Visa fullständig version : Vi som spelar tv-spel eller tänker börja göra det.
Langster
2010-03-31, 11:04
Jag la över 4000 för min PS3:a och det har fortfarande inte kommit något spel som jag bara MÅSTE ha till den. Å andra sidan känner jag inte så för så värst många spel nu för tiden ändå.
Med PS3 får man ju en hel del mervärde ändå, iom Bluray, och faktiskt den där musikvideo-tjänsten som finns nu som jag använt en hel del. Sen finns det alltid några roliga nedladdningsbara spel man kan köra osv... Enkel webläsare direkt på TV:n osv...
Hade jag inte köpt PS3 så hade jag nog varit mer sugen på en del spel till den faktiskt. Nu känner jag istället tillfredsställelse i att äga alla maskiner och därmed ha tillgång till alla spel om jag så vill. Ångrar inte inköpet av någon av dem.
Lasse Kongo
2010-03-31, 11:52
Jag la över 4000 för min PS3:a och det har fortfarande inte kommit något spel som jag bara MÅSTE ha till den. Å andra sidan känner jag inte så för så värst många spel nu för tiden ändå.
Med PS3 får man ju en hel del mervärde ändå, iom Bluray, och faktiskt den där musikvideo-tjänsten som finns nu som jag använt en hel del. Sen finns det alltid några roliga nedladdningsbara spel man kan köra osv... Enkel webläsare direkt på TV:n osv...
Hade jag inte köpt PS3 så hade jag nog varit mer sugen på en del spel till den faktiskt. Nu känner jag istället tillfredsställelse i att äga alla maskiner och därmed ha tillgång till alla spel om jag så vill. Ångrar inte inköpet av någon av dem.
Vackert skrivet känner likadant, trots att min xbox mest dammar då det knappt finns några bra exklusiva spel till den ångrar jag inte heller inköpet, det finns ett par få guldkorn och man missar inget om det nu trots allt släpps ett bra exklusivt spel.
Dessutom bra att ha om Ps3an går sönder.
Lite gameplay från Metroid Other M som släpps senare i år. Verkar växla mellan olika spelvyer, hoppas det inte blir för rörigt.
Sköna vibbar av Super Metroid sista 30 sek!
OrAWYvUG8N8
chrilledude
2010-03-31, 15:09
Lite gameplay från Metroid Other M som släpps senare i år. Verkar växla mellan olika spelvyer, hoppas det inte blir för rörigt.
Sköna vibbar av Super Metroid sista 30 sek!
OrAWYvUG8N8
Förstod inte ett skit av det där spelet, såg bara laserstrålar och bollar flyga runt.. :confused:
Det går att lösa genom att gå in på www.battlefieldbadcompany2.com - och därifrån klicka sig in på "VETERAN", den där hemsidan jag antar du menar har tyvärr varit nere hur länge som helst...märkligt när det fungerar genom att göra på ovanstående sätt, gjorde det själv i förrgår. :)
Det funkar inte för mig, måste man tänka på nått? Vara ansluten till spelet, inte vara ansluten osv?
stolpskott
2010-03-31, 18:08
Samma sak för mig fast 2papp, spelet? Forza 3 naturligtvis =]
2 papp? Var köper du dina grejer? :D
Nej jag tänker mer på the last guardian. Aldrig varit inne på bilspel.
Några andra spel som måste skaffas till ps3an när jag väl har köpt den är GOW3, båda uncharted och Heavy Rain. Några andra bra exklusiva titlar?:confused:
stolpskott: KILLZONE 2
Bättre multiplayer finns inte.
InFamous med kanske, vet inte hur det är dock.
Albatross
2010-03-31, 18:48
Som vanligt när frågan kommer upp: Allt som är platinum är bra grejer. Typ.
Som vanligt när frågan kommer upp: Allt som är platinum är bra grejer. Typ.
Jag opponerar mej med ett stort, mjjaaaaaeeee.
Lasse Kongo
2010-04-01, 16:27
Jag blev inte så jättepepp på Just Cause 2 när jag testade demot, köpte det igår, kände att det trots allt verkade intressant, och jag kan bara säga stort LOL :D
Tycker faktiskt alla som gillar att ha roligt, och vem gör inte det borde köpa spelet, jag har faktiskt hunnit köra ca 4h redan, och inte gjort något vettigt egentligen.
Spelet har även tagit min youtubeoskuld då det är en inbyggd funktion i Ps3an som gör att man spelar in och laddar upp direkt, går skitsnabbt, riktigt fränt, så jag testade lite, här är bara random shit.
Kommer väl sortera och bara ha bra klipp men nu ligger det ett par som jag bara spelade in, klippet på stranden är lite roligt, jag började bara spela in och det slutar med att jag hoppar runt på taken och slutligen river ner en stor staty med hjälp av en brandbil, så jävla fult och man sitter och skrattar när man spelar, det här klippet blev lite småkul med:
zGq_RCFiVmc
Här är länk till de klipp jag spelade in imorse bara för skojs skull: http://www.youtube.com/user/themassmonster#p/f
SÅ.JÄVLA.SJUKT.ROLIGT.SPEL haha
Lasse Kongo
2010-04-01, 16:37
Så fult när jag drar ner statyn haha
EuzRcyXyca0
Sen var det här väldigt snällt gjort med lol:
ttyRBS9q4IA
Jag ÄLSKADE demot, det blir utan att tveka ett köp! Vilket spel!
Scratch89
2010-04-01, 23:33
Är Just Cause sandlådespel i form av de senare GTA, eller är det mer storydrivet som t.ex Far Cry?
Nordenator
2010-04-02, 00:43
Uhhhhggghhh.. Tankade God of War 3-demot till min dagsfärska PS3:a. Jag gjorde nästan i byxan av välbehag.
Uhhhhggghhh.. Tankade God of War 3-demot till min dagsfärska PS3:a. Jag gjorde nästan i byxan av välbehag.
Kan säga dig att det är det bästa spelet jag någonsin spelat! :D körde ut det för någon vecka sen.. köp köp köp!
Lasse Kongo
2010-04-02, 09:37
Är Just Cause sandlådespel i form av de senare GTA, eller är det mer storydrivet som t.ex Far Cry?
Det är en story men allt fokus är på sandlåda, 900km2 att utforska =]
Ryss: så bra och sååå snyggt, Kratos är kungen.
Nordenator
2010-04-02, 10:07
Kan säga dig att det är det bästa spelet jag någonsin spelat! :D körde ut det för någon vecka sen.. köp köp köp!
Tänkte klara ut ettan och tvåan först. Jag har rätt många titlar att spela igenom har jag upptäckt ^^
Satt och spelade street fighter alpha: warriors' dream igår. Det e krejjer :D
Nordenator
2010-04-02, 10:12
Någon som har förslag på bra nedladdningsbara spel föresten? Jag tänkte spela igenom Mirror's Edge och BioShock medan jag gör lite lätt "research" på vad jag tänkt att inkassara framöver, men tack vare påsken så lär jag ju inte får spelen idag.
Skulle in på playstation store och kolla om det fanns något demo av Just Cause och märker att senaste systemuppdateringen blockar möjligheten till att installera nytt os ifall man skulle vilja det?! Bra eller anus? Varför har dom gjort så?
Scratch89
2010-04-02, 10:20
Fat Princess!
Nordenator
2010-04-02, 10:43
Fat Princess!
Men det har jag ju redan testat hos dig :) Vill testa något nytt nu :P
Skulle in på playstation store och kolla om det fanns något demo av Just Cause och märker att senaste systemuppdateringen blockar möjligheten till att installera nytt os ifall man skulle vilja det?! Bra eller anus? Varför har dom gjort så?
Nu vet jag inte om det var därför, men det var någon som lyckades roffa åt sig fulla skrivrättigheter på sin lilla låda. Att ta bort möjligheten för användaren att pilla linux lär nog kraftigt minska risken för att PS3:an blir hackad. Personligen har jag aldrig varit vän med linux och jag hade inte tänkt att hacka konsolen i alla fall, så jag uppdaterade. Geohot skulle visst skriva någon egen mjukvarupatch som tillät OtherOS. Nu kanske någon som faktiskt läst om PS3 i mer än 2-3 dagar har lite mer att tillägga ;)
Lasse Kongo
2010-04-02, 11:02
Ett klipp jag spelade in imorse, började med att klättra lite på ett hus, slutade inte alls som jag tänkt mig, det är inget uppdrag eller så utan bara "free roaming"
0HqFTcV1XkM
Detta gjorde jag alldeles nyss, var ute och åkte båt och stormade en oljerigg, då kan man ha såhär kul:
HsBSBCcTHkE
Lasse Kongo
2010-04-02, 11:18
En grej som jag gillar med JC2 är att trots att världen är så stor så känns varje plats ny och unik, ofta i såhär stora spel känns många områden återanvända, man får aldrig denna känsla i JC2, dessutom är spelet fyllt med saker att hitta och förstöra och det känns hela tiden roligt, vart man än sätter fart mot stöter man alltid på något man kan göra.
Finns ett riktigt roligt påskägg i spelet, det är ingen hemlighet längre men jag kan spoilermarkera ändå, markera för att läsa: Det finns en ö som är som LOST, om man flyger in över ön blir det som ett elektriskt fält och flygplanet börjar brinna för att sedan störta, stranden finns där flight 815 ligger, the hatch finns, såg även ett klipp på någon som hittade en snubbe som det ryker svart rök om, man ska tydligen kunna höra det där ljudet från monstret med.
Jag flög in en snabbis igår och störtade såklart, det var riktigt otäckt känsla, regnar hela tiden på ön med, känner på mig att man kan stöta på mycket konstigt där, ön är stor som fan med, ska dit och utforska sen ikväll, sjukt ballt =)
slut på spoiler
Nu vet jag inte om det var därför, men det var någon som lyckades roffa åt sig fulla skrivrättigheter på sin lilla låda. Att ta bort möjligheten för användaren att pilla linux lär nog kraftigt minska risken för att PS3:an blir hackad. Personligen har jag aldrig varit vän med linux och jag hade inte tänkt att hacka konsolen i alla fall, så jag uppdaterade. Geohot skulle visst skriva någon egen mjukvarupatch som tillät OtherOS. Nu kanske någon som faktiskt läst om PS3 i mer än 2-3 dagar har lite mer att tillägga ;)
Ah ok jag uppdaterade också lär nog inte heller lägga in linux men tänkte om andra handsvärdet minskade genom att man spärrade den på något höger.
Lasse Kongo
2010-04-02, 11:21
2 papp? Var köper du dina grejer? :D
Nej jag tänker mer på the last guardian. Aldrig varit inne på bilspel.
Några andra spel som måste skaffas till ps3an när jag väl har köpt den är GOW3, båda uncharted och Heavy Rain. Några andra bra exklusiva titlar?:confused:
2 papp, jag syftade ju på xbox 360 alltså, den kostar ju inte så mycket mer =)
Btw så är inte jag så mycket för bilspel heller, det säger en del om hur bra Forza Motorsport är =)
Precis köpt en Nintendo DS, och är lite fundersam på vilka spel är värda att köpa. Köpte i samband med min DS Lite: Zelda spirit tracks, Final Fantasy XII, Final Fantasy Tactics A2, och Kingdom hearts 358/2 days.
Har vunnit spelet Mario och luigi browser story (tror den heter så) på tradera. Vill gärna också ha Chrono trigger, men det har några år på nacken så vet inte om det finns i några butiker.
Zelda spirit tracks kan jag rekommendera starkt förövrigt. Riktigt roligt, och väldigt snyggt för att vara ett spel till DS.
Lasse Kongo
2010-04-02, 11:46
Det här hänger ihop med det jag spoilermarkerade innan, så jag lägger bara ut länken, en kille från playstation-3.se som gjort.
http://www.youtube.com/watch?v=5lhmRIGkoGw
sKedbladh
2010-04-02, 11:48
Ett klipp jag spelade in imorse, började med att klättra lite på ett hus, slutade inte alls som jag tänkt mig, det är inget uppdrag eller så utan bara "free roaming"
0HqFTcV1XkM
Detta gjorde jag alldeles nyss, var ute och åkte båt och stormade en oljerigg, då kan man ha såhär kul:
HsBSBCcTHkE
lolade lite när du hakade fast i choppern och bankade ner taco-maffian, verkar var ett väldigt öppet spel det där.
Lasse Kongo
2010-04-02, 11:51
lolade lite när du hakade fast i choppern och bankade ner taco-maffian, verkar var ett väldigt öppet spel det där.
Taco-maffian :laugh:
Ja, man gör 2st huvuduppdrag i början, sen är hela världen fri och öppen, och sen jag gjorde de 2 har jag inte gjort något mer uppdrag haha
I många spel måste man ju låsa upp världen mer och mer, men icke här och det är ganska skönt, mycket lol blir det :D
stolpskott
2010-04-02, 13:47
2 papp, jag syftade ju på xbox 360 alltså, den kostar ju inte så mycket mer =)
Btw så är inte jag så mycket för bilspel heller, det säger en del om hur bra Forza Motorsport är =)
Jaha, tyckte det lät lite lite. Men nja, jag kommer nog mest vilja köpa legendariska spel, och forza känns inte som ett utav dem.
Sutit och lirat Just Cause demot en sväng nu och det kommer defenetivt bli köp :D
Erkänn Tricce :) Next buy!
Erkänn Tricce :) Next buy!
Japp :D
Hmm finns till pc också! Undrar hur det är :)
Hmm finns till pc också! Undrar hur det är :)
Inte kompatibelt med xp, vilket suger. Annars, är det väl bra i guess.
stolpskott
2010-04-02, 15:46
stolpskott: KILLZONE 2
Bättre multiplayer finns inte.
Verkar riktigt bra, men ifall det kommer ut nåt nytt online mp fram tills att jag köper ps3an i höst köper jag nog hellre det. Killzone är ju rätt gammalt nu så risken finns att det är svårt att hitta människor att spela emot.
JuzupWilkosz
2010-04-02, 16:13
Juzup funderar på att damma av PS2:an.
Verkar riktigt bra, men ifall det kommer ut nåt nytt online mp fram tills att jag köper ps3an i höst köper jag nog hellre det. Killzone är ju rätt gammalt nu så risken finns att det är svårt att hitta människor att spela emot.
Nej fan det körs på för fullt fortfarande. Lirade en snabbis för ett par dagar sen, fanns mängders med servers, dedikerade dessutom! Och det är riktigt billigt nu, du får det nog för under 200 pix.
stolpskott
2010-04-02, 19:34
Nej fan det körs på för fullt fortfarande. Lirade en snabbis för ett par dagar sen, fanns mängders med servers, dedikerade dessutom! Och det är riktigt billigt nu, du får det nog för under 200 pix.
Ja nu är det ju ingen fara men om ett halvår? Tänk om Killzone 3 helt plötsligt kommer ut? :MrT:
Ja nu är det ju ingen fara men om ett halvår? Tänk om Killzone 3 helt plötsligt kommer ut? :MrT:
Hehe vafan folk lirar ju fortfarande CS! Och om något är helt sjukt så är de det :D
KZ3 förväntas i 2011, men oavsett så lär KZ2 hänga med, det är väldigt populärt fortfarande. Och det är definitivt värt 200 spänn!
Nordenator
2010-04-02, 19:43
200 kronor är inte så brutalt mycket för ett halvår i alla fall.
stolpskott
2010-04-02, 22:29
Hehe vafan folk lirar ju fortfarande CS! Och om något är helt sjukt så är de det :D
KZ3 förväntas i 2011, men oavsett så lär KZ2 hänga med, det är väldigt populärt fortfarande. Och det är definitivt värt 200 spänn!
Ok då köper jag nog in det. PSN e gratis va?
200 kronor är inte så brutalt mycket för ett halvår i alla fall.
Vadå? Jag syftade på huruvida de dedikerade servrarna kommer finnas kvar om ett halvår eller inte. Priset är lugnt :D
PSN e gratis va?
Ja :naughty:
stolpskott
2010-04-03, 00:23
Sweet.
Bayonetta är betydligt roligare än vad jag trodde det skulle vara. Dom konstanta anspelningarna på sex är helt lysande.
hJH73cV28iU
Funderar på att köpa några ps1 spel via Playstation Store, crash bandicoot och några andra godingar fanns med.
:thumbup:
Behöver en trådlös nunchuck, piska mig själv hela tiden i red steel 2 när jag veva svärdet. :D
sKedbladh
2010-04-03, 12:12
Behöver en trådlös nunchuck, piska mig själv hela tiden i red steel 2 när jag veva svärdet. :D
lol, det där vill jag ha en film på! :laugh:
Lasse Kongo
2010-04-03, 16:53
Ett något vågat stunt på slutet =)
K5lVUTGfxcY
Ja.... såhär kul kan man ju ha det i brist på annat, får till ett par riktigt taskiga saker på slutet haha: "he got me with his wirething AAAAAAAAA aaaaaaaooooaaaa let me go" lol
Btw, wtf, ser ni den skapligt stora skorpionen som år på vägen!!! Den såg jag inte förren jag kollade på klippet.
3Rhm2eP4yVE
Ett något vågat stunt på slutet =)
Ja.... såhär kul kan man ju ha det i brist på annat, får till ett par riktigt taskiga saker på slutet haha: "he got me with his wirething AAAAAAAAA aaaaaaaooooaaaa let me go" lol
Btw, wtf, ser ni den skapligt stora skorpionen som år på vägen!!! Den såg jag inte förren jag kollade på klippet.
hahah sköna klipp, keep em comin'. Ska nog ta o bränna ut det o köra lite free roaming med.
Nelson81
2010-04-04, 09:34
fan så sugen jag blev på schysst kååås twö efter lars klipp.
lirade lite fallout 3 hos en polare, fan så jag eelskar det spelet, lätt topp 3 roligaste jag spelat in my lajf
Lasse Kongo
2010-04-04, 09:42
fan så sugen jag blev på schysst kååås twö efter lars klipp.
lirade lite fallout 3 hos en polare, fan så jag eelskar det spelet, lätt topp 3 roligaste jag spelat in my lajf
Fallout 3 är mikket pra, i höst kommer ju förhoppningsvis Fallout New Vegas :hbang:
Nelson81
2010-04-04, 09:57
jäää, men du rekommenderar schysst kåås tvö?
Nordenator
2010-04-04, 10:00
Fallout 3 är mikket pra, i höst kommer ju förhoppningsvis Fallout New Vegas :hbang:
Som dessutom görs av Interplayfolket som gjorde 1an och 2an (Nu mer Obsidian). Detta kan bli tokfett. 3an var faktiskt ändå rätt bra, men jag tror på att detta projektet landat i rätt händer. Interplay har föresten vaknat till liv igen verkar det som, men det vette fasen om det någonsin blir något av det företaget igen.
"Interplay Entertainment Corp. (OTC BB:IPLY) announced today that the Company has signed definitive agreements with Masthead Studios concerning the development of Interplay’s post-apocalyptic Massively Multiplayer Online Game (MMOG), code named “Project: V13.”"
Scratch89
2010-04-04, 10:02
Men vadå online game för Fallout 3? Hela grejen är ju att man ska vara en av de få överlevande kvar.
Lasse Kongo
2010-04-04, 10:14
Gjorde denna nyss bara för dig NelsonMandelakaka
K9Vvu1awahQ
Nordenator
2010-04-04, 10:25
Men vadå online game för Fallout 3? Hela grejen är ju att man ska vara en av de få överlevande kvar.
Fallout: New Vegas är ett eget spel utvecklat av Obsidian Entertainment under Bethesda, Interplays MMO-projekt lär väl vara något fristående i och med att det är ja.. Interplays projekt.
Lasse Kongo
2010-04-04, 10:48
Som dessutom görs av Interplayfolket som gjorde 1an och 2an (Nu mer Obsidian). Detta kan bli tokfett. 3an var faktiskt ändå rätt bra, men jag tror på att detta projektet landat i rätt händer. Interplay har föresten vaknat till liv igen verkar det som, men det vette fasen om det någonsin blir något av det företaget igen.
"Interplay Entertainment Corp. (OTC BB:IPLY) announced today that the Company has signed definitive agreements with Masthead Studios concerning the development of Interplay’s post-apocalyptic Massively Multiplayer Online Game (MMOG), code named “Project: V13.”"
Precis, dock ser NV ut precis som 3an, jag tror det kommer kännas som en enorm och utvecklad expansion, väldigt likt 3an.
Världen ser lite gladare ut, sol, mer färger etc.
Tänk om de hade gjort det lite mer likt Fallout 2 istället, den atmosfären etc :hbang:
Nelson81
2010-04-04, 12:30
haha snyggt klipp. är fallout 1 och 2 roliga då?
Nelson81
2010-04-04, 12:32
nm tittade på jöötööbe och såg hur gamla spelen var
jäää, men du rekommenderar schysst kåås tvö?
Aj kän rekkomänd itt iaf!
Gärdesgård 2, det var iaf vad min granne uppfattade när jag sa det :D
Lasse jag kunde inte hålla mej, köpte JC2 igår :) Jag o polarna har typ spelat nonstop haha. Så sjukt roligt spel :D
Riktigt balla stunts man kan göra, vi lyckades koppla på en buss efter ett flygplan och lyfta med skiten, bussen flög som en jojo efter planet, hur kul som helst :)
Lasse Kongo
2010-04-04, 19:28
Lasse jag kunde inte hålla mej, köpte JC2 igår :) Jag o polarna har typ spelat nonstop haha. Så sjukt roligt spel :D
Riktigt balla stunts man kan göra, vi lyckades koppla på en buss efter ett flygplan och lyfta med skiten, bussen flög som en jojo efter planet, hur kul som helst :)
Haha gött, ja det är verkligen sanslöst kul, fattas bara coop, shit va kul man skulle kunna ha, Avalanche säger ju att de planerar tonvis med dlc till spelet, känns ju som det kvittar om det är en helikopter dit och ett vapen dit, men med lite tur kommer det något bra...
Ryktas om coop och multiplayerstöd etc, ska bli intressant och se vad som händer, fan jag har spelat 12-13h och klarat 13% typ =)
Lite sugen på en konsol nu, svårt att välja vilken bara.
Playstation 3 Slim 250gb VS. Xbox 360 Elite.
Skiljer 130gb i hårddisk till fördel för PS3, den blir väl 6-700 riksdaler dyrare eller så.
Några tips från kolos spel-panel? :D
Skiljer 130gb i hårddisk till fördel för PS3, den blir väl 6-700 riksdaler dyrare eller så.
Ja.
Dom som har en PS3 rekomenderar en PS3.
Dom som har en 360 rekomenderar en 360.
;)
Ja.
;)
Finns ju dock en del på Kolo som har båda, och vissa som inte är så biased. ;)
Lasse Kongo
2010-04-04, 20:25
Ja eller jag som har båda rekommenderar båda... ta en titt bakåt i tråden, jag skrev nyligen ett bra inlägg om vilken maskin som kan passa.
Ja.
;)
Du ska inte vilseleda folk att köpa xbox :furious:
The Swedish Oak
2010-04-04, 20:29
Välj konsol efter dem spelen du kommer spela. Jag har spelat mycket av både PS3 o 360, men efter som jag gillar Halo och Call of duty (MW2) så skulle jag valt X-box. Rockband är också en favorit, men det finns ju till båda konsolerna.
Men PS3ans Bluray spelare gör ju valet självklart för folk som tittar på film via den.
Ja eller jag som har båda rekommenderar båda... ta en titt bakåt i tråden, jag skrev nyligen ett bra inlägg om vilken maskin som kan passa.
Vackert skrivet känner likadant, trots att min xbox mest dammar då det knappt finns några bra exklusiva spel till den ångrar jag inte heller inköpet, det finns ett par få guldkorn och man missar inget om det nu trots allt släpps ett bra exklusivt spel.
Dessutom bra att ha om Ps3an går sönder.
Välj konsol efter dem spelen du kommer spela. Jag har spelat mycket av både PS3 o 360, men efter som jag gillar Halo och Call of duty (MW2) så skulle jag valt X-box. Rockband är också en favorit, men det finns ju till båda konsolerna.
Men PS3ans Bluray spelare gör ju valet självklart för folk som tittar på film via den.
Detta gör ju bara att man tänker att det spelar ingen större roll egentligen.
De flesta spelen kommer ju till båda och om det är så att det kommer ett bra 360-exklusivt spel så kommer det ett till PS3 också.
Största fördelen med PS3 skulle väl vara PSN och Bluray.
360 skulle vara det billigare priset samt att den går att flasha om man gillar sådant.
Tänker man så så känns ju PS3 som ett mer självklart val.
Hur är missions i JC2? Det känns som det liknar typ GTA?
Hur är missions i JC2? Det känns som det liknar typ GTA?
Ja det gör det. Men det är jävligt mycket ballare.
Haha gött, ja det är verkligen sanslöst kul, fattas bara coop, shit va kul man skulle kunna ha, Avalanche säger ju att de planerar tonvis med dlc till spelet, känns ju som det kvittar om det är en helikopter dit och ett vapen dit, men med lite tur kommer det något bra...
Ryktas om coop och multiplayerstöd etc, ska bli intressant och se vad som händer, fan jag har spelat 12-13h och klarat 13% typ =)
Låter grymt! :)
Har själv lirat runt 8 timmar och har 9% klart hehe. Men minst hälften av den tiden har vi ju enbart lekt :)
Nordenator
2010-04-05, 13:43
Passade på att köpa BF1943. Måste ju ha något att göra då mina spel inte kom p.g.a. långfredagen. Det var faktiskt rätt kul. Nyttjar det för att putsa min fps-skillz med kontrollen. Inte så vass än ;)
Sir Anselm
2010-04-05, 14:28
Vilken jävla värld de byggt upp i Just Cause 2, grymt!! Snacka om att höja ribban för sandbox-genren!
Ett litet klipp från Mile high club :)
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8Yh8XYqh58U&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8Yh8XYqh58U&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Nån som har fattat hur man kommer åt resources-boxen som verkar vara under skeppet? När man springer runt på lägsta däck på dansgolvet så pekar pilen ner under däcket typ, har inte fattat vart det är och hur man kommer åt det. Får nog kapa en helikopter o kolla :)
Sir Anselm
2010-04-05, 19:59
Nån som har fattat hur man kommer åt resources-boxen som verkar vara under skeppet? När man springer runt på lägsta däck på dansgolvet så pekar pilen ner under däcket typ, har inte fattat vart det är och hur man kommer åt det. Får nog kapa en helikopter o kolla :)
Längst bak finns två trappor ner till undersidan av luftskeppet, där ligger den.
Längst bak finns två trappor ner till undersidan av luftskeppet, där ligger den.
Hehe jag löste det genom grepp-kroken, ut på motorerna o sen ner på undersidan av skeppet. Lite omständigt kanske :) Kollade som faan efter en normal väg ner dock men såg ingenting..
Lasse Kongo
2010-04-05, 21:05
Vilken jävla värld de byggt upp i Just Cause 2, grymt!! Snacka om att höja ribban för sandbox-genren!
Helt sjukt grym värld =]
Ett litet klipp från Mile high club :)
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8Yh8XYqh58U&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8Yh8XYqh58U&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
går ej att kolla på, står att det är privat.
går ej att kolla på, står att det är privat.
Fixat. Vet inte varför inställningarna stod på privat..
Lasse Kongo
2010-04-06, 12:27
Jag har tydligen döpt klippet till Nelson :D
77LOCmLUskc
Rätt najs med avkapad shotgun, undrade först va fasen det var för pistol med sådant tryck i, möjligtvis magnum.
När man kör Rush i BFBC2 så finns det vissa granater som kan göra skada på bombplatserna så man kan förstöra dem utan att planta bomben. Är det bara fordon som kan göra detta eller finns det vanliga vapen också? Typ M95, handgrandater, 40mm, Carl Gustav osv. Märkte det häromdan när jag åkte kanonbåt och skulle lägga lite bombmattor över A för att få lite gratiskills. Plötsligt stod det typ "Comm Center Damage +50". Så jag fortsatta fluppa ut bomber tills den gick sönder helt.
Nelson81
2010-04-07, 09:45
lol och så siktar du på bögets kön lars :D fan skulle köpa biokuk 2 eller schysst kås igår men så hade inte stans enda spelaffär någon av dom. bögigare än lasse kongos garderob
När man kör Rush i BFBC2 så finns det vissa granater som kan göra skada på bombplatserna så man kan förstöra dem utan att planta bomben. Är det bara fordon som kan göra detta eller finns det vanliga vapen också? Typ M95, handgrandater, 40mm, Carl Gustav osv. Märkte det häromdan när jag åkte kanonbåt och skulle lägga lite bombmattor över A för att få lite gratiskills. Plötsligt stod det typ "Comm Center Damage +50". Så jag fortsatta fluppa ut bomber tills den gick sönder helt.
Ja det funkar, bara med explosives vad jag vet. Brukar ställa mig som soldier ibland och spamma 40mm och hand granat ifall det går dåligt :naughty:
En ny favvo är dock köra soldier med saiga, m1911, c4, slugs (range), magnum ammo
c4 är jävligt bra, det kom jag på för bara någon dag sen när jag väl testade det. fick lite kills med demolition igår med, vet inte hur många jag är uppe i nu :P var dock nära på att få 5 stycken, men det var en från mitt lag som kom med en panzer och sköt innan mig *cry*
stolpskott
2010-04-07, 10:30
Detta gör ju bara att man tänker att det spelar ingen större roll egentligen.
De flesta spelen kommer ju till båda och om det är så att det kommer ett bra 360-exklusivt spel så kommer det ett till PS3 också.
Största fördelen med PS3 skulle väl vara PSN och Bluray.
360 skulle vara det billigare priset samt att den går att flasha om man gillar sådant.
Tänker man så så känns ju PS3 som ett mer självklart val.
Ja men samtidigt måste man ju kolla på vilka de exklusiva titlarna är. Mycket Pang Pang och gore = Gears of war Serien på xbox. Mycket spänning och thirller= Heavy rain på ps3. Mysig stämning och svärd och magi= Fable serien på Xbox.
Visst finns det många exklusiva titlar till båda konsolerna, men man kan inte tänka "det spelar ingen roll" för det är ju helt olika spel. Mass effect och Heavy Rain kan ju inte jämföras, liksom Uncharted och Gears inte kan jämföras. Det du måste göra är att titta på hur mycket de olika titlarna lockar dig, även en bit framåt innan spelen släpps, för att se vilken konsol som kommer ge dig mest nöje.
Snart så kommer du dock komma fram till en insikt som många här på brädan redan kommit fram till, inklusive mig själv: Du BEHÖVER båda.
Civilrätt
2010-04-07, 11:01
absolut, brukar lägga nån timma om dan med att bara flyga omkring och njuta :D
Ja men samtidigt måste man ju kolla på vilka de exklusiva titlarna är. Mycket Pang Pang och gore = Gears of war Serien på xbox. Mycket spänning och thirller= Heavy rain på ps3. Mysig stämning och svärd och magi= Fable serien på Xbox.
Visst finns det många exklusiva titlar till båda konsolerna, men man kan inte tänka "det spelar ingen roll" för det är ju helt olika spel. Mass effect och Heavy Rain kan ju inte jämföras, liksom Uncharted och Gears inte kan jämföras. Det du måste göra är att titta på hur mycket de olika titlarna lockar dig, även en bit framåt innan spelen släpps, för att se vilken konsol som kommer ge dig mest nöje.
Snart så kommer du dock komma fram till en insikt som många här på brädan redan kommit fram till, inklusive mig själv: Du BEHÖVER båda.
Jag kan inte påstå att någon exklusiv titel åt varken ena eller andra hållet lockat mej såpass mycket att det skulle avgöra vilken konsoll jag skulle köpa. Tycker det finns bra titlar i alla genrer till båda konsollerna. För mej är den avgörande faktorn vad för konsoll majoriteten av mina vänner har, samt att man får en riktigt bra BD läsare på köpet.
Langster
2010-04-07, 11:48
Jag kan inte påstå att någon exklusiv titel åt varken ena eller andra hållet lockat mej såpass mycket att det skulle avgöra vilken konsoll jag skulle köpa. Tycker det finns bra titlar i alla genrer till båda konsollerna. För mej är den avgörande faktorn vad för konsoll majoriteten av mina vänner har, samt att man får en riktigt bra BD läsare på köpet.
Om dina vänner hade 360 så skulle du alltså leta runt tills du hittar någon som erbjuder en BD läsare på köpet? Istället för cykel typ?
;)
Ja det funkar, bara med explosives vad jag vet. Brukar ställa mig som soldier ibland och spamma 40mm och hand granat ifall det går dåligt :naughty:
En ny favvo är dock köra soldier med saiga, m1911, c4, slugs (range), magnum ammo
c4 är jävligt bra, det kom jag på för bara någon dag sen när jag väl testade det. fick lite kills med demolition igår med, vet inte hur många jag är uppe i nu :P var dock nära på att få 5 stycken, men det var en från mitt lag som kom med en panzer och sköt innan mig *cry*
Jag måste börja spela mer med C4 - men jag skulle säkerligen spränga mig själv i bitar halva tiden och inte får några poäng. Så kasst att man inte får poäng efter man dör. Börjar fan störa mig på fler och fler grejer.
Engineer med silencer är kul också, PP2000 eller vad den heter. Brutalt bra för headshots. Dampar jag ur blir det medic och m60 direkt.
Angående C4 osv i betan kunde man spränga ett objective me 5-6 C4 men folk abusade det för mycket så dom höjjde så det kräver massa fler:)
Jag tycker nästan vi borde starta en BC2 tråd. Fakking hell det spelas ju både i konsol samt PC.
Jag måste börja spela mer med C4 - men jag skulle säkerligen spränga mig själv i bitar halva tiden och inte får några poäng. Så kasst att man inte får poäng efter man dör. Börjar fan störa mig på fler och fler grejer.
Engineer med silencer är kul också, PP2000 eller vad den heter. Brutalt bra för headshots. Dampar jag ur blir det medic och m60 direkt.
Visst får man poäng efter man dör? Händer ganska ofta att det trillar in en kill eller assist om man kastar en granat precis innan man dör.
kalajset
2010-04-07, 12:27
Tyvärr är det någon bugg (?), som gör att de poäng man får när man är död inte räknas, de kommer visserligen upp, precis som vanligt, men de adderas helt enkelt inte till övriga poäng, det suger verkligen. (Inte direkt ovanligt att man just får kill assists när man är död, eller för den delen ett X antal hundra poäng för mine kills och/eller m-station destroyed).
Håller förövrigt med om PP-2000, den är riktigt bra, iaf med tanke på vapentypen. Bästa engineervapnet tycker jag, och också det vapen jag har flest kills med. (Fast det beror förstås på att jag mest spelat som just engineer). Extra sikte på den är onödigt, det inbyggda fungerar OK på långa avstånd där man ser fienden först i vilket fall som helst, och ser fienden en först är man likväl körd med tanke på hur sugigt vapnet egentligen är just på långa avstånd. På korta avstånd är vapnet självklart guld, oavsett sikte.
Ett tips för att spränga m-stations som jag ej testat än ska tydligen vara minor. En engineer med extra minor/sprängkraft som lägger ut alla just vid m-stationen, för att sedan avsluta med en granat, (ev. skott), på minorna ska tydligen spränga stationen i fråga direkt vad jag har hört. Stämmer bra att inte ens 6 C4, (det är väl ändå det maximala antalet laddningar man kan ha med sig?), gör det längre, men å andra sidan kan man få hus att rasa in på stationen med såpass många, och alltså "indirekt" ta ut en station med endast 6 stycken i många fall. (De fall där husen går att rasera helt, helt enkelt).
Lasse Kongo
2010-04-07, 12:31
Om dina vänner hade 360 så skulle du alltså leta runt tills du hittar någon som erbjuder en BD läsare på köpet? Istället för cykel typ?
;)
Drygare än Yes diskmedel "trumvirvel" LANGSTER.
För att knyta till ämnet, nej man behöver ej äga båda, man bör dock äga en Ps3 då det är bästa maskinen med de bästa spelen+gratis online, sen är det inget fel att äga en xb360 utöver en Ps3 då xb360 är en trevlig maskin med ett fåtal grymma spel.
Tyvärr är det någon bugg (?), som gör att de poäng man får när man är död inte räknas, de kommer visserligen upp, precis som vanligt, men de adderas helt enkelt inte till övriga poäng, det suger verkligen. (Inte direkt ovanligt att man just får kill assists när man är död, eller för den delen ett X antal hundra poäng för mine kills och/eller m-station destroyed).
.
Det är ingen bug utan "design" tydligen, enligt developers. Det skall ha gjorts för att få bort C4 på quadmotorcycklarna och suidice missions. Själv tycker jag att det låter som totalt BS.
Och precis som du säger ser man poängen på skärmen ploppa upp - men de adderas inte till din slutpoäng så att säga (bara för att confirma vad du sade, liksom).
Jag har mer och mer börjat hata alla jävla snipers som sitter och campar.
Nu har jag bara ett par vapen kvar att låsa upp, sedan är alla klasser upplåsta, men mest gillar jag att vara medic och mörda loss med brutal-M60:n.
Spelat alldeles för många timmar nu, och det är verkligen ett riktigt roligt och beroendeframkallande lir, men jag klarar verkligen inte av Atacama Desert. Fy fan vad jag hatar den banan.
Jag har mer och mer börjat hata alla jävla snipers som sitter och campar.
Nu har jag bara ett par vapen kvar att låsa upp, sedan är alla klasser upplåsta, men mest gillar jag att vara medic och mörda loss med brutal-M60:n.
Spelat alldeles för många timmar nu, och det är verkligen ett riktigt roligt och beroendeframkallande lir, men jag klarar verkligen inte av Atacama Desert. Fy fan vad jag hatar den banan.
Är det den L-formade? Jag minns aldrig namnen på banorna. Jag började lära mig sniper (jag är kass) enbart för att komma ifrån sniperhororna. Det eller så blir det stridsvagn. Assault med smoke grenade funkar på de flesta andra banorna om det sniperhoras mkt men inte på den här pga bergen - vilket är synd.
Men det kanske mest störande med snipers är att de inte hjälper till att ta M-coms. Eller flags vad det nu spelas för game mode.
Kan hålla med om att snipers ofta tillför väldigt lite, men det är rätt shysst med en mortar strike när man plantat, och nån som sitter och prickar av äcklen som ska defusea. Fast det är roligare att gömma sig med sin lilla ammo-låda och bara kasta in handgranat på handgranat.
Kan hålla med om att snipers ofta tillför väldigt lite, men det är rätt shysst med en mortar strike när man plantat, och nån som sitter och prickar av äcklen som ska defusea. Fast det är roligare att gömma sig med sin lilla ammo-låda och bara kasta in handgranat på handgranat.
Yepp, det är naturligtvis nice om en sniper bidrar till team play på det sättet.
Atacama Desert är den här. *spy*
QfK-sinCunQ
Jag tyckte själv att det var roligt att vara sniper i början, men efter jag låst upp allt i den klassen tröttnade jag helt, och har inte lirat mer som det, men jag tycker nog att den klassen förstör mer än den tillför.
Fast visst, det är ju extra skönt att ta död på svinen när de legat och äcklat sig för länge, men mest blir jag irriterad på dem. Ibland kan man ju hitta fem stycken som sitter bredvid varandra på en kulle och fjantar sig, och då är det fan en njutning att plocka fram niiven eller handgraten och hoppas att de tänker en extra gång över sitt val att vara sniper. :)
Atacama Desert är den här. *spy*
QfK-sinCunQ
Jag tyckte själv att det var roligt att vara sniper i början, men efter jag låst upp allt i den klassen tröttnade jag helt, och har inte lirat mer som det, men jag tycker nog att den klassen förstör mer än den tillför.
Fast visst, det är ju extra skönt att ta död på svinen när de legat och äcklat sig för länge, men mest blir jag irriterad på dem. Ibland kan man ju hitta fem stycken som sitter bredvid varandra på en kulle och fjantar sig, och då är det fan en njutning att plocka fram niiven eller handgraten och hoppas att de tänker en extra gång över sitt val att vara sniper. :)
Älskar niiven i såna tillfällen. Jag har dock som mest sett 3 stycken och fick två med niiven men sen kom den trejde iväg på nåt vänster.
Lasse Kongo
2010-04-07, 13:20
Haha
http://en.tackfilm.se/?id=1270642650000RA45
http://bfbc2.statsverse.com/
Vet inte om denna varit uppe innan, men det är en kul sajt där man kan jämföra sina stats med andras.
http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/
Det är lite stats på olika vapen o grejer.
Langster
2010-04-07, 14:20
För att knyta till ämnet, nej man behöver ej äga båda, man bör dock äga en Ps3 då det är bästa maskinen med de bästa spelen+gratis online, sen är det inget fel att äga en xb360 utöver en Ps3 då xb360 är en trevlig maskin med ett fåtal grymma spel.
Dryg? Jag drog ett litet skämt eftersom jag tyckte det var roligt att det enda snej brydde sig om var att man fick med en Bluray spelare med konsolen han köpte. Det är dock ett helt OK krav tycker jag som verkligen gör PS3 till ett bättre val om man vill kunna se Bluray filmer, speciellt om man inte vill ha två separata apparater för att spela och kolla på film. Vilken konsol polarna äger är nog det som är viktigast för de flesta.
För att knyta till ämnet, nej man behöver ej äga båda, man bör dock äga en 360 då det är bästa maskinen som i princip alltid får de bästa versionerna av multiplattforms spel, det finns fler spel och fler bra spel till den enligt metacritic, 360 har dessutom fler exklusiva spel, onlinefunktionerna är överlägsna de på PS3, man slipper installationer av spel, demos och otaliga systemuppdateringar. Sen är det inget fel att äga en PS3 utöver en 360 då PS3 är en trevlig maskin med en del obskyra spel och en kompetent bluray spelare.
Nu blev det lite drygt iaf. :D
Scratch89
2010-04-07, 14:24
För en som inte gillar FPS-spel på konsol så vore 360 ett betydligt sämre val.
Civilrätt
2010-04-07, 14:27
Ni två nötter som börjat ert gnäll, igen, om vilken konsol som är sämst kan äta bajs,igen...
Langster
2010-04-07, 14:34
Ni två nötter som börjat ert gnäll, igen, om vilken konsol som är sämst kan äta bajs,igen...
Det var han som började! *cry*
Anton Fräs
2010-04-07, 15:35
De har båda olika kvalitéer, diskussionen över.
Jag är mer nyfiken på vad nästa konsol kommer bli? Lär väl inte komma någon inom de närmsta 4-5 åren :(
Civilrätt
2010-04-07, 17:37
:d
;)
Hade alla polarna haft 360 så hade jag troligen hamnat där med. Jag köpte PS3 från början enbart pga det. Att man får en BD spelare på köpet är en kraftig bonus. Att PSN är gratis är nästa stora bonus. Så i nuläget hade jag valt PS3, om jag hade bortsett helt från vad polarna kör.
Jag drog ett litet skämt eftersom jag tyckte det var roligt att det enda snej brydde sig om var att man fick med en Bluray spelare med konsolen han köpte.
Va, va och VA?
För mej är den avgörande faktorn vad för konsoll majoriteten av mina vänner har, samt att man får en riktigt bra BD läsare på köpet.
Läs om, läs rätt.
Det äckligaste är när någon noob springer och sätter sig själv i helikoptern för att sedan bli smekt av andra lagets chopper, så blir man råägd från luften. Även när dom flyger och släpper av en i andra laget för att vänta på det andra teamets chopper för att sedan ha två choppers i luften. Min favoritbana är nog White Pass, lagom mycket ställen att gömma sig på och härlig miljö. Laguna Alta kan suga imo. Hur använder man fallskärm? Ser att vissa gör det efter att ha hoppat ur choppers och utför vissa stup.
Scratch89
2010-04-07, 20:15
Jag håller fortfarande på med FFXIII nu, precis kommit till kapitel 10. Lightning börjar bli ordentligt fet nu, med lvl 24 Gladius. Mitt team består av Lightning, Sasz och Snow, som Commander, Synergist/Ravager och Sentinel/Ravager. Det går fan inte att dö. Sasz har så feta spells, så samtidigt som Snow tar emot all skada buffar han med haste, faith och bravery. Om inte Lightning redan slagit ihjäl alla fiender så är det bara att peta av de sista med ett paradigmskifte.
Hur använder man fallskärm? Ser att vissa gör det efter att ha hoppat ur choppers och utför vissa stup.
Det där har jag också sett, och även jag undrar hur fan det går till?
Lasse Kongo
2010-04-07, 20:27
Va, va och VA?
Läs om, läs rätt.
Haha you go girl!
Btw hur går det på JC2?
Fallskärm equals tryck på vanliga hoppknappen på pc iaf
Lasse Kongo
2010-04-07, 20:34
Vad tror ni om Alan Wake? Det verkar kunna bli riktigt bra faktiskt, hoppas verkligen det blir så bra som jag tror så att det inte blir som Prey/Too Human etc, tror dock Remedy har vetat vad de sysslar med trots den långa utvecklingstiden, om en månad vet vi :]
kalajset
2010-04-07, 20:40
Det där har jag också sett, och även jag undrar hur fan det går till?
Kompisen sa "X" (PS3:an då såklart).
Det äckligaste är när någon noob springer och sätter sig själv i helikoptern för att sedan bli smekt av andra lagets chopper, så blir man råägd från luften. Även när dom flyger och släpper av en i andra laget för att vänta på det andra teamets chopper för att sedan ha två choppers i luften. Min favoritbana är nog White Pass, lagom mycket ställen att gömma sig på och härlig miljö.
Ett problem med helikoptern är att det inte går att öva sig någon annanstans än just på de vanliga servrarna. I SP-kampanjen finns ej möjlighet att köra helikopter ÖHT, vilket gör att det, självklart, inte går att lära sig på andra sätt än den "hårda vägen". Diskuterade detta med en kompis för någon dag sedan, och tjaa, det suger, har verkligen ingen lust att vara "that guy" själv. Men visst håller jag med i sak.
Egen favoritbana är faktiskt Arica Harbour, trots, (eller snarare tack vare), alla timmar i betan. Conquest funkar, men i Rush är den roligast. I Conquest gillar jag faktiskt Laguna Alta bäst. Gällande de som nämts hittills tycker jag Atacama Desert tillhör de bästa, (men så gillar jag fordon också), och White Pass är rolig, men B-utposten är f'n för jäklig.
Överlag tycker jag banorna håller en riktigt hög lägsta/snittnivå, men att det är få som verkligen sticker ut åt något håll.
Det är ingen bug utan "design" tydligen, enligt developers. Det skall ha gjorts för att få bort C4 på quadmotorcycklarna och suidice missions. Själv tycker jag att det låter som totalt BS.
Hmm. Visst låter det som BS utav de goda utvecklarna där faktiskt. :D - Då är det ju lika bra att plocka bort dessa "icke-existerande-poäng-indikationer" överhuvudtaget. Apropå buggar och annat, nu de senaste dagarna har det helt klart fungerat sämre än någonsin online. Ideliga "server disconnected" och annat trist. Vore kanske på plats att snart fixa alla buggar en gång för alla? - Den med "statsen som tillfälligt nollställs" t ex har varit med sedan i betan.
Haha you go girl!
Btw hur går det på JC2?
Det går fint, kört 12-13 timmar tror jag, fått en hel del missions avklarade. Inte kört sen i måndags nu men imorn blir det lira! Riktigt längtar :)
Kompisen sa "X" (PS3:an då såklart).
Helt obegripligt. Jag har provat det ett antal gånger, men det blir suicide varje gång utan att någon som helst fallskärm utvecklar sig. Det kan i och för sig vara så att jag har råkat trycka ett par gånger, och att det andra trycket kanske gör att man släpper skärmen och bara störtar. Får prova igen i morgon.
JockeKillen
2010-04-07, 22:23
Är det någon skillnad på de olika versionerna av ps3 förutom storlek på hdd? Anledningen att jag frågar är att jag tänkt komplettera boxen med ett ps3 och tycker att den gamla tjocka modellen är mycket snyggare.
Langster
2010-04-07, 22:46
Va, va och VA?
Läs om, läs rätt.
Sorry? men det var ju faktiskt så du skrev? "För mej ÄR den avgörande faktorn... SAMT att man får en... BD läsare.." Jag förstod vad du menade ändå, men tyckte det var lite kul.
KOM IGEN? så farligt var det inte! Vad är det för PS3 maffia som hänger här egentligen, har installationstiderna gjort er griniga eller? :)
Skriver detta på min PS3:a förresten!:D
Langster
2010-04-07, 22:51
Sorry? men det var ju faktiskt så du skrev? "För mej ÄR den avgörande faktorn... SAMT att man får en... BD läsare.." Jag förstod vad du menade ändå, men tyckte det var lite kul.
KOM IGEN? så farligt var det inte! Vad är det för PS3 maffia som hänger här egentligen, har installationstiderna gjort er griniga eller? :)
Haha och den lyckades förvandla två utropstecken som jag skrev till frågetecken också! It only does everything, verkligen!:D
Lasse Kongo
2010-04-07, 23:18
Haha och den lyckades förvandla två utropstecken som jag skrev till frågetecken också! It only does everything, verkligen!:D
Sluta ljug, jag skriver 99% av allt här på min ps3, det har aldrig hänt mig ! ! ! !
Vadå Ps3maffia, en del här föredrar Ps3 framför Xb360 och vice versa såklart, så även du och jag, inget konstigt, men du har en jävligt dryg besserwisserattityd och måste alltid ha sista ordet och ligga snäppet över alla andra som gör att jag tröttnar mer och mer på tråden.
kalajset
2010-04-08, 01:31
Helt obegripligt. Jag har provat det ett antal gånger, men det blir suicide varje gång utan att någon som helst fallskärm utvecklar sig. Det kan i och för sig vara så att jag har råkat trycka ett par gånger, och att det andra trycket kanske gör att man släpper skärmen och bara störtar. Får prova igen i morgon.
Ja, det låter lite märkligt, har för mig jag också gjort samma sak utan resultat tidigare, men det kan förstås vara ett resultat av "tryck på allt så kanske något funkar". (Eller inte funkar i detta fallet).
Hoppade dock ur en helikopter i kväll på en inte helt oansenlig höjd, (svårt att säga exakt hur högt, men troligen 15-30 meter sisådär), och klarade fallet efter ett snabbt X-tryck. Skulle förstås kunna varit såpass låg höjd att jag klarade mig ändå, men blev helt oskadd av fallet, så den teorin borde inte riktigt stämma.
Nelson81
2010-04-08, 06:39
haha det där var rätt kul faktiskt :D
Jag förstår inte riktigt. Du skrev enda anledningen till att jag köpte ps3 var pga BD läsare? Du nämnde inte ens det som jag skrev som den definitiva anledningen, nämligen vad mina kompisar hade för konsoll. Så du vinklade det rätt så fett kan man ju lugnt säga.
Scratch89
2010-04-08, 07:54
Pojkar, sluta bråka.
Jag gillar bara inte att bli kallad för grinig ps3 fanboy när jag faktiskt skrev att jag hade valt 360 när jag köpte tvspel från the beginning, om mina polare hade haft det. Anledningen till att jag ens köpte tvspel var t.om pga att mina polare tjatade på mej. Men nu är jag såld *cupid*
Har haft ps3 och 360 sen de kom ut.
360 pajar konstant. Skickat in skiten flera gånger
360 kontrollen äger ps3 kontrollen any day
360 har kraftigare graffe och mer grafikminne
ps3 har mer processorkraft
ps3 menysystem äger 360 any day
Nummer 1 i listan:
Kan plugga in ett usb och enkelt se på film och lyssna på musik via ps3:an.
Om ps3:an hade 360 kontrollen så hade jag slängt ut min 360 genom fönstret.
Fan vad töntiga ni är med erat konsolkrigande.
Langster
2010-04-08, 09:14
För mej är den avgörande faktorn vad för konsoll majoriteten av mina vänner har, samt att man får en riktigt bra BD läsare på köpet.
Du har båda kraven i samma mening, den avgörande faktorn är vad dina vänner har och att du får en Bluray. Det står inte att Bluray har en mindre betydelse. I själva verket står det inte två separata faktorer, utan en faktor med två krav.
Jag förstår dock vad du menade som sagt. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om du känner dig kränkt och att jag hade mage att märka ord för att dra en egen helt irrelevant vits.
Jag tyckte inte att du var en fanboi pga detta. Tyckte det hade varit kul om man skulle gå in på elgiganten och köpa en 360 och kräva en Bluray spelare på köpet bara. Annars blir det inget köp alls eftersom kompisarna har 360!
Det var inte menat som ett personangrepp och jag förstår faktiskt inte hur du kunde ta det som en förolämpning... Personangreppen står redan Lars Kongo för i den här tråden. Jag blir kallad dryg och besserwisser bara för att jag har en annan åsikt än han. Kongo lägger fram sina åsikter som fakta och eftersom jag inte tycker att han har rätt ibland försöker jag rätta honom för att hålla tråden objektiv.
Jag bryr mig dock inte om folk blir sura på mig när våra åsikter inte stämmer överens. Jag blir inte sur över något i den här tråden. Jag tycker att det är kul att diskutera, skämta och ordbajsa lite ibland. Här diskuterar vi trivial underhållning, inte världskonflikter och religiösa övertygelser.
Man behöver inte ta varenda ord på dödligt allvar när man diskuterar Sonic the Hedgehog och Donkey Kong liksom, tycker jag.
Langster
2010-04-08, 09:20
Sluta ljug, jag skriver 99% av allt här på min ps3, det har aldrig hänt mig ! ! ! !
Vadå Ps3maffia, en del här föredrar Ps3 framför Xb360 och vice versa såklart, så även du och jag, inget konstigt, men du har en jävligt dryg besserwisserattityd och måste alltid ha sista ordet och ligga snäppet över alla andra som gör att jag tröttnar mer och mer på tråden.
Nej jag ljuger inte, jag är helt jäkla säker på att jag skrev utropstecken, men sedan när jag hade postat så var det frågetecken istället.
Jag tycker inte att det var någon stor grej och jag hade inte ens kunnat få ett ord skrivet på kolozzeum från 360, så PS3 har en stor fördel med sin webläsare.
Webläsaren funkar dock rätt dålig på min PS3:a, den kraschar titt som tätt, så pass att jag måste starta om hela systemet. Är det någon annan som har det problemet? Det är rätt störande eftersom jag måste fysiskt gå fram till maskinen och trycka på knappen då, och det är ju hemskt jobbigt när man väger över 105 kg. (Jag surfar inte porr med den, faktiskt, det är helt vanliga sidor som funkar utmärkt i vanliga fall, joystiq.com t.ex)
Problemet är väl att man både fäller ut och in fallskärmen med X, men det brukar funka ganska bra. Min favvobana är helt klart Isla Innocentas. Den känns lite som en n00b-bana, men den är väldigt mysig. Speciellt när man sprängt första M-station och ger sig upp på land.
Vad är en perfekt squad btw? Igår körde vi 3 polare MED, ENG, ENG men saknade verkligen en Assault. Vi fick tag på en tank och var i stort sett odödliga eftersom vi kunde repa på typ 4-5 sekunder och dessutom hoppa ut och blåsa bort andra tanks med raketer. Det absolut finaste är när man sitter i kanontornet på tanken och trycker select med jämna mellanrum, plötsligt dyker det upp 4-5 röda trianglar i röken, man börjar peppra och föraren drar iväg ett skott och dödar hela högen.
Nelson81
2010-04-08, 09:45
Nej jag ljuger inte, jag är helt jäkla säker på att jag skrev utropstecken, men sedan när jag hade postat så var det frågetecken istället.
Jag tycker inte att det var någon stor grej och jag hade inte ens kunnat få ett ord skrivet på kolozzeum från 360, så PS3 har en stor fördel med sin webläsare.
Webläsaren funkar dock rätt dålig på min PS3:a, den kraschar titt som tätt, så pass att jag måste starta om hela systemet. Är det någon annan som har det problemet? Det är rätt störande eftersom jag måste fysiskt gå fram till maskinen och trycka på knappen då, och det är ju hemskt jobbigt när man väger över 105 kg. (Jag surfar inte porr med den, faktiskt, det är helt vanliga sidor som funkar utmärkt i vanliga fall, joystiq.com t.ex)
youtube är ett helvete på min ps3a iaf, vägrar hitta det jag söker, slutar ladda mitt i låten och hänger sig då och då. Inte testat någon annan sida så jag vet inte hur det är på resten av wääben
Sur är väl att ta i hehe, som du skriver så är det en tråd om tv spel. Tyckte du vinklade mina ord lite orättvist dock ;)
Allvarligt så hade jag köpt 360 när jag var tv-spelsnoob om mina polare hade sagt till mej att göra det, för det var så det gick till när jag köpte ps3 som sagt. Och då hade det blivit en separat BD spelare oxå ;)
Civilrätt
2010-04-08, 10:53
hittade mig planet G9 (tror jag det hette), fyfan vilket åk! :D
Just cause 2 är faktiskt riktigt bra, trodde inte dom skulle få ihop det så pass klockrent med tanke på att ettan blev en stor besvikelse.
stolpskott
2010-04-08, 11:05
För att knyta till ämnet, nej man behöver ej äga båda, man bör dock äga en 360 då det är bästa maskinen som i princip alltid får de bästa versionerna av multiplattforms spel, det finns fler spel och fler bra spel till den enligt metacritic, 360 har dessutom fler exklusiva spel, onlinefunktionerna är överlägsna de på PS3, man slipper installationer av spel, demos och otaliga systemuppdateringar. Sen är det inget fel att äga en PS3 utöver en 360 då PS3 är en trevlig maskin med en del obskyra spel och en kompetent bluray spelare.
Nu blev det lite drygt iaf. :D
Bias?
Jag förstår inte argumenten för vilken konsoll man bör äga. Möjligtvis exklusiva spel, om det är något lir som man älskar och man bara måste ha, men annars finns det ju enligt min smak gott om alla möjliga spel i alla genrer till båda konsollerna. Kan inte nämna ett spel som jag hade avgjort mitt konsollköp för dock. Övriga argument som installationstid och systemuppdateringar, bryr sej någon om sådant? Seriöst?
Nä, köp vad era kompisar har säger jag om ni inte redan har fått en favorit. Det är definitivt det största nöjet jag haft, att spela med och mot vänner. Om det är en kostnadsfråga så får man väl väga gratis onlinespelande mot chip och olagligheter :)
kalajset
2010-04-08, 12:02
Problemet är väl att man både fäller ut och in fallskärmen med X, men det brukar funka ganska bra. Min favvobana är helt klart Isla Innocentas. Den känns lite som en n00b-bana, men den är väldigt mysig. Speciellt när man sprängt första M-station och ger sig upp på land.
Vad är en perfekt squad btw? Igår körde vi 3 polare MED, ENG, ENG men saknade verkligen en Assault. Vi fick tag på en tank och var i stort sett odödliga eftersom vi kunde repa på typ 4-5 sekunder och dessutom hoppa ut och blåsa bort andra tanks med raketer. Det absolut finaste är när man sitter i kanontornet på tanken och trycker select med jämna mellanrum, plötsligt dyker det upp 4-5 röda trianglar i röken, man börjar peppra och föraren drar iväg ett skott och dödar hela högen.
n00b-bana? what? tycker det är kanske den mest svårspelade banan själv. :D Riktigt svårt för attackers i början, och risk för litet för lite med action som defender. Tycker hursom den är jäkligt snygg, perfekt om man vill "visa upp spelet".
Assault tycker jag oftast är en onödig klass. Visst, fylla på ammo till framförallt engineers har ett syfte, men rent vapenmässigt fungerar vissa medicvapen lika bra/bättre i 9 fall av 10. Och då kan man dessutom hela/reviva folk, vilket brukar ha ett större behov, samt ger absolut mer poäng om man nu bryr sig om sådant. Enda man, (jag), egentligen kan sakna när man kör medic är ju just en granatkastare, men det är inte så ofta trots allt tycker jag.
Försöker hitta nån schyst deal på 360 ratten men hittar fan den inte på några butiker... Prisjakt listar bara att två obskyra ställen har den... Whats the deal??
Arghh roidrage!!! Ville in och knipa den där jävla ratten och Forza idag!
Fuck.
n00b-bana? what? tycker det är kanske den mest svårspelade banan själv. :D Riktigt svårt för attackers i början, och risk för litet för lite med action som defender. Tycker hursom den är jäkligt snygg, perfekt om man vill "visa upp spelet".
Jag gillar den som sagt, den är hyfsat liten och rak och enkel. Man kan snajpa från kullen om man vill det, storma in med båtarna om man vill, åka helikopter osv. Tycker det nästan det kan va för mycket action som defender, man har ju bara den lilla jävla ön att vara på, så cirklar det 2 helikoptrar och en UAV ovanför samtidigt som det trillar in båtar och snajperkulor och mortarstrikes. Den växer verkligen på andra och tredje M-station.
Angående assault så tycker jag de är oumbärliga att ha med i en squad. Räcker oftast med en medic. Snajpers klarar man sig utan. Skönt att slippa tänka på att man bara har en handgranat eller ett fåtal magasin, utan bara panga på för glatta livet.
Sluta ljug...
Jag brukar inte orka engagera mig i dina inlägg, eftersom det mesta du skriver är dravel, men seriöst, att kalla Langster för lögnare.
Där måste väl ändå även du inse att du kastar väldigt mycket sten i glashus?
Det är väl knappast Langster som hittar på/ljuger?
Mass Effecttriologin ska ju bli multi! Ettan kommer portas och släppas med förbättringar och extra material till Ps3 som inte 360ägarna får ta del av, precis som Bioshock, beräknas släppas mitten 2009.
Har du någon källa?
Har bara läst att det spekulerats i att spelet skulle portas till PS3, vilket inte har bekräftats från Bioware. Inte heller läst någonstans att det isåfall skulle komma med förbättringar och extramaterial.
Ryktena kommer från en nära källa till EA och mycket beror på den ekonomiska situationen [om folk börjar köpa spelen till 360 kanske de skulle slippa sånt här lol]
Det officiella uttalandet ska ske på GDC som startar 23/3
Tji fick alla 360ägare och Killzone 2 får alla Ps3 ägare.
//Lasse, oerhört stolt fanboy lol
Ah, så det är som jag sa, bara rykten, och står inget om förbättringar och extramaterial?
ska surfa upp länken o pressa upp den i arslet på dig.
Sen har vi ju hela detta debakel...
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=54537
Jagärsvag
2010-04-08, 16:11
Lasse är ju mannen som driver denna tråden framåt, han gör kolozzeum till det lilla extra!
Vad håller ni på med?
Slappna av, andas och uppför er.
Lasse Kongo
2010-04-08, 18:06
Lasse är ju mannen som driver denna tråden framåt, han gör kolozzeum till det lilla extra!
Haha vet inte om du är seriös, men om så tack xD
Pez: "tar ett djupt andetag " =]
Lasse Kongo
2010-04-08, 21:30
http://www.ps3trophies.org/news/news-516-Just-Cause-2-DLC-Coming-April-7th-Says-Microsoft.html
Inget jag är så sugen att pynta för, borde varit med från början, allt lär ju knappast vara gratis.
Jag vill att de ska uppdatera så man kan fästa linan i fler objekt, vore kul =]
Det här är inte min dag...!!
Jag har varit guldmedlem på xbox live i ett år, nu gick mitt medlemskap ut och sen jag köpte det för ett år sen så har jag bytt kort, nu ville tydligen microsoft dra pengar från mig automatiskt, och istället för att jag får gå tillbaka till ett silver konto så är mitt konto "suspended" tills mina payment options är fixade...
Wut that fuck! Vad i helvete liksom..???
Det här är inte min dag...!!
Jag har varit guldmedlem på xbox live i ett år, nu gick mitt medlemskap ut och sen jag köpte det för ett år sen så har jag bytt kort, nu ville tydligen microsoft dra pengar från mig automatiskt, och istället för att jag får gå tillbaka till ett silver konto så är mitt konto "suspended" tills mina payment options är fixade...
Wut that fuck! Vad i helvete liksom..???
Slår inte mig, köpte 12månaders guld live, spelade inte på 3 veckor, sedan en dag skulle jag ta hem ett demo och upptäcker att jag blivit bannad utan att ens ha spelat (med en ny firmware)
http://www.ps3trophies.org/news/news-516-Just-Cause-2-DLC-Coming-April-7th-Says-Microsoft.html
Inget jag är så sugen att pynta för, borde varit med från början, allt lär ju knappast vara gratis.
Jag vill att de ska uppdatera så man kan fästa linan i fler objekt, vore kul =]
Denna laddade jag ner igår :) Inte testat den än dock men verkar cool hehe.
Avalanche have already stated that they've got lots of DLC planned and it looks as if the first piece is coming on April 7th. A piece of DLC they like to call the Chevalier Ice Breaker, which appears to be a "pimped-up Ice Cream Van."
kalajset
2010-04-09, 07:45
Ja faktiskt, den rosa pimp-mobilen var anledning nog för mig att hämta hem demot igår, ska bli riktigt kul att testa. :) (Demot då, fordonet i fråga lär väl komma först efter ev. inköp). Tycker GTA4 hade en rad olika brister, så det ska bli intressant att se om detta spel kan föra genren framåt.
Slår inte mig, köpte 12månaders guld live, spelade inte på 3 veckor, sedan en dag skulle jag ta hem ett demo och upptäcker att jag blivit bannad utan att ens ha spelat (med en ny firmware)
Jag är gruvligt förbannad idag, mycket aggression i systemet, först ratt debaclet igår, sen att jag inte kan gå in online med mitt konto och idag diverse icke tv spels relaterade saker att bli arg över (krångel med en referens när jag söker jobb), någon stackars suport människa kommer få lite ovett när jag tar mig tid att ringa microsofts suport senare idag...
Langster
2010-04-09, 08:20
Jag är gruvligt förbannad idag, mycket aggression i systemet, först ratt debaclet igår, sen att jag inte kan gå in online med mitt konto och idag diverse icke tv spels relaterade saker att bli arg över (krångel med en referens när jag söker jobb), någon stackars suport människa kommer få lite ovett när jag tar mig tid att ringa microsofts suport senare idag...
Ratten kunde tydligen börja brinna, det är därför den är återkallad. Det är även därför man inte kan köpa den någonstans. Produkter som bara inte produceras längre går ju oftast att få tag på i flera år efter att produktionen blir nedlagd, men när det handlar om återkallelse så försvinner de från butikerna. Enda sättet för dig är nog att köpa en beggad. Se till att ha en brandsläckare till hands bara!
Angående medlemskapet så är det surt nog så att man bara kan köpa auto renewal om man köper direkt i xboxen tror jag, alltså ska man säga upp medlemskapet innan perioden är slut. Detta går att läsa när man köper medlemskap.
Jag antar att du alltså vill gå tillbaka till silver, inte förnya till guld? Om du vill förnya borde det lösa sig direkt om du bara knappar in ditt nya kort.
Langster
2010-04-09, 08:21
Har du en ny, egen inlagd firmware, eller vad?
Ratten kunde tydligen börja brinna, det är därför den är återkallad. Det är även därför man inte kan köpa den någonstans. Produkter som bara inte produceras längre går ju oftast att få tag på i flera år efter att produktionen blir nedlagd, men när det handlar om återkallelse så försvinner de från butikerna. Enda sättet för dig är nog att köpa en beggad. Se till att ha en brandsläckare till hands bara!
Angående medlemskapet så är det surt nog så att man bara kan köpa auto renewal om man köper direkt i xboxen tror jag, alltså ska man säga upp medlemskapet innan perioden är slut. Detta går att läsa när man köper medlemskap.
Jag antar att du alltså vill gå tillbaka till silver, inte förnya till guld? Om du vill förnya borde det lösa sig direkt om du bara knappar in ditt nya kort.
Jag missade helt att det var atuo renewal när jag knappade in beställningen på live, möjligen har jag glömt det. Sur blir jag hursomhelst.
Lasse Kongo
2010-04-09, 10:06
Längtar
http://loading.se/news.php?pub_id=10671
Längtar
+1
Verkar vara sån härlig känsla, fyfan va vi ska skjuta rävar!
Längtar
OMG! Kolo-possey!
Har du en ny, egen inlagd firmware, eller vad?
Det var några månader sedan nu, men det var den nyaste flashen som var på. Var i höst ungf.
Langster
2010-04-09, 12:44
Det var några månader sedan nu, men det var den nyaste flashen som var på. Var i höst ungf.
Vad är du grinig över då? Att du blivit bannad för att ha gjort något som man ska bli bannad för? *screwy*
Lasse Kongo
2010-04-09, 13:15
Fuck yeah Gears Of War 3 om ett år http://loading.se/news.php?pub_id=10678
Dagens längtan nr 2!
Kurre & Bizze; fan va sköj vi kommer ha, slutar med att man sitter och spöttar tuggtobak i vardagsrummet haha
Just cause 2 är ju som att vara i en actionfilm non-stop! Jag sitter och kippar efter andan varje gång jag kommer glidande ner till en militärbas för att starta kaos!
Och fan vad vackra omgivningar det är... man kan ju nästan tillbringa all tid till att basejumpa från berg och sen glida över skogarna.
Nae fan alltså, jag är helt såld! :D Ska spela nu, kkthnxbai!
Lasse Kongo
2010-04-09, 13:24
Gta episoderna kommer till pc och Ps3 nästa fredag, givet köp.
Var ett av skälen att jag skaffade en 360 igen, någon dag efter så gick RS ut med att det kommer till ps3, har dock fått kämpa för att inte köpa det till 360 dels kan man hitta det billigt och det kvittar vilken maskin jag detta kör på, kom dock på sen att man kanske vill testa det online så det var det som avgjorde att jag köper det till Ps3.
Båda ep verkar riktigt bra!
Lasse Kongo
2010-04-09, 13:28
Just cause 2 är ju som att vara i en actionfilm non-stop! Jag sitter och kippar efter andan varje gång jag kommer glidande ner till en militärbas för att starta kaos!
Och fan vad vackra omgivningar det är... man kan ju nästan tillbringa all tid till att basejumpa från berg och sen glida över skogarna.
Move in we got him!
Skrattar varje gång soldaterna säger immediately med haha
17h nu, klarat 17% lol
Civilrätt
2010-04-09, 13:34
+1
avslutade nyss med en kamikaze-attack med ett transportplan, fan så det small....vackert jävla spel!
Glömde föresten att tacka dej Langster för den relevanta informationen, var lite för sur i morse för det...;)
Vad är du grinig över då? Att du blivit bannad för att ha gjort något som man ska bli bannad för? *screwy*
Vadå grinig? berättade vad som hade hänt mig då en annan kille klagade över hans otur, men visst nästa gång du berättar VADSOMHELST som inte är kul ska jag fråga vad fan du är grinig för.
Kurre & Bizze; fan va sköj vi kommer ha, slutar med att man sitter och spöttar tuggtobak i vardagsrummet haha
http://www.highlightskids.com/Stories/NonFiction/images/NF0900_headtotoeCowboy.jpg
Move in we got him!
Skrattar varje gång soldaterna säger immediately med haha
17h nu, klarat 17% lol
Hahaha... ja, röstskådisarna är ju inte nåt man hurrar åt, både "in-game" och under mellansekvenserna. Dåligt förklarat, men ja, du förstår nog ;D
+1
avslutade nyss med en kamikaze-attack med ett transportplan, fan så det small....vackert jävla spel!
Flippat! :D Jag åkte flygplan och fick en missil efter mig. Jag visste att den var bakom mig, men inte hur nära. Så jag gissade när den skulle träffa och snurrade med hela planet så att den precis missade. Fyfan vad jag var chockad och glad efter det. Bond, släng dig i fakking väggen!
Langster
2010-04-09, 16:13
Vadå grinig? berättade vad som hade hänt mig då en annan kille klagade över hans otur, men visst nästa gång du berättar VADSOMHELST som inte är kul ska jag fråga vad fan du är grinig för.
Såja, såja... Jag förstår att det var surt för dig, men det var ju faktiskt rätt åt dig. Den andra killen hade otur, det hade inte du. Ska du klaga över att du blir stoppad när du snattar också, jävla otur liksom...
Du kan säga precis vad du vill till mig, jag kommer inte bry mig det minsta, speciellt inte om du gör det bara för att jävlas. Jag har dock inget emot dig, tyckte det var en jävligt olämplig och irrelevant jämförelse bara. Sen har både forumet och den här tråden regler som säger att man inte får diskutera piratkopiering, jag vill inte leka polis, men just sayin' liksom...
Såja, såja... Jag förstår att det var surt för dig, men det var ju faktiskt rätt åt dig. Den andra killen hade otur, det hade inte du. Ska du klaga över att du blir stoppad när du snattar också, jävla otur liksom...
Du kan säga precis vad du vill till mig, jag kommer inte bry mig det minsta, speciellt inte om du gör det bara för att jävlas. Jag har dock inget emot dig, tyckte det var en jävligt olämplig och irrelevant jämförelse bara. Sen har både forumet och den här tråden regler som säger att man inte får diskutera piratkopiering, jag vill inte leka polis, men just sayin' liksom...
Jovisst var det rätt åt mig, helt klart, men fortfarande rätt konstigt med tanke på att jag inte var ute på live ens, jag sökte inte en massa "åh stackars dig, ska jag hämta mjölk och kakor?", man kan faktiskt berätta saker utan att man måste vara förbannad/ledsen. Så när du då skriver med attityden som att du fått något hårt uppstoppat så är det rätt klart att jag skriver likadant tillbaks.
Jag personligen skriver inte till folk som berättar något de inte tyckte var roligt, men grina då, eller liknande.
Nu var det inte heller så att jag diskuterade om vilket spel någon ska ta hem på en viss hemsida, eller vart det billigaste flashet fanns, så det räknas knappast inom regeln att man inte får prata om piratkopiering.
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1O7--EOHaxg&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1O7--EOHaxg&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Kul det e o leka :) Fick tag i en bil som gick så in i helvetes, men det e inte mycket kvar av den här, flyger plåt o dörrar o skit :)
Lasse Kongo
2010-04-09, 23:15
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1O7--EOHaxg&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1O7--EOHaxg&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Kul det e o leka :) Fick tag i en bil som gick så in i helvetes, men det e inte mycket kvar av den här, flyger plåt o dörrar o skit :)
Jävlar den var det drag i, din gubbe verkar som min missat att ta körkort haha
Lasse Kongo
2010-04-10, 11:31
lol
RFavZe46hJ0
shadowfire
2010-04-10, 11:34
lol
haha jag kikar precis på det där reklamfilmerna, postade ngt i datorspelstråden precis... så sköna pop's.. :D
lol
[yt]RFavZe46hJ0[/t]
Sööt. När släpps gamepacket till ps3 har du kolla på de Lasse?
Vi om 40 år :)
http://img684.imageshack.us/img684/8703/tvsepl.jpg
Lasse Kongo
2010-04-10, 17:12
Vi om 40 år :)
http://img684.imageshack.us/img684/8703/tvsepl.jpg
Haha!
Lasse har koll på sakerna Snejnisch, 5/5 kommer det till EU PSS : ]
Gta episoderna kommer till pc och Ps3 nästa fredag, givet köp.
Var ett av skälen att jag skaffade en 360 igen, någon dag efter så gick RS ut med att det kommer till ps3, har dock fått kämpa för att inte köpa det till 360 dels kan man hitta det billigt och det kvittar vilken maskin jag detta kör på, kom dock på sen att man kanske vill testa det online så det var det som avgjorde att jag köper det till Ps3.
Båda ep verkar riktigt bra!
Fan vad gött! Det värmer i ett gammalt GTA-hjärta.
18 timmar lirade i JC2 nu, precis avklarat Three Kings agency mission, börjar bli lite halvsvårt agency missions nu. Och det är en satans massa uppdrag överallt man får flänga som en dåre fram och tillbaks över ön ju :) Misson:et på Lost ön ska bli kul! Men har inte låsts upp än..
Som du säger Lasse, co-op på det här liret hade vart helt sjukt grymt!!
Albatross
2010-04-10, 21:26
Sådär, Dragon Age: Origins avklarat. Jädrar vilket spel! Tror jag klockade in på 43 timmar eller så, lagomt för ett spel det :D
Sådär, Dragon Age: Origins avklarat. Jädrar vilket spel! Tror jag klockade in på 43 timmar eller så, lagomt för ett spel det :D
Kör igång tillägget Awakening, nästan lika bra det.
Scratch89
2010-04-10, 21:48
Kör igång tillägget Awakening, nästan lika bra det.
Det var roligt, men jag tycker inte att återspelningsvärdet finns där. Kanske om man installerar Awakening och alla andra tillägg, men det är ju fortfarande samma nötande och hackande. Jag tycker det är för lite frihet i spelet. Visst, jag antar att själva grejen med spelet är att man inte kan överlevla, men jag tycker det är tråkigt att man knappt utvecklas från början av spelet till slutet. Det skulle vara najs om det fanns lite fler random encounters när man springer runt på världskartan, tänk Fallout 1 och 2. De "random" som kommer nu är till största delen storydrivna.
Det var roligt, men jag tycker inte att återspelningsvärdet finns där. Kanske om man installerar Awakening och alla andra tillägg, men det är ju fortfarande samma nötande och hackande. Jag tycker det är för lite frihet i spelet. Visst, jag antar att själva grejen med spelet är att man inte kan överlevla, men jag tycker det är tråkigt att man knappt utvecklas från början av spelet till slutet. Det skulle vara najs om det fanns lite fler random encounters när man springer runt på världskartan, tänk Fallout 1 och 2. De "random" som kommer nu är till största delen storydrivna.
Jag gillar att det kommer hyfsat styrda spel ibland, men lite fler random encounters kan jag hålla med om att det kunde vart.
Bästa spelet sen Baldurs Gate annars. IMO. :)
Körde igenom Army Of Two; 2 Co-op idag, rätt kul, men tyckte 1an var bättre. Ska köra Splinter cell conviction nu :)
kalajset
2010-04-11, 00:53
Platinum i BC2 i natt. Demolition Man=aldrig mer!.
Nelson81
2010-04-11, 07:00
chef, tror jag klockade in på 42 timmar så du kan känna dig ÄGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p
(ledsen om jag pajjade din dag nu =/ )
Nelson81
2010-04-11, 07:03
någon som spelat hävenli svård?
Albatross
2010-04-11, 07:25
chef, tror jag klockade in på 42 timmar så du kan känna dig ÄGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p
(ledsen om jag pajjade din dag nu =/ )
Jag kollade min autosave på epilogen, 41:53 :p
Albatross
2010-04-11, 07:26
någon som spelat hävenli svård?
Japp, jag gillade det. Förutom vissa moment när man tvingas köra med sixaxis, fy fan. Men annars helt ok actionspel.
Platinum i BC2 i natt. Demolition Man=aldrig mer!.
OMG :hbang:
Jag sitter och nöter på att döda med shotgun just nu.
kalajset
2010-04-11, 11:27
:thumbup:
Det ordnar du lätt! *flex*
Demolition Man är egentligen den enda verkligt svåra trophyn, (faktum är att det är den dummaste jag sett i något spel överhuvudtaget), sedan är "knife 5 friends" och Careful Guidiance lite kinkiga också kanske, men absolut inte omöjliga på något sätt. Den förstnämnda av de två eftersom det i princip "aldrig" kommer hända om man inte aktivt strävar efter det, och det ordentligt, och den andra just för att det i princip har lika mycket att göra med tur som skicklighet. Som tur är finns det naturligtvis sätt att få lite "hjälp på traven" om man skulle finna de för tråkiga/svåra.
Civilrätt
2010-04-11, 11:44
hur får man platinum?
finns det någon sida där man kan kolla vad som krävs för alla medaljer (vet om att man kan kolla i spelet) (nu kommer någon surk*k påpeka det ändå)
kalajset
2010-04-11, 11:56
Platinum låses upp när man tagit alla övriga trophies i ett "Blu-rayspel", (konkret sett 100% av de ursprungliga, i spel med tillägg kan man ligga på annan, lägre siffra, och ändå ha en platinum i spelet). Finns några få spel på PSS med stöd för platinum också, men det är endast en handfull. (T ex Trine och Wipeout HD).
Finns såklart massor av guider/särskilda forum just för trophies, men en sida som är bra om man just bara vill kolla listorna/konkreta kraven för vad som krävs är:
http://www.allps3trophies.com/trophy-support-list
Har lirat 6-7 timmar någonting på Darksiders nu till ps3;an.. Klart mycket bättre än förväntat! som en blandning av god of war, zelda och devil may cry, I LIKE IT :D
Nordenator
2010-04-11, 19:02
Jag började igår. Över 10 timmar spelade nu :D
Nordenator
2010-04-11, 19:15
Dragon Age får i alla fall fyra av fem draktestiklar hittills. Jag har inte hittat något liknande lir som passat mig sedan Baldur's Gate II. Neverwinter Nights tog jag mig faktiskt igenom, men det var krävdes 3-4 vändor av spelande med något kapitel åt gången utspritt över ungefär lika många år. Det var också det bästa jag har spelat sedan BG2 ;)
Civilrätt
2010-04-11, 19:22
Platinum låses upp när man tagit alla övriga trophies i ett "Blu-rayspel", (konkret sett 100% av de ursprungliga, i spel med tillägg kan man ligga på annan, lägre siffra, och ändå ha en platinum i spelet). Finns några få spel på PSS med stöd för platinum också, men det är endast en handfull. (T ex Trine och Wipeout HD).
Finns såklart massor av guider/särskilda forum just för trophies, men en sida som är bra om man just bara vill kolla listorna/konkreta kraven för vad som krävs är:
http://www.allps3trophies.com/trophy-support-list
Perfekt!
Jag tackar så mycket så!
Lasse Kongo
2010-04-11, 21:52
Lite stoppa pressarna här för mig:
Epic, som gör Gears Of War bla har tydligen ett spel på g som heter Bulletstorm, produceras av Epic med Cliffy B i spetsen och utvecklas av en studio som heter People Can Fly.
Det ska släppas till xb360, Ps3 och Pc, mer info ska komma i maj.
Jag kan säga att jag har hög tilltro till Cliffy och hans gäng, tvivlar inte på att detta mycket väl kommer bli en ny hype för min del =)
Scratch89
2010-04-11, 22:02
Jag började igår. Över 10 timmar spelade nu :D
Dragon Age får i alla fall fyra av fem draktestiklar hittills. Jag har inte hittat något liknande lir som passat mig sedan Baldur's Gate II. Neverwinter Nights tog jag mig faktiskt igenom, men det var krävdes 3-4 vändor av spelande med något kapitel åt gången utspritt över ungefär lika många år. Det var också det bästa jag har spelat sedan BG2 ;)
Spelar du på PS3?
De första tio timmarna i Dragon Age är bland det bästa jag spelat. Vad är du för ras och befattning? Jag var en human noble rogue. Jag kände mig lite som Aragorn! :D
Nordenator
2010-04-11, 22:12
Spelar du på PS3?
De första tio timmarna i Dragon Age är bland det bästa jag spelat. Vad är du för ras och befattning? Jag var en human noble rogue. Jag kände mig lite som Aragorn! :D
PS3ar röven av mig :D På en vecka har jag spelat runt 4-5 timmar BF1943, kanske 6-7 timmar Wipeout HD och 13 ½ timme Dragon Age. Utöver allt det har jag dessutom klarat Mirror's Edge från början till slut och spelat 1-2 timmar BioShock. Någonting ska man ju göra då man har haft en föreläsning per vecka ^^
Jag spelar en elven mage och har precis valt blood magic som specialization. Använder fire AoE på huvudgubben (samt death om 2 levels) och har hunden och Alistair som tankar. Jag kör cold och lightning AoE på Morrigan. Dundrar på rätt bra :)
Scratch89
2010-04-11, 22:15
Hur kan du använda tankar om du kör AOE-spells? De kommer att bli slaktade, om du inte kör på easy så klart.
Fett med så mycket spel! Se till att ta examen bara. ;)
Nordenator
2010-04-11, 22:19
Hur kan du använda tankar om du kör AOE-spells? De kommer att bli slaktade, om du inte kör på easy så klart.
Även på normal så ger AoE inte FF. Annars hade jag varit rätt körd. Min huvudgubbe står för ungefär 75% av gruppens skada.
kalajset
2010-04-11, 22:26
Har lirat 6-7 timmar någonting på Darksiders nu till ps3;an.. Klart mycket bättre än förväntat! som en blandning av god of war, zelda och devil may cry, I LIKE IT :D
Gillade demot, låter lovande, blir nästa på inköpslistan. :thumbup:
Perfekt!
Jag tackar så mycket så!
You're so welcome!.
Epic, som gör Gears Of War bla har tydligen ett spel på g som heter Bulletstorm, produceras av Epic med Cliffy B i spetsen och utvecklas av en studio som heter People Can Fly.
Jag kan säga att jag har hög tilltro till Cliffy och hans gäng, tvivlar inte på att detta mycket väl kommer bli en ny hype för min del =)
Låter intressant, men hoppas inte det blir som GoW, förstod aldrig riktigt hypen på det spelet. Någon info som släppts? genre t.ex.?
Scratch89
2010-04-11, 22:32
Även på normal så ger AoE inte FF. Annars hade jag varit rätt körd. Min huvudgubbe står för ungefär 75% av gruppens skada.
Ah, då skiljer sig PS3:an och PC där. Mina gubbar blev toast om jag släppte lös Morrigan.
chaffisen
2010-04-11, 22:33
Varför skulle de bli slaktade även på hard, du flyttar de när du lägger AOE....
Scratch89
2010-04-11, 22:42
Varför skulle de bli slaktade även på hard, du flyttar de när du lägger AOE....
Jag orkar inte micro. :D
Jag tror jag kastade AoE en eller två gånger under hela min genomspelning. Det var tråkigt och bökigt, så det kan vara mycket möjligt att det funkar att göra så.
Nordenator
2010-04-11, 23:43
Är "The Stone Prisoner" bra grejer eller bortkastad tid föresten? Såg att jag fick med det gratis, så jag drog ned det.
Langster
2010-04-12, 01:43
People Can Fly gjorde Painkiller, vilket är ett av mina absoluta favoritspel på PC, otroligt bra känsla och flyt... Tror det var så att epic blev så impade när de såg vad PCF hade gjort med unreal-motorn att de köpte studion. Verkar jävligt lovande!
Något att se fram emot utan tvekan.
Scratch89
2010-04-12, 05:19
Är "The Stone Prisoner" bra grejer eller bortkastad tid föresten? Såg att jag fick med det gratis, så jag drog ned det.
Du får en FET tank! :D
Langster
2010-04-12, 07:42
People Can Fly gjorde Painkiller, vilket är ett av mina absoluta favoritspel på PC, otroligt bra känsla och flyt... Tror det var så att epic blev så impade när de såg vad PCF hade gjort med unreal-motorn att de köpte studion. Verkar jävligt lovande!
Något att se fram emot utan tvekan.
Cliffy B ska förresten avslöja 2 nya spel på Late Night with Jimmy Fallon IKVÄLL.
Antagligen är det Gears 3 och Bulletstorm.
Gears 3 är givet, Cliffy skulle ha varit med i förra veckans program och dagen efter så kunde man se meddelandet på Xboxens dashboard.
RagnarÖhman
2010-04-12, 09:59
Inte för att verka provocerande osv men var här inte en diskussion om skills,tid,stats osv om BC2?
Kollade min leaderboard och såg att folket som är 1-2 ranker över mig har ungeför 20 timmar mer gametime än vad jag själv har....Så det bevisar ju något att antingen slackar man när man spelar och bara springer runt eller så visar statsen spelaren?
/R
Lasse Kongo
2010-04-12, 09:59
Cliffy B ska förresten avslöja 2 nya spel på Late Night with Jimmy Fallon IKVÄLL.
Antagligen är det Gears 3 och Bulletstorm.
Gears 3 är givet, Cliffy skulle ha varit med i förra veckans program och dagen efter så kunde man se meddelandet på Xboxens dashboard.
Ja jag såg den bilden, liten miss, eller var det verkligen en miss =)
Oavsett är det nog ingen som blir förvånad att Gears 3 kommer, day one kan jag lova.
Jag läste faktiskt att PCF hade gjort Painkiller, har nog dock aldrig hört talas om spelet, måste kollas upp!
Langster
2010-04-12, 11:18
http://gameinformer.com/resized-image.ashx/__size/610x0/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/00.00.00.00.06/5618.cover.jpg
Ser ut att bli GANSKA likt Gears haha...
Langster
2010-04-12, 11:20
http://dl.dropbox.com/u/3533716/Bulletstorm%20Scans/Page_03.pngMen det är ett FPS till skillnad från Gears.
Scratch89
2010-04-12, 11:47
http://gameinformer.com/resized-image.ashx/__size/610x0/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/00.00.00.00.06/5618.cover.jpg
Ser ut att bli GANSKA likt Gears haha...
Hehe, jag tycker bilden påminner en hel del om Doom.
http://www.mobygames.com/images/covers/large/972911633-00.jpg
Langster
2010-04-12, 11:49
Hehe, jag tycker bilden påminner en hel del om Doom.
http://www.mobygames.com/images/covers/large/972911633-00.jpg
Du menade den här bilden antar jag?
http://www.cyberciti.biz/tips/wp-content/uploads/2008/05/doom.jpg
Langster
2010-04-12, 11:51
Inte helt olik en av de första bilderna från Gears:
http://www.newyork-tokyo.com/wp/wp-content/uploads/2008/11/gears_of_war.jpg
Lasse Kongo
2010-04-12, 12:13
Gears Of War 3 wishlist
http://www.gametrailers.com/video/gt-wish-gears-of-war/64372
Nelson81
2010-04-12, 12:27
yeah köpt en bluètooth headset till ps3an nu samt en litet tangentbort, fick bra pris på båda. så nu kommer jag orka svara på lars dumma ps3 mess :D så sjukt jobbigt att skriva med kontrollen.
någon som vill ha bluetooth sex
Inte för att verka provocerande osv men var här inte en diskussion om skills,tid,stats osv om BC2?
Kollade min leaderboard och såg att folket som är 1-2 ranker över mig har ungeför 20 timmar mer gametime än vad jag själv har....Så det bevisar ju något att antingen slackar man när man spelar och bara springer runt eller så visar statsen spelaren?
/R
Jag struntar själv helt i tid, kills, deaths you name it, spelar för att jag tycker det är kul. Annars hade jag inte låtit min polare lira t.ex. Man kan ha 120 timmar speltid och vara jättedålig eller så har man 20 timmar och är jättebra, tycker inte stats ska identifiera spelaren.
RagnarÖhman
2010-04-12, 12:59
Då ska man inte få brons,silver och guldmedalj eller få placeringar i allting som handlar om att prestera egentligen? :)
Då ska man inte få brons,silver och guldmedalj eller få placeringar i allting som handlar om att prestera egentligen? :)
Om du ska prestera något får du nog sluta spela public och joina en klan. Det enda som räknas som skill är väl vunna klanturneringar. Guldstjäna på M60 får man när man sprejjat tillräckligt länge.
Lasse Kongo
2010-04-12, 13:07
Jag struntar själv helt i tid, kills, deaths you name it, spelar för att jag tycker det är kul. Annars hade jag inte låtit min polare lira t.ex. Man kan ha 120 timmar speltid och vara jättedålig eller så har man 20 timmar och är jättebra, tycker inte stats ska identifiera spelaren.
Ord!
Lasse Kongo
2010-04-12, 13:09
yeah köpt en bluètooth headset till ps3an nu samt en litet tangentbort, fick bra pris på båda. så nu kommer jag orka svara på lars dumma ps3 mess :D så sjukt jobbigt att skriva med kontrollen.
någon som vill ha bluetooth sex
Haha, folk tappar hakan när de ser mig skriva, skriver allt med hk : ]
Lars är fingerfärdig thihi
RagnarÖhman
2010-04-12, 13:10
Om du ska prestera något får du nog sluta spela public och joina en klan. Det enda som räknas som skill är väl vunna klanturneringar. Guldstjäna på M60 får man när man sprejjat tillräckligt länge.
Roligt med folk som verkligen inte kan läsa :)
Menade IRL medaljer, inte tv spel ;)
Jättedålig jämförelse.
RagnarÖhman
2010-04-12, 14:13
Lika uselt som att påstå att stats inte visar hur effektiv du är i ditt spelande eller hur "bra" du är :)
Lika uselt som att påstå att stats inte visar hur effektiv du är i ditt spelande eller hur "bra" du är :)
Kan man se hur många timmar en annan person har spelat? Isf så är det ju intressant, säg om 2 personer har samma stats, och den ena har 57 timmar spelade och den andre har 130 :)
Grejen är att det bizniz menar är att alla inte spelar för bra stats, till skillnad från någon som ställer upp i tävlingar.
Jag har bara sagt alla kan få hög rank och att det betyder väldigt lite. Sen kan man såklart gå in på detaljnivå och se vilka pins de har flest av och tiden de spenderat, för att få en mer nyanserad bild av deras spelstil.
kalajset
2010-04-12, 16:07
Yupp, om alla hade samma speltil, och spelat för precis samma saker under samma förutsättningar hade det gått att få en hyffsat detaljerad nivå om "skills". Nu kan de på sin höjd visa huvuddragen men inte mer, tycker jag.
När jag t ex tog Demolition Man, (denna eviga Demolition Man), la jag säkert ned ca 15 timmar av de, tja, 60+ jag spelat online, på att bara försöka spränga byggnader med soldater i, vilket är ren och skär tur om det lyckas. Var som lägst nere i 38 i skill level, (usel points per minute/KDR), undertiden...det är... ganska lågt. I förrgår körde jag för första gången på väldigt länge ordentligt, spelade som Medic på en server med ganska mycket "låg levlade spelare", dök raskt upp i ca 180 i skill level, (max 200). Igår spelade jag en timme under konstant och väldigt stort lagg, ligger nu runt 100 skulle jag tippa. Vad säger då mina stats om mina egentliga "skills"? - Inte mycket hävdar jag. Beror som sagt helt på sättet/varför man spelar, samt förutsättningarna på servern. (Och inte minst vilken klass man kör, fast där kan man ju iofs jämföra en viss klass var för sig).
Om man nu trots allt ska jämföra, för visst, de flesta spelar trots allt under ungefär samma förutsättningar, - huvuddragen lär finnas där, så skulle jag tippa på att score per minute är det bästa måttet att jämföra en viss spelare med en annan på, vilket i sin tur lär leda just till att en "bättre" spelare har mkt högre totalpoäng än en s.k sämre, med samma tid spelad.
Klarade precis Bioshock 2, men jag tyckte om ettan bättre. Verkar som om det ska bli en trea, vilket jag hoppas på.
Nelson81
2010-04-12, 17:40
yeah vilka kap, köpte guitar quero metallica för 99kr på elgiganten och sen hittade jag
bögerlords, bäverlands, borderline, bjurhålmlands borderlands för 399.
RagnarÖhman
2010-04-12, 17:44
Kan man se hur många timmar en annan person har spelat? Isf så är det ju intressant, säg om 2 personer har samma stats, och den ena har 57 timmar spelade och den andre har 130 :)
Yes det går, jag har t.ex ca.43hrs played och du har ca.62hrs tror jag det var sist jag kollade.
Sen har du även en som räknar ut hur mycket poäng du gör i snitt per runda eller om det var i timmen. Finns riktigt mycket stats i BF serierna, BF2 var ju helt sjukt med det.
stolpskott
2010-04-12, 17:45
yeah vilka kap, köpte guitar quero metallica för 99kr på elgiganten och sen hittade jag
bögerlords, bäverlands, borderline, bjurhålmlands borderlands för 399.
http://www.webhallen.com/spel/xbox_360/97363-borderlands
*ansiktshandflata*
Yes det går, jag har t.ex ca.43hrs played och du har ca.62hrs tror jag det var sist jag kollade.
Sen har du även en som räknar ut hur mycket poäng du gör i snitt per runda eller om det var i timmen. Finns riktigt mycket stats i BF serierna, BF2 var ju helt sjukt med det.
Hehe, jag har inte BC2 än, så tror du blandar ihop mej med någon :) Det kommer på posten i dagarna dock.. :)
Nelson81
2010-04-12, 18:46
http://www.webhallen.com/spel/xbox_360/97363-borderlands
*ansiktshandflata*
haha flatan är mottagen
dock var det där till xboxen så du får en five across the eyes tillbaka :D
Langster
2010-04-13, 07:16
Gears of War 3 trailer (http://www.latenightwithjimmyfallon.com/blogs/2010/04/gears-of-war-3-video-game-world-premiere-trailer-ashes-to-ashes/)
stolpskott
2010-04-13, 07:37
haha flatan är mottagen
dock var det där till xboxen så du får en five across the eyes tillbaka :D
Neeeeej, om du tittar i min citering av mig själv här nedan och inte på mitt urpsrungliga inlägg så ser du att länken hela tiden lett ett ps3 spel. Hehe.
http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/97364-borderlands
*ansiktshandflata*
stolpskott
2010-04-13, 08:06
Gears of War 3 trailer (http://www.latenightwithjimmyfallon.com/blogs/2010/04/gears-of-war-3-video-game-world-premiere-trailer-ashes-to-ashes/)
*fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap*
Lasse Kongo
2010-04-13, 08:24
Så episkt!!!
Dom såg sliten ut :]
CliffyB är utan tvekan branschens skönaste, sån karisma, ödmjuk och man känner vilken kärlek han har till spel.
Lasse Kongo
2010-04-13, 12:04
Jag fick min GTA Episodes idag weeee :hbang:
Jag fick min GTA Episodes idag weeee :hbang:
Meh, jag verkar få vänta tills på fredag. :(
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.