2012-12-06, 19:29
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
Blev ett pass idag ändå! 8:e passet på raken, gått igenom kroppen 2 ggr på 8 dagar nu, så vilar nog både fre lör, Fre blir vila iaf. Tänkte köra ett lugnare benpass, inte barka iväg så mkt, de gick inge bra med det, kul att bomba på ju
LEGDAY!
Sittande lårcurl:
35x20 45x20 65x12 85x7 50x35
Benpress:frivikts Bred fotställning, 3 sek ner, drop till smal fotställning
200x20+20 290x12+12 430x12+10 500x10+8
Hacklift 2 sek stopp i botten
40x8 80x80 130x8 150x5 180x4
Knäböj 3 sek ner squeeze upp
60x15 100x12 130x6 + 2 lätta set supersetat med sissysquats
Liggande lårcurl
16x5(tror 80kg) + drop + drop + Restpause + drop + drop till partiella
Repserien blev väl kanske: 5+5+6+8+10+35
Stela mark, stretch
3 set med 20kgs hantlar, 20 reps
6 set mage
Game over!
Riktigt bra pass faktiskt, oväntat nog. Har problem med benträningen på så sätt att jag är lite sned. Rumpa på ena sidan och höftböjaren på andra är stel, ryggen blir således sned osv. Sen har jag brytit nyckelbenet i min stenhårda fotbollskarriär vilket lett till att jag är lite sned även upptill. Baksida lår har brustit 4-5ggr. Därför behöver jag stretch, massage, justering kontinuerligt för att kunna "ta i" i böjen, tar annars i mer med en sida och pannkaksresultatet är ett faktum. Har förut böjt rätt tungt men kör numera böjen som en solid övning för framsida lår(gör vikten tyngre), vilket gjort mina ben större. Tror personligen på att varenda gång man gör illa sig på något sätt så lär man sig ganska mkt, om hur muskeln fungerar och hur man kan fortsätta att utvecklas trots de hinder man har. Har du t.e.x exempelvis en problemaxel kanske du lär dig använda brösten mer, tar du således i med axlarna gör det förjäkla ont, osv, ni förstår säkert poängen. Hursom, bra tryck i buggarna idag! Pers i hacken med stopp, gick dock gode tungt, inte byggaropti, men skiten kom ju upp iallafall o benen var nöjda. Film och påfyllnd inför avkoppling med jobbet imorgon
Trevlig Kväll!
|
|
|
2012-12-06, 20:43
|
|
fyller snart 88
|
Bra voolym här inne! Kul att läsa lite om dina tankar ockå =) 500kg i benpressen är nasty, kan inte vara kul att lasta av efteråt då man är klar och benen är som gelé
|
|
|
2012-12-06, 20:51
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2007
|
Du är duktig på styrketräning.
|
|
|
2012-12-06, 20:57
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av chrille87
Bra voolym här inne! Kul att läsa lite om dina tankar ockå =) 500kg i benpressen är nasty, kan inte vara kul att lasta av efteråt då man är klar och benen är som gelé
|
Lagerhaus!
Alltid high volume, kul att träna! Kanske måste dra ner på volymen på dieten dock, 30 veckor på underskott kan ju tära på en (tomt skal)
Körde faktiskt på 570 för nån vecka sen, blir en bra käftsmäll när man tror man varit kaxig och kört grunda pressar. Då skrattar pressen åt dig, Ha ha, nu får du lasta av din låtsasbyggare, lite så typ... Men men, man håller väl flåset uppe
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund
Du är duktig på styrketräning.
|
Jag och Rytter!
Du är duktig på de mesta förutom att använda din instagram och lägga dig i tid, men man kan inte ha allt
|
|
|
2012-12-06, 23:29
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2010
|
Tack för att du krökt samtliga stänger, sabbat både hacken och pressen samt kickat sönder både spark och curl - det gjorde mitt benpass tämligen begränsat, luftreppade 500 rep böj, sen åkte jag hem.
Det sjuka är dock att du lämnat fotspår efter dig - inte såna där skitiga efter att glatt "fuck you'at" skogränsskylten och glidit in med leriga dojor - utan faktiskt FÖRDJUPNINGAR(!) i golvet, bra jobbat massamonster, passerat 10% nu va? (Fradrik.J är stor som ett hus).
|
|
|
2012-12-07, 08:55
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2001
|
Bra vikter i hackliften!! Då förstår jag att det gick lite tungt i böjen
|
|
|
2012-12-07, 09:51
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2011
|
Fot avtryck igolvet är fan hardcore..
|
|
|
2012-12-07, 12:25
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Johan.S
Bra vikter i hackliften!! Då förstår jag att det gick lite tungt i böjen 
|
Tack dude! Värmde upp den för dig, på med 190 med 2 sek nästa pass(du behöver inte göra en 10a)
Citat:
Ursprungligen postat av mrbomp
Fot avtryck igolvet är fan hardcore..
|
Jepp, golvet är inte gjort för en lila Teletubbie! // Tinky Winky!
|
|
|
2012-12-07, 12:27
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av HerrCarlsson
Tack för att du krökt samtliga stänger, sabbat både hacken och pressen samt kickat sönder både spark och curl - det gjorde mitt benpass tämligen begränsat, luftreppade 500 rep böj, sen åkte jag hem.
Det sjuka är dock att du lämnat fotspår efter dig - inte såna där skitiga efter att glatt "fuck you'at" skogränsskylten och glidit in med leriga dojor - utan faktiskt FÖRDJUPNINGAR(!) i golvet, bra jobbat massamonster, passerat 10% nu va? (Fradrik.J är stor som ett hus).
|
Kan inte annat än fundera varför du använder dom krökta stängerna på denna bild mr Z? Ser även att du verkar prickat rätt med vadträningen, hittat bra träff nu? Byxorna på? Osv
|
|
|
2012-12-08, 18:41
|
|
Registered User
|
Vilodag igår och def vilodag idag...
Sitter och väntar på Nano medan ja frenetiskt uppdaterar Instagram, Facebook osv, för bilder från Lucia, Där de gått mkt bra för mina bekanta dag 1! Sjukt roligt!
Kliar verkligen i en att få stå på scenen...Då jag väl står på scenen så ska jag ha så jäkla roligt, och det kommer även att synas, det utlovar jag faktiskt!
Trevlig helg
|
|
|
2012-12-08, 22:29
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2011
|
Ser riktigt bra ut!! Och hur många burgare trycker du ner?
|
|
|
2012-12-09, 11:23
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2006
|
Oj oj... har nog sällan sett sådan volym i passen, grymma vikter dessutom. Nano som "skröt" med att han hade volym i sitt pass senast. Tur att du har nödutgången där precis bredvid bensparken ifall du måste ut o kräkas lite =)
Ps, kom på en sak. Hunden Muttley var med i programmet "stoppa duvan", som är lätt att förväxla med luftens hjältar... För övrigt sjukt skön vovve. =) Flinade varje gång han gick tag på duvan.
|
|
2012-12-09, 15:52
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Wennström
Ser riktigt bra ut!! Och hur många burgare trycker du ner? 
|
Tack du! Är du något på Korpen? Svar finns tidigare i Journalen, höll ju tillbaka lite då efterrätten väntade
Citat:
Ursprungligen postat av str
Oj oj... har nog sällan sett sådan volym i passen, grymma vikter dessutom. Nano som "skröt" med att han hade volym i sitt pass senast. Tur att du har nödutgången där precis bredvid bensparken ifall du måste ut o kräkas lite =)
Ps, kom på en sak. Hunden Muttley var med i programmet "stoppa duvan", som är lätt att förväxla med luftens hjältar... För övrigt sjukt skön vovve. =) Flinade varje gång han gick tag på duvan.
|
Högvolym är den bästa av alla volymer! Less is less och more is more! Nämen Tack! Trivs med denna typ av träning, kul helt enkelt! Ja den är strategiskt placerad lårcurlen, har dock inte behövt använda den, toaletten är nämligen i närheten!
Veckans Plus! måste dock gå till dig här str! Efter att jag utfört mitt sjukt dåliga ironiska skämt om vovven Mutley, så förstår du denna dåliga humor och tar det trots att jag var helt ute och cyklade och mutley hade inget med saken att göra..Impressive Indeed!
|
|
|
2012-12-09, 16:35
|
|
Registered User
|
Efter att ha suttit med Nano och Kikat på Rich Piana så blev det ett rätt tungt pass idag, ganska basic så att Nano förstår vad ja skriver // pratar svenska, träna standard o.s.v utan massa cheat
Biceps, Triceps, Vader, boom boom
Stående växlande hammercurl
3x20 14x12 20x8 26x8 34x8 40x5 (första setet på 3orna grymt viktigt skriva)
Pushdowns med rep i trissa
10x20 20x12 30x12 40x8 + 3 dropset, 10or
Skivstångscurl
40x8 50x8 60x8 + 1 dropset
Smalbänk
60x15 90x10 110x8 125x4 + dropset
Stående framåtlutande koncentrationscurl
12x15 14x12 16x12 20x8
Stående Kicbacks
4 set, 15-12 reps, tyngst 14kg
Stångcurl i Cable supersetat med stående rep extensions ovanför huvudet
5 vändor utan vila, minst 10 reps samtliga
Vadträning tills det först började brinna i vaderna, sen tills det blev kallt, sen tills krampen kom, lite till och så game over
Ok pass! Lite seg i kroppen och inget dundertryck, stel och jäklig men ändå schysst feeling, bara fylla på och sedan kika på UFC ikväll  HEJA MAULER! (spoila mig inte)
|
|
|
2012-12-09, 20:06
|
|
Registered User
|
Just kikat på UFC Galan från inatt, Damn, kika kika kika, lämnar ingen spoiler här inte!
Efter dagens armpass har jag tvättat och den rena t-shirt högen föll i golvet för att mina armar inte klarade av att hålla den, sådärja, kanske dom växer små stickorna
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:44.
|

|