Visa fullständig version : Ny MMA-tråd (varning för spoilers!)
var kan man se prelimsen?
+100!
Vart ska vi sitta under eventet? gillar inte MMAnytts chat men kan ta den som sista utväg. ingen som har typ skype/tinychat eller något? Annars kan vi ju alltid spamma denna tråd. Vad för streams har folk jag tänkte sitta med www.atdhe.net. Vet inte hur bra den där dock. någon som har en reliable stadig bra bild stream?
Får se om det blir utgång eller om jag ska kolla på det nu, men om jag är hemma så är jag gärna med och snackar loss lite :D
Ingen som har stream till Gustafsson - Diabate? :(
Beställt stream från CSports men vill ju se Gustafsson... vågar knappat vara online för att få riskera få resultat innan det är klart.. gah!
Lol ja hitta en live stream, så va den fake å de visa en gammal... vafaaaaan
Pd
nmanradnävna
2010-10-16, 19:44
Alltså, alla streams är väl offline just nu. Galan börjar väl 21.00?
http://www.atdhe.net/24430/watch-ufc-120-bisping-vs-akiyama
kollar ofta NFL på atdhe så enligt mig är dom pålitliga. Har ingen aning om kvalitet dock.
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=91867&part=sports varsågoda
Hahaha ja såg fel på klockan, hmm ser även att klockan på kollo går fel :D
Doctor Snuggles
2010-10-16, 19:50
Hatar är ett starkt ord, men ogillar Bisping enormt, det gör jag.
Så självklart hoppas jag att Sexy har jobbat på kondisen och tar det här nu.
Helst med en subvention.
Du menar med en sublimering?
Långeman
2010-10-16, 19:54
Yes!! Fan vad klockrent att han submittade han!!
Fyfan vad tråkig match wilks var, öva lite på groundgamet tack!
Degpekka
2010-10-16, 21:11
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=91867&part=sports varsågoda
Vilken av länkarna funkar? :S
Vilken av länkarna funkar? :S
http://www.liveskygames.net/
Nu ska det väl äntligen bli lite intressant!
hahaha holy shit vilken knockout
Inte särskilt imponerande TDs från bisping :D
Nu börjar Sexy se trött ut dock.
Gött att se att Hardy blev knocked the fuckedout iafl!
http://piczasso.com/i/pdnec.gif
Damn vad frustrerande sexy vs bisping var att se... :(
Kul att Gustafsson vann dock :D, väntar bara på att kunna tanka prelimsen nu så jag kan se matchen också.
http://i51.tinypic.com/25f5zmc.jpg
http://i56.tinypic.com/el77s2.jpg
Jak = klad hest.
Gustafsson :)
http://www.megavideo.com/?v=5ATGHMZ9
Såg ut som fransosen fått nog där mot slutet, verkade nästan som han sträckte ut nacken lite extra mycket för att bli submittad. :D
Bra Dolph Gustafsson!
eternallord
2010-10-17, 09:37
Det som är mest imponerande i min mening är att Gustafsson inför och efter fighten med Phil Davis som är en NCAA-champ verkligen jobbat hårt på sin brottning och han visade i denna fighten att han varierar sig snyggt och blandar ihop sin striking med bra brottning och kontroll. Potential!
Grymt bra match av Alexander Gustafsson! Man blev ju fasen impad..
Jägermeister
2010-10-17, 09:59
Det som är mest imponerande i min mening är att Gustafsson inför och efter fighten med Phil Davis som är en NCAA-champ verkligen jobbat hårt på sin brottning och han visade i denna fighten att han varierar sig snyggt och blandar ihop sin striking med bra brottning och kontroll. Potential!
Lät lite lustigt ;)
bra "perfomance" av Gustafsson :) förhoppning visar han vägen för svenskar i UFC
Såg Gustafssons match nu, fy fan vad imponerad jag blev! Trodde aldrig att han skulle vinna över Diabate i standupen
Hyfsad söndagsmorgon att vakna upp till - svensk seger i UFC! DEMOLISHMENT!
Andreas Guiance
2010-10-17, 13:59
Sjukt bra av Alex! Riktigt trevlig snubbe är han dessutom:)
Njuter fortf av att se Hardy knockad, så jävla äckligt kaxig kille.. skönt att han fick riktigt hårt på käften.
Doctor Snuggles
2010-10-17, 16:34
Nästan en Apollo Creed moment på hardy-condit.
Bra jobbat av Gustavsson. He has potential.
Tigerkotten
2010-10-17, 16:52
Yes!! Fan vad klockrent att han submittade han!!
Visades matchen på en stream? För som jag förstår det så läste du ang hur det gick, och sen spoilade för alla som såg eventet och kanske ville se fighten efter.
Tänk till nästa ggn(nu missade jag dock första 5-10min av eventet, men antar att den ej visades där). Om den nu inte vara på canal+ sändningen och det var annat där.
Hur som helst borde man respektera andra och ej prata om fighter som ej visas på streamsen.
nmanradnävna
2010-10-17, 16:52
Känns skönt att ha rätt :)
Härligt å se av Alexander!
Tror inte Gustafssons fight sändes live på ESPN, men jag tyckte någon snacka på Sherdog om att Spike tog med den istället för Wilks vs Claude Patrick (helt jävla rätt isf!! Kul).
Såg som sagt eventet live på o2 och jävlar vilken känsla det var när Mauler dominerade den franske ormen!
panzerpig
2010-10-17, 20:41
Visades matchen på en stream? För som jag förstår det så läste du ang hur det gick, och sen spoilade för alla som såg eventet och kanske ville se fighten efter.
Tänk till nästa ggn(nu missade jag dock första 5-10min av eventet, men antar att den ej visades där). Om den nu inte vara på canal+ sändningen och det var annat där.
Hur som helst borde man respektera andra och ej prata om fighter som ej visas på streamsen.
"Ny MMA-tråd (varning för spoilers!)" Gå inte in här innan du sett alla matcher är mitt tips :) Så gör jag.
eternallord
2010-10-17, 20:43
Du inser förhoppningsvis att det står "varning för spoilers!" i trådtiteln? Gå inte in i en MMA-tråd som varnar för spoilers om du har aktuella events du inte hunnit se än, är mitt tips.
killenigrillen
2010-10-17, 21:16
Eller så går man inte in o läser en tråd som heter "Ny MMA-tråd (varning för spoilers!)" innan man har sett matcherna?
Edit: puck femtielva
eller så går man inte in o läser en tråd som heter "ny mma-tråd (varning för spoilers!)" innan man har sett matcherna?
Edit: Puck femtielva
+1
Tigerkotten
2010-10-17, 22:42
Tänk till lite nu, vi brukar ALLTID prata om matcherna som visas via streamen. Det handlar om att man kan ta hänsyn till andra genom att inte prata om matcher som inte visas på streamen/ eller vänta tills eventet är över.
Självklart är det fritt fram att prata om pågående matcher eller whatever när ett event nu är klart, men annars är det ofta rätt kul att prata ang eventet(även om jag brukar prata främst på mmanytt). Men även där så har iaf jag vett nog att inte prata om prelims som andra ännu inte hunnit att se.
Men Alex match skrev person ifråga, innan själva eventet hade börjat sändas. Men visst Ni kan tycka sådant är okej, men jag vet att jag inte pratar om prelims som inte visas via streamen iaf. Annars så har jag vett nog att skriva i "vit text" så man inte ser inlägget ordentligt.
Men antar att Ni tycker det är okej om man skriver redan t.ex 20:00 att säg Alex vann, fast själva streamen börjar 21:00. I detta exempel så sänds nu även Alex match 21:05, hur kul är det att redan läst om resultatet innan? När det är roligare att inte veta och istället få reda på det via sändningen.
Handlar bara om att tänka till lite.
Det var därför jag la till varningen i trådrubriken (för över ett år sen).
Tigerkotten
2010-10-17, 22:53
Det var därför jag la till varningen i trådrubriken (för över ett år sen).
Absolut, men tycker fortfarande att man ska inte spoila matcher som inte ens visats via sändningen i hänsyn till andra. Men vad vet jag, det är iaf så jag fungerar. För matchen kan visas sen under själva sändningen, så inte direkt svårt och vänta innan man pratar om fighten/resultatet.
Besök inte tråden om man inte är up2date
http://i49.tinypic.com/2lxa15w.gif
Nu börjar nedräkningen till brock-gettin-knocked
Hur mycket pengar ska jag spela på Cain, och vart går gränsen till dåliga odds? Har varit 2,40 på cain länge men är nere på 2,10 just nu. Snart kommer folk dock tycka att Brock oddsen är bra nog att spela på och då stiger Cains igen. Antar att man få wait it out n see.
Tigerkotten
2010-10-17, 23:02
Besök inte tråden om man inte är up2date
Jag är väl 1 av de som som är mest up2date av de som skriver här. Däremot så ser jag ingen mening att läsa hur PRELIMS går innan sändningen börjat, just pga att den fighten kan visas sen i sändningen.
Halvbeige gala alltså. Synd på hardy och sexyama, bisping är mycket svår att gilla eller ens höra prata. Lite utav en skandal att ESPN inte visade allas våran Gustafssons totala uppläxning. Nyfiken på vem han ska möta härnäst
Nitrometan
2010-10-18, 08:38
Nu fick Alexander maula lite! Visa vilken bra maulare han är!
Gött! *flex*
Glömde Gustafsson gå på sina engelskalektioner i skolan tro? Bra match att titta på men näst intill pinsam att lyssna till..
Ett jävla gnäll på hans engelska.
Alla har kanske inte lika lätt för språk, och uppenbarligen tillbringar han hellre sin tid på gymmet än framför engelska medier :D
Nitrometan
2010-10-18, 12:30
Ett jävla gnäll på hans engelska.
Precis. Vilket är viktigast? Att maula eller taula?
Han kan lägga energi på att förbättra sin fighting eller sin engelska och han har valt att fokusera på fightingen.
:thumbup: :D
Engelskan tycker jag är okej, klart bättre än efter första ufc-fighten. I ett helt avkopplat sammanhang är den säkert bättre och att få ett riktigt bra uttal går inte jättesnabbt i vuxen ålder.
Maula är han dock jävligt bra på som sagt :)
http://www.viivilla.se/xdoc/pics/hink_och_pensel00.jpg
:confused:
Nitrometan
2010-10-18, 13:02
http://www.viivilla.se/xdoc/pics/hink_och_pensel00.jpg
:confused:
Ja? Han kanske är maulare?
Eller så kallas han för "the mauler", för att alla MMA-fighters ska ha jättetuffa namn när de slåss i en bur.
nmanradnävna
2010-10-18, 13:13
Good one.
Lite utav en skandal att ESPN inte visade allas våran Gustafssons totala uppläxning. Nyfiken på vem han ska möta härnäst
När galan eftersändes i USA så hade dom bytt ut Wilks fight mot Alexanders
Good one.
När galan eftersändes i USA så hade dom bytt ut Wilks fight mot Alexanders
Spike bara va?
Jag funderar på hur lätt det är att snacka överhuvudtaget med ansiktet svullet och gött :)
panzerpig
2010-10-18, 21:37
Väljer fighters sina egna nicks eller finns det nån tönt som gör det åt dom?
Finns det nån fighter som har ett lite roligare, ironiskt nick?
typ Brock "crybaby" Lesnar eller liknande (kommer inte på nått kul, trött!)
Frank "Twinkle Toes" Trigg är den enda jag kommer på såhär tidigt på morgonen.
Bara ett par dagar kvar till Brock vs Cain och MMA-tråden ligger inte ens på första sidan, skärpning nu. ;)
Vem tror ni vinner då? :)
Brendan Schaub vs. Gabriel Gonzaga
Tito Ortiz vs. Matt Hamill
Diego Sanchez vs. Paulo Thiago
Jake Shields vs. Martin Kampmann
Brock Lesnar vs Cain Velasquez
(svart är dom jag tror vinner)
Vore dock väldigt nice om jag hade fel och Kampmann samt Bronxpride vann istället.
Hoppas verkligen på Cain Velasquez men sedan så väger ju Brock typ 12 KG mer vilket absolut kommer vara till stor fördel. Tror att Brock kommer kunna ta ner Cain och hålla honom där alternativt pressa upp honom mot buren och plocka poäng därifrån. Carwin kunde ju inte avsluta honom på marken när han verkligen gav allting, så frågan är hur Cain ska göra det? Lyckas han inte väldigt bra på fötterna ser det illa ut. Nu är ju Cain en bra brottare också, men Brock lär ju ha ett litet övertag enligt pappret, samt viktövertaget som sagt.
http://i52.tinypic.com/1fvlg9.gif
Fedor om vem han tror kommer vinna mellan Brock och Cain
vPiqUzMm9lE
Tito Ortiz vs. Matt Hamill Snoozefest
Fast hoppas såklart att Kampmann ktfoar Shields och Brock Lesnar skickar tillbaks Cain över gränsen med en snuttefilt och en burrito.
Nitrometan
2010-10-21, 07:30
Det är såklart tjänstemännen på US Federal Bureau of Ring Names (FRN) som bestämmer. När fightern skaffar licens för att slåss så skickar han in en ansökan till FRN som då granskar fightern och meddelar sitt beslut. Deras beslut går inte att överklaga.
Doctor Snuggles
2010-10-21, 12:33
Haha, jag började gapflabba på första matchen i senaste avsnittet av ultimate fighter. Gula snubben gjorde en riktig Fedor. GSP verkar onekligen ha det bästa laget. Asiaten borde ha varit på hans team.
Doctor Snuggles
2010-10-21, 12:41
Hoppas verkligen på Cain Velasquez men sedan så väger ju Brock typ 12 KG mer vilket absolut kommer vara till stor fördel. Tror att Brock kommer kunna ta ner Cain och hålla honom där alternativt pressa upp honom mot buren och plocka poäng därifrån. Carwin kunde ju inte avsluta honom på marken när han verkligen gav allting, så frågan är hur Cain ska göra det? Lyckas han inte väldigt bra på fötterna ser det illa ut. Nu är ju Cain en bra brottare också, men Brock lär ju ha ett litet övertag enligt pappret, samt viktövertaget som sagt.
Flera saker som inte stämmer här. Brock hade problem att ta ner Shane som anses vara en sämre brottare. Shane gick tyvärr på adrenalinattack som han är van vid att kunna göra, valde inte sina slag, utan slog slut sig på Brocks handskar och armbågar. Märk att han också lyckades hålla Brock nere ett bra tag, trots att han återigen ansågs vara den sämre brottaren. Sen förlorade Shane bara för att han inte hade cardio.
Cain däremot, även om han kanske har lite mindre krut i slagen, är en pricksäkrare och bättre boxare, verkar vara en av de bästa mma-brottarna, och kanske den bästa gastanken i HW.
Lesnar utvecklas däremot snabbt, och han är ett kraftpaket, så det är klart att han är farlig och kan överraska. Men i min mening så är LnP hans enda möjlighet till att vinna, och jag tror inte han kommer få ner Cain eller lyckas hålla honom nere särskilt länge om han gör det. Jag tror snarare på motsatsen.
War Cain.
Flera saker som inte stämmer här. Brock hade problem att ta ner Shane som anses vara en sämre brottare. Shane gick tyvärr på adrenalinattack som han är van vid att kunna göra, valde inte sina slag, utan slog slut sig på Brocks handskar och armbågar. Märk att han också lyckades hålla Brock nere ett bra tag, trots att han återigen ansågs vara den sämre brottaren. Sen förlorade Shane bara för att han inte hade cardio.
Sedan så försökte han inte särskilt mycket heller, ett av nedtagningsförsöken misslyckades totalt eftersom att han fick en smäll på käken på vägen in, och en blev stoppad av Carwin. Sedan får man också tänka på att Brock är större än Carwin som bara väger ett par kilon mindre (117 om jag inte har fel) Tänk då Cain på hans 108. Brocks, om något, största bekymmer tror jag kommer vara att få ned det på marken, när det väl hamnar där tror jag Cain kommer få problem med att komma upp, och det blir LNP mixat med lite hammarslag.
Doctor Snuggles
2010-10-21, 16:13
Sedan så försökte han inte särskilt mycket heller, ett av nedtagningsförsöken misslyckades totalt eftersom att han fick en smäll på käken på vägen in, och en blev stoppad av Carwin. Sedan får man också tänka på att Brock är större än Carwin som bara väger ett par kilon mindre (117 om jag inte har fel) Tänk då Cain på hans 108. Brocks, om något, största bekymmer tror jag kommer vara att få ned det på marken, när det väl hamnar där tror jag Cain kommer få problem med att komma upp, och det blir LNP mixat med lite hammarslag.
Vi får la se. Både Cain och Brock är egentligen otestade i ryggläge (mot Carwin räknas det inte då han låg i fosterställning hela tiden). Men det finns egentligen 2 frågor: har Brock utvecklats tekniskt tillräckligt mycket att inte bli helt dominerad och desperat stående, och kan Cain klara av Brocks bröstighet?
Finns ju Beaver "Beaver" Beaver.
Han verkar dock inte vara så framgångsrik: http://www.sherdog.com/fighter/Beaver-Beaver-19679
Haha, jag började gapflabba på första matchen i senaste avsnittet av ultimate fighter. Gula snubben gjorde en riktig Fedor.
Haha ja jävlar vilken sköning Cody är :D 10 (12 om matcherna i TUF räknas in) vinster på guillotine choke, ingen atletisk bakgrund eller nånting... Hoppas han vinner.
Doctor Snuggles
2010-10-21, 17:41
Haha ja jävlar vilken sköning Cody är :D 10 (12 om matcherna i TUF räknas in) vinster på guillotine choke, ingen atletisk bakgrund eller nånting... Hoppas han vinner.
Det känns som folk borde fatta att det inte är så smart att försöka ta ner honom nu. Eller ens ha sitt huvud i närheten av hans armhåla. :D
Det normala försvaret mot en giljotin funkar ju uppenbarligen inte mot hans variant.
“[He probably has] better cardio, hits harder, has better scrambles, a better overhand right, better wrestling.”
This prompts Phan to ask the logical next question: “Then what are you going to do?”
“I’m going to win,” Cody answers.
"It’s a big ring, but Stevens put his head in the two-foot window where his odds were at their absolute worst. Stevens had never been submitted before, and fighters are cocky about such things. " - Saxat från Sherdogs krönika.
Coolt som attan.
Kötta in direkt för att få den gamla brottaren gå tillbaka till rötterna och skippa den tilltänkta gameplanen, måtta en highkick för att åka på en takedown för att smyga in giljotinen.
Vi får la se. Både Cain och Brock är egentligen otestade i ryggläge (mot Carwin räknas det inte då han låg i fosterställning hela tiden). Men det finns egentligen 2 frågor: har Brock utvecklats tekniskt tillräckligt mycket att inte bli helt dominerad och desperat stående, och kan Cain klara av Brocks bröstighet?
På fråga ett: Nej, hans boxning ligger nog ungefär var den låg förra gången. Däremot kan han öva på att behålla lugnet och försöka styra upp sin gameplan, dvs komma in i clinch alternativt dyka på nedtagning.
Kul av Cody och Brookins imponerar, en doldis som nog kan bli riktigt bra. GSP verkar ha lackat rejält på kosh och förhoppningsvis blir det en rolig match dom emellan.
Kul av Cody och Brookins imponerar, en doldis som nog kan bli riktigt bra. GSP verkar ha lackat rejält på kosh och förhoppningsvis blir det en rolig match dom emellan.
Jag gillar Brookins, han är skönt flummig. Hoppas han går vidare. Hur många matcher är det kvar, 4?
Doctor Snuggles
2010-10-22, 12:43
På fråga ett: Nej, hans boxning ligger nog ungefär var den låg förra gången. Däremot kan han öva på att behålla lugnet och försöka styra upp sin gameplan, dvs komma in i clinch alternativt dyka på nedtagning.
Det är nog lättare att träna upp boxningen än att träna bort "flinch"-reflexen.
Ja, i clinchen borde han nog ha en fördel bara pga sin storlek och styrka. T.o.m. Randy hade svårt med honom där, och det var ett tag sedan.
Tror dock att Cain kommer undvika clinchen alternativt gå på nedtagningar därifrån.
Jag tror Brock kommer bli exposerad, som Cains tränare sade.
Men jag är inte säker. 70-30 till Cains fördel.
Grazzafukkinrazzi
2010-10-22, 12:59
Tito Ortiz vs. Matt Hamill Snoozefest
Fast hoppas såklart att Kampmann ktfoar Shields och Brock Lesnar skickar tillbaks Cain över gränsen med en snuttefilt och en burrito.
Hahaha, hoppas på samma sak och kunde inte sagt det bättre själv.
Doctor Snuggles
2010-10-22, 13:18
Nån som har klippet med Cain där han slår 2230 (lbs?) på sports science? Tydligen det högsta värdet de någonsin mätt.
EDIT: Doh! Hittade det rätt lätt ändå:
http://www.mixedmartialarts.com/news/274666/Cain-Velasquez-hits-harder-than-any-boxer-tested-on-Sports-Science/
JA vill att åderbrock skall vinna faan... hejja Brockan !!!
Nån som har klippet med Cain där han slår 2230 (lbs?) på sports science? Tydligen det högsta värdet de någonsin mätt.
EDIT: Doh! Hittade det rätt lätt ändå:
http://www.mixedmartialarts.com/news/274666/Cain-Velasquez-hits-harder-than-any-boxer-tested-on-Sports-Science/
Vilka andra har varit med då? Har inte tittat på videon. :)
Doctor Snuggles
2010-10-22, 17:44
Vilka andra har varit med då? Har inte tittat på videon. :)
Rampage gjorde 1800 tror jag.
Utan att ha kollat närmare på videon så ger jag inte mycket för det där testet på Sports Science, men klart oavsett hur det är utformat så slår han hårt. ;)
Doctor Snuggles
2010-10-22, 18:01
Utan att ha kollat närmare på videon så ger jag inte mycket för det där testet på Sports Science, men klart oavsett hur det är utformat så slår han hårt. ;)
Baserat på vad? Märk att de mäter PSI, d.v.s inte pounds of force, utan pounds per square inch.
young_george
2010-10-22, 18:04
Tror att Brock Lesnar kommer vinna.
Har följt oddsen ganska noga och ingen har vågat sätta över 1.7 på Brock. Någon enskild bookmaker har gjort det och fått korrigera ganska snabbt.
Doctor Snuggles
2010-10-22, 18:17
Baserat på vad? Märk att de mäter PSI, d.v.s inte pounds of force, utan pounds per square inch.
Jag är förresten inte säker på att det är PSI, men från vad jag läst annorstädes så är det det. Antagligen så mätte de iaf rampage på liknande sätt (också en bag osv).
Jag är förresten inte säker på att det är PSI, men från vad jag läst annorstädes så är det det. Antagligen så mätte de iaf rampage på liknande sätt (också en bag osv).
Syftade inte på att det inte skulle vara korrekt utfört.
Däremot så verkar det som om de personer de testat slagit olika typer av slag, vilket gör en jämförelse missvisande. Samt att denna typ av test är rätt så långt i ifrån en "match-situation", vilket inte gör det så intressant - i min mening.
Doctor Snuggles
2010-10-22, 19:10
Syftade inte på att det inte skulle vara korrekt utfört.
Däremot så verkar det som om de personer de testat slagit olika typer av slag, vilket gör en jämförelse missvisande. Samt att denna typ av test är rätt så långt i ifrån en "match-situation", vilket inte gör det så intressant - i min mening.
Visst. Egentligen borde de testat en massa olika slag, för att avgöra vilket som var en fighters hårdaste, och ta det därifrån. Det är klart att det i vilket fall bara är kuriosa och inte säger så mycket om vem som kommer vinna, det fattar väl vem som helst och det är inte heller poängen.
Det är klart att det i vilket fall bara är kuriosa och inte säger så mycket om vem som kommer vinna, det fattar väl vem som helst och det är inte heller poängen.
"Ok".
HAHA på the ultimate fighter. Cody vs Marc, aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv tror jag.
men men, Marc stevens kan ju alltid hoppas att få fightas i wild-card matchen, han gjorde verkligen en beundransvärd match...
Edit: GSP - "Go and shake his hand. He did a good fight man"
Kliven man in i ringen och utan fusk genomför en bout vare sig den är 10sekunder eller 25minuter så har men genomfört en god match och det ska respekteras.
Du har väl själv idrottat?
Jo visst, det ska respekteras. Men då tycker jag att vardera fighters ska respektera varandra också. Vare sig gällande vinst eller förlust. Gör man inte det och blir submitted efter 20 sekunder, är det skoj enligt mig.
Sen tror jag inte på världskartan att Cody är den bättre fightern av de båda, och skulle förmodligen förlora 8/10 fighter mellan dem. Varför denna fight bara blir allt roligare tycker jag.
Gillar inte Koschecks lag alls. Och jag hoppas GSP mosar honom i deras match senare i vinter!
Ja, jag har idrottat, med en ödmjuk approach.
Jävlar vad skoj det ska bli med ufc 121!
nmanradnävna
2010-10-22, 23:57
När tusan läggs invägningarna upp på intrnätet!?!?
dom va för 2timmar sen. cain 244 om det är vad du undrade. Skriv namn här så ska jag försöka komma ihåg vad dom vägde.
nmanradnävna
2010-10-23, 00:17
dom va för 2timmar sen. cain 244 om det är vad du undrade. Skriv namn här så ska jag försöka komma ihåg vad dom vägde.
Ah vet att det redan har visats men missade det och vill se det inspelat nu.
Tack iaf
arielhelwani brukar klippa ihop weignin klipp med en snabb tit på båda på vågen sen staredown. Kommer vara uppe när du vaknar imorgon.
nmanradnävna
2010-10-23, 00:24
arielhelwani brukar klippa ihop weignin klipp med en snabb tit på båda på vågen sen staredown. Kommer vara uppe när du vaknar imorgon.
Hittade det på ufc's hemsida nu. (ufc.com/live)
Måste ju se hela för att dämpa abstinensen :)
när kommer countdown? fått för mig att de brukar släppas ett par dagar innan eventet?
de har kört primetime istället för countdown inför det här eventet. Finns 3 delar. Tror dom finns uppdelade i smådelar på youtube. sök runt lite så hittar du nog.
http://www.youtube.com/user/Nic1985H
den killen har episode 3 på sin youtube.
Dom har gjort både en kort och en lång countdown också =D
http://img801.imageshack.us/img801/1079/headswap.jpg
http://img801.imageshack.us/img801/1079/headswap.jpg
där har huvudet bytt kropp ser jag :P
eternallord
2010-10-23, 12:04
Nothing gets by you! :D
Tediiieee
2010-10-23, 12:15
Nu när ufc 121 inte kommer sändas live från tv4sport och istället går på canal + sport.
Kommer det finnas livestreams med bra kvalitè?
Haha satt och stirrade på bilden tänkte FAN Va liten Brock ser ut?! Såg ju på the weigh in och han var fan mycket större, sen såg jag tatueringen.. Sneaky!
Haha satt och stirrade på bilden tänkte FAN Va liten Brock ser ut?! Såg ju på the weigh in och han var fan mycket större, sen såg jag tatueringen.. Sneaky!
HAHAH jag med fan..:D
Tänkte, ooofta brock är sådär liten.
Hahahah Bra shoppat, titta även på Dana Whites blick, han vill va med i buren
http://i51.tinypic.com/2ih5uhh.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/9772/26304491.jpg
http://www.combatlifestyle.com/pics/albums/102210ufc/1010.jpg
http://www.combatlifestyle.com/pics/albums/102210ufc/1018.jpg
http://www.combatlifestyle.com/pics/albums/102210ufc/1028.jpg
LESNAR VELASQUEZ BREAKDOWN!
KUL ESPN-KLIPP!! (http://espn.go.com/video/clip?id=5710450&categoryid=2881270) <---
Haha, fan va Brock ser hardcore ut i skägget.
"Brock, en av de bästa doublelegs i mma?
- vad säger ni?
Tror ni de kommer finnas stream till dagens matcher?
Ufc visas inte på normal TV i Sverige längre ellerhur?
Nej. Canal plus.
Tv4 Sport en vecka senare om du orkar vänta.
Dvs Bisping VS Sexyama ikväll och Brock VS Cain NÄSTA vecka.
Orkar du vänta?`:D
Vilka funderar på att sitta uppe ikväll? tänkte flytta laptopen till sängen och lira fifa på tvn mellan matcherna för att inte somna. Känns som detta event är värt att se live.
Vilka funderar på att sitta uppe ikväll? tänkte flytta laptopen till sängen och lira fifa på tvn mellan matcherna för att inte somna. Känns som detta event är värt att se live.
Mycket möjligt att jag gör det, har inte bestämt mig än. Måste egentligen plugga ganska mycket imorgon men det funkar nog ändå :D
jag kommer INTE missa Brock Velasquez VS Cain Linsner LIVE!
jag kommer INTE missa Brock Velasquez VS Cain Linsner LIVE!
Yaaaaoooo, teh likz plz? :)
Brock har växt iochmed att de har SLAYER på gymet
http://www.terezowens.com/wp-content/uploads/2009/12/brock1_medium.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs288.snc4/40752_487438465927_185950250927_7286647_1635422_n. jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs451.ash2/72423_487438760927_185950250927_7286658_7293479_n. jpg
OBS
Aftonblaskan älskar Brock också
GLÖM KLITCHKO, GLÖM TYSON, HÄR ÄR FIGHTINGVÄRLDENS STÖRSTE!
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article4646617.ab
Yaaaaoooo, teh likz plz? :)
Dyker upp senare här
http://www.mmavista.com/
Dyker upp senare här
http://www.mmavista.com/
Aha, aha! Mucho gusto! Gracias!
Jag ska se det med några polare inatt, kommer bli sweet :)
Kommer stanna uppe, riktigt bra kort och jag har lite pengar på några fighter för att krydda det hela lite extra :D
Har en del på Cain bland annat, fast utan mitt bett skulle jag nog garanterat hejat på Lesnar, något jag inte gjort tidigare i speciell utsträckning. Cain har ju verkligen ruggigt ointressant personlighet, dock ett intressant mma-game.
Jag smyger in lite resultat från K-1 MAX här.
Såg två matcher:
Arthur Kyshenko -Mohammed Khamal gav rättvis vinst till Khamal som hade tryck mest hela tiden mot vad jag förmodar är en förbluffad Kyshenko. Galans största upset. Möter Khamal någon som kan hålla huvudet kallt mot en väldigt offensiv fighter så får han problem, repetitiva kombinationer kan ställa till det för honom.
Petrosyan - Vitaly Hurkou såg Petrosyan återigen fastställa att han utan tvekan är den bäste fightern i K-1 MAX. Fantastiska kontringar, oslagbart försvar och han nötte ner Hurkou genom tre underhållande ronder. Nämnas bör att Hurkou såg orutinerad och överambitiös ut i första ronden. Petrosyan är utan tvekan min favorit-fighter i K-1 MAX.
Marocko har för övrigt fått ut ett par duktiga fighters verkar det som.
delta_mats
2010-10-23, 19:27
Satte lite pengar på Cain så det vill till att han nitar Mr Brock.
Hoppas Cain vinner. Av någon anledning gillar jag inte Brock särskilt mycket. Spännande hursomhelst.
Egentligen borde man kanske gå till en pub och se det live, men har mycket andra saker för mig ikväll.
nmanradnävna
2010-10-23, 19:39
I natt smäller det utav bara fan. Har suttit och mjölkat ur varenda intervju och anann skit som finns att tillgå men nu är det fan snart dags.
Hoppas det inte blir ett ensidigt beatdown från Cain i 5 ronder och hoooppas att Shields inte drygar ut Kampmann i 5 ronder.
Beethoven
2010-10-23, 20:01
Börjar galan 04.00?
Vill inte gå upp så tidigt.
Om jag går upp 06, då borde jag hinna se main event?
Alla som sitter uppe ikväll kopiera listan och skriv till erat namn. Måste har säkrade diskussionshomies och underhållning mellan boutsen.
Jag sitter uppe ikväll (UFC 121):
babidi
Jag är game
babidi
dared
24 brocktober. Bättre än julafton!
babidi
dared
Hank
panzerpig
2010-10-23, 20:34
babidi
dared
Hank
Panzerpig
(ska göra ett seriöst försök med alarm osv :))
babidi
dared
Hank
Panzerpig
King Grub
Allan
Hackstait
Bättre än Julafton!
OBS
Aftonblaskan älskar Brock också
GLÖM KLITCHKO, GLÖM TYSON, HÄR ÄR FIGHTINGVÄRLDENS STÖRSTE!
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article4646617.ab
Hahah fy fan va kass artikel :D
"Mixed material art är ett samlingsnamn för de kampsporter där man tränar sparkar, slag, kast och markkamp med inriktning på fullkontakt. "
HAHAHA
Mixed Material Art äger
Malin Wahlberg med kollen. :D
babidi
dared
Hank
Panzerpig
Petoria
samerino
2010-10-23, 21:39
Vilken tid börjar det?
Tigerkotten
2010-10-23, 21:47
babidi
dared
Hank
Panzerpig
Tigerkotten
(dock kommer jag sitta på mmanytt chatten o snacka där)
babidi
dared
Hank
Panzerpig
Kwon
Petoria
Tigerkotten
Kul, men satan va många timmar det är kvar. Ska man försöka få lite sömn?
Du vet hur det blir
Går du och lägger dig nu kommer du inte orka se det Live sen.
Första tanken blir, äh jag ser det imorgon istället.
ska försöka lura tjejen att somna i soffan, sedan streama eventet från sängen utan att hon vaknar :D
so boys - count me in!
http://www.youtube.com/watch?v=F3PJEZcA4Kw
värmer upp med den låten ;)
_slipknot1_
2010-10-23, 22:10
Jag är nog på om man inte blir dödstrött innan hehe
Alltså, Brock VS Cain är så episkt att man inte kommer bli lika trött av att hålla ut som vid andra UFC-events (UFC 118 jag tittar på dig)
Tigerkotten
2010-10-23, 22:29
Tito tito!!!!
Tror Tito tar The Hammer faktiskt :)
Han ser laddad ut! Ingen cracked skull heller!
Ska försöka va vaken, värmt upp nu... Kollat alla Cain fights. Och nu är det silva och aldo på en två timmar lång spellista <3
bets:
cain, kampmann, thiago 10 x pengar
cain, tito, schaub 10 x pengar
cain 2,?? x pengarna
Borde egentligen spelat på alla fighters jag vill ska förlura för jag vinner aldrig på tipset. Ä inga supersummor så spelar ingen större roll om jag bommar.
Brock Lesnar vs. Cain Velasquez
Brendan Shaub vs. Gabriel Gonzaga
And the winner is....
Dana White!
http://i674.photobucket.com/albums/vv108/Palusm/1042.jpg
Det Dana vill säga är...
EU5YOL17s7o
samt
uU6uSWTndtk
Aldrig kollat på ett helt UFc förut.
Vart kan man se det, och när börjar de? 04:00???? :D
Aldrig kollat på ett helt UFc förut.
Vart kan man se det, och när börjar de? 04:00???? :D
myp2p brukar vara the place för att finna streams.
Prelims verkar börja 03.00
finns som sagt på : http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=92272&part=sports
Vilket skägg han har Brock!
Tigerkotten
2010-10-24, 01:15
försnack
http://www.ustream.tv/yahoosports-ufc
Äh fan, jag sitter la uppe då med, är det bra kvalle på streamen?
Har ni någon chat eller bara skriva i denna tråden?
Vi brukar spamma sönder tråden. Jag gör iaf så fort det är silva el Aldo som slåss :P
Bra första rond (har cash på Lawlor). Tråkigt att Cote använde buren annars hade nog armtriangeln suttit :/
Bra första rond (har cash på Lawlor). Tråkigt att Cote använde buren annars hade nog armtriangeln suttit :/
Fick han bara en varning? Eller hur funkar det?
Fick han bara en varning? Eller hur funkar det?
Säkert en varning (tror domarn har koll nu), men tyvärr inget poängavdrag eller ngt. Men gör han det igen lär han få det.
Kul match Patrick Lawlor VS Tom Coté
Hoppas på Lawler
Petoria, det är mest Titokotten som är på chatten
Cote blir ju helt dominerad:o
Gillar Lawlors insats! Mkt bra
Dominans
Gillar Lawlors insats! Mkt bra
Dominans
+1
Älskar hans weigh-ins och entrances också :D
Riktigt nice!! Men vad håller Mccarthy på med? Lawlor låg ju och drog massa kroppsslag utan vidare paus när han blev avbruten för att ställa sig upp...
Riktigt nice!! Men vad håller Mccarthy på med? Lawlor låg ju och drog massa kroppsslag utan vidare paus när han blev avbruten för att ställa sig upp...
Tyckte också att han ställde upp dem mycket för tidigt...
var tittar ni på matcherna gubbs?
var tittar ni på matcherna gubbs?
http://premier-games.net/
annars: http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=92272&part=sports
Som Goldberg en gång sa, Unleash Truth
Man måste ju hålla på någon med det skägget :D
Kollar genom nån stream som blev postad innan. Om man kan se Prelims, visar samma stream ppv oxå?
Har lite pengar på Jensen till 2.87, så hoppas han tar det (dock mitt minsta bett på galan). Hoppas dock bara på en rolig fight :D
Kollar genom nån stream som blev postad innan. Om man kan se Prelims, visar samma stream ppv oxå?
Den jag tittar på tror jag gör det iaf (brittiska ESPN)
Man måste ju hålla på någon med det skägget :D
Haha ja! Inte för att han är dålig på att slåss för den delen.
Trodde aldrig jag skulle se Star Wars och MMA i ett sammanhang.
Star Wars presents...UFC lol
Trodde aldrig jag skulle se Star Wars och MMA i ett sammanhang.
Star Wars presents...UFC lol
Yoda p4p #1
Yoda p4p #1
He's quite the Grappling-Wizard. :D
He's quite the Grappling-Wizard. :D
haha :D
Jensen dominerar just nu iaf
Bra start för Jensen, rörlig och med kraft. Mcgee ser inget vidare ut stående hittills, stela tekniker.
haha inte lite buande mot koscheck
GSP! GSP! GSP! GSP! :D
Bra start för Jensen, rörlig och med kraft. Mcgee ser inget vidare ut stående hittills, stela tekniker.
I första ronden ja, nu ser det annorlunda ut.
KOSCHECK ÄGER ALLA!
He gon' motorboat yo ass!!!
I första ronden ja, nu ser det annorlunda ut.
Helt klart, gillar fortfarande inte riktigt Mcgees tekniker, men fan den ronden tog nog MCgee där på slutet, ser lovande ut för honom i sista.
Gillade McGees takedown där
Helt klart, gillar fortfarande inte riktigt Mcgees tekniker, men fan den ronden tog nog MCgee där på slutet, ser lovande ut för honom i sista.
Håller med dig såg lite stelt ut. Men nu ser han mycket bättre ut :D
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Skägget vann!
YES!!!!! McGee såg ut som en sopa i första, men vilket äg mot slutet! Hans cardio gick ur segrande!!!
En sann NÖTARE!
grymt av McGee, war epic beard man!
Verkligen hjärta, fin fin sista rond där för Mcgee! Jensen verkade gasa av alla fullkraft luftslag.
Ägande uthållighet av Court "Amish" McGee
Oh shit Ninja "Gator" Barrell-roll choke!
sjuuuukt snygg submission av roberts!
sjuuuukt snygg submission av roberts!
Verkligen dominant!
_slipknot1_
2010-10-24, 02:55
kewl!
Vore kul om han fick möta Murilo Rua.
Dana jizzing in his pants soon
He loves the Big White Viking! :D
Fan vilket tryck det verkar vara i arenan!
Vore kul om han fick möta Murilo Rua.
Eller denna snubben xD
http://www.sherdog.com/fighter/Nick-Denis-19128
War Mexico! Will he dethrone the King?
Eller denna snubben xD
http://www.sherdog.com/fighter/Nick-Denis-19128
Haha, man måste ju ge ninja of love en edge där :D
war marty mcfly!
yoda by force choke
I'm Da Baddest Man on Da Planet! YA HEAR?!?!?! :D
Kan man vara något annat med ett sådant skägg?
Underbar event redan nu :D
Om Lesnar kommer ut så här och äger Cain är han utan tvekan min idol.
YDmdf46JZZ0
Fiiifan vad taggad jag är nu, många riktigt bra matcher :thumbup:
LOL "The Ultimate Warrior"
AZTEK WARRIOR VS THE VIKING!?!?!? NÄ NU FÅR DE ALLT SKÄRPA SIG... :D
Börjar bli som WWF :D
BUT I LOVE IT!
Det här är en sån gala man vill uppleva på plats... :(
I have one request for you Cain Velasquez... "UNLEASH TRUTH!"
Undar vad Tito har för ursäkt om han förlorar denna gången *rolleyes*
NU KÖR VI; missade intro sången så får se den på youtube för att få rätt känsla!
Kom igen nu Gonzaga, RHK!
Hejar på Manbearpig
http://pictures.mastermarf.com/blog/2009/090623-manbearpig.jpg
Hittar ingen bra stream.. vilken kollar ni via? =)
edit: hittade! betten är satta, nu jävlar! Brock kommer våldta Cain btw. HEJ!
Vaken, stream länkar pls!
http://premier-games.net/
Undra om Gabe lyckas med att apply:a sina supe-missions
Edit: Det är riktigt tungt att glida ut till Mother
Tror inte Gabe valt den där låten själv... han verkar inte vara en danzig-fan :D
kommer nog bli en rolig match iaf!
KO rond 1.
You heard it here first :D
goldy, var schaub verkligen med i team-rampage? tänk efter nu...
You heard it here first.
KO round 1. :D
Resultat på matcherna som varit hittils?
THE HYBRID! Vilket smeknamn!
Du skulle sett matchen inna Babadoi
panzerpig
2010-10-24, 03:16
Hej Hej allihop! Jag orkade gå upp :)
KO round 2!
You heard it here first! :D
_slipknot1_
2010-10-24, 03:20
saved by the bell!
Wow, saved by the bell!!! Riktigt fint av Schaub
panzerpig
2010-10-24, 03:21
AAAAH. 5 sek för sent...
KO round 2!
3an då? :D
KO in Round 3!
DET E NU DET HÄNDER!
ITS WHAT WE DO!!! ITS WHAT WE DO!!!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.