Offcourse! När du steppar upp måste ju även jag! Vi öser nu Orcen! // Svärd på scen för dig
Citat:
Ursprungligen postat av mrbomp
nu harman trampa i klaveret
Tänker bara på Slipknots låt, Wait and Bleed!
Citat:
Ursprungligen postat av groenrows
Haha=) Det låter riktigt fint, jag blev sugen på lite griseri på mitt benpass idag bara för det! Grymt jobbat!
Tack! Kul man kan få någon att vilja te sig till slakt, ös på herrn!
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom duck
Det känns nu som att det blir vilodag för mig imorgon. Vad hade du tänkt köra? När har du nästa legday?
Blev ingen morgonträning, blev kring 11 tiden. Blev ledig och sömnen gick före faktiskt, tråkigt men sant. Nästa legday blir antingen lör morgon 07.30-45 eller sön kväll typ 18.30-19. Sugen på något? Inte säker än så vi får se nämligen
Citat:
Ursprungligen postat av zarnyhax
Ok tack! Jag kan bara ta in lite information i taget men detta var på gränsen.
Jag tror jag fattade iaf =). Jag kan ju gå tillbaka och läsa om jag glömmer.
Men är det inte dags för en V-logg Fredde? Tror nog många skulle uppskatta det. Du har ju karisman!
Haha vilket klockrent svar! De stora hela handlar om att fylla muskeln med massa blod, sen får man kalla de vad man vill. Haha jag har faktiskt haft funderingar på detta! Varning för alldeles för oseriös kille dock!
Citat:
Ursprungligen postat av Proxy
Håller med, vill se lite V-logg av den norrländska motsvarigheten till Charles Glass/Meadows!
Du får gärna ta dig en kik i min journal om det jag skrev efter att du lade dig sist, behöver hjälp av vår officiella Mr.Opti-massör!
Haha Optikommentar från Optikille! Kanske dyker upp en v-blogg då det lugnat ner sig på byggarbregottfabrikens y front. Ja har svarat! Önskar ja fick massera dig (yes homo)!
Citat:
Ursprungligen postat av marcusbranden
Sjuka pass du bränner av! Skulle vara skojj att köra ett pass tillsammans, men är rädd för att avlida efter halva..
Haha men de är bara ösa på! Träna hårt är kul, träna extremt är roligt, träna stört är både dumt och roligt // Låtsas Rich Piana
Startade dagen med att vakna, logiskt nog, stel och bökig, hade tänkt ta morgonprom p.g.a de fina vädret men var så enormt grötsugen, så drog i mig Preworkout meal gröten för att träna rygg. Då jag tränade i Lördags i Luleå hade jag tänkt köra rygg, men blev för sugen att leka med 62.5orna samt slakta i maskinparken så bytte plats på passen. Söndagens ryggpass kändes än i kroppen så tänkte köra ett lite lugnare ryggpass idag, det gick ju givetvis helt åt h-vete, de var för kul och slaktade nog mer än på länge idag. Som ett litet odjur, typ en babyblå my little pony på stims!
Crazy Back Workout Kinderäggetstyle 3 set pulldowns för warmup
Hantelrodd
4 set stegrande, 5e mainset 50x40 Sittande hammerrodd
50x10 75x10 100x8 drop 75x5 drop 50x5 drop 25x8 Sittande rodd med v handtag, supinerat
40x12 60x12 80x12 100x8 110x6 + 2 dropset Stretchers med v-handtag
35x12 50x12 + 2 dropset Cornerrows med stång, armbågar ut
40x8 60x8 80x8 100x8 Hantelshrugs
50x40 50x12 (3 sek stopp i toppen sista set) Marklyft
60x10 100x20 110x30
1: Min rygg är inte fräschare än vad den var före passet
2: Hantelrodden var inte no matter what fula men inte robotstrikta
3: Om jag ska slå Ola och Strs världsrekord i hammerrodd får ja använda mer än latsen
4: Bifogar bild på stången ja använde i cornerrowsen
5: Shrugsen förstörde mina traps, de ploppade dessutom ut ådror där, improvement
6: Kom på att testa köra 10, 20, 30 i marken samt höja vikt, har ingen aning om varför, men kan konstatera att Froening förmodligen har bra flås och jag vet nu hur Proxy och Gurra kändes sig på högrepstävlingen på lägret
Självklart, sömnen är jäkligt viktig och ibland kan det vara skönt att inte träna jättetidigt. Lät som ett stabilt ryggpass. Riktigt jäkla stabilt för en babyblå My little pony vill du ha sällskap lördag så tränar jag och far klockan åtta på LF, överstöt står på programmet. Kör du söndag så hänger jag gärna på på Korpen.
Självklart, sömnen är jäkligt viktig och ibland kan det vara skönt att inte träna jättetidigt. Lät som ett stabilt ryggpass. Riktigt jäkla stabilt för en babyblå My little pony vill du ha sällskap lördag så tränar jag och far klockan åtta på LF, överstöt står på programmet. Kör du söndag så hänger jag gärna på på Korpen.
Kommer inte på LF för min benträning, där vill jag ha utrustning jag är van, tror dessutom de blir tight om tid, då ja ska jobba senare, får se om ja kör lör eller sön, återkommer helt enkelt!
Citat:
Ursprungligen postat av stockinger
Det är bara kinder him self som skulle få den briljanta idén att dra en 50 reppare på gymmets tyngsta hantlar... Du är ett jävla monster du Fredde
Tack Stocken! Men blev ju bara 40 reps!
Citat:
Ursprungligen postat av zarnyhax
Haha helt sjukt med 40 reps på 50kg :P
Jag körde idag meadowrow och filmade, så jag undrar om du kan titta
på de o säga va du tycker? Ja e lite osäker på om ja gör rätt.
Thanks! Ja har varit in och kommenterat som en annan lärare på gymnasiet
Ja högvolym var på dagens schema. Mkt pressande! Sovit knakigt, men laddade på med ordentligt med Havregryn, Äggvita , Stims och en grym playlist!
Chest and Delts smash
Plan Hantelpress
14x20 20x20 30x10 41.6x10 50x17! Nedåtlutadbänk i smithRäknar lastad vikt
40x8 80x8 100x8 120x7 Uppåtlutad Bänkpress
60x10 80x10 100x9 RP 100x3 Drag nerifrån i CC
4 set + 3 dropset, 12-8 reps Plan Bänkpress
60x8 90x10 100x12
Stående Hantellyft åt sidan
7x50 12x12 16x10 20x9 10x20 8x30 Militärpress
40x10 50x10 60x7 30x30 Framåtlutande Hantelswings, gummibandsdrag, spider crawls Giantset
5 set, sista 2 seten utan vila
5 set mage med kv utan vila
10 set vader med kv utan vila
Idag ska jag fylla på litegrann, så laddade med en stadig portion Havregryn som sagt och Totaltömde mig på gympasset. Bröst är en av mina sämre muskler som jag jobbat med väldigt hårt, vilket gett resultat. Då ja väl äter mer kcal försöker jag lägga det antingen på bröstdagen eller dagen före, för bättre prestation och återhämtning. Smithen på vårat gym väger kanske 2-3kg, så räknar bara lastad vikt. Dvs 3 coola blåa plattor är bara 120, trist nog. Så totalt tom mot slutet i kroppen men ett ordentligt pass blev det. Nu ska jag laga mat för några dagar, sen bara ösa vidare! Lägsta morgonvikt noterad imorse, 103.8! (startade på 115)
Då var det dags för slakt återigen, efter lite påfyllnad igår sov jag så grymt gott. Borde väl egentligen passat på att sova ut då ja jobbar kväll men man vill ju ha lite nytta av några kcal extra. Upp för att krossa benen!
Heavy duty leg training. Tanken var stegra, ett set tungt till typ fail, sen ett grisigt set efteråt. Lårcurlen blev inte som planerad eftersom Knät "låser sig" nu vid alla typer av lårcurlar, gör inte ont men fastnar och tappar fokus i baksida lår helt, gick helt okej ändå. Benpressen kördes ner i botten, maskinen är fö tung som f-n! Böjen kändes tung hela tiden som vanligt men totalgrisade upp en 7a på 150 ändå och låren grät så något rätt skedde iaf. Setet på 120 blev inte heller opti, rep 2, pang slog till i racket, rep 5 pang, slog till i racket. Förbaskad som bara en Teddybjörn kan bli, ställde ja mig till rätta, fokuserade om, och Öste på tills låren i stort sett skrek. Hacken gick bra men tungt som f-n. 160 repsen gick alla tungt och låren fick sitt, efter 18 reps på 100 så sa kroppen ifrån, sprang till toaletten och spydde lite. Drack lite bcaa och öste på vidare med stela mark. Tänkte köra vader men allt var totalt fucked up så hade inte fått mkt vettigt gjort.
Fixat så ja ska på massage i veckan, det kommer göra extremt ont men är verkligen behövligt. Överlag alltså ett sjukt pass as usual numera! Kick it!
Trevlig Helg!
Bild 1: En äckligt tung benpressmaskin
Bild 2: Tunga böj på 60kg / ligger rätt snett
Bild 3: Tunga hack med rumpan i backen, kort platta för oss långa snubbar
Bild 4: Dagens bästa vän
Bild 5: Ett något tomt skal
Haha mäktigt benpass, vilka jävla benpressar, stabilt också med en 7:ā på 150 i böjen. Tur att din bäste vän var med sjukt roligt att läsa din journal.