Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Så fucking awesome!!!! *flex*
Aaaaa!
*hug*...? :em:
ska du också va med? *popcorn* *hug*
ska du också va med? *popcorn* *hug*
Vem tror du alla kommer hit för att kramas med? :confused:
Anatis87
2013-03-16, 15:26
I'm gonna be one of 'em sjukgymnastz
Men..men! du är ju stenhård och vakt!! annars så kanske, hm, sjuksköterska är ju rätt hett :p
Psykolog? Civilingenjör? Brandkvinna? Forskare? Artist? Veterinär? Biolog? Resemontör? Byggnadsingenjör? Mäklare? Jurist? VD?
Hmm, jag funderar på något som inte är så kroppsligt som de jobb jag har nu.. Det är komplicerat det där för jag har en hel del utbildningar men jobba ändå med det enda som ej tagit tid eller ork att läsa, haha.
Sedär, långt kvar?
Tjena folket, någon som har skickat in ett klipp till Sveriges roligaste klipp och vet hur man gör för att skicka in klippet ?
Verkar inte gå via tv4 ?
Tack på förhand !
Hmm, jag funderar på något som inte är så kroppsligt som de jobb jag har nu.. Det är komplicerat det där för jag har en hel del utbildningar men jobba ändå med det enda som ej tagit tid eller ork att läsa, haha.
Sedär, långt kvar?
Japp =)
eh, du ger mig inget att gå på! säg vad du älskar att göra osv, bortsett ifrån att brotta ner bråkstakar *flex*
...mig? :em: :D Men du kan nog också norpa åt sig några kramar! ;)
...mig? :em: :D Men du kan nog också norpa åt sig några kramar! ;)
Meeeeh. *cry*
Meeeeh. *cry*
tramspanda! Klart att du också får kramar! *hug* *hug* kanske tillåmed en rumpkram? *flex*
http://s15.postimage.org/fq3zrphgb/vunnter.jpg
tramspanda! Klart att du också får kramar! *h ug* *h ug* kanske tillåmed en rumpkram? *flex*
Ja...! Jag är ju en känslig själ. Då blir man lättkränkt. :<
Oh. Nån kommer ihåg rumpkramarna! Det är alldeles för ont om rumpkramar tycker jag. Överallt. Hela tiden!
[http://s15.postimage.org/fq3zrphgb/vunnter.jpg[/IMG]
Tiih. *cupid* :em:
Jag fyller år, därför får jag dricka skumpa och äta lösgodis!
Grattis Timmi! Jag brukar dricka skumpa fast jag inte fyller år :D
Hejja Timmi! \o/
Jag tänker äta grejer och... Hm. Kanske dricka en öl, trots att jag inte fyller år. Det finns ingen skumpa.
Anatis87
2013-03-16, 15:50
Japp =)
eh, du ger mig inget att gå på! säg vad du älskar att göra osv, bortsett ifrån att brotta ner bråkstakar *flex*
Hmm, brottas är trist.. att munnhuggas är kul :D
Grattis Timmi :)
Jag ska nog också dricka nån öl trots att jag inte fyller år.
Jag är sugen på potatisklyftor men jag har bara kyckling hemma. Nån som sitter inne på nåt gött recept med dom ingredienserna?
Hmm, brottas är trist.. att munnhuggas är kul :D
Ok, ett scenario. Jag har glömt mitt leg hemma, och vill in på klubben. Min polare Brutus lovar att jag har åldern inne, men vi kan inte bevisa det. Jag smiter förbi dig likt en iller och springer direkt till baren och beställer en White Russian, utan is.
Vad gör du? :naughty: spare no details
WHITEFOLKS
2013-03-16, 16:18
http://www.twitch.tv/deliberatemurder
Anatis87
2013-03-16, 16:20
Ok, ett scenario. Jag har glömt mitt leg hemma, och vill in på klubben. Min polare Brutus lovar att jag har åldern inne, men vi kan inte bevisa det. Jag smiter förbi dig likt en iller och springer direkt till baren och beställer en White Russian, utan is.
Vad gör du? :naughty: spare no details
Säger åt dig att lämna, baren serverar dig ändå inte. lyssnar du ej så fortsätter jag, oftast kommer en kollega att lyfta ut dig men det hamnar sällan där för jag är galet charmig då jag vill *hug*
Får man fråga vilka dörrar du brukar stå i? Rent statistiskt har du säkert charmat ut en för full amfksp någon gång om du är verksam i Göteborg =D
Säger åt dig att lämna, baren serverar dig ändå inte. lyssnar du ej så fortsätter jag, oftast kommer en kollega att lyfta ut dig men det hamnar sällan där för jag är galet charmig då jag vill *hug*
Ok då *hug*
Varför har inte tvättmaskinen hängt upp tvätten?! Tycker att alla nya maskiner borde ha en sådan funktion.
Anatis87
2013-03-16, 16:50
Får man fråga vilka dörrar du brukar stå i? Rent statistiskt har du säkert charmat ut en för full amfksp någon gång om du är verksam i Göteborg =D
Jag har inte arbetat i klubbmiljö sedan november, men det beror på vart du brukar gå =P Jag håller mig från avenyn =D
Ok då *hug*
Jag är ganska bra, måste jag ta tag i folk gör jag det, men klarar jag mig utan är jag nöjd. Det är förnedrande för båda parter. *hug*
Jag är ganska bra, måste jag ta tag i folk gör jag det, men klarar jag mig utan är jag nöjd. Det är förnedrande för båda parter. *hug*
du kan inte ge en kram, få en kram och sen ge en kram till, då blir ration alldeles fel! *hug*
2-2, tvångssyndrom :Virro
Anatis87
2013-03-16, 16:54
du kan inte ge en kram, få en kram och sen ge en kram till, då blir ration alldeles fel! *hug*
2-2, tvångssyndrom :Virro
Jag gillar kramas *cupid*
Nattljus
2013-03-16, 16:59
Varför har inte tvättmaskinen hängt upp tvätten?! Tycker att alla nya maskiner borde ha en sådan funktion.
Jag älskar dig *cupid*
Jag gillar kramas *cupid*
Kramar är bra *hug*
Anatis87
2013-03-16, 17:01
Kramar är bra *hug*
Mmm, jag funderar på vad jag ska götta mig med idag. Drömde om cocko gifflar inatt *hug**hug*
hej krampuz!
Hallau Madampus!
Hade rast, skulle bara hem och hämta min laddare, tar en genväg, möter en misshandlad kvinna som kommer från en källar, hjälper henne men hon tvingar mig att lova att inte ringa polis (hon är rädd). Jag ringde socialjouren som skulle åka dit (angav förnamnet på mannen plus adressen där hon gick in). Hoppas jag gjorde rätt. F*n vad fel alla alternativ kändes. Svårt att tvinga en vuxen människa till något, men det var nästan så jag höll kvar henne. Urk. Jävla värld ibland. :(
WHITEFOLKS
2013-03-16, 17:43
Mmmjo det känns nog fel oavsett hur du gör men det låter som du gjorde rätt imo. Kanske blir kaos för henne kortsiktigt men långsiktigt är det definitivt bättre (om hon tar chansen ut dvs).
är du lite sur idag? :( inte en enda smiley så långt ögat kan nå.
Jag var lite sur på min undermåliga kropp förut, men nu är jag gladare! :D
Hade rast, skulle bara hem och hämta min laddare, tar en genväg, möter en misshandlad kvinna som kommer från en källar, hjälper henne men hon tvingar mig att lova att inte ringa polis (hon är rädd). Jag ringde socialjouren som skulle åka dit (angav förnamnet på mannen plus adressen där hon gick in). Hoppas jag gjorde rätt. F*n vad fel alla alternativ kändes. Svårt att tvinga en vuxen människa till något, men det var nästan så jag höll kvar henne. Urk. Jävla värld ibland. :(
Åh fy vad hemskt. :( *hug* Svårt att hjälpa nån som inte vill ha hjälp också.
WHITEFOLKS
2013-03-16, 17:46
Hon vill nog ha hjälp men man måste känna sig säker på att det är bättre än alternativet.
Mmmjo det känns nog fel oavsett hur du gör men det låter som du gjorde rätt imo. Kanske blir kaos för henne kortsiktigt men långsiktigt är det definitivt bättre (om hon tar chansen ut dvs).
Tänker lika, men fan, blev helt iskall nu när jag såg att jag har blod på tröjan. Blev liksom på riktigt. Allt var över på 10 min, tant - samtal - allt. För mig.
Åh fy vad hemskt. :( *hug* Svårt att hjälpa nån som inte vill ha hjälp också.
Det är ju det. Men sa åt henne att ringa kvinnojour, att det ska finnas nåt 020 nr som inte syns på telräkningen sen var hon inne igen. Ibland är det konstigt, när man bara korsar en väg och får ett livsöde i famnen. :/
KRAM på er all goa babblers iaf, må inge slå er och må ni aldrig slåss! *hug*
Jag älskar dig *cupid*
*hug*
Kan du tillverka en sån maskin till mig? Tror att du är en såndär smart människa som kan fixa det.
Leeeeedig! Folköl och groggvirke står på kylning, yay. :)
Nattljus
2013-03-16, 18:38
*hug*
Kan du tillverka en sån maskin till mig? Tror att du är en såndär smart människa som kan fixa det.
Näh, jag har gett upp ingenjörsstudierna för gott. Du får tyvärr klara dig med det som finns.
Fast kramar kan du gärna få när det känns jobbigt att hänga tvätt *hug*
2 flaskor tungt italiensk rött inhandlat, satan vad man kommer må imorrn
Anatis87
2013-03-16, 18:43
2 flaskor tungt italiensk rött inhandlat, satan vad man kommer må imorrn
har du vitt till mig? ;)
*hug*
har du vitt till mig? ;)
*hug*
Jag har två flaskor i kylen ;)
Anatis87
2013-03-16, 18:51
Mela, om hit med dem så kan vi göra slut på dem =P
Kom till oslo du ;)
Jag kör rött än så länge. Öppnade en flaska merlot precis. Druckit kaffe&rom uppe i snöandet på holmenkollen halva dagen.
Tyvärr, all red är det ikväll.
Sådär, då har jag gjort pasjka, imorgon ska det nommas *drool*
Näh, jag har gett upp ingenjörsstudierna för gott. Du får tyvärr klara dig med det som finns.
Fast kramar kan du gärna få när det känns jobbigt att hänga tvätt *hug*
Attans. Då kommer jag fråga efter nattljuskramar varje gång jag hänger tvätt, ok?
Anatis87
2013-03-16, 19:08
Kom till oslo du ;)
Jag kör rött än så länge. Öppnade en flaska merlot precis. Druckit kaffe&rom uppe i snöandet på holmenkollen halva dagen.
Så långt =(
Tyvärr, all red är det ikväll.
Men vad ska jag dricka då? :O
Men vad ska jag dricka då? :O
Ett glas kall mjölk *drool**drool*
Anatis87
2013-03-16, 19:11
Ett glas kall mjölk *drool**drool*
Jag gillar inte mjölk =(
Jag gillar inte mjölk =(
hädelser! det som är så gott, med ett torn av nybakta bullar *cupid*
En bra regel för oss som inte kan vin: köper du ett vin för under 200, köp rött. Det finns många bra röda för en rimlig peng, väldigt få vita:)
Anatis87
2013-03-16, 19:19
hädelser! det som är så gott, med ett torn av nybakta bullar *cupid*
Nä.. slutade dricka det när jag var 10. Skolan serverade sur mjölk och sedan dess har mjölken smakat surt =(
En bra regel för oss som inte kan vin: köper du ett vin för under 200, köp rött. Det finns många bra röda för en rimlig peng, väldigt få vita:)
finns många goda vita för en bra peng beror på vad man ska ha de till bara... jag är en hockad på chardonnay...
Tre timmar i bilen bara anatris ;)
Bjussar på tacos med!
Kooom! Jag är själv med tre män här :/
Anatis87
2013-03-16, 19:32
Tre timmar i bilen bara anatris ;)
Bjussar på tacos med!
Kooom! Jag är själv med tre män här :/
Det är lockande, fasiken att man ska jobba imorgon =( Annars är vin nice =D
Det är lockande, fasiken att man ska jobba imorgon =( Annars är vin nice =D
En annan gång är du välkommen :)
Anatis87
2013-03-16, 20:13
En annan gång är du välkommen :)
Det hade varit nice, jag har aldrig varit i Oslo
______ _
| ____| | |
| |__ _ _ __ _ _ __| | __
| __| | | |/ _` | '__| |/ /
| | | |_| | (_| | | | <
|_| \__,_|\__,_|_| |_|\_\
Det äckligaste jag druckit i vinväg är faktiskt ett rött vin. Det var något tyskt lådvin, kommer inte ihåg men blev bjuden.
Det hade varit nice, jag har aldrig varit i Oslo
Oslo är fantastiskt! Älskar den här stan. Men mest på sommarn då. Speciellt musikk fest!
______ _
| ____| | |
| |__ _ _ __ _ _ __| | __
| __| | | || ___| |/ / |
| | | |_| | ||__ | <
|_| \__,_||___| |_|\_\
Jahapp.
stolpskott
2013-03-16, 21:04
Fuark! Vi har inte spelat på ett tag nu.
Fuark! Vi har inte spelat på ett tag nu.
vet, jag är på, nåt spel du är sugen på? :p sitter med två polare nu och lanar, men de käkar pizza
stolpskott
2013-03-16, 21:28
vet, jag är på, nåt spel du är sugen på? :p sitter med två polare nu och lanar, men de käkar pizza
Du råkar inte har SC2 WoL?
Nattljus
2013-03-16, 21:44
Jag borde sova men är osömnig *jorgen*
Du råkar inte har SC2 WoL?
Jag är mer utav en warcraft kind-of-guy. fruktar SC2 lite, har kollat alldeles för mycket på Day9 och alla asiater :d tror du kan kolla steam alla spel jag har, utöver det så har jag WoW, Battlefield 3, Call of duty och Diablo 3
PB i temple run 2! 35348m och dryga 15M i score.
WHITEFOLKS
2013-03-16, 21:50
Ni spelar ju fortfarande fel spel fuark och stolpskott.
stolpskott
2013-03-16, 21:51
Jag är mer utav en warcraft kind-of-guy. fruktar SC2 lite, har kollat alldeles för mycket på Day9 och alla asiater :d tror du kan kolla steam alla spel jag har, utöver det så har jag WoW, Battlefield 3, Call of duty och Diablo 3
Kan inte se vilka du har installerade, bara en lista över vilka du har. Eftersom ditt internet är trögt som fan så känns det dumt att sitta och räkna upp en massa spel du inte har installerat: Kolla in min lista och kom med förslag istället. Quake live kanske skulle vara kul?
Jag är på Quake live, polaren också, den tredje parten håller på o däckar. Vi placerade honom i ett hörn med Django Unchained.
Stolpsson, Whitefolks, på?
stolpskott
2013-03-16, 22:03
Jag är på Quake live, polaren också, den tredje parten håller på o däckar. Vi placerade honom i ett hörn med Django Unchained.
Stolpsson, Whitefolks, på?
I'm in. Vet inte hur det funkar med invites och skit, kan ni sköta det? Heter stolpskott16
WHITEFOLKS
2013-03-16, 22:04
Beror på vad ni ska spela etc.
Just nu är det final i en turnering som jag spec:ar men jag kan gejma sen
http://www.twitch.tv/deliberatemurder
Instagib? Free for all är givet, ranked, om det finns. Stolpstork, du måste tanka det på Quakelive.com och registrera dig.
Tror inte det finns på steam. Jag tankar iallafall nu, leijfonhjerta heter jag
stolpskott
2013-03-16, 22:10
Instagib? Free for all är givet, ranked, om det finns. Stolpstork, du måste tanka det på Quakelive.com och registrera dig.
Tror inte det finns på steam. Jag tankar iallafall nu, leijfonhjerta heter jag
Jag har redan spelat några matcher gubben :) Kan spela så fort ni är klara med tankningen.
Anatis87
2013-03-16, 22:12
Alkolhol med Melinda & Panda sover... vad för hyss kan man hitta då? :rolleyes:
stolpskott
2013-03-16, 22:34
Just say the word Fuolmes.
Jag har redan spelat några matcher gubben :) Kan spela så fort ni är klara med tankningen.
do not call me gubben, buddy! 24 minuter, f.ö :cool:
Alkolhol med Melinda & Panda sover... vad för hyss kan man hitta då? :rolleyes:
stoppa deras händer i glas med vatten! :naughty:
WHITEFOLKS
2013-03-16, 22:39
Lägg till grinbjoern
stolpskott
2013-03-16, 22:45
Lägg till grinbjoern
Skrev du fel eller sitter du via en rysk proxy?
WHITEFOLKS
2013-03-16, 22:48
Skrev du fel eller sitter du via en rysk proxy?
Det var helt rätt
Jag hoppas Osten tog sitt förnuft till fånga, och att det är därför han inte skrivit här på ett tag. På tal om inget.
Diomedea exulans
2013-03-16, 23:10
Hej!
Mitt namn = vandringsalbatrossen vetenskapliga namn.
10-5 första rundan, my body is ready. säg till när ni vill lira stolp o white
vad heter du stolp
stolpskott
2013-03-16, 23:32
10-5 första rundan, my body is ready. säg till när ni vill lira stolp o white
vad heter du stolp
stolpskott16
invitea så joinar jag strax.
stolpskott
2013-03-16, 23:38
Fuolmes, finns en chattruta
kolla den.
stolpskott
2013-03-17, 00:44
Jag uppskattar gesten Fuolmes, mot slutet hade vi ändå konverterar rätt många.
stolpskott
2013-03-17, 00:45
Jag hoppas Osten tog sitt förnuft till fånga, och att det är därför han inte skrivit här på ett tag. På tal om inget.
+1. Blev lite orolig för han =/
Jag uppskattar gesten Fuolmes, mot slutet hade vi ändå konverterar rätt många.
ah, i'd do anything for you. det var skitkul mot slutet, och när du skrev "I CAN HEAR GUNS" så garvade jag för mig själv :d
whitefolks däremot... never forget
WHITEFOLKS
2013-03-17, 00:48
jag körde ju visst gauntlet, på slutet körde jag 100%.
Fram tills du började vajna som en whitefolks om kvinnor så försökte jag switcha över så fort jag såg att det var du eller stolp
stolpskott
2013-03-17, 00:48
Ni hade vad? :D
Konverterat folk. Dah?
ah, i'd do anything for you. det var skitkul mot slutet, och när du skrev "I CAN HEAR GUNS" så garvade jag för mig själv :d
whitefolks däremot... never forget
Han skyller väl på att han inte "hann stoppa undan vapnet" eller nått.
WHITEFOLKS
2013-03-17, 00:49
Men lg + quad är ju så mysigt :(
Konverterat folk. Dah?
Han skyller väl på att han inte "hann stoppa undan vapnet" eller nått.
Konverterat? Vad fan, spelade ni inte quake? Det går väl ut på att gibba :confused::Virro
stolpskott
2013-03-17, 00:51
Men dedikation och hängivelse är aldrig fel. Nästa gång kör du 100% från början!
Konverterat? Vad fan, spelade ni inte quake? Det går väl ut på att gibba :confused::Virro
Ja, vi spelade Quake. Och konverterade folk.
Det viktigaste i ett sånt här spel är att hålla sig lugn och inte bli arg
stolpskott
2013-03-17, 00:53
Det viktigaste i ett sånt här spel är att hålla sig lugn och inte bli arg
Haha borde ha screenshottat dina chattinlägg och postat dom nu :D
WHITEFOLKS
2013-03-17, 00:54
Brukar du rage:a? :D
Ja, vi spelade Quake. Och konverterade folk.
Kan du utveckla? Jag begriper inte.
WHITEFOLKS
2013-03-17, 00:57
De tyckte alla skulle använda bara gauntlet, det var deras variant av konvertering :)
stolpskott
2013-03-17, 00:59
Kan du utveckla? Jag begriper inte.
That's the point :D
Jag fick för mig att bara köra med min gauntlet (melee) men folket vägrade hänga på. Men jag gav inte upp, och efter typ trekvart så spelade en majoritet av servern endast med gauntlets. Men det var typ precis i slutet på vår sista match.
stolpskott
2013-03-17, 01:03
Funderar på att se den här nu, vad tycker ni?
fgiLU9lNnU8
stolpskott
2013-03-17, 01:06
Amen åååh! :D
*rolleyes*
Anatis87
2013-03-17, 01:06
do not call me gubben, buddy! 24 minuter, f.ö :cool:
stoppa deras händer i glas med vatten! :naughty:
Det är iofs bra om jag vill ha sovsällskap av Melinda *jorgen*
Jag är proppmätt men vill ändå äta... matmissbruk ftw.
Jag är proppmätt men vill ändå äta... matmissbruk ftw.
Åh, busted.. :D Skrev just i "glad"tråden varför jag är glad. Det är pga havregryn. Går inte i fler i stackars magen nu, men lyckan - oooo - den lyckan. Kan inte vara sunt. Det enda som hindrar mig från fler gryn nu är tanken på tarmvred. Men är lycklig i munnen, ett par gryn kan man gnaga på länge. *cupid*
WHITEFOLKS
2013-03-17, 01:11
Jag är hungrig och sugen men känner mig tjåkk samtidigt.
Lite glad för att ha fått hoppa runt med stolpskott och fuark dock :D
Äh, sådär känner jag mig jämt. It´s a way of life! Eat some oats! :hbang:
Kul med hopp, irl eller vadå? Bra med glad iaf! :)
ingen kommentar, men citerade för att uppmärksamma att jag just inte har någon kommentar.
Haha borde ha screenshottat dina chattinlägg och postat dom nu :D
*rolleyes*
Brukar du rage:a? :D
hehe, nä. vissa spel framkallar mina mindre trevliga sidor. fråga stolpsson, jag är en fantastisk partner. partner, inte fiende :rolleyes:
Det är iofs bra om jag vill ha sovsällskap av Melinda *jorgen*
klart, go for it! *hug*
det är inte många som får uppleva det, sällsynt känsla :naughty:
och ja stolpstork! på cirque du solää
stolpskott
2013-03-17, 01:15
Hittade kolos IRC-chatt. Joina!
http://www.quakenet.org/search?q=kolozzeum
Jag åt middag vid 21 och är fortfarande knökmätt.
Samtidigt som jag mår illa som en idiot. Gluten i maten igår och sedan lite rödvin och kaffe på den irriterade tarmen :( nooooes.
Blev en dyr och onödig utgång för mig idag...
WHITEFOLKS
2013-03-17, 01:19
ingen kommentar, men citerade för att uppmärksamma att jag just inte har någon kommentar.
*rolleyes*
hehe, nä. vissa spel framkallar mina mindre trevliga sidor. fråga stolpsson, jag är en fantastisk partner. partner, inte fiende :rolleyes:
Just Quake är dock väldigt bra på att framkalla känslor vilket är ett tecken på hur mycket de på något sätt har lyckats med spelet (och då även misslyckats :D)
Nehej. Nu får det nog räcka för ikväll. Planen för morgondagen är ett löppass (eventuellt) och att köpa HoTS. I värsta fall skiter sig både och det kan jag leva med.
Jag vet vad vi gör härnäst! om vi inte spelar emellan, vi kollar på film ihop :D virtuell filmkväll, win.
Stolpsson kan streama på sin 100mb lina :rolleyes: med en liten chattruta där vi kan kommentera eventuella twists. fan va jag e mysig
Jag åt middag vid 21 och är fortfarande knökmätt.
Samtidigt som jag mår illa som en idiot. Gluten i maten igår och sedan lite rödvin och kaffe på den irriterade tarmen :( nooooes.
Blev en dyr och onödig utgång för mig idag...
Ville ut men stoppade mig själv. Är ändå bara ute efter att bli fullast på stället. Bättre att ha tråkigt hemma tyvärr.
stolpskott
2013-03-17, 01:23
Jag vet vad vi gör härnäst! om vi inte spelar emellan, vi kollar på film ihop :D virtuell filmkväll, win.
Stolpsson kan streama på sin 100mb lina :rolleyes: med en liten chattruta där vi kan kommentera eventuella twists. fan va jag e mysig
Det låter fan som en bra idé. Vilken ska vi se, och när?
Ville ut men stoppade mig själv. Är ändå bara ute efter att bli fullast på stället. Bättre att ha tråkigt hemma tyvärr.
Jag ville ut. Så vi tog tbanan in. Stod i kö i 20 min. Sedan tog jag taxi hem innan jag ens kommit in på stället.
Börjar iofs känna mig alldeles för gammal för utgångar.
Det låter fan som en bra idé. Vilken ska vi se, och när?
Imorgon, kväll, en skräckfilm förslagsvis. det måste vara nåt med lite tryck i iallafall :d och skräck är mitt domain, japanska versionerna av the grudge är ju en riktig hit
ska kolla upp lite ev. streamingmöjligheter och skapa acc, så behöver du bara bidra med nätet *hug*
stolpskott
2013-03-17, 01:33
Imorgon, kväll, en skräckfilm förslagsvis. det måste vara nåt med lite tryck i iallafall :d och skräck är mitt domain, japanska versionerna av the grudge är ju en riktig hit
ska kolla upp lite ev. streamingmöjligheter och skapa acc, så behöver du bara bidra med nätet *hug*
Låter bra. Gärna något med clowner.
Det är meningen att man ska vara aktiv i en IRC!
Låter bra. Gärna något med clowner.
Det är meningen att man ska vara aktiv i en IRC!
det kraschade, men jag kmr tillbaks nu *popcorn*
WHITEFOLKS
2013-03-17, 01:38
Nee på irc ligger man och idlar i kanaler :D
det känns lite som att vi 3 ruinerade hela stämningen här inne :D
Alla nu. Vad gör ni? *popcorn* kom fram
WHITEFOLKS
2013-03-17, 01:48
Nu sitter jag och letar efter riktiga gejmz :D
Och spec:ar lite nba på andra skärmen.
Får jag också vara med i diskussionen nu? :P
Jag kollar fjällvandringar i Norge. Borde ju se mer än Oslo med omnejd när man bott här i totalt 3 år :/
Jag ville ut. Så vi tog tbanan in. Stod i kö i 20 min. Sedan tog jag taxi hem innan jag ens kommit in på stället.
Börjar iofs känna mig alldeles för gammal för utgångar.
För gammal, vid 25? :MrT:
Iofs, du började väl gå på muf-fester när du var 13 ;) (varför är muf bäst på fest?)
Nu sitter jag och letar efter riktiga gejmz :D
Och spec:ar lite nba på andra skärmen.
hittar du nåt då? kolla steam! så kan vi gibba ännu mer
Får jag också vara med i diskussionen nu? :P
Jag kollar fjällvandringar i Norge. Borde ju se mer än Oslo med omnejd när man bott här i totalt 3 år :/
jaaaa nu får du det *hug*
hoppas du får se en björn, det vore skitcoolt
För gammal, vid 25? :MrT:
Iofs, du började väl gå på muf-fester när du var 13 ;) (varför är muf bäst på fest?)
Jo, när killarna före i kön "Jeg blir 20 nå inatt!" och tar bilder på sig själva och är allmänt asjobbiga och ramlar och har sig.
Tjejerna bakom är så fulla att de ser ut att somna och spy samtidigt.
Pubar gillar jag. Nattklubbar osv har jag aldrig gillat. Om man inte är ett glatt tjejgäng som ska ut och skaka rumpa.
Pfft var nog iaf 16 på min första muf-fest :D
jaaaa nu får du det *h ug*
Wiiiiii *hug*
mer vacker natur och inte djur som kan döda mig på en sekund :D
stolpskott
2013-03-17, 02:03
Fuolmes, PMa skype.
Holmeros
2013-03-17, 02:08
Fyfan vad fet idé! Får jag vara med?!
stolpskott
2013-03-17, 02:09
Fyfan vad fet idé! Får jag vara med?!
Vi kollar lokalt och snackar via skype istället. Dra ner Hannibal och joina oss om ett tag :)
WHITEFOLKS
2013-03-17, 04:05
hittar du nåt då? kolla steam! så kan vi gibba ännu mer
jaaaa nu får du det *hug*
Jag menade i quake men jag är nog på whatever som är free2play/inte dyrt och som min dattator klar, den e jettedålig.
Jag menade i quake men jag är nog på whatever som är free2play/inte dyrt och som min dattator klar, den e jettedålig.
ah, alrightalright
du missade filmvisningen med mig o stolpsson, den slutade precis *popcorn*
Edit: klockan är snart 5, dat ångest
Nattljus
2013-03-17, 05:21
Äsch, ångest duger att starta dagen med *hug*
WHITEFOLKS
2013-03-17, 05:30
ångesten är ständigt närvarande vi försöker bara glömma bort den på olika vis.
Ååh. Nördminnen. Vad nattmysiga ni sitter och är i... Kanalen, tänkte jag skriva. >.<
Morrn flickor!
Händer det nått spännande idag kissekattsmadamen? :>
Händer det nått spännande idag kissekattsmadamen? :>
Jag har ägnat morgonen åt att titta på en katt som växlat mellan att sola magen och brottas med mina strumpor *cupid*
Nu tar vi paus för frukost!
Jag har ägnat morgonen åt att titta på en katt som växlat mellan att sola magen och brottas med mina strumpor *cupid*
Nu tar vi paus för frukost!
Låter lagom spännande för en söndagsmorgon tycker jag. :D
Jag har ätit piller och druckit citrondricka än så länge... och städat. Men det är inte lika viktigt. Snart öppnar'e! Massa saker att putsa och pyssla med idag tänker jag tro. Ska nog hitta nått fint att läsa också. Jag läser en jättefin bok, så den skulle ju kunna vara en stark kandidat. :>
Nattljus
2013-03-17, 10:05
Godmorgon!
Hej *hug*
Jag måste till ICA och köpa mjölk så jag kan göra pannkakor. Var hittar jag lämplig motivation? *jorgen*
Motivationen ligger i pannkakorna och/eller suget efter dom. Förhoppningsvis mest i suget, annars blir det nog inga nattlys. Hej förresten. Idag är det morgon!
Hej *hug*
Jag måste till ICA och köpa mjölk så jag kan göra pannkakor. Var hittar jag lämplig motivation? *jorgen*
Du kan ta mjölken i vår kyl, det är nog ändå ingen som kommer använda den :)
Låter osannorlikt att den är nära. *jorgen*
Låter osannorlikt att den är nära. *jorgen*
Det var väl inget tal om det skulle vara nära? *rolleyes*
Nja, det var väl kanske insinuerat på något litet vis, och möjligen skrivet mellan raderna att det skulle vara lättåtkomlig mjölk. Helst. ^^
*upptäcker spastisk tonus i vastus medialis* *cry* What's this? : < Förklarar ju senaste dagarnas knäjox i alla fall. Hm.
Nja, det var väl kanske insinuerat på något litet vis, och möjligen skrivet mellan raderna att det skulle vara lättåtkomlig mjölk. Helst. ^^
*upptäcker spastisk tonus i vastus medialis* *cry* What's this? : < Förklarar ju senaste dagarnas knäjox i alla fall. Hm.
Kanske, men kommer man hit så ingår kaffe och morotskaka. Det får man nog inte på ICA.
Ge den smisk!
Jag vill ha morotskaka. Får aldrig morotskaka. Tänk den som fick äta morotskaka. :(
Den gjorde ont att bara palpera ju. Jävla obehaglig grej att behöva göra någonting åt. *cry*
Jag vill ha morotskaka. Får aldrig morotskaka. Tänk den som fick äta morotskaka. :(
Den gjorde ont att bara palpera ju. Jävla obehaglig grej att behöva göra någonting åt. *cry*
Du är så klart välkommen hit du med *hug*
Låter roligt, kom hit så kan jag trycka lite :cool:
Då vill jag inte hälsa på. :(
Det är St. Min dag idag! \o/ Yay me!
Med tanke på dagen.
http://1.bp.blogspot.com/_kZs6iwG2EJE/S_g20eK1kKI/AAAAAAAAEZM/og2NHL2LjFc/s1600/mad_leprecon.jpg
pandaaaaaaa *hug*
Hejsan. <3
Med tanke på dagen.
http://1.bp.blogspot.com/_kZs6iwG2EJE/S_g20eK1kKI/AAAAAAAAEZM/og2NHL2LjFc/s1600/mad_leprecon.jpg
Den ser inte så munter ut. :o
Hej, vän!
Vicarious tror inte på mitt lcd-upplägg. *jorgen*
... Jag tror bestämt att jag tänker känna mig kränkt.
Nattljus
2013-03-17, 14:02
Jag tog en tupplur. Det var trevligt :sleep:
Jag vill också ha en tupplur! *zzz*
Holmeros
2013-03-17, 14:53
Hallau!
Snart ska jag inviga mitt nya SATS-kort. Kul va?
Nattljus
2013-03-17, 14:59
Jag vill också ha en tupplur! *zzz*
Vad hindrar dig? *popcorn*
Holmeros: :thumbup:
Nattljus: hungrig! Jag tinar lasagne! *nomnom* Sen kanske tupplur.
jag tupplurade precis. Behövdes.
dags för PB i wok-ätning *drool* Om jag avlider.. minns mig som en hjälte
http://s18.postimage.org/relz98zw9/fuarkwok.jpg
WHITEFOLKS
2013-03-17, 15:46
Det där är inga problem för vår hjälte
en stor stark
2013-03-17, 15:59
dags för PB i wok-ätning *drool* Om jag avlider.. minns mig som en hjälte
http://s18.postimage.org/relz98zw9/fuarkwok.jpg
Åh gud det ser gott ut! Åååh cashewnötter. Fan jag är hungrig :/
Latissimus Dorsi
2013-03-17, 16:02
Jobb jobb jobb
Anatis87
2013-03-17, 16:07
Hallau!
Snart ska jag inviga mitt nya SATS-kort. Kul va?
Är det bra där? :rolleyes:
Nu jobb, tv-tittande & äta.
Det är därför han bänkar som han gör!:devil:
Jag åt säkert ett kg havregryn igår. Imponerad..? :naughty: Vad kallar man mig då.. super.. hjälpte? :cool: (eller dum i huve.. *cry*)
det var problem, men det gick :eating:
vilodag så hade ingen hunger
Åh gud det ser gott ut! Åååh cashewnötter. Fan jag är hungrig :/
Cashewnötter är ett måste. 4 filéer nerskurna i den bunken, helt klockrent
Anatis87
2013-03-17, 16:25
Var snäll!!!
Holmeros har ju kört på fitness 24/7 innan.
Var snäll!!!
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRxycG6o0KTgmcqtCWLtneSK0gEO1jpR eyq98wIfVdKi0IAPaWK
Och jag tränar på F&S, och ändå lyckas jag på något vänster?
WHITEFOLKS
2013-03-17, 16:35
Jag åt säkert ett kg havregryn igår. Imponerad..? :naughty: Vad kallar man mig då.. super.. hjälpte? :cool: (eller dum i huve.. *cry*)
Du är vår Wonder Woman
fKdMILd5btk
Anatis87
2013-03-17, 16:37
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRxycG6o0KTgmcqtCWLtneSK0gEO1jpR eyq98wIfVdKi0IAPaWK
Det är väl där du kör va? Eller mins jag fel?
Du, play nice! Då du tränar håller sig alla märkliga folk borta. Sedan har alla olika förutsättningar.
Du har fastnat i viktplatåer med!
Du minns rätt.
Nattljus
2013-03-17, 16:45
Nutella *cupid*
Anatis87
2013-03-17, 16:47
Du minns rätt.
Jag skaffade det för att kunna träna med en vän till mig, men man skulle kanske ta något pass där då & då. Hon jobbar ju dödliga människors arbetstider, så vi hinner ej träna så ofta (ingen gång än sålänge). Tips på anläggning?
Du är vår Wonder Woman
fKdMILd5btk
Lite dåligt tryck i bitarna, men jag gillart ändå! :D :mallan:
Fyfan, idag mår man. Svårt som öl och groggdrickare att uppskatta hur mkt vin som är lagom när man väl dricker det....
Lite dåligt tryck i bitarna, men jag gillart ändå! :D :mallan:
Hej lellan!!!!!!!!!!! :D
Jag ska åka till stockholm snart :naughty: kanske kommer jag till västerås och våldgästar lite eller så lurar jag över dig till storstan ;)
stolpskott
2013-03-17, 17:16
Jag e lite full. Mina green goblins vart lite tsarka. Men det är st paddys idag så de e bra.
Fyfan, idag mår man. Svårt som öl och groggdrickare att uppskatta hur mkt vin som är lagom när man väl dricker det....
Ajdå. Jag håller fortfarande på att återhämta mig från middagen i torsdags men jag är bara lite seg nu och klarade av att jogga iallafall. Vatten, frisk luft, sömn är det som gäller för dig.
Jag e lite full. Mina green goblins vart lite tsarka. Men det är st paddys idag så de e bra.
Se till att ha riktigt skoj/myspys nu så att det är värt efterdyningarna. :)
stolpskott
2013-03-17, 17:50
Se till att ha riktigt skoj/myspys nu så att det är värt efterdyningarna. :)
Pfft. så känge man äter före under och efter fullan är det lugnr No hangover for me :)
Pfft. så känge man äter före under och efter fullan är det lugnr No hangover for me :)
Lyllo dig, jag har alltid haft horribla baksmällor. *spy*
Positivt: maken plockar bort den trasiga listen på min bil och plockar ut stereon som också ska lagas. Maken åker med den jättesmutsiga bilen till biltvätten för att han skäms över att frun har så smutsig bil. Han passar även på att dammsuga den och torka av instrumentpanelen och städa bagageutrymmet av ovanstående anledning.
Minus: maken påpekar att någon har repat hela höger stötfångare.
Det är förvisso inte makens fel att stötfångaren var repig, det var bara att det syntes när bilen var ren. :P
Det är förvisso inte makens fel att stötfångaren var repig, det var bara att det syntes när bilen var ren. :P
Jag var bara så glad över att bilen var fin eftersom den varit så smutsig, sen gick det över och jag blev sur igen :smash:
WHITEFOLKS
2013-03-17, 18:27
Nutella *cupid*
Chokladknark på burk
Jag var bara så glad över att bilen var fin eftersom den varit så smutsig, sen gick det över och jag blev sur igen :smash:
*hug*
But husband did good! :thumbup:
*hug*
But husband did good! :thumbup:
Ja makens insats är verkligen enastående! Min bil var väldigt smutsig. :em:
Holmeros
2013-03-17, 18:36
Nu jobb, tv-tittande & äta.
Kom nyss hem igen, 2,5 timma och hade bara jävligt skoj! Nöjd som fasen änsålänge :)
Var snäll!!!
http://cdn.memegenerator.net/instances/250x250/34753177.jpg x2 !!
Du, play nice! Då du tränar håller sig alla märkliga folk borta. Sedan har alla olika förutsättningar.
Du har fastnat i viktplatåer med!
Mina problem i bänken har inget med vilket gym att göra, det är helt enkelt för jag är klen och mentala spärrar för ökningar i bänkfan..
Man borde kanske chansa på att gå ut och springa sej lite grann.
Just det, jag hade ju planerat att tvätta bilen idag. Aja smutsen är säkert kvar imorgon så får ta det då istället.
omg läste om en kille som tränar ca 8 timar varje dag... 5 timmar cykling, 1 timma simning, 1 timma springning, 1 timma rodd. sjukt...
träna äta sova dö typ omg...
De flesta elittyngdlyftare i världen ligger på 6+ timmar träning om dagen.
Eller ja, många iaf.
morsning korsning,
denna chokladvassleshake:n är bortom denna värld, perfekt ratio mellan vassle och mjölk. tog en grabbnäve kakao som gav den en liten extra touch utav himmelriket
stolpskott
2013-03-17, 20:19
Fuark fick mig att springa rätt långt. Jag är nykter nu tror jag.
De flesta elittyngdlyftare i världen ligger på 6+ timmar träning om dagen.
Eller ja, många iaf.
ja de e sjukt mkt det med men så många timmars kondition e fan värre han cyklade från 11.30 till 16.30 i sträck....på gym cykel sen käka midda sen springa sen mellis sen simma sen äta sen sova typ.. aight...
Beror ju helt på alkoholprocent, om det är rött eller vitt och hur väl man ätit innan. Men ca 1 flaska brukar vara lagom.
2 gick bra på den tiden när man var lite tjåkkare och åt mer än en vuxen karl :D
Fuark fick mig att springa rätt långt. Jag är nykter nu tror jag.
*hug*
jag gör knäckebröd...det är något av det godaste jag ätit! *cupid*
stolpskott
2013-03-17, 20:57
Borde jag baka en chokladfondant till mig själv medans jag väntar på Fuark?
Borde jag baka en chokladfondant till mig själv medans jag väntar på Fuark?
nä, ja är klar. skype dirr :)
Lämnar en hög kramar här, jag har maaasssoooor, fick ännu fler av sonen idag.. så it´s up for grabs! :) *hug**goåglautankexchokla*
Hej lellan!!!!!!!!!!! :D
Jag ska åka till stockholm snart :naughty: kanske kommer jag till västerås och våldgästar lite eller så lurar jag över dig till storstan ;)
Åhååå - nice!! I vilka tidskrokar är "snart" då? :) Willkommen bei uns!
Lämnar en hög kramar här, jag har maaasssoooor, fick ännu fler av sonen idag.. så it´s up for grabs! :) *hug**goåglautankexchokla*
varför inte! jag tar en *hug*
stolpskott
2013-03-17, 21:22
Jag tar en kram :) Och har ena handen olämpligt lågt. Du ger mig en örfil.
Varför gillar du inte mig Lellan? :cryout:
varför inte! jag tar en *hug*
Varför inte två? El tre? Kanske hela famnen full, it´s on me!
Kram Lellis! *hug*
*kramar hejvilt tillbaks* (bästa är ju att man FÅR kramar när man ger, ekonomiskt! ;P)
Hm.. för att du håller ena handen.. olämpligt lågt..? Kanske?
En höjdarkram och du är förlåten! :P
För att du klämmer på folk utan tillåtelse?
stolpskott
2013-03-17, 21:26
Point taken. Lellan får en höjdarkram utan rumpkläm.
Point taken. Lellan får en höjdarkram utan rumpkläm.
Rumpkläm.. vad förvånad du skulle bli om jag belönade uppfostringen med att åtgälda via rumpkläm. :D
Men det är jag för pk för. *ryggdunk*
Rumpkläm.. vad förvånad du skulle bli om jag belönade uppfostringen med att åtgälda via rumpkläm. :D
Men det är jag för pk för. *ryggdunk*
:laugh:
Rumpor är inte ekligt! *slap*
WHITEFOLKS
2013-03-17, 21:44
rumpor e najs.
rumpor e najs.
sV0sUYsSxEE
Vissa är najsare än andra! :)
stolpskott
2013-03-17, 21:50
rumpor e najs.
Japp. Men off limits. :(
Och vissa är mest bara stora.. *rolleyes*
usch, rumpor. Ekligt!
:booty:
Lite värme skulle vara najs btw. Sisådär 5-10 plusgrader skulle vara en bra start.
heeeej durre
Heeej ponken.
Heeej ponken.
har baksmällan släppt än? :rolleyes:
Diomedea exulans
2013-03-17, 23:00
Finns det någon nackdel med att äta jättemycket knäckebröd? Jag åt nyss två hela såna där cirklar med runt knäckebröd. Med Bregott på.
Vad skulle det vara? Kanske blir lite hård i magen om man äter enorma mängder. Men 2 cirklar är ju bara strax över standard
har baksmällan släppt än? :rolleyes:
Japp, jag har joggat idag. Lite lasagne på det och så var det släppt! Är du full med Stolpen eller?
Finns det någon nackdel med att äta jättemycket knäckebröd? Jag åt nyss två hela såna där cirklar med runt knäckebröd. Med Bregott på.
Nä.
du kan bli hård i magen, och skära dig i halsen om du tuggar dåligt. Annars är det lugna kanelbullar
En ev. nackdel är ju att det smakar illa, också *spy*
Japp, jag har joggat idag. Lite lasagne på det och så var det släppt! Är du full med Stolpen eller?
ojdå, löpning och lasagne är nyckeln alltså :thumbup:
hehe, nä! jag har inte druckit, men stolpsson däremot. ojoj. han är så galet påverkad
Diomedea exulans
2013-03-17, 23:10
Vad skulle det vara? Kanske blir lite hård i magen om man äter enorma mängder. Men 2 cirklar är ju bara strax över standard
Ja, nåt sånt.
Nä.
Gött!
du kan bli hård i magen, och skära dig i halsen om du tuggar dåligt. Annars är det lugna kanelbullar
En ev. nackdel är ju att det smakar illa, också *spy*
Det är ju sketagott!
stolpskott
2013-03-17, 23:10
ojdå, löpning och lasagne är nyckeln alltså :thumbup:
hehe, nä! jag har inte druckit, men stolpsson däremot. ojoj. han är så galet påverkad
Bara för att du ska jobba imorrn. Fjolla.
WHITEFOLKS
2013-03-17, 23:12
Japp. Men off limits. :(
Why off limits? :(
Bara för att du ska jobba imorrn. Fjolla.
Berätta en rolig historia! :naughty:
stolpskott
2013-03-17, 23:15
Fråga Lellan, hennes rumpa som startade diskussionen :(
Berätta en rolig historia! :naughty:
Haha, va? Okej. Ähm. Alltså. Nu fick jag prestationsångest.
Ska det va en irl-historia eller ett skämt?
Tjena quad
stolpskott
2013-03-17, 23:16
Tjena quad
Så bitter :laugh:
Because we say so! Shut up fool. :MrT: (Jag skojar nu och menar inte att vara elak eller rabiat på nåt vis.)
stolpskott
2013-03-17, 23:18
Because we say so! Shut up fool. :MrT: (Jag skojar nu och menar inte att vara elak eller rabiat på nåt vis.)
Din kombination av "fool" och MrT smileyn avslöjar nog avsaknaden av allvar :)
Haha, va? Okej. Ähm. Alltså. Nu fick jag prestationsångest.
Ska det va en irl-historia eller ett skämt?
Både ock! Det ska vara ett irl-skämt! Och det ska va jääävligt kul.
WHITEFOLKS
2013-03-17, 23:21
Jag är snell mot rumpor.
Sry Fuark jag är rätt dålig på FFA, spelar det aldrig i princip :(
Din kombination av "fool" och MrT smileyn avslöjar nog avsaknaden av allvar :)
Haha, ja, jag tänkte också det men så fick jag en mardrömsvision av hur jag vaknar imorgon bitti och är involverad i ett personangreppsdrama fullt av moderatorer.
WHITEFOLKS
2013-03-17, 23:23
Ne du är snel hest duran so its all good.
Sry Fuark jag är rätt dålig på FFA, spelar det aldrig i princip :(
*grr* ;)
stolpskott
2013-03-17, 23:26
Både ock! Det ska vara ett irl-skämt! Och det ska va jääävligt kul.
Jag funkar dåligt under press. Helt blankt, kan bara komma på "interna" grejer :( Intresserad av att läsa mina två trolltrådar? Agerar religiös fanatiker och alla köper det :)
Haha, ja, jag tänkte också det men så fick jag en mardrömsvision av hur jag vaknar imorgon bitti och är involverad i ett personangreppsdrama fullt av moderatorer.
:laugh:
Ne du är snel hest duran so its all good.
Phew! :)
Jag funkar dåligt under press. Helt blankt, kan bara komma på "interna" grejer :( Intresserad av att läsa mina två trolltrådar? Agerar religiös fanatiker och alla köper det :)
Vadå, den där tråden om religion? Jag har sett ditt namn i änden av rubriken jämt och ständigt och trott att du var jätteintresserad av att diskutera religion. Är det bara lurendrejeri alltihop?
Hitta på en limerick då!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.