Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Fixade, trololololololol.
Troll-Grotesk. *rolleyes* :P
Sparven från Minsk
2011-11-01, 21:57
Eller hur, jag får inget kaffe eller sex efter kl sex.
Så ska det väl ändå vara?
Troll-Grotesk. *rolleyes* :P
Grotesk Trolljägare, om jag får be. Du vill inte veta mer..
Sluta fjanta, det var inte kul.
Men trollisar!
Nu går jag och lägger mig. Ensam i min kalla jävla säng. :P
Godnatt på er, babblisar och random troll. *kissass*
Men trollisar!
Har du ingen EAA-burk du kan gosa med?
Sparven från Minsk
2011-11-01, 22:00
Sluta fjanta, det var inte kul.
Du...det var det visst det! Jag kommer tillbaka, det ska du ha klart för dig :D
Men trollisar!
Vi ska sluta, lovar :em:
Annars sov gott! http://www.desismileys.com/smileys/desismileys_0315.gif (http://www.desismileys.com/)
Alnighter på G? :)
Låter fruktansvärt gott, inget som ett rackarns fattig student kan skämma bort sig med efter ett benpass. Snyft.
Jorå, tar bara en liten stund och kostar inte mycket att styra upp en paj :)
Vissa här verkar vara immuna mot kaffeinducerad sömnbrist?
Totalt. Kan sova direkt efter tre koppar.
Vi ska sluta, lovar :em:
Annars sov gott! http://www.desismileys.com/smileys/desismileys_0315.gif (http://www.desismileys.com/)
Jag tänker inte sluta.
Spartansk
2011-11-01, 22:02
Hulken strong! http://www.komar.org/hulk/images/hulk-moving.gif
Den där vill jag ha som avatar, tänkte jag - men varför rör den sig inte? *cry*
Sparven från Minsk
2011-11-01, 22:15
Hm....skumt, borde den väl göra....?
Jag hade gärna bytt med dig. Min säng är väldigt varm. Just nu skulle jag bli väldigt glad av att få lägga mig i en kall säng.
Pansartax
2011-11-01, 22:16
Folk betalar hutlösa priser för kuddar som innehåller stoppning som är väldigt sval så en kall säng är inget att klaga över.
Du måste aktivera rörligheten i dina sekretessinställningar.
Nattljus
2011-11-01, 22:17
Jag hittar verkligen inte min värmedyna. Den ska finnas någonstans i lägenheten, jag vet det! *gah!*
Positivt; jag har hittat mina fårskinnstofflor. Gosigt för fötterna :)
Spartansk
2011-11-01, 22:29
Du måste aktivera rörligheten i dina sekretessinställningar.
Seriöst? Hittade inget om det.
Seriöst? Hittade inget om det.
Är jag den som brukar skoja?
Spartansk
2011-11-01, 22:32
Är jag den som brukar skoja?
Jag är den som brukar bli skojad med. :/
Kör du inte knäböj?!
Sparven från Minsk
2011-11-01, 22:37
:laugh::laugh:
Spartansk
2011-11-01, 22:45
Kör du inte knäböj?!
Nej, det är bara hockeyböj, för jag är för ovig... :(
Nej, det är bara hockeyböj, för jag är för ovig... :(
Jag spottar på dig. :(
Spartansk
2011-11-01, 22:49
Jag spottar på dig. :(
Märker det, du ger ju falska tips om avatarredigering, din *grr27*:smash:*gah!*:furious:.
Alnighter på G? :)
Låter fruktansvärt gott, inget som ett rackarns fattig student kan skämma bort sig med efter ett benpass. Snyft.
Nu har det minsann gått överstyr här. Spä inte på inflationen i uttrycket "fattig student", tack. Blåbärspaj och vaniljsås må vara dyrt i kaloribudgeten, men någon ekonomisk extravagans är det icke!
/Smågrinig
Pansartax
2011-11-01, 22:59
Precis, blåbär är gratis och vad som behövs för smuldeg kan man tigga sig till hos grannen, el till spisen kan med fördel trampas upp själv med ett hjul.
Vaniljsåsen blir knepigare däremot, den får man nog köpa.
Vaniljsåsen blir knepigare däremot, den får man nog köpa.
Är du en tös? :MrT:
Pansartax
2011-11-01, 23:13
Är du en tös? :MrT:
För att jag köper vaniljsås?! :(
tja kidz! vad händer härrå? inget resultat än i tävlingen-som-vi-inte-nämner iaf :/
Tror det finns en tråd om rörliga avatarer nånstans och hur man får till'et, spartansk.
tja kidz! vad händer härrå? inget resultat än i tävlingen-som-vi-inte-nämner iaf :/
Grotesk är dryg, banna honom!
Grotesk är dryg, banna honom!
Asså jag ringer snuten.
Sparven från Minsk
2011-11-01, 23:22
Ska sova, har examination imorgon och ont lite överallt. http://www.desismileys.com/smileys/desismileys_1369.gif (http://www.desismileys.com/)
Spartansk
2011-11-01, 23:25
Tror det finns en tråd om rörliga avatarer nånstans och hur man får till'et, spartansk.
Jag hittade tråden! :)
Sen hittade jag gif:en!:D
Sedan var gif:en för stor. *cry*
Edit: Hittade en gullig tiger i stället.
Ska sova, har examination imorgon och ont lite överallt. http://www.desismileys.com/smileys/desismileys_1369.gif (http://www.desismileys.com/)
Åhå! hejja! sov gott och äg upp examinationen i brygga imon!
Jag hittade tråden! :)
Sen hittade jag gif:en!:D
Sedan var gif:en för stor. *cry*
Edit: Hittade en gullig tiger i stället.
...den rör sig inte? :(
Spartansk
2011-11-01, 23:36
...den rör sig inte? :(
Nej, men den är gullig! Ungefär som jag. Gullig, men rör sig inte så mycket.
För att jag köper vaniljsås?! :(
Ja, riktiga män innehar förmågan att producera egen.
Pansartax
2011-11-01, 23:42
Ja, riktiga män innehar förmågan att producera egen.
Jag ska jobba på det, lovar!
Nattljus
2011-11-01, 23:53
Äsch, jag åt chokladglass med chokladsås och spillde över hela linnet och mig själv. Halvsmält glass är gott, men lite lömskt :smash:
Jag borde väl duscha, men jag luktar ju jättegott :rolleyes:
Nattljus
2011-11-01, 23:55
Hittade en gullig tiger i stället.
Naw *cupid*
Nattljus
2011-11-01, 23:56
Jag är kladdig och luktar choklad. Vad händer hos dig? *popcorn*
Ligga?
kaffe, loop och prottedrink! Och så sitter jag å bildgooglar inspiration till julens broderier :)
Pansartax
2011-11-02, 00:07
Ligga?
Fan inte tänkt på det förens nu men på din avatar ser det ut som om du gestikulerar/inbjuder till oralsex.
InBLr8v8WIU
Ber om ursäkt i fall jag på något sätt verkade stötande, äckligt eller i allmänhet inte grundade någon vidare tanke bakom mitt uttalande.
Nattljus
2011-11-02, 00:11
Ligga?
Nix.
kaffe, loop och prottedrink! Och så sitter jag å bildgooglar inspiration till julens broderier :)
Oh, jag tänkte beställa en liten löpare att brodera, men jag vet inte riktigt. Jag är inte färdig med löparen jag började på förra julen :em:
(Inte enbart mitt fel. De skickade med fel garn och jag har inte tagit tag i att köpa en docka av rätt garn :smash:)
Fan inte tänkt på det förens nu men på din avatar ser det ut som om du gestikulerar/inbjuder till oralsex.
InBLr8v8WIU
Ber om ursäkt i fall jag på något sätt verkade stötande, äckligt eller i allmänhet inte grundade någon vidare tanke bakom mitt uttalande.
LOL! Nu när du säger det. Inte tänkt på det tidigare. Well spotted, sir ;) Well spotted.
Vad mesig du är! Stå på dig som omväxling.
Pansartax
2011-11-02, 00:19
Haha, fan fått 4 varningar nu och tydligen blir det hårdare och hårdare ju mer varningar man har på sig så om jag inte hade haft varningar hade jag nog kunnat säga "Haha schyst kuksugarpose på din avatar" men nu med 4 varningar får jag passa mig för att ens använda ordet oralsex.
Jorgen har sagt att han "tittar extra noga" på mig. (HEY, WATCH THIS -> *kissass*)
Piranha cirkulerar ju här inne som en hök också...
Haha, fan fått 4 varningar nu och tydligen blir det hårdare och hårdare ju mer varningar man har på sig så om jag inte hade haft varningar hade jag nog kunnat säga "Haha schyst kuksugarpose på din avatar" men nu med 4 varningar får jag passa mig för att ens använda ordet oralsex.
Jorgen har sagt att han "tittar extra noga" på mig. (HEY, WATCH THIS -> *kissass*)
Vad dålig du är. :D
I feel ya. Skrev "Sup faghags", och fick genast en varning. Detta var dock bumbiiiiiiiii.
Pansartax
2011-11-02, 00:28
Bumbi säger du? Tack för headsup´en, han kanske skurit ner på kollisarna eller nått så humöret tryter :D
Z1v6_pym8Io
WE'RE NOT GONNA TAKE IT
ITT: Folk helt utan taktiskt tänkande :D
Nattljus
2011-11-02, 05:41
Hej *popcorn*
Mörrn Nattljus
Skickat med mikrovågor för färgens skull
Nattljus
2011-11-02, 05:53
Hej Silveta. Sprider du regnbågar? *popcorn*
Hej Silveta. Sprider du regnbågar? *popcorn*
Njae, jagar sånna där vättar för tillfället
Nattljus
2011-11-02, 06:00
Jaså? Lycka till med jagandet, själv ska jag kalka av kaffekokaren. Den kalkar igen löjligt snabbt numera *screwy*
Jaså? Lycka till med jagandet, själv ska jag kalka av kaffekokaren. Den kalkar igen löjligt snabbt numera *screwy*
Uppgradering kanske? :)
Novaindex
2011-11-02, 06:42
En vecka sen man tog sig på gymmet senast.. varit alldeles för mycket annat .. usch.. Idag blir det av innan jobbet iaf och känner mig härligt taggad så ska bli riktigt skönt :D
stockinger
2011-11-02, 06:56
Har så satans ont i kroppen efter gårdagens fys på thai-boxningen
God morgon! Idag failade jag uppstigningstestet och försov mig. Således ingen träning innan jobbet, får vara välorganiserad och försöka hinna med det mellan jobbet och andra kvällsplaner. Eller gå tidigare från jobbet...
God morgon PWO-pundare & Curlracks-curlare!
Idag ska jag äta 600G protein:thumbup:
God morgon PWO-pundare & Curlracks-curlare!
Idag ska jag äta 600G protein:thumbup:
Fan vad träffad jag kände mig då.. Testat ny pwo idag OCH myscurlat i powerracket.. Nytt pb dock!
Sparven från Minsk
2011-11-02, 07:17
Morgon god morgon! Känns nästan som fredag idag :D
Good god this is a two cups of coffee before 9 am kind of day...
Morning all! Har ni sovit gott? Jag har sovit sjukt dåligt, var någon bredvid som hardcoresnarkade hela natten *rolleyes*
Good god this is a two cups of coffee before 9 am kind of day...
Jag ska dra ned jag. max 1 kopp före 12:00.
Lychgate
2011-11-02, 08:20
Morning all! Har ni sovit gott? Jag har sovit sjukt dåligt, var någon bredvid som hardcoresnarkade hela natten *rolleyes*
Insomnia is the shit.
Tatuering idag! :hbang:
mörning :)
jag sov som ett barn till lillkillen kom och väckte mig klockan 03.45, inte kunnat somna om sen dess :/
Jag sov asdåligt, failade på morgonträningen pga det. Ska försöka hinna träna efter jobbet, ska på konsert vid åtta så det blir att kamma sig jädra fort hemma sen.
Godmorgon mina barn.
god morgon pappsen.
huuuuur kan ja bli så meeega hype av en koffein tablett?!?!?
Nog för att ja inte dricker kaffe och så alltså men låg å somna med kursboken i soffan för 10 minutersedan och nu sitter jag och skakar. Helt sjukt vad en sån jäkel kan sätta fart på än.
Vet inte hur många gånger dom har räddat mig när det gäller tentor och dylikt. Ingen annan som får samma effekt? Känns som om ja knarkar deluxe.
Lychgate
2011-11-02, 08:26
huuuuur kan ja bli så meeega hype av en koffein tablett?!?!?
Nog för att ja inte dricker kaffe och så alltså men låg å somna med kursboken i soffan för 10 minutersedan och nu sitter jag och skakar. Helt sjukt vad en sån jäkel kan sätta fart på än.
Vet inte hur många gånger dom har räddat mig när det gäller tentor och dylikt. Ingen annan som får samma effekt? Känns som om ja knarkar deluxe.
200Mg's? En vanlig kopp kaffe ligger väl runt 30mg så det är en ganska rejäl dos man får i sig. ;)
Godmorgon mina barn.
Morron... pappa? Vafan är det här för dysfunktionell familj? BQ som morsa och så du som den stolte fadern!? :MrT:
Insomnia is the shit.
Tatuering idag! :hbang:
Jag sover alltid hur bra som helst men det lät som en gräsklippare bredvid mig :D
Vad blir det för tatuering?
mörning :)
jag sov som ett barn till lillkillen kom och väckte mig klockan 03.45, inte kunnat somna om sen dess :/
Aj, 03.45. Galet tidigt.
Jag sov asdåligt, failade på morgonträningen pga det. Ska försöka hinna träna efter jobbet, ska på konsert vid åtta så det blir att kamma sig jädra fort hemma sen.
Drygt att inte sova bra :/ Vad för konsert ska du på ikväll?
Aj, 03.45. Galet tidigt.
Tur att det finns kaffe *cupid*
Tur att det finns kaffe *cupid*
True dat. Ska snart ta mig dagens första kopp *cupid*
Vad för konsert ska du på ikväll?
Veronica Maggio! Det kom väldigt hastigt på, en kompis smsade och hade en biljett över. Ska bli kul! :D
Lychgate
2011-11-02, 08:42
Vad blir det för tatuering?
En lite mer gothisk rakkniv på utsidan av vänster armbåge. Bladet kommer gå ner på underarmen och skaftet upp på biceps med så den viks när man flexar. *flex*
http://1.bp.blogspot.com/_3xyxCnJK6mA/TQb5eol22TI/AAAAAAAAAhc/HEwc9FdPJYw/s1600/razor.jpg
Pansartax
2011-11-02, 08:43
Morron... pappa? Vafan är det här för dysfunktionell familj? BQ som morsa och så du som den stolte fadern!? :MrT:
Han är en redig karl, jag hade varit stolt!
:)
Veronica Maggio! Det kom väldigt hastigt på, en kompis smsade och hade en biljett över. Ska bli kul! :D
Å skoj. Hon är ju bra :)
God morgon!
God morgon :)
Att det ska vara så mkt ljud runtomkring i ett kontorslandskap...
Han är en redig karl, jag hade varit stolt!
:)
Han hälsade på dig också, det innebär att vi är syskon. Det är helt sjukt...
Sparven från Minsk
2011-11-02, 09:16
Vad händer babbla??
Vad händer babbla??
Jobbar, har just ätit kvarg med banan och jordgubbsyoghurt och längtar nu till kafferasten. Självrå?
Pansartax
2011-11-02, 09:19
Han hälsade på dig också, det innebär att vi är syskon. Det är helt sjukt...
Vilket betyder att vi har samma mamma också? BQ? Vilket innebär... BOOBS
YES, SCORE!
Vad händer babbla??
Försöker förstå instruktionerna till en gruppuppgift och väntar på att mina gruppkamrater ska komma online.
Sparven från Minsk
2011-11-02, 09:20
Jobbar, har just ätit kvarg med banan och jordgubbsyoghurt och längtar nu till kafferasten. Självrå?
Jobbar men har rast innan examination. Ser på när andra fikar o längtar efter frukosten :D
Träna idag eller slappa på Lill lördag?
tommie-92
2011-11-02, 09:26
Sitter på föreläsning och väntar på min första rast, hungrig är jag också!
*stressfnattar som en iller* Folk är bråkiga! *ylar*
Prata värmländska med dom:thumbup: Det hjälper mot allt!!11
F.Ö. ny avatar, vad tycks?
:thumbup:
Spontant är det inte ok med bar överkropp och keps.
Spontant är det inte ok med bar överkropp och keps.
O
Men en dvärg i string är?
Men en dvärg i string är?
Ja, hade det funnits med i bilden hade fokus helt klart flyttats.
Alltså. jag trodde aldrig jag skulle hitta så mentalt snedvridan kompisar som er.
herreguuud vad jag älskar er två*cupid*
Slå dom med toffeln!:smash:
Görtrevlit å höre.
idd *cupid*
Jobbar men har rast innan examination. Ser på när andra fikar o längtar efter frukosten :D
Träna idag eller slappa på Lill lördag?
Träna :whipped: du då?
Jag såg det. Du ser grym ut, Vunnis får passa sig. :thumbup:
Lite AW-ig, dvs helt rätt!
Slå dom med toffeln!:smash:
Jag vill helst slå dem med nåt ännu hårdare...
*cry* Nu vägrar datorn samarbeta också!
Jag vill helst slå dem med nåt ännu hårdare...
*cry* Nu vägrar datorn samarbeta också!
Gör två flugor på smällen och slå dem med datorn?
Looking good!
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQNPh-MexwzqEAu-Uq4QASHq7BTREG5A16rywlILmVq0wqAdMZO
Du är inte dum du! :thumbup:
I lol'd :D
Ååh. En ledig förmiddag. Ska fira med kaffe.
det är ju helt hopplöst att hänga med i babbla när man bara har mobilen att surfa på. *gah!*
Nitrometan
2011-11-02, 10:47
Ååh. En ledig förmiddag. Ska fira med kaffe.
Åh. Kaffe. Ska fira med kaffe. :cheers:
Aj, 03.45. Galet tidigt.
Pff... Själv gick man upp vid midnatt, slutat jobba nu och precis käkat en tidig lunch. Måste försöka uppbåda lite ork att sticka till gymmet innan jag åker hem och sover men idag lär det nog krävas både kaffe och julmust i rikliga mängder.
'Jag trodde du var grov!' :D Närå, det är en bra avatar!
Åh. Kaffe. Ska fira med kaffe. :cheers:
Fira kaffe med mera kaffe. Like a BAOSS.
Pff... Själv gick man upp vid midnatt, slutat jobba nu och precis käkat en tidig lunch. Måste försöka uppbåda lite ork att sticka till gymmet innan jag åker hem och sover men idag lär det nog krävas både kaffe och julmust i rikliga mängder.
Jag har aldrig gått och lagt mig. Ever.
Hörru Matsa hur får du upp 100kg i rygglyft? 4st 25kg järnskivor?
Sparven från Minsk
2011-11-02, 11:04
Träna :whipped: du då?
Något blir det säkert :D
Hörru Matsa hur får du upp 100kg i rygglyft? 4st 25kg järnskivor?
Allnighter, hardkår...
Tror det var 80kg som mest, höll en skivstång i armvecken. Annars kan man ta ett rep under armarna och korsa över ryggen så det blir typ som en sele att bära stången i.
Efter ett flyg från helvetet och en jetlag som heter duga så fick man gå upp klockan 6 i morse för att skriva en tenta. Nu är man hemma igen..
Känner för att sova just nu, men kanske dumt?
Allnighter, hardkår...
Tror det var 80kg som mest, höll en skivstång i armvecken. Annars kan man ta ett rep under armarna och korsa över ryggen så det blir typ som en sele att bära stången i.
Aaaah skivstång... Smart :)
Nu ska det tränas rygglyft tills jag kan slå matsa på fingrarna. Kan dock ta en stund...
Nitrometan
2011-11-02, 11:11
Jag stiger upp innan jag går och lägger mig.
Jag stiger upp innan jag går och lägger mig.
Stiger upp en halvtimme innan du går och lägger dig, dricker en kopp svavelsyra, jobbar 29hr om dagen nere på kvarnen vars ägare du betalar för att få jobba och när du kommer hem har dina föräldrar ihjäl dig varpå de dansar runt din grav och sjunger hallelujah? Ja en del har det tufft! ;)
Aaaah skivstång... Smart :)
Nu ska det tränas rygglyft tills jag kan slå matsa på fingrarna. Kan dock ta en stund...
Det var förresten på en 45 graders ryggresningsbänk så det blir ju lite lättare än på de "vanliga".
Stiger upp en halvtimme innan du går och lägger dig, dricker en kopp svavelsyra, jobbar 29hr om dagen nere på kvarnen vars ägare du betalar för att få jobba och när du kommer hem har dina föräldrar ihjäl dig varpå de dansar runt din grav och sjunger hallelujah? Ja en del har det tufft! ;)
Det var förresten på en 45 graders ryggresningsbänk så det blir ju lite lättare än på de "vanliga".
Harcore nitro is hardcore...
Japp jag kör med samma ryggresningsbänk och 80kg låter mycket. Därmed ett bra mål att jobba mot.
Pansartax
2011-11-02, 11:26
Rygglyft kör man 40 reps x 4-5, det tar.
Pöh, vikter...
Rygglyft kör man 40 reps x 4-5, det tar.
Mja fast jag är ju ute efter styrka i ryggen så det får blir femmor till tior men jag kan tänka mig att ditt alternativ ger bra pump i ryggen *spy*
mmmm automatkaffe... *screwy*
Pansartax
2011-11-02, 11:30
Mja fast jag är ju ute efter styrka i ryggen så det får blir femmor till tior men jag kan tänka mig att ditt alternativ ger bra pump i ryggen *spy*
Jag ser ut som ett bak och framvänt C i ryggen efter, folk undrar vad jag ser för konstigt i taket och kan inte sitta ner... Känns bokstavligen talat som om nån spjällat svanken med en fet träplanka :D
Måste gå av det i nån minut eller två
'Jag trodde du var grov!' :D Närå, det är en bra avatar!
Och på bilden väger jag väl in på 116:laugh:
Jag ser ut som ett bak och framvänt C i ryggen efter, folk undrar vad jag ser för konstigt i taket och kan inte sitta ner... Känns bokstavligen talat som om nån spjällat svanken med en fet träplanka :D
Måste gå av det i nån minut eller två
Jag brukade ta en vikt jag kunde göra ungefär 10 strikta reps med, direkt efter bytte jag till gummiband som motstånd (svart mini) och gjorde så många jag orkade, sedan avsluta med kroppsvikten. Det blev en ganska obehaglig pump. :) Jag växlade mellan tunga ryggresningar där jag höll ryggen statisk och ryggresningar med kroppsvikt där jag tränade ländryggen dynamiskt. Jag har för mig att Mapa har någon film uppe där han kör ryggresningar med kedjor + band. Kedjor är nog jäkligt praktiskt om man har tillgång till det, bara att hänga runt nacken.
Tror jag ska börja köra ryggresningar igen, var riktigt länge sedan nu.
Och på bilden väger jag väl in på 116:laugh:
Jo, fast jag var ju givetvis tvungen att säga det ändå. Du vet, jag kommer aldrig att glömma hur du smädat mig! :MrT: Använder det som bränsle, jag ska tänka på det idag när jag kör farmers walk.
PalleGnu
2011-11-02, 11:47
Hmm.. Borde jag stanna hemma istället för att dra till gymmet för ett benpass?
Är lite dassig i halsen nämligen, men jag vill så gärna dit.
Där rök taxen.
Grillar du hundstackarn? *screwy*
Där rök taxen.
Oväntat, onekligen.
Hmm.. Borde jag stanna hemma istället för att dra till gymmet för ett benpass?
Är lite dassig i halsen nämligen, men jag vill så gärna dit.
Definera dassig; Ont i halsen? Slemmig i halsen? Torr i halsen? Klen i halsen?
Oväntat, onekligen.
....:naughty:
PalleGnu
2011-11-02, 11:56
Definera dassig; Ont i halsen? Slemmig i halsen? Torr i halsen? Klen i halsen?
Det känns som mandlarna svullnat upp lite igen, det känns liksom obehagligt/gör ont när jag sväljer..
Du vet som när vi har sovit hos dig, när det varit kallt i rummet och så. Typ sådan halsont. Svårt att beskriva men, ja..
Det känns som mandlarna svullnat upp lite igen, det känns liksom obehagligt/gör ont när jag sväljer..
Du vet som när vi har sovit hos dig, när det varit kallt i rummet och så. Typ sådan halsont. Svårt att beskriva men, ja..
Enligt mig så bör du avstå då, tyvärr. Låter som att du inte ens kommer kunna dricka vatten ordentligt mellan seten.
PalleGnu
2011-11-02, 12:03
Enligt mig så bör du avstå då, tyvärr. Låter som att du inte ens kommer kunna dricka vatten ordentligt mellan seten.
Okej, tack för ditt tips. Men jag tror nog att jag kan dricka vatten och så. Det brukar ju bli såhär när jag blir förkyld, alltid samma "halsont"..
Och oftast varar det bara en stund. Men jag får se sen om det blir bättre, annars gör jag som du säger; stanna hemma.
Okej, tack för ditt tips. Men jag tror nog att jag kan dricka vatten och så. Det brukar ju bli såhär när jag blir förkyld, alltid samma "halsont"..
Och oftast varar det bara en stund. Men jag får se sen om det blir bättre, annars gör jag som du säger; stanna hemma.
Jo, såklart. Det var inte bokstavligt talat.
Det är aldrig fel att vila när man inte känner sig 100%.
PalleGnu
2011-11-02, 12:07
Jo, såklart. Det var inte bokstavligt talat.
Det är aldrig fel att vila när man inte känner sig 100%.
Hehe okej, jag som inte förstod då.^^
Nej, precis. Jag får flytta fram allt istället, som sist.
Yo!
Mäster Krampus, Sir.
Hehe okej, jag som inte förstod då.^^
Nej, precis. Jag får flytta fram allt istället, som sist.
Låter klokt. :thumbup:
Där rök taxen.
Lite synd kan jag tycka. Ibland över gränsen men inte i närheten så dryg som orsor.
Mäster Krampus, Sir.
High5.
Lite synd kan jag tycka. Ibland över gränsen men inte i närheten så dryg som orsor.
Jahaaaaa, nu kopplar jag.
Trodde först Mikaelj pratade i gåtor :D
High5.
i all välmening
sanningens tunga
Vad gör du idag då krampus? Knåpar på en awsume spotify-lista kanske :naughty:
Jahaaaaa, nu kopplar jag.
Trodde först Mikaelj pratade i gåtor :D
Du kanske skulle byta avatartext med grotesk :D
:smash:
Ja, min stämmer inte alls.. eller vad menar du.. jag.. eh.. va?? Hmmm.. varför har Flashback bytt logotyp? Jag är förvirrad..
då kanske du missade de inlägg som togs bort :P
Jag är iaf inte förvånad :)
då kanske du missade de inlägg som togs bort :P
Jag är iaf inte förvånad :)
Det gjorde jag nog. Förvånad är inte jag heller.
Det gjorde jag nog. Förvånad är inte jag heller.
Vad gör du idag då krampus? Knåpar på en awsume spotify-lista kanske :naughty:
Försöker ta mig från soffan, i kläder, ur huset, på cykeln, genom staden, upp i ateljén, över tröskeln och in framför den feta 140x100 duken och färdigställa den för att vinna mäns respekt, kvinnors gunst och dagens bröd.
Frågor?
Sparven från Minsk
2011-11-02, 12:22
Woot? taxen borta?
Är smått seg...
Försöker ta mig från soffan, i kläder, ur huset, på cykeln, genom staden, upp i ateljén, över tröskeln och in framför den feta 140x100 duken och färdigställa den för att vinna mäns respekt, kvinnors gunst och dagens bröd.
Frågor?
Får jag berätta en rolig historia?
Lite synd? Tja, någon form av underhållningsvärde hade han kanske. Lite roligt att se vad han vräkte ur sig, samtidigt som man inombords vred sig lite i skam å hans vägnar.
Får jag berätta en rolig historia?
http://www.seoconsultants.com/just-say-no/images/no-yes-480.gif
skyltsomsägerja
Vad har du emot roliga historier? :confused:
Vad har du emot roliga historier? :confused:
Du förstör ju mitt planeringschema i inlägg 144332! :D
Berätta en då.
Andy.da.wohoo
2011-11-02, 12:31
Han vill bara inte få dem berättade för sig.
Snart dags för ännu en härlig dag på jobbet!
Berätta en då.
En stockholmare som precis fått sin jaktlicens var i Skåne för att jaga and och hade blivit tilldelad ett jaktområde bredvid en gård mitt på slätten. Utanför gården stod en bonde och tittade intresserat på. Plötsligt kom några änder flygande och stockholmaren lyckades träffa en av dem. Nu hände det sig så att den landade på bondens mark, precis utanför jaktområdet. Stockholmaren rusade snabbt dit för att plocka upp anden, men bonden var redan där och sa:
– Anden landade på min mark och då är den min.
Stockholmaren började argumentera, men bonden stod på sig och sa :
– Kan vi inte komma överens får vi göra upp med en koddaspark.
Stockholmaren frågade vad det är för något.
–Det går till så att vi ställer oss mittemot varandra. Sedan sparkar jag dig allt vad jag kan i skrevet, och sedan gör du likadant på mig. Den som skriker minst får fågeln.”
Stockholmaren var tveksam, men ville gärna ha anden, så han gick med på förslaget. Skåningen rättade till trätofflorna och drog sedan till det värsta han kunde. Stockholmaren sjönk ihop men sa inte ett ord. Efter ett par minuter hade han rest sig och ställt sig beredd. Då sa bonden:
– Jag har tänkt på saken. Du kan ta anden.
Krampus Snipes säger
YBs2W6pOQAs
PalleGnu
2011-11-02, 12:35
En stockholmare som precis fått sin jaktlicens var i Skåne för att jaga and och hade blivit tilldelad ett jaktområde bredvid en gård mitt på slätten. Utanför gården stod en bonde och tittade intresserat på. Plötsligt kom några änder flygande och stockholmaren lyckades träffa en av dem. Nu hände det sig så att den landade på bondens mark, precis utanför jaktområdet. Stockholmaren rusade snabbt dit för att plocka upp anden, men bonden var redan där och sa:
– Anden landade på min mark och då är den min.
Stockholmaren började argumentera, men bonden stod på sig och sa :
– Kan vi inte komma överens får vi göra upp med en koddaspark.
Stockholmaren frågade vad det är för något.
–Det går till så att vi ställer oss mittemot varandra. Sedan sparkar jag dig allt vad jag kan i skrevet, och sedan gör du likadant på mig. Den som skriker minst får fågeln.”
Stockholmaren var tveksam, men ville gärna ha anden, så han gick med på förslaget. Skåningen rättade till trätofflorna och drog sedan till det värsta han kunde. Stockholmaren sjönk ihop men sa inte ett ord. Efter ett par minuter hade han rest sig och ställt sig beredd. Då sa bonden:
– Jag har tänkt på saken. Du kan ta anden.
Lika dålig humor som vanligt. ;)
Ok.
Tack för era inlägg men jag tänker på porr och rock istället. Laters!
Lika dålig humor som vanligt. ;)
Enligt Aftonbladet är det framröstat till världens roligaste skämt.
Ok.
Tack för era inlägg men jag tänker på porr och rock istället. Laters!
Krampus, livin' on the edge! :hbang:
PalleGnu
2011-11-02, 12:44
[QUOTE=Grotesk;5389987]Enligt Aftonbladet är det framröstat till världens roligaste skämt.
Haha okej. Det skulle jag aldrig kunnat räkna ut.
Nehe, dags för att äta frukost nu kanske! Försöka rättare sagt..
Tricklew
2011-11-02, 12:52
Hittade 2 paket Varma Koppen i skafferiet igår, så tog mig två koppar till frukost. Sedan så ser jag att de gick ut 2008. Hur fan är det möjligt? Dessa lägenheter blev inte färdigbyggda fören 2010, det betyder att idiot fan jag bor med tog med sig 4 år gammal soppa när han flytta in.
Ser inte fram mot dagens toabesök.
Sno inte din roomies soppa då :)
Andy.da.wohoo
2011-11-02, 12:56
Hittade 2 paket Varma Koppen i skafferiet igår, så tog mig två koppar till frukost. Sedan så ser jag att de gick ut 2008. Hur fan är det möjligt? Dessa lägenheter blev inte färdigbyggda fören 2010, det betyder att idiot fan jag bor med tog med sig 4 år gammal soppa när han flytta in.
Haha, jag ser fram emot en detaljerad skriftlig recension och analys av det :D
I PM (no homo) om det skulle behövas.
Du kommer inte bli dålig i magen av de, annat än av att du oroar dig då. Det som kan ha hänt att en fettoxidation som sabbar smaken på de, men patogentillväxt kan du glömma
Tricklew
2011-11-02, 13:00
Du kommer inte bli dålig i magen av de, annat än av att du oroar dig då. Det som kan ha hänt att en fettoxidation som sabbar smaken på de, men patogentillväxt kan du glömma
Så du säger att jag kan äta soppa till frukost imorgon också?
Vilken lättnad.
Men va fan, förstör inte nu genom att lugna honom. :banned
LillSkalman
2011-11-02, 13:27
Bafatt mat gått ut år det ju inte dåligt, men näringsvärdet börjar väl dala. Vad jag förstår så håller pastan som går ut 2014 många år till, men att typ protein o stuff börjar försvinna sakta med åren efter det.
Kanske det kanske :em:
Kaffe! *brölar*
Stackare.
Bra klipp på korrekt bänkpress? Vart hittra jag det? 30min på youtube gav inget bra.
Bra klipp på korrekt bänkpress? Vart hittra jag det? 30min på youtube gav inget bra.
Gör ba som jag gör :)
byOk4OE_6uI
borde kanske nämna att det finns löjligt många parts, så få inte för dig att du är klar efter en video!
byOk4OE_6uI
borde kanske nämna att det finns löjligt många parts, så få inte för dig att du är klar efter en video!6 parts, grymt bra!
Hur kan du torska så hårt? :D
byOk4OE_6uI
borde kanske nämna att det finns löjligt många parts, så få inte för dig att du är klar efter en video!
Gotte. Har jag totalt missat. Den tackar vi för :D
Jag tror min egna teknik är ganska god. Har lärt mig av världsmästare i grenen..
men kort klipp med korrekt teknik.
Jag tror min egna teknik är ganska god. Har lärt mig av världsmästare i grenen..
men kort klipp med korrekt teknik.
Rooz - Kolos sämsta googlare.
We want *uppdate*
:D
Håkan från GKK? RM-brons i KBP.
AxuZK3oD_OM
Håkan från GKK? RM-brons i KBP.
Vackert!
Spartansk
2011-11-02, 15:14
Min chef funderar på att sparka mig för att jag tar sönder saker hela tiden.
Satt riktigt fint med en kycklingsallad efter en vecka av dekadens i New York :D
Banditen:
Det är alldelels för tidigt att odla bitterhet i din späda ålder.
Avreagera dej eller ge igen istället!
TACK MIKAELJ*cupid*
Du får en gratis kram i valfri form på FF:thumbup:
Spartansk
2011-11-02, 15:40
Vadå för ung för att vara bitter? Man blir väl snarare mindre bitter ju äldre man blir!
Min övningsledare fattade inte min gliring om maximal konsumtion. Han försökte applicera mitt utgångsläge på sin modell vilket slutade med att han försökte göra beräkningen 1/0. Jag sa att jag trodde det skulle bli väldigt stort.
Han såg fundersam ut.
Vadå för ung för att vara bitter? Man blir väl snarare mindre bitter ju äldre man blir!
Nej, äkta höglevlad bitterhet med rejäla doser cyniskhet tar tid att odla fram. Det kräver sin livserfarenhet, att den har fått i lugn takt korrodera bort det goda och glada...
Vackert!
Mm. Håkan är en stark rackare.
TACK MIKAELJ*cupid*
Du får en gratis kram i valfri form på FF:thumbup:
Vassigo. Kramen kan du behålla och ge till nå'n som behöver den bättre. På Fitnessfestivalhelgen är jag på simläger i Borås.
Den bittraste människa jag träffat var en kompis morfar.
Han jobbade 40 år på en bensinstation och hatade varenda dag.
När han var 50, började han redan då att se fram emot den dag
när han skulle pensioneras.
När han slutligen gick i pension, blev han inte lättad utan otroligt
bitter över att han inte spenderat sina arbetsår på ett bättre sätt...*screwy*
Så kan det gå...
edit: De du Stridis !!!
Spartansk
2011-11-02, 15:55
Nej, äkta höglevlad bitterhet med rejäla doser cyniskhet tar tid att odla fram. Det kräver sin livserfarenhet, att den har fått i lugn takt korrodera bort det goda och glada...
Du talar i nattmössan. När jag var 20 var jag övertygad om att jag aldrig skulle få en flickvän, aldrig få ett jobb, aldrig få några roliga vänner, och hatade allt. Nu, åtta år senare, har jag jobb, jag är nöjd med mina vänner, skiter i om jag aldrig får flickvän, och har accepterat att livet är som det är.
+1
Man måste förlora den där ungdomliga optimismen. Nu när man är äldre vet man att man är dömd att evigt misslyckas. Loppet är kört, allt hopp ute.
Spartansk
2011-11-02, 16:03
+1
Man måste förlora den där ungdomliga optimismen. Nu när man är äldre vet man att man är dömd att evigt misslyckas. Loppet är kört, allt hopp ute.
Återigen håller jag inte med. När man är ung är man bitter för att man inte är cool och sexig. När man är äldre skiter man i att man inte är cool och sexig.
Du talar i nattmössan. När jag var 20 var jag övertygad om att jag aldrig skulle få en flickvän, aldrig få ett jobb, aldrig få några roliga vänner, och hatade allt. Nu, åtta år senare, har jag jobb, jag är nöjd med mina vänner, skiter i om jag aldrig får flickvän, och har accepterat att livet är som det är.
Det är när man aldig accepterar det som äkta bitterhet kommer, sedan skall den ha tid på sig att bli rejält ingrodd, inpyrd, och ta över ens hela väsen också.
Återigen håller jag inte med. När man är ung är man bitter för att man inte är cool och sexig. När man är äldre skiter man i att man inte är cool och sexig.
Apatisk? Bitterheten har tagit över och man har gett upp. Slutat kämpa och insett meningslösheten.
Är man inte bitter över att överhuvudtaget vara bitter så är man inte bitter på riktigt.
Sen fyller du 30...
Jo, men nu har man annat att gruva sig för. Cool och sexig har tammefan aldrig varit på tapeten för den delen, i mitt fall. ;)
Är man inte bitter över att överhuvudtaget vara bitter så är man inte bitter på riktigt.
+1
Kunde inte sagt det bättre själv!
Spartansk
2011-11-02, 16:08
Apatisk? Bitterheten har tagit över och man har gett upp. Slutat kämpa och insett meningslösheten.
Precis! Nu är man glad om man får dricka kaffe varje dag, kan betala hyran, sova ut åtminstone en gång i veckan och bli full då och då.
Marklyft.
När allt annat misslyckats....
Precis! Nu är man glad om man får dricka kaffe varje dag, kan betala hyran, sova ut åtminstone en gång i veckan och bli full då och då.
Härligt liv man lever. Nåt att se fram mot ungdomar.
Spartansk
2011-11-02, 16:11
Härligt liv man lever. Nåt att se fram mot ungdomar.
Det är rätt. Krossa Törnrosadrömmarna.
Det är rätt. Krossa Törnrosadrömmarna.
Som Hasse Alfredsson sa i en sketch:
"I min ålder får man vara glad om man har jämn och fin avföring"
-Hur står det till?
-jorå, jämna plågor.
Jag ser ett ljus vid horisonten.
Tillvaron börjar skimra så smått i rosa.
Vad är nu detta ???
Jojustdet: Det bli ju marklyft om 3 timmar !!!
Snart böj! Woooo :whipped:
Snart är dagen till ända och bara en dag kvar att jobba för 2 :)
Oh va trevligt, mitt vinter-depp kommer tidigt i år!
:(
Carolinew
2011-11-02, 17:35
Det är tråkigt med vilodag - I haz bore :(
Jag känner att jag börjar närma mig detta stadie! Om man bortser från det faktum att det mesta är sig likt från när jag var 20... Men acceptans är bra, det är så fruktansvärt trist att gå omkring bitter.
Men acceptans är bra, det är så fruktansvärt trist att gå omkring bitter.
Det är en fin linje mellan acceptans och resignation.
Det är en fin linje mellan acceptans och resignation.
En blandning kanske. Att resignera totalt spär bara på menlösheten, men att däremot ge upp något specifikt område och istället lägga sin energi på något man faktiskt känner ger något tycker jag är ok.
Tyst med er. Ät eran kvarg och böj ett set extra.
Idag kände jag mig extra elak, så jag tipsade farbror blå om att herrn med väskan int hade åldern inne för att förtära innehållet.
Tyst med er. Ät eran kvarg och böj ett set extra.
Idag kände jag mig extra elak, så jag tipsade farbror blå om att herrn med väskan int hade åldern inne för att förtära innehållet.
Farbror Roos!
Varit på introduktion till min praktikplats- check
På vinst och förlust tjatat mig till ett möte med en möjlig handledare som är otroligt kompetent inom det område jag vill skriva inom men som är otroligt restriktiv med vem han handleder (inte handlett någon på två år) och lyckats få honom att vilja handleda mig- check. :hbang:
Det går bra nu!
Nu gäller det bara att förvalta detta och se till att skriva ett riktigt bra uppsatsarbete.
Vi lurar små bar, vi lurar små barn, med våran glassreklam...
Afton babblianer! Idag har det tränats. Massor faktiskt. Det var första gången på veckor jag inte hade en tid att passa och jag fick något sorts ryck av storhetsvansinne. Jätteroligt! :D
Varit på introduktion till min praktikplats- check
På vinst och förlust tjatat mig till ett möte med en möjlig handledare som är otroligt kompetent inom det område jag vill skriva inom men som är otroligt restriktiv med vem han handleder (inte handlett någon på två år) och lyckats få honom att vilja handleda mig- check. :hbang:
Det går bra nu!
Nu gäller det bara att förvalta detta och se till att skriva ett riktigt bra uppsatsarbete.
Grattis Mante, vad kul! :thumbup:
Vi lurar små bar, vi lurar små barn, med våran glassreklam...
Um, wut? :confused:
Hej barn, nu har jag tränat och ska försöka göra mig presentabel inför att gå på konsert. Är helt vilsen av hela konceptet.
Um, wut? :confused:
Hej barn, nu har jag tränat och ska försöka göra mig presentabel inför att gå på konsert. Är helt vilsen av hela konceptet.
Sjung det jag skrev till glassbils-melodin.
Fast det ska stå barn i första delen med, inte bar
Nattljus
2011-11-02, 19:08
Hej *popcorn*
Jag är grymt torr i ögonen efter att ha blinkat för lite under timmarna jag spelat datorspel. Orutinerat :smash:
Hej *popcorn*
Jag är grymt torr i ögonen efter att ha blinkat för lite under timmarna jag spelat datorspel. Orutinerat :smash:
Don't blink, blink and you're dead :D
Dock inte citerat från ett spel :P
Spartansk
2011-11-02, 19:14
Som Hasse Alfredsson sa i en sketch:
"I min ålder får man vara glad om man har jämn och fin avföring"
Det har jag iofs inte. Lol!
Nattljus
2011-11-02, 19:20
Don't blink, blink and you're dead :D
Tack som fan, nu vågar jag inte blinka mer resten av kvällen *gah!*
Tack som fan, nu vågar jag inte blinka mer resten av kvällen *gah!*
Kolla på det avsnittet av Doctor Who så kommer du inte våga blinka resten av ditt liv :D
von huff
2011-11-02, 19:34
Hjälp jag är en stjärtgosse!!!!!
Nattljus
2011-11-02, 19:44
Hjälp jag är en stjärtgosse!!!!!
Jaha? Hitta en trevlig bög att bli ihop med och var glad.
Jahapp, här får man hämtning vid dörren av kompisen och hennes karl, jag kom av mig alldeles här...
Nattljus
2011-11-02, 19:54
Jahapp, här får man hämtning vid dörren av kompisen och hennes karl, jag kom av mig alldeles här...
Det är bra att ha kompisar :)
Kolla på det avsnittet av Doctor Who så kommer du inte våga blinka resten av ditt liv :D
sH0R01gP3m0
Det absolut bästa avsnittet av doctor who imo.
Synd att dom kapade det klippet så kort, kunde förlängt det iaf 2-3sec till
Det absolut bästa avsnittet av doctor who imo.
Synd att dom kapade det klippet så kort, kunde förlängt det iaf 2-3sec till
Jag älskar The Angels. Sorgligt nog så var David Tennants sejour som doktorn dåligt skriven. Väldigt dåligt skriven, till skillnad från nu. Finns såklart riktigt grymma Tennant-avsnitt också. Men tror det handlar mer om att David Tennant är en superb skådespelare än att det är bra skrivet.
Synd egentligen :/.
Jag älskar The Angels. Sorgligt nog så var David Tennants sejour som doktorn dåligt skriven. Väldigt dåligt skriven, till skillnad från nu. Finns såklart riktigt grymma Tennant-avsnitt också. Men tror det handlar mer om att David Tennant är en superb skådespelare än att det är bra skrivet.
Synd egentligen :/.
Tennant var en grymt bra Doctor ja, fast jag tycker Smith är bra han med.
Tycker Karen Gillan som Amy är den bästa companionen, snyggast var ju dock Martha :D
Tennant var en grymt bra Doctor ja, fast jag tycker Smith är bra han med.
Tycker Karen Gillan som Amy är den bästa companionen, snyggast var ju dock Martha :D
Jag älskar Smith. Han är kanon :D. Jag gillade aldrig Tennant så där otroligt mycket som många fanboys gör, så jag tyckte Smith var en frisk fläkt, jag gillar honom som fan.
Jag hade svårt för Rose, gillade henne inte alls. Amy är min favorit med, och jo, Martha är nog snyggast :D
Smith har den mest episka introduktionen av dem alla:
dAWr0Hajo3k
Det talet var coolt ja :D
Undrar vem han får som följeslagare nästa säsong, känns inte som att storyn med Amy,Rory,River är avslutad än.
Och det leendet Martha har, snacka om att man smälter *drool*
Doctor Who! Ja för helvete, nu börjar babbla bli bra igen!
Tennant var riktigt vass, men säsongerna har gått lite som Harry Potter-böckerna. När den började igen i 2005 med Christopher Ecclastion så var den rätt barnvänlig. Tennant hade någon sorts mellanting med lite mer lutning på barnsidan, men Matt Smith och T. Davis har tagit det till en mycket mer tonår/vuxenaktig stil.
C. Ecclaston är för övrigt grovt underskattad. Jag tyckte man fick enorm repekt för karaktären "The Doctor" genom honom, trots manuset.
Tennant var riktigt vass, men säsongerna har gått lite som Harry Potter-böckerna. När den började igen i 2005 med Christopher Ecclastion så var den rätt barnvänlig. Tennant hade någon sorts mellanting med lite mer lutning på barnsidan, men Matt Smith och T. Davis har tagit det till en mycket mer tonår/vuxenaktig stil.
Fan Stoltsiz, du har stil du :D
Ecclestone var jag inget jättefan över även om det var några bra episoder där med, bad wolf temat gillade jag t.ex.
Tennant var ju grym mkt på grund av hans "naaaah"
Smith är riktigt bra med som sagt men får nog säga att jag tycker Gillan är bättre än Smith.
Det jag gillade med Eccl. var att han var så jävla överenergisk och glad :D Sedan som med alla inkarnationer av Doktorn så var han så otroligt bra när han blev arg. Hans sätt att bli förbannad på var en sådan tydlig flip med samma energi.
Fast där får jag dock säga att Tennant och Smith är oslagbara. Deras "Dark doctors" som många fans kallar det när man ser den lite mer arga/mörka sidan är så otroligt härliga.
"Fear me, I've killed hundreds of time lords." - House
"Fear me... I killed all of them." - The Doctor
*cupid*
Det jag gillade med Eccl. var att han var så jävla överenergisk och glad :D Sedan som med alla inkarnationer av Doktorn så var han så otroligt bra när han blev arg. Hans sätt att bli förbannad på var en sådan tydlig flip med samma energi.
Fast där får jag dock säga att Tennant och Smith är oslagbara. Deras "Dark doctors" som många fans kallar det när man ser den lite mer arga/mörka sidan är så otroligt härliga.
"Fear me, I've killed hundreds of time lords." - House
"Fear me... I killed all of them." - The Doctor
*cupid*
När han hade diskussionen med den inspärrade tardisen var ju underbar med.
För att inte tala om följande på tal om "dark doctor"
Demons run when a good man goes to war.
Night will fall and drown the sun,
when a good man goes to war.
Friendship dies and true love lies,
night will fall and the dark will rise,
when a good man goes to war.
Demons run but count the cost,
the battles won, but the child is lost.
When a good man goes to war.
Det talet var coolt ja :D
Undrar vem han får som följeslagare nästa säsong, känns inte som att storyn med Amy,Rory,River är avslutad än.
Och det leendet Martha har, snacka om att man smälter *drool*
Det återstår att se. Tror inte Amy är avslutad än.
C. Ecclaston är för övrigt grovt underskattad. Jag tyckte man fick enorm repekt för karaktären "The Doctor" genom honom, trots manuset.
Tycker att den 9e var betydligt mörkare än alla de andra. Och det syns verkligen att Christopher Eccleston verkligen ville göra honom lite mörkare.
Russell T. Davis slutade skriva för Dr. Who (hurra!) efter att Tennant slutade och Matt Smith tog över. Steven Moffat är den som bör hyllas för skrivandet sen Matt Smith kom in i bilden :).
Steven Moffat är samma person som skrivit bl.a Blink och Silence in the Library"/"Forest of the Dead. Så de bästa avsnitten under T. Davis sejour är faktiskt som Steven Moffat själv har skrivit ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.