Snabb Update! Inte haft tid skriva ner så mycket här, sporadiskt kommer det i 67:e hand, på plats 66 ligger sova.
Ryggpasset kördes i Lördags, gick jäkligt bra, som övning 4 fick jag till en bra serie i marken med döda starter, 10or upp till 180. I slutet av passet kände jag mig stel och det visade sig att jag sträckt båda! ryggfileerna! Kände inte av något förrän ja testade cornerrowa, aoo!
Vilade Söndag och
Bröst och Axelpasset i måndags gick helt ok trots stel rygg. En 12a på 47orna i Sned Hantelpress var viktmässigt kanske mitt bästa set det passet.
Armar körde jag igår, skiftade på ben och armpasset p.g.a ryggen. Bästa set var en 7a på 115 i smalbänk, toktryck dock och armarna såg för en gångs skull inte ut som kattpiss.
LEGDAY! Kördes idag, för nån timme sedan, petade upp en 1a på 145 i front samt en 6a på 110 i böj utan händer. 18 reps på 115 i spark osv. En ny hatfavorit är Hacklift ss med benpress, extremt påfrestande men galet tryck med lite känsla i övningarna. Tyngst idag blev 120x7 i hack och 8 på 370 i press. Tungt!
Ryggen är mycket bättre och det var förmodligen bara en sträckning. Innan sträckte jag nacken/levator scapulae och att köra mark med det var väl förmodligen inte direkt lyckat. Jag är i behov av massage, stretching och lite omvårdnad. Mat får jag redan i mig iaf. Jag är extremt ostabil i pressar, skakig och sned och tappar enormt mkt styrka där. Fronten finns bra potential att pressa upp vikt men har väldiga problem att hålla kvar stången, kör korsat grepp då jag är för stel för att hålla OL. Brösten verkar ha vuxit trots totalsaknad av styrka. Vilket känns bra, eftersom det är vad jag är ute efter. Benen börjar få tillbaka tryck och funderar på att träna dom lite mer sällan. Jag kan inte gå in och lulla runt ett benpass, vill in och köra all out oavsett och det verkar inte min kropp palla med. Kan även konstatera att mina fileer och framförallt baksida lår vuxit på sig av allt markande. Kul, framförallt de sistnmända!
Nåväl, vilar nog imorgon och försöker mig på ett ryggpass på Fredag!