Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Handcuff
2008-09-21, 14:47
Jag ser ett mönster. Är inte helt säker på att det är bra....:D
Jag ser ett mönster. Är inte helt säker på att det är bra....:D
Hm.. ser du syner el vad försöker du tala om? *popcorn*
Handcuff
2008-09-21, 14:57
Hm.. ser du syner el vad försöker du tala om? *popcorn*
Det också...
Whohooo!! Det fanns en ledig tvättid - en söndag! Kan inte vara möjligt. Har säkert kollat fel dag och gör någon lätt irriterad på mig :D
Jag har haft tvättid mellan 7-16 idag, och hela tiden kännt det som att jag "glömt" något.. haha.. men hoppas ngn annan fick tiden istället, även om jag kände mig lite silly när jag kom på vad det var jag skulle ha gjort.
Kebab-Arne
2008-09-21, 16:07
Gjort min första "riktiga" flytt, dvs den första flytten efter att jag flyttat hemifrån. Känns lite underligt, börjar tänka på hur bra jag hade det på förra stället och så. Men jag brukar vara en sentimental vekling också. Surt bara att på förra stället hade jag matbordet bredvid datorn. Så kunde titta på family guy samtidigt som jag käkade utan att behöva möblera om. Det behöver jag nu. *cry* Gillar inte att äta på datorbordet, där sitter man vid datorn. Äter gör man vid matbordet.
Okey! Jag har bestämt mig, utan kolos hjälp!
Ska köpa en tele i Sverige nästa helg, men frågan är om jag ska ha en
SE C902
eller en HTC Touch Diamond....
Jag väljer mellan LG secret KF750 eller samsung F480.
Tycker båda är värda att kolla på:)
HTC mobilen är dock jäävligt ball.
http://www.the-trukstop.com/articles/2008/images/ysosrs/011.jpg
tommie-92
2008-09-21, 17:09
ut och jogga eller ta veckans vilodag idag?*screwy*
Jag väljer mellan LG secret KF750 eller samsung F480.
Tycker båda är värda att kolla på:)
HTC mobilen är dock jäävligt ball.
Hade det inte varit LG och Samsung hade jag kunnat tänka mig att kolla på dem ;)
Men det får vara SE, Nokia eller HTC för min del. HTCn är riktigt snygg, clean och har allt. Men den är ju som sagt 1000:- dyrare. I dont know what to do. Får klämma lite på fredag när jag är i Götelaböörg
Jag brukar ta de lediga tvättiderna mellan 22-06.
Lite flexibilitet skadar inte, pallar inte planera för mycket...om jag inte får betalt för det. :D
Jag brukar ta de lediga tvättiderna mellan 22-06.
Lite flexibilitet skadar inte, pallar inte planera för mycket...om jag inte får betalt för det. :D
+1. Dock är våran tvättstuga bara öppen mellan 07 och 21.
Trodde det skulle vara basketträning idag men när jag kom dit var det tydligen handboll. Första gången jag lirar på 9 år om man räknar bort skolgympan. Kul som fan.
Hade det inte varit LG och Samsung hade jag kunnat tänka mig att kolla på dem ;)
Men det får vara SE, Nokia eller HTC för min del. HTCn är riktigt snygg, clean och har allt. Men den är ju som sagt 1000:- dyrare. I dont know what to do. Får klämma lite på fredag när jag är i Götelaböörg
Och felet på samsung är? :D
LG kan jag förstå.
Och felet på samsung är? :D
LG kan jag förstå.
Samsung är allmänt plastigt... :/
JustinCredible
2008-09-21, 22:24
Vågar jag äta cornflakes som hade bäst före datum 2005?
JustinCredible
2008-09-21, 22:33
haha dom har samma konsistens som chips.
Så du vågade innan experterna hunnit svara, modigt! :)
JustinCredible
2008-09-21, 22:36
Jofan. Fick en stor kartong med portionsförpackade Nestlé Fitness av "samlaren" jag skrev om i städtråden. Säkert över 50 portioner. Dom gick ut 04/07/2005. Smakar jäkligt mycket socker av nån anledning.
Carolinew
2008-09-21, 23:01
Fan jag borde sova, skulle lagt mig för två timmarsen, men vadfasen gör man när man är überdüberpigg? :krampus
Bah, upp 07:30 imorgon =/
Har inte rört på mig på hela dagen, nu gick jag ut och gick i högt tempo till råschysst funkmusik i typ 5min. Var det bästa jag har gjort på hela dagen.
Har inte rört på mig på hela dagen, nu gick jag ut och gick i högt tempo till råschysst funkmusik i typ 5min. Var det bästa jag har gjort på hela dagen.
Låter som en slapp helg :)
Låter som en slapp helg :)
Som fan... nu har jag dock officiellt slut på House-avsnitt ;) (jo fan jag har ju ett kvar) yeah...! Ska nog se den till en Billys pepparoni
Som fan... nu har jag dock officiellt slut på House-avsnitt ;) (jo fan jag har ju ett kvar) yeah...! Ska nog se den till en Billys pepparoni
House är riktigt bra!
Jag har kollat på Entourage Säsong 2-3 denna helg:hbang:
Btw:
Är så sjukt trött att jag fick kramp i käkarna när jag garvade åt detta.
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=3213036&postcount=65
Btw:
Är så sjukt trött att jag fick kramp i käkarna när jag garvade åt detta.
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=3213036&postcount=65
hahhaha
Tricklev
2008-09-22, 01:06
Björkveden är alltid rolig. :thumbup:
Gaah sitter och skriver PM som ska lämnas in i morgon, varför börjar jag aldrig i tid?
Angel bannad? Neeeej..!:(
:angel: :banned ?
Nejj
hur ska jag nu få veta om det verkligen var hon som skickade raggnings-sms:en
Bajs, försov mig. Stressar så jag ska hinna till morgon mötet vilket jag hann. Nu sitter jag här med Jeasn, skjorta, v-ringad och vita sneakers. Blä, stör mig ngt enormt.
Har prov om två timmar och tjugo minuter :(
Snart synundersökning. Tänk om jag behöver glasögon :( nooo!
Ringa CSN eller gå dit och prata med dem?
Pro's för att gå dit:
De är oftast trevligare
Känns bättre att se folk i ögonen när man pratar med dem
Kan berätta enklare
Con's:
Ont i benen
Är inte ett särskilt stort ärende
Skulle spara mig mycket tid
Nitrometan
2008-09-22, 10:07
Stoltz - du glömde att räkna med ca 36 timmars telefonkö också.
GAAAH!! *gah!* *gah!*
Ser folk på livet som om det vore en jävla lekstuga eller? Kan man göra precis vad man vill och komma undan med det??
Är det jag som är idioten som ställer upp för alla alltid, medan folk beter sig som snorungar? :confused:
ibland undrar jag..
Stoltz - du glömde att räkna med ca 36 timmars telefonkö också.
Ringde dem, hon jag pratade med var jättetrevlig, första gången jag har den turen faktiskt. Allt löst, en månads uppskjut på återbetalningen, så att jag hinner få min lön.
GAAAH!! *gah!* *gah!*
Ser folk på livet som om det vore en jävla lekstuga eller? Kan man göra precis vad man vill och komma undan med det??
Är det jag som är idioten som ställer upp för alla alltid, medan folk beter sig som snorungar? :confused:
ibland undrar jag..
Nej, folk är idioter. Folk mår inte bra längre. Jag räddade ett barn på typ 2 år från att gå ut mitt i en väg igår medan mamman pratade i telefon. När jag kom upp till henne med barnet blev hon skitarg och började skrika på mig, trots att jag sade att jag hade precis hindrat barnet från att gå ut mitt i vägen. Krävdes att två förbipasserande stannade och förklarade för henne.
Ok, hon blev skrämd, got it. Men att prata om gårdagens fest i närheten av en vältrafikerad väg när ens barn springer omkring... inte helt jävla rätt.
Ringde dem, hon jag pratade med var jättetrevlig, första gången jag har den turen faktiskt. Allt löst, en månads uppskjut på återbetalningen, så att jag hinner få min lön.
de är såpass humana asså? tror du att jag kan få slippa betala tillbaka mitt lån? :D
de är såpass humana asså? tror du att jag kan få slippa betala tillbaka mitt lån? :D
Kanske inte SÅ humana. Jag trodde du var moderat? :D
Kanske inte SÅ humana. Jag trodde du var moderat? :D
Precis. Jag VAR moderat. Nu är jag vettig :D
Precis. Jag VAR moderat. Nu är jag vettig :D
WTF!? :MrT:
Vänta, mitt livsuniversum gick precis sönder. Vissa saker ändras inte. Deceiver - SD, Allan - Sosse, Mela - Moderat, Tricklev - Slak k*k, etc.
WTF!? :MrT:
Vänta, mitt livsuniversum gick precis sönder. Vissa saker ändras inte. Deceiver - SD, Allan - Sosse, Mela - Moderat, Tricklev - Slak k*k, etc.
Jag är för liberal för att vara moderat. De har ju förändrats för mycket.
Men nu ska jag kolla synen. Sedan till j obb och sjukskriva mig resten av veckan. Kul.
Jag HATAR verkligen Patrik Isaksson, jag blir lite arg varje gång de nämner hans namn på radio.Deportera skiten!
Handcuff
2008-09-22, 10:27
GAAAH!! *gah!* *gah!*
Nån som ska få lite stryk?*popcorn*
Nån som ska få lite stryk?*popcorn*
Inte bara en tyvärr.. :(
Jag är för liberal för att vara moderat. De har ju förändrats för mycket.
Men nu ska jag kolla synen. Sedan till j obb och sjukskriva mig resten av veckan. Kul.
Urk - Lycka till!
Handcuff
2008-09-22, 10:29
Inte bara en tyvärr.. :(
*grr*
Nitrometan
2008-09-22, 11:58
Mela ser för dåligt för att köra truck?
Err, jag har börjat stava helt uppåt väggarna och även börjat särskriva i vissa fall - Vad sjutton har hänt!?
Nitrometan
2008-09-22, 12:07
Err, jag har börjat stava helt uppåt väggarna och även börjat särskriva i vissa fall - Vad sjutton har hänt!?
It's teh internets, man!
tD5WlQ54Sg0
Dålig låt, men grym musikvideo.
Tricklev
2008-09-22, 13:23
Samma här bro, inte för att det någonsin varit en höjdare, men det går bara neråt, jag funderar på att maskera det genom att använda ett språk starkt kopplat till en specifik kultur, jag funderar för tillfället på Piratspråk, fick en smak för det, hillbilly-språk, lyssnar ju faktiskt på country, eller helt enkelt AfroamericanTehrappers-språk, jag lyssnar ju faktiskt på rap ibland.
Yarr me Yolly roger be even more yolly from german suplex on the deck arr.
Ya´ll from the city, we dun take kindly to your kind here, city fokes.
All yo motherfockers cant touch me I got guns n shit in me jacket, crackers.
Vilken är eran favorit?
Yarr me Yolly roger, we dun take kindly to your kind here, crackers.
Vilken är eran favorit?
:thumbup:
All yo motherfockers cant touch me I got guns n shit in me jacket, crackers.
Vilken är eran favorit?
Alla ni mammaknullare kan inte röra mig jag har vapen och bajs i min jacka, kex.
Vilken är eran favorit?
Haha :D fuuunnny
Tricklev
2008-09-22, 15:19
Hur kan Sebbe_H vinna, det är ju mitt skämt, känner mig väldigt förbisedd just nu. =/
Lämnar er med en bra låt, och en smått lustig video på den.
nmXwpPRbVSM
Mela ser för dåligt för att köra truck?
Mela hade perfekt syn. Men hennes ögon samarbetar inte riktigt och jag har svårt att ställa om mellan långt och kort avstånd.
Skriver i Babbla bara för o kolla om min avatar är tuff.. hrm, vad tycks?
Skriver i Babbla bara för o kolla om min avatar är tuff.. hrm, vad tycks?
Underkänt. Man ser ju inte vad det står.
Pick a dub.. klart man ser det.
Nitrometan
2008-09-22, 17:21
Yarr me Yolly roger be even more yolly from german suplex on the deck arr.
Vilken är eran favorit?
Pirate speak!
Helt seriöst trodde jag att det stod "Fuck a dud" alltså , dude , men felstavat.. så avatar big nono... Mademoiselle Nina har avatartema u see... följ snällt strömmen. Tack. På förhand! :)
http://img.4chan.org/b/src/1222101137663.gif
sry, var bara tvungen att använda den giffen. funkade inte som avatar :/
edit: hmm, funkar visst inte att länka från 4chan...
tommie-92
2008-09-22, 18:49
Vad har alla haft för sig idag?
OCH hur mår alla?!
Helt seriöst trodde jag att det stod "Fuck a dud" alltså , dude , men felstavat.. så avatar big nono.
Ja annars en "dud", dvs blindgångare är väl inte så kul...
OCH hur mår alla?!
Jag har varit hos optikern och gjort undersökning i 50min.
Sedan på jobbet och fixat alla papper för min sjukskrivning, beskrivit för chefen hur olyckan gick till så han kunde skriva en rapport och även ställe truckleverantören mot väggen, eftersom en sådan olycka inte ska kunna ske. Sedan har jag ätit äcklig amerikansk pizza och läst lite i min bok.
Jag är trött och uttråkad :(
Själv? :)
Men ååååååå. Skulle kolla på film men VLC jävlas med mig.
tommie-92
2008-09-22, 19:01
Jag har varit hos optikern och gjort undersökning i 50min.
Sedan på jobbet och fixat alla papper för min sjukskrivning, beskrivit för chefen hur olyckan gick till så han kunde skriva en rapport och även ställe truckleverantören mot väggen, eftersom en sådan olycka inte ska kunna ske. Sedan har jag ätit äcklig amerikansk pizza och läst lite i min bok.
Jag är trött och uttråkad :(
Själv? :)
Låter som en mindre trevlig dag mela.
Jag började dagen med att träna innan skolan började vid 10. Kom till skolan och gick på mina lektioner och snackade skit som vanligt med kompisarna.
Sen åkte jag och mötte min mamma, sen åkte vi och köpte en ny ute lampa till min altan/ingång. Har också ätit middag och nu tar jag det bara lugnt! :)
Låter som en mindre trevlig dag mela.
Jag började dagen med att träna innan skolan började vid 10. Kom till skolan och gick på mina lektioner och snackade skit som vanligt med kompisarna.
Sen åkte jag och mötte min mamma, sen åkte vi och köpte en ny ute lampa till min altan/ingång. Har också ätit middag och nu tar jag det bara lugnt! :)
Ah gött :)
Du går på gymnasiet? Vad läser du?
Andy.da.wohoo
2008-09-22, 19:08
OCH hur mår alla?!
Varit i skolan och snackat med syon:) Därefter varit på EKG och tränat!;) Har du själv haft för dig idag tommie?
Mår bra för tillfället!
tommie-92
2008-09-22, 19:11
Ah gött :-)
Du går på gymnasiet? Vad läser du?
Japp, går 2:an nu. Går bygg linje :)
Varit i skolan och snackat med syon:-) Därefter varit på EKG och tränat!;-) Har du själv haft för dig idag tommie?
Mår bra för tillfället!
Juste, äre skolbyte/linjebyte så du kan bli brandman som krille? ;) :D
Träna, skola, mat, det vanliga i princip, en utförligare information finner du längre upp på sidan ;)
Japp, går 2:an nu. Går bygg linje :)
ah nice :) Då kan du flytta till Norge och bli stenrik sedan ;)
Fan va måndagar suger!!! Börjar skolan 08.45 och slutar 16:10 efter ett antal sugiga lektioner, sen efter det är det dags för träning och man är ju inte hemma förrän 7. Sen när man väl är hemma så är man inte så jävla pigg på att plugga direkt heller. Kan även säga att vår lärare rådampa på vår klass idag och tänker typ skicka ut ig-varningar lite hur som helst, men jaja thats life :P
Andy.da.wohoo
2008-09-22, 19:15
Juste, äre skolbyte/linjebyte så du kan bli brandman som krille? ; ) :D
Träna, skola, mat, det vanliga i princip, en utförligare information finner du längre upp på sidan ;)
Eventuellt linjebyte:) Ska prova vara med NV klassen onsdag, torsdag och fredag och sen försöka bestämma mig på fredag eftermiddag om jag ska byta eller ej. Detta betyder att jag måste vara med på deras matteprov på onsdag. Ser inte fram emot det;)
Läste det, verkar ha det ganska chill nu?:) Men hur står det till med dig i övrigt da? Hur är det med tjejer osv?
Fan va måndagar suger!!! Börjar skolan 08.45 och slutar 16:10 efter ett antal sugiga lektioner, sen efter det är det dags för träning och man är ju inte hemma förrän 7. Sen när man väl är hemma så är man inte så jävla pigg på att plugga direkt heller. Kan även säga att vår lärare rådampa på vår klass idag och tänker typ skicka ut ig-varningar lite hur som helst, men jaja thats life :P
wtf?
jag började jobba 8 och slutade 17. tränade efteråt och handlade mat, gick hem och var hemma halv åtta.
klaga inte, vänta du tills du börjar jobba.. njut av skolan medan du kan!! :Virro
edit: inte bara måndagar suger, ALLA dagar är frikkin likadana.. förutom när man måste jobba över dvs.
tommie-92
2008-09-22, 19:25
ah nice :-) Då kan du flytta till Norge och bli stenrik sedan ;)
Ja, jag har hört att man tjänar bra där ;)
Eventuellt linjebyte:-) Ska prova vara med NV klassen onsdag, torsdag och fredag och sen försöka bestämma mig på fredag eftermiddag om jag ska byta eller ej. Detta betyder att jag måste vara med på deras matteprov på onsdag. Ser inte fram emot det;-)
Läste det, verkar ha det ganska chill nu?:-) Men hur står det till med dig i övrigt da? Hur är det med tjejer osv?
Trevligt med matte prov ju!, vilken kurs är det, A?
Har det ganska chill ja, lite läxor här och där, inget märkvärdigt. Jag gör det jag ska i skolan. I övrigt har det varit bättre, går mot 3:e veckan utan att prata med en av mina bästa killpolare, men han förtjänar det. Utöver det är det frikkin GOOOD! :D
Tjejer, äsch, det innebär fortfarande massa problem! :D
Andy.da.wohoo
2008-09-22, 19:43
Ja, jag har hört att man tjänar bra där ; )
Trevligt med matte prov ju!, vilken kurs är det, A?
Har det ganska chill ja, lite läxor här och där, inget märkvärdigt. Jag gör det jag ska i skolan. I övrigt har det varit bättre, går mot 3:e veckan utan att prata med en av mina bästa killpolare, men han förtjänar det. Utöver det är det frikkin GOOOD! : D
Tjejer, äsch, det innebär fortfarande massa problem! :D
Japp kurs A. NV läser ju tydligen hela Matte A på en termin :o :D
Aah så skönt:) Tråkigt med killkompisen! Vad har han gjort?:s
Och njaah, tjejer är rätt mysiga och vackra;) *cupid*
tommie-92
2008-09-22, 19:46
Japp kurs A. NV läser ju tydligen hela Matte A på en termin :o :D
Aah så skönt:) Tråkigt med killkompisen! Vad har han gjort?:s
Och njaah, tjejer är rätt mysiga och vackra;) *cupid*
Jamen NV är ju smarta va fan ;) Själv läser man matte B nu!
Han har betett sig som ett rövhål helt enkelt!
Joo, visst är dom mysiga och vackra, men ack så svåra att förstå sig på ibland
Andy.da.wohoo
2008-09-22, 19:54
Jamen NV är ju smarta va fan ;) Själv läser man matte B nu!
Han har betett sig som ett rövhål helt enkelt!
Joo, visst är dom mysiga och vackra, men ack så svåra att förstå sig på ibland
Jajaja..:D Hur går det med det? är det mycket svårare än Matte A?
Låter inge vidare:s:/
Jadå, men fördelarna väger över faktiskt;) (tråkigt att man haft sånnt oflyt inom det innan så man inte förstått det tidigare. agréear du med mig där?:P)
tommie-92
2008-09-22, 19:56
Jajaja..:D Hur går det med det? är det mycket svårare än Matte A?
Låter inge vidare:s:/
Jadå, men fördelarna väger över faktiskt;) (tråkigt att man haft sånnt oflyt inom det innan så man inte förstått det tidigare. agréear du med mig där?:P)
Jag tycker B är svårare än A, svar ja! :D
Oflyt är bara förnamnet:D, jag har slutat försöka för tillfället! :D
SÅ AGREEEE
Andy.da.wohoo
2008-09-22, 20:15
Jag tycker B är svårare än A, svar ja! :D
Oflyt är bara förnamnet:D, jag har slutat försöka för tillfället! :D
SÅ AGREEEE
Hehe, Ni läser väll inte mycket mer matte sen? Själv kommer jag läsa upp till matte D skulle jag tro om jag byter till NV - Teknik!
Broder, vi är två;) Men får försöka igen! Finns inte mycket mer att göra. "Man måste satsa för att vinna" sägs det ju. Det sägs också att "kärleken kommer när man minst anar det". Undras hur lite man ska ana det egentligen:D
tommie-92
2008-09-22, 20:20
Hehe, Ni läser väll inte mycket mer matte sen? Själv kommer jag läsa upp till matte D skulle jag tro om jag byter till NV - Teknik!
Broder, vi är två;) Men får försöka igen! Finns inte mycket mer att göra. "Man måste satsa för att vinna" sägs det ju. Det sägs också att "kärleken kommer när man minst anar det". Undras hur lite man ska ana det egentligen:D
Läser nog ingen mer matte efter det här nej, kanske C, men tvivlar jag på.
Fick se ett Matte D tal idag, det såg INTE skoj ut! :D
Äsch, dom får komma till mig helt enkelt ;) :D
Andy.da.wohoo
2008-09-22, 20:24
Läser nog ingen mer matte efter det här nej, kanske C, men tvivlar jag på.
Fick se ett Matte D tal idag, det såg INTE skoj ut! : D
Äsch, dom får komma till mig helt enkelt ;) :D
Hehe:D Usch för Matte D.. Ser inte fram emot det.. Förresten kolla dehär!
Om det bara vore så lätt!
Tackar tommie och andy! ni är min idols! :D
Vi är coola!:D
tommie-92
2008-09-22, 20:32
Vi är coola!:D
Nu kan vi sova gott inatt! :D
Vi peppar ju grabben till stordåd ffs! :D
Andy.da.wohoo
2008-09-22, 20:33
Nu kan vi sova gott inatt! :D
Vi peppar ju grabben till stordåd ffs! :D
Japp, känns väldigt skönt att tillföra något bra till världen! Sovdags nu typ träning imorgon bitti;) Sovgott!
tommie-92
2008-09-22, 20:43
Japp, känns väldigt skönt att tillföra något bra till världen! Sovdags nu typ träning imorgon bitti;) Sovgott!
Sovgott du andy! ;)
Jag körde imorse vid 07 rycket, har skolidrott imorrn klockan 08:15, utomhus!
Roligt värre^^
Tricklev
2008-09-22, 20:43
Tror jag börjar bli paranoid, båda gångerna jag fått mina senaste två pm har jag förväntat mig skäll, men alltid fått motsatsen. Kanske är inte alla ute efter mig iaf, kanske.
Tror jag börjar bli paranoid, båda gångerna jag fått mina senaste två pm har jag förväntat mig skäll, men alltid fått motsatsen. Kanske är inte alla ute efter mig iaf, kanske.
Jodå. Vi är ute efter dig. Var rädd.
Lelle Pelle
2008-09-22, 21:41
Jag är blind, vad är det de försöker "skriva"?
http://www.lifelounge.com/resources/GALLIMAGE/Funny%20Motivational%20Posters%2017.jpg
Jag är blind, vad är det de försöker "skriva"?
http://www.lifelounge.com/resources/GALLIMAGE/Funny%20Motivational%20Posters%2017.jpg
YMCA
Lelle Pelle
2008-09-22, 21:47
YMCA
:D
Tricklev
2008-09-22, 22:32
Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med denna avateren, den känns väldigt ehm låt oss kalla det "Commanding presence", i brist på bättre ord för det.
Lelle Pelle
2008-09-22, 22:33
Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med denna avateren, den känns väldigt ehm låt oss kalla det "Commanding presence", i brist på bättre ord för det.
Lite för mycket bling, om man säger så.
Tricklev
2008-09-22, 22:34
Emperors har mycket bling, det är min stridsutrustning, måste ju stå ut så dom onda vet vem dom ska frukta, alternativt döda. =/
Lelle Pelle
2008-09-22, 22:38
Känns ju underligt att en kissekatt ska ha stridsutrustning, speciellt en som är gjord av guld. Tänk vad du hade kunnat göra för allt det där guldet, det hade kunnat hjälpa många fattiga och svältande. Tänk på barnen.
tntballe
2008-09-22, 22:38
Emperors har mycket bling, det är min stridsutrustning, måste ju stå ut så dom onda vet vem dom ska frukta, alternativt döda. =/
gillar den, funderade på något liknande. Fast var lite sen.
Lelle Pelle
2008-09-22, 22:41
gillar den, funderade på något liknande. Fast var lite sen.
Din katt inger mer makt. Tricklevs kisse är ju bara en rapgangstah med storhetsvansinne.
tntballe
2008-09-22, 22:46
Din katt inger mer makt. Tricklevs kisse är ju bara en rapgangstah med storhetsvansinne.
Fast ändå, warhammercat är mäktigt. Dom brukar ha tuffa vapen.
Tricklev
2008-09-22, 23:14
Jaha, då har man precis skitit och borstat tänderna samtidigt, en ny upplevelse måste jag säga.
hahaha jag har gått i skolan i 18 ÅR
vilket jävla slöseri med tid!
gah mensverk from hell!!!!!!1 *gah!* *grr27* :furious: *cry*
roidrage släng dig i väggen
gah mensverk from hell!!!!!!1 *gah!* *grr27* :furious: *cry*
Lider med dig :(
hahaha jag har gått i skolan i 18 ÅR
vilket jävla slöseri med tid!
Jag räknade ut att jag har 45 års arbete kvar till pension. Shit!
Då gör det inget om jag utbildar mig om 5 år liksom :Virro
gah mensverk from hell!!!!!!1 *gah!* *grr27*
I just had that week.
satan. Tycker synd om dig.. :(
Jag har beslutsångest!
Har blivit erbjuden att passa ett hus i tre veckor, jag som hade tänkt att backpacka på sydön.
Det är ett angenämt men ändå jobbigt dilemma, Raglan är ju det bästa surfstället i NZ!
Nalfaren
2008-09-23, 10:54
٩๏̯͡๏)۶
grym ascii!
Köper en ny telefon på torsdag eller fredag. Men jag kan inte bestämma mig för vilken :(
http://www.uberphones.com/photos/2008/2/c902.jpg
Eller
http://alvin2020.files.wordpress.com/2008/06/htc-touch-diamond.jpg
Lelle Pelle
2008-09-23, 10:58
Jag skulle inte köp en C902, den känns så seg. Men om du står ut med det så är det annars en bra lur.
Den understa är snyggare men orka touch.
Jag skulle inte köp en C902, den känns så seg. Men om du står ut med det så är det annars en bra lur.
Har läst lite om telefonerna på nätet,och enligt datormagasinet är HTCn seg och knappt användbar. Allt går för långsamt typ.
Den understa är snyggare men orka touch.
Jag blir lite pirrig på tanken faktiskt *cupid*
Lelle Pelle
2008-09-23, 11:06
Jag har ingen erfarenhet av HTCn, men om den är så seg som det påstås så är det väl inget alternativ. Den är ju dock ganska fräsig, och ju mer jag tänker på det så är ju det nästan det viktigaste:D
Jag har ingen erfarenhet av HTCn, men om den är så seg som det påstås så är det väl inget alternativ. Den är ju dock ganska fräsig, och ju mer jag tänker på det så är ju det nästan det viktigaste:D
Precis. Den är snygg som inåtahelvete. Det mesta ska tydligen gå att lösas med uppdateringar. samma med SE'n.
Har en HTC lånetelefon nu och jag gillar hur allt är uppbyggt, även om det ibland tar typ 5min att hitta något :D Dock har inte Touch Diamond tangentbord om jag inte köper PROversionen som är snooordyr... my god what to do
Litecore
2008-09-23, 11:21
ISMEN & GORILLALA - ALLA GILLAR BRUDAR !
WKV7Crl-41g
säg vad ni vill, den här låten kommer gå varm på dansgolven i vinter ;)
säg vad ni vill, den här låten kommer gå varm på dansgolven i vinter ;)
Jag tror du har fel men videon var iaf ascool.
Lelle Pelle
2008-09-23, 11:32
HAhahhaha, så jävla bra låt!
Litecore
2008-09-23, 11:32
Jag tror du har fel men videon var iaf ascool.
vidoen är teh shit, och låten är i samma klass som frondas "rullar fram" eller vilken
afasi & filty-låt som helst egentligen.. börjar lite underground och skickas mellan folk
på nätet tills DJn tröttnar på att alla jävlar önskar den satans låten hela tiden typ.
så han laddar hem den och upptäcker att det här blir årets stora floorfiller på hiphopgolvet :P
HTC'n tycker jag är förjävlig om du har stora fingrar,måste sitta och koncentrera sig på att peta vilket blir jobbigt i längden.
Näe,Iphone om det ska vara touch (även om telefondelen inte är så mkt att ha:smash: )
HTC'n tycker jag är förjävlig om du har stora fingrar,måste sitta och koncentrera sig på att peta vilket blir jobbigt i längden.
Näe,Iphone om det ska vara touch (även om telefondelen inte är så mkt att ha:smash: )
Tur för mig att jag har minihänder och smala fingrar *cupid* Ska försöka få tag på nån som har den så man får leka lite. I affären är allt avstängt ju :( worthless!
apple kan suga min lilltå :D nae men ALLA i oslo har iPhone. eller ja iaf 90%
Tricklev
2008-09-23, 11:52
Små händer och fingrar ftw, alla mina tjejer har små händer. *cupid*
Nitrometan
2008-09-23, 11:53
För då ser "Tricklev" större ut när de ger dig en handtralla?
Tricklev
2008-09-23, 11:54
Med rätt tjej så packar man ett avgasrör.
Vad jag har läst så blir inte HTCn så mkt snabbare av alla uppdateringar.
Nitrometan
2008-09-23, 11:56
Med rätt tjej så packar man ett avgasrör.
Ja.
Gillar hon det?
Tricklev i avgasröret - låter som en filmtitel.
du raggar ju på 10åringar, inte så konstigt :D
Vad jag har läst så blir inte HTCn så mkt snabbare av alla uppdateringar.
Jag har hittat olika information. Men c902an verkar vara ännu värre. Alarmet ringer som det själv behagar och det är inte säkert att det ringer på morgonen. Den hänger sig och skärmen blir helt svart emellanåt. Kameran ska tydligen vara rätt så kass för att vara en kameratelefon. :(
du raggar ju på 10åringar, inte så konstigt :D
Jag har hittat olika information. Men c902an verkar vara ännu värre. Alarmet ringer som det själv behagar och det är inte säkert att det ringer på morgonen. Den hänger sig och skärmen blir helt svart emellanåt. Kameran ska tydligen vara rätt så kass för att vara en kameratelefon. :(
Kanske leta efter någon annan model då? Jag skulle aldrig välja mellan en dålig och en lite sämre telefon. Det handlar om lite för mkt pengar.
Kanske leta efter någon annan model då? Jag skulle aldrig välja mellan en dålig och en lite sämre telefon. Det handlar om lite för mkt pengar.
Jo, får leta vidare. Ingen aning om vad dock, dåligt utbud på nice telefoner nu känns det som. Iom att jag bara kan tänka mig SE, Nokia och HTC.
Nitrometan
2008-09-23, 12:09
HTC Dream?
http://tmonews.com/blog/wp-content/uploads/2008/09/g1-pdf-pics1.jpg
http://tmonews.com/2008/09/info-leaks/
Releasas idag i USA.
Aj aj aj aj. Hela min skuldra har hoppat ur led och jag börjar jobba om 40 min och efteråt ska jag på ett ryggpass. K*ken!
Nitrometan
2008-09-23, 12:14
Aj aj aj aj. Hela min skuldra har hoppat ur led och jag börjar jobba om 40 min och efteråt ska jag på ett ryggpass. K*ken!
Du jobbar ju på Hemmakväll! Släng fram "Dödligt Vapen" (ettan) och se hur man gör. *flex*
Du jobbar ju på Hemmakväll! Släng fram "Dödligt Vapen" (ettan) och se hur man gör. *flex*
Har försökt :D
Köper en ny telefon på torsdag eller fredag. Men jag kan inte bestämma mig för vilken :(
Melish: jag har HTCn and i absolutly löv it. you go get it!
Melish: jag har HTCn and i absolutly löv it. you go get it!
ooooh... Kom till oslo så jag får klämma på den *drool*
Var precis hos läkarn. Är sjukskriven en vecka till *gah!* what to do with all the free time?
Jo, får leta vidare. Ingen aning om vad dock, dåligt utbud på nice telefoner nu känns det som. Iom att jag bara kan tänka mig SE, Nokia och HTC.
Jag gillar blackberry. Skulle gärna klämma på en: http://www.blackberry.com/blackberrypearl/8220.shtml
Jag gillar blackberry. Skulle gärna klämma på en: http://www.blackberry.com/blackberrypearl/8220.shtml
Enkel och stilren. Jag undviker helst uppvikningsbara luckor. Skjutluckor går bra, det kan man fixa med en hand, men inte sådana utan att det krampar i tummen.
Jak er kresen :(
Enkel och stilren. Jag undviker helst uppvikningsbara luckor. Skjutluckor går bra, det kan man fixa med en hand, men inte sådana utan att det krampar i tummen.
Jak er kresen :(
Blackberry har andra modeller. Dessutom har de ett underbart enhandsinterface.
Blackberry har andra modeller. Dessutom har de ett underbart enhandsinterface.
Ska kika på dem :) Går igenom telefoner på prisjakt nu å läser omdömen osv.
Litecore
2008-09-23, 13:42
jag går och väntar på att någon svensk operatör ska ta in Sidekick 3 !
sjukt vanlig i framförallt USA men även i vissa delar av europa än så länge..
http://cache.gawker.com/assets/images/4/2006/05/Sidekick3_markedup.jpg
http://www.devicepedia.com/wp-content/uploads/2007/03/sidekick_3_update.jpg
Haha.. det går framåt.. nu säger annonsen "bride" istället för ukranian beuty och what not.. :Virro
"Gift bort dina pengar och status mot sex". Eller nåt.
Undra just om det finns samma för kvinns? "Find your ukranian stud today".. :D Eller "foreign husband".. eller nåt..
En viktigare fråga: Jag äter just nu "brösull" eller "brytå". Ja, så heter det på dalmål.. Heter det nåt på svenska? Jag har mjölk, knäckebröd och hallon (klassikern är dock lingonsylt, knäcke, mjölk). Äter i skål med sked. *popcorn*
Tricklev
2008-09-23, 14:07
Japp det finns liknande för kvinnor, aldrig hört talats om Gambianska köpemän?
Japp det finns liknande för kvinnor, aldrig hört talats om Gambianska köpemän?
Ahh, men jag trodde man måste åka dit och förlusta sig typ på semester, inte att man kunde köpa hit sig en. Där ser man. Även i dag har jag lärt något nytt från kollo.
Litecore
2008-09-23, 14:18
alltså, fan Lellan - ursäkta för att jag VARJE gång du skriver något inte kan låta
bli att tänka på en grej som du skrev för hur länge sen som helst om dina bröst :D
alltså, fan Lellan - ursäkta för att jag VARJE gång du skriver något inte kan låta
bli att tänka på en grej som du skrev för hur länge sen som helst om dina bröst :D
Haha.. Whhaaaat? "The massage" u mean? :D Tja, faktiskt så har jag börjat köpa varmare bh:ar (läs vadderade), då jag kommit på att det nog är för att jag lätt fryser om bara dem. Titsen. Inte resten av kroppen. Så då köpte jag andra bh:s, och masserar bara när jag inte bär dem.
Tråkigt svar va? :MrT:
Edit: Om det nu var det du menade.. du kanske menade mer när jag beskrev dem som att de är större just under bröstvårtan? Haha.. fan, jag ska nog sluta babbla.. :em:
Litecore
2008-09-23, 14:23
Haha.. Whhaaaat? "The massage" u mean? :D Tja, faktiskt så har jag börjat köpa varmare bh:ar (läs vadderade), då jag kommit på att det nog är för att jag lätt fryser om bara dem. Titsen. Inte resten av kroppen. Så då köpte jag andra bh:s, och masserar bara när jag inte bär dem.
Tråkigt svar va? :MrT:
Edit: Om det nu var det du menade.. du kanske menade mer när jag beskrev dem som att de är större just under bröstvårtan? Haha.. fan, jag ska nog sluta babbla.. :em:
jag ska rota upp citatet bara för att, men det var det om bröstvårtan, ja ;)
EDIT!
Mina bröst är mest bröstiga under bröstvårtan.
Hur kan det vara så mycket billigare att köpa på nätet?
Mobilen jag kollar på kostar ca 3450-650:- på nätet. Men i affären så tar de 4700:-
Why? Köper man över 500-600kr på några av sidorna är det gratis frakt dessutom.
jag ska rota upp citatet bara för att, men det var det om bröstvårtan, ja ;)
EDIT!
Stackars sate, så som jag spammar lär du tänka på den frasen flera ggr i veckan? Hjärntvätt ftw... :em:
Hur kan det vara så mycket billigare att köpa på nätet?
Mobilen jag kollar på kostar ca 3450-650:- på nätet. Men i affären så tar de 4700:-
Why? Köper man över 500-600kr på några av sidorna är det gratis frakt dessutom.
Jo, för att köper du på nätet så måste du när den pajar, vilket den kommer göra, krångla som fan å skicka med rekommenderat (som de efter att du skäller å bråkar betalar tillbaks summan av), så där håller ni på typ nästan ett år å sen säger de att mobilen är fuktskadad och du har ingen nisse du kan ge en känga för det är bara en fukking anonym adress i karlskoga du haft kontakt med.
Så det är värt att köpa i affär. Då får du ett ansikte du kan flörta, ge mördarblickar, hångla upp i brygga eller skälla ut. Mkt bättre, värt stålarna.
/enl en "kompis" alltså..
Litecore
2008-09-23, 14:39
Stackars sate, så som jag spammar lär du tänka på den frasen flera ggr i veckan? Hjärntvätt ftw... :em:
haha, nej men grejen är att jag inte fattar hur det ser ut trots dina utförliga beskrivning
och Ninas snabba expertis i ämnet, svårt att goggla "bröstiga under bröstvårtan" liksom..
(och nej, jag försöker inte få dig att PMa en bild för att avhjälpa mina hjärnspöken ;P)
Jo, för att köper du på nätet så måste du när den pajar, vilket den kommer göra, krångla som fan å skicka med rekommenderat (som de efter att du skäller å bråkar betalar tillbaks summan av), så där håller ni på typ nästan ett år å sen säger de att mobilen är fuktskadad och du har ingen nisse du kan ge en känga för det är bara en fukking anonym adress i karlskoga du haft kontakt med.
Så det är värt att köpa i affär. Då får du ett ansikte du kan flörta, ge mördarblickar, hångla upp i brygga eller skälla ut. Mkt bättre, värt stålarna.
/enl en "kompis" alltså..
Ingen av mina mobiler har någonsin pajat så vetefan om man inte ska chansa ändå, handlar ändå om ca 1000:- i skillnad.
Hrm.. Får man ta med sig saker gjorda av glas (musmatta) i handbagaget på flyget?
INstinktivt tänker jag att man såklart borde få det. Men tar man sönder den så är den ju farligare än en ninja!
Amy, du kan ringa mig anyday. Jag är sjukskriven tills på måndag och blir förmodligen sjukskriven ytterligare en vecka efter det. Jag har inte så jättemycket att göra om dagarna :(
Ganska kul att senaste leveransen från Kolo kom i en kartong som hade innehållit Mr. Muscle rengöringsmedel :D.
svårt att goggla "bröstiga under bröstvårtan" liksom..
Enkelt
http://www.google.se/search?source=ig&hl=sv&rlz=&q=%22br%C3%B6stiga+under+br%C3%B6stv%C3%A5rtan%22+&btnG=Google-s%C3%B6kning&meta=
Iofs blev det väldigt mycket rundgång. :D
Motorbreath
2008-09-23, 19:51
Ganska kul att senaste leveransen från Kolo kom i en kartong som hade innehållit Mr. Muscle rengöringsmedel :D.
När jag beställde kom det i en tvättmedelskartong om jag inte minns fel. (Kommer inte ihåg fabrikatet.)
Ahaha! Arbetade med skuldran ur led, såg ut som jag skitit sulfat i kroppshållningen medan jag lagrade läsken. Sen började jag flytta runt hyrfilmerna för att göra plats för nyheterna och POP - Knaket fick kunderna att tro att jag lagt en brakskit, men när jag sade "Det var ta mig fan på tiden" och masserade min skuldra verkade deras skrämda ansiktsuttryck lättas. Nu blir det ryggpass för att fira.
Har precis blivit bjuden på maskerad med western-tema. Jag och en killkompis skall gå, några teman vi har kommit på är : Bröderna dalton, snut och fånge, Snobb och prostituerad, mexikan.... Vi har inte bestämt oss än, låt höra lite fler förslag!
Har precis blivit bjuden på maskerad med western-tema. Jag och en killkompis skall gå, några teman vi har kommit på är : Bröderna dalton, snut och fånge, Snobb och prostituerad, mexikan.... Vi har inte bestämt oss än, låt höra lite fler förslag!
Clint Eastwood
Spaghetti
Den gode och den onde, sedan kan ni kalla någon på festen för den fule...
Dissector
2008-09-23, 21:55
Doc Holliday såklart. Westerns tuffaste revolverman. Attityd och kläder enligt Val Kilmers tolkning från filmen Tombstone, så blir det kalas! :D
http://www.autografica.co.uk/images/kilmer.jpg
Litecore
2008-09-23, 22:44
vad heter den där hemsidan där man kan söka upp gamla versioner av andra hemsidor ?
svårt som fan att förklara vad jag menar men det kanske finns nån som fattar i alla fall :D
Mescreant
2008-09-23, 23:00
vad heter den där hemsidan där man kan söka upp gamla versioner av andra hemsidor ?
svårt som fan att förklara vad jag menar men det kanske finns nån som fattar i alla fall :D
http://www.archive.org/web/web.php kanske?
Plättar är så gott. *drool*
Litecore
2008-09-23, 23:13
http://www.archive.org/web/web.php kanske?
SMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!!!1 1
:kinky: :kinky: :kinky: :kinky: :kinky:
Doctor Snuggles
2008-09-23, 23:26
Doc Holliday såklart. Westerns tuffaste revolverman. Attityd och kläder enligt Val Kilmers tolkning från filmen Tombstone, så blir det kalas! :D
http://www.autografica.co.uk/images/kilmer.jpg
Glöm inte bort tuberkulosen. Det är en festhöjare om inget annat.
Tricklev
2008-09-24, 00:18
Jaha, här sitter man på sin 100/10mbit fiberlina och tankar senaste Big Bang Theory avsnittet i 14kbs. =/
Litecore
2008-09-24, 01:48
det är JÄTTEROLIGT att räkna på hur mycket mina räkningar den här månaden slutar på :/
Enkelt
http://www.google.se/search?source=ig&hl=sv&rlz=&q=%22br%C3%B6stiga+under+br%C3%B6stv%C3%A5rtan%22+&btnG=Google-s%C3%B6kning&meta=
Iofs blev det väldigt mycket rundgång. :D
Haha.. wtf... :D
I och för sig blev det samma när jag rekommenderade en pizzeria till en jobbkompis (skriver inte namnet här för risk för rundgång.. ;)), och hon ville kolla om fler skrivit om den för jag var verkligen lyrisk.. "Jo, det är nån Lellan som har skrivit om den på nåt forum här..." :em:
Skrämmande. Att inte fler upptäckt den pizzerian alltså.
Om jag ser mig själv i spegeln och tar en bild i spegeln så ser jag helt annorlunda ut. Beror det på vinkeln eller är kameran skev?
Realise eller Realize?
Google översatte:
"Förverkliga eller Realize"
när jag körde copy+paste på det du skrev
Google översatte:
"Förverkliga eller Realize"
när jag körde copy+paste på det du skrev
Ok, så har jag lärt mig också. Varför skriver varenda jävla britt det med "S"!?
Ok, så har jag lärt mig också. Varför skriver varenda jävla britt det med "S"!?
För att det inte gick att översätta med Z? :D
För att det inte gick att översätta med Z? :D
Men..Du sade ju...? *hjärnan smälter*
Sa att jag direktöversatte. Jag var otydlig. Men med S översattes det och med Z hände ingenting.
Hm... Men saxat från Engelskt-Svenskt lexikon
http://lexin.nada.kth.se/cgi-bin/sve-eng
Engelskt uppslagsord
realize
Svensk översättning
realiserar (verb)
förverkliga
...
Översättning av: realise
Pixel
Ordet realise finns inte i lexikonet! Flera möjliga liknande ord finns däremot.Välj ett ord och tryck på knappen Översätt!
...
:confused:
OMG!
Nu ska jag testa google igen.
realize = inse
realise = förverkliga
hum
OMG!
Nu ska jag testa google igen.
realize = inse
realise = förverkliga
hum
There is only one way to go...
To the Stoltzercopter!
http://moronland.net/media/pictures/petercopter.jpg
Skriv med z. Britter kan fan inte stava. Jmf color = colour.
Sen är dom bleka och fula också.
Någon som har en Sony Ericsson Xperia X1? Jag börjar bli sjukt sugen :D
såg nu att den släpptes 10/10.. I'm gonna have one *cupid*
Nitrometan
2008-09-24, 12:21
Jag har testat den. Tråkig Windows och känns lite långsam.
Men det är ju bara mina åsikter. Kanske passar dig jättebra.
Tricklev
2008-09-24, 12:23
THIS IS A MOMENT OF DESTINY!
Vjd1j8Bf6RI
Känner att det är dags att starta en ny journal.. vad ska jag ha för journaltitel? *popcorn* dålig fantasi atm... :em:
Känner att det är dags att starta en ny journal.. vad ska jag ha för journaltitel? *popcorn* dålig fantasi atm... :em:
Vad kommer målet att vara i journalen?
Vad kommer målet att vara i journalen?
Inget sådär tydligt mål just nu mer än att piska rumpan typ.
"piska rumpan" kanske? haha
Inget sådär tydligt mål just nu mer än att piska rumpan typ.
"piska rumpan" kanske? haha
Ja, den är bra! Kommer garanerat att locka folk som inte skulle kolla där annars. (Kanske på gott och ont).. Flertydigt. Gillar vi!
Tricklev
2008-09-24, 13:10
Vart kan man läsa mer om detta, piska rumpan?
piska rumpan™ är under produktion och releasedatumet är ej bestämt, dock är det möjligt att första utgåvan kommer är tillgänglig för allmänheten under eftermiddagen.
;)
Nitrometan
2008-09-24, 13:51
Här, troligen: http://www.metrobloggen.se/livsmysterier
Här, troligen: http://www.metrobloggen.se/livsmysterier
Ja den där går också bra men piska rumpan™ kommer som en underkategori till livsmysterier™..
Tricklev
2008-09-24, 14:18
Måste börja korrekturläsa mina inlägg, inte nog med att jag har stavfel i nästan varannan av dom, meningsuppbyggnaden är helt åt helvete också.
Jag har testat den. Tråkig Windows och känns lite långsam.
Men det är ju bara mina åsikter. Kanske passar dig jättebra.
Genom jobbet då?
De blir långsammare när det är windows, har använt en HTC med windows och tycke rändå att det funkar. Tar lång tid att starta upp den bara.
Vill att den ska släppas så folk kan ge sina åsikter på den :(
Nitrometan
2008-09-24, 14:29
Genom jobbet då?
Japp. Jåppet.
Jag brukar gilla SonyEricssons lurar. Men den var inget vidare. T.o.m. Blackberry var roligare. :(
Jag älskar alkisarna i området! Jag satt i mitt fönster och rökte, 10m nedanför och 20m bort från huset går det värsta alkisen, så ropar han upp till mig "KAN DU SLÄCKA DIN CIGG? JAG ÄR ALLERGISK MOT RÖK!"
Sen började han hävda att jag inte trodde på cancer och att jag minsann skulle dö om jag trillade ner. Sen sa han att Spindelmannen bara var en myt för att ingen kan någonsin klättra på väggar 50m upp i luften.
Japp. Jåppet.
Jag brukar gilla SonyEricssons lurar. Men den var inget vidare. T.o.m. Blackberry var roligare. :(
OMG! då måste jag leta en ny telefon IGEN :(
Va sugen på Samsungs Aramani, men den har inget 3G, eh wtf liksom.
Får iofs vänta tills nästa löning ändå...
Realise eller Realize?
Bara du inte blandar Am-stavning med Brittisk så är det väl bara köra på, det är ju en hel del ord som stavas annorlunda mellan de två.
Britter lär ju lacka om man stavar med Z, så gör det :)
Nitrometan
2008-09-24, 14:45
Jag älskar alkisarna i området! Jag satt i mitt fönster och rökte, 10m nedanför och 20m bort från huset går det värsta alkisen, så ropar han upp till mig "KAN DU SLÄCKA DIN CIGG? JAG ÄR ALLERGISK MOT RÖK!"
Sen började han hävda att jag inte trodde på cancer och att jag minsann skulle dö om jag trillade ner. Sen sa han att Spindelmannen bara var en myt för att ingen kan någonsin klättra på väggar 50m upp i luften.
Gotta love the local alkis. Verkar vara en skön snubbe. Du kanske skulle bjuda upp honom på en grogg?
OMG! då måste jag leta en ny telefon IGEN :(
Va sugen på Samsungs Aramani, men den har inget 3G, eh wtf liksom.
Får iofs vänta tills nästa löning ändå...
Nejdå. Det är bara en åsikt. jag kreks på Motor-Olas lurar och jag behövde inte vomera på Xperian. Testa den i butik när den kommer.
Nejdå. Det är bara en åsikt. jag kreks på Motor-Olas lurar och jag behövde inte vomera på Xperian. Testa den i butik när den kommer.
Fast i butik brukar de oftast vara avstängda :( det är värdelöst. Man får bara känna på den, inte testa den. Jag måste verkligen ha en telefon. Värdelöst att smsa nu när jag inte kan se vad jags kriver :D vit text mot vit bakgrund :thumbup:
Har ni fått era lönespec?
Gotta love the local alkis. Verkar vara en skön snubbe. Du kanske skulle bjuda upp honom på en grogg?
Funderade faktiskt på det, men hade en hund, så det hade inte gått :D
Fick min i måndags. 11k i skatt på en månad *gah!*
Ser en film nu, som inleds med en katt som ska bli torterad, men de klipper precis innan det börjar, men man förstår vad som ska hända. Jag mår rätt illa av det faktiskt.
Nu bor du iofs i Norge men jag är lite orolig att det kommer strula med min sista lön. Löning imorgon ffs. Borde fått pappret nu. :/
Vad är det ovanliga i det? :naughty:
Nu bor du iofs i Norge men jag är lite orolig att det kommer strula med min sista lön. Löning imorgon ffs. Borde fått pappret nu. :/
Ah, du menar så. Hoppas att lönen kommer in ändå. Jag ska få svensk lön imorn jag med. I really want them. Åker till gbg imorn ffs :D
Vad är det ovanliga i det? :naughty:
Det suger hästballe ju. Jag hatar skatt*grr27*
OH! Måste kolla :naughty:
EDIT: Det var lite...
Litecore
2008-09-24, 15:24
förmodligen, men jag slutar kl 19 så jag får hålla mig i skinnet ett tag till..
hoppas på att komma över 25k med semesterersättning och bonus iaf ;)
Mediciner är bra.
Slå på Uppdrag Granskning nu.
Psychological
2008-09-24, 19:31
DIF - AIK på canal plus nu . Vilken skit match !
DIF - AIK på canal plus nu . Vilken skit match !
nåja, DIF leder iaf och det är ju det viktigaste ;) heja heja
Handcuff
2008-09-24, 19:39
i said, what what?
Nästan så jag precis skänkte dig en tanke.
Tänkte:
1. Vart tusan ska jag söka mig efter skolan:confused: (ska bestämma efter jul *rolleyes* )
2. Snart dags boka biljett till Karlstad (praktik)
3. Vad var det nu det kostade flyga till Sthlm???
4. Måste besöka Sthlm snart...
5. Visst ja. Hade ju tänkt göra det nu i höst.
6. Ah...Lectris skulle ju bjuda på mat :D
7. Undrar om hon fortfarande är sur?
Fakkin hell. Tänkte göra American Pancakes så jag cyklade till affären som ligger långt åt helvete bort (typ 15 min) men så glömde jag köpa filmjölk.
Fail....
Andy.da.wohoo
2008-09-24, 19:42
Hoppas på G nu på dagens matteprov! Väldigt viktigt!!
Psychological
2008-09-24, 19:43
nåja, DIF leder iaf och det är ju det viktigaste ;) heja heja
Äh. DIF har så bögiga klubbfärger . Sen är svensk fotboll så värdelös att kolla på .
Fakkin hell. Tänkte göra American Pancakes så jag cyklade till affären som ligger långt åt helvete bort (typ 15 min) men så glömde jag köpa filmjölk.
Fail....
Fakkin hell !! *gah!*
Psychological
2008-09-24, 19:43
Fakkin hell !! *gah!*
Gör vanliga pankisar då. det e ju oxå godare
Motorbreath
2008-09-24, 19:48
Hur vet man om man har agorafobi?
tommie-92
2008-09-24, 19:55
Tränat lite mer än 8mån kontinuerligt idag, känns bra :)
Psychological
2008-09-24, 19:55
I morgon e det löning. Kliver upp kl 5. sticker till statoil och köper cigg , snus ,redbull , köttbullsmacka och en cola. Sen iväg till jobbet. Kan man få en bättre start på dagen
6. Ah...Lectris skulle ju bjuda på mat :D
7. Undrar om hon fortfarande är sur?
haha what. klart jag ska bjuda på mat! och sur? har jag NÅGONSIN varit sur? :D
Äh. DIF har så bögiga klubbfärger . Sen är svensk fotboll så värdelös att kolla på .
ja det är sant! svensk fotboll öht är ganska bögigt, speciellt läktarkulturen. Annat var det för några veckor sen när jag såg real madrid på santiago bernabéu-stadion.... gnnh *drool* inte bögigt nånstans.
Gör vanliga pankisar då. det e ju oxå godare
Nu är det försent. Har deppat ihop framför datorn med ett paket russin. Gott det också. :D
Andy.da.wohoo
2008-09-24, 20:04
Tränat lite mer än 8mån kontinuerligt idag, känns bra :)
Förstår det:) Grattis till snart ett år:thumbup:
tommie-92
2008-09-24, 20:16
Förstår det:) Grattis till snart ett år:thumbup:
Snart ja, vi firar i januari! :D
Tricklev
2008-09-24, 21:03
Om?
Om?
Fiskpinnar
Svenskt samhällsprogram från 2008. Cowboymetoder och olagligheter har blivit mera regel än undantag inom delar av den svenska polisen. Risken är överhängande att oskyldiga döms och att domar blir felaktiga. Nyligen dömdes en lastbilschaufför i Skåne trots att viktiga fakta hemlighölls av polisen. Mycket tyder på att mannen är helt oskyldig. Enligt höga jurister kan tusentals rättegångar behöva tas om för att återupprätta rättssäkerheten i Sverige. Programledare: Robert Aschberg.
cowboymetoder.. fniss
aka Trickismetoden :)
Tricklev
2008-09-24, 21:22
Sa någon Cowboy?
tntballe
2008-09-24, 21:41
Jäkligt imponerande klipp på en gubbe som kan hoppa på ägg utan att ha sönder dom.
Orka inte leta efter yt-tråden.
wZgVkP6o6Ig
lol
Jäkligt imponerande klipp på en gubbe som kan hoppa på ägg utan att ha sönder dom.
Orka inte leta efter yt-tråden.
wZgVkP6o6Ig
lol
HAHA.. u made my day. Eller natt. Fan, vända ett lågt humör till topp. Tack! :)
Andy.da.wohoo
2008-09-24, 21:51
tntballe: dedär var mäkta imponerande!
Scratch89
2008-09-24, 22:35
Helvete. Ingen jag känner med bil vill hjälpa mig imorgon. Någon som frivilligt vill hjälpa mig att frakta ett par högtalare från HifiKlubben på Kungsgatan till min lägenhet här på Lindholmen? Jag bjuder på evig tacksamhet och hemmabakad brownie.
Helvete. Ingen jag känner med bil vill hjälpa mig imorgon. Någon som frivilligt vill hjälpa mig att frakta ett par högtalare från HifiKlubben på Kungsgatan till min lägenhet här på Lindholmen? Jag bjuder på evig tacksamhet och hemmabakad brownie.
Lätt värt om man hade bott i gbg. :D
Scratch89
2008-09-24, 22:38
Lätt värt om man hade bott i gbg. :D
Bor inte du i Norrköping, typ? Det är inte såå långt.
Fröken gör god brownie.
Bor inte du i Norrköping, typ? Det är inte såå långt.
Fröken gör god brownie.
Luleå. ;)
Tricklev
2008-09-24, 23:16
Jag hade hjälpt dig, om jag hade ägt en bil och körkort. =/
Scratch89
2008-09-24, 23:24
Jag hade hjälpt dig, om jag hade ägt en bil och körkort. =/
Tack för hjälpen, ändå. :)
Xealswe hjälper mig, han är den absolut snällaste människa jag känner. Han får massa brownies!
Ska man sätta något ord före brownies? eller bara regular brownies? Kan hjälpa dig annars..
Undrarlite vart min lön är? humm
Undrarlite vart min lön är? humm
Åh, nice !
Kollade mitt konto och såg att jag fått in lite cash :thumbup:
Ny mobil FOR REAL
Åh, nice !
Kollade mitt konto och såg att jag fått in lite cash :thumbup:
Ny mobil FOR REAL
*grr27* I'll kill u ;D
*grr27* I'll kill u ;D
Hur e livet som sjukskriven? :D
OJ OJ OJ!
Blondinbella ska lägga 300 000kr på sin 18-års fest.
Hur mkt pengar drar hon egentligen in på sin blogg? Hon måste ju fått in miljoner på att blogga.
Bra business, men rätt äckligt att lägga dem pengarna på EN kvälls fest.
Litecore
2008-09-25, 07:57
OJ OJ OJ!
Blondinbella ska lägga 300 000kr på sin 18-års fest.
Hur mkt pengar drar hon egentligen in på sin blogg? Hon måste ju fått in miljoner på att blogga.
Bra business, men rätt äckligt att lägga dem pengarna på EN kvälls fest.
hon drar in 0,30 kr per unik sidvisning har jag för mig, så do teh math..
sen driver hon ju bellme.se och får bra betalt för att föreläsa o.s.v ;P
WHITEFOLKS
2008-09-25, 08:13
Blondinbella kan väl få in rätt mycket sponsring/gratisgrejer så hon räknar väl säkert på "värdet" på grejerna, inte vad hon själv betalar.
Hur e livet som sjukskriven? :D
Pretty boring :D Men jag får 100% av lönen så det slipper jag oroa mig för.
Min lön har kommit nu *cupid*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.