Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Det gäller bara att gå in innan klockan 21 har jag hört.... Akta dig för övrigt för Flurran, it´s old peoples country. :D
Kul med BJ och Flurran och at de ligger intill varandra, BJ:s klientel känns för ungt och Flurrans normala klientel är för gamla uppblandat med några rejält snygga hooties i 25-35års åldern.*drool*
Ja, tex brukar jag och Nodan gå dit ibland. :naughty:
Det gäller bara att gå in innan klockan 21 har jag hört.... Akta dig för övrigt för Flurran, it´s old peoples country. :D
Kul med BJ och Flurran och at de ligger intill varandra, BJ:s klientel känns för ungt och Flurrans normala klientel är för gamla uppblandat med några rejält snygga hooties i 25-35års åldern.*drool*
Haha :D
Ja, tex brukar jag och Nodan gå dit ibland. :naughty:
Ohh, ännu ett skäl att gå dit alltså.:naughty:
Nordenator
2010-07-23, 14:04
Sjukt jävla uttråkad.Nu har det gått strax över fem veckor sen jag gjort någonting vettigt. Man börjar verkligen räkna dagarna tills gipset tas bort *gah!*
Jag har redan paxat både owao och nodan!
Sjukt jävla uttråkad.Nu har det gått strax över fem veckor sen jag gjort någonting vettigt. Man börjar verkligen räkna dagarna tills gipset tas bort *gah!*
Ska det sitta åtta eller? Har aldrig varit gipsad men tänker mig att det måste vara vidrigt tråkigt efter ett tag...
Ofc. :cool:
:laugh: När då?
Tjingpax funkar kanske på BJ men inte på Flustret...:D
Kul med BJ och Flurran och att de ligger intill varandra, BJ:s klientel känns för ungt och Flurrans normala klientel är för gamla uppblandat med några rejält snygga hooties i 25-35års åldern.*drool*
Jag har också varit där en gång, det måste vara därifrån ryktet kommer!
*skrattar hysteriskt*
Nordenator
2010-07-23, 14:24
Ska det sitta åtta eller? Har aldrig varit gipsad men tänker mig att det måste vara vidrigt tråkigt efter ett tag...
Sex veckor, men det blir närmare sju veckor. Näst-nästa tisdag slipper jag det. Att alla jobbar gör ju inte riktigt att man har mer för sig såhär på dagarna. Nåja. Ska övertala två polare om att vi ska dra till Belgien då jag kan promenixa igen :)
:laugh:
Jag tror att du har helt rätt!
Jag tänkte motverka min tantstämpel genom att gå på korridorsfest och sen nation idag. :D jag har ingen aning om nåt mer än vart jag ska dyka upp, det här kan bli spännande. :cheers:
Jag tänkte motverka min tantstämpel genom att gå på korridorsfest och sen nation idag. :D jag har ingen aning om nåt mer än vart jag ska dyka upp, det här kan bli spännande. :cheers:
Säker på att det motverkar tantstämpeln och inte bara får dig att verka desperat? ;)
Jag ska vårda min tantstämpel och sitta hemma med hunden och kolla på film.
Flurran var ju MY country på 90-talet!
Inget. :D
Var nog Morrris som råkade va inloggad på fel.
EDIT: Vet inte heller varför han gnäller, väntar på en förklaring!
Nej, jag tänkte kolloknulla dig och hitta på nån snyfthistoria, men inspirationen tog slut och så tränade vi istället... :)
Säker på att det motverkar tantstämpeln och inte bara får dig att verka desperat? ;)
Jag ska vårda min tantstämpel och sitta hemma med hunden och kolla på film.
*slap* Tjejerna jag ska gå med är äldre än mig, sådetså!
Flurran var ju MY country på 90-talet!
Då hängde du där samtidigt som min syster :D
Ursäkta att jag stör men vill inte starta en ny tråd när man har 4/5 varningar.
Jag tänkte bara tippa att ryssen gör en tråd innan dagen är över.
Känns som han fått massa glöd efter vad som hände på heden igårkväll.
God kväll peeps, är alla ute på galej ikväll?
Neeee, har precis tränat och nu blire chill med tacos;)
Duråååå?
Nä, jag sitter o är lite sur på att min hals inte blir bättre. Skulle ha varit i Falun i helgen.
Neeee, har precis tränat och nu blire chill med tacos;)
Duråååå?
Jag har precis varit i skogen med Dravena och hennes häst, har joggat bakom. :D Har klapat snel ko och ätit smultron. Nu blir det dusch, sen lövbiff med hickorymarinad och pasta till det. Om nom nom!
Då hängde du där samtidigt som min syster :D
Minns jag henne? :)
Hur såg hon ut etc
tommie-92
2010-07-23, 18:33
Dagens andra positiva grej var ju när jag skulle betala en beställning jag gjort online, så är mitt konto saldo över 11k, sist jag kolla var det bara 5k.
Det bästa är att jag inte har en susning om var pengarna kommit ifrån:Virro
von huff
2010-07-23, 18:36
Du blir nog snart av med pengarna=/
Ehh, konstigt nog ska jag också till att äta tacos nu. Klarat av milen idag så lite god mat sitter inte fel.*drool*
Andy.da.wohoo
2010-07-23, 18:37
Dagens andra positiva grej var ju när jag skulle betala en beställning jag gjort online, så är mitt konto saldo över 11k, sist jag kolla var det bara 5k.
Det bästa är att jag inte har en susning om var pengarna kommit ifrån:Virro
Skapa ett nytt konto snabbt som sören och flytta över pengarna direkt!
tommie-92
2010-07-23, 18:40
Du blir nog snart av med pengarna=/
Ääääsch, nejdå! Börjar jobba på söndag så sen kommer det mera pengar! :)
Skapa ett nytt konto snabbt som sören och flytta över pengarna direkt!
Haha, eller hur! Får se om dom försvinner, måste höra med mamma om hon är skyldig, jag har för mig att jag gav min mamma en del cash, men jag kanske minns fel, måste forska i detta :D
Ehh, konstigt nog ska jag också till att äta tacos nu. Klarat av milen idag så lite god mat sitter inte fel.*drool*
:bow: bra sprunget! Jag har som sagt sprungit ikapp med en häst, men det var nog inte en hel mil. :D
Minns jag henne? :)
Hur såg hon ut etc
Typ som en 80-90tals variant av mig :D
Vi är ganska lika, men hon är kortare och då var hon väldigt smal.
Med väldigt stort hår! :D Jag minns de episka 80talsluggarna!
Kortare as in hur lång?
O_WAO jag sa 90-talet, inte 80-talet :_D
Kortare as in hur lång?
hey, stort hår hängde med typ till 95 gamle man.
Kortare as in hur lång?
Typ 163 kanske
åhhåhååå jag skulle inte ätit så mkt tacooos...
En hink turkisk yoghurt senare...
von huff
2010-07-23, 19:42
öööö jag orkar inte studera men borde=/Finns det några lätta välbetalda jobb?
Precis, du borde ha gett mig istället!
Sälj din kropp.....Typ?
Öhhhh, Zombiemode is on...Jag orkar inget mer än att slappa i soffan, käkat typ 150G protein idag*gah!*
Precis, du borde ha gett mig istället!
jaa.......*spy*
svennebanan
2010-07-23, 19:52
Vad tror du själv? Borde de flesta syssla med det istället för att sitta på ICA i så fall?
:bow: bra sprunget! Jag har som sagt sprungit ikapp med en häst, men det var nog inte en hel mil. :D
Nice! Bra sprunget!:thumbup:
Jag önskar jag kunnat springa ikapp med en häst, det skulle nog behöva vara en fet otränad häst riden av en sumobrottare om jag ska kunna hänga med i nuläget.
Köpa glass eller inte köpa glass?
Såja, nu har man beställt ett par lyftarskor!
anton2000
2010-07-23, 20:38
+1 på den faktiskt. Nyss tryckt i mig 800 gram 12-16% köttfärs och 2 stycken megatacobröd. Sen 500 gram kvarg och avslutningsvis glass med massa hallon. Brukar aldrig få ont i magen av att äta mycket men nu mår jag lite sådär sas...
Såja, nu har man beställt ett par lyftarskor!
Vilka blidde det? Ska själv köpa ett par nya snart, de gamla är alltför slitna. :(
Vilka blidde det? Ska själv köpa ett par nya snart, de gamla är alltför slitna. :(
Ett par adidas Ironwork III ! :D hoppas jag kommer bli nöjd
Ett par adidas Ironwork III ! :D hoppas jag kommer bli nöjd
Har du bara böjt i löparskor innan så går det nog inte bli annat än nöjd.
Beror väl på vad du anser vara välbetalt. Fabriksjobb med skiftgång ger en del ob-tillägg som gör att man iaf överlever.
Go army! Iof inte speciellt välbetalt, men man har bra möjligheter att kunna spara en rejäl slant, eftersom man sällan har tid eller möjlighet att spendera något :D
Har du bara böjt i löparskor innan så går det nog inte bli annat än nöjd.
tummen upp! :D
Nice! Bra sprunget!:thumbup:
Jag önskar jag kunnat springa ikapp med en häst, det skulle nog behöva vara en fet otränad häst riden av en sumobrottare om jag ska kunna hänga med i nuläget.
Jag sprang väl snarare efter än med, halva tiden. 800 kg överviktig pizzahäst är fortfarande ganska snabb när hon sätter den sidan till. Men när det var någorlunda städad trav så hängde jag med. :cool:
Känns bra att äntligen vara igång med byggprojektet :)
Nej, jag tänkte kolloknulla dig och hitta på nån snyfthistoria, men inspirationen tog slut och så tränade vi istället... :)
Bra försök iaf. :nono:
Finns det något mer irreterande när man precis lagt sig, slappnat av, släckt lampan så hör man ett svagt surrande nånstans i rummet och inser till slut att det är en mygga! Fan då, måste upp på jakt ....
Andy.da.wohoo
2010-07-23, 23:35
FAN OCKSÅ!
Typiskt att man just ikväll, av alla jävla kvällar på hela sommaren, just ikväll, när det är megafest, som kryllar av trevligt folk, ska gå och lägga sig tidigt då det inte finns hämtning.
Pizzahäst?
Slarvord för lipizzanerhäst. Du har ju liksom pizza i mitten där.;) Särskilt applicerbart när de är feta, de små liven. :D
hahahaha fyndigt fyndigt!
hahahaha fyndigt fyndigt!
Det är väldigt fyndigt, tyvärr kan jag inte ta credit för det, en kompis som kom på det.;)
FAN OCKSÅ!
Typiskt att man just ikväll, av alla jävla kvällar på hela sommaren, just ikväll, när det är megafest, som kryllar av trevligt folk, ska gå och lägga sig tidigt då det inte finns hämtning.
Slagga hos en polare? :D
Andy.da.wohoo
2010-07-24, 00:02
Slagga hos en polare? :D
Nä, ska till Liseberg imorgon, klockan nio :):) :p
Tur att du inte blir bakis då. Hur kul kan det vara att spy när man åker nån mesig attraktion? :D
Fy fan vilken natt på jobbet.
tommie-92
2010-07-24, 06:00
Fy fan vilken natt på jobbet.
Mycket kramkalas/brottning? :)
Jag sprang väl snarare efter än med, halva tiden. 800 kg överviktig pizzahäst är fortfarande ganska snabb när hon sätter den sidan till. Men när det var någorlunda städad trav så hängde jag med. :cool:
Det gör inget att man är fet när man är euntusiastisk! :D
Alfred Nobel
2010-07-24, 08:10
Tjabba!
Finns det något mer irreterande när man precis lagt sig, slappnat av, släckt lampan så hör man ett svagt surrande nånstans i rummet och inser till slut att det är en mygga! Fan då, måste upp på jakt ....
Myggor, pappa långben och massa annat bös. De skall alltid in i munnen på en! Finns det något mer störande?
Fick du fatt i'n till slut?
Wohoo! Jag var där igårkväll/-natt. Nästan så att vi överlappade! Åka karusell för vinsten!
God morgon!
Inatt har jag äntligen sovit i min egen säng, fan vad jag gillar den!
Jag åt så mycket igår, så när jag fiser idag luktar det grillat. Vilket gör mig sugen på ännu mer grillat. Är detta ett trick av försäljarna?
God morgon!
Inatt har jag äntligen sovit i min egen säng, fan vad jag gillar den!
Det är nog det bästa med att komma hem, få sova i sin egen säng.
Idag blir det att kolla på Viasat Motor det är både Formel1 och GP2.
Nattljus
2010-07-24, 10:33
jag hade en konstig dröm när jag sov. jag drömde att jag skulle steka plättar, men hade ingen smet, så jag hällde vispgrädde i plättjärnet istället. och av det blev det jättegoda omeletter med paprika.
Hej vänner!
Pink var galet bra igår, sicken jäkla show!
Jag är lite småkär, hon är verkligen en dam i min smak.
Jag har sovit 11 h och är alldeles groggy, behövde visst sova ikapp lite...
Nattljus
2010-07-24, 13:01
jag hatar IKEA
Go army! Iof inte speciellt välbetalt, men man har bra möjligheter att kunna spara en rejäl slant, eftersom man sällan har tid eller möjlighet att spendera något :D
Det är min plan inför hösten ;) Tackar något för att det går och blir yrkesförsvar så jag får chansen. Annars vettefan vad jag ska hitta på till våren.
jag hatar IKEA
Jag var lite småsur på dem när jag monterade min soffa också. Vad är det som har strulat för dig?
von huff
2010-07-24, 13:11
Moste supa snart men vet ej vaaar
moste supa snart men vet ej vaaar
+1
Nattljus
2010-07-24, 13:14
Jag var lite småsur på dem när jag monterade min soffa också. Vad är det som har strulat för dig?
inget strul. bara den där snitslade jävla banan man måste gå igenom även när man vet vad man ska ha och bara behöver plocka åt sig. känns jävligt lönt att gå en långpromenad då :smash:
i sällskap med någon som stannar och spontanköper minst en grej på varje avdelning dessutom *gah!*
Alfred Nobel
2010-07-24, 13:20
Har fått tinnitus i högeröra :(
huh?
"moste supa men vet inte var?" !
"moste supa men vet inte var?" !
=/
=/
Slottskogen? Vasaparken?
Push? ;-)
Slottskogen? Vasaparken?
Kul att sitta där själv :D
Push? ;-)
Pull?
Du får hitta kompisar! Andy är på Liseberg nu. Tänkte möta upp honom om ett tag, har lite att göra just nu. Hitta på något gemensamt?
Du hittar mitt nummer på Google. ;-)
(Push är Stureplansgruppens klubb på Avenyn)
Nattljus
2010-07-24, 13:41
inget strul.
tar tillbaka det där. det fanns visst inga skruvar med skrivbordet *gah!*
Du får hitta kompisar! Andy är på Liseberg nu. Tänkte möta upp honom om ett tag, har lite att göra just nu. Hitta på något gemensamt?
Du hittar mitt nummer på Google. ;-)
(Push är Stureplansgruppens klubb på Avenyn)
Sure! Fest eller bio? Jag är lite sugen på att se Inception.
Mycket kramkalas/brottning? :)
Ja usch, folk är idioter. Jag hatar människor. :D
Ja usch, folk är idioter. Jag hatar människor. :D
+1
Folk under 18 är värst har jag märkt:(
Gå till jobbet i spöregn, vad gjorde man utan paraply?
+1
Folk under 18 är värst har jag märkt:(
Lyckligtvis behöver jag inte ha med folk under 18 att göra med på jobbet, men jag lovar, äldre människor kan också vara rövhål.
Jag tittar på Jamie Oliver i Andalucia, han är i min lilla "hemstad" Ronda. Blir alldeles nostalgisk av att titta på vyerna. :D
Nattljus
2010-07-24, 17:05
frostar av frysen. dripp, dripp, dripp låter det. hela jävla tiden *gah!*
frostar av frysen. dripp, dripp, dripp låter det. hela jävla tiden *gah!*
Hade det varit bättre med BOOOM BOOOM BOOOOM?
Tråkigt! *ylar*
Sätt dig på tåget så hämtar jag dig på centralen å bjussar på pannkisar*cupid*
SEGT, regn och sånt:(
Sätt dig på tåget så hämtar jag dig på centralen å bjussar på pannkisar*cupid*
SEGT, regn och sånt:(
Tack för erbjudandet, men jag orkar inte röra mig.:D Det regnar ju här med.
På måndag börjar jag jobba igen, känns lite småtungt. Är skönt att vara ledig och slappa. Min förkylning har börjat släppa lite halsen är mycket bättre. Så i slutet av nästa vecka kan jag kanske börja träna igen.
Sitter och kollar på "The Road" eller Vägen som den heter på svenska med Viggo. Fan vet om jag vill kolla klart, blir ju alldeles deppad jy!! *cry*
Sitter och kollar på "The Road" eller Vägen som den heter på svenska med Viggo. Fan vet om jag vill kolla klart, blir ju alldeles deppad jy!! *cry*
Jag kollar på s 3 av Buffy the vampire slayer. :D Kvalité på hög nivå. :cool:
Nattljus
2010-07-24, 17:24
Hade det varit bättre med BOOOM BOOOM BOOOOM?
det gör det ju? jag överröstar drippandet med musik på hög volym :cool:
Jag kollar på s 3 av Buffy the vampire slayer. :D Kvalité på hög nivå. :cool:
Ja Buffy är trevligt ögongodis iof!
Jag borde verkligen diska *grr*
Ja Buffy är trevligt ögongodis iof!
Serien har sina höjdpunkter, och jag älskar Spike. :D Manuset jobbar ändå en del med karaktärsutveckling och har en underliggande storyline. Men i början är det ju rätt corny, framåt s 3 börjar det dock bli ordning. :cool:
Nordenator
2010-07-24, 17:54
Reflektion: iste och mörk rom må ha ungefär samma nyans av brunt, men det gör inte att de passar bra ihop.
Dags att inleda aftonen med 1x Varm Dusch + 1x Newcastle Brown Ale! :)
Hej vänner!
Pink var galet bra igår, sicken jäkla show!
Jag är lite småkär, hon är verkligen en dam i min smak.
Åh! Fiffan vad roligt att du fick se henne!
jag gillar rosa också, hon är i min smak med *cupid*
jag hatar IKEA
Jag friggin löööve IKEA!!1 Fast jag tycker kaffe smakar illa så det jämnar ut sig :D
Reflektion: iste och mörk rom må ha ungefär samma nyans av brunt, men det gör inte att de passar bra ihop.
:laugh: Åh fy!
Kebab-Arne
2010-07-24, 18:09
Dags att inleda aftonen med 1x Varm Dusch + 1x Newcastle Brown Ale! :)
Var helt övertygad om att jag hade en öl kvar men var slut tydligen. :confused: Men bor hos päronen under sommaren så kunde ta av farsans förråd. Han dricker dock nästan bara zlaty bazant som jag tycker är sådär. Men bättre än inget.
Åh! Fiffan vad roligt att du fick se henne!
jag gillar rosa också, hon är i min smak med *cupid*
Aj löv Pink, hon är så cool. Dessutom har hon en geniunt bra röst! :cool:
oXLvRa9--Uw
jag blir bara sur när pink spelas på radion:P Gillar inte de flesta låtarna
Aj löv Pink, hon är så cool. Dessutom har hon en geniunt bra röst! :cool:
[yt]Pink![./yt]
Awwh! Den låten också, gillar!!1 *cupid*
Kebab-Arne
2010-07-24, 18:17
Läste en dagens fråga i nån tidning där frågan var vilken musiker man gillar eller nåt liknande. Nån wannabe-emo brud som var typ 14 svarade Pink för hennes texter hade hjälpt henne i livet. *gah!*
+1. Lite kulturberikande för kolo's fjortizcrewz
EknOzBtMhTs
+1. Lite kulturberikande för kolo's fjortizcrewz
[yt].laodshfcöoskfgh[/.yt]
Äh, den enda fjortisberikande kultur jag är intresserad av från ditt håll är om hur dy fick ihopa det med brewden. Tell us!!1! :D *popcorn*
Äh, den enda fjortisberikande kultur jag är intresserad av från ditt håll är om hur dy fick ihopa det med brewden. Tell us!!1! :D *popcorn*
Madame is QFT once again!
Teh deal is not seald so to speak. Men ÅHHHHHH vad jag längtar efter henne varje dag och när vi pratar i telefon försvinner dagens problem för stunden!
Men vi ska ses nästa vecka, then i'm about to close this deal, so to speak
Good luck Rooz! :)
Hoppas detta varar länge, kanske är det tillochmed "The One"!
Teh deal is not seald so to speak. Men ÅHHHHHH vad jag längtar efter henne varje dag och när vi pratar i telefon försvinner dagens problem för stunden!
Men vi ska ses nästa vecka, then i'm about to close this deal, so to speak
Meh hollaaa! ni kysstes ju?!?!!1 So far so good!
Berätta alla detaljer nu ffs hur du tog dig till base 1 *popcorn* *poppar en jefla massa popcorn* :D
Jag vill ha ööööööööööööl. *drool*
Jag har både öl och smirnoff ice i min kyl
Jag har både öl och smirnoff ice i min kyl
Men det har ju jag också! Woho! Nu ska jag bara orka resa mig... Jag ligger i soffan med laptopen i knät, tyvärr är det väldigt bekvämt... :cool:
Nu blir de öl för mig med, skål kära koloiter!
Tycker hon har en cool låt där hon riktigt rockar till rösten också
3ePly-jOkhE
alkisar....
Ja för fan, en 3,5:a såhär på lördagskvällen är verkligen ett spår rakt mot helvetet.
Nu blir de öl för mig med, skål kära koloiter!
Skål Åsberg!
Tycker hon har en cool låt där hon riktigt rockar till rösten också
3ePly-jOkhE
Jag älskar den låten! :hbang:
Seriöst.. Min bekantskapskrets är för tillfället utspridd över världen, sjukt tråkiga eller.. gah.. finner inte ens ord!
Sjukt uttråkad och strandad i min egna lägenhet. Tyck synd om mig anonyma själar på intrawebben!
Ja för fan, en 3,5:a såhär på lördagskvällen är verkligen ett spår rakt mot helvetet.
Skål Åsberg!
Jag hade inte ens 3.5or! *skålar i cola*
Living on the eeeeedge! :hbang:
Seriöst.. Min bekantskapskrets är för tillfället utspridd över världen, sjukt tråkiga eller.. gah.. finner inte ens ord!
Sjukt uttråkad och strandad i min egna lägenhet. Tyck synd om mig anonyma själar på intrawebben!
Du bor i Götet, skicka PM till Scratch89 här på brädan och häng på på de där Kolozzeumträffarna i Götet, så får du en ny och mysig bekantskapskrets!
After this you'll never feel lonely again!
Låter som en trökig lördagkväll. Finns det ens nåt på TV? jag kollar som sagt på buffy, surfar kolo och sippar på min 3,5:a, jag vet minsann hur man har fest! ;)
Meh hollaaa! ni kysstes ju?!?!!1 So far so good!
Berätta alla detaljer nu ffs hur du tog dig till base 1 *popcorn* *poppar en jefla massa popcorn* :D
Åkej, jag har en lättöl så kvällen blir lång ändå (LOL)
Jag har känt henne ett tag men aldrig liksom tänkt att "ÅÅÅÅÅH vilken toppen B-rud!", men dagarna blev till veckor och varje gång vi sågs kände jag mig glad och varm. Och så blev det det vanliga,film, fika osv. Men jag började fundera, varför skulle jag bara bli ytterligare en vän?
Och så började jag ta lite initiativ och flörta lite mera än vanligt. Och så var det i torsdags, film på schemat. Efter typ 5min satt hon tätt uppkrupen i min famn och det var total mys (Madame's trick FTW:D) Och när jag kom tillbaka med lite vatten så tittade jag henne djupt i ögonen utan att säga något och log lite.
Hon skulle upp och jobba, så jag körde hem henne och innan vi skildes så blev det lite kisses, hela världen typ stannade. På vägen hem spelade jag hårdrock, sjöng falskare än O-wao i duschen. Ja, visst låter det som jag bott under en sten i 18 år, och lite så var det..
Third Base Bro? Third?
Just first, but second is in sight BRo!
Haha har du hört hur falskt OWao sjunger i duschen roozen?
Du bor i Götet, skicka PM till Scratch89 här på brädan och häng på på de där Kolozzeumträffarna i Götet, så får du en ny och mysig bekantskapskrets!
After this you'll never feel lonely again!
Vafan då måste man ju träna oxå? Är ju sjukt mycket lättare att gnälla :D
Det sjungs banne mig inte falskt! Jag och O_Wao brukar köra improviserade stämmor när vi åker bil tillsammans. :D Lite mindre stämmor nu när Bandit har gjort sitt intåg i Uppsala förvisso. Nu är det mer hårdrocksyl. :hbang:
Lägg upp "skönsången" / improviserade stämmor aka ylandet på youtube Dravish!
Åkej, jag har en lättöl så kvällen blir lång ändå (LOL)
Jag har känt henne ett tag men aldrig liksom tänkt att "ÅÅÅÅÅH vilken toppen B-rud!", men dagarna blev till veckor och varje gång vi sågs kände jag mig glad och varm. Och så blev det det vanliga,film, fika osv. Men jag började fundera, varför skulle jag bara bli ytterligare en vän?
Och så började jag ta lite initiativ och flörta lite mera än vanligt. Och så var det i torsdags, film på schemat. Efter typ 5min satt hon tätt uppkrupen i min famn och det var total mys (Madame's trick FTW:D) Och när jag kom tillbaka med lite vatten så tittade jag henne djupt i ögonen utan att säga något och log lite.
Hon skulle upp och jobba, så jag körde hem henne och innan vi skildes så blev det lite kisses, hela världen typ stannade. På vägen hem spelade jag hårdrock, sjöng falskare än O-wao i duschen. Ja, visst låter det som jag bott under en sten i 18 år, och lite så var det..
Just first, but second is in sight BRo!
Aaaaaaaaawwwwwah! guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu va fint å härligt *cupid* *gör hundögon* *suckar kärlekskrankt*
På vägen hem spelade jag hårdrock, sjöng falskare än O-wao i duschen.
*slap* Jag sjunger ytterst sällan falskt, jag sjunger aldrig falskt till hårdrock! Dessutom sjunger jag oftast till brudlåtar i duschen, typ Cookies and beans eller Dolly Parton.
He has not, han far med osanning! *grr27*
Skål Åsberg!
Tänk....
Nästa gång blir det en starköl, gången efter det två....
Till slut sitter du och halsar direkt ur tequilaflaskan!! TÄNK!
Ja men blaaa balalal bblaaaa då!
^^
Tänk....
Nästa gång blir det en starköl, gången efter det två....
Till slut sitter du och halsar direkt ur tequilaflaskan!! TÄNK!
Skulle jag ha anlag för alkoholism hade jag nog märkt det förra året, jag är inte orolig. :cheers:
Skulle jag ha anlag för alkoholism hade jag nog märkt det förra året, jag är inte orolig. *cheers*
I tried to warn you...:(
Aaaaaaaaawwwwwah! guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu va fint å härligt *gör hundögon* *suckar kärlekskrankt*
*cupid*, fyfasen...Jag svor att aldrig blir så här igen. Been in love once and learned from that, sort of..
*slap* Jag sjunger ytterst sällan falskt, jag sjunger aldrig falskt till hårdrock! Dessutom sjunger jag oftast till brudlåtar i duschen, typ Cookies and beans eller Dolly Parton.
He has not, han far med osanning! *grr27*
That's what she said*rolleyes*
(En dag ska jag leta upp dig i uppsala och ge dig en stor kram (No stalker)
(En dag ska jag leta upp dig i uppsala och ge dig en stor kram (No stalker)
*kissass*
Nattljus
2010-07-24, 19:46
svågern skulle till ikea idag han också, så han tog med mitt kvitto och tillhörande klagomål och fick de saknade skruvarna :)
så nu har jag skruvat ihop mitt nya skrivbord. det blev fint. dessvärre missbedömde jag bredden på bordet, och nu visar det sig att jag måste ha musen på högersidan för att få plats *gah!*
Det sjungs banne mig inte falskt! Jag och O_Wao brukar köra improviserade stämmor när vi åker bil tillsammans. :D Lite mindre stämmor nu när Bandit har gjort sitt intåg i Uppsala förvisso. Nu är det mer hårdrocksyl. :hbang:
Vi sjunger så fint så! :hbang:
Skönt, lite populär techno på volym 50 på hemmabion, PAAAAAAAAAAARTY..Not:D
Jag sitter och kollar på Transporter 3 på TV1000 det är ingen höjdarfilm direkt. Lite tråkigt för jag tycker Jason Statham som har huvudrollen var bra i Snatch.
Transporter 1 var nog bäst i trilogin Larsson.
Jag sitter och kollar på Transporter 3 på TV1000 det är ingen höjdarfilm direkt. Lite tråkigt för jag tycker Jason Statham som har huvudrollen var bra i Snatch.
Jag gillar också honom, and he's hawt too. *drool*
Då kommer du gilla Expendables O Wao
http://www.stallonezone.com/imgs/news/2009/apr/040709expendables_sly.jpg
http://moviegeeks.co.uk/wp-content/uploads/2010/06/expendables1.jpg
http://www.theexpendablesmovie.net/images/expendables_poster5.jpg
Jag gillar också honom, and he's hawt too. *drool*
Han är faktiskt mer vältränad än vad jag trodde. Då borde du sen den här filmen om du inte gjort det, många scener där han bar överkropp. Fast inte ens sort öl gör den här filmen spännande. Ett par whisky så blir den kanske bra.
Mmmm, nekkid hot men. We like it. :cool:
shalalala
shalalalaaaaa
babbla babbbla!
Mmmm, nekkid hot men. We like it. :cool:
Nääää :(
Är det bara jag som inte tycker nakna män är snygga? De kan åtminstone ha (välsittande) kalsonger på sig.
Men in Black 2 på fyran. Den med en whisky blir nog spännande.
tänkte precis nämna det :D
Constantine på 5'an. Dock kan det vara den sämsta filmen Mr.matrix vart med i...
http://ll-media.tmz.com/2008/04/05/0404_keanu_reeves_getty-1.jpg
Är det bara jag som inte tycker nakna män är snygga? De kan åtminstone ha (välsittande) kalsonger på sig.
Det där har jag hört flera tjejer säga. Så helt ensam om att tycka så är du inte ;)
Jag håller med du!
Jag uttryckte mig nog otydligt: half-nekkid:cool:
Constantine på 5'an. Dock kan det vara den sämsta filmen Mr.matrix vart med i...
Filmen i sig är helt ok faktiskt.
Det där har jag hört flera tjejer säga. Så helt ensam om att tycka så är du inte ;)
Jag håller med du!
Jag uttryckte mig nog otydligt: half-nekkid:cool:
Yayy!!1
Boooys: klä på er!
Lyckligtvis behöver jag inte ha med folk under 18 att göra med på jobbet, men jag lovar, äldre människor kan också vara rövhål.
+ etta på den
Det är verkligen inte roligt, speciellt när det inte har någonting med sjukdom eller dyl. att göra. Fick hoppa in på en annan avdelning pga att det inte fanns någon med medicindelegering, vem sätter in enbart nya vikarier en helg (utan delegering dessutom)? Jag har inget emot att springa runt och hjälpa dom gamla, men när det finns rötägg som söker fel och vägrar hjälpa till för att man inte är ordinariepersonal så slår det nästan slint i huvet. Tur att man har spelat spel över internet, man blir härdad mot komplimanger o.s.v. Tar inte illa upp längre av något nästan, har fått höra så mycket via internet.
Yayy!!1
Jag lovar. Med min dagsform kommer inte en kvinna få se mig i något mer utmanande än burka!
Den på TV4 som en gång i tiden fick den briljanta idén att bryta långfilmer för nyheter borde avskedas och inte få jobba med TV något mer *gah!*
Den på TV4 som en gång i tiden fick den briljanta idén att bryta långfilmer för nyheter borde avskedas och inte få jobba med TV något mer *gah!*
Jag är mer inställd på ett par välriktade örfilar medelst basebollträ, men jag kanske tittar på för mycket våldstv?:MrT:
Jag är mer inställd på ett par välriktade örfilar medelst basebollträ, men jag kanske tittar på för mycket våldstv?:MrT:
Det är ju också ett alternativ. Hursomhelst blir man lika irriterad varje gång, man tappar ju hela stämningen i filmen.
Det var då väldigt lite aktivitet här i kväll. Är alla ute och festar?
Det var då väldigt lite aktivitet här i kväll. Är alla ute och festar?
Vet inte, jag tänker mig att folk generellt gör saker på lördagkvällar. Jag gör dock inget mer än funderar på att gå i säng alt klämma 4 avsnitt till av Buffy.
Vad hände med Elisa Dushku efter Buffy och Bring it on?
Vet inte, jag tänker mig att folk generellt gör saker på lördagkvällar. Jag gör dock inget mer än funderar på att gå i säng alt klämma 4 avsnitt till av Buffy.
Vad hände med Elisa Dushku efter Buffy och Bring it on 2?
Dollhouse bland annat.
Scratch89
2010-07-24, 22:01
Jaha, jobb imorgon.
Dollhouse bland annat.
Ja jag såg dem, IMDB:ade. Gotta love google.
Har man missat något om man aldrig har tittat på Buffy?
det regnar sjukt mycket här :/
edit: Ska se inception i morgon. Någon mer som ska se den eller har sett den?
tror det. Jag kollade på det när jag var typ 10 år kommer jag ihåg(kanske inte just 10 men ngnstans där:D)
Var fett bra då lol
Någon verkar väldigt uppåt..!
Själv? Lite dragen efter en helt ok kväll. Inget nytt men en del trevligt tjöt. :)
det regnar sjukt mycket här :/
edit: Ska se inception i morgon. Någon mer som ska se den eller har sett den?
Ska definitivt se den.
Någon verkar väldigt uppåt..!
Själv? Lite dragen efter en helt ok kväll. Inget nytt men en del trevligt tjöt. :)
Nej hahahhaha jag är inte uppåt jag är fett trött mannen ska ta och slagga! :D:D
Fast visst verkar folk vara på samma humör som de skriver i? Om man inte använder någon smiley så tror man oftast att det är sura.
Ait man låter najs
Tänkt slagga nu, en ny skön dag imorrn!
Nordenator
2010-07-24, 22:52
Dollhouse bland annat.
Och Tru Calling. Dollhouse tyckte jag inte riktigt om, och Tru Calling minns jag inte riktigt om den var sevärd. Vill minnas att den fick yxan i alla fall.
Edit:
The final episode was shown on TV in the United States on January 21, 2008 when it aired as part of a marathon on Sci Fi Channel.
Nattljus
2010-07-24, 22:52
jag vill ha kaffe med grädde i, men grädden är slut och affären är stängd :(
jag vill ha kaffe med grädde i, men grädden är slut och affären är stängd :(
Pratar du lika mycket om kaffe som du gör här i det verkliga livet?
Lustigt nog så såg jag mig i spegeln idag och kom fram till att jag själv tycker att jag ser bättre ut naken än med kalsonger på (rent muskulärt visuellt alltså, att vissa andra saker i de nedre regionerna gör sig bäst i kalsonger större delen av dygnet är en helt annan sak). Jag kom fram till att jag ser blockigare ut runt midjan med boxer på. Naken blir midjan mer strömlinjeformad då jag har rejäla obliques som visuellt smalnar av midjan ju längre ner de går. Med kalsonger syns inte denna visuella aspekt och resultatet ser lite blockigare ut då jag inte har världens smalaste midja genetiskt sett.
Roliga saker man kommer att tänka på när man står och borstar tänderna och spänner sig framför hallspegeln.:Virro
Jag hoppas det. Nattljus verkar så där hemtrevlig, som doften av kaffe som lägrar sig över lägenheten efter en förmiddag som spenderats pluggande med en kanna välbryggt kaffe ungefär.
Jag kan tänka mig att nattljus är en sådan där vän man skulle kunna möta någon gång i veckan på ett café och bara småprata lite ytligt med om allt möjligt över en kopp, just det ja, kaffe.:D
Fast visst verkar folk vara på samma humör som de skriver i?
Sant! :D :D :D :D :D
(du gick väl inte på de där smajlisarna?)
-_-"
Tandborstning und dat shit, sen sängen. (obs! trött smiley)
Dags att knyta sig. Har hunnit med ett lunchgympass på jobbet och fem snabba kilometer följt av lite komplementsövningar som baksida axel och rodd efter jobbet. Jag *cupid* lunchpass, man blir så pigg av dem.
Nu är det bara tre arbetsdagar kvar till några dagars ledighet. Yey!
Haha, jag drack 2 öl efter jobbet och känner mig full. Att stressa i 7 timmar och inte äta på 9 är tydligen the shit för att få en billig (gratis) fylla. :D
Anton Fräs
2010-07-25, 03:34
Inception följt av
krogen med trevligt folk följt av
kul spårvgansresa med roligt samtal med kul tjej
följt av god mat och bäst sälllskapet (mig själv)
SJUKT GO KVÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är hyfsat underhållande, men första säsongen är väldigt highschool. :D
God morgon darlings!
Morning luv!
Morrn morrn!
Verkar bara vara Uppsalas kolobrewdmaffia som är vakna hittills :D
Alla andra kanske var ute på galej igår? Jag var vaken till elva, sen vaknade jag förvisso av och till av regnet. Jädrar vad det höll igång.
Hej hej! Jag är vaken också, ska precis ut med cykeln och leka lite i skogarna runt Kortedala. (GBG)
Var inte ute på galej igår, dock var jag hemma hos en polare och spelade Monopol. Sjukt roligt, ffa. att jag vann!
Hej hej! Jag är vaken också, ska precis ut med cykeln och leka lite i skogarna runt Kortedala. (GBG)
Var inte ute på galej igår, dock var jag hemma hos en polare och spelade Monopol. Sjukt roligt, ffa. att jag vann!
Monopol är alltid roligast när man vinner. :D Brukade dock bli världskrig när jag försökte spela det med brorsan när vi var små. :angel:
Morrn morrn!
Verkar bara vara Uppsalas kolobrewdmaffia som är vakna hittills :D
Brewdmaffian tar över gymet imorgon efter fyra! *flex*
Alla andra kanske var ute på galej igår? Jag var vaken till elva, sen vaknade jag förvisso av och till av regnet. Jädrar vad det höll igång.
Jag vaknade också av regnet trodde nästan rutorna skulle gå sönder ett tag. Sen har alarmet på en bil nere på parkering stått och tjutit hela morgonen. Annars är det en skön morgon, den sista på min semester.
God morning everbody, my name is Dr.Nick!
Jag tror jag jåppar nästa vecka, ska senom det verkligen stämmer:(
Happyturen eller?
ööhöhö jag är såååå hungrig, fast ändå inte. Ont i magen.
champion
2010-07-25, 10:01
finns det något roligt att göra i Borlänge? Ska dit vecka 31. Nått tips?
Ta sig i kragen och tvätta/dammsuga/diska då? Eller ett avsnitt till av Buffy och en kopp kaffe?
Marsch iväg till diskbaljan! Belöning efteråt!
Ta sig i kragen och tvätta/dammsuga/diska då? Eller ett avsnitt till av Buffy och en kopp kaffe?
Först gör allt det nödvändiga sen kolla Buffy och dricka kaffe.
god förmiddag kolo!
God Förmiddag!
Jag ska snart iväg till IKEA, ska nog köpa plastblommor till min lägenhet. För jag är helt oduglig på att ta hand om riktiga blommor.
Självklart kaffe och serie först så får du se om du orkar/hinner göra något annat sen. Så gör jag hela tiden *flex*
Jag måste vara sjuk i huvudet men jag tycker det är kul att diska.
Jag måste vara sjuk i huvudet men jag tycker det är kul att diska.
Jag gillar inte att städa men gillar när det är fint tyvärr. ;) Jag har diskat och tittat på buffy med ett halvt öga. Multitasking ftw!
Fy satan helvetes skit i bomben!
Har inte varit hemma på några dagar och hade ingen mat till frukosten. "Lungt" tänker jag och planerar att cykla inom McDonalds och köpa med mig en stor meny till jobbet så att jag kan få i mig någonting.
Kommer ut, ser att någon jävel trixat med mitt lås till cyklen under natten och där sitter nu en liten matkniv i den. Tack för den. Efter lite lirkande så lossnar kniven och låset är inte skadat. Puh.
Tittar på klockan. "OK, lite försenad i planeringen, men det är lungt, jag kan cykla lite snabbare" tänker jag och drar iväg. Kommer till Lunds central.
PANG. Främre däcket small. Ingen aning om hur och varför, men jag fick ta cyklen på ryggen och springa bort till närmsta cykelaffär och ta deras "Gratis luft" och försöka pumpa upp däcket. No use, hela däcket ser nu ut som fan och slangen är intrasslad i sig själv.
Satans jävlar inser jag, jag måste springa väldigt fort för att hinna inom McDonalds nu. Sätter fart, kommer till Domkyrkan... trampar fel och stukar foten.
Ok tänker jag, finns inte en chans att jag kan hinna inom McDonalds nu, jag får ringa vår andra butik och be deras praktikant köpa det åt mig och komma hit.
Ring, ring.
"Tjena! Kan er praktikant köpa lunch åt mig idag?"
"Hej! Nej, han jobbar inte idag..."
"Men han jobbar väl på Söndagar?"
"Jo, men han har semester."
FFFFFFFFFF.......... OK! Sista möjligheten, där ligger en resturang bredvid butiken och de handlar ofta hos oss. Jag kan springa in, ge dem pengar och sedan kan de komma in med maten till mig. Det har gjorts tidigare.
Halt-springer som om jag vore the lost love child mellan ringaren i Notre Dam och Frankensteins assistent Igor. Kommer fram till butiken.
Skuttar tre steg fram till och...
"Söndagar: Öppet 14-22"
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKKKKKK!
Jag gillar inte att städa men gillar när det är fint tyvärr. ;) Jag har diskat och tittat på buffy med ett halvt öga. Multitasking ftw!
Buffy demands 2 eys:furious::banned*grr*
Näe, Topgear säsong 1-12, here we goooooooo
Buffy demands 2 eys:furious::banned*grr*
Näe, Topgear säsong 1-12, here we goooooooo
Aj löv Topgear. :D
Men jag är kvinna rooz, så jag klarar av att multitaska.;)
god förmiddag kolo!
Hej Madame, o personlige slavdrivare!
Jag ska träna armar och bröst idag (och kanske nåt annat), förslag på övningar?
Nån internetdoktår här?
Igår på kvällen när jag satt framför datorn så bara svullnade foten upp, och plötsligt var hela helt öm! Varm, röd, ådrig (värsta pumpen!), öm, svullen. Haltade fram.
Gick å lade mig men efter en stund gjorde det så helvetes ont så jag blev illamående och låg å vred mig av krämporna! Hoppade iväg på ett ben och hittade en Ibumetin och sen bedövade jag foten en stund med kallt vatten. Innan värktabletten kickat in gjorde det så ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, blev yr av smärtan. Sen somnade jag (tuppade av?).
Nu idag känns foten bara öm, kan gå försiktigt, haltar fram, men hoppar hellre på ett ben.
Vadfalls?! :MrT:
Kan inte komma på nåt trauma då jag stukat foten.. *jorgen*
Internetdiagnåz, någon?
Nån internetdoktår här?
Igår på kvällen när jag satt framför datorn så bara svullnade foten upp, och plötsligt var hela helt öm! Varm, röd, ådrig (värsta pumpen!), öm, svullen. Haltade fram.
Gick å lade mig men efter en stund gjorde det så helvetes ont så jag blev illamående och låg å vred mig av krämporna! Hoppade iväg på ett ben och hittade en Ibumetin och sen bedövade jag foten en stund med kallt vatten. Innan värktabletten kickat in gjorde det så ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, blev yr av smärtan. Sen somnade jag (tuppade av?).
Nu idag känns foten bara öm, kan gå försiktigt, haltar fram, men hoppar hellre på ett ben.
Internetdiagnåz, någon?
Vurpade du när du wakeboardade senast? Du kan ha fått nån smäll då? Foten har ju så mycket smått som kan få en smäll och göra sketaont.
Hej Madame, o personlige slavdrivare!
Jag ska träna armar och bröst idag (och kanske nåt annat), förslag på övningar?
Hej O_Waoski, o du duktiga slav!
Jag föreslår bänkdips (händer på kant av bänk, fötter uppslängda på annan bänk framför, dippa!).
Och naturligtvis curls tills du dööörls! Dropset kanske?!
Skål! Nu är det firmafest! :cheers:
Nån internetdoktår här?
Internetdiagnåz, någon?
Du har inte fått nog bett som du fick en allergisk reaktion av?
Vurpade du när du wakeboardade senast? Du kan ha fått nån smäll då? Foten har ju så mycket smått som kan få en smäll och göra sketaont.
Nej inte vad jag kan minnas. Wakeboardade, satt stilla, wakeade lite till, satt stilla, promenerade omkrin, satt stilla, om vartannat. Om det hände nåt när jag wakeade borde det ha börjat göra ont direkt? Men det kom plötsligt på kvällen när jag satt å degade i godan ro. Just liek dat liksom!
Du har inte fått nog bett som du fick en allergisk reaktion av?
Nej inte vad jag kan upptäcka. Smärtan känns som en stukning all over the place, ont i lederna och på vissa punkter där jag trycker (plus svullnad osv), men inte begränsat till insida eller utsida som en vanlig stukning... :confused:
Nej inte vad jag kan minnas. Wakeboardade, satt stilla, wakeade lite till, satt stilla, promenerade omkrin, satt stilla, om vartannat. Om det hände nåt när jag wakeade borde det ha börjat göra ont direkt? Men det kom plötsligt på kvällen när jag satt å degade i godan ro. Just liek dat liksom!
Nej inte vad jag kan upptäcka. Smärtan känns som en stukning all over the place, ont i lederna och på vissa punkter där jag trycker (plus svullnad osv), men inte begränsat till insida eller utsida som en vanlig stukning... :confused:
Äter madamen möjligtvis antibebispiller eller har på annat sätt fallenhet för blodproppar?
Äter madamen möjligtvis antibebispiller eller har på annat sätt fallenhet för blodproppar?
Precis min tanke.
Madame om du käkar p-piller så tycker jag att du skall kolla med sjukvården om det kan ha varit en blodpropp.
Edit: det kanske kan vara en bra idé att göra oavsett piller eller inte. Iaf om du inte kommer på någon annan orsak till ontet.
Nepp, inga antibebispiller. Inga andra konstiga mediciner heller (allergimedicin? Vitaminer? Kreatin?) Vet ingen i släkten som har fallenhet för blodproppar heller...
Men du menar att det skulle kunnat vara en blodpropp?
Precis min tanke.
Madame om du käkar p-piller så tycker jag att du skall kolla med sjukvården om det kan ha varit en blodpropp.
Edit: det kanske kan vara en bra idé att göra oavsett piller eller inte. Iaf om du inte kommer på någon annan orsak till ontet.
Jaha, ojojoj, sjukvården. Är det nån idé när det gått över? Känns ju lite bättre idag..
Madame, om du misstänker blodpropp så ska du gå dit ögonaböj om jag förstått konceptet blodpropp rätt.
Go.
Fy satan helvetes skit i bomben!
Har inte varit hemma på några dagar och hade ingen mat till frukosten. "Lungt" tänker jag och planerar att cykla inom McDonalds och köpa med mig en stor meny till jobbet så att jag kan få i mig någonting.
Kommer ut, ser att någon jävel trixat med mitt lås till cyklen under natten och där sitter nu en liten matkniv i den. Tack för den. Efter lite lirkande så lossnar kniven och låset är inte skadat. Puh.
Tittar på klockan. "OK, lite försenad i planeringen, men det är lungt, jag kan cykla lite snabbare" tänker jag och drar iväg. Kommer till Lunds central.
PANG. Främre däcket small. Ingen aning om hur och varför, men jag fick ta cyklen på ryggen och springa bort till närmsta cykelaffär och ta deras "Gratis luft" och försöka pumpa upp däcket. No use, hela däcket ser nu ut som fan och slangen är intrasslad i sig själv.
Satans jävlar inser jag, jag måste springa väldigt fort för att hinna inom McDonalds nu. Sätter fart, kommer till Domkyrkan... trampar fel och stukar foten.
Ok tänker jag, finns inte en chans att jag kan hinna inom McDonalds nu, jag får ringa vår andra butik och be deras praktikant köpa det åt mig och komma hit.
Ring, ring.
"Tjena! Kan er praktikant köpa lunch åt mig idag?"
"Hej! Nej, han jobbar inte idag..."
"Men han jobbar väl på Söndagar?"
"Jo, men han har semester."
FFFFFFFFFF.......... OK! Sista möjligheten, där ligger en resturang bredvid butiken och de handlar ofta hos oss. Jag kan springa in, ge dem pengar och sedan kan de komma in med maten till mig. Det har gjorts tidigare.
Halt-springer som om jag vore the lost love child mellan ringaren i Notre Dam och Frankensteins assistent Igor. Kommer fram till butiken.
Skuttar tre steg fram till och...
"Söndagar: Öppet 14-22"
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKKKKKK!
Bonus skedde dock - Tog en Pringlesburk till frukost och en söt medarbetare erbjöd sig att köpa lunch till mig och komma inom den här butiken med den när hon har lunch sedan.
Blev lite kär nu *cupid*
Jaha, ojojoj, sjukvården. Är det nån idé när det gått över? Känns ju lite bättre idag..
Jag hade ringt 1177 för att kolla vad dom tror. Om det var en blodpropp så kan det kanske betyda att det kommer flera?
Observera att jag inte är sjukvårdsutbildad utan bara spekulerar, men det låter likt blodpropp och jag tycker att proppar är ganska läskiga.
Madame, om du misstänker blodpropp så ska du gå dit ögonaböj om jag förstått konceptet blodpropp rätt.
Go.
Mjahapp!
Bonus skedde dock - Tog en Pringlesburk till frukost och en söt medarbetare erbjöd sig att köpa lunch till mig och komma inom den här butiken med den när hon har lunch sedan.
Blev lite kär nu *cupid*
Sweet!
Jag hade ringt 1177 för att kolla vad dom tror. Om det var en blodpropp så kan det kanske betyda att det kommer flera?
Observera att jag inte är sjukvårdsutbildad utan bara spekulerar, men det låter likt blodpropp och jag tycker att proppar är ganska läskiga.
okok, ringer dit dåh!
EDIT: tolv minuter i telefonkö, brb!
[QUOTE=Madame;4494894]
Men du menar att det skulle kunnat vara en blodpropp?
QUOTE]
Lite så menar jag! Du har förmodligen smällt i foten eller fått ett bett, men plötsligt svullnad i fot eller vad bör man ta på allvar så ring 1177 och rådfråga.
Blev lite kär nu *cupid*
Ny medarbetare eller har ni känt varandra länge?
Simon Engström
2010-07-25, 12:04
http://www.youtube.com/watch?v=kpIZK7C785s
Ny medarbetare eller har ni känt varandra länge?
Relativt ny, typ 3-4 månader :)
Lite så menar jag! Du har förmodligen smällt i foten eller fått ett bett, men plötsligt svullnad i fot eller vad bör man ta på allvar så ring 1177 och rådfråga.
okok. Inger på 1177 skickade mig till en VC som har helgöppet dropin. Kilar ner dit nu då!
okok. Inger på 1177 skickade mig till en VC som har helgöppet dropin. Kilar ner dit nu då!
duktig madamski! *kissass*
Nattljus
2010-07-25, 12:17
nä, i verkligheten har jag nästan jämt en halvfull sejdel med kaffe i handen, så att påpeka det uppenbara känns ganska onödigt.
Jag hoppas det. Nattljus verkar så där hemtrevlig, som doften av kaffe som lägrar sig över lägenheten efter en förmiddag som spenderats pluggande med en kanna välbryggt kaffe ungefär.
Jag kan tänka mig att nattljus är en sådan där vän man skulle kunna möta någon gång i veckan på ett café och bara småprata lite ytligt med om allt möjligt över en kopp, just det ja, kaffe.:D
äh, jag dricker bara hembryggt. sitter man på café kan man ju inte spela hårdrock på hög volym samtidigt som man dricker den välsignade drycken :cool:
dessutom sover jag i allmänhet hela förmiddagarna :D
Nattljus, är din relation till kaffe sund? :)
Nattljus
2010-07-25, 12:18
Nattljus, är din relation till kaffe sund? :)
absolut :)
Bra :) Lycka till!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.