Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Nattljus
2011-01-03, 00:36
g'natt.
själv har jag glömt att gå och lägga mig (igen) så jag stannar nog uppe tills det är dags att dela ut tidningar *rolleyes*
Ja, sådana kurser är ganska tråkiga. Speciellt Java som är nog det språket jag hatar mest. "Enterprise-programmering med Java" får en att börja hata programmering, verkligen. C# är lite bättre som språk men sitter man med någon "enterprise"-app skriven i webforms så är det så fruktansvärt tråkigt.
Jo, nu har jag faktiskt skummat igenom nästan hela boken. Hatar som sagt ämnet men hatar tanken på att åka därifrån underkänd mera.
http://iamhilarious.com/wp-content/uploads/2010/05/fu-flowers.jpg
ante_hedis
2011-01-03, 06:36
Gomorron alla koloiter! :)
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
God morgon Poxeman, work soon? Ska snart lägga mig.
God morgon Poxeman, work soon? Ska snart lägga mig.
Redan här. :Virro
Gonatt!
Herreguuuud så trött jag är, skulle vilja lägga mig under skrivbordet och sova en stund.
Herreguuuud så trött jag är, skulle vilja lägga mig under skrivbordet och sova en stund.
Samma här. Jag gick upp fem i sju och gjorde en heroisk insats och hann med min vanliga buss.
tntballe
2011-01-03, 08:17
Får man följa med? Är så trött att det gör ont.
Jag har sovit typ 3H inatt, lade mig kl.21.20...
Jag lär mig aldrig..Hade precis glömt hur det var, och så sket det sig...
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Får man följa med? Är så trött att det gör ont.
Javisst, det är väldigt trångt men finns det hjärterum så finns det stjärterum :)
Jag har sovit typ 3H inatt, lade mig kl.21.20...
Jag lär mig aldrig..Hade precis glömt hur det var, och så sket det sig...
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Did we do a stupid, young man?
Did we do a stupid, young man?
Ja....Om vi gjorde:(. Så jävla korkat, oansvarigt och dumt gjort...
msn?
tntballe
2011-01-03, 08:40
Javisst, det är väldigt trångt men finns det hjärterum så finns det stjärterum :)
*klämmer in stjärten*
Goood mååååårining allihopa!!
Ställde mig utanför lokala coop när jag gick hem från jobbet när de skulle uppna, visst var det nåt jag skulle köpa? (JAAA, ägg ffs!!) :confused:
När de öppnade hade jag fortfarande inte kommit på - är det nåt viktigt hade jag väl kommit ihåg det.. (MEEN FFS ÄGG!!!)
Då berättar hon som öppnar att de satt ner lite kött (de vet att jag är köttoman, svårt att dölja) och jag går in, passerar ÄGG-hyllan, och fröjdas åt allt KÖTT.. *drool* Seriöst, vacuumförpackat fint ekonötkött som går ut den 5e - för 30 kr/kg??? Fyllde korgen (ja, jag köpte allt, vaffan! Har ju frys).
Men tror ni jag kom ihåg äggen? Fast det kvittar, när man kan käka oxfilé till frukost.. seriöst, galet billiga döda djur me lööööv! *cupid* *drool*
Lellan, vill du gifta dig med mig*cupid*
Lellan, vill du gifta dig med mig*cupid*
Köttet som brudgåva? :D U WISH, jag ska kötta allt själv! *flex* (fast nu får jag lite dåligt samvete, kanske borde ha köttfest..?).
Får mig att tänka på när sonens farmor såg mig handla hem 4 kg nötkött när de reade ut för 19.90 kr/kg. "Men kommer ni verkligen göra slut på det där?"
Eh... ja?! :D Hell yeah!
4kg, fryser man det är det ju inget alls:confused:
Kan någon ge mig en drog? En jävligt bra en, tack...
4kg, fryser man det är det ju inget alls:confused:
Kan någon ge mig en drog? En jävligt bra en, tack...
Men precis! Hade inte frysen varit knökis hade jag ju gott loss, nu fick jag ta det piano...
Bra drog? Hm. Jag är allmänt high on "life" äntligen, testat den? Körde "förkylning" ett tag, men den var för mkt downer för min smak..
Vad behöver du fly från/till?
Jobbar du rooz?
isf kommer ja förbi =)
Jobbar du rooz?
isf kommer ja förbi =)
JA TACK*cupid*
JA TACK*cupid*
blir runt 1 :)
blir runt 1 :)
Jag slutar 1, och måste hurry back home tyvärr:( Men hinner du innan så är du mer än välkommen. Saknat dig som sjuttsingen*cupid*
Lellan, jag tror jag överdoserade på livet.
Lellan, jag tror jag överdoserade på livet.
Då får du gå å dö lite då.
Hm. Fick en stor lust att powernappa. Det lockar mer än att diska. Hm.. *jorgen*
Då får du gå å dö lite då.
Hm. Fick en stor lust att powernappa. Det lockar mer än att diska. Hm.. *jorgen*
Powernap> Diska. Diska kan du göra när du blivit pigg!
Fast....Diska först, och förtjäna dig en härlig 50min powernap..
Omg kaffe, jag dör snart.
Powernap> Diska. Diska kan du göra när du blivit pigg!
Fast....Diska först, och förtjäna dig en härlig 50min powernap..
Du fick mig att tänka om, mycket bättre ju! Annars kommer jag bara snooza mig huvudvärk och mardrömmar om disken väntar.. TACK. På riktigt!
*serverar kaffe till O_wao först*
Kolo, platsen för alla dina livsviktiga beslut:thumbup:
Kaffe..Hmm..Mja...Mjeh..Näe..
Kom just på att jag glömt äta frukost:smash:
Någon måste ha tagit min hjärna under natten, är mer förvirrad än vanligt idag.
Morrn. Jag vill sova mer men kan inte somna om =(
Du fick mig att tänka om, mycket bättre ju! Annars kommer jag bara snooza mig huvudvärk och mardrömmar om disken väntar.. TACK. På riktigt!
*serverar kaffe till O_wao först*
Vilken hemmafru du är alltså! Diskar, på hugget efter kött med nedsatt pris, gör kaffe. Sick, what's next?
Vilken hemmafru du är alltså! Diskar, på hugget efter kött med nedsatt pris, gör kaffe. Sick, what's next?
Nja, det var väl typ allt, men rätt bra va? :naughty:
Madame kan göra grytlappar också, hon vinner, men jag kan.. ööh... vissla!? :P
Kom just på att jag glömt äta frukost:smash:
Någon måste ha tagit min hjärna under natten, är mer förvirrad än vanligt idag.
Någon kopplade hur min, lämnade bara kvar basic stuffs som kolo, stå, andas, gå och sånt;)
Morrn. Jag vill sova mer men kan inte somna om =(
Jag har knappt sovit alls. Men lika glad för det är jag med gladast är nog.....Ähm..ehh..Räven:confused:
Glögg-chili och silikonpattar också! Du är fulländad! :D
Vissla>grytlappar! <3
Jag har knappt sovit alls. Men lika glad för det är jag med gladast är nog.....Ähm..ehh..Räven:confused:
Jag skiter väl i räven >.< Jag vill vara färdigsovad själv. Rövräv =/
http://1.bp.blogspot.com/_ggf4F7VXEI8/THczWMUPlhI/AAAAAAAAAaY/90IAsh7KRH4/s400/08_28_small_freaking_awesome_kit_allen.jpg
Jag tycker ni glömmer det viktigaste...Lellan är SJUKT SCHNYGG*drool*
Vunnis, fan vad grinig du blev då:confused:
Mmm. Kaffe var gott! Nu ska jag få upp arbetstempot igen bara.
Vunnis, fan vad grinig du blev då:confused:
Fast det vet ju både hon och alla andra redan om *rolleyes*
JA! Jag får ju inte sova. och rävjäveln är den enda som är nöjd. =/
Mmm. Kaffe var gott! Nu ska jag få upp arbetstempot igen bara.
arbetstempo - viloläge!
Får får du allt Vunnistunnis*kissass* men nu när du inte kan, så häng i blablabla ist:naughty:
arbetstempo - viloläge!
Nejje. Jag måste vara produktiv de få dagar man jobbar denna vecka!
Glömde att skriva det... men Babbla-tråden är sjukt bra! Riktigt kul att läsa även om jag inte orkar skriva varje gång jag är inne.
Keep it up!
Där har vi nog anledningen till att våra hjärnor inte riktigt funkar. Jag har inte heller sovit så många timmar i natt.
+ 1
En riktigt Pang-brud.
Där har vi nog anledningen till att våra hjärnor inte riktigt funkar. Jag har inte heller sovit så många timmar i natt.
+ 1
En riktigt Pang-brud.
Lellan, en tuff MILF i lyxförpacknig förpackning?
Jag lovar kolo. Jag ska sova mina 9H i natt. Nya lakan ställer till det:confused:
I has had kaffe, I feel better.
Jag ska sova mina 9H i natt. Nya lakan ställer till det:confused:
Är det verkligen lakanen som är problemet? :P
Är det verkligen lakanen som är problemet? :P
Ja....
(Och det som rummlar runt mellan dessa)
Du gnäller för att du får ligga?
+1!*screwy**grr27*
JA!!!!11
Det är konstigt. När man väl har det man aldrig haft, så vill man inte ha det*screwy*
+1!*screwy**grr27*
Man har inte roligare än vad man gör sig!
Det var så alltså?
Staaaaackars Rooz! Himlans vad vi sympatiserar med dig!
Nej >.<
tntballe
2011-01-03, 10:08
JA!!!!11
Det är konstigt. När man väl har det man aldrig haft, så vill man inte ha det*screwy*
Man har inte roligare än vad man gör sig!
:banned*slap*
+1!*screwy**grr27*
+1!!!!!!!!!!!!11111!!! *screwy*
Ang schnygg så är det isf bara på teh internetz, sry to disappoint, men det känns lite sådär med den falska marknadsföringen.. Men absolut, jag är bäst i test, internetschnygg @kolo, och good houswife, of course! :D Menade inte att jantelaga, bara att det kan bli lätt löjligt med the milf myt.
(fick förresten ta en paus i diskandet, av konstig anledning: inatt så la jag mig med översträckta knän på jobbets för korta soffa innan jag skulle lägga mig i sängen och tänkte "tänk va ont om jag skulle somna så här, lol" men glömde att jag somnar plättlätt och somnade så och nu är mina ben rätt fucked).
Tur att nån del av mig är det iaf dock. (shit.. dååålig.. sry!)
Det var så alltså?
Staaaaackars Rooz! Himlans vad vi sympatiserar med dig!
Nej >.<
TACK*kissass*
:banned*slap*
Meh..men..men
Utan kolo hade jag inte fått ligga från början. Ni har gett så mycket*cupid*
Utan kolo hade jag inte fått ligga från början. Ni har gett så mycket*cupid*
Mhm. Paybacktime? *popcorn*
Det är vi som borde få ligga egentligen! HELA KOLO! Inte otacksamma rooz som bara blir upprörd dagen efter >.<
Ska han ligga med oss alla nu då? Oo
Det är vi som borde få ligga egentligen! HELA KOLO! Inte otacksamma rooz som bara blir upprörd dagen efter >.<
Bryr mig inte så mkt om HUR han fixar det, bara han gört. Tack på förhand!
PS: En sann koloit är nöjd även dagen efter. *pikar roozen*
Jag surfar plädar på Ikea, lite tråkigt på jobbet? Maybe yes. *rolleyes*
Jag har gett en del tillbaka. Men om det är någon i nöd så tvekar jag inte att bistå med vad jag kan:)
Får jag ligga med lellan, Nina L, Madame så kan jag ta en runda med dig med bubben:D
Bryr mig inte så mkt om HUR han fixar det, bara han gört. Tack på förhand!
PS: En sann koloit är nöjd även dagen efter. *pikar roozen*
Hahaha. Jag är nöjd, typ...Hon var ju snygg och hade talang:rolleyes:
Jag har gett en del tillbaka. Men om det är någon i nöd så tvekar jag inte att bistå med vad jag kan:)
Får jag ligga med lellan, Nina L, Madame så kan jag ta en runda med dig med bubben:D
Hahaha. Jag är nöjd, typ...Hon var ju snygg och hade talang:rolleyes:
Om dealen måste innehålla Nina så har hon ju en pojkvän i vägen, men han kanske får en runda han med? :D Sen har jag och Madame babblat om att gå All in vad gäller att bli nunnor - det man inte vet har man inte ont av, typ - bättre att slippa ligga o sen bli bitter. Vi får väl stämma av och återkomma antar jag.
Snygg o talangfull, ja men då så - GRATTIS! :D
Jag har bestämt mig för att köpa en ribb botten säng och skumgummimadrass, jag sover så otroligt kasst på vanliga fjädersängar.
vars hittar jag en billig sådan? ikea? rusta?
Om dealen måste innehålla Nina så har hon ju en pojkvän i vägen, men han kanske får en runda han med? Sen har jag och Madame babblat om att gå All in vad gäller att bli nunnor - det man inte vet har man inte ont av, typ - bättre att slippa ligga o sen bli bitter. Vi får väl stämma av och återkomma antar jag.
Snygg o talangfull, ja men då så - GRATTIS!
Okej, vi exkluderar nina då. Vi exkluderar hela skiten. Jag får fortsätta dreggla över journal-bilder:D
Hm, Hur får man folk att prata om jobbiga grejor? Många vågar inte släppa spärrarna som krävs, är det ett trust issue?
Jag har bestämt mig för att köpa en ribb botten säng och skumgummimadrass, jag sover så otroligt kasst på vanliga fjädersängar.
Kanske det, eller Sova?
Hm, Hur får man folk att prata om jobbiga grejor? Många vågar inte släppa spärrarna som krävs, är det ett trust issue?
Det måste nog komma från personen själv, att h*n känner att h*n vill prata med just dig om det.
Jysk skulle jag tro.
Jysk skulle jag tro.
Precis vad jag tänkte på men inte kom på.
FAAAAAAAAAAAAAAN, Jävla helvete också. FAAAAAAN
Är väl så det är. Lätt avis på alla som verkar vara så glada hela tiden. Längtar tillbaka till när mna var barn. Inga bekymmer, lek och skoj, allt gjorde en glad. Sen blev man vuxen och färgen försvann. Nu går vardagen mer ut på att överleva.
Skyller på norrlänskt blod.
This. Varenda eviga dag längtar jag tillbaka till barndomen och dess lättillgängliga känslospel. När jag blev "vuxen" dog den biten och har inte vaknat upp sen dess, och jag blir djupt sorgsen när jag tänker på hur meningslöst, blekt och blasé allting ter sig jämfört med hur det sprakade, gnistrade och levde om i barnversionen av min hjärna.
Inget överraskar mig längre, inget är nytt och allting är befläckat med någon smutsig sörja som inte går att tvätta bort.
Det känns som att jag är förstörd och förbrukad, och jag känner knappt någonting för något längre. Om jag ska närma mig något som ens påminner om den tidens känsloyttringar, får jag ta till hjälpmedel.
Jag mår egentligen inte dåligt, jag mår snarare inte alls. Som om någonting i huvudet dog när jag slutade vara barn.
Pannkakor! Dagens mål är avklarat :) Fint. Men vad ska man nu hitta på? =o
This. Varenda eviga dag längtar jag tillbaka till barndomen och dess lättillgängliga känslospel. När jag blev "vuxen" dog den biten och har inte vaknat upp sen dess, och jag blir djupt sorgsen när jag tänker på hur meningslöst, blekt och blasé allting ter sig jämfört med hur det sprakade, gnistrade och levde om i barnversionen av min hjärna.
Inget överraskar mig längre, inget är nytt och allting är befläckat med någon smutsig sörja som inte går att tvätta bort.
Det känns som att jag är förstörd och förbrukad, och jag känner knappt någonting för något längre. Om jag ska närma mig något som ens påminner om den tidens känsloyttringar, får jag ta till hjälpmedel.
Jag mår egentligen inte dåligt, jag mår snarare inte alls. Som om någonting i huvudet dog när jag slutade vara barn.
Tråkigt att höra. Det kanske är bra att kontakta läkare, för att kolla att alla värden är bra och så?
Mitt liv har varit tvärt om. Känns som att jag föddes allvarlig. Ett vemod i blicken på barndomsbilder, jag fattade inte nåt av umgänget med andra barn, ville helst vara ensam. Fattade särskilt inte poängen med lek och idrott, helt poänglöst enligt mig. Dock älskade jag skolan, att få koncentrera sig, prata om SAKER inte bara blaha blehe.
Men - stora skillnaden är nog att jag verkligen övat på att vara glad. Testat att låtsas vara det, noga noterat när glada avslappnade känslor kommit och försökt repetera det. Vilket idag säkert gör att folk kan tycka att jag verkar högst carefree och lättsam utan djup, men det är inte så. Däremot "måste" man välja glädjesättet om det finns två sätt att ta sig an något, för mig är det iaf så.
Vet inte om det kan hjälpa dig, men gör ibland helt poänglösa saker bara för att de känns bra, och sug i dig känslan som fan - om än bara så liten doft av känslan. Till slut är det som om den vägen, "happymode" blir allt mer upptrampat.
Kan få den där vacuum-allvars-tomkänslan även idag, men vet att då är det dags att jobba järnet. Till slut ger det sig, men kan vara fan så svårt. Men värt det, det är ju det ENDA som är värt nåt så skit i alla andras värderingar tycker jag.
Ett sätt är att använda människor du står nära och älskar. Släpp fokus helt på dig själv, och fokusera på den andre och nuet, att göra tillvaron bra och rolig för personen. Snart dras man med, och känner meningsfullheten. Hm, flummigt och svårt att förklara, men testa om du förstår hur jag menar!
Förmodligen var det lite så du gjorde när du var barn, ditt fokus var inte på att prestera utan att ha det maximalt bra, njuta av tillvaron, aktiviteten och andra. Var lite så jag lärde mig själv iaf, vissa saker kommer inte av sig självt. :)
Det måste nog komma från personen själv, att h*n känner att h*n vill prata med just dig om det.
+1
FAAAAAAAAAAAAAAN, Jävla helvete också. FAAAAAAN
Du skulle kunna bli rik om du skaffade en "svordomssparbössa". Just saying. ;)
Pannkakor! Dagens mål är avklarat :) Fint. Men vad ska man nu hitta på? =o
Ligga?
Ligga?
Jag ska powernappa nu, hur det nu ska gå till med ekot av "ligga" i huvudet lär det inte bli mardrömmar iaf. :cool:
Lellan, skriv en bok. fan vad jag hade mått av den*cupid*
Ett sätt är att använda människor du står nära och älskar. Släpp fokus helt på dig själv, och fokusera på den andre och nuet, att göra tillvaron bra och rolig för personen. Snart dras man med, och känner meningsfullheten. Hm, flummigt och svårt att förklara, men testa om du förstår hur jag menar!
Förmodligen var det lite så du gjorde när du var barn, ditt fokus var inte på att prestera utan att ha det maximalt bra, njuta av tillvaron, aktiviteten och andra. Var lite så jag lärde mig själv iaf, vissa saker kommer inte av sig självt. :)
+1
Fokusera på socialt umgänge och sluta känn efter så mycket.
tommie-92
2011-01-03, 11:19
Hur mås folket?
Jag är lite depp, bara en vecka kvar på semestern nu, gått för fort..
Hur mås folket?
Jag är lite depp, bara en vecka kvar på semestern nu, gått för fort..
Jag mår egentligen inte dåligt, jag mår snarare inte alls.
Fasen va bra du är Lellan!
Ibland blir det lite snurrigt och flummigt men det senaste inlägget var verkligen givande och något jag skall ta med mig genom 2011!
Naaaw... *cupid*
+1
Fokusera på socialt umgänge och sluta känn efter så mycket.
Ignorera felkänslor eftersom de inte hjälpt dig iaf, och boosta de som lyfter. Kämpa! *flex*
Ska vi bli allvarligare så minns jag så jävla väl känslan som liten av meningslöshet. Kände mig, särskilt lågstadiet - mellanstadiet där, som en ovälkommen gäst i tillvaron. Andras tillvaro. Nej, jag var inte mobbad, jag var liksom mest tyst och ivägen. Alla andra visste allt, fattade inte varifrån deras skratt bubblade upp ifrån (magen?) el varför. Jag log, men skratta, nä - jag tyckte tillvaron var skrämmande och kunde rakt inte slappna av, förutom hemma i mitt rum. Till slut blev det som en ilska mot tillvaron, livet - jag gjorde liksom som man ska, men var det så det skulle vara? Kunde man inte få nåt för det liksom? Vad var poängen med att leka snäll flicka, kunde jag inte få låta bli? *gah!* Och nej, jag var inte söt el nåt utmärkande på nåt sätt alls som flickor skulle vara. Satte jag en rosett i håret såg det jefligt malplacerat ut, dessutom dröjde det inte länge innan jag råkade tappa den i leran el den blev solkig av en bläckpenna i väska etc. Åh, the frustration! :smash:
Haha, nu kan jag garva åt det.. :P Men fan, jag försökte anpassa mig bortom alla rimliga gränser och belöningen uteblev. Iaf; till slut blev det ngt slags "nog". Lite "URSÄKTA att jag inte passar in, men nu finns jag här och vi kan ju fortsätta låtsas som om min menlösa tillvaro är ett nödvändigt ont, eller så får jag finnas. Fast jag är så här, vafan ska jag göra, gå å dö för att jag inte är som tillvaron vill?"
Hursomhelst, jävligt skönt när man kommit till gränsen att man inte bryr sig, hade hunnit fatta att jag bara hade ett liv och det var så jääävla tråkigt och skrämmande, orkade fan inte vara ängslig mer.
Nu är jag hobbyängslig, men hade ngn period där typ 26-28 år då jag fick återfall. Men det finns aldrig en bra ursäkt att inte försöka känna glädje, det är svårt att acceptera sig själv som icke perfekt, men alternativen är sämre så gört.. öh, vem jag nu skriver detta till.. Den som är trött på att känna "bleh" kanske..? Varje gång man kan vända ett "bleh" är det ju såå värt det när man är på andra sidan, och har det bra.
Det borde fan vara lag på att ha det bra.
:bow: QFT.
Fasen va bra du är Lellan!
Ibland blir det lite snurrigt och flummigt men det senaste inlägget var verkligen givande och något jag skall ta med mig genom 2011!
Ah, oh - vad nice! Borde kanske stannat vid det inlägget då.. :thumbup:
Ibland känns svenska inte som mitt modersmål bara, utan som att jag är från mars.. eller venus. :Virro
Vassego att mumsa den ihoprörda kakan och plocka de russin man kan tyda kanske? Då blir ja gla! :thumbup:
Jag kan bara gratulera! :)
Ligga?
Du blir så arg av att ligga så jag passar; för din skull!
Mysig flumbok :D
Naaaw... *cu pid*
*Lång text*
Jag vill krama barnlellan *cry*
Ser det framför mig: en liten flicka som springer runt, runt som alla andra barnen men inte riktigt förstår varför och med jämna mellanrum stannar och tittar upp för att se vad dom gör så hon kan fortsätta göra likadant. Hon vill ju inte göra fel!
Associerade till nånting så jag blev helt vemodig också. Hrm.
Nu levereras det massa garderober till mig. Jag bor 4 trappor upp med en liten hiss där de långa partierna inte går in. Sitter här och känner mig sjukt obekväm med att andra håller på och stånkar och pustar med att slita upp mina saker alla trappor trots att jag betalat för det.
Nu levereras det massa garderober till mig. Jag bor 4 trappor upp med en liten hiss där de långa partierna inte går in. Sitter här och känner mig sjukt obekväm med att andra håller på och stånkar och pustar med att slita upp mina saker alla trappor trots att jag betalat för det.
Dom är förmodligen nöjda över att ha jobb. Du är nöjd för att du betalat som sagt. Bjud på vatten/kaffe/annan dryck för att vara trevlig vettja?
Dom är förmodligen nöjda över att ha jobb. Du är nöjd för att du betalat som sagt. Bjud på vatten/kaffe/annan dryck för att vara trevlig vettja?
funderade på vatten, jag dricker inte kaffe själv så har det inte hemma. Men det kan inte bara vara jag som mår dåligt av att se andra jobba?
funderade på vatten, jag dricker inte kaffe själv så har det inte hemma. Men det kan inte bara vara jag som mår dåligt av att se andra jobba?
Nej jag är likadan, känns snudd på pinsamt ju. :P
Tvärtom här..ser gärna andra jobba..ger en ganska bra känsla =)
Rikard Jansson
2011-01-03, 12:03
"God""morgon" :)
Lellan är fan bäst. Spot on som fan. Det borde vara lag på att ha det bra.*cupid*
Omg too much garlic in my lunch! :em:
Lellan är fan bäst. Spot on som fan. Det borde vara lag på att ha det bra.*cupid*
Mm, staten borde skicka ett email varje månad och fråga om man har det bra.
Carolinew
2011-01-03, 12:34
Hej kolo, jag överlevde min tidiga morgon. Ikväll träning! :D
Man får ju helt enkelt lov att lära sig att överleva, tyvärr.:D
Fan det känns sådär att det tyngsta passet på en månad samanfaller med första arbetsdagen efter ledigheten samt övertrötthet och allmän seghet. Äter allt jag ser idag och hoppas att stången är snäll ikväll. Då kanske man blir stark 2011 *flex*
Halloj förresten kolo! Tänk att man klarade sig en vecka utan det :hbang:
Mm, staten borde skicka ett email varje månad och fråga om man har det bra.
Menar det. Är det inte Enhörningar, ecstasy och blommiga ängar, då är det extra skatt:banned
Jag tror vitlöken har mördat min stackars kropp, kommer svettas vitlök i eftermiddag... :em:
Menar det. Är det inte Enhörningar, ecstasy och blommiga ängar, då är det extra skatt:banned
Skickar dom ecstasy till dig? :cheers:
Vilken inkomstboost för staten, med tanke på det svenska svårmodet. :P
Bildlek, vem är bruden?
http://norran.se/multimedia/archive/00102/Izabella-Scorupco_102401a.jpg
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRl7qMbqJ2oULHK0fQW_wPKFsvYiXqhi Kp8x_scCDQlyQlNxZXocA
1: Högerklickade på bilden
2: Werlinder
Bah, känner man inte igen Sveriges Bond-brud borde man skämmas.
Nordenator
2011-01-03, 13:35
Bond är sjukt överskattat.
And now for something completely different...
The Larch.
http://betterhardwoods.com/wp-content/uploads/2008/09/Larch-Tree.JPG
Hon såg alltså överjävligt bra ut förut, någon som har en idé när detta kan ha varit? Dock har hon gjort bättre filmer än Bond.
http://chaan.se/bilder_ej_egna/human/people/girls/scorupco.bmp
Wihoo! :D
Man får ju helt enkelt lov att lära sig att överleva, tyvärr.:D
Du kör så du, trots att en annan tjatar på dig att du ska vila och ta hand om dig >.<
Du kör så du, trots att en annan tjatar på dig att du ska vila och ta hand om dig >.<
Ja men nu är jag ju frisk! Och jag måste ju gå upp på morgonen för att komma i tid till jobbet. ;)
Ja men nu är jag ju frisk! Och jag måste ju gå upp på morgonen för att komma i tid till jobbet. ;)
Ja nu ja ;)
Rikard Jansson
2011-01-03, 14:18
VUNNIS! Blire bänk idag lr? :D
VUNNIS! Blire bänk idag lr? :D
Jag ska bänka! *flex*
Nä, bänksöndagen var igår. Idag blire böj!
Rikard Jansson
2011-01-03, 14:21
Jag ska bänka! *flex*
Yay :D:hbang:
Nä, bänksöndagen var igår. Idag blire böj!
Ja just det, du tog ju 132.5 din gris ;) fast (front)böj är också kul!
Ja just det, du tog ju 132.5 din gris ;) fast (front)böj är också kul!
Tihi :D
Får försöka ge mig på lite frontböj också då. Får inte till tekniken! *cry* Böj tycker jag är roligt, marklyft... börjar jag tappa lusten för. Skitövning.
Rikard Jansson
2011-01-03, 14:26
Tihi :D
Får försöka ge mig på lite frontböj också då. Får inte till tekniken! *cry* Böj tycker jag är roligt, marklyft... börjar jag tappa lusten för. Skitövning.
Jag hade också problem med tekniken först. Men ja, om du hittar en OL-stång så kan jag iaf säga hur man ska hålla på den ^^ Kom ihåg att armbågarna ska peka rakt framåt också, inte neråt!! (tror jag iaf, det funkar grymt mkt bättre då så)
Marklyft är sannerligen en skitövning. Det gör mig så ledsen att det är ett krav för att man ska räknas som man att köra den övningen. :(
Jag hade också problem med tekniken först. Men ja, om du hittar en OL-stång så kan jag iaf säga hur man ska hålla på den ^^ Kom ihåg att armbågarna ska peka rakt framåt också, inte neråt!! (tror jag iaf, det funkar grymt mkt bättre då så)
Marklyft är sannerligen en skitövning. Det gör mig så ledsen att det är ett krav för att man ska räknas som man att köra den övningen. :(
Vad är det för skillnad på stängerna..? :Virro Framåt, inte neråt. Ska kika på det här sen!
Ja. Skit. Tror jag retade ryggen igår när jag gav mig på marklyftandet också. Blä >.<
Rikard Jansson
2011-01-03, 14:47
Vad är det för skillnad på stängerna..? :Virro Framåt, inte neråt. Ska kika på det här sen!
Ja. Skit. Tror jag retade ryggen igår när jag gav mig på marklyftandet också. Blä >.<
Det är olika längder mellan markeringarna har jag för mig. Det som passar utmärkt för mig på OL-stång (korsade armar och låsa med bara tumme och pekfinger med knogarna rakt upp där lättringen slutar i mittpartiet) kanske inte alls funkar på en SL-stång :)
Fick just massa oväntat beröm av två chefer på jobbet, blev alldeles ställd. Uppenbarligen så uppskattas det att jag har bra koll och sätter gränser. Jag som brukar känna mig som en elak bitch när jag säger nej till att göra vissa saker.
Fy faaan vilken träningsvärk som börjar smyga fram.
Ljumskarna från gårdagens skate.
Nacken (och tummen, men det är inte träningsvärk) från gårdagens vurpa.
Resten av kroppen från lördagens gym-pass.
Nästan så illa att jag funderar på att skippa kvällens cykelpass :-(
Fy faaan vilken träningsvärk som börjar smyga fram.
Ljumskarna från gårdagens skate.
Nacken (och tummen, men det är inte träningsvärk) från gårdagens vurpa.
Resten av kroppen från lördagens gym-pass.
Nästan så illa att jag funderar på att skippa kvällens cykelpass :-(
Härligt Poxe! Hejja!
Ikväll ska du cykla, det är träningen du inte orkar men gör ändå som gör dig till en järnman! Mooooot Kalmar! Go go go! *flex*
Härligt Poxe! Hejja!
Ikväll ska du cykla, det är träningen du inte orkar men gör ändå som gör dig till en järnman! Mooooot Kalmar! Go go go! *flex*
*cupid*
Tack för peppen! Jag ska köra passet i din ära.
Någon speciell låt du vill att jag skall lägga in på min spotify-pepplista för att kunna köra hårdare?
Rikard Jansson
2011-01-03, 15:13
"Okej, då tar vi upp dagens första fråga. Ska svenska överviktiga betala mer skatt?"
"Hmm... ja, alltså, detta är ett ämne som vi verkligen måste diskutera mer, det finns ju många starka argument för att det ska vara en bra idé."
"Okej, vi går vidare till nästa fråga. Ska vi försöka förhindra terrordåd genom att eventuellt höja invandringssäkerheten?"
"NEJ MEN VAD FAN ÄR DET DU SÄGER?! RASIST!"
Carolinew
2011-01-03, 15:18
Det är olika längder mellan markeringarna har jag för mig. Det som passar utmärkt för mig på OL-stång (korsade armar och låsa med bara tumme och pekfinger med knogarna rakt upp där lättringen slutar i mittpartiet) kanske inte alls funkar på en SL-stång :)
En OL-stång rullar och har sig vilket en SL-stång inte gör... Ehrm kass formulering... men alltså du kan vrida på en OL-stång som ligger ner utan att flytta den, medan SL-stången kommer flytta sig. ¨
Haha men hur fasen förklarar man detta på ett vettigt sätt? *gah!*
Fick just massa oväntat beröm av två chefer på jobbet, blev alldeles ställd. Uppenbarligen så uppskattas det att jag har bra koll och sätter gränser. Jag som brukar känna mig som en elak bitch när jag säger nej till att göra vissa saker.
Sånt uppskattas ofta i det tysta. Good for you!
*cupid*
Tack för peppen! Jag ska köra passet i din ära.
Någon speciell låt du vill att jag skall lägga in på min spotify-pepplista för att kunna köra hårdare?
Åh, en låt i min ära? Ta den här isf: http://open.spotify.com/track/2l8fViNatPfVPDnCMGUHTJ :D
sen ba fokus! Köööör! *flex*
Jag ska på intervju imorgon. Måste man kamma sig då?
En OL-stång rullar och har sig vilket en SL-stång inte gör... Ehrm kass formulering... men alltså du kan vrida på en OL-stång som ligger ner utan att flytta den, medan SL-stången kommer flytta sig. ¨
Det är väl helt enkelt så att OL-stången är lagrad?
Det är väl helt enkelt så att OL-stången är lagrad?
Lagrad? Som en ost? :confused:
Åh, en låt i min ära? Ta den här isf: http://open.spotify.com/track/2l8fViNatPfVPDnCMGUHTJ :D
sen ba fokus! Köööör! *flex*
Haha, visste inte att Survivor släppt mer än Eye of the tiger... men absolut! Det ska bli!
Självklart! :whipped:
Lycka till!
Rikard Jansson
2011-01-03, 15:36
Det är lager mellan viktstången och greppstången? ^^
Edit: det är väl också annat mått mellan ringarna, och annorlunda längd på stången i övrigt?
Vart? Som vad? *popcorn*
Vart? Som vad? *popcorn*
Registrator på SGU. Verkar inte fantastiskt spännande, men då blir jag fast anställd hos Proffice iaf.
Lagrad? Som en ost? :confused:
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSLCM7iQDUjeL4jqUoEZ9Hp9ia0z_Anm qazSz0eQHhT7o9QrWvp
Haha, visste inte att Survivor släppt mer än Eye of the tiger... men absolut! Det ska bli!
Självklart! :whipped:
Lycka till!
Får jag också önska en låt till dagens pass? Jag får nämligen inte bestämma musik själv på mitt gym, det skrämmer bort kunderna tydligen. :(
kTMJ9nYzKO0
och/eller
LcJvrck1b74
Lid lite för mig med Poxe, så ska jag böja lite åt dig. en femma på 135 i din ära. PB *flex*
Får jag också önska en låt till dagens pass? Jag får nämligen inte bestämma musik själv på mitt gym, det skrämmer bort kunderna tydligen. :(
kTMJ9nYzKO0
och/eller
LcJvrck1b74
Lid lite för mig med Poxe, så ska jag böja lite åt dig. en femma på 135 i din ära. PB *flex*
Aight, det blir intressanta kontraster på cyklingen idag... :hbang:
Aight, det blir intressanta kontraster på cyklingen idag... :hbang:
Najs! Kör hårt och lycka till :>
När vill du lyfta grejer med mig? Tränaigöteborgstråden har dött och ingen verkar riktigt intresserad..?
Najs! Kör hårt och lycka till :>
När vill du lyfta grejer med mig? Tränaigöteborgstråden har dött och ingen verkar riktigt intresserad..?
Tack!
Nejdå, den har inte dött. Den vilar nog bara lite över helgerna...
Vi får ta och styra upp något framöver. Kanske till helgen? Micke är ju tebaks från fjällen nu också.
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSLCM7iQDUjeL4jqUoEZ9Hp9ia0z_Anm qazSz0eQHhT7o9QrWvp
:D :angel:
Jag fattade, men jag har tråkigt...
Registrator på SGU. Verkar inte fantastiskt spännande, men då blir jag fast anställd hos Proffice iaf.
SGU? Statens Geografiska Underverk?
Tillsvidare anställning gillar vi :thumbup:
:D :angel:
Jag fattade, men jag har tråkigt...
Ah. Man kan säga att du ville kika om jag hade något kul på lager? ;)
*Depparigenomochsnyftarlitelättikon*
Änden av vägen. Det var lärorikt.
fyndigt hörrö! Poxe, u is on a roll today!!! :D
Nu smiter jag till jobbet, laddad med ipren och en förhoppning om att det bara ska vara normalmåndagsmycket besökare så jag inte helt faller samman. Tjipp!
Ååååååååååååååååååh, göteborgare! ;)
Nattljus
2011-01-03, 18:27
glömde visst säga godmorgon imorse. hrm.
kaffe *cupid*
Carolinew
2011-01-03, 18:34
Urk vad trött jag blev nu.
Rikard Jansson
2011-01-03, 18:38
Jaaa! :D
Själv har jag varit 2 veckor utan några som helst måsten och jag avskyr verkligen det nu... Blir bara deprimerad av att inte vara sysselsatt. Nej, ge mig tidiga morgnar, långa dagar och sen en go säng efter det så blir jag lyckligare i det långa loppet.
Sov 4h i natt, agerade flytthjälp hela dagen idag, fick mild vätskebrist p.g.a. av att jag glömde dricka då det var så roligt! Nu mår man fan i mig som en Gud!
Väldigt hög mys- och naaw-faktor på den tanten, indeed!
Roooz! Vart är du? Du är i onåd! Min telefon har tagit livet av sig och mina hörlurar har gått sönder! I blame you for giving it ideas! *hmpf*
Rena rama Rolf på 4:an nu.:laugh::laugh::laugh::laugh:
Denna stjärna på humorhimlen, nostalgi på hög nivå.
Tack!
Nejdå, den har inte dött. Den vilar nog bara lite över helgerna...
Vi får ta och styra upp något framöver. Kanske till helgen? Micke är ju tebaks från fjällen nu också.
I helgen har jag nog inget för mig vad jag vet, så det borde gå bra.
Ska vi bjuda in Carolinew också så hon känner sig medverkande, inbjuden och välkommen? Fast hon kanske inte är så kry. Hrm.
En sak är säker. Madame och Vunnis kommer aldrig mer får bestämma vilken musik jag ska lyssna på när jag tränar. Survivor-låten var seg och Before the Dawn snäppet för brötiga.
Det blev ett sketpass.
men men men... *cry* Dom är fina?
Som jag ser det finns det två alternativ. Köpa pizza eller baka kladdkaka.
Beställa pizza och baka kladdkaka medan den är påväg?
men men men... *cry* Dom är fina?
Kräver nog lite inlyssnande för min del. Du ska ha ett tack för försöket ändå!
Nattljus
2011-01-03, 20:30
jag gjorde korvpizza till middag. namnam. fast egentligen ville jag ha kladdkaka. hrm.
Kräver nog lite inlyssnande för min del. Du ska ha ett tack för försöket ändå!
Tack du. Jag gjorde så gott jag kunde. =(
Beställa pizza och baka kladdkaka medan den är påväg?
Not an option! Jag skulle få en sån sjuk mat-bakfylla...
jag gjorde korvpizza till middag. namnam. fast egentligen ville jag ha kladdkaka. hrm.
hrm. Ett tecken månne..
Roooz! Vart är du? Du är i onåd! Min telefon har tagit livet av sig och mina hörlurar har gått sönder! I blame you for giving it ideas! *hmpf*
Jag har knarkat. Tyvärr så hade jag lite tid över för det idag....Men hon luktade gott och var så himlans söt ochochoch...fan då:(
Nu är det snart sommar. Vi sliter hårt tills dess, jobbar fram en schysst form så hittar jag mig säkert en fin brud:cool:
Jag har knarkat. Tyvärr så hade jag lite tid över för det idag....Men hon luktade gott och var så himlans söt ochochoch...fan då:(
Nu är det snart sommar. Vi sliter hårt tills dess, jobbar fram en schysst form så hittar jag mig säkert en fin brud:cool:
*slap* Bad! Bad!
Jag vet....*Tittarimarkenochskraparmedfoten*
Känns som jag ljög för Tabbe. F'låt Tabbe*cry*
Jag har "spelat bort" 4000kr.
Slå mig någon.
Gabriel174
2011-01-03, 21:02
jag har "spelat bort" 4000kr.
Slå mig någon.
.....vafan KOM DÅ!!!!!!!
.....vafan KOM DÅ!!!!!!!
Tack.
Gabriel174
2011-01-03, 21:06
Tack.
*kissass*
Jag har "spelat bort" 4000kr.
Slå mig någon.
Jag har legat med mitt ex 2ggr
Inom 24H
(Sikta på knäskålen, så jag lär mig)
Gabriel174
2011-01-03, 21:08
Inom 24H
http://data.fuskbugg.se/dipdip/xzibit-wtf.jpg
Inom 24H
*slap*:smash:
Carolinew
2011-01-03, 21:12
Nooo! Inte mer snö nu :(
Inom 24H
Eller på nåt annat...
Snö är nice, gå och lägg dig.
Carolinew
2011-01-03, 21:17
Snö är nice, gå och lägg dig.
Försvinner snön om jag lägger mig?
Snö är OK på julafton. Annars är det bara så sjukt opraktiskt.
Snön är vit och lyser upp tillvaron!
*slap*:smash:
Ja, ungefär så känner jag mig!
Eller på nåt annat...
:em:....
För att väga upp så har jag filmkväll med en heeeeeelt annan på fredag.
Rikard Jansson
2011-01-03, 21:24
Ja, ungefär så känner jag mig!
:em:....
För att väga upp så har jag filmkväll med en heeeeeelt annan på fredag.
Det väger inte alls upp, det gör det värre xD
Roozen: om ingen blir sårad - ligg på vetja! Kul att nån får till det liksom! :D
Jag har målat naglarna och behöver packa. The fail. *gah!*
Det väger inte alls upp, det gör det värre xD
Well, jag måste få träffa ngn annan bara.
Middag, trevligt sällskap. Jag är en enkel man.
Carolinew
2011-01-03, 21:26
...när pensionärer trillar och slår halvt ihjäl sig, folk kör av vägen och kollektivtrafiken slutar fungera. Ja jag säger då det... >_<
Roozen: om ingen blir sårad - ligg på vetja! Kul att nån får till det liksom! :D
Jag har målat naglarna och behöver packa. The fail. *gah!*
Lellan. Kan man typ joina din fanclub?
(Tyvärr så sårar jag mig själv, men ibland behöver man lite kärlek och närhet:em:)
Min facebookmail har utvecklas till en sjukvårdsrådgivning. Börjar snart ta betalt.
Lellan. Kan man typ joina din fanclub?
(Tyvärr så sårar jag mig själv, men ibland behöver man lite kärlek och närhet:em:)
Nej, defårunte, du gör ju fel! INGEN ska bli sårad, allra minst roozen jue!! Lägg ner.
Var enkel man och sikta på fredan istället. Avlägsna er snyggt från varandra nu, du å exet. Då har vi ngn slags fanclub ihop, vi kan dyrka enkelheten el nåt! :thumbup:
Den är fin *cupid*
<3
Den är fin *cupid*
<3
*love*
Nattljus
2011-01-03, 21:47
snö är helt okej. is på gatorna är mindre bra. är nämnda is täckt av en tunn vattenhinna blir det riktigt jävligt.
hrm, jag vill verkligen ha en muffin *drool*
*love*
Får jag bli kär i dig när jag blir stor Lellan? Det är bannemej inte många flickor som tycker om snö : >
snö är helt okej. is på gatorna är mindre bra. är nämnda is täckt av en tunn vattenhinna blir det riktigt jävligt.
Hemskt sant. Snön har smält 3 gånger och sen frusit på igen här i göteborg sen den första trillade ner, utan att ha smält bort helt så is finns >.<
Vill me haa! *drool*
Får jag bli kär i dig när jag blir stor Lellan? Det är bannemej inte många flickor som tycker om snö : >
Nä.
Klart du får, charmör där! :D Vad det ska vara bra för vet jag inte, men vi kan ju leka filmkära och kasta snöbollar på varandra i slow motion, men jag lär vara gammal och skruttig och halka på en isfläck. Men då förväntar jag mig faktiskt att du hjälper mig till akuten och vakar över mig när jag får får ny lårbenshals (el vad man nu gör med de trasiga, får maila Angel å fråga.. ;)). :thumbup:
Klart du får, charmör där! :D Vad det ska vara bra för vet jag inte, men vi kan ju leka filmkära och kasta snöbollar på varandra i slow motion, men jag lär vara gammal och skruttig och halka på en isfläck. Men då förväntar jag mig faktiskt att du hjälper mig till akuten och vakar över mig när jag får får ny lårbenshals (el vad man nu gör med de trasiga, får maila Angel å fråga.. ;)). :thumbup:
Tack! :D
Gammal och skruttig tror jag inte du blir... eller... när räknas jag som stor? =/ Du är säkert inte ens dubbelt så gammal som jag nu, så det är ju inte sååå stor skillnad!
Bära dig till akuten, hålla handen, mysa och diskutera snö? trevligt! *cupid*
Hrm. Nu blev det fundersamt! Hur stor åldersskillnad "får" man ha innan det blir konstigt? =o
Snö, snö, snö. Försvinn! *Jedi mindtrick* "Snow, you will now melt".
Någon som vet en soldans eller något, eller krävs det att man skall offra en jungfru för att solen skall visa sig igen? Jag är så gott som beredd att göra det.
Korrekt!
Hej Mikaelj, välkommen åter till babbla! :D
Jag läser om stället jag ska på intervju på imorgon, helt plötsligt gick känslan från "mjeh" till "sweet!". *klad hest igen*
Fiddy Bieber
http://i55.tinypic.com/4vqnfa.jpg
Hej Mikaelj, välkommen åter till babbla! :D
Taxi! Jag å dazeds har åkt bräda & skidor. Och nästan blivit ihjälskakade & bortglömda på bussresan hem :-)
Jag läser om stället jag ska på intervju på imorgon, helt plötsligt gick känslan från "mjeh" till "sweet!". *klad hest igen*
Yay! Vad är det för nå't?
Jag tycker också om snö :naughty:
Jävlar, vaknade nyss av att jag somnat till och fallit framåt och slagit huvudet i skärmen. Mycket sömn de senaste nätterna märker jag :thumbup:
En sak är säker. Madame och Vunnis kommer aldrig mer får bestämma vilken musik jag ska lyssna på när jag tränar. Survivor-låten var seg och Before the Dawn snäppet för brötiga.
Det blev ett sketpass.
Skyll inte på mig, du specade inte innan vad för typ av musik du ville ha.
Dessutom var det inte alls ett skitpass, du övervägde ju att inte ens köra det pga träningsvärk. But u did! LIKE A WINNAR!!!1 *flex* Bra tränat!
Jävlar, vaknade nyss av att jag somnat till och fallit framåt och slagit huvudet i skärmen. Mycket sömn de senaste nätterna märker jag :thumbup:
Man ska sova på natten :smash:
Man ska sova på natten :smash:
Äh, har ju varit lov och resande :D
Fiddy Bieber
http://i55.tinypic.com/4vqnfa.jpg
GRACK thanks for the ab workout
curtis bieber var ju snygg
cooolt. digitalkameran vi köpte kan filma i 1000 fps :D
Nattljus
2011-01-03, 23:53
jag brände mig i gommen för några timmar sedan och nu kan jag inte sluta peta på det onda med tungan :smash:
pizza är lömskt :devil:
:confused:
Nu skojar du väl ändå?
vad är det för en kamera?
Vad är det för modell? jag var sugen på en förut som klarade 300x slowmotion i 640x480
är nog en rolig funktion :D
EDIT var visst 300fps,
DU måste visa ett filmklipp i slowmo :D
:confused:
Nu skojar du väl ändå?
vad är det för en kamera?
Inte för att det blir HD kvalitet. Bilden blir liten och så men det är 1000 fps:D
Casio HS EX-FH100
Vad är det för modell? jag var sugen på en förut som klarade 300x slowmotion i 640x480
är nog en rolig funktion :D
Casio HS EX-FH100. Denna filmar 224x64 i 1000 fps dock haha.
420fps: 224x168
240fps: 448x336
120fps: 640x480
Dock om den ska filma i HD så är det bara 30fps. 1280x720
man får nog inte mkt mer för typ 2500kr :P
mM6vsew3PQI
Det roliga börjar efter 1 min :D
Casio HS EX-FH100
man får nog inte mkt mer för typ 2500kr :P
Jodå. Man får 1920*1080 i 60p. För mindre pengar. Men det finns ingen skakstabilisering på den alls så det går inte att filma handhållet. Och skärpedjupet är också skitdåligt. Men snackar vi leksaker så.
Carolinew
2011-01-04, 00:09
Det är ju så förbannat typiskt!!!!! Jag trodde fan att Sverige skulle vinna där efter 3-2. Satans perkele! :(
Haha, min mamma...
Daniel [min kusin] ska börja spela bandy för AIK:s herrlag! Så här innebandy, är det innebandy? Det är för AIK:s landslag, i Stockholm.
lol wut
haha, min mamma...
Daniel [min kusin] ska börja spela bandy för aik:s herrlag! Så här innebandy, är det innebandy? Det är för aik:s landslag, i stockholm.
Lol wut
:D
Fniss.
tommie-92
2011-01-04, 02:15
Jag är hungrig, vill ha frukost..
internethjälten
2011-01-04, 02:21
Jag är hungrig, vill ha frukost..
bara att äta *popcorn*
lagligt att någon från USA tar med sig myror i typ en burk hem till sverige?
tommie-92
2011-01-04, 02:23
bara att äta *popcorn*
Jag ska snart åka iväg för att äta, frukoststället öppnar om typ 5min!
Jag vill stänga av datorn.
Fan va jag hatar att vara sjuk. :(
Nattmatlagning igen. Den här gången thaigryta på två kilo kyckling. Fem matlådor sitter inte helt fel.*drool*
Nyvaken, jättepigg och rastlös.. Hormonstinn och kär. Vill ut och springa men fick smaka en hel del bensparkar på träningen igårkväll
Vad fan gör man! Grrrrrrrrrrr
Tar en dusch och lagar en omelett.
Nattljus
2011-01-04, 05:13
morrn. jättemysig nyfallen snö över hela stan *cupid*
nu; pannkakor och kaffe *drool*
Taxi! Jag å dazeds har åkt bräda & skidor. Och nästan blivit ihjälskakade & bortglömda på bussresan hem :-)
Yay! Vad är det för nå't?
Registrator, inte jättespännande men stället verkar skoj.
Nattmatlagning igen. Den här gången thaigryta på två kilo kyckling. Fem matlådor sitter inte helt fel.*drool*
Ja se studenter, bara slarvar runt hela nätterna. *rolleyes*
Gomorron!
Det tog ett tag innan jag startade datorn idag, vi har städat kontoret... mycket skit har mina kollegor sparat!
Registrator, inte jättespännande men stället verkar skoj.
Ja se studenter, bara slarvar runt hela nätterna. *rolleyes*
Vilken arbetsplats?
Ja, du vet. Vi bara flänger runt och är oansvariga.:D
Att vakna av ett telefonsamtal mitt i en djup dröm känns sådär lyckat. Jag svarade samtidigt som jag lite vagt undrade varför någon drömde just när jag höll på att skjuta zombies som tagit över Uppsala.:Virro Blev en del förvirrade kommentarer innan min kompis fick kontakt med mig på riktigt. Iväg till gymmet för ett konditionspass nu, träningskompisar är bra för att komma ur sängen.:whipped:
Skyll inte på mig, du specade inte innan vad för typ av musik du ville ha.
Dessutom var det inte alls ett skitpass, du övervägde ju att inte ens köra det pga träningsvärk. But u did! LIKE A WINNAR!!!1 *flex* Bra tränat!
Det gjorde jag ju visst! Peppmusik ville jag ha!
Haha, det var helt klart ett skitpass men klart bättre än inget alls! Nu gäller det att orka springa och simma ikväll med.
jag brände mig i gommen för några timmar sedan och nu kan jag inte sluta peta på det onda med tungan :smash:
pizza är lömskt :devil:
Been there done that!
*gäspar Vem körde över mig med ett tåg?
Gomorron Babbla!
*gäspar Vem körde över mig med ett tåg?
Gomorron Babbla!
Fråga lokföraren på Malmö central?
Morrn!
Idag kan konstateras att min rygg inte uppskattar yoga. Däremot var det välbehövligt för resten av kroppen.
Jag gör bara feeeeeeeeeel hela tiden. *gah!* Stupidstupidstupidstupid! *dunkar huvudet i tangentbordet*
Jag gör bara feeeeeeeeeel hela tiden. *gah!* Stupidstupidstupidstupid! *dunkar huvudet i tangentbordet*
vad? :(
vad? :(
Ärligt talat? Allt, just nu. Hade jävligt stressigt innan jul and it's coming back to bite me in the ass.
Ärligt talat? Allt, just nu. Hade jävligt stressigt innan jul and it's coming back to bite me in the ass.
Jobbigt, har jag mycket att göra gillar jag listor och ta en sak i taget..
Det ordnar sig förhoppningsvis :)
Kram
Jobbigt, har jag mycket att göra gillar jag listor och ta en sak i taget..
Det ordnar sig förhoppningsvis :)
Kram
Thanks sweetie. Problemet då var lite att jag var sjuk några dagar, så folk började "hjälpa till" genom att göra saker åt mig, men bara lite halvt. *rolleyes*
han har sjukt sexig röst! *cupid* Jag killar karlar som har riktigt mörka brummande röster. Typ Bengt Magnusson. Å han!
Vin Diesel är bäst:devil:
Qj7omP42j2k
God morgon älsklingar*cupid*
Idag ska jag inte gnälla, gråta eller snyfta. It's awesome time*flex*
Kirrade internet som aldrig funkar, kirrade löpmaskinen som laggade. Bra start...
Fick i mig mastiga 1000 kcal igår:D
God morgon älsklingar*cupid*
Idag ska jag inte gnälla, gråta eller snyfta. It's awesome time*flex*
Kirrade internet som aldrig funkar, kirrade löpmaskinen som laggade. Bra start...
Fick i mig mastiga 1000 kcal igår:D
jobbar du?
jobbar du?
Jepp. Fram tills 13!
Vin Diesel är bäst:devil:
Qj7omP42j2k
Åh, Vin Diesel! *cupid* Jag får titta på intervjun ikväll, har inte ljud på datorn här.
Mjaha. Vad ska vi leka idag då? =)
Mjaha. Vad ska vi leka idag då? =)
Cardio. Behöver få upp lite kondis till sommaren:D
Cardio. Behöver få upp lite kondis till sommaren:D
Samma här. Försöker bestämma mig för om jag ska springa eller köra trekvartscardion.
Samma här. Försöker bestämma mig för om jag ska springa eller köra trekvartscardion.
Jag satsar min lilla energi på 3-kvarten. Ska ska börja löpa lite igen:)
Jag satsar min lilla energi på 3-kvarten. Ska ska börja löpa lite igen:)
Kör du också trekvartscardio? :D
Fan ska ni träna kondition för? Roooooz! Ska inte du bli vacker? Är det inte det som är meningen med livet? =o
Fan ska ni träna kondition för? Roooooz! Ska inte du bli vacker? Är det inte det som är meningen med livet? =o
Too much food over Xmas, my dear. :cool:
Nattljus
2011-01-04, 10:23
kaffe *cupid*
Åh jag vill oxå ha kaffe, men är alldeles för stressad för att dricka det nu. Då blir jag bara helt *screwy*
morrn. jättemysig nyfallen snö över hela stan *cup id*
nu; pannkakor och kaffe *dro ol*
*cupid*
Jag ska nog bli kär i dig också när jag blir stor.... och sen samla på flickor som tycker om snö! :D Går det bra? =d
Too much food over Xmas, my dear. :cool:
Vad sa vi att problemet var...? *nomar snickers* *rolleyes*
Wao kallade mig för sin dear *cupid*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.