Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Nattljus
2013-03-31, 13:04
Jordnötsringar! Vill minnas att Estrellas är mycket bättre än OLW.
Jag vill ha bågar *mini
Solsken och fågelkvitter *cupid**cupid*
*cupid*
Solsken och fågelkvitter och sex grader varmt, det är alltid vår på min födelsedag! :D :cool: Okej att det ska snöa imorgon, men det låtsas vi inte om... :angel:
Nattljus
2013-03-31, 13:10
Solsken och fågelkvitter och sex grader varmt, det är alltid vår på min födelsedag! :D :cool: Okej att det ska snöa imorgon, men det låtsas vi inte om... :angel:
Fyller du år? Fira med wåfflor *hug*
StarkaUlf
2013-03-31, 13:11
Ha den äran!! *hug*
Fyller du år? Fira med wåfflor *hug*
Jajamen, nu är tanten ett år äldre. ;) Blir nog snarare kycklinggryta ikväll, men det är också gott!
WHITEFOLKS
2013-03-31, 14:17
*hug**hug* kaffesyskon
Nattljus
2013-03-31, 14:33
Vad händer?
Whitey har blivit kramsjuk. Det är jättegulligt *cupid*
WHITEFOLKS
2013-03-31, 14:42
Jag har alltid varit kramsjuk men ingen att krama
Nattljus
2013-03-31, 14:46
Du kanske kan skaffa ett gosedjur?
WHITEFOLKS
2013-03-31, 14:53
Du kanske kan skaffa ett gosedjur?
Jag har ett
http://img.tapatalk.com/d/13/03/31/amuta9ym.jpg
Sent from my MiniPro
Anatis87
2013-03-31, 14:59
Jag har ett
http://img.tapatalk.com/d/13/03/31/amuta9ym.jpg
Sent from my MiniPro
Naaaw, en grin! *hug*
Jajamen, nu är tanten ett år äldre. ;) Blir nog snarare kycklinggryta ikväll, men det är också gott!
Grattis :d
http://i735.photobucket.com/albums/ww352/miminachos/well%20then/birthday_cat.gif
WHITEFOLKS
2013-03-31, 15:02
http://i.imgur.com/S2vnl.jpg?1
O_Wao firar
Wao is no sulky cat. >: (
Nattljus
2013-03-31, 15:23
Panda! *hug*
http://i.imgur.com/Jb79IF0.gif
Grattis waoski!
Hurk. Färdigsvullad. Kanske dags att ta tag i den där viktnedgången på allvar nu ;)
Grattis O_Wao!
stolpskott
2013-03-31, 15:40
Eftersom ingen annan tar sig tiden att göra det. (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=6368347#post6368347)
WHITEFOLKS
2013-03-31, 15:42
GrinbjoerNsmaffian minns födelsedagarna du glömde bort. Sov med ögonen öppna.
Nattljus
2013-03-31, 16:20
Det är skitjobbigt att försöka somna med ögonen öppna cofffee
Ha den äran!! *hug *
Grattis
http://i735.photobucket.com/albums/ww352/miminachos/well%20then/birthday_cat.gif
Wao is no sulky cat. >: (
Jag var rätt sulky cat i morse innan frukost.
http://i.imgur.com/Jb79IF0.gif
Grattis waoski!
Grattis O_Wao!
Eftersom ingen annan tar sig tiden att göra det. (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=6368347#post6368347)
Tack gullungar, och särskilt stolpskott! *hug* Födelsedagar är awesome för oss closet-AW:s.
Panda! *hug*
Hejsan. <3
Man är faktiskt inte nån closet AW när man är med i AWklubben, wao. Du bara hittar på.
Waosan! Grattis på 41-årsdagen!! :D
Näjj! Det måste va koffeinfritt!! :(
Drick rooibos-te istället!
Drick rooibos-te istället!
Uuue!*spy*
Hejsan. <3
Man är faktiskt inte nån closet AW när man är med i AWklubben, wao. Du bara hittar på.
:em:
Waosan! Grattis på 41-årsdagen!! :D
Amäääh, jag är ju bara trettiett! ;)
Uuue!*spy*
Jag har ett rooiboste som smakar äppelpaj, it's friggin awesome. :D
Amäääh, jag är ju bara trettiett! ;)
Jejeje. Detaljer!
Problemet är att det fortfarande är te! I can haz coffe? Me wanz coffeeh!
Nattljus
2013-03-31, 18:30
I can haz coffe? Me wanz coffeeh!
Jag kan erbjuda en sejdel skånerost :cheers:
Nattljus
2013-03-31, 18:50
Estrellas ostbågar med cheddar smakar förresten lite underligt. De smakar varken ostbågar eller cheddarost. De har en underlig smak som varken är god eller dålig. Jag gillar inte sånt, det ska vara antingen gott eller ogott *mini
Då håller jag mig till vanliga ostbågar (OLW) eller prästostbågar =)
Jag har inte druckit kaffe idag, det känns förvånansvärt o-märkligt. var fashiken är mina abstinenssbesvär liksom!? Skulle jag inte vara en tillräckligt nedgången kaffekarkare? Va? VA VA VA
Uuue!*spy*
Lyssna på O_Wao, hon är tydligen gammal och bevisligen vis!
Denna är fin som snus.
http://www.lchfshop.se/images/rooibos_vanilj.jpg
Nattljus
2013-03-31, 19:30
var fashiken är mina abstinenssbesvär liksom!? Skulle jag inte vara en tillräckligt nedgången kaffekarkare? Va? VA VA VA
*hug*
Terminatorgunde
2013-03-31, 19:41
Då är biljetterna till Kiss fixade :hbang:
Andy.da.wohoo
2013-03-31, 20:02
Faaaaaaaaaaaaan vad dåligt jag mår. Magsjuka så det står härliga till, får inte ens behålla blåbärssoppan jag försöker hälla i mig.
Andy.da.wohoo
2013-03-31, 20:16
kom igen tyck synd om mig, det smittar inte via internet
kom igen tyck synd om mig, det smittar inte via internet
http://24.media.tumblr.com/de84426f25e6bf383afa8b5118b85770/tumblr_mf10j874eu1rdw96to1_400.gif
no homo
Stackars dig Andy! *hug* Krya på dig!
Terminatorgunde
2013-03-31, 20:32
Det är faktiskt synd om mig också,jag är bakis *cry*
Synd om mig med! Pizzerian stängde nio egentligen, jag var där 20:50. Stängt som bara den. Längtat efter min pizza hela dagen. :(
Kan vara annorlunda öppettider på påskdagen vettu Pandus. *hug* Stackars panda, fick du nån annan mat?
Sitter och äter lösgodis och är lite ledsen. Jag förväntade mig god mat. :(
Själv åkte man till gymmet som stängde nio, men det var tydligen receptionen och gymmet stängde halv så hann inte träna..*mini
Jag har korv och potatisgratäng... och 17 snickers..
Jag har korv och potatisgratäng... och 17 snickers..
You're not helping. :(
Nattljus
2013-03-31, 21:20
*hug*
Bättre lycka imorgon? *popcorn*
You're not helping. :(
Kom och få mat :)
Nu har jag köpt bussbiljett till Göteborg med :)
Andy.da.wohoo
2013-03-31, 21:47
tack babblare.
fan, sjukvårdsupplysningen på 1177 är överbelastat..... någon som kan ge en länk om varför?
tack babblare.
fan, sjukvårdsupplysningen på 1177 är överbelastat..... någon som kan ge en länk om varför?
Du behöver inte ringa dom... Du har fått ändtarmscancer. Glad påsk!
Andy.da.wohoo
2013-03-31, 22:05
Du behöver inte ringa dom... Du har fått ändtarmscancer. Glad påsk!
god jul för helvete
tack babblare.
Om du insjuknade idag, sluta försöka hälla i dig blåbärssoppa och skit, och nöj dig med att få i dig vätska; vatten, saft, avslagen coca cola. Skedvis, så att det inte kommer upp igen. Fortsätter du pina magen med mat kommer du att fortsätta spy.
god jul för helvete
Jag var själv vrålsjuk tidigare i veckan..
(gnällde lite i babbla om det jag med)
Troligtvis bara en släng av vinterkräksjukan andy, jag spydde som en gris, men bara i ~8timmar. sen feberfrossa osv nån dag till och dålig aptit i yttligare några dagar
Krya på dej Bro
Vad gör ni babbla?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Faaaaaaaaaaaaan vad dåligt jag mår. Magsjuka så det står härliga till, får inte ens behålla blåbärssoppan jag försöker hälla i mig.
Förmodligen fått en släng av vinterkräksjuka då. Du behöver inte ringa 1177, de har nog inga magiska tips. Bara försök sova bort det, tiden är din vän när det gäller magsjuka.
Urk, för mycket påskgodis.
Vad gör ni babbla?
Sent from my iPhone using Tapatalk
chillar , själv då? *popcorn*
God morgon? Här är det mest trött morgon.
Postat via en mobil enhet
StarkaUlf
2013-04-01, 07:40
God morgon!
Jag vaknade bara 1 gång under hela natten. Det var längesen man kunde sova så mycket. Så skönt! \o/
Nattljus
2013-04-01, 08:12
Kaffe! :hbang:
Det är något speciellt med kaffe på morgonen och förmiddagen *cupid*
Kaffe! Ibland är det värt med en fet dubbels espresso på morgonen*cupid*
Idag är blir det massa lek & bus!
Albin Eriksson
2013-04-01, 08:17
Kaffe! :hbang:
Det är något speciellt med kaffe på morgonen och förmiddagen *cupid*
Har redan smiskat ner ett par koppar här...
God morgon på er! Jädrar vad jag har sovit! *gäspar*
StarkaUlf
2013-04-01, 08:20
Ni gillar verkligen erat kaffe cofffee Det närmsta jag kommer är en koffeintablett :(
Edit: Skumt. Fick precis ett otroligt rus av lycka. Kände mig nöjd på något sätt. Är det så här det känns att vara glad? :)
Ulf: sounds like it! Bara att njuta av det! :thumbup:
Albin Eriksson
2013-04-01, 08:29
Ni gillar verkligen erat kaffe cofffee Det närmsta jag kommer är en koffeintablett :(
Edit: Skumt. Fick precis ett otroligt rus av lycka. Kände mig nöjd på något sätt. Är det så här det känns att vara glad? :)
Det är koffeinet, its some heavy shit... det är snart över.
StarkaUlf
2013-04-01, 08:38
Ulf: sounds like it! Bara att njuta av det! :thumbup:
Wie! \o/ Ska fara och träna bara för det! :)
Det är koffeinet, its some heavy shit... det är snart över.
Oh man... :( Du tog ner mig på jorden igen!
Morgonkaffe och sol! *cupid*
Andy.da.wohoo
2013-04-01, 09:06
Om du insjuknade idag, sluta försöka hälla i dig blåbärssoppa och skit, och nöj dig med att få i dig vätska; vatten, saft, avslagen coca cola. Skedvis, så att det inte kommer upp igen. Fortsätter du pina magen med mat kommer du att fortsätta spy.
Jag var själv vrålsjuk tidigare i veckan..
(gnällde lite i babbla om det jag med)
Troligtvis bara en släng av vinterkräksjukan andy, jag spydde som en gris, men bara i ~8timmar. sen feberfrossa osv nån dag till och dålig aptit i yttligare några dagar
Krya på dej Bro
Förmodligen fått en släng av vinterkräksjuka då. Du behöver inte ringa 1177, de har nog inga magiska tips. Bara försök sova bort det, tiden är din vän när det gäller magsjuka.
Tack så mycket folket. Känns lite bättre idag. Ber om ursäkt för att jag beklagade mig här. Ville ha lite uppmärksamhet bara, så tack åter igen!
Magsjuka är alltid beklagansvärt! *hug* Skönt att du är piggare, gör som Angel säger och ta det vackert med maten ett tag. Kokt ris eller mosad potatis med smör kan vara nåt att börja med sen när du ska börja äta igen.
Andy.da.wohoo
2013-04-01, 09:16
Magsjuka är alltid beklagansvärt! *hug* Skönt att du är piggare, gör som Angel säger och ta det vackert med maten ett tag. Kokt ris eller mosad potatis med smör kan vara nåt att börja med sen när du ska börja äta igen.
Japp, får ligga och vila så gott jag kan. Känns lite surt ändå då jag har omtentor till helgen och egentligen hade behövt plugga i skolan hela veckan.
mangemani
2013-04-01, 10:39
sökt runt på alla tränings klädes sidor som jag vet om i jakten på ett par bra tränings byxor, men alla failar på samma sak, de säljs typ bara i s/xl och högst xxl. xxl funkar, men föredrar slappa och luftiga byxor.
vilka sidor finns det egentligen som säljer byxor i större storlekar, typ 3xl, till humana priser?
Nattljus
2013-04-01, 10:43
Satsa på kjol istället. Luftigt och skönt *popcorn*
mangemani
2013-04-01, 10:48
haha, eller varför inte kilt, rutig kilt, hardcore på gymmet det;)
Fishtank
2013-04-01, 10:51
Kilt i böjen.
Mm nuts.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
sökt runt på alla tränings klädes sidor som jag vet om i jakten på ett par bra tränings byxor, men alla failar på samma sak, de säljs typ bara i s/xl och högst xxl. xxl funkar, men föredrar slappa och luftiga byxor.
vilka sidor finns det egentligen som säljer byxor i större storlekar, typ 3xl, till humana priser?
Ebay. I amerikat finns det du söker*hug*
Nu är det jättefint väder, nu borde jag verkligen gå ut och springa. *prokrastinerar*
Don't do it, it's not värt it. Prokrastinera alltså. Spring!1
Skulle också gärna springa, men det är nog risk för att jag går sönder då :/
Tack så mycket folket. Känns lite bättre idag. Ber om ursäkt för att jag beklagade mig här. Ville ha lite uppmärksamhet bara, så tack åter igen!
Ingen fara. Sist jag hade vinterkräksjukan för ca 4år sedan (bodde i Jönköping då) så ringde jag hem till mina föräldrar och berättade att jag låg för döden och att jag bara ville säga hejdå.
Andy.da.wohoo
2013-04-01, 13:19
Ingen fara. Sist jag hade vinterkräksjukan för ca 4år sedan (bodde i Jönköping då) så ringde jag hem till mina föräldrar och berättade att jag låg för döden och att jag bara ville säga hejdå.
Jo, men så känns det ju. Minuterna innan man spyr är fruktansvärda. Det är bland det värsta jag varit med om.
Don't do it, it's not värt it. Prokrastinera alltså. Spring!1
Skulle också gärna springa, men det är nog risk för att jag går sönder då :/
Jag begav mig ut till slut, det var faktiskt rätt skönt nånstans mellan dubbelsidigt håll och motvinden på vägen hem. ^^ Men solsken och span på tussilago var riktigt mysigt!
Jag har varit på lidl och köpt enerig. *cupid*
*jorgen* Var du och köpte godis?
StarkaUlf
2013-04-01, 13:44
Kanske låter gott! *popcorn*
Jo, men så känns det ju. Minuterna innan man spyr är fruktansvärda. Det är bland det värsta jag varit med om.
Får inga endorfiner pga halsont, tränar inte, men det där låter ju nästan som om de skulle kicka in.. nära dödenupplevelse? Bjuder du på lite spänning? :P
Hm.. var det gott?
Vi har varit på stan, för att skola in pojken på gymet, men så var det stängt. Han fick mutan ändå (tom&jerrytidning), så nu soffhänger vi. Lat dag. Mkt kaffe blire. cofffee
1500g glukossnask, 800g hasselnötschoklad, 500g pitsa och 10 donuts! Osså en frusen pitsa. Nu väntar jag på min pitsaluncb också.:)
jag har lösningen, formeln för att kunna studera flitigt. Det du behöver är helt enkelt en luvtröja, och givetvis mängder av koffein. Om man tar på sig luvtröjan och drar luvan över huvudet, så blockeras det perifera synfältet, och således ligger allt fokus på skärmen/boken. Inga distraktioner
Nobelpriset, here I come
1500g glukossnask, 800g hasselnötschoklad, 500g pitsa och 10 donuts! Nu väntar jag på min pitsalunch också. :)
jag har lösningen, formeln för att kunna studera flitigt. Det du behöver är helt enkelt en luvtröja, och givetvis mängder av koffein. Om man tar på sig luvtröjan och drar luvan över huvudet, så blockeras det perifera synfältet, och således ligger allt fokus på skärmen/boken. Inga distraktioner
Nobelpriset, here I come
:thumbup:
Känslan när man vaknar efter att varit avdomnad i 30 timmar, 40 missade samtal och lördagkväll som senaste minnet.
StarkaUlf
2013-04-01, 14:28
Känslan när man vaknar efter att varit avdomnad i 30 timmar, 40 missade samtal och lördagkväll som senaste minnet.
Låter som en bra lördagskväll.
WHITEFOLKS
2013-04-01, 14:59
Nattljus är som en god choklad
StarkaUlf
2013-04-01, 15:14
Det enda rätta dagen innan man börjar dieta är väl att äta upp allt gott man har kvar i hushållet? *popcorn*
Någon mer än jag som blir överöst av "startpaket" över telefon? Jag är asnöjd, får typ rakhyvlar, strumpor och kalsonger gratis flera gånger om året :) Snart är halva min kalsonguppsättning beståendes av gratis startpaket! Hur kan man klaga?
Säger man upp sig ringer de snart upp igen och bjuder på grejer :)
o hai
http://i.imgur.com/DzzsNsA.gif
Nattljus
2013-04-01, 15:30
Nattljus är som en god choklad
Full av nötter? *jorgen*
Kram på dig *hug*
WHITEFOLKS
2013-04-01, 15:32
Full av nötter? *jorgen*
Kram på dig *hug*
Det varierar lite men alltid precis den där smaken man vill ha.
WHITEFOLKS
2013-04-01, 16:35
http://i.imgur.com/bYaoiTCl.jpg
Tillägnar King Grub innehållet i mitt Kinderägg
StarkaUlf
2013-04-01, 16:44
o hai
http://i.imgur.com/DzzsNsA.gif
*cupid**cupid*
Så där klumpig jag tänker mig att rooz är *hug*
*cupid**cupid*
Så där klumpig jag tänker mig att rooz är *hug*
Ja, fast större. Tänk mer S:t Bernard. Han hade fastnat i staketet.
StarkaUlf
2013-04-01, 18:44
Ja, fast större. Tänk mer S:t Bernard. Han hade fastnat i staketet.
Haha :thumbup: Stora vovvar är också söta! *cupid*
Jag skulle inte plantera så mycket i år, vad hände?
Andy.da.wohoo
2013-04-01, 19:00
http://www.wimp.com/connectingcities/
Cool idé.
Jag skulle inte plantera så mycket i år, vad hände?
Besöken på plantskolan, Plantagen och Ikea i påsk kanske påverkade lite?
StarkaUlf
2013-04-01, 19:22
Ikväll blev det kyl/frys och skafferi-rensning hos Ulf.
500g vaniljpudding + 130g flingor + 200g yoghurt + 1/4 Ben & Jerry + 150g skumtomtar + en del lönnsirap senare så är Ulf ganska mätt *popcorn*
Besöken på plantskolan, Plantagen och Ikea i påsk kanske påverkade lite?
Jag skyller allt på det!
Ikväll blev det kyl/frys och skafferi-rensning hos Ulf.
500g vaniljpudding + 130g flingor + 200g yoghurt + 1/4 Ben & Jerry + 150g skumtomtar + en del lönnsirap senare så är Ulf ganska mätt *popcorn*
Jag är imponerad att du kan ha sånt hemma, hos mig försvinner det rätt fort, har nog ett svart hål i min kyl och i mitt skafferi.
Söt
kz2ZQSRdQbk
Jag tyckte mer det lät som att den sa Mooma, den kanske var en ko i sitt förra liv?
billmaier
2013-04-01, 19:49
Fick just veta att jag dansade utan skjorta i takt med "sexy and I know it" på lördag på krogen... *facepalm*
StarkaUlf
2013-04-01, 19:52
Jag är imponerad att du kan ha sånt hemma, hos mig försvinner det rätt fort, har nog ett svart hål i min kyl och i mitt skafferi.
Hehe :) Godis lådan har jag småätit från sen julas, resten har som bara stått och väntat på att försvinna. Idag var det tydligen dags, då det vankas diet som startar imorgon :)
Annars brukar jag också vara rätt bra på att äta upp allt sött och gott rätt snabbt *popcorn*
"my friend, why are you so big?"
"I train powerlifting"
"look at those arms, f***ing huge!"
så kan det gå, ifall man poserar utan skjorta på dansgolvet
Fick just veta att jag dansade utan skjorta i takt med "sexy and I know it" på lördag på krogen... *facepalm*
Bra jobbat *rolleyes*
billmaier
2013-04-01, 19:56
Bra jobbat *rolleyes*
Fy fan vad man skäms. Hoppas bara att där inte var några andra bekanta...
Grattis! :D
tntballe
2013-04-01, 21:05
http://farm6.staticflickr.com/5149/5638603917_8c6f9311a8_z.jpg
http://farm6.staticflickr.com/5149/5638603917_8c6f9311a8_z.jpg
Can't see shit captain. *jorgen*
Det är en klocka där det står "It's tequila time!" Wao, det är nog dig det är fel på.
rekommenderar http://www.smurfalizer.se/
Har smurfat aftonbladet nu, sitter och smurfar kolozzeum, allting blir mycket mer spännande :laugh:
Tequila, really? *ryser*
Kunde faktiskt inte se först, nu funkar det.
tntballe
2013-04-01, 21:19
Tequila, really? *ryser*
Kunde faktiskt inte se först, nu funkar det.
Sista dropparna av det jag köpte i Mexiko :(
Tequila är en motorväg mot ångest.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
tntballe
2013-04-01, 21:23
Tequila är en motorväg mot ångest.
Bara när det är slut*gah!*
rekommenderar http://www.smurfalizer.se/
Har smurfat aftonbladet nu, sitter och smurfar kolozzeum, allting blir mycket mer spännande :laugh:
*cupid*
billmaier
2013-04-01, 21:24
Tequila ska man vara försiktig med
Du verkar vara expert på det här området :D
Lite som med Jäger, antingen blir det ÅSM eller pannkaka..
billmaier
2013-04-01, 21:29
Du verkar vara expert på det här området :D
Man blir om man studerar i Holland :D Som tur får man åka hem om två månader..
Har blivit lurad att testa nåt som heter typ tarmrengöring som ska vara bra mot orolig och uppblåst mage. Tog dubbel dos och satan vad det rasslade till i magen. Blir en intressant vecka
Man blir om man studerar i Holland :D Som tur får man åka hem om två månader..
Vilken stad?
billmaier
2013-04-01, 21:32
Vilken stad?
Groningen.
Studiestad med 50 000 studerande, och 200 krogar som är öppna i princip 24/7
tntballe
2013-04-01, 21:33
my precious
http://i593.photobucket.com/albums/tt12/tntballe/20130401_223047.jpg
Groningen.
Studiestad med 50 000 studerande, och 200 krogar som är öppna i princip 24/7
Låter ju jäkligt skoj :)
billmaier
2013-04-01, 21:35
Låter ju jäkligt skoj :)
Absolut, lite variation iaf :)
Försöker dock koncentrera mig mera på min träning och skola, och inte vara ute alltför ofta..
Oljeblixten
2013-04-01, 21:36
Långhelgen slut, väckarklockan står på 5:45. Fasen :/
Absolut, lite variation iaf :)
Försöker dock koncentrera mig mera på min träning och skola, och inte vara ute alltför ofta..
Har dom inte ett lag med en del svenskar eller minns jag fel då?
Långhelgen slut, väckarklockan står på 5:45. Fasen :/
0530 står min på. Borde väl egentligen hoppa i säng snart
Oljeblixten
2013-04-01, 21:42
0530 står min på. Borde väl egentligen hoppa i säng snart
Ja fy farao...Jag är väldigt trött men jag har verkligen ingen lust att lägga mig. :/
Ja fy farao...Jag är väldigt trött men jag har verkligen ingen lust att lägga mig. :/
Inte det minsta trött men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och glo.
Oljeblixten
2013-04-01, 21:46
Inte det minsta trött men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och glo.
Nattinatt!
Sista dropparna av det jag köpte i Mexiko :(
Du menar det jag köpte ;)
Postat via en mobil enhet
Nattljus
2013-04-01, 22:08
Sömn? :confused:
Heddaway
2013-04-01, 22:24
Sömn? :confused:
Finns det?!
Heddaway
2013-04-01, 22:30
Det finns! :)
Vill du vara så gullig och kasta över en dos? :D
Nog för att jag är gullig, men kastar sömn omkring mig gör jag inte. Men kommer du hit så kan jag visa hur man gör förstås. *popcorn*
Vad är det som är det klurigaste med sovandet? :o
http://i.imgur.com/MD0JHYc.jpg
Heddaway
2013-04-01, 22:43
Det var ju lite synd. Visa mig?:o du kan avslöja hemligheten här så slipper jag röra på mig :(
Så funkar't inte! :D
Varför kan du inte sova? >: (
Heddaway
2013-04-01, 23:43
Så funkar't inte! :D
Varför kan du inte sova? >: (
*grr*
För att kroppen är som spaghetti medan huvudet verkar ha svept en red bull:smash:
Andy.da.wohoo
2013-04-02, 00:00
Bra jobbigt dedär. Vågar man ge dig ett avslappningstips? Något som funkar för mig iallafall?
Heddaway
2013-04-02, 00:03
Bra jobbigt dedär. Vågar man ge dig ett avslappningstips? Något som funkar för mig iallafall?
Ja det är lite småtradigt eftersom jag ska upp kl 6 *grr*
Jo men kör på.
Andy.da.wohoo
2013-04-02, 00:04
Om du har hörlurar du kan koppla in i mobilen när du ligger i sängen så tycker jag du ska söka efter "ASMR Scalp massage" på youtube. Välj valfri video och bara lyssna. Funkar alltid för mig när jag har svårt att sova. Ett riktigt avslappningspiller.
Heddaway
2013-04-02, 00:12
Om du har hörlurar du kan koppla in i mobilen när du ligger i sängen så tycker jag du ska söka efter "ASMR Scalp massage" på youtube. Välj valfri video och bara lyssna. Funkar alltid för mig när jag har svårt att sova. Ett riktigt avslappningspiller.
Väldigt annorlunda och speciellt måste jag erkänna.
Andy.da.wohoo
2013-04-02, 00:13
Väldigt annorlunda och speciellt måste jag erkänna.
Jo, visst är det :D Men det funkar för mig, tänkte att det kanske kan funka för flera :) Ska ta och göra detsamma nu, godnatt!
Heddaway
2013-04-02, 00:15
Jo, visst är det :D Men det funkar för mig, tänkte att det kanske kan funka för flera :) Ska ta och göra detsamma nu, godnatt!
Ja suddig verkar man blir av att lyssna iallafall :D Godnatt!
Nattljus
2013-04-02, 04:29
Vad är det som är det klurigaste med sovandet? :o
Jag har glömt hur man gör när man somnar *gah!*
För att kroppen är som spaghetti medan huvudet verkar ha svept en red bull:smash:
...det där låter bekant *jorgen*
Slut på långhelgen då, hej babbla!
Godmorgon alla guldfiskar!
idag är jag chef*flex*
*flex* Good on ya, dear.
Jag har konstaterat att pollensäsongen har börjat ordentligt, men tycker det är ogint att man fortfarande fryser röven av sig när man cyklar till jobbet. *nyser*
Tricket är att inte försöka somna, det är bara att lägga sig ned och sluta vara vaken.
Holmeros
2013-04-02, 08:20
Hajsan!!
Goooo morron go morron go morron!
Äntligen tisdag. Snart helg :D
Goooo morron go morron go morron!
Äntligen tisdag. Snart helg :D
http://www.clker.com/cliparts/d/s/v/L/j/1/thumbs-up.svg
Tjs tja! Här sitter jag i stockholm och har glömt kvar nyckeln till mitt boende nere i malmö. *jorgen* det här får jag ju lösa på nåt vis..
Nattljus
2013-04-02, 09:29
Tricket är att inte försöka somna, det är bara att lägga sig ned och sluta vara vaken.
No can do cofffee
Tjs tja! Här sitter jag i stockholm och har glömt kvar nyckeln till mitt boende nere i malmö. *jorgen* det här får jag ju lösa på nåt vis..
Vars i tjockholm?
Vars i tjockholm?
Ja just nu e jag på centralen :)
Ah va gött! Om en månad ligger jag på playan i Turkiet och njuuuter av värmen!
Ah va gött! Om en månad ligger jag på playan i Turkiet och njuuuter av värmen!
och jag om ca 25 dagar:)
och jag om ca 25 dagar:)
Whao! Vart i Turkiet? Vi lär ju vara där samtidigt då :D
Heddaway
2013-04-02, 12:07
Damn, jag är inte ensam om det problemet om nätterna alltså *facepalm*
Nattljus
2013-04-02, 12:09
Damn, jag är inte ensam om det problemet om nätterna alltså *facepalm*
Hej *hug*
Heddaway
2013-04-02, 12:14
Hej *hug*
Nemen hallå*hug*
Treka....
just fan, har bara 1 varningspoäng kvar jag:em:
Treka....
Läs avatartext.
Läs avatartext.
Att du bannar mig tillbaka till stenåldern för att du är admin*popcorn*
Eller att jag är för fet för ett fuck:d
WHITEFOLKS
2013-04-02, 12:20
Gullpojkar :)
Nattljus
2013-04-02, 12:22
Treka....
Uppför dig, tjockis *hug*
Holmeros
2013-04-02, 12:29
Snart helg..?
Nattljus
2013-04-02, 12:31
Ingen aning, jag äger ingen kalender *popcorn*
WHITEFOLKS
2013-04-02, 12:32
Inte ens en chokladkalender?
Nattljus
2013-04-02, 12:38
365 dagars choklad i en sittning? Även jag har mina begränsningar *rolleyes*
WHITEFOLKS
2013-04-02, 12:41
No pain, no gain.
Holmeros
2013-04-02, 12:45
NEJ WHITEFOLKS! Du får inte byta avatar!
nej whitefolks! Du får inte byta avatar!
+10
Jag gillade den mediterande björnen.
Holmeros
2013-04-02, 12:48
Nuvarande är ok, men vill inte godkänna den. Den RIKTIGA whitefolks-avataren vill vi ha!
Marcuslevin
2013-04-02, 12:51
Är denna tråden till för folk som vill uppa sina kommentarer/dag ratio? eller vad är syftet, förstår inte riktigt
Holmeros
2013-04-02, 12:52
Är denna tråden till för folk som vill uppa sina kommentarer/dag ratio? eller vad är syftet, förstår inte riktigt
Inläggen du skriver här räknas inte ens.
Babbla är till för att babbla. Det är inte mycket svårare än så :) Just nu verkar babblet handla om whitefolks avatar.
Den här tråden har inget ämne, inget mål. Man ska bara babbla.
snarare ett ställe att hålla till för att inte förstöra mer trådar än nödvändigt
Poster här räknas inte ändå. Se det som en chat, eller ett ställe där man rantar om sina bestyr. Kaffe och katter är bra att inkludera i sina poster.
StarkaUlf
2013-04-02, 13:04
Dom räknas visst... Här inne --> <3 :)
Holmeros
2013-04-02, 13:07
Ptja, dem räknas ju i tråden.
Waosan leder STARKT på 13 553 inlägg i tråden. Nattljus jagar på andra plats med sina 8 869 inlägg. På tredje plats har vi vunnis som jagar Nattljus efter andraplatsen med endast 379 inlägg mindre. Därefter är det för stora skillnader för att nämna... :)
Ptja, dem räknas ju i tråden.
Waosan leder STARKT på 13 553 inlägg i tråden. Nattljus jagar på andra plats med sina 8 869 inlägg. På tredje plats har vi vunnis som jagar Nattljus efter andraplatsen med endast 379 inlägg mindre. Därefter är det för stora skillnader för att nämna... :)
Leder kanske inte är riktigt rätt ord...
WHITEFOLKS
2013-04-02, 13:10
Leder tråden med järnhand.
Leder tråden med järnhand.
O_Wao kommer bli syyyr på dig nu :D
WHITEFOLKS
2013-04-02, 13:13
O_Wao kommer bli syyyr på dig nu :D
No news is good news :)
StarkaUlf
2013-04-02, 13:28
Jag var så laddad igår för att börja dieten, men redan nu är jag less :( Bara 7 veckor kvar iallafall!
Jag var så laddad igår för att börja dieten, men redan nu är jag less :( Bara 7 veckor kvar iallafall!
Du får tänka på alla saker som är kul med att dieta :)
Nattljus
2013-04-02, 13:33
Whitey har bytt avatar :(
StarkaUlf
2013-04-02, 13:35
Yeey! \o/
WHITEFOLKS
2013-04-02, 13:35
jag letar efter den gamla!
..inget? Möjligtvis är man lite smalare efteråt, om man har tur. Men det är ju en klen tröst när man svälter *cry*
Kämpa på Ulf!
Holmeros
2013-04-02, 13:38
WHITEFOLKS! *cupid*
Holmeros
2013-04-02, 13:40
Jag var så sjukt pepp på "omstart" av dieten, fram tills jag vaknade imorse. Har till och med smakat en bit på överblivet påskgodis på jobbet.
Fuck it, nu blir det fan några stenhårda veckor framöver. Helvete vad svårt det ska vara, de fyra första månaderna gick ju som på räls!
Nattljus
*hug*
WHITEFOLKS
Blev det rätt nu?
Man får tydligen inte sluta vara grinbjoern.
Holmeros
Blev det rätt nu?
Man får tydligen inte sluta vara grinbjoern.
Nu är det rätt.
Välkommen tillbaka!
WHITEFOLKS
2013-04-02, 13:42
Nu är det rätt.
Välkommen tillbaka!
Skit på dig.
Holmeros
2013-04-02, 13:44
Skit på dig.
Så himla otrevlig :(
Jag gillar ju bara just den björnen så himla mycket, det behöver du inte grina för? *screwy*
WHITEFOLKS
2013-04-02, 13:46
Så himla otrevlig :(
Jag gillar ju bara just den björnen så himla mycket, det behöver du inte grina för? *screwy*
Ja det skämtet sket sig.
Sådärja :D!
StarkaUlf
2013-04-02, 13:47
..inget? Möjligtvis är man lite smalare efteråt, om man har tur. Men det är ju en klen tröst när man svälter *cry*
Kämpa på Ulf!
Haha precis! :D
Tack Olegh, kul att ha ditt stöd!!
Jag var så sjukt pepp på "omstart" av dieten, fram tills jag vaknade imorse. Har till och med smakat en bit på överblivet påskgodis på jobbet.
Fuck it, nu blir det fan några stenhårda veckor framöver. Helvete vad svårt det ska vara, de fyra första månaderna gick ju som på räls!
Haha. Dom där förbannade smågodisarna.. Men dom är ju så goda *popcorn*
Vi gör det tillsammans! Nu kör vi! Eller något..
Skit på dig.
http://s7.postimg.org/qe9uzex1n/grinis.jpg
WHITEFOLKS
2013-04-02, 13:57
GrinmaffiaN slår till. Eller skulle om de fanns.
Långpromenad med vovvarna i solskenet!
Nu har jag hittat en dunge med lövträd där jag ligger och lyssnar på en podcast med filip och fredrik medans hundarna gräver efter sorkar :)
Anatis87
2013-04-02, 14:11
Ohh grinbjörnen är tillbaka, ordningen är återställd!
Nu blir det att åka mot gymmet, squatday is the day *cupid*
Leder kanske inte är riktigt rätt ord...
Nej jag håller med om att "leder" inte är korrekt formulerat. "Pratar mest", snarare.
Långpromenad med vovvarna i solskenet!
Nu har jag hittat en dunge med lövträd där jag ligger och lyssnar på en podcast med filip och fredrik medans hundarna gräver efter sorkar :)
Mysigt!
Ohh grinbjörnen är tillbaka, ordningen är återställd!
Nu blir det att åka mot gymmet, squatday is the day *cupid*
Har du joinat "the bat family" anatis xD?
Nej jag håller med om att "leder" inte är korrekt formulerat. "Pratar mest", snarare.
Mysigt!
Om detta vore Star Wars skulle du vara Darth Vader.
WHITEFOLKS
2013-04-02, 15:52
Motsägelser besvaras med kvävning
Motsägelser besvaras med kvävning
Jag gissar snarare på den enda häftiga karaktären i 6 evighetslånga filmer.
WHITEFOLKS
2013-04-02, 15:57
Jag gissar snarare på den enda häftiga karaktären i 6 evighetslånga filmer.
Hateralert
Jag tror jag känner mig snabb idag. Ska försöka pressa tempot under 4:54 *popcorn*
Boom! 4:46
Fy vad jobbigt.
Om detta vore Star Wars skulle du vara Darth Vader.
:laugh:
Fy vad jobbigt.
Swoooooooooooooooooooooooooooosh
http://uploads.jovo.to/idea_attachments/432854/roadrunner_bigger.gif?1299279469
Igår gick jag och lade mig tidigt och idag mår jag prima. Ska jag kolla på fotboll inatt och vara en zombie imorgon? (Zlatan spelar)
WHITEFOLKS
2013-04-02, 17:30
Fy vad jobbigt.
:hbang::thumbup::bow:
4:46 är intervalltempo nånstans kring kräkpunkten om man håller det en längre stund. Bra jobbat! :thumbup:
Tack! *cupid*:em:
Distansen är inte så värst imponerande, men jag är mycket nöjd ändå :) Och bättre ska det bli!
StarkaUlf
2013-04-02, 18:00
Igår gick jag och lade mig tidigt och idag mår jag prima. Ska jag kolla på fotboll inatt och vara en zombie imorgon? (Zlatan spelar)
Man börjar bli gammal när man tycker att CL spelas under natten ;)
Men ja, du bör se det! *popcorn*
Man börjar bli gammal när man tycker att CL spelas under natten ;)
Men ja, du bör se det! *popcorn*
Jag vet att jag är gubbe, du behöver inte påpeka det :d
Men ska man upp 05:30 så blir det ganska sent ändå. Vill ju inte missa några gains!
(Nu använde jag utrikiska. Låter jag ung då?)
Min grandiosa plan går ut på att lägga mig senast halv nio idag.
StarkaUlf
2013-04-02, 18:51
Jag vet att jag är gubbe, du behöver inte påpeka det :d
Men ska man upp 05:30 så blir det ganska sent ändå. Vill ju inte missa några gains!
(Nu använde jag utrikiska. Låter jag ung då?)
Förlåt! *hug*
Ojdå. Nu lät du som alla optionanister. Då måste man vara ung & dum! :thumbup:
Allt efter kl 21 är natten!
StarkaUlf
2013-04-02, 19:08
Allt efter kl 21 är natten!
Bara om man är en äldre kvinna *kissass*
Bara om man är en äldre kvinna *kissass*
Tro mig, jag känner mig som 100 till och från :D
Nattljus
2013-04-02, 19:25
Min grandiosa plan går ut på att lägga mig senast halv nio idag.
Går det bra? *popcorn*
Går det bra? *popcorn*
Jag håller på med kvällsrutinen här.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.