Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
asså wtf
megan fox-reklamen på youtube. "Have you swedish guys what it takes to impress her?"
Blir nog min kasslergratäng idag :D Får besök av en vän jag inte sett på några månader, och det första han ber om är min goda mat och rabblar upp massa jag gjort.
:D
Har inte gjort kasslergratäng på evigheter, den är mummaaaa!
Brödet är jätte gott! fråga panda som fått smaka på det :)
The panda approves! =d
Nice, hembakt bröd är aldrig fel.
Kanske får ta och baka till helgen...
Nattljus
2012-03-08, 11:17
Varför ska det ta sån tid att kalka av kaffebryggaren? *mini
Ge mig kaffe *gah!*
Proteinbröd
2 mosade bananer
2 ägg
2 dl havregryn
2 dl Fairing slow protein vanilj
1 tsk bakpulver
1 tsk Vaniljsocker
Kanel eller kardemumma
175 grader 20 min
Smakar mer som banankaka, man kan skippa vaniljsockret om man vill, de behövs ej. Kan va fördel att sära på gula å vita + vispa upp vitan så man får mer volym i brödet (skall testa det.
En sats 900 kcal, 78 gr protein, 108 gr kolhydrater, 18 gr fett
Pd
Det vart en trevlig konstellation, PD. :thumbup: Hittat på't själv?
... och varför skulle man vilja strunta i vaniljsockret? Allt blir bättre med vaniljsocker. :D
Det vart en trevlig konstellation, PD. :thumbup: Hittat på't själv?
... och varför skulle man vilja strunta i vaniljsockret? Allt blir bättre med vaniljsocker. :D
Nej ej själv förutom att vispa upp vitan å skippa vaniljsockret :D
Vill man ha det mer brödit så kan man ta bort sötman, finns ju tillräckligt i proteinet. Sjukt gott med smör på även om de funkar som kaka till fikat också :thumbup:
Next up Proteinpannkakor
Häääppppp
Pd
Kakor är bättre än bröd, så här tas då inte bort någon sötma. :D
Nattljus
2012-03-08, 11:50
Påminner mig om att det är dags att göra fikabröd. Blåbärskaka idag *cupid*
Anatis87
2012-03-08, 12:33
Tog på mig jacka utanpå t-shirten. Höll på att svettas ihjäl. Tur att jag hade shorts.
Ja, tur att du är som du r, nr du inte blev som du skulle... *screwy* Det är ju skitkallt :O
Påminner mig om att det är dags att göra fikabröd. Blåbärskaka idag *cupid*
hmms, tycker det där är aningen elakt att retas med sådär :O
Hm. *jorgen*
Jag är fortfarande inte riktigt säker på varför det är så mycket lättare att stoppa saker i magen nu när jag inte borde. Vem har tänkt här?
Hm. *jorgen*
Jag är fortfarande inte riktigt säker på varför det är så mycket lättare att stoppa saker i magen nu när jag inte borde. Vem har tänkt här?
Du kanske borde säga att du deffar när du ska bulka och vice versa?
Hm. *jorgen*
Man vill alltid ha det man inte kan få. Jag vill ha sömn just nu, men jag tror inte att föreläsaren blir så nöjd då.
Sedan har jag blivit sugen på typ tomatsås, har a l d r i g gillat tomatsås, men nu kan jag inte få det så då vill jag ha det.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Anatis87
2012-03-08, 12:53
Undrar varför sängen aldrig är mer lockande när man vaknar? Borde öt frukost, vill inte gå ur sängen... Borde så ycket mer, men nej, sängen är för underbar!
Angelica - Sängen 0-1
Du kanske borde säga att du deffar när du ska bulka och vice versa?
Jag föreslog det samma till någon annan i en tråd för några dagar sen som hade samma problem, men jag tror att jag är för smart för att gå på den finten. :(0
Man vill alltid ha det man inte kan få. Jag vill ha sömn just nu, men jag tror inte att föreläsaren blir så nöjd då.
Sedan har jag blivit sugen på typ tomatsås, har a l d r i g gillat tomatsås, men nu kan jag inte få det så då vill jag ha det.
lol. Människor är konstiga. Jag är sugen på en stoooooor snaskpåse full med snask. Nedrans -.-
Titta!
http://www.ted.com/talks/lucianne_walkowicz_look_up_for_a_change.html
Nitrometan
2012-03-08, 12:57
Hm. *jorgen*
Det är det som de religiösa kallar för "Intelligent Design".
Nu förstod jag inte igen. :(
religion är klurigt.
Nattljus
2012-03-08, 12:59
Jag föreslog det samma till någon annan i en tråd för några dagar sen som hade samma problem, men jag tror att jag är för smart för att gå på den finten. :(0
Stackare, för smart för ditt eget bästa *kissass*
Hrm, jag har fikat färdigt för idag. Nu, då? :confused:
Stackare, för smart för ditt eget bästa *kissass*
Hrm, jag har fikat färdigt för idag. Nu, då? :confused:
Ibland har jag det inte lätt. :rolleyes:
Ska du inte fika mer på hela dagen?!
Nattljus
2012-03-08, 13:07
Ska du inte fika mer på hela dagen?!
Nä, jag ska äta middag om några timmar, men annars är jag färdig med födointaget. Själv, då? :rolleyes:
Hmm, då var det värre förstås...
Kan du inte dra en dubbelfint för att villa bort dig då?
Nä, jag ska äta middag om några timmar, men annars är jag färdig med födointaget. Själv, då? :rolleyes:
Restriktion?! Kalkylation och eftertanke?!
Du är fin <3
Hmm, då var det värre förstås...
Kan du inte dra en dubbelfint för att villa bort dig då?
Säga samma sak skitmånga gånger så jag inte vet vad det är jag vill..? Hm. *jorgen*
Koffein + kaffe + red bull och jag håller fortfarande på att somna... Why?
Nattljus
2012-03-08, 13:17
Är det mig du pratar om nu? :confused:
Du är fin <3
Oh *cupid*
Du också <3
Du är fin <3
Säga samma sak skitmånga gånger så jag inte vet vad det är jag vill..? Hm. *jorgen*
Det borde väl funka?
Ta en snus !!!
Pd
Ta en snus !!!
Pd
Jag har slutat ju :(
Nattljus
2012-03-08, 13:32
När jag är somnig så brukar jag sova en stund och när jag vaknar är sömnigheten borta. Har du provat det? *popcorn*
När jag är somnig så brukar jag sova en stund och när jag vaknar är sömnigheten borta. Har du provat det? *popcorn*
Sitter på föreläsning, annars hade jag sovit. Skola 9-16 idag o.O
Kom i säng typ 01:30 eller nått, är van att sova typ 10-12h/natt
Skickat från dendäringa smarta telefonen
Nattljus
2012-03-08, 13:36
Sitter på föreläsning, annars hade jag sovit. Skola 9-16 idag o.O
Kom i säng typ 01:30 eller nått, är van att sova typ 10-12h/natt
Vad är det för föreläsning som är så intressant att du har behov av att surfa under tiden? :rolleyes:
Vad är det för föreläsning som är så intressant att du har behov av att surfa under tiden? :rolleyes:
Externredovisning :-p genomgång av kommunal redovisningslag... Zzzzzzzz
Nattljus
2012-03-08, 13:42
...fascinerande *jorgen*
Tror jag ska ta en tupplur. Jag känner mig inspirerad :sleep:
Tom läraren tycker att det är tråkigt :-p score!!!
Sov gott :)
Jag har slutat ju :(
Å jag har börjat :MrT:
värdo *slap*
Men bara 2 om dan max
Pd
värdo *slap*
Men bara 2 om dan max
Pd
Det är ju så satans gott! Jag fick sluta i januari när pengarna tog slut... Sedan köpte jag en dosa när jag skrev hemtenta, men jag kedjesnusar och fick nickokick delux så det var bara att lägga av igen :D Jag låg på 1 stock i veckan när jag snusade normalt, ibland mer.
Men 2 snus om dagen är ju typ ingenting :)
Anatis87
2012-03-08, 13:54
Bra start indeed :D
Omelett med kalkon och uppdatera listan för träningen i Spotify :)
Någon som har lite tips på musik? :thumbup:
värdo *slap*
Men bara 2 om dan max
Pd
Dosor eller prillor? ;)
Raised Fist
Trivium
Sean banan :D
Det är ju så satans gott! Jag fick sluta i januari när pengarna tog slut... Sedan köpte jag en dosa när jag skrev hemtenta, men jag kedjesnusar och fick nickokick delux så det var bara att lägga av igen :D Jag låg på 1 stock i veckan när jag snusade normalt, ibland mer.
Men 2 snus om dagen är ju typ ingenting :)
Det är ju lite värre, inge bra att snusa, röka eller dricka igentligen.
Varken rökt eller snusat förut och dricka har ja kanske gjort 4 ggr om året.
Men inte supa sig redlöst, ush de hatar jag !!!
Dosor eller prillor? ;)
Prillor Mental, nu kan ja allafall köra en normal portionssnus å inte Catch mini LOL.
Pd
Anatis87
2012-03-08, 14:03
Raised Fist
Trivium
Sean banan :D
Jadu det där var mycket skev stil fröken hade :Virro
Raised Fist och Trivium kan jag köpa, men vafasiken! Sean Banan*screwy*
Dark Tranquility
Amon Amarth
Dimmu Borgir
Windir
Cradle of filth
Children of bodom
Opeth
Blind Guardian
Demons and wizards
Iced Earth
Vintersorg
Pantera
Megadeth
Symphony X
Paradise Lost
Ja, tur att du är som du r, nr du inte blev som du skulle... *screwy* Det är ju skitkallt :O
Nej, det är alldeles för varmt. Naturligtvis. Varför annars skulle jag ha shorts och t-shirt på mig, tror du?
Anatis87
2012-03-08, 14:11
Dark Tranquility
Amon Amarth
Dimmu Borgir
Windir
Cradle of filth
Children of bodom
Opeth
Blind Guardian
Demons and wizards
Iced Earth
Vintersorg
Pantera
Megadeth
Symphony X
Paradise Lost
Mycket bra Nils! Dock innehar min lista mycket av det *flex*
Nej, det är alldeles för varmt. Naturligtvis. Varför annars skulle jag ha shorts och t-shirt på mig, tror du?
Det är ju skitbra, men vafan dela med dig av värmen och sluta behåll den själv! *grr27*
Det är ju skitbra, men vafan dela med dig av värmen och sluta behåll den själv! *grr27*
När man sover i samma säng som mig måste fönstrena öppnas för att det skall vara behaglig temperatur i rummet, även på vintern. Jag värmer upp det så mycket annars. Det är så jag traditionellt brukar dela med mig av min värme, till särskilt utvalda.
Jag kan också göra det genom att vara i samma rum som den frusne, om det är någon som inte står mig nära. Det värmer också upp betydligt.
Mycket bra Nils! Dock innehar min lista mycket av det *flex*
Fyll på med det som saknas då? :smash:
Anatis87
2012-03-08, 14:21
När man sover i samma säng som mig måste fönstrena öppnas för att det skall vara behaglig temperatur i rummet, även på vintern. Jag värmer upp det så mycket annars. Det är så jag traditionellt brukar dela med mig av min värme, till särskilt utvalda.
Jag kan också göra det genom att vara i samma rum som den frusne, om det är någon som inte står mig nära. Det värmer också upp betydligt.
Hmm, kan du inte skicka över lite i en låda till mig? Det är ganska sjukt hur mycket jag fryser. Är glad att inte bo i Norrland, men Göteborg är en för kall plats för mig ändå. Får nog komma på vad som kan vara problemet...
Fyll på med det som saknas då? :smash:
Nu tycker jag du är vrång! *mini
Jadu det där var mycket skev stil fröken hade :Virro
Raised Fist och Trivium kan jag köpa, men vafasiken! Sean Banan*screwy*
Ne, men på min träningsplaylisr finns typ:
Raised Fist
Trivium
In Flames
Mustasch
Rammatein
Kapten Röd
Lok
Lillasyster
Gouvernör Andy
Panda da Panda
Iron Maiden
Cradle of Filth
System of a Down
Rise Against
Disturbed
Syster Sol
Sentenced
Och en del annat
Hmm, kan du inte skicka över lite i en låda till mig? Det är ganska sjukt hur mycket jag fryser. Är glad att inte bo i Norrland, men Göteborg är en för kall plats för mig ändå. Får nog komma på vad som kan vara problemet...
Nej, det fungerar inte så. Du får sluta röka om du gör det och skaffa mer muskelmassa.
Raised Fist
Trivium
In Flames
Mustasch
Rammatein
Kapten Röd
Lok
Lillasyster
Gouvernör Andy
Panda da Panda
Iron Maiden
Cradle of Filth
System of a Down
Rise Against
Disturbed
Syster Sol
Sentenced
Gissa var Mela kommer ifrån.
Nej, det fungerar inte så. Du får sluta röka om du gör det och skaffa mer muskelmassa.
Jag har faktiskt blivit mindre frusen sen jag slutade snusa och började lyfta saker. Win!
Innan sov jag med mjukisbyxor, raggsockar å allt på vintern, hade helst +25 inne med
Micke: mammas mage? o.O
Nu tycker jag du är vrång! *mini
:smash:
Raised Fist
Trivium
In Flames
Mustasch
Rammatein
Kapten Röd
Lok
Lillasyster
Gouvernör Andy
Panda da Panda
Iron Maiden
Cradle of Filth
System of a Down
Rise Against
Disturbed
Syster Sol
Sentenced
Och en del annat
Ah, sentenced glömde jag på min lista, bra Mela
Jag har faktiskt blivit mindre frusen sen jag slutade snusa och började lyfta saker. Win!
Innan sov jag med mjukisbyxor, raggsockar å allt på vintern, hade helst +25 inne med
Precis. Lyssna på Mela, hon har rätt.
Micke: mammas mage? o.O
Det är rätt! Å var befann sig den?
Nitrometan
2012-03-08, 14:29
Gissa var Mela kommer ifrån.
Saknar bara Troublemakers på listan också.
Precis. Lyssna på Mela, hon har rätt.
Det är rätt! Å var befann sig den?
Jag har alltid rätt ;) fast idag har jag iofs raggsockar, vinterskor och vinterjacka :D men klarar föreläsningen utan att hacka tänder o.O
Ehm... Östra Sjukhuset tror jag? :D innan dee PATTILLÄ!!!
Saknar bara Troublemakers på listan också.
o.O lägg av!
Glömde dock Hardcore Superstar :D trallvänligt, passar dock bäst när man dammsuger
Nitrometan
2012-03-08, 14:39
o.O lägg av!
OK. de är väl mer min generation ändå. ;)
Gammal MOB DEEP krossar :D
Pd
Anatis87
2012-03-08, 14:42
Raised Fist
Trivium
In Flames
Mustasch
Rammatein
Kapten Röd
Lok
Lillasyster
Gouvernör Andy
Panda da Panda
Iron Maiden
Cradle of Filth
System of a Down
Rise Against
Disturbed
Syster Sol
Sentenced
Och en del annat
Det var en redig blandning...! *popcorn*
Jo, jag har faktiskt dragit ner sjukt mycket på det... tror jag haft samma paket i tre dagar nu och det är ej slut på långa vägar... WIN!!! :hbang:
Jo, jag har faktiskt dragit ner sjukt mycket på det... tror jag haft samma paket i tre dagar nu och det är ej slut på långa vägar... WIN!!! :hbang:
Grattis. Snart är du ett snäpp mindre white trash än innan.
Anatis87
2012-03-08, 14:45
Grattis. Snart är du ett snäpp mindre white trash än innan.
Ja, precis! Det är grymt bra... *popcorn*
Är det bra att sitta på föreläsningen och få akut illamående och börja hulka? :-/
Nattljus
2012-03-08, 14:55
Varför annars skulle jag ha shorts och t-shirt på mig, tror du?
För att du är galen? :Virro
På ett bra sätt, förstås <3
Är det bra att sitta på föreläsningen och få akut illamående och börja hulka? :-/
Nej, det låter inte bra. Sluta med det :cool:
Ännu bättre är det att samtidigt twittra/fejsboka/babblaAWa om det.
För att du är galen? :Virro
"Sssh, spela med nu!"
På ett bra sätt, förstås <3
... tänkte jag skriva, tills jag läste det här. Återigen, all kärlek till dig, Nattljus.
Ah. Livet leker.
Nattljus
2012-03-08, 15:02
Ah. Livet leker.
Som en kattunge med ett garnnystan *cupid*
Som en kattunge med ett garnnystan *cupid*
Världen är mitt garnnystan!
Nattljus
2012-03-08, 15:18
http://www.animalsden.com/wp-content/uploads/2010/10/cute_kitten_sleeping.jpg
Nattljus
2012-03-08, 15:22
Hej :)
Jag är andfådd :(
Drick kaffe :cheers:
Anatis87
2012-03-08, 15:42
Hej :)
Jag är andfådd :(
Sluta spring i trappor då :smash:
Ännu bättre är det att samtidigt twittra/fejsboka/babblaAWa om det.
Jag måste lära mig att filma allt och skicka ut det på nätet, jag brukar bara leta upp en toalett eller om det är mer akut en papperskorg men det är tydligen inte tillräckligt.
Sluta spring i trappor då :smash:
Jag tränade mage faktiskt. Springa skulle aldrig falla mig in. :D
Anatis87
2012-03-08, 16:06
Jag tränade mage faktiskt. Springa skulle aldrig falla mig in. :D
Det är inte helt fel =) En annan ska ta sig mot gymmet senare. Orkar inte med alla som är där efter sina arbeten. Men motivationen är inte på topp idag knner jag =/ *gah!*
Det är inte helt fel =) En annan ska ta sig mot gymmet senare. Orkar inte med alla som är där efter sina arbeten. Men motivationen är inte på topp idag knner jag =/ *gah!*
Vilket är inte fel?! Springa? Johodu. Det är inte bra. Tro mig.
Vart är motivationen?
Meeeeeeeeeeeeeeeeeela!! Idag har jag köpt ännu mer hasselnötskaffe! så nu har jag 450 gr. Två olika sorter, dessa va bönor hon malde. Ska vi ha kaffe rep någon dag ?? :D
*cupid*
Anatis87
2012-03-08, 16:24
Vilket är inte fel?! Springa? Johodu. Det är inte bra. Tro mig.
Vart är motivationen?
Att träna magen... Haha.. Springa gör man i två lägen man blir jagad eller måste jaga, och jag skiter hellre i det än att springa :D
Vet ej, någon stal motivationen medens jag sov och gav mig ruggig smärta i nacken och ryggen. Och det är rygg på schemat idag, är inte alls bitter *mini
De jag tränade med har tyvärr lämnat stan eller flyttat utomlands, så kan inte få passningshjälp heller. Jag bode byta ut mina vänner, haha!
Meeeeeeeeeeeeeeeeeela!! Idag har jag köpt ännu mer hasselnötskaffe! så nu har jag 450 gr. Två olika sorter, dessa va bönor hon malde. Ska vi ha kaffe rep någon dag ?? :D
*cupid*
Oh givfe!!!
Tack för påminnelsen förresten. Hade inget kaffe i morse o.O Tar emot att betala 15:-/kopp i skolan när det är blaskigt Gevalia :-o
Oh givfe!!!
Tack för påminnelsen förresten. Hade inget kaffe i morse o.O Tar emot att betala 15:-/kopp i skolan när det är blaskigt Gevalia :-o
Ja sedär! nu rör du den dära böjstjärten hit nån vacker dag! :whipped:
Jag har vanligt kaffe också, hmm jag äger väldigt mycket kaffe och ändå dricker jag inget om jag itne har gäster då. Flytta in i min klädkammare rååå
Ja sedär! nu rör du den dära böjstjärten hit nån vacker dag! :whipped:
Jag har vanligt kaffe också, hmm jag äger väldigt mycket kaffe och ändå dricker jag inget om jag itne har gäster då. Flytta in i min klädkammare rååå
Har fortfarande ingen stjärt :( it is small! :(
Jag dricker alltis kaffe ;D omnomnom!
Jag bor alldeles utmärkt på mina 42kvm med min man, en klädkammare lockar inge vidare :-p speciellt inte i kallebäck :D
Att träna magen... Haha.. Springa gör man i två lägen man blir jagad eller måste jaga, och jag skiter hellre i det än att springa
Vet ej, någon stal motivationen medens jag sov och gav mig ruggig smärta i nacken och ryggen. Och det är rygg på schemat idag, är inte alls bitter *m ini
De jag tränade med har tyvärr lämnat stan eller flyttat utomlands, så kan inte få passningshjälp heller. Jag bode byta ut mina vänner, haha!
Du verkar som en sund människa =o
Hm. I det läget låter det som man ska fortsätta sova tycker jag. Gör't?
Aw :< Det finns nya vänner i göteborg! Vi är konstiga.
Flytta in i min klädkammare rååå
Kejrå. *popcorn*
Halice gjorde iordning nån koja hos sig avsedd för pandor också, men jag kom aldrig iväg. Misstänker att din klädkammare är större också. När kan jag flytta in? :D
Kejrå. *popcorn*
Halice gjorde iordning nån koja hos sig avsedd för pandor också, men jag kom aldrig iväg. Misstänker att din klädkammare är större också. När kan jag flytta in? :D
Du är välkommen att nana i min klädkammare när du vill!
Nu sticker vi iväg och handlar. När är du här förresten ??
Anatis87
2012-03-08, 16:56
Klart jag är sund, men orka springa efter någon som är dum, lika bra att plocka dem när de mins anar det =P
Nej, haha sova kan jag inte göra mer, det får vara helt enkelt. Jag får leva med att det kommer och går, det blir ju bättre i och med att jag får byggt upp muskulaturen igen =)
Ja, det är ju det. Finns massor med folk, och många konstiga... Vilket gillas! Udda människor är roliga människor :D
Nattljus
2012-03-08, 16:59
Äsch, nu är det tråkigt att sitta vid datorn. Jag sätter mig i fåtöljen och tittar på film istället. På återseende :cool:
Äsch, nu är det tråkigt att sitta vid datorn. Jag sätter mig i fåtöljen och tittar på film istället. På återseende :cool:
Har fröken testat Zoegas Black Velvet? Aldrig sett den innan :-o
så det var bara att lägga av igen :D Jag låg på 1 stock i veckan
Intresseklubben noterar: Mela vill ha en stock i veckan.;)
I framtiden är det helt givet..!
Hur gör du?? Hur blir man av med den här helsjuka nervositeten?
Att veta vad man ska säga hjälper tycker jag, så jag har alltid förberett mig, kanske tom skrivit ner några saker på en fusklapp.
Southwind
2012-03-08, 18:23
varför måste ni tjejer ha så starka ben??!! *grr27*
Får ju nästan komplex när man ska böja och benpressa. Thats it, im going Arnold on my legs *gah!*
Får ju nästan komplex när man ska böja och benpressa. Thats it, im going Arnold on my legs *gah!*
Jag säger detsamma *gah!*
Eleni var uppe och körde på klubben för nån vecka sedan. Böjde på samma vikter som mig trots att jag väger 25kg mer. Spoon iz weak :em:
Därför att det är coolt med starka ben! Och snygga ben och snygg :booty: är ju :naughty:.
Därför att det är coolt med starka ben! Och snygga ben och snygg :booty: är ju :naughty:.
Well spoken miss 4.0 :naughty:
Well spoken miss 4.0 :naughty:
Ragga på mitt 4.4 istället :D
Nu har jag lagat skitmycket pannbiff, men är inte alls sugen på pannbiff. Är eg inte hungrig alls, men att inte äta känns jättedåligt. *jorgen*
Ragga på mitt 4.4 istället :D
http://gifsoup.com/webroot/animatedgifs/116656_o.gif
Hur lägger man in gif?
Hur lägger man in gif?
Funkar det inte med img då bara?
edit: jå :D
4,4 Joey iz imprezd!!
Fått panda till att äta två tallrikar med mat, nu vaijnar han över att han är mätt.
Nöjd tjej!
Plus att jag bakat protein bröd!
Sandra81
2012-03-08, 19:47
feber är så sjukt obehagligt.. *cry*
Däckade ju helt på soffan när jag kom hem. Inget tränande för mig idag.
http://i.imgur.com/yLOpW.png
Skriker panda över denna....
Southwind
2012-03-08, 20:30
Naww vad sött att du matar honom
http://www.beijingxingang.com/wp-content/uploads/2010/12/Panda-Mom-and-Son1.jpg
Järvskan
2012-03-08, 21:32
Har en fråga jag hoppas snabbt få svar på:
Vad kallar man en turk som duschar i sina smutskalsonger efter gympasset? Såg för första gången i mitt liv en sådan typ idag...
smürfpücko
2012-03-08, 21:48
Har en fråga jag hoppas snabbt få svar på:
Vad kallar man en turk som duschar i sina smutskalsonger efter gympasset? Såg för första gången i mitt liv en sådan typ idag...
Fråga vad han heter nästa gång så vet du vad du kan kalla honom :)
Varför ökar inte min benstyrka? Hoppas på snabbt svar och en färdig universallösning.
hejsan alla små rumpor!
Hej, rumpmästarinna.
http://media.tumblr.com/tumblr_l8jsz3mKdC1qzjx3y.png
Carolinew
2012-03-08, 23:13
5-timmarstenta imorrnbitti. Wei. Uh.
Ja? De brukar ju inte vara stressiga till skillnad från jevfla korttidstentor.
14-18 för min del :)
Sällan tentorna är stressiga om man kan materialet hyffsat, men är de på fem timmar kan bara mängden vara uttröttande.
14-18 för min del :)
Sällan tentorna är stressiga om man kan materialet hyffsat, men är de på fem timmar kan bara mängden vara uttröttande.
Då har man ju tid att ta en powernap på en halvtimma.:D
Anatis87
2012-03-09, 00:07
Hej hopp allesammans, vill inte alls sova, min kropp är slö men huvudet vill sig inte alls! *gah!*
Inneboenden och hennes kille kommer hem - är det nu jag ska stänga min dörr jag med? Pokerface...
Inneboenden och hennes kille kommer hem - är det nu jag ska stänga min dörr jag med? Pokerface...
eller kolla om de klarar sig själva eller behöver hjälp med nåt..? :D
eller kolla om de klarar sig själva eller behöver hjälp med nåt..? :D
Jag gillar hur du tänker, Madamp. Hey guys what's goin on, you need some condoms, or an extra guy, maybe? I'll be in my room if you need me, kay!
Nattljus
2012-03-09, 05:09
Morrn *popcorn*
Har fröken testat Zoegas Black Velvet? Aldrig sett den innan :-o
Dricker bara Skånerost :cool:
Lycka till :-)
tommie-92
2012-03-09, 05:17
Morrn!
Fredag innebär kort arbetsdag, gött!
morrn! Upp till kristinehamn igen då! men den här gången ska jag då inte stå där i flera dagar och vänta. Icke!
det är ju freeeeeedag :D
Nattljus
2012-03-09, 05:46
Kolosurfar du bakom ratten? *jorgen*
God morgon kaffesörplare
Min hals gör dötsont.. Kan inte kaffesörpla :(
Sent by dat dere mikrovågen
Min hals gör dötsont.. Kan inte kaffesörpla :(
Sent by dat dere mikrovågen
Undrar om det vore gott att krossa halstabletter, strö över vaniljglass och äta... *jorgen*
Carolinew
2012-03-09, 07:53
Ja? De brukar ju inte vara stressiga till skillnad från jevfla korttidstentor.
Ehm, jo. Förra gången satt jag och skrev konstant till sista minuten var slagen. Hade varken rört dricka eller tilltugg och inte varit på toaletten på hela tiden då jag inte hade tid :D
Lycka till :-)
Tack :)
http://i.imgur.com/yLOpW.png
Skriker panda över denna....
Kul förpackning, usel billig choklad.
Och vafan, man ska vara seriös anorektiker om man får ut sitt dagsbehov ur 100g
Popliteus
2012-03-09, 08:05
Snart fredagsfika!!!!
Dubbel espresso, snus och väntar på Bilprovningen att släppa in mig :d
Se hur det går, släpet är värsta raset haha.
Pd
Nattljus
2012-03-09, 09:56
Snart fredagsfika!!!!Fika enbart på fredagar? :confused:
Är det något masochistiskt? *jorgen*
Fika enbart på fredagar? :confused:
Morrn, tösapåg!
Nattljus
2012-03-09, 10:03
Tösapåg? Det här vet jag inte alls hur jag ska tolka :confused: *jorgen*
Tösapåg? Det här vet jag inte alls hur jag ska tolka :confused: *jorgen*
Heter det inte så därnere? *jorgen*
Heter det inte så därnere? *jorgen*Tös = tjej, påg = kille.
Tösapåg = shemale?
Nattljus
2012-03-09, 10:07
Heter det inte så därnere? *jorgen*
Nä, det där har jag aldrig hört. Försökte du göra en förskånskning av termen pojkflicka? *rolleyes*
Tös = tjej, påg = kille.
Tösapåg = shemale?
Han kanske tänkte köra en hen?
Nattljus
2012-03-09, 10:09
Mitt ordval blev kanske inte så bra, helt enkelt? :(
Du är söt när du snurrar till det *kissass*
Nattljus
2012-03-09, 10:10
Han kanske tänkte köra en hen?
Håll dina snuskiga fantasier för dig själv *slap*
Dubbel espresso, snus och väntar på Bilprovningen att släppa in mig :d
Se hur det går, släpet är värsta raset haha.
Pd
Ja de gick ju som väntat å fanders :/
Kass bromsverkan, blir till att meka lite i helgen lol.
Nattljus
2012-03-09, 10:16
Det är inte lätt, alla gånger. :rolleyes:
Snurra eller vara söt? *rolleyes*
Snurra eller vara söt? *rolleyes*
Att det blir så snurrigt när man snurrar tänker jag. Det söta verkade ha gått av sig självt. :D
Popliteus
2012-03-09, 10:21
Fika enbart på fredagar? :confused:
Enbart på fredagar blir jag bjuden iaf *popcorn* och då smakar det som bäst. Eller antingen bjudet eller stöldgods .. Det senare inträffar så sällan däremot :furious:
Nattljus
2012-03-09, 10:21
Det är bestämt dags för fika :cheers:
Så det är BQ och Vunnis nu, jaha.. jaja.. jag bryr mig inte. Näää, bryr mig inte ALLS! *cry*
Det är bestämt dags för fika :cheers:
Kaffe? :)
Köpte nytt zoegas igår omnomnomnom. Kan man leva på bara kaffe? *cupid*
BQ, jag ska snart iväg å träna på vårt gamla gym :) de har gjort om o.O typ "luftigt" nu!
Vandraren
2012-03-09, 10:55
70 dagar kvar, sen är jag pappa. Helt plötsligt typ.
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Nattljus
2012-03-09, 11:01
Kaffe? :)
Köpte nytt zoegas igår omnomnomnom. Kan man leva på bara kaffe? *cupid*
Klart man kan. Kaffe innehåller allt man behöver. Fikabrödet är mest utfyllnad *cupid*
70 dagar kvar, sen är jag pappa. Helt plötsligt typ.
Bebisar *cupid*
Nattljus
2012-03-09, 11:22
*gah!**gah!*
Skriker du för?
Kan någon säga hur man blir spårvagnsförare? Sjukt nice jobb. Sitta i en bur och tuta på snorungar och sjunga för glatta livet :D
http://vasttrafik.se/om-vasttrafik/Jobba-hos-oss/
du är inte välkommen :(
Nattljus
2012-03-09, 11:43
Nu får ni sluta prata hemligheter i vitt. Det blir ju jättejobbigt att tjuvlyssna om man måste anstränga sig med att markera texten *mini
Nu får ni sluta prata hemligheter i vitt. Det blir ju jättejobbigt att tjuvlyssna om man måste anstränga sig med att markera texten *mini
Tjuvläser du våra hemligheter? :MrT:
Nattljus
2012-03-09, 11:46
Tjuvläser du våra hemligheter? :MrT:
Ni gömde dem så dåligt att jag inte kunde låta bli *rolleyes*
tommie-92
2012-03-09, 11:47
Då satt man här igen, ännu en fredag och c.a en timme kvar till hemgång.
Får väl spendera den timmen med att fnula på lite excel dokument samt kolo-surf..
Ni gömde dem så dåligt att jag inte kunde låta bli *rolleyes*
Meh :(
Elakt... Tror jag.
http://vasttrafik.se/om-vasttrafik/Jobba-hos-oss/
du är inte välkommen :(
Västtrafik kör inte spårvagnar, det är Göteborgs Spårvägar som har hand om det. Skämmes *grr*
Västtrafik kör inte spårvagnar, det är Göteborgs Spårvägar som har hand om det. Skämmes *grr*
*gah!**gah!*
Southwind
2012-03-09, 12:00
*gah!**gah!*
Har du snubblat nu igen och brutit kuken på väg ut mot balkongen?
Blev kebab till lunch idag =)
Jag är ca 60 ton tung idag -.- stor romphaa
Jag är ca 60 ton tung idag -.- stor romphaa
Jag vill också ha stor rumpa :(
Håller på att böja o.O *surfa kolo mellan seten*
Mördar ryggpass avklarat, massa US BEEF top sirloin inhandlat också. Namnam ikväll skall de mumsas :D
Pd
Du har rümpa! Jag har ju sagt att jag kan dokumentera i botten av en böj om du vill. =P
Menar du att du spanar på min stjärt när jag böjer? o.O
Kameran har dött :( annara hade jag filmat den :D egoboost?
BQ: gbg ftw ;) jag satsar på att träffa alla tjejor på kolo!
Panda: filmade från sidan med telefonen för att kolla djupet. Blir filmer i journalen sen :)
Nitrometan
2012-03-09, 13:12
Asses. that's why! \o/
Svaret på så många frågor! *kissass*
Varför gjorde du det? - Asses! Dat ass!
:eek: En av mina favoritkunder har en pandatatuering! :eek:
:eek: En av mina favoritkunder har en pandatatuering! :eek:
pics ffs
Nitrometan
2012-03-09, 13:27
Bolla låter mysigt. Hm. Jag behöver någon att bolla med i så fall tror jag. *jorgen*
Hmm, pratar du danska? För isåfall vet jag hur man boller.
Annars tror jag att lillbanditen bara vill rulla ihop sig under ett mysigt täcke eller så.
Hmm, pratar du danska? För isåfall vet jag hur man boller.
Annars tror jag att lillbanditen bara vill rulla ihop sig under ett mysigt täcke eller så.
Samus Aran style :D
Det finns nog ganska många tjejor på kolo tänker jag tro. Hur stor budget och hur lång tid har du på dig? *popcorn*
Bara att komma fram till vem Nattljus egentligen är lär ju vara ett projekt. Hon är typ fantomen, för hon är bara ute på natten =o
Woho! \o/ Assmovies!
Kanske? Jag har tills döden på mig! Budgeten är dock begränsad o.O
Än så länge har jag träffat:
BQ
Melinda
AFanatic
Userfriendly
Sess
Cilia
Gangstapuppy
Jana ? Heter hon så?
+ några fler när jag va på sthlmsträffen typ...2006? Måste leta bilder och se vilka :D
Edit:
CarolineW
Eleni
LadyInsane
Också såklart :-p
Fishtank
2012-03-09, 13:46
Skönt att en kompis ringer och frågar om jag vill ha några lådor ägg.
Satt bra, Slipper man köpa ägg :)
Anatis87
2012-03-09, 14:02
Inte alls nervös, neeeeeeeeejdå!!! *gah!*
Huvva va många! Du behöver hälsa på nån uppsalaträff. Då träffar man kändisflickorna. :)
Jo, jag måste nog det ;D
De hängde dock inte på kolo när jag var på sthlmsträffen då, för längesen. På den gamla goda tiden :Virro
Jag gör pitsa!!! *popcorn*
Nattljus
2012-03-09, 14:43
Jag har glömt ställa in min middag i ugnen :smash:
Men vafan, rakar mig inne på badrummet och när jag kommer ut så hör jag pustande och frustande från min inneboendes rum. De har ju inte ens stängt dörren helt, vill de att jag ska höra eller? Teh frustration...
Men vafan, rakar mig inne på badrummet och när jag kommer ut så hör jag pustande och frustande från min inneboendes rum. De har ju inte ens stängt dörren helt, vill de att jag ska höra eller? Teh frustration...
inte så okej. >.<
Det blev över från fredagsfikat, nån som vill ha? :D
Jag överväger att sova middag. *jorgen*
Hallå snyggingar..!
Hey there pretty boy
Alltså jag vet inte, de kanske bara har tagit eftermiddagsnap och snarkar, men jag hör fortfarande flämtande.
Så var denna dagen förstörd, inte nog med att jag blir av med jobbet om en vecka jag fick dessutom hem ett brev från försäkringskassan som säger att jag ska betala dom ~6000kr för att jag fick för mkt bostadsbidrag 2010.*gah!*
Så var denna dagen förstörd, inte nog med att jag blir av med jobbet om en vecka jag fick dessutom hem ett brev från försäkringskassan som säger att jag ska betala dom ~6000kr för att jag fick för mkt bostadsbidrag 2010.*gah!*
Trist att höra. Vikariat som går ut på tid eller har du surfat för mycket kolo på arbetstid ;)
Trist att höra. Vikariat som går ut på tid eller har du surfat för mycket kolo på arbetstid ;)
Arbetsbrist :/
Perfekt tillfälle att bli PRO-SL då :thumbup:
Perfekt tillfälle att bli PRO-SL då :thumbup:
Tänkte faktiskt jag skulle slänga in ett till pass i veckan nu när jag har mer tid :D
Såå hopp in i badrummet och byt hårfärg..=P
Hur gåre med hyra osv?
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/426873_10150575964956688_615836687_9348710_2143675 622_n.jpg
BQ
Melinda
AFanatic
Userfriendly
Sess
Cilia
Gangstapuppy
Jana ? Heter hon så?
+ några fler när jag va på sthlmsträffen typ...2006? Måste leta bilder och se vilka :D
Edit:
CarolineW
Eleni
LadyInsane
Yours truly, Madame, Lellan, Nodan, Becky och Dravena också!
Southwind
2012-03-09, 18:45
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/426873_10150575964956688_615836687_9348710_2143675 622_n.jpg
Exakt, man pushar dem tills de ramlar ihop. *grr*
Sedan om man rullar dem i limm och torktumlarludd medans de inte orkar göra motstånd är en annan sak.
Blä vad trist. :( Hoppas du hittar nåt nytt snart!
Tappar du tjänsten på konsultfirman också i och med det?
Yours truly, Madame, Lellan, Nodan, Becky och Dravena också!
Er har jag väl inte träffat? o.O Eller? :confused:
Exakt, man pushar dem tills de ramlar ihop. *grr*
Sedan om man rullar dem i limm och torktumlarludd medans de inte orkar göra motstånd är en annan sak.
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Er har jag väl inte träffat? o.O Eller? :confused:
Du menar sååå! Jag trodde du typ listade tjejer på kolo. :D
Du menar sååå! Jag trodde du typ listade tjejer på kolo. :D
Nej nej, det var dem jag träffat :D Jag har legat i :naughty:
Får komma till Uppsala och leka med er, och Malmö och leka med Madame också. Alternativt tvinga henne till Uppsala samtidigt.
ELLER så kommer alla till Göteborg! :cool:
Nej nej, det var dem jag träffat :D Jag har legat i :naughty:
Får komma till Uppsala och leka med er, och Malmö och leka med Madame också. Alternativt tvinga henne till Uppsala samtidigt.
ELLER så kommer alla till Göteborg! :
Vi finns här! :D Eller ja, Nodan har ju flyttat till Strängnäs. *screwy* Men det går nog att lösa.
Jag kommer ju till Götlaborg sista helgen i april, då tänkte jag tvinga iaf Vunte att träna med mig. :cool:
Vi finns här! :D Eller ja, Nodan har ju flyttat till Strängnäs. *screwy* Men det går nog att lösa.
Jag kommer ju till Götlaborg sista helgen i april, då tänkte jag tvinga iaf Vunte att träna med mig. :cool:
Strängnäs? :MrT: Varför då? :P
Woho! Då är jag med hemma, tror jag. Lönehelgen nu i mars åker jag till Stockholm, yey! Borde försöka träna då, är ju där torsdag kväll till måndag morgon.
Strängnäs? :MrT: Varför då? :P
Woho! Då är jag med hemma, tror jag. Lönehelgen nu i mars åker jag till Stockholm, yey! Borde försöka träna då, är ju där torsdag kväll till måndag morgon.
Hennes karl bor ju där. :rolleyes:
Du får väl ragga träningssällskap i tokholm helt enkelt, det finns säkert nån lös och ledig koloit där som kan leka med dig! Jag firar typ födelsedag och skit så jag vet inte hur mycket tid jag har.
Hennes karl bor ju där. :rolleyes:
Du får väl ragga träningssällskap i tokholm helt enkelt, det finns säkert nån lös och ledig koloit där som kan leka med dig! Jag firar typ födelsedag och skit så jag vet inte hur mycket tid jag har.
I Strängnäs? Han kunde väl flytta? :D Eller? :D höhö
Ah, fredag på arbetstid? Hmm, finns nog studenter i Sthlm med... eller? :D Folk kanske bara springer runt där och tror att alla räkor som går att äta är frysta eller finns i burk?
BQ
Melinda
AFanatic
Userfriendly
Sess
Cilia
Gangstapuppy
Jana ? Heter hon så?
Edit:
CarolineW
Eleni
LadyInsane
Men tamigfan vi har ju varit på gayklubb ihop tom. Räknas jag inte?
Lol, dig glömde jag ;D haha. o.O sorry
Gillar att ingen vill minnas att de träffat Angel.
Hon kanske försöker frysa ut dig?*cry*
Anatis87
2012-03-09, 20:11
Hej hopp... äntlingen fredag...
// hälsning från bandet*flex*
Sparven från Minsk
2012-03-09, 20:12
Vad gör man när man inte jobbar eller tränar?
Anatis87
2012-03-09, 20:14
Pluggar??? Umgås med vänner?? Familj?
Sparven från Minsk
2012-03-09, 20:19
Pluggar??? Umgås med vänner?? Familj?
Kan ju träna på min ryska....men svårt att slita sig från datorn!
Vänner upptagna och familjen 120 mil bort.
Hur gåre med hyra osv?
Får ju a-kassa så det går ju (nätt och jämnt), borde fixa en mindre lgh egentligen men inte det lättaste.
Blä vad trist. :( Hoppas du hittar nåt nytt snart!
Tappar du tjänsten på konsultfirman också i och med det?
Det gör jag ja :/
Anatis87
2012-03-09, 20:23
Illa, lär känna någon ny? :)
jag vet ej, min egna kväll spenseras i skivande stund på gymmet, på bandet just nu :)
:-/
Läs en bok? Plöj en serie? Baka bröd? Gör långkok?
Om man skulle fixa lite te, nån mer som vill ha?
Nej tack, jag är hetero.
Nej tack, jag är hetero.
Med all den makeupen?
Med all den makeupen?
Jag är modern.
Jag är modern.
Till vem då?
Till vem då?
Till Estelle.
Till Estelle.
Oj, hur kunde jag missa det.
Ber så mycket om ursäkt ers höghet
Oj, hur kunde jag missa det.
Ber så mycket om ursäkt ers höghet
Nej nej, Grotesk är bara surrogatmamma. Finns ingen hake(a) med ett sånt upplägg.
Jag önskar att jag vore gravid så mina jävla pecs växte någon jävla gång.
Sparven från Minsk
2012-03-09, 20:51
Blir att diska lite, tv sen promenad :D
Panda gick på diet va ??
Han har köpt burgare och 1 KILO snask.. åhh han är ingen bra förebild -.-
han är sååååå snäll och musklig och erhm öhm manlig :D
Såg att du köpt det däringa med jordgrubb, bring it ON! Sen ska jag nanna, så galet sjukt trött.. hoppas på lugn natt!
Ursäkta språket; men jag vill ha mens. Det vore liksom lägligt! Jobbhelg, 48 h = ingen tid att tänka på hur pestigt det är, tiden bara går. Me waaaant... *gah!*
Och te. Gärna jordgubbsmak! :thumbup: Grönt.
Random latino chick på OKQ8(inte kassör) tyckte jag hade cool färg på håret, yay. c:
Såg att du köpt det däringa med jordgrubb, bring it ON! Sen ska jag nanna, så galet sjukt trött.. hoppas på lugn natt!
Inga probs, hoppas det smakar
oooOOooo....!! Oj! Amazon skrev precis till mig på facebook, att hon inväntar direktioner från dem som höll i tävlingen jag vann.. yaay!
Plötsligt tycker jag om facebook igen. :)
Grattis Lellish =)
Hur går det med dina andra planer då?
Grattis Lellish =)
Hur går det med dina andra planer då?
På torsdag ska jag göra ngt roligt och spännande och jättehemskt! Vill förbereda mig, men det känns som att "go with the flow" blir bäst.. Något som ingen hade kunnat få mig att tro på att jag skulle, någonsin. Måste nästan göra det just därför, så otippat att jag inte tror det själv... :Virro
Känns väääldigt "yeah right" *rolleyes* :laugh: - så jag är inte ens nervös. Har fått biljetter skickat till mig, kommer åka dit, vet inte ens om ngn möter upp mig, vart jag ska bo, hur det ska gå till.. och nu babblar jag för mkt om nåt jag inte tänkte säga. Vet att det är störande med "a" utan "b" - men det måste ju vara ditt fel, som skriver sådär! Jo - vi skyller på dig. :thumbup:
Fast nu kom jag på att du nog menade produktbabblet jag tjattrat om? Tja, producenten har influensa och tappat rösten, så telemötet inställt ons, så även idag, kanske blir på måndag!
Fast det har lite med det andra jag skrev om att göra, typ.. :Virro
(är så störande nu att det räcker, ja)
Det var produktbabblet jag menade ja.
Du verkar lite allmänt virrig idag, ta en kopp te till
Det var produktbabblet jag menade ja.
Du verkar lite allmänt virrig idag, ta en kopp te till
Faktiskt ska jag nog det, fick akut örvärk.. kanske blev för starstruck på fejan. :rolleyes:
Öh, ont i huvud och ansikte med.. uhh.. sooova!
Gnite! Tack för teét! :thumbup:
Anatis87
2012-03-09, 23:41
Då satt man hos en vän i Lindome.... Fest vart jag än vänder mig, galet!
Stabilt mannen... stabilt!!
Polare:
vad har han gjort? :(
Min flickvän:
alltså jag vet inte <.<
still sur.. s:
xD
Orka pms monster D:
Nattljus
2012-03-10, 05:25
Morrn *popcorn*
Morrn *popcorn*
Jobbar dygnspass.. vill inte ha morgon än! Men önskar dig en god! :)
Nattljus
2012-03-10, 05:36
A, lägg dig och sov så känns det som natt ;)
A, lägg dig och sov så känns det som natt ;)
Tror inte arbetsgivaren skulle gilla det, min sovande jour är slut om 8 minuter. Att jag mobilsurfar gör dock inget. :) Så jag hänger här. Lite kaffe kanske? :)
Nattljus
2012-03-10, 05:55
Kaffe är alltid en utmärkt idé :cheers:
Kaffe är alltid en utmärkt idé :cheers:
Så sant! :cheers:
Nattljus
2012-03-10, 06:17
O, tvättid idag. Och jag kom ihåg det nu istället för när det var försent :hbang:
Ska samla ihop tvätten så fort jag druckit ur kaffet :D
tommie-92
2012-03-10, 06:36
Ganska effektiv man varit hitintills när man vakna kl 04 imorse..
StrangeKraem
2012-03-10, 08:52
Kaffe? Te ska det vara! :D
Nattljus
2012-03-10, 08:54
Kaffe? Te ska det vara! :D
*slap*
Coca Cola Zero ska det vara!
God morgon! Jag kör te först, sen får det sjunka undan en kvart, sen är det dags för kaffe. :D
Snart ska det böjas
Vart fan är "gilla-knappen" när den behövs?
StrangeKraem
2012-03-10, 10:27
*slap*
..Kaffe luktar i alla fall gott? :(
Vart fan är "gilla-knappen" när den behövs?
Din manlove räcker gott och väl *cupid*
Din manlove räcker gott och väl *cupid*
It's guylove, between two guys!
Omg teh träningsvärk i min roompah! Tre set benpress igår. :laugh:
Ska snart iväg och marka. Bara så ni vet, så vi kan navelskåda varandra från våra respektive datorer och slå varandra på våra håriga armar och påstå oss manliga.
Jag har inte håriga armar, vad är det du säger! *slap* Dessutom ska jag discoträna, så det så.
Omg teh träningsvärk i min roompah! Tre set benpress igår. :laugh:
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiit ;D How did you handle it? ;D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.