Visa fullständig version : Diablo III
Någon som fått beta key...? Menar här på forums då.
Happy Izual
http://us.media.blizzard.com/d3/media/fanart/fanart-0058-large.jpg
Cant wait til Diablo 3 goes live!
"Amagad amagad amagad amagad!"
Har de kommit ut nå system req ?
Galningen
2011-11-14, 23:33
Har de kommit ut nå system req ?
http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=40446
http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=40446
Tack så mycket !
Skuggvargen
2011-12-11, 17:47
Y9mUe5vHYzs
ynk ynk
Jaha.. Nämen jomen såatteeee, är inte alls sugen. Hnnngh *gah!*
Föder lite hopp i mig :)
U0F2wPZWdYk
Föder lite hopp i mig :)
Det dom menar är att du kommer att dö innan det släpps. Av ålderdom. :cool:
Nordenator
2012-02-12, 22:48
Lite kul är det att folk baserar svårighetsgraden av spelet på det som finns nu. Jag har väl lirat kanske 20 timmar utan att dö en enda gång, men om jag hade runnat D2 fram till Cain i 20 timmar hade jag nog inte dött då heller ^^
Det finns ju inget content alls i betan, så man kan inte säga så mycket om svårighetsgraden. Däremot är spelet grymt. Kom igen Q2, kom igen!
Så jävla bra med inferno mode. Hoppas det blir lika cp-obalanserat som Hell i D2 mot särskilda mobs. Älskar när det är sådär komiskt hjärndött omöjligt att klara av.
mattilainen
2012-02-12, 22:50
Någon som fått beta key...? Menar här på forums då.
Min kompis har fått så jag har lirat igenom det med tre karaktärer "bara" :) Riktigt nice, men nu har dom ju dock ändrat mycket ändå.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Jag vill gärna känna mig utmanad första gången. Tycker det blir för repetitivt om man måste "spela om" flertalet gånger för att uppleva något riktigt svårt.
Dessutom kanske det blir som i föregångare att om det är för svårt att köra en viss difficulty, så grindar man på en lättare svårighetsgrad tills man ökat tillräckligt i level och fått tillräckligt bra items för att känna att "nu ska jag nog klara det". (Och hur utmanande är det?)
Det finns alltså anledning till att "grinda" för att man är "gimpad" (eller kass) vilket jag inte är speciellt förtjust i. Det tar lite väck glädjen av att spela om man ska hålla på och nöta vissa ställen allt för länge för att kunna klara av spelen på svårare svårighetsgrader. Eller snarare att möjligheten finns att göra det hela lättare genom att lägga tid på att grinda.
Ok, nu överdriver jag lite. Det är faktiskt kul att "geara upp" i viss mån för att ge igen för att man fått storstryk :p (payback time)
Hoppas dock att de tagit bort systemet med att man tjänar på att gimpa sig själv i början för att bli bra endgame. T ex det vis skilltree var uppbyggt i D2 och exempelvis Charsis imbue som man "bör vänta med till lvl 80". Såna saker tar verkligen bort från upplevelsen av att nyttja och ha kul med de godsaker man kan välja "här och nu" utan att sabba det för sig själv "sen".
Nordenator
2012-02-12, 22:57
Alltså i D3 får du skills när du levlar upp. Du väljer dem inte. Du blir tilldelad attributes, du väljer dem inte. Det du kan ändra med din gubbe är hur och vilka skills du använder och vilken gear du har. Det är på så vis mer casual än D2, men när D2 ändå till slut tillät respecc så var det ju skit samma iaf. Man kunde dessutom fixa upp en ny char för en ny gear rätt fort. Jag har inget emot det nya systemet.
Crafting gör att man åtminstone inledningsvis kan hålla en rätt bra gear. Man salvage:ar bara allt man inte vill ha och craftar det man vill ha.
Jag vill gärna känna den där känslan när man ha sönderdupe'ade perfekta buggade items str-buggat med perfekta charms och det är ändå så vidrigt svårt då EN mob, en liten grupp specialmobs har typ "extra fast extra strong immune to magic immune to cold lightning resist fire enchanted cold enchanted spectral hit aura enchanted" med typ fana och lower resist på alla sina 20 mobs runt sig + övriga missile units längre bort. typ quill rats, som har nästan invissible projektiler i allt hysteri + löjligt mycket poison damage naturligt + som springer som kenyaner och fryser ner mig, slår mig cpsnabbt och har multi-elemental skada. Det ska vara så hopplöst idiotsvårt och man ska fastna och dö 405394 gånger på samma ställe för att dom står i vägen. Längtar så mycket. :)
Stefan J
2012-02-12, 23:02
Jag vill gärna känna den där känslan när man ha sönderdupe'ade perfekta buggade items str-buggat med perfekta charms och det är ändå så vidrigt svårt då EN mob, en liten grupp specialmobs har typ "extra fast extra strong immune to magic immune to cold lightning resist fire enchanted cold enchanted spectral hit aura enchanted" med typ fana och lower resist på alla sina 20 mobs runt sig + övriga missile units längre bort. typ quill rats, som har nästan invissible projektiler i allt hysteri + löjligt mycket poison damage naturligt + som springer som kenyaner och fryser ner mig, slår mig cpsnabbt och har multi-elemental skada. Det ska vara så hopplöst idiotsvårt och man ska fastna och dö 405394 gånger på samma ställe för att dom står i vägen. Längtar så mycket. :)
Allt det ovanstående får mig att slå näven i tangentbordet :)
Längtar så till PVP scenen när alla dumma bulgarier har hittat glitchar så dom craftar saker som inte finns och blizzard gör inte ett skit åt det på 3-4 år. *cupid*
Nordenator
2012-02-12, 23:06
Exempel på hur stats och sådant kan se ut på en wiz. Nu är det MF gear som körs så det är ju rätt nära base. De ändrade från andra attributes rätt nyligen, så jag har ingen aning om detta kommer vara i retail.
http://neodym.se/wizzie.jpg
Ja och just. Så hittar dom någon bugg som gör att monken får tex maxblock PLUS mer än det som är max för att buggen "bryter" breakpointen men man ser inte att den är bruten så alla hackers från tyskland sitter med monks med typ 160% block chance när max antagligen är 75% men nej dom är så legit så och alla andra är noobs.
Jag lovar er, något dylikt kommer ske.
Ja och just. Så hittar dom någon bugg som gör att monken får tex maxblock PLUS mer än det som är max för att buggen "bryter" breakpointen men man ser inte att den är bruten så alla hackers från tyskland sitter med monks med typ 160% block chance när max antagligen är 75% men nej dom är så legit så och alla andra är noobs.
Glad att jag är casual nog så jag slipper stå ut med sånt haha!
(Kan nöja mig med att spela PvE i Diablo med kompisar)
Låter ganska opti att blocka mer än varje gång dock ;)
Sniggel: Antagligen kommer jag inte köra elite pvp som jag gjorde i tvåan (som jag nyligen slutade med, med start från release) kommer inte orka hålla på, i slutändan är det jävligt mycket slöseri med tid.
Zoidy: Det är ju det jag menar. Att dom kommer bli untouchable, fast då kommer självklart någon annan klass ha någon undodgeable attack som även där "bryter" dessa 85% över maxblocket, sedan kontrar nästa klass detta med något annat och alla är fortfarande legit och alla är "lol noobs". D3 är bara en uppgradering av D2, inte kommer något att förändras annars liksom. :)
Men när fasen kommer det då?
Galningen
2012-02-13, 09:48
Men när fasen kommer det då?
De siktar för tillfället på andra kvartalet i år. Framskjutet än en gång.
http://www.youtube.com/watch?v=_E452S_fJwA&t=575s
Zoidy: Det är ju det jag menar. Att dom kommer bli untouchable, fast då kommer självklart någon annan klass ha någon undodgeable attack som även där "bryter" dessa 85% över maxblocket, sedan kontrar nästa klass detta med något annat och alla är fortfarande legit och alla är "lol noobs". D3 är bara en uppgradering av D2, inte kommer något att förändras annars liksom. :)
Undrar just varför man ens vill fuska på det sättet. Spel är ju inte roliga om de är hur lätta som helst. Det är lite som när folk fuskar på wordfeud. Liksom vafan? Det tar ju verkligen bort hela meningen med att spela? Det kan väl vara kul att vara övermäktig i en kvart bara för att se hur det är kanske, men att spela seriöst så hade ju vart skittråkigt
Undrar just varför man ens vill fuska på det sättet. Spel är ju inte roliga om de är hur lätta som helst. Det är lite som när folk fuskar på wordfeud. Liksom vafan? Det tar ju verkligen bort hela meningen med att spela? Det kan väl vara kul att vara övermäktig i en kvart bara för att se hur det är kanske, men att spela seriöst så hade ju vart skittråkigt
Människor är människor och vissa njuter mer utav av makt och skadeglädje. Ganking och griefing är ju vanligt i online-spel så det är väl inte så konstigt att folk fuskar om de kan.
Typ den enda jag tänkt pvp:a med är brorsan, endast lite brödrarivalitet ingen ganking eller fuskande, bara skoj. Ja ibland så har det hänt att stackarn fått till det och kört över mina normalt sett övermäktigt komponerade karaktärer.:D
Har vi ju något att förströ oss med på ålderdomshemmet, Q2 tvivlar jag på.
mattepatte
2012-02-13, 15:45
Något nytt om när spel fan kommer ut?
Nordenator
2012-02-13, 15:53
Något nytt om när spel fan kommer ut?
Q2 är det senaste. Tidigare har de sagt "early 2012", men det nyaste är Q2.
http://www.computerandvideogames.com/335292/diablo-3-release-date-inbound/
Patriarch K
2012-02-13, 16:10
Jag har hört andra kvartalet 2012 och det känns som att det stämmer den här gången!
De har inte sagt någonting förutom att det inte ska vara första kvartalet i 2012. Eftersom det var deras ursprungliga plan (kan vi gissa för de nämnde faktumet), är det en stor sannolikhet att den släpps i Q2 istället. Däremot är detta bara gissningar, Blizzard går aldrig ut med ungefär.
shadowfire
2012-02-13, 16:48
Kanske ska damma av D1. Helt klart bästa liret sett till känsla, totalt överlägset tvåan och dvärgar antagligen D3 med. :)
Kanske ska damma av D1. Helt klart bästa liret sett till känsla, totalt överlägset tvåan och dvärgar antagligen D3 med. :)
Kommer ihåg första gången jag skulle öppna dörren till "Butcher", hjärtat i halsgropen!
supercharge
2012-02-13, 17:10
Jag har hört andra kvartalet 2012 och det känns som att det stämmer den här gången!
Bara det faktum att den här tråden startades för fem och ett halvt år sedan känns ju som ett bevis så gott som något på att man inte kan lita på någonting förrän spelet finns att köpa ute i handeln.
Kommer ihåg första gången jag skulle öppna dörren till "Butcher", hjärtat i halsgropen!
Sket ner mig nästan första gången där när man hörde FRESH MEAT
Patriarch K
2012-02-13, 18:13
Bara det faktum att den här tråden startades för fem och ett halvt år sedan känns ju som ett bevis så gott som något på att man inte kan lita på någonting förrän spelet finns att köpa ute i handeln.
Ptja, fast då visste man att spelet var work in progress. Nu vet man att det inte är så mycket kvar då det varit i affärerna redan osv osv.
High1ander
2012-02-13, 19:06
Sket ner mig nästan första gången där när man hörde FRESH MEAT
Även nu när jag spelar om spelet då o då så skiter jag nästan på mig.
Vad är storyn till diablo 3 egentligen? Det verkar inte vara diablo, mephisto och baal som är bossarna i spelet iaf?
Vad är storyn till diablo 3 egentligen? Det verkar inte vara diablo, mephisto och baal som är bossarna i spelet iaf?
PGA inbördeskrig så var ju de tre bröderna utkastade ur helvetet. Man kommer troligtvis möta 2 av de näst mäktigaste demonerna, samt en ängel som har gone bad. Och garanterat Dablo på slutet, annars lär de inte vara något Diablo.
Ja du tycks inte ha ändrat åsikt på 6 år :D
Dvs att de går tillbaka till Diablo 1 (hellfire exp) o skapar ett spel utifrån det. Ettan var tveklöst överlägsen i spelkänsla, man var lika ivrig varje gång man gick till smeden o hoppades på att få upptäcka ett Brutal Sword Of The Stars.
Är det bara jag som hellre vill se ett nytt Starcraft? :hbang:
and you got it!
Låter det inte lite trist ändå att få möta lesser demons (mot tidigare) i det här spelet? En angel gone bad kan nog kännas som en ok utmaning däremot, beroende på vem det är. Kanske blir helt ok iofs om Diablo är slutboss. Känns bara som att man kommer sitta och tänka "pfft, redan slagit farligare fiender" när man tänker på att det är svagare fiender som ligger bakom i det här spelet
Låter det inte lite trist ändå att få möta lesser demons (mot tidigare) i det här spelet? En angel gone bad kan nog kännas som en ok utmaning däremot, beroende på vem det är. Kanske blir helt ok iofs om Diablo är slutboss. Känns bara som att man kommer sitta och tänka "pfft, redan slagit farligare fiender" när man tänker på att det är svagare fiender som ligger bakom i det här spelet
Mjo, kan man ju tycka. Dock så är ju inte Diablo speciellt känt för sitt single player.
Det som är grejjen med Diablo är ju annars bygga gubbe meta gamet. Känns som storyn kan vara lite hur som helst och endå funka.
Kan det bara komma nångång så jag får försumma allt annat, inklusive träningen.
mattepatte
2012-02-21, 15:45
Mjo, kan man ju tycka. Dock så är ju inte Diablo speciellt känt för sitt single player.
Det som är grejjen med Diablo är ju annars bygga gubbe meta gamet. Känns som storyn kan vara lite hur som helst och endå funka.
Delar inte din åsikt, jag tycker storyn och alla side quests är väldigt viktiga delar i spelet.
helt seriöst nu, ni som gör sidoQ's som inte ger en reward utav värde, gör ni dem då?
helt seriöst nu, ni som gör sidoQ's som inte ger en reward utav värde, gör ni dem då?
Jag gör allt. För mig handlar det mer om upplevelse och känsla än något race för att bli högst level först.
Jag gör allt. För mig handlar det mer om upplevelse och känsla än något race för att bli högst level först.
Imo har aldrig Diablo varit något som handlat om level eller hastighet till viss level.
Diablo har handlat om att planera sin gubbe i minsta detalj för att kunna slakta så mycket som möjligt så enkelt som möjligt.
Planeringen är prio 1 i Diablo.
Spelet är bara en konfirmation på att man har theorycraftat rätt.
Imo har aldrig Diablo varit något som handlat om level eller hastighet till viss level.
Diablo har handlat om att planera sin gubbe i minsta detalj för att kunna slakta så mycket som möjligt så enkelt som möjligt.
Planeringen är prio 1 i Diablo.
Spelet är bara en konfirmation på att man har theorycraftat rätt.
Det är din åsikt, typiskt mainstream.
Är det mainstream att vilja optimera helt plötsligt? :P
Powergaming har blivit mainstream? :p
Galningen
2012-02-21, 16:48
Storyn är ju A och O då det gäller blizzards spel. Kan sitta en hel dag och läsa lore eftersom världarna blizzard bygger upp och historierna inom dem alltid är så omfattande.
Lesser demons going Zerg-style vore något. Typ Duriels tre lillebröder hamrar en i en glömd trång liten äcklig krypta, det vore något.
BelowAverage
2012-02-21, 17:34
Min roomies bror vann igår natt en beta-nyckel till D3.
Detta gjorde han tydligen genom en #irc-kanal och genom att se en diablo 3 stream på justintv där det lottas ut nycklar om spelaren dör (kör naked hardcore eller nått).
Någon som vet något om detta ljuva fenomen? Sökt lite lojt men inte funnit.
Är det mainstream att vilja optimera helt plötsligt? :P
Powergaming har blivit mainstream? :p
Powergaming vettifan men just min-maxing tycker jag börjar bli väldigt vanligt. Men det finns väl en rätt klar skillnad mellan dem.
Är själv en kronisk min-maxer:D
Min roomies bror vann igår natt en beta-nyckel till D3.
Detta gjorde han tydligen genom en #irc-kanal och genom att se en diablo 3 stream på justintv där det lottas ut nycklar om spelaren dör (kör naked hardcore eller nått).
Någon som vet något om detta ljuva fenomen? Sökt lite lojt men inte funnit.
Powergaming vettifan men just min-maxing tycker jag börjar bli väldigt vanligt. Men det finns väl en rätt klar skillnad mellan dem.
Är själv en kronisk min-maxer:D
Har själv haft betan sedan i fredags. Jag vann den genom en tävling på d3db.
Håller nog inte heller med dig här. Jag tycker absolut att storyn är viktig för Diablo. Jag kommer förmodligen inte köra så jättemycket multiplayer heller så jag ser gärna en bra single player del. Men visst, klart det är viktigt att planera sin gubbe. En kass story tar dock väck rätt mycket från spel rent allmänt tycker jag
Storyn är ju A och O då det gäller blizzards spel. Kan sitta en hel dag och läsa lore eftersom världarna blizzard bygger upp och historierna inom dem alltid är så omfattande.
+1. Känner igen det där :)
TopbBm24G7c
Knappt aktuell längre. Runorna är ju slopade bland annat..
bah :) Där fick man när man tyckte att man hittade nåt intressant. Tänkte mest på svårighetsgraden de ger bild av i klippet dock. Verkar bli en hel del svårare än diablo 2?
Knappt aktuell längre. Runorna är ju slopade bland annat..
Tog de inte in dem i senaste patchen?
bah :) Där fick man när man tyckte att man hittade nåt intressant. Tänkte mest på svårighetsgraden de ger bild av i klippet dock. Verkar bli en hel del svårare än diablo 2?
Låter som om de försöker fixa ett problem på ett litet udda sätt.
Problemet är att när man kommer upp i svårighetsgraderna kan man alltid grinda mer xp så att man blir starkare så att svårighetsgraden sjunker markant. Om man då har en slutlig svårighetsgrad där man förutsätts vara maxlevlad (ej maxgearad dock) så får man uppleva den svårighetsgrad det är tänkt att man ska uppleva.
Problemet med lösningen är att man måste spela igenom alla 3 svårighetsraderna först innan man når den ultimata utmaningen och därmed urlakar upplevelsen och motivationen (alla spelar inte igenom alla svårighetsgrader pga enformighet eller att man vill testa ny karaktär) rejält innan man når till den svårighetsgrad som man inte kan "erfa sig över" utmaningarna.
Men det är ju själva grundproblemet med ett level och gearbaserat spel. Det är meningen att man ska känna att man utvecklas framåt hela tiden och då blir det löjliga skillnader i kraft hos karaktärerna, vilket är svårt att kalibrera med utmaningen på spelet.
Men jag ser faktiskt inte någon bra lösning på problemet. Om man kraftigt dämpar gear och levels inverkan på karaktären så kommer det inte att vara diablo längre och förmodligen bli ett mycket sämre spel.
Sen är det ju lite upp till en själv hur utmanad man vill bli. Man kan ju rusa genom banorna för att möta utmaningarna snabbare och med lägre level och sämre gear. Eller så kan man ta det lugnt, ta någon extra runda i dungeons för loot och xp. Spara på specifika resistgear inför olika möten med olika bossar för att känna sig mer trygg (och über :P)
Nordenator
2012-02-29, 22:13
Blizzard kickar 600 pers. Sen stod det något annat också
We'll have exciting news to share in the coming weeks regarding Diablo III's release date
http://mygaming.co.za/photos/data/500/jizz_in_my_pants.jpg
BelowAverage
2012-02-29, 22:31
Betan hade trevlig grafik, kul fysik + splatter på de stackars zombies man avlivade.
Trevligt med story, känns dock trist att det är mer casual än D2. Mindre casual spel är i mitt tycke charmigare.
Spec-systemet har de rotat mycket i vad jag förstår, men det jag stötte på nu tyckte jag inte om, alls.
Låser upp huvud skill-slots i lvl 2,4,10,15,30 något sånt. Dessa är uppdelade i offensive/defensive/utility osv. Vilket innebär att man inte mig veterligt kan blanda typ witch doctors toads + poison dart, eftersom de delar slot måste man välja en. Allteftersom man levlar låser man upp fler skills i de olika slotsen, samt runes man kan modifiera dem med.
Man kan ändra skills, runes etc on the fly men det blir då en smärre cooldown (20sec?) på dem.
Hoppas helt enkelt på lite mer valfrihet i talentsystemet när härligheten väl når release.
Nordenator
2012-02-29, 22:42
Om du läser om förändringarna så är skillindelningen bara pedagogisk, inte obligatorisk.
While the skill system is largely unchanged save for some UI improvements and the helpful new (but optional) skill categories, we've been working to make some rather intense changes to the runestone system.
BelowAverage
2012-02-29, 22:43
Om du läser om förändringarna så är skillindelningen bara pedagogisk, inte obligatorisk.
Kanon, tack för det klargörandet jag hade uppenbarligen helt missat det.
Det spelar ingen roll om runor är slopade eller gems eller whatever. Det kommer ändå finnas något annat sten-aktigt att crafta och rolla i cuben som man gjorde med vissa recipes för att få fram glitchade jävla 0.0001% chance to create hjälmar och amuletter som sedan kommer säljas på jsp eller i det vanliga AH't för idiothöga siffror pga dess raritet och således kommer alla tyskar ha 1000000000000000 i gold medan vi vanliga glidare sitter på kanske 15023 gold och tycker vi är pro. Så då köper dem uber items som andra har craftat eller socktat fram eller hur nu det kommer se ut i D3 som de kommer springa runt och PKa/oneshota folk med hela tiden, det kommer PKas på samma ställe hela tiden, en plats där många farmar eller grindar eller expar. Typ som i sewers i d2, eller baalruns (bloodruns för oldschools) eller bara skjuta mot TPn och använda ett tphack. PKare är alltid tyskar eller bulgarier.
Anledningen till att jag är så bitter är att jag VET att det kommer bli PRECIS lika sönder som D2 är, det har ALLTID varit trasigt och ALLTID varit ett av världens största spel, jag har hängt med från "dag 1" till här och nu så jag har sett allt mygel och tar för givet att D3 kommer bli i princip identiskt.
JSP kommer inte försvinna heller om någon antagit det.
Nordenator
2012-02-29, 23:19
Man kan ju välja att bara spela med polare också.
shadowfire
2012-02-29, 23:44
känns som om jag inte missat något då som aldrig lirat diablo på publik server, utan bara på lan ihop med vänner. :)
PvP skulle väl endast vara möjligt i arenan?
PvP skulle väl endast vara möjligt i arenan?"skulle väl" ja.. precis ;) tills några envisa förtvivlade tyskar hittar en bug som.. jag ska sluta sura, förlåt. Jag längtar faktiskt efter spelet lika mycket som alla andra, jag bara förbereder mig mentalt :)
Man kan ju välja att bara spela med polare också.
Låter inte som det är aktuellt i Onigiris fall ;)
http://daeity.blogspot.com/2012/03/diablo-3-release-date-leak.html
http://www.mmorpgitalia.it/site/content.php?3417-Diablo-III-Fuori-il-17-Aprile%21&
Vi får väl se om det stämmer till veckan :)
mattepatte
2012-03-03, 18:44
Hur lång tid brukar det ta efter att Blizzard säger datumet ett nytt spel ska släppas fram tills det släpps?
Svår mening att formulera... hoppas ni fattar va ja menar
Om det släpps 17:e April lär dom ju säga det snart, så folk börjar lägga undan pengar och förhandsboka, och köpa kläder som dom kan stå och nörda i utanför butikerna etc etc..
Hur lång tid brukar det ta efter att Blizzard säger datumet ett nytt spel ska släppas fram tills det släpps?
Om det släpps 17:e April lär dom ju säga det snart, så folk börjar lägga undan pengar och förhandsboka, och köpa kläder som dom kan stå och nörda i utanför butikerna etc etc..
det spelar ingen roll dem släpper spelen när dem tycker de är klara
det spelar ingen roll dem släpper spelen när dem tycker de är klara
Det han menade var ju hur lång tid före ett släpp som Blizzard brukar gå ut med ett exakt releasedatum. Man kan inte släppa ett spel samma dag som man annonserar att det faktiskt kommer ut. Behöver ju tillverkas kopior av spelen och skickas ut till återförsäljare osv, plus att man gärna informerar folk om det lite i förhand så de faktiskt går och köper spelet vid launch också
Ca. 2 månader har de sagt :)
Nordenator
2012-03-05, 00:45
Det har varit så mycket Diablo i luften att jag var tvungen att rigga upp tre av mina datorer som Diablo-stationer i dag och bjuda in två polare på lite LAN :D
Vi körde igenom D2 i en session i alla fall. Då man inte blir boostad tar det ändå en stund ^^
http://i.imgur.com/fBUD4.jpg
Hot damn!
Hade slutat tro på D3 betan, det var bara en dröm, meeeen....
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Jens.Andersson
2012-03-09, 14:11
gz lucky bastard
Kan trösta med att betan var jävligt tråkig och kort. Kan ung. jämföras med att
nå Blood Raven i 2:an. Du går inte miste om så mycket s a s.
megakort beta mja. men man får direkt känslan för spelet.
smånice o småfula med craftingen o få sig en liten inblick i det hela.
vad blir det för chars o spela sen då? xD
Nordenator
2012-03-09, 14:18
Blood raven tar typ 10 minuter. D3-betan är väl runt 40 min kanske.
Rätt kul att uppleva UI och grafikmotor personligen måste jag säga. Som spelupplevelse är det väl inte magiskt, men efter att ha längtat i sisådär 10år var det en rätt skön klåda att klia :D
You are no real gamer my friend...:/ It's all about the feel!
Dessutom, de öppnar säkert upp mer och mer snart.
Jens.Andersson
2012-03-09, 14:31
Blood raven tar typ 10 minuter. D3-betan är väl runt 40 min kanske.
Du har rätt det tar väl lite längre tid. Även om det tar mer än 10 minuter för mig
att cleara The Den och döda Blood Raven :D
Självklart, synd bara att man kände sig så begränsad. Och om ryktena stämmer om 17:e April
så lär de nog inte öppna mer. Möjligtvis släppa fler nycklar för att belasta servrarna.
De har sagt att de inte skall öppna mer, dock har de olika skills tillgängliga i de olika patcherna så man kan väl kanske anse det som mer content?
Du har rätt det tar väl lite längre tid. Även om det tar mer än 10 minuter för mig
att cleara The Den och döda Blood Raven :D
Självklart, synd bara att man kände sig så begränsad. Och om ryktena stämmer om 17:e April
så lär de nog inte öppna mer. Möjligtvis släppa fler nycklar för att belasta servrarna.
De har sagt att de inte skall öppna mer, dock har de olika skills tillgängliga i de olika patcherna så man kan väl kanske anse det som mer content?
Aha ok :) My bad then. Nåja, skulle vara kul sätt att fördriva helgen på medan man har extremt mycket plugg att utföra xD
Aha ok :) My bad then. Nåja, skulle vara kul sätt att fördriva helgen på medan man har extremt mycket plugg att utföra xD
De släppte patch 14 inatt... jag tänkte ta o testa de "nya" skillsen som kommit nu i helgen.
Tänkte köra en barb men åtminstånde 2 stycken skills för att closa distance med. Tror det kommer bli en väldigt intensiv och kul karaktär om man spelar på det sättet.
http://eu.battle.net/en/int?r=d3
15:e maj!
Sweeeeeeeeeeeeet
King Grub
2012-03-15, 14:44
Man kan ladda ner spelet nu. Jag har 5.10 av 7.60 GB hemma nu.
Man kan ladda ner spelet nu. Jag har 5.10 av 7.60 GB hemma nu.
Gäller det bara de som köpt digital kopia?
Eller kan man ladda ner spelet och sen aktivera med nyckeln från en box?
King Grub
2012-03-15, 14:46
Det är nog bara digital kopia från Battle.net-kontot.
Jag fick min gratis i o m en 12-månaders prenumeration på WoW.
Det är nog bara digital kopia från Battle.net-kontot.
Jag fick min gratis i o m en 12-månaders prenumeration på WoW.
Går det att spela single player eller något på det tro? Eller är det bara för man ska ha det nedladdat inför releasen?
King Grub
2012-03-15, 14:53
Det går inte att börja spela innan release.
Det går inte att börja spela innan release.
Grub: ger du oss som inte pre-purchasat en länk till downloadern?
Lol at pre-purchase, 60 euro... Spelet kommer kosta max 500 kr i svenska butiker senare vid release.
Hehe nvm, euron var inte så hög idag xD
Jens.Andersson
2012-03-15, 16:47
Mitt i tentatider m a o. Undra om de jävlarna planerar detta på något sätt.
mattilainen
2012-03-15, 17:00
har redan spelet från när jag lirade betan :) Eller måste jag ladda ner det på nytt?
har redan spelet från när jag lirade betan :) Eller måste jag ladda ner det på nytt?
Ladda ner nytt. Det där är bara en beta client. :)
King Grub
2012-03-15, 17:07
Grub: ger du oss som inte pre-purchasat en länk till downloadern?
Det går nog inte; länken finns på Battle.net-kontot.
Det går nog inte; länken finns på Battle.net-kontot.
Hittade på annat håll:
http://us.media.battle.net.edgesuite.net/downloads/d3-installers/589acdb4-c660-318a-b993-01528fad7da6/Diablo-III-8370-enUS-Installer-downloader.exe
Parachutes
2012-03-15, 19:15
Fan vad najs med ett datum.. då kan man planera när man ska säga upp sig från jobb/spola ner mobiltelefonen i toaletten/byta lås på lägenheten/förskottsbetala el och internet i 12 månader!
Jockefoten
2012-03-15, 19:28
Fan vad najs med ett datum.. då kan man planera när man ska säga upp sig från jobb/spola ner mobiltelefonen i toaletten/byta lås på lägenheten/förskottsbetala el och internet i 12 månader!
Ta inte ut segern i förskott, det kan bli förskjutet!
Sounds like a plan. :D
Ta inte ut segern i förskott, det kan bli förskjutet!
Eller uppskjutet! :D
Ni kan alltid kolla in pathofexile.com (http://www.pathofexile.com) medan ni väntar. Verkar bli ett riktigt bra spel det också.
Ni kan alltid kolla in pathofexile.com (http://www.pathofexile.com) medan ni väntar. Verkar bli ett riktigt bra spel det också.
Som att jämföra möglig kebab med oxfilé... :smash:
Låter som ännu ett halvdant spel där "features" listan är långt ifrån min k*k längd.
Se vad rolig jag var där... ha.ha.ha :)
Ne vänta på D3 blir det medan amn spelar sc2 :)
... Kul att man varit sugen på diablo 3 hur länge som helst, väntat på beta keys och inte fått det, visst. Spelet släpps snart men det ända jag kan göra är att sitta och leka med Skill calculator :(..
- Tråkigt att spelare som nötit diablo 2 i flera år inte får en beta key :(
... Kul att man varit sugen på diablo 3 hur länge som helst, väntat på beta keys och inte fått det, visst. Spelet släpps snart men det ända jag kan göra är att sitta och leka med Skill calculator :(..
- Tråkigt att spelare som nötit diablo 2 i flera år inte får en beta key :(
Oh no you dident! Seriöst, den där sista anledningen... Jag som spelat Blizzard games sedan Lost Vikings samt alla spel därefter som släppts av dem, alltså en sisådär 19 år borde också få en då eller? :)
Jag kan trösta er med att betan är nere just nu :(
Oh no you dident! Seriöst, den där sista anledningen... Jag som spelat Blizzard games sedan Lost Vikings samt alla spel därefter som släppts av dem, alltså en sisådär 19 år borde också få en då eller? :)
Fast lost viking är inte diablo *cry*
Aja, jag ska vara glad för att spelet släpps snart *drool*
Fast lost viking är inte diablo *cry*
Aja, jag ska vara glad för att spelet släpps snart *drool*
Tror du missa "samt alla spel därefter" :) Varit en hel del Diablo i mitt liv, lite för mycket skulle jag tro... Stackars gymnasiegång som var tvungen att ta all stryk :smash:
tror du missa "samt alla spel därefter" :) varit en hel del diablo i mitt liv, lite för mycket skulle jag tro... Stackars gymnasiegång som var tvungen att ta all stryk :smash:
:d (smiley glad glad?).. den funkar inte
Scratch89
2012-03-19, 20:38
Började spela betan lite idag. Jag tycker det verkar coolt, och de verkar ha tagit till sig att det ska vara mörkt, grått och dystert för det var det verkligen.
Började med en Witch Master, jag gillar grejen med att ha en primary/secondary/defensive osv skill som man kan ha uppe "samtidigt" men det vore bra att kunna byta snabbt mellan två olika secondaries. Kan man göra det? Den första man får (slowen med armarna som griper tag på fulingarna) är betydligt bättre än eldkastarvarianten man får. På samma sätt är den första giftpilen bättre än spindelgranaten man får på ett par högre levels.
1h 45min sen var det över. Gillar första intrycket, det känns som diablo!
Började spela betan lite idag. Jag tycker det verkar coolt, och de verkar ha tagit till sig att det ska vara mörkt, grått och dystert för det var det verkligen.
Började med en Witch Master, jag gillar grejen med att ha en primary/secondary/defensive osv skill som man kan ha uppe "samtidigt" men det vore bra att kunna byta snabbt mellan två olika secondaries. Kan man göra det? Den första man får (slowen med armarna som griper tag på fulingarna) är betydligt bättre än eldkastarvarianten man får. På samma sätt är den första giftpilen bättre än spindelgranaten man får på ett par högre levels.
Du är anledningen till varför vissa inte bör få en beta nyckel...
WITCH MASTER??? DAFUQQQ
DET ÄR EN WITCH DOCTOR!!
Scratch89
2012-03-19, 22:02
Du är anledningen till varför vissa inte bör få en beta nyckel...
WITCH MASTER??? DAFUQQQ
DET ÄR EN WITCH DOCTOR!!
Okej, jag skrev fel namn, var in a hurry för att jag skulle äta. Ska du få nerd rage nu, eller?
Bokade diablo 3 idag men vore kul att testa betan oxo, någon som har något tips på hur man kan lyckas få tag i någon? Såg webhallen hade ett event men tyvärr bor man 100 mil norr om sthlm :D. Tycker de lika gärna skulle kunna öppna upp betan för alla när det ändå är så nära släpp.
Okej, jag skrev fel namn, var in a hurry för att jag skulle äta. Ska du få nerd rage nu, eller?
http://www.jasonjordan.com.au/wp-content/uploads/nerdrage1.jpg?ef2baf
Ja, det går att ställa in i menyn, googla elective mode för detaljer
s_himself
2012-03-20, 00:16
Igår förbokade jag spelet. Blir nog ett par timmar framför datorn sen :)
The Butcher is back....
http://www.d3sanc.com/wp-content/uploads/2011/11/Diablo-3-Boss-Portraits.png
mattepatte
2012-04-01, 08:00
Tror ni det kommer Diablo 3 expansion sen också? Typ år 2014? Vore nice.
Också om någon vågar låna ut beta användare till mig några timmar så skicka PM, jag kan skriva exakt var jag bor och mitt namn och så, så om jag gör något dumt så kan ni hänga ut mig på internet :P
Undrar just hur de planerat att få tillbaka Diablo på ett snyggt och trovärdigt sätt? :P Det var ju givet att han skulle komma tillbaka men ser inte hur de ska få till det med storyn så det verkligen blir bra
Jens.Andersson
2012-04-01, 20:49
Tror ni det kommer Diablo 3 expansion sen också? Typ år 2014? Vore nice.
Också om någon vågar låna ut beta användare till mig några timmar så skicka PM, jag kan skriva exakt var jag bor och mitt namn och så, så om jag gör något dumt så kan ni hänga ut mig på internet :P
Har lånat ut mitt till en annan här på forumet men jag vet inte om han spelar
längre. Ska återkomma.
Scratch89
2012-04-01, 21:00
Ja, det går att ställa in i menyn, googla elective mode för detaljer
Ah, nice. Det får jag testa imorgon när jag är hemma. Jag tyckte att det var en fördummande grej, och det verkar som om de flesta andra betatestarna tycker likadant.
Någon som har en beta-nyckel man kan låna?
ChewChew
2012-04-15, 12:18
Är det bara jag som är lite "ledsen" över att det inte finns någon paladin klass?
Han är en Follower nu
http://www.flamerate.com/wp-content/uploads/2011/05/diablo3templar.jpg
ChewChew
2012-04-15, 12:25
Duger ju inteeeeeeeeee! *lipsill*
Hela PVP-scenen är död om det fanns en paladin. Glad att de tänkte till ordentligt och skippade paladinen. Mer obalanserad cp-OP klass finns det inte.
jag är ledsen i ögat över att dom dummat ner spelet och tagit bor attribut och attribut poäng
hur får folk betanycklar? är det trogna diablo 2 spelare som får dom först eller är det slumpvist?
hur får folk betanycklar? är det trogna diablo 2 spelare som får dom först eller är det slumpvist?
Jag skulle med handen på hjärtat kunna kalla mig ett troget Diablo-fan, och jag sitter här utan betanyckel :(
Jag skulle med handen på hjärtat kunna kalla mig ett troget Diablo-fan, och jag sitter här utan betanyckel :(
hur gör dom andra =D ? ställer sig i kö hos webhallen eller vad ^^ `?
Popliteus
2012-04-15, 16:45
Typ, ställer upp i tävlingar där betanycklar lottas ut osv
jag är ledsen i ögat över att dom dummat ner spelet och tagit bor attribut och attribut poäng
Det verkar tyvärr vara på modet hos spelutvecklare. Grymt tråkigt är det. Jag spelar inte ett spel som Diablo för att softa och slippa tänka.
Jens.Andersson
2012-04-15, 18:48
Jag anmälde mig bara på battlenet som intresserad och fick efter ett tag en nyckel på mailen. Är
inget troget Diablo fan och har bara WoW reggat på mitt konto.
jag är ledsen i ögat över att dom dummat ner spelet och tagit bor attribut och attribut poängNej för då bug-maxar dem (tyskar och bulgarier, särskilt bul jävla garier, dext till högsta och de får MER än 100% i block rate och AR.. osv.. jag behöver inte ta det här igen antar jag.. jag har spelat alldeles för mycket pvp i d2 så jag tackar hela blizzard för om de gör det på något sätt spelbart i pvp i d3. Räknar dock inte med det.
Scratch89
2012-04-15, 18:57
Jag tyckte också att det var skönt att slippa attributpoängen, de gav ju egentligen ingenting extra. Det enda som egentligen var skillnaden, var att antingen gick man max block eller max health. Nu blir det skönare att bara fokusera på olika skills istället.
Scratch hänger du på oss (kommer lana med 2 pers) och spelar vid release, vi är en gubbe kort. Vi har tagit ledigt för det :D
Popliteus
2012-04-15, 19:07
Scratch hänger du på oss (kommer lana med 2 pers) och spelar vid release, vi är en gubbe kort. Vi har tagit ledigt för det :D
1+ på att ta ledigt till releasen.
Har själv tagit ledigt 15-21 och ska låsa in mig i en lägenhet me 2 andra poalre som gjort likadant, uppladdningen börjar med att åka till maxi eller LIDl och köpa ett par flak energidryck. Sen e de fegt att sova de första 48 timmarna :D
Scratch89
2012-04-15, 19:08
Vart bor ni? Ska jag vara där fysiskt eller bara över nätet? :D
hur gör dom andra =D ? ställer sig i kö hos webhallen eller vad ^^ `?
Jag programmerade ett script som besökte en hemsida en gång var 30:e sekund. Aktiva personer på hemsidan under en viss tid kunde vinna.
Vart bor ni? Ska jag vara där fysiskt eller bara över nätet? :DSkype! Du får inte komma och vara med! Om du inte vill förstås... vi kan dela säng.. om du vill förstås...
Tror ni dessa dyker upp i 3:an?
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m2gjdqoz4S1qb5gkjo1_400.jpg
Tediiieee
2012-04-15, 20:21
tooltip i loading screen på betan så stog det "There is no cow level!" :D
Tror ni dessa dyker upp i 3:an?
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m2gjdqoz4S1qb5gkjo1_400.jpg
Har hört rykten om Unicorns istället, men hoppas på cow level *drool*
Har hört rykten om Unicorns istället, men hoppas på cow level *drool*
Unicorns vore helt ok.
Scratch89
2012-04-15, 22:57
Skype! Du får inte komma och vara med! Om du inte vill förstås... vi kan dela säng.. om du vill förstås...
:kinky:
Någon som vet när man kan börja ladda ner clienten? Känns inte som om de kommer aktivera det den 15:e... lär ju faila stort isf. Har ej köpt spelet elektroniskt.
Någon som vet när man kan börja ladda ner clienten? Känns inte som om de kommer aktivera det den 15:e... lär ju faila stort isf. Har ej köpt spelet elektroniskt.
Köper du det digitalt så kan du tanka hem det redan nu vad jag vet. Eller iaf preloada det. Köper du det via webhallen eller något sådant så lär du få vänta och installera via cd skiva/ladda hem klienten då.
man kan väl redan nu ladda ned klienten? battle.net? eller har jag fattat det hela fel?
vad blir det för jävla karaktärer då i början? xD
vad är ni ute efter med dibbe3. grinda? sc? hc? pvp? (då det kmr)
man kan väl redan nu ladda ned klienten? battle.net? eller har jag fattat det hela fel?
vad blir det för jävla karaktärer då i början? xD
vad är ni ute efter med dibbe3. grinda? sc? hc? pvp? (då det kmr)
Hittade nyss clienten dooh..
Jag tänkte börja på en barb... har yterligare 3 vänner.. alla ska ta vars sin klass... senare blir det väl köra hela story utan o rusha igenom allt. Läsa det mesta göra quest.. achievments o så... Mycket senare kanske testa HC. Men får se.. har ej bråttom.. sj då?
Har ni inte märkt att ni har fått betan? :)
Har ni inte märkt att ni har fått betan? :)
Vaddå fått betan?? Inte fått nån beta... Har du?
Mitt battle.net konto säger det. Laddade hem det nyss men det verkar vara maintenance eller nåt.
Mitt battle.net konto säger det. Laddade hem det nyss men det verkar vara maintenance eller nåt.
Det ända min konto säger är---
Sign up for the World of Warcraft Annual Pass and get Diablo® III FREE!
och
Pre-purchase Diablo III now!
59.90 Euro för ladda-hem-versionen...pfft... Den tabben lär jag inte gå på en gång till. :D
Tediiieee
2012-04-18, 16:53
59.90 Euro för ladda-hem-versionen...pfft... Den tabben lär jag inte gå på en gång till. :D
Teach me your ways
Var ska man slå till då?
Btw helvete vad min demoncunter slaktar på betan, dat dere......
Teach me your ways
Var ska man slå till då?
Btw helvete vad min demoncunter slaktar på betan, dat dere......
Tänkte mest på att jag köpte SC2 i digital version för ungefär samma pris. Typ dubbelt så mkt som om jag köpt det i butik.
Så D3 kommer jag lätt att köpa i butik! :)
Tänkte mest på att jag köpte SC2 i digital version för ungefär samma pris. Typ dubbelt så mkt som om jag köpt det i butik.
Så D3 kommer jag lätt att köpa i butik! :)
Den kostar 40kr mer digitalt... va precis o lämna tillbaka min förhandbokning... den var full betalt men orkar inte köra till stan o hämta skitet + stå kö... så nä tack.. VÄRT DET..
Digital 540kr
I butik : 499
Jens.Andersson
2012-04-18, 18:49
Den kostar 40kr mer digitalt... va precis o lämna tillbaka min förhandbokning... den var full betalt men orkar inte köra till stan o hämta skitet + stå kö... så nä tack.. VÄRT DET..
Digital 540kr
I butik : 499
Du kan ju dock förhandsboka online och få det på posten samma dag för 399.
Tyvärr kommer inte posten fören 15:00 till mig :(
Tediiieee
2012-04-18, 19:27
Jag spelar inte på mitt beta acc atm så om nån vill låna det i typ 2 veckor eller nåt sånt så äre bara PM:a (ingen reg2012..... bara sånna jag känner igen/gillar nomsayin) TEDIIIEEE THE PEOPLES CHAMPION!??!
mattepatte
2012-04-18, 19:57
Fick (får) Diablo 3 med frakt för 399 :D fraktfritt på Cdon plus rabattkod
Tediiieee
2012-04-18, 20:42
Jag spelar inte på mitt beta acc atm så om nån vill låna det i typ 2 veckor eller nåt sånt så äre bara PM:a (ingen reg2012..... bara sånna jag känner igen/gillar nomsayin) TEDIIIEEE THE PEOPLES CHAMPION!??!
Komigen! Ingen som vill ha beta? går och lägger mig snart...
jag tar gärna betan en stund :p har inte fått någon dum betaccess från stupid blizzarD!
Tediiieee
2012-04-18, 20:46
jag tar gärna betan en stund :p har inte fått någon dum betaccess från stupid blizzarD!
U got pm om 1min.
får se hur lång tid det tar att installera det nudå :]
OMG att man missa det... va fan... jag vill oxo ha o testa....!!!!
Tediiieee
2012-04-18, 20:58
OMG att man missa det... va fan... jag vill oxo ha o testa....!!!!
När CJ är done så kan du låna :)
När CJ är done så kan du låna :)
Ja o det kan ta upp till 2 veckor... jag är just nu ledig från jobb i 1 månad så jag tar det mer än gärna under dagen. Vad sägs CJ?
jarå inga problem att dela det, kommer nog inte spela perverst mycket ändå :)
jarå inga problem att dela det, kommer nog inte spela perverst mycket ändå :)
Fy fan va glad jag blev nu... Woohohooo :D
gah, skulle precis logga in o lira och märker att det är nere för maintenance :(
gah, skulle precis logga in o lira och märker att det är nere för maintenance :(
Ja... de gjorde d tydligen ett misstag där de släppte in ALLA in i betan.. de försöker rätta felet nu... så den har vatt nere nästan hela dagen.
mattepatte
2012-04-19, 07:27
Jag lånar gärna betan också! En dag räcker för mig.
Hej gubbar, nagon som har en Diablo beta nyckel overs? Betalar garna!
Tediiieee
2012-04-19, 16:26
"In preparation for the launch of Diablo III on Tuesday, May 15, the beta servers will be brought offline on Tuesday, May 1. At that time, all beta accounts and character information will be reset. Leading up to Diablo's May 15 launch date"
Annu mer anledning att fixa beta nyckel snabbt!! :smash:
Jag ställer mig också i raden av behövande. Lånar hemskt gärna en beta ett par dagar.
Mvh
Spas
mini_Arnold
2012-04-19, 18:56
Fuck betan. Spelar D2 fram tills trean släpps och köper fysiskt. Win.
Fuck betan. Spelar D2 fram tills trean släpps och köper fysiskt. Win.
+2 fast -1 då jag inte spelar D2 längre. Jag är rädd att det ska förstöra spelupplevelsen lite om man kört igenom betan 50 gånger innan spelet släpps.
+2 fast -1 då jag inte spelar D2 längre. Jag är rädd att det ska förstöra spelupplevelsen lite om man kört igenom betan 50 gånger innan spelet släpps.
+1 på din +2 -1! Fast även lite /1½ för jag kör wow tills det kommer!
Öppen beta denna helgen och så är man upptagen nästan hela tiden *gah!*
http://us.battle.net/d3/en/blog/4963739/Diablo®_III_Open_Beta_Weekend-4_19_2012#blog
Stefan J
2012-04-20, 08:36
Jahapp, det ser inte ut som om min kropp kommer utsättas för solljus denna sommaren heller! :D
Jahapp, det ser inte ut som om min kropp kommer utsättas för solljus denna sommaren heller! :D
Det finns säkert någon ökenvärld där du kan frambringa lite solbränna. :D
Ok, jag är visst sjuk i helgen! (if you know what i mean)
Se det positiva. Vistelserapporteringen som du brukar klaga över måste ju bli väldigt enkel, hemma vid datorn hemma vid datorn hemma vid datorn osv.. :)
Öppen beta denna helgen och så är man upptagen nästan hela tiden *gah!*
http://us.battle.net/d3/en/blog/4963739/Diablo®_III_Open_Beta_Weekend-4_19_2012#blog
http://www.gamersbin.com/attachments/f184/13763d1331074498-diablo-iii-cinematic-trailer-28-2-2012-mother-god-meme.jpg
Stefan J
2012-04-20, 10:52
Se det positiva. Vistelserapporteringen som du brukar klaga över måste ju bli väldigt enkel, hemma vid datorn hemma vid datorn hemma vid datorn osv.. :)
Förlorar jag en legendarisk 2-handshammare för att jag måste avbryta mitt spelande och pissa i en burk lovar jag att huven kommer att rulla!
Öppnar klockan 20 svensk tid om jag räknade rätt?
Förlorar jag en legendarisk 2-handshammare för att jag måste avbryta mitt spelande och pissa i en burk lovar jag att huven kommer att rulla!
Haha :laugh:
Wow tenta vecka... snacka om dilemma nu, va i helvete ska jag göra...
Förresten 12:01 PDT = 20:01 right?
PDT är -7, vi är i GMT+2 under sommartid vilket borde innebära 21.01!
Verkar som de. PDT är -7 timmar från GMT och vi är +1.
edit* Jaha +2... Little did i Know :P Tvåa och fel i posten,
http://ricomoss.files.wordpress.com/2008/12/football_fail.jpg
Verkar som de. PDT är -7 timmar från GMT och vi är +1.
edit* Jaha +2... Little did i Know :P Tvåa och fel i posten,
http://ricomoss.files.wordpress.com/2008/12/football_fail.jpg
På sätt och vis hade du ju rätt, vi är +1 under vintertid ;)
Current time in Los Angeles
Friday, 20 April 2012, 03:20:11 PDT
http://www.timeanddate.com/library/abbreviations/timezones/na/pdt.html
Derp, teh hell.
Klockan är över nio...nån som lyckats logga in på betan än? Jag får fortfarande error 3003.
Klockan är över nio...nån som lyckats logga in på betan än? Jag får fortfarande error 3003.
Jag får också samma, kan väl anta att de flesta har samma problem. Blir alltid försenat!
forslund
2012-04-20, 20:07
Nope. Vi är tre som försöker.
Maintenance, sedan ska det fungera. Bara att vänta lite.
KaptenKnäsvag
2012-04-20, 20:09
Jag spammar oxå. Antar att det är ett antal andra människor som försöker logga in... Servern går nog på högvarv : )
http://1.bp.blogspot.com/_ShgjCRgOsFU/SG1VF69e10I/AAAAAAAABsY/sf7WUma_-x4/s400/WomanPullingHair.jpg
Verkar som folk har mer lycka på Americas servern.. ;)
Jockefoten
2012-04-20, 20:28
Bara jag som väntar till 15'e?
Väntat i 10år, klarar mig en månad till. :D
Galen tant som sliter sitt hår
Kunde inte sagt det bättre själv.
Vill se hur datorn klarar av det osv ;) Exuses exuses!
ps
har ny error code nu iaf, server busy 37
Så var min tanke imorse men det gick över. :D
KaptenKnäsvag
2012-04-20, 20:37
Grejen är den att när man kört betan är man hellt redo och klar för vilken klass man skall spela den 15e. Inget velande.
Jockefoten
2012-04-20, 20:39
Grejen för mig är det lite som att öppna en Pepsi Max men man får bara dricka en klunk, hade tagit livet av mig. :D
Grejen för mig är det lite som att öppna en Pepsi Max men man får bara dricka en klunk, hade tagit livet av mig. :D
Ja, fy fan för Pepsi..
Nu ska man enligt breaking news kunna ta sig in. Vi får väl se ;)
KaptenKnäsvag
2012-04-20, 20:51
Funkar inte för mig ännu. Vädjar till er som eventuellt kommer in att rapportera detta.
forslund
2012-04-20, 20:55
En polare har kommit in på US, men jag och en annan har inte.
Galningen
2012-04-20, 20:58
Nu börjar jag nästan bli lite otålig här.
Skuggvargen
2012-04-20, 21:04
men kom igeeeen nuuu
Jobbigt när andra kommer in, funderar på om dom trollar!
Galningen
2012-04-20, 21:08
Tror inte på någon som säger att den kommit in. Är jag inte inne är ingen annan inne.
http://dl.dropbox.com/u/41277009/trolljocke.jpg
Bild från en klasskompis
Sry för stor bild, vet inte hur man ändrar
Skuggvargen
2012-04-20, 21:23
bastard =) Vilka servrar spammar ni förresten? America eller Europe?
bastard =) Vilka servrar spammar ni förresten? America eller Europe?
America, har hört att eu inte funkar ändå! Dock inte helt säker!
Galningen
2012-04-20, 21:25
This looks shopped, I can tell from some of the pixels and from seeing quite a few shops in my time....
*gah!**grr27*
Fuck this shit. Jag spelar sc2 istället.
Skuggvargen
2012-04-20, 21:32
hear hear, drar igång the witcher 2 för runda nr 2
d3-betan suger ändå :p kanske värt en gång att köra igenom bara för att känna hur man spelar men annars så vetefan.
Grymt less på betan....skönt att man snart får smaka på hela spelet
KaptenKnäsvag
2012-04-20, 21:53
Blizzard erbjuder en gratis förhandstest på ett långt efterlängtat spel och folk gnäller när de inte kommer in direkt. Sluta tjuta för i helvete
Kom in på US servrarna nu!
Inne sedan två timmar, känns bra!
Tips? Bara fortsätta kriga på eller? :) Gäller väl helt enkelt att tajma perfekt ;/
forslund
2012-04-20, 22:06
Kom in nu!
jag kom också in nu, behövde bara spamma ctrl-v + enter ca 100 ggr :)
Blizzard erbjuder en gratis förhandstest på ett långt efterlängtat spel och folk gnäller när de inte kommer in direkt. Sluta tjuta för i helvete
Det är ett servertest också, där kan man väl knappast klaga på serverproblem? ^^
Kommer in utan problem hela tiden.. Tror jag ska låta bli att spela dock och hålla mig till släppet.
Ni som är inne eller var, kör ni US eller EU?
Ni som är inne eller var, kör ni US eller EU?
Finns ingen EU server än, så jag rekommenderar US.
Yaaaay! Kom in för ett tag sen! US servern, spelar Monk. Helt amazing! <3
Hihi va tyst det blev nu när vi alla kom in ;)
Skuggvargen
2012-04-21, 00:12
Error 315300, blä, skapat ett nytt battlekonto, tag och installerar om eländet. Hoppas det hjälper...
Witch Doctor Plague Toads med Obsidian Rune, Tjockispadda
T4LEJfrjJWA1HPuKh6LCPk
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.