Visa fullständig version : Ny MMA-tråd (varning för spoilers!)
Doctor Snuggles
2013-07-22, 11:45
Holly Holm är grym
Det var dock en lite märklig match där hon knappt landade någonting innan avslutet och var uberförsiktig med att comitta/distans.
Det är väl praxis att en contender får iaf några tusen till bakvägen. Ryktas om att Weidman tjänade drygt 500 lapp.
Idiotiskt av UFC. Ser ju ut som ett jävla skämt utifrån. Men det är väl en förhandlingsteknik....
Doctor Snuggles
2013-07-22, 15:15
Idiotiskt av UFC. Ser ju ut som ett jävla skämt utifrån. Men det är väl en förhandlingsteknik....
Ett maktmedel. Gör att fighters är ganska beroende av att vara i UFCs goda nåder för att få bra betalt, och dessutom skevt nog uppskattar att få mer betalt än de utlovats (istället för att ha bättre garanterade löner så de kan planera sitt liv, sina camps etc bättre). Ganska klassiskt system i USA i andra brancher också, där prestation premieras.
Doctor Snuggles
2013-07-22, 15:16
http://www.svtplay.se/klipp/1355412/wallberg-exklusivt-vill-vara-den-frida-jag-alltid-varit
Apropå knäsparkar.
Ja finns det farligare saker än knäsparkar så kan ju inte knäsparkar vara farliga.
Doctor Snuggles
2013-07-22, 22:23
Ja för det var exakt vad jag insinuerade.
Dessutom: levity, you grasp it?
Degpekka
2013-07-23, 00:05
Jag fattar inte vad Wallberg har med knäsparkar att göra? :S
A heavyweight grudge match between Roy Nelson and Daniel Cormier has been added as the co-main event of the UFC 166 fight card in Houston.
UFC 166 takes place October 19 at the Toyota Center.
Undrar när vi får se Cormier mot riktigt motstånd..
Doctor Snuggles
2013-07-23, 22:53
Undrar när vi får se Cormier mot riktigt motstånd..
Det är väl menat att vara hans "på väg ner" fight. Vem skulle han annars slåss mot som är på tillräckligt hög nivå inom HW - en rätt tunn division? Roy är inget skämt heller. Visst, han är inte den mest briljanta strikern någonsin men kan avsluta en fight med ett slag, och är en kompetent grappler. Även om vi såg Miocic visa hur osvårt det är att slå honom med en bra gameplan så tog han ändå den fighten på hyffsat kort notis.
Vad jag är nyfiken på är snarare hur många matcher han måste gå i LHW, och mot vem, innan han får möta Jones. Frågan är också när Jones kommer gå upp till HW. Slår han Gus så skulle jag vilja se honom mot Taxeira, och kanske en rematch mot Machida om Machida vinner mot Davis, men sedan så har han väl i princip rensat ut divisionen?
Doctor Snuggles
2013-07-23, 23:01
Jag fattar inte vad Wallberg har med knäsparkar att göra? :S
Jag gjorde mig lustig över en diskussion om Jones "knäsparkar" som vi har haft här ett par gånger förut, där min ståndpunkt var att det var hyckleri och löjligt att gnälla över att sådana sparkar är fula/otäcka/farliga och bör förbjudas (trots att de dessutom aldrig mig veterligen bevisligen har orsakat en permanent skada, inte ens i thai/kick) i en sport där folk regelbundet får hjärnskakning och t.o.m. har dött från hjärntrauma.
Men mest så ville jag bara länka en uppdatering om Wallberg. Dödliga eller kroniska hjärnskador är tyvärr en mörk sida med sporterna. Som tur är så är det (hittills) lite mindre sådant inom mma.
pedersen1980
2013-07-27, 20:01
Flyweight Demetrious Johnson (c) vs. John Moraga [a]
Welterweight Rory MacDonald vs. Jake Ellenberger
Welterweight Robbie Lawler vs. Bobby Voelker
Women's Ba Liz Carmouche vs. Jessica Andrade
Om ni missat detta :-)
Rory kommer totaldomimera Ellenburgaren, eller?!
Hoppas rory får så mycket pisk!!
Doctor Snuggles
2013-07-27, 20:56
Hoppas rory får så mycket pisk!!
Äsch, vad nu? Rory är ju skön och en riktig talang. Trodde du gillade tekniska fighters?
Vilket fall, ett lovande event. En massa bra match-ups. Titelfighten är lustigt nog den som är minst intressant.
Nej, han är duktig. Jag tar inget ifrån honom skillwise.
Attityden, hans arrogans och att han slog Bj gillar jag inte!
Doctor Snuggles
2013-07-27, 21:27
Nej, han är duktig. Jag tar inget ifrån honom skillwise.
Attityden, hans arrogans och att han slog Bj gillar jag inte!
Jag ser var skon egentligen klämmer.
Du är inte så förtjust i Weidman nu heller, va? ;)
Prelims stream
http://www.youtube.com/watch?v=ncLVugJMIEU
Weidman har jag inget emot faktiskt. Tyckte fortfarande inte han förtjänade den fighten, dock presterade han onekligen. Men efter fighten så "älskar" jag inte weidman nej :p
Doctor Snuggles
2013-07-27, 22:39
Tristaste kvinnliga fighten i UFC hittils?
Denna fighten gjorde upp för den förra ;)
eternallord
2013-07-27, 23:06
Äsch, vad nu? Rory är ju skön och en riktig talang. Trodde du gillade tekniska fighters?
Vilket fall, ett lovande event. En massa bra match-ups. Titelfighten är lustigt nog den som är minst intressant.
Skön?! Var är han skön? I sina hipsterbrillor, sin bromance med whatshisface eller hans obehagligt obekväma beteende i allmänhet? Rory kan vara den oskönaste fightern ever. Lätt topp 5 oskönaste i UFC. Tror fortfarande att han vinner, men jag hoppas innerligt att han åker på storstryk.
Älskar eternal nu!
Hoppas på Yves nu, gillar honom skarpt!
Doctor Snuggles
2013-07-27, 23:17
Skön?! Var är han skön? I sina hipsterbrillor, sin bromance med whatshisface eller hans obehagligt obekväma beteende i allmänhet? Rory kan vara den oskönaste fightern ever. Lätt topp 5 oskönaste i UFC. Tror fortfarande att han vinner, men jag hoppas innerligt att han åker på storstryk.
Japp. Han är råskön genom att han är så off. Kul med lågmälda och udda typer som kontrast till alla bros. Silent killers.
Som Fedor, t.ex. ;)
Doctor Snuggles
2013-07-27, 23:47
Kryckan gjorde nog en aning mer. Tycker han är lite lustig, för han ser ut lite grann som Dean of Mean i sina rörelser ibland, och sedan gör han en massa akrobatiska sparkar istället.
Skönt att se Melvin vinna. Ville inte att han skulle bli cut.
Doctor Snuggles
2013-07-28, 00:02
Äntligen verkar Guillard ha hittat hem igen.
Doctor Snuggles
2013-07-28, 00:07
Tycker lite synd om Danzig dock. En smart och trevlig snubbe, och han verkade inte må prima.
Mmm aldrig kul att se någon så knäckt och förstörd.
Den tappen asså.. Han kan inte vara nöjd med den.
Doctor Snuggles
2013-07-28, 00:48
lol, fail
Visste att Liz skulle vinna men blev väldigt imponerad av den lilla brassen. Hon vann en liten del av mitt hjärta!
Doctor Snuggles
2013-07-28, 01:45
Vad är grejen med de jävla djurlätena? Irriterande.
Finns det en Gud så retirar Ellenberger Rory!
Cmon Jake!!
Jävlar vad värdelös Ellenberger är i denna fight. Rory vinner ju men inte speciellt impad.
Doctor Snuggles
2013-07-28, 02:30
Rory hade rätt. Han förudmjukade Ellenburgarn. Det är inte illa att kunna göra det och samtidigt tråka ut publiken. ;)
Gillar MM, men hoppas på Moraga.
Gangsta son!
Klasskillnad tyvärr, trodde faktiskt Moraga skulle kunna hålla det stående lite bättre.
Rory hade rätt. Han förudmjukade Ellenburgarn. Det är inte illa att kunna göra det och samtidigt tråka ut publiken. ;)
Skulle inte säga att neutralisera någon är förödmjukade, dominera någon är det.
Le quickness!
Han är oförskämt bra, kul att han fick en finish också. Var säker på att han skulle vinna på decision.
Doctor Snuggles
2013-07-28, 03:16
Skulle inte säga att neutralisera någon är förödmjukade, dominera någon är det.
Att neutralisera någon såpass är att dominera någon. Rory behövde inte göra något mer än att jabba för att vinna och Burgarn kunde inte göra ett smack. Jag skulle nog kalla det lite förödmjukande.
panzerpig
2013-07-28, 09:31
Jag tycker mer Ellenberger förödmjukade sig själv.
Jag tycker mer Ellenberger förödmjukade sig själv.
+1. Förstår inte hur man kan med hans erfarenhet inte kan förstå resultatet av sådan passivitet samt hur han kommer må senare.
Såg precis en reklam på fyran(?) om Tapout Xt.
Något träningsprogram med ett helt vanligt rep och instruktionsdvd. Var en massa fighters med. Bones, cerrone, henderson, bader, miesha och garcia. Missade säkert någon.
Rätt kul att se på tvshop. 999kr för 4 dvder och ett gummiband. Le rån!
Pinsamt om du frågar mig.
Men de måste ju tjäna lite pengar.
Mackan58
2013-07-30, 13:27
Någon som håller med om att flugviktsdivisionen är överflödig?
Jag har inget emot flugviktarna med det skulle bli ett helt annat djup om alla körde i fjädervikt istället.
eternallord
2013-07-30, 14:12
Någon som håller med om att flugviktsdivisionen är överflödig?
Jag har inget emot flugviktarna med det skulle bli ett helt annat djup om alla körde i fjädervikt istället.
DJ mot Aldo? Jo tjena. Murder at PPV, coming soon.
När är Gustavssons nästa match?
Billy Pumpisch
2013-07-30, 14:41
21 september på UCF 165. Titelfight mot Jones
Doctor Snuggles
2013-07-31, 03:03
http://i.imgur.com/A0nxvMl.jpg?1
Intressant. Har alltid tyckt att Alex hade hyffsat korta armar för sin längd, men det kanske var en synvilla. Någon på UFC verkar iaf ha mätt ordentligt fel. Eller kan det vara en så stor skillnad i axelbredd? Ser inte så ut.
Intressant. Har alltid tyckt att Alex hade hyffsat korta armar för sin längd, men det kanske var en synvilla. Någon på UFC verkar iaf ha mätt ordentligt fel. Eller kan det vara en så stor skillnad i axelbredd? Ser inte så ut.
Jag trodde reach var egenrapporterat?
Man ska nog inte lita på dessa siffror som UFC kommer med tänker direkt på denna http://cdn3.sbnation.com/fan_shot_images/107479/t6xpgn_jpg_22.jpg
Doctor Snuggles
2013-07-31, 13:14
Jag trodde reach var egenrapporterat?
Jag har sett dem mäta folk, t.ex Conor McGregor i hans vlog, men det är möjligt att det brukade vara/ibland är. Märkligt i vilket fall. Hur svårt är det att mäta någons längd och reach liksom?
Gillade face offen mellan Alex och Jj!
Tigerkotten
2013-07-31, 18:11
Staredown*!
För de som ej sett den
http://www.tinyuploads.com/images/hBRac6.gif
Hade varit intressant att se Jones i tshirt där.
Ser ut som AG har lite större övertag kroppsligt.
BULLRUSH och få han att bli skrämd! WAR AG!
Tror bestämt att snuslukten fick JJ ur balans där.
Doctor Snuggles
2013-08-01, 16:28
Fan vad mycket media overload det är nu, med hela "world tour" grejen. Tydligen ska de komma till Stockholm härnäst?
ET4Y7F0KlX4
*cupid**cupid*
Doctor Snuggles
2013-08-02, 17:48
Brasiliens Limp Bizkit? :D
Fy, farao.
http://www.mmafighting.com/2013/8/1/4580868/ufc-163-open-workout-video
Förresten, apropå Silva, så känner jag mig fan fortfarande bitter (men mest blasé) och skulle inte ha något emot att se GSP och Aldo förlora också, bara därför. ;)
Doctor Snuggles
2013-08-02, 17:59
Såg någon Bellator förresten? Verkar som jag har mognat ännu mer som ett fan, för jag kan numer även uppskatta Ben Askrens brottning. :D
Faktum är att han är rätt kul att kolla på, roligare än GSP iaf. Många konstiga positioner och bra transitions.
Doctor Snuggles
2013-08-03, 23:51
Jiu-jitsu! ;)
(Om någon missade referensen:
http://www.cracked.com/blog/the-top-eight-oh-shit-moments-in-mma/)
dluddeckens
2013-08-03, 23:54
Ska bli kul att se Lyoto inatt (el imorgon på morgonen för min del). Hoppas att han äger Davis.
Ogillar inte Davis direkt men hans stil är så mycket tråkigare att skåda..
Machida är gud!
Säger du det? Jag tror på subvinst från Davis här. Underskattad kille...
Tror Machida tar det japp!
Jävligt snygg sub förövrigt :D
Doctor Snuggles
2013-08-04, 02:42
Äsch. Trist för Vinny. Särskilt eftersom det var en match mot en gamling som han var menad att vinna.
Stream någon? Tack, tack, tack!
Doctor Snuggles
2013-08-04, 03:04
wiziwig.tv brukar ha några, din snåljåp
Själv så ger jag mig.
Haha jävlar vad rånad Machida blev, nu får ju domarna ge sig...
panzerpig
2013-08-04, 08:57
håller med. satt och tänkte under matchen att davis är en otrolig atlet men ingen otrolig fighter. trodde på 29-28 eller 30-27 machida. stört.
dluddeckens
2013-08-04, 09:55
Helt sanslöst.
Sluta övervärdera take downs :(
Det var ett jävla rån ja. Fyfan vad besviken jag blev. Solklar vinst för machida.
Aldo, älskar honom. Ville se mer legkicks dock!
Dafuq just happened? Man börjar ju undra om utbildningen som MMA-domare får är lika omfattande och lång som en PT-utbildning..
Aaah, tydligen så "bröt" Aldo sin fot när han sparkade andra gången. Explains ze lack of legkicks!
Doctor Snuggles
2013-08-04, 14:34
Haha, den klassiska "sen takedown vinner ronden", och i brasilien mot en brasse av alla ställen. Men att det var ett rån är överdrivet. Alla Machidas fighter där han inte knockar någon brukar vara jämna. Det är risken med hans stil.
Trist för zombie. Vet inte om jag någonsin sett en axel hoppa ur led på det sättet. Båda slogs öht märkligt. Zombie gjorde inte mycket, och Aldo pressade en massa mot buren. Om han bröt foten så förklaras det sista iaf.
panzerpig
2013-08-04, 17:24
ska nog göra som denna kommentaren från mmamania säger:
Davis Won The Fight
Its Brian’s commentary that made people think machida was winning, everytime machida threw Brian was like “vicious legs”, “flurry of strikes”, “machida doing his masterful job of using his wizard” blah blah.
In fact it’s Davis who kept pushing his pace, the movement was very good, his striking was far better than lyoto in terms of countering and circling and at the end of the 2nd round machida’s face looked to have taken some damage.
Davis was diverse in his attack and did a very good job of neutralizing one dimensional attack of machida which is ‘wait wait shoot’ plus many davis had takedown attempts and knees to the body.
watch again with no commentary.
dluddeckens
2013-08-04, 17:52
ska nog göra som denna kommentaren från mmamania säger:
I strikinghänseende förlorade Davis, det tycker de flesta. Han vann på nedtagningar - vilket är tråkigt.
Doctor Snuggles
2013-08-04, 18:07
I strikinghänseende förlorade Davis, det tycker de flesta. Han vann på nedtagningar - vilket är tråkigt.
Nja, det var rätt nära vad gäller träffar. Kolla statistiken. Den säger inte så mycket om hur bra träffarna var, men man ser tydligt att första ronden var jämn och Davis träffade mer i andra, men mindre i 3:e.
Grejen är att han gnp:ade lite grann när de var på marken. Det är det som ju är fördelen med nedtagningar, man kan radda upp mycket poäng från gnp, även om det är en kort stund.
http://blog.fightmetric.com/2013/08/davis-vs-machida-official-ufc-statistics.html
Men som sagt, en nära match, och tyvärr kan det återigen straffa sig att vara en "elusive counter striker".
Doctor Snuggles
2013-08-04, 18:16
Apropå dåliga domare, när man läser tweets från fighters (inte bara denna fight), så är det rätt tydligt att folk har ganska varierade åsikter. Även om man bortser från åsikter från fighters som är partiska. Så frågan är om det verkligen skulle lösa problemet att ha ex-fighters som domare.
Grazzafukkinrazzi
2013-08-04, 20:47
Zombie, vilken jävla krigare. Helt kung.
Tyckte det var lite rätt åt Machida att förlora, hoppas han börjar köra på lite mer än hans nuvarande stil...
Trist på Zombien mot Aldo att den slutade som den gjorde. Fighten hade potential att kunna bli en klart bättre fight, har på känn att den hade fått ett kul avslut om de hade hålt.
Doctor Snuggles
2013-08-04, 23:59
Måste säga att jag tyckte det var lite onödigt av Aldo att sparka på den uppenbart luxerade axeln. Visst, det är en fight och så länge domarn inte stoppar,killer instinct, jada jada, men det skulle ju räckt att han pekade på hans axel och Herb varit tvungen att stoppa matchen.
Som det var nu så fick Zombie ta onödigt med stryk, och kunde skadat axeln allvarligt istället. Om jag inte hörde fel så
hade Gamburyan återkommande problem länge pga en dylik skada. Som tur är behöver Zombie inte opereras.
Måste säga att jag tyckte det var lite onödigt av Aldo att sparka på den uppenbart luxerade axeln. Visst, det är en fight och så länge domarn inte stoppar,killer instinct, jada jada, men det skulle ju räckt att han pekade på hans axel och Herb varit tvungen att stoppa matchen.
Som det var nu så fick Zombie ta onödigt med stryk, och kunde skadat axeln allvarligt istället. Om jag inte hörde fel så
hade Gamburyan återkommande problem länge pga en dylik skada. Som tur är behöver Zombie inte opereras.
Eller så poppar han tillbaka axeln, går på adrealin och fortsätter med matchen. Tror inte Aldo är någon läkare på plats som vet vad utfallet av situationen kunde vara.
Doctor Snuggles
2013-08-05, 00:31
Eller så poppar han tillbaka axeln, går på adrealin och fortsätter med matchen. Tror inte Aldo är någon läkare på plats som vet vad utfallet av situationen kunde vara.
Ja, det var egentligen Herbs fel, och jag förstår att instinkten tar över osv, men det lämnar mig fortfarande med en lite besk smak i munnen.
eternallord
2013-08-05, 02:07
Apdåligt kort. Det var skadedrabbat från dag ett, hela vägen fram till main eventet. Otroligt låg kvalité på mainkortet och de två fighterna som skulle rädda kortet (co main och main) levererade inte överhuvudtaget. Lika bra att Davis vann, Machida måste lära sig att pressa fighten själv ibland. Otroligt synd på KZ, en av mina favoriter. Men både KZ och Aldo fightades väldigt märkligt. Låter det vara osagt om det handlade om skador.
Shogun vs Sonnen som är ett gratiskort är ironiskt nog starkare än den här PPVn. Conor McGregor, Urijah Faber och Alistair Overeem på samma kort som Shogun och Sonnen. Håller tummarna att det levererar!
Apdåligt kort. Det var skadedrabbat från dag ett, hela vägen fram till main eventet. Otroligt låg kvalité på mainkortet och de två fighterna som skulle rädda kortet (co main och main) levererade inte överhuvudtaget. Lika bra att Davis vann, Machida måste lära sig att pressa fighten själv ibland. Otroligt synd på KZ, en av mina favoriter. Men både KZ och Aldo fightades väldigt märkligt. Låter det vara osagt om det handlade om skador.
Shogun vs Sonnen som är ett gratiskort är ironiskt nog starkare än den här PPVn. Conor McGregor, Urijah Faber och Alistair Overeem på samma kort som Shogun och Sonnen. Håller tummarna att det levererar!
Skummade igenom vilka som skulle fightas och kollade lite snabbt igenom Maschidas och Aldos matcher. Känns som att det var ett bra val.
Shit just got real.
"I had a nightmare with Weidman, but I don’t fear him," Anderson said during the radio interview. "He is determined, but has two arms and two legs just like me. Now I’ll bring Chuck Norris (to my camp). I’ll bring both, Chuck Norris and Steven Seagal."
http://www.mmafighting.com/2013/8/5/4590482/focused-on-chris-weidman-anderson-silva-gsp-jon-jones-mma-news
shit mkt gott i kommande card :D
Deceiver85
2013-08-06, 14:21
Kan skriva +1 på i princip vartenda ord här. 163:an var en riktig jävla snark-fest.
Doctor Snuggles
2013-08-06, 15:00
Vet inte hur ironiskt det är, med tanke på att det är deras första show på en ny tv-station. De vill börja med en starkt kort.
Billy Pumpisch
2013-08-06, 15:17
Har inte sett någon av denne Travis Browne tidigare, har han en chans mot The Reem? Om han beter sig och inte håller på som mot Big foot?
Hoppas att Overeem, är drogfri, jobbat på sin cardio och kan rada upp lite vinster och få möta lita namnkunnigare motstånd. Han var lite av en favorit i K-1.
Har inte sett någon av denne Travis Browne tidigare, har han en chans mot The Reem? Om han beter sig och inte håller på som mot Big foot?
Hoppas att Overeem, är drogfri, jobbat på sin cardio och kan rada upp lite vinster och få möta lita namnkunnigare motstånd. Han var lite av en favorit i K-1.
Hur tänkte du här?
För drogfri kommer han aldrig vara.
Doctor Snuggles
2013-08-06, 19:37
Hur tänkte du här?
För drogfri kommer han aldrig vara.
Frågan är snarare hur du tänkte här?
För du kan inte veta att han inte är ren idag, eller att han inte var det innan han åkte fast.
Sedan kan man, även om man tror att det inte är sannolikt, faktiskt hoppas på att han är ren.
Så när man dopat sig så det sprutar ur öronen på en, så är man helt plötsligt ren när man inte trycker längre?
En gång dopad, alltid dopad med alla dess fördelar.
Doctor Snuggles
2013-08-06, 19:48
Så när man dopat sig så det sprutar ur öronen på en, så är man helt plötsligt ren när man inte trycker längre?
En gång dopad, alltid dopad med alla dess fördelar.
Vi har nog redan haft denna diskussion ett par gånger förut, men ok:
Återigen, detta är inget som du vet.
Du vet endast att han åkt fast en gång. That's it.
Att han åkte fast osv stärkte misstanken om att han har gjort det hela sin HW karriär, är en annan sak.
Dessutom så har han åkt på en massa random tests efter han åkte fast, så det är nog mer sannolikt att han är ren nu än förut.
Brasklappen är isf att han åkte till holland ett bra tag för att träna, och där blir han nog sannolikt inte testad.
dluddeckens
2013-08-06, 19:52
Skippa dopningsnacket nu små barn.
Att han har dopat sig råder det inga tvivel om.
Jag skiter väl fullständigt om han inte var dopad när han var en "räka" som vann allt för många år sedan.
Han har dopat sig i nutid och är därför inte "ren" oavsett vad du eller andra säger om det hela.
Man blir inte ren från doping hux flux, eller tror du det själv Doctor Snuggles?
Doctor Snuggles
2013-08-06, 20:16
Eftersom jag precis sade att du inte har någon möjlighet till att veta något av ovanstående så jo, det råder tvivel. Du kan fortsätta att säga emot men det ändrar inte faktum att du inte är synsk. Du har i min mening dessutom inte visat att du skulle ha någon slags djup kunskap om vare sig AAS i allmänhet eller doping vad gäller sporter, specifikt mma, för att ens kunna uttala dig med ens i närheten lika stor säkerhet som du gör.
Jag vet att jag inte har det, vilket är varför jag även om jag misstänker att han faktiskt har dopat sig även innan han åkte fast (och kanske efter också), inte säger att jag vet att han har gjort det och fortsätter göra det,
Jag vet inte vad "man blir inte ren från doping hux flux" betyder. Menar du att han är beroende? Att han måste fortsätta dopa sig för att behålla sin muskelmassa och låga fettprocent (flertalet tyckte dessutom att han såg fetare ut inför big foot)? Att dopingen, även om det bara var en kort tid, har kroniska effekter i år efter?
Vilket är det?
Och, för att återkomma till din ursprungliga post, man kan fortfarande hoppas att han inte dopar sig längre, oavsett hur naivt det är.
Bro, do you even train?
Har lust att lägga en MIND BLOWN gif här på ditt inlägg.
Har du koll på FFMI och tränat tillräckligt länge för att förstå hur det hela fungerar ens?
Titta på hans progressions bilder genom åren, fundera över hans FFMI. Fundera över varför han stängdes av.
1+1=2 i detta fall. Lägg sedan till logiskt resonemang över det hela så är det rätt uppenbart. men visst killen kanske bara låg på underskott alla år och egentligen har Myostatin's fördelar som inte blev uppenbara för honnom förrens han börja käka lite mer kött än sina baljväxter som egentligen höll honom tillbaka eller vad nu den naturliga förklaringen skulle vara för det hela.
Doctor Snuggles
2013-08-06, 21:11
Vad är du "mind blown" över? Att jag inte uttalar mig med autistisk bergsäkerhet över något jag inte är absolut säker på, och att jag inte anser att andra bör det?
Att du trycker in en akronym på ett ytligt och mästrande sätt för att visa på din kunskapsnivå, är inte särskilt övertygande heller.
Återigen, inget av det du säger är ett bevis på något. Svarta har ofta väldigt bra förutsättningar för fettfri massa till att börja med, och tittar man verkligen på Overeems tillväxt och hur många kg han gick upp på hur lång tid (vilket jag gissar du har fel data på, som jag sett att många har haft), så var det helt inom ramen för vad är praktiskt möjligt. Ja, det finns folk som har exceptionella förutsättningar dessutom, och nej, han behöver inte vara någon Flex Wheeler heller.
Ja, det är enkel aritmetik. Problemet är att du inte VET värdet på variablerna som adderas.
Dessutom har jag redan stipulerat att jag tror det är sannolikt att han har dopat sig. Men det verkar du ha missat. Ett par gånger.
Så vi kanske ska ge oss nu.
eternallord
2013-08-06, 23:06
Faktum kvarstår oavsett om han är dopad nu eller ej: vi vet att han varit dopad och vi vet att man har nytta av en kur även efter den är avslutad.
Billy Pumpisch
2013-08-07, 12:32
Jaja cofffee . Naivt av mig. Dålig koll på anabola eller vad det nu var han vart avstängd för.
Vad vet vi om den här Travis, nån som kan upplysa mig?*popcorn*
panzerpig
2013-08-07, 13:31
Jaja cofffee . Naivt av mig. Dålig koll på anabola eller vad det nu var han vart avstängd för.
Vad vet vi om den här Travis, nån som kan upplysa mig?*popcorn*
Travis är ok men har inte mött några toppmotståndare än, blir intressant att se honom mot Overeem.
http://en.wikipedia.org/wiki/Travis_Browne
(förlorade mot Big foot, vann mot Struve och Gonzaga och oavgjort mot Kongo).
dluddeckens
2013-08-08, 23:02
Offtopic men kul historia :)
http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/law-and-order/5698062/Burglar-left-bruised-and-bleeding-by-retired-boxer-72.html
eternallord
2013-08-08, 23:06
2 slag, måste varit bra tryck i nävarna!
Doctor Snuggles
2013-08-09, 02:21
Faktum kvarstår oavsett om han är dopad nu eller ej: vi vet att han varit dopad och vi vet att man har nytta av en kur även efter den är avslutad.
Ja, fler satellitceller and all that, jag undrar dock hur mycket det hjälper i praktiken.
Doctor Snuggles
2013-08-09, 02:22
Whaaat?
hGlY3XZwyLY
Ryssar. Enough said.
Hahahaha Moraes, galans hojdpunkt. Riktigt skon snubbe. Fina avslut av Nunes och Belfort Jr ocksa. Helt okej overlag tycker jag. Valdigt synd att Aldo inte levererade dock.
Ang Machida/Davis var det allt annat an ett ran. Ganska trottsamt att folk anvander det ordet varje gang deras favorit forlorar i jamna matcher. Synd att Machida ar sa dalig pa att pressa, finns som sagt nackdelar med att nastan enbart kontra. Var mest imponerad av Davis har, han har gjort uppenbara framsteg. Mycket mer bekvam standes (aven om jag tycker han dansar runt lite for mycket), grym kondition for sin storlek och ser ut att fa ordning pa sin MMA-brottning. En vinst over Lyoto i sin 13:e match ar inte daligt. Ska bli kul att se vad han kan hitta pa framover.
z4SU1OcFAy8
Haha jävlar vad skön han är, svårt att inte gilla han. Känns som han är tagen rakt ur en Guy Ritchie film typ.
Doctor Snuggles
2013-08-11, 01:03
Ingen som kollar på WSOF? Prelimsen började precis.
Gief link and i shall watch it with ya!
Doctor Snuggles
2013-08-11, 01:05
http://www.mmafighting.com/2013/8/10/4605644/wsof-4-live-stream-online
Doctor Snuggles
2013-08-11, 01:11
Wanderlei Garcia kanske vinner. :D
Doctor Snuggles
2013-08-11, 01:15
lol
Den 43 åriga boxaren vinner mot den unga "submission specialist":en.
Nu funkar inte min stream -.-
Doctor Snuggles
2013-08-11, 02:42
wsof.com
Står bara "Going Live"
Något uppehåll eller?
Doctor Snuggles
2013-08-11, 02:49
Nä. Vissa har haft problem med stömmen. Inte jag.
Amen va fan, varför funkar det inte då. Blir galen. Kollade precis på stationära. La mig i sängen för att se och då funkar det inte på laptopen.
Doctor Snuggles
2013-08-11, 03:07
Slut nu ändå, och vet inte om jag hittat någon ström till huvud kortet. Tror jag slaggar
Tanka ned skiten imorgon istallet. Streams ar vardelost.
Äntligen får man kolla på galan
Wow, Moraes fighten var nog en av de bättre detta året. Sista ronden var inte lika bra som första och andra, men fortfarande en riktigt bra fight.
Bra main event också.
Två saker dock jag undrar..
1. Varför kör man stående mot Tyrone Spong?
2. Vad fan matar de sina fighters med? De känner ingen smärta ju.
Underhållande gala faktiskt!
Doctor Snuggles
2013-08-11, 15:49
Tyrone gjorde sämre ifrån sig än vad jag trodde. Verkar vara lite van vid stora handskar så kör med liknande försvar vilket är lite farligt i mma.
Han motståndare var ju inte den mest atletiska och försökte ta ner Spong några gånger utan att lyckas, samt verkade ha iaf hyffsad framgång ståendes så, det är nog varför.
scout_scatter
2013-08-12, 00:06
Bra main event också.
Två saker dock jag undrar..
1. Varför kör man stående mot Tyrone Spong?
2. Vad fan matar de sina fighters med? De känner ingen smärta ju.
Underhållande gala faktiskt!
Det var det verkligen!
Doctor Snuggles
2013-08-14, 17:15
Ronda gör en fin grej.
http://rondarousey.net/tag/frida-wallberg/
Dana vill se Vitor vs Machida @ 185 på UFC 167.
Doctor Snuggles
2013-08-14, 23:03
cKRoB3NDmgY
Machida kan nog göra Vitor riktigt tråkig. Vill se den senare mot Mousasi! Ingen logisk match-up vad gäller rankings kanske, men fy fan vilken potential.
*** Breaking News ***: Vitor Belfort rejects fight with Lyoto Machida. Dana White reveals that he's offered Nick Diaz a fight with Lyoto Machida at 185lbs. Diaz's camp said they will get back to him. - Jay
Hahaha, skulle vara kul med lite Stockton slap mot Machida. Diaz är dock riktigt kass på att skära av folk som cirklar iväg, så det kan också bli en otroligt ful match.
Doctor Snuggles
2013-08-15, 12:54
Lol, vad är det för matchmaking? Diaz har noll chans. Tyckte han att Condit var irriterande, så kommer han få hjärnblödning av frustration mot Machida. ;)
Doctor Snuggles
2013-08-15, 13:55
http://nextchampion.net/reem-season-3-episode-4-back-to-basics/
Lol, vad är det för matchmaking? Diaz har noll chans. Tyckte han att Condit var irriterande, så kommer han få hjärnblödning av frustration mot Machida. ;)
Agreed!
eternallord
2013-08-15, 21:47
Why legkicks matter:
Faber efter Aldo
http://img.mixedmartialarts.com/method=get&s=urijah-faber-04-29-10-13-13-41-954.jpg
Marquardt efter Saffiedine
http://prommanow.com/wp-content/uploads/2013/01/Marquardt-Leg-2.jpg
Monson efter Fedor (brutalt)
http://img.mixedmartialarts.com/method=get&s=jeff-monson-11-30-11-9-56-26-979.jpg
Doctor Snuggles
2013-08-15, 23:32
http://cdn1.sbnation.com/fan_shot_images/300813/5IeHpLe.png
Deanda efter Spong
Tittade precis på Askrens senaste match, och hans trollande i intervjun efteråt. Definitionen av grapplefucked?
Han ser dock ut som en 145:are, och jag hoppas innerligt att han får stryk av GSP. :D
Så.. Tito Ortiz vs Rampage Jackson? Hur ointressant låter inte det idag?
http://www.mmaweekly.com/what-are-you-willing-to-pay-for-bellator-mmas-tito-ortiz-vs-rampage-jackson
Jävlar vad jag ser fram emot nästa gala!! Grymt kul kort... Någon som ska betta på kortet?
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
Sonnen
Brown
Faber
McGregor
Lauzon
Dessa har jag som vinnare. Resten kan jag knappt nånting om.
dluddeckens
2013-08-16, 14:16
Sonnen
Brown
Faber
McGregor
Lauzon
Dessa har jag som vinnare. Resten kan jag knappt nånting om.
Är ingen "ubereem" fanboy, men Browne skall han väl kunna vinna mot??
dluddeckens
2013-08-16, 14:19
Jävlar vad jag ser fram emot nästa gala!! Grymt kul kort... Någon som ska betta på kortet?
Jag spanade ännu längre bort.
Detta kortet gillar jag som fan!
Heavyweight Cain Velasquez (c) vs. Junior dos Santos [a]
Heavyweight Daniel Cormier vs. Roy Nelson
Lightweight Gilbert Melendez vs. Diego Sanchez
Heavyweight Gabriel Gonzaga vs. Shawn Jordan
Middleweight Luke Rockhold vs. Tim Boetsch
Welterweight Nate Marquardt vs. Hector Lombard
Lightweight George Sotiropoulos vs. KJ Noons
Doctor Snuggles
2013-08-16, 14:41
Browne är nog lite underskattad. Han skadade sig mot Bigfoot men hade antagligen vunnit annars. Är öht en mycket rörlig och atletisk HW och Reem har inte exakt den bästa cardion.
Men det blir intressant, särskilt med tanke på att Reem har tränat med Big Mike i Holland. ;)
eternallord
2013-08-16, 14:48
Är ingen "ubereem" fanboy, men Browne skall han väl kunna vinna mot??
Brown (som i Mike Brown), inte Browne.
Så.. Tito Ortiz vs Rampage Jackson? Hur ointressant låter inte det idag?
http://www.mmaweekly.com/what-are-you-willing-to-pay-for-bellator-mmas-tito-ortiz-vs-rampage-jackson
Hela den promon under Bellatorgalan när Ortiz sprang in med mössan nere vid ögonen och en amerikansk flagga fick mig verkligen att krypa ihop av smärta inombords. Fy fan vad pinsamt. Matchen skippar jag...
1 år och 6 månader fick Reza Madadi. Vilken pajas, hoppas han försvinner från MMA nu.
http://www.sherdog.com/news/news/UFC-Lightweight-Reza-Madadi-Sentenced-to-18-Months-for-Grand-Larceny-in-Sweden-55091
Sen var det rykten om att en till svensk MMA-fighter hade misshandlat sin fru, någon som vet mer?
Herr Oberst
2013-08-16, 21:50
Återfallsförbrytare
Stjäl för 1,5-1,7 miljoner kronor
Neka till brottet
Dömd till 1 år och 6 månader (1 år och 4 månader efter avräknad häktning)
Kom ut efter 2/3 av strafftiden, d.v.s mindre än 1 års inlåsning med tillgång till bra käk, träningsmöjligheter, gratis studier och sköna lir på Xbox/PS3
Få SVT till att göra en gullig skön dokumentär om dig där du framställs som en söt lyckad person
Being a criminal in Sweden...
It's fantastic!
Var det rån eller inbrott? 18 månader och ett evigt dåligt rykte är nog ett tillräckligt hårt straff för det sistnämda i alla fall. Ska bli intressant att se om han ens vågar visa sitt ansikte efter detta.
Detta stärker bara ryktet i hans ögon. I mma världen har det alltid funnits fula fiskar för övrigt.
Smash n grab, väskor. Pajaseri.
Herr Oberst
2013-08-16, 23:28
Detta stärker bara ryktet i hans ögon. I mma världen har det alltid funnits fula fiskar för övrigt.
Njäe, det tuffaste straffet Reza får är ju trots allt att hans karriär nu är helt slut. UFC kan han fetglömma och sponsorerna lär inte vilja ta i honom ens med tång. Så ur den synvinkeln så är ju straffet han får ganska hårt.
Doctor Snuggles
2013-08-16, 23:51
I sverige och UK, ja. Inte så mycket i USA vad jag förstår.
Detta var antagligen, tyvärr, pga att han var skyldig (eller hans polare var) folk i undre världen ett jobb.
Doctor Snuggles
2013-08-17, 03:04
J3LVrVtbrPk
Jeffplsgo
2013-08-17, 21:34
Prelims nu!
Stefan J
2013-08-17, 21:46
Why legkicks matter:
Faber efter Aldo
http://img.mixedmartialarts.com/method=get&s=urijah-faber-04-29-10-13-13-41-954.jpg
Marquardt efter Saffiedine
http://prommanow.com/wp-content/uploads/2013/01/Marquardt-Leg-2.jpg
Monson efter Fedor (brutalt)
http://img.mixedmartialarts.com/method=get&s=jeff-monson-11-30-11-9-56-26-979.jpg
Det där är ju tveklöst partiella muskelrupturer när det ser ut sådär. Hur lång tid tar det för fighters innan de är i skick igen efter en sådan match? Det borde ju ta 4-8 veckor innan de är helt återställda.
Fan hände med streamen?
Nm, funkade nu.
Doctor Snuggles
2013-08-17, 22:05
Snygg giljotin.
Youtube funkar
http://www.youtube.com/watch?v=hdeLgP8k4wU
Doctor Snuggles
2013-08-17, 22:17
Damn. OSP har lite nyp i slagen.
Doctor Snuggles
2013-08-17, 22:34
Det där är ju tveklöst partiella muskelrupturer när det ser ut sådär. Hur lång tid tar det för fighters innan de är i skick igen efter en sådan match? Det borde ju ta 4-8 veckor innan de är helt återställda.
Det tar nog några veckor. 8 är nog lite i längsta laget dock. Fast vad vet jag.
Jeffplsgo
2013-08-17, 22:40
wtf is going on..
Degpekka
2013-08-17, 22:54
Börjar huvudkortet 02:00 idag(ja, ni fattar), har jag förstått det rätt?
Degpekka
2013-08-17, 23:05
Återfallsförbrytare
Stjäl för 1,5-1,7 miljoner kronor
Neka till brottet
Dömd till 1 år och 6 månader (1 år och 4 månader efter avräknad häktning)
Kom ut efter 2/3 av strafftiden, d.v.s mindre än 1 års inlåsning med tillgång till bra käk, träningsmöjligheter, gratis studier och sköna lir på Xbox/PS3
Få SVT till att göra en gullig skön dokumentär om dig där du framställs som en söt lyckad person
Being a criminal in Sweden...
It's fantastic!
Du blir villkorligt frigiven efter 2/3 av den utdömda strafftiden, alltså 12 månader bakom lås och bom.
Börjar huvudkortet 02:00 idag(ja, ni fattar), har jag förstått det rätt?
Korrekt.
Degpekka
2013-08-17, 23:07
Korrekt.
Tackar! :)
Men du har några fina matcher innan dess, jag ser speciellt fram emot de två sista på prelims.
Fan vill se resten av kortet men ska upp på ett plan om 5 timmar. Måste få lite shuteye. Hoppas galan är bra, toodles!
Doctor Snuggles
2013-08-18, 00:04
Hoppas McGregor håller lugnet nu. Fått lite väl mycket uppmärksamhet.
hertzman
2013-08-18, 00:04
Börjar inte FB-prelims klockan ett?
Daniel L
2013-08-18, 00:09
Stream?
Hade bara sett någon highlights video av Conor på youtube innan jag såg han live i Globen. Efter det var jag helt fast, han är en av mina favorit fighters. Han kommer garanterat gå långt med sin sköna personlighet.
Grymma insatser av båda Mc:sen.
Doctor Snuggles
2013-08-18, 01:09
Lol, folk är så patetiska. Bara för att Conor fått så mycket hajp så måste de skita på honom. Trots att han skadade knät i andra.
Ja, båda MC:s var imponerande.
kom precis från krogen, har de börjat än?
Hackenschmidt
2013-08-18, 01:42
Ja, det har gått en match på Main card.
Doctor Snuggles
2013-08-18, 01:42
Ja. Många 10-8 ronder ikväll. ;)
yes missade inte HALL iaf :D, hoppas på en nästy KO nu
Hackenschmidt
2013-08-18, 01:45
Kul att de visar oddsen nu. Det har i alla fall jag aldrig sett förut.
-410 på Uriah Hall. :)
Hackenschmidt
2013-08-18, 01:53
Uriah ser lite skakig ut nu, hoppas han åker på en propp.
Skulle velat ha sett lite mer kombinationer från uriah och mindre försök till grappling..
Doctor Snuggles
2013-08-18, 02:26
Hall verkar inte kunna få ihop sitt game. Undrar varför.
Uria.H är för mycket av en one trick pony, dessutom har han för dålig uthållighet för att ens kunna vara effektiv i sitt stående om han inte får tidiga KO:s, alldeles för lågt tempo för en mellanviktare.
Doctor Snuggles
2013-08-18, 03:15
Trist. Overeem riskerar att åka ut nu.
Han borde fortsatt med knäna istället för att göra en Carwin.
UppviglarUno
2013-08-18, 03:15
Wow, Reem gasade fullständigt.
Surt sa räven.
Sick att browne klarade den onslaughten och vann.
Travis Browne borde tacka Steven Seagal
Många tungviktare som hade gasat av den satsningen, Reem brukar vara kylig i liknande lägen men sjukt att Browne klarade sig igenom det.
Kul att Rogan var helt inne på att Reem åkte på knocken för att han ej visade respekt, han var ju helt uppenbart fullständigt slut.
Gif från matchen
http://s13.postimg.org/k80f7d92v/bart_lisa_fighting_gif.gif
Det var ju inte direkt som big foot fighten, tyckte reem hade guarden uppe osv, men slinker en en teknik in på hakan i HW tar det ju ofta slut.
Det var ju inte direkt som big foot fighten, tyckte reem hade guarden uppe osv, men slinker en en teknik in på hakan i HW tar det ju ofta slut.
Precis, han åkte dit på att han satsade allt på avslutet som aldrig kom. Reem orkade knappt parera en enda spark från Browne, knappast beroende på dålig respekt.
SÅJA dags att tysta alla haters =)
Sick!!!!!!
Chael som vinnare på sub hade vart ett skönt bet!!
Chael och Travis räddade min betting. Grym gala för övrigt, höll vad den lovade.
Doctor Snuggles
2013-08-18, 03:44
lol
Doctor Snuggles
2013-08-18, 03:45
Många tungviktare som hade gasat av den satsningen, Reem brukar vara kylig i liknande lägen men sjukt att Browne klarade sig igenom det.
Kul att Rogan var helt inne på att Reem åkte på knocken för att han ej visade respekt, han var ju helt uppenbart fullständigt slut.
Rogan har sina fötter i munnen ibland.
PEOPLES CHAMP!!!!!
Sonnen for president!
Tråkigt med Hall, men han har för stor press på sig helt klart.
eternallord
2013-08-18, 18:01
Svinbra event, och inte pga mismatches som ger obehagliga finishes, utan jävligt bra fighter helt enkelt. Kul för UFC, och väldigt viktigt.
Lite väl mycket gay4pay i detta event dock. Undrar om de avslutade sitt kärleksmöte i omklädningsrummet sen.
Doctor Snuggles
2013-08-18, 19:05
Svinbra event, och inte pga mismatches som ger obehagliga finishes, utan jävligt bra fighter helt enkelt. Kul för UFC, och väldigt viktigt.
Lauzon såg ut att vara missmatchad iof. ;)
Tråkigt med Hall, men han har för stor press på sig helt klart.
Vad förväntade du dig? Struntar man i all hype och faktist tittar på hans matcher så är det väl ganska uppenbart att han inte är någon Anderson Silva ännu? Vi har inte sett något visar på det i alla fall.
(Tja, båda blev ju iofs knockade av Weidman. :D)
Lauzon såg ut att vara missmatchad iof. ;)
Alltså han måste gjort sin sämsta match på många år, såg verkligen inte ut som Lauzon. Förstår inte vad fan som hände där... Jag menar, Lauzon är mycket bättre än Reza Madadi och Reza ägde Johnsson... Hans prestation i denna match var helt udda.
Har Lauzon bättre nedtagningar än Reza då?
Borde det inte vara dags för Alistair att hitta på något annat nu? Totalt 65 MMA/K1-matcher, och har blivit slagen medvetslös 11 gånger.
dluddeckens
2013-08-19, 09:27
Skönt att Overeem förlorade, annars hade det varit ett j#vla kacklande om hans illegal knee.
Sonnen imponerade, tycker han är grym när han får köra sitt game - mot Jones gick det inte alls..
Dana White kommer utesluta mad dog.
Inte direkt chokerande :)
dluddeckens
2013-08-19, 16:06
Vad tror ni om Sonnen vs Belfort då?
Jag tror Sonnen har rätt bra chans där.
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/564614_10151810851076276_1057554161_n.jpg
http://s3.amazonaws.com/smgphotogallery/mmajunkie/mu/ufc-fight-night-26-our-favorite-photos/700/usatsi-7386978.jpg
Doctor Snuggles
2013-08-19, 19:38
lol
scout_scatter
2013-08-19, 21:19
Sick att browne klarade den onslaughten och vann.
Helt jäkla sick!
Snacka om att kunna ta emot sånna slag!
Brad Picketts haka var ju ganska stabil den också. Fattar inte vart Mcdonalds explosivitet kommer ifrån haha, han ser ju ut som en helt vanlig nintendosvenne.
Vad tror ni om Sonnen vs Belfort då?
Jag tror Sonnen har rätt bra chans där.
Tror jag också. Om inte Belfort kan vinna tidigt i matchen via TRT så hamnar han på backen och förlorar ett domslut.
panzerpig
2013-08-20, 06:29
Tror jag också. Om inte Belfort kan vinna tidigt i matchen via TRT så hamnar han på backen och förlorar ett domslut.
Så antingen Vitor via TRT tidigt i matchen eller Sonnen via TRT lite senare? ;)
Brad Picketts haka var ju ganska stabil den också. Fattar inte vart Mcdonalds explosivitet kommer ifrån haha, han ser ju ut som en helt vanlig nintendosvenne.
haha :D
Conors tränare hoppas på en match mot Diego Brandao.
http://www.sherdog.com/videos/videointerview/Coach-Speak-Conor-McGreggors-Trainer-on-UFC-Fight-Night-26-Performance-5033 (6:30)
*popcorn*
Doctor Snuggles
2013-08-20, 18:06
Conors tränare hoppas på en match mot Diego Brandao.
http://www.sherdog.com/videos/videointerview/Coach-Speak-Conor-McGreggors-Trainer-on-UFC-Fight-Night-26-Performance-5033 (6:30)
*popcorn*
Bra match. Conor kan nog plocka sönder Brandao stående, men Brandao har bra jits och hyffsade nedtagningar. Tippar dock på ett avslut av Conor i den 3:e ronden när Brandao som vanligt fått slut på bensin.
scout_scatter
2013-08-20, 19:08
Reem and the team verkar ha "new plan".
Vad kan det vara undrar jag! Back to Holland and stay there till you get your shit right? :em:
Hhaha hur tänkte du nu?
Hhaha hur tänkte du nu?
Vad behöver förklaras? :D
men Brandao har bra jits och hyffsade nedtagningar
Hur bra är Conors nedtagningsförsvar?
Doctor Snuggles
2013-08-20, 19:35
Svårt att säga. Han slåss annorlunda nu sedan bara några matcher sedan, och hans ground game (öht hela hans game) verkar ha utvecklas ordentligt. Vad man kan se att han har däremot, är väldigt bra distanskontroll, och redan där torde han ha mycket vunnet (se Machida).
Han var lite vild mot Dave Hill, men verkade ha hyffsat försvar, och bra scrambles (scramble, singular kanske, såg nog bara en). Han subbade ju ändå en subbare. ;)
jk4EBqXHBJQ
Sitter och lyssnar på Wallid Ismail på det senaste avsnittet av MMA Hour. Hahahah fy fan vilken snubbe. "MMA IS DA BIG SPORTS IN DE WORLD!"
Han slår folk istället.
Vad tyckte ni om nya kameravinkeln btw?
Lite softad var bilden så det blir lite försköning. Samt kameran hölls längs mattan.
Såg kameraoperatören via vanliga kamrorna några gånger när han gick längs cagen.
http://i.imgur.com/0h2LPDf.jpg
http://i.imgur.com/fac2cLR.jpg
Gillar upplägget helt klart.
Doctor Snuggles
2013-08-20, 21:48
Det såg ut som det var bättre kvalitet på de nya kamerorna.
Wallid anklagade precis Andre Pederneiras Och Nova Uniao för att padda records och sa att det kan döda sporten.
:D
Episk intervju, missa ej.
Vad tyckte ni om nya kameravinkeln btw?
Lite ovant, men snyggt.
Doctor Snuggles
2013-08-20, 23:14
Vadå, boxning lever ju och frodas. :)
Henderson vs Belfort. I Brazil såklart.
Kan bli bra!
Kan bli bra!
Oooh fan va najs! Alltid kul att se Hendo mot offensiva typer. Hendo på KO säger jag.
Hahah, full beast-mode på Silva.
Kan bli bra!
OMFG
Konstigt att dom matcher Henderson vs Belfort men tanke på att ena har förlorat 2 matcher precis och den andra vunnit 2 ...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.