Men Gyyydaaa alla koloiter!
Har inte varit särskilt aktiv här på brädan senaste tiden p.g.a en hel del olika anledningar.
Dieten har inte varit särskilt aktiv senaste 5+ veckorna och detta är inget jag ångrar för jag har haft väldigt trevligt. Jag har lovat mig själv att fokus just nu inte ska ligga 100 procent på min träning utan på livet i största allmänhet. Ja g vill må bra och ha skoj vid sidan om gymet också. Jag tränar så hårt jag kan och lika mycket, om inte mer, men allt runtomkring är ganska avslappnat och inte särskilt opti. Jag skulle vilja ta mig ner i bättre form men just nu finns ingen dietmotivation. Ligger dock bara! 2-3kg plus och efter några dagars underskott är jag åter ner på lägsta dietvikt men ser betydligt bättre ut än tidigare. Håller kosten rätt bra, äter lite skit ibland men ofta bra råvaror i grund och botten då min kropp mår absolut bäst av detta.
Min axel/höger baksida del är fortfarande inte bekymmerslös. Har inte tränat bröst och axlar på veckor, börjat väldigt lätt nu med pecdeck och lite squeeze pressar. Vet inte riktigt vad ja ska hitta på här, ska iaf på utvärdering hos naprapaten nästa vecka.
Kör därför nu en 3 split
-Rygg
-Armar
-Ben
Mage och vader så ofta som det går(samt lite bröst och axlar nu och då
Kan ofta bli 2 rygg och benpass i veckan och träningen där går trots det mkt bra. Kan vara en anledning varför formen hålls rätt bra än så länge!
Efter diverse påtryckningar ska jag försöka logga in lite pass nu framöver, om dom är något utöver det extra och kan vara skoj att läsa, hoppas självklart på att kunna inspirera någon att ösa kinderäggetstyle!
För att summera det hela så kan ni följa mig på Instagram (kinderfre), där behöver ni inte bli förvånade om ni ser en grillbuffe, en god öl eller ett glasspaket, men då och då kommer det att dyka upp bilder på ren jävla Kinderslakt, för det slutar jag aldrig med!
Säger som jag brukar, ÖS!