Visa fullständig version : Babbla, babbla, babbla....!
Holmeros
2014-09-01, 07:41
IVRIGOCHRÄDD! *gah!*
What's up hun? *hug*
Översvämning på jobbet. Toaletterna ur funktion = vi får inte vara där.
Såååå nu ligger jag hemma i soffan och jobbar :D
Första dagen i skolan. :em:
Holmeros
2014-09-01, 07:45
Ta det lugnt. Innan du hinner märka det sitter du längst bak i klassrummet och kastar suddigummin på tjejerna för att få uppmärksamhet :naughty:
IVRIGOCHRÄDD! *gah!*
whatup?
Skickat från min Galaxy S4
StarkaUlf
2014-09-01, 08:39
Vad får man lära sig där? :)
Ah, missade detta. Samma här, lycka till ;)
Anatis87
2014-09-01, 09:10
Snart är man hemma efter en helt fantastisk helg, att helger är så korta, vem kom på det dåliga?
Ni som har börjat skolan, vad är det Ni har börjat studera?
Livets hårda skola..
Det här med telefontider på 2h/dag. Alltså. Jag har missat den jevfla tiden i en vecka nu o.O
Igår när jag var och handlade så fick jag för mig att jag skulle köpa en Cola Zero och var ju såklart tvungen att leta efter en med mitt namn på.
Hittade en som iaf började på S...det stod Snubben på den :MrT:
Igår när jag var och handlade så fick jag för mig att jag skulle köpa en Cola Zero och var ju såklart tvungen att leta efter en med mitt namn på.
Hittade en som iaf började på S...det stod Snubben på den :MrT:
I've been around. :d
Det här med telefontider på 2h/dag. Alltså. Jag har missat den jevfla tiden i en vecka nu o.O
Då var det nog inte något viktigt ;)
Själv har jag 30 min telefontid per dag. Vill man ringa får man vara på tå.
Då var det nog inte något viktigt ;)
Själv har jag 30 min telefontid per dag. Vill man ringa får man vara på tå.
Det är ganska så viktigt :P Men just nu styr jag inte riktigt min vardag helt själv... Hoppas att jag ska kunna ringa nu om 25 min iaf.
Sjukgymnast båda två, tror jag. T1 för pandan och T3 för mig
suck, då var man fast igen då.
skaffade big brother premium och kör nu 24/7.
alltså, är det nått med det där huset som orsakar detta, eller sitter verkligen tjejer i 20 års åldern och har sådana här hjärndöda samtal=/.
skulle jag suttit där och diskuterat med dem så hade jag bett om en pistol och tryckt av efter 10 min typ.
Men... du är beredd att betala för att sitta och lyssna på "hjärndöda 20åringar"? ;)
mangemani
2014-09-01, 10:56
Men... du är beredd att betala för att sitta och lyssna på "hjärndöda 20åringar"? ;)
50 spänn för att få sig ett gott skratt i några månader, ja why not
suck, då var man fast igen då.
skaffade big brother premium och kör nu 24/7.
alltså, är det nått med det där huset som orsakar detta, eller sitter verkligen tjejer i 20 års åldern och har sådana här hjärndöda samtal=/.
skulle jag suttit där och diskuterat med dem så hade jag bett om en pistol och tryckt av efter 10 min typ.
Jag visste inte ens att skiten hade börjat igen. Jösses.
Nattljus
2014-09-01, 11:03
IVRIGOCHRÄDD! *gah!*
Det kommer gå så bra så *hug*
Det borde jag nog ha sagt lite tidigare, men jag var upptagen med att spela datorspel. Lycka till och sånt *hug*
Det är därför du dejtar ;)
Hoppas du fick sova ändå. Jag kan inte somna så länge jag har kalla fötter, och ibland tar det 30-45 min att värma de. Så drygt.
Gör jag?
Snarare "har eventuella planer på att göra".
Jag tog på mig massa kläder, är fortfarande kall dock:(
I've been around. :d
So it seems;)
Sjukgymnast båda två, tror jag. T1 för pandan och T3 för mig
Kul! Hoppas Ni trivs och det går vägen :thumbup:
Gör jag?
So it seems;)
:cool:
Gör jag?
So it seems;)
Jag projicerade lite på dig bara, jag dejtar nästan uteslutande i syfte att ha någon att värma mina fötter på ;)
Jag projicerade lite på dig bara, jag dejtar nästan uteslutande i syfte att ha någon att värma mina fötter på ;)
Du vet väl att det är mannens uppgift att värma kvinnan?
Jag menar, varför är män annars så varma?*screwy*
Du vet väl att det är mannens uppgift att värma kvinnan?
Jag menar, varför är män annars så varma?*screwy*
Jag tror mer på kalla fötter än stereotypa könsroller. Jag ska hitta mig en varm kvinna tänkte jag.
Nattljus
2014-09-01, 11:57
Kaffe är varmt *popcorn*
Kaffe är varmt *popcorn*
Brukar du stoppa fötterna i kaffet? *screwy*
Kaffe är varmt *popcorn*
Jag vill ha någon som är varm(are än mig) att ligga och skeda med, tror du verkligen att det går att göra det med kaffe?*slap*
Nattljus
2014-09-01, 12:02
Brukar du stoppa fötterna i kaffet? *screwy*
Det var den skummaste idé jag hört på länge cofffeeJag vill ha någon som är varm(are än mig) att ligga och skeda med, tror du verkligen att det går att göra det med kaffe?*slap*
Ni är underligt enkelspåriga båda två *gah!*
Det var den skummaste idé jag hört på länge cofffee
Ni är underligt enkelspåriga båda två *gah!*
Om problemet är kalla fötter/lår, och lösningen är kaffe. Så börjar man ju så klart fundera på hur det ska gå till ;)
Nattljus
2014-09-01, 12:46
Lösningen är alltid kaffe. Vad är frågan? :confused:
Nordenator
2014-09-01, 13:29
Sådärja! Nu jävlar är det träningsdags. Två träningsfria dagar känns som en evighet.
Novaindex
2014-09-01, 15:17
Härligare minisemester med kidsen kunde man inte haft som de blev i helgen :D :D Myyys
5zey8567bcg#t=40
Börjar vid 35-40 sekundrar in. :D
Har blivit helt fast i en tjej (vi är tsm) och hon är från latin Amerika, håller på att lära mig spanska (hon har bott i Sverige hela sitt liv). Fy fan va kul de är att lära sig nya språk :)
StarkaUlf
2014-09-01, 15:41
Har blivit helt fast i en tjej (vi är tsm) och hon är från latin Amerika, håller på att lära mig spanska (hon har bott i Sverige hela sitt liv). Fy fan va kul de är att lära sig nya språk :)
Si.
AzlipxrzMe4
:laugh::laugh::hbang:
Jag avr ihop med en tjej från latinamerika i över 6 år. Best sex ever, rumpa från himmelsriket. Kommer däremot träffa någon som kommer från den delen av världen. Inte värt det, never.
Ha så kul :thumbup:
StarkaUlf
2014-09-01, 15:45
AzlipxrzMe4
Hahahaha. Den bästa videon jag har sett i år :laugh: Vilken player.
Jag avr ihop med en tjej från latinamerika i över 6 år. Best sex ever, rumpa från himmelsriket. Kommer däremot träffa någon som kommer från den delen av världen. Inte värt det, never.
Mjo, de vet hur man använder höfterna ;). Dock av någon anledning så har hon ett rätt hett temperament. Kanske de du syftar på ? *popcorn*haha
Mjo, de vet hur man använder höfterna ;). Dock av någon anledning så har hon ett rätt hett temperament. Kanske de du syftar på ? *popcorn*haha
Kanske, låter det vara osagt så jag inte ätter några tankar i dig men kör på. Är man lycklig så är man lycklig. :thumbup:
Nordenator
2014-09-01, 15:53
Nackdelen med att äta mat igen är att min kropp slagit på värmen igen. När busschauffören gjort detsamma och det är typ 30+ på bussen även om det är svalt ute dör jag. Var tvungen att hoppa av för att inte komma fram dyngsur.
Kan bara instämma.
Meningen efter förstår jag dock inte. Tappa du ett "inte"?
WHITEFOLKS
2014-09-01, 15:57
Är sexets kvalitet etniskt kopplat?
Kan bara instämma.
Meningen efter förstår jag dock inte. Tappa du ett "inte"?
Korrekt, tänkte för mycket på sexet så suget för en latino blev för stort :D
Är sexets kvalitet etniskt kopplat?
Det tror jag inte, däremot kulturellt. Jag hävdar att kulturer som centrerar mycket runt dans och "kvinnlighet" brukar kunna erbjuda bättre ... sådana ... upplevelser. Men det är en diskussion för dejtingtråden. :thumbup:
Kanske, låter det vara osagt så jag inte ätter några tankar i dig men kör på. Är man lycklig så är man lycklig. :thumbup:
Haha, vet redan va du menar... :d
Arbetslös nu, eller åtminstone oavlönad. Har en del kvar att stå i så jobbsökandet lär dröja en vecka till eller två.
WHITEFOLKS
2014-09-01, 16:48
Det tror jag inte, däremot kulturellt. Jag hävdar att kulturer som centrerar mycket runt dans och "kvinnlighet" brukar kunna erbjuda bättre ... sådana ... upplevelser. Men det är en diskussion för dejtingtråden. :thumbup:
Så f! Kommer döda kvaliteten på sexet? (
Min kollega fråga mig idag med väldigt entusiastisk röst om jag ville följa med på ett sexparty i veckan..:MrT:
Jag var såklart tvungen att retas lite samt påpeka att det brukar kallas för homeparty
Min kollega fråga mig idag med väldigt entusiastisk röst om jag ville följa med på ett sexparty i veckan..:MrT:
Jag var såklart tvungen att retas lite samt påpeka att det brukar kallas för homeparty
Jag kan ta din plats *host*. Eller hans. Eller gå själv. Så länge jag får gå på sexparty.
Härlig kollega, han har nog inte alls spanat in dig. :naughty:
Jag kan ta din plats *host*. Eller hans. Eller gå själv. Så länge jag får gå på sexparty.
Härlig kollega, han har nog inte alls spanat in dig. :naughty:
HON, jag tror inte hon spanat in mig men hon har väl sett mig naken och vi har sovit ihop.:naughty:
Jag gissar på att det lär vara bara tjejer..men herrn kanske är sugen på en butplug till sig själv?
HON, jag tror inte hon spanat in mig men hon har väl sett mig naken och vi har sovit ihop.:naughty:
Jag gissar på att det lär vara bara tjejer..men herrn kanske är sugen på en butplug till sig själv?
...... Nu ska vi inte gå in på mitt sexliv här, kommer inte ihåg vem de va men antingen är det Holmeras eller Fuark som är skadade för livet efter mina rekommendationer. :D
Där ser man. Jag arbetar med fel människor. :(
Nattljus
2014-09-01, 18:21
Jag har tappat bort något, men är osäker på vad *jorgen*
...... Nu ska vi inte gå in på mitt sexliv här, kommer inte ihåg vem de va men antingen är det Holmeras eller Fuark som är skadade för livet efter mina rekommendationer. :D
Där ser man. Jag arbetar med fel människor. :(
Japp! Min kollega är bäst, vi brukar diskutera allehanda roliga saker som våra rumpor och hur den ena rumphalvan ska envisas med att se bättre ut än den andra och sådana väldigt viktiga saker här i livet.:d
Du har redan kommenterat ditt tidigare sexliv i den här tråden nyligen, mina sympatier går till Holmeros och Fuark helt klart
japp! Min kollega är bäst, vi brukar diskutera allehanda roliga saker som våra rumpor och hur den ena rumphalvan ska envisas med att se bättre ut än den andra och sådana väldigt viktiga saker här i livet.:d
du har redan kommenterat ditt tidigare sexliv i den här tråden nyligen, mina sympatier går till holmeros och fuark helt klart
:d
:booty: Sluta vara så poppis och svara på meddelande kanske..
;)
Jag har tappat bort något, men är osäker på vad *jorgen*
Du har tappat bort tanken om vad du tänkte på!
Nattljus
2014-09-01, 19:29
Du har tappat bort tanken om vad du tänkte på!
Jag tänkte på choklad. Sen åt jag ett kexchoklad och nu tänker jag på kaffe *popcorn*
Men jag är helt säker på att jag för inte så värst längesedan höll något icke ätbart i handen och tänkte att "jag måste lägga det någonstans där jag inte tappar bort det" *jorgen*
Äh. Var det något viktigt kommer jag säkert på det senare, vid ett särskilt illa valt tillfälle cofffee
Nattljus
2014-09-01, 19:45
https://i.chzbgr.com/maxW500/8096804608/hEDE4C65B/
FML. En kväll är allt som behövs för allt bara ska bli bläh. Bajsvärld, verkligen bajsvärld. Min närmsta väns förälder dör, sedan kommer en lavin av saker upp till ytan. Helt galet, helt bisarrt, helt sjukt. Fattar inget. Stackars alla involverade. Herrejävlar i helvetes. Satan.
WHITEFOLKS
2014-09-01, 22:06
FML. En kväll är allt som behövs för allt bara ska bli bläh. Bajsvärld, verkligen bajsvärld. Min närmsta väns förälder dör, sedan kommer en lavin av saker upp till ytan. Helt galet, helt bisarrt, helt sjukt. Fattar inget. Stackars alla involverade. Herrejävlar i helvetes. Satan.
Du är en bra person så jag hoppas att det löser sig.
:(*hug*
Tråkigt att höra. Hoppas innerligt att det inte är någonting som ställer till med alltför stora bekymmer.
Berörs du direkt av detta, eller är det genom sympati för din vän?
Dvs har Lavinen med dig att göra på något sätt?
Nordenator
2014-09-02, 12:01
Sol och slutade tidigt! Till skogs! http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/02/57f5097d1728c77c6020d36cffc7c9fd.jpg
Sol och slutade tidigt! Till skogs! http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/02/57f5097d1728c77c6020d36cffc7c9fd.jpg
Gå genast hem och byt öl!
Nordenator
2014-09-02, 13:07
Fesljummen finöl kändes som hädelse av samma grad ^^
Tråkigt att höra. Hoppas innerligt att det inte är någonting som ställer till med alltför stora bekymmer.
Berörs du direkt av detta, eller är det genom sympati för din vän?
Dvs har Lavinen med dig att göra på något sätt?
Det har inget att göra med mig förutom att jag känner för min vän. Tack för omtanken iallafall *hug*
Tack för er ord, hur konstigt det än må låta men det är alltid värmande att få läsa att det finns folk som faktiskt bryr sig som man inte träffats.. Tror det är sådant som kallas att vara människa, fint de. :)
Nordenator
2014-09-02, 14:22
Ölen var forfarande kall. Jag ångrar mitt beslut djupt
StarkaUlf
2014-09-02, 15:06
1 Ben & Jerrys nu till middag efter tatuering. Om 2 timmar så blir det fika på kalas *popcorn*
Skönt att vara halvledig idag. Ska vara helledig resten av kvällen/em. och siktar istället på en kämpainsats imorgon. Kanske rent av traskar iväg till universitet även om det kommer vara knökfullt med nya studenter.
Agitator
2014-09-02, 15:20
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/amerikanskfotboll/article19464779.ab
Fyfan, 145 kg som 16 åring.
Typiskt! Min kompis berättade att sexpartyt (:d) blir på torsdag när jag ska till Stockholm och träna med vovve.=/
Nåja, som 16 åring kan man ju i princip ha växt färdigt och killen var sannolikt inte bara fet utan också jäkligt stor.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/amerikanskfotboll/article19464779.ab
Fyfan, 145 kg som 16 åring.
kMwgrfk0yf4
Efter EN dag tillbaka i stockholm är min hals tjock och näsan rinner och är jävligt. Whats up with that?
Efter EN dag tillbaka i stockholm är min hals tjock och näsan rinner och är jävligt. Whats up with that?
Stockholmallergiker? Tafsat på saker i T-banan och sedan slickat på fingrarna? :smash:
Stockholmallergiker? Tafsat på saker i T-banan och sedan slickat på fingrarna? :smash:
Haha, say it aint so! Nä, misstänker att det är för att min hyresvärdinna haft fönstret öppet i 3 månander och det har varit konstant ombyggande av innergården, som mitt fönster vetter mot. Även om jag bor på vån 3 så tror jag att byggdamm och skit har ackumulerats härinne. Blir att totaltstäda och våt torka allt härinne!
Haha, say it aint so! Nä, misstänker att det är för att min hyresvärdinna haft fönstret öppet i 3 månander och det har varit konstant ombyggande av innergården, som mitt fönster vetter mot. Även om jag bor på vån 3 så tror jag att byggdamm och skit har ackumulerats härinne. Blir att totaltstäda och våt torka allt härinne!
Kan mycket väl vara så. :)
När ska du få ordning och börja sälja tavlor? Väggen gapar tomt.. :(
Kan mycket väl vara så. :)
När ska du få ordning och börja sälja tavlor? Väggen gapar tomt.. :(
Har 5 komissioner att måla här, sen sätter jag igång! Det gick bra i Eskilstuna!:hbang:
Har 5 komissioner att måla här, sen sätter jag igång! Det gick bra i Eskilstuna!:hbang:
Heja! *popcorn*
http://i.imgur.com/o5toZ6K.gif
Och här satt man och trodde att Snubben var flintskallig. Coolt :)
Och här satt man och trodde att Snubben var flintskallig. Coolt :)
:MrT:
... av ren nyfikenheten: hur trodde du jag såg ut och hur tror du jag är som person?
Jag har ett nytt kall i livet. Det är att förgöra alla parkeringsbolagsbilar jag ser. Jag skall ta med en yxa i min bil och svinga den mot varenda bil jag ser.
Jag har ett nytt kall i livet. Det är att förgöra alla parkeringsbolagsbilar jag ser. Jag skall ta med en yxa i min bil och svinga den mot varenda bil jag ser.
Hittills i år har jag fått pböter på runt 3500 SEK. Räkna med mig.
Varför parkerar ni inte bara där man får (och/eller betalar)?
Varför parkerar ni inte bara där man får eller betalar för er?
Gör juh det, sen att jag glömmer lägga upp tillståndet är en annan sak.. eller parkerar på övergångsställe. :em:
Ska jag gå och lägga mig och sova tidigt eller ska jag ta mig iväg till gymmet ikväll?*screwy*
Specialtillstånd? Man får inte parkera på övergångsställen! Hur nära får man parkera förresten? Vill minnas att det finns ett visst minimi-avstånd som är ok.
Magnus N
2014-09-02, 18:56
Specialtillstånd? Man får inte parkera på övergångsställen! Hur nära får man parkera förresten? Vill minnas att det finns ett visst minimi-avstånd som är ok.
Inte närmare än 10m före ett övergångsställe, direkt efter går dock bra
Tills du kommer till Samir Troudis bil...
Ska jag gå och lägga mig och sova tidigt eller ska jag ta mig iväg till gymmet ikväll?*screwy*
G-g-g-y-m! Sover mycket bättre.
Tillstånd för personalparkering. 10m om jag inte minns fel. Kan itne skylla på någon annan än mig själv men mja. Sedan att man gör det flera gånger.. *facepalm*
... av ren nyfikenheten: hur trodde du jag såg ut och hur tror du jag är som person?
Flintskallig, liiiite halvknubbig men inget över average. Den roliga och avslappnade medelålders killen på lagret som gärna delar med sig av de bästa grilltipsen! Lite svensson-stuk :d
Men mina fördomar har ingen grund, det bara känns så. Har en bild över hur de flesta är och ser ut som skriver regelbundet, det är oundvikligt.
Varför parkerar ni inte bara där man får (och/eller betalar)?
Jag parkerade rätt och hade synlig biljett i rutan.
På boten stod det "Saknas/ej synbar"
Jag har bild och allt, ser den hur bra som helst.
Flintskallig, liiiite halvknubbig men inget över average. Den roliga och avslappnade medelålders killen på lagret som gärna delar med sig av de bästa grilltipsen! Lite svensson-stuk
:laugh::laugh::laugh:
Där ser man, känns väldigt långt ifrån vem jag är men där ser man. *popcorn*
Men mina fördomar har ingen grund, det bara känns så. Har en bild över hur de flesta är och ser ut som skriver regelbundet, det är oundvikligt.
Absolut, inget konstigt med det. :)
Tills du kommer till Samir Troudis bil...
Jag svingar en golfklubba hårdast i sverige, och var nära hårdast i världen förut. Tror jag klarar mig.
Ska åka och göra en polisanmälan mot skitföretaget också.
Vilka jävla ägg. Du har mina sympatier.
:laugh::laugh::laugh:
Där ser man, känns väldigt långt ifrån vem jag är men där ser man. *popcorn*
Haha, bilden är modifierad en aning nu iallafall.
Så jäkla arg man blir!!!
Jag svingar en golfklubba hårdast i sverige, och var nära hårdast i världen förut. Tror jag klarar mig.
Jaha okej så du ska be honom lägga sig ned i perfekt vinkel på marken, låta dig mäta upp ett slag och sen känga på utav helvete? Slagsmål och golf känns inte som en jättesolklar korrelation ;).
Förövrigt, vad är hemligheten till hårdast golfsving? Sett till din journal är jag betydligt starkare än dig, kan jag svinga hårdare då? Inte få en boll längst eller i högst hastighet utan svinga klubban mot ett objekt?
Jaha okej så du ska be honom lägga sig ned i perfekt vinkel på marken, låta dig mäta upp ett slag och sen känga på utav helvete? Slagsmål och golf känns inte som en jättesolklar korrelation ;).
Förövrigt, vad är hemligheten till hårdast golfsving? Sett till din journal är jag betydligt starkare än dig, kan jag svinga hårdare då? Inte få en boll längst eller i högst hastighet utan svinga klubban mot ett objekt?
Om du kikat längre bak i min journal och kollat hur stark jag var när jag inte var skadad, är du mycket starkare då?
Böj 220kg
mark 260x3
bänk 150ish
press 95kg
triceps liggande reps på 80kg
styrkeryck 108kg
Så jäkla arg man blir!!!
lagom *grr*
Jag undrar om ceejay såg ut som sin såndär avatarbild när han såg p-boten :D
Men borde du inte kunna överklaga, om du har foto och så på det så borde det inte vara några problem?
mjo ska överklaga. Här betalas inget :|
Får jag se dig göra 3x270?
Jag har lite film på CJ's lugna sving, där han slår snett och jävligt en 350+ meter.
Nattljus
2014-09-02, 19:37
Blåbärsglass *cupid*
WHITEFOLKS
2014-09-02, 19:45
Borde rimligtvis vara rätt svårt att överklaga på just det där med synlig biljett dock.
StarkaUlf
2014-09-02, 19:48
Blåbärsglass *cupid*
Jag fick choklad och vaniljglass :) sen chokladglass igen!
Mina ben verkar ha växt ganska bra av 3 pass i veckan + 2 pass cykling. Man kanske borde fortsätta med det då? *jorgen* Ser betydligt större ut fast jag är svagare.
G-g-g-y-m! Sover mycket bättre.
Jag hade redan tagit en snabbdusch och krupit ner under täcket när jag läste det där ju:em:
Jag hade redan tagit en snabbdusch och krupit ner under täcket när jag läste det där ju:em:
Alltid tid för att träna, ner på golvet och kör 50 armhävning och 50 situps!
Do it! *mini
Alltid tid för att träna, ner på golvet och kör 50 armhävning och 50 situps!
Do it! *mini
Då måste jag ju klä på mig igen.:MrT:
Plus jag måste ha koll på hundskrällena så hanen inte försöker "få till det", han är inte sen med att försöka om jag vänder ryggen till.*rolleyes*
Nordenator
2014-09-02, 21:53
Durn it. Jag lyckades somna vid sjutiden men vaknade igen 22 och sedan 22:30. Hade inte riktigt tröttheten i mig för de 11 timmarna sömn jag siktade på (ska upp vid 6).
Nattljus
2014-09-02, 21:54
Durn it. Jag lyckades somna vid sjutiden men vaknade igen 22 och sedan 22:30. Hade inte riktigt tröttheten i mig för de 11 timmarna sömn jag siktade på (ska upp vid 6).
Spela tetris tills du inte minns att du är trött längre *hug*
Andy.da.wohoo
2014-09-02, 22:19
Verkar som att jag tappade plånboken när jag cyklade hem från skolan idag. Faaaaaaaaaaaaaaaaaan *gah!*
Blä, surt. Har gjort det säkert 10+ gånger (tappat plånboken) men har alltid märkt det omedelbart. Har en utmärkt ficka för plånboken i jackan, men är den inte stängd ordentligt så knuffar jag ur plånboken under cykelturen.
Har kikat på 8 avsnitt av The Last Ship ikväll, lika bra att ta de två sista också..
Varför är jag ens vaken för nu?*screwy*
Jag låg i sängen redan vid klockan nio och hade bestämt att jag skulle sova väldigt snart för att jag var trött och ska upp tidigt..Är huvudet dumt så får kroppen lida..eller något.:smash:
Jag har iaf världens mysigaste lilla voffsing som ligger på min arm och drömmer så sött så jag vill inte väcka henne med att gå upp och lägga bort datorn.:d*cupid*
Onsdagar är en av veckans bästa dagar, slutar 11.15 så gymmet ska bli besökt och på kvällen blir det Stockhodlm för att träna med ena eller båda hundarna.*flex*:)
Onsdagar är trevlig dag för då får man springa 60 minuter intervaller. Skönt att tänka på något annat för en stund. :)
Holmeros
2014-09-03, 08:54
Flintskallig, liiiite halvknubbig men inget över average. Den roliga och avslappnade medelålders killen på lagret som gärna delar med sig av de bästa grilltipsen! Lite svensson-stuk :d
Hihi vad roligt! Do me!
Fast du har kanske sett bild på mig, förstör lite :(
StarkaUlf
2014-09-03, 09:57
Hej allihopa :)
Hej allihopa :)
http://25.media.tumblr.com/3e68d59927ab572b8e5d0987d1ff8324/tumblr_mgs7kvMhmH1qf2m9lo1_500.gif
Allt bra idag?
StarkaUlf
2014-09-03, 10:24
http://25.media.tumblr.com/3e68d59927ab572b8e5d0987d1ff8324/tumblr_mgs7kvMhmH1qf2m9lo1_500.gif
Allt bra idag?
Det får väl duga :) dubbla träningspass står på schemat idag. Underkropp, sedan tabata-intervaller på psykeln.
Själv rå?
:laugh::laugh:
Genialt!
Det får väl duga dubbla träningspass står på schemat idag. Underkropp, sedan tabata-intervaller på psykeln.
Själv rå?
Intervaller idag och när jag kommer hem så har jag fått uppmonterade garderobsdörrar, sovrummet klart sen är renoveringen klar för i år. Tjiho! :)
:laugh::laugh:
Genialt!
Antar du delade samma uppfattning? :(
Anatis87
2014-09-03, 12:23
Dagens goda gärning: lämna kläder och skor till stadsmissionen.
Dagens utskällning: en som skäller på mig för att jag stannat på p-förbud för att lasta av tunga säckar.
Dagens göremål: träna, jobba och inte låta mitt goda humör förstöras.
Antar du delade samma uppfattning? :(
Haha nej faktiskt inte :D Men jag visste ganska så tidigt din ålder och vad du jobbade med så medelålderns lagerarbetare kändes fel :D
StarkaUlf
2014-09-03, 13:43
Intervaller idag och när jag kommer hem så har jag fått uppmonterade garderobsdörrar, sovrummet klart sen är renoveringen klar för i år. Tjiho! :)
Wiho, det lät inte dumt hörredu! \o/ *flex*
Hihi vad roligt! Do me!
Fast du har kanske sett bild på mig, förstör lite :(
Har sett bild tror jag. Riktigt korthårigt blond. 25 år, jobbar på kontor, typ Telenor, telefonförsäljare. Bor centralt men lite av en lantis. Lat och halvt introvert :)
Hur ser jag ut Fuark? :D
Spoiler på avataren! men! din personlighet påminner starkt om min mammas. Jag tror iallafall att du brinner för mat och tänder ljus och grejjer till den heliga fredagsmiddagen, samt köper frallor och dukar fint inför söndagsfrukosten.
Riktigt bra mamma-drag, men kan bli jäkligt envis. Brunette och ser ut ungefär som random receptionist på vårdcentraler med mörkbrunt hår.
tankoovich
2014-09-03, 15:02
PANNKAKOR till middag idag (med färska blåbär), behöver inte säga mer.
Jo
DkOaccvavFw
Undra hur många gånger jag har postat den här. *jorgen*
Nattljus
2014-09-03, 15:25
cofffee
StarkaUlf
2014-09-03, 15:28
cofffee
Dricker du varm choklad? *popcorn*
Nattljus
2014-09-03, 15:37
Neh, vanligt kaffe. Själv, då? *popcorn*
StarkaUlf
2014-09-03, 15:42
Neh, vanligt kaffe. Själv, då? *popcorn*
Blää :) Jag dricker sånt dära ofärgat från kranen!
Nordenator
2014-09-03, 15:46
Blää :) Jag dricker sånt dära ofärgat från kranen!
Ofärgat.. från kranen.. Tja, det är ju lillördag!
http://www.vinboden.com/catalog/images/500008227.jpg
StarkaUlf
2014-09-03, 15:55
Ofärgat.. från kranen.. Tja, det är ju lillördag!
http://www.vinboden.com/catalog/images/500008227.jpg
Ah.. Jelzin.. Den finaste..
*spy*
Wiho, det lät inte dumt hörredu! \o/ *flex*
Kan meddela Herrn att det blev riktigt bra. Nu börjar det faktiskt likna ett hem.
Värre än BiB Jeltzin får man leta efter..
Motig jävla dag btw. Är på riktigt sunkigt humör.
Värre än BiB Jeltzin får man leta efter..
Motig jävla dag btw. Är på riktigt sunkigt humör.
Men nu är arbetsdagen över! Kanske lite träning på det?
mangemani
2014-09-03, 16:36
varför står folk och häller en hink med isvatten över sig?
ser det överallt, icebucket challange, men vem utmanar de och vem leder/har vunnit?
Men nu är arbetsdagen över! Kanske lite träning på det?
Mja, är ju student fortfarande så allting hänger över huvudet konstant. Cykeln blev stulen förra veckan så att ta sig till gymmet är bra mycket mer tidskrävande än vad jag pallar med
Nordenator
2014-09-03, 17:29
Varmt som tusan här inne, men prollekärnorna vilar ändå på 40 grader och graffet på 50. Gött att få skiten rengjord - även om man kanske borde gjort det innan sommaren :D
Städat resten av lägenheten också, men det får man ju inte stats på!
Har sett bild tror jag. Riktigt korthårigt blond. 25 år, jobbar på kontor, typ Telenor, telefonförsäljare. Bor centralt men lite av en lantis. Lat och halvt introvert :)
Spoiler på avataren! men! din personlighet påminner starkt om min mammas. Jag tror iallafall att du brinner för mat och tänder ljus och grejjer till den heliga fredagsmiddagen, samt köper frallor och dukar fint inför söndagsfrukosten.
Riktigt bra mamma-drag, men kan bli jäkligt envis. Brunette och ser ut ungefär som random receptionist på vårdcentraler med mörkbrunt hår.
:laugh:
Magnus N
2014-09-03, 18:45
varför står folk och häller en hink med isvatten över sig?
ser det överallt, icebucket challange, men vem utmanar de och vem leder/har vunnit?
välgörenhetsjippo
http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_Bucket_Challenge
Nattljus
2014-09-03, 18:49
Brände mig på kaffet *cry*
Andy.da.wohoo
2014-09-03, 18:50
Blä, surt. Har gjort det säkert 10+ gånger (tappat plånboken) men har alltid märkt det omedelbart. Har en utmärkt ficka för plånboken i jackan, men är den inte stängd ordentligt så knuffar jag ur plånboken under cykelturen.
Har kikat på 8 avsnitt av The Last Ship ikväll, lika bra att ta de två sista också..
Hittade den! :D
Hittade den! :D
:thumbup:
Nordenator
2014-09-03, 19:42
Saxat från reddit :D
"That man just stole a cow. He stole a cow using trickery and a small hatchback.
That's some Oceans 11 shit."
6zVR5oSoVRA
Yay, närmare två timmars träning med hanen..han var rätt dryg och jag har sjukt kass kondis så jag maskade lite när man skulle springa ibland:d
Glömde såklart kvar kopplet på gärdet..sjukt irriterande.*gah!*
Sedan gym där jag träffade på en teammedlem och var övertygad om att han hade vuxit men han påstod att han hade krympt..*screwy**flex*
Yay, närmare två timmars träning med hanen..han var rätt dryg och jag har sjukt kass kondis så jag maskade lite när man skulle springa ibland:d
Glömde såklart kvar kopplet på gärdet..sjukt irriterande.*gah!*
Sedan gym där jag träffade på en teammedlem och var övertygad om att han hade vuxit men han påstod att han hade krympt..*screwy**flex*
Vad för träning med le vovve?
Kan inte sova, bajskropp. Huvudet går i 1670km/h. :(
Vad för träning med le vovve?
Kan inte sova, bajskropp. Huvudet går i 1670km/h. :(
Utställning/ringträning, någon gång ska hundfan bli Internationell Champion är tanken om jag så ska behöva muta domarjävlarna!:d
Du får säga åt huvudet att inte gå i 1670 km/h när du ska sova, typiskt obra av huvudet att göra.
Holmeros
2014-09-04, 06:58
Haha några rätt har du! Jag är korthårig, men inte blond, om man inte kallar det mörkblond, jag vettetusan. Men det är ganska mörkbrunt iallafall.
Jag är 25 år, jobbar på kontor, men inte som telefonförsäljare eller telefonsupportsupport utan IT-konsult och arbetar heltid hos en kund, ett stort företag som nog alla känner till. Ett rätt okej lön (men med 10k för lite i lön :D )
Jag bor centralt, men är från en mindre by i norra skåne innan jag blev Malmöbo. Lat stämmer rätt bra det också, men halvt introvert vill jag nog inte hålla med om. Har en rätt stor umgängeskrets med allt möjligt folk, allt från hipsters till stekare.
Utställning/ringträning, någon gång ska hundfan bli Internationell Champion är tanken om jag så ska behöva muta domarjävlarna!:d
Du får säga åt huvudet att inte gå i 1670 km/h när du ska sova, typiskt obra av huvudet att göra.
Min lilla vovvsing blev champion, sen om de var internationell eller inte minns jag inte. En stilig liten prins på sköna 55kg. :)
Min lilla vovvsing blev champion, sen om de var internationell eller inte minns jag inte. En stilig liten prins på sköna 55kg. :)
Det krävs 4 Cacib i 3 olika länder med minst 1 år och 1 dag mellan första och sista om jag inte minns fel...
Svensk Champion gissar jag att din prins var då.:)
Det krävs 4 Cacib i 3 olika länder med minst 1 år och 1 dag mellan första och sista om jag inte minns fel...
Svensk Champion gissar jag att din prins var då.:)
Då är det nog svensk, fast de var visserligen i flera nordiska länder *jorgen*
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/431984_10151982155665500_1858894499_n.jpg?oh=99f82 31d27ff859df53aa2f2143d0453&oe=5471513A&__gda__=1417485877_253385a072f95e2d99f876f4fb792f1 a
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/169092_10150389287070500_406151_n.jpg?oh=3382a6cc0 d412c9b804b4f88af86ae08&oe=547C1064&__gda__=1415751574_0c4f0fa834028cec098b2697d6af433 6
Då är det nog svensk, fast de var visserligen i flera nordiska länder *jorgen*
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/431984_10151982155665500_1858894499_n.jpg?oh=99f82 31d27ff859df53aa2f2143d0453&oe=5471513A&__gda__=1417485877_253385a072f95e2d99f876f4fb792f1 a
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/169092_10150389287070500_406151_n.jpg?oh=3382a6cc0 d412c9b804b4f88af86ae08&oe=547C1064&__gda__=1415751574_0c4f0fa834028cec098b2697d6af433 6
Ja var han champion i flera nordiska länder så kan han ha varit Internationell Champion också..lite svårt för mig att veta;)
Sicken sötnos!*cupid*
Av nån märklig anledning har jag ont i fötterna, som om jag gått flera mil i kassa skor... sux.
StarkaUlf
2014-09-04, 09:16
Av nån märklig anledning har jag ont i fötterna, som om jag gått flera mil i kassa skor... sux.
Du kanske var ute och promenerade i sömnen? :)
Du kanske var ute och promenerade i sömnen? :)
Haha, så lat som jag är när jag är vaken så har jag svårt att tro att jag skulle röra mig onödigt mycket i sömnen :D
StarkaUlf
2014-09-04, 10:08
Haha, så lat som jag är när jag är vaken så har jag svårt att tro att jag skulle röra mig onödigt mycket i sömnen :D
Fast det kanske är därför som du är lat när du är vaken? *jorgen* *hug*
StarkaUlf
2014-09-04, 10:20
Ah, älskar verkligen att paketet kom till Umeå idag 08.30. Likt förbannat så dyker inte paketet upp här förrän imorgon efter 18.00, 23-24 mil ifrån Umeå.
Dom måste ha väldigt långsamma bilar, dom dära posten.
Ah, älskar verkligen att paketet kom till Umeå idag 08.30. Likt förbannat så dyker inte paketet upp här förrän imorgon efter 18.00, 23-24 mil ifrån Umeå.
Dom måste ha väldigt långsamma bilar, dom dära posten.
En gång skulle posten leverera ett paket till mig (som jag inte visste hade hemleverans). Jag hade inte varit hemma när de var där. Så jag fråga varför de inte ringt, men de hade inget telefonnummer. Nu låg mitt paket på en bil och kom inte tillbaka till terminalen förens tre dagar efter. För att sedan skickas till utlämningsstället. Så det tog mig åtta dagar extra att få mitt paket. Som mitt telefonnummer för övrigt stod på.
StarkaUlf
2014-09-04, 10:24
En gång skulle posten leverera ett paket till mig (som jag inte visste hade hemleverans). Jag hade inte varit hemma när de var där. Så jag fråga varför de inte ringt, men de hade inget telefonnummer. Nu låg mitt paket på en bil och kom inte tillbaka till terminalen förens tre dagar efter för att sedan skickas till utlämningsstället. Så det tog mig åtta dagar extra att få mitt paket. Som mitt telefonnummer för övrigt stod på.
:laugh:
Det är inte lätt...
Bara Nattljus som kan sina saker :)
När nu rumpa, lår och allt på underkroppen ska hålla på och bli större, varför kan inte mina jeans också växa för då!?!*gah!*:MrT:
När nu rumpa, lår och allt på underkroppen ska hålla på och bli större, varför kan inte mina jeans också växa för då!?!*gah!*:MrT:
Bara att börja vattna och ge dem växtnäring, då läser de sig :thumbup:
Bara att börja vattna och ge dem växtnäring, då läser de sig :thumbup:
Jag blötte faktiskt ner byxorna jag hade i lördags med varmt vatten på hela vänstra låret och halva rumpan..dom töjde ut sig tillräckligt mycket för att gå att använda av det.:d
Jag blötte faktiskt ner byxorna jag hade i lördags med varmt vatten på hela vänstra låret och halva rumpan..dom töjde ut sig tillräckligt mycket för att gå att använda av det.:d
Haha, underbart! Själv är dte tvärtom, har gått ner så mycket att allt sitter som sopsäckar.
Haha, underbart! Själv är dte tvärtom, har gått ner så mycket att allt sitter som sopsäckar.
Jag tror alla kilon jag gått upp i år har satt sig som fett på:booty:*cry*
Jag ska få paket nån gång mellan 17 och 21 ikväll. *popcorn*
Jag ska få paket nån gång mellan 17 och 21 ikväll. *popcorn*
Alltid skönt att veta vad man ska göra under fyra timmar.
Det känns ok ändå. Själva hanteringen verkar vettigare än tidigare när jag haft att göra med Posten (nu är det Bring). Med Posten så vill jag minnas att det var ett samtal när de i princip var utanför porten. De kanske har förbättrat sina rutiner sedan dess även om det, som i mitt fall nu, innebär att det dröjer lite extra innan man får paketet. Det blir färre gånger att åka med samma paket och det är ju bra. Man slipper försöka improvisera själv också för när man tror att paketet ska komma. Jag blev liksom tillfrågad i tisdags via sms om tiden var ok, annars skulle jag höra av mig.
Nordenator
2014-09-04, 12:49
Vad har hänt med typsnittet på kolo? Le terrible med länkar
Att tiden är mellan 17-21 är helt klart bättre än 8-16 eller "någon gång under dagen".
Fnissa till när jag såg denna:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10430420_10204728683199606_5244330898587038274_n.j pg?oh=afa973bd95132629a8b2958857e0d790&oe=5466DC17&__gda__=1417493096_afaf92f32af48e10b8abf31dc9f6de1 1
Vad har hänt med typsnittet på kolo? Le terrible med länkar
Ingen skillnad?
Nordenator
2014-09-04, 13:04
Ingen skillnad?
För mig är det :/
Holmeros
2014-09-04, 13:12
För mig är det :/
För mig är det skillnad hemma, där jag kör Chrome. På jobbet surfar jag Firefox och här ser det ut "som vanligt".
Jag funderade på om detta är relevant?
http://feber.se/pc/art/307733/chrome_37_ger_std_fr_hgupplsta/
https://play.spotify.com/track/18VAjAG3abDUk07HjofIpN
Myspys i babbla, yay *hug*
Åh, Bo Kaspers var inte igår.
Skeden apvroves on Bo Kaspers :thumbup:
Har ni sett dokumentären där dom spelar in sin nya platta? Riktigt bra :)
Edit. Dom har visst släppt ett till nu som jag inte har hört. Hänger inte med längre.
Ska se Bo Kaspers ikväll på Grönan, kommer bli trevligt. Tar en öl för er alla. :)
StarkaUlf
2014-09-04, 14:21
Ha. Min mor har varit tillsammans med självaste Bo i Bo Kaspers. :)
Ha. Min mor har varit tillsammans med självaste Bo i Bo Kaspers. :)
Iiiih! Kändis by association! Heja Ulf! *peta*
Varför har jag inte druckit Hasselnötsmjölk tidigare? Mjölk som smakar nougat!! *drool*
Varför har jag inte druckit Hasselnötsmjölk tidigare? Mjölk som smakar nougat!! *drool*
vart finns detta?
vart finns detta?
Jag köpte min på Willys :) Är iofs inte mjölk, eftersom det är en hasselnötsdrink (typ som mandelmjölk/sojamjölk osv)
http://www.alpro.com/upload/products/Hazelnut-Original-1L23_187.5x355.png
http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130325185940/simpsons/images/3/3c/Malk.jpg
http://simpsons.wikia.com/wiki/Malk
Hantverkare ja..var någon gång en sådan skulle hem till alla i hela huset och kunde komma måndag eller tisdag kl 8-16 eller något..försökte ringa numret som stod men gick inte att få tag på någon så skrev på lappen att dom fick komma på min lunch, klockslaget och att jag hade hund.
Dom kom på min lunch på tisdagen.:d
Nattljus
2014-09-04, 16:35
Med tanke på hur ofta jag har skavsår och blåsor på fötterna tycker man att jag borde ha lärt mig hur jag ska hantera dem *facepalm*
Red Apple
2014-09-04, 16:43
Hantverkare ja..var någon gång en sådan skulle hem till alla i hela huset och kunde komma måndag eller tisdag kl 8-16 eller något..försökte ringa numret som stod men gick inte att få tag på någon så skrev på lappen att dom fick komma på min lunch, klockslaget och att jag hade hund.
Dom kom på min lunch på tisdagen.:d
Jag jobbade med fönstermontering för ett antal år sen, minns en kund som bad oss komma klockan 9. När vi kom dit öppnade hon dörren, yrvaken och iklädd pyjamas.
"Sa vi inte klockan 9?"
"Jo, men ni är de första hantverkarna jag anlitat som kommit i tid..."
:D
StarkaUlf
2014-09-04, 17:55
Tihi :em:
Coolt!
:cool:
That's how my momma rolls.
Fan, var det ikväll? Jag ville gå, men har lånat ut mig Grönan pass till en kompis jag inte får tag på. Hela min familj är stora fans, vi skickade tex mamma och pappa (som har set dem kanske 10-15 gånger live) som present på deras 40 års bröllopsdag i somras till Ystad för att se dem med hotellövernattning. Inte bara det, systern fick tag på Bo själv, och han dedikerade en låt till dem, helt utan deras vetskap! De fick ställa sig upp och ta emot massor med applåder. De är grymma!
Nordenator
2014-09-04, 19:10
Helt ok öl ikväll. Vinner jag tillbaka poängen jag tappade i förrgår, mental?
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/04/52b7d8ebbf7b3b168baf445c4900ef81.jpg
StarkaUlf
2014-09-04, 19:38
Hatar att äta så sjukt salt mat. Man känner sig så pluffsig :(
R Scarpa27
2014-09-04, 19:49
Hatar att äta så sjukt salt mat. Man känner sig så pluffsig :(
salt :hbang:
Nattljus
2014-09-04, 19:49
Salt är vidrigt *gah!*
StarkaUlf
2014-09-04, 19:52
salt :hbang:
*slap*
Salt är vidrigt *gah!*
*hug*
Nattljus
2014-09-04, 19:56
*hug*
*hug*
dwylaftr
2014-09-04, 19:58
Salt är inget gott. :(
R Scarpa27
2014-09-04, 20:04
Salt är vidrigt *gah!*
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q71/574503_655826191097149_70733399_n.jpg
Salt är asnajs ju. Fram tills dess att det blir för mycket.
StarkaUlf
2014-09-04, 20:10
Salt är asnajs ju. Fram tills dess att det blir för mycket.
Precis så :) Fast bara ibland, typ.
R Scarpa27
2014-09-04, 20:27
medveten om att jag äter för mkt salt men.........
popcorn utan salt?
kött utan salt?
mat generellt utan salt? nej salt fixar all mat till det godare...
salta pinnar
chips
nötter med salt är godast annat är bs.
smör är godast med salt
matfettsblandning(bregott extrasaltat svar ja!)
oh yes vad vore havet utan salt? :) inte ett hav iaf ;)...
http://www.southerncrafter.com/Israeli%20Dead%20Sea%20Salt%20Harvesting.jpg
StarkaUlf
2014-09-04, 20:28
Men inget av det är gott med för mycket salt :) salt ska det vara, men inte för mycket.
R Scarpa27
2014-09-04, 20:31
Salt är inget gott. :(
nej jag vet starkaulf......översaltat går ej äta... men jag refererade till detta inlägg ganska mkt...
Någonting helt oidentifierbart, Nordenator? *jorgen*
Nordenator
2014-09-04, 20:42
Någonting helt oidentifierbart, Nordenator? *jorgen*
Westvleteren 12. Brukar klassas som världens bästa öl och säljs inte utanför klostret i sydvästra Belgien. Går att hitta på någon pub här och var (akkurat bland annat) men brukar kosta runt 300-400 kr.
Jag köpte 6 st för €20 på klostret förra året :D
Nordenator
2014-09-04, 20:45
Det ska däremot sägas att den går att beställa för runt 100-150 kr och råkar man resa runt i Belgien och Holland är den inte så svår att hitta. Jag har nog druckit närmare 10 flarror och kanske 20 eller så av alla westvleteren.
Så.. Är den bra eller bäst?
Nordenator
2014-09-04, 20:58
Så.. Är den bra eller bäst?
Jadå! Låter man den lagras blir den fantastisk på ett annat vis. Drack däremot en från 1989, och det var lite för gammalt!
Den är som perfekt. Finns ingenting i smaken man vill ändra. Däremot kanske den oftast inte är prisvärd. Men man borde testa den om man får chansen tycker jag.
R Scarpa27
2014-09-04, 21:18
damn norden... rena lyxvaran? :) öl är gott.
Kan meddela att Bo Kaspers får 10 babblor av 5 möjliga. :thumbup:
Nattljus
2014-09-04, 21:53
Nu har jag ont i handleden igen *mini
Man kanske borde skaffa en hobby utanför datorn? *jorgen*
Nordenator
2014-09-04, 22:02
damn norden... rena lyxvaran? :) öl är gott.
Öl är som tur var billig lyx. Det finns extrema flaskor som typ Sam Adams Utopias (den köper jag inte en till gång), men i överlag så tar man sig långt i ölväg på en hundralapp. Det kan inte sägas om så mycket annat i väg av vardagslyx :D
http://uncrate.com/p/2010/05/sam-adams-utopia-xl.jpg
Nu har jag ont i handleden igen *mini
Man kanske borde skaffa en hobby utanför datorn? *jorgen*
Eller använda händerna mindre i alla fall. Mer film och serier!
Det är ju inte utan att man blir nyfiken på en sån där Westvleteren. Har druckit ganska få och lite av trappister så frågan är om referensramen riktigt räcker till för att förstå storheten.
pyntade du 1500 för den? Och var den värd det?
Nordenator
2014-09-04, 22:27
pyntade du 1500 för den? Och var den värd det?
Vi delade den på fyra, så det var inte så blodigt dyrt. Sedan fick jag smaka den tre gånger eftersom två personer inte alls gillade den. Den smakar inte alls som en normal öl, utan är nästan mer som portvin. Den brukar gå att köpa centilitervis på puben, men jag hade då hellre gått ihop några och försökt få tag på en. Jag tror att det kommer fler flaskor nu än det gjorde då. Jag tror att det kom 25 stycken i Sverige då jag fick tag i en.
Det är ju inte utan att man blir nyfiken på en sån där Westvleteren. Har druckit ganska få och lite av trappister så frågan är om referensramen riktigt räcker till för att förstå storheten.
Drick den då du har tillfälle och testat fler. Det är ju inte någon extrem smakexplosion eller så, utan den är helt enkelt bra balanserad. De andra trappisterna är givetvis riktigt bra också. Mycket som skapar hypen kring Westvleteren är just det att den är besvärlig att få tag på.
Kan meddela att Bo Kaspers får 10 babblor av 5 möjliga.
Jag kom precis hem från sexfesten, den var skitskoj:)
StarkaUlf
2014-09-05, 07:44
Jag kom precis hem från sexfesten, den var skitskoj:)
Hmm.. *jorgen*
Holmeros
2014-09-05, 07:45
Fredag för bövelen!
En helg av slapp väntar. Förutom att jag ska marka som en idiot imorgon då..
Anatis87
2014-09-05, 08:56
Fredag är bra, ledig helg på schemat, det firar vi med att arbeta
Öl som kostar 1500sek vad ingår ölen?
StarkaUlf
2014-09-05, 10:37
Jag har snickrat. Still got it *flex*
Jag har inte snickrat. Jädra tur för alla inblandade!
Jag har sovit och pillat navel.
StarkaUlf
2014-09-05, 10:43
Jag har inte snickrat. Jädra tur för alla inblandade!
Du kan ju bara bygga med bambu *facepalm*
Jag har sovit och pillat navel.
Luddigt..
Har tränat! Kortpass och marklyft funkade inte alls, men ändå.
Nordenator
2014-09-05, 10:58
Jag ska förtidsrösta och träna snart. 62,5 i böjen idag (5x5). Några veckor till så börjar det bli tungt!
Jag har suttit vid lunchbordet och dragit raggningsrepliker från krogen. Märks att jag är en av de få singlar som finns på mitt arbete... :(
Nordenator
2014-09-05, 11:52
Det gäller inte bara att vara fet, utan även att inspirera fetma i andra :D
http://neodym.se/msg.png
Jag ska förtidsrösta och träna snart. 62,5 i böjen idag (5x5). Några veckor till så börjar det bli tungt!
Jag fick böja 170 igår! *flex*
... Vem är det du har inspirerat till fetma? Bra jobbat! :thumbup:
Nordenator
2014-09-05, 12:02
Jag fick böja 170 igår! *flex*
... Vem är det du har inspirerat till fetma? Bra jobbat! :thumbup:
Suh-weet. Jag siktar på att kunna köra djupa och tunga framöver! Därför kändes 5x5 rätt lämpligt då jag varit för stel för att komma ned tidigare. Nu börjar vikterna gradvis bli någonting, och jag kör på fullt djup!
En polare som hakade på till Köpenhamn/Berlin. Han är en tvärhand hög och har inte ett gram fett på kroppen. Han ville som tur var gå upp :D
Träning efter kinabuffén istället för innan var en medioker idé
Nordenator
2014-09-05, 12:15
Lyssnar på eluveities nya platta på väg mot gymmet. Riktigt mysig!
Jag har suttit vid lunchbordet och dragit raggningsrepliker från krogen. Märks att jag är en av de få singlar som finns på mitt arbete... :(
Lol! Sicken utböling du måste vara :D
nerå.
Jag upptäckte att min icabutik slutat sälja gula tomater på burk, så hittade jag en webbutik som hade dem. 75:- i frakt eller fraktfritt över 500:-. SÅ jag beställde 34 stycken :D Men jag vet inte om han som har butiker tror att jag luras eller något för det har liksom inte hänt något på en vecka.
Nordenator
2014-09-05, 12:21
Du ville ha tomat men det blev no-mat. Sponsrad av Gööööteborg.
:D
Lika ordvitsigt som mela no tan :D Istället för melanotan. Jag skulle inte alls bli brun av det där, har jag kommit fram till.
Jag vill köpa hus också. I brist på annat. Sjukt less på att bo på tredje våningen utan hiss *gah!*
Lol! Sicken utböling du måste vara :D
Det är kul att kunna bjuda på sig själv och få folk att skratta, det är livet de! :)
6zXDo4dL7SU
Nattljus
2014-09-05, 13:56
Jag vill flytta :(
Men inte till Göteborg. Det verkar jobbigt att prata med folk där *jorgen*
Ooooch nu blev allting jobbigt igen. :///
Nattljus
2014-09-05, 14:00
Ooooch nu blev allting jobbigt igen. :///
Jag är bekant med känslan *hug*
Upplever den dock inte just nu. Jag har kaffe *popcorn*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.