Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Nattljus
2012-08-24, 12:21
Jag råkade få schampo i näsan när jag tvättade håret. Nu luktar världen konstigt :smash:
Andy.da.wohoo
2012-08-24, 12:23
Den luktar schampo?
Spartansk
2012-08-24, 12:24
Jag råkade få schampo i näsan när jag tvättade håret. Nu luktar världen konstigt :smash:
Det bästa för näshåren är om du nu även kör upp lite balsam.
Spartansk: Jag har svarat på ditt inlägg i min journal! Jag förväntar mig ett sofistikerat svar tillbaka.
Spartansk
2012-08-24, 12:29
Spartansk: Jag har svarat på ditt inlägg i min journal! Jag förväntar mig ett sofistikerat svar tillbaka.
Jag läste redan igår, men ditt svar var så optimalt att jag inte har något att tillägga.
Nattljus
2012-08-24, 12:35
Det bästa för näshåren är om du nu även kör upp lite balsam.
Nä, slemhinnorna har blivit retade tillräckligt för en dag, känner jag *rolleyes*
Spartansk
2012-08-24, 12:37
Nä, slemhinnorna har blivit retade tillräckligt för en dag, känner jag *rolleyes*
Jag vet hur du känner dig. Häromdagen försökte jag, på inrådan av min far, snorta upp lite vatten i näsan i syfte att rengöra den, något han tydligen gör varje morgon. "Får man inte en kallsup då?" sa jag. "Nejdå, man suger bara upp litegrann", sa han. Men sen när jag provade sved det och irriterade iallafall.
Jag har tydligen inte ärvt min fars pansarslemhinnor.
Jag hade ett nummer som ringt mig. Kollade upp det på hitta.se, tillhörde en Emma. Jag tog en chansning och kallade henne Emma och det gick hem. WIN!
Dags att åka till jobbet nurå. Mår förvånadsvärt bra nu =)
:laugh: Den ungdomen... ;)
Vakna kl. 4, sudda, somna om, vakna kl 12, tröttare än igår kväll när jag lade mig. Tiden är ur led!
Kaffe är lösningen på alla dina problem!
Nu har jag tvättat kläder, varit på återvinningscentralen, storhandlat och ska snart börja städa. Jag är så effektiv att jag borde få en paus som belöning. Först lunch!
Anatis87
2012-08-24, 12:49
Trött flcka, snart slutar man och då blir dt å äta innan träningen hägrar. Sedan hem & vila innan man ska & arbeta inatt... Hmm... Kan man skylla på att grannens hund är sjuk så man kan vara ledin ikväll?
Skickat från min GT-I9100
Trött flcka, snart slutar man och då blir dt å äta innan träningen hägrar. Sedan hem & vila innan man ska & arbeta inatt... Hmm... Kan man skylla på att grannens hund är sjuk så man kan vara ledin ikväll?
Skickat från min GT-I9100
http://www.orebroguiden.com/wp-content/files_flutter/1338542828thomas-ledin.jpg
Holmeros
2012-08-24, 12:54
:laugh: Den ungdomen... ;)
Haha mhm.. Hon var förvisso fyra år äldre ^_^
Två timmar kvar tills helgen är kommen. Jag ska vara nykter.... :D
Det var det! Nu skall jag iväg och handla mer av den varan... samt skor! Tre par likadana, om det finns kvar.
Nu har jag tvättat kläder, varit på återvinningscentralen, storhandlat och ska snart börja städa. Jag är så effektiv att jag borde få en paus som belöning. Först lunch!
Äsch, håll igång medans du har uppe farten, vetja. Sedan kan du pausa jättelänge!
Nattljus
2012-08-24, 12:59
Jag har tydligen inte ärvt min fars pansarslemhinnor.
Jag tror nog mer på att han haft mer tid på sig att härda sina *popcorn*
*cupid*
Och shoppat present?
Postat via en mobil enhet
*gah!*Jag har fått för lite i lön!
Och shoppat present?
Jajamen! Jag mmsar bilder snart.
Det var det! Nu skall jag iväg och handla mer av den varan... samt skor! Tre par likadana, om det finns kvar.
Äsch, håll igång medans du har uppe farten, vetja. Sedan kan du pausa jättelänge!
Jorå, jag fick bara lunchpaus, jag blir så gnällig när jag är hungrig. :angel:
Skor! Skor är roligt! \o/ Men varför tre par likadana?
Haha mhm.. Hon var förvisso fyra år äldre ^_^
Två timmar kvar tills helgen är kommen. Jag ska vara nykter.... :D
Jag menade dig, unge man. ;)
Holmeros
2012-08-24, 13:20
Jag menade dig, unge man. ;)
Jo, jag förstod det men försöker förneka ;)
För övrigt mår jag riktigt risigt nu. Bara till å bita ihop, jag är har fan inte alla hästar i stallet som utsätter mig för det här :P
Jo, jag förstod det men försöker förneka ;)
För övrigt mår jag riktigt risigt nu. Bara till å bita ihop, jag är har fan inte alla hästar i stallet som utsätter mig för det här :P
Resorb och Ipren är din vän. ^^
Holmeros
2012-08-24, 13:22
Resorb och Ipren är din vän. ^^
*cupid* om jag bara hade haft här! Vill inte heller gå och fråga någon om ipren, kommer nog bara bli hånad :P
*cupid* om jag bara hade haft här! Vill inte heller gå och fråga någon om ipren, kommer nog bara bli hånad :P
Mycket troligt. :P
Jorå, jag fick bara lunchpaus, jag blir så gnällig när jag är hungrig. :angel:
Skor! Skor är roligt! \o/ Men varför tre par likadana?
För att jag gillar dem! Varför ändra på ett vinnande koncept? :confused:
Kraschen i mitt program var ingen bugg, hurra! Nu finns det inget mellan mig och rapporten!
Östra Torn/Brunnshög :) Förbi LU och IDEON. Kanske låter som att det är långt utanför centrum, men jag tyckte det var ganska centralt jag :D
Vet vart du menar, nice! :thumbup:
Det var jag, i peruk.
Haha! You wish att du var så snygg Pirre. Det gör vi alla... :-/
Haha! You wish att du var så snygg Pirre. Det gör vi alla... :-/
Önskar vi alla att Pirre var så snygg? *jorgen*
Önskar vi alla att Pirre var så snygg? *jorgen*
Tydligen :MrT:
Stoltz ord kanske är lag ?
If you had seen what I had seen...
tydligen :mrt:
Stoltz ord kanske är lag ?
nä!
nodans ord är lag.
Halice! \o/
Vunnis *hug*
nä!
Nehee... jag hade tydligen fel igen...
hur mår alla ? vad gör alla ?
Halice har vunnit 25 kr på en triss-lott. Undra vad man ska göra med pengarna ? :d
Nattljus
2012-08-24, 14:35
Jag har druckit kaffe och ätit snickers *popcorn*
Halice har vunnit 25 kr på en triss-lott. Undra vad man ska göra med pengarna ? :d
Man köper en ny så klart! Återinvestering!
Nu har jag storstädat så jag slipper skämmas när jag får finfrämmande imorgon. Och finfrämmande idag! Mysigt! *cupid*
Jag är jättesömnigast och ska träna nu o sen jobba till typ 21. O.o
Nattljus
2012-08-24, 14:38
Du är ju jämt sömnig numera :sleep:
Jag har blivit övergiven på benpass.
Nån som kan hoppa in som reserv?
Jag har druckit kaffe och ätit snickers *popcorn*
*nom nom nom*
Jag tar min kaffe nu, lite post-work out meal.
Man köper en ny så klart! Återinvestering!
Nu har jag storstädat så jag slipper skämmas när jag får finfrämmande imorgon. Och finfrämmande idag! Mysigt! *cupid*
Ja, funderar på det. Kanske vinner storvinst då :d
Oj, finfrämmande låter läskigt. Då måste det städas o dammas och jag hoppas du har med dig städ-vinet ?
Kaffe funkar alltid ?
Idag är dagen Vunnis blir stor o stark! *flex*
Törs du inte träna ben själv?
Oj, finfrämmande låter läskigt. Då måste det städas o dammas och jag hoppas du har med dig städ-vinet ?
Jag har både skurat och dammat samt avkalkat badrummet! Men de är inte så läskiga, bara fina. *cupid* Idag kommer Dravena och hennes man och två kompisar till, imorgon kommer Nodan och en annan kompis på middag. Mys mys mys! :d
Jag har faktiskt inte fått vin än, jag har inte börjat laga mat än nämligen. Kocken får däremot ett glas vin, för vätskebalansens skull.
Törs du inte träna ben själv?
Jag har både skurat och dammat samt avkalkat badrummet! Men de är inte så läskiga, bara fina. *cupid* Idag kommer Dravena och hennes man och två kompisar till, imorgon kommer Nodan och en annan kompis på middag. Mys mys mys! :d
Jag har faktiskt inte fått vin än, jag har inte börjat laga mat än nämligen. Kocken får däremot ett glas vin, för vätskebalansens skull.
Jag behöver en caddie.. :d
Jag behöver en caddie.. :d
Haha. :D Tyvärr, jag ska springa lopp imorgon och ska börja laga mat till sällskapet strax. ;) Jag tänker mig att benpass med dig är en lätt nära döden-upplevelse så det känns inte så lämpligt.
Huaaa! Vad duktigt du är. kocken förtjänar verkligen ett glas vin eller flera :d
rena kollo-träffen hemma hos O_Wao alltså. Låter mycket mysigt. vad ska du bjuda på för gott ?
Time & place?
Huaaa! Vad duktigt du är. kocken förtjänar verkligen ett glas vin eller flera :d
rena kollo-träffen hemma hos O_Wao alltså. Låter mycket mysigt. vad ska du bjuda på för gott ?
Idag blir det örtwallenbergare på kalvfärs med ugnsrostad potatis och grönsallad. Imorgon lutar det åt kyckling.
Time & place?
Sats Hötorget ca 17.30
Idag blir det örtwallenbergare på kalvfärs med ugnsrostad potatis och grönsallad. Imorgon lutar det åt kyckling.
oj, det lät väldigt avancerat. Hoppas det smakar gott *drool*
Nu mot gymmet.
Sats Hötorget ca 17.30
Jobbar. Next time old man..
Någon härifrån som skall till örebro och se på NM?
Jobbar. Next time old man..
Dåliga ursäkter..
Imorgon blir det nog cupcakes till efterrätt, man kan säga att jag råkat snöa in lite *rolleyes*
Imorgon blir det nog cupcakes till efterrätt, man kan säga att jag råkat snöa in lite *rolleyes*
Najs! :d
mangemani
2012-08-24, 17:39
vilken dag.
har inte lyckats smälta än att man fick vara kvar på jobbet så under hela dagen så har man haft så mycket utspridda känslor i kroppen så man har blivit helt matt och trött.
flera tankar på vad jag nu kan göra då jag har fast inkomst, vad jag kan köpa, ny lägenhet osv samt att jag slipper oroa mig nå mer.
så glad så att jag slog knockout på mig själv känns det som:P
Någon härifrån som skall till örebro och se på NM?
Kommer nog vara några koloiter där. Iaf SL:arna skulle jag gissa på.
Sen får jag se om jag blir rastlös hemma o drar mig nedåt.
*drool*
Vilken smak ?
Tatueringsturken var på samma uteservering som oss idag :D
Fy fan vad jag är trashad. Är det okej att gå och lägga sig kl 19 på en fredag, eller borde jag åtminstone försöka kolla en film innan jag går och lägger mig? :d
Tatueringsturken var på samma uteservering som oss idag :D
Neeeeeeeee! :eek:
Vad är det för speciellt med honom ?
Fy fan vad jag är trashad. Är det okej att gå och lägga sig kl 19 på en fredag, eller borde jag åtminstone försöka kolla en film innan jag går och lägger mig? :d
inte okej, så länge du inte är sjuk med högfeber.
Bara att välja på Doobidoo eller fångarna på fortet. Båda börjar klockan 20 :naughty:
Jag blev inte alls stark, halice! :(
Neeeeeeeee! :eek:
Vad är det för speciellt med honom ?
internetkändis.
https://www.flashback.org/t1810756
Jag blev inte alls stark, halice! :(
Meeeeeeeeeeeeen va, inte alls stark ?
va va va va va varför då då ? *screwy*
internetkändis.
https://www.flashback.org/t1810756
aaaaa. :cool:
Spartansk
2012-08-24, 18:45
Det är hedervärt, så gjorde våra förfäder.
Jag har fakkin feber och antagligen halsfluss, så ovärt. Trött som en myrslok.
inte okej, så länge du inte är sjuk med högfeber.
Bara att välja på Doobidoo eller fångarna på fortet. Båda börjar klockan 20 :naughty:
Suck, då slösurfar jag hellre faktiskt. :d
Det är hedervärt, så gjorde våra förfäder.
Bra svar!
Det är för fan inte okej. Nu skärper du dig och gör någonting.
Det är för fan inte okej. Nu skärper du dig och gör någonting.
Nja, jag tror helst jag fortsätter att sitta på röven och göra så lite som möjligt. Avklarade precis sista passet i en overreaching-period så jag tycker fan jag förtjänar att vara slapp nu. :d
Jag gillar din blogg för övrigt, en hel del intressanta ämnen du tar upp där. Framförallt gillar jag endokrinologin. :)
Du är väl finne?! Du borde minst basta innan.
Du är väl finne?! Du borde minst basta innan.
Har ju inte tillgång till någon bastu i det här skitlandet. :(
Har ju inte tillgång till någon bastu i det här skitlandet. :(
Jag vet, det är skamligt. Jag måste åka till Dalarna om jag ska basta på riktigt, dvs vedeldat.
*drool*
Vilken smak ?
Har inte riktigt bestämt mig än. Kanske experimentera och göra banan med chokladbitar. Måste även bestämma mig för design, färger, dekorationer. Morgondagens i-landsproblem :D
Vad är vanlig energiförbrukning i vila, för en idrottare. Är det en halv Watt per kroppskilo eller en hel Watt per kroppskilo eller ännu mer? Jag kom just från en hyfsat lång tur på mountainbike. Nu är jag i princip i viloläge men känner ju att jag alstrar värme. Grejen är att jag stängde till dörrarna till andra rum och snabbt ökade temperaturen en grad inne, från 21 till 22. Och det är inget pyttelitet rum. Jag borde kunna svara på det här men skyller på dålig fysiologiundervisning på läkarlinjen samt att det verkar enklare att fråga än att leta i fysiologiböckerna. :n00b
Southwind
2012-08-24, 19:57
Sjukt dåligt tryck i min nya tråd. *grr*
Southwind
2012-08-24, 20:13
aMds7Cd4OCA
Nu bli det öl. Skål!
:cheers:
Skål!
Tar mig en Lonkero som jag hade med mig ifrån Åland. Mycket bekvämt med 4,7 i vanlig matbutik.
:cheers:
Skål!
Tar mig en Lonkero som jag hade med mig ifrån Åland. Mycket bekvämt med 4,7 i vanlig matbutik.
Var tvungen att googla Lonkero, verkar gott. Och smidigt. :) Hade gärna blandat mig en GT om det funnits tonic hemma.
Var tvungen att googla Lonkero, verkar gott. Och smidigt. :) Hade gärna blandat mig en GT om det funnits tonic hemma.
Ja, jag visste inte heller var det var innan jag kom dit.
Bara min galna finländska kompis som hetsade om det.
Men nu förstår jag inte varför det INTE finns i Sverige. Det är ju jättegott *cupid*
*cupid* mina vänner är söta!
När man bjuder på mat blir det helt tyst kring bordet förutom enstaka "onomnomnomnom". :d
Grannen röker på sin balkong! Ekligt!! *ggr27*
Spartansk
2012-08-24, 22:06
Grannen röker på sin balkong! Ekligt!! *ggr27*
Hämnas med att lägga av en rökare!
Hemma efter att ha varit skivpåsättare på klubbmästerskap. Glad att jag slapp räkna själv :)
Hämnas med att lägga av en rökare!
Lät nästan som att du menade "Klipp en rökare", dvs, mörda en som röker. :d
http://sverigesradio.se/api/radio/radio.aspx?type=db&id=4099445&codingformat=.m4a&metafile=asx
K-pop
Ligger i bara kalsonger med en söt tjej och ska sova nu, god natt på er!
Spartansk
2012-08-24, 23:31
Ligger i bara kalsonger med en söt tjej och ska sova nu, god natt på er!
Du menar att det är kalsonger med tryck av en söt tjej?
Spartansk
2012-08-24, 23:33
Öh, kan man inte pokea personer på Facebook längre?
Skuggvargen
2012-08-24, 23:34
Jag dricker vin.
JackieBoy
2012-08-25, 02:12
Vem på forumet var det som typ ströp en tjej när dom skulle brottas på skoj? Läste det för rätt länge sen, sjukt kul iaf.
Nattljus
2012-08-25, 04:47
Det ljusnar ute. Det måste vara morgon cofffee
Vi har dimma. God morgon!
Klenis.
Avdankad kermitkopia.
Avdankad kermitkopia.
Kronblom!!
Kronblom!!
:laugh:
Söndagsbingons tröstpris.
God morgon :D
:laugh:
Söndagsbingons tröstpris.
God morgon :D
Morrn morrn biffen.. cofffee
Tant!
:) du är söt när du försöker provocera *cupid* *hug* kaffe? cofffee
:) du är söt när du försöker provocera *cupid* *hug*
*gah!*
*hug*
Jag tycker om dig också pirre!
Kaffe till alla!
Kaffe!
Nu ska jag ta å duscha bort den äckliga ytan man får på huden av en omgång brun utan sol!
Död åt alla getingar! Djävulens påfund! Bort med dem!
God morgon till er alla btw! :d
Godmorgon alla! Jag har vänt från nattrytm till vanlig dygnsrytm på en dag. Awesome :)
Vem på forumet var det som typ ströp en tjej när dom skulle brottas på skoj? Läste det för rätt länge sen, sjukt kul iaf.
Dåliga minnen :( Var det inte tjejen som ville bli strypt? Den tråden var inte kul.
Hur hamnade jag som citat hos dig Chaan?
glblhöcrfgh
Instämmer!
Jag har markpass from hell på schemat idag. Vet inte riktigt om jag orkar.
Instämmer!
inte tänka så Spoon :whipped:
Instämmer!
kastabe dobac på vunsi setn igr
inte tänka så Spoon :whipped:
Nej det är väl sant. Fast jag hade hellre kollat på fotboll. Fast det ska jag göra på plats i London nästa helg så jag klarar mig nog :)
kastabe dobac på vunsi setn igr
Ok?
Spartansk
2012-08-25, 09:53
Sodom och gomorron.
Sodom och gomorron.
Godmorgon facebookkungen. Ska du resa 100 mil idag :)
Nej det är väl sant. Fast jag hade hellre kollat på fotboll. Fast det ska jag göra på plats i London nästa helg så jag klarar mig nog :)
Då så. Marka idag. Fotboll nästa vecka. Låter ju riktigt bra :d
London, vad roligt! Öl och fotboll :cheers:
Då så. Marka idag. Fotboll nästa vecka. Låter ju riktigt bra :d
London, vad roligt! Öl och fotboll :cheers:
Yay, öl och fotboll :d
Har man lite tur så kanske man träffar en indian summer också.
Nattljus
2012-08-25, 10:00
Men vafan, är det dags att köpa skor igen *gah!*
Köp blåa!
kNC_nKEpmXU
Nattljus
2012-08-25, 10:05
Okej *popcorn*
Spartansk
2012-08-25, 10:08
Godmorgon facebookkungen. Ska du resa 100 mil idag :)
Det lutar inte åt det. cofffee
Yay, öl och fotboll :d
Har man lite tur så kanske man träffar en indian summer också.
Får jag följa med ? :em:
Skor! Varför säger du vafan till det ? Skor är ju underbart. MER SKOR ÅT FOLKET
http://www.thefoot-store.co.uk/n-keep-calm-shoes-raspberry%5B1%5D.gif
Sist jag räknade hade jag 18 par :d
Någon mer som har problem med Spotify?
Det går bra att spela, men jag får felmeddelande att "There was a problem with the Spotify server". Det går bra att spela låtar som inte finns offline, men jag kan inte synka spellistan så att låtarna hamnar offline.
Nån mer?
Får jag följa med ? :em:
Skor! Varför säger du vafan till det ? Skor är ju underbart. MER SKOR ÅT FOLKET
Boys only på denna turen. Nästa gång Halice.
Jag har också en jäkla massa skor. 4 par löparskor också, bra att ha för en styrkelyftare :d
Nattljus: tre för två på Stadium. Det gjorde jag!
Spoon: Marklyft är kul! Lyft på!
Någon mer som har problem med Spotify?
Det går bra att spela, men jag får felmeddelande att "There was a problem with the Spotify server". Det går bra att spela låtar som inte finns offline, men jag kan inte synka spellistan så att låtarna hamnar offline.
Nån mer?
Testat att starta om spotify?
Hur hamnade jag som citat hos dig Chaan?
Det var för att jag skulle få känna mig duktig. Jag dietade 7 veckor i början av sommaren, sedan gjorde jag en vådlig flytt där jag bara sov halva nätter under 4 veckor. Dieten hjälpte inte men flytten fick ner mig till 100 kilo som bara var ett delmål egentligen. Så fast det var misslyckat så fick jag känna mig lite duktig när jag såg att man kan väga 100 med dubbelt så mycket fett. Antagligen är du kortare men det stod ju inte :D
Nattljus
2012-08-25, 10:21
Skor! Varför säger du vafan till det ? Skor är ju underbart. MER SKOR ÅT FOLKET[/IMG]
...det är något fel på dig *jorgen*
Jag har också en jäkla massa skor. 4 par löparskor också, bra att ha för en styrkelyftare :d
Dig också *mini
Nattljus: tre för två på Stadium. Det gjorde jag!
Oh? Gäller det alla Stadium? Låter värt att kolla upp, ska bara dricka upp kaffet först cofffee
Det var för att jag skulle få känna mig duktig. Jag dietade 7 veckor i början av sommaren, sedan gjorde jag en vådlig flytt där jag bara sov halva nätter under 4 veckor. Dieten hjälpte inte men flytten fick ner mig till 100 kilo som bara var ett delmål egentligen. Så fast det var misslyckat så fick jag känna mig lite duktig när jag såg att man kan väga 100 med dubbelt så mycket fett. Antagligen är du kortare men det stod ju inte :D
Kallar du mig fet *grr27*
Nåväl längden kan nog också spela in. Men det är klart att du ska känna dig duktig. 100kg på 10% bf är ju inte dåligt. 90-95kg i tävlingsform då.
100 kg är lagom vikt för någon mellan 175 och 180 cm!
Nattljus: I Göteborg i alla fall, eftersom jag såg reklamen i Metro här. Till 26:e gäller erbjudandet.
Testat att starta om spotify?
Japp. Och loggat ut och in, och startat om routern, och startat om datorn.
Hittar inga problem på spotify.com's fellogg heller.
Skumt. Det funkar som sagt att spela onlinelåtar, men inte att göra dem tillgängliga offline.
Boys only på denna turen. Nästa gång Halice.
Jag har också en jäkla massa skor. 4 par löparskor också, bra att ha för en styrkelyftare
Oooh. Då kan det bli en intressant resa :d
Ja, men bra där Spoon! En man som har skor, vart har du varit hela mitt liv *cupid*
...det är något fel på dig *jorgen*
Oh? Gäller det alla Stadium? Låter värt att kolla upp, ska bara dricka upp kaffet först
Meeheee :(
Om jag bjuder på kaffe o bulle. Blir jag normal då ?
Målet är stadium idag alltså :d
Ja, vad ska man egentligen ha för skor till hösten? Jag är sugen på ett par av alla snygga boots som kommer nu, men det är så himla höga klackar på allla....
Japp. Och loggat ut och in, och startat om routern, och startat om datorn.
Hittar inga problem på spotify.com's fellogg heller.
Skumt. Det funkar som sagt att spela onlinelåtar, men inte att göra dem tillgängliga offline.
Fel med hemmaroutern? Det är väl den som bestämmer om man kan ladda ner till offline. Starta om den med.
Jag borde börja jobba på it-support. "Har du startat om den" :d
Nattljus
2012-08-25, 10:31
Meeheee :(
Om jag bjuder på kaffe o bulle. Blir jag normal då ?
Mhm, okej *jorgen*
Inte för att det verkar så kul att vara normal, folk som är lite knäppa är intressantare att umgås med *rolleyes*
Ja, vad ska man egentligen ha för skor till hösten? Jag är sugen på ett par av alla snygga boots som kommer nu, men det är så himla höga klackar på allla....
Jag är sugen på ett par riktigt kängor. Dom jag har nu ser varma ut *mini
Nattljus
2012-08-25, 10:33
Ja, vad ska man egentligen ha för skor till hösten?
Asics?
http://www.stadium.se/is-bin/intershop.static/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/Stadium/sv_SE/Products/Medium/130328_004.jpg
Dravena: Adidas Superstar II. Två par svarta, ett par vita :-D
Köper ni stövlar/kängor och liknande skodon till hösten, istället för vanliga lågskor, för att ni fryser om fötterna?
Köper ni stövlar/kängor och liknande skodon till hösten, istället för vanliga lågskor, för att ni fryser om fötterna?
För att det blir så satans blött och kallt med vanliga lågskor. Blöta fötter i minusgrader är inte kul.
Blött är inte så kul. Är det då man plockar fram sina Get-A-Grip?
Hmm. Ännu en anledningen att köpa ett par låga och ett par höga stövletter :d
Men ja jag håller med. Det är svårt att hitta nått imellan.
Mhm, okej *jorgen*
Inte för att det verkar så kul att vara normal, folk som är lite knäppa är intressantare att umgås med *rolleyes*
Nu gör du mig förvirrad.....
Ja, det är skönt att komma upp några centimeter ifrån snön och vätan. Det gör ganska mycket.
Sen om de är höga i ankeln brukar jag inte bry mig om. Men det är smidigt om man blir väldigt blöt i byxornas nederkant, då är vristen fortfarande varm.
Asics?
http://www.stadium.se/is-bin/intershop.static/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/Stadium/sv_SE/Products/Medium/130328_004.jpg
De där kan man ju inte ha på jobbet! När jag ska springa har jag mina såna här:
http://www.saucony.com/commonimages/saucony/490px/10135-1_1_490x300.jpg
Kan inte ha sneakers på jobbet, vill ha lite mer dressade skodon.
Jag köper inte lågskor för att det inte passar min generella klädstil helt enkelt. Trivs mycket bättre i ett par snygga stövlar eller kängor. :) Dessutom blir man blöt om fötterna i lågskor. Usch!
Anton Fräs
2012-08-25, 10:46
Så jävla skönt att VLCD:n är över!!! Känner mig normal efter att ha ätit frukost :P
Nattljus
2012-08-25, 10:47
Nu gör du mig förvirrad.....
*hug*
De där kan man ju inte ha på jobbet!
Jag är tidningsbud, då förväntas man ha dylika skor på jobbet :D
Att arbetsgivaren betalar för skorna är ytterligare en fördel :cool:
Kallar du mig fet *grr27*
Nåväl längden kan nog också spela in. Men det är klart att du ska känna dig duktig. 100kg på 10% bf är ju inte dåligt. 90-95kg i tävlingsform då.
Mm tanken var faktiskt att jag skulle delta i en idrottstävling för första gången sedan jag var 13:laugh: i längdhopp! Men det gick alltså bet av ett antal skäl. Och ja planen var att gå ner till 95. Om jag ska delta i någon friidrottstävling i framtiden blir det nog 100 meter. Men vaderna är för kassa än så länge.
Nej jag vet inte vad du väger eller hur du ser ut. Men kommer du över 18% får jag kalla dig vad jag vill :D 18% är rätt mycket på en kille, jag förutsätter att du är kille som vill väga 100;)
Aja bra att jag fick känna mig duktig då, efter min hittils enda misslyckade diet. Vad ska jag göra med min fucking signatur nu då?
Jag har förresten flytt(at) till en by där tutan inte betyder "Dra Åt Helvete" som i Stockholm utan "What's Up!"
Jag är tidningsbud, då förväntas man ha dylika skor på jobbet :D
Att arbetsgivaren betalar för skorna är ytterligare en fördel :cool:
Och jag förväntas ha en annan sorts skor på mitt jobb :d
Fel med hemmaroutern? Det är väl den som bestämmer om man kan ladda ner till offline. Starta om den med.
Jag borde börja jobba på it-support. "Har du startat om den" :d
Den startades om också, men det hjälpte inte.
Men sen tog jag en kopp kaffe och då började det funka :d. Antagligen något fel på spotifys sida .
Tack för hjälpen iaf :)
Nattljus
2012-08-25, 10:59
Och jag förväntas ha en annan sorts skor på mitt jobb :d
Hrm, du får säkert inte ha på dig mjukisbyxor på jobbet heller *jorgen*
Nähepp, skulle jag sticka ut och köpa skor nu då? cofffee
Hrm, du får säkert inte ha på dig mjukisbyxor på jobbet heller *jorgen*
Nähepp, skulle jag sticka ut och köpa skor nu då? cofffee
Nej, mjukisar är nog ungefär var gränsen går! Annars har vi en ganska frikostig klädkod, hellre jeans än kostym. :)
Nej, mjukisar är nog ungefär var gränsen går! Annars har vi en ganska frikostig klädkod, hellre jeans än kostym. :)
Du och Nattljus borde byta arbetskläder för en dag. Nattljus får springa i trappor med högklackat och du får komma till jobbet i mysbyxor och joggingskor :)
Nu sticker jag ut och gör nåt av dagen. Ciao!
Tricklew
2012-08-25, 11:21
I tisdags blev jag smittad av något på schackklubben, vaknade i onsdags och mådde skit, kände mig helt febrig. I torsdags försvann svettningarna, i fredags försvann huvudvärken, och det enda jag har kvar nu är lite halsont. Ska man vara så självisk att man drar på festen ikväll, och smittar ner någon stackars brud med mina bakterier?
Ni kanske undrar varför jag är så självisk, men mina källor säger mig att det kommer ett halvt dussin kåta hyndor (deras ordval) ikväll, och man vill ju inte missa kåta hyndor pga lite halsont. Vad säger ni, ska man gå?
Vad säger ni, ska man gå?
Lyssna på din penis. Svaret blir självklart ja, låt din åderpåle besöka lite hallongrotta.
Vad säger ni, ska man gå?
Inte hela världen. Antagligen smittar du inte ens längre.
Så gå dit och get laid.
Andy.da.wohoo
2012-08-25, 11:55
Med det valet av ord så är jag förvånad att du ens överväger att inte sticka dit Tricky.
Spartansk
2012-08-25, 12:08
I tisdags blev jag smittad av något på schackklubben, vaknade i onsdags och mådde skit, kände mig helt febrig. I torsdags försvann svettningarna, i fredags försvann huvudvärken, och det enda jag har kvar nu är lite halsont. Ska man vara så självisk att man drar på festen ikväll, och smittar ner någon stackars brud med mina bakterier?
Ni kanske undrar varför jag är så självisk, men mina källor säger mig att det kommer ett halvt dussin kåta hyndor (deras ordval) ikväll, och man vill ju inte missa kåta hyndor pga lite halsont. Vad säger ni, ska man gå?
De där damerna behöver någon som håller dem i schack. Gå dit och gör dem alldeles matt, låt dem rida på springaren eller bli utslagna av tornet.
De där damerna behöver någon som håller dem i schack. Gå dit och gör dem alldeles matt, låt dem rida på springaren eller bli utslagna av tornet.
:D
Håller med!
Nattljus
2012-08-25, 12:33
Jag har nya skor. Nu kan ni se fram emot gnäll om skoskav de kommande dagarna *popcorn*
Du och Nattljus borde byta arbetskläder för en dag. Nattljus får springa i trappor med högklackat och du får komma till jobbet i mysbyxor och joggingskor :)
Jag kan inte ens gå på ett slätt golv i höga klackar *slap*
Nu sticker jag ut och gör nåt av dagen. Ciao!
Nu har jag ju inte riktigt högklackat per se eftersom jag är så lång, men konceptet skulle vara roligt! :D
Hej barn, nu har jag sprungit Bellmanstafetten! Ser fram emot en hemfärd i svettiga kläder, mumma...
Hej barn, nu har jag sprungit Bellmanstafetten! Ser fram emot en hemfärd i svettiga kläder, mumma...
Väntar spänt på uppdatering av journal. Spännande att se tiden :)
Kort rapport finns i journalen redan nu. :)
Håll i småbyxorna gott folk, jag ska äta sushi! :d
Spartansk
2012-08-25, 18:08
Gör du kalsongryck på folk efter att du ätit sushi? :confused:
Jag har inga på mig, vad bör jag göra?
http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/077/082/Rape-Ewok-PREPARE-YOUR-ANUS.jpg
http://umor.by/images/content/umor3/smallenim/5.jpg
Rör inte mitt anus!
Rör inte mitt anus!
http://xn--ahlemo-7ta.com.br/fotos3/04a.jpg
Spartansk
2012-08-25, 18:24
Rör mitt anus!
Gör du kalsongryck på folk efter att du ätit sushi? :confused:
Nä, jag har bara en stark policy mot just sushi. Den har dock precis reviderats!
Ta på dig småbyxor som en anständig människa! Eller iaf sitta på en handduk...
Halvfull på tåget krisianstad till Stockholm.. Lyckats köpa tre ormar till, börjar arta sig detta
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Nä, jag har bara en stark policy mot just sushi. Den har dock precis reviderats!
Anständigt folk är nakna fifan. Älskar att vara naken. Man är fri då
Spartansk
2012-08-25, 18:41
Med min hårväxt är man aldrig naken.
Anatis87
2012-08-25, 18:47
Halvfull på tåget krisianstad till Stockholm.. Lyckats köpa tre ormar till, börjar arta sig detta
åhh vad för ormar? =)
Jag har en filt! Frotté är inte så skönt ju?
Det är för all del din stol, du får sitta på vad du vill!
Spartansk
2012-08-25, 19:01
Jufåååååååria! I-å-i-å-å-å-å-å-å-hååå!
åhh vad för ormar? =)
Morelia spilota harrisoni 1.1 samt en snow motley majsorm
Det bästaste är en linneduk, glider störtskönt
Spartansk
2012-08-25, 19:10
edit: det var inget
edit: det var inget
Fegis
Jag tror Spartansk delade med sig av sin favorit len-och-mjuk-för-pungen filt men ångrade sig för att han vill hålla stenhårt på sin vuxna image!
Anatis87
2012-08-25, 19:25
Morelia spilota harrisoni 1.1 samt en snow motley majsorm
*cupid*
Spartansk
2012-08-25, 19:30
Jag tror Spartansk delade med sig av sin favorit len-och-mjuk-för-pungen filt men ångrade sig för att han vill hålla stenhårt på sin vuxna image!
Ja, jag ebjöd att sälja den, men kom sedan på att annonsering är förbjuden.
Det bästaste är en linneduk, glider störtskönt
Jag gillar att sitta på ett väl inslitet och rätt gammalt lakan faktiskt, osäker på materialet i det.
Det är som sammet!
Spartansk: Wise move!
Spartansk
2012-08-25, 19:38
Fast allra skönast är väl att cykla naken på en uppvärmd cykelsadel...
Cykla naken? Känns som att de skulle hänga och slänga rätt obehagligt.
http://i.imgur.com/j0M6M.jpg
kollar videos på e-type.se
så mycket episkt på samma gång!
Rör mitt anus!
Med min hårväxt är man aldrig naken.
http://media.comicvine.com/uploads/9/98293/2433304-just_read_super.jpg
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/707/nothing-to-do-here-template.jpg.scaled500.jpg
Spartansk
2012-08-25, 21:03
http://media.comicvine.com/uploads/9/98293/2433304-just_read_super.jpg
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/707/nothing-to-do-here-template.jpg.scaled500.jpg
Jag försöker hamna i folks signaturer.
Syndens dag, bröllop, tårta god mat å sprit.. Första gången sen.. Gud vet när.. Ska man må psykiskt dåligt av det? Vafan e felet med mig.. :(
Syndens dag, bröllop, tårta god mat å sprit.. Första gången sen.. Gud vet när.. Ska man må psykiskt dåligt av det? Vafan e felet med mig.. :(
Du har väl gjort en ganska rejäl viktresa? Det leder kanske till ett lite komplicerat förhållande till fet mat, sprit, tårta etc?
Men en gång är ingen gång, det viktiga är att du går tillbaka till normala gängor imorgon. No worries, my friend. :thumbup:
Jag försöker hamna i folks signaturer.
Tack för tipset. :naughty:
sprit: ja, det andra: nej.
Spartansk
2012-08-25, 22:28
Tack för tipset. :naughty:
:hbang:
Det här är en sån grej som hade gjort någon till miljonär ifall han var lite driftig
http://www.wimp.com/spraybottle/
Du har väl gjort en ganska rejäl viktresa? Det leder kanske till ett lite komplicerat förhållande till fet mat, sprit, tårta etc?
Men en gång är ingen gång, det viktiga är att du går tillbaka till normala gängor imorgon. No worries, my friend. :thumbup:
Landar på under 4k över 3k kcal 250 p 45-55f 100-150 carb o sen prit.. Jadu..
Över en dags svullande? Ångest? Nej, verkligen inte.
Jag är verkligen mycket annorlunda i nya/okända sammanhang mot de vanliga som jag är van vid. Dvs tillbakadragen och blyg. Väldigt underligt.
Det är dessutom obehagligt, eftersom jag alltid var sådan förr, och den känslan av att sakna vänner och egenvärd är.... inte så trevlig.
Samtidigt väldigt verklig. Lite som någon som har ångest, antar jag? Att tänka "det här är inte den verkliga verkligheten" är inte alltid så lätt!
Tricklew
2012-08-26, 02:19
Nu ligger man i polarns soffa, lyssnar på Bob Dylan och kollar på Van Damme. Dom kåta hyndorna var en lögn!
Nåja, nästa gång sätter jag den blonda djäveln, trots att hon var blyg och trist som fan.
phone
Nattljus
2012-08-26, 04:09
Morrn cofffee
Nattljus
2012-08-26, 04:50
...det är söndag idag :smash:
Jag återkommer senare när någon har vaknat *rolleyes*
Nattljus
2012-08-26, 06:41
Jag har hunnit jogga och äta frukost *popcorn*
Sover alla ännu? :sleep:
...jag känner mig lite ensam *rolleyes*
Nu är jag uppe! Sista dagen på sommarjobbet idag, ska bli skönt att bli av med det ;)
Nattljus
2012-08-26, 06:50
Jag funderar på att åka till IKEA idag och köpa några vägghyllor. Undrar hur stor folkstormen är på en söndag? *jorgen*
...lönehelg dessutom, insåg jag nyss :smash:
Tror jag klarar mig med de hyllor jag har i någon vecka till, faktiskt :rolleyes:
Ny plan: Jag stannar hemma och läser serietidningar och spelar datorspel hela dagen cofffee
Jättevaken:D och solen solar. Efter en näringsrik frukost bestående av fyra rostade med mackor kan denna dagen bara bli enastående...
Nu ligger man i polarns soffa, lyssnar på Bob Dylan och kollar på Van Damme. Dom kåta hyndorna var en lögn!
Nåja, nästa gång sätter jag den blonda djäveln, trots att hon var blyg och trist som fan.
Oooh, antar att du inte fick ligga. Tråkigt. Men nästa gång :naughty:
...det är söndag idag
Jag återkommer senare när någon har vaknat *rolleyes*
God morgon!
Nu är jag uppe! Sista dagen på sommarjobbet idag, ska bli skönt att bli av med det ;)
Lycka till! Skönt när pengarna rullar in sen.
Jag är vaken!
Morgon!
Jättevaken:D och solen solar. Efter en näringsrik frukost bestående av fyra rostade med mackor kan denna dagen bara bli enastående...
Ojoj. jättevaken tillomed. Dela med dig!
Själv är jag zombie-vaken. Sovit skitkasst.
Facepalmar mig själv och funderar på varför.
Strax gym iaf. Det ordnar upp det mesta :d
Jättevaken:D och solen solar. Efter en näringsrik frukost bestående av fyra rostade mackor med honung kan denna dagen bara bli enastående...
Lyckad mening, så jag är kanske inte så jävla vaken ändå...
Min slipade plan gick i lås och nu ockuperar jag 5/7 tvättmaskiner i tvättstugan. Great success!
Själv är jag zombie-vaken. Sovit skitkasst.
Facepalmar mig själv och funderar på varför.
Samma här, ska vi bilda klubb?
Min slipade plan gick i lås och nu ockuperar jag 5/7 tvättmaskiner i tvättstugan. Great success!
WINNING! :d Perfekt söndags underhållnig.
Samma här, ska vi bilda klubb?
Kolo´s zombie klubb ? KZK ?
God morgon! Semesterns första riktiga sovmorgon dagen innan jag åker till jobbet, sov till halv tio. ^^
WINNING! :d Perfekt söndags underhållnig.
Uppgång vid 8:00 visade sig vara en nära på perfekt vald tid. Nyss så var det nästan kö till maskinerna :)
Kolo´s zombie klubb ? KZK ?
Ja det låter bra!
Måste nog muta zombiehjärnan med lite kaffe innan jag startar dagens pluggande.
Varför har jag inte gjort frukost än? Jag är ju jetehungrig.
Ja det låter bra!
Måste nog muta zombiehjärnan med lite kaffe innan jag startar dagens pluggande.
Oj, plugga på en söndag. Det låter seriöst.
Jag ska gå och bodyslamma mina ben. Shit, vilken träningsvärk jag har. O jag ska böjja idag *screwy*
Nattljus
2012-08-26, 09:45
Jag ska göra pannkakor till lunch idag :eating:
ahoy Madame! Det ösregnar och är kallt ute. Men jag har gymkläderna på mig och ska åka iväg så snart jag har druckit mitt kaffe. Okej? Okej!
Ohoy!
Madame! Måste ni också gå in i salongen innan filmen börjar och hälsa alla välkomna osv? Tycker att det verkar så sjukt pinsamt :D
ahoy Madame! Det ösregnar och är kallt ute. Men jag har gymkläderna på mig och ska åka iväg så snart jag har druckit mitt kaffe. Okej? Okej!
Hej waosan, okej, OKEJ! Gogogo! KBK!
Ohoy!
Madame! Måste ni också gå in i salongen innan filmen börjar och hälsa alla välkomna osv? Tycker att det verkar så sjukt pinsamt :D
Japp! Det är inte pinsamt, jag tycker det är trevligt och roligt :) Och så är det bra att bilda sig en uppfattning om stämningen därinne eftersom vi ofta har ganska stökiga gäng och då vet man var man ska hålla extra koll, också informera besökarna om att vi finns därute i foajen om det skulle vara nåt osv. Det brukar vara uppskattat =)
Japp! Det är inte pinsamt, jag tycker det är trevligt och roligt :) Och så är det bra att bilda sig en uppfattning om stämningen därinne eftersom vi ofta har ganska stökiga gäng och då vet man var man ska hålla extra koll, också informera besökarna om att vi finns därute i foajen om det skulle vara nåt osv. Det brukar vara uppskattat =)
Härligt. Visste inte om det bara var i Göteborg :)
Killen i fredags var riktigt skön. Han skämtade och hade sig.
"Jag köpte förresten en cykel igår, och cyklade nere vid hamnen. Ni vet väl vad man säger då? Skepp ohoj!" :D
I lol'd
"Jag köpte förresten en cykel igår, och cyklade nere vid hamnen. Ni vet väl vad man säger då? Skepp ohoj!" :D
I lol'd
hahah ^^
Jag är ingen spexartyp, däremot har jag nån gång sagt fel film, glömt stänga av comradion eller snubblat in på scen :Virro Men min charm lyser väl igenom, jag brukar få applåder ändå :D
I lol'd
Det skämtet funkar bara i Göteborg. ;)
Det räcker väl att det är roligt här? :rolleyes:
Precis, jag tror bönderna från teckomatorp och genarp är mer intresserade av sin fanta exotic XL än såna skämt :P
Bio-killen kände sin publik! ;)
hahah ^^
Jag är ingen spexartyp, däremot har jag nån gång sagt fel film, glömt stänga av comradion eller snubblat in på scen :Virro Men min charm lyser väl igenom, jag brukar få applåder ändå :D
Haha, det kan jag tänka mig ;D
What he said ;D
Precis, jag tror bönderna från teckomatorp och genarp är mer intresserade av sin fanta exotic XL än såna skämt :P
Haha
Nattljus
2012-08-26, 10:58
Kaffe på maten? Jag har hört att man inte ska dricka ensam :rolleyes:
...eller gällde det bara alkohol? Nu blev jag osäker *jorgen*
Jag är ingen spexartyp
Not sure if serious :rolleyes:
Spartansk
2012-08-26, 11:23
...eller gällde det bara alkohol? Nu blev jag osäker *jorgen*
Det gäller bara alkohol i små öppna båtar på sjön.
Jag har inte druckit kaffe idag!
Jag har en jetestor klump i magen idag :-( avskyr den känslan
Mööh.
Seg idag. Tillbaka till sängen..
Öppen bar. Bakfull. Pyton.
Jag har inte druckit kaffe idag!
:MrT:
Spartansk
2012-08-26, 11:56
Jag har ägnat mig åt spontanistisk konst idag.
Har ni också haft fest? *popcorn*
:MrT:
Ordnat! Gjorde extra starkt :d
Ordnat! Gjorde extra starkt :d
puh, nu kan jag andas normalt igen! Blev lite orolig för dig! *hug*
Spartansk
2012-08-26, 12:01
Har aldrig fester. cofffee
Nattljus
2012-08-26, 12:03
Just som jag bestämt mig för att gå till ICA och köpa choklad så börjar det ösregna. Undrar vilken gud som prövar mig *jorgen*
A, det är varmt ute så regnet måste vara minst ljummet. Todelo *popcorn*
puh, nu kan jag andas normalt igen! Blev lite orolig för dig! *hug*
Jag låg kvar för länge i sängen, så dagen blev lite förskjuten. Tillbaka till ordningen!
Efter fest kommer pest *spy*
Knepig känsla att inte vara bakis, fan vad lång helgen blev helt plötsligt
*gnuggar sig i öpgonen* gomorron
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.