Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Lust att träna?
Ja :)
Idag? Snart?
och ingen frågar mig...
skit på er *cry*
nä skoja bara...
Är du i stan så kan du få dwarfa mig i bänk :Virro
Vanlig bänk eller bänk utan stång?
Vanlig bänk eller bänk utan stång?
Skulle det där vara roligt? ;)
Jag tror knappt jag bänkar 40 kg numera så frågan är vem som dwarfar vem... *cry*
Eldhroka
2007-10-26, 12:38
Ja :)
Idag? Snart?
ska springa idag, men tänkte köra i stan imorgon em...
Jag tror knappt jag bänkar 40 kg numera så frågan är vem som dwarfar vem... *cry*
Med andra ord dwarfar du mig phett *grr*
ska springa idag, men tänkte köra i stan imorgon em...
Jobbar kväll imorgon men på söndag eftermiddag kan jag...
Eldhroka
2007-10-26, 12:40
Jobbar kväll imorgon men på söndag eftermiddag kan jag...
då kan inte jag :(
Skulle det där vara roligt? ;)
Nej nej, ville bara veta vilken övning som avses :)
Nej nej, ville bara veta vilken övning som avses :)
Bänkpress. Du vet sånnär man ligger ner på rygg på en bänk och pressar en stång uppåt från bröstet? ;) Ever heard about it, darling? *kissass*
då kan inte jag :(
Blä :(
Måndag eller tisdag kväll då? :)
Eldhroka
2007-10-26, 12:44
Blä :(
Måndag eller tisdag kväll då? :)
tisdag kväll passar... jobbar till 18 men efter det.
Var? Delta? Stk?
tisdag kväll passar... jobbar till 18 men efter det.
Var? Delta? Stk?
Tisdag kväll oavsett tid blir skitbra :)
Både delta och stk? Inte varit på något av ställena. :Virro
Men välj du i och med att du slutar så sent. Vilket passar dig bäst?
Stackars jävel :(
Håll ut! 3månader är kort tid! Du klarar det !
// telefonterrorist.
Nu höll jag på att skriva att jag gör vad som helst för pengar vilket är ganska långt ifrån mina no-money-in-the-world-can-buy-me-ideal men det är ändå åt det hållet det är med detta jobbet. Det är flexibelt och pengar är ju aldrig fel.*cupid*
von huff
2007-10-26, 15:23
svårt att hitta byxor nuförtiden*gah!*
Levis is your friend.
mjukisbyxor is teh shiiet *cupid*
Nu ska jag ut och jogga för första gången på 2 veckor. Håll tummarna för att min knä inte säger ifrån!
von huff
2007-10-26, 15:46
mjukisbyxor is teh shiiet *cupid*
joo sant:) Åtminstone om man har ett rejält arsle
joo sant:) Åtminstone om man har ett rejält arsle
jag har ett rejält arsle :hbang:
:hbang:
Andy.da.wohoo
2007-10-26, 15:54
:hbang:
Något för dig raggis!!
Något för dig raggis!!
Snarare mystic.
Nu ska jag ut och jogga för första gången på 2 veckor. Håll tummarna för att min knä inte säger ifrån!
Hade ni hållit tummarna som jag bad er hade jag troligtvis inte fått några känningar alls!! Känns det bra nu?! VA?! när ni vet att ni har orsakat mig onödigt lidande!?!?!*grr*
Hade ni hållit tummarna som jag bad er hade jag troligtvis inte fått några känningar alls!! Känns det bra nu?! VA?! när ni vet att ni har orsakat mig onödigt lidande!?!?!*grr*
http://egge.justgotowned.com/
Jag satt och sjung hejarramsor här hemma ju :(
Jag satt och sjung hejarramsor här hemma ju :(
Jag tror du driver med mig nu :(
Jag tror du driver med mig nu :(
Litar du inte på mig? Jag trodde att tillit var A och O i ett förhållande :MrT:
Litar du inte på mig? Jag trodde att tillit var A och O i ett förhållande :MrT:
inte kul längre :(
inte kul längre :(
*gah!*
Aja, time to go to ICA and buy some food.
*gah!*
Aja, time to go to ICA and buy some food.
Gött, när är middagen klar?
Gött, när är middagen klar?
Jag har redan ätit middag ;) Men dte finns en pizzeria runt hörnet
Vi måste nog diskutera våra roller i vårt förhållande. Överenskommelsen att du skulle få ligga med mig var ju att du lagar mat, diskar, städar, tvättar och masserar mig vid behov.
Andy.da.wohoo
2007-10-26, 17:39
*gah!*
Perkele vad sugen jag blev på att gå på stan en hel dag med några polare och sedan gå till en pizzeria!!
Vi måste nog diskutera våra roller i vårt förhållande. Överenskommelsen att du skulle få ligga med mig var ju att du lagar mat, diskar, städar, tvättar och masserar mig vid behov.
Låter som väldigt mycket jobb för 3 juck :/
Låter som väldigt mycket jobb för 3 juck :/
Jao, eftersom de är så få, är de 3 väldigt dyrbara.
Jao, eftersom de är så få, är de 3 väldigt dyrbara.
lol. Men tar du dig ut till partille lovar jag att göra en gudomlig middag till dig ;)
ammagaawd, såna krav!
Oxfilé på rostade rotsaker och rödvinssås.Duger det?
fyfan ni blev jag hungrig
Duger väl i krig :/
Som om din bror är bättre!? VA!? VA!? *gah!* mah gahd
Det vet du :)
nej faktiskt inte..
jak er trott hest. :sleep:
trotta hestar skall sova...
Alexlindgren
2007-10-26, 19:09
öl är gott
-Surely you can't be serious?
-I am serious. And don't call me Shirley
-Surely you can't be serious?
-I am serious. And don't call me Shirley
Roger.
:D
Efter 7månader borta från nätpokern (innan dess dagligen i lite över ett år) började jag ikväll lira igen! Satan i helvetet så kul det är, trots jag började lågt på NL50!
The addiction is back!! :Virro :hbang:
Get Ya $$ Up Get Ya $$ Up Get Ya $$ Up Get Ya $$ Up Get Ya $$ Up Get Ya $$ Up Get Ya $$ Up Get Ya $$ Up Get Ya $$ Up Get Ya $$ Up Get Ya $$ Up
Ryska_raketen
2007-10-26, 21:39
HammerHillClick me niggahs!
Efter 7månader borta från nätpokern (innan dess dagligen i lite över ett år) började jag ikväll lira igen! Satan i helvetet så kul det är, trots jag började lågt på NL50!
The addiction is back!! :Virro :hbang:
Tell me about it :Virro. Har kört 24/7 i en vecka nu. The addiction is certainly back.
tntballe
2007-10-26, 22:26
äntligen glädje på jobbet. det är inte allt för ofta man känner det.
Jag känner för att klaga jättemassor på jättemycket. Borde jag lägga mig och sova istället? *popcorn*
Tntballe: Grattis, hänt något speciellt? Bjöds det på kakor?
Lellan: Klaga på.
Tack men jag försöker hålla en någorlunda lägstanivå. Men ibland blir även en Lella tvär å arg tydligen. Värt att notera tänkte jag.
Tack men jag försöker hålla en någorlunda lägstanivå. Men ibland blir även en Lella tvär å arg tydligen. Värt att notera tänkte jag.
Alla får bli tvära och arga. Det är nog bara sunt.
tntballe
2007-10-26, 22:35
Tntballe: Grattis, hänt något speciellt? Bjöds det på kakor?
jag har bytt maskin, så nu blir det slappare och internet. det bjöds på choklad.
Alla får bli tvära och arga. Det är nog bara sunt.
Du jobbar möjligtvis inte som barnmorska i Västerås? :MrT: (om inte så citerade du henne ordagrant). Men nu är det 2 år sedan hon sa det - känns långlivat och ickesunt.
Du jobbar möjligtvis inte som barnmorska i Västerås? :MrT: (om inte så citerade du henne ordagrant). Men nu är det 2 år sedan hon sa det - känns långlivat och ickesunt.
haha :) Nej, jag är ingen barnmorska.
jag har bytt maskin, så nu blir det slappare och internet. det bjöds på choklad.
Se där. Livet är bra.
ARGH! Far tillbaka till lumpen på söndagmorgon, efter en veckas permis. JAG VILL INTE!
ARGH! Far tillbaka till lumpen på söndagmorgon, efter en veckas permis. JAG VILL INTE!
Var det inte du som tidigare avskydde permis?
Kom på en person som jag kan tillåta mig roida loss på; Dagisfröken from Hell. Hon ska få stryk (el liknande) på måndag. Eftersom hon inte tar åt sig av kritik sammanställer jag en lista, ska modifiera vissa ord innan hon får den bara. :)
1. NEJ. Vi har ingen lust att medicinera sonen (1½ år gammal) med "svaga muskelavslappnande droppar" för att han ska sova så att ni får fikarast.
2. Nästa gång hon stoppar mig tidigt på morgonen (6.15) för att ifrågasätta att sonen ska börja dagis så tidigt på dagen (ehh, vi jobbar?) nitar jag kärringen. Räknar man timmarna är han på dagis max 25 timmar/vecka. Vissa veckor bara 10. Att det blir tidigt ibland kan han leva med. Du med.
3. Jag SKITER i sonens skits konsistens, lukt, färg, storlek. KNIIP. Så länge han inte är hård el lös i magen, dvs bajset behöver lite assistans fattar jag inte vitsen. Dvs "jag såg att ni åt majs igår och det luktade av något surt, vad kan det vara?" är en överflödig kommentar.
4. Nej, vi kan inte tala om ifall sonen kommer äta mycket eller lite på dagis eftersom han gapar, tuggar och sväljer själv. Vi är dessutom inte synska.
5. Det är inte ok att ringa oss och be oss hämta sonen för att han är "arg". Det finns inget som heter "vård av argt barn". Du får väl bli bättre på det du har betalt för att göra.
6. Är ni kort om folk, har tandvärk, huvudvärk, om de eldar hos grannen, om det blåser i sydväst, snälla - informera oss icke om det. Ta däremot gärna upp saker om vår son eller om ni gjort något särskilt under dagen.
7. Om vi ringer och talar om att sonen är sjuk idag kan du gärna tala om för oss att han nog blir hemma hela veckan. Men vi skiter i det. Vi går efter om han är frisk nog att orka med dagis och har varit feberfri ett dygn.
8. Sluta jobba om det är jobbigt med barn med livslust och energi som får dig att känna dig gammal kärring. *mini*
Såja. Känns lite bättre. Å det är inte ens hon som jag är mest irriterad på. :em:
1. NEJ. Vi har ingen lust att medicinera sonen (1½ år gammal) med "svaga muskelavslappnande droppar" för att han ska sova så att ni får fikarast.
5. Det är inte ok att ringa oss och be oss hämta sonen för att han är "arg". Det finns inget som heter "vård av argt barn". Du får väl bli bättre på det du har betalt för att göra.
Vad håller dom på med? *screwy*
Kändes ju jätte konstigt att du ska hämta ungen för att han är "arg"?
Ska dom sedna också droga ner han för att han inte vill sova på vilotimmen (gissar nu bara) verkar ännu mer besynnerligt.
Byta dagis?
Vad håller dom på med? *screwy*
Kändes ju jätte konstigt att du ska hämta ungen för att han är "arg"?
Ska dom sedna också droga ner han för att han inte vill sova på vilotimmen (gissar nu bara) verkar ännu mer besynnerligt.
Byta dagis?
2 kanonfröknar på avdelningen, sen den puckade. Vem ska bort? ;) Helst inte sonen iaf. För han älskar "gagiis". :)
tragiskt att det finns såna som har arbeten dom inte klarar av och sedan tar ut det på barn och föräldrar:S
2 kanonfröknar på avdelningen, sen den puckade. Vem ska bort? ;) Helst inte sonen iaf. För han älskar "gagiis". :)
aaah, finns ju idioter överallt.
Vad kan man göra?
Var du inte ond på flera dagis fröknar? :confused:
aaah, finns ju idioter överallt.
Vad kan man göra?
Var du inte ond på flera dagis fröknar? :confused:
Nix. Men jag såg att jag "ni"ade henne på vissa ställen.. onödigt. De andra är som dagisfröknar brukar va. Käcka å glada typ. Dessutom har de en jättebra kille från andra avdelningen som hoppar in ibland.
Vad man kan göra? Ja, jag tänker faktiskt ge henne en lista och förklara att slutar hon inte med det så ser vi ingen annan väg än att prata med hennes chef. Är less på gnällkärringen, andra närvarande verkar också tycka det är pinsamt när hon sätter igång så det är nog inte bara vi som är "känsliga". Hon kan inte ta emot kritik, istället för att minska sin dryga sida fördubblas den då.. *gah!*
tntballe
2007-10-26, 23:28
"jag såg att ni åt majs igår och det luktade av något surt, vad kan det vara?"
:laugh: *screwy*
vet inte ens hur jag skulle reagera på den kommentaren
Nix. Men jag såg att jag "ni"ade henne på vissa ställen.. onödigt. De andra är som dagisfröknar brukar va. Käcka å glada typ. Dessutom har de en jättebra kille från andra avdelningen som hoppar in ibland.
Vad man kan göra? Ja, jag tänker faktiskt ge henne en lista och förklara att slutar hon inte med det så ser vi ingen annan väg än att prata med hennes chef. Är less på gnällkärringen, andra närvarande verkar också tycka det är pinsamt när hon sätter igång så det är nog inte bara vi som är "känsliga". Hon kan inte ta emot kritik, istället för att minska sin dryga sida fördubblas den då.. *gah!*
Skulle vara intressant och se hur hon tar den listan :D
ARGH! Far tillbaka till lumpen på söndagmorgon, efter en veckas permis. JAG VILL INTE!Jo, faktiskt. Men det jag ska tillbaka kommer tyvärr under mina hemska permisar. Vi ska ha fältveckor, suck.
Efter en vecka hemma så har man vant sig vid att kliva upp 11, koka gröt och äta i lugn och ro framför MacGyver på tv. Guuhuuud så skönt.
:laugh: *screwy*
vet inte ens hur jag skulle reagera på den kommentaren
Så känner man inför det mesta hon säger.. En annan sak hon snackade om var att de fått göra halsband av djurbajs på en studiedag de (förskolepersonal) hade. Å att sonen sket kulor som man skulle kunna göra detsamma med.
Alltså, hennes ansikte visar inga tecken på humor och tonläget är mer konstaterande än skojfriskt - fråga mig inte hur man kan ägna så mkt tankar åt bajs. Skitkärring. *kissass*
Jo, faktiskt. Men det jag ska tillbaka kommer tyvärr under mina hemska permisar. Vi ska ha fältveckor, suck.
Efter en vecka hemma så har man vant sig vid att kliva upp 11, koka gröt och äta i lugn och ro framför MacGyver på tv. Guuhuuud så skönt.
Vart gör du lumpen?
Skulle vara intressant och se hur hon tar den listan :D
Jaha, men då återberättar jag i veckan då.. är beredd på vadsomhelst.
Förresten, fan va gött det var att snacka skit om henne.. Jag är nog inte en så himla bra människa när allt kommer omkring. Skriva "kärringjävel" ger sköna ilningar längs min kropp. (å jag kallar henne störd...*screwy* :em: )
någon annan som läst Jenna Jamesson´s bok "att älska som en porrstjärna...."?
Jaha, men då återberättar jag i veckan då.. är beredd på vadsomhelst.
Förresten, fan va gött det var att snacka skit om henne.. Jag är nog inte en så himla bra människa när allt kommer omkring. Skriva "kärringjävel" ger sköna ilningar längs min kropp. (å jag kallar henne störd...*screwy* :em: )
Tror du just hittat ett bra sätt att hantera ilska på :thumbup:
Är det kanske så att kärringjäveln i fråga är ganska gammal? :D
Tror du just hittat ett bra sätt att hantera ilska på :thumbup:
Är det kanske så att kärringjäveln i fråga är ganska gammal? :D
Haha.. kanske det. På båda. Eller fan.. jätteja på sista. :D Hon är torr, gammal, inskränkt, nyfiken, fördomsfull, riktigt jävla gammal kärring.
Dubbelt så gammal som mig kanske, å jag fyller kärring om ett halvår. Dubbelkärring mao.
Nej. Har du? Var den bra? Eller typ.. hurså? *popcorn*
Vart gör du lumpen?Karlskrona at the moment.
Haha.. kanske det. På båda. Eller fan.. jätteja på sista. :D Hon är torr, gammal, inskränkt, nyfiken, fördomsfull, riktigt jävla gammal kärring.
Dubbelt så gammal som mig kanske, å jag fyller kärring om ett halvår. Dubbelkärring mao.
Haha, vart hon värre när du gav henne kritik?
Äldre kärringar som delar ut pikar till höger och vänster brukar ju bli jätte roliga när man säger ifrån ?
Karlskrona at the moment.
Okej, vad har du för befattning? :)
LadyInsane
2007-10-26, 23:53
God Kväll allesammans!
Nej. Har du? Var den bra? Eller typ.. hurså? *popcorn*
aha, jo jag har ju det, kändes lite rörigt skriven me minst sagt stökigt liv den tösen har levt... en del grejer var rätt intresanta faktiskt, vore bara skoj å se om nån annan läst den och hade nån kul komentar*popcorn*
God Kväll allesammans!
Hejsan, vad gör damen en kväll som denna?
Haha, vart hon värre när du gav henne kritik?
Äldre kärringar som delar ut pikar till höger och vänster brukar ju bli jätte roliga när man säger ifrån ?
Hon gick igång på det ja. Hon är säkert jätterolig när hon ligger hemma å tänker på alla föräldrar hon retar upp med sitt korkade snack. Det + dödsknark (lådvin) + en stor dong och hon har en helkväll.
Hon är liksom.. galet besatt på något sätt. Eller så är jag nojjig. Men tex förut kunde hon säga "jag såg att ni tog en promenad förbi mig vid 15.20 i lördags, men sen vände ni och gick tillbaks, hade ni glömt nåt?" Alltså... jösses kärring.
Fast nu vet vi ju var hennes brevlåda bor. :cool:
Andy.da.wohoo
2007-10-26, 23:55
God Kväll allesammans!
God kväll FruGalen ;)
Okej, vad har du för befattning? :)Sjöbevakningsgruppbefäl! Innebär i praktiken att jag ska sitta på en sjöcentral, äta donuts, pilla mig i naveln och vara ledig varannan vecka. Förstår verkligen inte varför de ska skicka ut mig i skogen nu alltså... :smash:
(nu tänkte jag bara säga att jag inte är så arg någonstans längre. Antingen orkar jag inte va det längre eller så är det så - att jag hittat ett sätt att hantera ilska på. Gnälla. :D )
Hon gick igång på det ja. Hon är säkert jätterolig när hon ligger hemma å tänker på alla föräldrar hon retar upp med sitt korkade snack. Det + dödsknark (lådvin) + en stor dong och hon har en helkväll.
Hon är liksom.. galet besatt på något sätt. Eller så är jag nojjig. Men tex förut kunde hon säga "jag såg att ni tog en promenad förbi mig vid 15.20 i lördags, men sen vände ni och gick tillbaks, hade ni glömt nåt?" Alltså... jösses kärring.
Fast nu vet vi ju var hennes brevlåda bor. :cool:
Nyfiken pikande gnällkärring :) hon måste vara från någon by i norrland :D
LadyInsane
2007-10-26, 23:57
Hejsan, vad gör damen en kväll som denna?
Damen har jobbat hela kvällen samt jobbar 10h imorgon så hon ska sooooova!:D
LadyInsane
2007-10-26, 23:58
God kväll FruGalen ;)
Hejsan hoppsan sötis!
Nyfiken pikande gnällkärring :) hon måste vara från någon by i norrland :D
Din mamma?*popcorn* (kan man förresten kalla Boden för "en by"?)
Damen har jobbat hela kvällen samt jobbar 10h imorgon så hon ska sooooova!:D
Skönt :D
Det lät faktiskt som kvinnorna från min mors del av släkten.
Boden är en stad :D 30.000 innevånare.
det finns en plats på jorden där solen aldrig ler,platsen heter boden dit vill jag aldrig mer......
nämns inget om att boden skulle vara en by det är helt spikat att boden enbart är en plats enligt ovanstående ramsa
Andy.da.wohoo
2007-10-27, 00:02
Hejsan hoppsan sötis!
Hur mås det med dig??
LadyInsane
2007-10-27, 00:04
Hur mås det med dig??
Bara bra, trött som ett as, men har haft en bra dag på jobbet. Imorgon blir det hårt, men lär flyta på som vanligt... även om jag är röd så är pengar och jobb guld just nu, måste jag medge..:D
Skönt :D
Hell yeah!
Det lät faktiskt som kvinnorna från min mors del av släkten.
Boden är en stad :D 30.000 innevånare.
Men jag retades bara...
Kom på en till jag vill gnälla lite på förresten? En jobbarkompis. Jag ska ta med en person till ett gym (eller flera). Hursomhelst så rekommenderade hon att jag endast tar med honom till Nautilus. För på de andra ställena kanske han köper sterioder.
Hahaaaaa.............:laugh: Eller :cryout: . Lite tragiskt att nån kan säga så på fullaste allvar. Men mest kul.
Andy.da.wohoo
2007-10-27, 00:05
Bara bra, trött som ett as, men har haft en bra dag på jobbet. Imorgon blir det hårt, men lär flyta på som vanligt... även om jag är röd så är pengar och jobb guld just nu, måste jag medge..:D
Låter fint ju! Vad jobbar du med?
7CYI5bKZMes
Sådana filmslut gillar jag
Men jag retades bara...
Kom på en till jag vill gnälla lite på förresten? En jobbarkompis. Jag ska ta med en person till ett gym (eller flera). Hursomhelst så rekommenderade hon att jag endast tar med honom till Nautilus. För på de andra ställena kanske han köper sterioder.
Hahaaaaa.............:laugh: Eller :cryout: . Lite tragiskt att nån kan säga så på fullaste allvar. Men mest kul.
det skrämande är att jag har aldrig råkat höra så mycket tugg om "grejer man blir skitstor av" som jag hört på nautilus
, inte för att jag har nån jättelång bana av gymmande men iaf...
Men jag retades bara...
Haha, du får sluta gnälla nu :)
Vem vet hur du kommer vara på 30 år om du fortsätter i den här takten.
Andy.da.wohoo
2007-10-27, 00:09
Regus: Vilken film?
7CYI5bKZMes
Sådana filmslut gillar jag
*cupid*
Andy: The wedding singer
The wedding singer, tror jag?
Andy.da.wohoo
2007-10-27, 00:11
*cupid*
Andy: The wedding singer
Okej. Får kanske kanske kanske ta och kolla på den någon gång
Haha, du får sluta gnälla nu :)
Vem vet hur du kommer vara på 30 år om du fortsätter i den här takten.
Shit pommes frites. *whistle* Gnäll slutar nu.
1408 på lellans posts, såg filmen igår, galet.
1408 på lellans posts, såg filmen igår, galet.
4 * 8 - 1 = 23 Sett den filmen med ... läskigt.
*cupid*
It's cute ya i know
blasphemy!
blasphemy!
Blasphemy, this is madness
Oooooh jag såg 300 för nån månad sen. Det är galet.. Och läskigt
Jag är rädd
Blasphemy, this is madness
Oooooh jag såg 300 för nån månad sen. Det är galet.. Och läskigt
Jag är rädd
och till viss del lite historisk *whistle*
f9Y6ARjIL-E
Jag kanske inte vet riktigt.. men det här är nog olagligt dålig taktkänsla på vissa av bakgrundsdansarna. Aka the white people
vaan är namnet å jäkla viktigt?
zzzzZZZZzzzzzZZZz God natt!
Tricklev
2007-10-27, 01:23
Jag äger den i pocket form, men inte läst den än.
4 * 8 - 1 = 23 Sett den filmen med ... läskigt.
Finns det någon möjlighet att du fått ett matte-stipendium? Määääd skiiiilz.
Fick precis 2 käftsmällar...oprovocerat,några spånhuvuden från firman(aik).. Ont i huvudet,munnen mm,ska sova...idioter
Finns det någon möjlighet att du fått ett matte-stipendium? Määääd skiiiilz.
Jag tror inte det :)
tntballe
2007-10-27, 04:12
vad gör du uppe nu?
vad gör du uppe nu?
Varit ute och gått i 2½ timme :)
Själv?
tntballe
2007-10-27, 04:18
jobbar, slutar 6
jobbar, slutar 6
Skönt :) vad jobbar du med?
tntballe
2007-10-27, 04:24
svarvar valsar.
svarvar valsar.
Låter spännande.
tntballe
2007-10-27, 04:27
är jättetråkigt, noll hjärnstimulans
är jättetråkigt, noll hjärnstimulans
Sitter du bara men en maskin eller?
tntballe
2007-10-27, 04:30
ja, övervakar o byter verktyg. kontrollmäter
ja, övervakar o byter verktyg. kontrollmäter
Okej, kanske blir lite drygt i längden?
Du får ju iaf gå hem på 30 min :D
Fick precis 2 käftsmällar...oprovocerat,några spånhuvuden från firman(aik).. Ont i huvudet,munnen mm,ska sova...idioter
AIK:are.. :smash:
JAHA MEEEELA!!! Nu ska vi gå och skriva 2,0 , du med ångest och jag med bakfylleskalledunk. Blev en cider för mycket igår tror ja, och inte många timmars sömn! Kommer bli spännande det här...
JAHA MEEEELA!!! Nu ska vi gå och skriva 2,0 , du med ångest och jag med bakfylleskalledunk. Blev en cider för mycket igår tror ja, och inte många timmars sömn! Kommer bli spännande det här...
We can do it. Come on. Den som får sämst bjuder den andra på en öl. Deal? :D
gatewarden
2007-10-27, 06:41
Ingen som vill komma å lösa av mig på jobbet? 3000:- rakt i fickan.. Skadligt å va så här trött ><
We can do it. Come on. Den som får sämst bjuder den andra på en öl. Deal? :D
Lycka till på HP
Ny låt med Axl Rose och Sebastian Bach ute! :hbang:
Andy.da.wohoo
2007-10-27, 11:31
Okej allihopa ska följa med in till laholm närsom nu och försöka få ett kontrakt om att jag får gå in på gymmet på några speciella villkor ;)
Wish me luck!!
Andy.da.wohoo
2007-10-27, 11:35
VId närmare tanke e jag lite förkyld och vågar nog inte träna idag :Virro "/
von huff
2007-10-27, 12:05
:thumbup: för roaccutan.Har fått en bra hy på typ 2-3veckor.Men har värre träningsvärk än normalt
går & äter frukost på hotel nu, är trött....pop bottles
Lelle Pelle
2007-10-27, 13:09
Serveras det fortfarade frukost?
ehhhh, dom gör nog undantag till mig ;)
Andy.da.wohoo
2007-10-27, 13:16
Om man ska borra ett hål i en stålplatta behöver man någon speciell borrmaskin eller borr?
kermit säger:
hahah ja leker typ me alex han ska joina mej å treespontos
| Mr. Biceps | säger:
i will cut of ur placasa puta
| Mr. Biceps | säger:
VL!!!!
Andreas säger:
Not like nip
Andreas säger:
not like treeeeeespuuuuuntoooooos
| Mr. Biceps | säger:
not at all mothafucka
| Mr. Biceps | säger:
VL
:laugh: Mr. Biceps ftw
Bwahah
Internskämt kanske inte är så roligt för er andra... *whistle*
Lelle Pelle
2007-10-27, 13:41
Internskämt kanske inte är så roligt för er andra... *whistle*
Ja, jag fattade då inget alls. Men då skrattade jag lite åt din nakenråtta istället, så det gör inget.
Ja, jag fattade då inget alls. Men då skrattade jag lite åt din nakenråtta istället, så det gör inget.
Bra, nakenråtta/eminem är rätt rolig (Mad props to tntballe)
Tricklev
2007-10-27, 13:51
Ska jag dra ut till affären och införskaffa mig 200gram Marabou, 50cl Cola light, och dra igång lite filmer, känner mig rätt sugen. *popcorn*
Lelle Pelle
2007-10-27, 13:54
Ska jag dra ut till affären och införskaffa mig 200gram Marabou, 50cl Cola light, och dra igång lite filmer, känner mig rätt sugen. *popcorn*
Cola light*spy*
Enda lightläsken som nästan går att dricka är Pepsi MAX.
Deceiver85
2007-10-27, 13:55
200gram Marabou är för veklingar...minst det tredubbla, sen är vi in biznezz!
Får man i sig mer en 150 gram marabou är man duktig.
Mjölkchokladkoma.
Tricklev
2007-10-27, 13:57
Jag brukar äta betydligt mer, men har tänkt att jag ska shredda några få kilon nu, så det går inte att slänga i sig 1.5kilo godis denna helg, som man gjort på helgerna innan.
För allas kännedom har jag väldigt mycket träningsverk i benen idag. Igår körde jag nämligen mitt (i modern tid) första dedikerade benpass. Duktigt va?
<--- Fett seriös.
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_20/15880000-15889999/640x480/15887084.jpg (http://www.pixbox.se/pic15887084)
Tycker om er med *cupid*
Lelle Pelle
2007-10-27, 21:22
Darn, den där maddafakking alien är en jävel på att växa, lär ju ha skyhöga testonivåer...
Fettecke
2007-10-27, 23:20
mitt kvällsnöje, så jag blir tårögd för mindre ;)
http://anderswickman.blogg.se/images/swedenrock_1193522988.jpg
mitt kvällsnöje, så jag blir tårögd för mindre ;)
http://anderswickman.blogg.se/images/swedenrock_1193522988.jpg
lol
jag satt själv i liknande possition för någon kväll sedan. men istället för att sitta i ett mörkt rum, lätt tillbakalutad, läsa sweden rock och dricka whiskey (eller nån annan manlig dricka, vad det nu är du dricker) så satt jag upprätt med benen i kors i min vita soffa och ljusa rum, drack ett glas vitt vin och läste sonic magazine. Jag känner mig ägd /=
Tigerkotten
2007-10-28, 03:16
sisådär kväll, började bra och allt sådär. Men sen var det några ett gäng på 5personer som störde lite först men det glömdes bort. Men sen så vart det någon igen som verkligen skulle "ta upp utrymme" på dagsgolvet. Så man säg höll emot lite, men var en kusins tjej jag var med som knuffade nissen. Vilket resulterade att de trodde att det var jag och 4-5st vart blablabla mot mig. Men inget "bröt" ut iaf. Men störande hur som helst, fattar ej varför ens kusinens tjej ska knuffa killen. Även fast han störde sig, var bara onödigt och inget speciellt att vinna där. En tyckte tydligen jag spände mig vilket jag inte gjorde alls, vilket betyder att jag är biff!!!!! :D
Men sen så började de tydligen tjaffsa med lite fel folk och ett slagsmål bröt ut på dansgolvet och de åkte på lite smisk.
AVSKYR jidder när man ska ut och försöka ha kul. Detta var "latin" fest och dessa var "turkar/araber" flesta. Och så fucking onödigt bara, SAMT att de ej kunde dansa till musiken alls. Utan endast försökte (som bara misslyckades konstant) att dansa nära med tjejer när det var "reggaeton" aktig musik.
sådär nu har jag fått skriva av mig lite iaf.
Man tappar humöret bara iaf jag när det blir sådant där skit. För man ska försöka lära sig vad respekt är på dansgolvet, man stöter in i varandra osv simple as that. Inget att bråka över.
snartspensligvegan
2007-10-28, 04:37
Sova.
Hungrig, men min mat är inge god, får äta imorrn.
snart ger jag mig av för å städa toaletter å omklädningsrum.. jiippie.
gatewarden
2007-10-28, 06:14
gäsp, då va det dags å joppa igen :>
Nu får man ta och styra upp tråden igen. Sällan man ska behöva göra det.
OG9VEryhHYs
gatewarden
2007-10-28, 12:33
Bump igen då! Fan vad mätt å seg man blev, vore gött å sussa en stund men långt tills dess.
Godmorgon *spy*
Vad gör kolo?
mystic[-_-]
2007-10-28, 13:37
VADÅ MORGON NU LACKAR JAG HELVETE *mini*
snart ger jag mig av för å städa toaletter å omklädningsrum.. jiippie.
been there, done that. i 5 år. Cash is king.
gatewarden
2007-10-28, 14:50
Sådär, nu vare bara 5 upgpgifter + tenta kvar sen blire ingen mer skola på länge :-)
shut teh face
2007-10-28, 14:53
Varit själv i helgen och käkat donken till middag, ätit massa glass, bullar, och druckit cola.
Så var lite sugen på jobba i veckan men det fick man inte (konsult). :Virro
gatewarden
2007-10-28, 15:06
Hehe, är FD konsult. Gött å slippa det, konsultbolaget brydde sig knappast om sin person kan man lungt säga.
äää vilken skitdag det är, kollar vad klockan är samtidigt
Gött tovigt håret va efter igår. Nu sitter jag med balsam och olivolja i hövvet *mini*
Fettecke
2007-10-28, 15:43
Gött tovigt håret va efter igår. Nu sitter jag med balsam och olivolja i hövvet *mini*
lugnt, jag kan styra upp det åt dig...
http://www.digisellers.nl/acatalog/REM-HC363.JPG
Fean.. jag behöver köpa en ny trimmer märker jag nu. Den andra nyper till i håret.
lugnt, jag kan styra upp det åt dig...
http://www.digisellers.nl/acatalog/REM-HC363.JPG
Kommer du i närheten av mig med den tar jag fram:
http://www.brobergs.com/cigarrer/images/zinocutter.gif
och du kan ju gissa vad cigarren ska föreställa *evil grin*
Fettecke
2007-10-28, 15:46
Kommer du i närheten av mig med den tar jag fram:
http://www.brobergs.com/cigarrer/images/zinocutter.gif
och du kan ju gissa vad cigarren ska föreställa *evil grin*
nu tycker jag du är lite negativ såhär på söndagseftermiddagen *kissass*
Känns fortfarande som om det är morgon. Jag ska gå och köpa naturgodis nu. Ska äta lite åt er också.
nu tycker jag du är lite negativ såhär på söndagseftermiddagen *kissass*
Mja, håret är ju tovigt :(
snartspensligvegan
2007-10-28, 15:50
.. vaknar. Sämst. Hur skall man hinna äta idag om man skall lägga sig vettigt liksom? Men jag har lärt mig att man borde lägga sig ändå eftersom man kan äta tidigare nästa dag då istället ;D
fortfarande en skitdag, borde kanske tvinga mej iväg och träna lite, men känns pundigt å dusha för att gå å träna......
champion
2007-10-28, 16:26
Varför är tjejer så jobbiga?
Ryska_raketen
2007-10-28, 16:43
Sm Guld!!??!?!!?!???
Tigerkotten
2007-10-28, 16:47
Rr :(
Ryska_raketen
2007-10-28, 16:51
9-0 till Helsingborg, lol?
Djurgården blir dessutom ägda av bp, LOLLERS!
Ryska_raketen
2007-10-28, 16:53
gylllllllllllllllllllllllllld!!!!!!!!!!!!!!
Nyss vaknat, asså fan jag måste se mer dagsljus.....ska käka gröt.
JustinCredible
2007-10-28, 17:02
Skitsnygg tjej svarade på min Blocket annons och köpte mitt xbox 360 idag. Funderar på att seriöst ringa henne och fråga om hon vill hitta på nåt. Har ju hennes nummer. Vågar påstå att ingen har gjort nåt så djärvt någon gång. Coolt det skulle vara. "Tja, det är JustinCredible. Som du köpte xbox'et av."
- Oh är det nåt fel?
"Nä, undrar bara om du vill hitta på nåt, typ nästa helg."
- Oh fnizz
Oh kommer bli sweet =D så totalt oväntat. Som i en film.
Edit: Oh kom på värsta bra skämtet också. "Jag kan ju bjuda. Jag sålde nyss ett xbox360 så jag har lite pengar hehe."
Hon: LOL ja!
Skitsnygg tjej svarade på min Blocket annons och köpte mitt xbox 360 idag. Funderar på att seriöst ringa henne och fråga om hon vill hitta på nåt. Har ju hennes nummer. Vågar påstå att ingen har gjort nåt så djärvt någon gång. Coolt det skulle vara. "Tja, det är JustinCredible. Som du köpte xbox'et av."
- Oh är det nåt fel?
- Oh fnizz
Edit: Oh kom på värsta bra skämtet också. "Jag kan ju bjuda. Jag sålde nyss ett xbox360 så jag har lite pengar hehe."
Do it!!
Berätta hur det gick här sen. :D
ErikWrestlingFreaket
2007-10-28, 17:10
JustinCredible gör det. Skulle vara helt brilliant:hbang:
- Oh är det nåt fel?
- Oh fnizz
Kaxigt :D
Önska jag hade stake att göra nått sånt :D
Trots en fet tråd om vintertid på forumet, trots att jag skrivit upp det på kylen har jag missat vintertid och försovit mig, arghhhh
Trots en fet tråd om vintertid på forumet, trots att jag skrivit upp det på kylen har jag missat vintertid och försovit mig, arghhhh
Sicket bullshit. Du FÅR ju en timme när man växlar till vintertid. Du kunde alltså gå upp en timme senare dygnsrytm-mässigt.
Andy.da.wohoo
2007-10-28, 17:21
1+!! Ett av livets många mysterier!!
Sicket bullshit. Du FÅR ju en timme när man växlar till vintertid. Du kunde alltså gå upp en timme senare dygnsrytm-mässigt.
http://www.craphound.com/images/pwnd.jpg
JustinCredible prova genast och hör senare av dej med rapport om det funkade ;)
bra fråga!
har en bra fråga till: varför i hela friden är killar så korkade att vi vägrar ge upp dessa krångliga och jobbiga tingestar?
Andy.da.wohoo
2007-10-28, 17:31
bra fråga!
har en bra fråga till: varför i hela friden är killar så korkade att vi vägrar ge upp dessa krångliga och jobbiga tingestar?
ännu en bra fråga: Varför ska dom alltid ge ut små signaler när det är vida kännt att dom flesta killarna inte märker sånnt??
bra fråga!
Kemikalier, Hjärnkemikalier.
ännu en bra fråga: Varför ska dom alltid ge ut små signaler när det är vida kännt att dom flesta killarna inte märker sånnt??
För att vi då har övertaget. Vi har skickat ut signaler. Men det är ni som är dåliga på att tolka, då kan ni inte klaga på oss för att vi inte visat intresse :D
Var lite uppmärksam så märker du.. Eller chansa direkt när du tror att någon (som du vill ha/dra över) stöter på dig så missar du inget i alla fall ;)
För att vi då har övertaget. Vi har skickat ut signaler. Men det är ni som är dåliga på att tolka, då kan ni inte klaga på oss för att vi inte visat intresse :D
Och ni har inget annat ut av det än att killen tycker att ni är whining bitches som inte bryr sig om hur den andra förstår er, bara att de inte gör det. Ingen vinner på det annat i en tävling om vem som är den bästa tonåringen alt. mest missförstådda.
Och ni har inget annat ut av det än att killen tycker att ni är whining bitches som inte bryr sig om hur den andra förstår er, bara att de inte gör det. Ingen vinner på det annat i en tävling om vem som är den bästa tonåringen alt. mest missförstådda.
Jag va inte helt seriös. Jag tycker också att tjejer beter sig helkonstigt och det värsta är att det "bara blir" så. Som om det ligger i vår natur.
Det är bara för att tjejer är så "wild and crazy liksom".
Andy.da.wohoo
2007-10-28, 17:52
Var lite uppmärksam så märker du.. Eller chansa direkt när du tror att någon (som du vill ha/dra över) stöter på dig så missar du inget i alla fall ;)
Försöka duger du menar?
Försöka duger du menar?
Men tusan andy du märker ju när dom sänder ut små signaler :)
Andy.da.wohoo
2007-10-28, 17:55
Men tusan andy du märker ju när dom sänder ut små signaler :)
Mjoo ioförsig men de e jobbigt å hålla på:P
Jag fattar inte hur jag lyckas. Jag är expert på att shoppa kläder, men ändå har jag aldrig något att ha på mig. :MrT:
Jag fattar inte hur jag lyckas. Jag är expert på att shoppa kläder, men ändå har jag aldrig något att ha på mig. :MrT:
Kanske att du skulle bli expert på att tvätta ? :D
Kanske att du skulle bli expert på att tvätta ? :D
Men det är inte det :P Jag har bara 1 kofta, t.ex. Tänker inte ha en huvtröja på mig som det står "MUF" på. Ain't gonna happen. Jag har bara byxor och några få linnen typ. Men det är kallt:(
fan va dåligt humör jag vart på nu :(
Men det är inte det :P Jag har bara 1 kofta, t.ex. Tänker inte ha en huvtröja på mig som det står "MUF" på. Ain't gonna happen. Jag har bara byxor och några få linnen typ. Men det är kallt:(
Okej, förstog inte riktigt :confused:
Ska vi muntra upp dig?
Jag också. Världen var ingen trevlig plats idag.
But why? :(
det dära känner jag igen, du är tjej det är därför, jag handlar aldrig kläder och har alltid massa kläder å välja på:hbang:
Ska vi muntra upp dig?
jatack, gärna :)
Jag också. Världen var ingen trevlig plats idag.
kan inte annat än å hålla me. å inte blire bättre av att jag lyssnar på deppmusik
But why? :(
allt känns jobbigt.. svårt att sätta fingret på exakt vad det är som är fel
det dära känner jag igen, du är tjej det är därför, jag handlar aldrig kläder och har alltid massa kläder å välja på:hbang:
Antingen är det för litet eller för stort:P Jag har pendlat förmkt i vikt. ;D
Antingen är det för litet eller för stort:P Jag har pendlat förmkt i vikt. ;D
hmm det dära förklarar ett par grejer, ska ta det med tösen min när hon kommer hem:smash:
hmm det dära förklarar ett par grejer, ska ta det med tösen min när hon kommer hem:smash:
Eller så beror det på att jag köper typ..skärp och underkläder och andra accosserare som jag inte kan ha för sig :Virro
Eller så beror det på att jag köper typ..skärp och underkläder och andra accosserare som jag inte kan ha för sig :Virro
nu låter du lite kinkig, har du hört om kejsarens nya kläder?
nu låter du lite kinkig, har du hört om kejsarens nya kläder?
Jo. Men jag gillar inte att frysa :(
jatack, gärna :)
Lite kul :)
miXjWN7MSrM
Jo. Men jag gillar inte att frysa :(
då är det ju värre, flytta nånstans där det är varmare då? :naughty:
Aw tack XroW :)
tack vare ljudeffekterna va den lite kul. fast mest va den söt.
Tricklev
2007-10-28, 18:23
Dags att se Black Sheep då. *popcorn*
Aw tack XroW :)
tack vare ljudeffekterna va den lite kul. fast mest va den söt.
Jo men tänkte dom små söta hundarna skulle ge dig ett litet dumt flin?
Hade jag rätt ? :)
Jo men tänkte dom små söta hundarna skulle ge dig ett litet dumt flin?
Hade jag rätt ? :)
aa *kissass*
jag ska nu fortsätta denna kväll med att tycka synd om mig, överkonsumera och titta på massa two and a half men avsnitt
Peter forsberg
lsQchEt8fqY
Swedish Twins
OvU-p_x7tDA
Mc hammer - Cant touch this
EMzoBkaFxh4
Fo de ladii Laijza
då är det ju värre, flytta nånstans där det är varmare då? :naughty:
Jo jag funderar på Sthlm :D
Förresten!
jag tror nog jag kom på vad som fick mig å känna mig nere. De va när jag såg alla gulliga par på gymmet idag. Jag är så avundsjuk... I wanna be loved *gah!*
jag vill ha nån att skämma bort... nån att gosa med.
Förresten!
jag tror nog jag kom på vad som fick mig å känna mig nere. De va när jag såg alla gulliga par på gymmet idag. Jag är så avundsjuk... I wanna be loved *gah!*
jag vill ha nån att skämma bort... nån att gosa med.
Skaffa det då?
Jo jag funderar på Sthlm :D
háha men hära är det inte tillräkligt varmt för att stå ut i bara underkläder,skärp och accesoarer :Virro
Skaffa det då?
De är väl inte "bara å skaffa"?!
Jag har jättesvårt för att bli kär å så ska väl de helst va nån som kärar ner sig i mig tillbaks. Let's face it; it's never gonna happen. nevvah!
Jag har jättesvårt för att bli kär å så ska väl de helst va nån som kärar ner sig i mig tillbaks. Let's face it; it's never gonna happen. nevvah!
Haha, jobbigt att vara kär iaf så.
Men du kan ju bara ta första bästa kille och ligga och kramas med lite ?
+1
Edit: XroW lägger in dödsstöten :D.
Nu ska jag kolla film hos en kompis. Peace
+1
Edit: XroW lägger in dödsstöten :D.
Nu ska jag kolla film hos en kompis. Peace
HAHAHA :D Första bästa kille finns defenitivt inte i boden :D
HAHAHA :D Första bästa kille finns defenitivt inte i boden :D
Äh.. boden/dalarna.. Allt ovanför borlänge är samma skit.
Edit: hänger du mycket på killingholmen?
kilingholmen?
kilingholmen?
Äh.. Använde eniro och tog ut det ställe som mest såg ut som ett smygsuparställe..
Dags för mig att sluta attentionhora ett tag.
skulle tippa mera på puben P
Haha, jobbigt att vara kär iaf så.
Men du kan ju bara ta första bästa kille och ligga och kramas med lite ?
men nja.. visst kan de va mysigt. men jag vill ha ngt äkta för en gångs skull.
ligga å kramas med första bästa kille, engångsligg å sådant är jag trött på.
skulle tippa mera på puben P
Nästan ingen går ditt längre.
TC/bodensia som gäller :) dock avskyr jag krogen, men det är jag det.
men nja.. visst kan de va mysigt. men jag vill ha ngt äkta för en gångs skull.
ligga å kramas med första bästa kille, engångsligg å sådant är jag trött på.
Kramas med en kill kompis då?
Då får du gosa osv utan sex.
Kramas med en kill kompis då?
Då får du gosa osv utan sex.
äh då vill dom bara mer...*rolleyes*
äh då vill dom bara mer...*rolleyes*
Hahaha, jaha.
Jag ger upp du vet bäst.
tfAf55_xS-4
Joråsåatte...
Hahaha, jaha.
Jag ger upp du vet bäst.
Jag vet inte alltid bäst men jag vill tro det. Och den som säger emot är dum *slap*
Nästan ingen går ditt längre.
TC/bodensia som gäller :) dock avskyr jag krogen, men det är jag det.
hmm TC känns bekant men bodensia har jag inget minne av... nä håller med krogen är ingen höjdare fanns bara inte så mycket mer å välja på under den tiden jag tillbringat i boden
hmm TC känns bekant men bodensia har jag inget minne av... nä håller med krogen är ingen höjdare fanns bara inte så mycket mer å välja på under den tiden jag tillbringat i boden
TC eller "olivers" kanske du känner igen ?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.