Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2012-12-03, 14:20   #1
Fredrik.J
Registered User

Fredrik.Js avatar

Reg.datum: Feb 2007
Kinderägget mot optiljus på scenen

Hallå i stugan!
Då var det även dags för ett smygande Kinderägg att styra in sig på Journalskrivandet här på Kollo!

Fredrik heter jag, 24 årig Pitebo som så många andra här på brädan! Har ett brinnande intresse för byggning och tanken har länge varit att inta scenen. Har varit nära ett flertal gånger men intet mer än det tyvärr. Planen är att ställa mig på scenen i mitt livs form 2013! Är överlag helt seriöst alltid oseriös, men bara ibland.

Vi är ju ett gäng här i Norr som tävlar, vill tävla eller bara är väldigt intresserade av träning, vilket leder till en bra stämning överlag, fastän vi är utspridda lite här och var bland gym och orter.

Min träning har ändrats relativt ofta till och från, men den röda tråden har alltid varit att "Tear the shit up", vare sig det handlar om att curla en 5kgs hantel med bra träff eller att köra tyngre basövningar, så ska muskeln få sitt. Har förut kört enbart tung träning vilket lett till en del skador och inte gett mig dom resultat jag vill muskulärt, tkr jag hittat mig en bra röd tråd just nu, men man kan givetvis alltid förbättras. Just nu tränar jag inspirerat från John Meadows Mountain Dog Training, mkt tekniker, en del vikt, TUT och hög volym. Har alltid tyckt om att köra en Hög träningsvolym så fortsätter på den vägen

Är just nu alldeles för OFF och kontrar min dåliga form med att säga att jag är blöt, med andra ord 189cm, 114 kg. Utgångsläget inför dietstart i Jan är däremot bättre än vad det brukar vara, iallafall. Drar således igång med Diet i Jan mot Tammerpokalen där jag kommer att tävla för Team Acctive North, butiken Acctive Sport och Hälsa.

Kör för nuvarande en 4-split med 1 dags vila, för att sedan börja om. Tkr mig bygga bra styrka men mindre massa med en 4 split på 7 dagar och tränar därför muskeln med kortare intervall. Är jag trött och slut vilar jag givetvis.
Eftersom jag kör rullande så finns det ingen dag 1 utan jag tar en vilodag då det behövs. Men med nästa pass start ser det ut som följande:

-Rygg, Traps
-Bröst, Axlar(även baksida)
-Framsida, Baksida lår
-Biceps, Triceps

Vader och Mage tränas varannan dag eller så ofta som det går!

Bifogar även en bild på en väldigt seriös kille (händer inte enormt ofta)

Har ni några frågor ang kost, träning, min relation till Kollos Boss, hur många hamburgare jag kan äta? Fråga!
Bifogade bilder
Filtyp: jpg Fredrik.jpg (73.2 KB, 150 visningar)

Senast redigerad av Fredrik.J den 2012-12-03 klockan 14:21.
Fredrik.J är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:37.