and same.
I could set you free, rather hear the sound
Of your body breaking as I take you down...
Let the sun never blind your eyes
Let me sleep so my teeth dont grind
Hear a sound from a voice inside
Not to plan my funeral before the body dies, yeah..
Precis, dessutom lyder inte kondylom (som jag misstänker) under smittskyddslagen. Så juridiskt är jag säker!
Du behöver inte berätta för någon menar du? Såå.. därför berättar du? Här? I kombination med ragg..? Hm.. udda. Men jag säger inte att det inte kan fungera. Du får väl hålla oss uppdaterade. Eller så väntar vi tills nästa kolloperson outar sin kondylom.. :)
maaherra
2007-11-20, 00:42
Hade varit jobbigt att ligga med allt jag tänder på, då hade jag inte haft tid till något annat :(
Därför är det bra att jag bjuder på en könis, då får du ju ett break några månader.
Därför är det bra att jag bjuder på en könis, då får du ju ett break några månader.
Ofta jag vill ha ett break i några månader. Vad tror du om mig? Att jag har underarmar av stål? *slap*
maaherra
2007-11-20, 00:44
Du behöver inte berätta för någon menar du? Såå.. därför berättar du? Här? I kombination med ragg..? Hm.. udda. Men jag säger inte att det inte kan fungera. Du får väl hålla oss uppdaterade. Eller så väntar vi tills nästa kolloperson outar sin kondylom.. :)
Nej, jag behöver inte berätta för någon. Oetiskt kanske, men inte olagligt.
Jag ska hålla er postade med progressen av könisen, kanske posta lite bilder också?
maaherra
2007-11-20, 00:45
Ofta jag vill ha ett break i några månader. Vad tror du om mig? Att jag har underarmar av stål? *slap*
Jag förutsatte att du likt mig kör högreppare på underarmarna, utifall lixom :D
Jag förutsatte att du likt mig kör högreppare på underarmarna, utifall lixom :D
pfft, du är likställd med en virgin just nu. Sånt där läskigt som man inte gärna vill beblanda sig med. :D
Alltså det här citatet ovan låter jättekonstigt.. särskilt i kombination med detta citat av herr Krampe:
Jag tror jag har klamydia i underarmarna
wtf är det med könisar å underarmar? :confused:
maaherra
2007-11-20, 00:47
pfft, du är likställd med en virgin just nu. Sånt där läskigt som man inte gärna vill beblanda sig med. :D
Jag återkommer om några månader!
Det här är en fin bit annars.
Not to plan my funeral before the body dies..
Come the morning light, its a see through show
What you may have heard and what you think you know...........
Not to plan my funeral before the body dies, yeah..
Ibland undrar jag varför texter blir bättre när dom handlar om döden, droger, eller random deprimerande sak.
Finns det en liten emo-romantiker i oss alla?
Btw, så gillar jag snoop dogg:Virro
Alltså det här citatet ovan låter jättekonstigt.. särskilt i kombination med detta citat av herr Krampe:
var får man kramp om man måste tillfredställa sig själv för att man inte vill smitta någon annan?
maaherra
2007-11-20, 00:49
Han kanske har en muterad variant som klarar av att sprida sig dit?
Jag återkommer om några månader!
Har du blivit äldre då med? Annars kan du vänta några år :D Fast då vill jag ha lammkött.
var får man kramp om man måste tillfredställa sig själv för att man inte vill smitta någon annan?
Hm.. Musen? :confused:
nährå, tror jag fattar.. nu vet vi iaf vilka som riskerar håriga handflator
Skämten är på hög nivå idag.
.
maaherra
2007-11-20, 00:51
Ibland undrar jag varför texter blir bättre när dom handlar om döden, droger, eller random deprimerande sak.
Dom får ju genast en allvarligare innebörd och därav mer substans. Andra centran i hjärnan som aktiveras gentemot glada texter.
Själv är jag mer åt Justin Timberlake ;) Och inte att förglömma Mozart och OneRepublic.
Hm.. Musen? :confused:
nährå, tror jag fattar.. nu vet vi iaf vilka som riskerar håriga handflator
musarm
Själv är jag mer åt Justin Timberlake ;)
Det var egentligen inte hotellrummet som kostade 800 va? :MrT:
maaherra
2007-11-20, 00:53
Har du blivit äldre då med? Annars kan du vänta några år :D Fast då vill jag ha lammkött.
Ingen fara, jag har rökt tidigare så ser lite äldre ut än jag är. Kan fixa falskleg också om det känns bättre? :D
Allt Snoop-dogg säger är sant.
Nu går jag och lägger mig och det är Melas fel.
maaherra
2007-11-20, 00:54
Skämten är på hög nivå idag
.
.
Du har precis lika låg humor som mig.
Dom får ju genast en allvarligare innebörd och därav mer substans. Andra centran i hjärnan som aktiveras gentemot glada texter.
Själv är jag mer åt Justin Timberlake ;) Och inte att förglömma Mozart och OneRepublic.
Skulle inte Justin Timerlake sjunga så satans högt (för högt för sitt eget bästa) hade han vart grym.
We'll miss you a whole lot *cupid* Sleep tight! *kissass*
maaherra
2007-11-20, 00:54
Det var egentligen inte hotellrummet som kostade 800 va? :MrT:
Vad antyder du nu? Att jag är gay?
Ja, vi skyller allt på Mela. Å när du gått håller vi fin hög nivå bara för att retas lite busigt sådär kräjsy.
äh.. slut på lök gonatt
Ja!
Ff9eIpeS-Xw
maaherra
2007-11-20, 00:56
Skulle inte Justin Timerlake sjunga så satans högt (för högt för sitt eget bästa) hade han vart grym.
Ja, han sjunger i ganska höga och ljusa tonarter. Men det är hans stil. Musiken är skön att dansa till.
Dock skulle han varit nada utan Timbaland. En av mina andra idoler (som producent då).
Ingen fara, jag har rökt tidigare så ser lite äldre ut än jag är. Kan fixa falskleg också om det känns bättre? :D
*slap* Gammal rökare? Hårig tunga osv? *spy*
Vad antyder du nu? Att jag är gay?
Nej, att det var tjejen som kostade 800:- *slap*
Ja!
http://http://www.youtube.com/watch?v=JW-3mIaajWM
Religion.
maaherra
2007-11-20, 00:59
*slap* Gammal rökare? Hårig tunga osv? *spy*
Nej då, jag är fräsch numera. Borstar till och med tänderna en gång per full måne.
Nej då, jag är fräsch numera. Borstar till och med tänderna en gång per full måne.
Jag börjar få slut på dryga dissar :( Jag är nog för snäll egentligen.
maaherra
2007-11-20, 01:00
Nej, att det var tjejen som kostade 800:- *slap*
Jag betalar inte för sex, snarare så jag får betalt :cool:
http://http://www.youtube.com/watch?v=JW-3mIaajWM
Religion.
Video no longer avajliblöö :/
maaherra
2007-11-20, 01:01
Jag börjar få slut på dryga dissar :( Jag är nog för snäll egentligen.
VICTORY! Mwahahahaha.
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Åh herregud. Det var skönt att skratta lite.
"Du får en 20 om du skyndar dig på lite?/torkar upp efter dig?"
Nä gott folk. Nu ska jag hångla upp kudden i brygga. gonatt
maaherra
2007-11-20, 01:08
"Du får en 20 om du skyndar dig på lite?/torkar upp efter dig?"
Nä gott folk. Nu ska jag hångla upp kudden i brygga. gonatt
Ja, det ska då till pengar innan jag gör något sådant :D
Här har du något vackert att sussa till, en av världens vackraste kompositioner någonsin, Mozart - Pachabel Canon
qRKZBZKOFh4
maaherra
2007-11-20, 01:08
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Åh herregud. Det var skönt att skratta lite.
Kul att mitt sexliv roar någon ;)
Kul att mitt sexliv roar någon ;)
Nu ditt icke-existerande sexliv?
maaherra
2007-11-20, 01:16
Nu ditt icke-existerande sexliv?
Jag är ren fram tills motsatsen bevisats.
Här har du något vackert att sussa till, en av världens vackraste kompositioner någonsin, Mozart - Pachabel Canon
mog1 att sno från coolio...
jäklar vad ni skriver.
Regus:
http://hogtalaren.blogspot.com/2007/11/its-his-cool-and-he-cant-take-it-off.html
Tricklev
2007-11-20, 01:17
Era omoraliska äckel.
maaherra
2007-11-20, 01:18
mog1 att sno från coolio...
Coolio? Va?
maaherra
2007-11-20, 01:18
Era omoraliska äckel.
Tur att man har bra etik iaf!
Tricklev
2007-11-20, 01:21
Jag vill inte gå o lägga mig, måste plugga nonstop i hela veckan, vill inte. =/
maaherra
2007-11-20, 01:22
Life's a bitch
Ska jag komma och läsa en saga? :)
jäklar vad ni skriver.
Regus:
http://hogtalaren.blogspot.com/2007/11/its-his-cool-and-he-cant-take-it-off.html
ah, scratch är praoelev?
Baning on the system
1lgptKw3MUk
Fin blogg btw.
Tricklev
2007-11-20, 01:25
Ska jag komma och läsa en saga? :)
Ja, du har ju bil, kom hit o läs en saga.
maaherra: Japp, men bara 2 veckor sedan är jag fri ifrån studier för ett tag.
Ja, du har ju bil, kom hit o läs en saga.
Sånt meck att köra till Masthugget dock... Aldrig kört bil dit. *gah!*
ah, scratch är praoelev?
Baning on the system
1lgptKw3MUk
Fin blogg btw.
Ja, han har fått hoppa in som prao.
Bloggen är vad den är. VI skriver för sällan. Det har mest varit på testnivå. Men vi funderar på att skaffa fler skribenter och kanske en .com-adress. Sen kan det nog bli bra.
Edit: Intresserad förresten?
Tricklev
2007-11-20, 01:27
Sånt meck att köra till Masthugget dock... Aldrig kört bil dit. *gah!*
Bara att köra till Stigbergstorget, sedan är det en backe upp, så är man framme. *popcorn*
Bara att köra till Stigbergstorget, sedan är det en backe upp, så är man framme. *popcorn*
Alltså Götatunneln, upp Järntorget, vänster och upp för satanabacken, eller fortsätter man längs med hamnen?
Tricklev
2007-11-20, 01:30
Alltså Götatunneln, upp Järntorget, vänster och upp för satanabacken, eller fortsätter man längs med hamnen?
Nu vet jag inte vilken backa "satanabacken" menar, men ja, du svänger upp till en backe, passerar gamla Bengans (om du känner till det.. ;) ), sedan så är det bara att rikta sig in emot kyrkan och köra upp för ännu en backe.
Nu vet jag inte vilken backa "satanabacken" menar, men ja, du svänger upp till en backe, passerar gamla Bengans (om du känner till det.. ;) ), sedan så är det bara att rikta sig in emot kyrkan och köra upp för ännu en backe.
Ah then I know.
Eller ja. Följer man spårvagnen eller fortsätter förbi Sjöfartsmuseet?
Tricklev
2007-11-20, 01:34
Ah then I know.
Eller ja. Följer man spårvagnen eller fortsätter förbi Sjöfartsmuseet?
Du svänger höger kort efter Sjöfartsmuseet, (ligger ju precis vid bengans;)), sedan svänger man vänster upp för den första backen man ser, sedan är man framme, i stort sätt.
Du svänger höger kort efter Sjöfartsmuseet, (ligger ju precis vid bengans;)), sedan svänger man vänster upp för den första backen man ser, sedan är man framme, i stort sätt.
Svänger jag höger efter sjöfartsmuseet kommer jag ju ner till hamnen igen. zomg jag är för lite i de delarna av gbg :(
"A poor little baby child(Tricklev) is born
In the ghetto
And his mama cries
cause if there's one thing that she don't need
It's another hungry mouth to feed
In the ghetto"
Tricklev
2007-11-20, 02:07
Mycket bra låt tuben
zmVFnhO3A98
Jag är väll iofs inte född i något ghetto. ;)
Coolio? Va?
Han den där mozart har ju snott beatet rakt av typ... *rolleyes*
tP1PXRiVoJw
maaherra
2007-11-20, 02:21
Han den där mozart har ju snott beatet rakt av typ... *rolleyes*
Ja, han har väl aldrig varit direkt känd för att vara kreativ.
Tricklev
2007-11-20, 02:22
Är det möjligtvis en av dom bästa låtarna någonsin?
JxzJAF1BxP4
Tricklev
2007-11-20, 02:28
Ja, dom är båda lite av busar, Merle har ju spenderat mer än ett par nätter i fängelset, så att säga.
Nu är uppgiften klar.... phew... Godnatt kolo.
Mycket bra låt tuben
Jag är väll iofs inte född i något ghetto. ;)
Du missade mitt skämt :(
Mela sa att hon var för lite i "dom delarna av stan" och med tanke på att hon är moderat så talar hon ju självklart om ghettot :D
Du missade mitt skämt :(
Mela sa att hon var för lite i "dom delarna av stan" och med tanke på att hon är moderat så talar hon ju självklart om ghettot :D
lol Masthugget är mer överklass än vad Partille är :Virro Iaf den delen av partille som jag bor i.
Han den där Tricklev är sån brat *grr*
Tricklev
2007-11-20, 02:40
lol Masthugget är mer överklass än vad Partille är :Virro Iaf den delen av partille som jag bor i.
Han den där Tricklev är sån brat *grr*
Uppväxt med ensam stående mamma o har 4a syskon, är jag en brat så är alla en brat, ditt överklass-svin.
maaherra
2007-11-20, 02:43
Sover ni göteborgare aldrig?
Uppväxt med ensam stående mamma o har 4a syskon, är jag en brat så är alla en brat, ditt överklass-svin.
:laugh: puss påre..
Tricklev
2007-11-20, 02:45
:laugh: puss påre..
*cupid*
Tur att det inte var en ensam liggande mamma...
:/
Tricklev
2007-11-20, 02:50
Tur att det inte var en ensam liggande mamma...
:/
=/
Tricklev
2007-11-20, 02:53
yfjqk4tmRWo
Så jävla dålig... men ändå...
:ike
Yiehoo jag har fått frigång på prov två veckor så nu kan man sitta vid internet mer än 30 min per dag.
Och så en sak till. Låna inte tjejens bowlingklot.
http://hotimg2.fotki.com/a/201_68/46_195/th_pwnzored.gif
Avslutar kvällen med en gammal Ebba klassiker.
q4FV6DAoonM
Godnatt.
Who am i kidding?
Kommer inte kunna sova på ett bra tag än...
Yiehoo jag har fått frigång på prov två veckor så nu kan man sitta vid internet mer än 30 min per dag.
frigång ifrån vad?
frigång ifrån vad?
Hehehe damn, det tänkte jag inte på :D
Typ fyll i den streckade linjen ..............
Hehehe damn, det tänkte jag inte på :D
Typ fyll i den streckade linjen psyket
har jag rätt eller har jag rätt
überstarken
2007-11-20, 04:53
Sicket fölk...
Snart iväg till jobbet...
Börjar 7 och slutar inte förrän 21.30 idag... puh, vi får se hur mycket människa det är av mig ikväll...
Daniiiel
2007-11-20, 06:52
Just hemkommen från första dagen på jobbet. Nattskift är ju fan asnice!
missade tåget, det blir en pluggahemmadag, ovärt att inte hinna dit förns 10:00 iallafall :/
:thumbup:
Alfred Nobel
2007-11-20, 08:26
missade tåget, det blir en pluggahemmadag, ovärt att inte hinna dit förns 10:00 iallafall :/
:thumbup:
Bittert! Fast det finns mer mat hemma *whistle*
Åh vad skönt med sovmorgon! *cupid*
Börjar inte förens om 50min, älskar sådana här mornar
Psychological
2007-11-20, 10:11
Åh vad skönt med sovmorgon! *cupid*
Börjar inte förens om 50min, älskar sådana här mornar
Åh vad skönt det är att gå upp 5 på morgonen !
Vafan strömavbrott igen på jobbet, hände senast i fredags. Spännande.
(jag har laptop och är immun).
Åh vad skönt det är att gå upp 5 på morgonen !
http://www.musicbay.se/ao/bilder/jaeintebitter300x200.jpg
champion
2007-11-20, 15:20
Jag mår *spy*
Vill bli frisk nu!!!
Vad jag klagar mycket :D Mår lite bättre nu hehe
What happened to just fallin in love with a nigga with a bus pass?
Funderar på att söka till brandman nu efter att ha varit på en föreläsning som räddningstjänsten höll. Verkar skoj med 2 dygns arbete i veckan och ledigt däremellan.
Funderar på att söka till brandman
brandmän är sexeh! do you need any more motivation? :Virro
http://s2.photobucket.com/albums/y41/Freefreq/Firefighter/images/firefighter15.jpg
*drool* *cupid*
please, giefv.
maaherra
2007-11-20, 18:05
Ja jävlar, helt plötsligt framstår brandman som drömyrket!
[
Alla män i uniform är väl *drool* ?
Handcuff
2007-11-20, 18:08
Inkluderar det kassabiträdet på McDonalds?:D
Inkluderar det kassabiträdet på McDonalds?:D
Ja, ohja! Eller inte :D
Tänkte mer... typ..militärer, poliser ( :naughty: ) brandmän, lumpenpojkar..
i stort sett, ja *popcorn*
fan va sweet du kommer ha det på jobbet sen då.... *drool* man kanske skulle bli polis. ;)
maaherra
2007-11-20, 18:11
Du nobbar mig och tycker om lumpenpojkar?
Bah, inte undra på att evolutionen går åt fel håll.
i stort sett, ja *popcorn*
fan va sweet du kommer ha det på jobbet sen då.... *drool* man kanske skulle bli polis. ;)
Fatta va nice jag kommer ha det *drool*
Ungefär som att gå på krogen och fastna utanför hos krogvakten :Virro
Handcuff
2007-11-20, 18:11
Finns det något pojkaktigare än lumpenpojkar? Totalt insnöade på allt med lumpen att göra och luktar fotjuice *spy*
mmmmm lumpenpojkar.... :naughty:
Va längesen lumpenpojkar va hett iofs, det va spännande närman va 3-4 år yngre än dem. Nu är jag..äldre än dem.
Right on
http://img110.imageshack.us/img110/7016/perssonak0.jpg (http://imageshack.us)
Right on
http://img110.imageshack.us/img110/7016/perssonak0.jpg (http://imageshack.us)
:laugh:
maaherra
2007-11-20, 18:14
mmmmm lumpenpojkar.... :naughty:
Kvinnor, kvinnor. Nazister då? Dom har ju också militäruniform, vissa iaf.
maaherra
2007-11-20, 18:15
Va längesen lumpenpojkar va hett iofs, det va spännande närman va 3-4 år yngre än dem. Nu är jag..äldre än dem.
Du uttryckte väl en önskan om barnarov igår? :D
Du uttryckte väl en önskan om barnarov igår? :D
Mja, nu är det bara typ 1-2 år yngre, inte tillräckligt. Jag måste bli gammal kärring innan lumpenpojkar är hett igen.
maaherra
2007-11-20, 18:18
Mja, nu är det bara typ 1-2 år yngre, inte tillräckligt. Jag måste bli gammal kärring innan lumpenpojkar är hett igen.
Ja, det som väntar på nå gott....
Ja, det som väntar på nå gott....
Väntar alltid för länge :D
maaherra
2007-11-20, 18:21
Väntar alltid för länge :D
Så sant så, nu får det fan bli helg :D
tntballe
2007-11-20, 18:23
Så sant så, nu får det fan bli helg :D
varför då? har ju bara varit ledig i 2 dagar, dumt o förstöra det med en helg.
maaherra
2007-11-20, 18:26
varför då? har ju bara varit ledig i 2 dagar, dumt o förstöra det med en helg.
Dumt för dig, jag har viktiga saker för mig ihelg.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Damirs tråd försvann innan jag hann plocka citat från den.
Vill minnas en rad ungefär som följer:
"Vi tog reda på allt om hans syrra. Vi frågade om vi fick ha sex med henne. Vi ägde honom."
Roligaste inlägget evah!
Tricklev
2007-11-20, 19:02
skaparn: +1, skulle precis svara och sno citat, när den plockades bort, den hade ju potentiall att bli månadens bästa tråd, men inte på det sättet som Damir hade tänkt sig.
******...klart damir ägde den andra killen...
En gång aegde han mig också...och min mamma... :/
mangemani
2007-11-20, 19:37
stötte på uno från tv serien rederiet idag.
blev lite snopen när jag och en kompis var ute och sandade och en balkong dörr öppnades och han då kom ut för att röka.
första man frågade var om han var uno från rederiet,han svarade ja med en mycket le ton(tja,det är väl det han får höra hela tiden "är det du som är den där uno",så jag förstår om han är lite le på att få höra den frågan).ställde sen en helvetes massa andra frågor om serien.
Handcuff
2007-11-20, 19:47
skaparn: +1, skulle precis svara och sno citat, när den plockades bort, den hade ju potentiall att bli månadens bästa tråd, men inte på det sättet som Damir hade tänkt sig.
Fu c k....har jag missat ännu en höjdartråd :(
Jag blir galen, en hårdrocks låt som går såhär
Wa a a a aa
med hård betoning på a:erna
Vad heter den ?
Wa a a a aa
Vad heter den ?
Älskar lyrics! :hbang:
Älskar lyrics! :hbang:
Allt jag kommer ihåg :(
Är en rätt hes skrikig röst, känd låt
Tricklev
2007-11-20, 19:58
Wa a a a aa
Vad heter den ?
:laugh:
Var då den sämsta förklaringen jag hört på längre, du minns inget utav texten? :D
Ne, dåligt närminne, hörde den på tv nyss och kom på vilken cool låt de är.
Come on people! *popcorn*
Förresten, kan det vara Disturbed: Down with the sickness?
Zzak8Gq3KO0
Jag älskar dig prankie
Haha, jag är bäst på gissa låtar. :laugh:
Trädmannen:
http://www.snabbstart.com/film/3c2ca1ea5c
Trädmannen:
http://www.snabbstart.com/film/3c2ca1ea5c
:eek: vad fan är det? en parasit? super.. hudcancer?
Kan vara fake...
Regus/tråkmåns.
Kan vara fake...
Regus/tråkmåns.
jo den tanken slog mig också. men vafan.. värre saker kan ju drabba en liksom ;p
Jag tror att se ut som ett träd nog ligger ganska högt på min "värsta saker som kan hända" topplista. All rökning kan du glömma och att mysa med ljus är också borta. För att inte tala om termiter och fåglar som vill boa ;)
Jag tror att se ut som ett träd nog ligger ganska högt på min "värsta saker som kan hända" topplista.
haha ;p på tal om mysko åkommor så såg jag en dokumentär för nåt år sen som handlade om en kille vars hud inte hade något fäste vid musklerna eller whatever. huden lossnade så fort man rörde vid honom, och han var tvungen att vara invirad i bandage hela tiden... hans morsa bytte bandage varje kväll och huden följde med i bytet *spy* på vissa ställen var det bara ett öppet sår liksom.
ingen intim kontakt, kan inte ha på sig kläder som skaver, kostant ont, öron, näsa, läppar och fingrar helt bortskavda.. och garanterat död av hudcancer typ. fyfan. det är nog min värsta mardröm... tur att man föds med den sjukdomen *rolleyes*
http://blog.wfmu.org/freeform/2007/03/missionary_enco.html
Jo den sjukdomen verkar lite overkill kanske. Att födas som ett litet kolli kan inte heller vara roligt, med någon brutal hjärnskada.
haha. Blockad av Mela.
Diskutera politik ftw :D
haha. Blockad av Mela.
Diskutera politik ftw :D
Är förbannat trött på att alltid få argumentera mot hjärntvättade människor.
Alltid!
Bara för att man är politiskt aktiv vill man inte alltid diskutera politik. Men det verkar inte folk fatta.
Handcuff
2007-11-20, 21:24
Alltid!
Bara för att man är politiskt aktiv vill man inte alltid diskutera politik. Men det verkar inte folk fatta.
Kan kräkas för mindre.
Alltid!
Ja, jag är hjärntvättad för jag inte är dödens liberal. Självklart.
Men som jag skrev
Andreas säger:
Du är typ sovjetisk kommunist fast åt andra hållet
Andreas säger:
orka diskutera
Edit: sluta grina, då får du inte ligga på lördag.
Men som jag skrev
Andreas säger:
Andreas säger:
orka diskutera
Dina argument är som tagna ur det som socialdemokraterna har lärt oss att tycka och tänka ur skolan. Är du medveten om att socialdemokratin har styrt vad du har fått lära dig i skolan? Du argumenterar precis som samhällsböckerna i högstadiet.
Tricklev
2007-11-20, 21:31
Mela, ignorera tönten nu, jag kan trösta dig, np, kom hit så inspekterar vi min säng.
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/11/funny-pictures-pillow-inspection.jpg
Mela, ignorera tönten nu, jag kan trösta dig, np, kom hit så inspekterar vi min säng.
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/11/funny-pictures-pillow-inspection.jpg
:laugh: ne jag klarar mig ;)
Fatalist
2007-11-20, 21:32
Kan inte någon sammanfatta damirs tråd? :(
Hjälp regus!!11!!
Vad heter den eminem låten där dr. dre är med och är eminems "conscience"?
I now declare PEACE! John Lennon skickar en julhälsning!
s8jw-ifqwkM
Alltid!
hjärntvättade? i vilket avseende var denne person hjärntvättad?
Dina argument är som tagna ur det som socialdemokraterna har lärt oss att tycka och tänka ur skolan. Är du medveten om att socialdemokratin har styrt vad du har fått lära dig i skolan? Du argumenterar precis som samhällsböckerna i högstadiet.
Ja, visst är det underbart?
Edit igen: Som sagt. Sluta tjaffsa, det har slutat vart givande sen länge. Jag bjuder på fyllekäk om vi springer in i varandra på lördag. Deal?
Hjälp regus!!11!!
Guilty conscience
God i suck =D
Tricklev
2007-11-20, 21:35
Hjälp regus!!11!!
wBJnfel2428
Edit: O han är inte Eminems "conscience", dom är båda "consience", fast för andra personer.
Handcuff
2007-11-20, 21:36
Kan inte någon sammanfatta damirs tråd? :(
+1. plis
+1. plis
Jak är starkast, störst och bäst. Slut.
Den tråden går inte att sammanfatta med några få rader. Den ska man läsa i sin helhet, ungefär som ett stort litterärt verk. Ingen skulle be om en snabb sammanfattning av Sara Lidmans alla romaner om det strävsamma livet i Västerbottens obygd. Varje ord räknas.
Då får ni dessutom en uppfattning om exakt hur bra posten var. Jag är fortfarande hög.
Alfred Nobel
2007-11-20, 21:50
Hur laddar man upp flashfilmer?
Jak är starkast, störst och bäst. Slut.
Nja ... Direkt så var det väl inte.... :smash:
Vad är det man ser? Man kommer in, det har länkats till Disturbed och till Eminem/Dr Dre?
Dags att styra upp tråden:
Mötley Crüe:
ne-Pg4r33bM
Motörhead:
vqtNGkSzh1o
Iron Maiden:
wvL5g-KmJhU
Ozzy:
StpXcbnvJjs
Motörhead låter bättre på video och skiva än live. De skämtar inte när de ställer in volymkontrollen och ljudnivån var lagom (med hörselproppar) ca 400 m från scenen.
Han som stog och headbangade in i en av högtalarstaplarna ångrade sig nog dagen efter, även känt som vad sa du? vad sa du?
Som greg sa, dags att styra upp tråden.
NWA - Straight Outta Compton
nkPb4s0-QcI
Nu är det jul. Coca-Cola har börjat visa julversionerna av sina reklamfilmer
nkPb4s0-QcI
En av få rapgrupper/artister som är bra.
En av få rapgrupper/artister som är bra.
Det finns en wigga i oss alla :)
2pac - Until The End Of Time
a7JuArhpTB8
:kickass:
nkPb4s0-QcI
Kanske en av de tio bästa gangstaraplåtarna evah.
Undrar om jag ska orka börja läsa H.P Lovecrafts Cthuhlu-böcker? Det finns ju så förbannat många. Vet någon om det finns bra svenska översättningar eller om man borde läsa dem på engelska?
Hiphop var bättre på 90-talet.
Hiphop var bättre på 80-talet.
Helt rätt.
Psychological
2007-11-20, 22:45
Hiphop var bättre på 90-talet.
Visst var den det :thumbup: . Speciellt 93 till 98. Kom mycket bra skit då, speciellt WU - TANG 36:CHAMBERS och GANGSTARR MOMÉNT OF TRUTH.
Fast hip hopen e på väg tillbaka till en storhets tid.. Då tänker jag mest på JEDI MIND TRICKS, NECRO,ILLBILL, och SAGE FRANCIS.. De grabbarna gör fan bra musik. Och kom ihåg att det är BEATSEN som gör det, inte texterna.
Helt rätt.
man you're old :/
internethjälten
2007-11-20, 22:46
Undrar om jag ska orka börja läsa H.P Lovecrafts Cthuhlu-böcker? Det finns ju så förbannat många. Vet någon om det finns bra svenska översättningar eller om man borde läsa dem på engelska?
se filmen i januari
Men som jag skrev
Andreas säger:
Andreas säger:
orka diskutera
Starta en tråd, finns nog flera som på ett trevligt sätt kan ha en diskussion om liberal politik med dig.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.