handdator

Visa fullständig version : World Of Warcraft (tråden) :D

Sidor : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

filmjölk
2011-07-17, 16:33
hur farmar man det solo?
inte satt min fot där inne så har noll koll xD

Undrar jag med:) Jag blir tokägd av trashen där, första jätten nerför backen äter upp mig. Flask, food, retaliation, deathwish, mighty rage potion...död på ett par sekunder *flex**flex*

muddler
2011-07-17, 16:57
Nu har jag börjat lira arena också, vi kör en healer och två dps. Jag och healern är droods och andra dps:en är mage. Har fått upp mäktiga 1000 i rating hittills :D

dramodur
2011-07-17, 17:07
fan börjat spela lite igen... 7 dagar for free ju! :O Ngn annan som kör på stormscale? Pvpare

Defqon
2011-07-17, 17:08
Någon som spelar på Sylvanas Alliance eller kan rekommendera en bra server där Alliance huserar? :)

Jag spelar på Sylvanas atm och har gjort ett tag, finns gott om folk här och mycket svenskar. Finns några bra topguilder också

Tigerkotten
2011-07-17, 23:01
handlar väl om att kita kita kita mobsen

Birkharju
2011-07-17, 23:19
hur farmar man det solo?
inte satt min fot där inne så har noll koll xD

Undrar jag med:) Jag blir tokägd av trashen där, första jätten nerför backen äter upp mig. Flask, food, retaliation, deathwish, mighty rage potion...död på ett par sekunder *flex**flex*

Man kitear skorpionerna och sköldpaddorna. Det förutsätter att du är sparad i ett raid ID som dödat minst Shannox. Så det är ju rekommenderat att ha någon slow. Jag vet iallafall att spriest, moonkin, hunter, mage, warlock kan göra det :)

Tigerkotten
2011-07-17, 23:26
tror hunters kan döda även flera mobs som är i packs, tricket är att man pullar de långt iväg, sen trappar en mob. Sen Feight death (de andra resetas). Sen dödar / kitar man den som man trappat bara.

"Har på drygt 6 timmars farmande fått ihop trinket, yxa, dagger, 2x neck och tjänat strax över 100k guld"

Tar jag det som att du sålt de item för 100k totalt? Inte att du fått de items + 100k i guld korrekt? :)

Birkharju
2011-07-18, 16:50
tror hunters kan döda även flera mobs som är i packs, tricket är att man pullar de långt iväg, sen trappar en mob. Sen Feight death (de andra resetas). Sen dödar / kitar man den som man trappat bara.

"Har på drygt 6 timmars farmande fått ihop trinket, yxa, dagger, 2x neck och tjänat strax över 100k guld"

Tar jag det som att du sålt de item för 100k totalt? Inte att du fått de items + 100k i guld korrekt? :)

Det första känns ju bara onödigt jobbigt att göra. Man kan ju lika gärna ta alla på en gång. Det skulle ta en evighet att plocka ut en mob åt gången.

Yes, jag kanske var lite otydlig men alla de grejerna blev totalt cirka 100 k *drool*

jasonmago
2011-07-19, 11:53
Nu har jag börjat lira arena också, vi kör en healer och två dps. Jag och healern är droods och andra dps:en är mage. Har fått upp mäktiga 1000 i rating hittills :D

Vad spelar du för class då? :P

Åsberg
2011-07-19, 11:57
Vad spelar du för class då? :P

"Jag och healern är droods" = druid? :D

ChewChew
2011-07-19, 21:13
Då sänkte vi precis Beth med guilden :) (Nej, inte HC). Har gått trögt med vår progress eftersom att vår orginal RL och några andra spelare haft fullt upp med sina tentor fram tills nu, men idag var första dagen vi alla var tillbaka. Shannox och Rhyolith på torsdag!

lirberr
2011-07-19, 21:20
Tänkte bara säga att athenes senaste video är helt sinnesjukt rolig.

Birkharju
2011-07-23, 14:32
Tänkte bara säga att athenes senaste video är helt sinnesjukt rolig.

+1:hbang:

Chris
2011-07-25, 09:36
Vi fick äntligen ner Ragnaros igår kväll, kändes riktigt skönt :) Maken till kaos i fas 3 har jag nog aldrig vart med om, meteorer överallt, firewaves som dödar dig... eld på marken. Allt man nuddar dör man av, kändes måttligt kul att spela som healer just då, sprang mest runt som en nackad höna mot slutet där och skrek på folk i ventrilo att akta sig :D

beckman88
2011-07-25, 16:11
Tycker det är lite snack om PVP och framför allt i Arena här i tråden. Själv lirar jag en odödlig Disc priest, Night elf. Spelar jsut nu 2v2 med Warrior och 3v3 med warrior + Hunter.

De enda som vi har lite svårt med i 3v3 är Holy paladin+warrior+mage. Nerf Beacon of Light för fan!

Annars går det bra =) Får min Ruth robe på onsdag! Har hjälm, axlar än så länge.
Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Virg%c3%adnmary/simple

SiSenior
2011-07-25, 18:02
Hur förhåller sig warrior och holy paladin i 2v2 nu för tiden? När jag var som bäst spelade vi även forst mage/ disc priest, warrior och holy paladin i 3v3, hur står sig dessa uppsättningar idag?

Detta var under S1-3.

Edit. Kom precis på att jag spelade in två filmer som låg på warcraftmovies.com. De hade dessvärre försvunnit nu såg jag.

beckman88
2011-07-25, 18:08
Hur förhåller sig warrior och holy paladin i 2v2 nu för tiden? När jag var som bäst spelade vi även forst mage/ disc priest, warrior och holy paladin i 3v3, hur står sig dessa uppsättningar idag?

Detta var under S1-3.

Edit. Kom precis på att jag spelade in två filmer som låg på warcraftmovies.com. De hade dessvärre försvunnit nu såg jag.

Warrior + Holy paladin är en väldigt bra setup så länge man inte möter Warrior + Disc priest =), får ont i fingrarna efter all manaburns jag gör på holy paladins.

Vilken klass kör du?

SiSenior
2011-07-25, 18:50
Kan föreställa mig detta. Spelade dwarf arm warrior. Trist att filmerna inte finns kvar. Hade varit kul att kolla på idag såhär några år senare. Dessa två filmer är det jag pratar om, http://warcraftmovies.com/search.php?keyword=welex .

Blev gladiator x3 i alla fall :)

Denniss
2011-07-25, 20:19
Kör själv på Sylvanas, Alliance. Adda Metalage/Tralolo

muddler
2011-07-25, 22:35
En hel del BG:s och ett par arenor senare, men nu fortsätter jakten på mer 384 gear.http://eu.battle.net/wow/en/character/skullcrusher/Gleipner/simple

sinnez
2011-07-26, 08:45
Holy pala här, spelar lite med en warrior i 2vs2 men gillar inte direkt de. tappar smaken när man möter sp+ frost mage eller lock + shaman :<

SiSenior
2011-07-26, 09:01
Holy pala här, spelar lite med en warrior i 2vs2 men gillar inte direkt de. tappar smaken när man möter sp+ frost mage eller lock + shaman :<

Burst-teams med mycket silences hade vi svårt för sista säsongen jag spelade vill jag minnas (season 3). Det var då deras gear hade börjat bli tillräckligt bra för att bursten skulle funka för att få ner mig medan paladinen var silencad. Sen minns jag att anledningen till varför vi slutade var för att druider blev totalt överlägsna ihop med framför allt hunters och warriors men även med warlocks.

beckman88
2011-07-27, 09:26
Sitter och väntar på att servarna ska öppna så jag kan köpa min ruth Robe! Frågan är om man ska köra en BH innan så man inte får gear man har köpt efter...

Åsberg
2011-07-27, 10:25
Sitter och väntar på att servarna ska öppna så jag kan köpa min ruth Robe! Frågan är om man ska köra en BH innan så man inte får gear man har köpt efter...

Droppar väll bara legs och hands ifrån BH?

Rahf
2011-07-27, 10:40
Av ren nyfikenhet:

Hur ser det ut för enhancement shamans nuförtiden? Vill minnas att det gick redigt bra för mig både i Arenas och på DPS-tabellerna när Cata var nysläppt. Lirar inte längre nu dock.

shut teh face
2011-07-27, 11:31
Hur blir det om man börjar om från början idag? Måste man ha alla olika expansioner och får börja om från början? Känns som det tar längre och längre tid att börja om eller kan man börja på högre level?

tumme
2011-07-27, 11:43
Dom har sänkt exp:en du behöver för att lvla på lägre levels så det ska gå fortare. Har du kompisar som spelar kan du köra Raf och få 3 gånger mer exp till lvl 80.

Du måste inte ha alla expansioner men för att komma över level 60 så behöver du första osv. Finns något paket på battlenet för typ 700kr så får du med allt har jag för mig.

dramodur
2011-07-27, 12:03
Tycker det är lite snack om PVP och framför allt i Arena här i tråden. Själv lirar jag en odödlig Disc priest, Night elf. Spelar jsut nu 2v2 med Warrior och 3v3 med warrior + Hunter.

De enda som vi har lite svårt med i 3v3 är Holy paladin+warrior+mage. Nerf Beacon of Light för fan!

Annars går det bra =) Får min Ruth robe på onsdag! Har hjälm, axlar än så länge.
Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/Virg%c3%adnmary/simple

En pvpare! O_o Lirar warrior och DK personligen, men börjar tröttna så smått. Gladiator tidigare på DKn så nu saknas samma titel på warriorn, satsar på den mer. Armory Warr: http://eu.battle.net/wow/en/character/stormscale/Nal/simple
Armory DK: http://eu.battle.net/wow/en/character/stormscale/Anhilia/simple

beckman88
2011-07-27, 18:24
En pvpare! O_o Lirar warrior och DK personligen, men börjar tröttna så smått. Gladiator tidigare på DKn så nu saknas samma titel på warriorn, satsar på den mer. Armory Warr: http://eu.battle.net/wow/en/character/stormscale/Nal/simple
Armory DK: http://eu.battle.net/wow/en/character/stormscale/Anhilia/simple

Unholy Dk är den enda klassen som jag fruktar i arena atm. Mötte en ret pally och unholy dk. När paladinens 5 sek stun var över på mig så var jag död. Inte van att behöva trinketa första ccn....*grr27*

King Grub
2011-07-27, 19:44
No 6 dk on the server!

http://www.wowprogress.com/gearscore/eu/draenor/class.deathknight

Condemned
2011-07-27, 22:27
Jobbar på 25man Lord Ry hc för tillfället. Dör förhoppningsvis i veckan.

Min lilla rogue börjar bli fint gearad:
http://eu.battle.net/wow/en/character/kul-tiras/Noxxus/simple

:):)

Rahf
2011-07-27, 22:32
Ser ut som om min fråga försvann i sista sidan.

Någon som har en aning om hur enhancement shamans klarar sig nuförtiden? Både i PvP och PvE. Vill minnas att de var rätt jäkla bra i början av Cata.

En vän gav rösten till honom :).

Maejn
2011-07-27, 23:28
Roligt att se att man inte är ensam om att PvPa här :) Jag har precis tagit upp min gamla Druid Pölze (http://eu.battle.net/wow/en/character/emeriss/P%C3%B6lze/simple) i arena nu efter att ha tröttnat på min Hunter Polze (http://eu.battle.net/wow/en/character/vashj/Polze/simple)

Feral Druid är sjukt roligt för tillfället. Vill komma till lite högre ratings men har tyvärr inte tiden som krävs att köra ett dedikerat arena team.

Andy.da.wohoo
2011-07-28, 00:19
Jag blev lite sugen på att börja spela igen. Antagligen bara casual. Hur är Paladins att heala/tanka med nuförtiden? Har alltid tidigare tyckt mest om att paladintanka, det har varit roligast helt enkelt.

Och Hunters, hur står dom sig? Vad är det för talents man ska satsa på nuförtiden?

ChewChew
2011-07-28, 05:47
Fy, vad less jag blir på guilden jag är med i. Har världens långsammaste progress pga folk som inte dyker upp till raids, samt folk som inte tar sig tid till att lära sig bossmechanics. Råkar inte vara någon här som har en guild som möjligtvis kan behöva en rogue? Hehe.

beckman88
2011-07-28, 08:15
Roligt att se att man inte är ensam om att PvPa här :) Jag har precis tagit upp min gamla Druid Pölze (http://eu.battle.net/wow/en/character/emeriss/P%C3%B6lze/simple) i arena nu efter att ha tröttnat på min Hunter Polze (http://eu.battle.net/wow/en/character/vashj/Polze/simple)

Feral Druid är sjukt roligt för tillfället. Vill komma till lite högre ratings men har tyvärr inte tiden som krävs att köra ett dedikerat arena team.

Krävs runt 5-10h för att få bra rating, sen behöver man bara spela 1-2h i veckan *flex*

Chris
2011-07-28, 08:43
Ser ut som om min fråga försvann i sista sidan.

Någon som har en aning om hur enhancement shamans klarar sig nuförtiden? Både i PvP och PvE. Vill minnas att de var rätt jäkla bra i början av Cata.

En vän gav rösten till honom :).

De är väl helt OK i PVE, dock långt ifrån bästa klassen... bästa interuptern i spelet är de ju helt klart.

beckman88
2011-07-28, 14:28
De är väl helt OK i PVE, dock långt ifrån bästa klassen... bästa interuptern i spelet är de ju helt klart.

Ja shamaner är rätt kassa i PVE at the moment. Dock är dom väldigt op som resto i Arean om man spelar dom rätt.*gah!*

filmjölk
2011-07-28, 18:03
shamaner, enhancement eller elemental är hysteriskt roliga att fajtas mot i arena, man ser de sällan, men de är roliga att slåss mot när de väl händer, blir lite oväntade situationer.

Kwon
2011-07-28, 18:14
Någon som har en aning om hur enhancement shamans klarar sig nuförtiden?

http://elitistjerks.com/f47/t20765-shaman_enhancement/

beckman88
2011-07-28, 19:01
shamaner, enhancement eller elemental är hysteriskt roliga att fajtas mot i arena, man ser de sällan, men de är roliga att slåss mot när de väl händer, blir lite oväntade situationer.

Alla klasser som är roliga att möta suger ^^

Masterpan
2011-07-28, 19:22
Har aldrig klickat in mig på WoW tråden innan trots att jag hängt här i 2år..

Ja kör allifall Alliance Hunter på Neptulon, endast pvp

Märkt att hunter har svårt att klara sig med med healer i 2v2 då man endast får kita i 30-45 min.. Men körde med min kompis igår som Bm och han som Holy pala på kul o vi kom upp till 1700

Warriors är otroligt tråkigt att möta då dom ligger på som fan.. har endast 2 CC också.

Ska ikväll köra med min kompis (Rogue) blir intressant att se hur det går, både cc'n och bursten är ju bra så möjligen kan de funka!

3v3 kör jag med mina två kompisar: MM hunter holy pala ms warrior. Helt Ok combo där vi arbetar oss uppåt sen förra veckan (1600 typ nu)

Nån som har nån tanke om nåt? :D

ChewChew
2011-07-28, 22:23
Är det värt att byta ras till orc från belf som en assassination rogue tycker ni? Eller är kanske troll ett bättre val? Sysslar mestadels med PVE.

Condemned
2011-07-28, 22:28
Är det värt att byta ras till orc från belf som en assassination rogue tycker ni? Eller är kanske troll ett bättre val? Sysslar mestadels med PVE.

Jag hade valt Orc för deras racial. Värt dps-mässigt är det absolut, ekonomiskt dock, kan bara du svara på. :)

Birkharju
2011-07-28, 22:46

Goblin och Troll tror jag ska vara det bästa. Den hypotesen kanske stärks av att de ledande guilderna i världen enbart kör med goblin rogues. Dock kör jag inte rogue och vet inte i så fall varför. Möjligvis att rocket jump är OP eller hastebuffen :)

ChewChew
2011-07-29, 06:14
Jo, Goblins och Orcs är ju topp 2 raser när det gäller rogues. hur stor skillnad är på just dom två det vet jag inte eftersom att jag kan känna att en +1% konstant atk speed inte känns så väldigt mycket bättre än ~1k extra AP varannan minut. Den extra speeden kan ju visserligen resultera i fler IP procs än vanligt, men det känns inte motiverat för mig. Någon rogue här som vet lite mer ingående och kanske har lite siffror på det hela?

Condemned
2011-07-29, 06:43
Har inga siffror, alltid kört alliance så aldrig riktigt gått igenom horde ordentligt. Men om man tittar på Goblin/Orc/Troll så är dom ju alla väldigt nära varandra. Orc är väl bättre för combat när man tänker efter. Goblins rocket boots är ju sjukt användbart i raids. Trolls är också bra men kanske inte riktigt lika starka som Goblin/Orc.

Tricce
2011-07-29, 10:56
Halloj fellow nerds!

Lvlar lite och är 82 atm, borde jag göra Hyjal för rep (inför firelands sen) och lite xp eller ska jag köra deepholm som är mer suited för min lvl och få mer xp?

Chris
2011-07-29, 12:41
Halloj fellow nerds!

Lvlar lite och är 82 atm, borde jag göra Hyjal för rep (inför firelands sen) och lite xp eller ska jag köra deepholm som är mer suited för min lvl och få mer xp?

Du får väl ingen rep i hyjal som ger nytta till firelands?

Tricce
2011-07-29, 12:54
Du får väl ingen rep i hyjal som ger nytta till firelands?

Tänkte på att man måste jobba sig upp till slut questen där så man öppnar upp lixm :) Så man får köra fireland dailys (or something) inte kört firelands överhuvudtaget med nån char ännu så vet int så mye.

Chris
2011-07-29, 12:56
Tänkte på att man måste jobba sig upp till slut questen där så man öppnar upp lixm :) Så man får köra fireland dailys (or something) inte kört firelands överhuvudtaget med nån char ännu så vet int så mye.

Du behöver inte låsa upp något för firelands dailys såvitt jag vet, men jag misstänker du behöver vara lvl 85 för att kunna börja med dem. Vill du köra firelands är det bara att flyga in genom portalen :)

Tricce
2011-07-29, 13:16
Du behöver inte låsa upp något för firelands dailys såvitt jag vet, men jag misstänker du behöver vara lvl 85 för att kunna börja med dem. Vill du köra firelands är det bara att flyga in genom portalen :)

Alright sweet, ty :)

beckman88
2011-07-29, 15:01
Håller på att lvla upp min 75 rogue till 77-79 så man kan köpa Cata gear och äga folk i 75-79 bgs. Gjorde detta med en hunter för någon månad sedan och hade 48k hp när folk spraing runt med 15-17k. One shottade alla, fick 77-0 i en AB

Ska bli skoj att se ambush crits!

Tricce
2011-07-29, 21:11
Fredagkvälls underhållning.

justin.tv/swiftytv livestreamar och Athene är på väg in också dom ska pwn some bg´s ihop och lvla tror jag.

beckman88
2011-07-30, 09:50
Fredagkvälls underhållning.

justin.tv/swiftytv livestreamar och Athene är på väg in också dom ska pwn some bg´s ihop och lvla tror jag.

Attans missade det...

j2b
2011-07-30, 10:11

Kul Tiras, där brukade jag spela back in the days. Kom aldrig in i det ordentligt igen efter första expansionen dock.

Birkharju
2011-07-30, 13:28
Kul att se vad Athene o Swifty kan hitta på när det gäller i arena. Såg streamen igår, var rätt kul att bara lyssna :) Finns stream från bådas perspektiv på www.learntopvp.com

Tricce
2011-07-30, 13:39
Kul att se vad Athene o Swifty kan hitta på när det gäller i arena. Såg streamen igår, var rätt kul att bara lyssna :) Finns stream från bådas perspektiv på www.learntopvp.com

Hehe ja, men vilka virrpannor dom är :)
Hur längesen var det Athene spelade egentligen, han hade rätt nollkoll i början fast han blev iof lite varmare i kläderna sen.

Birkharju
2011-07-30, 14:03
Hehe ja, men vilka virrpannor dom är :)
Hur längesen var det Athene spelade egentligen, han hade rätt nollkoll i början fast han blev iof lite varmare i kläderna sen.

Han blev ju gladiator i S2 så det var väl ett tag sedan han lirade. Det är dock osäkert huruvida det var han som spelade på den. Jag håller med. Han saknade seal för det mesta, han körde Holy Light när Flash of Light är överlägsen på den leveln och han backpedala heeela tiden :smash:

pialia
2011-07-30, 15:14
Han blev ju gladiator i S2 så det var väl ett tag sedan han lirade. Det är dock osäkert huruvida det var han som spelade på den. Jag håller med. Han saknade seal för det mesta, han körde Holy Light när Flash of Light är överlägsen på den leveln och han backpedala heeela tiden :smash:

Då Athene blev Merciless Gladiator från 5v5 teamet så blev han sjukt carried av Hydra och deras warrior(minns inte namnet.) Jag spelade med han i slutet på s3/början på s4 och det var verkligen bland mina värsta erfarenheter när det gäller spelare man tror ska vara bra som visar sig vara något annat :D Han är dock rolig att skype:a med, but that's about it ^_^

Jag måste sluta browsa WoW-tråden, is giving me nostalgia känslor... det är farligt! Öppna karazhan-portaler i BGs innan folk visste vad Atiesh(och portalen) var för något <3

Birkharju
2011-07-30, 16:35
Då Athene blev Merciless Gladiator från 5v5 teamet så blev han sjukt carried av Hydra och deras warrior(minns inte namnet.) Jag spelade med han i slutet på s3/början på s4 och det var verkligen bland mina värsta erfarenheter när det gäller spelare man tror ska vara bra som visar sig vara något annat :D Han är dock rolig att skype:a med, but that's about it ^_^

Jag måste sluta browsa WoW-tråden, is giving me nostalgia känslor... det är farligt! Öppna karazhan-portaler i BGs innan folk visste vad Atiesh(och portalen) var för något <3

Athene är ju känd under den självutnämnda titeln "best paladin in the world" så självklart måste han vara uppe o kriga bland rank 1. Det kan mycket väl vara så att blev carried av Hydra m.m som du säger eller så spelade någon annan hans karaktär. Hur som helst så är det underhållande att se hans stream så jag bryr mig inte nämnvärt :)

sinnez
2011-07-31, 02:24
Han är ju skillad med det är inte bara snack, rank 1 i alla brackets inom en vecka på stormscale ?

sinnez
2011-07-31, 02:25
även fall man blir carried så kommer man inte så långt, särskilt inte på cyclone på den tiden

beckman88
2011-07-31, 08:16
även fall man blir carried så kommer man inte så långt, särskilt inte på cyclone på den tiden

Cyclone är väldigt jobbig nu med, ingen CD går inte att dispela....

sKedbladh
2011-07-31, 08:28

cant tell if serious...:smash:

filmjölk
2011-07-31, 08:44

Druid är Blizzards favoritklass. OP i 4 olika roller, pvp i varje i specc. Ända sedan Burning Crusade har Blizzard varit alldeles för kåta på Druider och paladins och kissat på warriors och hunters.

shut teh face
2011-07-31, 09:09
Blizzard borde be Icefrog om hjälp att balansera klasserna. :)

beckman88
2011-07-31, 09:17
cant tell if serious...:smash:

jo... körde arena mot en restodruid som ccade mig hela jävla tiden. Plus att han körde med en dk så varken jag eller min min warrior kunde komma ifatt honom. Cyclone - Hots - Travelform. Tog 25 min att döda dom efter att jag hade manaburnat druiden till 0!

sKedbladh
2011-07-31, 09:28
jo... körde arena mot en restodruid som ccade mig hela jävla tiden. Plus att han körde med en dk så varken jag eller min min warrior kunde komma ifatt honom. Cyclone - Hots - Travelform. Tog 25 min att döda dom efter att jag hade manaburnat druiden till 0!

haha, men jag tror inte det är vad Sinnez menar med Cyclone i det här fallet ;)

beckman88
2011-07-31, 10:00
haha, men jag tror inte det är vad Sinnez menar med Cyclone i det här fallet ;)

aaaaah, hatar att dom gör servernamn av saker i spelet!

Rahf
2011-07-31, 10:03
Minns att det var ganska kul att lira enhancement shaman + holy paladin i 2v2. En massa CCs och interrupts har man. Lås ner deras healer och nöt ner den andre. Gick dugligt bra, så länge det inte dök upp en DK dvs ;).

beckman88
2011-07-31, 10:09
Minns att det var ganska kul att lira enhancement shaman + holy paladin i 2v2. En massa CCs och interrupts har man. Lås ner deras healer och nöt ner den andre. Gick dugligt bra, så länge det inte dök upp en DK dvs ;).

Finns många som förlitar sig mycket på enbart CC, körde mot 2 st warlocks igår. var nog ccad 50% av den fighten. Dom tur va fick min warrior ett rejälv one shot macro och drog ner den ena till 10% hp det första han gjorde. Sen vann vi rätt lätt.

pialia
2011-07-31, 10:10

Jo, det gjorde man. Speciellt eftersom det inte var sällsynt att andra, duktigare paladiner spelade på hans char. På den tiden han lirade så var inte paladinen direkt den viktigaste spelaren i laget, det räckte med att han spamhealade under bubblan så var de flesta gamesen redan vunna. 2346 var ingen comp att leka med :P

Rahf
2011-07-31, 10:11
Finns många som förlitar sig mycket på enbart CC, körde mot 2 st warlocks igår. var nog ccad 50% av den fighten. Dom tur va fick min warrior ett rejälv one shot macro och drog ner den ena till 10% hp det första han gjorde. Sen vann vi rätt lätt.

Med warlocks kan jag förstå, det är ju enda sättet de kan kontrollera någonting på egentligen. För shaman + paladin handlar det mera om att kontrollera interrupts och använda Hex på ett smart sätt. Skadan man delar ut är stabil, men för låg om man möter en duktig DK. Säkert lite skillnad nu.

beckman88
2011-07-31, 10:25
Med warlocks kan jag förstå, det är ju enda sättet de kan kontrollera någonting på egentligen. För shaman + paladin handlar det mera om att kontrollera interrupts och använda Hex på ett smart sätt. Skadan man delar ut är stabil, men för låg om man möter en duktig DK. Säkert lite skillnad nu.

Sällan man möter ench shamans eller ele shamans i arena just nu. Om man gör det så kan jag som healer gå afk och vinna. Shaman = resto just nu. Ltie tråkigt då jag gillar deras animationer :(, har dock lagt min 85 shaman på hyllan då jag spelar priest healer mycket bättre.

Rahf
2011-07-31, 10:29
Sällan man möter ench shamans eller ele shamans i arena just nu. Om man gör det så kan jag som healer gå afk och vinna. Shaman = resto just nu. Ltie tråkigt då jag gillar deras animationer :(, har dock lagt min 85 shaman på hyllan då jag spelar priest healer mycket bättre.

Det tror jag absolut. Shaman klarar sig inte i längden, om man möter ett lag som är bra och är utrustade likvärdigt med en själv. Hade förjävla kul i början av Cata dock :D. Folk var aldrig riktigt beredda på en väldigt snabb interrupt på nästan varje heal eller CC som dök upp.

Inte alltför pjåkig i PvE heller. Bra rörlighet, duglig skada, och en massa olika saker som man kunde leka runt med.

beckman88
2011-07-31, 10:34
Det tror jag absolut. Shaman klarar sig inte i längden, om man möter ett lag som är bra och är utrustade likvärdigt med en själv. Hade förjävla kul i början av Cata dock :D. Folk var aldrig riktigt beredda på en väldigt snabb interrupt på nästan varje heal eller CC som dök upp.

Inte alltför pjåkig i PvE heller. Bra rörlighet, duglig skada, och en massa olika saker som man kunde leka runt med.

Shamans har utan tvekan den bästan interupten i spelet, wind shear, 10 sec cd wtf!

Rahf
2011-07-31, 10:38
Shamans har utan tvekan den bästan interupten i spelet, wind shear, 10 sec cd wtf!

6 sekunder :D

Blev tvungen att kolla patch notes nu också. De har tydligen blivit buffade överallt.

beckman88
2011-07-31, 10:52
6 sekunder :D

Blev tvungen att kolla patch notes nu också. De har tydligen blivit buffade överallt.

Är det 6 sec nu, tar ju för fan 2 sec att kasta greater heal Såg att ele hade blivit buffat! Kanske blir att testa shamanen igen nu då ^^

Rahf
2011-07-31, 10:58
Är det 6 sec nu, tar ju för fan 2 sec att kasta greater heal Såg att ele hade blivit buffat! Kanske blir att testa shamanen igen nu då ^^

Shaman i överlag. Tror resto fick en liten nerf, men ele och enhancement fick rediga buffar.

beckman88
2011-07-31, 11:44
Shaman i överlag. Tror resto fick en liten nerf, men ele och enhancement fick rediga buffar.

mja, spelldmgbonus upp från 20% till 35% gör nog rätt mkt.

Tricce
2011-07-31, 14:26
Nån som spelar på Outland? Vår server är död så några polare har flyttat dit och jag ska smeka dit min nydingade hunter.

Åsberg
2011-07-31, 14:32
Nån som spelar på Outland? Vår server är död så några polare har flyttat dit och jag ska smeka dit min nydingade hunter.

Ska migga dit ikväll. :D

Birkharju
2011-07-31, 15:25
lirade på Outland. Bra server med mycket folk och bra balans mellan horde/alliance och PvP/PvE.

Tricce
2011-07-31, 16:41
Ska migga dit ikväll. :D

Haha åfan! Se till å hogga namn för det fanns inte mycket ledigt kan jag ju säga :D Vi får se sen då, vet inte vad jag ska heta där än, snott lite prospekt namn iaf!

tumme
2011-07-31, 17:03
Flyttade till outland horde för 3 veckor sen. Är riktigt nöjd.

Åsberg
2011-07-31, 18:21
Haha åfan! Se till å hogga namn för det fanns inte mycket ledigt kan jag ju säga :D Vi får se sen då, vet inte vad jag ska heta där än, snott lite prospekt namn iaf!

Japp tog ett tag innan jag hittade ett som dög. :p
Ally eller horde förresten?

Grotesk
2011-07-31, 19:14
Enhancement Shaman är asnice att lira. Måste börja igen. :D

Tricce
2011-07-31, 19:19
Åsberg; horde! Jag flyttar lite senare ikväll.

beckman88
2011-07-31, 20:25
vad sägs om ett kollo guild på outlands!? =)

King Grub
2011-07-31, 20:59
Vi wipar på Ragnaros just nu.

Grotesk
2011-07-31, 21:30

Skriv inte på Kollo och paja då. :D

Tricce
2011-07-31, 22:26

Streama!

Kwon
2011-07-31, 22:31
Streama!

Ragnaros är väl lvl 60?

Hur kan Kungen med stort G wipea i Molten Core?

Tricce
2011-07-31, 22:40
Ragnaros är väl lvl 60?

Hur kan Kungen med stort G wipea i Molten Core?

Släpp sargen och kom in i matchen dude!
Get with the program boss!! ;)

Tricce
2011-07-31, 22:41
Här Ragge i nuvarande form!

0YG2KKvLcLc

Kwon
2011-07-31, 22:43
Jaha, han har kört fruktdiet, tack Tricce

Ny look också, najs

goja
2011-08-01, 03:03
Började lira igen för ett par dagar sedan efter ca 6 månaders uppehåll...
Sluta pga. att folk inte hade någon som helst aning hur man kör dungeons & wipa på första bossarna i timmar gjorde slut på mitt sug att spela.

Nu när jag é tillbaks igen så märkte jag att det tog inte lång tid att få ihop bra gear.
Hade dock så sunkigt gear när jag börja att jag inte kunde hoppa rätt in i ZG/ZA, men efter ett par timmar av dungeons så kunde man ju köpa sig en del :hbang:

Tigerkotten
2011-08-01, 06:07
Har flyttat min druid till frostmane / alliance. Känns som den servern samt outland är bland de bättre servrarna, har tidigare kört på en low pop server där det alliance pop var kanske 30% på servern. Så det känns bra, hade dock farmat ihop resto gear nu men nu är nästan feral gear klar och snart redo för pvp :)

Chris
2011-08-01, 07:57
Blev klar med första steget i legendary questet igår, fick ihop 25 shards och sprang igenom soloquestet i nexus, ujuj det var mycket svårare än vad jag trodde. Ett quest till sen får jag första versionen av staven! :)

och så wipade vi på ragnaros på 0,8% igår... måste köra en extra raid idag bara för att få ner honom denna vecka, suck..

beckman88
2011-08-02, 15:24
Har flyttat min druid till frostmane / alliance. Känns som den servern samt outland är bland de bättre servrarna, har tidigare kört på en low pop server där det alliance pop var kanske 30% på servern. Så det känns bra, hade dock farmat ihop resto gear nu men nu är nästan feral gear klar och snart redo för pvp :)

Spelar själv på serverv, bästa pvp servern helt i europa helt klart!

Chris
2011-08-04, 09:02
Ush... nästa del av legendary questet, grinda ihop 1000 drops från bossarna. Booooring!

Är det någon som har en aning om ifall sista delen av questet kräver att man dödar ragnaros på heroic eller räcker det med att göra det på normal? Man ska ju ha "heart of ragnaros", men på normal så dör ju inte bossen. Bådar inte gott isåfall att någonsin få staven om de inte först nerfar Ragnaros. :(

shut teh face
2011-08-04, 09:39
Ush... nästa del av legendary questet, grinda ihop 1000 drops från bossarna. Booooring!

Är det någon som har en aning om ifall sista delen av questet kräver att man dödar ragnaros på heroic eller räcker det med att göra det på normal? Man ska ju ha "heart of ragnaros", men på normal så dör ju inte bossen. Bådar inte gott isåfall att någonsin få staven om de inte först nerfar Ragnaros. :(
Jag vet inte hur det funkar just nu men när jag körde så brukade man bara få såna där drops på heroic, det kan vara så att man fick på normal också men inte så många.

Chris
2011-08-04, 09:48
Jag vet inte hur det funkar just nu men när jag körde så brukade man bara få såna där drops på heroic, det kan vara så att man fick på normal också men inte så många.

Jo de 1000 dropsen droppar 100% på varje boss enligt vad jag läst, men fler på heroic. Det är det sista steget jag är "orolig" över. Vore lite trist om man var tvungen att döda ragnaros på heroic för att få sista versionen av staven, då i princip bara världens bästa guilds kommer få den isåfall.

Librish
2011-08-04, 10:20
Om de följer riktlinjer från tidigare legendaries så räcker det med normal mode.

shut teh face
2011-08-04, 11:36
Jo de 1000 dropsen droppar 100% på varje boss enligt vad jag läst, men fler på heroic. Det är det sista steget jag är "orolig" över. Vore lite trist om man var tvungen att döda ragnaros på heroic för att få sista versionen av staven, då i princip bara världens bästa guilds kommer få den isåfall.
Jaha, jaa, jag är kass så jag vet inte. Men det finns wow forum där ute som är bra, kommer inte ens ihåg vad de hette dock, fniss!

Tricce
2011-08-04, 11:46

Kanske inte är värd legendary om du inte dödar Ragnaros på hm!!

http://www.deviantart.com/download/199862187/trollface_by_memesplz-d3azqnf.jpg

Chris
2011-08-04, 11:59
Hade man kunnat soloa honom hade jag gjort det, men man måste ju dras runt med 9 andra noobs för att kunna göra något i detta spel!

*cry*

Tricce
2011-08-04, 12:25
Folks chars som postat armory senaste halvåret som fortfarande verkar lira.

Muddler http://kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5185000&postcount=5020
Muddler 2 http://kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5129708&postcount=4947
Dramodur http://kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5187321&postcount=5028
Condemned http://kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5188347&postcount=5031
beckman88 http://kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5184114&postcount=5015
Chris http://kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5152687&postcount=4964
King Grub http://kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5065642&postcount=4885
Udd3n http://kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=5082099&postcount=4890
Åsberg http://kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=4858310&postcount=4766

ChewChew
2011-08-04, 15:04
Kan ju visa min rogue då också, så folk får något att skratta åt, haha.

http://eu.battle.net/wow/en/character/chromaggus/Pravuil/simple

Åsberg
2011-08-04, 15:08
Shammyn: http://eu.battle.net/wow/en/character/burning-blade/Watertouch/simple
Deathtarden: http://eu.battle.net/wow/en/character/shattered-hand/Em%C3%A5/simple

Sen en feral och rogue som inte är maxlevel än. :) Accet kommer nog ligga på is ett tag dock..

MouZe
2011-08-04, 15:34
http://eu.battle.net/wow/en/character/grim-batol/Mouze/simple
Inte så överdrivet aktiv nuförtiden men iaf... Måste orka spela lite wsg för factionpoints där ^_~

Petoria
2011-08-04, 15:44
Vilka servrar är bra att lira på som alliance? Några kompisar ska migrata till Outlands, någon som har erfarenhet av den?

Åsberg
2011-08-05, 06:23
Vilka servrar är bra att lira på som alliance? Några kompisar ska migrata till Outlands, någon som har erfarenhet av den?

Outland är ju servern för alla koloiter. :D
Bara hört/läst positiva saker om Outland.

Lurch
2011-08-05, 11:35
Har inte spelat på flera månader, började igen för 1 vecka sen !

http://eu.battle.net/wow/en/character/boulderfist/Sofiee/simple

Tigerkotten
2011-08-05, 17:27
outland eller frostmane verkar vara de som gäller för alliance iaf.

Tricce
2011-08-06, 16:33
http://eu.battle.net/blizzcon/en/tournaments/eu-regionals/

" (please note, there is a delay of approximately 2 hours on the published times)!"
http://eu.media3.battle.net/cms/gallery/QBFE5T9WX8FT1312562709137.jpg

Birkharju
2011-08-06, 23:06
Nån mer som kollar på Battle.net Invitational Arena streamen? Samtliga lagen får DC i finalen. Hur fan lyckas blizzard, med råga på den drygt 8 timmars förseningen......

Tricce
2011-08-07, 11:52
Nån mer som kollar på Battle.net Invitational Arena streamen? Samtliga lagen får DC i finalen. Hur fan lyckas blizzard, med råga på den drygt 8 timmars förseningen......

Dom är i Polen ;) :D :D

Gabriel Forslund
2011-08-07, 16:42
hahahahahaahahah asså WoW vilket skämt till esport-spel, finns inget sämre

dom var illa tvungna att klämma in wow-finalen innan sc2-finalen för att få några ynka viewers...

Reddan
2011-08-07, 16:57
hahahahahaahahah asså WoW vilket skämt till esport-spel, finns inget sämre

dom var illa tvungna att klämma in wow-finalen innan sc2-finalen för att få några ynka viewers...

Nu förstår jag inte vad du menar?? :D
S33xXqVVXdY
http://i.imgur.com/VvGvz.png

Gabriel Forslund
2011-08-07, 17:06
hahahahahaha :D

Anton Fräs
2011-08-07, 17:24
Hahahahahaa

Tricce
2011-08-07, 17:30
Ja svårt tråkig åskådar "esport"

Condemned
2011-08-07, 17:58
Just den streamen var ju av väldigt låg kvalitet och kommentatorerna va riktigt dåliga + deras val av spelare att följa var ganska idiotisk. "Åh vi följer en rshammy som står och trycker sig mot en låda"

Tricce
2011-08-07, 18:28
Just den streamen var ju av väldigt låg kvalitet och kommentatorerna va riktigt dåliga + deras val av spelare att följa var ganska idiotisk. "Åh vi följer en rshammy som står och trycker sig mot en låda"

Kommentator tjejen var ju söt iaf :D

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/photos-ak-snc1/v4413/223/116/1586495481/n1586495481_230868_6153316.jpg

vicarious
2011-08-07, 18:31
Vad "lite" smink hon använder.. eerh.

victor_n
2011-08-07, 18:32
Den streamen va fan kass, nä då tyckte jag streamen från förra blizzcon va bättre.

Tricce
2011-08-08, 02:02
Kan tipsa om en bra stream, en snubbe som tex nu ska streama heroic ragnaros försök.
Rätt kul att lyssna på han är rätt grov i mun :D

www.justin.tv/towelliee

Chris
2011-08-08, 08:24
Fick ner Heroic Shannox igår till allas glädje. :)

Klicken
2011-08-08, 21:06
Bara jag som tycker det är lite svårare att få guld nu? Inga epic gems att tjäna guld på, darkmoon trinkets är ju knappt värde ett öre längre till tiden det tar att farma dem ändå, ores/herbs är inte heller något att hänga i granen längre. Hur gör ni för att tjäna guld nu förtiden?

filmjölk
2011-08-08, 21:25
Dailies. Argent Tournamnet Dailies och sälja minipets på neutrala ah.

MouZe
2011-08-09, 06:28
Bara jag som tycker det är lite svårare att få guld nu? Inga epic gems att tjäna guld på, darkmoon trinkets är ju knappt värde ett öre längre till tiden det tar att farma dem ändå, ores/herbs är inte heller något att hänga i granen längre. Hur gör ni för att tjäna guld nu förtiden?

Ore shuffling funkar iaf väldigt bra på min server fortfarande, kräver ju lite professions och tid dock.
Eller handla elementium + obsidium ore, smälta till bars/folded obsidium, göra till stormforged shoulders, disenchanta dem och sälja shardsen.
helst får du blanda dig i en massa olika marknader så du alltid har något som går bra att profitera på.

Chris
2011-08-09, 08:22

Har folk i guilden som spelar heroics på sina alts och köper valor bracers och säljer, du får väl ca 8000k guld på 1,5 vecka per alt du levlar.

Oljeblixten
2011-08-09, 19:51
Blev tillfrågat att tanka Beth'tilac av ngn guild nyss, då droppar en tank ring som jag har hoppats få rätt länge av trash mobs, då får den andra tanken den och när jag frågar varför jag inte fick rolla på den så säger dom "Only guildies can roll on BoE items" HSade nyss, tänker inte tanka åt de rövhålen.

Nu är jag arg! Tror de att jag ska bli savad i firelands utan att ens få en chans på drops? troligt !

pialia
2011-08-09, 20:00
Blev tillfrågat att tanka Beth'tilac av ngn guild nyss, då droppar en tank ring som jag har hoppats få rätt länge av trash mobs, då får den andra tanken den och när jag frågar varför jag inte fick rolla på den så säger dom "Only guildies can roll on BoE items" HSade nyss, tänker inte tanka åt de rövhålen.

Nu är jag arg! Tror de att jag ska bli savad i firelands utan att ens få en chans på drops? troligt !

Fråga någon om deras lootregler nästa gång.

Oljeblixten
2011-08-09, 20:22
Fråga någon om deras lootregler nästa gång.

Du tycker inte att det ter sig ganska självklart att utomstående ska få vara med och dela på looten ifall de inte har folk till att få ihop en egen raid?

sinnez
2011-08-09, 20:29
någon som spelar på burning blade ?

pialia
2011-08-09, 20:33
Du tycker inte att det ter sig ganska självklart att utomstående ska få vara med och dela på looten ifall de inte har folk till att få ihop en egen raid?

En guild kommer alltid göra det dom kan för att hålla alla items inom guilden. Jag säger inte att det är rätt eller fel, men frågar du inte vid raidstart så är det mer ditt fel än deras IMO :-D Frågar du och dom säger att du har likvärdig chans att rolla, sen struntar dom i reglerna så är det en helt annan sak, dock!

Oljeblixten
2011-08-09, 20:44
En guild kommer alltid göra det dom kan för att hålla alla items inom guilden. Jag säger inte att det är rätt eller fel, men frågar du inte vid raidstart så är det mer ditt fel än deras IMO :-D Frågar du och dom säger att du har likvärdig chans att rolla, sen struntar dom i reglerna så är det en helt annan sak, dock!

Jo, jag borde ha frågat innan vi började men sen tycker jag fortfarande att det är svinigt beteende. :o aja, wow är ju känt för att ta fram det sämsta i människor ^

Condemned
2011-08-09, 22:28
Åh frost dk i bg´s är ju så jävla roligt. :P Burstar ner allt och alla och har grymma defensives/selfheals. Vi är fyra polare som har varsin dk alt som vi kör lite pvp med tillsammans och det är ju grymt roligt.

Tigerkotten
2011-08-09, 22:42

anser absolut inte att det är hans fel, hade jag varit han hade jag flameat de i general/trade och sagt hur de betett sig.

Om en utomstående joinar för de behöver hjälp, så om inget annat sägs ha lika stor chans på loot med.

King Grub
2011-08-09, 22:43
Ragnaros är död! Och jag fick en ny stilig hjälm.

http://eu.battle.net/wow/en/character/draenor/Steroid/advanced

Birkharju
2011-08-09, 22:50

Om du har ett sparat raid ID med Shannox död så kan du solofarma thrash i Firelands. Jag tjänade cirka 100k efter jag sålt alla BoE epics, på cirka 6 timmar farming. Det kan ju dock variera väldigt mycket beroende på om det vill droppas :)

Tricce
2011-08-10, 01:45
Om du har ett sparat raid ID med Shannox död så kan du solofarma thrash i Firelands. Jag tjänade cirka 100k efter jag sålt alla BoE epics, på cirka 6 timmar farming. Det kan ju dock variera väldigt mycket beroende på om det vill droppas :)

Dom hade ökat speeden på mobsen hörde jag något om

Tricce
2011-08-10, 01:46

Grattis Kingen!

Grotesk
2011-08-10, 08:38
anser absolut inte att det är hans fel, hade jag varit han hade jag flameat de i general/trade och sagt hur de betett sig.

Om en utomstående joinar för de behöver hjälp, så om inget annat sägs ha lika stor chans på loot med.

Är det sådant trade-chatten är tillför, att fjanta runt med anklagelser? Pyttsan.

Chris
2011-08-10, 09:19

Grattis, visst är det en kul fight? :)

Kwon
2011-08-10, 09:21
Herrejäklars!

Ragnaros 2.0 kolad åsse

Är det något King Grub inte klarar av? :D

filmjölk
2011-08-10, 11:17
Tog också ner Ragnaros igår, helt ensam, soloade han med min warrior, prot speccad i dps gear.

pellep
2011-08-10, 12:27
gz knugen.
du börjar få vacker gear.

Chris
2011-08-10, 12:35
Tog också ner Ragnaros igår, helt ensam, soloade han med min warrior, prot speccad i dps gear.

Molten core räknas inte :D

Oljeblixten
2011-08-10, 14:56
Hypotetisk fråga: Varför nerfar blizzard all content? Slutar folk spela ifall de är för dåliga för att klara raidsen? :c

Tricce
2011-08-10, 14:57
Hypotetisk fråga: Varför nerfar blizzard all content? Slutar folk spela ifall de är för dåliga för att klara raidsen? :c

För att låta dom mindre duktigare spelarna få se contentet också.
Vilka är majoriteten av deras subscribers.

Chris
2011-08-10, 15:02

95% av alla som spelar wow är för dåliga för att klara raidsen (på heroic). De gör så för att alla ska få chansen att klara all content (främst på normal då, heroics brukar inte nerfas så hårt).

shut teh face
2011-08-10, 15:33
95% av alla som spelare WoW är 13 åriga pojkar som håller dasen i ena handen när de spelar. :cool:

Grotesk
2011-08-10, 15:40
95% av alla som spelare WoW är 13 åriga pojkar som håller dasen i ena handen när de spelar. :cool:

Va fan, stämmer ju inte.. jag är 22!

Oljeblixten
2011-08-10, 16:06
men lixom, även innan nerfs blir ju allt lättare hela tiden ? Folk snackar om Cataclysms heroics och ujujuj vad svåra de är, kanske om man jämför med wotlk.

Jämför med när Heroics anlände i TBC, då var ju heroics svårare en de första raidsen. :)

Tricce
2011-08-10, 16:32
men lixom, även innan nerfs blir ju allt lättare hela tiden ? Folk snackar om Cataclysms heroics och ujujuj vad svåra de är, kanske om man jämför med wotlk.

Jämför med när Heroics anlände i TBC, då var ju heroics svårare en de första raidsen. :)

Det tog paragon 500 whipes för att klara ragge hm! hard enough for ya? :D

Oljeblixten
2011-08-10, 16:45
Det tog paragon 500 whipes för att klara ragge hm! hard enough for ya? :D

Just grejen är att jag är en gammal "Det var bättre förr" gubbe typ, Det svider lite i mig att vilken idiot som helst kan skena runt i fulla epics, alternativt sitta på msn genom BGs tills man sitter i fullt 372pvp gear. o.o

Oljeblixten
2011-08-10, 16:47
Just grejen är att jag är en gammal "Det var bättre förr" gubbe typ, Det svider lite i mig att vilken idiot som helst kan skena runt i fulla epics, alternativt sitta på msn genom BGs tills man sitter i fullt 372pvp gear. o.o

Sen kommer inga andra guilder behöva 500 wipes för att ta ner ragge snart, finns ju tusen guider med fullständiga tactics för fighten ute redan ^^ man behöver bara en förmåga att lära sig saker och vara läskunnig. :cool:

Rahf
2011-08-10, 22:07
Sen kommer inga andra guilder behöva 500 wipes för att ta ner ragge snart, finns ju tusen guider med fullständiga tactics för fighten ute redan ^^ man behöver bara en förmåga att lära sig saker och vara läskunnig. :cool:

Kommer fortfarande vara bra med wipes på Ragnaros. Bara att kolla på Paragons senaste live-raid från Assembly 2011. Något litet snedsteg och PANG! Allt är över.

Greg
2011-08-10, 23:25
Vad är en bra spell rotation för arms-spec warrior?

1. Charge
2. Rend
3. Bladestorm
4. Colossus Smash
5. Mortal Strike
6. Slam

Och så klart, Rend om den försvinner, Overpower och Execute när tillfälle krävs.

Har inte lirat sen Vanilla och allt är så nytt för mig och folk gnäller över min DPS i instanser.

Oljeblixten
2011-08-10, 23:32

1. Charge
2. Rend
3. Bladestorm
4. Colossus Smash
5. Mortal Strike
6. Slam

Och så klart, Rend om den försvinner, Overpower och Execute när tillfälle krävs.

Har inte lirat sen Vanilla och allt är så nytt för mig och folk gnäller över min DPS i instanser.

Man kör oftast inte arms i instancer som jag förstått det,(händer men fury har oftast högre dps tkr jag) finns en prioriterings addon, som säger vad du ska trycka, den kommer inte ta dig till toppen på dps-listan, men den brukar ge ett hum iaf!

Birkharju
2011-08-10, 23:57

1. Charge
2. Rend
3. Bladestorm
4. Colossus Smash
5. Mortal Strike
6. Slam

Jag vet inte så mycket om warriors men kika denna guide. http://manaflask.com/Bastrel/blog/5272/

Greg
2011-08-11, 00:13
Man kör oftast inte arms i instancer som jag förstått det,(händer men fury har oftast högre dps tkr jag) finns en prioriterings addon, som säger vad du ska trycka, den kommer inte ta dig till toppen på dps-listan, men den brukar ge ett hum iaf!

Är inte intresserad av att ligga i topp, jag bryr mig inte, jag vill göra ett bra jobb inte jaga att ligga etta (vilket jag tror kan vara farligt för raiden), men tack. Jag ska kolla runt efter en prioriterings addon :)

Jag vet inte så mycket om warriors men kika denna guide. http://manaflask.com/Bastrel/blog/5272/

Tackar. Den kommer hjälpa en hel del :thumbup:

Rahf
2011-08-11, 00:47
Greg, kolla Elitist Jerks. De brukar alltid ha senaste informationen om vilka rotationer eller prioriteringslistor som är bäst.

Greg
2011-08-11, 01:01
Greg, kolla Elitist Jerks. De brukar alltid ha senaste informationen om vilka rotationer eller prioriteringslistor som är bäst.

Tack, det ska jag :)

Rahf
2011-08-11, 01:03
Tack, det ska jag :)

Det viktiga att kolla är alla trådar där första inlägget har ett stabilt upplägg med en lista där allting står med. Kolla inte theorycrafting eller sånt. Då blir man bara olycklig.

Greg
2011-08-11, 01:12
Det viktiga att kolla är alla trådar där första inlägget har ett stabilt upplägg med en lista där allting står med. Kolla inte theorycrafting eller sånt. Då blir man bara olycklig.

Definitivt. Jag är nöjd med en lugn rotation på 4-5 olika spells. Sen så kan man alltid bygga vidare på det sen när man har mer kött på benen.

Tricce
2011-08-16, 15:11
Harr harr harr komik!

http://images.webhallen.com/files/wow_win.jpg

muddler
2011-08-16, 19:37
Harr harr harr komik!

Hahaha jag förstår frustrationen, det är därför jag alltid tankar själv i stonecore :D

Åsberg
2011-08-21, 15:07
Vad tror ni om 4.3 nu då? Dags att skaffa lite old school gear iaf. :D

Tricce
2011-08-21, 15:13
Vad tror ni om 4.3 nu då? Dags att skaffa lite old school gear iaf. :D

Ja lite coolt sådär! Vad kör du för klass och vilken tier tycker du är snyggast? :D

mangemani
2011-08-21, 15:22
nu la jag själv ner wow för ett bra tag sedan, men kunde inte undgå att se på FZ.com att i nästa patch så ska man få kunna möta deathwing.
var ju inte allt för länge sedan cata släpptes, är det inte lite tidigt att introducera deathwing fighten ?eller är wow inne på sina sista dagar och blizzard håller på att avrunda det hela ?eller är en ny expansion på gång ?
spelar inte längre som sagt och har ingen koll på vad som har hänt eller kommer hända, men skulle ändå vilja veta då detta spelet ändå har varit en del utav ens liv:)

vicarious
2011-08-21, 15:27
Vad händer i nästa patch? Noll koll.

mangemani
2011-08-21, 15:32
ahh, hittade länken.
kanske sa för mycket nu, detta är tydligen patch 4.3 och jag vet ej vilken patch som wow ligger på just nu, kanske kommer fler före denna, men men, ni som vill läsa:
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110817/dags-for-deathwing-fight-i-wow-cataclysm

Tricce
2011-08-21, 16:45
nu la jag själv ner wow för ett bra tag sedan, men kunde inte undgå att se på FZ.com att i nästa patch så ska man få kunna möta deathwing.
var ju inte allt för länge sedan cata släpptes, är det inte lite tidigt att introducera deathwing fighten ?eller är wow inne på sina sista dagar och blizzard håller på att avrunda det hela ?eller är en ny expansion på gång ?
spelar inte längre som sagt och har ingen koll på vad som har hänt eller kommer hända, men skulle ändå vilja veta då detta spelet ändå har varit en del utav ens liv:)

Dom har bråttom ut med sista bossen det håller jag med om men jag tror om jag ska vara ärlig att Blizzard är rädda för SWTOR på riktigt nu!
Avrunda spelet gör dom inte, det ska komma minst en expansion till.

Rahf
2011-08-21, 21:48
Dom har bråttom ut med sista bossen det håller jag med om men jag tror om jag ska vara ärlig att Blizzard är rädda för SWTOR på riktigt nu!
Avrunda spelet gör dom inte, det ska komma minst en expansion till.

Blizzard har sagt att de kommer försöka släppa expansioner inom mindre tidsramar nu. Fler på kortare tid alltså.

Tror att de har ögonen på både SWTOR och Guild Wars 2. Starka konkurrenter där den ena har ett hyfsat stort intresse, och den andra gör väldigt väl ifrån sig på konvent, samt har en spelarbas.

Åsberg
2011-08-21, 22:05
Ja lite coolt sådär! Vad kör du för klass och vilken tier tycker du är snyggast? :D

Deathknight, så har ju inte så mycket att välja mellan. :(
Blir nog T8 iaf!

Själv?

Vad händer i nästa patch? Noll koll.

Deathwing och möjligheten att kunna byta "skins" på sitt gear. Typ t12 som ser ut som t2.

vicarious
2011-08-21, 22:41
möjligheten att kunna byta "skins" på sitt gear. Typ t12 som ser ut som t2.

omfg =O vad ska jag då göra med hela mitt t2 set som ligger i banken????????????????

Tricce
2011-08-21, 23:21
Deathknight, så har ju inte så mycket att välja mellan. :(
Blir nog T8 iaf!

Själv?

Har börjat leka med min lock igen och då blir det definitivt t5/merciless

http://www.myrddin.de/wp-content/uploads/t5_warlock_orc.jpg

Chris
2011-08-22, 07:17
Igår dödade vi både Lord Rhyolith och Majordomo på Heroic!

Har kämpat som fan med HC Rhylith, sen dog han på 2a försöket idag på ett helt perfekt försök och bossen kom inte ens in i superheated (5min) förens han dog. :D Sen gick majordomo ner första kvällen vi prova han! 3/7 HC nere nu!

Tricce
2011-08-24, 07:40
Patch 4.3+
The new 5 man dungeons will help to introduce the Deathwing Raid.
The current plan with the Deathwing raid is to have it all available immediately upon release.
The Deathwing raid will be smaller than Ulduar with many phases or encounters with Deathwing.
Patch 4.4 will bring a world event before the next expansion.
The next expansion should be released with a "meaningful difference" in the release timeline compared to previous expansions.

(Postade enbart med tanke på att vi pratade om expansioner och hur snabbt slutbossen i expansionen kom tidigare)

King Grub
2011-08-25, 21:10
Shannox HC äntligen.

Tigerkotten
2011-08-25, 21:38
Känner mig smått sugen att försöka bli av med mitt konto, 1 85 på frostmane same 550k guld, samt typ 1 85 på ahn qiraj och 8 80+ o även där 500k+ undrar om man kan få något. Guldet borde man kunna kränga tycker jag iaf.

King Grub
2011-09-04, 21:57
Äntligen droppade Rangaros Vessel of Acceleration, så nu har jag average item level 378 equipped. :hbang:

vicarious
2011-09-05, 12:56
Känner mig smått sugen att försöka bli av med mitt konto, 1 85 på frostmane same 550k guld, samt typ 1 85 på ahn qiraj och 8 80+ o även där 500k+ undrar om man kan få något. Guldet borde man kunna kränga tycker jag iaf.

Hittar du någon som har deg är det nog inga problem att få några tusenlappar för kontot. Guld är ju dock väldigt billigt nu. Frågan är om det är värt all tid du lagt ner på det?

ChewChew
2011-09-17, 22:51
Hade lite tur under förra rundan i FL och fick två nya daggers! :)

http://eu.battle.net/wow/en/item/71013
http://eu.battle.net/wow/en/item/71787

sinnez
2011-09-23, 17:25
Någon som spelar på Outland inu ? kanske finns en kolo guild tillomed:O

frozzon
2011-09-23, 17:48
står att jag bara har starter edition på battle.net , men innan när jag spelade hade jag upp till wolk, vad är det som är fel?^^ skulle vilja testa o spela lite trial .

Chris
2011-09-23, 18:19
Det slutade på 5/7 HC innan nerfsen, borde gå snabbt nu att rensa resten :)

Några veckor kvar nu till legendary... :hbang:

http://eu.battle.net/wow/en/character/silvermoon/Murlokk/simple

King Grub
2011-09-25, 21:45
Nu börjar det likna något - 4/7 heroic, exalted med Avengers of Hyjal och ilevel 379 PVE equipped.

King Grub
2011-09-25, 21:50
Och 9740 achievment points. Det visste jag inte om själv förrän nu.

Chris
2011-09-26, 15:15
Nu börjar det likna något - 4/7 heroic, exalted med Avengers of Hyjal och ilevel 379 PVE equipped.

Ja det blev lite lättare efter nerfsen, tog Bethliac HC på första försöket igår... nu är det bara den store Ragnar kvar, vi lyckades ta oss till fas 3 (typ 30%) första kvällen... skitkul fight! :)

Denniss
2011-09-26, 15:20
Ilvl 382 PvP gear.. Så jävla segt att hitta bra spelare dock <.<. Lirar DK på Sylvanas Alliance. Nästan full Ruthless, har 2 offset vicious delar.

victor_n
2011-09-30, 10:27
Inte loggat sen i juni... kliar i fingrarna :( Hjalp maj!!

pialia
2011-09-30, 10:47

Det är långtråkigt, tidskrävande, man blir tjock i kroppen och vit i huden av att nörda! Håll ut :D

Tricce
2011-09-30, 11:14

Kom ihåg hur du ändå bara loggade in för att sen sitta och idla i Stormwind/Orgrimmar :)

victor_n
2011-09-30, 11:20
Kom ihåg hur du ändå bara loggade in för att sen sitta och idla i Stormwind/Orgrimmar :)

Sant, men funderar på OM jag skulle börja igen så börja om på nytt med min lilla rogue :)

Tricce
2011-09-30, 11:21
Sant, men funderar på OM jag skulle börja igen så börja om på nytt med min lilla rogue :)

Ok det här kommer inte hjälpa dig men ja det är fan lite halvkul och lvla och geara :D

Rahf
2011-09-30, 20:22
Ok det här kommer inte hjälpa dig men ja det är fan lite halvkul och lvla och geara :D

Det är hur kul som helst, men ett jävla slöseri med tid.

King Grub
2011-09-30, 20:35
Har man roligt och inte tiden man spenderar går ut över något annat som man måste göra, är det inte slöseri.

hnric
2011-09-30, 20:49
50 darkmoon decks att lämna in på söndag, sista för 'Insane in the membrane'.
http://eu.battle.net/wow/en/character/talnivarr/Neg/reputation/
Tog bara 3 år eller så...

Beatzman
2011-10-01, 14:22
50 darkmoon decks att lämna in på söndag, sista för 'Insane in the membrane'.
http://eu.battle.net/wow/en/character/talnivarr/Neg/reputation/
Tog bara 3 år eller så...

Gz!

Det är, enligt mig, helt klart den coolaste titeln i spelet (i alla fall om man inte tillhör ett hardcore-guild och kan få en åtråvärd raid-titel, innan nerfs). Dels för att den låter cool och dels för att så få har den. :hbang:

Wow-wiki - “This is without a question one of the hardest titles ever. (Although Scarab Lord may be more rare.)”.

Tog mig 5 hårda veckor i våras att få den. Inklusive att levla en Rogue till 52 (för att kunna grinda Ravenholdt-rep).

http://eu.battle.net/wow/en/character/jaedenar/Underbett/advanced

Har tyvärr slutat lira nu dock eftersom servern (iaf alliance-sidan), fallit i koma. Blizzard gör inget för att rädda den heller trots upprepade tickets och forum-posts. Nu har i stort sett alla guilds gett upp och kört en transfer och för någon vecka sen var vi bästa Alliance-guilden med 3/7 i Firelands, och det säger ju allt om statusen…

R.I.P. Jaedenar. Don’t go there.

Snobbe
2011-10-04, 07:22
http://artoftrolling.files.wordpress.com/2011/10/chatroulette-trolling-tldr-grammarz.jpg

Tricce
2011-10-04, 12:49
http://media.mmo-champion.com/images/news/2011/october/dailyblink32.jpg

vicarious
2011-10-04, 16:10
Haha :D

Greg
2011-10-04, 18:23
Så.. Då var man lvl 85. 2 Epics har man också, nu blir det dags för heroics någon gång i veckan :D

filmjölk
2011-10-04, 21:08
Den stämde rätt bra, förutom för paladins som har vart OP i alla speccs sedan slutet på BC.

Tricce
2011-10-04, 21:16
Den stämde rätt bra, förutom för paladins som har vart OP i alla speccs sedan slutet på BC.

trololol

Chris
2011-10-04, 23:09
trololol

Vi har en retribution, en tank och en healer paladin i vårt guild, alla av specsen är extremt bra...

Någon som kommit någonvart på HC ragnaros ännu?

Tricce
2011-10-04, 23:44
Vi har en retribution, en tank och en healer paladin i vårt guild, alla av specsen är extremt bra...

Någon som kommit någonvart på HC ragnaros ännu?

Att säga att retri fått love sen BC är BS dock :) Dom har väl haft sina ups men mest downs.

Chris
2011-10-05, 08:47
Att säga att retri fått love sen BC är BS dock :) Dom har väl haft sina ups men mest downs.

Nej de kanske inte är odödliga längre och så ska det ju heller inte vara, men i handen på en bra spelare gör en retripala precis lika mycket dps som någon annan just nu.

Tricce
2011-10-05, 13:57
Nej de kanske inte är odödliga längre och så ska det ju heller inte vara, men i handen på en bra spelare gör en retripala precis lika mycket dps som någon annan just nu.

http://www.worldoflogs.com/rankings/players/Firelands/dps/

Jasså

Chris
2011-10-05, 14:18
http://www.worldoflogs.com/rankings/players/Firelands/dps/

Jasså

I handen på en BRA spelare :)

Länken fungerar inte för mig på jobbet men jag misstänker att det är ett medelvärde för guilds retri-paladiner.

Sen inser inte folk att olika klasser är olika bra beroende på boss-mechanics. Enda fighten i firelands där du kan räkna ren dps-output är i princip Baleroc.

beckman88
2011-10-05, 14:33
Spelare: 名冠天下 Server: TW-憤怒使者 DPS: 183430

Asiater...

Tricce
2011-10-05, 15:04
I handen på en BRA spelare :)

Länken fungerar inte för mig på jobbet men jag misstänker att det är ett medelvärde för guilds retri-paladiner.

Sen inser inte folk att olika klasser är olika bra beroende på boss-mechanics. Enda fighten i firelands där du kan räkna ren dps-output är i princip Baleroc.

Nej det är TOPP ranking på div olika bossar i firelands av olika dps, ganska skoj att sitta och flukta på det där ibland faktiskt :D

King Grub
2011-10-10, 20:59
6/7 hc!

gatewarden
2011-10-11, 07:21
6/7 hc!

Bara en fråga, hur mycket tid lägger du / ni och hur många dagar i veckan raidar ni?

Chris
2011-10-11, 07:43
Bara en fråga, hur mycket tid lägger du / ni och hur många dagar i veckan raidar ni?

Vi kör 2 gånger i veckan, 19:30-23 på onsdagar och 19-23 på söndagar.

gatewarden
2011-10-11, 08:30
Ok, vi har bara kört firelands i 4 veckor och börjar med heroic på söndag. Kör bara en dag i veckan och lyckas få en jävligt bra progress på det.

Trushy
2011-10-14, 19:42
Någon mer som lirar Warlock? Kan verkligen inte få upp min dps som affliction, lirat Destruction sen början men nu när jag kom tillbaka så var det visst affliction som var det som gällde nu men kan verkligen inte få upp min dps till den nivån jag har på destruction. Har kollat youtube och sånt men kommer endå inte upp till samma dps som dem. Någon som har lite tips hur man kör affliction bäst?

King Grub
2011-10-14, 20:52

Vi spelar torsdag, söndag och måndag, 19:30-23:00.

Rikard Jansson
2011-10-17, 21:05
någon som vill ha ett gratis account? vill ha någon att rafa med :)

johanhej
2011-10-18, 16:29
Oj jävlar. Jag uppdaterade min iphone och någonstans i cyberrymden försvann min authenticator. Grejen är den att det var inte jag som startade accet, utan det var en gammal kompis (som jag inte träffat på 4 år förövrigt). Jaja, hejdå till det accet antar jag.

Birkharju
2011-10-21, 21:37
Ja, nu står det ju tydligen klart att Mists of Pandaria blir nästa expansion. Vet inte riktigt vad jag ska tycka faktiskt. När det bara vara ett rön så trodde jag faktiskt bara att det skulle vara just det. Känns som att Blizzard borde prioritera att balansera det som redan finns innan de lägger till fler klasser...

Vad tycker ni?

http://www.mmo-champion.com/content/
http://www.youtube.com/watch?v=nyeZ8khSEC0&feature=player_embedded

:D

Tricce
2011-10-21, 21:38
Jamen pokemon tjafset dom lagt in också då?!

http://us.battle.net/wow/en/game/mists-of-pandaria/feature/pet-battle

Birkharju
2011-10-21, 21:42
Jamen pokemon tjafset dom lagt in också då?!

http://us.battle.net/wow/en/game/mists-of-pandaria/feature/pet-battle

Haha, fyfan vad värdelöst imo. Men vissa kanske har nöje av det får man hoppas.

victor_n
2011-10-22, 12:18
seriöst..... en ovärdig död för världens största och grymmaste spel som gjorts... dom avslutar det med några jävla kung fu pandas? WTF!!!!!!!!!!!! jag blir lack *grr*

SiSenior
2011-10-22, 12:25
seriöst..... en ovärdig död för världens största och grymmaste spel som gjorts... dom avslutar det med några jävla kung fu pandas? WTF!!!!!!!!!!!! jag blir lack *grr*

Ja minsann. Jag tänker inte börja spela igen om de inte presenterar lite mer intressantare fakta snart.

mangemani
2011-10-22, 12:31
förstår inte blizzards taktik i nya expansionen=/.
en komik panda tagen direkt från filmen kung fu panda(verkar det som)?
antingen så vill de skrämma bort folk från spelet, eller så fiskar de desperat efter nya.

victor_n
2011-10-22, 12:35
Ja minsann. Jag tänker inte börja spela igen om de inte presenterar lite mer intressantare fakta snart.

förstår inte blizzards taktik i nya expansionen=/.
en komik panda tagen direkt från filmen kung fu panda(verkar det som)?
antingen så vill de skrämma bort folk från spelet, eller så fiskar de desperat efter nya.

Sisi: Samma här, jag har på sista tiden fått lust att börja spela igen mest på skoj då jag efter lite småtestande av SWTOR betan inte lockar mig så mycket längre :/

Mange: Precis, är ju som att blizzard har samarbetat med disney/pixar och gjort ett skämt av det hela.... Vad är end boss? den där tiger snubben från filmen? :P haha

Trance
2011-10-22, 12:44
Pandaren har varit med sedan Warcraft 3.

Dödslyft
2011-10-22, 16:23
Den här expen kommer bli riktigt guld för mig som inte raidar, massa roligt att göra, pet battle grejen kommer man nog spendera en hel del tid med!

Och som Trance sa så har Pandaren funnits med långt innan Kung fu panda ens var påtänkt.

Fatalist
2011-10-22, 16:37
WoW anpassar sig och positionerar om sig till det kapitalstarka och känslostyrda barnsegmentet för att ändra sin branding och säkerställa WoW som kassako, allt lagom inför annonseringen av Disneys Kung Fu Panda 3. Så djävla tragisk utveckling.

Pokemon-konceptet också, han som talade på scen sade lines direkt ur pokemonthemesongen fast något annorlunda (garanterat avsiktliga referenser). Vad jag minns tydligast är "travel around the world to collect them all".

Fatalist
2011-10-22, 16:47
Holy warrior of complete awesomeness
http://fc01.deviantart.net/fs51/f/2009/285/a/1/WoW_Paladin_Tier_8_design_edit_by_bluepencil.jpg

Panda
http://www.finnmera.se/cmedia.php?image=/nyheter/panda.jpg

Ascoolt tillskott.

King Grub
2011-10-22, 17:52
Jag tycker det verkar kul... men inte att basera en hel expansion på. Jag skulle hellre se det som en mindre del av spelet, typ en eller par områden och några instanser baserade på Pandatemat, plus munk som karaktär. Men inte hela expansionen med "komiskt" österländskt Pandatema. Det känns som om det blir gammalt snabbt.

muddler
2011-10-22, 17:58
Ska lätt testa monk iaf

Chaliza
2011-10-22, 19:15
Förstår inte vad folk gnäller över egentligen, är wow kul just nu? Nej. Folk klagar på hur tråkigt spelet är men så fort blizzard ska ändra något som folk inte är beredda på så blir det direkt någon försvarsmekanism hos dem och de vill inte ha någon förändring. Tycker talent systemet verkar lovande om de utförs bra för om de lyckas göra att talents är mer personligt och hur man föredrar det kan det funka mycket bättre än nuvarande då allt går runt med identiska spelstiler osv.

Och även om pet battle liknar pokémon (mycket) så är det ju inget krav att spela det och det är bra att de lägger till mer saker att göra att de verkar ju vilja få liv på outdoor pvp också vilket jag tycker är SKIT bra för just nu står alla i orgrimmar och queuear till dungeons osv.

Alexton
2011-10-22, 19:30
Jag tycker det verkar intressant, som det är nu står man bara i orgrimmar 90% av tiden. alternativt åker till tolbarad och samlar herbs.
Mer intressant att jag kommer slippa släppa tonvis med totems varje gång vi rör oss vid ett raid... bra att cds är bunda till totems och inte vanliga buffs

Fatalist
2011-10-23, 01:44
Om fler folk bara spelat lite bra spel i stil med UO hade man insett hur kasst WoW egentligen är. Det är så publikfriande och enkelt. Det handlar inte om skills i PVP, ge en kille som spelat 10 battlegrounds det bästa gearet och han dominerar.

Ta allt ifrån en skillad UO-spelare och ge honom ett spjut och en spellbook och låt honom i övrigt vara naken och se honom dominera. :)

Fanboy javisst, men samtidigt tycker jag WoW är kul som fan som det är, det är lättsamt och kul att lira PVP. Men det är inte särskilt engagerande.

Att införa pandor är lite dödsniten, men samtidigt ett trevligt incitament att lira upp min pala till 90 när expen kommer, just för att äga alla äckel som lirar pandor.

Är övertygad om att det kommer bli kul (ett tag), men låter säkert väldigt gnällig. Kontentan är dock att jag tycker att det är ett kul spel :)

Grotesk
2011-10-23, 02:05
Pandor? Har jag missat något?

Chaliza
2011-10-23, 02:31
Gjorde en bild för er som kollar stream:

http://i53.tinypic.com/20hrl15.png

King Grub
2011-10-23, 08:18
Pandor? Har jag missat något?

http://eu.battle.net/wow/en/game/mists-of-pandaria/

Condemned
2011-10-23, 08:43

Inte spelat på några månader nu och det där får mig inte att vilja komma tillbaka. En ny klass kan ju va kul men en ny ras...Pandor? ^^

Vunnis
2011-10-23, 09:10
Pandor *cupid*

pialia
2011-10-23, 09:15
Pandor *cupid*

Hahahhaha :laugh:

Jag satt och väntade på det inlägget :laugh:

beckman88
2011-10-23, 11:41
6upuh71CZ3k

Tycker han har helt rätt, sjukt bra slut på filmen med =)

Grotesk
2011-10-23, 11:56

Öhm, okej. Jag är lite chockad.. vet inte vad jag ska säga. Pandaren är väl småcool men känns lite kasst ändå som någon skrev att basera en hel expansion på detta. Månne vill de ha lite "gladare" expansion istället för arga drake/gubbe som förstör världen?

Munk som klass känns dock bara gay. Tauren munk, föreställ er det. Aj.