Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a7/Macrocheira_kaempferi.jpg/220px-Macrocheira_kaempferi.jpg
o hey guise, what's going on in this thread?
Rätt lite verkar det som :(
snart så får jag äta lite. najs.
Jag förutser pf-inducerat åmande i babbla :D
tja, typ angel kanske, om hon inte är upptagen med bulldozer? :D
Jag är ganska rund, de finns kärlek till alla här :)
krabba, LoL! Bredvid micke ser du nog ut som en crabstick :cool:
LÅL! :laugh::laugh: Madame did a funneh!
Jag och Dravish har powerwalkat, nu ska jag laga mat. Raus! :whipped: Eller ja, snart...
Skinkgrytbitar stekta med lök och äpplen smaksatt med hickory och en rejäl dos salt, chilipeppar och lite tomatpuré, avrundat med en skvätt grädde. Fem av fem toasters! *drool*
Härligt när du kommer hem Waosan så nån tar tag i babblandet! *cupid*
Borrrrrrrrrring.
Engelska för att borra?
I am borring.
Is the hôl getting asbig, Mr. G_Lund?
(tänk på att uttala det på göteborska!)
hôlet är görstort!
När jag e klar with the borring ska ja stöppa in all bröte o allt bös från helgens fest i det. :)
Uttala på trollhättemål (som i macken) :D
Skinkgrytbitar stekta med lök och äpplen smaksatt med hickory och en rejäl dos salt, chilipeppar och lite tomatpuré, avrundat med en skvätt grädde. Fem av fem toasters! *drool*
Kör du med slipdamm eller hur får du hickory att bli ätbart?
kanske använder hon denna?
http://blogg.alltommat.se/lisaleverkustliv/files/2009/05/liquid-smoke2.jpg
hôlet är görstort!
När jag e klar with the borring ska ja stöppa in all bröte o allt bös från helgens fest i det. :)
Uttala på trollhättemål (som i macken) :D
RÅÅJ! RÅÅJ!
Rågerr?!
Heddå måcken, vi synss imôrn.
*smakar på dialekten*
Gütt eller!? Fan va vi kan. Är det trollhättedialekt dom pratar i macken? :D Känns onekligen hemskt nära göteborgiskan, fast skillnaden kanske inte är så stor?
Nu får jag skjuta zombies, bbl.
Det finns diverse hickorysmakande glazer och bbq-såser. ;)
kanske använder hon denna?
http://blogg.alltommat.se/lisaleverkustliv/files/2009/05/liquid-smoke2.jpg
Inte riktigt en sån, men samma princip. Gött blev det iaf. :D
RÅÅJ! RÅÅJ!
Rågerr?!
Heddå måcken, vi synss imôrn.
*smakar på dialekten*
Gütt eller!? Fan va vi kan. Är det trollhättedialekt dom pratar i macken? :D Känns onekligen hemskt nära göteborgiskan, fast skillnaden kanske inte är så stor?
Trollhättan e ju bara 7mil ifrån gbg :)
Men det är ändå en viss skillnad.
VlDTgyReDi0
NqT9H1IVP3Q
Det finns diverse hickorysmakande glazer och bbq-såser. ;)
Hickoryröksmakande...
:D
Fyfan. Jag känner mig hög, men har inte tagit droger. Jag känner mig fukll, men har inte druckit.
Fyfan kolo. Jag är så lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen*cupid*
Fyfan. Jag känner mig hög, men har inte tagit droger. Jag känner mig fukll, men har inte druckit.
Fyfan kolo. Jag är så lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen*cupid*
Eru käääär?
NqT9H1IVP3Q
Är det där nån dialekt? mikaelj är ju göteborgare men jag tycker inte han pratar sådär "grovt", så jag tänkte att det kanske är så man pratar om man bor på landsbygden utanför gbg? Eller mikaelj kanske inte är en "renrasig homo sapiens" bara?
Kan man skala bananerna på affären och lägga dem i en plastpåse istället?
Eru käääär?
Ere så uppenbart?
(Ja, och det är both ways this time*cupid*)
Kan man skala bananerna på affären och lägga dem i en plastpåse istället?
Nej, tror inte det är någon större fara att göra som du brukar - torka dem i ugnen och röka dem så man blir så där go i huvvet. :)
Ere så uppenbart?
Ja :D
Grattis rooz!!
Är det där nån dialekt? mikaelj är ju göteborgare men jag tycker inte han pratar sådär "grovt", så jag tänkte att det kanske är så man pratar om man bor på landsbygden utanför gbg? Eller mikaelj kanske inte är en "renrasig homo sapiens" bara?
Det där var ganska överdrivet.
Mikael pratar väl en ganska "vanlig" göteborska utan att vara extrem på något sätt.
Ere så uppenbart?
Härligt! Själv har jag gift mig....
Med mitt jobb, så jag har knappt tid att titta in på kolo längre :)
High five rooz!
Tack mannen.
Och tack kolo. Ni fick mig att inte ge upp och gav goda råd på vägen*cupid*
Varit på begravning. Intressanta saker som händer på sådana. Efter att ha känt dessa personer hela mitt liv så upptäckte jag att jag inte kännt henne alls eller hennes man. Då menar jag mest deras bakgrund. Även hennes barn fick en uppenbarelse.
Jag kan kännat att jag är tacksam över att inte vara släkt med några av Sveriges finaste familjer. Det här har jag upplevt en annan gång men med en annan familj. Det finns så mycket skit som man inte ens kan tänka sig.
Jag är helt slut.
Det stämmer. Jag är uppvuxen 2 mil norr om Göteborg, där vi är kliniskt rena från dialekt.
Bara vi goa göteborgare som är födda och uppväxta i hamnen som pratar så gött :D Nog är Mikael en renrasig homo sapiens, all right. Lite defekt bara ;)
Mikaelj är väldigt rikssvensk i sin dialekt har jag för mig. Få förunnat.
I killed the thread
http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2009/1/6/128757625242997296.jpg
http://www.lowbird.com/data/images/2010/10/11832-206843138352-179806093352-2990048-2008667-n.jpg
Bara vi goa göteborgare som är födda och uppväxta i hamnen som pratar så gött :D Nog är Mikael en renrasig homo sapiens, all right. Lite defekt bara ;)
Ptja, jag är faktiskt inte renrasig.
Mikaelj är väldigt rikssvensk i sin dialekt har jag för mig. Få förunnat.
Mm, kan nog stämma. Med vissa inslag av Göteborgska ord, i stort sett.
Jag har ätit pannkaka!
Åh helvete jag började tänka på Yrrol direkt. Fnissade gjorde jag också.
Carolinew
2010-10-17, 22:32
Usch vad sjukt oproduktiv jag har varit idag, en borde skämmas! *slap*
http://www.lowbird.com/data/images/2010/10/11832-206843138352-179806093352-2990048-2008667-n.jpg
Förnekar in i dödN!
snatch914
2010-10-17, 23:15
Gott om kött i den "nya" Spartacusserien!!! *flex*
Helvete så sugen jag blev på knäböj (och bicepcurls). Bläddrade genom något år gamla träningsrelaterade bilder och filmer, och endorfinerna bara strömmade till.
tommie-92
2010-10-18, 04:34
Ännu en måndag, ännu en kall morgon. Dagens agenda; skola, byta däck på bilen och träna, borde nog gå.
Nattljus
2010-10-18, 05:54
ännu en morgon, ännu en sejdel kaffe. allt är som det ska :D
wok över från igår vilken härlig frukost. Nu ska ma ntill jobbet!
Skjut mig!
Varför är jag så jävla trött idag?
Edit:
Eh, Gomorron på er!
Skjut mig!
Edit:
Eh, Gomorron på er!
Mig med tack. Om jag ställer mig bredvid så kan det blir två "flugor" i en smäll :thumbup:
Edit: jaha man kanske säger god morgon oxå... eller i alla fall morgon. Morrn morrn Babbla!
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/00414/Peter_LeMarc_414617w.jpg
Morgon kolobesättning! It's a wonderful life!
SPUJIbXN0WY
Mikael: Någon bra låt?
BTW: Yay, jag är i Nodans signatur...
God morgon!
Poxe: det var nog för bra för att inte sparas. :D Hon kan ju hänvisa till det nu för alltid. ;)
Du är faktiskt den första, det var precis som O_Wao sa alldeles för bra för att glömmas :D
v4_M5PcJQmU
(Note to self: Ta inte koffein och pepsi INNAN du ska sova*gah!*
Jak er tröt hest. Känner mig allmänt menlös idag och ska på intervju efter lunch. Pepp pepp!
Jak er tröt hest. Känner mig allmänt menlös idag och ska på intervju efter lunch. Pepp pepp!
Who's AWESOME, YOU ARE!!!!!!!11111
Lycka till. För bövelen:D
jahopp. ska till skolan nu och jag får inte äta på 5h+ till :)
jahopp. ska till skolan nu och jag får inte äta på 5h+ till :)
Tänk inte så CJ, tänk att du får TRÖCKKA mat när du kommer hem*drool*
Who's AWESOME, YOU ARE!!!!!!!11111
Lycka till. För bövelen:D
My lord with the yelling... :MrT:
Varför sätter farbröderna och tanterna fram kex vid varenda jävla fikastund när det inte är nån av bakexperterna som har bakat? *gah!*
My lord with the yelling... :MrT:
Varför sätter farbröderna och tanterna fram kex vid varenda jävla fikastund när det inte är nån av bakexperterna som har bakat? *gah!*
F'låt. Men det sågas så jävligt på arbetsplatsen att jag måste skriva med capslock för att det ska höras;)
Jag lovade att ALDRIG bli som jag är idag igen, men satan vad gött jag mår.
Le Marc (mark, marklyft) som gjorde dig trött...
Hur känner man igen en göteborgare?
På deras ordvitsar*rolleyes*
F'låt. Men det sågas så jävligt på arbetsplatsen att jag måste skriva med capslock för att det ska höras;)
Jag lovade att ALDRIG bli som jag är idag igen, men satan vad gött jag mår.
Du menar att du lovade att aldrig bli kär/förälskad igen? ;)
Du menar att du lovade att aldrig bli kär/förälskad igen? ;)
Typ så. Men igår så sades det så mycket som aldrig sagts förut till mig och fyfan...Nu är jag tamejfan torsk:D
Ah, Götteborg!
Typ så. Men igår så sades det så mycket som aldrig sagts förut till mig och fyfan...Nu är jag tamejfan torsk:D
Haha, grattis!
Seize the moment nu. Slösa inte bort tid på att gå runt med ett dumflin på läpparna!
Haha, grattis!
Seize the moment nu. Slösa inte bort tid på att gå runt med ett dumflin på läpparna!
Näe. Blir extra bra bränsle till träningen och i livet i övrigt*flex*
När kommer du hem, jag saknar dig:(
Näe. Blir extra bra bränsle till träningen och i livet i övrigt*flex*
När kommer du hem, jag saknar dig:(
Vad är det för nån då?:)
Miss u 2, bby.
Lyckades med konsstycket att ha bort och få tillbaka sedelklämman när jag var ute i lördags. Blev inte av med mer än 300 spänn, men spärrade kortet. Tydligen kan det bara skickas till min folkbokföringsadress...
Ahmentråkskitdag! *cry* Helvete!
Ahmentråkskitdag! *cry* Helvete!
Kjam:(
Why teh sad panda?
Kjam:(
Why teh sad panda?
Stupid day in general. Många fel samtidigt, så att säga.
Den här jävla skitdagen kan dra åt helvete och helst dra hela mänskligheten med sig.
Kul att jag själv har varit helfokuserad på att skriva färdigt essän idag men blir motarbetad av nötter. Jag var tvungen att vänta en timme innan jag gick till biblioteket för att ämbetsmannen som skulle stå i cafét försov sig och därför inte dök upp när jag låst upp. När jag väl kom hit (till biblioteket) var boken jag behövde redan utlånad och alla läsplatser upptagna. Till råga på allt så ringde jobbet och frågade om jag kunde jobba inatt så jag avbokade alla åtagande jag har ikväll, två timmar senare ringde de och sa att personen jag skulle täcka för friskskrivit sig så jag kunde inte jobba.
Är jag den enda som inte är totalt inpiskat dum i huvudet idag? *grr*
Den här jävla skitdagen kan dra åt helvete och helst dra hela mänskligheten med sig.
Hear hear.
Stackars Mante. *kissass*
Jag måste nog instämma i gnällkören:
vill inte jobbaaaa *cry* it hurts :(
Härmed utdelas en kollektiv kolo-kjam till alla trötta och sad-panda's i Blablabla
KJAAAAAAAAAAAAAAAM
Jag vill också få en kram! Det verkar som det räckte att man var trött, och jag har lite trötthet :)
Undra vad man ska göra för mat =o
Sjätte dagen utan föreläsning idag då, när fan ska jag få gå till skolan? :D
Träning snart också. Behöver lite inspiration till passet, jelp kolo!
Jag vill också få en kram! Det verkar som det räckte att man var trött, och jag har lite trötthet :)
Om jag var Vunnis så skulle jag göra... eh.. hm... pasta med ostsås och bacon.
Klart du får. manlig kärlek är äkta kärlek*flex*
Sjätte dagen utan föreläsning idag då, när fan ska jag få gå till skolan? :D
Träning snart också. Behöver lite inspiration till passet, jelp kolo!
http://open.spotify.com/track/7uNx9Gglog1FJej3mpDof1
+ koffein = *flex*
Om jag var Vunnis så skulle jag göra... eh.. hm... pasta med ostsås och bacon.
Ostsåsen går bort, tycker inte om ost :em:
Fortsätt spåna! Pasta... Bacon... Vi är bra nära nånting här. Tänk svartpeppar och ägg också :)
Klart du får. manlig kärlek är äkta kärlek*fle x*
Aww *cupid*
HUG! *flex*
+ koffein = *fl ex*
Jobbig länk som inte jag får vara med på :(
Peppar peppar!
+ koffein = *flex*
Länken funkar, men tyvärr koffeinstrejkar jag just nu så det funkar inte. Det får så lov att gå ändå!
Ostsåsen går bort, tycker inte om ost :em:
*screwy*
Länken funkar, men tyvärr koffeinstrejkar jag just nu så det funkar inte. Det får så lov att gå ändå!
Inte om man inte har spotify :>
*screwy*
Men.. FAN! Var snäll! Jag skyller på dåligt arv och miljö... lite gener och uppfostran och dåligt uppväxt också kanske?
Brukar skylla det mesta på dom, funkat bra än så länge, nästan allt har gått åt helvete :)
Damn, konkurrensen om vitsigheterna tätnar. I must use...
http://lolmart.com/wp-content/uploads/2010/09/usetheforce1.jpg
stolpskott
2010-10-18, 11:57
Vunnis: I'm with you brotha! Ost är skit! :D
Vunnis: I'm with you brotha! Ost är skit! :D
Skönt att det finns någon mer som kan tänka sig att inte tycka om ost! Tack!
Alla sitter och är så jävla nöjda och förtjusta när dom får ost, sitter och njuter samtidigt som dom stoppar något som luktar död välmarscherad militärstrumpa i munnen tillsammans med ett torrt kex, WTF?! *spy*
Vanlig smaklös, tråkig ost går bra på toast och pizza. Sen får det vara nog.
Och där är tiden ute, Nodan, alla 38 minuter. Carbonara var ordet vi sökte!
Men.. FAN! Var snäll! Jag skyller på dåligt arv och miljö... lite gener och uppfostran och dåligt uppväxt också kanske?
Brukar skylla det mesta på dom, funkat bra än så länge, nästan allt har gått åt helvete :)
Ska du inte skylla på gud och tomten också? ;)
Världshistoriens snabbaste jobbintervju? 36 minuter. :cool:
Hurgickdethurgickdet?!?!?!
Hurgickdethurgickdet?!?!?!
Vene. :MrT: Typ bra? Jag glömde dock ta med min referenslista imorse. :em: Så nu har vi hastigt snickrat ihop en ny...
Håller tummarna!
Håller tummarna!
:bow: Spanks!
martikainen
2010-10-18, 13:27
Vene. :MrT: Typ bra? Jag glömde dock ta med min referenslista imorse. :em: Så nu har vi hastigt snickrat ihop en ny...
Körde du en krabba? Då är jobbet ditt i så fall, annars ser det tungt ut, hörde att den som var innan hade slagit en jävligt fin sidechest.
Körde du en krabba? Då är jobbet ditt i så fall, annars ser det tungt ut, hörde att den som var innan hade slagit en jävligt fin sidechest.
Jag imponerade framförallt med mitt genomtänkta och balanserade bygge, så krabban blev överflödig. Man vill ju inte skrämma folk liksom. :cool:
Pissdag.
Nu sitter jag och laddar inför disken. Fy fan, vilket berg det är.
Ska du inte skylla på gud och tomten också? ;)
Det kan jag väl inte göra. Tomten är snäll, han hade aldrig gjort någonting för att förstöra för mig och jag tror inte på gud :)
Det kan jag väl inte göra. Tomten är snäll, han hade aldrig gjort någonting för att förstöra för mig och jag tror inte på gud :)
Kan du bevisa det?:MrT:
Kan du bevisa det?:MrT:
Han kommer ju med presenter varenda år! Ingen annan som jag har träffat än så länge är lika snäll som honom.
Varför skulle du tro att tomten är elak?! *cry*
Han kommer ju med presenter varenda år! Ingen annan som jag har träffat än så länge är lika snäll som honom.
Varför skulle du tro att tomten är elak?! *cry*
Min mamma ger mig presenter varje år men inte kallar jag henne tomte för det... :cool:
Jag tror tomten är en bluff!
så nu har jag inte ätit på 16 timmar. Dags för dagens första mål :D
fan va gott det var med hamburgare....
Pissdag.
Nu sitter jag och laddar inför disken. Fy fan, vilket berg det är.
Nu är i alla fall den skiten avklarad.
Jag luktar fan inget vidare, så jag får nog gå och diska kroppen också.
fan va gott det var med hamburgare....
:D Jag kan tänka mig att man uppskattar mat mer när man PF:ar. ;)
Jag har precis druckit eftermiddagsprotte, det smakade osedvanligt mycket blåbär idag, vet inte om det är för att det legat i burk istället för prottepåsen några dagar. Ekligt var det iaf. :MrT:
tommie-92
2010-10-18, 14:41
Bra måndag, fick mitt resultatet på tentan jag skrev i torsdag, 86% rätt och VG till mig, tack!
Bra måndag, fick mitt resultatet på tentan jag skrev i torsdag, 86% rätt och VG till mig, tack!
Good job! :thumbup:
tommie-92
2010-10-18, 14:44
Good job! :thumbup:
Tack wao! Mycket nöjd är jag, särskilt eftersom jag aldrig varit bra på matte! :)
Någon mer än jag som bytt till vinterdäck idag? Var riktigt halt imorse, min bil gled mest :D
Grattis Tommie!
Hade presentation för Engelskan idag. Det gick bra men när jag stod där uppe så insåg jag hur mycket där var som jag borde ha tagit med istället. Blev lite tunnelseende i det här projektet :(
Tack wao! Mycket nöjd är jag, särskilt eftersom jag aldrig varit bra på matte! :)
Någon mer än jag som bytt till vinterdäck idag? Var riktigt halt imorse, min bil gled mest :D
inga vinterdäck här intE :)
inga vinterdäck här intE :)
Inga här heller, pappa muttrade nåt om att det är nyttigt att man kör på sommardäcken ett tag när det blir halt så man anpassar sin körstil. :P Sen så har jag dessutom dubb och det sliter så dant på däcken om det inte är snö/is när man lägger på dem.
jajaaa
dags att åka och klippa sig i håret lite kanske...
Jag har bokat tid om ett tag men vi behöver inte bilen innan dess så det är totalt lugnt vad gäller överraskningssnö eller frosthalka.
Inte än, men jag funderar på att göra det inför långkörningen i helgen. Det ska komma snöblandat natten innan vi åker.
Är det bara jag som blandar ut den flytande tvålen med vatten för att den ska räcka längre? det räcker ju med typ en droppe för att bli ren ändå?
Det är väl inte snålt :D
Är det bara jag som blandar ut den flytande tvålen med vatten för att den ska räcka längre? det räcker ju med typ en droppe för att bli ren ändå?
Jag tar en liten droppe och sedan lite vatten på det.
Om jag inte känner mig lite nojjig, då jävlar är det fyra fulla tryck som gäller :D
Jag tar en liten droppe och sedan lite vatten på det.
Om jag inte känner mig lite nojjig, då jävlar är det fyra fulla tryck som gäller :D
Fem fulla tryck varje gång för min del :em:
Jahapp, dags att runda av den här skitdagen med ett benpass då? Jättekul, verkligen.
Lacenicienta
2010-10-18, 16:05
Jag tror jag har 30-års kris :krampus eller e det PMS? vanlig måndags ångest? FÅ MIG O SKRATTA NÅÅÅÅÅN! *spy*
http://chaan.se/bilder_ej_egna/data/smilies/pillow_fight.gif
Skönt med en veckas ledigt. Planerar att städa och ser t o m fram mot det. Inaktivitetsfrämjande stökigt här nu. Treningu snart efter typ 11 dagars uppehåll.
Nattljus
2010-10-18, 17:30
kattungar är söta *cupid*
Inte snålt, miljövänligt. Dumt att slösa på resurser i onödan.
Jag tar en halv droppe sen 5 liter vatten på det och tvättar händerna.
Funkar kanon!
Min mamma ger mig presenter varje år men inte kallar jag henne tomte för det...
Jag tror tomten är en bluff!
Klart inte tomten kommer till dig när du kallar honom för bluff. Din mamma kanske har märkt att du har varit dum mot tomten och ger dit presenter istället för honom, så du inte ska bli ledsen?
Jahapp, dags att runda av den här skitdagen med ett benpass då? Jättekul, verkligen.
Lycka till, lär ju vara dagens höjdpunkt då om du har haft en skitdag :)
kattungar är söta *cupid*
JA! :D
Jag tror jag behöver en kattunge... dom är fluffiga =o
Haaaaaaay Kolo!
Hej Stoltz!
Äntligen färdig med den förbaskade essän. Det var den sista stora uppgiften på den här kursen. Nu är det bara finskakursen kvar att plugga på i en vecka. Sedan blir det en utflykt till Finland i fyra dagar innan nästa delkurs i ekonomi börjar.
Snart dags för en joggingrunda för att rensa tankarna.
http://hackedirl.files.wordpress.com/2010/10/22x3tcmy.jpg?w=500&h=453
Hai babblers, pitstop hemma efter benpass of dooooom. *flex* Snart gå med sur häst i snöre.
http://hackedirl.files.wordpress.com/2010/10/22x3tcmy.jpg?w=500&h=453
Hai babblers, pitstop hemma efter benpass of dooooom. *flex* Snart gå med sur häst i snöre.
Ska du gå med dig själv i snöre:confused:
Låter mysigt.. fast är det inte lite blåsigt?
http://www.partymakerdiscountmegastore.com/331/products/1/15764-dark-brown-horse.jpg
Mental seger, nu åker vi till gymet och kör beeeeeen! Va gör vi? Nu kör vi!
Ska du gå med dig själv i snöre:confused:
Nej, men hästen måste hållas i snöre, så hon inte typ vägrar följa med. ;)
Mental seger, nu åker vi till gymet och kör beeeeeen! Va gör vi? Nu kör vi!
1-2-3 Fanta och rosé!
Jag älskar tonårsbrudar:naughty:
Vart hittar jag nike+ grejor till mina skor, dem är förberedda men måste ha tag i sensor som går att synka med iphone, allt jag hittar är för ipod nano osv...
Jag älskar tonårsbrudar:naughty:
Små, nätta och lätta?
Jag tar en halv droppe sen 5 liter vatten på det och tvättar händerna.
Funkar kanon!
Jävla massa vattenkonsumtion, nu letar du rätt på ett vettigt kärl att hälla vatten i nästa gång, typ en hink eller icapåse och så sparar du vattnet och tvåldroppen.
Toxic;4647559']Små, nätta och lätta?
You know it brother. Fyfan...*drool*
pizza efter träning under PF är opti. Men jävla va svårt det var att få i sig en liter mjölk också :O
12+ h i skolan :) Satsar på att bräcka det i morn.
shiiit va coolt
http://www.wimp.com/innersavant/
12+ h i skolan :) Satsar på att bräcka det i morn.Tentavecka också? Själv har det bara blivit 2-3 timmar idag. Får sitta uppe hela natten som kompensation *gah!*. Måste sätta bra på den här tentan, då kursföreståndaren delar ut intressanta exjobb som man vill roffa åt sig.
Dagens favorit: människan som tvärnitade på motorvägspåfarten. :smash:
Eddie Vedder
2010-10-18, 20:53
Dagens favorit: människan som tvärnitade på motorvägspåfarten. :smash:
Med tanke på dina berättelser om din egen bilkörning på vägen till Västerås blir mitt svar antingen a) rätt åt dig eller b) erkänn att det var du :D
Med tanke på dina berättelser om din egen bilkörning på vägen till Västerås blir mitt svar antingen a) rätt åt dig eller b) erkänn att det var du :D
*slap*
ooooh, dissen mot wao!
*slap*
Det var inte jag! Det var nån totalt obalanserad person som tvärnitade på påfarten, möjligtvis för att de mötte en lastbil med helljus på, men jag vet verkligen inte.
Jag kör töntförsiktigt i mörkret. :em:
en man gestikulerade mot mig idag för att jag inte släppte över han och hans son på ett övergångsställe. De kan gott stå kvar i 3 sekunder istället för att jag ska stampa på bromsen.
Fuck off man.
Tentavecka också? Själv har det bara blivit 2-3 timmar idag. Får sitta uppe hela natten som kompensation *gah!*. Måste sätta bra på den här tentan, då kursföreståndaren delar ut intressanta exjobb som man vill roffa åt sig.
Japp. Det är nu man får sota för gamla synder, så det är bara att bita ihop. Själv vore jag nöjd med att inte kugga. Stelkroppsdynamik + vår examinator är en giftig kombo.
fiskebulle
2010-10-18, 21:08
2 veckor snart sedan min senaste snusdosa. Hittills har jag rökt ett paket cigg, och snusat i ca. 10 min i torsdags. Helt utan nikotin sedan lördag natt nu.
don't gör it fiskbulle
keep on going on ze nikotin!
fiskebulle
2010-10-18, 21:11
Nae, nu har jag fan gjort det värsta, ingen poäng att sluta nu.
Edit: att sluta med att sluta alltså.
Sluta med slutandet eller sluta sluta med slutandet om att du slutar?
fiskebulle
2010-10-18, 21:13
Sluta med slutandet eller sluta sluta med slutandet om att du slutar?
http://www.bumpybrains.com/images/brainFart.png
du ser, det är för komplicerat.
Gör det du är bra på!
Snrart Halloveen, enda höktiden värt sitt namn på hela året.
http://chaan.se/bilder_ej_egna/data/smilies/freddy.gif
Synkar inte mellan amerikanska och svenska i år :(
Ich binin der USA när det är halloween!
Var ska ru rå? Känner nån? Pluggat heta trendiga fraser?
Yo ceejay, hur går det med pf, komatos nu? ;)
Så, jag trotsade vintermörkret och sprang en mil längs med fyrisån. Klockan slog 00.00 precis samtidigt som jag nådde min vändpunkt. En trasig, övergiven träbro långt bort i Ultuna.:D Roligt och awesome scary. Jag gillar att vara på min vakt och det var jag helt klart när jag sprang längs dåligt upplysta trädalléer långt utanför stan med en aning av dimma i luften. Mysigt.*cupid*
Har jag sagt att jag gillar spatsera på kyrkogårdar mitt i natten också? Jag tror det ligger ett litet förträngt romantisistiskt drag inom mig.
Hej jobbet!
Gomorron Poxeman!
God morgon peeps. Hur kan jag ha undgått att koppla att Bandit sänder webbradio = man kan börja morgonen med rock istället för TV4? *screwy*
*dansar till Mötley* :hbang:
Rivstart sänder ju även på TV10! Men jag föredrar morgonpasset i P3, mer variation på musiken där.
:laugh: :laugh:
Eddie du är bäst!
:laugh: :laugh:
Eddie du är bäst!
*slap* God morgon på dig med. *rolleyes*
*slap* God morgon på dig med. *rolleyes*
God morgon sötnöt, hoppas du haft en fantastisk morgon *stryker medhårs*
God morgon sötnöt, hoppas du haft en fantastisk morgon *stryker medhårs*
*kissass* Hello dear, hur mår din rygg?
Min morgon har väl varit sådär hittills, men jag fick hem nya kläder igår så jag känner mig fin i alla fall. :cool:
Jag har stall imorgon, om du vill samåka.
*kissass* Hello dear, hur mår din rygg?
Min morgon har väl varit sådär hittills, men jag fick hem nya kläder igår så jag känner mig fin i alla fall. :cool:
Jag har stall imorgon, om du vill samåka.
Min rygg mår riktigt kasst. Igår hade jag så jävla ont att jag tryckte i mig så mkt piller jag vågade och gick och la mig - kl 20.30 *screwy*
Jobba funkar inte så bra, men tänkte stå ut tills på torsdag då jag har läkartid.
Vet inte om det blir något stall på ett tag, beror helt enkelt på dagsformen.
Min rygg mår riktigt kasst. Igår hade jag så jävla ont att jag tryckte i mig så mkt piller jag vågade och gick och la mig - kl 20.30 *screwy*
Jobba funkar inte så bra, men tänkte stå ut tills på torsdag då jag har läkartid.
Okidok. Bara att hojta om jag ska motionera odjuret eller mocka eller nåt.
God morgon peeps. Hur kan jag ha undgått att koppla att Bandit sänder webbradio = man kan börja morgonen med rock istället för TV4? *screwy*
*dansar till Mötley* :hbang:
Nu älskar jag dig på riktigt*cupid*
MÖTLEY MORGON:hbang:
Nu älskar jag dig på riktigt*cupid*
Var det bara lögner förut rooz? *cry* Bara lögner?! *cry* *cry*
Nu blir jag irriterad, jobbet ringde om jobb imorgon och jag tog det (var tvungen annars blir jag förbisedd nästs gång). Det irriterande är att det enbart är fem timmar, mellan 12-17. Det känns som om jag har bättre saker för mig än att förstöra hela dagens plugg för fyrahundra spänn. Det blir ju ett par timmar i förberedelser o dyl. det är ju inte direkt smidigt att ta sig dit och tillbaka.
Nu blir jag irriterad, jobbet ringde om jobb imorgon och jag tog det (var tvungen annars blir jag förbisedd nästs gång). Det irriterande är att det enbart är fem timmar, mellan 12-17. Det känns som om jag har bättre saker för mig än att förstöra hela dagens plugg för fyrahundra spänn. Det blir ju ett par timmar i förberedelser o dyl. det är ju inte direkt smidigt att ta sig dit och tillbaka.
Ska väl tilläggas att jag pluggar 200% och jobbar för att jag inte tar studiemedel, det är alltså inget rekreationsjobbande för att få fickpengar jag behöver. Jag behöver egentligen långa pass om jag ska offra dagarna på jobb.
Ska väl tilläggas att jag pluggar 200% och jobbar för att jag inte tar studiemedel, det är alltså inget rekreationsjobbande för att få fickpengar jag behöver. Jag behöver egentligen långa pass om jag ska offra dagarna på jobb.
Det är ju tyvärr den bittra sanningen när man är timmis. Även om du kan förklara din situation från din chef så är det ju egentligen inte något de kan göra. Och fem timmar är bättre än inga alls, osv.
I've lost all the happy, please give some?
Har jag sagt att jag gillar spatsera på kyrkogårdar mitt i natten också? Jag tror det ligger ett litet förträngt romantisistiskt drag inom mig.
Oh, är det romantik det där? Jag är också förtjust i kyrkogårdar av någon konstig anledning... Trodde jag var störd innan men där har vi det - jag är romantisk! :D
*kramar Nodans rygg så den blir glad igen*
Edit; The happy is once more!
Var det bara lögner förut rooz? *cry* Bara lögner?! *cry* *cry*
Men..men...Så många inviter men aldrig ett svar*cry*
Men bara för dig
SPUJIbXN0WY
Oh, är det romantik det där? Jag är också förtjust i kyrkogårdar av någon konstig anledning... Trodde jag var störd innan men där har vi det - jag är romantisk! :D
http://sv.wikipedia.org/wiki/Romantiken ;) Även fast de hänger ihop lite grann, Storm und drang osv.
Det är ju tyvärr den bittra sanningen när man är timmis. Även om du kan förklara din situation från din chef så är det ju egentligen inte något de kan göra. Och fem timmar är bättre än inga alls, osv.
Nästa termin tar jag studiemedel, det kommer bli sköööööönt. Nästa sommar planerar jag att jobba så pass mycket att jag slipper jobba så mycket på höstterminen då jag inte tar studiemedel.
Krånglig mening yao.
Ohnej! Du är också en såndär utbildad tok?! *gah!*
Fy babblan för litteraturhistoria och allt som är i närheten och möjligtvis kan ha med den att göra! Jag tycker att vi sammanfattar det hela med att vi är romantiska, så vi har någonting att skryta med. Jag hade inte det innan :(
Nu ska jag kila och träna axlar så jag inte ser ut som en liiiten, liiiten flicka längre, hejsvejs sålänge :)
Ohnej! Du är också en såndär utbildad tok?! *
Fy babblan för litteraturhistoria och allt som är i närheten och möjligtvis kan ha med den att göra! Jag tycker att vi sammanfattar det hela med att vi är romantiska, så vi har någonting att skryta med. Jag hade inte det innan :(
Nu ska jag kila och träna axlar så jag inte ser ut som en liiiten, liiiten flicka längre, hejsvejs sålänge :)
Jag håller delvis med dig när det gäller litteraturhistoria men beteckningarna har satt sig i huvudet sedan gymnasiet.*gah!*
Jadå, klart vi är romantiska. :) Jag kan vara väldigt romantisk när jag sätter den sidan till.
Bra idé, överkroppspass here I come!
Edit: Ehh, stryk den där delen om liten flicka i mitt fall.*flex*
I've lost all the happy, please give some?
Auwww, poor baby! *cupid**flex* (dvs kram, på kolospråk. För det behövs ingen kramsmiley, för riktiga män kramas inte. Så är det.)
Men..men...Så många inviter men aldrig ett svar*cry*
Men bara för dig
[yt]SPUJIbXN0WY[yt]
Jag kan inte lyssna just nu men vill for the record meddela att Boublé är en smörsopp.
Nästa termin tar jag studiemedel, det kommer bli sköööööönt. Nästa sommar planerar jag att jobba så pass mycket att jag slipper jobba så mycket på höstterminen då jag inte tar studiemedel.
Krånglig mening yao.
Det är faktiskt värt att kunna lägga tid på studierna, utan pengaångesten...
Auwww, poor baby! *cupid**flex* (dvs kram, på kolospråk. För det behövs ingen kramsmiley, för riktiga män kramas inte. Så är det.)
Jag kan inte lyssna just nu men vill for the record meddela att Boublé är en smörsopp.
Det är faktiskt värt att kunna lägga tid på studierna, utan pengaångesten...
Yes, thou speaketh the truth!
Men det har varit en nyttig termin för mig. Jag hade slackat i skolan nästan ett år då jag enbart tog 15p per termin så jag behövde en termin som riktigt ruskade om mig för att inse hur jobbigt det är att plugga och jobba, studiedisciplin samt att man inte ska slösa med studiemedel i onödan.
Nattljus
2010-10-19, 10:16
morrn babbla. värst vad ni var vakna tidigt allihop idag :em:
Nu är jag trött på nålar och plåster...
Blodgivning igår och hälsoundersökning med dubbla blodprov idag. Ser ju ut som en knarkare i armvecket!
How to weird your students out: se till att veta vad de heter trots att de knappt sett dig förut.:devil:
Tur att det ösregnar och är grått så man inte känner att man slösar bort dagen med att sitta inne... *rolleyes*
fan va sugigt att vädret suger när jag ska åka på en intervju om longdrivingen :S
Tur att det ösregnar och är grått så man inte känner att man slösar bort dagen med att sitta inne... *rolleyes*
Va f-n har hänt med dig som tänker så jefla positivt? :MrT:
Va f-n har hänt med dig som tänker så jefla positivt? :MrT:
Kan ha varit ett visst mått av sarkasm där... Kanske...:MrT:
prOtotype
2010-10-19, 12:21
Aaawh, världen behöver mer positiva människor...
Puh! Blev lite orolig där ett tag.. :D
Bra idé, överkroppspass here I come!
Edit: Ehh, stryk den där delen om liten flicka i mitt fall.*flex*
Blev du nå' stark? I sure didn't, fortfarande litenflickasyndrom :(
How to weird your students out: se till att veta vad de heter trots att de knappt sett dig förut.:devil:
Är fröken fröken? =O
Hej Nodan! :D
Aaawh, världen behöver mer positiva människor...
Då får världen leta vidare. :devil:
Puh! Blev lite orolig där ett tag.. :D
Ingen fara på taket! ;)
Är fröken fröken? =O
Nej, fröken är utbildningsadministratör/sekreterare.
Hej Nodan! :D
Hej Vunnis!
Nej, tant är utbildningsadministratör/sekreterare.
Jag såg att du skrivit fel så ändrade :)
Nej, fröken är sexig sekreterarbrutta.
Hej Vunnis!
Vad leker Novdan idag?
*cry*
Mycket bättre :D
Vad leker Nodan idag?
Nodan sitter i sin sad box och leker med värktabletter.
Stupid sad box! :( Du får be om mera knark på torsdag!
*cry*
Mycket bättre :D
Seså. Inte gråta! *flex*
Du får leka hårdare och mumsa mera så du kan gå ur lådan :)
Ni verkar ha många sånnadäringa lådor på östkusten, kanske lika bra att man inte flyttar dit? Man kan ju ramla ner i en ännu större än den jag redan har Oo
Stupid sad box! :( Du får be om mera knark på torsdag!
Fast jag käkar redan maxdoser men det funkar ju inte *mini
Du får leka hårdare och mumsa mera så du kan gå ur lådan :)
Ni verkar ha många sånnadäringa lådor på östkusten, kanske lika bra att man inte flyttar dit? Man kan ju ramla ner i en ännu större än den jag redan har Oo
Men det funkar ju inte med mera, blir bara alldeles luddig i skallen av för mycket.
Eller så får du flytta hit och dra upp oss ur lådorna?
Var med i en olycka idag. Tidigt i morse när vi (jag satt i passagerarsätet) nästan hade korsat en helt folktom korsning så smäller det till i baken på lastbilen. Jag satt och halvsov men vaknar om "smällen" och att föraren säger "vad fan gör han?!" och är därefter tyst. I och med smällen förmodar jag att det är en bil som har touchat lastbilen i en sådär 10-20 km/h. Men när jag kollar i bakspeglarna så ser jag ingen bil alls och undrar då vad det är för dum jävel som smiter då det med största sannolikhet är 10 ggr mer skador på hans bil än vår lastbil. Frågar föraren vad som hände ett antal gånger men får inget svar alls från honom. Jag är fortfarande smått yrvaken så tar en sådär 10-20 sekunder innan jag går ur bilen. Väl ute ser jag en kille/man ligga på marken, orörlig och utan hjälm, med en moped/minimoto bredvid sig. Hans vänner, som tydligen följde efter i en bil en bit bak stannar och springer fram till honom samt ringer ambulans. Jag känner mig allmänt förvirrad då jag var 100% på att det var en bil i.o.m. att smällen kändes lite i lastbilen, men det var tydligen en kille på moped/minimoto. Efter en sådär 2-3 min kommer polisen, tätt följt av brandkåren och därefter ambulans. Vet inte hur det har gått med honom, men han var rejält tilltyglad i huvudet och svarade inte på tilltal men andades.
Efteråt blev jag lite "glad", hur fan man nu kan bli glad i en sådan här situation, över att jag kom ihåg en hel del av sjukvårdutbildningen i lumpen som bland annat innefattade åtgärder vid trafikolycka samt LABCDE. Nu var hans vänner inte helt väck så mycket av detta föll naturligt på plats tack vare dom och det enda jag faktiska jag gjorde vad att kontrollera hur pass mycket han blödde i huvudet samt la min ragnjacka över honom och satte på min mössa för att undvika nedkylning så gott det gick. Även om det inte var vårt fel (han hade inget ljus på, ingen hjälm och hade tydligen druckit) så är det en enorm tröst att man inte stod där helt tafatt utan visste vad som skulle göras om det behövdes.
*mini Annat knark då kanske? Eller så bara en rejäl :smash: i skallen. Fast är du medvetslös är det onekligen svårt att jobba...
Men det funkar ju inte med mera, blir bara alldeles luddig i skallen av för mycket.
Har du aldrig tittat på House?! More is better.
Eller så får du flytta hit och dra upp oss ur lådorna?
Jag är för svag med min lilla flickiga fysik ;)
Fast jag kanske kan prova! Vi får se om jag kommer dit först :)
Var med i en olycka idag. Tidigt i morse när vi (jag satt i passagerarsätet) nästan hade korsat en helt folktom korsning så smäller det till i baken på lastbilen. Jag satt och halvsov men vaknar om "smällen" och att föraren säger "vad fan gör han?!" och är därefter tyst. I och med smällen förmodar jag att det är en bil som har touchat lastbilen i en sådär 10-20 km/h. Men när jag kollar i bakspeglarna så ser jag ingen bil alls och undrar då vad det är för dum jävel som smiter då det med största sannolikhet är 10 ggr mer skador på hans bil än vår lastbil. Frågar föraren vad som hände ett antal gånger men får inget svar alls från honom. Jag är fortfarande smått yrvaken så tar en sådär 10-20 sekunder innan jag går ur bilen. Väl ute ser jag en kille/man ligga på marken, orörlig och utan hjälm, med en moped/minimoto bredvid sig. Hans vänner, som tydligen följde efter i en bil en bit bak stannar och springer fram till honom samt ringer ambulans. Jag känner mig allmänt förvirrad då jag var 100% på att det var en bil i.o.m. att smällen kändes lite i lastbilen, men det var tydligen en kille på moped/minimoto. Efter en sådär 2-3 min kommer polisen, tätt följt av brandkåren och därefter ambulans. Vet inte hur det har gått med honom, men han var rejält tilltyglad i huvudet och svarade inte på tilltal men andades.
Efteråt blev jag lite "glad", hur fan man nu kan bli glad i en sådan här situation, över att jag kom ihåg en hel del av sjukvårdutbildningen i lumpen som bland annat innefattade åtgärder vid trafikolycka samt LABCDE. Nu var hans vänner inte helt väck så mycket av detta föll naturligt på plats tack vare dom och det enda jag faktiska jag gjorde vad att kontrollera hur pass mycket han blödde i huvudet samt la min ragnjacka över honom och satte på min mössa för att undvika nedkylning så gott det gick. Även om det inte var vårt fel (han hade inget ljus på, ingen hjälm och hade tydligen druckit) så är det en enorm tröst att man inte stod där helt tafatt utan visste vad som skulle göras om det behövdes.
Inte dricka och åka moped på tisdag morgon då alltså.
*mini Annat knark då kanske? Eller så bara en rejäl :smash: i skallen. Fast är du medvetslös är det onekligen svårt att jobba...
Grogg!
Jag är för svag med min lilla flickiga fysik ;)
Fast jag kanske kan prova! Vi får se om jag kommer dit först :)
Jag tänkte mer dra upp mentalt liksom :)
Jag tänkte mer dra upp mentalt liksom :)
AHA! Så du menar att det inte finns någon riktig låda? ; )
Jag är nog inte så festlig som du tror :D
Uh... I form med Anna Anka i kväll, fy fan i helvete vad jag hatar den människan, men nu - Jims värld! Han är glad :D BRB
Glömde jag påpeka att jag är en bitter och hatisk människa?
Varför kan jag inte göra en hyperlänk till min journal i min signatur?!
Varför kan jag inte göra en hyperlänk till min journal i min signatur?!
Får den kanske inte plats?
Fast det tror jag nog den gör, när man tittar på din signatur. Kopiera länken till journalen, tryck på ikonen med en jordglob/infinity-symbol. Klistra in länken. Klart!
Får den kanske inte plats?
Fast det tror jag nog den gör, när man tittar på din signatur. Kopiera länken till journalen, tryck på ikonen med en jordglob/infinity-symbol. Klistra in länken. Klart!
Det ger ju mig bara en länk :/ jag vill ha en hyperlänk, som du har
Det ger ju mig bara en länk :/ jag vill ha en hyperlänk, som du har
Då skriver du tex "journalen (http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=92244)", markerar ordet, och trycker sedan på länk-ikonen och klistrar in långa länken i fönstret.
Sådär, hyperlänkat enligt ovan. Bara att citera och klippa och klistra. ;)
Kontoret tappade kontakten med omvärlden i en timme, när internet gick ner. Läskigt hur handikappad man blir, inga databaser, program eller kontaktfunktioner gick att använda.
(Så jag var tvungen att prata med mina kollegor istället ör att skypa)
Nitrometan
2010-10-19, 13:41
(Så jag var tvungen att prata med mina kollegor istället ör att skypa)
Var det obehagligt?
Var det obehagligt?
Nja, det kändes ändå naturligt på något konstigt sätt :D
Då skriver du tex "journalen (http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=92244)", markerar ordet, och trycker sedan på länk-ikonen och klistrar in långa länken i fönstret.
Sådär, hyperlänkat enligt ovan. Bara att citera och klippa och klistra. ;)
hmm, fuck, tack för hjälpen, nu får jag skämmas lite
hmm, fuck, tack för hjälpen, nu får jag skämmas lite
Det är bara nyttigt att skämmas ibland.;)
Poxe: stört obehagligt att prata med sina kollegor, jag mailar med mina.
Var det obehagligt?
http://www.telehomo.se/telehomo.jpg
Vad tusan ska jag göra idag... no pepp to plugg iaf.
Vad tusan ska jag göra idag... no pepp to plugg iaf.
Kolla på film?
Det är i alla fall vad jag skulle ha gjort om jag inte jobbade.
*skojig bild jag alltid skrattar högt åt*
Kikar du bara in i babblatråden för att leta tillfällen att slänga upp den? ;)
vegas baby
Vilda västern. Ta med ett gäng spaderäss.
-xxh492o2aM
Sådärja, en intervju till tidningen klar då!
Sådärja, en intervju till tidningen klar då!
Måst gief länk när den kommer ut!
Måst gief länk när den kommer ut!
inga problem :thumbup:
Ingen aning om när det skall tryckas dock
Ni har tagit kort till passerkorten till skolan? Isåfall så är det bara för läraren att plugga in dem, ifall ni inte avviker för mycket från korten. Tjejer kan göra det ganska rejält ibland iom med frisyr och dylikt...
fiskebulle
2010-10-19, 17:22
Ännu en dag utan snus. Drömde om snus när jag tog en tupplur tidigare... Vaknade med ett sådant sug att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Funderar på att köpa en dosa onico... Det känns dock som det kommer göra saken värre.
Kolla på film?
Det är i alla fall vad jag skulle ha gjort om jag inte jobbade.
Tja om du kommer över som sällskap så sure.
Tja om du kommer över som sällskap så sure.
Bah! Jag lär vara det absolut tråkigaste sällskapet just nu.
Bah! Jag lär vara det absolut tråkigaste sällskapet just nu.
Det kan vi slå vad om. Jag känner mig sjukt tråkig och asocial idag.
Kan ni sluta deppa era jävlar?
Jag har skitdålig lön, bor hemma, ser ut som en säl och måste ställa mig och laga mat till e heldag på jobbet imorgon.
Tycker Blablabla ppl'z deppar för mkt*mini
Jag har skitdålig lön, bor hemma, ser ut som en säl och måste ställa mig och laga mat till e heldag på jobbet imorgon.
Oki förlåt. Ska vara tyst.
Kan relatera. Imorse gick mitt skosnöre av.
HA! Du har i alla fall ett vettigt jobb låter det som, i september jobbade jag 3 timmar. ;)
Bor hemma, yeah.
Säl... uh.. jämförde mina axlar med en liiiiten liiiiten flickas förut - kanske lika där? Fet är jag nog också iofs :(
babblatråden är jättebra att deppa i, det slipper bli jättemånga trådar då :)
Kan relatera. Imorse gick mitt skosnöre av.
Det är sjukt irriterande. true story bo*grr*
HA! Du har i alla fall ett vettigt jobb låter det som, i september jobbade jag 3 timmar. ;)
Bor hemma, yeah.
Säl... uh.. jämförde mina axlar med en liiiiten liiiiten flickas förut - kanske lika där? Fet är jag nog också iofs :(
babblatråden är jättebra att deppa i, det slipper bli jättemånga trådar då :)
Sant.
Sluta deppa, se det positiva och kämpa er igenom motgångarna. Courage wolf style*flex*
Haha, dom skulle få stänga babbla om jag skulle börja deppa här
Sluta deppa, se det positiva och kämpa er igenom motgångarna. Courage wolf style*flex*
Samhället är uppbyggt helt fel för att courage wolf ska funka. Det behövs en stor skopa anarki för att han ska få vara med :(
Haha, dom skulle få stänga babbla om jag skulle börja deppa här
Näe för fasiken, deppa på bara, det är det vi gör bäst här! Deppar och gnäller. Vi dricker kaffe, postar musik och är glada ibland också, fast majoriteten av poster är nog depp och gnäll :)
Samhället är uppbyggt helt fel för att courage wolf ska funka. Det behövs en stor skopa anarki för att han ska få vara med :(
:)
FUCK THEM, vem fan bryr sig? Så jävla mkt haters och bitterfittor som sitter fast i sina rutiner och uppnår nada.
Alla borde vara mer courage wolf. Även jag.
yay, jag kan knäböja utan att min rygg dör nu.
Rooz, nu kommer du bli glad. ;)
tommie-92
2010-10-19, 19:34
Vill ha helg.
Rooz, nu kommer du bli glad. ;)
*cupid*
jag skickar en 7.2'a mariestad på posten!
*cupid*
jag skickar en 7.2'a mariestad på posten!
:cheers:
För deppar folket på kolo:
http://i480.photobucket.com/albums/rr163/NinjaShade_04/CourageWolf.jpg
Jag vill ha en:
Day has to few hours?
Armbar God ´til he creates more hours
Courage Wolf. Känner att jag behöver en sådan.
"The Doors" på tv4 film nu!
"God" vem är det och varför motarbetar denne mig? Vad har jag gjort denne för ont?
Usch måste till affärn snart. Palla ställa sig upp och klä på sig.
Inget slår att dra till affären, krypandes och naken!
Tränade inte du idag?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.