Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Ja, du ser. "Det börjar med en knappnål och slutar med en silverskål" som man brukar säga.
Snart har du grov kriminalitet i ditt fikarum.
:Virro
:MrT:
:angel: riiiiiiight...
Oskyldig tills motsatsen bevisats? :D
Oskyldig tills motsatsen bevisats? :D
Check, då är jag också home free ett tag till. :angel:
Himlen is the new Hell :D
Men för helvete! Inleder dagen starkt med att missa att föreläsningen blivit inställd och knarkar koffein för att orka upp och stressar sen till en tom föreläsningssal. GAH!
Men för helvete! Inleder dagen starkt med att missa att föreläsningen blivit inställd och knarkar koffein för att orka upp och stressar sen till en tom föreläsningssal. GAH!
Phail på dig, mao. Men när meddelade de det? Man kan ju hoppas att de iaf mailade ut igår? Jag vet att vissa universitet har en funktion där man kan smsa studenterna från studentportalen med sena ändringar, det är smidigt.
Phail på dig, mao. Men när meddelade de det? Man kan ju hoppas att de iaf mailade ut igår? Jag vet att vissa universitet har en funktion där man kan smsa studenterna från studentportalen med sena ändringar, det är smidigt.
Jag fick sms imorse. Mobilen var ljudlös. Jag kollade inte på den innan jag gick hemifrån. Fail.
Jag fick sms imorse. Mobilen var ljudlös. Jag kollade inte på den innan jag gick hemifrån. Fail.
Då får du skylla dig själv. ;) Gå och träna då, om du ändå är uppe?
Halloj O wao.
Har du fått ett nytt kontor att babbla från?
Morrn allihopa. Jag är inte så förtjust i att gå upp, och nu blev jag sugen på att göra pannkakor bara för att Nattljus gjorde det, men jag har ingen mjölk :(
Halloj O wao.
Har du fått ett nytt kontor att babbla från?
Hej spoon!
Japp, det har jag. Mina arbetsuppgifter är ganska enahanda, så det är skönt med paus. :em:
3 ägg
2dl havregryn
1 banan
Allt i blendern- stek upp. Havrepannkaka *flex*
Morrn allihopa. Jag är inte så förtjust i att gå upp, och nu blev jag sugen på att göra pannkakor bara för att Nattljus gjorde det, men jag har ingen mjölk :(
Åh pannkakor. Ska man göra våfflor ikväll kanske? *jorgen*
Hej spoon!
Japp, det har jag. Mina arbetsuppgifter är ganska enahanda, så det är skönt med paus. :em:
Aha!
Mitt jobb sköter sig i stort sett självt så det finns gott om tid för teh internetz :)
Trevliga kollegor?
Aha!
Mitt jobb sköter sig i stort sett självt så det finns gott om tid för teh internetz :)
Trevliga kollegor?
Jadå, det är väldigt myndighetsgrått blandat med geologer i Fjällrävenbyxor och flanellskjorta. Men chefen är mycket trevlig och mån om att jag ska ha det bra och trivas. :)
Då får du skylla dig själv. ;) Gå och träna då, om du ändå är uppe?
Ska göra det vid 12 då träningspolarna kommer.
Vreden och bitterheten resulterade iaf i det första blogginlägget på länge!
Får hoppas att du trivs då :)
Bandit rock och kaffe är helt ok på en tisdag.
Nordenator
2011-01-18, 10:57
Jag vill bara gå och sova igen, men jag måste utveckla en idé till ett exjobb i dag så jag har något vettigt att ta till en diskussion med min handledare senare i veckan.
Dun wanna :cryout:
3 ägg
2dl havregryn
1 banan
Allt i blendern- stek upp. Havrepannkaka *flex*
Funkart? =o
Åh pannkakor. Ska man göra våfflor ikväll kanske? *jorgen*
Det tror jag.
Aha!
Trevliga kollegor?
Ett jobb som sköter sig självt låter jättetrevligt Oo
Funkart? =o
Jepp. I med havregrynen först sen bananen och sist äggen. Bara att blenda och steka :)
Vad blir det idag rooz?
Försökte lite cardio, men det sket sig. Får träna ben imorgon helt enkelt. Har 2 resdagar efter det, så kan vara bra att piska benen lite:)
Under 98 idag på morgonen. Drömmen fortsätter, nu mer motiverad än någonsin*flex*
Ska göra det vid 12 då träningspolarna kommer.
Vreden och bitterheten resulterade iaf i det första blogginlägget på länge!
Jag vill bara gå och sova igen, men jag måste utveckla en idé till ett exjobb i dag så jag har något vettigt att ta till en diskussion med min handledare senare i veckan.
Dun wanna :cryout:
Är det nu man (som gammal tant) skall skratta åt unga mäns oförmåga att gå upp tidigt på morgonen? Det är inte som att kvart över tio är okristligt tidigt. Eller att göra nåt kl elva på förmiddagen. :cool:
Jag började jobba halv sju hela sommaren, gick utmärkt. Just sayin'.:devil:
Försökte lite cardio, men det sket sig. Får träna ben imorgon helt enkelt. Har 2 resdagar efter det, så kan vara bra att piska benen lite:)
Under 98 idag på morgonen. Drömmen fortsätter, nu mer motiverad än någonsin*flex*
Vi när nästan lika tunga nu då! :thumbup:
Gissa vad gjorde nyss som jag inte gjort på evigheter, och som du kanske gillar? :)
Är det nu man (som gammal tant) skall skratta åt unga mäns oförmåga att gå upp tidigt på morgonen? Det är inte som att kvart över tio är okristligt tidigt. Eller att göra nåt kl elva på förmiddagen. :cool:
Jag började jobba halv sju hela sommaren, gick utmärkt. Just sayin'.:devil:
Att inte få vakna av sig själv utan att vara slav under mobilalarmet är högt upp på listan bland de jobbigaste sakerna som finns! Right up there tillsammans med tentaplugg, pungklåda och långsamt internet.
Vi när nästan lika tunga nu då! :thumbup:
Gissa vad gjorde nyss som jag inte gjort på evigheter, och som du kanske gillar? :)
Ja, emn du är också en superhjälte, en övermänniska som jag bara kan tråna eftersom vanlig dödlig:(
Ett dåligt pass?
EDIT:
Rolf skriv en bok. Eller gör något, sjukt underhållande läsning du bjuder på!
Ja, emn du är också en superhjälte, en övermänniska som jag bara kan tråna eftersom vanlig dödlig:(
Ett dåligt pass?
Haha! Hade jag gett mig på ett pass den här tiden hade det gararanterat varit dåligt. :D
Men nej, jag uttryckte min bittra kreativitet på bloggen!
Att inte få vakna av sig själv utan att vara slav under mobilalarmet är högt upp på listan bland de jobbigaste sakerna som finns! Right up there tillsammans med tentaplugg, pungklåda och långsamt internet.
Det bästa är att gå och lägga sig riktigt tidigt, så att du vaknar av dig själv och inte till klockans alarm.
Lösning: lägg dig tidigare så vaknar du av dig själv innan mobillarmet.
;)
Det bästa är att gå och lägga sig riktigt tidigt, så att du vaknar av dig själv och inte till klockan.
;)
Men hör på er själva! Lägga sig tidigt? Det är ju en urban legend, det händer helt enkelt inte! ;) :D
Nitrometan
2011-01-18, 11:10
Kanske ett nytt inslag på din blogg? "Rolf listar I-landsproblem".
:D
Kanske ett nytt inslag på din blogg? "Rolf listar I-landsproblem".
Bra idé! Inte alls omöjligt!
Det bästa är att gå och lägga sig riktigt tidigt, så att du vaknar av dig själv och inte till klockans alarm.
;)
oh snap, inom samma minut också, bra där kwonne! :D :thumbup:
Great minds think alike etc... ;)
Jag är lite hög, på något,,Vad vet jag inte.
Men jag älskar er alla, alla babblare och koloiter.
Nordenator
2011-01-18, 11:47
En subwaymacka sänkt och lite kaffe klart nu. Nu börjar man äntligen bli människa.
PRO BB-lunch idag; ugnsstekt kycklingfilé med ris och broccoli samt ajvar relish. *rap* Blev lite mycket ris bara, har köpt ny sort.
PRO BB-lunch idag; ugnsstekt kycklingfilé med ris och broccoli samt ajvar relish. *rap* Blev lite mycket ris bara, har köpt ny sort.
LOL gillar att du har blivit så Kolo-skadad Waosan! :D
Från sekreterarstuk till Pro-BB-mål!
Du har anammat Kolo-lingot perfekt!
LOL gillar att du har blivit så Kolo-skadad Waosan! :D
Från sekreterarstuk till Pro-BB-mål!
Du har anammat Kolo-lingot perfekt!
Man kan vara wannabe pro-BB disguised as a secretary. :cool:
Jag brukade dock äta kycklingfilé, ris och broccoli till lunch även innan jag började hänga på Kolo. ;)
Det är bra det W, men du hade andra aspirationer då antar jag!
Nu är det Pro-BB mål som gäller! Ingenting annat! :D
PUMP and SQUEEEEEEZE
champion
2011-01-18, 12:48
Nej, nu ska jag sticka iväg och träna skiten ur mig!
Nej, nu ska jag sticka iväg och träna skiten ur mig!
Släpa med mig med, lutar åt hemmapass här för I feel ugly. Det måste vara världens sämsta, och sannaste ursäkt. Jag vill också vara kille å träna i mössa! *mini
(det handlar mest bara om att jag är folkskygg, och jag ska på fest ikväll, har iiingen lust, ni vet - fel månadstid och etc etc). Har sovit till nu.. :em:
Im baaad.. :/ (och överdrivet gnällig don´t u think? Är jobbfest, skulle ha jobbat natt, men de har fixat vikarie åt mig, och jag hade hellre velat jobba, störda asociala mej)
hej hopp
Heeeeeeeeeeeeeeeeeej Madame! *cupid**kissass* Hurere?
edit: Unt lellisbellis! Hello!
Släpa med mig med, lutar åt hemmapass här för I feel ugly. Det måste vara världens sämsta, och sannaste ursäkt. Jag vill också vara kille å träna i mössa! *mini
Träna i keps istället! Allan aproves.
hej hopp
Haj madamen!
Wat? Du ska skippa träningen för att du känner dig ful? *screwy*
Nä du lilla flicka. Nu tar du ditt pick och pack och går till gymmet. Är det planerat så ska det göras. Seså! Hopphopp!
Jag räknade förresten på vad mina böcker skulle kosta för min juridikkurs på 15 poäng. 2250 friggin spänn. UTAN en jädrans lagbok! Hur har nån tänkt här?! Jag kommer ju gå +/- 0 på det jädra studiebidraget! Är inte tanken att man ska kunna köpa öl för det? :(
hej hopp
Åh! Inre bärare du för mig med! *cupid*
(jag är lite nyfiken, men du vet förhoppningsvis hur jag menar, typ som du fast minns inte exakta orden men kände lika!)
Det är lustigt att ni snygga känner er fula och tränar hemma, medans vi som är fula och tjocka alt smalfeta lätt kan dra till gymmet tränandes i en ful mössa + bysser med hål på.
Vill du träna hemma så go for it, fördelen är ju att inga stationer är upptagna. :D
Vad ska jag träna ikväll? Det är typ dags att köra axlar/bröst/triceps idag, eller rygg/biceps om jag inte vill det. Normalt sett är axelpasset det roligaste passet på veckan, men idag får jag träna själv och har typ ingen lust. *cry*
edit: Unt lellisbellis! Hello!
Träna i keps istället! Allan aproves.
Wat? Du ska skippa träningen för att du känner dig ful? *screwy*
Nä du lilla flicka. Nu tar du ditt pick och pack och går till gymmet. Är det planerat så ska det göras. Seså! Hopphopp!
Heje!
Jag tänkte när jag skrev "men varför skriver jag detta, nu kommer de bara klämkäckt skriva att "johoo, trena sig offentligt" å jag VILL inte - men det ironiska är att nu när ni skrev så fick jag ngn sån här :devil: vibb och tänkte att vafan.. kanske kan jag? Är så galet krajsy ful och vadderad, vet inte vad det är med mig, i lördags höll jag på ställa in middan jag skulle bjuda på när kjolen inte gick på och min kompis satt med fördrink och hade tråkigt i mitt vardagsrum. Sen SOMNADE kompisen för att jag höll på och inte hittade kläder. Så då blev det tights och långtröja och trans-mkt smink och hårspray och kompisen sa "va FIN du är".. haha, men jag bangade inte iaf! Och det var mkt trevligt.
Att jag gört bådar ju gott för festen. Tar en dusch, och tänker "jag är iaf hel och ren" och så får det väl bli tights på jobbfesten (det är inte fint, men det gör inte ont i magen när den expanderat elakt mkt, såå mkt expansion tycker jag inte mitt slappande borde orsaka, men hey - nu ÄR det så. Livet är inte rättvis, och jag ÄR inte en gnällig latmask egentligen. Och detta ÄR ett på tok för långt inlägg.. )
:whipped: Man kan väl gå dit och köpa ett äpple om man inte pallar svettas bland folk. :thumbup: Förmodligen kommer det kännas såpass dumt att det blir mer! :P
Wao
När jag tränade, så brukade jag alltid köra Bröst och biceps eller triceps på Måndagar, för de var roligast att träna och Måndagen var den tråkigaste dagen i veckan.
Funkade bra och gav energi till resten av veckan.
Wao
När jag tränade, så brukade jag alltid köra Bröst och biceps eller triceps på Måndagar, för de var roligast att träna och Måndagen var den tråkigaste dagen i veckan.
Funkade bra och gav energi till resten av veckan.
Jag började veckan med dötscardio och tog nästan livet av mig själv igår. :em: Får bita ihop och släpa mig dit iaf, så får vi se vad det blir. I bästa fall känns det väl okej när jag kommer dit. :)
Vad ska jag träna ikväll? Det är typ dags att köra axlar/bröst/triceps idag, eller rygg/biceps om jag inte vill det. Normalt sett är axelpasset det roligaste passet på veckan, men idag får jag träna själv och har typ ingen lust. *cry*
Brukar du köra enarmspressar med hantel? Har ett skojsigt ticks när jag kör dem som rekommenderas: Du står framför en spegel, med totaljävlafokus på hur axlarna förhåller sig, håller i dig i vägg el ngt bättre med hand utan hantel, och så pressar du upp hanteln och låtsas att du har ngn galning som står och hojtar pepp i örat på dig. Gör dem såå jävla snygga, snygga beats tunga, men gör tyngre än du pallar (4e setet brukar vara en vinner för mig).
Nog vill du prova? :naughty:
Det är ju inget fantastiskt trick öht egentligen, men det är en kul övning för koncentrationen, för man har bara EN sak att tänka på och man kan ändå omöjligt bry sig om nåt annat öht för man ser det så tydligt + när man får kontakt i den är den religiös. *cupid*
Wao
Jag gillar ditt engagemang, men jag undrar om du inte tar i lite väl mycket ibland Waosan.
Det är inte fel att vila ut ibland. Resultaten kommer ändå.
Bäst resultat kommer när man tycker det är kul att träna, inte när man känner att man måste släpa sig dit etc
Vadfan Lellan, det är ju när man känner sig ful som man drar av de bästa passen.
Kör ett ångestpass tills du spyr. Sen kommer det kännas bra igen.
Det är lustigt att ni snygga känner er fula och tränar hemma, medans vi som är fula och tjocka alt smalfeta lätt kan dra till gymmet tränandes i en ful mössa + bysser med hål på.
Vill du träna hemma så go for it, fördelen är ju att inga stationer är upptagna. :D
Heh, det är typ hål i alla mina träningskläder och är ful rätt ofta så det känns ju lite ironiskt allt du skriver. Har ETT par träningsbrallor som går på nu, och dem är det en makrillfläck på, vafan liksom... :D Men nu är jag ON, kör ajax citrondiskmedel på fläcken så kommer jag i bästa fall lukta citronfisk! Men dusch kanke lindrar, men tro mig, jag är inte direkt typen med solpuder och lösögonfransar på gymet.. :D
Iaf: om världen nu reagera på en fiskstinkande fuling så får den väl göra det. Svårare att träna sig ordentligt hemma, och träna sig ordentligt = bli snygg, win. Sådeså.
Jag gillar ditt engagemang, men jag undrar om du inte tar i lite väl mycket ibland Waosan.
Det är inte fel att vila ut ibland. Resultaten kommer ändå.
Bäst resultat kommer när man tycker det är kul att träna, inte när man känner att man måste släpa sig dit etc
Klart vila är viktigt, har sovit för lite rätt många nätter i rad. Man kanske ska stanna hemma och titta på serier och äta våfflor ikväll istället? :cool:
Tycker dock inte fyra pass i veckan är för mycket, normalt sett.
Vadfan Lellan, det är ju när man känner sig ful som man drar av de bästa passen.
Jag kör mina bästa pass då, jag med. Man vänder all negativ energi till att lyfta tyngre = win + endorfiner -> no more ångest.
LOL men snälla du Lellan
Du om någon är INTE ful, vill du träna hemma så kör på, men vill du träna på gym, kör hårt, don't limit yourself.
Träningsbysser med hål på + makrillfläckar = Karaktär
Det är bra att du är ON! GO FOR GOLD SISTA!
Dont give a fuck about what others think, det är du som är CourageLellan!
Pumpa hårt, svettas, och sprid makrilldoften över hela gymet! Its yours to Conquer!!!
Jag räknade förresten på vad mina böcker skulle kosta för min juridikkurs på 15 poäng. 2250 friggin spänn. UTAN en jädrans lagbok! Hur har nån tänkt här?! Jag kommer ju gå +/- 0 på det jädra studiebidraget! Är inte tanken att man ska kunna köpa öl för det? :(
Va de ingen som läste min edit?! TYCK SYND OM MEJ FFS! >_<
Jag tänker gå och träna armar i alla fall... och tycka synd om mig själv! Inte tränat armar på typ hur länge som helst, kan nog gå riktigt åt helvete. Adjö :)
Är det? Not just saying? Hm. Ångestpass till spy kändes lockande faktiskt. Va stört. Men det lät mer lockande än att köpa äpple och dra iaf. Hm.. kommer ju inte vara stark, men vi kallar det teknik och högreppspass så kommer man undan med det också. Tack. Har du fel lär jag ju vara i bättre skick efter än före iaf.
Edit: Äh va fan. Jag ska vara ärlig. Det finns några som pratar om mig högt på gymet. Och nej, det är inte inbillning. Det är sjukt jobbigt och känns mobbigt. Men liksom? Vad gör man. Säger till fröken? ;) Nä, man går dit i sitt fulaste jag och kör ångestpass. På riktigt tror jag det är the way. Och öronproppar! :hbang:
Va de ingen som läste min edit?! TYCK SYND OM MEJ FFS! >_<
Jag tänker gå och träna armar i alla fall... och tycka synd om mig själv! Inte tränat armar på typ hur länge som helst, kan nog gå riktigt åt helvete. Adjö :)
*tycker synd om* Du får brygga egen öl hemma. *kram*
Hade du bott här hade vi ångesttränat ihop. Nu får du vara min Mollgan. :D
Edit: Äh va fan. Jag ska vara ärlig. Det finns några som pratar om mig högt på gymet. Och nej, det är inte inbillning. Det är sjukt jobbigt och känns mobbigt. Men liksom? Vad gör man. Säger till fröken? ;) Nä, man går dit i sitt fulaste jag och kör ångestpass. På riktigt tror jag det är the way. Och öronproppar! :hbang:
Är det sant?! Gud så arg jag blir! :furious: Jävla sätt att bete sig, vuxna människorna! *screwy*
But we love you lellisbellis! *cupid* *tittar under lugg* Just keep that in mind.
Lellan
Folk som snackar om dig på gymmet?
Dom tycker du är het såklart, nothing else.
Inte lätt att vara Talk of the Town! :D
Åh! Inre bärare du för mig med! *cupid*
(jag är lite nyfiken, men du vet förhoppningsvis hur jag menar, typ som du fast minns inte exakta orden men kände lika!)
Jaha, NU fattade jag *lite trög såhär på morgonkvisten* :)
Förresten är det nog bra att komma iväg lite hemifrån bara, när man snöar in i nått mood är det lättare att komma ur om man byter miljö, så därför tror jag inte hemmaträning är way to go just nu. Du behöver komma ut å iväg en sväng :)
Ipod och keps is your friend lellan! Altenrativt köpa självförtroende på coop. Kom igen nu!
Är det? Not just saying? Hm. Ångestpass till spy kändes lockande faktiskt. Va stört. Men det lät mer lockande än att köpa äpple och dra iaf. Hm.. kommer ju inte vara stark, men vi kallar det teknik och högreppspass så kommer man undan med det också. Tack. Har du fel lär jag ju vara i bättre skick efter än före iaf.
Ja? Om någon pratat om mig utan att prata med mig, när jag var närvarande. Så hade jag antagligen haft synpunkter om det var folk jag brydde mig om, eller struntat i dem om det var folk jag inte brydde mig om.
*tycker synd om* Du får brygga egen öl hemma. *kram*
Hade du bott här hade vi ångesttränat ihop. Nu får du vara min Mollgan. :D
Brygga ölar är nog svårt... Det överlåter vi till Nårdenatorn. Så kan jag dricka julmust istället.
Vi kan tänka på varandra när vi tränar? *love*
Klart vila är viktigt, har sovit för lite rätt många nätter i rad. Man kanske ska stanna hemma och titta på serier och äta våfflor ikväll istället? :cool:
Tycker dock inte fyra pass i veckan är för mycket, normalt sett.
Om du vet att du har sovit för lite och känner av det tycker jag du skall låta kroppen rekuperera sig en aning.
Det är inte farligt om du vilar en dag mellan passen.
Your muscles grow while you recover you know!
As true as toasted toads! Tänk på nåt som gör dig riktigt förbannad för extra effekt. Hög- eller lågreps spelar ingen roll, kriga bara!
Är det respektlöst och störande? Isåfall kan du ju säga åt dom att snacka med dig om de vill nåt. Borde få tyst på dom. Om inte det hjälper kan Team Kolozzeum komma dit och utdela proppar, välta deras kundvagnar och slå krabbor.
Annars hör man inget om man har mp3-spelare med sig. En anledning till att jag alltid har det. Sånt där betéende kan göra mig förbannad på riktigt.
tntballe
2011-01-18, 13:54
Här pratas det träning men ingen nämner böj :'(
Postat via en mobil enhet
Jerry Springer Show at its finest
http://img219.imageshack.us/img219/195/gifbinfightonjerrysprin.gif
Man bentränar på helgen, sen svär man hela veckan för att man inte kan gå, och så börjar det om igen!
Är det respektlöst och störande? Isåfall kan du ju säga åt dom att snacka med dig om de vill nåt. Borde få tyst på dom. Om inte det hjälper kan Team Kolozzeum komma dit och utdela proppar, välta deras kundvagnar och slå krabbor.
I'm in! Let's kick some ass! :MrT:
Böjångest hela helgen vilket resulterade i pb igår. Makes you happy? :)
Min staff som utser avatarchampion of the year meddelar att du ligger bra till i tävlingen avatarchampion of the year 2011!
tntballe
2011-01-18, 14:14
Nu är jag glad igen,så nu blir det även bättre grepp till marklyftet när man inte behöver torka bort tårar.
Tack!
Lellan, de är bara avundsjuka....DE vill vara lika snygga och awesome som dig:thumbup:
http://www.crossfit3d.com/blog/wp-content/uploads/2010/04/back-squat.jpg
Gärna plugga,
men först skriva ut bilder :)
Är det sant?! Gud så arg jag blir! :furious : Jävla sätt att bete sig, vuxna människorna! *screwy *
But we love you lellisbellis! *cupid * *tittar under lugg* Just keep that in mind.
Lellan
Folk som snackar om dig på gymmet?
Dom tycker du är het såklart, nothing else.
Inte lätt att vara Talk of the Town! : D
Ipod och keps is your friend lellan! Altenrativt köpa självförtroende på coop. Kom igen nu!
Ja? Om någon pratat om mig utan att prata med mig, när jag var närvarande. Så hade jag antagligen haft synpunkter om det var folk jag brydde mig om, eller struntat i dem om det var folk jag inte brydde mig om.
Brygga ölar är nog svårt... Det överlåter vi till Nårdenatorn. Så kan jag dricka julmust istället.
Vi kan tänka på varandra när vi tränar? *love*
As true as toasted toads! Tänk på nåt som gör dig riktigt förbannad för extra effekt. Hög- eller lågreps spelar ingen roll, kriga bara!
Annars hör man inget om man har mp3-spelare med sig. En anledning till att jag alltid har det. Sånt där betéende kan göra mig förbannad på riktigt.
I'm in! Let's kick some ass! : MrT:
Lellan, de är bara avundsjuka....DE vill vara lika snygga och awesome som dig: thumbup:
Haha, alltid lika söta! *love* Kärlek tillbaks.. =)
Det är ingen avundsjuka, snarare nåt de fått om bakfoten om jag fattat saken rätt, och de är mer att jag isf är nåt att garva åt å äcklas lite av. Inte så trevligt: Min lösning först var att "jag skiter väl i dem" men så när det blev mer igen så försökte jag det, men omedvetet så har jag ju inte varit där på en vecka så tja.. kanske stör jag mig ändå? Fast jag bestäm att inte göra det, så stör det ändå. Och de har förmiddagskort, så omedvetet sinkar jag mig. Saknar det där självfortroendet fast jag vet att det är något de missuppfattat galet. Planen nu är att fejka självförtroende och stega fram om det händer igen. Lite rädd att jag ska börja gråta och verka som värsta psychot, men men.. Då får de väl säga att de pratar om ngn annan med exakt mitt för +efternamn just när jag är där, samtidigt som de tittar på mig. Iaf så självdog det inte så lätt, och då har jag iaf försökt nåt. Uppenbarligen påverkas jag löjligt av detta, så kan det ju inte hålla på.
Mitt mål är dock att vid en ev konfrontation vara cool och fråga: om det är något de vill säga mig, för jag tyckte de nämde mitt namn.. men vi känner väl inte varandra? (en av killarna har varit hemma hos mig, är han med frågar jag såklart honom). Gärna med ett avslappnat smile (aiming high här.. :D).
Hursomhelst: jag får tänka på kärleksfulla kolo (& Vunnis!) och när det blir tungt att det är dem jag krossar.. :devil:
Jaha, NU fattade jag *lite trög såhär på morgonkvisten* :)
Förresten är det nog bra att komma iväg lite hemifrån bara, när man snöar in i nått mood är det lättare att komma ur om man byter miljö, så därför tror jag inte hemmaträning är way to go just nu. Du behöver komma ut å iväg en sväng : )
Men jag fattade inte nuffrorna.. klockslaget?
Iaf, så har du rätt. Har häckat hemma nåt dygn nu, gräva ner sig do not work! Nu luktar jag nyponros (och ev makrill & citron) och tar mig ut en sväng.
Lite http://www.missingsweden.com/images/products/Beverage/Coffee/zoegas-intenzo500g.jpg innanför västen och hörsnäckor i öronen, hej å hå!
Sen en sväng med kollegor, can do thiz!
Sett på gymet
http://www.fohguild.org/forums/attachments/screenshots/107437d1240322179-animated-gif-thread-spiderpig.gif
prOtotype
2011-01-18, 14:52
Sett på gymet
http://www.fohguild.org/forums/attachments/screenshots/107437d1240322179-animated-gif-thread-spiderpig.gif
Damnit Kwon, you know that new avatar is going to mean trouble.
Quick! To the buttmobile!
Kwonryu: The new avatar is more You!
Lellan, vi kan köra koloträff på ditt gym och skratta åt dem tsm. Kör ditt race och skit i alla haters, om de kände hade de fattat hur jävla awesome du är*cupid*
På inrådan från högre ort (Kwon) tar jag träningsledigt idag och gör livet roligare med våfflor och sällskap istället. :cool:
Träna hårt imorgon istället Waosan!
You deserve a break and some well-deserved rest!
Vila är viktigt.
Det är ingen avundsjuka, snarare nåt de fått om bakfoten om jag fattat saken rätt, och de är mer att jag isf är nåt att garva åt å äcklas lite av. Inte så trevligt: Min lösning först var att "jag skiter väl i dem" men så när det blev mer igen så försökte jag det, men omedvetet så har jag ju inte varit där på en vecka så tja.. kanske stör jag mig ändå? Fast jag bestäm att inte göra det, så stör det ändå. Och de har förmiddagskort, så omedvetet sinkar jag mig. Saknar det där självfortroendet fast jag vet att det är något de missuppfattat galet. Planen nu är att fejka självförtroende och stega fram om det händer igen. Lite rädd att jag ska börja gråta och verka som värsta psychot, men men.. Då får de väl säga att de pratar om ngn annan med exakt mitt för +efternamn just när jag är där, samtidigt som de tittar på mig. Iaf så självdog det inte så lätt, och då har jag iaf försökt nåt. Uppenbarligen påverkas jag löjligt av detta, så kan det ju inte hålla på.
Mitt mål är dock att vid en ev konfrontation vara cool och fråga: om det är något de vill säga mig, för jag tyckte de nämde mitt namn.. men vi känner väl inte varandra? (en av killarna har varit hemma hos mig, är han med frågar jag såklart honom). Gärna med ett avslappnat smile (aiming high här.. :D).
Hursomhelst: jag får tänka på kärleksfulla kolo (& Vunnis!) och när det blir tungt att det är dem jag krossar.. :devil:
Vet du vad det kan vara de fått om bakfoten? Är det nåt du sagt eller gjort som kan ha missförståtts? Isåfall kan du prova med en vänligare approach för att reda ut det, och sen påpeka att nästa gång är det bättre om de tar upp det med dig direkt.
Om det är mer mobbarfasoner de har för sig vore ett "STFU, bitches!" på plats. Och en propp på näsan(fast så får man egentligen inte göra, i'm just sayin').
Hursomhelst, andas med magen och fokusera inte så mycket på hur det hela känns så ska nog en konfrontation gå bra. Tänk inte för mycket på vad du ska säga heller. Förhoppningsvis går det lättare än du tror, och sen blir allt bra.
På inrådan från högre ort (Kwon) tar jag träningsledigt idag och gör livet roligare med våfflor och sällskap istället. :cool:
Åh våfflor! Jag vill ha! *drool*
vad är det förnånting som går i bakgrunden? Oo
Räknas inte jag som kärleksfull eller är jag med två gånger...? :em:
champion
2011-01-18, 16:03
Kanske inte samma person?
Rosemarie Siggins
http://www.rtl2.de/images/artikelbilder/die_rtl2_schicksalsreportage/2_schicksalsreport_12_detai.png
Kanske inte samma person?
Rosemarie Siggins
http://www.rtl2.de/images/artikelbilder/die_rtl2_schicksalsreportage/2_schicksalsreport_12_detai.png
Hon har trillat ner i ett hål! *cry*
Hur gör man bilder sådär fint klickbara istället för att lägga upp den i fullsize...? =o
Blev det några pannkakor idag vunnis?
Blev det några pannkakor idag vunnis?
Njä. Jag hällde i mig lite gainer istället, sen gick jag till gymmet och nu är jag här. Nu tänkte jag koka nudlar och äta rester på dom. Thaiinspirerad kycklingbacongryta!
Vet herr spoon hur man gör sånnadär fina bildlar som man kan klicka på? :<
Om man använder sig av imageshack så är det enkelt annars vet jag inte.
men det borde ju gå med kolos galleripryl? >.<
Well then im clueless.
Jag har fört över alla mina pengar till en annan bank så för tillfället är allt jag äger i cyberspace. Jelp
http://www.crossfit3d.com/blog/wp-content/uploads/2010/04/back-squat.jpg
Jo det är moustache power, helt klart.
Lite mer sådant:
http://maritimesmmafan.com/wp-content/uploads/2010/09/don-frye.jpg
Well then im clueless.
Jag har fört över alla mina pengar till en annan bank så för tillfället är allt jag äger i cyberspace. Jelp
Poop.
Tänk om du skrev in fel banknummerpryl... eller om nån server går ner nånstans så dina pengar försvinner helt... eller om... och... eller!
Jag kommer gå i babbla-tystnad resten av veckan misstänker jag.
Ska iväg på jobbresa och massa möten. Stressar just nu för att röjja undan allt som ligger på skrivbordet innan jag åker.
Poop.
Tänk om du skrev in fel banknummerpryl... eller om nån server går ner nånstans så dina pengar försvinner helt... eller om... och... eller!
Det hade varit... Poop.
Det också! Jag har i alla fall mat nu, så allt är liiite mindre poop :)
Va gör spoonen förnå?
Kom precis hem från jobbet. Satte mig framför kolo igen *screwy* Borde laga lite mat samt fixa och dona lite.
Själv Vunnis vad händer det för spännande en tisdagseftermiddag?
Kung Fu HillBilly
oXFCIjk01xA
Kom precis hem från jobbet. Satte mig framför kolo igen *screwy* Borde laga lite mat samt fixa och dona lite.
Själv Vunnis vad händer det för spännande en tisdagseftermiddag?
Jag får snart börja dammtorka. Hurra så spännande! Ska gå och hämta "Stora boken om nemi" *cupid* på posten och handla mjölk först. Hrm... när stänger posten förresten? Stänger dom samtidigt som icorna?
Nåväl. Får väl bli nån annan dag i värsta fall. Beställa skolböcker ska jag göra också. Blä.
Lellan, vi kan köra koloträff på ditt gym och skratta åt dem tsm. Kör ditt race och skit i alla haters, om de kände hade de fattat hur jävla awesome du är*cupid*
Det är NI som är awesome! *cupid*
Vet du vad det kan vara de fått om bakfoten? Är det nåt du sagt eller gjort som kan ha missförståtts? Isåfall kan du prova med en vänligare approach för att reda ut det, och sen påpeka att nästa gång är det bättre om de tar upp det med dig direkt.
Om det är mer mobbarfasoner de har för sig vore ett "STFU, bitches!" på plats. Och en propp på näsan(fast så får man egentligen inte göra, i'm just sayin').
Hursomhelst, andas med magen och fokusera inte så mycket på hur det hela känns så ska nog en konfrontation gå bra. Tänk inte för mycket på vad du ska säga heller. Förhoppningsvis går det lättare än du tror, och sen blir allt bra.
Det kan vara samma rykte som mitt ex "hört", det är så sjukt att jag tänkte att det självdör. Bara att någon ens orkar prata om en är ju fascinerande.
Min approach är tänkt att vänligt undra, men idag hade jag inga linser, öronproppar och höll käft och så tryckte jag argt upp vikterna i benpressen och nu skakar hela jag och känner manisk lycka! Har ingen aning om vilka som var där, men det var tydligen mkt folk - fast jag såg ingen person iom linsfrånvaro.. :P
Snacka om berg o dalbana, men jag ska lyssna mer på er än ngt annat i framtiden iaf, amen. Nu har jag så galet bråttom, ville bara säga TACK, på riktigt, du och ni andra made my day och jag hängde på. Niceness! *kärlek*
Nitrometan
2011-01-18, 16:54
när stänger posten förresten?
Posten. http://www.posten.se/
Fast jag hittar inget om öppettider där. Men de har ett telefonnummer: 08 - 781 10 00
Du kanske ska gå fram och vara galet charmig och trevlig och säga HEJ, jag hörde att ni nämnde mitt namn. Kan jag hjälpa till med något?
Någon är i tvättstugan, RAGE
Jag har fan bokat 16:00-19:00.
Sånt tycker vi inte om.
Ge fan i min tvättid...
Någon har snott min cykel. Den var inte jättefin, men den funkade. Och så var den min.
Någon är i tvättstugan, RAGE
Jag har fan bokat 16:00-19:00.
Sånt tycker vi inte om.
Ge fan i min tvättid...
Det kan vara Stoltz
...
This is my bike. There are many others like it, but this one is mine. My bike is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my bike is useless. Without my bike, I am useless.
http://www.fohguild.org/forums/attachments/screenshots/107460d1240343496-animated-gif-thread-1240335508210.gif
http://www.fohguild.org/forums/attachments/screenshots/107460d1240343496-animated-gif-thread-1240335508210.gif
Jag vill också ha huggtänder :(
Det kan vara Stoltz
*gah!*
Mm, nytvättade underkläder.
Undrar vilken stackare som fick avstå från sin tvättid idag..!
Jag har inte celiaki har jag iallfall självdiagnostiserat idag. Men ja har fasiken ont i magen varje dag.
http://www.fohguild.org/forums/attachments/screenshots/115769d1247186113-animated-gif-thread-full_metal_gumby.gif
Carolinew
2011-01-18, 21:43
Nån som vill babbla med mig?
Fixat filmredigeringsprogram ännu Carro?
Blev det Adobe Premiere? Sony Vegas?
Carolinew
2011-01-18, 21:59
Fixat filmredigeringsprogram ännu Carro?
Blev det Adobe Premiere? Sony Vegas?
Ne, inte fixat något än. Blir ju inte klok på nåt alls *gah!* Har inte fixat ny kamera än heller, så himla svårt att väga för- och nackdelar med varandra när man inte har obegränsad budget :S
Lenny Kravitz är underskattad, insåg jag precis!
Kan ingen svara på min fråga i frågetråden :)
Kan ingen svara på min fråga i frågetråden :)
Har svarat på din fråga där nu.
Du kanske ska gå fram och vara galet charmig och trevlig och säga HEJ, jag hörde att ni nämnde mitt namn. Kan jag hjälpa till med något?
Det klår ju definitivt att gå fram och darra på läppen iaf - herregud, jag är äldre o coolare vafan. Åååå vad jag vill ditt förslag. Lätt i tanken, i praktiken vore det så fail om jag börjar staka mig. Banne mig. Fejka coolness. :cool: Om ngn ser sur ut brukar jag le, det här är ju lite samma. Ngn beter sig dumt, jag beter mig glatt. Känns farligt, men det ÄR ju inte farligt. De kommer ju inte direkt SLÅ mig för att jag tilltalar dem.*rolleyes*
Stör mig på att bete mig som om det de sa vore sant, kontraproduktivt. 1½ minut fejkcoolness ska väl inte vara omöjligt att uppbåda. Ens för mig. :D Men det var rätt bekvämt att inte ens kunna se/höra dem idag (saknade linser + bar öronproppar), men lite dålig permanent lösning kanske. Fick nys om det i maj, började märka det i oktober el vad det var, och uppenbarligen är jag ingen gås - fast jag vill. Har skaffat dygnetruntkort på obemannat ställe + vikter till hemmet, sinkar mig från att träna fm då de kan vara där.. va fan sysslar jag med.. *slap* Ett nålstick, sen får det vara överspelat. Orka!
Uppenbarligen är jag ingen gås - fast jag vill.
Que?
Carolinew
2011-01-18, 22:29
Måste säga att Bokus tar en JÄVLA tid på sig att skicka böcker. Beställde för en veckasedan, börjar skolan imorgon och har fortfarande inga böcker och de har inte ens skickats än. KUL!
Uppenbarligen är jag ingen gås - fast jag vill.
Que?
Ah.. "rinner av som vatten på en gås". Typ, jag vill att saker ska göra det. Inte ta åt sig, av knäppigheter!
Måste säga att Bokus tar en JÄVLA tid på sig att skicka böcker. Beställde för en veckasedan, börjar skolan imorgon och har fortfarande inga böcker och de har inte ens skickats än. KUL!
:( Shit vad dåligt.. Adlibris brukar vara sjukt snabba tycker jag, om de har vad du söker? Hoppas de dyker upp snart!
Ah.. "rinner av som vatten på en gås". Typ, jag vill att saker ska göra det. Inte ta åt sig, av knäppigheter!
Alright, nu kopplade jag! :)
Ja, inte skall du ta åt dig, dom far med osanningar pågarna!
Carolinew
2011-01-18, 22:59
:( Shit vad dåligt.. Adlibris brukar vara sjukt snabba tycker jag, om de har vad du söker? Hoppas de dyker upp snart!
Jo men valde bokus för de var några slantar billigare... Dock ångrar jag det nu. Kan inte avbeställa :/ Eller egentligen får jag väl ångra mig men då måste jag skicka tillbaka skiten när den väl kommer osv. Knäppt förresten att man inte kan avbeställa när de inte ens skickat dem.
Men jag fattade inte nuffrorna.. klockslaget?
Iaf, så har du rätt. Har häckat hemma nåt dygn nu, gräva ner sig do not work! Nu luktar jag nyponros (och ev makrill & citron) och tar mig ut en sväng.
Lite http://www.missingsweden.com/images/products/Beverage/Coffee/zoegas-intenzo500g.jpg innanför västen och hörsnäckor i öronen, hej å hå!
Sen en sväng med kollegor, can do thiz!
vilka nuffror? Fanns det nuffror? vilket klockslag? *fattar n0ll* :confused:
EDIT: Hej förresten! Hel kolo, hej Lellan! :)
Natt Ceejay
http://www.fohguild.org/forums/attachments/screenshots/89795d1222824772-animated-gif-thread-y-07.gif
NEWSFLASH!
Tutte på aftonbladet, värt att klicka in där för en gångs skull.
rätt så blurred, men man ser iaf att det är en tutte! höger sida, bland små bilderna.
vilka nuffror? Fanns det nuffror? vilket klockslag? *fattar n0ll* :confused:
EDIT: Hej förresten! Hel kolo, hej Lellan! :)
1337!
Shit vad min säng är svår att ta sig till. :whipped:
"Binary Arithmetic"
Inte precis jättesvårt, men motsatsen till kul.
NEWSFLASH!
Tutte på aftonbladet, värt att klicka in där för en gångs skull.
rätt så blurred, men man ser iaf att det är en tutte! höger sida, bland små bilderna.
BUMP*grr*
1337!
haxxorstavning! 1=L, 3=E, 7=T
1337=LEET --> eliiiiit! som wowjocke säger i klippet precis i början! :D
GIhcL8K4shg
Nattljus
2011-01-19, 05:42
morrn. min penna har försvunnit, vem har tagit den? *mini
Helvete vad jag sover konstigt. och drömmarna är lika jävla underliga.
Ett urval av nattens äventyr
* Tränar, Ex'et kommer dit och typ börjar fota och greja, av någon underlig anledning har jag både rutor och massiva pecs. Fotosessionen slutar med att jag får posera naken med en annan tjej
* Är på dejt med en grymt söt och trevlig tjej, vi klickar och efter någon snabbspolar (Från promenad->säng) så skriker jag typ "LIVI'N TEH DREAM, YEAH" under akten med nämnda tjej.
Jag borde sluta med motivationsvideos på youtube*popcorn*
Lol på Rooz!
God morgon Kolo! Jag fick visst tid att logga in under tågfärden... får se hur bra täckning det är under resan bara.
morrn. min penna har försvunnit, vem har tagit den? *mini
Vadå,tagit? Det låter nästan som du blivit bestulen. Nej, lånat är ett bättre ord.
Tack för lånet, om du tittar igen så ser du att den är tillbaka där den skall vara.
Lol på Rooz!
God morgon Kolo! Jag fick visst tid att logga in under tågfärden... får se hur bra täckning det är under resan bara.
LOL på dig själv poxe*kissass*
Jag funderar på ZMA, kanske det vore ngt:confused:
Nattljus
2011-01-19, 07:34
Vadå,tagit? Det låter nästan som du blivit bestulen. Nej, lånat är ett bättre ord.
Tack för lånet, om du tittar igen så ser du att den är tillbaka där den skall vara.
nej, det var den inte. jag hittade den, fast på fel ställe. orkade visst inte gå tillbaka till datorn med den efter att jag använt den igår, så jag hängde den i kalendern istället *rolleyes*
kanelscones och kaffe är en underbar frukost *cupid*
nej, det var den inte. jag hittade den, fast på fel ställe. orkade visst inte gå tillbaka till datorn med den efter att jag använt den igår, så jag hängde den i kalendern istället *rolleyes*
kanelscones och kaffe är en underbar frukost *cupid*
Jag återlämnade där du lämnat den, om den inte skulle vara där, så är det inte mitt fel...
Rikard Jansson
2011-01-19, 07:44
Då vart man 18, gött :D Ska köpa snus, cigaretter, folköl och alla läkemedel jag kan senare, bara för sakens skull :D (dock ska jag antagligen inte inta alla dessa läkemedel, förutom nån treo eventuellt)
Då vart man 18, gött :D Ska köpa snus, cigaretter, folköl och alla läkemedel jag kan senare, bara för sakens skull :D (dock ska jag antagligen inte inta alla dessa läkemedel, förutom nån treo eventuellt)
Grattis! Nu kan du bli rik på att sälja Alvedon till kidsen:thumbup:
God morgon kids! Jag åkte bil till jobbet för att spara tid, sedan tog det 20 min att hitta parkering. Epic fail! :smash: Hädanefter blir det bussjävel.
Slartibartfast
2011-01-19, 08:30
Shieeet! Det har fallit typ en halvmeter snö sen igårkväll! *screwy* Stan är i upplösningstillstånd.
När jag skrapade bilrutorna i morse så knäppte det till i ryggen och gjorde skitont. Undrar om det var bra eller dåligt, antingen så lossnade en låsning eller så hände nåt annat.
När jag skrapade bilrutorna i morse så knäppte det till i ryggen och gjorde skitont. Undrar om det var bra eller dåligt, antingen så lossnade en låsning eller så hände nåt annat.
Tänk positivt.
hur känns det nu då?
hur känns det nu då?
Berättigad fråga!
Kaffet smakar bra i Katrineholm. *cupid*
Tänk positivt.
Ska försöka!
hur känns det nu då?
Ont, känns precis som när diskbråcket började.
:( *klapar snelt* Stackars!
Jag trodde bara du sträckte dig lite lätt:(
F'låt noddan och kjamiz
Jag trodde bara du sträckte dig lite lätt:(
F'låt noddan och kjamiz
Det trodde jag oxå först, men det verkar inte så.
Ljuvligt
2011-01-19, 09:23
Kaffet smakar bra i Katrineholm. *cupid*
Kaffet smakar bra i Linköping också, har jag hört;).
Köpa Red Bull på ett främmande Ica och sedan pluggish, jao?
edit: Måste även testa den ökända metoden att micra tofflor. Recept pl0x?
Låter inge kul. Jag tycker du ska sluta ha ont, så blir det bättre. *flex*
Köpa Red Bull på ett främmande Ica och sedan pluggish, jao?
edit: Måste även testa den ökända metoden att micra tofflor. Recept pl0x?
90 sekunder på högsta effekt. Skaka lite efteråt så värmen fördelas, apply to feet. ;)
Edit: Gå inte på dem, då går de sönder.
Hm, jag fick precis ett sms från en projektkamrat som antingen är ett bra sms eller ett väldigt väldigt dåligt. Lite kul när personen har svårt för svenska och man inte är helt säker på vad som faktiskt sades...
Nattljus
2011-01-19, 10:53
dagens enda föreläsning blev inställd, och här sitter jag och vet inte riktigt vad jag ska göra.
inleder med att koka kaffe så får vi se om jag kommer på nåt bra :)
Äntligen har jag fixat en klipptid, nu är bara frågan hur mycket hår som ska klippas bort. Teh ångest!
dagens enda föreläsning blev inställd, och här sitter jag och vet inte riktigt vad jag ska göra.
inleder med att koka kaffe så får vi se om jag kommer på nåt bra :)
Kaffe bra, vi gillar kaffe.
Äntligen har jag fixat en klipptid, nu är bara frågan hur mycket hår som ska klippas bort. Teh ångest!
:mrT: Toppa bara då?
bara toppa är ju så tråkigt, go crazy och kör en kortare frisyr..det är sjukt snyggt.
:mrT: Toppa bara då?
Men det är väl tråkigt? Dessutom är jag lite less på det, det är i vägen hela tiden. Varit lite inne på att kapa av typ 2 dm.
http://blog.frisorska.se/2008/korta-frisyrer-som-ger-inspiration-till-nasta-klippning/
Näst nedersta raden, mitten
högst upp och näst högst upp, mitten
Men det är väl tråkigt? Dessutom är jag lite less på det, det är i vägen hela tiden. Varit lite inne på att kapa av typ 2 dm.
Jaha, ja vad fan, köör ba'! Jag vill ju att mitt ska växa ut, vilket med nuvarande hårstatus blir nästan omöjligt. *rolleyes*
Jag måste sluta läsa genusvetenskaplig forskning. Men det är såå kul!!!!
Följande citat är säkert av kollointresse!
"Den yttersta utposten i kroppsfixeringens labyrinter, den extrema bodybuildarens, visar en grotesk, schabloniserad bild av kroppen som en maskin, dominerad av självdisciplin, med ett starkt förnekande av egna känslor och behov. Sam Fussel beskriver vägen för en ung man fram mot självförnekande och självutplåning under fanatisk träning för att bygga upp sin kropp i syfte att skapa ett skyddande skal mot omvärlden. Vägen kantas av dieter, tillskott, vanvettig träning och ett liv helt uppbyggt kring att få muskler att växa. En tillvaro där kroppen plågas, men där signalerna från lidandet negligeras."
Jaha, ja vad fan, köör ba'! Jag vill ju att mitt ska växa ut, vilket med nuvarande hårstatus blir nästan omöjligt. *rolleyes*
Jag har väntat i två år på att mitt ska växa och bli långt. Nu när det är långt så känns det mest lockande att klippa av det *screwy* :D
Jag har väntat i två år på att mitt ska växa och bli långt. Nu när det är långt så känns det mest lockande att klippa av det *screwy* :D
Aldrig nöjd, helt enkelt? ;) Jag är likadan. *rolleyes*
http://www.fohguild.org/forums/attachments/screenshots/89503d1222641867-animated-gif-thread-blue_steel.gifhttp://www.gifbin.com/bin/102010/1288005218_Summer-Glau-combo-breaker.gif
latheten tar nya höjder; bara äta halva matlådan till lunch och skarva med broccoli istället. I rättvisans namn var lådan något överdimensionerad. Nu har jag matlåda resten av veckan = win.
Jaaa för Rikard! Fyller du idag? =o
Shieeet! Det har fallit typ en halvmeter snö sen igårkväll! *screwy* Stan är i upplösningstillstånd.
En del har det bra. Min smälter och har sig, så det var t-shirtväder på vägen hit idag. =/
Man får inte ha ångest över sin frisyr >.< JAG däremot, ska börja skolan >.<
Läskig skit. Böcker har jag inga heller. Fint.
Bwuh :( Jag skrämde bort alla.
Inte mig! Men jag har inte så mycket att babbla om. Står på jobbet och känner mig lite lagom hög på medicin och koffein :D
"Den yttersta utposten i kroppsfixeringens labyrinter, den extrema bodybuildarens, visar en grotesk, schabloniserad bild av kroppen som en maskin, dominerad av självdisciplin, med ett starkt förnekande av egna känslor och behov. Sam Fussel beskriver vägen för en ung man fram mot självförnekande och självutplåning under fanatisk träning för att bygga upp sin kropp i syfte att skapa ett skyddande skal mot omvärlden. Vägen kantas av dieter, tillskott, vanvettig träning och ett liv helt uppbyggt kring att få muskler att växa. En tillvaro där kroppen plågas, men där signalerna från lidandet negligeras."
Tack! Nu blev jag motiverad att träna. Tänkte dominera min kropp med knäböj.
jag försöker jobba. Det är tradigt. Men det är trevligt att solen skiner iaf.
Inte mig! Men jag har inte så mycket att babbla om. Står på jobbet och känner mig lite lagom hög på medicin och koffein :D
Gick ryggen sönder så pass att du behövde börja knarka igen..? :s
jag försöker jobba. Det är tradigt. Men det är trevligt att solen skiner iaf.
Är det trist redan?
Den dumma solen smälter min vinter! Det är inte alls trevligt! *grr27*
90 sekunder på högsta effekt. Skaka lite efteråt så värmen fördelas, apply to feet. ;)
Edit: Gå inte på dem, då går de sönder.
Främling, du talar som om det vore dina tofflor! :cool:
Är det trist redan?
Den dumma solen smälter min vinter! Det är inte alls trevligt! *grr27*
Det är trist redan. :banned
Sol, öl och skidfix med Lars i lurarna. Jävla optidag det är:D
Det är trist redan. :banned
Det var ju skit. Gå och lek med nån kollega då? Eller är dom dumma? :(
Sol, öl och skidfix med Lars i lurarna. Jävla optidag det är:D
Wat? Öl?! Till dig och inte till mig? Jag känner mig kränkt.
Det var ju skit. Gå och lek med nån kollega då? Eller är dom dumma? :(
Vem vill leka med en pensionär:confused:
Främling, du talar som om det vore dina tofflor! :cool:
*kissass*
Gick ryggen sönder så pass att du behövde börja knarka igen..? :s
Ja det började göra skitont en stund efter knaket. Men nu känns det bättre, fast det kan beror på knarket *rolleyes*
Det går bra att vara modig och elak mot Wao när du är 300 mil bort, eh? ;)
Ja det började göra skitont en stund efter knaket. Men nu känns det bättre, fast det kan beror på knarket *rolleyes*
Knark är fina grejer. Vad är det du har fått tag i? :D
Hördudu, ska vi snacka pensionärer så är det ungefär halva personalstyrkan här. Typ 25% ska gå i pension inom typ ett halvår. Såna där riktiga pensionärer.
Ahh! Jag hatälskar vetenskapliga texter och dokumentärer som mest består av dömmande och personliga fördomar än bara ren fakta.
En annan klassiker är ju när det görs dokumentärer/artiklar om diverse plastikingrepp, och dokumentärmakaren "bara vill undersöka varför vissa personer vill göra ett visst ingrepp". Ack så man bedrar sig när man tror/hoppas att det är med ett öppet sinne de undersöker ämnet!
Istället blir det en dokumentär om varför "alla dessa stackars tragiska och troligtvis inombords trasiga stackare drivs till att göra nåt så vanvettigt, förståååååår de inte vad de utsätter sig för?!1!11111!1!!! Somebody, tala dem tillrätta omg!1!11!"
Jag ska också klippa mig. Imon! Och jag vet inte heller hur jag ska ha det!
Hm, jag fick precis ett sms från en projektkamrat som antingen är ett bra sms eller ett väldigt väldigt dåligt. Lite kul när personen har svårt för svenska och man inte är helt säker på vad som faktiskt sades...
vad skrev han då? Let kolo do tha sms-tolkande!
Jag ska också klippa mig. Imon! Och jag vet inte heller hur jag ska ha det!
Visst är det jobbigt! Jag har inte klippt mig sen i juni för att jag inte kan bestämma mig. Men nu börjar det blir katastrof så jag måste göra något åt det.
Dissector
2011-01-19, 13:15
Förnekar Kolozzeum sin historia? Nu har två bra trådar försvunnit. En bumpad från the ancient past och en om en bra medlem från the ancient past :(
Dom kanske har förmultnat och blivit till energi för nya, fräscha trådar? :)
Dom kanske har förmultnat och blivit till energi för nya, fräscha trådar? :)
kolokretsloppet!
Madame, jelp mig. Jag ska örka träna idag (betydligt mer örk än igår iaf), ska jag träna rygg eller axlar? Ben ska tränas på söndag.
Madame, jelp mig. Jag ska örka träna idag (betydligt mer örk än igår iaf), ska jag träna rygg eller axlar? Ben ska tränas på söndag.
kör en kombo! axlar, baksida axlar, å rygg! *flex* eller måste det vara uppdelat? ska du köra ett till pass innan söndan?
kör en kombo! axlar, baksida axlar, å rygg! *flex* eller måste det vara uppdelat? ska du köra ett till pass innan söndan?
Jag ska köra ett pass till imorgon, försöker dock bestämma vad som är prio. Är dock lättare att köra axlar med träningsvärk i ryggen än tvärtom. Och så kanske min gnöliga rygg blir klad hest av lite stångrodd.*jorgen*
Jag ska köra ett pass till imorgon, försöker dock bestämma vad som är prio. Är dock lättare att köra axlar med träningsvärk i ryggen än tvärtom. Och så kanske min gnöliga rygg blir klad hest av lite stångrodd.*jorgen*
Jag ska leka rygg idag! Eller... marklyft i alla fall. så rygg och lite till! Du kan få vara med på distans om du vill?
Det är bara du som är rätt knäpp och markar som en gud genom att sprattla med benen ibland, stå på händer och utan att väga nånting
Du vägde 86kg va? Under den premissen:
Vunnis vikt= stridis vikt +4=[stridis vikt:=neg("nånting")=ingenting:=0]=0+4=4.
vikt <10 => :n00b
=> Vunnis=:n00b
V.S.V.
Låt stå!
Jag ska leka rygg idag! Eller... marklyft i alla fall. så rygg och lite till! Du kan få vara med på distans om du vill?
Ja, det blir nog rygg idag, kanske kör lite baksida axlar också. Problemet är om jag kör axlar och rygg idag får jag beseps, triceps och bröst kvar till imorgon eller på fredag. Så då kanske jag fular ur och inte kör passet alls. :em:
Sade någon ben och mage?
På söndag!
prova kombon axlar+rygg, jag tycker den e najs å nu har jag bestämt mig för att det är det jag vill rekommendera :D sen kan du köra biceps triceps å mage imon! kanske lite tuttar också. Kanske nåt rehab prehab blabla om du har det för knän å annat ((?) minns ej)
prova kombon axlar+rygg, jag tycker den e najs å nu har jag bestämt mig för att det är det jag vill rekommendera :D sen kan du köra biceps triceps å mage imon! kanske lite tuttar också. Kanske nåt rehab prehab blabla om du har det för knän å annat ((?) minns ej)
Yes ma'am!
typ raka mark, stånkrodd, latsdrag, militärpress, facepulls, framåtlutade flies och hantellyft åt sidan? (satan vad jobbigt det där lät)
Yes ma'am!
typ raka mark, stånkrodd, latsdrag, militärpress, facepulls, framåtlutade flies och hantellyft åt sidan? (satan vad jobbigt det där lät)
det låter underbart! *flex*
om det känns som att det kommer bli ett för långt pass med tappad ork på slutet, kan du med fördel supersetta tex latsdragen med millisarna, å sen supersetta eller trippelsetta de två eller tre sista övningarna ;)
Du vägde 86kg va? Under den premissen:
Vunnis vikt= stridis vikt +4=[stridis vikt:=neg("nånting")=ingenting:=0]=0+4=4.
vikt <10 => :n00b
=> Vunnis=:n00b
V.S.V.
Låt stå!
Haaaah...? Har du pratat med Mikaelj? Han brukar också skriva sånnadär konstiga saker *screwy*
=0] och => förstog jag. Glada smileys! =d
Du är förresten säkert gammal och har tjuvtränat.
Yes ma'am!
Jag tycker du ska lyssna på Carolinew och köra lite vanliga mark :)
Bleh. Jag vill inte vara här, vill åka hem. Det är okul att vara på jobbet.
Jag tycker du ska lyssna på Carolinew och köra lite vanliga mark :)
raka mark är sexigare
Too much scanning? :D
Jag tycker du ska lyssna på Carolinew och köra lite vanliga mark :) Jadå, nån gång så...
Me too. *cry*
raka mark är sexigare
They are! :booty:
Nä inte ens det. Har absolut inget att göra just nu.
Har tom fått en lektion i väggspackling av en hanterverkare för att jag hade så tråkigt :D
Savickas är fan störd. 210 kg press över huvudet.
Haaaah...? Har du pratat med Mikaelj? Han brukar också skriva sånnadär konstiga saker *screwy*
Du är förresten säkert gammal och har tjuvtränat.
Mikaelj och jag har lite saker gemensamt på det sättet; jag är matematiker där han är programmerare, jag var dietiststudent och han är lchf:are. Han är något yngre men typ samma, han oroar sig ibland ifall han har ADHD eller något, och jag...
Wat? Öl?! Till dig och inte till mig? Jag känner mig kränkt.
Jag har vllat om mina skidor från scratch, tagit ca 2H...
Det går bra att vara modig och elak mot Wao när du är 300 mil bort, eh? ;)
Jag är ca 10mil bort just nu;)
Hördudu, ska vi snacka pensionärer så är det ungefär halva personalstyrkan här. Typ 25% ska gå i pension inom typ ett halvår. Såna där riktiga pensionärer.
Man bli som man umgås!
Nu är ölen slut, Lars har tystnat. Time to hit work:(
http://www.fohguild.org/forums/attachments/screenshots/89002d1222180749-animated-gif-thread-pug_pees.gif
raka mark är sexigare
Sexig kan du vara själv! *grr*
Err.. eller nåt :s
Jadå, nån gång så...
Jaha.
Blev du duktig nodan? =o
Savickas är fan störd. 210 kg press över huvudet.
Stockpress är lite jobbigt att köra stöt eller en bra push med. Men heter man Savickas så löser man det genom att strunta i det.*screwy*:bow:
Mikaelj och jag har lite saker gemensamt på det sättet; jag är matematiker där han är programmerare, jag var dietiststudent och han är lchf:are. Han är något yngre men typ samma, han oroar sig ibland ifall han har ADHD eller något, och jag...
Har redan kommit fram till att du har det...? =p
Du kan vara bra för det tror jag. Glad... och studsig! Vad ville du få fram med dina konstiga mystiska tecken?
Jag har vllat om mina skidor från scratch, tagit ca 2H...
Jag är ca 10mil bort just nu;)
Nu är ölen slut, Lars har tystnat. Time to hit work:(
Får man ölar när man vallar skidor?
När åker du iväg då?
Inte dricka öl först och sen jobba! *grr27*
Blev du duktig nodan? =o
Jag är ganska duktig på att spackla. Gjorde allt underarbete i lägenheten och enligt målaren som satte upp tapeterna var det riktigt bra gjort.
Fast det tar väldigt lång tid för mig, så nu ville jag lära mig hur proffsen gör :)
Note to self: 3:a på 162,6kg i marklyft, med taskigt smalben = dåligt.
Men det känns bra idag. :D
Stockpress är lite jobbigt att köra stöt eller en bra push med. Men heter man Savickas så löser man det genom att strunta i det.*screwy*:bow:
Det handlar ju om att våga lägga så mycket av kraften som möjligt snett bakåt över huvudet. Får man till en bra push tillsammans med det så blir det bra vikter.
Börjar tröttna på att kolla WSM nu. Det är tamejfan exakt likadant varenda gång.
ESPN's sändningar går ju över huvud taget inte att se, så man är fast med Bravos brittiska lokalpatriotism, skränig blond brud som baserar sina intervjuer helt på spelad entusiasm för att inte tala om alla ointresserade kommentatorer. Av någon anledning måste de alltid slänga in Kazmeier inför varje event som, iförd något slags linnetält, måste konfirmera hur "absolutely brutal" alla moment är. ALLA atleter påstås ha en gedigen styrkelyftsbakgrund och ALLA har någon form av skada som hindrar dem att prestera maximalt.
Nä inte ens det. Har absolut inget att göra just nu.
Skanna något då.:D
Kaffet smakar bra i Linköping också, har jag hört;).
Hmm. Spännande! Får se om jag kan ta mig dit och prova någon dag.... *rolleyes*
Får man ölar när man vallar skidor?
När åker du iväg då?
Inte dricka öl först och sen jobba! *grr27*
Sola, öla, lyssna på Lars och valla skidor, det var sol ute så jag kunde stå i solglajjor och t-Shirt:cool:
Jag åker imorgon 11.30:)
Skanna något då.:D
Går inte. Jag och kopiatorn är osams. Hålla på och få papperstopp hela tiden funkar liksom inte i en relation. Tänker inte använda den förrän den förbättrat sin attityd!
Nitrometan
2011-01-19, 14:49
Så... Nodan har en skanner? Har du sagt till Lasse Kongo?
Han behöver skanna.
Han behöver skanna.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAhaah!!!:laugh::laugh:
Han behöver skanna.
:MrT:
Äsch, själv så ser jag det såhär: skulle man mot förmodan falla, så får man lite träning på köpet. Finslipning av fallteknik. Win-win. Antingen faller du inte eller så finslipar du ninjatekniken.
Var ute och gjorde ett ärende. Yepp, jag var ute och vann.
http://images.memegenerator.net/MLIA-fuck-yeah-guy/File/14241/MLIA-fuck-yeah-guy.jpg
Han behöver skanna.
lol
Årets första simtur igår!
Om det var någon som undrade så är Fyrisån fortfarande väldigt kall och, framför allt, ström!
Årets första simtur igår!
Om det var någon som undrade så är Fyrisån fortfarande väldigt kall och, framför allt, ström!
Det kunde jag ha räknat ut utan att bli blöt, men du ville kanske bada?
Ska ut och äta middag men är skittrött och ont i huvudet. jipppiiii. Utekväll imorgon med. Ser fram emot helgen då ska jag bara sova. Förra helgen var uppbokad varje kväll med sena nätter.
Jag är ledsen men det verkar som jag inte kan hålla mig borta från babbla trots att jag är ute och reser... det har varit en hård dag med resor och möten samt non-stop tjöt med min 69-årige VD!
Just nu sitter jag och laddar inför att gå och träna med Dazeds på hennes hemmaplan, ska bli intressant att lyfta skrot med söderkisar!
They're watching you...
http://i40.tinypic.com/2vvns4j.jpg
http://img525.imageshack.us/img525/7050/1238441335.gif
Nattljus
2011-01-19, 18:00
nu går jag och lägger mig. g'natt.
They're watching you...
http://img525.imageshack.us/img525/7050/1238441335.gif
Ge den kniv och gaffel! :D
Jaha, högreps alltså. Kul. Verkligen. *bs*
Jaha, högreps alltså. Kul. Verkligen. *bs*
det kommer kännas bättre efter du har högreppat ett par veckor ;)
http://allfunny-stuff.com/pics/Interesting-T-shirts/Interesting-T-Shirts-3.jpg
det kommer kännas bättre efter du har högreppat ett par veckor ;)
Ja efter en vecka med femmor brukar det kännas lite bättre.
http://wimp.com/couldhave/
naaaww..... :(
Andy.da.wohoo
2011-01-19, 22:04
http://wimp.com/couldhave/
naaaww..... :(
Såg den också innan idag. Jag såg ut såhär --> *gah!*
Mest för att jag kände "been there, done that and got the t-shirt"
Ljuvligt
2011-01-19, 22:05
Sicken babbelmaja jag är ibland:Virro
Sicken babbelmaja jag är ibland:Virro
Positivt? Negativt?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.